Skip to content


       Szűrés lista

Szalainé kapcsolatai

Tovább árnyalja a tegnapi képet, és dr.Szalainé dr.Szilágyi Eleonórát még szimpatikusabbá teszi, ha megnézzük, mit tesz havi 1,2 millióért.

Kapcsolatokat ápol:

Ez elég durva, munkaidőben iwiwezni, de máris van két verzióm, mit lehet erről mondani:

- Eleonórának rugalmas munkaideje van

- Eleonóra az ebédidejéből csípett le egy kicsit

- Eleonórának tegnap, a személyét ért támadások miatt haza kellett mennie lepihenni

Mindegy végül is, én örülök, hogy fent van az iwiwen, mert több érdekes dolgot megtudtam ennek köszönhetően.

Szalainé 6 ismerőse közül az egyik Szalai László, aki egész véletlenül már 2002-ben is a BKV-nál dolgozott, jelenleg talán épp a cég kabinet-, másnéven stratégiai és szervezési igazgatója. Legalábbis tavaly még az volt, előadott egy konferencián, a menedzsment tagjai között viszont most nem említik. Ki tudja? Persze az is lehet, hogy csak névrokon....Én mondjuk testvérre, unokatestvérre tippelek.

Szalainé ismerősei között van Szajkóné dr.Kenéz Éva, aki láss csodát, a BKV Humánpolitikai Igazgatóságának főosztályvezetője, és minő véletlen, ő is a "Közgazdaságtudományi Egyetemen" végzett, a kép alapján Szalainéval együtt. Munkájáról ezt írja: "Tervezgetek, gondolkodok, írogatok."  Kemény lehet...

Egész véletlenül férje, Szajkó László is a BKV -nál dolgozik, 1992. óta Központi emelőgép ügyintéző, előtte pedig a BKV-GFV-HIDRA-54 KFT-nél dolgozott. "Tervezés, kivitelezés minősíttetés üzemeltetés, oktatás, vizsgálatok, teljes üzemviteli feladatok tartoztak hozzám. A szabványalkotásba is delegáltak a BKV-tól." Az összes nőnél több végzettsége van, okleveles anyagmozgató-gépész mérnök, okleveles gazdasági mérnök,vasútgépész technikus, és egy halom tanfolyamot is elvégzett.

Szalainé egy másik ismerőse Kató Ferencné, akinek munkahelye (minő véletlen) szintén a BKV, ahogy írja, "mindhalálig". Nincs rá találat a keresőkben, fogalmam sincs, mit csinálhat, az viszont egyből szembetűnik, hogy ugyanott, ugyanakkor tanult, mint Szalainé. Tehát az övék az már nagyon-nagyon régi ismeretség, legalább 37 éves. Olyan megható, hogy nem választotta el őket a sors egymástól, ugyanott dolgoznak, és így akár napjában többször is kávézhatnak együtt! 

Ha már úgyis ott voltam, megnéztem, ki az a férfi, aki miatt ez a nő lemondott a saját nevéről. Nos, természetesen nem akárki:Kató Ferenc Magyarország nigériai nagykövete! Rögtön az iwiwen írja, hogy ő is a MKKE-n végzett, a saját honlapjáról azt is megtudhatjuk hogy egész véletlenül ő is 1972-ben. Méghozzá nemzetközi kapcsolatok szakágon, és egyből utána diplomata lett. Nem mindenkinek adatott ez meg....

Szalainénak még csak hat ismerőse van,és már ennyi minden kiderült! Mi lesz, ha majd az átlagos 3-400-nál jár?!

Láthatjuk hát, hogy dr.Szalainé dr.Szilágyi Eleonóra csak számunkra volt eddig ismeretlen, a megfelelő helyeken nagyon jó kapcsolatokkal rendelkezik. Kocsis se gondolhatta komolyan, hogy eddig nem vették észre, hogy a cégnél van, ez anyagilag és fizikailag is elképzelhetetlen...

Kérdés, hogy miért pont most lett ebből botrány? Miért pont most postázták a Magyar Nemzetnek a papírokat? Úgy sejtem, a háttérben Kocsis István keveri a kártyát, neki ez az ügy most nagyon-nagyon kapóra jött. Mikor kibukott a "Mrs.Istvan Kocsis-ügy", az azonnali tisztázás helyett elment egy kicsit nyaralni, gondolta addig is csillapodnak a kedélyek. Most, mikor már egyre közelebb van a felügyelőbizottság előtti megjelenés, véletlenül kiderül Szalainé érdekes esete. Szalainé szerződését egész véletlenül Balogh Zsolt írta alá, akit Kocsis nagy riválisának tartanak.

Hejjj, hogy milyen furcsaságokra képes a sors.....

 

 

 

Címkék: bkv pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr641263927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pizza 2009.07.24. 11:08:39

Én is szoktam munkaidőben iwiwezni, sőt mégjobb: Vastagbőrt is olvasok :)
Ettől függetlenül természetesen egy undorító, közpénzen élősködő anyacoca!

fulmerz 2009.07.24. 11:16:11

Szuletesi NEV: 1950...
Ennyi penzert megtanulhatna olvasni. Oszt dobalozik itten a sok doktoratusaval... dr.Szalainé dr.Szilágyi Eleonóra... ahh, felbasztam magam...

blúdiginipig 2009.07.24. 11:17:43

@pizza: pont erre gondoltam én is! :)

Marcellusca 2009.07.24. 11:20:56

Jajmán, Laspalmas! Olyan kis izé vagyol! :D
Még alig regisztrál és egyértelmű, hogy először a munkatársakat nézi meg.
Várjál köbö fél évet, és majd aztán szemezgess az ismerősei között! :)
Lesznek még ott drága évfolyamtársak és régi jó harcostársak!

Plutonic 2009.07.24. 11:26:15

@fulmerz: Neked is feltűnt? :)))

Mourinho már nem a király 2009.07.24. 11:29:57

Ez elég jóra sikeredett ez a 72-es évfolyam ^^

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.24. 11:34:32

Senkinek nem tűnt fel ez a belterjes banda a BKV-n belül?!

Mindenki ugyanott, ugyanakkor végzett, és most ugyanott dolgozik. Micsoda véletlen...

Passzivista 2009.07.24. 11:35:20

Szalainé for president!

Hetfield 2009.07.24. 11:40:54

@laspalmas: Én ilyet ebben az országban még nem láttam, esküszöm! :)) Még elképzelni se tudtam :)

acel 2009.07.24. 11:44:33

Munkaidőben postot írni. Pfuj.
Munkatársakat az IWIW-en bejelölni, velük munkaidőn kívül barátkozni pfuj.
Évfolyamtársakat felvenni mint HR-es. Pfuj.
Ugyanarról az egyetemről jövőkkel dolgozni. Pfuj.
Munkahelyről feleséget, barátnőt tartani- Pfuj.

