Skip to content


       Szűrés lista

Verók reggel megmondta a frankót

Verók a hónap embere! Nemcsak hogy a tegnapi agymenését tegnap megjelentette fizetett hirdetés formájában a Népszabadságban - önkormányzati pénzen (ki volt a célcsoport? miért nem a kerületi újságban jelentette meg?) de ma reggel a Mokkában folytatta a verbális ámokfutását.

A kedvencem:

"Egy önkormányzat mindig értékbecslés alapján dolgozik, nem is dolgozhat másképp, és más a piaci érték. (...) Egy képviselő nem ingatlanszakértő, nem jogász, ő egy előterjesztés, egy ingatlanforgalmi szakvélemény alapján dönt. Őt nem lehet ezért felelősségre vonni."

Hát, ja akinek nem tűnt fel a 20 ezer forint / nm2 ár a Balettintézetért, az tényleg nem ingatlanszakértő, nem jogász, hanem szimplán ostoba és/vagy korrupt.

Hasonlóan erős az MSZP reagálása az esetre:

"Miért kellene foglalkoznunk? Egyrészt nem akarjuk felvinni országos szintre ezt az ügyet, másrészt ez az ügy akkor sem hatna ki az MSZP-re, ha kiderülne, hogy igazak a vádak."

Címkék: pofátlan verók

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr78895593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:32:07

@mind2:

De nem ám, mert akkor Bolgárúrék szerint egyenesen barna kormány volt.:)

Nyakravaló 2009.01.22. 23:32:35

Mi lesz most verók? Ezzel az ismertséggel érdemes lenne valamit kezdeni, nem gondolod? Álljatok össze a whiskys rablóval, és alapítsatok offshore céget.

A következő lenne a szlogenetek: Nincs menekvés: ambrus verók két jóbarát, együtt hajt és issza a borát, bank vagy ház tömindegy tolvaj s rabló nekimegy

Remélem jól meg fogod tapogatni a magad tégláját a tettes, ideológiai, maffia, faj- és felekezeti társaiddal ergyütt, akiknek nem tudták a lopást és a hazugságot időben abbahagyni!!


akár bankba, akár otthon, lopjunk együtt verók


miért vinné bankba a pénzét, úgyis kiraboljuk, ha otthon hagyja, akkor meg eladjuk a házát.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:36:03

@Perverzsrac:

"A házaspárok húsz százaléka meddőségi problémákkal küzd Magyarországon a legfrissebb statisztikai adatok szerint, azaz minden ötödik pár szembesül azzal a ténnyel, hogy nem akkor és nem úgy érkezik a gyermekáldás, ahogyan eltervezte."

Sok párnál pedig az jelent problémát - nem nekik, másoknak -, hogy a gyerekek hamarabb érkeznek. (És nem azért, mert koraszülöttek.)

"Ha a tendencia nem változik, a következő generációknak csak töredéke élheti át a természetes fogantatás örömeit."

Azért ez tényleg gáz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:38:51

@Perverzsrac:

Tényleg, mi is lett azzal a Kapolyi-Keller-féle Viktor-megfigyelési botránnyal?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:40:16

@mind2:

Szomáliának nincs pénzügyminisztere. De még kormánya se.:P Nem is tudom, hogy Szomália neve még hogy létezhet.:) (Ez most tényleg komoly.)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.22. 23:41:23

@Perverzsrac: Isten hozott, ez itt a kapcsolat 1.1.0 :o)))

(én mindig is sejtettem, de eddig sose mertem kimondani... öööhm, akarom mondani szép estét az illetékes elvtársaknak! :o)

Mj: Te aztán egy grafomán némber vagy, tudod-e?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:45:26

@Perverzsrac:

Engem is moderáltak már ki, amikor egy nagyon durva helyesírási hibára reagáltam finoman és előzékenyen a John Emesés posztban.:) De legalább kijavították, úgyhogy innentől kezdve nem is érdekel.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:49:03

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Régóta.:P Ráadásul 4 és fél éves korom óta írok, olvasok, írok, olvasok... Mind a mai napig.:-S

mind2 (törölt) 2009.01.22. 23:50:00

@Mj: " Szomáliának nincs pénzügyminisztere. De még kormánya se.:P Nem is tudom, hogy Szomália neve még hogy létezhet.:) (Ez most tényleg komoly.) "
Magyarországnak sincs se pénzügyminisztere, se kormánya, ....vagy igen ????????????
Hát nem vetted észre maró gúnyomat ?
Na kis "sormintás " joccakát ;)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.22. 23:51:20

more: itten vagy -e még?
szerinted olcsóbb megvenni online a jegyet a 22.-i fulham - west brom meccsre, mint kiküldeni valamelyik ismerőst a jegyüzérek közé? :o)

40 font körül lehet neten venni, vagy valami ilyesmi, ha hamisítunk egy nemzetközi diákot, az 2 év, de csak 30 font, mit tanácsolsz? :o)

