Skip to content


       Szűrés lista

RTL Sportklub presztízsébe nem fér bele a Nagy-Magyarország zászló

Szombaton, október 23-án azt találta mondani Vona Gábor, a Jobbik elnöke, hogy "hogy hatalomra jutásuk esetén a TV2-t és az RTL KLUB-ot lerombolják és a romokból emlékparkot létesítenek az utókor számára". Ezen jóízűt mosolygott az ember, mert jelenleg Jobbik elég messze van a "hatalomtól", és pontosan ismerjük, milyen jogállamban élünk: ahol egy illegálisan épített Citadella-teraszt vagy egy köztéri szobrot sem sikerül lebontania a hatóságoknak. Mit kezdenének 2 székházzal? Persze, amúgy sem lenne sok esélye ennek a "Lex Vonának", de biztos nagyon szépen hangzott az ünnepi beszédben.
Nos, eltelt kettő darab nap, hétfő este, Allianz FTC–Aramis futsalrangadó a Fradi Néligeti csarnokából, élőben közvetíti az RTL sportcsatornája, a Sportklub. És olyan események történtek, amely erősen elgondolkodtattott Vona Gábor ötletéről ...

Átadnám a szót Németh Péternek, az FTC futsalszakosztályának elnökének:
"
Az RTL helyszínen lévő munkatársai már a mérkőzés kezdete előtt jelezték, hogy a szerződés ellenére nem lesz közvetítés, ha az Árpád-sávos, Nagy-Magyarországot is ábrázoló szurkolói transzparenst nem veszik le."

Mi f....? Mi köze van a közvetítő TV csatornának, hogy ENSZ-es, bangladesi vagy Árpád-sávos zászló van-e kirakva? Közvetíti a meccset, mert így lett megkötve a szerződés, a reklámidőt meg már eladta. Vagy az RTL-nél ezek már önkényuralmi jelképnek számítanak? Ugyanezt hangoztatták a Fradi képviselői is, 
"az RTL munkatársai egy telefonálás után azt mondták, hogy ez őket nem érdekli, a transzparens provokatív, és rontja a cég presztízsét, tehát le kell venni."
















3 rövid kérdés:
-Kit hívtak fel telefonon?
-Kit provokál egy Árpád-sávos zászló, és ez hogy zavarja a teremfoci megnézést a TV-be
n?
-Vagyis bármi, ami az RTL kamarájának a látószögében van, és a fő-fő fejes úgy ítéli meg, az rontja a presztízst? Miért, van olyan az RTL-nek? Legközelebb nem közvetítenek magyar válogatott meccset sem, meg Fidesz-naggyűlést, mert "Uramisten Józsikám, ezt nézd, mennyi magyar meg árpádsávos zászló! Nem romolhat a presztízsünk, fogd a kamerát, megyünk haza!"

Vajon miért nem kapunk olyan híreket, hogy a szerb vagy a horvát kereskedelmi TV nem közvetített szerb vagy horvát meccset, mert - még kimondani is szörnyű-  a szerb vagy a horvát szurkolók történelmi zászlót lobogtattak? Vajon másnap még állna az a kereskedelmi TV Belgrádban vagy Zágrábban? Vagy csak mi vagyunk ilyen birkák? És ha jövő héten a szar-szemétláda RTL fejes kitalálja, hogy a magyar zászló és magyar himnusz is nagyon-nagyon provokatív,  szó szerint "rettegnek" már az RTL székházban, és ha lehet, a válogatott meccs egyből a kezdőrúgással kezdődjön? Vagy különben nem közvetítenek?

Visszatérve a meccsre, a Fradi 2 percet kapott az RTL-től, hogy leszedjék a plakátot meg a zászlót. Még ezt is megtette a Fradi, de az RTL összepakolt (a közvetítés alatt), megszakították az adást, és ... hazamentek. Azt mondták, hogy "rongálás" miatt szakadt meg a közvetítés ... azt hiszem, ez az eset példátlan a televíziózásban, és emellett már nem lehet csak úgy elmenni...:

 



Uramisten, "názci" kapu!!! (köszönjük, Jancsi!)
















 

Címkék: tv pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr82737517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.29. 08:47:47

Zep :D:D:D

Itt nyilvánvalóan szerződésszegés történt, majd a futsal szakosztály és a csudiokos ertéelklub lerendezik egymás közt. Az RTL zokon vehette Vona Dzsí szavait weheh A röplabdameccsek közvetítéseit is meg fogják szakítani, mert a pálya széleit jelző két antenna piros fehér csíkos. Sőt vannak olyan játékosok akik fehér alapon piros csíkos teremcipőben játszanak. Ez pedig nem fér bele a csatorna arculatába. Hejj

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.10.29. 08:49:49

Már nincs más, amit elvehetnének tőlünk, csak a történelmünk, a gyökereink, ami minden embernek tartást ad, kapaszkodót ebben a szemét világban.
Remélem, beperlik őket szerződésszegésért, bár a büntetést röhögve kifizetik. Sajnos.

Dj Tometkow · http://electro-art.gportal.hu/ 2008.10.29. 08:50:52

megtették amit kértek mégis elpucoltak mondván hogy "rongálás".....
ez nem rombolja a szurkolók presztízsét?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.10.29. 08:56:04

Amúgy meg a tévé színvonalát mutatja az is, hogy Nagymagyarországot nem bírja el a presztízse, viszont a nyávogó, káromkodó, magamutogató riherongyokat, meg önjelölt sztárocskákat igen.

rolika 2008.10.29. 08:57:40

most hirtelen nem találok szavakat...
ilyenek miatt még többen fognak radikalizálódni
vona meg nem is mondott hülyeséget, sem felháborítót

btw egy műveletlen tuskó vagyok, mert azt hittem, a futsal csak elírás :-))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.29. 08:57:53

LvB szerintem itt az idő, hogy írjunk egy levelecskét a csatornának :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.29. 09:00:31

Fentebb írtam a röplabdahálóról.
Nos ez itt egy szabványos háló:

www.e-sportszer.hu/termekkep/10505-k.jpg

Az antennát tessék figyelni!

Itt jegyezném meg, hogy van amikor az oszlop fehér színű, és a védőszivacs burkolata meg piros. Na ilyenkor melyik buzeráns esik kétségbe a közvetítőállásból?

Lithium78 2008.10.29. 09:05:31

Jancsibohóc: már küldtem egy tiltakozólevelet a retekklubbnak kulturált, diplomatikus hangnemben, most várom a válaszukat. felteszem nem kapok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.29. 09:10:49

Jancsibohóc 2008.10.29. 09:00:31

Jancsi, ne linkelj ilyen provokatív képeket, ilyen nem fér bele a Vastagbőr presztízsébe ....

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.29. 09:17:48

HOPPÁ! A náczikok, teljes Árpád-sávos felszerelésben, már a tengeren túlon is!

www.mcl.hu/~olahdani/vasontode/cikk/davis.jpg

GatyaPityu 2008.10.29. 09:20:38

A retekklub hozta a saját színvonalát, ezen meg sem lepődtem... A retekklub, meg a tv2 sosem az erős jobboldali identitásáról volt híres. Nyilvánvaló, hogy a kitetovált, börtönviselt valóságshow "sztárok" alpári viselkedére, vagy az értelmileg csökkent képességű Gőzeke baromkodása - szemben a Nagy Mo. zászlóval - emeli a csatorna presztízsét.

Tapmancs:
"Ezért is kell kurucinfót olvasni. Meglepődnének a tömegek az ott olvasott dolgokon. (Amik rendre alá vannak támasztva bizonyítékokkal.)"
- Ezzel csak az gáz, hogy Kuruc.info sajnos eléggé szalonképtelenül fogalmazza meg mondanivalóját. Tény, hogy sok igazság van ott leírva, de a csomagolás az sajnos kifogásolható. Én pozitív ellenpéldának ezt a blogot mondanám, mert az itteni szerkesztők is láthatóan nem jönnek zavarba, ha kényes témákat kell megpendíteni, de valahogy mégis sokkal kulturáltabb a blog hangvétele. És azért vannak bőven összeesküvés-elméletek is a Kurucon. Ettől függetlenül nem vagyok szomorú amiatt, hogy sikerült újraindulniuk - éppen az ilyen retekklubbos viselkedési formák miatt van szükség a radikális portálra.

