Skip to content


       Szűrés lista

Nem, igen, tartózkodom - és elrontja

Ülünk a parlamentben. Az elnök beolvassa, hogy melyik törvényről kell szavazni. Készülsz a szavazásra. Magad elé bambulsz, és ezt látod:
"IGEN"
"NEM"
"TARTÓZKÓDOM"

Megnyomod a gombot. És nem sikerül. Elrontod. Nem is csak egyszer. 11-szer! Mindezt 1 nap! Valami ördöngősség, nehézségi fokozat tuti van a szavazásban, csak ez olyan belős infó lehet, ami nem szivárog ki. Másra nem tudok gondolni.

11-szer valósult meg az MSZP-Orbán Viktor mini-nagykoalíció. Cserébe ugyanennyi, 11 faszkorbácsot Orbán Viktornak.

Orbán Viktor ugyanis hétfőn 11-szer szavazott együtt az MSZP-vel, tévedésből rossz gombot nyomott.



















Ön merné az ország irányítást olyan emberre bízni, akinek 11-szor okoz problémát a helyes gomb kiválasztása, majd lenyomása? Mikor kb. ez minden munkája? Havi 1 milláért?

Komolyan összeszedek 386 debil idiót (olyan igazán sérülteket), és beküldöm a parlamentbe nyomkodni a gombokat, lehet nekik jobban menne ...

És a Fidesz, seggnyaló módon nem merte megbüntetni a Főnököt, miközben a mezei képviselők már 1,5 milliós bírságot dobtak össze a frakciónak.

A Fidesz csak "rosszallja" ezt a "tévedést", de nem bünteti meg Orbánt. 












































 

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr27818696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.12.12. 11:48:07

elso.

szerintem nem veletlenul nyomnak ott felre az emberek. mennek ott a kenopenzek ide-oda..

mong1 2008.12.12. 11:54:12

Van egy megfelelő hely,vmi gyárban szalag mellett 3 műszak folyamatos és 1 gomb amit nyomogatni kell percenként...
btw, Viktor apánknak van valami felsőfokú végzettsége?

DArchAngel 2008.12.12. 11:58:16

Akinek hiányzik a "Kávé helyett" rovat:
index.hu/video/2008/12/11/mirol_nem_mond_le_egy_hazafi/?p=0

Ezen kicsit feb*sztam az agyamat.
"nyaralni, valami egzotikus helyre...természetesen..."

moRtiZ 2008.12.12. 11:58:59

retardált az összes :S

pokemon 2008.12.12. 11:59:56

"Mikor kb. ez minden munkája?"

Ezt most komolyan gondoltad? Ekkora barom nem lehetsz.

Hetfield 2008.12.12. 12:05:54

Tévedésből, mi? ;-) Kibújt a maci a málnásból :D

Johnny336 2008.12.12. 12:07:28

És még azt mondják, hogy az ellenzék nem vesz részt aktívan a parlamenti életben, csak folyton a kormánynak próbál keresztbetenni. Tessék, itt az élő példa, a pártvezér személyében, hogy ő igenis, egyet tud érteni bizonyos kérdésekben a posztkomcsi vezetéssel.

mumli 2008.12.12. 12:08:43

jááj, sok ez nekem Izrael után a mai napra :D

pokemon 2008.12.12. 12:10:37

Aznap 471 szavazás volt, 9 és fél órán keresztül.Nézd meg ebből mennyit nyújtott be az mszp. Lemerném fogadni, hogy felét sem.Szóval van esély rá, hogy olykor félrenyomjon egy-egy képviselő. Persze ez nem felmentés, és el is fogadta hogy hibázott. De ebből arra következtetni, hogy megvették és hogy semmi más dolga sincs csak nyomogatni a gombokat több mint mulatságos. Idiotizmus.

mumli 2008.12.12. 12:16:17

deja-vu az első kép láttán! totál, mint előadás alatt szerda-és csütörtök reggelenként egy jó kiadós tivornyázás után.

bertrane (törölt) 2008.12.12. 12:20:08

Azé' ez akkor is kibszott durva, má nem???

molaris 2008.12.12. 12:23:05

Mondjuk Vadai nézése télleg sokkoló tud lenni, különösen, ha mosolyog. Miért is nem Lendvai II. a neve?

