Skip to content


       Szűrés lista

Reakció és Vastagbőr a Lánchíd Rádióban

Ha volt olyan elvetemült, aki vasárnap hajnali 8-kor egy buliból hazakúszva, még ledobta magát a nagymami fotelébe, Lánchíd rádiót bömböltetni, míg a vbk okozta savci leülepszik, az hallhatta Spanyol kollégát a Reakciótól, és a mi Zeronkat, mindenfélét összehordani és kilövetni az éterbe. Aki viszont, rendes ember módjára fél 5-től már a földeken dolgozott az most meghallgathatja...

" ... jönnek a szabadon gondolkodó srácok, akik bizony hangot adnak nemtetszésüknek. A világhálón szavakkal üzentek hadat a bukott kormányzatnak, avagy vádirat az internetezők tollából. A Reakció színeiben Spanyol, a Vastagbőrtől pedig Zero kommentálja a magyar valóságot." - hirdette a Lánchíd Rádió az ajánlójában.

Tessék:

Discover Simple, Private Sharing at Drop.io

A beszélgetést mp3 formátumban le is lehet tölteni innen, 20MB.

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr781033353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.31. 14:51:05

@laspalmas: bezony elvégre kommancs vagyok. de ha jól olvastam e téren te is otthonosan mozogsz :))


@Plutonic: köszönöm. Akkor majd mondom a számlaszámot, ahova lehet utalni a hozzájárulásokat napi építő jellegű jelenlétemhez.

derelyegrádi szellem 2009.03.31. 14:53:30

@laspalmas:

hát igen, bezu így csinálja, annyi kommntelője van, csak így tud megszabadulni tőlük. :-)

Egyébként igazi balliberális. Ez látszik abból is, hogy a "frappáns" posztjához kommentelő plutonicot egyből kimoderálta. Ő így "szereti" az ellenvéleményt. Itt meg sikránkozik az ellenvéleményekre érkező reakciók miatt, mint valami laza erkölcsű uszodai alkalmazott.

derelyegrádi szellem 2009.03.31. 14:57:01

@Plutonic:

ne törődj vele, meg van keveredve teljesen.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.31. 14:58:04

@Bezuhov:

Soha nem moderálom ki azokat, akik
-nem szimpatikusak
-ellenvéleményen vannak
-beszólnak nekem vagy másnak

Innen azok repülnek, akik spammelnek, ill. csak és kizárólag káromkodnak a kommentekben.

Szóval ne hasonlíts magadhoz. :)

Plutonic 2009.03.31. 14:59:53

@Bezuhov: Azért elkapatni nem foglak! :DDDDD
És mintha ingyencirkuszról lett volna szó. :XDDDDD
Mindegy nekem honnan van, de hidd el, hogy senki nem azt fogja gondolni, hogy NEM a Tiéd. XDDDDD
Azzal, hogy személyessé tetted, lehet akár a sajátod is. :)))))))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.31. 15:00:33

@derelyegrádi szellem:

ejhh..már nekem ciki, hogy ezt sem érted te szerencsétlen :D

Azért zártam le, hogy a Bezu - a nagy kommenista képre rágyúrjak.... mondjuk olyan átlátszó volt, hogy nem vártam tőle nagy sikert... de hát tévedni emberi dolog :) van aki így is lyukra futott

derelyegrádi szellem 2009.03.31. 15:04:30

@Bezuhov:

Mit, géniuszkám? Mit nem értek? :-)

Plutonic 2009.03.31. 15:05:08

@derelyegrádi szellem: Komolyan szórakoztat még egy ideig, utána meg megy a lecsóba és nemlétező lesz számomra. :)))
De örülök, hogy Te nem húztad magad túl rajta. :))
Gratula!

@laspalmas: "hhmmm egyre jobban be tudom lőni az életkorod a hsz-ok alapján... 17-18??

Talált? mer' ha nem, és jóval több, akkor bezony ott komoly gondok vannak :)"

Bezu ezen hozzászólását idéztem saját magának a blogján. :))):)))
Biztos brutál voltam. XDDDDD

derelyegrádi szellem 2009.03.31. 15:31:44

@Bezuhov:

kezd ott, hogy valaki, valahol, valamit mondott úgy emlékszel...

utána meséld el mitől lett szaros az ujjad, mert az csak sejtem, tudni tényleg nem tudom.

Marcellusca 2009.03.31. 17:53:14

@derelyegrádi szellem:
@Seduxen:
Jól van, srácok, ügyesek vagytok! xD
Érvelgettek amellett, hogy elfogadjátok az ellenvéleményt és nem vagytok fityeszbuzik, de ha valaki(pölö Bezu, Virág et., én) jön kicsit más véleménnyel, akkor mindjárt erősködtök és személyeskedtek. Igen, engem is leprovokátoroztatok, mert kicsit más volt a véleményem.
Kicsit olvassátok vissza a saját kommentjeiteket is, akkor meglátjátok, hogy mennyire utáljátok a Nagyvezírt. Semennyire. Amint valaki a szájára merészeli venni, egyből véditek. Hehehe! És még nem vagytok narancsgőzösek. Lehet, de az Árpád-sávok között kicsi a kitekintés.
Szóval az a problémám, hogy fennen hírdetitek, hogy mennyire toleránsak vagytok, de a gyakorlat nem ezt mutatja.

És most lehet rólam is leszedni a keresztvizet! :)
/Mondjuk nehéz lesz. És nem azért, mert zsidó vagyok. :)/

Plutonic 2009.03.31. 17:57:27

@Marcellusca: Te is pogány, mint én? :))))

Marcellusca 2009.03.31. 17:57:39

@derelyegrádi szellem: Azért, mert valakit meghallgattak egy nevenincs, 0 hallgatottságú rádióban, az még nem híresség és nem feltétlen véleményformáló személyiség.
A Kossuth-téren is sokan beszéltek ....

Bocs, zero, nem személyeskedés, csak általánosságban gondoltam.

Na, olvasok tovább.

Marcellusca 2009.03.31. 18:03:15

@Jim Raynor: Ez egy nagyon értelmes, sokatmondó és adatokkal alátámasztott érvelés volt.
Köszönjük szépen. xD

@Plutonic: Még szép. Ha létezne Isten, akkor vagy nem engedné ezt a sok szenvedést a Földön, vagy rég eltűntette volna az emberiséget.
De, ha mégis létezik, akkor most ott fenn fetreng a röhögéstől, hogy a teremtményei mekkora barmok. :)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.31. 18:10:56

@Marcellusca:

figyeld meg!....erre az lesz a válaszuk, hogy Te én vagyok, csak más nickkel! :)

(bocs, hogy lelőttem a poént a derelyék elől)

Marcellusca 2009.03.31. 18:20:46

@Bezuhov:

LOL!
Ez a variáció ma még nem volt. :)

Plutonic 2009.03.31. 18:30:49

@Marcellusca: Én az utóbbira voksolok. :)))

Marcellusca 2009.03.31. 18:41:24

@Plutonic: Akkor tényleg csak pogány vagy. :)
Én viszont ateista. :)
Ja, egyébként a pogány is vallásos, csak nem az egy Istenben hisz, hanem más "pogány" istenekben.

