Skip to content


       Szűrés lista

Csaltak a családi pótlékkal

Bármilyen rosszul is hangzik, jónéhányan visszaéltek a családi pótlékkal. Azzal, amit Szűcs "Bankos" Erika el szeretne venni a jobban kereső családoktól. Azzal a családi pótlékkal, ami nem egy nagy összeg, ha azt nézzük, mennyibe kerül egy gyerek nevelése. Viszont ha nem kell a gyerekre költeni! Az más! Tizenegynéhányezer forint csak úgy lepottyan az Államkincstártól, a gyerek meg a dutyiban kapja a kosztot, kvártélyt? Szuper!

47 szülő így gondolkodott. Fiatalkorúak börtönében lévő, ott iskolába járó gyerekeik iskolalátogatási igazolást kértek, amivel aztán anyu és apu elment az önkormányzathoz, és előadták igényeiket: iskoláztatási támogatás, tankönyvtámogatás.  A legpofátlanabb "szülő" pedig az állami gondozott(!) és időközben börtönbe került gyermeke után kért támogatást. A kincstártól pedig kapták a gyermeknevelési támogatást (havi összege azonos az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegével), és a családi pótlékot. Pedig az csak akkor jár, ha saját háztartásodban neveled a gyereket. Mondjuk én már azt sem értem, hogy a börtöntanoda titkárságán Manyikának nem tűnt fel, hogy "Ugyan mire kell a kis édeseknek ez a sok igazolás?". A hivatalokban nem gondolkodik senki, csak pecsételnek unottan?

Illésné Sándor Katalin, a Magyar Államkincstár Észak-Magyarországi Regionális Igazgatóságának igazgatója elmondtam hogy eddig 47 szülőről bizonyosodott be, hogy jogtalanul vették fel a családi pótlékot, három éven keresztül. Vannak köztük ózdiak, kazincbarcikaiak, miskolciak és budapestiek is. Az eddigi vizsgálatok alapján összesen több mint 7 millió forinttal károsították meg az államot. - index

Az idézet két lényeges eleme:

- "47 szülőről bizonyosodott be". Vajon hányan lehetnek még? Mindenesetre nyomoznak.

- "három éven keresztül". Éljen a bürokrácia! Már egy újszülöttnek is van lakcím-kártyája, TAJ-száma, adószáma, és nem bukik ki, hogy ugyanazt a gyereket az egyik minisztérium elszállásolta Tökölön, a másik meg küldi neki a csp-t Ózdra? El-ké-pesz-tő. Bár, ha jobban belegondolok, itt Magyarországon nem. Angliában mondjuk az lenne, nálunk nem.

Most persze leállították a folyósítást, kötelezték a családokat a visszafizetésre, még végrehajtási eljárást is indíthatnak ellenük. Szép! Egyrészt valószínűleg sosem tudják visszafizetni az összeget az érintettek, másrészt az igentiszteltméltóságos hivataloknak előbb kellett volna gondolkodniuk.

Vannak szép számmal alkalmazottak, 13. havi bér, jó kis külsős tanulmányok, és nem képesek kettő listát egyeztetni?

Címkék: bürokrácia abszurd pofátlan :rpofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr94896461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2009.01.23. 10:06:17

Szerintem akkor is a gazdagoktól kell elvenni, példul tőlem.
Nehogymár azoktól a szegényektől vegyék el, akiknek még soha nem sikerült munkahelyhez jutni, és ez az egyetlen megélhetési forrásuk.

movhu 2009.01.23. 10:07:00

Sőt, aki börtönben van, annak járjon dupla, hogy amikor majd a gyerek jön ki, akkor fussa a limuzin bérlésére.

Anomalocharys 2009.01.23. 10:11:09

Nem lenne egyszerűbb azokat a dolgokat felsorolni, ami normálisan működik az országban ?
Igaz azt nehéz lenne kommentálni a lista rövidsége miatt... :(

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.23. 10:11:57

Neeem, ezt nem tudom elhinni!

