Skip to content


       Szűrés lista

Turul-puzzle

Lefűrészelték a kismegyeri Napoleon-emlékmű tetejéről a bronz turult még péntekről szombatra virradó éjszaka. 1897-ben közadakozásból emelték Győr kismegyeri városrészében a Napóleon-emlékművet, az 1809-es csata elesett hőseinek tiszteletére. A kőoszlop tetejére egy bronz turulmadár került. Ez volt az:



Elég hamar meglett:

 

"A mosonmagyaróvári kapitányságnak még szombaton jelezte egy jánossomorjai színesfémátvevő, hogy Győr környékiek gyanús eredetű anyagot akarnak neki eladni. A körzeti megbízott azonnal a helyszínre ment, ahol három ládányi bronzanyagot talált, amit lefoglalt, majd a gyanúsítottakat előállította.

A győri kapitányság vagyonvédelmi csoportjának vezetője, Takács József főhadnagy elmondta, a Győr környéki gyanúsítottak közül a 32 éves B. Ákos orgazdaságért, lopásért, s más bűncselekményekért már többször volt büntetve. Ugyanúgy a 30 éves R. Sándor is, akit egyedi azonosító jel megváltoztatásért, testi sértésért, orgazdaságért büntettek, míg a 24 éves R. Péter rablásért, testi sértésért volt már büntetve.

A Győri Városi Bíróság első fokon elutasította az ügyészségnek a gyanúsítottak előzetes letartóztatására tett indítványát, ezért őket a rendőrségnek kedden délután szabadlábra kellett helyezni. Az ügyészség fellebbezett a döntés ellen."

Miért is kell előzetes, nem igaz?

Hiszen a makulátlan előéletük, a példás, kispolgári életvitelük, a prezíz és becsületes adófizetésük mind azt mutatja, hogy ezek a szegény, szerencsétlen illetők nem érdemlik meg az előzetest.  

Másrészt kurva nagy meló szétkapni ilyen fecnikre egy fémtömböt.
Ha felajánlanánk nekik, hogy legálisan, bejelentve dolgozhatnak ebben a "szakmában", vagyis napi 8 órában bonthatnák szét a fémet, bruttó 100 ezer forintos fizetésért, vajon kapva kapnának az alkalmon? 

Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr581064841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszkep 2009.04.15. 08:06:50

Mit is lehet erre mondani...
Kötelet az elkövetőnek és a bíróság ileltékes "elvtársának" is!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.04.15. 08:12:11

"Miért is kell előzetes, nem igaz?"

Semmi szükség előzetesre. Falnak velük, aztán golyó. Olcsó, gyors, elrettentő hatású.

Gerik001 2009.04.15. 08:25:01

Jómunkás emberek.

méghogy lusták. Nem kis melo lehet igy feldarabolni egy szobrot. Mehetnének a brazilgépsorra.

kill004 2009.04.15. 08:27:20

"A Győri Városi Bíróság első fokon elutasította az ügyészségnek a gyanúsítottak előzetes letartóztatására tett indítványát, ezért őket a rendőrségnek kedden délután szabadlábra kellett helyezni."

Ez ám a felhívás keringőre: csináljátok csak nyugodtan tovább, következménye majd lesz valamikor, talán... Ha így haladunk 2011-re csak marad 1-2 műemlék az országban. Ennek az országnak reszeltek. Kész.

martonx 2009.04.15. 08:28:15

Gondolom megunták a bodzását. Elmentek vasazni.

Ha minden színesfémátvevő ilyen becsületes lenne, kihalna a vasazó szakma.

És ha minden rendőr ilyen gyorsan, és becsületesen reagálna, kihalna a bodzázás szakma.

monstress 2009.04.15. 08:31:11

A kis kacsóikban az összes kis huncut csontocskát törném ilyen gondossággal apró dirib-darabocskákra, hogy ott enné meg õket a redva!