Plutonic 2009.03.31. 18:59:17

@Marcellusca: Persze, hogy az vagyok. :))
Sosem voltam ateista.
Nono... A magyar is "pogány", de nem istenekben hisz. :))
Esetemben meg azt jelenti, hogy - hála Istennek - nem vagyok megkeresztelve.
A magam módján vagyok "hívő". :))))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.31. 19:03:08

@Plutonic:

"Esetemben meg azt jelenti, hogy - hála Istennek - nem vagyok megkeresztelve."

húha..én a helyedben gyorsan elhatárolódnék magamtól... :D
pogány- és szibglihordák, hát nem csoda hogy itt tart az ország! :)))

Marcellusca 2009.03.31. 19:12:47

@Plutonic: Ja, ja!
Én is a magam módján látom a Világot és próbálok hinni. Valamiben.
Nem úgy, mint a magyarok általában. :)

Plutonic 2009.03.31. 19:32:07

@Marcellusca: És ez így pont jó. :)))
Én a próbán túl vagyok, az akarati résznél tartok. :))
Nekem még vannak reményeim a magyarokat illetően, bár erősen dolgoznak azon, hogy ne legyen értelme. :((
De nem adom fel!

derelyegrádi szellem 2009.03.31. 19:36:45

@Marcellusca:

Tévedsz. A mai vita nem erről szólt. Bezu nem érvelt, hanem köszönés helyett droidozott. Én erre reagáltam. Aztán személyeskedni is kezdett, amire szintén. De ha meg akarod látni bezu "ellenvéleményét" akkor odanézel a blogjára. Mindent megértesz. Ja, azt még érdemes tudni, a tolarancia bezuhovos bajnoka kreálmányát nem engedte kommenteni sem. (ezt mások mondták, nekem iylen szándékon nem volt, meg sem próbáltam) Ennyit a toleraciáról. Tudod, mindenki annyit követelhet belőle, amennyit maga is ad. Ez bezu esetében - mint példa is mutatja - 0. Ennél itt ő többet kap, jegyzem meg.

De van jó hírem is, bezu hiába próbál mögéd bújni, én nem gondolnám, hogy a te nicked az ővé, még akkor sem, ha nem értek veled egyet.

(de tényleg micsoda egy kis jellemtelen szánalmas figura vagy te bezu)

Lenne egy kérdésem is: ki állította, hogy zero véleményformáló vagy mittudomén mi lett? Én biztos nem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.31. 19:43:19

@Marcellusca:

"Ha létezne Isten, akkor vagy nem engedné ezt a sok szenvedést a Földön, vagy rég eltűntette volna az emberiséget."

Na végre valami értelmes mondat is. (Mondjuk Bezun legalább jót röhögtem, kár is, hogy lemaradtam.:)) Ha Isten nem engedné a sok szenvedést a Földön, amit mi okozunk, akkor dróton rángatott bábuk lennénk, szabad akarat és döntési lehetőségek nélkül. Akkor meg minek teremtett volna minket? Így viszont a lelkiismeretünk, Isten személyes jellege által tökéletesen tudjuk, hogy mikor teszünk jót és mikor hazudunk mondjuk, a lehetőségünk tehát mindig adva van.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.31. 19:44:26

@Plutonic:

"A magyar is "pogány", de nem istenekben hisz. :))"

Ezt nem értem.:-/

Plutonic 2009.03.31. 19:45:38

@Mj: Hanem Istenben. :))))

Marcellusca 2009.03.31. 19:57:49

@derelyegrádi szellem: A sorok között (lehet nem jól) ezt olvastam ki. Bocs, ha tévedek.
Nem tudom, hogy melyik a bezu-blog, úgyhogy nem tudok nyilatkozni.
Egyébként, kösz, hogy nem veszel Bezuval egy kalap (személy) alá! :)

@Mj: Ha már itt tartunk: a keleti filozófiák közelebb állnak hozzám.
Igen, nincs önmagában való jó vagy rossz. Lennie kell a másiknak, hogy tudd, mi a jó és mi a rossz.
A szenvedéseknél az éhinségre, népírtásokra és egyéb "finomságokra" gondoltam. Engem érzékenyen érintenek.
Pluto arra gondolt (szvsz), hogy élő személyekben (GyF; OV; stb) hisznek. :)))

Plutonic 2009.03.31. 20:06:15

@Marcellusca: Dehogyis!!!!
Nem élő személyekben, főleg nem POLITIKUSBAN!
Azért "pogány" a magyar, mert a keresztény nézet szerint mindenki az, aki nem keresztény úgy, ahogy a keresztény egyház gondolja vagy akarja.
Van a magyaroknak vallása és mivel annak nem kell tagjának lenni, mert mindenki lehet az, ha úgy érzi, ezért magyar vallású vagyok.
Bár magával a szóval sem vagyok kibékülve, de nem akarok szőrszálhasogató lenni. :))
Ugye Mj? :))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.31. 20:18:20

@Plutonic:

A paganus, vagyis pogány elsősorban istentelent jelent.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.31. 20:22:48

@Marcellusca:

A kereszténység szerint is kettős természetű az ember, csak ezt kevésbé divat hangoztatni, mint a buddhizmus vagy taoizmus tanításait.;-)
A szenvedések az én családomat is igencsak érzékenyen érintették, az izraelita dédanyám éppen azért tagadta meg az istenét elég idős fejjel a világháborúban, mert szerinte ha lenne, nem tűrne el ennyi szenvedést a Földön. Szerintem a szenvedést elsősorban mi okozzuk pont azáltal, hogy hajlunk a rosszra.

Marcellusca 2009.03.31. 20:23:29

@Plutonic: Nem akarok kekeckedni, meg a vallástörténeti ismereteim is hiányosak, de mi ez a magyar vallás?
Arra gondolsz, hogy magyarnak vallod magad és hiszel a magyarság felemelkedésében?

A valláshoz való hozzáállásban nagyapám véleménye tetszett.
Református volt és hívő, de nem járt templomba. Azt mondta, ha Isten mindent lát és mindent hall, akkor nem kell elmenni a templomba hozzá fohászkodni. Azt is látja, hallja, ha otthon a kisszobában teszi ezt meg.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.31. 20:26:15

@Plutonic:

Azért ez így nem teljesen pontos. Csak az lehet pogány, aki nem is volt tagja a keresztény egyháznak, pl. megkeresztelve sincs. Ha téged megkereszteltek, onnantól fogva már csak eretnek lehetsz.:P
Ezt a magyar vallás dolgot nem értem pontosan. Én a magyar nemzet közösségének tagja vagyok, és igyekszem is felelősségteljesen ápolni, de ez nem vallásfüggő.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.31. 20:29:17

@Marcellusca:

Az ember nem azért ment az idők folyamán templomba, hogy Isten meghallja, hanem azért, mert hagyományosan ott élnek az emberek közösségi életet. Ráadásul heti 1,5 óráig adva van az alkalom, hogy a lelkiismeretükkel foglalkozzanak, amit otthon nem biztos, hogy megtennének a gyerekzsivalyban vagy a munkából ki se látva. Apropó, indulnom is kell, szép estét!:)

Marcellusca 2009.03.31. 20:32:18

@Mj: Valami ilyesmi. De Isten teremtményei vagyunk és mindenek felett rendelkezik. Akkor miért nem avatkozik bele, amikor már nagyon rosszul mennek a dolgok?
Tudom, tudom. Tanítani akar, hogy okoljunk hibáinkból. És itt jön a felvetésem. Nem tanulunk, azaz nem vagyunk méltóak a földi létre.

