Skip to content


       Szűrés lista

Amit a média elhallgatott: romák, gárdisták együtt a gátakon

Igazi fasza nyarunk van idén így megtörténhetett, hogy a sorozatos esőzések miatt mostanra a negyedik legnagyobb árhullám közeledik lefelé a Tiszán. Ez annyit jelent, hogy 30-50 centiméterrel lesz alacsonyabb a vízállás a rekordot jelentő, valaha mért legmagasabb vízállástól. Vagyis nyakig vagyunk a szarban vízben!

Rövid hír, elrejtve apró betűvel a Népszabadság x.-ik oldalán (online itt) és a Magyar Nemzet 4. oldalán: "Magyar Gárda 150 fővel, a Jobbik 60 fővel vett részt az árvízi mentéseken, Gesztelyen és Ócsanáloson."

Érdekes... Google-be beírva, hogy "Magyar Gárda+Gesztely" nem sok találat, azok sem  a hírportálokról valók. MTI, Index, Origo, TV2, RTL semmi.
Pedig érdekes események zajlottak Gesztelyen, ugyanis a gárdisták a a helyi közmunkaprogramban résztvevő roma származású lakosokkal közösen dolgoztak a gátakon, megelőzendő a falu víz alá kerülését. Szép összefogás a közös ügyért na!
Viszont: Ha az Index kétszer is (!) helyszíni tudósításban közvetített a Gárda pácini és szikszói vonulásáról, akkor Gesztelyről miért nem? Az nem "hír" hogy gárdisták és romák együt, közösen építik a gátat? Média-összeesküvés a Magyar Gárda ellen? Pozitív tartalmú hírt nem lehet közölni? Ja, legalább a készenléti rendőrség most nem vonult ki ...

Hompoth Imre, Gesztely polgármestere:

"Tegnap voltak. Az összes tévé, rádió itt nyüzsgött. Mondtam nekik, hogy holnap jöjjenek, akkor lesz mit filmezni. Jönnek a gárdisták segíteni, mert a Hernád szombat este tetőzik.
Erre úgy eltűntek, mint a kámfor. Ma egyetlen rádió keresett, senki más.
Ha a Gárda nem lenne itt, nagy bajban lettünk volna. A négy helybélivel meg a cigánysággal soha nem értünk volna a munka végére."

 

Hát, igaza van... ha a Hernád megindul, minden házat elsodor, legyen az magyaroké vagy romáké, csigáké...


Dósa István, a Magyar Gárda főparancsnoka: "Magam is ott voltam, és tapasztaltam, hogy bizony, nagyon is elkél a munkás kéz. Viszont sem Kolompár Orbán cigány vezetőt, sem pedig a minket szintén mocskoló úgynevezett antifasisztákat nem láttam."

Még egy érdekes idézet a Gárda honlapjáról: "Sem az MSZP, sem az SZDSZ nem vállalta a szolidaritást az önkéntesekkel, és talán mára már azon sem lepődik meg senki Hazánkban, hogy a Honvédség, felsőbb utasítás hiányában nem vehetett részt a védekezésben."

(Még több fotó erre)
 

Tényleg, hol van a Honvédség, meg a homokzsákokat pakoló katonák ...? Afganisztánban?
Emellett Borsod megyében lakik a legtöbb roma, nem láttam Kolompár Orbánt, Mohácsi Viktóriát, Száva Vincét, Farkas Flóriánt sem a gátakon. Pedig - azt mondják - sok a munkanélküli roma, akkor lenne elegendő dolgos kéz homokzsákokat pakolni, nem? Nem láttam a nagy  és kicsi politikai pártokat, sem ifjúsági szervezeteiket a gátakon.

Horváth Aladárt sikerült megtalálni, Ő éppen egy tüntetést szervezett Sátoraljaújhelyen:
100-150-vel romával tiltakoztak a polgármesteri hivatal előtt a múltkori gyámügyes akció miatt, amikor is a gyámügy egy életveszélyessé nyílvánított "házból" elvitt 3 gyereket...
A romák szerint ugyanis az önkormányzat a viharkárra hivatkozva elveszi a roma a gyerekeket, és így akarják őket elüldözni a városból ...és nem adnak pénzt a házfelújításra. A tiltakozó családok és szervezetek gyerekeik „szabadon bocsátását”, családjukba való haladéktalan visszakerülését, és ezzel együtt a katasztrófa miatt károsodott házakban élők lakhatásának rendezését követelték, miközben „Csináljatok magatoknak gyereket!” és „El a kezekkel gyerekeinktől!” feliratú táblákat tartottak. Én meg saját lakást követelek, mert már elegem van az albérletből ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ezek történtek Borsod megyében ...


Címkék: közélet abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr89589902

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Athos blogja 2008.07.29. 23:18:06

Média (frissítve)Index vs. Google: Olvastam az Index turul-szoborról, pontosabban a lebontása elleni tiltakozásról írt cikkét csütörtök este, és azt kell mondjam, meglepett. Az írás pozitív színben tüntette fel a Magyar Gárdát, illetve magát a rendezvény…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.29. 12:41:02

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 12:13:46
Engem ez az egész média-csönd érdekelne...

Elég nehéz lenne az állandó "a gárda náci fújfúj" hisztéria mellé ezt a hírt benyomni, a mónikasó után.
Holnap úgyis az lesz az MTI-ben, hogy a Gárda cigány tömegsírokat ásott a gátakba.

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.07.29. 12:51:31

Seduxen, te egy akkora köcsög vagy, mint ide Szeged. Vagy nagyon feledékeny. Mikor a jogász tiszt együtt pakolta a homokzsákot néhány éve a lövészkatonával, a MI-17 helikopterek az azóta soha nem visszapótolt költséggel hordták a zsákokat és felszerelést, akkor ki nem koszolta össze...?

Pernyekergető · http://hovamesz.info 2008.07.29. 12:57:54

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.07.29. 12:19:27
zero: ne legyél naiv, a bakákat csak addig lehetett kivinni a gátra dolgozni, amíg kötelező volt a sorkatonaság. nem képzeled, hogy szegény önkéntes (hivatásos) katona összekoszolja a kacsóit...

