Skip to content


       Szűrés lista

Az Önzetlen Cselekedet

Még ki sem hűlt a hír, de Mészáros Dóra és Rácz Linda máris átadta a "Mentsvár az Állatokért Alapítványnak" a Lelenc által visszautasított konzerveket. A kecskeméti alapítvány saját oldalán található egy kisfilm, melyen keresztül a Mentsvár köszönetet mond a két lányzónak.

"2008-november 8-án látogattak el hozzánk Dóra és Linda, és annyi kutyakonzervet hoztak, hogy az idén már nem kell vásárolni a kiskutyusoknak! Az egyre nehezedő gazdasági helyzetben minden segítségre szükségünk lesz, és bizony ez most nagyon jól jött. Ezzel a kis filmmel köszönjük meg , hogy a sok menhely közül minket választottak! Tesszük ezt annak ellenére, hogy volt aki negatív kritikával illetett bennünket azért, mert az erotikus műfajt űzőknek az oldalon helyet adtunk. Számunkra mindenki aki segít a kutyusokon, jó ember, független attól, hogy mivel foglalkozik."

Mi az utolsó sort annyiban módosítanánk, hogy minden cselekedet, amely segít a kutyusokon jó cselekedet, függetlenül attól, hogy miért történik.  De azt továbbra sem értjük, hogy miért kellett  besározni a Lelencet és hogy miért kellett egy baszott nagy "stroboszkópot" felszerelni a Mentsvár udvarára arra az időre, míg Miss Mészárosék átadják az adományokat? Valamint a videó végén a csodálatos légifelvétel nem volt-e egy picikét luxus?

 

Címkék: bulvár

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr22773274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lithium78 2008.11.17. 11:00:28

mit vártál? a két ribanc addig házalt, amíg talált valakit, aki kicsit népszerűsíti őket némi juttatásért.

rolika 2008.11.17. 11:01:24

a kisfilm elkészítésének költségeiből vehettek volna 5x annyi kutyakaját

Jim Raynor 2008.11.17. 11:03:45

hát nem tudom, mit akartak ezzel, de a kurva akkor is kurva marad, akárhány konzervet adományoz......kíváncsían várom, hogy a téma mikor fog feltűnni a Fókuszban.....

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.11.17. 11:07:09

"kíváncsían várom, hogy a téma mikor fog feltűnni a Fókuszban..... "

Szerintem úgy ma este magasságában. Tudod a kurvákok mindenhol hírérték. Ebből majd az lesz, hogy a Lelencre továbbra is menni fog a szardobálás, mert ugye a két nagylelkű lányzó csak segíteni akart és blablabla, de fentebb írta rolika hogy:

"a kisfilm elkészítésének költségeiből vehettek volna 5x annyi kutyakaját "

A két könyvtárosnéni végül is -ha nehezen is- de elérte a célját, sikerült a promó....

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.11.17. 11:12:21

A kis szentimentálisak, hogy ennyire mély benyomást tett rájuk egy adag kutya.
"annyi kutyakonzervet hoztak, hogy az idén már nem kell vásárolni a kiskutyusoknak!" Ha hoztak 200 konzervet, és van mondjuk hátra az évből még vagy 50 nap, akkor napi négy konzerv a fogyasztás. Mivel az én kis növésben lévő dögöm benyom napi egy konzervet, arra kell, hogy következtessek, hogy négy kutya van a telepen. Vagy pincsiket gyüjtenek. Vagy pedig eléggé félreérthetően lett megfogalmazva a mondat, és arra kell következtetnünk, hogy a raktáron lévő 3 tonna mellett ez a 200db pont elég ahhoz, hogy elkerüljék a vásárlást. Vagy pedig csak a "kiskutyákat" etetik belőle, a nagyok mást kapnak. A variációk tárháza végtelen.
És hát igen, szerintem nálunk is dívik az, ami Amerikában: a texasi farmer örömmel teszteli a vadászposkát a kóbor jószágokon.:)

HaRaN 2008.11.17. 11:15:28

én igazából leszarom, hogy mi mindent nyertek ezzel a lányok, viszont Dórika szerencsés lány, ha ez volt élete legmegrázóbb élménye

phaidros 2008.11.17. 11:31:53

Combi,

pont most akartam betenni. :)

"A tápos lány".