Marcellusca 2009.03.31. 20:43:39

@Mj: Nagyapám megoldotta ezt másként. Nem hiányzott hozzá a vasárnapi mise.
És boldogan, erkölcsösen élt 82 évet, felnevelve, kitaníttatva 3 lányt, bölcsességével ellátva számos unokáját és dédunokáit. Pedig csak egy egyszerű parasztember volt. Viszont több ész és bölcsesség szorult belé, mint .....

Plutonic 2009.03.31. 20:46:04

@Mj: Igen, a latinban, amit a kereszténység formált.
És éppen ezért (is) tettem idézőjelbe. :))
Sosem voltam tagja egyetlem mp-ig sem a keresztény "egyháznak". :))
Ez vékony jég lesz....
Yotengrit? Ismeritek?
Ajánlom bárkinek elolvasásra.
Szórakoztató és szerintem azt tökéletesen érthető.
Nem szenteskedő, gondolkodó, kereső, elfogadó, egyenes és nagyon őszinte.
Itt mondták, hogy sose hivatkozzon senki Isten akaratára, mert Isten nem köti senki orrára. :)))
És ne is mondja senki, hogy Isten szolgája, mert nem bizonyítható semmivel, hogy EL IS FOGADTA szolgájának. :)))
Szóval lelkemből szólnak és szeretem.
De nem tudok hajlongó, hajbókoló, dogmatikus és magát EGYháznak hívó dolgokkal egyetérteni.
Mert mindegyik egyház.
És nem létezik keresztény egyház, vagy iszlám egyház vagy hindu egyház.
Csak EGYHÁZ van.
És abba beletartozik mindegyik. :))
Ez most speciel saját kútfő, ami éppen megegyezik a tanítással. :))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.31. 22:50:13

@Marcellusca: kérlek szépen Bezu kommentjében (amivel itt nyitott) csak 1 "véleményt" mutass. Csak egyet!!!

Érdekes kétpólusú világod van, ezért valahol irigyellek: szerinted aki a halál retkes faszára kívánja böszmant, és bandáját, az csak viktorpárti lehet? lelked rajta. nekem szimplán abból van már kurvára elegem, hogy 7 éb maszopos (árnyék)kormányzás után még mindig ütőkártya a "zorbán a hibás" mantra.

Ez kb olyan, mintha dzsordzs csimpánz bus mindkét ciklusa alatt az előző demokrata adminisztrációt okolta volna szeptember 11-ért, Irakért, Afganisztánért, és végső soron a gazdasági válságért.

Végül: ha mutatnál olyan kommentemet, ahol védtem, akkor köszönöm 2.0...

Marcellusca 2009.03.31. 23:16:42

@Seduxen: Olvass vissza lécci! Nem azt mondtam, hogy aki utálja böszmant az Viktor párti, hanem azt, hogy aki bírálja Vikikét (nem mohácsit) mindjárt letámadjátok és védelmetekbe veszitek a Nagyvezírt. A kettő között óriási különbség van.
A kommenteket nem tudom visszanézni, de az is csak egy vélemény, hogy droidok vagytok (nem én mondom). És most mi van? Beesik az eső? Ti fikázhattok bárkit, de visszafele már nem működik? Ha bírálsz valakit, akkor bírd ki, ha Téged is bírálnak! Ennyi.
Hogy ki kire mutogat az már nem érdekel. Mindkét pártnál megakadt a tű. A "zorbánahibás" ugyanakkora baromság, mint a másik oldalon a "zillegitimkormánygyutcsánymonnyonle". Egyik kutya, másik eb.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 00:30:20

@Marcellusca:

Isten mindannyiunkban ott van a "belső hang, lelkiismeret" formájában, de nekünk kell eldöntenünk, hogy hallgatunk-e rá. És mivel állandóan hajlunk a kényelmesre és a rosszra, ezért sokszor nem engedelmeskedünk annak a bizonyos belső hangnak. Minden évben megtörténnek a világon borzalmas dolgok, amikért Isten beavatkozhatna, de minek? Mi egy özönvízből sem tanulnánk, ellenben csak rajtunk múlik, hogy meghalljuk-e a szavát belül. Én igyekszem legalább a saját életemet tisztességgel és becsülettel leélni, ezen kívül pedig igyekszem pozitívan hatni másokra. Ezért is leszek többek között tanár.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 00:34:02

@Marcellusca:

Másként is meg lehet oldani, persze, sajnos én sem járok túl sűrűn templomba, ráadásul elég gyenge a papi utánpótlás. Viszont nem szabad elfelejtkezni arról, hogy micsoda közösségösszetartó és meditatív jellege volt. A legvadabb kommunista érában ráadásul éppen a templomba járás biztosította azt, hogy ne lehessen a hagyományos társadalmat apró darabokra bomlasztani.

Marcellusca 2009.04.01. 00:36:43

@Mj:

Biztos így van, de nekem egy templom csak mint építészeti és művészeti remek jelent valamit.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 00:46:25

@Plutonic:

Az egyház szónak semmi köze a tőszámnévhez, ugyanis eredetileg idvház, azaz üdvház volt.

"Nem szenteskedő, gondolkodó, kereső, elfogadó, egyenes és nagyon őszinte."

Minden hívőnek így is kellene viselkednie, szóval nyitott kapukat döngetsz.;-)

"Itt mondták, hogy sose hivatkozzon senki Isten akaratára, mert Isten nem köti senki orrára. :)))"

Ezt amúgy honnan tudják? Mert ha Isten nem köt semmit az orrukra, ők nem állíthatnak róla semmi személyeset.:P Egyébként nekem volt már egy szakrális jellegű álmom, másrészt meggyőződéssel vallom, hogy a jót akarásom az ő akarata is, mert Istennek van akarata, ami lelkiismeretünk hangjának formájában, belső késztetésként jut tudomásunkra.
Ha már ajánlásról van szó, én Weissmahr Béla Filozófiai istentanát ajánlanám, ami ugyan néhol nehéz, filozófiai, logikai jellegű olvasmány, de hihetetlen, hogy mikre döbbenti rá az embert.