Ugye te egyiket se csináltad még soha?
A cikk megüti a címben szereplő szintjét.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.07.24. 11:47:26

mekkora már születési név 1950:)

sgabes 2009.07.24. 11:50:23

@DexterMorgan78/Séfbácsi: hát nem pont erre a szakértelemre van szüksége az országnak?? :D beszarás

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.07.24. 11:50:35

Szép mutatvány, ahogy közeledik a leszámol...bocs az elszámolás ideje, úgy növekszik az egymásra mutogatás, a másik bemártásának száma. Jó ezt innen nézni, és drukkolni, hogy a végén egyikük se ússza meg..
Laspalmas, azé ez kicsit, ez a munkaidőben iwiwezés, meg ilyesmi..kihagyhattad volna...amúgy meg egyetértünk, undorító, de már megszokjuk lassan ezt a mutyi, rokon, zsíros állás háromszöget.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.07.24. 11:56:34

@sgabes:
Hehehe, még mindig itt röhögök rajta. Olyan jól beleillik abba a képbe amit így elképzel az ember. A szakértelme egyenes arányossággal állhat a bkv-nál eltöltött idővel aminek a hatékonyságát a bkv éves hiányával és veszteségével lehet számszerűsíteni:)

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2009.07.24. 12:00:23

@fulmerz: És amivel dobálózik, abból csak fele az övé...

(igaz persze, hogy anyám is "dr. ...-né" maradt a válása után, és ebből volt is félreértés, amikor egy osztrák "Frau Doktor"-nak szólította a teljes családneve után, és kérdezte, hogy orvos-e vagy ügyvéd... aztán magyaráztam, hogy csak egy műszaki végzettségű állami hivatalnok, ez csak apám után jár...)

De hogy "munkaidőben iwiwezni"?! Ugyan kérem, ha a honatyáink is nyomatják az online játékot a laptopon a plenáris ülés alatt, akkor miért ne férne ez bele egy olyan patinás állami cégnél a pakliba, mint amilyen a BKV...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.07.24. 12:00:41

Meg a faszom a 9400 Ft-os bérletbe:) HOgy az ilyen magasan kvalifikált "szakértők" miatt fizetek ennyit és egyre többet ezért a szarért amit szolgáltatás néven nyújtanak, miközben ő meg after eightre költi az összes pénzét (szereti mert mindig felfrissíti az ilyen nyári napokon, és a ragasztott műfogsorral ellátott szájának lehelete is sokkal kellemesebb)

One Bad Habit 2009.07.24. 12:07:33

A néhai dr. Szalairól mit lehet tudni?

Nóri karrierjéhez még annyit, hogy üde, hamvas 23 éves pályakezdőként még nem így nézett ki. ;)

eldiablomismo 2009.07.24. 12:09:17

Laspalmas, te mit dolgozol, hogy 11:01-kor post-olsz a vastagbőrön? :)

Horizont 2009.07.24. 12:17:35

@acel:
Óh persze tökéletesen igazad van! (én most fel vagyok mentve, szabadságon tobzódok)
Azon azért elgondolkozhatnál, hogy kinek kéne jó példát mutatnia az embereknek (parlamenti képviselők) és . hogy ő mennyi pénzért iwiw -ezik, és kinek a pénzén. Közpénz! Senki nem mondta, hogy helyes ha a kis ember is ezt csinálja. De ha valaki kap 100 milka végkielégítést, utána ott marad ugyanazon a helyen, ugyanabban a beosztásban, havi 4 millióért, akkor talán elvárható, hogy legalább dolgozzon, vagy legalább tegyen úgy!
Nem hiszem el, hogy ez a nő egyetlenegy védő mondatot is megérdemelne!

martonx 2009.07.24. 12:18:25

Mindegyik egy igazi szakértő!!!

Jó látni néha igazi szakértőket! Nem is értem miért veszteséges a BKV, mikor ott ennyi jó szakember dolgozik éjt-nappallá téve.

Nincs ott valami zsíros szakértői állás nekem is? Mondjuk én nem 72-ben diplomáztam a komcsi suliban :-(
Ez kizáró ok?

fulmerz 2009.07.24. 12:18:47

@DexterMorgan78/Séfbácsi: tehat, ha ide iratod a gyereked: Kőbányai Pataki téri általános iskola, akkor nem fog tudni rendesen olvasni. HungaroValentin volt biztos a hibas... jajj nem, bocsanat. a FIDESZ miatt nem tud olvasni ez az asszonysag:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.24. 12:19:30

@One Bad Habit:

Sajnos róla semmit sem lehet tudni. Talán nem is fontos.

Lezudius 2009.07.24. 12:32:53

Laspalmas átment oknyomozó riporterbe? Király:)

Horizont 2009.07.24. 12:36:11

@acel:
Óh persze tökéletesen igazad van! (én most fel vagyok mentve, szabadságon tobzódok)
Azon azért elgondolkozhatnál, hogy kinek kéne jó példát mutatnia az embereknek (parlamenti képviselők) és, hogy ő mennyi pénzért iwiw -ezik, és kinek a pénzén. Közpénz! Senki nem mondta, hogy helyes ha a kisember is ezt csinálja. De ha valaki kap 100 milka végkielégítést, utána ott marad ugyanazon a helyen, ugyanabban a beosztásban, havi 4 millióért, akkor talán elvárható, hogy legalább dolgozzon, vagy legalább úgy tegyen mintha...
Ez a nő egyetlenegy védelmező mondatot sem érdemel meg!

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.07.24. 12:39:22

@laspalmas: mégis mire számítottál, kivel fog barátkozni, büdöslábú BKV ellenőrrel, vagy buszsofőrrel?

Similis et similie gaudet - már ha jól irom- hasonló a hasonlónak örül - ahogy a művelt romaiak modnták.

reKorrekt 2009.07.24. 12:48:44

@acel:

De baszki, ez havi 4 millióért csinálja mindezt!

Combi a ballibes Ferkófan 2009.07.24. 12:50:33

Már nem azért, de ki a faxt érdekli hogy munkaidőben iwiwezik? Nálunk korlátlan internethasználat van. Senki sem basztat érte.