(holnap kimegy ismerős megkérdezni a helyszínen is, de most jó az árfolyam és szívem szerint megvenném gyorsba)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.22. 23:55:33

@Mj: Mit tudsz, a grafománt vagy a némbert?
(ezt a hozzászólást amúgy napokig tudnám elemezni, tetszett, de tényleg!)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 00:03:26

@mind2:

Magyarországnak van pénzügyminisztere, erről személyesen is meggyőződtem már, ami nem tett jót a vérnyomásomnak. Kormánya is van. Csak inkább nem illetném jelzőkkel. És bizony ez nem is olyan vicces, pont azért mert léteznek, és így léteznek, ahogy.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 00:05:38

@Félkupica_Fehér_Főnök:

:) A grafománt. Különben azzal folytattam volna, hogy 16 éves korom óta ***ok, ****ek, ***ok, ****ek... Mind a mai napig.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:14:09

@Mj: Ejjj, a nagy részét meg tudtam fejteni a csillagos részeknek (van erre külön dekóderem, bibííí :o) )

ezt dobta ki:
-molotovozOK
-rendőrt verEK
-számszeríjazOK
-kommentelEK

csak azt nem értem, hogy az utolsót miért kellett kicsillagoznod, hisz ez se nem szégyen, de nem megbotránkoztató :-P

Nyakravaló 2009.01.23. 00:29:19

Olcsó önkormányzati képviselői mandátumok bérelhetők. Bruttó havi fizetés tökmindegy, azt is zsebbe adom, nem kell érteni semmihez, funkcionális analfalfabéták előnyben. Támadhatatlan pozíció, felelősség semmi. Mi kell még, hát bolond vagy, ha ezt kihagyod!!! Hívd verókot, a 06 90 60 69696969-es telefonszámon. NEM emeltdíjas (az első 10 másodperc), ha beválsz, az ÁFA felét is megkapod, csak írd alá az előterjesztést és szavazz, szavazz, szavazz, itt a verók rádió a 1067-es ultrarövidhullámú irányítószámon. A következő percekben én fogok nyilatkozni (vistván) a hogyan áldozzuk fel magunkat a tahók... oppardon az okos választókért, akikért AUDI A6-ost nem kímélve offshore céget alapítva mindent megtettünk... itt a verókrádió Budapest VI. kerület, a fémrácson innen és túl. Ne hallgass a FIDESZ szavára szavazz verókistvánra! Rövidhírek. Példátlan támadást indítottak verók istván, Budapest VI. kerület polgármestere ellen a blog.hu vastagbőr blogján. Egyes hozzászólók szerint verók istván lopott. Ezt én is verókistván cáfolom. CÁF. Apróhirdetések. Meghurcolt polgármester ingatlaneladásban érdekelt offshore céget cserélne börtönépítési tapasztalatokkal bíró hasonló cégcsoportra. Itt a verókrádió, Budapest. Zenei kívánságműsor, kedves hallgatónk verókistván kérésére következik a börtönablakában című szám. Itten megint én beszélek verókistván kedves szavazóim, az előbbi számot az ellenzéki Fidesz nyomására beépült ügyészségi alkalmazottak csempészték be, de ez csak egy balga provokáció volt. Vendégem Buránysanya. Sanyikám, mi a faszt nyilatkoztál az előbb? – Hát ne haragudj Pistám, tisztellek, becsüllek, de hülye vagy. Nem lett volna elég két-három házat eladni? Minek kellett MINDET? Megmondta a Feri is, hogy neki is kell lóvé. Milyen Feri, milyen Feri, hát aki a faszát minden magyar arcára veri, tudod, aki nem kispályázik, neki négymilliárdja van, nekem meg három, neked miért nem volt elég egy? Mi aaaaaa úúúúúúááááá… Itt verók rádió Budapest VI. kerület, a gazda verókistván beszél. Reklám következik. Olcsó kések, olcsó árak, burány sándor nincs már állad. Kések, boxerek, kardok minden mennyiségben. Ugyanitt leértékelt önkormányzati képviselők és Andrássy úti paloták ma 8 és 9 óra között megvehetők! Akciós árak! Csak ma! Csak most! Brazil pesóban fizetőknek vissza nem térő alkalom! Érdeklődni a verokistvan@offtolvajvagyokshore.com e-mail címen lehet! Verókrádió, az igazság rádiója. Remélem minden kedves választóm tisztán veszi az adást! Adásunkat az Andrássy úton most légköri zavarok miatt nem lehet fogni… de aki olvasta a mai Szabad Népben leadatott hirdetésemet, az tudja az igazságot. Felolvasom: … Na. Hogyanszondja… Ööööö ÁÁá. Hát baszd meg Józsikám, nem azt mondtad, hogy nyomtatott nagybetűkkel íratod meg, tudod jól, te barom, hogy a kisbetűket nem ismerem…- Mi vaaaaan, hogy nincsen kikapcsolva a mikrofon? Itt verókrádió, a soseloptam polgármesterek rádiója. Kedves hallgatóim, a hirdetés felolvasása technikai okok miatt elmarad… Reklám következik. Üres az élete? Szeretne Lotz Károlytól festeni tanulni? Lopjon….öööööö… lakjon Ön is az Andrássy út 3-ban. Felújított lakások 500 000 Ft/m²-es áron. Érdeklődni a talpigbecsuletes@verokhaverjahu e-mail címen lehet. Még mindig verók vagyok, szervusztok, kedves választók. Az előző reklámozó micsoda egy barom. Csak hozzám kellett volna fordulni, nálam 5 Ft/m²-os áron vehettetek volna. … (Szünet.) Nem megyek, neeeem megyek, talpig becsületes vagyok!!!!!