A bíróságot ne bántsátok, biztosan csak azért engedték el õket, hogy a gárda könnyebben megtalálja õket - ha volna bennünk annyi bátorság, mi látnánk meg a felhívást a keringõre!!!

monstress 2009.04.15. 08:33:37

@martonx:
A rendõrök csak maszatoltak, a gárda nyomozása vezetett eredményre:
kuruc.info/r/35/38700/

Gerik001 2009.04.15. 08:37:12

Most lehet az a baj hogy keveset aludtam, de kénne csinálni lomb meg fünyesedék átvevöhelyet.

Éjjel menne az illegális fünyirás, összel nem lenne egy levél se a parkokba. :)

epres négercsók 2009.04.15. 08:38:43

Elnézést, nagyon OFF leszek.
A következő, gaskógyalázó posztba kéretik beleírni, hogy nem csak egy hosszú hétvégét qrt el szándékosan ez a mocsok, hanem úgy mellékesen, április 30-án vannak a középiskolai ballagások. Mert egy hosszú hétvége elúszik emiatt, az hagyján... de basszus, az én testvérem egyszer ballag az életben, és nem fogok tudni leutazni hozzá.
Elnézést, ki kellett adnom a dühömet.
ON

Lillycat 2009.04.15. 08:39:35

Persze, hogy szabadlábon vannak, hiszen cigányok. Az egy védett faj. Nem tudtad Zero?

eszkep 2009.04.15. 08:41:31

@monstress: el sem hiszem! Nincs az az abszurd sztori, amit ne lejetne überelni!

Nos... Kötelet az illetékes rendőrkapitánynak is!
(Vélhetően nem is gondatlan kötelességmulasztásról van szó, hanem szándékosról!)

monstress 2009.04.15. 08:51:38

Állítólag a szokásos lelkesedéssel és alapossággal maszatoltak a technikusok, és már össze is pakoltak, amikor a gárdisták felfedezték az elektromos szekrényt, ahonnan az áramot vételezték az elkövetõk. Itt a gárda visszahívta a yardot, majd szagot fogott és felkutatta a környékbeli cégek biztonságijait, meg a fémtelepeket. Valahogy így.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.15. 08:52:43

Igen, illett volna kiemelni, hogy a gárdások kiállása nélkül nem történt volna meg. Erre való a gárda, nem sorfalazni.

@epres négercsók: Teljesen megértem az elkeseredettségedet, de ezt köszönd olyan értelemben a fidesznek, hogy már rég kikényszeríthette volna az előrehozottat, ha akarta volna. A Gaskó féle sztájk lenne az utolsó szalmaszál.

3. témám, zero tervezed, hogy megemlíted, Bajnai nem hozatta be a történelmi zászlókat, mert köztük van az árpádsávos?

icelpro (törölt) · http://mousepad.blog.hu 2009.04.15. 08:56:38

Megjegyzem, a győri városi bíróságra nézve testületileg a kötél általi halált javasolnám. Természetesen a bodzagyüjtőkkel folytatott kis ungabunga után. :D

monstress 2009.04.15. 08:57:03

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
hát igen, ez már a vég kezdete, csak attól tartok, elõbb a miénk, mint az övék...

monstress 2009.04.15. 08:57:35

@monstress:
mármint a történelmi zászlók hiánya...

f.m.j. 2009.04.15. 09:04:57

nol.hu/belfold/lap-20090415-20090415-31

Érzem én, hogy itt búvik vmi a sosrok között, miszerint talán nem is a motorosokról van szó?... :)
Ez nagyon egybevágna, ha a parlamenti ganékról mintázta volna, különösen ezeket a sorokat:

"Létezik Magyarországon egy agresszív, magát a köztársaság törvényein kívül helyező destruktív csoport, amely visszaélve a polgárok türelmével, jóhiszeműségével évente több mint százötven napon át, tavasztól őszig terrorizálja a lakosságot. Erkölcsi gátlásaik nincsenek, érzelmi intelligenciájuk nulla, pusztán önös érdekeikből - lehet szó anyagi vagy éppen szexuálpszichológiai természetű motivációról, de a legtöbb esetben valószínűleg csak a torzult elmék diktálta mániáról - képesek ártatlan emberek millióit zaklatni, életminőségüket jelentősen rontani.

