Skip to content


       Szűrés lista

Szűcs Erikának van gyomra

Mégpedig nem is kicsi, ezt mindannyian jól tudjuk, számos kép és videó tanúskodik erről a letagadhatatlan tényről. De most nem az őskomcsi trampli vonalairól lesz szó.

Kanyarodjunk egy kicsit vissza a múltkori bölcsis posthoz. Most, hogy a Gyurcsány-klón Bajnai durván meg fogja szívatni a kisgyerekes családokat, különösen aktuális a téma.

Ugye a nagy terv "a GYES és GYED időtartamának két évben történő maximalizálása átmeneti időszak biztosítását követően".

A ridikülből zabálás bajnoka azt mondja erről:

"Olyan gyakorlatot ne kövessen egyetlen társadalom sem, hogy évről évre a szociális jövedelmek emelésével próbálja meg a társadalmi jövedelemkülönbségeket csökkenteni, mert az nagyon gyorsan eléri a társadalom tűrőképességének a küszöbét."

A szociális miniszter a tervezett intézkedés várható ágazati vagy költségvetési hatását nem tudta megmondani. Szűcs Erika valószínűnek tartja, hogy ez a változás is 2010. május 1-jétől lenne érvényes.

„Minden társadalmi kutatás azt bizonyítja, hogy a gyermekszám a jövedelemmel fordítottan arányos.
Minél kevesebb a jövedelem, annál több a gyermek, és minél több a jövedelem annál kevesebb a gyermek. A gyermekvállalási kedv a nők esetében szerintem alapvetően attól függ, hogy mennyire biztos a munkahelyük, és mennyire támogatja, segíti őket a társadalom abban, hogy egyszerre tudjanak gyermeket vállalni és a munkahelyen is helyt állni.” - mondta a tárcavezető.

Nos, mennyire támogatja, segíti a magyar állam a magyar nőket, hogy egyszerre tudjanak gyereket vállalni és a munkahelyen is helytállni? Hát nemigen. Ahogy azt már kitárgyaltuk, egy átlagosan kereső családnak komoly anyagi rizikóval jár gyereket vállalni. Ez itt kérem nem Nyugat-, hanem Kelet-Európa, a rideg magyar valóság. Az apa nem keres annyit, hogy pótolja az anya kieső jövedelmét, az anya pedig hiába szeretne hamarabb visszamenni dolgozni, nincs elég bölcsőde. 561 állami intézményben 24.000 férőhely van, de kétszer ennyi kéne. Mit tesz a magyar állam és konkrétan a szociális miniszter? Gőzerővel dolgozik a  megoldáson, éjjel-nappal lobbyzik bölcsődeépítésért, átcsoportosítva mondjuk a 4-es metró milliárdjait? Hát nem. Az állam az egyezményes nemzetközi jelet mutatja a kisgyerekeseknek, Szűcs Erika pedig magánbölcsődéket népszerűsít.

Nem csalás, nem ámítás, a földtől és valóságtól elrugaszkodott Dobrev Klárával egy budaörsi családi napköziben jártak, amitől teljesen el voltak ájulva. Főleg Klára asszony, aki már régóta azt szorgalmazza, hogy szülés után az anyák mihamarabb menjenek vissza dolgozni. Most is lenyomta a szokásos álnaiv szöveget:

"Nem kell Magyarországon lelkiismeret-furdalást éreznie attól egy szülőnek, egy édesapának vagy egy édesanyának, hogy bölcsődébe vagy éppen családi napközibe viszi reggelente a gyermekét, mert attól még ugyanolyan jó és szerető édesanya tud maradni"

Klára asszony Erikával (és valószínűleg a komplett kormánnyal) nagy egyetértésben a magánbölcsiben látja a megoldást. Nem véletlenül. Egy "normál" bölcsődei férőhely havi 100.000,- Ft-ba kerül az államnak. A családi napközi díja átlagosan 60-80.000,- Ft, ebből az állam 20.000,-Ft-t fizet normatív támogatásként.

Ugye minden világos?

"Mi folytatni akarjuk a kampányt, szeretnénk találkozni mindenekelőtt, mindenekelőtt, első körben a polgármesterasszonyokkal, akiknek szeretnénk ezt bemutatni, hiszen azt hiszem empatikusabbak ezzel az üggyel kapcsolatban mint a férfiak” - mondta Szűcs Erika."

Igazi hátulról támadó, sunyi szocistratégia, méltó az MSZP-hez meg a pogácsazabálóhoz. Aki mellesleg újra és újra felháborodik a sajtó érdeklődésétől.

Igaza van Szűcsnek, az ő életpályájához tényleg gyomor kell. Jó erős.

Címkék: mszp társadalom bölcsőde pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr1001047966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 10:16:03

@martonx: ha meg nem sértelek, úgy nagyságrendileg mennyi a fizud?

csak azért kérdezem, mert igencsak ismerős a helyzet, amit leírtál, pedig nálunk még csak 5.5 hónapos a Pocok. Tehát messze még a bölcsi-ovi-suli.

És nálunk a havi apanázs - mostantól már "csak" gyed-et kap asszony az eddigi thgys helyett - olyan 240 körül lesz. (fizum + gyed + csp)

r.yeti 2009.04.07. 10:16:49

@simonmondja.: Elhiheted, hogy a szándék sokakban meglenne. Mi is ott tartunk az asszonnyal néhány éven belül szeretnénk egy gyereket. De sajnos előbb valamiből meg kell oldanunk, hogy legyen valahol laknunk mert nem szeretnénk éltünk végéig a szüleinknél lakni. Ha pedig egy saját házat/lakást akarunk akkor 15-25 évig annak a részleteit törleszthetjük, fizethetjük a rezsit, együnk és mellette neveljük a a gyereket! De csak egy kérdés van: MI A FASZBÓL! Minden ami egy kicsit is segítene a családosoknak és fiatalaknak azt megszünteti/lecsökkenti ez a tolvaj banda: Gyed, Gyes, szocpol, hiteltámogatás stb. Mi a franchoz kezdjen így egy fiatal pár és miből jusson 1-ről a 2-re? Kívánom ennek az összes geci politikusnak, hogy éltük végéig rohadjanak egy börtönben, ahol mindegyikre jut 3-4 kigyúrt szexhiányban szenvedő kancigány!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.07. 10:16:51

