Skip to content


       Szűrés lista

Elkapták a terroristákat

Hosszú évek után múlt hét szerdán lecsapott az NNI a Magyarok Nyulai Nyilai Nemzeti Felszabadító Hadsereg négy tagjára. Az NNI közleménye szerint három darab  focilabdába (!) rejtett robbanószerkezetet, éles lőfegyvert, hetven darab lőszert foglaltak le, illetve megtalálták azt a műhelyt is, ahol a robbanószerkezeteket előállították. Ott robbanóanyagok és két újabb bomba került elő. Lefoglaltak golyóállómellényeket, házilag barkácsolt időzítő szerkezeteket, csőbombákat, valamint TNT robbanószert is.A rendőrség azt közölte, hogy eddigi adataik szerint a gyanúsítottak a bombákat még aznap éjjel használták volna, Ecsődi László szocialista képviselő adonyi házát akarták vele felrobbantani.

Az NNI felvétele:

 

Most komolyan, miért pont focilabdába rejtették a cuccot? Miért tárolták "otthon" újságpapírba csavarva a kész Molotovokat? Ki ilyen hülye? Ráadásul nem is akármilyen újságpapírba, hanem egy sportújság lapjaiba. Focilabda + sportújság: a terroristák eme kombója remekül ráerősít a már kialakult képre, miszerint a focidrukkerek erőszakosak és szélsőségesek.

Draskovics pénteken nyilatkozott az Inforádiónak: szerinte Magyarországon kézelfoghatóan,fenyegetően megjelent a belföldi eredetű, politikai motivációjú terrorizmus. Draskovics Tibor az InfoRádiónak nyilatkozva azt közölte: a rendőrség hosszú munkával felderített egy olyan terrorista sejtet, amelynek tagjai tudatosan, robbantásos és más súlyos bűncselekmények elkövetésére, egy merényletsorozatra készültek. "Nagyon durva, ha úgy tetszik elvetemült cselekményekre készültek" A miniszter arra a nyomozás érdekeire hivatkozva nem adott választ, hogy pontosan kik voltak a merényletek célpontjai. "Teljesen mindegy, hogy éppen ki volt azon a listán, ez a támadás a demokratikus berendezkedés egészét fenyegeti, mindnyájunkat fenyeget"

Később a TV2 is meginterjúvolta a rendészeti minisztert:

 

Igaza van a miniszter úrnak, nem szép dolog felrobbantani valakit, mégha nem is szimpatikus. Hálásak is vagyunk a rendőrségnek, hogy elfogták ezeket a gonosz, veszélyes bűnözőket. Az viszont érdekes, hogy csak most.

Fussuk át a Magyarok Nyilaihoz köthető eseményeket:

Az első támadások másfél éve történtek, Molotov-koktélokat dobtak több szocialista székházra és a XI. kerületben egy SZDSZ székházra is. Általában éjjel támadtak, így nem sérült meg senki, de volt olyan iroda, ami teljesen kiégett, és olyan is, ahol nem volt idő a gyújtogatásra.

2007. október - Ecsődi László és egy másik szocialista országgyűlési képviselő családi házára Molotov-koktélt dobtak.

2007. december 11. - Lakásának mélygarázsában négy ismeretlen, fekete ruhát és csuklyát viselő férfi megtámadta Csintalan Sándort, a Hír TV műsorvezetőjét, volt szocialista országgyűlési képviselőt, aki súlyosnak mondott sérüléseket szenvedett a kezén és a fején. Ennek ellenére a támadás után ájulás vagy fekvés helyett bőszen nyilatkozott a kollégáinak.

2007. december 16. - Ismeretlenek feltehetően három Molotov-koktélt dobtak Kóka János Normafánál épülő házára. Ugyanazon a hétvégén ismeretlenek rálőttek Hiller István MSZP-alelnök házára is, az épületet két lövés találta el.

2008 elején fehérporos hadjárat indult: alig egy hónap alatt összesen 42 országgyűlési képviselőnek küldtek borítékokat anthrax felirattal – néhányhoz fenyegető levet is írtak. Később kiderült, hogy a riadalmat keltő fehér por sóból, lisztből és egyéb ártalmatlan anyagokból készült.

2008. február 8. - Gödön, Cegléden, Dunaújvárosban, Kunhegyesen és Rácalmáson összesen öt szocialista képviselő házára dobtak Molotov-koktélt ismeretlenek. Személyi sérülés nem történt. A támadások elkövetését két nappal később vállalták magukra.

(Az MSZP képviselői közül Dér Zsuzsanna dunaújvárosi lakásának ajtajára dobtak Molotov-koktélt. A gödi Sándor István házára öt Molotov-koktélt dobtak, egyikkel a gázvezeték csonkját vették célba, de az üveg egy bokorba esett és ott okozott tüzet. A Rácalmáson élő Kálmán András házára két Molotov-koktélt dobtak, de azok nem gyulladtak fel. A kunhegyesi Herbály Imre házára szintén két Molotov-koktélt dobtak, a ceglédi Czinege Imre házán a villanyszekrényt találta el egy Molotov-koktél, de csak a fű gyulladt meg.)

Vagy az áldozatok nagyon szerencsések, vagy a Nyilak bénák rohadtul...

2008. február 11. - A Központi Nyomozó Főügyészség egyesítette a Molotov-koktélos támadások nyomozását a Kóka János SZDSZ-elnök háza elleni és a Hiller István MSZP-alelnök háza elleni támadások nyomozásával. A két esetet terrorcselekménnyé minősítették át.

2008. április 1. - Molotov-koktélt dobtak az újlipótvárosi Hollán Ernő utcai jegyirodára, mert annak egyik alkalmazottja nem szolgált ki egy lányt, aki a Hungarica együttes koncertjére szeretett volna jegyet venni. Az iroda teljesen kiégett.

2008. szeptember 3. - Ismeretlen összetételű gyúlékony anyag felhasználásával megrongálták Szilvásy György, a polgári nemzetbiztonsági szolgálatokat irányító miniszter lesencefalui nyaralóját. A nyaraló ajtaján égés nyomát találták; az épületben senki nem tartózkodott.

2009. január. - John Emese, az SZDSZ jelöltje politikus halálos fenyegetést kapott videóüzenetben, és emiatt nem indult el a ferencvárosi időközi választás második fordulójában. Más kérdés, hogy amúgy sem volt esélye.