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.12.12. 12:28:21

És ráadásul úgy, hogy minden szavazás előtt bekiabál a frakcióvezető, hogy igen, nem, esetleg tartózkodás. Úgy emlékszem, hogy nem ül olyan messze Viki a Tibitől.

acel 2008.12.12. 12:33:04

Ez kb2%=os hibahatát, elég jó. A többiek nem nyomtak félre? Biztos többször gyakorolták. Vagy odafigyeltek mert volt vesztenivalójuk.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 12:34:05

pokemon 2008.12.12. 11:59:56
"Mikor kb. ez minden munkája?"

Ezt most komolyan gondoltad? Ekkora barom nem lehetsz.

Mi Orbán Viktor mezei ellenzéki képviselő munkája a parlamentben.

Nem frakcióvezető, nincs semmilyen bizottságban:
www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_kpv.kepv_adat?p_azon=o320&p_ckl=38

Világosíts fel!

buckafej 2008.12.12. 12:34:54

mong1
Viktor jogot végzett, Bibó szakkolis volt.
Valóban segédlettel tudják csak, hogy mire szavaznak, de ettől függetlenül ne legyen balfasz. Úgyhogy figyelj oda Vitya!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 12:35:58

FYI

kb. így nézünk eric-cel mint OV az első képen a céges karácsonyi party után, hogy senki se merjen felbosszantani, mert ma nem vagyok "PC" ...

GatyaPityu 2008.12.12. 12:42:27

DArchAngel 2008.12.12. 11:58:16

- Ez nekem is megütötte a fülemet... De a dörmögő dömötör (Kucze "betörés = megélhetési bűnözés" Gábor) se gyenge, ő márpedig nem szól hozzá az országgyűlés munkájához. Mondjuk lehet, hogy jobb is, talán bölcsebb marad...
Az elején szereplő, láthatóan kissé illuminált fazon a kedvencem: nem mond le a kajáról (ez természetes), és az italról meg a cigiről sem. Mondjuk ez látszik is rajta, kitaláltuk volna akkor is, ha nem mondja. Aki még nem látott igazi panelprolit, annak most itt egy mintapéldány.
A nyugdíjasként dolgozni kényszerült de ki nem fizetett vagyonőrnek viszont teljesen jogos a felháborodása.

GatyaPityu 2008.12.12. 12:44:47

Ja, és még egy megjegyzés DachAngel által linkelt videóhoz: én a Zinternetről nem mondok le :-)

pokemon 2008.12.12. 12:45:33

A Fidesz elnöke, a Fidesz-KDNP frakciószövetség elnöke, az Európai Néppárt alelnöke. Tényleg csak gombokat kell nyomogatnia, pont mint egy autógyárban.

pokemon 2008.12.12. 12:47:38

"És ráadásul úgy, hogy minden szavazás előtt bekiabál a frakcióvezető, hogy igen, nem, esetleg tartózkodás. "

Nem a frakcióvezetők kiabálnak be, hanem talán a frakcióigazgatók, de ebben nem vagyok biztos. Ha azok akkor a Répássy.

pokemon 2008.12.12. 12:48:51

"A többiek nem nyomtak félre?"
De igen, ők is biztos félrenyomtak, ahogy már jópárszor előfordult. Csak az nem olyan érdekes.

INkvizitor 2008.12.12. 12:48:54

"Mi Orbán Viktor mezei ellenzéki képviselő munkája a parlamentben." zero! szép nem vagy, hülye ne legyél... kicsit álságos ez a fajta hozzáállás, tudod te nagyon jól, hogy dolgoznak annyit, mint egy átlagos középvezető egy multinál, kb ugyan azért a pénzért... amúgy pártot, vagy mit vezet (jól rosszabbul döntsön mindenki a szimpátiája/antipátiája szerint) de legalább nem ír a hollandi mártásról (vigyázat demagógia!!!)

amúgy a szavazás előtt ki van adva hogy melyik (hányadik) kérdésre melyik gombot ildomos megnyomni... namármost ha egyszer elszámolod magad akkor csúszik az egész rendszer, addig amíg meg nem mondja valaki hogy elszámoltad magad, (pl: még csak a 173-ik kérdésnél tartunk Te meg a 175-ik kérdésre adod a válaszod)
és amúgy meg inkább ottnyomja félre a gombokat, mint a suzuki gyárban csavarja félre a csavart...

a téma jó, de ez a "múhülye" hozzáállásod kicsit idegesítő...