Mondjuk úgy hogy engem ez a probléma nem érint. De, egyszerűen felháborító ennek a nőnek a demagógiája. Még hogy azért születik több gyerek mert kevesebb a pénzük?? Csak annyit kérdeznék hogy te hülye vagy baszod?? Azért születik több gyerek, mert a szociális és társadalmi helyzetük, iskolai végzettségük (!) olyan hogy ez szinte definiálja az életvitelüket. Kurva egyszerű lenne itt a pénzről beszélni, az akinek esélye sincs hogy először megteremtse magának és a gyerekeinek a normális emberhez méltó körülményeket, nem mellesleg ez eszébe sem jut,az nem gondolkozik hogy szül e gyereket, szül és kész. Ezek a gyerekek meg általában nem is tervezettek, hanem megesett hát megesett alapon születnek (lsd. cigányság, mélyszegénységben élő magyarok)

monstress 2009.04.07. 10:17:40

@Zorro2007:
Na EZ IGEN!!!
Ezt érdemes volna elérni, így már értem, hogy miért kéne kicsi hazánknak arra törekedni, hogy osztrák viszonyok uralkodjanak itthon!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 10:18:43

@mind2: :)))))))) a miénk még nem mond ilyet, max egy mindent elsöprő "göööööööeeeeeee" keretében a nyakadba helyezi az előtte elfogyasztott anyatejet :))))

Mondjuk az is egyfajta élmény. Vagy amikor telibepisil :)))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.07. 10:19:23

@martonx:
Az semmi, de mikor már kamaszok, mint az enyémek, akkor kerül igazán sokba, hogy tartsák a lépést és ne a leszakadók között legyenek.
Hogy ez régen sem az államon múlt, meg sosem, az biztos.

rolika 2009.04.07. 10:22:35

@fmj: szerintem aki semmittevéssel vádol egy kisgyermekes anyukát, annak fogalma sincsen a gyerekekről, a nevelésről, hogy egy kisgyereket egyetlen pillanatra sem lehet szem elől téveszteni, hogy minden hétköznapi tárgy potenciális veszélyforrás, hogy a gyerek az első, a második, a harmadik, az elős száz helyen a gyerek szempontjai vannak

DE! pont ez a jó benne :-) nézni, ahogy ügyesedik, hallgatni az egyre értelmesebbé váló gügyögést, látni, ahogy felnő... minden fáradságot megérnek!

csak ne lennének annyit betegek...

mind2 (törölt) 2009.04.07. 10:23:55

@r.yeti: na most vagy van üldözési mániám + összeesküvés-elméletekre hajlamos vagyok : ez szándékos, és az alsó középosztály + középosztály teljes ellehetetlenítését célozza ( akik ugye nem kommancs szavazók ) ,
vagy a cél az, hogy még több cigány + hátrányos helyzetben élő kölyök szülessen, mivel a gyes rövidebb időre szól, tehát mint bevételi forrás elapad az abból élőknél ?
Már gőzöm nincs mit gondoljak.
Ezek szándékosan ilyen rosszindulatúak, vagy ...mi ?

monstress 2009.04.07. 10:24:07

@Zorro2007:
na csak összejött :-P (néztem, mint Rozi :-D)

10 nap plusz!!! Azannya, de mellérakott engem az a gólya! :-D
Most már értem, amikor a disszidált csoporttársam az ausztriai tranzitból azt írta, hogy ott van aztán csak igazi szocializmus. És mégis: semmi sincs elcseszve... Csak ne (ut...) izé, volnának olyan furik az osztrákok...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.07. 10:24:17

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Ha nagyon egyszerű szeretnék lenni akkor azt mondanám, hogy olyan szegények hogy arra sincs pénzük hogy védekezzenek...

rolika 2009.04.07. 10:25:42

@Seduxen: a féléves kisfiam azt mondogatja, hogy aaáághüügghűű :-)
a kislányom meg: szejetjek, apa :-)))

budai zöld 2009.04.07. 10:26:33

Ez itt egy túladóztatott, túlszabályozott, tehát versenyképtelen, müködésképtelen gazdaság. Persze, hogy nincs munka senkinek, miböl érné meg fogalkoztatni bárki is, ahhoz müködö vállalkozások kellenének.
De mit mondanak az okosok?
- ha sok diplomás nem talál munkát? Azt, hogy a foglalkoztatást kéne olcsóbbá, egyszerübbé tenni? Nem, hanem túl sok a diplomás, túlképzés van, fizetös oktatás kell.
-ha sok kisgyermekes anyuka nem talál munkát? Azt, hogy a foglalkoztatást kéne olcsóbbá, egyszerübbé tenni? Nem, hanem elhülyülnek otthon a babázástól, túl vannak támogatva a havi húszezerrel.

Gratulálok, de ennyi pénzböl egy kilométer siksági alagút is alig jön ki.

mind2 (törölt) 2009.04.07. 10:30:59

@rolika: gratulálok a feleségednek, hogy férjül vett :) Jól választott :))))
@Seduxen: a te feleségednek is gratulálok. Ő is jól választott :)))) ...és akkor azt is ismered, amikor a kis skorpió nyakig sza*os ugye ? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 10:31:39

@rolika: igen, aranyosakat mondanak ebben a korban... Asszonynak az a fixa ideálja, hogy amikor "agggguuuuu"-t mond, az valójában APU akar lenni... Persze, egy 4-5 hónapos gyereknél (mert azóta mondja) :)))

Amúgy az utóbbi időben néha beszarunk az ijedtségtől, mert rájött, hogy milyen erős hangja tud lenni, és amikor kedvet kap, akkor 5000 decibellel beleüvölt valamit a nagyvilágba, amire - miután nem számítunk rá - megáll bennünk az ütő. De legalább tetszik neki :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 10:33:40

@mind2: az alap. már rutinosak vagyunk, és a "hangjából" tudjuk, hogy "nabazze, ebből öltözés lesz", és TÉNYLEG :)))

Jó párszor előfordult, amikor olyan "alapos" munkát végzett, hogy a kádjában végezte a gyerek, mert jobbnak láttuk előrehozni a fürdetést :))))

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.07. 10:33:44

@Seduxen:
A miénkkel meg nem tudom mit csináljak. Mindenkinek integet a babkocsiból, csak az a baj, hogy zikkhájozva. És szőke.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 10:35:48

@Őrnagy Őrnagy: okos gyerek hallod -e :))))
már idejében el kell kezdeni az erkölcsös nevelését :)))

Zorro2007 2009.04.07. 10:36:24


Termeszetesen vannak -logikus- kotelezettsegek is, a penzt csak akkor kapod meg teljes egeszeben, ha igazolhato modon eljartal nogyogyaszhoz es igazolhato modon elvittet a babat az eloirt orvosi vizsgalatokra stb.stb. Az igazolhato mod azt jelenti, hogy a baba-mama kiskonyvbe kapsz egy ket pecsetet es azt kell bekuldeni.