2009. március 6. - Egy szabadszállási telephelyen felrobbantottak egy autóbuszt. Fölötte leszakadt a garázstető egy része, amely további hat járművet is megrongált. A kár meghaladja az ötvenmillió forintot.

2009. április 8. - elfogták 4 tagját a Magyarok Nyilai terrorszervezetnek, és mások is képben vannak.

Úgy tűnik, hamarosan megválaszolásra kerül Zero tavaly augusztusban feltett 10 kérdése, megvannak a balekok tettesek.

Ennek ellenére vagy épp ezért én nem tudok felhőtlenül örülni, érdekes, hogy ennyi idő és ennyi súlyos bűncselekmény után pont most fogták el az elkövetőket.

Bennem két verzió merült fel:

1., Most, hogy Gyurcsány háttérbe vonult, és az MSZP a mamakedvence kinézetű Bajnai Gordon arcul választásával tör megújulásra, a szavazók bizalmának visszaszerzésére, minden apróság számít a szociknak. Eddig jól jöttek a figyelemelterelő akciók, de most lekapcsolták a Nyilakat, hogy ezzel is növeljék a választók biztonságérzetét, és elhitessék, hogy mostantól, a "szakértői" kormány irányítása alatt minden jobb lesz. Ezt a feltételezést erősíti, hogy az újabb két MSZP -iroda megtámadását már nem a terroristák, hanem Orbán Viktor nyakába varrják.

2., Gyurcsány gyermekeire, a Magyarok Nyilaira csak neki volt szüksége.

Szerintetek?

 

Címkék: politika rendőrség

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr931060508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

more 2009.04.15. 11:39:01

ficsur adam ifjutitan titokminiszterre valo avanzsalasa nagyon sokat fog dobni az ugyek fantazia-tartalman, hiszen o mar egy olyan generacio tagja, aki jo sok helyszinezoket nezett, meg csillagok haborujat, meg minden olyan terrorista-elharito ekson-muvival kepben van, amibol meg lehet meriteni. remeljuk hihetobb sztorikat fog krealni, ha mar ennyibe kerul...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.15. 11:39:40

@Virág et.:

Kedves Virág, ne magadból indulj ki. Rengetegen vannak, akik csak azt kajálják, amit eléjük raknak.

sorokinV 2009.04.15. 11:40:25

Mindenesetre az a robbanásos puki elég halovány volt a rendőrségi videó végén.
Azt a Veres Csaba nevezetű srácot meg ismertem régről, aki a ház tulajdonosa volt. Kicsit bolond a csávó, meg egy csomó radikális rendezvényhez biztosította a technikát, mikor még itthon volt, tehát valszleg' hallgatta az NBH a telefonját. Olyat meg rendszeresen szokott mondani, hogy nem tüntetni kell, hanem "felrobbantani az egészet a picsába" a kommandó meg kivonult és lefoglalta a gépzsírt és a csaptelepeket.
Szakmailag meg nagyon gyenge focilabdába tenni bármilyen robbanó szert is, mert szerteszét robbanó bőrdarabkák nem okoznak jelentős kárt - ezt csak azért mondom, mert így ebben a formában az annyira átlátszó balfaszság... Hasonlóképpen az előre "kibiztosított molotov koktélokhoz, amiből elpárolog a benzin, ha úgy tárolják, hogy lóg ki a szövet.

Szal' nem tom' hova tenni ezt az egészet!

ps: Kedves NBH! Kábé 5 éve beszéltem utoljára a "terrorista" gyerekkel! Ne túrjátok fel a lakásomat! :D

Virág et. 2009.04.15. 11:41:38

@derelyegrádi szellem: Szerintem meg visz. Mert az jön le belőle, hogy ezek még ezt sem tudták kordában tartani. Hogy nem elég a gazdasági válság, még a közbiztonság is romokban, ráadásul sikerült egy új dologgal, a belföldi politikai terrorizmussal is megismertetni az országot. Ezt is nekik köszönhetjük.

A számok (közvélemény kutatások) engem igazolnak. CSökken az MSZP támogatottsága töretlenül.

@freehckr:

Ez olyan magyaros merénylet. Ennyire futja.

Én viszont nem akarok Madridot, remélem te sem.

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 11:41:51

@laspalmas:

azárt mert nem vagy igazi gyialektikus.

Ne félj ildi néni gondolt rá, már morfondírozik, hogy szője bele.

:-)

Carnivora (törölt) 2009.04.15. 11:42:49

@Virág et.:

Nem hit kérdése a hit csak téged vezérel A PÁRT-ban ezek a keserű tények ... :(

Virág et. 2009.04.15. 11:43:14

@sorokinV: Focilabdába csak szállították volna emberek. Ezt a híradó is bemondta. Ha esetleg megállítják őket, akkor ne bukjanak le az alapanyagokkal a kocsiban.

Carnivora (törölt) 2009.04.15. 11:43:55

@Virág et.:

Tudod a rendőr eszköz A PÁRT irányítás más tészta Magyarországon a hatalmi ágak nem váltak szét. Ennyire egyszerű a képlet ...

Hetfield 2009.04.15. 11:44:19

De ha igaz, amit most állítanak, akkor már nincs terror veszély, mert lekapcsolták őket :) A világ újra megmenekült... :D

Virág et. 2009.04.15. 11:45:38

@Carnivora: Eddig azt hittem, az NNI készítette a videót. Amit én mondok, az a rendőrség hivatalos beszámolója. Ha neked ez pártvélemény, akkor kettőnk közül nem nekem vannak politikai prekoncepcióim.

more 2009.04.15. 11:46:58

@Virág et.: madridod, meg londont hagyjuk. oket nem sikerult megallitani, mert tenyleg merenyletet akartak. es feltetszem, h a brit titkosszolgalat egy pottyet elorehaladottabb szinten all, mint a magyar. ha egy terrorista csoport tenyleg akar vmit csinalni, az evekig szervezi, es ha verprofik, nem fogja oket a doszpotpeti 2 het alatt lefulelni.

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 11:47:02

"A számok (közvélemény kutatások) engem igazolnak. CSökken az MSZP támogatottsága töretlenül."

Ezt én nem bánom. De azt nem tudjuk és tudhatjuk, mennyin állna, ha az "antifasizmus" nem lenne.