Kodomo 2008.10.29. 09:21:48

RTLék összepakoltatták a zászlókat. Az elképzelhetetlen, hogy ezután némely szurkoló rongálással fejezte ki nemtetszését?

Geza 2008.10.29. 09:25:46

Az mtk meccsen lengetett izraeli zászló nem zavarta őket.
Végülis, mondta-e bárki is, hogy a retek klub egy magyar tévé? Hazafiasak ők, csak nem Magyarország a hazájuk, ennyi az egész.
Hogy akkor mi a fenét keresnek itt nálunk, és miért kéne elviselnünk egy másik ország propagandáját, az már egy érdekesebb kérdés, de sajnos amíg a 'lakosságunk' létszáma nagyobb, mint a 'nemzetünké', addig fújhatjuk, mert minden szavazat egyenlő, és az állampolgártársaink jó része sajnos nem több a pörköltet fekáliává alakító automatánál.

(Természetesen nem határolódok el magamtól, és továbbra is útálok mindenkit, akinek az orra hegye fentebb van, mint a füle töve :)...)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.29. 09:26:00

Én csak azt nem értem, hogy az hogy fér meg az ERTÉELNÉL, hogy Fábry leköpködi Fletó portréját, meg dobálja a könyvét? :D

A kuruc.info-t lehet olvasni, de csak módjával, és szelektíven...A szerkesztők alpári butaságait nyugodtan át lehet ugrani, ettől függetlenül van sok okos írásuk is, ami csak náluk jelenik meg.

Narrátor (törölt) 2008.10.29. 09:33:18

Kodomo 2008.10.29. 09:21:48

Kétlem, hogy egy százezres (milliós) felszerelést ne őriztetnének valakivel, azaz azt, hogy valaki csak úgy odasétál és szétkapja a madzagot. Ha meg mégis, remélem a kár is milliós lett.

Narrátor (törölt) 2008.10.29. 09:35:41

Jancsibohóc 2008.10.29. 09:26:00

Ezen én is többször elgondolkodtam. Szerintem két ok: egyrészt a retekklub így elmondhatja, hogy van egy bal-, és egy egy jobboldali műsora, nem lehet ráfogni, hogy párttévé. Másrészt azért testvérek között is Fábry nézettsége még gyengébb időszakban is magasan veri bármelyik magyar futballmérkőzés nézettségét. Így az RTL vagy lenyeli Fábry kilengéseit vagy lemond kb. 2 millió nézőről. Pénz beszél, a karaván meg halad.

GatyaPityu 2008.10.29. 09:36:13

Jancsibohóc:

Én nem vagyok retekklubbos, sőt, a médiához sincs sok közöm, de van egy tippem a felvetésedre. A Fábry szerintem egy megtűrt valaki lehet a csatornánál. Egyrészt így legalább elmondhatja a TV szerkesztősége, igazgatósága, hogy ők nem baloldaliak, mert lám, van nekik olyan műsoruk is, aminek erős, nyíltan vállalt jobboldali színezete is van. Ezt ki lehet tenni a kirakatba amikor a retekklub baloldali elfogultságát firtató megnyilvánulásokat mondanak a csatornára.
A másik még fontosabb pedig, hogy Fábry nézettséget hoz a csatornának, és mint tudjuk ez a legfontosabb. Mihelyst visszaesne a Showder nézettsége, szerintem Fábry-nak azonnal utilaput kötnének a talpára, de ameddig a nézettség megvan, addig nincs gond, és mint az előbb írtam, lehet vele villogni is, hogy lám-lám, vannak jobboldali műsorok is az RTL-en, tehát ez egy kiegyensúlyozott, elfogulatlan (LOL) csatorna.

GatyaPityu 2008.10.29. 09:36:50

Narrátor megelőzött. :-)

REPARATUR 2008.10.29. 09:37:14

mocskos cigányok. hihetetlen, hogy már itt is ellopják a kábeleket

Narrátor (törölt) 2008.10.29. 09:37:57

Atro · keresemaparom.freeweb.hu 2008.10.29. 09:36:50

De egyre jár az agyunk. :))))

110/800 2008.10.29. 09:47:39

na mostmár tényleg akurvaanyjukat. égjen csak porig, bánom is én. felháborító.

derelyegrádi szellem 2008.10.29. 09:58:48

Az én presztízsembe meg az RTL Sportklub nézése nem fér bele (különös figylemmel arra a szőke, nyállalbeszélő félidióta riportergyerekre)

ex-Zep 2008.10.29. 10:17:32

A Léderert mint szellemi fogyatékost foglalkoztatják az állami támogatásért.
Más magyarázatot eddig senki nem talált.

Johnson Doe 2008.10.29. 10:22:07

Nektek is feltűnt, hogy az RTL klub logója is piros-fehér, tehát az Árpád-sáv színeiben villódzik?
www.fusz.hu/files/RTL_Klub.jpg
Sőt, ha klub zölddel van írva... Piros-fehér-zöld? (Valamint most, hogy odakapcsoltam ezt ellenőrizni, hogy még ugyanaz-e, látom a topshop reklám is piros fehér logóval dolgozik). Követelem hogy az RTL azonnal szüntesse be a Topshop reklámok leadását, valamint önmagukat is függesszék fel a logójuk miatt!!

Calogero 2008.10.29. 10:25:06

Sportklub presztízse? Ez most vicc ugye?! Amikor egy meccset nem lehet végignézni azon a csatornán,annyira nevetségesen szar minőségben közvetítenek, ráadásul botrány rossz kommentátorokkal spékelik meg mindezt. Ha a hír tényleg igaz, én dobok egy e-mailt, hogy nem azzal vesztettek volna nézőket, ha folytatják a közvetítést, hanem így sikerült veszteniük egyet biztosan egy életre; engem. Javaslom mindenkinek a mail megírását.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.10.29. 10:31:50

Atro · keresemaparom.freeweb.hu 2008.10.29. 09:36:13
"Mihelyst visszaesne a Showder nézettsége, szerintem Fábry-nak azonnal utilaput kötnének a talpára, de ameddig a nézettség megvan, addig nincs gond, és mint az előbb írtam, lehet vele villogni is, hogy lám-lám, vannak jobboldali műsorok is az RTL-en, tehát ez egy kiegyensúlyozott, elfogulatlan (LOL) csatorna."

Teljesen igaz. De ne felejtsük el, hogy ugyanez minden műsorra igaz, a jobbos-balos hülyeségtől (és csatornától) függetlenül. Ha a kutya sem nézi a Hetiokost, mehetnek a pitlibe mind a heten. Ha lezuhan a Bariközt nézettsége, átpakolják a Cool-ra. Vagy megveszi a Hálózattévé, esetleg a Romantica. Ezt a játékot nézőszámban játsszák. :)

A retekklub idióta, ezt régóta tudni, bár most kissé túllőtt a célon. De még így is okosabb a csigakettőnél, mert sokkal több magyar parasztot tud a tévé elé ragasztani a műsoraival. Egyszerűen tudja, hogy mi kell a magyar szürkének, és készséggel kiszolgálja az igényeit. Műsztáros-kiabálós-balhézós műsorok kellenek.

Szerintem amúgy a műsorszerkesztő/adásvezető/mikrofontisztiító túlkapásáról van szó. Egy fontoskodó kiskirály rinyálása az egész, még akkor is, ha felháborító az eset. Cionista összeesküvés-elméleteket szőni köré, hát looool! :DDD (btw épp a hasonló badarságok miatt nem olvasom a fúdehiteles kurucinfót. megpróbáltam, nem jött be)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.29. 10:34:25

Azért a Horti Gábor Bundesliga-közvetítésein lehet zokogni a röhögéstől... Ha Vona Dzsí és a kartell lenapalmozná az ERTÉELT, érte kár lenne :D

reKorrekt 2008.10.29. 11:08:29

Lassan csak igaza lesz a kurucoknak. Zsidó cenzúra van. El kell fogadni.

Geza 2008.10.29. 11:12:36

egy kantányi korrekt leguán 2008.10.29. 11:08:29:
"Lassan csak igaza lesz a kurucoknak."
Sajna a tartalmat tekintve az esetek 90%-ában már jó ideje az van.

"Zsidó cenzúra van."
Már legalább '91 óta.