Sajnálattal tájékoztatok mindenkit, hogy az ellenségeim áskálódásai miatt rádiónk adását ideiglenesen megszünteti. Kedves rajongóim, ne csüggedjetek! Hamarosan találkozunk a Markó utcában, ahonnan jó légköri viszonyok esetén továbbra is élvezetitek áldásos lopá… tevékenységemet. Ui. Nagy tételben brazil pesót eladnék, minden érdeklődő írjon a szökésbenatolvajverok@mszpszdsz.hu e-mail címre! Ugyanitt esőerdő nagy tételben, védett trópusi állatok, indián nők és Ayrton Senna koporsója is megvásárolható!

Perverzsrac 2009.01.23. 00:32:13

@Félkupica_Fehér_Főnök: ezt moderálták ki tőlem...bezzeg neked bennhagyták. szép kis demokrácia meg jogállam

Perverzsrac 2009.01.23. 00:37:36

@Félkupica_Fehér_Főnök: majd adok én nekik a terem búráját! :)

Perverzsrac 2009.01.23. 00:38:20

@Mj: szexelni nem szoktál? vagy enni? :D

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:41:42

@Perverzsrac: De most már legalább tudod, hol a helyed :o)

Perverzsrac 2009.01.23. 00:43:43

@Nyakravaló: ez kurvajó volt:) magad írtad? :) Mert akkor máskor minden cikkhez kérünk egy hasonlót:)))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:44:03

@Perverzsrac: Ha jól sejtem, akkor most jön a 12 órás kitiltás... hát öregem, nem kellett volna provokálnod xD

Perverzsrac 2009.01.23. 00:45:29

@Félkupica_Fehér_Főnök: jól értem, hogy keménykedünk, keménykedünk? :))))

Perverzsrac 2009.01.23. 00:46:27

@Félkupica_Fehér_Főnök: ugyan a tegnapi nbh kihallgatáson mindent rájuk kentem. Holnapra már előzetesben csücsülnek a nácirasszisták

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:50:27

@Perverzsrac: se szexelni, se enni, mert se ******ni, sem pedig **ni nem volt a 23. 00:05:38 -kor született hozzászólásában, biztos van ilyen is :o)

Perverzsrac 2009.01.23. 00:53:20

:) sorrendben haladok mindig:)

Nyakravaló 2009.01.23. 00:53:54

@Perverzsrac:

Köszönöm, örülök, ha jól szórakoztál rajta. Saját magam írtam, puszta kedvtelésből - megpróbáltam a tehetelenséget kiírni magamból. Nem pénzért...

Ui.: Ha érdekel óccsó repülőjegy brazilba, keress nyugodtan :-)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:54:10

@Perverzsrac: Csak kiélvezem azt az időszakot, amikor a kedvesaranyosszépésokos cenzúratisztek nincsenek a környéken :o)

(amúgy tényleg jelent valamit, hogy Neked kitörölték azt a bizonyos hozzászólásod, és az enyémet bent hagyták... gondolkodj el ezen egy kicsit)


he, he, he :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:57:41

@Perverzsrac: Helyes beszéd, és akkor itt szeretném megjegyezni Nekes és a Kedves NBH-s uraknak, hogy az előző postban Marx -tól idéztem egy szépet, a címemet így nyugodtan ki is húzhatják a kis noteszukból, mert én bizony nem vagyok "olyan", köszönömszépen! :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:58:25

elfogyott a sör, akkor hát: jó éjt kedves elvtársak!