Szerintem nem annyira hülyék, hogy feleslegesen ennyi energiát tegyenek ebbe, és nem kevesen komoly kockázatot is vállalnak. Van ebben biznisz, hidd el. De tudni nem tudjuk ez tény. Nekem ez a véleményem.

A félelemre/fenygetteségre mindig érdemes játszani, mert az a legmélyebb érzés, amit eleven ember átélhet.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.15. 11:47:49

Ebben az országban, ahol le lehet köpni a Miniszterelnököt? Ugyanmár, ha annyira gyűlölné valamelyik elvakult, csak ki kéne állni az MSZP székház elé és, sorban le lehetne lőni őket, ahogy jönnek kifele.

Ez egy vicc, ha köpőnél dobókés van, vagy pisztoly?

Mindenki tudja, hogy itthon soha nem lesz iylesmi, bármikor szabadon járhatnak-kelhetnek.

freehckr 2009.04.15. 11:48:26

@Virág et.:
"CSökken az MSZP támogatottsága töretlenül"

Egyrészről tényleg "összerántja" a tájékozódásra képtelen, legfőképp idősebb, kiszolgáltatottabb polgárokat az MSZP mögé az ilyesféle terrorizmussal, nácikkal, nyilasokkal riogató kampány. Az utódpárt népszerűsége pedig nem emiatt csökken, hanem például a "miniszterelnök casting" cirkusszal elég rendesen amortizálták támogatottságukat, ráadásul a "vezérváltás" sem volt túl sikeres: Lendvai "Botox" csak ugyan azt a nyugdíjas munkásőr réteget tartja meg az MSZP mögött akik eddig is ott álltak, Bajnai elvtárs pedig egyáltalán nem egy "karizmatikus vezető", legfeljebb pár tucat tinilány kedvence lesz az új kormányfő, de 18 alatt egyebek mellett még nem is szavazhatnak.:)

"Én viszont nem akarok Madridot, remélem te sem"

Senki nem akar ilyet. Viszont a "félelemkeltés" a "magyar baloldal" (MDP/MSZMP/MSZP vonal) egyik közkedvelt eszköze... évtizedeken keresztül sikerrel alkalmazták.

Carnivora (törölt) 2009.04.15. 11:49:14

@Virág et.:

A kezed azt csinál amit az agyad parancsol ... alapesetben bár lehet te már előrehaladott parkinson kóros állapotban leledzel , akkor ez a példa nem jó.

Virág et. 2009.04.15. 11:49:45

@derelyegrádi szellem: Úgy gondolom, hogy ez kommunikációs zsákutca. Amennyit hoz, annyit el is vesz szavazatokban.

Ennél jóval egyszerűbb a jó öreg osztogatás. Az már bizonyított és legális is.

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Legyen igazad.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.15. 11:51:05

A zorbán a hibás, ez egyértelmű.

kill004 2009.04.15. 11:51:10

@Virág et.: "Ennél jóval egyszerűbb a jó öreg osztogatás. Az már bizonyított és legális is."

Most nincs miből. Marad a terrorista-nyilas-náci vonal.

Virág et. 2009.04.15. 11:51:16

@freehckr: Bajnai bejelentette, hogy nem indul 2010-ben.

@Carnivora:

Te miről beszélsz?

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.15. 11:51:24

@sorokinV: "Szakmailag meg nagyon gyenge focilabdába tenni bármilyen robbanó szert is, mert szerteszét robbanó bőrdarabkák nem okoznak jelentős kárt"

Lehet, hogy repeszbomba volt. Ürge... akarom mondani, focilabda bőrbe varrva.
Meg a békaemberek is...

Virág et. 2009.04.15. 11:52:12

@kill004: Dehogynincs ... IMF hitel? Vagy az EU-s pénzek?

Ugyanmár, ne legyünk naívak. Ma is ugyanúgy lopnak, mint régen. Ha más nincs, max adót emelnek és abból támogatják az inaktívakat.

Geza 2009.04.15. 11:52:39

@derelyegrádi szellem:
"Az Orbán vonalat a focilabda viszi."
Húha, akkor lehet, hogy a csőbombákat is hurkatöltővel töltötték? Hogy ez nem jutott senki eszébe! Meg ugye az is köztudott, hogy a lőporhoz szükséges szenet és salétromot _bányászni_ szokták (v.ö. "orbánbányák"), a harmadik komponens ként pedig főképp a borászok használják (v.ö. "szőlőhegyek"), na így már tényleg világos minden :) !

Meg hogy a kormányzati jósdának is adjak tippeket: orbán nevét visszafelé írva a nátrium-bromát képletét (NaBrO 3) kapjuk, ami -lévén igen erős oxidálószer- szintén heves exoterm reakciókra, akár robbanásokra is utal :).

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.15. 11:52:52

@kill004: "Most nincs miből. Marad a terrorista-nyilas-náci vonal."

1. hogyapicsába ne lenne miből? IMF hitel, csókolom.
2. több vasat kell a tűzben tartani.

rolika 2009.04.15. 11:53:31

@Virág et.: "Jelenleg kb 10 %-on vannak"

ez pont 10%-kal több, mint amit elfogadhatónak tartanék :-)))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.15. 11:53:32

@Virág et.: Nem visz el annyit. Ugyanis a józan értelmiség nagyrésze, átlát ezen a szitán és éppen ezért soha nem is volt az MSZP szavazóbázisa.

Kivéve természetesen, a szokásos álmű, talpnyaló vonulatot. Gondolok itt a Farkasházy-Hernádi-Koltai-Kern és hasonló "szinvonalas" művészekre.

Carnivora (törölt) 2009.04.15. 11:53:47

@Virág et.:

Próbálom megértetni veled a szituációt , de a hitvilágos A PÁRTban nehéz megingatni.

A pártból kell cirkusz leadják a megrendelést , majd jön a szlovák terrorista elereszt egy sorozatot , vagy focilabdába találnak húdebombát ...
A párt hétvégén levált egy rendőrfőkapitányt , ha a párt megyei testületének nem tetszik gyorsan visszahelyezik ... és így tovább. -

kill004 2009.04.15. 11:54:37

@Virág et.: Hohó! Az EU-s pénzek nem, Mariska néninek mennek ám! Az az ELIT-é, a megmondó embereké. Adót emelnek? Még? Azt már nem merik...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 11:55:23

@Virág et.: "Vagy ugye rendkívüli állapotot kihírdetni és Gyurcsányt örökös miniszterelnöknek választani. Hát ez sem jött be."

ez vitzes. az "ellentábor" pepitában ugyanezt szajkózza: 2/3-os többég, Alkotmánymódosítás, csak 8 évente lesznek választások, vagy még akkor sem, Viktor királlyá választatik, és sorolhatnám...