Ez meg egy jó nagy (rosszindulatú) baromság volt, a 2006-os árvíznél több ezer szerződéses katona keményen dolgozott a gátakon, ostobaság ezt letagadni. Pár helyen egész nap és egész éjjel is combig állva dolgoztak a hideg vízben a katonák, ott azért "összekoszolták a kacsóikat".
Nézz képeket: index.hu/politika/belfold/0422cspgt/

Én inkább azt nem értem, hogy azokon a helyeken, ahol évről évre komoly veszélyhelyzet alakul ki az árvíz miatt, ott miért nem lehet megcsinálni RENDESEN a gátat, hogy jövőre ne kelljen menni UGYANODA homokzsákolni??
De az árvízi "védekezés" is meg fog érni pár posztot, úgy sejtem...

Tassadar 2008.07.29. 12:59:25

Combi naja ha legalább belelökték volna a romákat a vízbe akkor lenne valami hír, de így??
Bezuhov érdekelne hogy, szerinted mire hozták létre az MG-t?

Tassadar 2008.07.29. 13:01:09

Vagyis, igazából nem is érdekel...

toxikus 2008.07.29. 13:01:10

Tassadar 2008.07.29. 12:59:25
népirtásra, cigányverésre, stb. :D


látod,h a média ezt szajkózza. csak azt nem értem,h ha eddig semmi ilyesmit nem tettek, akkor mireföl?:D

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.29. 13:02:44

Honvédségnek amúgy csak akkor kell részt vennie az árvízvédelemben, ha jelentős, III. készültségi szintet meghaladó árhullám vonul végig egy folyón.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2008.07.29. 13:14:00

A turulos történet közvetítésénél az Indexen volt egy olyasmi mondat, hogy aszondja "pár rendőr beszorult a kordonon belülre a tüntetők közé, a gárdisták azonnal sorfalat álltak és segítettek nekik újra kívülre kreülni". Na ez a rész a következő frissítéssel eltűnt valamiért.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.07.29. 13:14:43

Hát igen. A Gárda 1 éve azt mondta, hogy árvízkárok enyhítése is a céljuk, és tényleg. A civil-politikai szervezet amelyik betartja az igéreteit. Roppant gyanús!
Hogy lehet hogy azok a vérnáci turbómagyarok dolgoznak akár cigányokkal együtt is hogy megmentsék a lakosokat az árvíztől? Lehetetlen!!! Ők biztos nem jó emberek, tuti, hogy nem segíteni akarnak hiszen NÁCIK! ÁÁÁ megvan biztos PR.

Úgy várom már, hogy pl Demszky pr akció keretében normálisan végezze egyszer a város vezetését. Vagy a kormány a pr-t egyszer nem óriásplakátokon intézze, hanem hozzáértő munkával, de ennyire ravasz csak egy náci lehet...

Mellesleg ha valaki nem érti, hogy az index riporterét miért rugdossák meg rendszeresen egyesek, ím' itt válasz.

Tassadar 2008.07.29. 13:18:13

Ha Bezuhov lennék:
xanax remélem kirúgták azt aki ilyet írt "gárdisták azonnal sorfalat álltak és segítettek nekik újra kívülre kreülni". Ez burkolt antiszemitizmus!! És, hogy pont egy ilyen olvasott portálon jelent meg teljesen felháborít!!! Magyarországon tombol a nácizmus/fasizmus, nyilasok köröznek a zsinagógák körül...

Bezuhov. 2008.07.29. 13:21:27

A sok proftol egyet azert megkerdeznek:
Mi a faxert kell fekete egyenruha a homokzsakpakolashoz????

toxikus 2008.07.29. 13:24:19

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.07.29. 13:21:27
mer szeretik ha melegíti őket a nap

toxikus 2008.07.29. 13:28:43

bezuhov. azé ez már az alja,h csak a ruhába tudsz belekötni. nem kicsit mulatságos

Bezuhov. 2008.07.29. 13:29:00

tassadar, xanax

hihihi :))

index.hu/politika/belfold/turul1547/
"Az operatőröket egy kapulajba szorították, majd rendőrök vonultak a védelmükre. A Magyar Gárda néhány tagja is odasietett fenntartani a rendet, de a rendőrök elzavarták őket."

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.29. 13:30:34

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.07.29. 13:21:27
Mert a nácik feketében járnak, nem értem dilettáns kérdésed :D

Tassadar 2008.07.29. 13:36:04

Ezeken a képeken nem egyenruhában vannak...

Bezuhov. 2008.07.29. 13:37:33

Combi! en nem tudom, milyen a sztender, arvizi vedekezesre es parlagfüirtasra rendszeresitett munkaruha..ezert kerdeztem. :))

toxikus 2008.07.29. 13:40:33

Combi_TpK a gonosz szalonfasiszta 2008.07.29. 13:37:52
jóhogy mondod:D ma még nem jelentettem fel magam a nácivadászon:D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 13:41:26

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.07.29. 13:21:27
A sok proftol egyet azert megkerdeznek:
Mi a faxert kell fekete egyenruha a homokzsakpakolashoz????

Milyen egyenruha?
Az egy fekete sima póló, rajta hogy "Szebb jövőt"

Képzeled, mi a munkahelyen is egyenpólóban vagyunk, de nem mondta még rá senki hogy egyenruha....

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.29. 13:43:26

Pernyekergető: tényleg, 2006-ban már nem volt sorkatonaság. Ezúton szeretném megkövetni a Magyar Honvédség TELJES állományát (még a "jogászokat" is, remélem a magyar nyelvet mívesen alkalmazó drstein kirobbanó örömére), mert igaztalanul bántottam őket. (halkan kérdem, akkor most miért nem vezényelték ki őket?). A katasztrófák elleni védekezésről szóló törvény elég "árnyaltan" fogalmaz: "Közvetlen katasztrófaveszély vagy katasztrófa esetén..."
Ez most nem közvetlen katasztrófaveszély?
Ja a gátak: komolyabban a 2001-es árvíz után kezdték el építeni a védműveket, gondolom még nem fejezték be. a fax se tudja erre mennyi pénz jut egy évben. valami szénné képzett jogász nem tudja? pardon: A jogász :-)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.29. 13:48:07

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 13:41:26
Én meg szoktam bejárni melóba Elnézést, részeg vagyok pólóban, amit attól a szemétnáci Tomcattől vettem. :D

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.29. 13:49:21

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.07.29. 13:43:26
(halkan kérdem, akkor most miért nem vezényelték ki őket?).