Atrox 2008.12.12. 12:48:55

pokemon 2008.12.12. 12:10:37

Mi az, hogy félrenyom?
Én eddigi életem folyamán voltam tagja több olyan szervezetnek, ahol ilyen-olyan ügyekben szavazni kellett. Hogy-hogy nem, valahogy mindíg tudtam, hogy mit kell a papírra írni, illetve mikor tegyem fel a kezem. Igaz, ott nem voltak gombok, de gondolom az olvasással, és szövegértelmezéssel sem adódott volna gond. Szóval természetes, hogy a magyar emberek sorsa olyan emberek kezében van, akik néha-néha azért félreszavaznak??? WTF???
Ez ne legyen már megbocsátható!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 12:49:28

pokemon 2008.12.12. 12:45:33

Teljesen mellékes, hogy milyen kismillió egyéb más posztja van.

Ő a magyar országgyűlés képviselője, az egyéb más posztok nem tartoznak ide.

És elég béna érv, ha annak szántad, hogy alelnök, meg frakciószövetség elnöke.

És akkor mi van?
Ha nem megy neki ez így együtt, nem kötelező képviselőnek lenni.

Vagy lehet ingyen, társadalmi munkában is csinálni. Akkor azt nyom, amit akar.
De amíg felveszi a "munkájáért" a fizetést és költségtérítést, akkor ez az 1 dolga van, hogy megnyomja azt a kurva gombot!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 12:51:57

"a téma jó, de ez a "múhülye" hozzáállásod kicsit idegesítő... "

megmondtam hogy ma ne szóljatok be ....

Mégegyszer: OV, mint mezei képviselőnek mi más dolga van a szavazáson kívül?

Várom a részletest leírást, és ez hogy függ össze, hogy félreszavaz ....

Lithium78 2008.12.12. 12:56:42

a 3 variáció feldolgozásához, legalább 2 bit kell. akiben ennyi nincs meg, az lehet, elrontja.

GatyaPityu 2008.12.12. 12:57:49

Szerintem ennyire kurvára odafigyelnek a Parlament munkájára. Ennyire érdekli őket az egész. Online játszanak, alszanak, újságot olvasnak, vagy ki tudja még mi mindent csinálnak a pad alatt tiszta zsebkendővel a bal kézben, ezek után nem is csodálkozom, ha még a három opció közül sem tudják eltalálni a frakció számára helyes választ.
Szerintem a világ legjobb állása parlamenti képviselőnek lenni.

molaris 2008.12.12. 12:58:06

Mondjuk egy komolyabb műtét is van 8-9-10 óra. Mi lenne, ha az operatőr elfelejtené minek is kezdett neki, és átmenne boncolásba?

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.12.12. 12:58:57

0rbán apja is mellényomott anno

INkvizitor 2008.12.12. 13:00:53

"'Várom a részletest leírást, és ez hogy függ össze, hogy félreszavaz ...."

elkúrta!!! nem kicsit!!! nagyon!!! ilyen böszmeséget mo-n képviselő még nem csinált!!!

most elégedett vagy zero lelken? ezt akartad hallani?

vagy ez másvalaki volt.......??

Dr. Kix 2008.12.12. 13:12:34

minden politikus kretén

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 13:14:04

INkvizitor 2008.12.12. 13:00:53

Ja ... nem kell mindig mentegetni Orbánt, ő is ugyanolyan fasz képviselő, mint a többi.

Karma17 2008.12.12. 13:26:03

Mottó: "Minden állat egyenlő, de vannak egyenlőbbek"

Szvsz az is gáz, hogy 11 esetben nem tudta, éppen hol tartanak, de hát istenem, emberből vagyunk, mindenki hibázik. DE miért nem kapja ugyanazt a büntetést, mint a többi kevésbé szerencsés képviselőtársa?

nyg 2008.12.12. 13:43:25

Én azért elvárnám a poszt irójától, hogy előbb tájékozódjon, aztán ítélkezzen, ha már ehhez van kedve (a nép nevében-muhaha). Vajon tudja-e, hogy egy ülésszakban hányszor szavaznak, és ehhez képest mennyi OV félrenyomott szavazatainak száma? Még az 1 százalékot sem éri el. Persze ez nem mentség, az 1 százalék is lehet sok némely esetben, de a hiba mégsem akkora, hogy ezen így ki kellene akadni.