"Csak EGYHÁZ van.
És abba beletartozik mindegyik. :))"

Ez azért érdekes, mert az iszlám vagy a keresztény egyház hagyományosan a helyi társadalmak életébe illeszkedett bele, és abból kiszakíthatatlan, más egyházzal fölcserélhetetlen. A mai világ demokratikusabb részén azért ezek a keretek jóval rugalmasabbak már ott, ahol az állam és az egyház szétválasztása megtörtént. De én inkább hitet mondanék a helyedben és nem egyházat.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 00:47:14

@Marcellusca:

Mert eddig nem tapasztaltad meg más oldalát.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 00:48:25

@Marcellusca:

"Egyik kutya, másik eb."

Erre a hivatkozási alapra egy kicsit én is allergiás vagyok, mert ezzel éppen a 7 évnyi szart kenegeted rá azokra, akik azért nem felelősök.

Marcellusca 2009.04.01. 00:55:07

@Mj:

Én körbe jártam kívül, belül. :)
Egyik vallás sem nyűgözött le az igaz.

Marcellusca 2009.04.01. 00:58:33

@Mj:

Fáradt vagyok, ne menjünk bele. Mindkét fél hibás. Ki ki a maga módján.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 01:08:01

@Marcellusca:

Fölösleges erről eszmét cserélni addig, amíg nincs benned késztetés. Egyébként már akkor jó úton vagy, ha lelkiismeretesen szeretnél élni, nekem meg ez is elég.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 01:08:45

@Marcellusca:

Ezzel gyakorlatilag ugyanazt állítottad.;-) Viszont én megyek alukálni, úgyhogy jó éjszakát, jó pihenést!:)

Marcellusca 2009.04.01. 01:17:33

@Mj:

Igyekszem erkölcsösen (ha nem is szigurúan vallási értelemben) élni és hallgatok a lelkiismeretemre.

A másikhoz: Én nem csak az elmúlt 7, hanem 20 évre gondolok. És abban vastagon benne van mindegyik, kivétel nélkül.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 09:15:29

@Marcellusca: az szerinted miért védelembe vétel, hogy unalmas az, hogy a kormányzópárt(ok) 7 éve ugyanazt a nótát fújják? igen, az is unalmas, hogy az ellenzék is ugyanazt a nótát fújja (max a nevet változtatják igény szerint...). különbség, hogy az ellenzék megteheti. igaz, akkor olyan destruktív faszok gyülekezete lesz, mint a haza ellenzék. de akkor is igaz, hogy nem neki kell megoldást kínálni a problémákra. nem ő kormányoz.

Azért javasolnám, hogy nézd meg, hogy "mi" hányszor értettünk egyet valakivel, aki "más" nézeteket vall, és hányszor értett BÁRMIVEL egyet Bezuhov.

De ha ettől neked jobb, akkor igen, védjük viktort.

Engem még mindig nem különösebben érdekel bezu "markáns" véleménye. Ami felcsesz, hogy vele nem lehet értelmes vitát folytatni.

@Mj: azért van vaj viktorék fején is, tény, hogy az elmúlt 7 év szarkupaca kisebb mértékben az ő saruk, de én azt gondolom, hogy MINDEGYIK parlamenti pártnak meg van benne a maga felelőssége. Az "árokásás" sajnos mindkét "nagynak" megfelel.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.01. 10:28:29

@Seduxen: Olvasd végig mégegyszer @Marcellusca: kommentjét, többszöris, atztám még kétszer, és gondolkkozz el mélyen rajta. His te annyira de annyira bölcs ember vagy (képzeled magad)

"Ti fikázhattok bárkit, de visszafele már nem működik? Ha bírálsz valakit, akkor bírd ki, ha Téged is bírálnak! "

Én amúgy büdös élretemben nem szavaztam Fletóra (noha egy nem mindennapi progresszív politikusnak tartom), soha nem olvastam a blogját, meg a kpcsolat.hu-t.

Bár magamat nem tartom se a maszop, se a szadesz hívének, kiállok az elveim mellett, még ha emiatt az új többség és blog ripacsai ballibsinek béleygeznek. S Büszkén vállalom. Hidd el!

Én soha sem Zorbánoztam,a zorbánozás szó szoros értelmében. Ez a bolgárgyuris tempó mindig is röhjes volt számomra. Én azt az embert egy nagy nullának tartom, egy retorikai ripcsanak, akinél az árak gyorsabban növekednek mint az infláció.

Én ha Vektort említek akkor a PÁRT-ra gondolok, a polgári gabonaköreivel, a "civil" szervezeteievel a drodi hívőivel együtt. Bár -hogy őszinte legyek - direkte használom Orbánt a mondataimban, mivel az ún. "függetlenek" (én a fideszt sem szeretem blal-blások) általában erre rögtön pattannak és lepleződnek, hisz báncsák a Viktorkát. Aki ugyebár nem tehet semmiről, elvégre csak a az ő trónfosztás óta van "ellenzékben a haza"

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 10:43:19

@Bezuhov: ezt címezd annak, aki ballibsinek, meg a tököm tudja minek bélyegzett.

Nem a "bírálat" basz fel, hanem az a céltalan, amit te alkalmazol. ÁLTALÁBAN.

Eme kommentedre ez most nem igaz. Ez VÉGRE egy olyan, amin lehet(ne) vitázni.

A "baj" az, hogy ezen kommenteddel NEM LEHET vitatkozni.

Mert az érdemi részével - az elejei személyeskedést leszámítva - abszolút egyet tudok érteni. Az én értékrendemben az egyik 19...

A fidesz jelenlegi garnitúrája nálam legalább olyan viszolygást vált ki, mint a másik. Abszolút felcserélődtek (bár ez nem is jó szó) a szerepek, ami a "jobb", meg "baloldaliságot" illeti. A maszop NEM baloldali párt, a fityesz meg véletlenül sem JOBBOLDALI párt. A két "kicsi" meg elvtelen faszok gyülekezete.

Nem állnak ám olyan messze a nézetek, mint azt Te gondolnád... Én az IGAZI baloldali értékrendek közül nagyon sokkal tudnék szimpatizálni, de az mszp 2004 óta képviselt nézetei ettől olyan messze vannak... Az számomra meg külön nonszensz, hogy egy magát polgári-jobbközép-demokratának tituláló csapat ennyire "balról" akar előzni, minden egyes megnyilvánulásával a demagógiát, populizmust hirdetve, hogy azt elmondani nem tudom.

Hirtelen ennyi. Ha van ÉRDEMI hozzáfűzni valód, azt szívesen veszem.