Ez a gátlástalan, antiszociális, kártékony kisebbség az utóbbi években egyre növelte létszámát, egyre nagyobb vonzerőt gyakorol a tisztességes családokból származó, de még kialakulatlan egyéniségű fiatalokra és persze a társadalom jellemhibás, deviáns, periferiális tagjaira. Ezt a magyarellenes csoportot, bár én nem félnék kimondani a faj szót sem, hiszen ezek az emberek nyilvánvalóan genetikailag képtelenek a normális, szociális létre, alantas ösztöneiket beteges hajlamuk diktálta brutalitással szabadítják rá a nemzet még egészséges érzületű és sajnos túlságosan is jóhiszemű tagjaira, általában motorosoknak nevezik."

Hát nem gyönyörű? Mindenki behelyettesíthet amit akar..., most a bodzaszedőket, éppenséggel...

Ui: a libásnál ezt már megjegyeztem, de azon már túlhaladt az idő

f.m.j. 2009.04.15. 09:06:53

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Így legalább kidreült a hazaszeretete, meg a hazafi mivolta. Igen, ő hazafi, de nem a mi hazánké...

monstress 2009.04.15. 09:10:27

@fmj:
Szerintem inkább provokálólag visszautal a mi cigánybûnözéssel kapcs. nézeteinkre, és ez alapján veszi õ is egy kalap alá az motorosokat...

monstress 2009.04.15. 09:12:15

@fmj:
Ja, micsoda hazafi, milliárdokat menekít hazája adórendszere elõl offshore cégekbe, de nekünk még a keserû piruláról is sajnálja a cukormázt!

f.m.j. 2009.04.15. 09:15:26

w.blog.hu/2009/04/15/akinek_nem_inge_6

...és így adja elő egy Uj Péter tanítvány Bajnairól a véleményét...

@monstress: lehet, de "mi" csak a bodzaszedő, szobortolvajokra gondolunk, vagy nem? Mert én igen. Nekem simán eszembe jutott, hogy ez egy frappáns leirata a mostani politikai elitnek, és annak a szinjátéknak, amit itt rendeznek.

f.m.j. 2009.04.15. 09:16:37

@fmj: ja, meg azoknak az értékeknek, amit itt közvetítenek

System failure. :) 2009.04.15. 09:17:34

"A mosonmagyaróvári kapitányságnak még szombaton jelezte egy jánossomorjai színesfémátvevő". Ebben a gárdának volt a keze . Megmondták, hogy EJNYE-BEJNYE LESZ ha átveszik. Említettem már hogy beléptem a Magyar Gárdába? :)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.15. 09:28:13

A TESTI FENYÍTÉS meg fogja állítani ezeknek az állatoknak a barbarizmusát.
Más intézkedés nem jelent számukra sem jog- sem egyéb hátrányt.
TESTI FENYÍTÉST!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 09:32:18

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": látod, ezt én is furcsálltam. szégyeljük a történelmi zászlókat, vagy mijjafasz?

f.m.j. 2009.04.15. 09:35:53

@Seduxen: nem szégyenérzet ez részéről , hanem szarba se vevés... Bajnainak (sem) fontos a nemzet, és az ehhez tartozó tudat, érzés, jelképek, ez van.

Mourinho már nem a király 2009.04.15. 09:39:44

Csak én látom előre, mondjuk 2 hét múlva jön majd egy két soros rövidhír eldugva a legutolsó sarokba, miszerint brutálisan megvertek egy jánossomorjai férfit? De persze annak éppen semmi köze nem lesz a mostani esethez, minden egyéb csak kitaláció és provokáció.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 09:51:23

@fmj: kérdés, hogy ezt Gordon B. találta -e ki, vagy... ??? Vagy KI?

