Skip to content


       Szűrés lista

A minisztérium segít a saját törvénye alól kibújni

100% hungaricum ez a történet, ilyen is csak ebben az országban történhet meg.
Minden benne van, amik mi, magyarok vagyunk, dilettantizmus, hozzá nem értés, előkészítetlenség, "leszarom" feeling, majd más megoldja, kiskapu keresés, következmények nélküliség ... és remekül példázza a szocialista - szabad demokrata kormányzás és törvényalkotás "minőségét" ...

A kormány még 2007-ben (!) megváltoztatta a KRESZ 48-as paragrafusának 12-es pontját: minden iskolabuszon kötelező a biztonsági öv, valamint a 135 centiméternél alacsonyabb diákok számára a gyerekülés, vagy az ülésmagasító. Az átállásra 2 évet adtak, a határidő 2009. szeptember 1.

Az átalakítás kb. 2 millió forint lenne buszonként. Az elmúlt 1,5 évben jó magyaros szokás szerint leszarták a törvénymódosítást. Aztán most a Kisalföld Volán ébredt elsőként, és rájöttek, hogy nekik nincsenek "csak iskolabuszaik", így azok a buszok, amik reggel meg délután mint "iskolabusz" üzemelnek, azokat napközben bizony mint menetrend szerinti járatként üzemeltetik, és "fizikai képtelenség folyamatosan fel- és leszerelni, illetve tárolni a gyermeküléseket."

Vasi Volán Zrt. vezérigazgatóját, Papp Lászlót megkérdezték, hogy miért késett a tiltakozásuk, mikor 2007 óta ismert ez a változtatás. "Ez jogos észrevétel." - ennyi volt a válasz ...

Mint kiderült, az egész ügy egy szó körül forog: "iskolabusz". A fenti KRESZ módosítás ugyanis csak az "iskolabusz" elnevezésű járművekre vonatkozik, és  költségvetési törvénynek megfelelően jelenleg állami normatíva jár az "iskolajáratok" után (gyerekenként 72 000 forint), amit a busztársaságok és az önkormányzatok között fennálló szerződések rögzítenek. 

Tápszentmiklós polgármestere, Kovács József levelt is írt Hónig Péter közlekedési miniszternek, mivel Tápszentmiklósra 3 szomszédos településről csaknem 100 kisgyerek jár iskolabusszal. A szolgáltatást az évi 9 millió forintos állami támogatásból finanszírozták eddig. Szerinte az egész intézkedés nem szól másról, mint hogy újabb milliókat vonjanak el az önkormányzatoktól, amelyek nem kaphatnák meg az iskolabuszos állami normatívát.

A minisztérium azt válaszolta, hogy a szabályozás megalkotásakor a gyermekek érdekét tartották szem előtt. "A rendelkezések a kapcsolódó EU-irányelv rendelkezéseivel teljes körűen megegyeznek, ezek hatályban tartása hazánk számára is kötelező." 

A Volán társaságok meg is kezdték a kiskapu megkeresését:
"A szabályok nem rögzítik egyértelműen, mi számít iskolabusznak, ezért a jogalkotótól kértünk magyarázatot. A konzultáció során kiderült: iskolabusz az, amit az önkormányzatok vesznek gyerekek mindennapos iskolába szállítására. E szerint pedig a Szabolcs Volán Zrt. önkormányzati megbízásból gyerekeket szállító járművei nem azok. Így ránk nem vonatkoznak az újabb kötelezettségek." - Huba Péter,  Szabolcs Volán.

A Volán társaságok eme "jogértelmezését" nem dobta vissza a Közlekedési Minisztérium, hanem leültek hétfőn tárgyalni. Másfél évvel a törvény kihirdetése után ...


Csepi Lajos, a közlekedési minisztérium szakállamtitkára (!) arra kéri az önkormányzatokat, hogy módosítsák az érintett kifejezést a szerződésekben, és ne "iskolabusznak" hívják, hanem mondjuk tanulói járatnak. Így már nem kell beszerelni a biztonsági öveket és a gyereküléseket, de a költségvetési támogatás továbbra is járna.

Hát nem csodálatos? 2 legyet 1 csapásra. Sponsored by Csepi Lajos.