Karma17 2008.12.12. 13:46:32

Az 1% hibahatárral az a gond, hogy itt nem a túrórudi cukortartalmának a sorsáról van szó, hanem jópár ember sorsáról. Még az orvosok kezében sem nagyon van ilyen hatalom, mert ha 1%-ban hibázik, akkor extrém esetben pár száz ember "megszívta".

Egy képviselőnél, ha hibázik, 10 millió "megszívta". Más a nagyságrend...

De mint írtam, az a gond, hogy fölötte áll a saját maga alkotta törvényeknek is, bár van egy kínai mondás: "Miért legyek gazdag, ha ugyanazok a törvények vonatkoznak rám, mint a szegényekre" :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 13:48:18

@ nyg

Havi 1 millióért?
Te is hibázhatsz a munkahelyeden 1-2%-ot nem?

kapjunk már észhez, gyerekek ...

És :
Nem ítélkezem, hanem ez a véleményem.
Melyet saját blogomon megírok.
Ha neked más a véleményed, beírod, olvassuk.

Tarackos Sül (törölt) 2008.12.12. 13:48:57

"aztán majd mehet nyomkodni a rakétaindítót a Parlamentbe" - Markos - Nádas - Boncz trió egyik örök kabarészámában volt ez. Most Orbánnak kapcsolatban jutott eszembe, nyakonöntve egy kis Dr. Strangelove-val, fűszerezve egy csipetnyi magyar valósággal.

Beveszed? (Azt hiszem, ez meg Hofi).

nyg 2008.12.12. 13:57:09

Zero,
igazad van, mindenkinek jogában áll a véleményét megírni, a mérgét kiadni, az én igényem pusztán annyi, jobb előbb tájékozódni. (Hatékonyabb, hitelesebb, korrektebb, ilyesmi.) Amúgy nem 1-2 százalékról van szó, hanem 1-ről. Az én munkahelyemen ez még belefér (szerintem örülnének, ha csak ennyi lenne), gondolom, a te munkahelyeden is.

Anomalocharys 2008.12.12. 14:06:02

nyg 2008.12.12. 13:57:09

Jó gondolat, de vajon a bíróság nálam is elfogadja, ha az 1% hibahatárom miatt minden századik megrendelőm meghal a tevékenységem miatt ?
Pedig ezzel még nem is leszek tömeggyilkos, mert nem tízmillió embert/megrendelő miatt vállalok felelősséget...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 14:08:03

nyg 2008.12.12. 13:57:09

Nem érted mi a baj, és ez nagy baj:
- 1 nap 11 félreszavazás. Nem egy szezonban.
-Csak rosszalást kapott.
-Fasza törvényeket szavazott meg az MSZP-nek, ami most már a jegyzőkönyvekben benne van,

De mindegy, lépjünk tovább.
Félrenyomta, üsse kő.

Megyek, dolgozom tovább, hogy a következő félrenyomási hullám honorálására legyen elég adóforint ....

Nanehogymá 2008.12.12. 14:14:13

:D Nemrég fikáztuk a képviselőket hogy mennyi pénzt szakítanak...

Most egy hír a másik oldalról és néhányan azt hiszik, hogy az az oldal jobb mint a bal...:(
pedig: boafff....

more 2008.12.12. 14:14:57

mit szavaztak meg? ezen az egy szavazaton mult? 10 millio ember sorsat tette tonkre?

en mindig mondom, h mindenert a zorban a hibas. tessek, most is itt van....

pokemon 2008.12.12. 14:25:00

Ha csak a büntetés hiánya fáj, volt már ilyen: www.fidesz.hu/index.php?Cikk=115471

INkvizitor 2008.12.12. 14:33:27

Én kérek elnézést kedves zero! a
az előző kommenteknél lent volt a vércukrom! azóta már ettem, így tele hassal átgondolva azt kell mondjam igazad van "Fasza törvényeket szavazott meg az MSZP-nek" ami több mint hiba! BŰN! (de tényleg!)

Megyek, dolgozom tovább, hogy a következő félrenyomási hullám honorálására legyen elég adóforint .... dettó

Karma17 2008.12.12. 14:38:34

Nem a büntetés hiánya fáj legjobban, hanem a kettős mérce, pokemon, amit az általad idézett linkben átmenetileg felfüggesztettek.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 14:45:07

INkvizitor 2008.12.12. 14:33:27

ma két malomban őrőlünk, van ilyen ..megyek nyomom tovább a GDP-t ...