Plutonic 2009.04.01. 10:45:10

@Mj: "Keresztény, mohamedán, zsidó; ugyanannak a sivatagi fának a keserű gyümölcse mindegyik. Nem a mi fánk." :))))
Na ez annyira a magamé, hogy nagyon. :)))
Egyébként nem is kell kiszakítani a környezetéből egyik vallást sem.
Csak odáig kellene eljutni, hogy mind ugyanarról beszélnek, csak nincs előrébbvaló. :)))
Tolerancia és ennyi.
Azt meg elmondanám, hogy Teheránban EGYETLEN nap leforgása alatt több kedvességet és figyelmességet tapasztaltam, mint Magyarországon egy ÉV alatt. :))
Ez csak egy adalék és ettől még nem leszek mohamedán, ahogy semmi más sem. :)

Nyitott kapukat meg max. Nálad döngetek, a legtöbb embernél sajna nem.
és igazából nem döngetek semmit, ez egyszerűen az én hozzáállásom, másét tiszteletben tartom, addig amíg nem akarja a maga igazát erőltetni.
Neki úgy jó, nekem így.
Élni és élni hagyni. :))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.01. 11:17:42

@Seduxen: hogy őszinte legyek marhára nem érdekel a politikai vetülete a dolognak... magasról teszek, hogy most de facto ki a bal és ki a jobb oldali

Ezt az országot ma már csak napi két doboz hányingercsillapítvóval lehet elviselni, vagy mérhetetlen cinizmussal (lásd én) Nem elég, hogy a beszari, hatalomféltő szocik tönkrevágták az osztogatással a gazdaságot (amit egyébként népszavazáson ma simán megszavaznának) hanem emellett egy acsarkodó, ujjal a másikra mutogatóm ripacs társadalomban élünk, amiben mára már szinte szégyen szociál-liberális nézetek vallani, mert vagy lehuhognak online vagy leütnek az utcán.

Szóval, hogy érthetőbbé tegyem. Mélységesen egyetértve az A la Cárta tegnapi adásában elhangzottakkal. Kurvára nem (csak) a politika elitben kellene megújulni.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 11:29:38

@Bezuhov: "már szinte szégyen szociál-liberális... "

ha ez alatt a szadesz által meghonosított "liberalizmust" értjük, akkor IGEN, szerintem is szégyen. Ha a liberalizmus IGAZI nézeteit vallaná magáénak valaki, az szerintem teljesen normális lenne.

Ezért írtam, hogy szereptévesztésben van mindenki, amikor jobboldali, baloldali, konzervatív, meg liberális eszmékről beszélgetünk. Szereptévesztésben, ha a jelenlegi hazai vetületükről beszélünk.

Ha megnézed, mit válaszoltam fentebb @Mj: -nek, láthatod, hogy mi erről a véleményem. Ez az acsarkodás (bár szerintem alapból jellemző a magyar emberre országhatáron belül), de igazán 2002-ben harapódzott el. És tudom, hogy ezt főleg a fidesznek tulajdonítják, de szerintem MINDENKINEK megvan benne a szerepe. Politikusnak, utca emberének, mindenkinek. Kb ekkortól eredeztetem, hogy még baráti körben SEM szerencsés politikai dolgokról beszélgetni...

A'la Cart ? TEGNAP? Az csütörtökön van nem? Sajnos nem tudom, kik voltak a vendégek, így fingom sincs, hogy miről lehetett szó.

A "nem csak a politikai elitnek kellene megújulni" alatt kérdés ki mit ért?

Ugyan tegnap elhordtad sokmindennek a mai 25-35 korosztályt, de szerintem kiindulási alapnak igenis jó lenne. Én ugyanis már jó útnak tartom - a mai erkölcsi állapotokat ismerve - ha valaki betartja az alapvető - írott és íratlan - szabályokat, kezdve a "Ne ölj!", "Ne lopj!"-tól kezdve a közteherviselésig. Ez ugyan nem csak ezen korosztály ismérve, csak az ismeretségi körömből ezt szűröm le, hogy ennek a generációnak a nagy része igenis tisztességes.

Ha csak idáig eljutnánk, úgy "ámblokk", egy sokkal jobb, és szebb "kurvaországban" élhetnénk... És nem Mutyiland-en :)))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.01. 11:56:45

@Seduxen:

1: a la cart ismétlés volt tegnap. Benne volt Vágó is, aki gondolom te szemedben a Sátán(SZDSZ) szolgálja, de ebben az esetben ez nem tőle hangzott el. A többi névmost lényegtelen(nem közleti szereplők), olyan emberekről van szó akik acsarkodás nélkül végzik a munkájukat...

Ami a liberaéizmust illeti, én nem fogom magam TELJESEN elhatárolni a szadesztől (álságosank tartom az én független mindenekfölötti vagyok képet), mert más bizonyos eszméket ezeket nemhogy nem képvisel, hanem kifejezett mozgalmak vann ennek eltiprásásra, amihez a társadalom némán aszisztál. Jól tudom, hogy kiknek az érdeke a liberális eszme lejáratása, és hogy ebben az áldemokraták nemkicsit partnerek

Egyébként visszatérve az a la carte-hoz. Arról is volt szó, hogy jöhetne most akármilyn hiteles emberke. Rövid időn belül úgyis ki lenne démonizálva valamelyik oldal által... itt már nem az észérvek játszanak, hanem a gyurcsánytakarodj! Kurva ország, minden tekintetben, maximálisan.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 12:19:57

@Bezuhov: jó, ez a te dolgod, ezt én igyekszek tiszteletben tartani. (a személyeskedésből még lenne mit visszavenni, de hagyjuk).

Én a szadesszel semmilyen szinten nem tudok azonosulni. Már csak azért sem, mert ugyanúgy a szavazat-vásárlásra játszanak ők is, mint MINDEGYIK. Ugyanolyan álságosan demagógnak tartom a melegek-drogosok meg úgy ámblokk az összes "elnyomott" csoport képviseletét, amit látszólag a zászlajukra tűztek.

A "mozgalmak vannak ennek eltiprására" alatt ugye nem a MG-t értjük? Ne lássunk már náczit minden bokorban. Bennem inkább kelt félelmet a siófoki c-masírozás, mint pár testnevelésből felmentett személy bohóckodása. Nem elbagatelizálva, hogy vannak aggasztó jelek. De erről - megint csak - a töketlen politikai "elitünk" tehet. Korábban már többször kifejtettem, hogy látok hasonlóságot a '29-es válság és az abból fakadó radikalizálódás, és a mai helyzet között. (Nem ferkó weimarizálódására gondolva, ahol gyakorlatilag lenácizta a fideszt) Sajnos, teszem hozzá. A nyomor, a kilátástalanság a legjobb táptalaja ennek. És ez ellen igenis a politikusoknak kellene HATÉKONYAN tenni, nem egymás baszogatásával (meg a baráti körök gennyesre gazdagodásának elősegítésével) foglalkozni...

Asszem közös nevező ezúttal sem lesz, de valamiért én azt érzem, hogy eddig egész normálisan sikerült elbeszélgetnünk...

(Ha valaki ebbe most belerondít, annak online tüzes villámokat küldök a picsájába).

Biztos a "vérmérsékletemből" fakad (vagy csak rosszak a tapasztalataim), de meggyőződésem, hogy ebben az országban (még vagy 100 évig) NINCS létjogosultsága a liberalizmusnak. Nincs, mert az emberek nagy része nem elég felnőtt hozzá. A fene nagy szabadsággal sokan nem tudnak mit kezdeni, mert az egyrészről tetszik, hogy "mindent lehet", miközben kurvára elfelejtik, hogy van a mérlegnek egy másik "serpenyője" a "mit KELL" cimkével.