Mondjuk nálam tegnap az egész parlamenti ülésnap lebaxta a biztosítékot. Navracsics is amit előadott. És kedélyesen elröhingcsélt az egész szájbatekert frakciója a háta mögött.

Hogy baxxák teherbe mindannyian az anyjukat a ravatalán! Lehet, hogy ők jól szórakoznak, de nyakig ülünk a szarban, inkább dolgozni kellene.

A másik meg: "kegyesen" szavaztak a Seres-féle népszavazási kezdeményezésről (ugye kötelező kiírni). Kérdem én: MI A KURVA ANYÁTOKÉRT nem lehetett ezt megelőzni, hogy TI MAGATOK szabályozzátok, ha előbb nem, hát akkor, amikor összejött a 600.000 aláírás? Rögtön spóroltunk volna 4-5 milliárdot, amibe a népszavazás majd kerül...

martonx 2009.04.15. 09:51:39

@epres négercsók:

A MÁV manapság már nélkülözhető. Használjátok ti is a Teleautó rendszert. Szerintem baromi jó, csak sajnos egyelőre az emberek nem ismerik.

Regisztráljatok minél többen, és elfelejthetjük a MÁV-ot. Ráadásul olcsóbb, és kényelmesebb is :-)

www.oszkar.com

Bocs a reklámért, de tényleg működőképes az elképzelés.

martonx 2009.04.15. 09:56:11

@monstress: meg is lepődtem, hogy a rendőrök csináltak végre bármi mást, mint a tökvakarás, meg tüntetők szétverése.

Ezek szerint megint nem történt csoda a rendőrség hozzállásával.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.15. 10:00:47

"egyedi azonosító jel megváltoztatásért"

Ez vajon mit jelent?
Személyi szám meghamisítása? TB-szám? Vagy mi?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 10:07:12

@laspalmas: nem. pl a kocsin a rendszámot ha átfested, azt asszem ez a tényállás. de miért is?

martonx 2009.04.15. 10:07:25

Gondolom fegyverről azonosító szám eltüntetése. Feltételezem az illegális fegyverkereskedést nem tudták rábizonyítani, csak az egyedi azonosító jel megváltoztatását.

Rohadt bűnöző cigányok.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.15. 10:22:02

@Seduxen: Most kapaszkodj meg. Az MSZP benyújtja a javaslatot, pont azért, hogy ne kelljen milliárdokat fizetni érte. A fidesznek tényleg csak annyira futja, hogy hétfőnként elegendik Navrát a láncról...

reality 2009.04.15. 10:23:55

@laspalmas: Esetleg autó alváz- vagy motorszám átütése.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 10:33:06

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": benyújtja?? MIKOR??? Amikor már megszavazták a népszavazási kezdeményezést, és a "szárnyas fejvadásznak" már csak ki kell írnia az időpontot?

reality 2009.04.15. 10:33:53

@Seduxen: Ezt találtam, csak a média nem igazán foglalkozott a dologgal (na vajon miért?):
"Navracsics Tibor frakcióvezető tavaly november 25-én az InfoRádiónak azt mondta: "nekünk volt eredetileg egy olyan javaslatunk, amely arról szólt volna, hogy a 2002-es szintre állítsák vissza az országgyűlési képviselők és a miniszterek fizetését, illetve költségtérítését is. Ezt azonban a többi párt nem támogatta, így egyetlen választási lehetőségünk volt: vagy a szocialisták 15 százalékos javaslatát támogatjuk vagy pedig továbbra is adó nélkül marad a költségtérítés.""

www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-256300

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 10:35:00

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": csak azért kérdem, mert a MAI NAPIG nem nyújtottak be ezirányú törvényjavaslatot...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 10:36:36

@reality: azért ez messze nem ugyanaz, mint amiről a népszavazás szól...

ezért mondom azt, hogy pártállástól függetlenül az összes képviselő cekcualizálja seggbe a jó édes anyját! ja, és természetesen szarjanak tarajos sült. jó sokat...