Mindenfele szinten tamogatjak a kisgyerekes csaladokat, nehany pelda, hogy milyen kis dolgokra is figyelnek:
-ingyen szemeteszsak a pelenkaknak, rohelyesen hangzik de nagyon hasznos:), onkormanyzati szinten.
-5000es kisvarosban vagyunk , a polgarmester meglatogat es ajandekot hoz a babaszuletesekor
-megyei szinten Csaladi kartya, vegtelen mennyisegu kedvezmenyekkel.
-80-90%-os kedvezmeny a vasuton az egesz csaladnak.
-stb.stb.

mind2 (törölt) 2009.04.07. 10:45:00

Úgy vélem, ez az egész azokra van kihegyezve, akik dolgoznak, gyereket nevelnek, lakni szeretnének,... vagyis ránk.
Akiknél a gyerekvállalás nem addig tart hogy élvezet, hanem, hogy milyen suliba irassam, és milyen különtanárhoz járassam, meg egyen rendesen kalciumot és érje D vitamin tavasztól télig... Ha pénz kell, csak mi jutunk eszünkbe. Ha lopni akarnak, csak a mi pénzünkből lehet. Ha jövőt kell eladni, csak a mi gyerekeinkét lehet.
Ez van. Egy kiszipolyozott társadalmi réteg vagyunk, kicsontozva, cinikusan kiröhögve.
A lényeg hogy a rabjai a földnek szálljon az éterben, és a retikülben mindig legyen pogácsa meg virsli.

martonx 2009.04.07. 10:45:45

@Seduxen: Azta, mi nagyon hasonló cipőben járunk. Nagyságrendileg nekünk is kb. ennyi folyik be havonta, vagy egy minimálisan kevesebb.

Nálunk a kisfiam még csak 21 hónapos, de ha eléri a kétéves kort, az asszonynak muszáj lesz visszamenni dolgozni, mert mihelyst GYED helyett (kb. 80K) GYES-t (Kb 30K) fog kapni, éhen halnánk.

Annyi szerencsénk van, ahogy írtam szüleimnek magánóvodájuk van, így egyből óvodába tudjuk adni. Ráadásul szereti a nagyiékat, de akkor is. Vérzik a szívünk, hogy kétévesen be kell adni, de havi 50K mínuszt nem lehet másként kigazdálkodni.

És ezek után a GYED egy éves korig fog járni. Hát a jó kurva anyjukat!

Kis Martonx velem csak vasárnaponként találkozik, mert dolgozok mint az állat éjjel-nappal. Ezek után már az anyjával is csak hétvégén, meg esténként fog találkozni. És még csak két éves lesz.

Plutonic 2009.04.07. 10:46:26

Istenem..... Hogy kivel értek egyet?
A csajokkal, Sedux-szal, Rolikával, Martonx-szal, Dexterrel, Korrekttel és a többiekkel, akiket kihagytam (amiért én kérek elnézést).
Pedig én még nem vagyok érintett ebben a témában.
Jó lenne már...

martonx 2009.04.07. 10:47:47

@Őrnagy Őrnagy: Érdekes. A gyerek azt csinálja, amit a szüleitől lát.

:-)))

gábbor 2009.04.07. 10:48:04

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Azon kívül, hogy nem szimpatikus a nő, tudsz-e valamilyen elfogadható érvet ellene?

martonx 2009.04.07. 10:50:32

@simonmondja.: Azért a 70-es, 80-as évek baba boomját nehéz lenne az emberek hirtelen megnövekedett szexuális kedvével magyarázni :-D

Persze gyerekek mindig is születtek, és születni is fognak a kormányoktól függetlenül, de ne mond már, hogy semmi ráhatása nincs egy kormánynak a népesedésre. Szélsőséges példa, de Kínában is elég komoly népesedés politika van.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.07. 10:51:40

@DexterMorgan78/Séfbácsi: már miért védekeznének? 1 darab halmozottan hátrányos pulya havi - mennyi is? 50-70 ezer?, 1 darab gyépés meg 100 küvecs.

Összecsinál ötöt-hatot, és dolgoznia sem kell.

Hát majd hülye lesz nem szaporodni, vagy elmenni dolgozni.

mind2 (törölt) 2009.04.07. 10:52:32

@martonx: ne csüggedj, nálunk dettó ez a helyzet, bár a gyerekek nagyobbak... Késő este látja őket az apjuk, szombaton is dolgozik egész nap... gyakorlatilag - jobban belegondolva - olyan vagyok hosszú évek óta, mintha egyedülállóként nevelném őket. De már megfogalmaztam magamnak, hogy miért megy sok kapcsolat tönkre ilyen okok miatt :
nagy a teher mindkét félen, apán-anyán , és egyszerre kéne, hogy pénz is legyen, meg egy apa is aktív közreműködőként a családban. De a kettő együtt nem megy. Ha otthon ül egy férfi, nincs pénz, ha dolgozik, nincs apaként jelen. Ebbe beletörődni nehéz, de nem megy másképp...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 10:53:53

@martonx: nálunk ugyan csak JÖVŐ SZEPTEMBERben lesz aktuális a bölcsi dolog, de - szégyen és gyalázat - már MOST április végén végigjárjuk a környékbeli bölcsiket (nyílt napok lesznek), mert nincs mese, szegény Pocok bölcsis lesz 2 évesen.

Nekünk mondjuk annyi könnyebbség van, ha minden kötél szakad, az én szüleim már nyugdíjasok mindketten, és oda le lehet 'parkoltatni' a gyereket.