A kincstár egyébként utalja, vlsz. nem kell menet közben semmilyen igazolás. A szülők meg honnan tudnák? Elolvasni sem tudnák, nem hogy a jogcímről meg a jogosultságról gondolkodjanak! " Jön a pénz a gyerek után oszt kész."
Gondolom az elmúlt évtizedekben minden fk. után, aki sitten volt, a család megkapta a juttatást. Nem 7 millió. Lehet hogy 700. Vagy több.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.23. 10:13:10

Tudtam, hogy ha ez kinn van indexen, akkor itt is viszont fogom látni. Hihetetlen ez az ország bazzeg.

movhu 2009.01.23. 10:14:36

@Anomalocharys: A világ legrövidebb blogja :)

@vero: Az Államkincstár küldött egy levelet, hogy gratulálnak a született gyermekemhez. A levéllel együtt vajon milyen nyomtatványt küldtek??? Na milyet???? "Bejelentés gyermekszám változásról" Ebben megírhattam nekik, hogy született egy gyermekem.

Anomalocharys 2009.01.23. 10:17:21

@movhu:

Humor kategóriának elmegy. :)
De most tényleg, miért nem gyűjtjük össze a jól működő dolgokat, hátha lesz olyan szerencsénk, hogy legalább kuriózumként tudunk egyet-kettőt felmutatni. Sajnos nekem egy sem jut eszembe hirtelen... :(

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.23. 10:18:03

@vero:

Az ellátás folyósításának ideje alatt minden év szeptember 30-ig be kell küldeni az igazolást a szervnek.
A szülők meg a jogaikkal nagyon is tisztában vannak, a kötelezettségeikkel kevésbé...

binike 2009.01.23. 10:20:17

és majd gyűjtést fognak nekik csinálni hogy vissza tudják majd fizetni valahogy

rolika 2009.01.23. 10:22:35

érdekesmód itt nem érnek össze a hatalmi ágak

"még végrehajtási eljárást is indíthatnak ellenük"
hova sz.rjak!!!
majd az ombudsman jól rájuk szól, hogy szálljanak már le a mélyszegényekről, télvíz idején...
egy fillért nem látunk azokból a pénzekből

kopaszfarkas 2009.01.23. 10:28:10

A cigóknál a börtön az élet iskolája.
Ott lesz a fiúból férfi.
Én inkább azt nem értem, eddig miért nem adtak alanyi jogon ezért is segílyt.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 10:29:20

Elképesztő, hogy ezek az emberek mit képzelnek magukról, no és rólunk, fejni való bírkákról... de azért a rettegésért cserébe, amit el kell viselniük, na azért semekkora segély nem elég kárpótlás

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 10:32:58

@kopaszfarkas: Szerintem akkor alanyi jogon járjon mindegyiküknek :o)

(elhatárolódom, természetesen)

bertrane (törölt) 2009.01.23. 10:41:07

Sziasztok!
Nem tudtam hova máshova megírni, meg végül is mikor megláttam egyből ti jutottatok az eszembe:)
Szóval: AZ ALÁBBI KÉPEKEN KESZTHELY VÁROS POLGÁRMESTERE VAN, MIÉP-ES ZÁSZLÓVAL, ROMANTIKUS ERŐSZAK KONCERTEN:

www.helikonportal.net/?q=node/222

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.23. 10:41:53

Mondjuk a szülők csak annyit tudnak, hogy a gyerek után JÁR a családi pótlék 18 éves koráig.

Azt honnan kellene tudniuk hogy a gyereknek otthon is kell laknia?! :)

bertrane (törölt) 2009.01.23. 10:42:12

Egy posztot megér, gondolom:D

moRtiZ 2009.01.23. 10:43:38

Komolyan nem értem a politikusaink miért vannak meglepődve azon hogy radikalizálódik az ország. Hát kb. az ilyenek miatt IS.

Pont ma olvastam, hogy 5 évnyi gazdasági megszorítás után talán tarthatunk ott mint 2003-ban. Gyönyörű.

A körülöttem levő nálamnál pár évvel fiatalabb ismerőseim jó része meg suli után dolgozik itt max. 1-2 évet, és rájön hogy jobb lesz inkább máshol, és már költözik is.. Mármint külföldre. Még 3-4 év, és 1millió alatt lesz az aktív dolgozó emberek száma. Akkor miből lesz nyugdíj? Miböl lesz segély? Meg panama?