És még mindig nincs vége, nem is értem, a kormány miért csinál magából még nagyobb hülyét?
Varga Zoltán, önkormányzati miniszter:
"Én azt gondolom, hogy józan paraszti ésszel ez a rendelkezés (...) az autóbuszgyártóknak egy felhívás abban a tekintetben, hogyha valaki iskolabuszt akar gyártani, amire az van kiírva, hogy iskolabusz, akkor az ilyen feltételekkel valósulhat meg. A meglévő buszokon ezt a rendelkezést nem lehet számon kérni."

Vagyis:
Két évvel ezelőtt kitalálták ezt a módosítást a minisztériumban. Egy hermetikusan lezárt laboratóriumi irodában, vajmi keveset szagolva a mai magyar valóságból. Nem egyeztettek a Volán társaságokkal, nem gondoltak csak egy lépést is előre, hogy vajon honnan lesz 2 millió forint buszonként az átalakításra. Nem segítettek EU-s vagy másmilyen forrás keresni. Kihirdették, és hagytak 2 évet az életbe lépésig, gondolván, annyi elég lesz. Vagy valami történik ...

A Volán társaságokat szintén nem nagyon érdekelte, hogy megfeleljenek a törvénynek, ám most, 3 hónappal a hatályba lépés előtt már kapcsoltak, és elkezdték a kiskaput keresni, a maguk zsarolási potenciájukat felhasználva. Mert ugye azt a rengeteg gyereket el kell szállítani a suliba meg vissza ...

A Minisztérium, ahelyett hogy a saját törvényét betartatná, saját maga segít a Volán társaságoknak és az önkormányzatoknak a kiskaput megtalálni, hogy biztonság öv nélkül, törvényesen és állami támogatással tudják továbbra is szállítani az gyerekeket. Így papírmunkával, egy szó átírásával a szerződésekben megoldja a felmerülő problémát, a törvény megmarad, lehet vele büszkélkedni, esetleg óriásplakátok hirdetni, hogy "Mi módosítottuk a KRESZ-t a gyermekeink védelmében", de azt nem tartják be, sőt 100%-kal támogatják a kiskapus megoldást, a gyerekek pedig továbbra is utazhatnak a biztonsági öv nélküli buszokon. 

Az önkormányzati miniszter szerint pedig a KRESZ 48-as paragrafusának 12-es pontjának megváltozása józan paraszti ésszel (!) felhívás (!) az autóbuszgyártóknak (!). 

Nos, ilyen kb. egy átlag miniszter ma Magyarországon ...

Elképesztő ...

Ezek után szinte kész csoda, hogy ez az ország egyálalán még működik, üzemel valahogy ...
 

Címkék: közélet abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr201148458

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kifordított ország 2009.05.28. 14:36:27

Találékony nemzet a magyar......avagy hogyan kerüljünk meg egy friss jogszabályt és veszélyeztessük gyermekeink testi épségét. Nagyjából ezt a címet adnám eme posztnak. Az egész történet kiindulópontja, egy leendő KRESZ módosítás, melyben kötelezővé tenné…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 13:19:32

@zero:

Az a vezetőnek kötelező is, zero! :-)

f.m.j. 2009.05.28. 13:19:37

@Liberté__73:

bocs, hogy beleszólok, én tényleg meg akarom érteni: te komolyan úgy érzed, hogy te itt nem bontakozhatsz ki? (egyébként Mj nem fog örülni, hogy hiperaktív-okostörpnek tituláltad, gondolom ezt azért érezted...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.28. 13:20:30

@mind2:
Igen de én meg sutyerák vagyok:) Úgyhogy ennyi :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.28. 13:21:04

@Seduxen:

Nem, én is. :))))
Zerot egy kicsit elhagyta a humorérzéke, tudod tegnap meccs volt. És ő a Barcát szereti. Meg a piát. xD

Véraláfutás 2009.05.28. 13:22:43

@Virág et.:

Ezt most viccnek szántad ugye? Ha van 2 éved egy rendelkezésre, akkor mire vár a díszes társaság? EU források, miközben azt szajkózzák, hogy alig hívtak le a rendelkezésekre álló pénzekből.

Bankok irgalmatlan támogatása, a pazarló költségvetés IMF támogatása, arra van ész...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:22:51

@laspalmas: akkor nem értem... HA a Barcát szereti, akkor most vigyorognia kellene, mint a tejbetök :)) offkorsz: minek iszik, aki nem bírja??

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.28. 13:22:56

@Liberté__73:

A saját házában mindenki azt csinál, amit akar. Nem muszáj meglátogatni.