Nálam kb ott kezdődne a liberalizmus, hogy miután letudtam a KÖTELESSÉGEIMET, elkezdek hatékonyan élni a JOGAIMMAL. Sajnos sokan gondolják azt, hogy nekik előbbeik NINCSENEK.

És itt véletlenül sem a cigókra gondolok, még mielőtt kiforgatnád. Hanem az ÖSSZES élhetetlen fasszopóra, akik miatt összeroskad hamarosan ez a foskupac. Mert baszik tisztességesen dolgozni, adózni, gyereket nevelni, és úgy összességében EMBERKÉNT élni... Mert neki ezt LEHET. Emiatt nálam egykutya a - bevallottan - faszából élő cigó, vagy a közteherviselést hírből sem ismerő "nagyobb a nyakméretem, mint az IQ-m" kényszervállalkozó.

Az utolsó bekezdéssel egyetértek.

Már csak 1 kérdésem lenne - ami "kicsit" nyomasztó -: MI A MEGOLDÁS???

Plutonic 2009.04.01. 12:37:14

@Seduxen: Le a kalappal! Minden cinizmus nélkül!!!!!
A maximális tiszteletemet birtoklod perpilla. :)
Ha ezért online villám jár, akkor meg újabb Harry Potter-t csinálunk. :D
Egyszóval gratulálok!

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.01. 12:42:27

@Seduxen:

ez jó! én kb feszt ezt kérdezem itten, hogy akkor MI A MEGOLDÁS??? Odáig fix, hogy Zero meg a nagy (általam kifejezetten ártalmasnak talált)Reakció firkászai felmondják a vádiratot, de ezután semmi..nuku...
Vajh ők megtudnák csinálni, hogy lazán megnyirbálják a szoc.rendszert, van hozzá gyomruk, bátorságuk.. vagy ők talán meg tudják dönteni a kapitalizmust? NEM! NEM! NEM!
Csak a rinya. Ez az alapvető baj ezzel az országgal. Akadnak a megmondó emberkék akik a teljesítményt fikázzák... Okkal? Igen, okkal, semmi kétség, nem tagadom. Csak kellene valami alternatíva is helyette. A forradalmasdi megy, abból ötös ez az ország, csak mikor alkotni, építeni kell akkor van gebasz.
nem mintah MO full tehetségtelen lenne mindenben. Dehogy, sőt! Csak éppen nem azok az embrek a mérvadóak, akik dolgoznak, nem az ő hangjuk a hangos, még véletlenül sem.
Azt látom, nap mint nap, hogy a munkában meggebedő emberek (én magamt nem sorolom ide, félreértés ne essék)húzzák az igát, szó nélkül,de akik tépik a szájukat, azoknak ellenben nem a kemény melótól gyöngyözik a homloka

MI A MEGOLDÁS???

Sztem: Semmi!... ennek már lőttek. itt nem lesz megoldás, csak egy nagy reccs. Megjegyzem,sztem ez az ország ezt érdemli!

Bár vannak még itt ilyen idóták, mint én, akiknek vannak elveik, de hát lássuk be, sz*t sem ér az egész.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 13:22:37

@Bezuhov: tényleg, mert a mondás is azt tartja, hogy az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember, amíg tudja... :)))

Egy kérdésem lenne: amit leírtál (szoc.rendszer megnyirbálás, etc-etc) KITŐL várnád? Milliószor kibeszéltük ezt itt a munkahelyen is a kollégákkal, hogy egy ÚJ pártkezdeményeződésnek mennyi esélye lenne? Ha hiteles akar maradni, akkor nem tud kampányolni, nem tud média-szereplést "vásárolni", mert nincs miből. Pénzt meg csak úgy tud csinálni, ha eladja magát. Ennyi... Lehet, hogy tényleg nincs megoldás...

Ebben igazad van, hogy az ide kommentelőknek, mint individumoknak TÉNYLEG nincs okuk a panaszra. Van munkájuk, szerencsés esetben van hol lakniuk, van valamilyen egzisztenciájuk, DE!!
1: bele tudnak gondolni azoknak a helyzetébe, akiknek önhibájukon KÍVÜL ez nem adatik meg
2: éreznek egyfajta aggódást, vagy kötelességtudatot a HAZÁJUK iránt, és látják, hogy merre megy a szekér...

... és ezért hőbörögnek. Bevallom én is ilyen vagyok, de ezt már kismilliószor leírtam ide is.

Tudom, hogy bármelyik párt részéről politikai öngyilkosság lenne keményen a fasza alá nyúlni MINDENKINEK, de ha nem teszi meg egyik se, akkor a szart paszírozzuk ideig-óráig. Majd egyszer "placcsanunk", amikor földet érünk.

Nálam az lenne igazi Államférfi, aki ezt felvállalja. Az birtokolná a szimpátiámat. Ilyen az elmúlt 20 évben nem nagyon volt. Nálam ugyanis a 2006. utáni "reformok" is egyrészt az eddig is adózó réteg további kizsigerelést, másrészt az egészségügy haverok kezébe átjátszását szolgálta volna... (gondolom főleg ez fájt a fidesznek, hogy miért nem az Ő BARÁTAI a "célközönség").

Szóval én sem tudom, mi a megoldás. Én a magam részéről igyekszem hozzátenni a hozzátennivalót, úgymint: tisztességgel dolgozok-adózok, betartom a jogszabályokat, és az egyéb alapvető társadalmi normákat (nem köpök le/dobálom meg tojással, mert meleg, nem gyújtom rá a házát valakire, mert cigány, meg ilyenek), igyekszek tisztességgel EMBERT nevelni a gyerekemből. Én mindenkitől csak ennyit várnék el, semmivel sem többet. Ha CSAK ennyit vállalna mindenki, akkor nem lenne ilyen élhetetlen ez a szar ország...

@Plutonic: igazán köszönöm :))) komolyan is gondolom, amit írtam.

Plutonic 2009.04.01. 13:29:33

@Seduxen: Érezhető is.
Ezért van most respekt. :)))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.01. 13:35:04

@Seduxen:

ezeket olvasva azért roppant érdekesnek tűnik, hogy mi számtalanszor rohanunk ki egymás ellen... pedig lényegében azonosan gondolkodunk (a magunk más-más világában)

éppen ezt mondom. ez nem a nagypolitikán múlik.
a társadalom rohad, egészben, ezért nem tud előrehaladni... és ezt azt se szüntetné meg ha hip-hop eltűnnének a pártok.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 13:42:54

@Bezuhov: ezért kértelek már KISMILLIÓSZOR, hogy ÉRVEKET ember, ÉRVEKET, és akkor tudunk beszélgetni.