Válasz: Combi_TpK a gonosz szalonfasiszta 2008.07.29. 13:02:44

toxikus 2008.07.29. 13:49:46

Combi_TpK a gonosz szalonfasiszta 2008.07.29. 13:48:07
te jó ég mi lesz ha a zsidók által pénzelt magyar céghez bejövök a hegyaljás pólómban?

zöld-fehér. ráadásul címer is van rajta.


+ a 2 hegyaljás karszalag, ami ugyebár piros-fehér-zöld...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.29. 13:53:45

Combi: forrás? hol találtad?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.29. 14:00:45

Combi: köszi, de én forrás alatt jogszabály-helyre gondoltam volna :-)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.29. 14:17:16

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.07.29. 14:00:45
Az 1994. évi CX. törvény a honvédelemről [végrehajtási rendelete: 178/1993 (XII.27) Kormányrendelet]

Jó szórakozást :D

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.07.29. 14:18:50

Ismét meg kell állapítanom: jó fej emberkék járnak erre a site-ra... :P

Bezuhov: Minden bizonnyal intelligens és jó fej ember vagy, de szeretném kibővíteni a szó(kifejezés)kincsedet: "neked van igazad"; "tévedtem"; "most inkább nem szólok semmit".

Ha gyakorolod tükör előtt, menni fog.
Ez tényleg csak egy jótanács.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.29. 14:26:48

Eltiron72 2008.07.29. 14:18:50

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.29. 14:34:33

Combi: Te az információidat 2 db hatályon kívül helyezett jogszabályból szerzed? :-))))))

toxikus 2008.07.29. 14:36:24

naprakész:DDDDDDDDDDDD

Bezuhov. 2008.07.29. 14:45:59

eltiron72

"Bezuhov: Minden bizonnyal intelligens és jó fej ember vagy..." -> "neked van igazad";

"Ha gyakorolod tükör előtt, menni fog.
Ez tényleg csak egy jótanács. " -> "most inakbb nem szolok semmit"

....s a sssssluszpoen: "tevedtem", a MG valojaban egy humanitarius segelyszervezet!!!!!

Tovabbi szep napot! :)

toxikus 2008.07.29. 14:47:52

hm. nem tudott belekötni igazából csak a ruhába. abban is tévedett. most meg micsoda ironikus kijelentéssel távozik:D lol. szánalomhalom:D eddig az jobb vótá vazz:D

more 2008.07.29. 15:04:29

ma megin elzavartatok szerencsetlent!:(( az egyetlen aki veszi a koncot amit dobaltok, hat van szivetek?

toxikus 2008.07.29. 15:05:01

4sz te meg mit keresel erre?:D sipirc a subbára:D

more 2008.07.29. 15:07:42

az egyenruha egyesek szerint az arpad-savos kendo a nyakban??? ja, lehet volt fembetetes bakancs is, kar h most a rendorok nem vettettek le veluk, h ne irritaljak az arvizet:))
vagy lehet, h most a romak is fembetetes bakancsot viseltek, mert csak az vizallo (meg a gumicsizma)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.29. 15:14:35

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.07.29. 14:34:33
Combi: Te az információidat 2 db hatályon kívül helyezett jogszabályból szerzed? :-))))))

Érdekes módon a honvedelem.hu egy szóval sem említi, hogy hatályon kívül helyezték volna.

Bezuhov. 2008.07.29. 15:16:53

itten vagyok gyökerek..nem kell rini! :D

Szoval gyühet a sok okossag..hadd okuljon a Bezuhov :P

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.29. 15:17:06

Combi: ennyit nagyrabecsült honvédségünkről... drstein jogászatyaúristen "úr" ilyenkor hol van? biztos erre is lenne valami frappáns véleménye...
ja, nem olyan rég lettek hatályon kívül helyezve: az egyik 2005.01.01-től, a másik - asszem - 2006.06.01-től hatálytalan. Isten hozta a MH-t is a "digitális jövőben" :-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 15:36:27

Na kattanjunk le erről az "egyenruha van rajtuk" témáról.


Más:
Most esett csak le, hogy ezek a romák KÖZMUNKA keretében építették a gátat ...vagyis ha nem lettek volna közmunkán , akkor otthon pihentek volna, nem?

Horizont 2008.07.29. 15:44:37

"Média-összeesküvés a Magyar Gárda ellen? Pozitív tartalmú hírt nem lehet közölni? "

A Gárda (akikkel én ugyan nem szimpatizálok) olyan drámai megoldatlan kérdést karolt fel -a cigányok- ami nagyon sok embert maguk mellé állított.Olyan érzésem van hogy tudják hogy mi hoz piros pontokat nekik!Parlagfűírtás,árvízvédelem.
A baloldali sajtó azért nem közli mert nekik kell az "ellenségkép" és ha eddig szidták a Gárdát csak nem fogják most dicsérni?
A jobboldali média azért nem közli mert már érzik hogy sok jobb oldali szavazót elvesz a Jobbik a Fidesztől.
Nincs kizárva hogy nem jól látom.

Fucksee 2008.07.29. 15:45:06

Most olvastam az Origón, hogy Gesztelyen 15 cigány holttestet találtak...annyira mégsem jószívű A gárda

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.07.29. 15:58:37

Optimista , nagyon jól látod...ha Gárda (és a Jobbik) ilyen ütemben népszerűsödik simán hoznak 7-8%ot a következő választásokon...

Bezuhov. 2008.07.29. 16:03:41

eric · vastagbor.blog.hu 2008.07.29. 15:58:37

"ha Gárda (és a Jobbik) ilyen ütemben népszerűsödik simán hoznak 7-8%ot a következő választásokon... "

ide nem is kell a "ha". Ez igy lesz..