Perverzsrac 2009.01.23. 01:06:37

@Nyakravaló: aha! Szóval nyakó istvánt rejt a neved értem én:)

Perverzsrac 2009.01.23. 01:07:37

@Félkupica_Fehér_Főnök: mert te tudod hogy hol laknak és félnek tőled:) meg a nevedtől:) azt hiszik egy perverzt szopathatnak simán:))))))

Nyakravaló 2009.01.23. 01:08:42

@Perverzsrac:

Ööööö... csak annyira vagyok nyakó, mint amennyire te perverz :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 01:46:02

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Ismerjük egymást?:D Talán bekapcsolva hagytam a webkamerát?:O Az utolsó lehetett volna "lincselgetek" is.:)

Lacika811 2009.01.23. 01:50:29

Én ebből az egészből csak azt nem értem, hogy lenyeljük simán azt is, hogy mindent ellopnak...
(személy szerint egy politikusól 30% köröli lopást várok el, ezt sejtésem szerint a Fidesz még tán tartotta is mikor ormányzott. Kormányozni nem kormányzott, de az ezt már el se várom)
De kis naivok, mert elhiszik hogy nem lehet ezt a vagyonmentést visszacsinálni... Pedig ők és a felmenőik mutatták rá a példát sok sok évvel ezelőtt, hogy hogyan is kell államosítani... Kicsi barátaim, azért mert most 2009 van, azért ez már nem következhet be?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 01:50:59

@Perverzsrac:

Enni nem 16 éves koromtól eszem.:) A többit már leírtam.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 01:55:49

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Ejj, micsoda mentalitás... Ha elfogy a sör, máris aludni mész? És mi van akkor, ha este a barátnőd/leendő barátnőd társaságában iszod meg a söradagodat?:P

belzebubó 2009.01.23. 05:45:16

@Mj: Ezt a nürnbergi párhuzamot tegnap reggel a rádióban egy büntetőjogász hozta fel a Kossuthon.Ő volt a kontra vélemény.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.23. 06:32:16

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Igen, azt jelenti, hogy nem kukkoljuk a blogot 7/24-ben. :P
Már belefáradtam a börtönpótlékos linkek kiszedésébe, látom, többeket érdekel a téma-->ma post, türelem! :)

Amúgy nem komcsi hajlamból szoktam kikapni az érdekesebb linkeket, hanem azért, mert post születik belőlük, és addig meg másoknak legyen meglepetés. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.23. 06:35:36

@Mj:

Meg egyszer ugyanazt elküldted 12-szer, azt is kikaptam...:)

molaris 2009.01.23. 08:10:05

@Nyakravaló:
Amit leírtál az piskóta! Az önkormányzatok szövtségének álláspontja szerint, a képviselőknek nem kell érteniük az általuk megszavazott dologhoz.
Akkor lenne egy kérdésem: miért nem szórjuk egy kalapba a választhatók névsorát, és sorsolunk belőle megfelelő létszámot? Akkor sem lenne ezek szerint visszalépés a komcsi rendszerhez, mert ott is a párthűség határozott. Egyben siralmas is ez a kép, mert jól érződik rajta a "zsigeri" és nem értelmi politizálás. Ez az eredménye a "bulvárközéletnek". És az a szomorú, hogy minden politikai képtődmény, alapvetően, most is ugyan- e taktika mentén nyomul.

A konkrét esetben, ráadásul ez sem lehet mentség, mert mint a kerület lakói, tisztában kellett lenniük a helyi ingatlanárakkal. Egyik sem saját tulajdonát adta el 20000 Ft- os négyzetméter áron. Mert azért és akkor már nem hülye.

reKorrekt 2009.01.23. 08:13:31

@laspalmas: áhá! szóval nem elég hogy strókom lesz a postoktól, még szívrohamom is legyen?

:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.23. 08:16:04

@korrekt bundáskenyér:

A világért sem szeretném, hogy bajod essen. De ugye erős a blogok közti verseny, fent kell tartani az érdeklődéseteket. :P

reKorrekt 2009.01.23. 08:18:48

@molaris: az a baj, hogy az emberek zöme mivel dolgozik, így többek közt időhiánymiatt sem lenne képes összehozni még a kopi cédulákat sem. Gondolom nem véletlenül van szabályozva azok minimális száma. Na pont ezért.
Indíthatunk mi Vastagbőr Pártot - bár a párt szótól már a hideg ráz - szóval legyen inkább mondjuk Vastagbőr Kongruens Föderációt, de milliárdok hijján a kutya nem venne/szerezne rólunk tudomást.
Ez is egy undorító momentuma a rendszerbek, a kampány. Akkora pénzeket síbolnak el ott is hogy ajaj... bár az legalább nema miénk (max csak az volt, mielőtt ellopta a párt).

reKorrekt 2009.01.23. 08:22:54

Némááá:

"...Bajnai szerint nem tartható fenn az, hogy a pártok választási kampánya – csak azért, mert többen élnek állami juttatásokból, mint munkából – döntően arról szóljon: az állami újraelosztásból kinek mennyivel többet ígérnek. A pártok versengése 10 éve arról szól, hogy az újraelosztásban érdekelteket megnyerjék, miközben a versenyképességet fontosnak tartók nem tudnak hasonló támogatottságot elérni – kesergett a miniszter..."