PublicEnemy 2009.07.24. 12:54:15

@laspalmas: Nem véletlen!Még anno az egyetemi campusban,sörözgetés közben Eleonórának támadt egy ragyogó ötlete,hogy alapítsanak egy állami céget,ahol nem kell dolgozni,mindig együtt lehetnek,kávézgatnak,sokat lehet sikkasztani és 30év múlva a nagy semmiért busás végkielégítést kapnak....és megalapították a BKV-t!

Combi a ballibes Ferkófan 2009.07.24. 12:54:32

Szalainé kapcsolatai
2009.07.24. 11:01 laspalmas

Ez elég durva, munkaidőben postot írni, de máris van két verzióm, mit lehet erről mondani:

- laspalmasnak rugalmas munkaideje van

- laspalmas az ebédidejéből csípett le egy kicsit

- laspalmasnak tegnap, a személyét ért támadások miatt haza kellett mennie lepihenni

Kálmán 2009.07.24. 12:56:41

No, hát Istenem, félreolvasta, nem születési év, hanem születési név... az a fránya n betű... a sok meló mellett - hiszen több ezer ember dolgozik a BKV-nál, akikkel foglalkozni kell humánpolitikailag - - csak bekukkantott az iwiw-re, s gépelt.. lehet, csak 10 milla végkielégítést kapott, ott is lehet elnéztek egy karaktert... egy nullát... van ez így, emberek vagyunk...

Röhej

eldiablomismo 2009.07.24. 12:56:49

@laspalmas: Ahogy ez a válasz is, gondolom :)

Az újpestes posztot írod e már?

Combi a ballibes Ferkófan 2009.07.24. 12:57:05

És ezennel véget ért a hogyan baszogassunk vkit ok nélkül tanfolyamunk.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.24. 12:57:52

Laspalmas, kihagytad a meghívó küldő Lőrincz Zsófia Zsizsit! :-)

S még egy kérdés: ha ez a nő (Eleonóra) nyugdíjba megy, vajon mekkora lesz a nyugdíja? Mert mostanában elég szépen keres...

reKorrekt 2009.07.24. 12:58:03

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Csak nem érted.

- Laspalmas nyilván nem keres 4 milliót (ha igen akkor hozzámjössz? :)
- Laspalmasnak nyilván nem Te/mi fizetjük ki a 4 milliót (+100 millió, + internethasználat, +...)

Csöpp de bájos kis különbség.

bagolybagoly 2009.07.24. 13:00:28

Fogalmam sincs, ki ez a nő, és mi a szart csinál. De az miért érdekes, hogy a munkahelyükről vesznek fel embereket a népek az iwiw ismerősök közé. Gondolom, mindenki ismer egy pár embert a saját munkahelyéről. (na jó, a hivatásos remetét kivéve)

bellone 2009.07.24. 13:02:29

Szerintem durva, hogy az ismerőseit kipakolod fényképpel és (néhol) pejoratív megjegyzésekkel. De most komolyan. Ki az igazán kocsog?! Aki aláír egy ilyen megbízást, vagy aki él a lehetőséggel?

Nyilván egyik sem példa nélküli, de az is biztos, hogy az ismerősök fikázása az nem oknyomozás, és nem tartozik a lényeghez, egyszerűen csak rejszolás...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.07.24. 13:03:09

Én inkább a munkaidőben post-olás mellé szeretném kérni a tegnapi meccs összefoglalóját laspalmas. Mert ugye a magyar az cigányozhatja a székelyt.
Na hajrá, hajrá!

Combi a ballibes Ferkófan 2009.07.24. 13:03:23

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate): Éééééééééééééééééééés? Ha netezhet munkaidejében akkor netezzen nyugodtan.

fulmerz 2009.07.24. 13:03:36

@bagolybagoly: nem az a baj, hogy az iwiw-en fent vannak, ahnem az, hogy egy belterjes tarsasag osztogatja egymasnak a kozpenzeket. De tevedhetek.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.24. 13:05:29

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Ejj, de morcos vagy. Nem sikerült minden órát megszerelned? :)

bagolybagoly 2009.07.24. 13:06:58

@fulmerz: Hogy ebből a posztból nem derült ki, az biztos.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.07.24. 13:07:38

@laspalmas: Ez nem morcosság. Csak szánalmasnak tartom az álszentkedést.

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2009.07.24. 13:08:43

Ezeknek a bebetonozott csilovnikoknak köszönhető, hogy immár több generációnyi, valamit is akaró szakember lépett le az országból.

A példa csak kiragadott, de minden nagy cégnél ezek a szellemi zokni őskövületek diktálnak, és üldöznek el mindenkit, akiknek az iszap nem fekszik.

Köszönöm! (Már eléggé külföldről)

fulmerz 2009.07.24. 13:09:46

@bagolybagoly: Kicsit gondolkodni kell:)
Lasd meg: @koborló:

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.24. 13:10:59

@bagolybagoly:

Talán olvasd végig mégegyszer...
A cím is erre utal.

"Mindegy végül is, én örülök, hogy fent van az iwiwen, mert több érdekes dolgot megtudtam ennek köszönhetően." és folytatódik.

Horizont 2009.07.24. 13:11:58

@bagolybagoly:
Talán akkor olvass egy kicsit utána ha nem tudod ki ez a nő? Mert a lényeg a részletekben rejtőzik:)) Szerinted csak azért írt posztot Laspalmas, mert ez a nő a munkahelyéről jelöl be ismerőst???
Na ne má...

reKorrekt 2009.07.24. 13:48:25

@bagolybagoly: Te sem érted :) nem az a baj hogy a munkahelyi ismik = iwiwes cimborák, hanem hogy mint kiderült, a munkahelyi ismik = volt évfolyampajttások

zala 2009.07.24. 14:03:47

@laspalmas:

"Senkinek nem tűnt fel ez a belterjes banda a BKV-n belül?!

Mindenki ugyanott, ugyanakkor végzett, és most ugyanott dolgozik. Micsoda véletlen... "

ha másnak nem is, a HResnek fel kellett, hogy tűnjön. már csak azt kellene kideríteni, hogy ki a békávé HRese :)

Gab007 2009.07.24. 14:06:52

Azt még nem emlegettétek, hogy kártyázik is a lelkem. Ennyi pénzből vajon milyen téten játszhat? A WSOP közvetítéseken még nem lehetett hallani, hogy final table-re került..
Najó, ez csak hülye vicc, nyilván römizik, meg bridzsel a nyugdíjasklubban.