A Kitti ennyire hülye lenne? (Gondolom megint ő írta a velvetes cikket, csak a nevét nem vállalja.)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.17. 11:35:46

lombroso, azt írják a videó végén, hogy az adományból a kölyök kutyák két hónapig tudnak enni.
Amúgy meg az állatáruház reklámjáért is biztos kaptak pénzt.

rolika 2008.11.17. 11:42:16

"Amúgy meg az állatáruház reklámjáért is biztos kaptak pénzt. "

a kérdés, hogy ki...

DArchAngel 2008.11.17. 11:47:41

Ehhh, ez a Freshsnapsz vagy mi a frászkarika reklámja. Aztán Dórika mellett "szerényen megbújva" a nagy kutyás naptár.
Szép dolog adakozni, de ha már reklámot csináltak belőle, akkor legalább többet adtak volna...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.17. 11:55:07

Rolika, a kutyák. Ha nem is pénzt, de kaját, ilyesmit biztos, mert a Fresnapf az alapítvány állandó támogatói között van. Nem lehetsz ennyire reménytvesztett, hogy a lányokra tippeltél?! :)

nextdoor · http://www.lelenc.hu 2008.11.17. 12:26:13

A velvetes cikkíró is rendkívüli tájékozottságáról tesz tanúbizonyságot.
velvet.hu/celeb/mentsvar/

dr.justice 2008.11.17. 12:31:26

Mi a lófaszt kell még ezen a témán rágódni ?

Ha úgy adnak, hogy film vagy fénykép készül az adományozásról, és ez az adományozottnak megfelel elfogadja, ha nem, nem.

nextdoor · http://www.lelenc.hu 2008.11.17. 12:54:42

Én azt szoktam gondolni, hogy az írott szónak súlya van, a fotónak, filmezésnek dettó. Az állatok ritka szar helyzetben vannak. És nem azért, mert nincs állatrendőrségünk, meg RSPCA stb., akik takarítanak, hanem azért mert az emberek úgy bánnak a jószággal, ahogy.
Hogy mást ne mondjak.
A csúsztatásokat (cikkben, elérzékenyült monológban) is érdemes górcső alá venni.
Egy cikk szerint 217 eb eszik hónapokig, másutt a kölkök, egy helyütt többszáz konzerv, másutt karavánnyi autóról pakoltak...
Hogy ki az a Nemes Imre, nem tudom, a menhely honlapján feltüntetett munkatársaik között nem lelem.
Az egész cécó a lányokról szólt, értük volt, egyetlen haszna az, hogy tényleg kaptak némi ennivalót az ebek, ez jó, de szvsz kára több. Hamis kép a menhelyi létről, a adományozás kívánatos (etikus?) mikéntjéről...már ha olyanok nézik, akik továbbgondolják.

Geza 2008.11.17. 12:59:50

Szerintem tök érdekes precedenst teremtett ez az ügy az adakozásokkal kapcsolatban, pl. be lehetne vezetni az APEH esetében is:
Hajlandó vagyok (az adóm formájában) támogatni őket, ha mondjuk a pénzügyminiszter meg az APEH főfafeje hajlandó egy kis reklámfilmet forgatni mondjuk azzal a kivénhedt szörnykurvával az elnökköszöntős cikkből, amúgy jancsómiklósosan, szénakazal körüli pucéran kergetőzést, vödrön ülve sz0pást, moslékosvályúban toszást, stb. bevállalva, hogy legalább valami felvidítsa a GDP-termelésben megfáradt jómunkásemberhez méltóan szürke hétköznapjaimat :).

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.11.17. 13:28:03

A régi kirgiz mondás szerint "A finnyás alapítvány és a végrehajtó előbb-utóbb találkozik."

kenny602 2008.11.17. 13:53:07

Sziasztok!