Addig is buzgó imádság minden este, hogy asszonynak legyen munkahelye, ahova visszamehet. Mert ha az megszűnik, és 2 éves gyerekkel kell állást találnia, akkor kb annyi esélye lesz, mint féllábú tengerésznek a valagbarúgó viadalon :)))

Az én fizetésem kb az éhendögléshez lenne elég, pedig nem keresek éppen rosszul, de ahhoz, hogy megéljünk, ahhoz nem elég...

martonx 2009.04.07. 10:54:07

Amikor a Norvégiában közalkalmazottként dolgozó ismerősöm azt meséli, hogy csak az ő fizetésének 50%-ából havi szinten gazdagon megél a feleségével, és egy gyermekükkel, akkor mindig belegondolok, hogy milyen demagóg egy norvég-svéd családtámogatási rendszert összehasonlítani a magyarral.
Elhiszem, hogy csökkenteni kell a szociális kiadásokat, de akkor basszus nőjön drasztikusan a fizetésünk (értsd csökkenjen az adó, áfa). Máris le fogom szarni a GYED, GYES időtartamát.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 10:57:34

@mind2: hát bizony nem könnyű... amikor egy átgürcölt nap után hazamegy az ember, és semmi másra nem vágyna, mint letenni a seggét és megnézni egy filmet, vagy elolvasni egy könyvet, ott vár egyrészről a gyerek, másrészről a zasszony, aki az egész napos igénybevétel után mint valami Messiásra tekint rád, hogy "végre itt a váltás"...

mondtam is neki, hogy a múlt csütörtöki nagyon dúúúúlva berúgásból nem lesz rendszer, de mondjuk havonta 1X meg kell ejteni a format c:\-t, mert törölni kell a "merevlemezt" :))))

monstress 2009.04.07. 10:58:06

@Seduxen:
Ne nevesd ki az asszonyt, mert igaza van! Az én anyám is azt meséli, hogy kb. ennyi idõs koromban 5 órakor már elkezdtem gügyögni, hogy afhúúú, afhúúú, és senki nem akart hinni neki, amíg egyszer nagyanyám az éjszakás mûszak elõtt bement, és döbbenten állt a kiságy elõtt. Utána pár hétig családi látványosság lettem :-D

gábbor 2009.04.07. 10:58:48

@budai zöld: Igazad van. Ez a helyzet. Itt mindent új alapra kell helyezni.Ezért kell a kétharmados többség.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 11:05:08

@monstress: hát nem tudom... amúgy a korához képest nagyon szépen fejlődik, de nem tudom, hogy ez az akar -e lenni...

Ja, a word-ben már pl olyan billentyűkombinációkat használ, amiről nekem fingom sincs :)))

IT lesz az a gyerek, akárki meglássa :))))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.07. 11:08:03

@martonx:

Miért, Kína legalább tiszta sor.
Egy gyerek támogatva, a többi büntetve.

Nálunk sem úgy kellett volna, hogy három gyerek, trallalla, meg a kerék...

Ha mindenkit támogatnának, aki egy gyereket vállal,
esetleg azt, aki kettőt,
de a hármat már büntetnék,
akkor nem a putrilakók és a milliomosok szülnék a gyerekeket halomra,
hanem mindenkinek lehetne egy szolid kis családja,
aki pedig nagyobbat akar, az vagy oldja meg, ahogy tudja, vagy vállalja a putrit.

mind2 (törölt) 2009.04.07. 11:10:39

@Seduxen: igen az apa akar lenni, hidd már el :)
Te nem ám valami kockát nevelsz abból a gyerekből ? az utcaköveket meg kell tudnia emelni !!!! XD

mind2 (törölt) 2009.04.07. 11:15:58

@simonmondja.: előtte azért ezt egyeztesd az szdsz emberijogvédőszekciójával....
én egy kis adókedvezménnyel is beérném például.... igaz akkor kalányosék rómeójának kevesebb pénz jutna a befizetett adómból és egyéb járulékaimból... nekem viszont több maradna...
igaz rómeóka meg a jackpot esélyét is rontanám a sarki kocsmában Lyukóbányán..

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 11:21:06

@mind2: akar a fene. de ha neki tetszik a gép :))) mondjuk ha még soxor odaveszem az ölembe, akkor kelleni fog egy új billentyűzet, mert a jelenlegit szétveri :)))

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.07. 11:27:25

@mind2:

Ha az emberijog csak a megszületés és a kiflivég, akkor lehet nagycsaládban gondolkodni,
de ha az is jog, hogy jó eséllyel startoljanak a felnőttkorba, akkor már a kevesebb - több.

reKorrekt 2009.04.07. 11:31:26

@Törcsi:Got_som'_weed?: ebből a levezetésből erősen adja magát a dolog, miszerint az állam miért is nem 'bérel' bölcsi/ovi szolgáltatást. Ha az apparát nélkül egy maszek ki tudja hozni mondjuk 70k/fő/hó-ból az árat, akkor az állam támogassa meg 70k/fő/hó-val, ergo váltsa ki a pénznyelő állami irányítású intézményeit maszekokkal (persze szerződve a max. 70k-ra).

reKorrekt 2009.04.07. 11:37:38

@Seduxen: anyám, már 5.5 hónapja hogy megjött?! Hisz még tegnap volt hogy gratuláltunk a blog első gyermekéhez :) Hogy repül az idő...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.04.07. 11:43:57

Nálunk 3 gyerek van.Hugit a harmadiknál hagyta itt a férje,mikor 7,5 hónapos terhes volt.Egy szép nyári vasárnapon felhívta őt meg a gyermekeit,hogy nem jön haza többet.Másnap elvitte az egyik gyereket egy napra magával,aki aznap este már végignézhette a játszótéren,hogy az apja egy vadidegen nővel csókolózikAzóta a gyereket pszichológushoz kell vinni,mert közveszélyes.Én segítek nekik,amiben tudok,még párt szerezni is hugi mellé,de egy éve megint a saját feje után ment és összeszedett egy herét,aki beérte havi 60.000-es fizuval,amit szépen fel is élt minden hónapban és még fullosan ki is szolgáltatta magát vele,így nemrég lapátra lett téve.Úgyhogy most újra én vagyok a családfő,jó testvérként oltalmaznom kell őket.A legkisebb 1,5 éves,Hugi bevétele a bírósági úton behajtatott tartásdíjjal együtt kb. 110.000Ft/hó.Anno kapott segélyt is egyedülálló anyaként,de mivel le sem tagadhatná,hogy fehér bőrű ez összesen 3000Ft/hó volt,amiből aztán még büntetésképpen levontak 500Ft-ot,mert a terhesség utolsó hónapjaiban már nem bírt menni és nem jelent meg valahol..
A legkisebb gyerkőcben (kislány) telik a legnagyobb örömöm,decemberben megtanult járni,már azt várom,hogy megtanuljon beszélni.Mikor hazaérek reggel a munkából és rám mosolyog a reggeliző asztalnál,aztán odajön hozzám és ad egy puszit..az megfizethetetlen.
Nekem bár 30 éves vagyok,eszem ágában sincs gyereket vállalni,egyrészt mert szeretnék előtte egy saját lakást és egzisztenciát,másrészt mert még mindig hiányzik hozzá a másik fél (ami a mai nők egyre nagyobb többségét illeti nem meglepő).