Tündér_Lala 2009.07.24. 14:08:27

Számomra kicsit másról szól az egész.
A nő nyilvánvalóan őskommancs. (Abban az időben vagy ávós multtal, vagy pártbizzottsági ősökkel lehetett egy személyzeti osztályra bekerülni)
Mit tud ? Nyilvánvalóan nagy dzsungel harcos Szalainé ez látszik a gyors karrierből és hogy ennyi ideig ott tudott maradni a csúcs közelében. Azonkívül egy HR-es sokat tud az emberekről és miután a hírek arról szólnak, hogy a BKV a Fövárosi MSZP fő pénzmosodája erről is sok fontos információja lehet. 10 milla a titkokért ? Muhaha
Miután a Kocsist megtámadták Hagyóék ez lehet egy vissza trompf.
Érdekes egy helyzet és valódi információk nélkül természetesen csak találgatni lehet. Egy dolog biztos csak, hogy mind sárosak ott fennt és tudják egymásról..
Az pedig, hogy valaki ebben a pozícióban iwiw-vel szórakozzon az fura és szánalmas. De lehet, hogy nem is ő tette fel az adatokat.

Winston Smith 2009.07.24. 15:18:36

Hú, bazmeg, ez a Szalainé ismer egy csomó ex-közgázost és BKV-st???

BOTRÁNY!!!!!!!!!!!!!!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.24. 15:18:43

Szept. 30-án lejárt volna a szerződése, majdnem megúszta ... vajon hányszor vették igénybe a remek tárgyalóképességét a sztrájkolók ellen? :)

Amúgy meg nem értem, miért fáj nektek az a 150-160 millió amit kapott ?

2009.07.24. 15:20:34

Ez most nagyon gyenge volt, függetlenül attól, hogy a nő mennyit visz haza, és ebből mennyi az etikus. Felugrott megnézni, kapott-e üzenetet. Például. Ezért baszogatni valakit...

Winston Smith 2009.07.24. 15:21:34

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate): Basszameg, nekem 1 gimnáziumi volt évfolyamtársam is egy munkahelyen dolgozik velem meg vagy két-három egyetemi évfolyamtársam is!

Sőt, további legalább pár tucatnyi ember, akivel kb. egy időben végeztem a Közgázon.

Most lebuktam?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.24. 15:23:27

@Winston Smith:

Az a botrány, hogy egy 100 milliárdos veszteséget felhalmozó cégnél valaki felvett 160 milliót 1,5 év alatt.

Hány buszt lehetett volna ennyi pénzből megjavítani? Vagy kitakarítani?

17 777 ember azért vett bérletet 9000 forintért, hogy a hölgy 160 milliója összejöjjön.

Ki a tulajdonosa a cégnek? A Fővárosi Önkormányzat?
Ki adja a pénzt a BKV-nak? Az utasok és az állam.

Kinek kellene most az asztalra csapni?

Winston Smith 2009.07.24. 15:26:33

@zero: "Az a botrány, hogy egy 100 milliárdos veszteséget felhalmozó cégnél valaki felvett 160 milliót 1,5 év alatt."

Az valóban vérlázító. Akkor töröld ki gyorsan ezt az IWIW-es cikket, mert ennek semmi értelme, és írjál arról valamit, ami_valóban_botrányos!

Winston Smith 2009.07.24. 15:28:05

@Winston Smith: Bocs, zero, most látom, hogy nem Te írted ezt a cikket.

Amit írtam az laspalmasnak szól!

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.24. 15:29:56

@bellone:

Magácska melyik a cikkben érintett személyek közül?

Übermayer 2009.07.24. 15:31:32

szerintem az a lényeg, hogy természetesen nem ő kapta a milliókat, hanem ment egyenesen a pártkasszába (a Hagyó kampányhoz) lásd:Tocsik-Boldvai kettős

drkovax 2009.07.24. 15:32:59

@Tündér_Lala:

Asszem telitalálatod van ...

r123 2009.07.24. 15:33:50

@zero: itt már az asztalra csapás kevés, rá kell borítani a sok sz*rházi fejére, aztán addig verni a fejét bele amíg mozog. egy-két alapos verés után a többi talán tisztességesebb lenne.. (vagy én vagyok naív..:) )

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.07.24. 15:34:34

Biztos vagy te abban, hogy ezeka csávók közszereplők???

gitáros 2009.07.24. 15:35:45

@laspalmas: ez milyen egy pitiáner poszt, barátom...
Nem úgy van az, hogy az iskolatársak nagyjából hasonló idő alatt érnek el karrierjük hasonló szintjére? Nem az iskola- és munkatársak az elsőnek összevadászott "ismerősök" a ziwiwen? Nem szoktak munkahelyi ismeretségekből házasságok születni?
Te a Holdon élsz?

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.24. 15:37:15

Na megjöttek a BKV fizetett komentárosai

bagolybagoly 2009.07.24. 15:39:18

@Winston Smith: Szerintem te is egy olyan suttyó vagy mint én, aki nem tanulmányozta alaposan az írásmű mélyebb értelmét. Továbbá, az azért mégiscsak tűrhetetlen, hogy hasonló végzettségűekkel dolgozol együtt!

Youthanasia · http://kegyeshalal.blogspot.com 2009.07.24. 15:43:07

Szalainé egy másik ismerőse Kató Ferencné, akinek munkahelye (minő véletlen) szintén a BKV, ahogy írja, "mindhalálig".

Ez lehet, hogy mindössze hat nap.

2009.07.24. 15:48:49

Gyerekek, nem az asztalra kell csapni, hanem pofán kellene vágni, a" Demszkájt", a "Hagyd Mikit", a "fogatos Kocsist"! Aki pedig aláirta a szerzödést a BKV részéröl, azt a Putyin- módszerrel megbüntetni (tökénél fogva felakasztani és tarkón löni), de csak azután hogy a végkielégitést és a többi "nyalókapénzt "visszafizette.Utána elzavarni mindet egy köbányába lapátlni és jutalmul dolgozzanak 2-3 évet! Mert ezek--már bocsánat, de tróger zsiványok!