Zorro2007 2009.04.15. 10:40:18


Anno meg az atkosban szuleimnek kocsmaja volt egy kis faluban. Mindig amikor megjelet 1-2 cigany hamarosan balhezni kezdtek, ilyenkor szepen megfogta a KMB-s a kezuket es kimentek a szemkozti bokorba es elbeszelgettek a vilag nagy dolgairol. Azutan 2 hetig tudtak viselkedni.
Nem azt mondom, hogy a ciganyokat csak verve lehet nevelgetni, de a borton sem megoldas, ha meg le sem tartoztatjak oket...

Szerintem a legjobb megoldas a ciganyokra valami kotelezo munka lenne lasd köbanya napi 10-12 ora, egy ido utan mar biztosan meggondolnak mit csinalnak.

Kisangyal 2009.04.15. 10:45:18

Rohadjon meg az összes fémtolvaj bodzás!

Ha a média és a rendőrség nem hozza nyilvánosságra a gárda cslekedetét, remélem mindenki tanul belőle és legközelebb nem adják más kézre az elkövetőket, nehogy szabadlábra helyezzék őket megint... ;)

Természetesen elhatárolódom magamtól!

Kisangyal 2009.04.15. 10:47:47

@Zorro2007:

Egyetértek, a kőbánya nagyszerűen hangzik! Ott legalább elfáradnának és nem maradna energiájuk rosszalkodni. :D

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.04.15. 10:48:33

Balog meg Rézműves.
A kurva anyjukat, de ezt a cselekedetükért, nem a bőrszínükért.
Legrosszabb esetben bemegy két évre a sittre, ott továbbképzi a többi színesbőrű, kint meg folytatja tovább.

monstress 2009.04.15. 10:48:53

@Zorro2007:
Ki volt az a KMB-s? És ami fontosabb: mekkora volt? :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.15. 10:49:18

@Seduxen: Az MSZP Országgyűlési Képviselőcsoportja támogatta a képviselői juttatásokról szóló népszavazási kezdeményezést, mindazonáltal önálló indítványt nyújt be annak érdekében, hogy most ne kelljen milliárdokat költeni népszavazásra.

mszp.hu/belfold/bovebben/kepviseloi-juttatasok-az-mszp-frakcio-kezdemenyezese

Zorro2007 2009.04.15. 10:52:10

@monstress:
Teljsesen mindegy mekkora volt, akkor meg feltek a rendoroktol...es nem mertek visszautni, visszaszolni.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.04.15. 10:52:36

monstress 2009.04.15. 10:48:53
.
Körzeti megbízott.
Akkor még ritkán támdadtak rendőrre a kommancsok.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 11:00:08

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": aha, éppen AZNAP, amikor döntöttek - bár nem volt választásuk - a népszavazásról.

Csak én érzem ezt amolyan eső után köpönyeg szindrómának?

Nem mintha bármi is történne azután, ha számlát kell leadni, mert leleményes férgek ezek, megtalálják a módját a mutyinak így is, de maga az elv...

OFF: Perez! Te ilyen szar honlapokat nézegetsz, mint a maszopé? akkó' má' inkább a www.nagyondurvaporno.com oldalt javasolnám :)))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.15. 11:08:56

@Seduxen: Mennyé má tegnap az indexen olvastam, de nem találtam. Aztán beírtama google-re, az meg kidobta a pokol kapuját, azaza az mszp.hu-t!:)))))

Ugyanmár, olyan veteránok, mint mi, akik kapcsolaton kommenteltek, azoknak meg sem kottyan az mszp.hu!:)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 11:10:46

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": mi tagadás jó rég jártam arra :))

múltkor az egyik vérkommancs nyanyát kiosztottam gyed-gyes témában oszt dúúúlvááán besértődött :)))

System failure. :) 2009.04.15. 11:10:52

Beszarok, ahogy fényezik magukat. Próbálnak jól kijönni...
Bezzeg azzal előhozakodott, hogy a népszavazás költsége egyenlő a 4 éves költségtérítésükkel.
Lefordítva magyarra: Miért nem lophatunk szabadon tovább?