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 16:17:43

Bezuhov

Igen, okosan bepozícionálták magukat vidékre, és a vidékiek problémáira.
Kb. 250 000 szavazatot kell az 5%-os küszöbhöz összeszedniük.

Ezt vidéken simán össze lehet hozni, megyénként 15 000 szavazat, Budapesttel meg nem kell foglalkozni.

Horizont 2008.07.29. 16:18:22

Jó lesz az nekünk???

Bezuhov. 2008.07.29. 16:21:47

hat jah... sztem is lazan betoppannak a parlamentbe...hühü, de jo moka lesz az :P

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.29. 16:27:38

"Más:
Most esett csak le, hogy ezek a romák KÖZMUNKA keretében építették a gátat ...vagyis ha nem lettek volna közmunkán , akkor otthon pihentek volna, nem?"

Természetesen nem. Felébredt volna bennük az állampolgári kötelesség. Meg a cigány két dologtól fél. A tetten éréstől meg a víztől, szóval alap, hogy megy gátat építeni :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 16:31:27

Amúgy csak akkor jut be "szélsőséges" párt, ha az MSZP-SZDSZ kormány felidegeli a népet, lásd 1998, MIÉP.

Mi várható ha Jobbik bekerül?
Remélem olyan fiatalok jutnak be, akik nem korrumpálódtak le már a parlamentben és nem is akarnak korruptak lenne.

Ráfér már egy ERŐS vérfrissítés a parlamentre!

20 képviselői hellyel sok szavuk/hatalmuk nem lesz,. szóval aki a világvégét prognosztizálja, az szintén csak a hecckampányt folytatja, lásd:

Mivé lenne ez az ország, ha a Jobbik hatalomra kerülne?
magyarinfo.blog.hu/2008/07/29/jojjon_el_az_o_orszaguk

Horizont 2008.07.29. 16:43:08

És a Fidesz ennek örülni fog??

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.07.29. 16:47:22

1:igaz, h 2006-ban a miép meg a Jobbik közös listán indult, de azóta Vonáék is rájöttek, h ez mekkora tévedés volt.
Nem igazán fair ezért összemosni a kettőt.

2: a MG valóban humanitárius szervezet. Számtalan példát lehet erre hozni, de felesleges. Aki nyitott szemmel olvassa/nézi a híreket, annak ez kapásból átjön, akinek be van egy irányba zápulva az agya, az az első piros-fehér zászló(sál, zsebkendő, paplanhuzat etc.) láttán úgyis elkezdi a nácizást. Ez sajna most így működik> sokszor (legtöbbször) az ember rögtön érzi, h a falnak beszél.
Egyébként VALÓBAN vannak náci faszok Magyarországon. Több ezren. TÉNYLEG faszok. Csak rossz helyen keresitek őket, afa barátaim...

Bezuhov. 2008.07.29. 16:58:32

"Egyébként VALÓBAN vannak náci faszok Magyarországon. Több ezren. TÉNYLEG faszok. Csak rossz helyen keresitek őket, afa barátaim... "

no fene! meselj! :O

Barrera 2008.07.29. 17:23:42

Próbáljuk meg helyén kezelni a dolgokat. Ebben az esetben veregessük vállon a gárdistákat, igenis elkél a segítő kéz itt borsodban. Pr vagy valódi segítő szándék tök mindegy, aki itt van és zsákolja a homokot annak köszönet jár! De korai még ábrándozni parlamenti küszöbről, bejutásról, meg megyénként 15 ezer szavazóról. Az itteni paraszt megköszöni a mostani segítséget, megvendégeli kolbásszal-kenyérrel a segítőket, de holnap ugyan úgy beszarik, ha masírozó fekete egyenruhát lát. Szavazni majd akkor fog jobbszélre, ha félni nem fog már. Ehhez pedig a legelső lépés ez, és nem a tendenciózus ezredik. De valóban méltánytalanul agyonhallgatja a média.

kohn töhötöm · http://magyarinfo.blog.hu 2008.07.29. 17:34:33

zero,

Miért gondolod, hogy a posztom egy hecckampány része? Érdekelne, hogy pontosan mivel nem értesz egyet. Én nem prognosztizáltam világvégét, csak egy számomra kevésbé élhető, kellemetlen Magyarországot. Attól még másnak szimpatikus lehet ez a vízió.

Hol túloztam?

more 2008.07.29. 17:43:50

hoppa, en aszittem az a kohn tohotomos dolog poen...

more 2008.07.29. 17:45:00

vannak olyanok az orszagban akik telleg igy gondolkodnak? en aszittem, h ez mindigis tulzas volt, csak a jobbosok csesztetese
ajajajaj

kohn töhötöm · http://magyarinfo.blog.hu 2008.07.29. 17:46:20

én is, de aztán rájöttem, hogy nem az.:-)

kohn töhötöm · http://magyarinfo.blog.hu 2008.07.29. 17:47:37

more,

akkor téged is megkérdezlek: mivel nem értesz egyet?

more 2008.07.29. 17:48:43

az orbanviktor feherlovon vonul be a varosokba es kirallya koronaztatja magat cimu rigmus kimaradt, legkozelebb figyelj oda.

koncentracios taborok esetleg? nem vagy eleg korultekinto az anyaggyujtesben:)

more 2008.07.29. 17:51:59

na ne vicceljunk mar he! aki 8altalanosnal tobbet vegzett, az nem gondolhatja komolyan, h 2000 utan europaban ilyen lehetseges...
magyarorszagon meg aztan foleg.

ne izgulj kohn tohotom, ha 18 ev alatt nem szallt el a 'szellem', az nem fog elszallni most hirtelen:)))

kohn töhötöm · http://magyarinfo.blog.hu 2008.07.29. 17:52:51

nagyon igazad van, ezeket mind nem én írtam.

mivel nem értesz egyet abból, amit igen?

more 2008.07.29. 17:54:32

mivel nem értesz egyet abból, amit igen?

elnezest kerek, ezt a kerdest nem birom ertelmezni....

kohn töhötöm · http://magyarinfo.blog.hu 2008.07.29. 18:07:46

mivel nem értesz egyet abból, amit én írtam? én ugyanis nem írtam sem Orbán Viktorról, sem koncentrációs táborokról. mindkettőt hülyeségnek tartom.