2009.07.24. 15:49:56

Bocs, nyomdahiba:...köbányába lapátolni.....

easydc71 2009.07.24. 15:52:41

Más világokban is a Huth-ok nemzettsége volt vezető pozicióban, és nem tisztességről voltak híresek. A Tatuine-on Jabba a Földön Szalainé a helytartó.

easydc71 2009.07.24. 15:54:09

Az a legröhelyesebb, hogy a legjobban kirugott főmuftinak érdemes legjobban lenni :) Szénné keresik magukat a kirugatásukkal. Ez ilyen inverz világ :)

mangorlo 2009.07.24. 15:55:25

kedves cikkiro buzikam tedd ki majd ki a telefonszamat is a kiszerkesztett emberkenek, es akkor te is olyan leszel mint a kuruc info. lehet h szerinted az nem gaz szerintem meg nagyon nagy faszfej vagy

az egy dolog h nem szeretjuk illetot mert ellopja es/vagy beleul kozpenzbe, ebben egyetertunk. tessek feljelentes, vagy oknyomozo ujsagirast csinalni. de wiw, meg faszbuk szemelyes cuccost kipakolni az minimum egy orrbaveres

acel 2009.07.24. 15:56:38

Korrekt:
Azt hiszed hogy amiért valaki milliókat keres az 100%-on pörög a munkahelyén? Hol élsz Japánban?
A lidles se dolgozik 100%-ot pedig ott aztán van ellenőrzés.
A poszt alapja az irigység.
Azt hogy közpénzt visz el jogosan de erkölcstelenül - na az vastagbőrség.
Itt úgy tűnik hogy aki keveset keres az lóghat, aki nem azt legyen éldolgozó.

isti77 2009.07.24. 15:57:01

Na vazze...

Ezt a p.csát komolyan az Iwiw-ezés miatt állítod pellengérre? Ez a legnagyobb bűne? Bár ez lenne, és nem a kár, amit a BKV-nak okoz.

Mellesleg elég nagy f.szság olyasvalakinek az adatlapjából messzemenő következtetéséket levonni, aki még nincs egy hete, hogy regisztrált, és összesen 6 ismerőse van.

Születési név: 1950 ?
Pont olyan hülye, mint minden második Iwiw-ező.

isti77 2009.07.24. 16:00:07

+ egy apróság: egy kicsit nevetséges pont itt szóvá tenni, hogy valaki munkaidőben netezik. Vagy itt mindenki éjjeliőr? (Én nem).

Mitya Ivanov 2009.07.24. 16:00:47

itt erről van szó:

"béke minden ellenőrnek, buszsöfőrnek
BKV-s testvérek egyesüljetek"

Belga: Kalauz 2

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2009.07.24. 16:05:25

@isti77: Tudod, a blogoknak egy sajátossága, hogy ugyanarra a témára többször is visszatérnek. Az előzményekre úgy tudsz legegyszerűbben rákeresni, hogy a fejlécre kattintassz, vagy az URL-ben visszatörölsz az első per jelig. De segítek:

vastagbor.blog.hu/2009/07/23/mit_tudhat_szalaine

almonda 2009.07.24. 16:11:09

a BKV vesztesége 40 milliárd évente - NO comment

grupi 2009.07.24. 16:25:38

@laspalmas: "Senkinek nem tűnt fel ez a belterjes banda a BKV-n belül?!"

Dehogynem ! Ez egy nagy "család" - mint az olasz maffia filmekben. És a belteljesség nem csak a cégen belül, hanem az országon belül is érvényesül.

Kocsis igazgató úr jó elvtárs, és a jó elvtársak mindenhez értenek. Atomenergia, Villamos energia, tömegközlekedés, stb. A jó elvtárs arról ismérvik fel, hogy mindenhol megállja a helyét.
Ne feledjük, hogy Ő volt az, aki az atomerőműnél, Pakson Megyónak, (D-209) szóbeli tanácsadásra 20 milliót adott, illetve fizetett.

Aztán Szalainé elvtársnő is jól begyökerezte magát a szocializmus csecs-szopójaként a vállalati struktúrába.
Emlékezzünk rá, hogy a BKV szocialista nagyvállalatként konspiratív tevékenységet is folytatott. Számos BV-től szabadult és pártfogói felügyelet alatt álló személy befogadó helye volt. Operatív tevékenységekben vettek rész, külön kis titkos szolgálata volt és hálózati tevékenységet is intézményesítve folytattak a vállalatnál és azon belül.

Aztán amikor a rendszerváltás után, de a Kocsis pünkösdi (királysága) korszak előtt a Volvo tender és az Alfa busz kapcsán is volt társas kapcsolat és némi belteljes viszony a BKV-s családon belül.

Ez a nagy buli országos és nagypolitikai szinten is folyik.
Demszky és a Siemens Combinó ügylete, a Hannoveri biznisz, majd a Volvo botrány. Innetől csak egy ugrás a többi politikus és a haveri kör.
Kétes politikusok, hamis miniszteri biztosok, korrupt párt, és álságos, vállalkozó, vagy off-shore miniszterek és elnökök.
Mit nekünk egy milliókért (évek alatt akár milliárdért) bliccelő Szalainé elvtársnő?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.07.24. 16:25:54

@laspalmas: "Mindenki ugyanott, ugyanakkor végzett, és most ugyanott dolgozik. Micsoda véletlen..."

Kormány is volt ilyen (meg lesz az elkövetkező húsz évben), baszd meg, az mennyire dúúúúrva????

dH2K · http://dh.squidcode.com 2009.07.24. 16:34:58

elnézést, de mi a baj azzal, ha valakinek a volt osztálytársai és a munkatársai, családtagjai a kapcsolatai? mi más legyen? bloggerek? partyarcok? mi az ami mentesíti a fikázástól? na ugye, semmi. nem a védelmében írtam, nem is érdekel, ki ez a nő, csak ez az öncélú fikázás butaság.

almonda 2009.07.24. 16:37:50

Számoljunk csak! A megerősített hírek szerint az elbocsátott igazgató tavaly márciusban 94 millió forintot kapott, részben prémiumként, részben végkielégítésként, részben pedig a titoktartásáért cserébe/!/. Ezután, mintha mi sem történt volna, tovább foglalkoztatják, egészen ez év végéig. Erre a 21 dolgos hónapra havi 1,2 milliót kap, plusz 120 százalék prémiumot. Ez összesen 55 millió forint, azaz a minden bizonnyal igen kiváló hölgy mindent egybe véve kb. 150 milliót kap nagyvonalúan hálás cégétől, persze a törvények szigorú betartása mellett. Ha a közterheket is hozzáadjuk, a BKV kerek 200 milliót áldoz egy néhány évet ott dolgozó kolléganőre, aki nem is csúcsvezető!
www.168ora.hu/buxa/miert-kaphat-valaki-szazmilliot-40513.html

frompearly 2009.07.24. 16:38:56

Van egy két kibeb*szott sötét ezen a blogon nem az a lényeg hogy ez a kommancs iwiwezik munkaidőben ezt ugye senki nem gondolja....Éljen soká a BKV!csak jó lenne ha egy hónappal az áfaemelés után már tudnának blokkot adni a 300as jegyről....ANYÁTOK!

bagolybagoly 2009.07.24. 16:43:11

@frompearly: Tudod, én is olyan kibeb***tt sötét vagyok, hogy én sem értem, miért nem a jegyről, a közbeszerzésről, a végkielégítésről, illetve más hasonlókról a poszt. Ehelyett van iwiw adatlap, meg parttalan pikázás.

zala 2009.07.24. 16:48:40

@mangorlo:
"kedves cikkiro buzikam tedd ki majd ki a telefonszamat is a kiszerkesztett emberkenek, es akkor te is olyan leszel mint a kuruc info. lehet h szerinted az nem gaz szerintem meg nagyon nagy faszfej vagy..."

nem írt le telefonszámokat, de majd írjon le és akkor mekkora faszfej lesz már baszod. hát ja. és mindettől függetlenül buzi-e ő. hát ja. ja nem is buzi-e hanem a te személyes buzikád. hát ja.