Csoda hogy fel akarják robbantani ezeket?

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.15. 11:20:06

@Cody78: "Csoda hogy fel akarják robbantani ezeket?"

Csak sajnos soha sem sikerül.

Plutonic 2009.04.15. 11:23:46

Ha egy Sztálin szobor lett volna, akkor hagyján (bár akkor se kéne lopni!), de pont egy turult?????
Nem vagyok magyarkodó, de nagyon rühellem a nemzeti jelképek rongálásét.

Plutonic 2009.04.15. 11:37:59

És lám csak, ismét kormányzati szintről erősítik a nagy magyar rasszizmust...

index.hu/belfold/2009/04/15/ciganyellenesseg_eroszak_eroszakot_szulhet_/

monstress 2009.04.15. 11:51:17

@Plutonic:
Hát igen, de nézzük meg, mekkora hisztéria övezte a szovjet emlékmû megrongálását is, ahhoz képest ezt meg be se mondják, mi ez??

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.04.15. 11:56:36

A nepszavashoz meg annyit tennek hozza hogy ezek a tetvek egyuttesen - a negy part kozosen - szavaztak le, hogy ne lehessen az ep parlamenti valasztasokkal egy idoben voksolni, mert ugye mi hulyek vagyunk.

es meg a pofankba is veri a kocsog hogy most annyi penzt baszunk el, mint az o lopasuk 4 ev alatt.. pofam leszakad.

Ha lesz szamlakotelezettseg, azert az apeh jobban seggbe tudja majd oket rakni. hamis szamlazasert meg akar mehetnek a cuslag kolok melle is...

System failure. :) 2009.04.15. 12:03:01

Dinin egyre jár az agyunk. :)
Simán lehülyéztek, hogy megzavar ha 2-re kell figyelned és elqrod az ikszet...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 12:10:22

@Dinin: "Ha lesz szamlakotelezettseg, azert az apeh jobban seggbe tudja majd oket rakni. hamis szamlazasert meg akar mehetnek a cuslag kolok melle is..."

Te egy igen naiv ember vagy, de irigylem a kincstári optimizmusodat :))))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.15. 12:12:35

Nem kellett eszt szétfűrészelni kishaverok, ez öntvény , lezúgatták jó magasról széttört 3-4 nagyobb darabra, utána még adtak neki a samuval és máris kész az aprófém.
egéybként én kötelezném őket az eredeti állapot helyreállítására+börtön, ha meg nem teljesíti inkasszó minden vagyonra beleértve a családtagokét is, ja hogy antidemokratikus?? leszarom ők is azok.

monstress 2009.04.15. 13:23:14

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Ugyan én csak egy szôke nô vok, de szerintem ha valamit jó magasról lezúgatnak, akkor az nem törik ilyen szép szabálos, egyforma darabokra. Mongyuk ha áll itthon a bál, és földhöz verek nehány tányért, abból utána nem fogok tudni mozaikot csinálni... (Vagy puzzle-t)

eszkep 2009.04.15. 13:43:38

@Seduxen: Volt is min röhögni Bajnain, én is röhögtem, amikor néztem a beszédét...
Amikor Magayrország új miniszterelnöke (aki egyébként "párton kívüli, külsős"), az első paralemti ülésnapján (!) kijelenti, hogy "nincsenek politikai ambíciói", na, hát az vicces!

derelyegrádi szellem 2009.04.15. 13:54:32

@eszkep:

Vicces az is, hogy ő 1 forintért vállalta. Jelenleg a legkisebb hivatalos váltópénz az 5 forintos, következésképpen 1 forint nem is létezik.