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 11:44:01

@A lámpavas öregbíti a bőrt [Korrekt]: azbiza. én is nehezen hiszem. "Tegnap" még akkora volt, hogy elfért a melkasomon (és elveimmel ellentétben hagytam is ott aludni), most meg már... Lassan a babakocsi mózeskosarába nem fér bele :))))

Bizony rég volt november 1. :)))))

pógárjenő 2009.04.07. 11:47:00

Koszos, tetves trampli lunya, az a dolgod hogy válaszolj b@szki azért zsebeled be a havi mittoménhánymiliót, hogy válaszolj, retek, ne pogácsát zabálj nyított pofával az én adófizetői málémból, rohadnál meg, cociális miniszter, te agymosott dizőz, LÁMPAVASAT!!!!!!!

pógárjenő 2009.04.07. 11:50:53

ERIKÁCSKA CICABABA, A MNISZTER SZÓ JELENTÉSE SZOLGA.......SZOLGÁLNI KELL A NÉPET, NEM TANULTAD MEG A LOMONOSOV EGYETEMEN A 6 HÓ ALATT AMÍG OTT VÓTÁL?

reKorrekt 2009.04.07. 11:52:02

@Őrnagy Őrnagy: bátyám mesélte, hogy egy kisgyerkőc minap odament hozzá, hogy:
- tanárbácsi, mit tetszik gondolni a zsidókról?
- hát őő, Petike erről majd beszélni fogunk órán
- az apukám szerint furák
kis szünet
- tanárbácsi, azt hiszem én nem szeretem a zsidókat!

LoL-e, apuci nyilván adja az ívet otthon :)

reKorrekt 2009.04.07. 12:01:40

@Cody78: én azt vallom hogy kell egy radikális párt a parlamentbe, hogy a tökére lépjen a szarháziaknak ha sumákolnak. Konkrétan pl. jól jön egy Jobbik ha a zsidesz el akarná summmantani a felelősségrevonások, stb... én már ki is töltöttem a copycetlit

martonx 2009.04.07. 12:10:39

@simonmondja.: egyetértek, csak épp én 3 gyerek felett kezdeném el büntetni a családokat.
2 gyerek a társadalom reprodukciója szempontjából kevés, 2,2 gyerek kell családonként ahhoz, hogy szinten maradjon a népesség.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.07. 12:25:05

@martonx:
A mai 0,akárhány mellett ez álom. De ki kell számolni. A kínaiak kiszámolták.

System failure. :) 2009.04.07. 13:04:24

@Lámpavas: Elértettél. A kérdés @Combinak szólt, hogy mi a baja Morvaival?

Én is Jobbikos vagyok. (Említettem már hogy beléptem a Gárdába?) :)

A senkiházi Mohácsit eléggé lejáratta az országot a rááászistááá pofázásával. Morvai milliószor jobb annal a nyomorék lúványánál. Ezt nem én írtam "Lehet hogy o(i)tt se vótam"

hegyilany 2009.04.07. 13:10:09

@Zorro2007: Ausztriához még: Rengeteg részmunkaidős állás van, napi négyórás/ heti 2-3 napot dolgozós/távmunka stb. Az állami- és a magánszektorban is! Ez az, amiről szó sem esik itthon. Többet érne, mint plusz 10 vagy 20e Ft, mama is boldogabb, nagyiknak is jut gyerek, meg is lehet élni, bölcsi-férőhely se kell annyi.

Carnivora (törölt) 2009.04.07. 13:33:53

Föl, föl, ti rabjai a földnek,
Föl, föl, te éhes proletár!
A győzelem napjai jönnek,
Rabságodnak vége már.

Vígasztaljon ez a klasszikus mindenkit. :D

broccoli 2009.04.07. 14:00:42

amúgy meg minek is több állami bölcsi, a nők nagyon nagy része akkor sem adná be , ha lenne hová .Inkább otthon lenni amíg segély van (mert a a gyes kb annak tekinthető) mint dolgozni

Tündér_Lala 2009.04.07. 14:16:04

Ez a társaság nem képes felfogni ésszel - vagy nem akarja - hogy a család támogatási rendszert nem lehet rángatni, stabilan kell tartani évtizedekig.
A gyerek felelős felnevelése - iskoláztatva, képezve, hogy boldoguljon és a társadalom hasznos tagja legyen - minimum 25 éves vállalkozás. Ha nem tudja a család,hogy mire számíthat, kevesebbre vállalkozik.
Ezt bebizonyította a Bokros csomag.Hiába emelték utána vissza a család támogatást a korábbi szintre vagy magasabbra, a gyerek vállalási kedv a leesett szinten maradt. Mert megértették az emberek, hogy a támogatások egy toll vonással elvehetők.
Pedig az ország demográfiai helyzete katasztrófális valóban.Vezetőink azonban képtelenek hosszabb távon gondolkodni.

Tündér_Lala 2009.04.07. 14:21:17

@broccoli: Ha jól értem amit mondani akarsz, akkor egy nem is tudom mi vagy.
A gyerek fejlődésében az elő 3 év meghatározó.Akivel akkor sokat foglalkoznak az szellemileg és mentálisan nagyságrendekkel jobb lesz .