És a becsületes emberek 95%-a birka, csak tűr és nyel, (én is basszameg), miközben szétrohad alattunk az ország.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.23. 10:45:55

@movhu: Arra gondolom nem küldtek nyomtatványt senkinek, hogy börtönbe ment-e a gyereke. Vagy te gondolod?
Itt a gyermek megszületése körüli dolgok szóba sem kerültek. Rosszra asszociáltál.
(Tegyek én is sok ???? meg !!!! jelet ? Te így szereted?)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.23. 10:49:11

@laspalmas: Nahát, megkapták az igazolást.
A KIncstárnál minden rerndben volt. Épp ezért írom, hogy ha most borult ki a bili, akkor vlsz. ez akárhány éve így mehet.

molaris 2009.01.23. 10:49:26

Mondjátok, mivel nem történt még csalás?

franco provolone 2009.01.23. 10:52:38

@binike: Érdekes, nekem is ez jutott az eszembe.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.23. 10:53:23

@zero: Pontosan. Gondoljatok már bele, hogyan gondolkodnak (nem felmentve őket): Van gyerek Van. Akkor jár családi pótlék? Jár.
Egyébként most, hogy meg akraják vonni a kőgazdag 220 bruttósoktól nyomják már, hogy nem a szülő, hanem a gyerek jogán jár, a szülő csak "postás" akinek a kezéhez teljesítenek, mert cselekvőképes, míg a gyerek nem.
Szóval ki fogják sütni, hogy ez szabályos volt, csak a szülő felelőssége lett volna, hogy ezt elrakja, takarékoskodjon.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.23. 10:56:33

@moR10: Egyre jobban látszik, hogy ez a cél. Kiüríteni az országot.
Minden erre mutat; népesedéspolitika "" , Feri meg is mondta, el lehet húzni, minden kormányzati cselekvés.
Mondjon már valaki nekem olyat, ami a megmaradást, gyarapodást segíti elő a dolgozó, adózó, gyereket nevelő emberek tekintetében!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 10:56:41

@bertrane:

A képeken egyetlenegy nőt sem látok, szar lehetett a srácoknak.:)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.23. 10:57:01

Belinkelem ide is. kaccsolaton berakta az egyik emberke ezt a felmérést: www.politikaiterkep.hu/eredmenyek/

Tanulságos. Kiemelném ezt a részt:

"A kutatás markáns képet rajzol fel: a magyar társadalom jelentős mértékben a baloldali gazdaságpoliti-kára fogékony, azaz igényli az állam mind nagyobb támogatását; a megkérdezettek 88%-a tartozik a koordináta-rendszer bal oldalához. Az emberek tehát ragaszkodnak a Kádár-rendszerben megszokott állami gondoskodáshoz. "

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.23. 10:59:36

@bertrane: Ajánlom figyelmedbe a caps lock gomb funkcionalitásának megismerését.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 11:02:05

@VonPerez:

Ismerem a tesztet, kétszer is kitöltöttem. Nálam tök mást hozott ki a koordináta-rendszerben, mint az a mérésben várható volt, pedig még a szempontrendszerüket is ismerem ehhez.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.01.23. 11:02:27

Majd ezeknek is gyűjt a ballib értelmiség. Szegényeknek vissza kell fizetni, mikor enni sincs pénzük.

reKorrekt 2009.01.23. 11:07:24

@vero: pont erre tapintott rá bajnai is. beírtam már máshova, de sebaj:

"...Bajnai szerint nem tartható fenn az, hogy a pártok választási kampánya – csak azért, mert többen élnek állami juttatásokból, mint munkából – döntően arról szóljon: az állami újraelosztásból kinek mennyivel többet ígérnek. A pártok versengése 10 éve arról szól, hogy az újraelosztásban érdekelteket megnyerjék, miközben a versenyképességet fontosnak tartók nem tudnak hasonló támogatottságot elérni – kesergett a miniszter..."