Liberté__73 2009.05.28. 13:23:31

@fmj:
mindösszesen nem értem, miért kell cenzúrázni egy ártalmatlan (mindössze a blogger khmm alulműveltségét kifigurázó) kommentet

nem fog örülni? - ejha

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.28. 13:24:10

@Seduxen:

Ja, két fejgörcs meg egy gyomorfájás között nagyon vigyorog. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:26:12

@Liberté__73: nézd, zero mindig arra hivatkozik (amit meg is tudok érteni), hogy munkaidőben "dobja összes" a cikkeket. gonolom kapkod... (és/vagy indulatból is ír).

én is elég sokat szoktam ÉRCelődni a hejjesírásán, de majd exhumálom magam, mert ennek nem lessz lyó vége :)))

f.m.j. 2009.05.28. 13:26:18

@Liberté__73:

megértettem: tele vagy jóindulattal, csak nem tudod hol levezetni, és a jobbító szándék vitán felül érezhető... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:27:49

@laspalmas: te ezt honnan tudod??? együtt voltatok? mert ha igen, akkor TI IS KAPJÁTOK be bogárkáim! Főnök more-ékkal bulizik, Te zero-val, hát nyasgem 3.0 :)))))))

Blog-talit persze neeeeem, mert senki nem ér rá.

Faschiszta csőcselék! :))))

f.m.j. 2009.05.28. 13:28:08

@Liberté__73: jaj, lemaradt: a helyesírás nem függ össze a műveltséggel, ezt nekem egy egyetemen tanító nyelvész mondta... ja, nem: tanította :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:31:03

@*Skizof Rém(L42)*: monnyuk ezzel vagyunk így egy páran :)))

orvosi javaslat: ha már kb sejted, hogy este/éjjel/hajnalban kb az utolsó sörödet/borodat/töményedet/koktélodat (megfelelő aláhúzandó) fogod inni, akkor be kell venni vele 2 szem fájdalomcsillapítót (nálam algopyrin). Használ!

vagy wc közelében "egyujjas-megoldás", jobb kint, mint bent jeligére :))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.28. 13:31:18

@Seduxen:
Az a bajod neked hogy kisebbségi kongresszusod van, hát ja megesik az ilyen manapság ugye. Én nem hibáztatlak. de tényleg, ha optikálisan nézzük a szituációt megértelek.

gábbor 2009.05.28. 13:32:23

@Liberté__73: Pár millió,elbaszott életű és megkeseredett ember él ebben az országban a magadfélék miatt.

broafka 2009.05.28. 13:32:55

Pofátlan moslék banda ez, akasztófára kéne húzni az összeset.

mind2 (törölt) 2009.05.28. 13:35:16

@laspalmas: Megyek is a Reakcióra, aztán befikázom a stilisztikai hibákat.....

@Seduxen: veled meg megyek a kaccsolatra, ott szokik lenni az úri közönség, vagy nem ? :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.28. 13:35:54

@Seduxen:

Nyugodj meg, nem tudom, csak sejtem. Tegnap mondta, hogy meccset néznek és piálnak, ma meg nemigen látni. Kristálytiszta logikámmal összeraktam a dolgokat. :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:36:26

@mind2: velem bajosan, még ki vagyok tiltva :)))

Liberté__73 2009.05.28. 13:36:33

@gábbor:
á! túlbecsülsz te engem.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:38:20

@laspalmas: na azé' :)))

lehet, hogy sok a meló, és azért nem ír ide. vagy kapott ajándékba egy Helyesírás alapjai c. könyvet, és azt lapozgatja :)))

off: na jó, befejeztem :)))

mind2 (törölt) 2009.05.28. 13:39:41

@Seduxen: ebben a q. nagy demokráciában, meg szólásszabadságban ????
Nanemáá, hol élünk Kim Dzsong Il vagy Mao szülőföldjén ? Ne kamuzz ;)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:41:27

@mind2: eskü! tegnap a "kedvenc videók" közé felraktam a Bukás és az Összeomlás c. szösszeneteket. Kíváncsi voltam a hatásra... Nem kellett csalódnom :))))

mind2 (törölt) 2009.05.28. 13:41:35

@Seduxen: én mostanában a Btk-t meg az Alkotmányt nézegetem....csak tudnám minek ?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:45:08

@mind2: nocsak... csak nem beidéztek? valami fajsúlyos gazdasági bcs. ?

mind2 (törölt) 2009.05.28. 13:46:08

@Seduxen: húú, lehet reggelek....Először felteszem A Tavasz 17 pillanatát, aztán a 4 páncélos és a kutyát, ez lesz a beetetés....
Aztán jöhet A tanú.... és onnantól bekeményítek.
Csak a nevemet nem tudom, hogy mi legyen : Csermanek Aranka, az illik oda ? :)))))

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 13:49:45

@Seduxen:

mondjuk valami ilyesmi:

"Csalással gyanúsítják az MSZP környezetvédelmi tagozatának elnökségi tagját, Nyékes Bélát, akit a napokban előzetes letartóztatásba helyeztek.