Mar honapok ota olvasom a blogot, de meg nem vitt ra a lelek, hogy regeljek. Most viszont ugy erzem hozza kell szolnom a temahoz. Emberek! Oszinten! Nem mindegy, hogy ki adja azt a konzervet? Szerintetek a kutya, aki alig kap enni mert nincs ra penz, fintorogva fogja otthoagyni a kajat mert valami kurva hozta? Na es ha levideozzak, akkor mi van? Azt mellesleg tudtatok, hogy Tomcattol tobb szazezer Ft erteku egy es ketforintost nem fogadott el a lelenc? Inkabb dogoljon ehen szerencsetlen allat, aki aztan tenyleg semmirol nem tehet? Egyebkent a ket csaj meg lehet hogy kurva, de legalabb egy kis jo szandek szorult belejuk, ami a legtobb "celebrol" nem mondhato el. Csak ennyit akartam.

bloodhound v2.0 2008.11.17. 14:17:48

ennyi debil faszt... nem mindegy, hogy mivel foglalkozik a két csaj - fogadni merek, hogy az itt fintorgók nagyja esténként ott veri a farkát a tv vagy a monitor előtt -, ti mikor adományoztatok akár feleennyit is.
aki meg visszautasította, a kutyakonzervet az bebizonyította, hogy valójában leszarja az általa istápolt állatokat.

NBH (törölt) 2008.11.17. 14:39:38

kenny602 és bloodhound v2.0

Megint olvasás nélkül pofáztok. Senkinek nem az volt a baja, hogy ki adja a kaját, hanem az, hogy hogyan és miért.

bloodhound v2.0 2008.11.17. 14:50:21

NBH 2008.11.17. 14:39:38
majd hülye lenne egy celeb, vagy akármilyen médiaszemélyiség anélkül adni, hogy ne szerepelne. ha az állatotthont nem zavarta ez, akkor titeket mi a francért zavar hogyan és miért?
mellékesen megjegyzem, hogy sehol sem az adományozott határozza meg az adományozás feltételeit.

reKorrekt 2008.11.17. 14:54:02

A lényeg a MIÉRT-en van. Mielőtt hozzáálltok greenpaeceizálni a lányokat, tudnotok kell, hogy az előző helyről nem elhajtották őket, hanem közölték velük, hogy a parádénak nem adnak helyt és mivel a kamerázásba/nyájverésbe íly módon nem ment bele a lelencles, ezért A LÁNYOK ELJÖTTEK KONZERVESTŐL ÉS SZARTAK A KUTYIK FEJÉRE.

reKorrekt 2008.11.17. 14:55:58

Az 1. lelences csajt meg kurvára az zavarta hogy 2 kurvának lenne a kurvája ha hagyná ott őket kurválkodni... hát meg tudom érteni.

Geza 2008.11.17. 14:56:11

bloodhound v2.0 2008.11.17. 14:50:21:
"ha az állatotthont nem zavarta ez"
Pont arról van szó, hogy a Lelencet zavarta.

"mellékesen megjegyzem, hogy sehol sem az adományozott határozza meg az adományozás feltételeit."
Adományozok neked egy marék kétforintost, ha a parlament előtt kinyalod geronazzo máriát.
Mondd, hogy nincs beleszólásod, nem te határozod meg az adományozás feltételeit és kamerázhatom az eksönt :) !

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.17. 14:57:14

bloodhound v2.0 2008.11.17. 14:50:21
Az nem adomány, aminek feltételei vannak, az valami teljesen más.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.11.17. 15:00:20

Ez uncsi. Jöhetne már vmi cigányos poszt.

kenny602 2008.11.17. 15:04:51

Kedves NBH!

1. Azzal kezdtem, hogy most irok ide eloszor, szoval mi az, hogy "megint" olvasas nelkul pofazok.
2. Mi az hogy pofazok? Megsertettelek en teged? Vagy csak anyad nem tanitott meg viselkedni?

bloodhound v2.0 2008.11.17. 15:07:18

na ne mond. nem adomány. pl eu-segélycsomag-programban veszünk részt, ingyen megkapod, ha gondoskodsz arról, hogy elszállítod a kb. 1,5t kaját szigetszentmiklósról, kiosztod, és részletesen dokumentálod, hogy kinek, mikor, miből, mennyit, stb. ezek is feltételek, mégsem pofázik senki arról, hogy meg vagyunk zsarolva. ha egy celeb szerepelni akar, akkor szerepeljen, nem kötelező nézni.