Ja, és még egy aprócska észrevétel: LEHET, hogy konkrét szavazatokat JELENLEG nem fial (ezt mutatja a 19% --> 10%), DE! Egyre több az ún "bizonytalan" szavazó. Na AZOKAT lehet még meggyőzni jövő tavaszig...

Virág et. 2009.04.15. 11:57:32

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Ez a másik tévedés. Hogy az értelmiség csak jobboldali lehet, kivéve a fizetettek. Meglepődnél ...
Ez pont úgy nem igaz, minthogy a nyugdíjas meg csak baloldali.

Mindig az áll a másik oldalon, aki nem én vagyok. Ez ilyen érv.

@Carnivora:

Érdekes lelkivilágod van neked.

Akkor már csak arra válaszolj nekem, hogy a Haza Bölcse Aki Sosem Hazudik miért nem csapott szét ezek között a kommunista pártkatona főrendőrök között amikor volt rá lehetősége? Mert ugyanazok az arcok cserélődnek a megyei főkapitányi posztokon 10 éve.

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 11:58:15

Az ügyöhöz meg annyit, azok után, hogy korábban a rendőrség nagy dérrel-dúrral lefogott embereket, majd sajtótájékoztató keretében elmondták, bizony ott megtalálták a Molotov koktél készítésének receptjét (üveg+gyúlékony anyag) találták meg náluk, illetve annak alapanyagait (üres üveg+benzin).

Meg aztán amikor terrorfenygetettség volt, aztán Szilvásy (taláz az legsötétebb gazember ezek közül) letagadta olyat ő nem is mondott, mert olyan nem is volt.

Ezek miatt én nem tudok semmit kapásból komolyan venni vagy elhinni, amit ezek mondanak akár ebben a témában is.

Tehát ha ez most komoly, akkor az előzőeket ezért nem kellett volna. Mert alaposan feltehető, nem csak én vagyok így ezzel.

Virág et. 2009.04.15. 11:59:06

@Seduxen: És egy ekkora bizonytalanságra bevállalnának ilyen súlyú bcs-t, amikor +9000 Ft nyugdíj bizonyítottan tízszer ennyit hoz legálisan?

Nehezen hihető.

kill004 2009.04.15. 11:59:08

@szmoker: Na, álljon meg a menet! Most kaptak egy nagy picsánrúgást az IMF-től, mert nem csinálták meg a kiadás csökkentést. Szerinteg ebből osztogatnak a nyugdíjasoknak? Nem-nem. A haveroknak, fejlesztési pénz, na az igen...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.04.15. 12:02:31

szerintem nem kell ezt igy tulragozni.
Miota bezartak a dilihazat sok allat maszkal pesten. Siman belefernek ezek a userek is abba a kategoriaba.

Van egy mondas: a legtobb dolog az, aminek latszik.

Carnivora (törölt) 2009.04.15. 12:03:39

@Virág et.:

Ennyire buta vagy? na ne már. Ők természetesen, mikor A PÁRT pozicízóba kerültek ugyanúgy belepofáztak a dolgokba csak bennük volt tartás ellentétben a komcsi utódokkal, akik gátlástalanul kihasználják ezt a hatalmi ágat is amihez alapesetben semmi közük nem lenne a civil kontrollon kívül.

Na eljut a tudatodig? vagy az időskori elbutulás már ilyen mértékben jelentkezik nálad? :D

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 12:04:07

@Virág et.:

"Bajnai bejelentette, hogy nem indul 2010-ben."

Akkor az biztos úgy is lesz. Egy bajnai nem hazudik. Még olyan társaságba se jár, ahol hazudnak! :-)

Szerintem nem ő dönti azt el, ha mégis kell még ő, akkor majd megmagyarázzák (pl ilyet én nem mondtam, láttunk már rá példát). Ha nem lesz rá szüksége a Pártnak, akkor tényleg visszavonul. És libatenyésztésnek szenteli további életét.

Carnivora (törölt) 2009.04.15. 12:04:35

@Dinin:

Jah lehet pár spontán idióta, de A PÁRT szép sztorit körít az esemény köré ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 12:04:48

@Virág et.: nem hiszem, hogy nyögdíjra most olyan bátran osztogathatna, mert esetleg az imf a faxukra lép...

különben meg, most a nyugdíjasok nagy része nem hiszem, hogy különösebben szeretné maszopékat, a 13. havi apanázs sokaknak fáj.

szerintem is túlbecsülöd az eccerű jómunkásemböröket, sokan tényleg azt hiszik el, amit a "varázsláda" mond.

én nem hiszem el, hogy valós fenyegetés lenne, amit a magyarok nyulai képvisel. ha tényleg fenyegetve lenne a politikai elit, akkor nem hiszem, hogy ferenc-tezsvír magában várakozna a reptéren csekkolásra, vagy előre bejelentené a kis blogján, hogy hova megy moziba, vagy merre fut reggelente. pláne, hogy kíséri kb nettó 3 testőr.

Ha valamelyik poilitikust ebben az országban TÉNYLEG meg akarná ölni valaki, akkor az már rég alulról szagolná az ibolyát...

kill004 2009.04.15. 12:04:56

@Dinin: Egy másik dolog pedig: Egyszer egy biztonságpolitikai fazon mondta: Amit a titkosszolgálatok nyilvánosságra hoznak, annak a negyede igaz, és fordítva. :))

sorokinV 2009.04.15. 12:06:36

@derelyegrádi szellem:

Molotov koktél készítéséhez alapanyag minden háztartásban megtalálható. Gyakorlatilag bárkit bevarrhatnak és bizonyítéknak ott van az üres sörösüveg, sebbenzin és az elő nem készített lepedő, ami csíkra tépve detonátor. Ha meg valaki olyan, hogy garázsa van, ott mindig van egy-két liter benzin. Monnyuk' focilabdában tritolt tényleg nem sűrűn tartanak normális emberek...

kovego 2009.04.15. 12:08:33

"Most komolyan, miért pont focilabdába rejtették a cuccot? "

Mert elfogyott az ürgebőr! :-) Igaz Virág et.? :-)

Virág et. 2009.04.15. 12:09:15

@Carnivora:

Még szerencse, hogy te tisztán látod a dolgokat, átlátsz a kommunisták ármánykodásán! Szerencsés Mo, hogy ilyen remek emberek élnek itt.