Nyékes Béla szocialista politikus ellen a Kiskunfélegyházi Takarékszövetkezet feljelentése alapján indult nyomozás - a kárérték mintegy 300 millió forint. Nyékesen kívül még három ember van előzetes letartóztatásban. Az ügyről a nyomozás érdekeire hivatkozva nem árult el részleteket a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság."

Újabb elvtárs esett el a faschiszták elleni harcban!

Lassan több kommancs van börtönben, mint az egész Horthy rendszerben összesen.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:50:23

@mind2: javasolnám, hogy Bohóc János ne legyél... Azért Jancsit kibaxták, mert valótlan adatokat adott meg :)))

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 13:52:10

@Seduxen:

Én az Offsore Péter nevet javaslom. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:53:00

@derelyegrádi szellem: mert fidesz távvezérelt az ügyészség, meg a bíróság...

"Föl, föl, ti rabjai a földnek, föl, föl, te éhes proletár!!"

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.28. 13:53:19

@Seduxen:

Minden csak a megfelelő folyadékbevitelen múlik, néhány pohár víz lefekvés előtt és reggel elkerülnek a gondok. :o)

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 13:53:25

@derelyegrádi szellem:

Ők nem fogják észrevenni, hogy az helyesen: Offshore

picur3ka 2009.05.28. 13:53:36

@Liberté__73:

Te mindenkit durvan sertegetsz ebben a topikban azt eszrevetted mar? Szerencse, hogy MJ magas is meg okos is. Melegben meg mindenki izzad, csicskast pedig a cigok tartanak, Bekesbe peldaul.

De en jokat nevettem, koszi.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 13:54:07

@derelyegrádi szellem: abszolút hihető :)))

gondolom sokan rohangálnak ilyen névvel :)))

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 13:55:24

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Kivéve, ha a záróizmaid jelzésére nem ébredtél fel. :-)

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 13:57:31

@Seduxen:

Ilyen alapon kibaxnának a Bajnai Gordonnal is, mert hát az sem hihető, hogy valakit így hívjanak. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 14:00:47

@derelyegrádi szellem: Bajnai György Gordon, már bocsánat :)))

avagy Gordon B. :))) agyhalottak azon visongtak 2 napig, hogy még egy Gordon B. van ojrópában miniszterelnöki poszton :)))

picur3ka 2009.05.28. 14:06:10

@Seduxen:

Es egyiket se valasztottak meg, azon is nevetgeltek?

f.m.j. 2009.05.28. 14:10:20

@*Skizof Rém(L42)*:

a lényeg, hogy mi tudjuk :)
amúgyosan nem engem kell itt oltogatni... (már ha)

én most épp gyakoroltam az iróniát (nem rajtad) és észrevétlen maradt... még csiszolnom kell :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.28. 14:12:38

@derelyegrádi szellem:

L00L , lefordultam a székről, de aztán eszembe jutott, hogy Seduxnak most született trónörököse, legrosszabb esetben felcsatolja magára a vízzáróréteges segédeszközt és innentől már minden túlbiztosítottnak tűnik. :o)

Jason Bourne 2009.05.28. 14:15:05

De utálom én má ezt a jogászkodást. Én az ép. iparban dolgozom, de nálunk is a jogászkodás veszi el a munkaidő nagy részét. Mit jelent a vesző, meg az "a" stb? Egy ugyanazon jogszabályt 3 ép.hatóság 3féleképpen értelmez... Pedig közérthetően, magyar nyelven kellene megfogalmazni a szabályozókat, ez az alkotmányban is benne van. Eddig ritkán sikerült.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 14:22:15

@picur3ka (Beindultunk: 10%: ejnye... ott ilyen apróságokkal nem foglalkoznak. de mindannyiszor elszajkózzák, hogy mennyire geci volt Sólyom, mert előrehozott választást tartott volna szükségesnek...