200kg kutyakaja nem olcsó mulatság, és ha a mentsvárnál ezt felfogták, és nem zavarta őket (mert róluk beszélek, nem pedig a lelencről, de hát a faszkodás jobban lekötötte a figyelmedet a szövegértelmezéshez képest!), akkor mást mi a fenéért zavar, tetejébe azért azt sem értem a lelenc viselkedésében, hogy még ezzel a nyilvánossággal is nyerhettek volna az ügyön, pl. többen felkapják a fejüket, hogy, "jé, itt is van menhely, adok én is, pl. amikor lesz 1%, emlékezni fogok, hogy volt ilyesmi a tv-ben, örökbefogadok, stb."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.17. 15:19:28

De ugye nem rózsaszín alsógatyában, talicskával kell hazavinned a cuccot Szigetszentmiklósról Vonyarcvashegyre, miközben én reklámfilmet forgatok rólad?
Adományt adok neked,
1, és megkérlek, hogy gyere érte, szállítsd el, és ha elköltötted, meséld el nekem, mire költötted
2, de csak akkor, ha megteszel nekem valamit, amihez neked nincs kedved, viszont nekem hasznomra válik
Érzed a különbséget, ugye?

kenny602 2008.11.17. 15:29:12

Szerintem meg mindig nem ertitek a mi allaspontunkat. Ha emberekrol lenne szo, akik merlegelik, hogy kell-e az adomany amibol uj cipot vehetnek, vagy meleg ruhat telire, es azt mondjak hogy igy nem kell, akkor az egy dolog. De konyorgom, itt 2 negyzetmeteren tartott szerecsetlen allatokrol van szo!!! Mit artanak azzal ha a ket ribanc odamegy musort csinalni? A kutyak akkor is jol fognak lakni!

bloodhound v2.0 2008.11.17. 15:30:22

persze, hogy érzem és látom.

de el lehet úgy is utasítani, hogy "köszönöm szépen a feljánlást, de ilyen feltételekkel nem tudom vállalni, mert nem értek vele egyet", vagy akármi (és kussban továbbállnak, nem hisztiznek)... meg úgy is, hogy "ilyen riherongyoktól nem kell semmi"... és ez is jelentős különbség. a lelenc magát sározta be, és semmivel nem jobb, mint a bulvármédia, amely megrpróbálta felhasználni saját céljaira.

bloodhound v2.0 2008.11.17. 15:37:18

na ez meg a másik, amit kenny602 mond.
szegény ember is megőrizheti a méltóságát, de egy igazi állatvédő nem hisztizik egy denagyonjófejezaceleb ostoba kis reklámfilm miatt, ami lemegy egyszer a fókuszban, meg rövidítve a találkozásokban, vagy mi a francnak hívják azt a szart. a kutyáknak rohadtul mindegy, hogy kitől kapnak ennyi kaját, márpedig az ő szempontjaik kellettek volna, hogy az elsődlegesek (és mondhatnám, hogy az egyetlenek) legyenek.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.11.17. 15:40:48

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.11.17. 15:00:20
Ez uncsi. Jöhetne már vmi cigányos poszt.

Hahh, te aljas náczi :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.17. 15:43:28

Jól van, srácok, olvassátok el a múltkori cikkhez írt kommenteket. Ott a link a post elején, de ide is beteszem.
vastagbor.blog.hu/2008/11/11/amikor_a_kutyakajanak_punciszaga_van

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.17. 15:44:04

misikeh, te meg jössz a vérszagra. :)

Lithium78 2008.11.17. 15:49:13

keny602: "Ha emberekrol lenne szo, akik merlegelik, hogy kell-e az adomany"

pontosan. az menhely mérlegelt. a kutyák nem éheznek, nincsenek rászorulva a 200 kg tápra ilyen áron.
a valódi probléma az, h az adományozás arról szól, h "nesze, itt a táp a kutyáknak" mindenféle ellenszolgáltatás nélkül. ha kérnek érte valamit cserébe, pl h a menhelyes kutyákkal népszerűsítsék magukat, az már nem adomány, hanem üzlet. egy ilyen reklám ára tízszerese annak a 200 kg konzervnek. szóval a ribik csak egy kis (majdnem) ingyen hírverést akartak maguk körül, magasról lesz@rják ők, mi van a kutyákkal.