Ezt a bal karomra tetováltatom...

szmoker (Homo Trollicus) 2009.01.23. 08:34:10

@mind2: tény.

szellem: konkrétan voltam is náluk Felcsúton. Szóval nem csak a levegőbe beszél, tényleg ott lakott (született).
Munkahelyet meg most nem váltok, elvagyok itt mint a befőtt.

kej 2009.01.23. 08:37:31

még egy kiegészítés verók hülyeségeihez. az infoádióban azt bírta nyilatkozni, hogy "az a baj a független ügyészséggel, hogy túl független".
gratula baze. tán nem véletlen, hogy "túl" "független" bár néha vannak kétségei az embernek...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 09:05:41

@Mj: Akkor bizony elmarad az estimese :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 09:12:32

@belzebubó:

Nekem meg történészek hozták fel az óráimon.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 09:13:17

@laspalmas:

Arról a szerver tehet., én csak próbálkoztam.:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 09:51:03

@Mj: Nem feltétlenül, csak egy idő után a non-verbális részét jobban értékelem a dolognak xD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 09:57:48

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Gyerekkoromban én is szerettem a bábszínházat, a szereplők jobban is érdekeltek, mint a narráció.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 10:08:37

Na látod, kézügyesség kérdése az egész, ami kompenzálja a sör miatt meg-megakadó nyelv okozta kommunikációs zavart :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 10:21:37

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Ezt úgy mondod, mintha a nyelvvel csak kommunikálni lehetne.:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 10:31:35

@laspalmas: Jajj már, tudtam, hogy ez lesz a vége :o)
(viszont legalább egy régi postot találtunk erre, de ugye nincs harag?) :)

molaris 2009.01.23. 10:48:04

@korrekt bundáskenyér:
Nem válogatunk. MINDEN választható neve, és sorsolás. Ha úgy sem kell érteni semmihez?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 10:48:30

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Én például nagy hangsúlyt szoktam fektetni a nonverbális kommunikációra.:) Ez esetben külön pech, hogy neten máshogy nem lehet kommunikálni.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 10:49:12

@molaris:

Ez amúgy visszatérés lenne az athéni demokrácia gyökereihez.:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.23. 11:10:06

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Jaj Főnök te összetévesztesz engem a "hagyjad abba"-moderátorral. :))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 11:30:53

@Mj: De a nyelvedet előszeretettel mutogatod itt is, ami azért már közelít a non-verbálishoz. :P

Egyszer egy nyaraláson találkoztam egy lánnyal, aki kb. 10 percenként rákacsintott valakire, baromi profin csinálta, mert mindenki azt hitte, hogy csak neki kacsintgat... szóval kellett hozzá pár nap éber figyelés, amíg leesett a dolog mindenki számára. :o)

@laspalmas: Csak szeretem megismerni a határokat, ezek szerint még nyújthatom picit :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 11:44:41

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Itt pont azért használok hangulatjeleket, hogy - micsoda meglepetés - kifejezzem a hangulatomat.:) Azért nyelvet ölteni meg kacsintani elég ritkán szoktam - ebből lesz az egyszemű kígyó:) -, vannak ennél sokkal diszkrétebb jelzések is.:P Bár inkább a nyelvemet öltögessem, mint a ruhámat.:)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.23. 12:14:50

Verók Szamárszex Lófasz Melegpornó István
hajrá google

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 12:21:22

Hogyhhe? Azt hiszem kezdünk elkanyarodni a témától, az egyszemű kígyós gondolatmenetet pedig frankóra nem értem :o)

A ruhás dologban végre egyetértek, nem kell azt felölteni, ha egyszer már megszabadultál tőle xD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 12:29:54

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Na akkor most szépen elmagyarázza a tanítónéni a buta, rossz gyereknek.:P Hát mi öltögeti a nyelvét? A kígyó. És mi van, ha kacsint is hozzá? Akkor egyszemű kígyó.:P
És ha mondjuk latexből van?:)

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.01.23. 12:55:52

Lázas és beteg vagyok, de ettől a faszfejtől rögtön dührohamot kapok!!!!!!!!!!!!!!!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 13:00:02

@Mj: Áháá! Akkor hát mégis csak én kapcsoltam össze a fentieket egy olyan témával, ami szóba sem került, az én hibám :o)

A latex azért nem játszik, mert attól eleve nem kell megszabadulni, így pedig teljesen érdektelen, hogy fel kell -e venni, avagy sem.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 13:01:08

@ermi50xn6j2:
Hello!

Helyezd biztonságba az öszes törékeny holmit a közeledből és kezdd el olvasni a többi posztot is ;-)

Horizont 2009.01.23. 15:22:29

"ez az ügy akkor sem hatna ki az MSZP-re, ha kiderülne, hogy igazak a vádak."

Valóban így gondolják? Na akkor lesz pofára esés! Az önteltségük határtalan!!
Milyen emberek ezek?
Nem is lehet már erre mit írni. Káromkodni meg nem szeretnék!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 16:28:52

@Horizont: Végül is embertelen lenne, ha hagynánk, hogy a Zuschlag ismerősök híján unatkozzon egyedül abban a tágas cellájában :o)

Most csak néz ki szomorúan a rácsok között, de ha minden összejön, akkor alakíthatnak bent saját kosárcsapatot is :o)))

Horizont 2009.01.23. 16:43:13

@ermi50xn6j2: jobb lesz ha Vastagbőr elvonókúrát csinálsz magadnak, mert baj lesz!
Amúgy JOBBULÁST!