@derelyegrádi szellem:

Szerintem meg egyértelmű, hogy Gyurcsány indul.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.15. 12:11:28

Csütörtökön kapták el őket, VÉLETLENÜL pont Drazsé meghallgatása előtt. Ennek köszönheti szerintem, hogy miniszter maradt ....

De biztos csak a véletlenek összjátéka ...

kovego 2009.04.15. 12:13:34

350 rendőr egy este elkapott 4 nyuszit? Ezen még Drako is mosolyog! Az egész tv2-s videó alatt az az érzésem volt, hogy mindjárt elröhögi magát! Röhej az egész!

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 12:13:50

@sorokinV:

"Monnyuk' focilabdában tritolt tényleg nem sűrűn tartanak normális emberek..."

Ez igaz. Én is csak akkor teszek bele, ha bombagólra készülök. :-)

@Virág et.:

Hol? Min?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 12:15:25

@zero: húúú de naiv te vagy :)

és szekeres e.t minek köszönheti a maradását? titokban a magyar S.E.A.L felszámolta az Al Kaidát Afganisztánban?

hiller-haver? hm? 1 hét alatt akkorát javult a magyar oktatás, hogy az idei Nobel-díjakat minden kategóriában mi kapjuk?

és Lusta Dick?

Ne legyél már ilyen hüjjjje...

A maszop erős emberei maradtak. Én ezért hiányolom Moncsit a "szakértői" kormányból

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.15. 12:18:39

Igen. Vlsz.
Drazsé megígérte, hogy mi9ndenhol lesz járőr. Ez pont ebbe a képbe illik. Jelentősen javulni fog a közbiztonság, vagy legalábbis komoly törekvés lesz erre és vlsz eredményeket is fognak produkálni.
De ez csak átmeneti. Csak akkor lehet hinni nekik, amikor kisliba legel a sírjukon.

Virág et. 2009.04.15. 12:19:25

@derelyegrádi szellem: 2010-ben mint min elnök. Ezért a választások előtt 1 évvel a visszalépés.

Szerintem.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.15. 12:20:03

Én nem hiszem el hogy ezek a dolgok valóságosak. Az egész olyan amtaőrizmusra vall, szánalmas az egész.
Nekem inkább amolyan gőzkieresztési hadműveletnek tűnik ez az egész. elment az elmebeteg, kurva gyorsan lezárnak egy mindenki által zavarosnak tűnő valamit, új kormányt hirdetnek látjátok nincsen itten semmi gond működik minden.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.15. 12:22:36

a NNI filmje igazi propaganda anyag. Ilyet bizonyításhoz nem használnak fel. max ezeknek a részeit. Akkor minek kellett összeállítani a bemutatófilmet.
Csak a közönségnek kell ilyen.

sorokinV 2009.04.15. 12:25:07

@derelyegrádi szellem:

Ha úgy érzed kirobbanó formában vagy? ;)

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 12:25:26

@Virág et.:

A feri 2010 ben miniszterelenök lesz, akkor disszidálok.

Ha csak jelölt és az is marad, akkor maradok.

Egyébként nekem tök midnegy ki a mszp JELÖLTJE, akkor sem szavazok rájuk ha feri lesz, akkor sem ha más.

De szerintem nem feri lesz a jelölt, bár most lehet azt modták neki.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.15. 12:36:37

@derelyegrádi szellem: ezt mondtam én is 2002ben. oszt itt vagyok. vazz.
mondjuk tényleg. vagy tökön szúrom magamat.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.15. 12:37:13

vagy 98ban? nem is tudom már.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.15. 12:45:35

@kovego:

Ő mindig így nyilatkozik. Ezzel mutatja, hogy sokmindent tud, amit nem köthet az egyszerű, butus állampolgárok orrára.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.04.15. 12:57:34

@Stoney Hill Billy: Áh, ha saját embereik, akkor is pislogás nékül a nyakukba varrnak 15 évet.
Kommerekről beszülnk, itten, a koncepciós perek mestereiről.

Amúgy szerintem a Magyarok Nyulai tényleg létező, méretes béna balfékek bandája. Szalonterroristák, gájricsi-gengszterek, amatőr forradalmárok. Mondjuk pénzük az van, egy egyszerűbb (nem katonai) golyóálló mellény 150-200 ezer forint.

molaris 2009.04.15. 12:57:54

@Virág et.:
Csak annyit árulj már el, ha ez a pár hülye a szervezet, akkor mi a fenét csinált másfél évig az NBH?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.04.15. 13:01:31

én erre szombaton ezt írtam Eric húsvétsiratójába offtopicként. még tartom a véleményem.

ezek a nyulak fejlődőképesek. többsejtűek. és a legjobb úton vannak afelé, hogy nagyot pukkantsanak. ez már nem molotovkoktél kategória. bombák. helyesebben: robbanó focik. (lsd. videó)

no persze nem a "nuclear football", mint ámerikában, hanem csak valami szösszel töltött laszti. és ezzel törtek volna a szocialista képviselők életére - mondhatni - elvetemült cselekményre készültek.
no persze nehezen tudok elképzelni egy 65 év körüli képviselőt egy úgy-ahogy guruló (de pattanni nem pattanó) focival. mindegy.

a terrorizmus rossz dolog. büntetni kell.
szocialista képviselőket felrobbantani is tilos, bár néhányak szerint igény volna rá.
ezt is büntetni kell.
szép és ügyes a karhatalmistáktól, hogy elfogták a merényletre készülőket.

de vajon miért pont most?

és már hajlandóak egyes orgánumok összekombinálni a halálos tatárszentgyörgyi támadásokkal. meg Hiller házáva. meg Kóka vödrével, és a szocialisták lábtörlőivel.
már tényleg csak az ex-orfk-szóvivő elázott irodája hiányzik.

(zárójeles megjegyzés: ki az a szerencsétlen amatőr balfék, aki otthon gyárt molotovot és készen - értsd: kanóccal az üvegben - tárolja újságpapírba csavarva? szerintem ez életszerűtlen. benzint kannában tök legálisan vihetsz magaddal az autóban. de az üvegben ronggyal körítve már nehezen magyarázható. bár a terroristáknak nem kötelező okosnak is lenniük.
de nézhetnének pl 24-et. és akkor megtudnák, hogy a tévében a terroristák nem a spejzban tartják a WMD-ket.)