RollingS 2008.11.17. 15:50:07

Kíváncsiságból megnéztem K....a drága helyen "chappi konz 1,2 máj+puly+srép " 560 Ft

200*560 FT = 112000,-

Hol kapsz ennyi pénzért ennyi reklámot ?

RollingS 2008.11.17. 15:51:25

Pont 1-re gondoltunk :)

Geza 2008.11.17. 15:54:31

bloodhound v2.0 2008.11.17. 15:30:22
"de el lehet úgy is utasítani, hogy 'köszönöm szépen a feljánlást, de ilyen feltételekkel nem tudom vállalni, mert nem értek vele egyet', ... meg úgy is, hogy 'ilyen riherongyoktól nem kell semmi'... és ez is jelentős különbség"
Úgy van. Az első változatot mondta a Lelenc, a másodikat pedig a sajtó költötte hozzá. És a különbség, ahogy mondtad is, tényleg jelentős :).

reKorrekt 2008.11.17. 16:05:02

/off
"Elisszuk" - kiabálta be egy MSZP-s, amikor a Fidesz azt kérdezte, mire költik az IMF-hitelt.

- köszönjük néked Sárvár...
/on

Bicskas 2008.11.17. 16:12:38

Az elso menhelynek nem kellett ilyen aron a kutyakaja. A masodiknak kellett. Ha ennyire tetszik nektek hogy az elso helyrol elzavartak a csajokat miert nem utaltok ti nekik egy kis penzt?
10300002 - 20228260 - 00003285
itt a bankszamlaszamuk lehet jofejkedni

egyebkent meg tudjatok mi a kulonbseg a porno es a muveszet kozott? az allami tamogatas.

reKorrekt 2008.11.17. 16:19:54

Az első menhely vezetője azt is elmondta, hogy több állandó támogatója, tám.csoportja is jelezte, miszerint ha belement volna a filmezésbe, elvesztette volna bizalmukat és ezáltal támogatásukat is.

nextdoor · http://www.lelenc.hu 2008.11.17. 16:59:21

"Az első menhely vezetője azt is elmondta, hogy több állandó támogatója, tám.csoportja is jelezte, miszerint ha belement volna a filmezésbe, elvesztette volna bizalmukat és ezáltal támogatásukat is. "

nincs menhelyünk, így vezetője se nincsen:)

Igen, több támogatónk, olvasva az itt-ott megjelent írásokat, gratulált. Ahhoz gratuláltak, hogy nem keverjük össza az adományt és a bizniszt. Igen, jelezték, ha a Lelenc és a szexipar között valamiféle kapcsolatot fedeznének fel, elállnának a további támogatástól. Mindezt utóbb jelezték, magyarul azt követően, hogy megjenet, úgy nem kérünk adományt, hogy csinadrattában kelljen statisztálnunk.

Még mielőtt vki azt írná, ez is üzlet, cáfolom is rögvest. Az adakozók többsége a támogatandót teljes egészben szemléli: mit csinál, hogyan csinálja, milyen elvek mentén - adakozó tud-e, akar-e azzal azonosulni -, miként kommunikálja tevékenységét, célkitűzéseit, eredményeit, történéseit, hol szerepel, óriásplakátra költi-e az adományt pl.
Azt gondolom, a Lelencet támogatók jelentős hányada nem szereti a média-felhajtást, és tetszik neki a Lelenc kommunikációja.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.17. 16:59:35

Nem azzal van a baj hohy KIK adták, hanem a feltételeken.