"El kell fogadni."
Erre csak azzal a szóval tudok válaszolni, amivel a viccbéli Józsi bácsi felelt a szókincsének beszűkülését firtatóknak: F@szt :) !

murcicomp 2008.10.29. 11:23:54

Azt hiszem 2006. szeptemeberében nem a MTV székházhoz kellett volna menni égetni hanem ezekhez a kertvékhez. Ott a rendőrök se várták volna őket és mi is jól jártunk volna! Hogy ez a Budaháziéknak nem jutott akkor az eszükbe? :)

rolika 2008.10.29. 11:30:12

természetesen NEM zsidó cenzúra van, hanem balliberális. még ha akad is átfedés, a két halmaz nem azonos

irrelevant 2008.10.29. 11:41:50

A Nagy Vágta vagy mi a frász elnevezésű giccsparádé belefért a csatorna imázsába. Pedig ott is voltak kartonpapírból hajtogatott pirosfehérzöld kuruccsákók, műanyag szablyák, meg mindenféle egyéb kellékek, amik nem hiányozhatnak egy kiscsoportos farsangról vagy anyáknapi János Vitéz előadásról.

caralho voador 2008.10.29. 11:46:35

Szerintem ez az elmúlt néhány év legfelháborítóbb médiaeseménye (pedig választék az van). Nem jelent mást, mint hogy a gyarmatosítás egy újabb fázisba lépett. Mindenfajta csurkista összeesküvés-elmélet nélkül. Hamarosan a piros-fehér-zöld trikolórt is be fogják tiltani, aztán a magyar nyelvet, majd pedig szépen megkérnek minket, hogy fáradjunk el innen, testületileg, megmaradt magyarok, mert kell a hely másoknak. Ahonnan szegények jönnek, ott lőnek, robbantanak, kurva meleg van, kevés a víz, értsük meg, puszta emberbarátságból meg kell majd tennünk mindezt. Jó lenne már észbekapni. Lehet, hogy késő.

Geza 2008.10.29. 11:52:56

rolika · 2008.10.29. 11:30:12
"természetesen NEM zsidó cenzúra van, hanem balliberális."
Balliberális, hanem cionista és kommunista érdekszférához tartozó. A 'ballib' megint csak egy olyan csinált szó, ami pusztán a jelentések elhomályosítására és összezavarására van kitalálva, és amit nálunk pont keresztbe használnak a tényleges tartalomhoz képest.
Baloldali az, aki a közösség érdekeit fontosabbnak tartja, mint az egyénét; jobboldali az, akinél az egyén a fontosabb.
Autoritárius az, aki erős központi befolyást tart helyesnek, libertárius az, aki szerint jobb hagyni a dolgokat a saját módjukon menni.
Baloldali liberális tehát az, aki szerint a társadalom fontosabb az egyénnél, és rossz dolog kívülről megmondani a teendőket, azaz pl. ilyen volt Gandhi.
www.politicalcompass.org/analysis2

Magyarország az egyetlen ország, ahol a 'bal'-oldalt a milliárdos egyéni vállalkozók támogatják, a 'szélsőjobb' pedig a 'hatalmat vissza a népnek' jelszóval vonul, ahol a liberálisok cenzúráznának és tiltanának be és írnának elő dolgokat, és nevezik fasisztának azokat, akik maguk szeretnék irányítani az életüket...

"még ha akad is átfedés, a két halmaz nem azonos"
Ha az átfedés 80% fölötti és nincs jobb, pontosabb lefedése az adott halmaznak, akkor minden egyéb megnevezés a csúsztatástól a hazugságig futó skálára esik.

derelyegrádi szellem 2008.10.29. 11:53:23

Nem tudom zéro odáig nem mentem, hogy nevét is megtudakoljam. Lehet akár Léderer is.

De egy biztos: a marxi, tartalom (intellektus) és forma (kinézet) egységére vonatkozó tételt hibátlanul hozza. :)

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.10.29. 13:05:38

Na azért a cikk eléggé ferdíti a tényeket meg demagóg is. Kiváncsi lennék a másik oldal véleményére is, van egy érzésem, hogy más lenne.

1.Egyébként olyan hogy RTL Sportklub nincs, a Sportklub külön csatorna, ahogy a Cool, stb. is, mert a két nagyker csatornának nem lehet másik csatornája a törvény szerint. Viszont az RTL értékesíti ezeknek a reklámidejét, meg műsort is passzol át nekik.

2. Nem tudom, árpád sávos zászló meg egyéb marhaságok mi a francnak kellenek a futsalmeccsre? Lobogtassatok FTC meg Aramis zászlókat, az való oda. Nem lesz egyik szurkoló se több a nagymagyar zászlótól vagy kevesebb a hiányától.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.29. 13:25:12

rhynn · rhynnhosei.blog.hu 2008.10.29. 13:05:38

Gondolom szerinted Németh Péternek, az FTC futsalszakosztályának elnöke ferdít mint az állat ...

Végül is, ha te így gondolod ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.29. 13:26:38

rhynn · rhynnhosei.blog.hu 2008.10.29. 13:05:38

1, Az RTL a tulajdonos, a főnök, így jobb ha mindenki tudja, honnan fújnak a szelek

2, Amit nem tilt a törvényt, azt szabad.
Tiltja? Nem
Akkor szabad. Pont. Ezen nincs mit vitázni.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.29. 13:29:05

a főnáczi (Combi) lila vére gondolom most nagyon örül :))))

irrelevant 2008.10.29. 13:29:13

rhynn

A 2. pontodhoz:

Én nem tartozom a szélsőjobbos szubkultúrába, ahogy valószínűleg az itt felháborodók többsége sem. Egyszer-kétszer már el is szégyelltem magam miattuk, amikor pl. a Magyarország-Románia válogatott női kézimeccsen a kemény mag elkezdte skandálni az "Erdélyt vissza!" és "Vesszen Trianon" rigmusokat. Szerintem ilyesminek nincs helye egy sporteseményen, ahogy, igazad van, a Fradi-szurkerek is meglennének árpádsávos nagymagyarország nélkül is.

De magánemberként helyteleníteni valamit, meg ilyen durva módon szankcionálni a csatorna részéről, az két, nagyon is különböző dolog.

Tényleg a pilléresedés felé tartunk. Lassan már a sportesemények is betagozódnak az ország egyik kulturális-politikai-társadalmi felébe. Majd lesz Szélesnek egy sportcsatornája is, ami majd közvetíti a Fradi meccseit. Hollandiában ez csudajól működik, nálunk viszont egyre szomorúbb irányba viszi a dolgokat.

rolika 2008.10.29. 13:29:55

"Magyarország az egyetlen ország, ahol a 'bal'-oldalt a milliárdos egyéni vállalkozók támogatják, a 'szélsőjobb' pedig a 'hatalmat vissza a népnek' jelszóval vonul, ahol a liberálisok cenzúráznának és tiltanának be és írnának elő dolgokat, és nevezik fasisztának azokat, akik maguk szeretnék irányítani az életüket..."

ezzel tökéletesen egyetértek :) gyakorlatilag nincs értelme azon lovagolni, hogy idehaza ki jobbos, balos, libsi vagy akármi, amikor nálunk homlokegyenest más jelentéstartalommal bírnak, mint a világ többi részén

"Ha az átfedés 80% fölötti és nincs jobb, pontosabb lefedése az adott halmaznak, akkor minden egyéb megnevezés a csúsztatástól a hazugságig futó skálára esik."

ezért nevezik cigánybűnözésnek azt, ami tényleg az.

a zsidó behatással nem értek egyet.
szerintem sokkal egyszerűbb, és számomra elfogadhatóbb, ha emberi szűklátókörűséggel, ostobasággal, nemtörődömséggel és hozzánemértéssel magyarázzuk az itt folyó dolgokat.

Geza 2008.10.29. 13:31:16

rhynn · 2008.10.29. 13:05:38:
"Nem tudom, árpád sávos zászló meg egyéb marhaságok mi a francnak kellenek a"
Egyrészt az árpádsávos zászló nem marhaság, hanem történelmi zászlaink egyike, ami többek között az egy nemzethez tartozás kifejezésére is szolgál, hasonlóan a piros-fehér-zöld zászlónkhoz, a címerhez, és számos egyéb nemzeti szimbólumunkhoz.