@Félkupica_Fehér_Főnök: ha tudnád MIT bír a pelus. Lehet, hogy lenne benne lóvé, ha a Pampers elkezdene felnőtteknek is gyártani...

Jason Bourne 2009.05.28. 14:22:53

"Nos, ilyen kb. egy átlag miniszter ma Magyarországon ..."

Nekem eddig a legjobban az tetszett, mikor Molnár Csaba gazdasági miniszter azt hitte, hogy a gáztározók valami qrvanagy palackok. LOL a hülyéje.
Meg Vadai Ágnes se piskóta, -bár még nem miniszter- a csúcsész a szociknál, külügyi bizottsági személyiség, aki azt hitte, hogy Burma Afrikában van.
Nem csoda, hogy itt tart ez az ország. Észak-Balkán

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 14:24:48

@Liberté__73:

Na mi van arany sünöcském, kötekedünk, kötekedünk?:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 14:30:38

@Liberté__73:

Miért ne örülnék? Csak nem neked.:P Ja, majd' elfelejtettem, szerinted az én életem is vakvágányra futott, ráadásul megkeseredett, nyígó kis törpike vagyok - hiszen minek járnék különben ide:) -, tehát nyilván reggeltől estig nyavalyognom kéne, hogy "essejó, assejó".:)

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 14:34:00

@Jason Bourne:

Tudod bazmeg, ha egyszer a szakértelem kormányra kerül....:-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 14:36:04

@mind2:

Ne is mondd, a barátomnak meg azt kell tanulnia, az általános rész cirka 500 oldalas kiegészítéseivel együtt...:-S Csak aztán szükségünk ne legyen rá.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 14:38:18

@derelyegrádi szellem:

Gondoljunk csak bele, mi lesz, ha a Fidesz árnyékkormány orvpolipja tényleg átveszi a hatalmat...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 14:40:02

@picur3ka (Beindultunk: 10%:

Vicces gyerek ez a Liberté, csak kár, hogy nem ez volt a szándéka.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 14:42:41

@Seduxen:

Most nézem csak, mintha az avatarodon is pelus lenne.:P

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 14:43:26

@Mj:

Faschizmus kérlek, faschizmus!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 14:44:31

@Jason Bourne:

Vadai is inkább Bhután érezhetné magát.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 14:45:31

De hová tűnt Liberté, amikor válaszolni kéne?:(

gidabiga 2009.05.28. 14:47:01

hehe,
a szocik szerint Áder monnyonle! :DDD

még jó, hogy ők tökéletesek.
bár az országunk érdekeit nem képviselik, de nem is azért mennek Brüsszelbe.

www.hirextra.hu/2009/05/28/ader-lemondasat-koveteli-az-mszp/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 14:51:09

@gidabiga:

Ejj, de jól megy már ez az "ellenzék ellenzéke" szerep.

picur3ka 2009.05.28. 14:54:02

@derelyegrádi szellem:

Ez vot az egyik legjobb ma, bar sefbacsi se semmi, meg a tobbiek.

picur3ka 2009.05.28. 15:03:25

@derelyegrádi szellem:

Nem lesz boldog, he megerti, attol tartok.

Mit, mit, mit mondtal neki?

OFF: Azt is meg kell erteni, hogy a tulzott cenzura fenntartasa is igen sokba kerul, ha a kozszolgalati fizetesekre/kiadasokra gondolunk:

'Az MSZP Táncsics Alapítványának elmúlt évi gazdálkodásában a Gyurcsány-blogot is üzemeltető Kapcsolat.hu Kft. tőkeemelése okozta a negatív egyenleget. '

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.28. 15:06:40

@Seduxen:

Lehet lesz blogtali :-)))
Ehhez mit szólnátok?

www.csehsorfesztival.hu/

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 15:20:26

@zero: fasza ötlet. valami "kevésbé költséges" ötlet nem jutott eszedbe??

válság van bazze :))))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 15:24:40

@zero:

Imádom a cseh söröket.:) (Csak ne lennék pénzszűkében...)

szabogyula 2009.05.28. 15:27:42

Tegnap a Véndiákban néztem meg a BL döntőt. Valahogy néha olyan érzésem volt, hogy oda a portás nem engedte be a gazdasági válságot.
Bejött egy arc egy nővel, és a másfél órás meccs alatt elkajáltak kb. 15 000 forintot, és a nő néha közben olyan arcot vágott, hogy " a fasz kivan, a héten harmadszor eszünk ebben az uncsi Véndiákban".
Szóval én mindenki megértenék, ha nem azzal telne az életem, hogy szinte BÁRMILYEN újságot kinyitok, 10 M feletti közpénz-botrány ne lenne benne.
10 perce vettem ki a dobozból a helyitémát. Tessék. Hogy van?
696.sor. A zuglói polgi.
http://www.helyitema.hu/2009052720232/Hirek/Gyanusan-bokezu-vegkielegites.html

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.28. 15:31:16

@Seduxen:

Alternatíva 2.