Spielberg 2009.04.07. 14:35:51

emberasszony váááá!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.04.07. 14:41:50

Hogy is volt: "Fel, fel éhes proletárok ti rabjai a Földnek!"...

rolika 2009.04.07. 14:45:02

@broccoli: javaslom, hogy tölts el egyszer 24 órát egyedül egy féléves-egyéves kisgyerekkel... rögtön másként beszélnél... az anyaság mindennél fárasztóbb munka, már ha jól csinálják :-)

Zorro2007 2009.04.07. 14:55:40

@hegyilany: teljesen igaz, itt benn a cegnel is nagyon sok ilyen van. Olyan lehetoseg is van, hogy naponta nem 8 hanem 10 orat dolgozol es igy 4 napos a munkaheted:)

Altalanosan: itt biznak az emberekben, tudjak, hogy ha adnak szamitogepet es tavoli hozzaferest a ceghez ugynugy fognak otthonrol is dolgozni mint ha benn lennenek.

mind2 (törölt) 2009.04.07. 15:26:40

Egy újabb vetülete, hogy miért ilyenek a fiatalok, amilyenek :

#471124 | Missmarple | 2009-04-07 14:54

Válasz orsolya44 felhasználó #471088 számú bejegyzésére:

Ilyen szép napos délután megosztom Veletek mai megdöbbenésem: olvasom a Népszabiban, (ápr.7)
hogy 1993 ban milyen trauma érte az akkori óvodáskorúakat, amit sokan azóta sem tudtak feldolgozni, és pl. politika gyűlölőkké váltak!
Történt ugyanis, hogy ment a tv-ben egy mesejátéksorozat, amit megszakítottak, bejelentve Antall József halálát. A mesét később sem folytatták, az azóta felcseperedettek máig nem tudják, mi történt Dagomer bácsival, és ezt azóta is nagyon sérelmezik!
Az én unokáim is akkor voltak kicsik, de még soha nem beszéltek erről a nagy csalódásról, talán azért sem, mert férjemmel együtt szoktunk nekik mesélni gyermekkori emlékeinkről . Én arról, hogy kellett menekülnünk a bombatalálatot ért házból, vagy, hogy nem volt ennivaló, nemhogy kakaó reggelire, nem lévén tej sem..
Kedves Nagyszülő Társaink, beszélgessünk gyakrabban utódainkkal, meséljünk a saját gyermekkorunkról. Olvasom, hogy a holokauszt túlélők közül sokan nem beszélnek családjuknak sem szörnyű élményeikről , mert máig nem képesek feldolgozni az akkori szörnyűségeket.
Ami Dagobert bácsi sorsát illeti: hát, ez legyen fiataljaink legnagyobb gondja!

kész

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.07. 15:46:03

@mind2:

Igen, erre én is emlékszem. Hirtelen megszakadt a mese, aztán megjelent Antall József fényképe gyászkeretben a képernyőn.

De egészséges a lelkem, túltettem magam a csalódáson. :)

mind2 (törölt) 2009.04.07. 15:48:59

@laspalmas: ez komoly ? . már nem is emlékszem az esetre... :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.07. 15:53:14

@mind2:

Hát nekem nem volt olyan rég. Nem mondom meg, hány éves voltam. :)))
1993.12.12-e vasárnap volt, azt hiszem du. 4-től ment akkoriban minden vasárnap a Disney-délután. Egy mese, egy rövidfilm, egy mese. Gumimacik, Dagobert stb. Nem hazudik a néni a kapcsolaton. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 16:12:01

@laspalmas: te, meg az egészséges lélek... na hagyjuk :))) Te VÉRNÁCZI :))))

azaz, csak már nem tudom mivel indítottak? Gumimacik? Vagy Balu kapitány? Esetleg Csipet-csapat?

Majd utána jött a rövidfilm (sorozat), talán épp' az Ausztrál Expressz (Nicole Kidmann-nel).

Én spec majd' 14 éves voltam. Mindenre emléxem :))))

Dr. No 2009.04.07. 17:05:00

@Seduxen: Először jött Dagobert. Aztán a kisjátékfilm (Ausztrál Expressz vagy Jessie és a Nehéz napok). Végül a Csipet csapat vagy a Gumigecik - oppardon - macik.

Plutonic 2009.04.07. 17:24:21

@laspalmas:
@Seduxen:
Taknyosok! :DDDDDDDDDDDDDDDD

mind2 (törölt) 2009.04.07. 17:47:52

@Plutonic: Csatlakozom ;) Na nem a taknyosokhoz :))) Mi már túl voltunk az első csodálkozáson, ők meg.... Gumimaci, meg Dagobert, meg még Nehéz napok sem voltak, igaz Laspalmas ????? LOLLLLL

derelyegrádi szellem 2009.04.07. 17:49:26

@Plutonic:

Azok bazmeg.

Én az első szabad választásokkor már szavazhattam. Ezek meg dagobertet néztek. Nagyon durva.

Carnivora (törölt) 2009.04.07. 18:12:49

@broccoli:

Sok fogalmad nincsen a magyar munkaerőpiachoz. Bizony van jópár nőismerősöm, aki nem v.mi állami melóban ügyködött szülés előtt kb. úgy várják a magáncégek a kisgyerekes anyukákat, mint libatenyésztő a madárinfluenzát ...

A munkáltatóknak kellene kedvezményt adni, hogy alkalmazzák a kisgyerekes nőket.

Bölcsibe már a szociban is csak protekcióval lehetett bejutni ... pl. a környékünkön volt egy, ahova engem csak azért vettek be, mert nagyanyám ovi igazgató volt anyám meg óvónő ... nem is nagyon volt ott más csak orvos meg tisztviselők stb. gyerekei.

Nem hinném azóta javult volna a helyzet.

Itt eleve az a bibi, hogy megint a dolgozó réteget szopatják csak. Az a nő, aki dolgozott szül egy gyereket egyhamar nem kap munkát, és most még jobban szívatja majd a rendszer.

Míg azokat a rétegeket, akik életükbe nem dolgoztak egy percet sem, hanem mondjuk tízenéves koruk óta golyószóróként szülik a gyereket ugyanúgy kapják a pénzecskét , merthogy az szociálisan jár ... ergo megint kivel basznak ki a dolgozó rétegekkel, mint az adókedvezmények eltörlésénél.

Miközben nem helyettesíti pl. családi adókedvezményekkel a normális szaporulatot sem elhelyezkedési támogatásokat nem ad az anyukák részére. Kinyalhatják.

A dolgozni akaró nők hova tudnak menni? McDonalds viszonylag kevés van ahoz ... máshol meg meghallanak annyit, hogy pár éves gyerek van otthon mindjárt megköszönik a pályázást nemhogy még részmunkaidő.