"pedig lényegében azonosan gondolkodunk "

csak Te liberális(abb) oldalról gondolod megvalósítani, én meg inkább egy "felülről szabályozott" (ha tetszik: puha diktítúra) módon...

alapból ezért szarnék én nagy ívben arra, hogy valaki jobbos, valaki balos, valaki cigány, valaki zsidó, vagy turbómagyar. nem érdekel. elsősorban legyen EMBER, élje tisztességesen a mindennapjait, és akkor más - nálam - nem számít.

egyrészt igazad van, hogy ezen nem változtatna ezen a helyzeten, ha eltűnnének a pártok. másrészt viszont: szerintem "kicsiben" a politikai "elit" leképezése az, ami a társadalomban zajlik. Csak mi "kicsiben". Nem milliárdokkal. Van igazság abban, hogy fejétől bűzlik a hal...

Én jelen helyzetemben többet sajnos nem tudok hozzátenni. És ezért is basz fel, hogy látom hogy mivé lett (lesz) ez az amúgy csodaszép ország.

@Plutonic: nem hittem volna, hogy valaha ide eljutunk Bezuval. Nem volt könnyű "kiugrasztani a nyulat a bokorból", de lehet, hogy sikerült? :)))
Különben meg - sajnos - sok mindenben egyet lehet (kell?) érteni Bezu cinizmusával...

Plutonic 2009.04.01. 13:55:36

@Seduxen: Köll a türelem, szó se róla. :)
Egyet tudok én is érteni, bennem is van cinizmus, de a céltalan és szándékos faragatlanságot tűröm nehezebben.
Ma teljesen másképpen ír, mint tegnap és ezzel nincs is bajom.
Mondjuk a tegnapi is csak szórakoztatott. :))
Bocs Bezu, tényleg így van és nem provokálni akarlak.
Csak arra kell figyelni, hogy a cinizmussal ne egymás torkát nyiszáljuk, hanem oldjuk a feszültséget és alkalmasint vigyorogjunk is egy jót. :)
És van, amikor másként kell beszélni/írni.
Ahogy például most teszitek.
Ez egyenrangú, egyenes, tisztelettudó és alkalmasint konstruktivitásra törekvő.
És így jobban meg is lehet ismerni egy embert.
Téged is, Bezut is. :)
És bárkit.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 14:00:37

@Plutonic: ÁMEN! Én tavaly nyáron már egyszer azt hittem, hogy "megtörhet" a jég, de akkor jött egy pár "szokásos" komment - elég útszéli stílusban - és Bezu elhúzott...

Igen, én is azt gondolom, hogy a cinizmus, és a szarkazmus akár előre is vihet dolgokat, ha azt ésszel alkalmazzák... Erre itt most látok reményt :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.01. 14:04:03

Bezuhov, Seduxen

Riszpekt srácok, itt egy kis ajándék nektek:
m.blog.hu/ke/ketszersult/image/sor.jpg

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 14:10:09

@laspalmas: ebből bajok lesznek... Melyik KIJJJJJÉ???? Miért nem lehetett két AZONOS korsó sört? Kettős -e mérce -e ? :)))

Plutonic 2009.04.01. 14:10:12

@Seduxen: Így lehet összekalapálni egy közösséget, amin belül akár egymásnak ellentmondó vélemények is vannak, de azért működik.
Csak ne nőjön senki a másik vagy a többi fejére! :)))
Egyébiránt nekem ez azért jó érzés, mert így vizionálhatok egy olyan képet, hogy lehet itt egy újfajta összefogás, ami felrúgja az eddigi szabályokat, amik már nem is működnek. :)

Marcellusca 2009.04.01. 14:19:01

@Bezuhov:
@Seduxen:

Hát, Fiatalok, büszke vagyok Rátok! (Meg egy kicsit magamra is, hogy sikerült "kiprovokálnom" /hú, vazz, télleg provokátor vagyok :D/, hogy beszéljetek egymással. )
Ugye, hogy ugye! Kiderülnek itt a dolgok.
Pölö, hogy az itt kommentelők többsége (Kaccsolatosok más kategória!) alapjában egyetért. Csak más attitűdökkel és más szemszögből látja a dolgokat. Ti most jó példát mutattatok mind jó, és mind rossz értelemben. Ha csak vagdalkoztok és személyeskedtek, akkor nem derül ki, hogy mi is a másik mondókája. De, ha ettől eltekintetek mindjárt kiderülnek okosságok is.
És ugye, hogy még Bezuval is lehet érdemben tárgyalni. Persze ehhez kell Bezu is, hogy ne egyből a hülyeségével indítson.

Úgyhogy (minden él nélkül) gratulálok!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 14:22:11

@Marcellusca: mondja ezt a "nagy öreg" :)))

Bazz, mindjárt piedesztára emeljük Bezu-t :)))

Tény, hogy ma nagyon pofás kis beszélgetést rittyentettünk... Igaz ennek ma a meló látja kárát, de hát ugye, hogy ugye... a "küldetés" fontosabb :)))

Neked is mondom: tavaly nyáron ez már majdnem sikerült, de akkor beszóltak neki újfent, amikor pedig már kezdett hasonló módon kommentelgetni, és elhúzott...

Plutonic 2009.04.01. 14:25:53

@Seduxen:
@Bezuhov: Így lett Nektek glóriátok! XDDDD
Mi meg majd polírozzuk! XDDDD

Marcellusca 2009.04.01. 14:37:29

@Seduxen: Azé' ne írd le egyből! Adj még esélyt, hátha ő is felismeri, hogy lehet itt normálisan is kommentelni.
Egyébként nekem is feltűnt, hogy egy darabig nem jelentkezett.

@Plutonic: De a hátsúLYukat ugyi nem kell nyalni? Remélem, legalábbis! :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 15:04:32

@Marcellusca: pont, hogy nem írtam le :) örömmel konstatáltam, hogy megy ez, csak akarni kell...

mi bajod a mi hátsónkkal? tudod a neokommenizmus jelképei aktuálisak: fagyi és galamb. Aki nem nyal, az repül :)))

Ehhez tartsd magad :)))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.01. 15:05:36

Ez annyira megható, hogy mindjárt elsírom magam...

btw. köszönöm, de nem szorulok a "látod ez a szegény bolond is tud normális lenni" stílusra.
Olyannyira vicces, de ténleg. minden egyes hozzászólásról üvölt a felsőbrendűség, ugyanaz a lekezelés amely itt a Vastagbőrön minden egyes más véleményen lévőt fogad.

Alapjáraton igen korrekt vagyok, de éppen csak addig míg velem is azok. Az, hogy itt az esetek 90%-ban nem úhgy nyílvánulok meg ahogy, az nem véletlen... na persze ennek észrevételéhez obketivitás kellen, ami... :)

A "végső" kérdés az, hogy ki gondolja úgy, hogy Én sokszor gondolom, hogy lehet, nincs igazam. És Ti??

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.01. 15:07:17

az utolsó bekezdés végül is így hangzott volna, ha nem ilyen töketlen a kommentrendszer:

"Én sokszor gondolom, hogy lehet, nincs igazam. És Ti??"