Kelenföldi Pályaudvar, Resti .. annál olcsóbb helyet nem tudok.

De az is lehet, hogy Te odamész, mi meg MJ-vel hideg Bud-ot inni a Deák térre :))

nemuccaszoc 2009.05.28. 15:32:32

Népszabiban olvastam és tényleg nevüket adták ehhez az ország elöljárói, hogy egy egyszerűnek tűnő kis névcserével jogszabályt kerüljenek meg.

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 15:37:46

@zero:

te az egyik legjobb haver lehetsz széles-e világon! :-)

picur3ka 2009.05.28. 15:38:05

@derelyegrádi szellem:

lol, koszi, megtalaltam. En mar sajnalom szegenyt.

Minden tema szetoffolodik, mert regiekhez nem megy vissza senki.

@ostoba 8o:

"Ma ki lopott" mondta Hofi, a cucialistak sose lopkodtak, arrul votak hiresek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 15:38:29

@zero:

Nekem jó a Krusovice is, majd spórolok.:)

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 15:42:05

@picur3ka (Beindultunk: 10%:

TÉMA? olvastad a poszto(ka)t is? Mert semmi támája nincs, és ez még az jobbik eset.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.28. 15:51:51

@derelyegrádi szellem:

Így van ..hiszen szegény Sedu-nak is kitaláltam egy "olcsóbb" alternatívát ...

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 15:59:08

@zero:

erre gondoltam én is....:-)

De én még nálad is jobb haver vagyok, így én úgy csinálnám, megbeszélném vele a kelenföldire, aztán mj.-vel elmennék a deákra, közben a telefonomat meg lehalkítanám. :-)

Az EREDETI 2009.05.28. 16:03:36

Eleve ez a törvény is egy faszság. És azok a gyerekek akik menetrend szerintivel járnak suliba? akkor minden buszra tegyenek biztonsági öveket, aztán ne tartsák be és ezzel is lehet dicsekedni :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 16:06:13

@derelyegrádi szellem:

Aztám én lennék a hibás - cherchez la femme -, mi?:P

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 16:09:35

@derelyegrádi szellem: na én is írtam neki.

azért, mint JOGÁSZ, az "ő vágja át a törvényt..." is észrevételezhetted volna :)

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 16:16:51

@Seduxen:

gondoltam rá, csak nem akartam regényt írni, bár référne az olvasás a jó artúrra. :-)

@Mj:

Á nem, csak ha terhes lennél! :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 16:22:12

@derelyegrádi szellem: különben szerintem fake az egész blog, de talán még bálogártúúr is. kizárt, hogy valaki, hogy ennyire műveletlen, sötét, faszparaszt legyen, és számítógéphez jut...

az meg, hogy diplomás lenne... LOL!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 16:22:35

@derelyegrádi szellem:

(Hopsz, melléütöttem.) Arról nem tudok, de a barátom mérges lenne, már így is elég gondterhes vagyok.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 16:23:43

@Seduxen:

Én is ezt mondom már mióta, csak röhögni járok oda.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.28. 16:32:42

@Seduxen: Ki az a bálogarthur, és miért érzem úgy, hogy valamiről végérvényesen lemaradtam?

@derelyegrádi szellem:

xD

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 16:33:18

@Seduxen:

Én nem tartom kizártnak, sőt. Itt bármi elképzelhető. Ez is. Szomorú, de így van.

picur3ka 2009.05.28. 16:42:12

@Seduxen:

Csak gondolj akkor a 100 nyelven beszelo kozgazos listavezeto gyerekre: A ciganysag csendben ordit, hogy a fold duborog bele - vagy hogy is vot - en vagyok a kard ele, a ciganysag forgatja. Vagy valami hasonlo, annyi, de annyi tokkelutott jon ki az oskolakbul, hogy az hihetetlen.