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.23. 11:08:03

@Mj: Igen, kb. ennyi marad. Mondjuk a a legfontosabb. Csak az állami nem támogatja.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.23. 11:17:01

@korrekt bundáskenyér: Ez igaz, de vlsz. a választásra PR marad. A kampányra készíti elő a terepet, a kiábrándult józanul gondolkodókat próbálják visszanyerni.
El tudod képzelni Ferencet, amint amellett kampányol SzűcsErikával, hogy kevesebb segélyt adunk, ha megválasztotok?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.23. 11:22:15

@korrekt bundáskenyér: Azért az szép ebben a gondolatban, hogy 10 évet ír. Tehát a szemét fidesz kezdte. :o))
Na ezért nem hiteles(és nem is lesz) Bajnai sem, mert lényeges kérdésben is úgy szólal meg, hogy a pr -é a főszerep.
Az sem igaz, amit kérdez, tipikus esete.

reKorrekt 2009.01.23. 11:24:19

Oké, ne legyen kevesebb a segély (de több se), viszont akkor csökkentsék az SZJA-t. Hogy végre a dolgozók is (de csak ők) jól járjanak már valamivel...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 11:28:38

@vero:

Minél inkább keserves helyzetben van az ország, annál inkább szüksége van arra, hogy hazaszerető emberek lakják.
Mellesleg akármennyire is vannak hibái, az édesanyámat pl. feltétel nélkül szeretem, és nem keresek helyette másikat.

molaris 2009.01.23. 11:30:22

Hofi után szabadon:

Teee! Figyelj Haveer! Hír van! Elmondom, de agyad dobod el akkora. Gondold el,..Haver: Virág elvtársnak igaza volt. Éberség elvtársak, éberség! Na, most gondold el Haver, kideerült, vannak akik csalnak. Bizony. És ezt most találták ki. Hogy, hogy kik? Hát Ők, a Hivatal. Gondold el Haver! Az a többszörösenhátrányosmegkülönböztetébenélőaluliskolázott átverze a hivatalt.
Na, mit szólsz erre Haver?-, hogy nem igaz? De, dee!- gondold el, ott van az a hátrányosanalkoholistairástudatlan, igen ott van, és..és csak úgy átveri a hivatalt. Hát neki gyereke van! Neki segélyre is joga van! Jár?- jár. Gyerekkel nem bír- suttybeakóterba. De apéééz?- hát az jár!!

Deeee Haveeer!- ez, egyaluképzettbunkósenki. Naaade a HIVATAL!! az, az igen. 3 év után rájött. Az éberség. Jaaa, hogy nem egy eset? Hogy 47....eddig.

Ugyanmondnátokmármeg, tényleg,,, az a túlképzett tisztviselő,,, mi a jó büdös fenét csinált 13 havi béréért?? Vagy, figyelj Haver, ez jó, lehet, hogy nem tudta elovasni a pecséten?: Állami Büntetés Végrehajtási Intézet? Miazhogynem hiszed el? Deee, nem tudta, és küldte a pénzt. Ja. Etették, itatták, tanították, mostak rá,,,, és fizettek érte,,,, a családnak. Miii, de, ennyire hülyék.

Bocsánat!- de ez valami ilyen.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.23. 11:35:06

@Mj: Példa értékű hozzáállás.

molaris 2009.01.23. 11:37:17

@bertrane:
Ha kifejtenéd mi a problémád, már ha kérhetlek. Kivel? A zenekarokkal? A nézőkkel? Vagy egyáltalán. Ne hagyj kétségek között.
Kérlek, kérlek!!!

Agyalap 2009.01.23. 11:37:22

@korrekt bundáskenyér: De igenis legyen kevesebb a segély! Ne menjen már senki arra, hogy két segély - nyolc gyerek - fekete munka jobban megéri.
Ezzel rögtön duplán vágjuk magunkat pofán: segély elfolyik, adóbevétel nincs.
Legyen adókedvezmény a gyerekek után! Ja, hogy azért dolgozni kell? Sz@r helyzet...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.23. 11:40:06

@Agyalap: De drága főmétóccságos úr! Ha csak az adúmból tudom lírni a segílyt, akkor jönnák dógúzni. Adna munkát?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 11:41:53

Most nem azért, de ha erre van eszük a biztosannemcigányoknak, akkor leérettségizni miért nincsen?
Ha van idejük, energiájuk, ambíciójuk végigkutatni a támogatási törvényeket kiskapuk után keresve, akkor munkát hogy hogy nem találnak?