Na meg ezek a gyerekek hajlamosak holmi betegségeket összeszedni főleg csoportokban, amikor az anyukának otthon kell üldögélni velük napokat-heteket. Az átlag magánszektorban ezt hol is tolerálják? mivel ösztönzik a magánszektort a tolerálásra?

mind2 (törölt) 2009.04.07. 18:14:10

@derelyegrádi szellem: na szóval mi voltunk azok, akik tetszettek volna forradalmat csinálni ?
Vagy inkább a szüleink, akiket épp akkor csontoztak ki .. és csak nézték a rendszerváltásnak csúfolt, háttérjátszmákkal teli önnön kirablásukat ?
Istenem a kommancsok pár dologhoz kétségkívül értenek , minden olyanhoz, amihez nincs szükség lelkiismeretre....csak gátlástalanságra :(

Plutonic 2009.04.07. 18:32:27

@mind2:
@derelyegrádi szellem:
:DDDDDDDDD mind2-ről tudom, hogy akkor már választópolgár volt, de így még jobb a paletta! :))
Lassan kezdem felmérni, hogy milyenek a korossági viszonyok. :DDDDDDDDD
De mi szeressük a friss húsokat is, igaz Szellem és mind2 és a többiek! :))))))

dr.justice 2009.04.07. 18:34:36

@derelyegrádi szellem:

Csírákkal vagyunk körülvéve. :)

Horizont 2009.04.07. 18:49:19

"Nem kell Magyarországon lelkiismeret-furdalást éreznie attól egy szülőnek, egy édesapának vagy egy édesanyának, hogy bölcsődébe vagy éppen családi napközibe viszi reggelente a gyermekét, mert attól még ugyanolyan jó és szerető édesanya tud maradni"
Az 50'-es években ment ilyen duma, amikor a sztahanovista mozgalom virágzott.:((
Lelkiismeret furdalás egy csomó más dolog miatt lehet.
Pl. mi van azzal az anyukával aki szeretne a gyerekével (vagy többel) otthon lenni, mert ez volt élete álma, de nem elég az apuka fizetése (istenem nem övé az Altus). És mi van azzal az anyukával aki imádja a gyerekét, de két év elég volt és a gyereke mellett szeretné megvalósítani önmagát is.
Egyiknek sem sikerül ma Magyarországon.
És akkor jönnek az "ilyenek" mint Dobrev + Szűcs és megmondják a tutit. Azt a mindenit.....

mind2 (törölt) 2009.04.07. 18:59:01

@Plutonic: így van, szeressük őket :))))) érdekes látni, ahogy a hangsúlyok hogy tolódnak erre... vagy arra... és mi lesz fontos... és mi nem ;)
De az azért bíztató, hogy okos egy népség ezek a taknyosok ;)
XD

derelyegrádi szellem 2009.04.07. 18:59:24

@mind2:

Nem, mi azok vagyunk, akiket le tetszettek beszélni erről. Mi meg hittünk nekik. Sajnos. :-(

@Plutonic:

Demográfus vagy? :-)

@dr.justice:

Azokkal hát :-)

mind2 (törölt) 2009.04.07. 19:08:19

@derelyegrádi szellem: Plutonic nem demográfus, nem statisztikus, csak reménykedik, hogy nagyjából nincs egyedül ;) már a kort tekintve,.... meg úgy egyébként is...
Gyermekem volt vasárnap a Hősök terén. Előtte, a nagy tolongásban - a földalattin vívott helyfoglalási akciók során - fura " élmény " érte.Mögötte állt egy nyugdíjas nő. És megbökte a vállát. Te is a tüntetésre mész ? Gyerek mondja : igen. Erre nő : akkor dögölj meg te is, meg mindenki, aki a tüntetésre megy.
Gyerek : ha nem tetszik haragudni, egyelőre még nem dögölnék meg.
És ezzel a mondattal állított haza : Anya, én nem akarok Pestre menni egyetemre. Mocskos, ellenséges, nagyképű, és olyan volt onnan hazajönni, mintha Ausztriába jöttem volna.
Csak egy eset... de azóta bánt bakker.... ilyet mondani a gyerekemnek... hogy dögölj meg...
Beteg ez az ország.

Plutonic 2009.04.07. 19:17:30

@derelyegrádi szellem: Dehogyis! Csak örömködök! :DDDD

@mind2: Nekem egyébként az a vicces, hogy eszembe se jut, hogy itt vagy bárhol akár 10-15 év korkülönbség van.
És ez az ő dícséretük!!!! :)))
Kegyetlen tudok lenni, én megkértem volna a banyát, hogy ő tegye meg, elég levegőt elszívott már..... grrrr.......
Gyermeked tökéletes döntést hozott....

@dr.justice: Te is????? :DDDDDDDDDDD

mind2 (törölt) 2009.04.07. 19:23:43

@laspalmas: nem irigykedünk TE!!!!!! Ha agyban fiatal vagy és karbantartod magad - márpedig mi ezt tesszük, igaz fiúk ?? - akkor mi sem öregszünk :) Márpedig nem öregszünk. Legfeljebb unottabbá válunk, és ott keressük a szépet, ahol addig nem jutott eszünkbe ;)
Nem elveszett nemzedék a mienk, mert mindkét partot láttuk. És nagyjából azt is tudjuk, hol fogunk kikötni. Én már tudom. Meg a többiek is .... gondolom ;)

Plutonic 2009.04.07. 19:26:09

@laspalmas: :DDDDDD Isten mentsen!
Mondom, hogy szeressük a zsenge husit..... :DDDDDDDDDDD

mind2 (törölt) 2009.04.07. 19:26:11

@Plutonic :
" Nekem egyébként az a vicces, hogy eszembe se jut, hogy itt vagy bárhol akár 10-15 év korkülönbség van. "
Tévedsz, drága. Ez nem az ő érdemük, hanem a miénk !!!!! XDXDXD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.07. 19:35:47

@mind2:

Bizony, mindenki annyi idős, amennyinek érzi magát fejben. Amíg az agy friss és nem törte le a lélek szabadságvágyát a fásultság, addig nem számít a születési dátum. :)
Hogy lennétek elveszett nemzedék? Ne viccelj. Hasznos részei vagytok a társadalomnak, már csak azért is, mert ti nevelitek a következő szavazótábort. Fontos feladat, főleg ilyen álságos időkben, amikor a naivákra vadásznak mindenféle szemfényvesztő trükkel a pártok és a világnézetek.