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 18:14:53

[b]"Optimista 2008.07.29. 16:18:22
Jó lesz az nekünk???"[/b]

Most jó nekünk?


[b]"Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.07.29. 16:21:47
hat jah... sztem is lazan betoppannak a parlamentbe...hühü, de jo moka lesz az :P "[/b]

Na, mesélj, mi lesz?
Megtámadják Romániát, Szlovákiát és Szerbiát? Elkezdik agasztgatni a cigányokat? A Dunába lőnek mindenkit, aki ellent mer mondani nekik? Turul lesz a szélkakasok helyett? Berlini kékben kell majd mindenkinek járni? Még a pinák is árpádsávosra lesznek borotválva?
Mi lesz, ha bejutnak?

A Jobbik-ellenes Nostradamusok abban egyetértenek, hogy "gyáááá de rossz lesz", ahhoz már tényleg vastagbőrűnek kellene lenni, hogy részletekbe is bocsátkozzanak. De rossz lesz. Ez a lényeg. Rossz lesz. Talán még a vérünket is kiszívják!

Mi volt, amikor bekerült a MIÉP? Hányan haltak bele? Sehányan. Nem csináltak semmit, jól éltek közpénzből, ennyi.
A legrosszabb eshetőség, hogy a Jobbik is elkorrumpálódik, de "jobbik" esetben, ha valóban úgy tesznek, ahogy mondják, megduplázzák a gerincesek számát a parlamentben :)

Bezuhov, te mit vizionálsz, mi lesz?
Most jó a helyzet? Lehet ennél rosszab?

Az egyenruhához hozzászólva: ha kék lenne, akkor azt mondanák: gúnyt űzve a liberálisokból (Kóka megmondta, hogy minek a színe a kék), kékben masíroznak a félfasiszta, félkatonai, félnácik, félünk. Ha zöld lenne? Környezetvédőnék látszatát keltve masírozik... Ha rózsaszín, biztos a homiknak intenek be vele. Et cetera, et cetera... Bármilyen színű is lenne, az "ellenesek" biztos belekötnének. Ha nem lenne egyenruha, akkor "így akarnak elvegyülni a nem félfasiszta, nem félkatonai lakosság közt, és belülről bomlasztani azt ordas eszmékkel". Tipikus nyuszika és a sapka esete. Ezt végig lehet zongorázni mind a "Magyarra", mind a "Gárdára".

Neked mi bajod a Gárdával, Bezuhov? Milyen rosszat tettek veled?

Nzoltan 2008.07.29. 18:20:14

JAj hagyuk már a félelem keltő gárdistákat. A félelmet a cigányönkormányzat vezetői krltik. Ha ők nem lennének, akkor nem is tudnának róluk azok, akik mast éppen tűlük félnek.

kohn töhötöm · http://magyarinfo.blog.hu 2008.07.29. 18:22:24

pina_csaba,

ha megengeded, hogy a kérdésedre én is válaszoljak, csak ezt tudom mondani:
magyarinfo.blog.hu/2008/07/29/jojjon_el_az_o_orszaguk

zero, elnézést kérek, tudom, hogy pofátlanság újra belinkelni

Higany 2008.07.29. 18:28:31

"A négy helybélivel meg a cigánysággal..." Jó környék lehet!

Horváth Aladár: munkával is meg lehet ám keresni a felújításra valót. Nekem bevált. Bár a segélyírt sírás kevésbé fárasztó, azt nem vitatom... :(

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 18:29:21

" kohn töhötöm · magyarinfo.blog.hu 2008.07.29. 18:07:46
mivel nem értesz egyet abból, amit én írtam? én ugyanis nem írtam sem Orbán Viktorról, sem koncentrációs táborokról. mindkettőt hülyeségnek tartom. "

Elolvastam az irományodat, hát, Asimov elbújhat mögötted. Komolyan gondolod, amit leírtál, vagy az abszurd humor palettáját akarod színesíteni politikai témákkal?

kohn töhötöm · http://magyarinfo.blog.hu 2008.07.29. 18:34:54

Szeretem a sci-fit.

Amit írtam, az csak a képzelet műve, de a valóságon alapul. Mi olyan abszurd benne?

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 18:37:59

Ha komolyan gondolod, akkor erre csak annyit tudok mondani, hogy "Demagógia 1.0 at its finest".

Tehát, nem is kérdéses, hogy bekerül a Jobbik 2010-ben, de már nyomban 2/3-os többsége kerülnek (akár koalicióban), és nyomban kilépnek az EU-ból, meg alkotmányt módosítanak. Te tényleg a Cseh-2-t nézed, egyszerűen nevetséges, ilyen gondolatokat még a Népszava sem vállalna be. Van aki elhiszi?

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 18:49:20

KT:
Te láttál már Jobbikost élőben, vagy csak képen?

Nekem van pár Jobbikos ismerősöm, pl. egy volt csoporttársam, aki matematikus, most csinálja a PHD-jét. Ha neki elmondanád, mit gondolsz róluk, kiröhögne, bár lehet, hogy nem, mert nincs túl jó humorérzéke. Inkább nézne rád értetlenül. A Jobbik nem hőbörgő 8 áltis napszámosok gyülekezete.

Még ha a törő-zúzó, hőbörgő csőcselék kerülne 2/3-ados többségbe a parlamentben, még akkor sem a lázálmos vízióid valósulnának meg, hanem kötelező ivászat lenne minden nap.
Amit írtál az egy lehetetlen scenario.

kohn töhötöm · http://magyarinfo.blog.hu 2008.07.29. 18:52:04

Nem mondtam, hogy kilépnek az EU-ból, hanem kérdeztem, és a kétharmados többség elé kitettem a "ha" szócskát. Szerinted ha a Jobbiknak módja lenne rá, nem módosítana alkotmányt?