Másrészt meg rossz irányból nézed a dolgot. Miért NE lehetne ott? Magyarországon vagyunk, és szerintem teljesen természetes, hogy a mi történelmünket idéző és jelképező szimbólumok ott és akkor jelenjenek meg, ahol és amikor akár csak egyetlen ember is akarja.
Nem értem, hogy ha mindenkinek teljesen természetes, hogy a legutolsó amerikai hegyitahó is csillagos-sávos pólóban és sapkában megy ki még egy helyi sörfesztiválra is, akkor itt miért szívják egyesek a fogukat és miért fintorognak, ha pl. rajtam meg a hivatalos és az árpád-sávos zászló színei vannak, mindez történelmünk legdicsőbb korszakának országhatárán belül, stb.

"Nem lesz egyik szurkoló se több a nagymagyar zászlótól vagy kevesebb a hiányától."
Akkor meg miért csípi a szemedet?

derelyegrádi szellem 2008.10.29. 13:37:25

rhynn

"Nem tudom, árpád sávos zászló meg egyéb marhaságok mi a francnak kellenek a futsalmeccsre?"

1./Mivel a hozzászólásod első részéből azt vettem le, hogy szereted pontosságot, megjegyzeném nem volt egyetlen "árpádsávos zászló" sem a meccsen, csak egy transzparensen Nagy Magyarország stilizált térképe, árpád sávokkal kiszínezve.

2./ Hogy minek kellenek azt nem tudom, de tudod ez elméletileg egy szabad ország (jogállam), ahol a polgárok olyan transzparensekkel mennek meccsre, amilyenek akarnak, amíg bcs-t vagy szab sértést nem valósítnak meg. A cikkben szereplő magatartás nem valósít meg sem bcs.-t, sem szabsértést, tehát lehet. Arról nem is beszélve hogy ne már egy tv csatolna szabja meg (törvények helyett) mit lehet lengetni egy meccsen, meg mit nem. Lassan jogalkotók is lesznek RTL-ék, meg pallosjoguk is lesz, nem?

Következtetés: nem az a helyes kérdés hogy minek kell lengetni azt amit lengettek, hanem az, hogy MIÉRT NEM LEHET az RTL. szerint, és hogy jönnek ahhoz, hogy bárkinek bármit megtiltsanak. Az utóbbi nagyon súlyos kérdés egy jogállamban, úgyhogy megpróbálkozhatnál megválaszolásával.

De legszomorúbb az egészben hogy a rendszerváltás után 18 évvel, ilyen a demokráciában tökéletes evidenciának számító dolgokat le kell írnom, például neked.

Geza 2008.10.29. 13:42:56

otvospeter · 2008.10.29. 13:29:13:
"Egyszer-kétszer már el is szégyelltem magam miattuk, amikor pl. a Magyarország-Románia válogatott női kézimeccsen a kemény mag elkezdte skandálni az Erdélyt vissza! és Vesszen Trianon rigmusokat."
Ha van olyan magyar barátod, aki a jelen határainkon kívül született, nőtt fel és él, akkor kérd ki a véleményét a témában légy szíves.
Való igaz, hogy nem pont egy sportrendezvényen van helye ilyesminek, de sajnos ahol lenne helye (külügyminisztérium, eu parlament, stb.), ott vagy szóba sem kerül, vagy csak a magyar érdekek teljes figyelment kívül hagyásával.
(Erre legjobb példa Románia eu-csatlakozásának a feltétel nélküli megszavazása volt, pedig akkor el lehetett volna érni, hogy legalább az anyanyelvükön tanulhassanak az erdélyi magyar diákok, ahogy amúgy az itteni román diákoknak ez módjában is áll.)

Valami úton-módon jelezni kell, 'evidenciában kell tartani', hogy nem felejtettük el, hogy ott még élnek magyarok, akiktől megtagadnak olyasmiket, amik -mint nemzeti kisebbséget- megilletné őket. Ha ezt a hivatalos diplomácia el tudná érni nekik, okafogyottá válna és megszűnne az ilyesmi - pont úgy, ahogy egy magyar-finn meccsen sem hangzik el ilyen.

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.10.29. 13:43:39

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.10.29. 13:25:12
rhynn · rhynnhosei.blog.hu 2008.10.29. 13:05:38

Gondolom szerinted Németh Péternek, az FTC futsalszakosztályának elnöke ferdít mint az állat ...

Végül is, ha te így gondolod ....

Zero: konkrétan fradi ügyben egyenes beszédet feltételezni nagy badarságnak tartok. Jött az új tulaj, de a kommunikációs módszerek nem nagyon változtak, továbbra is mindenki más hibás, még akkor is, amikor az árfolyamnyereségre játszva nem fizetik ki a légiósokat....

Geza 2008.10.29. 13:54:24

rolika · 2008.10.29. 13:29:55:
"a zsidó behatással nem értek egyet.
szerintem sokkal egyszerűbb, és számomra elfogadhatóbb, ha emberi szűklátókörűséggel, ostobasággal, nemtörődömséggel és hozzánemértéssel magyarázzuk az itt folyó dolgokat."
Túl sok eset mutat ugyanabba az irányba, hogysem ezekkel magyarázhatnánk - mármint szerintem.
Persze nem feltétlen az van a dolog hátterében, hogy valahol ül egy kampósorrú ápolatlan kaftános a pénzeszsákján és kezeit dörzsölgetve bőszen cenzúrázgat :), sokkal inkább egy rosszul értelmezett és túllihegett 'politikai korrektség' lehet a ludas ('ezt nem rakhatjuk adásba, mert mit szólnak akkor majd') - ami viszont már tisztán zsidó befolyás.

Miért van az, hogy nyugodtan lehet kritikákat mondani, vicceket pufogtatni a buddhistáktól a keresztényekig mindenkire - csak a zsidókra nem? Hogy lehet valamiben hibásnak, bűnösnek tartani (akár helytállóan, akár nem) tetszőleges országot Boszniától Kanadáig - csak Izraelt nem? Hogy bármely háború bármely eseményét lehet vitatni (akár megalapozottan, akár nem) - csak a II. vh. zsidó veszteségét nem?
Miért van, hogy ha valakire azt mondom, hogy olyan füle van, mint a péklapát, akkor mindenki nevet, ha hozzáteszem, hogy és olyan orra, mint a Bazilika kilincse, akkor megfagy a levegő?

A pol.korrektség egész ideája arra irányul, hogy még gondolni se gondolj el olyan fogalmakat, amik a zsidóságot sérthetik, vagy akár csak negatív színben tüntetik fel (akár megalapozottan, akár nem).

Miért kéne bárkinek az érzékenységét is figyelembe venni egy nem kötelező jellegű rendezvényen - pláne, ha a magyarság érzékenységére meg ívesen tesznek ugyanezen körök?

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.10.29. 13:55:28

otvospeter · fricska.blog.hu 2008.10.29. 13:29:13
"De magánemberként helyteleníteni valamit, meg ilyen durva módon szankcionálni a csatorna részéről, az két, nagyon is különböző dolog."

Ebben egyetértünk. Azért is próbáltam elszeparálni a két gondolatot egymástól. Én nem értem, mi szükség van ezekre.

Újra megfogalmazom a gondolatokat:
- Ha a csatorna nem akar nagymagyarországot közvetíteni az ő szíve joga, erről elsősorban szerintem az ORTT büntetéstől való félelem tehet, ugyanúgy, ahogy bemondják, hogy az egyik áruházban véradás van, de nem merik bemondani a helyét...
- Ha egy csatorna fizet azért, hogy meccset adhasson, mert nem hiszem, hogy ingyen tenné, akkor szerintem azt rak képernyőre, amit akar. Nehogymár a nyúl vigye a vadászpuskát...
-Az pedig, hogy miután leszedték a zászlót, s mégis elment a csatorna az a rész, ami miatt írtam, hogy meghallgatnám az ő véleményüket is. Lehet, hogy valaki cserébe leöntötte a kamerát sörrel vagy szétrugott egy fényképezőgép-állványt cserébe. Ezt valahogy könnyebben elhiszem, mint a fradi vezetők igazságait...