Agyalap 2009.01.23. 11:43:09

@Mj: Szép és igazad van.
Én nem is a hazámra haragszom, hanem azokra, akikben nem látom az erőfeszítést, hogy valamit tennének Magyarország és a benne élők előbbrejutásáért. Hogy ezek pont a vezetők? Hát itt a hiba. Nekik ki mondja el?
Emlékszem 90-ben amikor indult a Parlament, volt 2-3 ember aki érdemben hozzászólt a fontos kérdésekhez. Hogy pillanatok alatt kinyírták őket? Hát itt a hiba.
Szerethetem én a hazámat otthon könnypotyogtatva, de félek már nem lesz sokáig mit szeretnem.

Agyalap 2009.01.23. 11:48:47

@VonPerez: Legyen segély, kevesebb.
Magam mérnök vagyok, meg naiv is, de úgy gondolom, ha lenne adóbevétel, az önkormányzatok is kaphatnának belőle, lehetne közmunka, meg a szar melókat is elvállalná valaki, akinek szüksége van pénzre.
Most hol feketéznek? Az is munka! Ja, hogy nincs bejelentve és nem jön belőle a sok járulék?
Hogy akinek nem 6 általánosa van (2 első meg négy második) az könnyebben találna magának valamit?
Miről beszélünk?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.23. 11:54:03

@Agyalap: Erről. Mlg, ha oda is állna egy elenyésző %-a dolgizni, akkor sem kéne.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 11:56:53

@vero:

Bár szerintem ez mindennek az alapja - különböző értékek, pl. a haza, a család, a munka szeretete (amiknek origója számomra Isten) -, ennél sokkal többre lenne szükség, vagyis cselekvésre. Én sajnos csak annyit tehetek most, hogy hatok a környezetemre. A döntéshelyzetben lévő politikusoknál viszont látjuk mi a helyzet. Horn Gábor kerekperec meg is mondta, hogy neki a párt érdeke a fontosabb.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 12:00:57

@TaTa86.:

Az intelligencia sokszor nem jár együtt a tanulás vágyával vagy értékként való elfogadásával, sőt. Egy analfabéta zöldségárus cigányasszony például négyjegyű számokat szorzott-osztott fejben, hibátlanul.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 12:04:28

@Agyalap:

Most kezdjem el sorolni a történelmi példákat, hogy mikor volt rosszabb helyzetünk ennél?:-/

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 12:09:16

@Mj: Nem muszáj mindenkinek külön kommentben válaszolni. :)

Pont ezt írtam én is. (Najó nem pont ezt, de kb.) A képesség meglenne bennük, az akarat hiányzik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 12:16:12

@TaTa86.:

Ehhehe, nézd csak meg mit tevékenykedtem eddig partizánon.:P Egyébként is, így még a statisztikám is jobb lesz.:)
Az akarat nevelhető is. Innentől kezdve meg 22-es csapdája addig, amíg ilyen tanulni nem akaró környezetben szocializálódnak.:-/

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 12:26:37

@Mj: A megoldás:
"Zsandárt közterekre, kalodát és bitót!
Botozással teremtünk majd európer nívót!"
XD

A partizánra inkább fel sem nézek (még mindig létezik?). :) Elég nekem hogy a konvergens sorozatok miatt rémálmaim vannak...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 12:35:22

@TaTa86.:

Tekintetes uram, csak ajánlani tudom, csak röhögés/értelmes eszmecsere szempontjából.:)

szamócaábris (törölt) 2009.01.23. 13:09:11

Reggel amikor meglattam az indexen, kavet mar nem is ittam.

Persze nekem mar könnyü, ezt mar nem az en adombol fizettek . en ugyanis szotfogadtam ennek a derek fiatal embernek, es elhuztam idejeben.