Plutonic 2009.04.07. 19:40:53

@mind2: Hopp.... Ez nem jutott eszembe. :))))
De én azért kitartok mellettük is, mert eszerint viszont nem érzem az évek különbségét, márpedig annyi idő alatt lehet vastagon tapasztalni... ;)))))

@laspalmas: Én nem vesztem el. :))))
Terveim szerint még sokáig rontom itt a levegőt sokak bánatára :)))) és elég ember örömére. :)))))
A szabadságomat meg maga za Úristen se tudná megtörni, mert vele is szembeszállnék és szerintem nem lenne egyértelmű a csata kimenetele. :DDDDDDDDDDD

Plutonic 2009.04.07. 19:41:33

Én mára lelépek, üdv a Csipet Csapatnak! :DDDDDDDDDD

mind2 (törölt) 2009.04.07. 19:41:44

@laspalmas: a gyerek ma ujjongott, hogy figyi anya, megkaptam én is a borítékot... bakker, örül az ajánlószelvénynek :)
Egyébként a Honfoglaló jó játék, szoktam volt mondani, hogy na felmegyek, és szarrá verem a büfészakosokat XDXDXD

mind2 (törölt) 2009.04.07. 19:42:56

@mind2: én is megyek... majd besz.
Sziasztok :))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.07. 19:47:07

Sziasztok fiatalok, gyertek holnap is. :)))

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.07. 19:48:32

A magán bölcsöde nem lenne rossz megoldás, sőt!

Az igazságtalan az, hogy csak az a gyerek kapja meg az állami vagy az ökormányzati normativát, aki állami bölcsibe jár. Oda pedig nem rászorultsági alapon veszik fel a gyereket.

A bodzaszedők gyerekeit viszont akkor is felveszik, ha az anya nem dolgozik, ellenben olyanok a családi illetve lakáskörülmények, hogy az állami gondozás helyett jobb a bölcsöde.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 20:38:59

@derelyegrádi szellem: @Plutonic: @mind2: @laspalmas: na megszólalt a blog "nyugger-különítménye" :))))

értem már, hogy mit rugóztok a szoc.rendszer megszorításain. hiányzik majd a 13. havi nyugdíj, mi?

egyebaxa: mindenki a vendégem 2-2 db csirkefarhátra és/vagy 20 deka párizsira :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.07. 20:40:32

@Dr. No: húúh bazz, lehet, hogy igazad van. Tényleg az utolsó műsorszám volt (váltva) a gumigecik, cifetcafat, és talán balu.

boldog békeidők :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.07. 20:46:33

@Seduxen:

Az Ausztrál expressz volt a legjobb. Meg a Váratlan utazás, de az máshol ment. :)))

Kezdjél spórolni, 40 év múlva megyek a beígért parizeremért plusz a kamataiért. :))

gidabiga 2009.04.07. 21:50:48

@Seduxen:
akkor meg sem szólalok, hogy én is szavazhattam az első szabad választáson.
bőven :D
a csirekfarhátat jobba szeretem, kösz :)

dr.justice 2009.04.07. 22:27:38

@Seduxen:

Walt Disney bemutatja. Ez volt a műsorfolyam címe, és annak ellenére emlékszem rá, hogy a 40 felé tépek.

Most pedig küldök a fiataloknak egy máig aktuális punk "sláger" eszenciát az átkosból.

"Szegénységi bizonyítványt nyugdíj helyett megkapod
Elég volt már belőled, most már mehetsz, takarodj"

Nincs szmájli, meg különben is no future.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.08. 08:12:44

@dr.justice: műsorfolyam :))) ez jó...

Jogos, asszem kb erre számíthatunk. Állami nyugdíj nuku, a magán- és önkéntes nyugdíjpénztárak addigra bedőlnek, úgyhogy - ha megéljük - 65 évesen irány a temető (már ha ki tudjuk csengetni a parcella árát), de ne biciklivel, mert akkor valakinek haza kell azt vinni...

Kihagytam valamit?

@laspalmas: 40 év múlva? Csak szólok, hogy 65-el számoltam a nyugdíjkorhatárt, ez esetben joggal feltételezhetném, hogy 25 éves vagy. Ebben az esetben viszont HÚZZÁ' LE GYUFÁÉ' :)))))

mind2 (törölt) 2009.04.08. 08:47:32

@Seduxen: milyen nyuggerkülönítmény te ? egyébként nekem összeállt a kép, kb. hatan - heten vagyunk itt olyanok akik már szavazhattak az elsőn ( kár, hogy nem puskával mondjuk :) korunkat tekintve 37 és negyvenes évek eleje : P De vannak akik ötven felettiek, neveket nem mondok :)
A csirkefar-hát meg a parizer.... olyan ember ne beszéljen, aki még a kutyámat is megenné , ha a szükség úgy hozná XD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.08. 09:04:11

@Seduxen:

Csak szólok, hogy 40 év múlva kb 82 év lesz a nyugdíjkorhatár --> nem kell félni, megtarthatod a hülye parizeredet :)))

Horizont 2009.04.08. 09:37:27

@mind2:
"De vannak akik ötven felettiek, neveket nem mondok :)"
Rám is gondoltál?:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.08. 09:39:37

@mind2: tudod a szükség nagy úr... amúgy meg: ha a szlovákoknak jó volt a kutyahús, akkor mi se válogassunk :)))

@laspalmas: érted ezalatt, hogy mi a 65-t sem élnénk meg, így könnyelmű volt a parizer-csirkefarhátas ígéretem??

Plutonic 2009.04.08. 10:22:01

@Seduxen: :DDDDDDDDDDDD És AKCIÓNYUGGEREK! :)))))))))))))))
Nyögdíjra nem nagyon pályázok, inkább élni akarok semmint az öregkoron matekozni. :)))
Majd akkor megoldom, ahogy most is! ;)))))

cooper (törölt) 2009.04.08. 10:58:49

Hát, egen, kicsit megérett a távozásra a nyanya

Khmm, most egy kis titkot köhögök ki, szóval manapság a szoc. és munkaügyi minisztériumban senki nem csinál semmit, aminek az az oka, hogy nem tudnak(és az oszivezetők azt mondják, ne is csináljanak, mert csak még rosszabb lesz minden). A problem az, hogy szakember nem maradt, csak haveroknak leosztott állások vannak(ez lesz a Fidesz alatt is), néhány kivételt, akik a hátukon viszik el a dolgot. Nincs mit tenni nincs semmire pénz, minden becsödölt, kukivakargatás egész nap.
Ja, és hát igen Budaörs, a leggazdagabb település, nos Wittinghoff valóban jól csinálja a dolgokat, minden iskola támogatott az önk. részéről, szerintem még a magánovi is, orvosi rendelő hipermodern szintén önkormányzati pénzből...mindegy olvasgassátok, érdemes:

kozadat.localinfo.hu/budaors/?module=news&action=list&fname=onkormanyzat

süti beállítások módosítása