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.01.23. 18:00:30

Horizont

Köszönöm, de azért olvasom el a cikkeket, hátha a nátha ész nélül menekülne el belőlem, na és az országból, ennyi piszokság láttán.-most meg majd meggyulladok olyan melegem van.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 18:58:39

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Naugye, kellett neked itt értetlenkedni.:P
De a latexnél is számít a le- vagy felvétel, csak ebben az esetben annak örülsz, hogy fölveszik, esetleg kellékekkel is ellátják.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 19:08:42

@Mj:
Látom, nagyon otthon vagy a témában, taníts kérlek!!! xD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 19:09:49

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Ezek gyakorlati foglalkozások.:P Elméletet meg tanulhatsz Genyórázótól.:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 19:39:56

@Mj: Elméletileg kösz a tippet, gyakorlatilag pedig legyél boldog a kellékeiddel együtt :P

xD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 19:42:20

@Félkupica_Fehér_Főnök:

A kellékek is csak úgy jók, ha mást boldoggá teszek velük.:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 19:50:55

@Mj: ez viszont már színtiszta elmélet, és ugye nem akarod elvenni genorazzo kenyerét? naugye! :P

Horizont 2009.01.23. 22:13:23

Előbb olvastam, olyan szemetek voltak, hogy szinte kiüldözték a lakókat a kiszemelt házból. Az Andrássy úton egy 90m2-es lakásért 17 millió forintot adtak csak! 17 milliót!!!
És bármelyiknek is van pofája megszólalni?? Kussolnának jobban járnának. Lassan a pitibb bűnözőket már nem is rakják börtönbe, mert "ezek" annyian vannak, be sem férnek. Sajnálatos, hogy 1-2 díszpintyen kívűl egy sem kerül be, hanem büszkén élik tovább a gennyes életüket.
A Gárdának ezeket kéne megfélelmíteni...

jpmjpm 2009.01.24. 10:49:04

@Nyakravaló: Verók Rádió nagyon jó volt. :)))

Nagyon az elevenedbe vágott a téma (jogosan), hogy egy ilyen írást nyomtál. :)))

sqyza 2009.01.24. 11:36:08

Verók basszon meg egy sündisznó!

sqyza 2009.01.24. 11:38:40

Ezért tartunk itt, mert ez a sok aljas féreg ellopja a közvagyont. A legdurvább, hogy álszent pofával még mást vádol. Pusztulj te büdös csótány a haverjaiddal együtt! Nem akar valaki végre vérdíjat kitűzni a fejükre? :P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 14:09:15

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Attól a nőtől amúgyse sokat lehetne már elvenni...:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 18:45:08

@Mj: ez most nagyon defenzív komment volt, nem ilyet vártam xD

Nyakravaló 2009.01.24. 20:26:58

@jpmjpm:

:-))))

de amint látod ez a valóság :-((((((

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 22:17:50

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Most baj, ha sajnálom szegényt?:) Mellesleg nem lenne gusztusom elvenni tőle még a kenyerét se. Ahogy beleharap azzal az algaevő halakra emlékeztető szájszervével, bloá...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 23:00:32

@Mj: bajnak nem baj, de a sajnálat a gyengeség jele, és le is vonom a megfelelő következtetést a dologból... :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.25. 00:25:12

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Igen, beismerem, gyengébb vagyok Genyórázó Máriánál.:D Gyengébb vagyok, mert nem dugtam végig 50-100 évet. Gyengébb vagyok, mert tizedakkora a szájam, mégis teltnek érzem. Gyengébb vagyok, mert nem szoptam le sorban, sőt, egyszerre se 9 bránert. Gyengébb vagyok, mert nem áll a hátam mögött 50-100 év pornózás, de nem is szerepel a terveim között a pornós karrier. Gyengébb vagyok, mert nem éneklek hepibörszdéjt Obamának szánalmas pózolással és hangon. Folytassam még?:)