Agyalap 2009.01.23. 13:23:39

@Mj: Lehet, hogy ha rosszabb lenne a helyzetünk jobban járnánk - kevesebb ember akarná szétlopni a megmaradt dolgokat.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 13:59:44

@Agyalap:

Akkor most mi is kezdjünk el rontani a helyzeten, hogy majd jobb legyen?:-S Egyébként bizonyos szempontból - néplélek - jobb volt a Rákosi-diktatúra a Kádár-félénél.

Agyalap 2009.01.23. 14:07:51

@Mj: De a Kádár-féle hatásosabb volt...
Itt vagyunk az általános "dögöljön meg a szomszéd tehene is" állapotban.

Spielberg 2009.01.23. 14:24:56

most is csak azt tudom mondani:
BASSZÁK MEG!!!

Horizont 2009.01.23. 15:18:25

Magyarországon soha senkit, semmit nem ellenőriznek le??!!
Ezért is tartunk itt:(((

martonx 2009.01.23. 15:19:41

Én azon csodálkozok, hogy egyáltalán kibukott a dolog.

Corry 2009.01.23. 16:36:21

@korrekt bundáskenyér:

Azt botorság lenne elvitatni, hogy a szocik oldalán nincs 1-2 ember, aki tényleg látja a helyzetet, erre volt jó a Bajnai idézet. De a zöme most éppen megy a ballib értelmiségiekkel együtt fellépni a "mélyszegény" családok kizsigerelése ellen.

Ezzel az egész támogatósdival három dolgot lehetett elérni:
1. kiölni az életösztönt az emberekből. Olyan ide nem is kell, mert pont ehelyett van a támogatás.
2. megnyomorítani azt aki dolgozik és adózik
3. a kapitalizmus sem tökéletes rendszer, de egy határozott előnye megvan a cócalizmussal szemben: ösztönöz a munkára. Hát ezt is sikerült semlegesíteni, barátaim! Igen, megcsináltuk! Hurrá!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 18:32:08

@Agyalap:

Éppen ezt mondom. Nagyobb nyomás --> nagyobb összetartás --> forradalom/ellenállás. Kisebb nyomás --> szomszéd tehene is --> a társadalmi problémák eszkalálódása.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 18:33:36

@Corry:

Hát ezért hirdetett munkaversenyt és folyatta még bélyegeken is a propagandát Rákosi?:)

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.01.23. 18:34:37

Na ezt sem maguktól agyalták ki. Sugni kellett valakinek.Hogy nem jöttek rá hamarabb, azon nem csodálkozok. Nálunk a polgármesteri hivatalban anno a 90-es években, azért vettek számítógépeket , hogy kevesebben tudják ellátni a megnövekedett feladatokat. Volt, van olyan iroda helyiség amelyben három is van, mégis ma is kézzel töltik ki a különböző papírokat! Az egész államapparátus egy nagy nulla.

sza_zso 2009.01.23. 18:56:35

Ne haragudj, de miért pont azt a várost emelted ki, amelyiket kiemelted? A cikkben 3 másik is fel van tüntetve, ahol ez előfordult és közöttük ott van Budapest is!

Ne sajnáld tőlük a pénzt....

szamócaábris (törölt) 2009.01.23. 19:45:48

@ermi50xn6j2:
hidd el nekem hogy ezek jobban kiismerik magukat a szocialis rendszerben mint aki benne dolgozik.

En mindig a ciganyokat kerdeztem meg, ha ilyen problemaim voltak, meg azt is tudtak, hogy mikor van felfogadas, hanyas szoba, ügyintezö, ügyintezesi hatarirdö, mindent, es fillere pontosan hogy kinek mi jar.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.25. 15:29:11

@szamócaábris:

Máshol meg azt se tudják, hogy a segélyt igényelni kell, meg hogy létezik olyan, hogy munkaügyi központ.:-/

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.01.26. 20:49:25

Bezzeg én merjek csak egy forintot félreírni az amúgyis "tökéletes" ABEV-ban!
Úgy s@ggbe k@r az APEH, hogy csak füstölök...

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.02.01. 20:17:16

Hehhe, a világ legrövidebb könyvei listában itt az újabb:
A jól működő dolgok Magyarországon

süti beállítások módosítása