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.12. 15:25:08

ne legyetek ennyire igazságtalanok!
Mihálynak a lábmunkája az igazi.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.12.12. 15:50:48

Ne bántsuk Viktort, qrva keményen dolgozik. 2006 óta volt 12 (tizenkét) felszólalása. Ja, meg egyébként frakcióvezető helyettes. És álruhában járva meghallgatja a népet!
Ekkora szakmai teljesítmény mellett nem csoda, hogy néha mellényom.

Horizont 2008.12.12. 16:59:19

Na ha vannak akik benyalnak Gy. F.-nek én úgy látom vannak akik Orbánnak. Nem lehet megérteni miről van szó? Parlamenti képviselő, ez a munkája, ezért kapja a fizetését.Ezt VÁLLALTA. Nehogy meghatódjak már, hogy szegényeknek mennyiszer kell gombot nyomni? Emelgethetne tele szívlapátot is egy bányában. Tévedhet???!! Földi halandó ha téved, minimum lapátra teszik, kifizetettik vele az okozott kárt, ha olyan helyen van emberéletbe is kerülhet. Ha szerencséje van és maradhat hónapokig kussban kell lennie. Ja, hogy ez csak az emberekre vonatkozik? A képviselők nem ez a kategória!?

Horizont 2008.12.12. 17:36:06

Az első képen Semjén előtt ül egy képviselő. Azt hittem illedelmesen fogvályót használ!
Tévedtem.
Illedelmesen TELEFONÁL!!?
Többek között ezért se találják meg a helyes gombot....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 17:43:07

Optimista

Szájról olvasnak a gaz komcsik, azért kell takarni a szájat :-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.12. 17:49:39

more 2008.12.12. 14:14:57
Itt az igazság! Hatalmat adott az ellenség kezébe! Ha a megszavazott dolgok szarul sülnek el, teljes joggal skandálhatják, hogy a zorbán a hibás. :)

Amúgy meg, ha nem emlékszik, mit kell nyomni, írja fel cetlire.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.12.12. 17:57:38

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 17:43:07

Rossz hírem van. Aki ilyen illedelmesen telefonál, az is komcsi. Nevezetesen Gőgös Zoltán.
www.meh.hu/kormany/allamtitkarok/gogos20060703.html
Azért ilyen illedelmes, mert az első sorban ül, mint államtitkár.
Bezuhov mostmár - újfent - joggal fog leugatni, mert egy elvtársról mondtál rosszat.

Horizont 2008.12.12. 18:34:16

Elég gőgös feje van, így telefonálás közben. Plusz még államtitkár is.
És munkaközben sunyin telefonál, nem bírja ki a szünetig, hiszen ÉRTÜNK tesz-vesz:))))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 19:04:45

lombroso

Attól még leolvashatják a komcsik, mit beszél nem?
Ugyanis EZEK bármire képese ...xD

Szerintem egymást tuti össze vissza zsarolják, meg sakkban tartják ....

Solmenir 2008.12.12. 19:22:26

Nincs mese, ez szavazás heroic mode.

Roxvox 2008.12.12. 20:42:23

Ugyan már, valaki még komolyan veszi, hogy van MO-on ellenzék? Soha nem is volt.
Aztán meg minek is, a kisebbségi kormány eddig is átvitt mindent.

Kisangyal 2008.12.12. 20:43:34

Zero!

"Ön merné az ország irányítást olyan emberre bízni, akinek 11-szor okoz problémát a helyes gomb kiválasztása, majd lenyomása? Mikor kb. ez minden munkája? Havi 1 milláért?"

Bakker sírok a röhögéstöl :DDDDDDDD

Roxvox 2008.12.12. 20:49:59

Éljen az egypárti demokrácia.
Hűha ezt nem kellett volna.

Roxvox 2008.12.12. 20:52:36

A főnököt nem szokták megbüntetni, büntetni a főnök szokott.

Kisangyal 2008.12.12. 21:14:54

Azért egyezzünk ki abban, hogy havi egy milláért már nem illik csak úgy félrenyomogatni!
De aki szerint igen, annak majd véletlenül leborotválhatjuk a szemöldökét, vagy leforrázzuk a fejét, merthát belefér a hibaszázalékba... :DDD

Vagy: 20év alatt hány gyalogos közlekedik körülöttem?
Óóóó hát ha egynek megkaparok a nyakán az még belefér a hibaszázalékba??? És ha véletlenül pont a rokonodén??? Idióták...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.12. 21:16:55

"Szerintem egymást tuti össze vissza zsarolják, meg sakkban tartják ...."