Miért nem lehet csendben adományozni? Ezzel teljesen nyilvánvaló hogy kb. leszarják a kutyákat, ez az egész egy olcsó bulvárfogás hogy szerepeljenek a Blikkben meg a Fókuszban.

Ha TI ezt nem látjátok át, akkor lehet tapsolni a 2 nőnek!


Íme, a bulvár már le is csapott:
velvet.hu/celeb/mentsvar/

Lithium78 2008.11.17. 17:05:24

"A 217 négylábú lakó kéthavi étkeztetése oldódott meg ezzel az adománnyal"

szóval 1 kutya havonta fél kg tápot eszik. gazdaságos jószágok lehetnek ;)

Horizont 2008.11.17. 17:18:34

Ha jószívűen adományozok jó cél érdekében akkor nem szabok feltételeket.Ha kérek érte bármit cserébe akkor az már nem adomány hanem üzlet.
Szemétség ha valaki elesett kutyusokból üzletet csinál.És itt mindegy is, hogy kurva vagy nem kurva.

NBH (törölt) 2008.11.17. 17:21:28

kenny602
Jaj de kis érzékeny a lelked. Anyám csak megpróbált nevelni, de meguntam és agyonvertem. Utána meg elástam a kert végében.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.17. 17:28:59

maylo

erről külön poszt íródik, türelem !

maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2008.11.17. 18:00:28

Egyetlen linkkel konkurencia lettem, mi?:D:D:D
Azért töröltél...:D:D:D:D:D

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.11.17. 19:20:43

Off:
" "Elisszuk" - kiabálta be egy MSZP-s, amikor a Fidesz azt kérdezte, mire költik az IMF-hitelt" - forrás zsindex.hu
Most akkor ez szalonképesebb, mint a "Lógni fogtok!" ? Esetleg elvtársi körökben az alkoholizálás szalonképesebb? Nem kellene "monnyonle" és "vizsgálatot követelek" ?
Kettős mérce...
On.

reKorrekt 2008.11.17. 19:39:12

Az vicces hogy a zsindex.hu-ra bejön az index? Vagy ez csak nekem új a napocska alatt :O

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.17. 19:46:22

Milyen helyre kis kampányfilmet dobtak össze, de most tééényleg: "Magyarországon miért nem tudunk olyanok lenni,mint Ámerikában?" :o)

Na jó,
-A cucc lemegy a fókuszban/aktívban vagy bármi ilyesmi helyen, azért a művésznők fognak pénzt kapni, valószínűleg többet, mint a 3 tálca kutyakaja ára volt.

-Szemét fasiszta náczikok, hogy csak a kutyakölköknek adnak belőle, mi a tököm lesz a hátrányos helyzetű, idősebb kutyákokkal?

-Ki az a komcsibérenc, aki törölgette maylo kommentjét? (Zero)

Bicskas · bigacsiga.blog.hu/ 2008.11.17. 16:12:38

Ez azért vicces, mert halvány lila fingod nincs, hogy innen ki szokott (szerény lehetőségeihez képest) támogatást küldeni a Lelencnek.

bloodhound v2.0 2008.11.17. 14:50:21
"majd hülye lenne egy celeb, vagy akármilyen médiaszemélyiség anélkül adni, hogy ne szerepelne. ha az állatotthont nem zavarta ez, akkor titeket mi a francért zavar hogyan és miért?"

Na hallod, mi az, hogy celeb? -, a két csajról életemben nem hallottam :o)
A kis szöszi, mint magánember, úgy beszélt magáról a riport 2/3-ában, celebnek szeretné hinni magát, 'oszt ennyi a történet.

Nálad a celeb = rtl klub + tv2, de nálam kurvára nem ezek a celebek, Nekem pl. Lukács, Lékó vagy éppen Dreher Antal a celeb. :o)

Ezek itt nulla, embervírusok, akik próbálják optimalizálni a reklámköltségeket, remélem ezért nem csak itt lesznek lehúzva, bár inkább azt remélem, hogy máshol még ennyi publicitást sem kapnak és kívánom, hogy legyen mínuszos ez a kis akciójuk, rögtön más megfogalmazást nyer a kis fejecskéjükben az "önzetlen segítség" szóösszetétele...