Carnivora (törölt) 2009.04.15. 13:04:47

@Virág et.:

Örülj neki neked még nem kellett megtapasztalni látod mennyivel gátlásosabbak voltak Orbánék ...

freehckr 2009.04.15. 13:13:21

@Virág et.:
"Bajnai bejelentette, hogy nem indul 2010-ben"

Egyrészről mondott ő már mást is, amiről később kiderült, nem igazán állja meg a helyét. :) Másrészről pedig valakit "virítania" kell az MSZP-nek, legkésőbb pár hónap múlva, de az EP választásokhoz már így is késésben vannak. Ugyanis sokat nyom a latban az adott párt "vezető egyénisége" egy választásokon, márpedig Lendvai "Botox" mint pártelnök, mögötte Kisz Péter, Draskovics, Szekeres és Hiller elvtársak mint "univerzális" miniszterek nem igazán fognak új szimpatizánsokat hozni az MSZP-nek.

Bajnai most egy "teszt" is egyben, ha valahogyan képes lenne megállítani az utódpárt támogatottsági zuhanását, esetleg némiképpen javítani rajta (amit ugye az eddig bejelentett "megszorításokkal" alapjában véve el lehet vetni mint lehetőséget), akkor egészen biztosan az ő többemeletes arcképét fogjuk látni (legkésőbb) jövő tavasszal szerte az országban.

Persze ez attól is függ, hogy Szilvásy elvtárs után Ficsor elvtárs milyen koncepciókkal készül "hiszterizálni" a népet az NBH élén...

dr.justice 2009.04.15. 13:20:53

Nem kellene védeni, aki otthon engedély nélkül robbanóanyagot, lőfegyvert, lőszert tart. Akár véletlenül is komoly károkat/sérülést okozhat. Mellesleg bűncselekményt követ el.

Ettől függetlenül a magyarok nyulai szerintem is valahol a húsvéti nyuszi illetve Bob és Bobek közé sorolhatók be rendszertanilag.

Virág et. 2009.04.15. 13:22:51

@derelyegrádi szellem: meg a többiek is (de sok emberrel kell már megint vitatkoznom :))

Pedig ő lesz a jelölt, ebben egészen biztos vagyok. Ki lenne más? Bajnai nem szónok, ebben gondolom egyetértünk. Kiss Péter vörös posztó, szó szerint. :) Más meg nincs is a baloldalon.

@molaris:

Túl van lihegve az NBH. Az állomány nagy része volt rendőr és összességében eléggé túlmisztifikáltak/túlbecsültek.

Carnivora (törölt) 2009.04.15. 13:32:35

@dr.justice:

Nem érted ... semmi baj azzal, hogy lekapcsolták ezt a pár balfaszt sőt dicséretes. Csak tudod a máz amivel utólag leöntötték az a gáz. Ez olyan, mintha elédtennének egy finom sütit, majd egy kapafogú gülüszemű leszarná , és tálalás mellé még nyomna is egy expozét, hogy ez milyen fincsi lett így ... -

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 13:37:13

@Virág et.:

Akkor fogadjunk megint. Ha 2010-ben a feri lesz az mszp miniszterlenök jelöltje, akkor nyertél, ha nem, akkor én. A tét egy üveg VÖRÖS bor. Jó fajta.

Dupla vagy semmi alapon még feltenném, hogy a bajnai nem vonul vissza a politikától, de sajnos elég meghatározhatatlan mi a "politika".

Ha megint nyerek, akkor ezúttal majd megis adod?
:-)

"Kiss Péter vörös posztó, szó szerint. :) "

Helyesen a mondat: "Kiss Péter vörös pRosztó, szó szerint."

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 13:39:07

@molaris:

mit csinált volna. Szervezte őket.

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 13:41:12

@freehckr:

"Persze ez attól is függ, hogy Szilvásy elvtárs után Ficsor elvtárs milyen koncepciókkal készül "hiszterizálni" a népet az NBH élén..."

Mivel mentoruk teljesen azonos, azonosakkal.

Virág et. 2009.04.15. 13:42:41

@derelyegrádi szellem: Kizárt, hogy megadjam, nem szoktam, tudod. :)
A fogadást állom. Annyi feltétellel, hogy legyen vis maior ha Feri meghal.

Tudjátok honnan lehet tudni, hogy ez végre tényleg szakértői kormány? Nincs női tagja. :)

(Bocsánat, laspalmastól és a női olvasóktól, magas labda volt.)

freehckr 2009.04.15. 13:45:55

@derelyegrádi szellem:
Esetleg a "dupla vagy semmi" alapon hajmeresztőbb cirkuszra számíthatunk...

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 13:47:51

@Virág et.:

Rendben, a vis major okot is tudomásul vettem.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 14:06:33

@derelyegrádi szellem: én meg kívánom... meg el is határolódok...

reKorrekt 2009.04.15. 14:14:08

Draskovics túl sok 24-et nézett. Terrorista sejt? Annya picsáját azt :)

f.m.j. 2009.04.15. 14:31:42

No, tehát a magyarok lennének azok, akik felrobbantják a baloldali politikusokat, ölési szándékkal, aztán a magyarok lennének azok is, akik cigányokat írtanak éjjel-nappal, meg azok is mi vagyunk, akik olyan lusták vagyunk, hogy nem sztrájkolunk, csak folyton elégedetlenül picsogunk, és lógunk az állam csecsén, főleg a nyugdíjas, és kismama korosztály :) így ellehetetlenítve az államot, aki pedig oly sok jót tett velünk... tüntetni se tudunk rendesen, se rendszertváltani, feketén dolgozunk, és nem adózunk, lopunk, csalunk, hazudunk, és öljük a kisebbségi társadalmat, -hogy szavam ne felejtsem...

Istenem, de szar is itt élni...

nagyM · http://nagym.blog.hu 2009.04.15. 14:34:08

Draskovics gáz.

Azonban valahogy nem tudok sajnálni embereket, akik bombákat gyártanak, meg éles fegyvereket, golyóálló mellényeket tartanak otthon. mi a fasznak?

persze azt se tartom 100%-ig kizártnak, hogy az egész balos cselszövés, de öszintén: nem ennek a variációnak van nagyobb esélye....