Geza 2008.10.29. 14:02:03

rhynn · 2008.10.29. 13:55:28
"Lehet, hogy valaki cserébe leöntötte a kamerát sörrel vagy szétrugott egy fényképezőgép-állványt cserébe. Ezt valahogy könnyebben elhiszem, mint a fradi vezetők igazságait..."
Na ezt támasztja alá valami, vagy csak fantáziálsz? (A'la vajSAV :)...)
Mert ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy 'Lehet, hogy megátalkodott magyargyűlölők ülnek a retek klub döntő pozícióiban. Ezt valahogy könnyebben elhiszem, mint a megmagyarázóemberek hazudozását.'

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.10.29. 14:17:54

Geza 2008.10.29. 14:02:03
"Na ezt támasztja alá valami, vagy csak fantáziálsz? (A'la vajSAV :)...)"
Voltam jópár amatőr sportrendezvényen (értsd nem foci, kosár, kézi, hanem mondjuk futsal, teremfoci, stb), szervezőként is, nagyjából tudom, mi van, ha mondasz valamit a közönségnek, ami nem tetszik neki.

Johnson Doe 2008.10.29. 14:35:02

Szeretném valamivel korábbi kommentem miatt megkövetni magam. Nem piros-fehér (plusz zöld) a RTL klub logója már.
Rasszistán hófehér!! Követelem, hogy amíg nem tudják szivárványszínben dizájnolni, addig függesszék fel az adást!:-D

franco provolone 2008.10.29. 14:43:05

A kamera általában a kispad környékéről szokott venni, és ezért nem igazán hiszem, hogy leöntötték/felrúgták volna.

irrelevant 2008.10.29. 14:57:32

Géza: Ha az EP-ben nem jön fel a téma, akkor egyből kézimeccseken kell üvöltözni a vesszen Trianont?

Figyelj.
Nem Bradeanu csatolta el Erdélyt és nem is tudja nekünk visszaadni. Lehet, hogy semmi köze nincs Erdélyhez, mert teszem azt egy moldvai falucskában született, Bukarestben kézizett, majd eljött játszani Magyarországra a román válogatott színeiben. Miért indokolt neki szerinted vesszen Trianont üvöltözni?

Én ezt szimplán hülyeségnek és nagyon oda nem illő dolognak tartom. Persze attól még felháborodnék, ha emiatt nem közvetítenék a meccset a tévében. A két dolog különböző.

irrelevant 2008.10.29. 15:01:28

rhynn: Nagyjából egyetértünk, de ha az ORTT-től féltek és nem az ízlésükkel ellenkezett az a bizonyos zászló, miért nem ezt mondták?

Szerintem könnyebben bevette volna a fradisták gyomra, ha a csatorna azt mondja nekik: az ORTT szétrúgja a seggünket ha ez benne lesz a felvételben, légyszi takarjátok le, ahelyett, hogy "takard le azt a szart most azonnal bazzeg!"

Amúgy az ORTT tényleg bünteti az ilyesmit? Ez nekem új.

Geza 2008.10.29. 15:07:19

otvospeter · 2008.10.29. 14:57:32:
"Ha az EP-ben nem jön fel a téma, akkor egyből kézimeccseken kell üvöltözni a vesszen Trianont?"
Nem. Ha nem jön fel a téma, akkor _mindenhol_ ezt kell(ene) üvöltözni, mondani, írni.

irrelevant 2008.10.29. 15:12:04

Szóval még egy kézimeccsen is. Értem.
Óvodai ballagáson is szoktál vesszen Trianont kiabálni?

Geza 2008.10.29. 15:23:10

otvospeter · 2008.10.29. 15:12:04:
"Óvodai ballagáson is szoktál vesszen Trianont kiabálni?"
Nem járok óvodai ballagásokra, de ha lenne ott olyasvalaki, akit emlékeztetni kéne arra, hogy még teendőnk van ott, akkor kiabálnám. És nem, nem az óvodásokra gondolok, hanem pl. a televíziós közvetítésre.
Ugyanis ha hiszed, ha nem, legfőképpen az ennek az egésznek a célja, hogy az embereket emlékeztesse arra, hogy akiket a jelen határok túloldalán nem hagynak magyarnak lenni, azok is mihozzánk tartoznak, és a mi dolgunk is lenne mindent megtenni, hogy ez az áldatlan helyzet megváltozzon. És sajnos arra, hogy ez az információmorzsa az egyébként bele nem gondoló emberekig eljusson, nincs más mód, mint akár témához nem tartozó események információi közé beszúrni, mert a 'hivatalos' tájékoztatásban valami okból ez nem kap helyet.
Igen, tudom, hogy a hatékonyság igen alacsony, de ha tízezer nézőből csak egy lesz kíváncsi, hogy 'mit is kiabálnak ezek' és néz utána, akkor az pont azzal az eggyel több, mint aki egyébként belegondolna ebbe.

Szóval feledésbe hagyni nem szabad a dolgot, és jobb figyelemfelkeltő megoldásra nem tudom, hogy lenne mód
.
Amúgy megint csak kérdezem: téged miért zavar?

more 2008.10.29. 15:27:00

rhynn: "erről elsősorban szerintem az ORTT büntetéstől való félelem tehet, ugyanúgy, ahogy bemondják, hogy az egyik áruházban véradás van, de nem merik bemondani a helyét..."
azert ne keverjuk a szezont a fazonnal!! talan az arpadasav tiltott jelkep??? amit az ortt-nek buntetni kene?? uristen emberek, ez azert durva!!
a sarlo-kalapacs nem tiltott jelkep egyeszen veletlenul? es nem maszkalnak CCCP feliratu sarlo-kalapacsos divatpopban meg mackofelsoben meg neha a musorvezetok is, pl Trillatrilla??
jaaaa, bocs, az retro....akkor legyen ma retro a szvasztika is, ha kerhetnem

hat szoval a belem fordul ki

irrelevant 2008.10.29. 15:33:10

Több oka van annak, hogy zavar, bár az egyiket már leírtam:

1. Ez a téma nem a kézimeccsre való. Nem a román játékosok fogják nekünk visszaadni Erdélyt. Valószínűleg a román politikusok sem fognak meccsnézés közben elgondolkodni azon, hogy ezekkel a szegény magyarokkal tényleg milyen szemetek vagyunk. EP-ben, kétoldalú tárgyalásokon, stb. fel kell hozni a témát, de egy meccset nem ezért néz az ember. Ebből következik az, hogy

2. Az ilyen bekiabálások pl. sporteseményeken kiváló alkalmat biztosítanak pl. az idióta Slotának ahhoz, hogy a magyarországi fasizmusról szónokoljon és telekürtölje vele az európai médiát.

3. A vesszen Trianon! rigmus üvöltözése nem túl hatékony módja a szomszédainkkal való tárgyalásnak, de még a hazai közvélemény formálásnak sem, ahogyan te azt elképzeled. Körülbelül olyan különbség van a "vesszen, Trianon!" és az autonómiáról folyó diplomáciai diskurzus között, mint az "add má ide, geci" és a "kérem szépen" között a vegyesboltban. Az előbbi nem szül jó vért.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.29. 15:33:49

Szerinte hanyagolható az ügy. Legalábbis addig, amíg ki nem derül, történt-e tényleges rongálás, és szerződésszegés az ügyben.
Már fentebb leírták: Egy fontoskodó kis fartúró miatt történhetett az egész, akit vagy előléptetnek egy kisebb adag spermiummal a szájában, vagy megkapja a seggbekukit, de elbocsáltással.

Aki pedig piros fehér csíkos röpladbahálót, kapuvasat, teremcipőt, kutyafaszát lát az határolódjon el.

more 2008.10.29. 15:50:14

sztem slotanak maga magyarorszag letezese is eleg ok arra, h telekiabalja a vilagot a baromsagaival, ez a legkevesebb ami szamit, egy elmebeteg velemenye az uccso....
arrol meg h mennyire jogos a teruleti kovetelesunk igy tobb mint 80 evvel trianon utan, inkabb hagyjuk, nem veletlenul lett ez a szerzodes 70evesre kitalalva....

nekunk egyebkent mindenhol kuss van, mindenhol le kell sutni a szemunket es szegyellni magunkat, es megkoszonni a letezesunket 100x mindenkinek, mert el lett hitetve, h egyes nagyhatalmak joakarata volt csupan, h eletben hagytak minket. jolvan, el kell hinni, es szepen csendben megsemmisulni, mert ennek ugyis az lesz a vege

Geza 2008.10.29. 15:57:31

otvospeter · 2008.10.29. 15:33:10
"Több oka van annak, hogy zavar, bár az egyiket már leírtam:
1. Ez a téma nem a kézimeccsre való."
Szerinted. Szerintem meg -ahogy írtam is- mindenhová való, amit látnak, hallanak, olvasnak emberek.