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 19:00:45

Figyelj, ha én lennék 2/3-os többségben, még én is módosítanék.
Mert a jelenlegi alkotmány csak egy utópisztikus társadalomban működne, ahol fedhetetlen, becsületes politikusok az ország és a nép javáért munkálkodnának.

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 19:05:47

Nemzetközi légüres térrel kapcsolatban kérdeznék valamit.

A Szlovákok most abban vannak? Mert náluk az SNS szélsőséges nacionalista párt koalicióban van, az a párt, aminek a kampányszlogenje az volt, hogy "tasztítsuk a magyarokat a Dunába, és tankkal tiporjuk el Budapestet". Szar is lehet abban a légüres térben, gazdaságuk is romokban. Még jó, hogy nálunk ugrásra kész a toprongyos puma.

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 19:09:18

koalicióban van = koalicióban kormányoz

kohn töhötöm · http://magyarinfo.blog.hu 2008.07.29. 19:29:33

A kérdés jogos. Nem, valóban nincsenek légüres térben, legfeljebb figyelmeztetéseket kapnak az EU-tól. A magyar diplomácia képtelen elég hatékonyan lobbizni Slotáék ellen, Fico meg kiröhögi az esetlen próbálkozásokat.

Magyarországot szerintem másképp kezelnék egy ilyen helyzetben, különösen a szomszédos országok egyhangú reakciója miatt. Románia, Szlovákia és talán Ausztria is azonnal az EU-hoz fordulna, ha nálunk szélsőjobboldali párt kerülne a kormányba.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 19:31:36

kohn töhötöm · magyarinfo.blog.hu

Hogy az 1948-as "sztálini" alkotmány MÉG MINDIG életben van az utóbbi 18 év egyik legnagyobb elmaradása, már régen újat kellett volna írni.
De ugye 2/3 az 2/3 ...

No, veselkedjünk neki:

"Előrebocsátom: szerintem sokkal"
Szubjektív. Te így gondolod.És nem. Mások megin úgy ahogy te, mások meg nem. Majd kiderül.Lehet hogy be sem jutnak. Ki tudja ? :)

"Ha lehetőségük lenne módosítani az Alkotmányt, ők hezitálás nélkül megtennék, akár a választási törvények módosításával, akár a kormány hatalmának kiterjesztésével."
Ha az MSZP-nek 2/3-as lenne , ŐK IS módosítanák, mert kell az új alkotmány!

"Minden bizonnyal Alkotmányba foglalnák Magyarország keresztény gyökereit és a Szent Korona-tant is. "
És ezzel mi a baj? Kinek, milyen hátrányt, előnyt okoz? Felőlem azt is beleírhatják, hogy a Marson élet van és a Fradi megnyeri a BL-t....:-)

"Nemzetközileg légüres térbe kerülnénk, efelől semmi kétség. A külföldi befektetők sírva menekülnének, különösen, amikor a kormány megvonja tőlük az adókedvezményeket és megemeli a minimálbért (valamivel a népszerűséget is növelni kell)."
Emlékszel amikor Haider kormányra (!), nem csak a parlamentbe jutott? Ilyen EU szankcó, olyan szankció, világvége etc. És mi lett? Látták hogy Bécsben sincs Dunába lövetés, szépen mindet visszavonták. A külföldi befektetőket pedig egy valami érdekli: a PROFIT. Szerinted a TESCO vagy az AUDI vagy a SUZUKI elhagyja az országot, mert Vona Gábor és 19 fiatal parlamenti képviselő lett?

"A szomszédos országok szóba sem állnának velünk (Slota máris Vonával ijesztgeti a szlovákokat, hát még ha a pártelnök urat frakcióvezető úrnak fogják szólítani)"
Miért? Most Fico meg Fletó együtt csócsóznak?

"Intenzív kampány folyna Magyarországon az erdélyi autonómiáért, és újra népszavaztatnának (vagy egyszerűen csak törvényt hoznának) a kettős állampolgárságról."
Helyes! Ha az EU-ban számtalan helyen van autonómia, akkor a 1,5 millió magyar(!) ennyit megérdemel Erdélyben!

"A Btk-t kőkemény szigorral turbóznák fel, a büntethetőség korhatárát levinnék 0 évre. "
Helyes! Engem nem érint, mert törvénytisztelő vagyok. A 0 év meg ugye csak vicc, 12 évről van szó ...

"A polgárőrséget felfegyvereznék és kiterjesztenék a jogkörét, továbbá jó eséllyel a sorkatonaságot is visszaállítanák"
Ezt honnan vetted hogy tervezik? ha jól tudom Nemzetőrséget terveznek, ahogy a Fidesz is, ami a kettőnek ötvözet lenne.

"A cigánysorokon mindennaposak lennének a razziák, ahol az újdonsült rendfenntartók vélhetően némi szadizmustól sem riadnának vissza, hogy a törvényeknek érvényt szerezzenek.
Ezt honnan vetted hogy tervezik? Vona odatelefonál a rendőrkapitányságra hogy razzia-idő van? Miért nem deportálási-idő? Megy a vonat, nem? Kicsit reálisabban ...

"Megvalósulna a száz százalékos foglalkoztatás - a "vagy dolgozol, vagy éhenhalsz" szisztéma szerint, amelyet ma még "monoki modell" néven ismerünk."
A monoki modell nem 100%-s foglalkoztatás, hanem ha KELL a szociális segély, VÁLLALJ közmunkát. De ez sem kötelező. Csúsztatás.

"A mezőgazdaság a jelenlegi támogatások sokszorosát kapná (hogy újra aranyló kalászok és nektárcsepegtetésre alkalmas szőlőtőkék borítsák az ősi magyar földet)."
AZ EU adja a támogatást, nem hiszem hogy ehhez hozzátennének ...

"Szigorúbb földtörvényt hoznának, sőt, a már külföldi tulajdonban lévő földeket is visszavásárolnák."
Ezt már baszhatják, simán kijátszható ....