Marcellusca 2009.04.01. 15:17:10

@Seduxen: Bocsi, de én nem tartozom a "nem érzi jól magát, ha nem szaros a szája" csoportba. :)

@Bezuhov: Lehet, hogy félreérthető voltam, ezért elnézésedet kérem!
Ez nem a hülyegyerek buksijának simogatása akart lenni. Egyszerű megállapítás. Hogy lehet Veled is normálisan beszélni és akkor Te is normális leszel.
Úgyhogy bocs mégegyszer.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.01. 15:22:42

@Marcellusca: semmi gáz.
Ez alapvetően amúgy sem neked szólt ;)
(Sok lekezelésben volt már itt részem, de ebben rád nem igen emlékszek.)

Marcellusca 2009.04.01. 15:27:21

@Bezuhov: Megnyugtattál. :)
Próbálok mindenkit elfogadni olyannak amilyen és szeretném megérteni is.
Megváltoztatni már nem feltétlen, mert egyrészt ki vagyok én, másrészt felnőtt embereket már nemigen lehet. Max megpróbálok hatni rá.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 15:32:45

@Bezuhov: ezt bízom benne, hogy nem nekem szólt, mert egyrészt örülök, hogy normálisan elbeszélgettünk, másrészt a másik posztban is elújságoltam, hogy lehet Veled normálisan is, csak hozzáállás kérdése (a Tiéd is, meg azoké is, akik minduntalan a faszba küldenek...).

Úgyhogy a negatív hangokkal ne foglalkozz, ha erre jársz remélem ezután is a mai stílusban tudunk vitázni :))

@Marcellusca: hát belőled se' lenne jó politikus :)))

Plutonic 2009.04.01. 15:35:04

@Marcellusca: Sose fogok segget nyelvvel kényeztetni! :)))
@Bezuhov:

Félreértetted. Semmiféle felsőbbrendű szarság nem volt ebben.
Azért örülünk, mert jó ezt látni.
És lássuk be, itt Neked ugyanúgy le kell tenni valamit az asztalra, mint bárkinek.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 15:36:47

@Plutonic: húúú de nagy szavak ezek elvtárs :)))

"Le kellett tenni valamit az asztalra" :)))

Bezu most már te is "teljes jogú tag vagy", megvolt a "férfivá avatás" rituáléja :))

Ez kb így hangzott :)))

Plutonic 2009.04.01. 16:00:41

@Seduxen:
@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:
Akkor félreérthető voltam? :DDDDDDD Nem volt szándékomban ilyen színezetet adni a dolognak. :))
De asszem egyszerűbb ha visszavonom, abból talán nem lesz nagyobb baj. :)

Plutonic 2009.04.01. 16:17:49

@Seduxen: De legalább Te tudsz vigyorogni rajtam és erősen gyanítom, hogy nem értettél félre. :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 16:20:32

@Plutonic: szerintem Bezu' nem NEKED címezte... de én konkrétan nem értem, hogy nekem meg miért???

Amióta idejár (sz'tem ca 1 éve), megkockáztatom, hogy most sikerült a legértelmesebb, legtartalmasabb vitát folytatni vele...

ha lekezelésnek vette, hogy én ennek örülök... lelke rajta...

A "le kell tenni valamit..." meg sz'tem abszolút "ült", az jó poén volt :)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.01. 16:30:13

Hogy a tökömbe lett itt 321 komment ?!

Most olvashatok durván vissza ....

Plutonic 2009.04.01. 16:30:39

@Seduxen: Jó lenne, ha nem nekem címezte volna, mert nem volt szándékomban. Megnyugtatásul közlöm, hogy azt sem értem, ha Neked ment. :))
Akkor most vagy mi vagyunk fordítva bekötve vagy.... :)))
De ez csak HUMOR, ha esetleg szar is. :)
Ez meg természetesen nem Neked szólt! :))
A vicc az, hogy nekem pölö kifejezetten tetszett, ahogy vitatkoztatok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.01. 16:30:45

Ja, megjött Bezuhov .... na, ennek örülök :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 16:34:08

@Plutonic: szerintem is korrekt volt...

na de mára ennyi, vár a család :)

Szebb Jövőt :))))

Plutonic 2009.04.01. 16:45:08

@Seduxen: Légy jó és szobatiszta! :))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.01. 18:58:29

@Seduxen:

más fogalmaink vannak a vitáról. mert ebben nem volt semmi vitajellegű. Álláspontimsertetés max.

A vastagbőrön meg őszintén szólva eddig még nem sok építő jellegű vitával futottam össze.
Most is beleolvastam a havashenrikes cikk kommentjeibe, mondom megnézem a kibontakozó magasívű intelektuálsi "vitát", de hát...na :D
Ezek olyan "viták" amiket Mészáros és Bolgár, vagy a Lapzárta tollnokai folytatnak egymással. ...Gondolom érted mire gondolok!
----------

na megyek szórkaozni egy kicsit ;)) www.jobbik.hu/node/6137

dr.justice 2009.04.01. 20:26:09

Ne hagyd magad Bezu !

navera 2009.04.01. 21:56:09

@zero:
Hát, ha az MSZP sokat faszkodik még, akkor lehet, hogy egy független Clubrádióban hallhatlak majd! :D
De kérek róla postot és az adás felvételét is, on-line! :D
Azóta olvaslak Titeket, amióta, "Önnek nem hiányzik a hegy?!" megjelent.
"Nem nyalok, de tetszik!Ilyen ország nincs még egy! Ha egyszer lesz egy rendszerváltás, ez a blog lesz a vádirat... "
Szerinted lesz rendszerváltás ?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.03. 15:24:38

@navera:

Minden évszázadban szokott lenni átlagosan három, úgyhogy jó eséllyel megérhetünk akár kettőt is.:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.04. 09:45:32

na, végigolvastam a kommenteket.

Bocs, hogy csak most, de sok volt a meló, és sok cikk+sok komment volt a héten ..

Tényleg fasz kis beszélgteés volt, már csak emiatt is érdemes volt kivennem egy fél nap szbait és elmennem a Lánchíd Rádióba hogy ezt a poszt meglegyen :)

"minden egyes hozzászólásról üvölt a felsőbrendűség, ugyanaz a lekezelés amely itt a Vastagbőrön minden egyes más véleményen lévőt fogad." - írta Bezuhov.

Nos igen, igazad van. De én vagy Laspalmas mit tudunk ez ellen tenni? Máshol nincs így? Más blogon? Fórumokon? Sajnos nem tisztelik a másfajta véleményt az emberek ... ez van, sajnos :-((

szabogyula 2009.04.04. 19:35:00

Most meghalgattam a rádiós beszégetést . Szerintem jó volt . " Kis lépés egy embernek , de nagy lépés Magyarországnak "
Tényleg. Szerintem is kellenek a blogok . Pl. a Vastagbőr.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.28. 14:00:35

@Mj: a közegtől függ mit jelent, jelenteht nem katolikust is., nem keresztényt, de jelenthet vallástalant vayg ateistát is

süti beállítások módosítása