Olyan terroristák ezek, mint a magyar narancs. kicsit balfaszok, meg amatőrök, de a mieink! :D

martonx 2009.04.15. 14:48:12

@Virág et.: Azért lássuk be a nyugdíj emelésnek, osztogatásnak a mostani helyzetben nincs realitása.
Szerintem a komcsiknak ez az utolsó ütőkártyájuk maradt szavazat szerzésre.
Hogy ez nem lesz elég mindannyian tudjuk. Szerintem egy céljuk van, hogy a Fidesz nehogy 2/3-os többséget szerezzen.

Lesz itt nyáron egy fasza Jobbikos EP-be kerülés, aztán el fog szabadulni a szélsőjobb pokol. Amiért előre bocsátom nem a szélsőjobb lesz a felelős, hanem a nevükkel visszaélő baloldali kampány úthenger.

martonx 2009.04.15. 14:54:31

@derelyegrádi szellem: Virág et-nek igaza van. Feri nem vonult vissza a politikától.
Én annyi kiegészítést tennék, hogy ha nem is 2010-ben, de legkésőbb 2014-ben biztos megint Feri lesz az Elitek új vezére.
Addigra Viktorék majd összekaparnak megint valamit a szarból, és 2014-ben ismét indíthatják a komcsik az osztogatós kampányt.

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 15:17:55

@martonx:

Azt én sem gondolom. Csak azt nem hiszem, hogy 2010-ben őt indítanák. Bár én örülnék neki, mert akkor talán még 10 %-ot sem kapnának.

ferit már az mszpsek túlnyomó része is a pokolba kívánja.

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 15:30:49

@Virág et.:

Attól függ. Egy venezuelai börtönben nagyon hosszú, a Bahamákon esetleg kevés is lehet. :-)

Beer Ninja 2009.04.15. 15:38:32

Bocs, hogy én is hozzáokoskodok itt a dolgokhoz, de nekem sántít ez a terrorista mese.
Tegyük fel, hogy emberünknek van annyi esze/pénze/kapcsolata, hogy feltűnés nélkül beszerzett golyóálló mellényeket, robbanószert, esetleg otthon gyártotta (ehhez már valóban kell egy minimális gógyi, hogy ne robbantsa fel magát).
Eszerint ha van minimális esze (elvégre évekig rejtve maradt), akkor mi a francért tartja előre berongyozva a molotov koktélokat? A tűzszerész meg belelát a focilabdába, hogy mi is van benne pontosan? Én biztosan nem vágtam volna ki a többiek közelében.
Vagy kivétel nélkül az ötvenvalahány szereplő iszonyat balfasz (nem hiszem) vagy mind elképesztően zseni (hááát...), vagy mind szerepet játszottak. Szerintem.

Momentán szavazatot hoz vagy sem, de a kommunista gépezet 1917 óta úgy működik, hogy a párt 'eszei' folyamatosan megmondják, hogy éppen ki is az ellenség, akitől csak ők tudják megvédeni a dolgozó népet, és aztán gyártottak is hozzá megfelelő álellenséget. A sajátjaikat sem sajnálták felhasználni ehhez (lásd Rajk-per és még nagyon sokat lehetne sorolni).

molaris 2009.04.15. 15:55:46

@derelyegrádi szellem:
Na- hát pont ezért kérdem: miért nem tudták hamarabb megbuktatni a saját kreatúráik? Meg hol van a gépityu, amivel összecsúfították a Teve- palotát?

monstress 2009.04.15. 15:57:28

Ne add nekik a tippeket, mert még azt is ezeknek a szerencsétleneknek a nyakába varrják :-(

molaris 2009.04.15. 15:59:07

@Virág et.:
Azt én sem hittem, hogy zárdaszüzek dolgoznak ott. Viszont szinte korlátlan eszközzel rendelkeznek a bűnmegelőzéshez- felderítéshez. Túl sok energiát emészt fel az ellenzék megfigyelése, és nem veszik észre, hogy betámadják a MOL- t? Pl.!

fairi 2009.04.15. 16:23:09

@Virág et.:

"Jelenleg kb 10 %-on vannak, ami majdnem feleannyi, mint kb 1 éve. "
ez semmit nem jelent,közvélemény-kutatások sokat nem érnek..kell egy jó kampány,náciveszély és mi megoldjuk,elfogtuk a magyarok nyilait,az orbán az szélsőjobb..blablabla
20%.ot szó nélkül össze lehet kaparni...
Kampány sokat ér..

Ez az egész ügy bűzlik,egész nevetséges..
Nem akarok robbantásokat Mo-ra,de ha vki akar lsd aranykéz utca,meg tudja csinálni bmikor..

Virág et. 2009.04.15. 16:31:19

@fairi: Tendenciákat azért elég nagy megbízhatósággal tud jelezni a közvélemény-kutatás.

Az Aranykéz utcában profi bűnözők voltak, ezek itt balfék turbómagyarok.

Kampfer 2009.04.15. 16:43:41

Üdv Mindenkinek!

Nem olvastam el mindent, mert sajna ismét rohanásban vagyok, de a poszthoz a következőket tudnám hozzátenni:

Elkapták a nyilakat... El az anyjuk picsáját! A következő történhetett:
Drazsé beszart, hogy repül, mint a libaszar, gyorsan ki kellett valami madzagot találni, amit bekenhetnek mézzel, legyen mit nyalnia a gordonnak húsvétig. A gép kidobott négy nevet a megfigyeltek közül. A sünök beugrottak a szolgálati suzukiba, valaki visszarohant a raktárba a cuccokért, amit majd meg fognak találni, míg a másik az ottfelejtett úttörő fényképezőt hozta el, legyen mivel fotózni. Kimentek, elkaptak, lepakoltak, fotóztak, elvittek, telekürtöltek... Majd másnap a sündőrségi szóvivő telekürtölte a nagymagyar médiát a "pravdával" : megvannak a nyilak! Szerencsétleny nyilak meg azt sem tudták, hogy ők nyilak, de mindegy...
Az elmúlt években már megtanultam, hogy kishazámban az igazság úgy kapható meg, ha bármely szóvivő állításait negálom, majd gyököt vonok és az eredményt harmadolom...
Ez esetben megint lehet náczizni, lehet szélsőzni és "naugyézni" a libeknek és a maunikasó nézőinek. Egy mónika után kapnak egy antóniát a qrvanagy igazsággal...! Se liba, se kartellezés, se korrumpálódás, de nyilak tegezszámra! Magyarország! Én így szeretlek... Omg...!
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

fairi 2009.04.15. 16:48:54

@Virág et.:

Elég egy jó kampány és megváltozhat.
Így szemembe semmit nem ér ez az eredmény..
Lsd. Gyurcsány ígérethalmaza és győzelme 2006-ban!