"...de wiw, meg faszbuk szemelyes cuccost kipakolni az minimum egy orrbaveres"

ha ezt közelebbről megvizsgáljuk, kiderülhet, hogy a konkrét esetben Szalainénak is jár az orrbaverés, hiszen ő is kipakolta :) sőt ő pakolta ki csak igazán.
szóval kedves mogyoró vagy mifasz nem igazán érzed a különbséget egy magántelefonszám nyilvánosságra hozása és egy közösségi oldalon önmagáról közölt adatok átmásolása között ugye? ezért viszont nagy nyilvánosság előtti tökönrúgás jár jobb helyeken, így csak örülhetsz, hogy rosszabb helyen vagy.

ezek után természetesen további szép napot kívánok neked :P

almonda 2009.07.24. 16:53:07

@zala: telejsen egyetértek: ami eccer kikerült az internetre, az örök idökre ottmarad. azaz: nyhilvános adat- tá tette az eredeti közlö maga.

hex.kelly 2009.07.24. 17:00:45

"Mindhalálig" - hát igen, végülis az most kiderült, hogy csak a nyugdíjig kell kibírni, utána már jön a tejjel-pénzzel folyó kánaán.
Hányinger ez a banda. Meg az összes adómból-visszaélő, élen a sokmilliós gödöllői rektorral.

SQL Error 2009.07.24. 17:05:34

@fulmerz: Nem akarom védeni ezt a picsát, de a születési ÉV az első regisztrációnál születési névnek van/volt írva az iwiw-en.

Margit bácsi 2009.07.24. 17:07:30

ó most mé vagytok ilyenek moooost.

inkább gyertek, fogjuk meg most egymás kezét, és egyszerre, együtt, kívánjunk nekik nagyon-nagyon jó nyaralást!!!

"Az MVM elfoglalta Mrs Istvan Kocsis tengerparti szállodáját

MVM-milliárdok offshore cégeknek VIII."

index.hu/gazdasag/magyar/2009/07/24/az_mvm_elfoglalta_mrs_kocsis_szallodajat/

lehetetlenember 2009.07.24. 17:14:24

Látható hogy egy itt egy gennyes összeesküvésről van szó. Most végre kiderült hogy Szalainé személyes ismeretségben van munkatársaival és évfolyamtársaival. Ráadásul arcátlan elbizakodottságában ezt nem átallotta nyilvánosságra hozni az IWIW-en. Feltételezhető az is hogy ezekkel a személyekkel mind szóban mind telefonon beszélgetéseket is folytatott. Meg nem erősített források szerint találkozásaik nem csak a hivatali időre és hivatali helyiségekre korlátozódtak, hanem azon kívül is folytatódtak. Laspalmas éberségének hála most küszöbön áll a XXI. század legnagyobb leleplezése. A történetet a Watergate üggyel fogja egy lapon említeni az oknyomozó újságírás aranykönyve.

lessknownJFK 2009.07.24. 17:24:56

Nyilván nem számít, de most olvastam utoljára Vastagbőrt... Volt már pár gáz cikk, de ez? Kicsinyes, ostoba emberek vagytok, baszki ezen csámcsogni? Kurucinfó szint.

mangorlo 2009.07.24. 17:25:06

@zala: nem kell velem egyetérteni. amúgy mángorló

Chanyi · http://chanyi.blog.hu 2009.07.24. 17:38:02

Szalai Nóra tevagyamindenem...

szakértőbb 2009.07.24. 17:50:44

@zero: Csak halkan kerdezem,szerintetek mi a sz@rbol jon ossze az evi 100 milliarods veszteseg? Tartok tole, hogy nem ez a maca az egyetlen, aki ilyen penzeket markol fol. Ha esetleg nem is tenne nyeresegesse a ceget, azert par milliard csak visszajonne, ha kicsit szukitenek az ilyen fizeteseket, meg vegkielegiteseket... Egyebkent ez utobbi nem a ferjenek a dolga? :-P

Marcellusca 2009.07.24. 18:08:08

Még ennyi funkcionális analfabétát! :D

star77 2009.07.24. 18:13:56

ezért 300ft az a qrva vonaljegy!ezek igazi élősködők.és még van pofája azt mondani ennek a mocskos bkv nak hogy a bliccelők miatt veszteséges!!hány ehhez hasonló végkielégítés lehetett még?szarházi banda.

Zzoorroo 2009.07.24. 18:29:45

Egy kicsit is normálisabb országban rinocéroszbőrből készült korbáccsal nyilvánosan vernék félig agyon a főtéren azt a cégvezetőt, aki olyan vállalatot igazgat, amelyik éves szinten többmillió euró állami támogatás és többszázezer euró megtermelt veszteség mellett havi négyezer eurós fizetést és ugyanekkora garantált prémiumot ad bármelyik, seggét meresztő munkavállalójának.

És akkor a cégvezéri juttatásokról meg a többi mocsokról most nem is beszélek.

Zzoorroo 2009.07.24. 18:37:49

Visszaolvasva a hozzászólásokat nekem is feltűnt, hogy a BKV Sajtófigyelő és Blogellenőrzési Osztályának Kommentezési és Hírnévjavítási Alosztályán jelentős létszámbővítés volt az utóbbi időben.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.24. 18:38:16

@mangorlo:

mellesleg laspalmas nő, úgyhogy buzi itt max. te lehetsz

picur3ka 2009.07.24. 18:47:58

@Rorschach:

Ja, ja, meg nemi setetseg.


Az is erdekes sajatossaga az ilyen ugyeknek, a lopason, mutyin, sogor-komam a jol fizeto, semmittevo allasokban es elkotyavetyelt vagyonokban, hogy az elftarsak ugy megszedik magukat, hogy vagyonuk es kolcsonos fuggosegen alapulo kapcsolat rendszeruk folytan, befolyasuk hatalmas lesz, akkor is, ha a kutya meg nem valasztja oket tobbe.