Geza 2009.04.15. 14:02:32

@derelyegrádi szellem:
Jaj, hát akkor ezzel azt is mondta egyben, hogy legalább öt évig csinálni akarja :) !
Hmm.. "N+1. ötéves terv"?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.15. 14:03:09

@eszkep: csak ott nem bajnain röhögtek a t.képviselők, hanem a frakcióvezetőjük - szerintük - vicces visszavágásain. szerintem csak szimplán tajparaszt volt navra, de amúgy pontleszarom őt is, meg bajnait is.

megerősített abban a hitemben, hogy ezeket úgy kéne a Dunába lőni, hogy 1 mszp-s, 1 fideszes, 1 mdf-es, 1 szdsz-es, majd kezdeni az elejéről...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.04.15. 14:13:10

Amúgy ebben az a röhej, hogy lehet, hogy TÉNYLEG többet kapnának napi 8 óra bontásért legálisan, mintha lopott vasat fűrészelnének.
Kb. 25Ft/kg áron számolva (jó-jó, ez a vashulladék ára, nem bronz, és abból is 10t fölötti tétel, de nem találtam színesfém-átvételi árlistát) ez a buli nagyjából 4000 forintot hozott nekik a konyhára fejenként.
Ezért okoztak egy sokszázezer (vagy akár millió) forintos kárt. Ehhh...

f.m.j. 2009.04.15. 14:16:32

index.hu/belfold/2009/04/15/ciganyellenesseg_eroszak_eroszakot_szulhet_/

És még mondja valaki, hogy nem az NBH a legnagyobb provokátor...
Csak én vagyok hülye, hogy seholsem találom-hallom azokat az erőszakos cselekedeteket, amit a magyarok követnének el romák kárára?

tevevanegypupu 2009.04.15. 15:31:39

Borzaszto. Regen Gyorbol bicajjal neha csak ugy kimentunk a kismegyeri emlekmuhoz. Most nyaron tobbszor jartunk arrafele autoval es mindig figyeltuk, mikor bukkan fel a madar..Megint egy illuzioval kevesebb, egy szemetseggel tobb.

Zorro2007 2009.04.15. 16:01:11


A franciaknal 2-3 honapon belul megoldottak a szinesfemlopasok ugyet.
Bevezettek, hogy amelyik szinesfemtelepen a legkisebb hasonlo darabot talalnak, azonnal x honapra bezaratjak a telepet, ha megegyszer akkor orokre. (vagy valami hasonlo de ez volt a lenyeg).
Par honap utan megszunt a szinesfemlopas, ilyen egyszeru!

Kampfer 2009.04.15. 16:33:10

Üdv Mindenkinek!

Szar lehet mos mohácsivésznek lenni! Cigány ellopott, szétdarabolt, eladott, Gárda utánajárt, megtalált.

Szar lehet most gusztostalannak lenni! Bűneset megesett, sündőrök helyszíneltek, Gárda utánajárt, megtalált. Igaz, nem volt súlyos bűncselekmény, nem zsinagógát vizeltek oldalba, nem a hollókoszotra kérdezett rá valaki, csak elloptak, szétdaraboltak, meggyaláztak egy magyar műemléket, egy jelképet. De véglény most nyilván kussol...

Szar lehet most drazsénak lenni! Épp megúszott egy galaktikus méretű picsánrúgást, épp megtalálta az elvesztett magyarok nyilát (megalol), sündőrei épp sikeresen visszaverték egy liba páncéloserejű rohamát, erre nem jön pár cigány és ellop egy másik madarat? És nem jön az a rasszista gárda és utánajár és megtalálja? A qrva életbe hát! Szegény sünök még vissza se értek a laborba a fánkkal, valakik már ráleltek a bronzra...