"Melegfelvonulás sincs, úgyhogy mindenki békében nevelheti hundert percent heteró gyermekeit (nagycsaládosok előnyben)."
Tóth Gábor tiltotta be amúgy a melegfelvonulást,
nem a Jobbik. Csak Draskovics odatelefonált ...

"Sérülnének a szabadságjogok? Minden bizonnyal. "
Miért, most nem így van?

"Nehezebb lenne kisebbségek tagjának lenni Magyarországon? Nem kétséges."
Miért, most nem így van?

"Emigrálna egy csomó kiváló gondolkodó, értelmiségi, író és tudós kis hazánkból?"
Miért emigrálnának? 1998-2002 között hányan emigráltak a MIÉP miatt?

Bocs, de ilyet éni tudok írni bármikor, mondjuk az lesz a címe, mi lesz ha 2010-ben Gyurcsány újra nyer..... összeszedem az összes szoci sztereotípiát,megspékelem egy kis fantáziával, megszorzom 3-mal ami most van és meg is vagy a Gyurcsány-rezsim ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 19:33:28

kohn töhötöm
"Románia, Szlovákia és talán Ausztria is azonnal az EU-hoz fordulna, ha nálunk szélsőjobboldali párt kerülne a kormányba. "

Hányan fordultak MOST az EU-hoz, hogy Szlovákiában hatalomra jutott egy szélsősége párt.
Mert Slotához képest Vona csak egy zsúrfiú ...

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 19:57:27

Egyetértek zeróval.

"Nemzetközileg légüres térbe kerülnénk, efelől semmi kétség. A külföldi befektetők sírva menekülnének, különösen, amikor a kormány megvonja tőlük az adókedvezményeket és megemeli a minimálbért (valamivel a népszerűséget is növelni kell)."

Emlékszel amikor Haider kormányra (!), nem csak a parlamentbe jutott? Ilyen EU szankcó, olyan szankció, világvége etc. És mi lett? Látták hogy Bécsben sincs Dunába lövetés, szépen mindet visszavonták. A külföldi befektetőket pedig egy valami érdekli: a PROFIT. Szerinted a TESCO vagy az AUDI vagy a SUZUKI elhagyja az országot, mert Vona Gábor és 19 fiatal parlamenti képviselő lett?"

Kínába is azért özönlek be a nyugati cégek százával, mert jelenleg az az ország a demokrácia kvintesszenciája, és a kínai kormány a polgárjogok élharcosa.
A Malajziában sem varratnak Nike cipőket 10 évesekkel éhbérért, meg Kubában Adidas focilabdát napi 12 órában, mert az csúnya dolog, és nemzetközi légüres térbe kerülnének érte ezen országok.

Ez a "nemzetközi légüres tér" mekkora szöveg már :)) Kb. mint a félfasiszta, azt máig sem értem, hogy milyen. Deréktól lefele, vagy felfele, így kellene érteni?

Tassadar 2008.07.29. 20:05:41

Amúgy Romániában is bejutott a parlamentbe a "nagyromániapárt", és ők sem a magyarkisebbség jogainak védelmét tűzték ki a zászlajukra.
Magyar liberálisokról csak ennyit:
Tegnap jöttünk haza Erdélyből, és Kolozsváron láttunk "halál a magyarokra" feliratokat, mégse hallani, hogy verik azt asztalt a politikusaink.

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 20:17:20

Na még erre:
"A mezőgazdaság a jelenlegi támogatások sokszorosát kapná (hogy újra aranyló kalászok és nektárcsepegtetésre alkalmas szőlőtőkék borítsák az ősi magyar földet)."
AZ EU adja a támogatást, nem hiszem hogy ehhez hozzátennének ..."

Pontosan ezt kellene tenni. Mert a magyar mezőgazdaság csődközeli helyzetben van. Hála a "liberálisoknak" sikerült azokat a fővárosiakat a videki gazdák ellen hergelni, akik még soha nem fogtak kapát a kezükben.
Gondolom jobban ízlik nekik a szlovák kenyér, a cseh tej, a spanyol alma, meg az olasz paradicsom.
Csak egy példa a jelenlegi kormány "agrárkultúrájáról": nemrég razziáztak a VPOP-sek a földeken, "feketemunkás" napszámosokat keresve, olyan gazdákat is meg akarnak bűntetni, akik családtagjaik, rokonaik segítségével "végeztek mezőgazdasági munkálatokat". Ez baszd meg egy vicc, ha 6-nál több rokon kapálja a krumplidat, be kellene jelenti és fizetni utánuk.
Egy cimborám családja az idei meggy-krízis után, könnyezve ugyan, de 300 meggyfát vágatott ki, és húzatta ki a tönköket, tüzelő lesz belőle. Ősszel beszántják a földet, még nem tudják, mihez kezdenek vele.
Az a baj, hogy sokan kurvára nem tudják mennyi munka van a földekkel, csak pofáznak össze-vissza.

Majd rádöbbennek, amikor kinyírták a magyar gazdákat, és a magyar élelmiszeripar a környező országokon áll vagy bukik.
Slota majd ad nekünk kenyeret, mert szeret minket.

Egy kérdés a végére: Töhötöm, megkérdezhetem, hogy te mely sajtóorgánumokból tájékozódsz?

ui: most megy a Rájátszásban a "gárdisták a gáton" beszámoló.

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 20:20:32

videk=vidék, bűntetni=büntetni

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.07.30. 00:52:59

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 19:33:28

anyit jegyezünk, meg, hogy mi és a csehek, a smert
fico pártját 1 évre kárták a szoci frakcióból.
Ahoz képest, hogy nálunk nincs nagy szlovák gyülölet.
viszont románia, szlovákia. itt pártokat épitenek erre, és nem csak a nagyrománia, és slota. Szerinted ők, hogy fognak üvőlteni?
Nem kicsit, nagyon. Valjuk be.