Media befolyas, etc. m 2/3 nelkul a nyavalya semmit nem tud ellenuk tenni es meg akkor is. Ez itten az igazi problema.

Aki ezt kicsinyes fikazasnak latja, az oly sotet, mint egy segglyuk. Jobban is meg lehetett volna irni, de az mellekes.

picur3ka 2009.07.24. 18:50:39

@picur3ka: Jol megaszontam.

mondjuk 2/3 nelkul meg a nyavalya sem tud tenni ellenuk semmit

Horizont 2009.07.24. 18:59:46

Tényleg ennyire nem lehet megérteni egyeseknek, hogy miről is szól ez a poszt? Csak lesek mint a moziban....
Már többször megírtam nem csak a politikai elit miatt tartunk itt, hanem az (egyes) emberek miatt is:(

Horizont 2009.07.24. 19:19:02

Ja és a kétszeres doktor Nórika törölte magát az iwiw-ről!
Biztos kapott sok sok kedves üzenetet :)))

leon, a proli 2009.07.24. 19:26:00

az iwiwen az egyik legjobb szűrője az idiótáknak a "születési név" rovat. aki oda évet ír, az sajnos szellemi fogyatékos :(

technikus 2009.07.24. 19:33:06

Csak a titoktartásért 16 milliót kapott ez a vén dagadt tehén. Milyen titkok lehetnek azok amelyek ilyen sokat érnek?? Lehet , ezért már csücsülés is lehetne ha kiderülne?

technikus 2009.07.24. 19:36:04

@Marcellusca: Mi vak vöcsök! Te is a BKV-nál dolgozol , vezető beosztásban?

szakértőbb 2009.07.24. 19:46:17

@picur3ka:
Figyi, nem tunt fol, hogy ezek mar a fidesz eraban is ott loptak? Egyebkent van szerinted valami kulonbseg a 70-es evekbeli kozgazosevfolyamtarsak, es a 80-as evekbeli jogasz/kozgaz kollegiumi szobatarsak kozott? Megmondom: az a kulonbseg, ha az utobbiakra csereled az elobbieket 2/3-al, akkor az utobbiak - mivel ugye mindenki oket akarja, kirobbanthatatlanul fognak lopni:-((( Ez az igazi gaz, es ezert nincs Magyarorszagnak jovoje:-(((((

technikus 2009.07.24. 19:46:37

A tárca tervei szerint idén augusztus elsejével a felnőtt lakosság részére a részleges és teljes kivehető fogpótlás technikai díjának eddigi 50 százalékos támogatása nulla százalékra, ezzel egy időben a 18 év alatti gyermekek fogszabályozásához szükséges fogtechnikai eszközök támogatása 85 százalékról nulla százalékra csökken. A kormányzat mind a két döntésével 400-400 millió forintot tervez megtakarítani - fejtette ki Horváth Zsolt, a Fidesz egészségügyi kabinetjének helyettes vezetője.

Mindez a rövid távú megtakarításokért helyrehozhatatlan károkat okoz például a gyerekeknél, és jelentős életminőség-romlást az idősebb korúak esetében. Mindezt úgy, hogy az okozott károk helyrehozatalára a későbbiekben a megtakarítások többszörösét kell fordítani.

"Egy szakmailag elhibázott, emberileg vállalhatatlan, gazdaságilag értelmetlen döntést hoztak, egyszóval: ostobaság" - húzta alá, majd arra kérte a kormányzat szakembereit: számolják újra, fogadják el a szakma álláspontját, és ne vezessék be ezt a rendelkezést.

Elmondta: a kivehető fogpótlások esetében a tízezer forintot meghaladó pluszköltség jelentős teher a zömében idős emberek számára. Becslések szerint 3,5-4 millió embert érint a felnőtt korú lakosság körében a részleges vagy teljes kivehető fogpótlás.

A gyermekek fogszabályozásáról szólva kiemelte: sok szülő nem tudja majd vállalni a fogszabályozás költségeit.

Mindez 4 BKV "vezető" éves juttatása !!

gabcigirl 2009.07.24. 19:52:35

Nem az a gond, hogy munkák meg pozíciók kapcsán előkerülnek a volt osztálytársak. Ez hagyományos esetben még elmegy.

Az a gond, hogy szakértelem nulla meg a lóvé eltapsolásához értenek csak. Protekciós alapon...

citroenbx 2009.07.24. 19:53:31

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
kérgezem jóindulatulag:
anyukád melyik évben született?

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.24. 19:53:50

@technikus:

Agyam elpattan, ha lenne nálam egy kézigránát úgy hozzájuk basznám, csak úgy röpködnének a bőrcafatok és a béldarabkák a levegőben...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.24. 19:55:41

Dr. Szalainé meg tiszta Jabba, ahogy terjeng ott a képen az elfolyós tokájával.

Baszkurátor 2009.07.24. 19:57:34

@citroenbx:

Vedd már észre :születési NÉV : 1950

Érted?

technikus 2009.07.24. 20:01:52

@szakértőbb: ezért aztán hagyjuk is szegényeket tovább lopni, mert még megsérül az a kominista lelkecskéjük??? Neked meg nem a szomszédod a hülye! Ugye??

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.07.24. 20:12:07

@citroenbx:

NÉV =/= ÉV.

Azt viszont elismerem, hogy nem nagy különbség. Picike. Egy betű.

plutó111 2009.07.24. 20:21:44

Az a szomorú hogy az ilyen jellegű lopások, nagyon könnyen megelőzhetőek lennének csak kellene hozzá megfelelő törvényi háttér. Sajnos akik megalkothatnák az ilyen törvényeket azoknak nem érdekük. Baromi egyszerű nyilvánosságra kellene hozni az összes állami cégnél dolgozó vezető szerződését. Mennyit keres mit csinál, stb. Plusz a cég összes kiadási és a bevételi tételét (minden könyvelve van nem lehet nagy dolog) Aki ezt megpróbálja elkerülni az meg mehet a levesbe.

citroenbx 2009.07.24. 20:23:24

@tiboru:
könnyű Nektek Ifjúság, még jól látjátok a monitort....
és persze sokat számít a RayBan szemüveg is....
Bár lehet, hogy ezt rosszul írom, mert nincs rajtam sz OTI-ra kapott szemüveg....

a JÓ 2009.07.24. 20:50:31

@gitáros: Az a baj, hogy te is egy buta f*sz vagy.