Még az is lehet, hogy Cusival beszélt.:)

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.12.13. 02:58:35

Én azt nem tudom, hogy mi a francért van tartózkodás gomb a gamepadjukon. Nem lehet eldönteni egy eldöntendő kérdés kapcsán, hogy igen vagy nem? Nem, baszd meg, tartózkodik! Szívlapát-terápiára utalnám mindegyiket, aki 1 misiért nem tud egyértelmű választ adni a feltett kérdésre.

Orbánc meg mellényomott? Egyszer? Nem, 11-szer?! Ilyen alapon beültethetnék egy vagon betanított cerkófmajmot a puccos bordélyba, és majd azok nyomkodják a három gombot. Az biztos, hogy 2010-ben Csitára fogok szavazni, az egy láda banánért ugyanilyen hatásfokkal dönt majd az ország sorsáról.
Tartózkodok!

szmoker (Homo Trollicus) 2008.12.13. 11:15:42

"egy vagon betanított cerkófmajmot"

Egy talicska aprómajom az, azok b@sszák meg a Vektort :)

Elhatárolódom.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.13. 13:34:59

A tartózkodás egyrészt akkor tisztességes, ha egy politikus tényleg úgy gondolja, hogy nem ért a kérdéshez, és nem akar belekontárkodni. Ez ma már maga lenne a paradoxon.:) Másrészt meg tökéletes kibúvó mondjuk az MDF-nek, hogy meglegyen a kormánytöbbség, és mégse kelljen leszavazniuk őket. (Persze jó lenne egy statisztika a frakciófegyelemhez nem kötött MDF-esek gombnyomogatásainak arányáról.:))

reKorrekt 2008.12.13. 14:11:46

Debilek buszos kiránduláson vannak. Egyszer csak, mit ad Isten, a busz lerobban. A sofőr kiszáll, nézi-nézi, de kurvára nem tudja mi a fasz a gond. Erre odamegy az egyik debil gyerek:
- Sofőőr bácsi, sofőőr bácsi! Én tudom mi romlott el!!!
- ugyanmár hülyegyerek, honnan tudnád, na húzzál el a picsába
Telik múlik az idő, a busz még mindig áll, a sofőr már kurva ideges, szétveti az ideg. Debil gyerek megint odamegy:
- Sofőőr bácsi, sofőőr bácsi! Én tudom mi romlott el!!!
- apád faszát, honnan tudnád te idióta fasz?!?!? - kérdia sofőr, de mivel fingja nincs a hiba okáról, megkérdi:
- Na mondjad be baromarcú debiloid, mi romlott el?!?!
- Hát a buuuusz.

Na kb ez a vicc jutott eszembe a posztról.

Teljesítmény-Leadó Tengely (törölt) 2008.12.13. 20:08:24

Vektor :D:D
2,5 órája röhögök ezen a poston.
" Megzavart Vadai Ágika pajkos pillantása"
:D:D:D
ez kész :DD

Horizont 2008.12.14. 16:38:43

Én nem szeretem Orbánt.De kiváncsi lennék annak a véleményére aki szereti.
Tehát Orbán 11-szer mellényomott.Tévedni emberi dolog, de 11-szer? A főnököt nem büntetik, jó oké.(vagyis nem oké)
A lényeg, hogy előző héten a Fideszből páran mellényomtak szintén.Mit mondott rájuk Orbán? ÁRULÓK és MEGVEHETŐK mindig akadnak. Akkor most ilyenkor mi helyzet?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.14. 16:44:55

Szerintem az a helyzet, hogy "a főnöknek mindent szabad". Elvégre Orbán Viktornak van pártja, és nem a Fidesznek pártelnöke. Csak neki nem feltétlenül kell zsarolni a választmányt, mint Fletónak a pártelnökségért.

Horizont 2008.12.14. 17:37:27

Annyi a különbség Orbán és Gyurcsány között mindössze, hogy az egyik kormányon van a másik meg nincs. A közös pedig az, hogy a hatalmi vágy oltárán mindent beáldoztak már magukból és nekik már csak a "leépülés" van, fejlődésre esélyük sincs. Mind a kettőnek takarodót kéne fújni, önmagának.Mivel ez nem lesz, kérdés ki fújja már meg nekik?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.14. 19:08:00

"Annyi a különbség Orbán és Gyurcsány között mindössze, hogy az egyik kormányon van a másik meg nincs."