grupi 2009.01.25. 13:00:15

Itt, ebben a kerületben, és ennek az önkormányzatnak dolgozott Huszár Attila, aki végül személyes és személyi tanácsadója lett a polgármesternek. Őt személyesen is ismerem.
Már évekkel ezelőtt menekülőre tervezte a dolgot, mert tudta, hogy nagy a lenyúlás, erős a gáz, és hogy ebből bukta lesz. Arra azonban ő sem és mások sem számítottak, hogy ez még a választások előtt, a szoc-lib uralom alatt kibukik.
Óriási pénzösszegeket nyúltak le. Sajnos részletes beszámolót nem terjesztett elő a nevezett illető.
Személye is beszédes azonban. Ő egy ehte zsidó családból származik, kárpótlásban is részesültek.
A szellőző műveknél volt anyagbeszerző, majd munkásőr(parancsnok) és természetesen pártfunkcionárius. Egy időben karikatúrái is jelentek meg, rajzolt. Kreatív ember. Estin a vasutcai közgazdaságit végezte, majd tovább tanult. Nevéhez fűződik a Datergon, mint vállalkozás, amit csődbe vitt, stöbbszörös cégátalakításokkal milliós lenyúlásokat hajtott végre. Ő volt a Bubiv reklám felületének tervezője. Az államot állandóan megfejte, az Apeh-ot kijátszotta. Ötször nősült. Válalkozásával az ukránoknak is tartozást hagyott hátra, de mindig megúszta. Óriási túlélő.
Erős SZDSZ-s kötődésű és kapcsolattal rendelkezik. A párt honlapjának arculatát is tervezte. Legutóbb is a terézvárosi önkormányzatban tündökölt, de most már csak háttér ember. Nem tudni, hogy kihallgatására sor fog e kerülni, mert érintettsége nem kétséges. Ne feledjük személyes tanácsadó. Nem rég volt kint Izraelben, ahol kért és kapott állampolgárságot. Ez egy védelmi eszköz. Most kettős állampolgár, nyugdíjas, vállalkozó és bűnrészes.
Kíváncsian várom a fejleményeket, és hogy az elhordott önkormányzati cuccokat, mobilok, laptop, stb; mikor kérik rajta számon, hogy más, nyomon sem követhető milliókról ne is beszéljünk.
Verókot talán erről és e felől is lehetne kérdezni.

Alex3000 2009.01.26. 15:29:33

Verók: neeeeem, te nem vagy benne, tudjuk, fel sem merülhet, kizárt, nem is tudtál semmiről, ugye? APEH ellenőrzést neki, meg az összes mocskos hazugnak!

derelyegrádi szellem 2009.01.26. 16:16:32

Ez a verók kifogyhatatlan a hülységekből.

"Jogászkodással próbál kibújni a büntetőjogi felelősségrevonás alól Terézváros ingatlanpanamába keveredett szocialista polgármestere. Verók István a köztévé reggeli műsorában is azt bizonygatta, a hatályos jogrend kizárja, hogy egy önkormányzati képviselő-testület tagjai hűtlen kezelést kövessenek el.

A politikus arra hivatkozott, a képviselő-testület tulajdonosként gazdálkodik az önkormányzat vagyonával, a vagyon tehát a sajtátja. Hűtlen kezelés viszont kizárólag idegen vagyonnal követhető el a Btk. szerint, tette hozzá Verók István. A polgármester azt is mondta, a képviselő-testületnek nem volt más választása, mint eladni az Andrássy úti palotákat, mert kötelező felújításukra nem volt pénze."

1./ nem kéne jogászkodni, először az elemi logikát elsajátítani. Korábban azt mondta ez a félhülye, hogy "kollektív büntetés alkalmazása" az összes igennel szavazó képviselő meggyanúsítása. Na mit is jelet a kollektív büntetés? Azt, hogy az is feleősséget kell viseljen aki NEMmel szavazott csak azért mert az igen döntés született. Tehát koll. bünt. mint fogalom, akkor jöhetne akár szóba is, ha a nemmel szavazókat is meggyanusították volna. De helyzet nem ez, verók, te istenbarma.

2./ A kerület vagyona igenis idegen dolog a képviselőnek, mert azt csak kezeli, nem tulajdonolja, te féleszű barom, olvasd már el az önkormányzatokról szóló törvényt, ha már polgármester vagy! Ha úgy lenne, ahogy mondod simán kivehetne bármelyik képviselő az Önk pénztárából bármennyit, hisz lopni (Btk 316 §) is csak indegen dolgot lehet! Szerinted ez így van? Te tényleg el akarsz indulni a világ leghülyébb polgármestere címért?

Ja, és könyörgön ne jogászkodj, bármi mást, fogjad a patásördögre, bármire, csak ne jogászkodj!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.26. 16:21:10

@derelyegrádi szellem:

Látom, nem bírod a csávót. :) Amúgy egyre erősebb a gyanúm (minden megszólalása után), hogy őt akarják beáldozni (minél nagyobb port verjen ez a panama, és a többi szóba se kerüljön), és úgy súgják neki eme fantasztikus mondatokat, amikben ő, mivel egy hülye, még hisz is.

grupi 2009.01.26. 17:14:16

@laspalmas:

Ismétlem magam.
- Mint mondtam, s írtam Huszár Attila Béla nevezetű alak a személyes tanácsadója a fickónak.
Őt pedig az SZDSZ támogatja, annak a hátszelével üzemel.
Itt folyik össze és teljesül a két szélhámos párt stratégiája és alakjai.
Szadeszes tanácsadó, maszopos polgármester és az egész szoc-lib frakció érintettsége.