Virág et. 2009.04.15. 16:59:48

@fairi: Azért 2006-ban nem is állt 10%-on az MSZP senkinél. Messze nem.

Az adakozást/ígérgetés kapcsán egyetértünk, ezt mondom már jó pár hozzászólás óta. Azzal lehet szavazatokat szerezni. Náciveszéllyel riogatással nem. Erre eddig még nem volt bizonyíték és a közvélemény-kutatások által mutatott népszerűség-csökkenési tendencia sem ezt az elméletet látszik igazolni.

De lesz egy főpróbánk: az EU választás. Ha az MSZP viszonylag jól szerepel, akkor igazat adok nektek.

Erre gyakorlatilag 0% az esély.

Horizont 2009.04.15. 17:30:03

Elkapták a Magyarok Nyilai Nemzeti Felszabadító Hadsereg (!!!) 4 emberét.
Reagálás? Attól függ az illető jobb oldali-e vagy baloldali? Ha baloldali akkor simán beveszi, hogy a terrorizmus nyaldossa hazánk küszöbét és lám már ilyen eszközökhöz folyamodik a jobb oldal, hogy fel akarja robbantani vezetőinket. És milyen jó rendőrségünk van, hogy ezt megakadályozták:)
Ha jobb oldali az illető akkor azt hiszi, és terjeszti, hogy ezt Drazsé szervezte meg figyelemelterelésből (!) és, hogy megmentse a bársonyszékét. (ami amúgy betonbiztos a segge alatt-sajnos), összeesküvés elméletek sorozata születik, nyújtják mint egy argentin szappanoperát.
Tehát mindenki saját szája ízére dolgozza át:)
Nekem mindig Mór jut eszembe.Micsoda verziók születtek anno, és senki nem gondolt ilyen "pofon egyszerű" gyilkosokra. Én meg simán el tudok képzelni ilyen balfasz embereket,mint ez a 4, annyi hülye van köztünk! És sajnos simán el tudom képzelni, hogy ilyen balfasz nyomozás folyik a rendőrségünkön.

Virág et. 2009.04.15. 17:38:08

Mindannyian láthattuk a videót, ahol a bátor hazafi harcbaszállt a 2-es villamossal.

Ezek után én már semmin nem lepődök meg.

vadasmarha balra 2009.04.15. 17:42:21

Ezek a gaz diverzáns elemek megint előkerültek gyermekkorom bárgyú szovjet filmfiguráinak kisérteteként!

dr.justice 2009.04.15. 17:42:25

@Carnivora:

Hát, szerintem értem. És kb. ugyanazt mondtam, mint te.

tudi 2009.04.15. 18:54:00

Végra hős rendőrségünk elkapta a veszélyes terrorista elemeket akik miatt már aludni sem lehetett nyugodtan szegény sokat gyötört országunkban.
Most komolyan szerintem az Al-Kaida sírva röhögne azon, ha megtudná mit vitt végbe az a "szervezet".

martonx 2009.04.15. 18:58:23

@Virág et.: Nagy hiba volt a nem szétcsapás. Ennek isszuk most is a levét (többek között).

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.04.15. 20:15:24

Szegény csórikák.
Szerintem egy bevállalósabb fizikatanár is csinált már 5ször durvább anyagot.

Egyébként tényleg nem ártana már egy valamire való terrorszervezet.

Win Elen 2009.04.15. 23:51:18

@martonx:


(nem olvastam meg vegig minden kommentet) Ha elfogadjuk a szavazatvasarlo szandektol hajtott panikkeltest - es el kell fogadnunk - akkor a baloldal mostanra mar nagyjabol minden celzott voksot megszerzett, amit ezzel meglehetett szerezni. Innentol mar a kezeletlen, adott problemakbol fakado rasszizmus fele sodrodast pont hogy nem tompitja, hanem gerjeszti. A bizonytalanok, mar nem azon gondolkodnak, hogy mi lesz ha a garda a jobbik a tuntetok "eldurvulnak", hanem hogy talan megis tobb igazsag van ott, ahol, es amirol vegig csak a remhirekbol lehet ertesulni. Ez persze nem jelenti hogy nincs valos alapja annak hogy ezek a csoportok konnyen egy esetleges, immar vallalhato rasszista, fasiszta ideologival azonosuljanak. De talan - a jobbkliknek is uzenve - igaza lehet Lendvainak, "meg kell tanulni kommunikalni a baloldalnak". No persze nem az eddigi demagogiban pancsolva, hanem kimondva a valodi problemakat, es szorosan hozasimulva annak megfelelo tetteket is vegrehjtani. ((nagyon nem ram vall, hogy ezt mondjam de a szetrohasztott politikabol valo eltunes egy tokeletesen passzolo tett lenne))

molaris 2009.04.16. 00:50:07

@Virág et.:
Ha már szélmalom nem jutott neki.:)

Carnivora (törölt) 2009.04.16. 08:55:55

"A Nemzetbiztonsági Hivatal immár hivatalos verziója szerint saját számítógépes rendszerét érte informatikai támadás, ezért kezdődött a titkos információgyűjtés. "

"Szilvásy György az Index március elején megjelent cikkére [1] reagálva azt állította, hogy ő soha nem vádolta az UD Zrt.-t az NBH rendszereibe való kémszoftveres behatolási kísérlettel, sőt ez vádpont sem volt a céggel szemben."

index.hu/belfold/2009/04/16/buszke_a_csanyi-ceges_akciora_az_nbh/

Virág elvtárs ennyit a független hatalmi szervekről ...

Carnivora (törölt) 2009.04.20. 08:30:30

Gyurcsány-képre lőtt célba Rózsa-Flores
Szurdokpüspöki házában fegyvereket és pokolgép-alkatrészeket találtak a rendőrök.

-

Komoly az NBH meg NNI, hogy ez meg otthon géppityuval lődözgetett, és nem tűnt fel senkinek ...

süti beállítások módosítása