Szerintem ez egy kicsit erős sarkítás, hiszen a felelősség a mai helyzetért mindenképpen Ferenc testvért terheli. Éppen azért, mert ő került kormányra, aminek érdekében szinte minden gazemberséget elkövetett, Orbán pedig alaposan elkúrta az egész kampányt. (Majd talán pár év múlva kiderül, hogy mennyire szándékosan.)

"A közös pedig az, hogy a hatalmi vágy oltárán mindent beáldoztak már magukból és nekik már csak a "leépülés" van, fejlődésre esélyük sincs."

Engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy melyikük hogy nem tud fejlődni, én tetszik/nem tetszik kérdés helyett csak egy normális kormányprogramot akarok. Nem kéthetente újat, nem elkúrtuk 2006-ot, nem egészségügy szétverőset, vagy burkolt tandíjasat, hanem legalább középtávút. És tőlem akár ördögszarva is lehet Orbánnak, Gyurcsánynak meg patája, csak csináljanak már valami olyat, ami az ország érdekeivel összhangban van. Engem nem a személyes hatalmi vágyuk érdekel, különben is a hatalom gyakorlása a politikus feladata. (Más kérdés, hogy pszichés okokból nehéz elviselni, hogy gyakorolni kell, és az sem könnyű, ha nem gyakorolhatják.) És vajon ki lenne alternatíva egy lehetséges Fidesz-kormány helyett? Vona Gábor? Már most szélhámos, és még szakértői sincsenek. Viszont kell a pénz nekik, tehát garantált, hogy sokkal többet akarnának lopni, mint a parlamentbe már bejutott pártok. Dávid Ibolya és a herényi pártja? No comment kategória. Fodor Gabika Gusztostalan Petiékkel? Remélem, hogy kiesnek. Gyurcsány? Mit nem kúrt még el? Úgyhogy ha Orbánék végre úgy döntenek, hogy szeretnének nyerni a legközelebbi országgyűlési választáskor, akkor várom tőlük az értelmes kormányprogramot, esetleg az új miniszterelnök-jelöltet. Ha meg nem rukkolnak elő ilyennel, akkor ők is elmehetnek a fenébe.

EdeB 2008.12.14. 19:29:46

Mj · www.szajtepo.blogspot.com 2008.12.14. 19:08:00

Nagyrészt igazad van, de én azzal nem értek egyet, hogy a helyzetért csak Feri a hibás(ne hidjétek, hogy védem, nem vagyok balliberális Bezuhov :) ). Igaz, hogy Ferikénk van kormányban, jelenleg ő kurta el,de Viki is volt kormányon, ő sem mutatott fel egy olyan hosszútávú tervet, amihez ha csak részben is, de az mszpnek igazodnia kellett volna.
Másrészt a fidesz jelenlegi politikája, mint ellenzék szinte ugyan olyan káros, mint az mszpé. A sárdobálással nem viszik előrébb az országot, csakis indulatokat szítanak. Ha van néhanapján valami normális ötletük, akkor azt vagy úgy adják elő, hogy kivitelezhetetlen legyen, hogy mondhassák, 'az mszp ezt sem csinálta meg, bezzeg mi!', vagy nem adnak mellé média visszhangot, mert kell a médiakapacitásuk a 'MONNYON LE' szövegre.
Lehet, hogy ellenzékből nehéz bármit is tenni, de nyugaton állítólag ez is működik...

Az pedig, hogy nincs alternatíva, sajnálatos módon igaz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.14. 21:48:23

"Igaz, hogy Ferikénk van kormányban, jelenleg ő kurta el,de Viki is volt kormányon, ő sem mutatott fel egy olyan hosszútávú tervet, amihez ha csak részben is, de az mszpnek igazodnia kellett volna."

Részemről nem téma az Orbán-kormány mentegetése, nyilván ők is sok mindent máshogy csinálnának kormányzati tapasztalatokkal a hátuk mögött, mint 35 éves "nyeretlen kétévesként", és utólag nem bízták volna el magukat, hogy tuti még egyszer nyernek. Viszont tegye föl a kezét - telepaták tegyék fel az én kezemet -, aki 2002-ben a saját bőrén érezte volna, hogy 4 év alatt szinte mindent elcsesztek.