Ezért és ezek okán/miatt tartunk ott, ahol.

Szétlopták az agyukat és az egész nemzeti vagyont, lenyúltak mindent. Ellopták a jövőnket, esélyeinket jólétünket és mindennapjainkat.

grupi 2010.01.17. 14:31:39

Tudom, hogy sok idő eltelt, de találtam egy nem régi hozzászólást egy blogban és szerintem a válaszom ott nem fog megjelenni. Ezért szeretném itt is elhelyezni, már csak azért is, mert az itteni aktualitásából az ügy mit sem veszített.
Ajánlom az érdekeltek figyelmébe.

Kedves Andassew Iván!

Kérem, fogódzkodjon meg jól. Én jobban ismerem a Huszár családot, mint Ön. Oly annyira, hogy családtag is voltam. Huszár Attila sokadik házasságának jóvoltából. Ma is az egyik fiával, mint féltestvérével vagyok, akit már a kedves Huszár Klárika és mostani férje Attila is mellőz. Szóval ennyit az Ön jól ismertségéről, vagy bennfentes kapcsolatáról.
És akkor most elmondom, hogy a Huszár egy link, mocskos, szadeszes csaló. Még a szellőző műveknél volt anyagbeszerző, amikor lopni kezdte a közös tulajdont. Aztán a BUBIV-nál, majd a rendszerváltás után a Datergonnál folytatta. Mint a Vastagbőr.blogban is írták, valóban Munkásőrparancsnok volt. Zsidó származású, az egész családot ismerem. Judit, Csöpi, Laci és Tamás voltak testvérek. Judit mozgássérült, gyönyörű lány tolószékhez kötve. Még szerelmes is voltam bele egy kicsit. Csöpi aranyos, Tomi rendes. Laci az eltévelyedett bárány. Isten nyugosztalja. Attila Béla a a család Beréyni Miklósa, hogy a népszerű szappanopera főhősével jellemezzem. A Vas utcában végezte a közgázt szakközép iskolai szinten. Idővel főiskolai végzettséget szerzett. A Datergont csödbevitte, a pénzt lenyúlta. Tolnai Lajos volt az ügyvédje és a vllalati jogásza. Vele intéztette a piszkos ügyeinek jogi háttérügyeit. Az államnak, az Apehnek és az ukrán maffiózóknak is milliókkal tartozott. Kibújt belőle. Kábé ekkor került közelebbi kapcsolatba az SZDSZ némely saját vallású tagjával. Elkezdte a honlapgyártást és az arculattervezést a "cég" számára. Klárika meg persze könyvelt. Ő az utolsó feleség. Még a IV., majd a XVII. kerületben kezdték a vállalkozásukat. Onnan települtek vissza a belvárosnak számító Terézvárosba. (A család az V. kerületi Semmelweis utcában egy 5 szobás összkomfortos nagypolgári lakásban élt. Ez a hetvenes években nagy szó volt.) A terézvárosi kapcsolat lévén az akkor adósságokkal küszködő vállalkozó házaspár lehetőséghez jut. Klára beül az önkormányzathoz, Attila pedig szintén önkormányzati alkalmazott lesz. Felélénkülnek. Házasságuk rendeződik, Klára letesz a válásról. Gondolatai a gyerekei jobb sorsára fordítódnak. Huszár Attila tudja, hogy gond van az munkahelyén és már várják a bukást. Ez annyira egyértelmű volt már egy évvel ezelőtt is, hogy mást sem igyekeztek tenni, mint felkészülni a váltásra, mint változásra. Ekkor már elkezdődött a tereprendezés, a kimenekülés. Egyedül arra nem gondoltak, hogy a Fidesz bejövetele előtt kiborul a bili. Még szerencse, hogy Huszár időben lépett. Ekkoriban nem volt más, mint a polgármester személyes tanácsadója.
Amikor a Magyar Hírlap az írta, hogy külföldön van Klára, akkor Izraelben voltak. Az ottani állampolgárságot intézték. Sikerrel. Ma Huszár Attila kettős állampolgárként az SzDSz élharcosaként egy nem megfelelőn ismert személy, aki részese volt és közreműködője a közpénzek eltüntetésének.
Nem részletez tovább. Viszont arra kérem kedves Andrassew Iván, hogy ne írja azt, hogy ismeri Klára asszonyt és jóságos mivoltát, valamint hogy a Magyar Hírlap ez ügyben igaztalanul írt volna ezt érintően. Én a fentiek és a bennfentességem alapján megnyugtatom, s egyben kérem, hogy ne tegye tűzbe a kezét érette, pusztán elfogultság, pozitív diszkrimináció, vagy politikai egysíkusága okán.

Auris 2010.01.17. 19:50:43

Ukrán maffia-SZDSZ-Izrael.

Ez az ember legalább kitart az elvei mellett...:)

süti beállítások módosítása