"Nem a román játékosok fogják nekünk visszaadni Erdélyt.... stb."
Ez így van. Viszont amíg elég sokan nem akarjuk úgy, addig sehogy sem fog visszakerülni, de még csak _kulturális_ autonómiát sem kap. Köszönhetően pl. a kettős állampolgárságos szavazáson nemmel szavazóknak, akiknek nagy része nem gyűlöli az erdélyieket, csak egész egyszerűen annyit tud róluk, amennyit a fősodratú média mondott róluk - azaz semmit. Na ezen kell változtatnunk először.

"EP-ben, kétoldalú tárgyalásokon, stb. fel kell hozni a témát, de egy meccset nem ezért néz az ember."
A reklámokért sem nézi, aztán mégsem hörög ellene. Vedd úgy, hogy ez a jó ügy mellett előadott szurkolói reklám.

"2. Az ilyen bekiabálások pl. sporteseményeken kiváló alkalmat biztosítanak pl. az idióta Slotának ahhoz, hogy a magyarországi fasizmusról szónokoljon és telekürtölje vele az európai médiát."
Jaj, hogy mondjam, hogy ne sértselek meg?
Slota mondókája köszönő viszonyban sincs a valósággal, és így ugyanezt mondja, akármit csinálunk is. Másrészt pedig Slotáék nem meccseken igyekeznek a figyelmet felhívni, hanem betiltják a magyar nyelv használatát, elnézik és szorgalmazzák a magyar nyelvű felvidékiek etnikai okú zaklatását.
Végül, de nem utolsó sorban ha lenne logika abban, amit mondasz, akkor a magasságos eu már rég elítélte volna slotát a 'tankkal megyünk Budapestre' mutatványaiért - amit nem szurkolóként, hanem pártelnökként adott elő.
Szóval az eu vagy mindezt lesz.rja, vagy slotáék oldalán áll - úgyhogy remélhetőleg ezt az érvedet te sem gondoltad komolyan.

"3. A vesszen Trianon! rigmus üvöltözése nem túl hatékony módja a szomszédainkkal való tárgyalásnak, de még a hazai közvélemény formálásnak sem,"
Sajnos még mindig szelídebb, mint amit a szomszédaink csinálnak a hozzájuk került magyarokkal.
A hazai közvélemény formálására tényleg nem túl hatékony, de a semminél hatékonyabb, és jobbat pedig nem tudok.

"Körülbelül olyan különbség van a 'vesszen, Trianon!' és az autonómiáról folyó diplomáciai diskurzus között, mint az 'add má ide, geci' és a 'kérem szépen' között a vegyesboltban."
Először is: 'add má VISSZA', és nem 'ide', ugyebár :).
Másodszor amikor a sok évi 'kérem szépen'-nek nincs foganatja, akkor a finomkodás meg végképp haszontalan lenne. Harmadrészt pedig jelenleg az autonómiáról sajnos _nem_ folyik politikai diskurzus, pont az a lényeg, hogy induljon már meg végre, amihez mindenképpen kell az, hogy az emberek legalább halljanak a dologról, hogy ismerjék a fent említett történelmi eseményt, ami jelen történelemoktatásunkba sajnos a sok sorstalanság miatt nem túl sok iskolában fér bele.

De még mindig kérdem: _téged_ miért zavar a dolog?
Tehát nem azt, hogy mire milyen hatása van, vagy mire biztosítanak lehetőséget, hanem azt, hogy konkrétan téged miért zavar jobban, mint ha teszemazt az Odüsszeia kezdősorát skandálnák?

irrelevant 2008.10.29. 16:00:00

Leírtam, hogy miért zavar engem.
Nemtom mire célzol a hozzászólásod végével.
Jobban nem tudom elmagyarázni...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.29. 16:14:52

Szerintem amúgy az lehet a háttérben, hogy a Sportklub Romániában van bejegyezve, és Romániában is sugároz a csatorna. lehet hogy tartottak, hogy a romának nem nézik jó szemmel ha Nagy-Magyarországot látnak, és valami szankció éri őket ...

Geza 2008.10.29. 16:17:23

otvospeter · 2008.10.29. 16:00:00
"Leírtam, hogy miért zavar engem."
Leírtad, hogy miért tartod fölöslegesnek. Gondolom, a reklámokat is fölöslegesnek tartod, mégsem _zavar_.
Ha egy meccsen valaki Törpapás zászlót lengetne, azt a meccshez nem kapcsolódónak éreznéd, de nem _zavarna_.
Ha valaki a meccsen egy általad nem ismert nyelven kiabál be valamit, azt nem érted, de nem _zavar_.

A 'Vesszen Trianon' viszont -elmondásod szerint- zavar.
Hogy nem tartod hatékonynak - részint igaz is, de van más hasonló, amit nem érzel zavarónak.
Hogy nem tartod odaillőnek - vitatható ugyan, de szintén vannak nem odaillő dolgok, amik ellen nincs kifogásod.

Tehát -ha jól következtetek- magának a 'Vesszen Trianon'-nak a jelentéstartalmával van valami bajod, (azaz ugyanez ugyanígy zavarna más környezetben is, ) én erre használom a 'zavar' szót, és erre kérdeztem volna rá a 'miért'-tel.

Geza 2008.10.29. 16:23:37

zero · 2008.10.29. 16:14:52:
"Szerintem amúgy az lehet a háttérben, hogy a Sportklub Romániában van bejegyezve..."

Aha! Csak kibújt a szög a zsákból :) ! Köszönöm!
Ha már foszlik a szál, nézzük csak meg, hová is vezet...
Miért van Romániában bejegyezve a Sportklub? Mert a retek klub valamely hasonló részét is átjegyeztette oda.
Miért is jegyeztette át? Egy bizonyos 'Hungarikum' c. förmedvény miatt, ami nem volt más, mint a magyar tarsadalom és történelem nyílt és alpári gyalázása.

Ejnye no, csak nem véletlenül mégiscsak valami, a magyarokat nagyon gyűlölő és ellenünk áskálódó seggbekurdancsok vannak a retek klub döntéshozói pozícióiban? Már nem is tudom, hol olvastam, hogy nem csak hogy értelmes ember nem sz.rik a saját fazekába, de még vendégségben is lehet úgy viselkedni, hogy kipofozzák érte az embert a házból...

És most persze én vagyok a radikális, és jajj mit szól majd ehhez slota :). Éééértem én...

derelyegrádi szellem 2008.10.29. 17:14:31

zero

lehet úgy van, Romániában is sugároznak és emiatt volt. De az miért lehet vajon, hogy azt gondolom, ha romániában van egy meccs, és Bartianu plóban vannak a szurkolók, vagy esetleg bozgoroznak akkor nem fogja bemondania hangos, ha nem veszik le polót vagy a bozgorozást nem hagyják abba, akkor megszakítják az adást, spekulálva arra, hogy Mo.-is adnak? Miért? Miért?

Nem mindenben és feltétlenül értek egyet (most) gezaval, de nekem is beugrott, hogy a TV2-n simán lemehetett (sőt amikor egyesek szóvá tették nem is értették mi a gond) a Világ ferde szemmel (e műsorban Stahl súlyos rasszjegyekkel egyértelműsítve beöltözött micukónak egy japcsi újságírónőnek, aki törte a magyart és baromságokat beszélt), míg a Világ lógó orral című, és teljesen hasonló metodikájú műsorról nem hallottam. Lehet, hogy azért, mert azt mindenki tudja, olyat nem lehet. Mert az túlesik a tréfa, humor, alkotói szabadság, esetleg művészet határain.

derelyegrádi szellem 2008.10.29. 17:28:00

otovspeter

Neked meg szintén van némi igazságod, lehet hogy vesszen trianon nem egy kézimeccsre való. De ezt ne egy tv csatorna döntse már el, különösen nem adás közben, felszólítva valakiket valamire, amihez nincs joguk.Kik ők?