Megnéztem a Combi féle linket, pfhujjj.
Kifejezetten mellpárti vagyok, ha Mészárosnak ezek a csöcsök mesterségesek, akkor szégyen, ha nem, akkor legalább ne mutogassa. :o)
Vagy menjen el egy frankó plasztikáshoz és csináljon magának szép, természetes cickókat...

fff gazdaságos kommentjét láttátok, még pár napig így leszek, munkaidőben legalábbis nem tudok idenézni, be kell fejeznem egy sos esszét a sulinak.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.17. 19:47:59

egy kantányi korrekt leguán 2008.11.17. 19:39:12

Ez kurva vicces, You made my day :o)))))))))))))))))))))

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.17. 20:39:00

Azt még hozzátenném az előző előtti kommentemhez, hogy 200kg kutyakaja és 200kg kutyakaja között baromi nagy különbség van.

A konzerves (kivétel nélkül az összes) szójakészítmény és a szintén szójás száraz tucattermékek (pedigre, chappy, darling stb.) legkevesebb 1/3-ával rövidítik meg a házikedvenc életét.

A nyomokban húst tartalmazó, szójával és egyéb húspótlókkal dúsított kaják nemes egyszerűséggel tönkreteszik az állatok emésztését, nem egy ismerősöm átkozta el egy életre a kényelmesen beszerezhető, olcsó konzerveket.

Nem reklámnak szánom, de egy acana, vagy éppen egy orijen márkájú táppal etetett kutya, egészségesebb, aktívabb és hosszabb életet él.
A 13 éves ~60-65 kilós majdnemfarkasom ötször körbeszaladja az udvart mielőtt elkezdenénk játszani.

A kérdés, hogy a csajok miért nem vettek olyan kaját, ami egészséges is a kutyákoknak?
Ja,hogy úgy csak 70-80kg jött volna ki?
Így azért már érthetőbb.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.17. 21:10:28

Ja igen, egy újabb Zsanettos post igazán aktuális lenne már.

Ma volt a pótmagánvádas tárgyalás első napja, fél éve (?) lemondott az igazságügyi pszihomókus, azzal az indokkal, hogy ilyen szervezetnek nem kíván asszisztálni, ezek után gálvölgyitől a "lumpen" egyedekig sok ezren aláírták azt a petíciót, ami Zsanett rehabilitációját követeli.

A nyomozás közben kiderült kurta-furcsa tényekre nem emlékszem, mármint, hogy megírtátok-e, de szerintem ez pont egy olyan dolog, amit nem szabad hagyni eltüntetni, elhallgattatni.

szóval, hajrá!

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.11.17. 21:11:15

szerintem a hátszéllel tôbb reklámot csináltok nekik, mármint a kurvákoknak

Félkupica_Fehér_Főnök2008.11.17. 20:39:00

jobban jartak volna, ha vesznek csirkefarhatat, mert akkor 500 kg is kijott volna, az meg jobban hangzik :/

reKorrekt 2008.11.17. 21:38:34

Csirkefarhát? Ne viccelj. Te sem adtál volna emberi combot.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.17. 21:49:01

dr justice után szabadon, játék következik:

Aki megmondja, hogy hol láthatta, olvashatta, hallhatta az alábbi párbeszédet, az vendégem egy korsó sörre, a jobb fajtából. (a játék mostantól 24 órán keresztül él)

-Mégis hova gondolsz, hol vagyunk?
A 21. századi Amerikában?

-Csak azt mondja, hogy a statisztikának is igazuk lehet. A világ egy haranggörbe, a legtöbbünk a sztenderd deviációba tartozik, viszont vannak kívülesők, és ha hiszünk az extrém bunkóság létezésében, amiben, ha jól sejtem mindannyian hiszünk...
Akkor el kell fogadnunk a létezését az ellentétes szélsőségnek is".

:o)

Óra indul...

Marcellusca 2008.11.17. 21:59:31

Csirkefarhát?! És a nyugdíjasokra nem gondolsz? :D Főleg most, hogy zero örülhet, mert nem kapnak 13. havit. :D

Főnök!