Sajnos nem elég szar nekik! Ugyanúgy kötélen és lámpavason kéne rángatózniuk, mint azoknak, akik ezt tették azzal az emlékművel! Szar lenne nekik! De legalább picivel jobb lenne a magyaroknak!
Üdv!
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Horizont 2009.04.15. 17:11:33

Már Győr is elesett?:(
Azt hittem, hogy ott nyugaton jobb a helyzet és csak a keleti országrészen dühöng a "cigánybűnözés" ami persze NINCS! Hogy is lenne!
Magától elszállt a turul és közben összetörte magát darabokra :((

Kisangyal 2009.04.15. 17:45:19

@Horizont:

Fentnevezett büdös mocskos rasszista turul magától felszállt, aztán leesett és apró darabokra flexelte magát épp amikor véletlenül arra jártak ezek a szegény, jószándékú, becsületes állampolgárok...

Horizont 2009.04.15. 18:06:45

@Kisangyal:
....akik összeszedték a darabjait és biztos helyre vitték, hogy megmentsék:)

DArchAngel 2009.04.15. 18:37:05

Gratulálok a honi igazságszolgáltatásnak. Ez már nem csak pénzügyi válság. Jogi és emberi is, vaskosan. Ezzel a hozzáállással hogyan remélhetik, hogy növekszik a bűnüldözés tekintélye?

tudi 2009.04.15. 18:58:36

Szomrú, hogy az igazságszolgáltatás idáig sülyedt, hogy már előzetesbe se rakja ezeket az embereket.
Azt sok rendőrt akik ilyen tüntetéses bulikon mind fenn vannak pesten miért nem lehet vidékre esetleg tényleg a bűnüldözésre küldeni, így legalább nem lennének a radjobb céltáblái és vérge tényleg azokat az embereket védenék és szolgálnák, akik védelmére elméletileg felesküdtek.

Kisangyal 2009.04.15. 21:00:13

Azért ne hagyjunk figyelmen kívül egy tényt:

Ezesetben nem kifejezetten a rendőrök engedték szabadon ezeket a bűnözőket saját elhatározásukból, hanem a "tisztelt bíróság".

"A Győri Városi Bíróság első fokon elutasította az ügyészségnek a gyanúsítottak előzetes letartóztatására tett indítványát, ezért őket a rendőrségnek kedden délután szabadlábra kellett helyezni. Az ügyészség fellebbezett a döntés ellen."

Tehát a jogszabályok módosításra van szükség!
Lehet szidni mindenkit, de attól még nem fog változni semmi. Szerintem a kormány és a politikusok a fő bűnösök, azokkal kell kezdeni valamit. Új kormány kell, akik tényleg megteszik a szükséges intézkedéseket...
De a mostani helyzet attól, hogy max 10 000 ember kimegy az utcára, még nem fog változni, mert kevés. Ha többszázezrek tüntetnének, akkor talán, a milliók jobb lenne... de mint tudjuk, sajnos a magyar birka, lusta és fél. Amíg ez így van, addig minden marad a régi, esetleg rosszabb lesz... :(

2009.04.15. 21:05:03

Hát egy ilyen műemlékgyalázást azzal elintézni, hogy a rohadtak még előzetesbe se rohadnak!!!A bírót is csukják melléjük!!! Hülye bíró!

Kodomo 2009.04.17. 19:41:08

(@Seduxen: @Dinin: "Ha lesz szamlakotelezettseg, azert az apeh jobban seggbe tudja majd oket rakni. hamis szamlazasert meg akar mehetnek a cuslag kolok melle is..."

Te egy igen naiv ember vagy, de irigylem a kincstári optimizmusodat :))))
-------------

Valójában azért kell a számla, mert fut egy akció, hogy beküldve, azzal havonta 1 millát lehet nyerni.)

Mária 2009.04.19. 12:24:15

@epres négercsók:

Busszal nem lehet?

Autóval nem lehet?


Kb 15 éve ültem utoljára vonaton és kb 15 éve nem hiányzik az élmény :)

süti beállítások módosítása