Legközelebb az lesz, ha az a kis vörös szélső rúg még egy gólt akkor megszakítjuk az adást.

Ha nem szeretnék, hogy nekik nem tetsző szurkoló megnyivánulások legynek (a világ összes stadionjában vannak, csak máshol leszarja ezeket a közvetítő, a jobbak még érdekes infókkal, stb el is terelik a nézők figyelmét), ne közvetítsenek meccset élőben, azt kész. Közvetítsenek felvételről, vagy sakkot, ott ilyen nem képzelhető el.

De nehogy már a fizető nézőknek egy szar tv csatorna szabja már meg, hogy mit lehet mit nem. Pláne ne egy olyan ahol délután, amikor még gyerekek is nézik, seggbekúrásról meg ilyenekről lehet szó. (maunika-sóban, hallomás információ, én nem láttam).

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.29. 17:31:23

derelyegrádi szellem

Igen, valószínűleg jó helyen keresgéljük az igazságot ...mondom, ilyet csak ebben az országban lehet megcsinálni, Romániában, Olaszországban, sehol máshol el sem tudok képzelni ilyet!

derelyegrádi szellem 2008.10.29. 17:44:00

hát igen zero

képzeld már el azt a jelenetet, ahogy egy szerb meccsen bemondják, hogy ha a nagyszerbiás transzparenst nem veszik be, akkor ez meg ez lesz. Ja, és ami még elképzelhetelenebb, hogy valóban ÖSSZE IS TEKERIK.

Vag Görögországban bevetetik a Macedonia part of Greece feliratú transzparenst. Hát, én nem nagyon tudom ezt elképzeni sem.

Ezeket csak itt lehet megcsinálni, mert hagyjuk. Nincs olyan ja hogy ti megszakítottátok az adást, na kkor aki nálatok hírdet, annak termékét nem vásárlojuk. Mindjárt más lenne a felállás. Dehát itt ennek annyi esélyen van, mint Szálasinak a főtárgyaláson.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.29. 18:57:24

derelyegrádi szellem 2008.10.29. 17:44:00

Vagy a Barca meccsen a Katalóniai vagy baszk zászlót ...a 98 000 Barca szurkoló pedig szépen el is rakja, csak legyen közvetítés :-)

Geza 2008.10.29. 19:22:21

Ja, és ez nem csak a szomszédainkkal kapcsolatos ügyeinket érinti.
Rákerestem a youtube-on a Kormorán együttes 'Adjon az Isten' c. számára (www.youtube.com/watch?v=P79wey4VvpU), aki ismeri, az tudja, hogy abszolute semmi olyasmi nincs benne, amit akár beleértős rosszindulattal is negatívnak lehetne venni, aztán mégis ez fogadott:
'This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
To view this video or group, please verify you are 18 or older by signing in or signing up.'

El tudná nekem mondani valaki, hogy
- mi igényel 18 éven felüli kort ebben a dalban
- kinek csíphette annyira a szemét, hogy ezzel regisztrálatlan látogatóknak elérhetetlenné tette
- és végül vajh miért?

Geza 2008.10.29. 19:25:24

Geza 2008.10.29. 19:22:21:
Előástam a dalszöveget, hogy pusztán ezért senkinek ne kelljen regisztrálnia:
"Adjon az Isten szerencsét,
szerelmet, forró kemencét,
üres vékámba gabonát,
árva kezembe parolát,
lámpába lángot, ne kelljen
korán az ágyra hevernem,
kérdésre választ ő küldjön,
hogy hitem széjjel ne dűljön,
adjon az Isten fényeket,
temetők helyett életet-
nékem a kérés nagy szégyen,
adjon úgy is, ha nem kérem."

Bezuhov. 2008.10.29. 20:58:28

na de rég jártam erre :D

már csak néhány apró finomítás és tökre kujucinfo lesz a blogból

/jah tudom, ti elhatárolódtok az erőszaktól...de azért benyaltok neki ;))/

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.10.29. 21:12:49

Geza
Nagy László(1925-78): Adjon az Isten (1944-45)
(Bár ezt biztos tudod, mert te majdnem mindent tudsz. Vagy legalábbis úgy csinálsz. :D)
Ezt is ismered, ugye? :
Juhász Ferenc: Himnusztöredék(1972)
Emeld föl fejedet büszke nép,
Viseled a világ szégyenét,
Emelkedj magasba, kis haza,
Te, az elnyomatás iszonya.
Emeld föl fejedet, nemzetem,
Lángoljon a világegyetem.

www.videoplayer.hu/videos/play/238435

Horizont 2008.10.29. 22:10:57

laspalmas
Kétszer is végignéztem.Köszönöm.

Marcellusca 2008.10.29. 22:58:46

Nem olvastam végig az összes kommentet, elég volt kb. 1/3-a.
Nem védem a retekklubot, mert egy nagy "kanális" (a többi magyar kertévével együtt)!
De! Mit szólnátok ahhoz, ha egy osztrák-magyar v. német-magyar v. török-magyar v. mongol-magyar mérkőzésen az ellenfél tábora NAGY és történelmi térképes osztrák-magyar monarchiás v. III. birodalmi v. oszmán-török v. nagymongol zászlókkal szurkolnának?! És nem mentem végig a többezer éves európai történelmen. Sorolhatnám: római birodalmi olasz ....
Túl kellene lépni Trianonon, mégha nem is tetszik. Ebbe a kis országba lettünk "száműzve", itt kellene békében sajátmagunk mellett élni, segítve a határontúli honfitársainkat!
Egyébként meg szerintem ezek a NAGYMAGYARORSZÁG hírdetők maguk sem gondolják komolyan, csak jó hecc, provokáció, nem több.

Calogero 2008.10.30. 00:23:54

Rhynn amit írsz, az úgy hülyeség,ahogy van. Imádom,amikor a liberálisok köpik arcon a saját eszméiket,akkor, amikor nekik az ellen véleménye, eszmeiséges zimplán nem szimpatikus. A Fradi szurkolók NEM tiltott jelképet akasztottak ki, innentől fogva ebbe beleszólni, azt szabályozni próbálni szembe megy a véleménynyilvánítás szabadságával. A Sportklub pedig nem fizetett a közvetítésért,hanem neki fizettek,ez is nagy különbség. Másrészt meg nézz körül külföldön, hogy megy ez a "Fejlett Nyugaton" és képzeld el, ahogy félbeszakad egy Livorno, Lazio, Barcelona, Atletic Bilbao, Brescia, Ajax stb mérkőzés közvetítése,pusztán azért,mert a tv nem hajlandó asszisztálni a "szélsőséges" nézetek terjesztéséhez..

Geza 2008.10.30. 10:15:36

laspalmas 2008.10.29. 21:12:49:
Köszönöm én is a hivatkozást!

Marcellusca 2008.10.29. 22:58:46
"De! Mit szólnátok ahhoz, ha egy osztrák-magyar v. német-magyar v. török-magyar v. mongol-magyar mérkőzésen az ellenfél tábora NAGY és történelmi térképes osztrák-magyar monarchiás v. III. birodalmi v. oszmán-török v. nagymongol zászlókkal szurkolnának?!"
Kitekerném a Nagy-Magyarországos zászlót és én meg azt lengetném és azzal szurkolnék. Mi mást?

"Sorolhatnám: római birodalmi olasz ...."
Ahogy az olaszok sorolják is.

"Túl kellene lépni Trianonon, mégha nem is tetszik."
Csak hogy klasszikusan mondjam: nem, nem, soha!
Te túl tudnál lépni azon, ha a házatokban a testvéred szobájába egyszer csak beköltözne a szomszéd, az öcsédet leütné a lábáról és berúgdalná az ágy alá?
Oké, ha már egyszer beköltözött és nem tudtuk kizavarni, hát ne tegyünk úgy, mintha nem ez lenne a helyzet, de azon nem lehet túllépni, hogy az ember testvérét nem veszik emberszámba. Amikor őket erdélyieket ütik, akkor _minket_ ütnek, mert nincs olyan, hogy 'ők ottaniak' meg 'mi itteniek', hanem 'mi magyarok' vagyunk.