"Másrészt a fidesz jelenlegi politikája, mint ellenzék szinte ugyan olyan káros, mint az mszpé."

Egyrészt szorgalmasan dolgoznak a 2010-es vereségért, másrészt ettől még az MSZP van kormányon, tehát az övék a hatalom és a felelősség, nem a Fideszé. (Maximum kétharmados törvényeknél játszik be komolyan az ellenzék, hiába van kisebbségi kormány.)

"A sárdobálással nem viszik előrébb az országot, csakis indulatokat szítanak."

Sajnos ez is a cél, hiszen amíg általános választójog van, addig elsősorban indulatok, azaz érzelmek alapján fog pártokat választani magának a választópolgárok többsége. Tapasztalatból mondom, hogy gyakorlatilag a 80% érzelmek alapján dönt egyik vagy másik ember, esetleg párt mellett. És vajon hány felelőtlen, megvehető, alapvető kérdésekben tájékozatlan, hiszékeny és buta ember van, aki az utolsó pillanatban megy el szavazni, hogy eldöntse a választások kimenetelét? Már amelyik egyáltalán foglalkozik saját országának a sorsával, tehát a politikával. Ismételten leszögezem, hogy ezért is szeretnék műveltségi cenzusos választójogot, és nem érdekel, ha pár milliárddal többe kerül így a választások lebonyolítása, mert sokszorosan megtérül.

"Ha van néhanapján valami normális ötletük, akkor azt vagy úgy adják elő, hogy kivitelezhetetlen legyen, hogy mondhassák, 'az mszp ezt sem csinálta meg, bezzeg mi!'"

Bevett módszer, hogy egymás törvényjavaslatait szavazzák le, majd ugyanazokat a saját nevük alatt nyújták be, tök mindegy, hogy ki van hatalmon.

"vagy nem adnak mellé média visszhangot, mert kell a médiakapacitásuk a 'MONNYON LE' szövegre."

A Fidesznek szerintem is borzasztó a médiája. Én belülről kezdeném lefejezni az egészet - kéretik nem szószerint venni -, mondjuk Szijjártónál meg Ágh Péternél. A fiatalság csak a női szóvivőknél előny, ők meg még értelmes nyilatkozatokat sem képesek tenni. A Fidelitas "Gyurcsány a hibás" matricás/plakátos kampánya meg egyenesen szánalmas, és viccnek is rossz. Ez lenne az utánpótlás? Ennél még az IDF (az MDF utánpótlása) kommunikációja is jobb.

"Lehet, hogy ellenzékből nehéz bármit is tenni, de nyugaton állítólag ez is működik..."

Nyugaton még az őszödi beszéd kikerülése előtt le szokás mondani. Az utána megtörténtekről nem is beszélve.

qwerty lajos 2008.12.14. 23:36:31

Viktor, a HAZA miniszterelnöke ne báncsátok!

qwerty lajos 2008.12.14. 23:43:01

Egyébként menne a pitsába ez a pöts!
mármint a Viktor

Horizont 2008.12.15. 05:59:22

qwerty lajos
Ugyanezt írd le a Gyurcsány blogon. Nagy örömöt szerzel vele ott.....

rolika 2008.12.15. 08:21:11

mondom én, véresszájú fasisztákra kell szavazni, ha már amúgy is f-2-esek vagyunk :)

Carnivora (törölt) 2008.12.15. 11:10:11

Én nem vagyok egy baloldali , de a fanatik fidesznyikek jobban lejáratják magukat ezzel, hogy zero-t kezdik el fikázni ... a tény az Viktor ezt jól elb*sszarintotta , és tényleg nem csinál lóf*szt sem mostanság van pár protokol tisztsége. Ennyi.

derelyegrádi szellem 2008.12.15. 11:12:57

potimsita

Szerintem ezt a magvas gondolatot onnan hozta a lajos.

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.12.15. 13:47:24

Ez a "mellészavazok" mutatja azt, hogy mennyire foglalkoztatja őket az országuk "irányítása"
Jól van
Ezaz
Csak így tovább
Ne adjátok fel, a következő már biztosan a jó gomb lesz.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.12.16. 22:42:45

eszembe jutott valami, nem is tudom, miért...

"van az a pénz, amennyiért korpásodik a hajam."


hogy fogunk mi ezek közül választani, Jesszum Pepi! O__O

süti beállítások módosítása