Nóóórmááális?!
Ilyen késői órán dolgoztassam az agyam? Egyébkéntis könnyebb zsigerből űtálkozni és náczulni. :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.18. 06:38:30

Főnök, nem csoda, hogy nem tudsz aludni, ha a Misi Mókus helyett a Szélsőséges Matematikusokat olvasod az ágyban... :D

nyelv-ész 2008.11.18. 09:27:18

Szerintem ezek a HP-k megirigyelték K.A. szexipari segédmunkás kutyás kalandjait, és azért most ők is kutyával próbálkoznak.

Persze lúzerek, hiszen azzal, hogy menhelynek adományoztak, maximum 2 napig lehet a médiában szerepelni. K.A. viszont jobban csinálja: amikor kezd leülepedni körülötte a vihar, akkor a kutyája gyorsan felfal néhány nyugdíjast meg kisgyereket, és ezzel hetekre, sőt bírósági tárgyalás esetén hónapokra biztosítja magának a publicitást.

nyelvesz.blog.hu/2008/11/07/kutyamese

Seduxen (már NEM dr.) 2008.11.18. 10:17:01

Főnök: 2 tippem lenne (bocs, de képtelen vagyok jobban szűkíteni)
1: TamásGáspárMiklós otthon a mosógépnek, miközben az centrizte a kedvenc tweed-zakóját
2: Eörsi Mátyás újabb ultraliberális közleménye (ami komoly agymunka eredménye), tekintve, hogy a "történelem szemétdombjára való" c. faszsága elavult?

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.18. 10:23:43

A TGM az pedig nagyon közel járt :o)

Kérünk új cicis,romás,rendőrös,politikus postot

Seduxen (már NEM dr.) 2008.11.18. 10:29:50

Főnök: cicis, romás, rendőrös, politikus... Hm... Rákérdezhetek?

Tafferner Éva rendőrségi szóvívő. Hm?

ja, vagy ez most nem olyan játék volt?

madbic (törölt) 2008.11.18. 21:23:04

"Csak azt nem értem, Magyarországon miért nem tudunk olyanok lenni, mint Amerikában."
Az a baj, hogy nő, és nem mondhatom, hogy van nekem a szekrényben egy acélbetétes...

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.11.19. 04:22:36

ezt a kis összeállítást kb 100ezer forintból hozták össze ha nem számolom a légi felvételt. bruhahah. abból miért nem vettek inkább csirkefarhátat?

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.11.19. 04:34:05

de durva tényleg. én is még mindig azon vagyok fennakadva, hogy az első menhelyen miután nem egyeztek bele abba, hogy itt bizony kamera lesz meg fényképezőgép... a két csökkentértelmű riherongy leszarta a kutyákat.

B. Zsolt 2008.11.25. 12:37:56

Az a baj, hogy itt mindenki nagyon jól tudja mi mennyibe kerül, ki kinek fizet és mennyit. El kell szomorítanom mindenkit, mert sajnos manapság nem fizetnek a tvs szereplések nagy részéért. Nem fizetnek azért, hogy segítenek az állatokon, még azok a nagy állateledel gyártók sem, akik jószívűségből adnak oda !pár zsák! kutyakaját. Szerintem ezt kéne érdekeljen mindenkit és nem az hogy egy régen elkészített légifelvétel költségvetését újraszámoljuk(amit szintén valaki segítség és tájékoztatás jelleggel készített).
Továbbá nem értem azt, hogy miért kell bántani azokat a lányokat, akik teszem azt 'kurvák'?! Ha nem lenne rájuk kereslet, érdeklődés irántuk nem lennének. Ilyen meg olyan lány és mégis mindenki az internetről töltögeti(illegálisan) a róluk szóló videókat ha bevallja, ha nem. Nézzen magába minden olyan itt kommentelő ember, hogy miért is jó neki más emberek amúgysem nagyy önbecsülését a sárba tiporni. Ne legyünk már ennyire negatívak, tanuljunk meg örülni a JÓ dolgoknak!

süti beállítások módosítása