"Ebbe a kis országba lettünk száműzve, itt kellene békében sajátmagunk mellett élni, segítve a határontúli honfitársainkat!"
Kulcsszó: "segítve". Látod te is, hogy nem lehet túllépni az őket érő sérelmeken. És ez nem a múlton való borongás, hanem a jelen miatti aggodalom.

"Egyébként meg szerintem ezek a NAGYMAGYARORSZÁG hírdetők maguk sem gondolják komolyan"
De igen, komolyan gondoljuk.

"csak jó hecc, provokáció, nem több."
Olvass egy kicsit utána a témának, gondolkozz el rajta. Nem sok vicceset fogsz találni, hacsak nem azon nevetgélsz, hogy Erdélyben küzdeni kell azért, hogy az ottani honfitársaink magyarul tanulhassanak az iskolában, hogy a csángók magyarul mondhassák a Miatyánkot(!), hogy a Felvidéken a tankönyvekben a történelmi városaink neve magyarul lehessen (érdekes, az osztrákokat nem zavarja, hogy amit ők Wien-nek hívnak, azt mi Bécsnek), hogy Délvidéken vegyék emberszámba az ottani magyarokat, és ne osszanak ki húszéves büntetést olyasmire, amire a szerb csak pénzbírságot kap. Ez a jelen helyzet ugyanis, és akikről írtam, azok nem a történelemkönyvből vett képek és nem valami távoli történet szinte fiktív szereplői, hanem ugyanolyan emberek, mint mi, akikkel jól elbeszélgetnél egy hosszabb vonatút alatt. A mieink.

(Abba már ne is menjünk bele, hogy a sokadik 'kárpótlást' fizetjük a zsidóknak ellenőrizni tilos igényekre, mi viszont még egy erkölcsi bocsánatkérést se kapunk amiatt, hogy pl. '46-ben még élve nyúzták(!) a magyarokat a Bánságban, hogy a románok baltával fejezték le a székelyeket, hogy a tótok teljes vagyon- és jogfosztás után rabszolgának adták el az ottani magyarokat a cseheknek...)

Tibi76 2008.10.30. 10:25:48

Hihetetlen történet...

Alapvetően mindig mosolygok, amikor a liberálisok tiltanak, a szésőségesek meg a jogaikra hivatkoznak, de ebben az esetben akkor is a (vélt vagy valós) szélsőségek mellé kell állni! Mert a mai Magyarországon hatályos jogrend szerint igazuk van! Egy országos csatornának nincs semmilyen joga az állítólagos imidzse miatt, módosítani a szabályokon!

Egyébként az ilyen események muatják a legjobban, hogy a szélsőségeseknek mennyire nincs súlyuk, itt is levették a zászlót, bekussoltak, aztán mégis vége lett! Ezek után ahol vannak a felháborodott náci tömegek, hogy befenyítsék az rtl-t? Hát sehol, mert nincs ilyen tömeg, csak egy pici rinyálás megy, az rtl meg simán megcsinálja majd újra, mert megteheti!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.10.30. 10:51:29

Optimista
Geza

Ha még nem ismeritek, nézzetek körül itt is. Elgondolkodtató szövegek nyugis zenével. Néha ilyet is kell hallgatni.
www.dinnyes.com/

NiKe 2008.10.30. 11:11:47

Kérdezem én, hogy jön ide az RTL???? Nem a SportKLubon volt a közvetítés? Vagy lemaradtam?

kill004 2008.10.30. 11:21:05

Szerintem a sportklub az rtl-é.

irrelevant 2008.10.30. 11:29:15

Geza:

Most már értem, hogy mit kérdezel.

Maga a "Vesszen Trianon!" rigmus (önmagában) engem nem zavar. Valóban feleslegesnek és célszerűtlennek tartom akármilyen közegben is hangzik el, mert úgy vélem (és ezen is lehetne vitatkozni, de én nem mennék ebbe bele), hogy a revíziós lehetőségünk már elúszott, legfeljebb az autonómiáért kellene harcolnunk. Ahhoz viszont higgadt tárgyalásokra lenne szükség, mert az irrendentizmus és a szeparatizmus szikrája is a szomszédos államok aránytalan ellenlépéseit vonhatja maga után.

Na szóval, a "vesszen Trianonnak!" megvan a maga helye, ha már egyesek magukénak érzik. Politikai nagygyűlés, tüntetés valamilyen nagykövetség előtt, június 4-i megemlékezés, stb.

Egy kézimeccsen viszont tényleg zavar. Mert a kézimeccs nem az a közeg, ahol ilyeneket kell ordibálni. Állok a lelátón, szurkolok, teljesen odakoncentrálok a meccsre, erre elkezdik skandálni az egysoros igazságukat. Kizökkent. Rossz szájízt hagy maga után.

Megjegyzem, ugyanígy zavarna, ha azt skandálnák, hogy "Gyurcsány, takarodj!", "Éljen Marx!", "szociáldemokráciát!", "normális Magyarországot!" vagy akármi mást.

Megjegyzem 2: Egy zászló sokkal kevésbé zavaró mint a skandálás.

Remélem, érthetőbb voltam az eddigieknél.

derelyegrádi szellem:

Teljesen igazad van, egyetértek veled. Írtam is korábban: az, hogy a csatorna megszakította a közvetítést, érthetetlen és felháborító.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.10.30. 12:19:38

zero: grat, valódi náczi lettél:)
Amúgy kurva jó post, hadd linkeljem be a sajátom:
haragszom.blog.hu/2008/08/31/a_kormoran_a_tecso_meg_ez_a_kurva_orszag

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.10.30. 12:20:37

(bocs, tudom, hogy ez illetlen, de annyira idevág!)

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.10.30. 20:16:13

A hivatalos álláspont:
„A SportKlub hétfő esti futsal közvetítése az Allianz FTC-Colorspectrum Aramis mérkőzés közepén megszakadt, mivel valaki, vagy valakik kitépte a közvetítőkocsi távkábelének fali csatlakozóját. Mindez vélhetően annak következménye volt, hogy a rendezőkkel történt megállapodás ellenére a mérkőzésen politikai állásfoglalást tükröző jelképek jelentek meg, melyek a SportKlub televízió álláspontja szerint nem valók egy sportmérkőzésre és esetleg sérthetik mások érzékenységét. A történtek miatt nem láttuk biztosítottnak a második játékrész közvetítését és felfüggesztettük az élő adást.

macskafaraok 2008.10.30. 21:17:00

Nem kotelezo kozvetiteni... Ez is mutatja...
Nem muszaly...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.31. 23:48:47

Micsoda szánalmas magyarázkodás ...

A Nagy-Magyarország tényleg rettegést kelt ....

Horizont 2008.11.01. 08:13:11

macsakafarok
Ezt a www.muszaj.hu -t már én is megkaptam:)))
Ennél nagyobb baj sose legyen!
Igaz Kodomo?:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.01. 11:21:36

"A Ferencváros Szurkolók Szövetsége (FSZSZ) 2008. október 31-én (pénteken) az ORTT Panaszbizottságához fordult a Sportklub televíziós csatorna, mint műsorszolgáltatóval szemben a mérkőzés közvetítéséhez kapcsolódó eljárása miatt. Az FSZSZ a médiatörvénynek megfelelően előbb kifogással élt a Sportklubnál, azonban a műsorszolgáltató nem válaszolt a számára megadott törvényi határidőn belül. A szurkolói szervezet szerint a műsorszolgáltató súlyosan és tudatosan megsértette a rádiózásról és televíziózásról szóló törvény, a médiatörvény, továbbá számos egyéb hatályos magyar jogszabály rendelkezéseit.
Az FSZSZ azt kéri a panaszbizottságtól, hogy „a magyar jogrend és a médiajog alapjait sértő műsorszolgáltatói eljárást a kiszabható legsúlyosabb büntetésben részesítse”, mivel szerintük a műsorszolgáltató súlyosan vétett mind az újságírói etika, mind pedig a hatályos jogszabályok ellen. "
www.mno.hu/portal/594570

Kodomo 2008.11.01. 21:38:06

Bocs, bocs, de muszáj volt. :)

Nem felégetni kellene a csatornákat, hanem felülvizsgálni, hogy hogyan is kaptak újabb sugárzási engedélyt közbeszerzés nélkül.

bendegúz33 2010.01.25. 21:15:37

Én egyelőre csak ismerkedek.

süti beállítások módosítása