Atvagni a torvenyt, az pedig egy eletforma.
Na, megint temanal vagyunk.

Igy van ez a buszos ovkerdes Angliaban is. Egyiken van, masikon nincs. Ha nincs, akkor nem kotelezo a hasznalata, egyebkent igen. Jo, mi?

majomkutya 2009.05.28. 17:15:10

az utolsó sorhoz:
az ország nem ezek miatt a dilettánsoktól működik valahogy, hanem csakis magától és még abban is biztos vagyok, hogy jobban működne, ha nem lenne (ilyen) kormány, hanem maradna egy rendőrség meg egy bíróság meg egy ügyészség az egész államból:)

GIjoe 2009.05.28. 18:03:03

Nem olvastam el a kommenteket, lehet mar valaki leirta amit most en fogok.
En ugy emlekszem, hogy ez a latvanyos lepes ami a KRESZ modositas volt 2 evvel ezelott, egy szerencsetlen baleset miatt tortent. Budan a Beregszasz uton, ahol rengeteg jobb kezes utca van, egy "iskolabusz" nem adta meg, vagy megadta, nem is lenyeg, az elsobbseget, es egy Pajero felboritotta a buszt, ugy ahogy van. Na most, a busz egy mercedes sprinter kisbusz volt. Ezen a baleseten mindenki szornyulkodott, es ennek hatasara tortent a modositas. Igen am, de a sprinterbe a gyarbol lehet kerni, illetve letezik hozza tartozekkent biztonsagi ov. A "rendes" 40-50 ferohelyes buszokat, melyeket a BKV es volan tarsasagok is hasznalnak (pl.: Ikarus 400 sorozat stb) nincsenek, es sosem voltak felszerelve biztonsagi ovvel! Maximum a tavolsagi buszokon talalhato ilyen biztonsagi berendezes, de tomegkozlekedesi eszkozon, vagy elovarosi jaraton nemigen... nem is lenne ertelme.
Ez egy hulye szabaly, semmi ertelme az egesznek, ezzel csak azt erik el, hogy a volan tarsasagok egesz egyszeruen nem fognak "iskolabuszokat" uzemeltetni. Ezzel pedig csak a gyerekek jarnak rosszul.
Ez nyilvan nem tortenhet meg, ezert a kiskapu. Ebben az esetben ez igy is van rendejen, mivel annyira nem karakanok, hogy kialljanak es elismerjek, hogy alapbol a 2evvel ezelotti szabaly modositasuk egy meggondolatlan baromsag volt, ha pedig betartatnak, abbol nem lenne koszonot. Igy maradt a kevesbe kellemetlen variacio...
Most oszinten, az mszp (vagy barmelyik masik part) helyeben nem ezt tettetek volna?
Nyilvan a korrekt elvaras az lenne, ha elismernek, hogy hibaztak 2eve, es torlik a modositast. De ezt azert nem varhatjuk el toluk, nem a becsuletrol es korrektsegrol hiresek.....

reality 2009.05.28. 18:05:58

Fiúk, lányok! Ebből lesz-é poszt (nagyon Vastagbőr szagú)?

http://lanchidradio.hu/erre_ment_ki_a_j%C3%A1t%C3%A9k_csak_3_napon_m%C3%BAlt_hogy_a_herz_nem_kaphat_%C3%A1llami_t%C3%A1mogat%C3%A1st_20090528

Ha már volt, bocs!

reality 2009.05.28. 18:09:51

@reality: Állítólag a Zalabaromfi és a Pölöskei (meg még ki tudja hány cég) lett ugyanannak az eljárásnak az áldozata. Állítólag mindegyiknél a Cib bank volt a hibás - nem adott forgóeszközhitelt minden magyarázat nélkül. :(

wladyslawsky (törölt) 2009.05.28. 18:39:22

@Félkupica_Fehér_Főnök: Balogh Artúr cigány értelmiségi, hejjesirásiversenybalynok, és hidegvérű nácik ellen harcoló hős antifa

Véraláfutás 2009.05.28. 19:30:46

@reality:
EZ ELÉGGÉ AGYDURRANTÓ B....G

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.28. 20:56:29

@Seduxen:

Szerintem is kamu, de azért néha írok neki. Többnyire gratulációt. :)

picur3ka 2009.05.30. 12:50:00

@Seduxen:

Ja, es a WiFi falu program kereteben ingyen szamitogephez lehet jutni.

süti beállítások módosítása