Spielberg 2008.07.30. 09:30:24

a Smert nem kizárták CSAK felfüggesztették, de csak a magyar duma miatt, aztán visszavették, és leszarták, mit mondanak a magyarok. Haider egykori külügyminisztere ma is EP képviselő, senki nem baszogtatja. (Ő viszont annál több ügyben van benne)
Gyurcsány vagy Orbán? Tök mindegy. Tolvaj hazug gazember mindkettő, a sleppjükről már nem is beszélve. ezt a cigány-ügyet is addig kenik, míg nekünk kell megoldani. a sok faszszopó politikus sosem tanul, bazd meg nem tanul, aztán mikor forrong a nép összefossák magukat (és Moszkváig futnak...)
de itt nem a Gárda a megoldás.
az alapokig le kell ásni, és onnan felépíteni mindent tégláról-téglára. az EU szánalmas balkáni tolvajfészeknek, korrupt bizánci tetveknek tart minket... ezen nem segít, ha csak a kormány változik...
azt a keresztény Magyarországot meg felejtsük már el! az emberek nagy része leszarja a papokat (joggal), mert csak lenyúlós, lehúzós, besúgó banda az egész róm.kat. egyház. nem tudom, mennyivel érnek ők többet, mint egy református vagy egy muzulmán (akik ráadásul nem bálványimádók...)
szóval lenne itt sok dolog, de amíg nem intézzük mi, addig semmi sem lesz belőle...

derelyegrádi szellem 2008.07.30. 09:56:53

"Egy kérdés a végére: Töhötöm, megkérdezhetem, hogy te mely sajtóorgánumokból tájékozódsz?"

Én inkább úgy tenném fel a kérdést, hogy melyiknek dolgozik?

De szerintem Sólyomnak is most segítségül kéne hívni Európát (a la göncz 1994-ben, a Stampaban). Talán legjobb lenne mindjárt és elsősorban az olaszokat. Akik éppen ujjlenyomatot vesznek a bevándorló cígányoktól (14 év alattiaktól is!), akik katonaságot vezényeltek az utcára rendőri feladatokkal, akiknél égnek a cigánytáborok.

Légüres tér, aha..

hajdúnánási 2008.07.30. 10:15:44

Felfordul a gyomrom,hogy milyen a média a hazánkban.Csak a w.c.-ben lehet hasznát venni a lapoknak.Ameddig nem lesz vasszigor a bűnözőkkel szemben,addig nem lesz élhető az ország.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.07.30. 10:43:09

"Megtámadják Romániát, Szlovákiát és Szerbiát? Elkezdik agasztgatni a cigányokat? A Dunába lőnek mindenkit, aki ellent mer mondani nekik? Turul lesz a szélkakasok helyett? Berlini kékben kell majd mindenkinek járni? Még a pinák is árpádsávosra lesznek borotválva?"

YESS! pina_csaba for prezident!!! :)

Legalábbis kezdetnek nem rossz:):):)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.30. 11:29:42

more 2008.07.29. 17:48:43
az orbanviktor feherlovon vonul be a varosokba es kirallya koronaztatja magat cimu rigmus kimaradt, legkozelebb figyelj oda.
Pedig semmi baj nem lenne egy diktatúrával itthon. Nem vagyunk mi felkészülve még erre a fene nagy demokráciára.

more 2008.07.30. 12:10:42

nah akkor lennenk az aztan eu-s feketelistan....ambator lehet, h rend lenne vegul a balkani kaosz utan, csak az sokaknak fajna:)))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.30. 12:25:21

Valóban jó lenne már, ha lenne valaki aki rendet tesz, mert inkább most fájjon kicsit, mint később a semmitevés miatt kurvára.

Tassadar 2008.07.30. 12:34:54

Ej de nácifasisztacsőcselék beszéd ez :)
Azért kiváncsi lennék ha nem lenne internet mennyire lenne szar most a helyzet.

more 2008.07.30. 12:42:13

nem tudna itt a sok hulye mentalis onkielegitest vegezni:)))))

more 2008.07.30. 12:45:28

hon van ma megin a mai konc he?? ezert fizetunk titeket???:)

nyomasek 2008.07.30. 21:30:06

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.07.29. 13:21:27
A sok proftol egyet azert megkerdeznek:
Mi a faxert kell fekete egyenruha a homokzsakpakolashoz????

Naszóval az úgy van, hogy ha lettél volna katona, akkor tudnád, hogy a melós gyakorló az fekete.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.09.05. 12:40:28

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.07.29. 12:38:40
meg azta azon meglepödni, hogy pozitiv hireket nem adnak le a tv-ben eleg gyerekes. Mindenesetre jo indok a zösszeesküves-elmeletek gyartasara... :)


mi abban a pozitív hír, hogy az árhullám majdnem elvitt két falut, lelkem???


ha valaki, én aztán nem vagyok sem ö.esküvéselmélet-hívő, sem neonáci. a sajtóhoz ellenben konyítgatok valamicskét, így tudom, hogy mi is az a HÍR.

1. két falut fenyeget az árvíz
2. nyáron ez a 4. árhullám
3. rekordközeli tetőzés várható
4. a szélsőjobb és a helyi cigányság együtt védekezett a gátakon
5. a politikusok távol maradtak az eseménytől
6. a honvédség sem segített

tessék. soroljam még? ezek egytől egyig hírek, melyekre egy 6-7 perces beszámolót, vagy akár egy tévériportot is fel lehetett volna fűzni. bármely adón.

nem tette senki. ez nem összeesküvés-elmélet, hanem tény.

Fairy Girl 2009.08.29. 22:24:17

Igen én is szeretnék pénzt kérni lakásra. Sőt! Édesanyám 17 éves kora óta dolgozik, most 61 éves. De anno a téeszes időkben valamit rosszul csináltak, mert valami 3 év hiányzik neki valahonnan, így nem kap nyugdíjat, semmit. Egyetlen fillért sem! Két tesóm tartja el, a havi 60 ezres fizetésükből, amit 12 órázásban, folyamatosan, hétvégenként dolgozva kapnak (ha éppen nem késik vele a gyár pár hetet). Én közalkalmazottként egy nyamvadt albérletben lakom és hónapról hónapra élek. Én is szeretnék segítséget kérni a kormánytól, hogy lakásom lehessen, hogy anyám és a tesóim meg tudjanak élni!
Ja, nekünk úgyse adnának...

süti beállítások módosítása