Nem tudjátok ki ez a nő, és hogy mennyit vitt el a ti adótokból, ezért nem értitek ezt a postot.

laspalmas, nekem speciel tetszett, mindig rájövök, hogy mikre jó az iwiw :)

beleszolok 2009.07.24. 20:55:50

Én is volt osztálytárs révén kerültem ehhez a multihoz, ahol most vagyok, nem ez a gond. Hanem az, hogy egy olyan cégnél keres valaki ismeretségek alapján 100 millákat, ami vastagon, és kőkeményen veszteséges, ráadásul úgy, hogy a környéken a legdurvább tarifákkal operál. Én ugyanis itt a cégnél, ahová bekerültem ismeretség által, konkrétan hasznot termelek, komoly versenyhelyzetben a tulajnak. Ezért nem is érdekli a kutyát se, hogy ki fia borja vagyok, és hogy hogyan kerültem ide, amíg több a bevétel, mint amit elviszek innen. :O

Rebegő ajkak 2009.07.24. 20:56:23

gyenge poszt nem kicsit.
ha tényleg iwiwbuzi lenne, nem hat ismerőse lenne, tulképp az egész bkv fennvan lehetne neki 12000 ismerőse.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.07.24. 20:58:19

@beleszolok: "Hanem az, hogy egy olyan cégnél keres valaki ismeretségek alapján 100 millákat, ami vastagon, és kőkeményen veszteséges" --> a mi adónkból :-/

beleszolok 2009.07.24. 21:03:32

@turner: más módon nem is tehetné meg, mert ha privát szférában próbálná ezt megcsinálni, akkor nem kirugnák, hanem egyszerűen elásnák.

Eleve nem kötnének vele ilyen szerződést, ami később ide vezethet.

meita 2009.07.24. 21:05:59

Pályakezdőként a legegyszerűbb HR-es álláshoz is minimum egy, de inkább két idegen nyelven kell beszélni. Úgy tűnik, a BKV humánpolitikai igazgatójától ezt nem várják el. És igen kiváló munkaerő lehetett, ha ilyen szép hosszú időn át foglalkoztatják a cégnél, a magánszektorban ez sem túl jellemző.

wagabound 2009.07.24. 21:29:35

Személyiségi jogokról, jóízlésről hallottál már, laspalmas, te baromarcú? Mi a fasz közöd van hozzá, hogy ennek a nőnek kik az ismerősei? Ha olyan bátor vagy, miért nem a Kövér Szilárd, vagy rögtön mindjárt Orbán Viktor ismerősei után kutatsz? Ja, hogy akkor a fejedet feldugnák a seggedbe egy szép nyári éjszakán? Na persze, ahhoz már nincs bátorságod, te szarházi köcsög.

Féreértés ne essék: nekem is kinyílik a bicska a zsebemben ekkora végkielégülés és utána a pár millás foglalkoztatás miatt. De ha nincs bátorságom ezért a nyílt utcán szétrúgni a fejét annak, aki ezt a szerződést kitalálta és aláírta, akkor befogom a pofámat, és nem hősködök azzal, hogy belerúgok abba, akibe most minden jöttment szarházi beletörli a cipőjét.

AdmiralRobert 2009.07.24. 21:36:28

Na wagabound is megjött, a fizetett BKV-s irkász. Ha már a jóizlésnél tartunk: a válság közepén emberek ezrei vesztik el állásukat, lakásukat, kocsijukat, és életüket is akár, pár tizezer forintot vonnak el tőlük, ami viszont hatalmas érvágás, ez a hájas undoritó nőszemély pedig 100+ milliót kap csak úgy, szerintem nagyjából NULLA munkáért. Ennyi pénzt még egy jól kereső (becsületes) ember is alig keres meg _egész élete_ alatt... érted már a dolgot, kistáska?

wagabound 2009.07.24. 21:36:55

...Egyébiránt pedig jelentkezzen itt és most (névvel, cimmel, telefonszámmal, anyja nevével, TAj számmal), az, aki nem írna alá egy olyan munkaszerződést, ami a számára százmilliós végkielégítést, meg egy másfél millás továbbfoglalkoztatást tartalmaz. A többiek méltóztassanak elhúzni a sunyiba.

Mayday 2009.07.24. 21:38:15

Ezt a szar posztot... akárkit megnézel a wiwen, az összes wiwes munkatársa ott lesz az ismerősei között és a 70%ot eleve munkatárs hívja meg. Ez alapján aztán kurvasok következtetést lehet levonni. Szánalomgombóc érvelés.

Egyébként meg undorító amit művel a mi adónkból, de mondjuk ha egy tárgyaláson elérte, hogy a BKV összes alkalmazottja 1%-al kisebb béremelést kapjon, mint akar, akkor a BKVnak már megérte foglalkoztatni.

Nemkéne hülyeséget fröcsögni, szorítkozzunk a tényekre, a wiwet meg felejtsük már el.

wagabound 2009.07.24. 21:38:32

AdmiralRobert: vedd ki a feejedet a seggedből. A jóízlés hiányát a bloggertől kértem számon. Melyik szó nem érthető?

AdmiralRobert 2009.07.24. 21:40:50

wagabound, te vagy a seggfej, te szerencsétlen. Tudod, amíg az általam befizetett, igen súlyos adókból ilyen emberek gazdagodnak meg, mint ez a bálna, addig hagy legyen már jogunk felháborodni ezen. Az, hogy te nem adózol egy fillért se, és emiatt nem háborít ez az ügy fel, az már egy másik dolog.

frutella 2009.07.24. 21:46:43

Úúúúúúúúúgy szeretném megérteni, hogy a születési NÉV rovatba miért írja egy csomó ember a születési ÉV-ét.
Tele lenne az ország funkcionális analfabétákkal???

Mayday 2009.07.24. 21:58:27

@frutella:

köztudott tény, hogy itthon az emberek igen nagy része (harmada, fele vagy mennyi) nem érti meg az általa olvasott hivatalos szövegek (telefonszámla, önkormányzati levél, akármi) tartalmát. tehát a kérdésedre a válasz: igen.

Tarackos Sül (törölt) 2009.07.24. 22:02:32

Ejnyebejnye . . . csak nem kezdtek szenilisek lenni ám, itt a Vastagbőrön?

Munkaidőben postot írni egy, munkaidőben iwiwező valaki lejáratására, na, EHHEZ KELL ÁM VASTAGBŐR!

Grat laspalmas, ezennel nálam előre te - és ez a post - lett az év Vastagbőr-díjasa!

Gratulálok!

Horizont 2009.07.24. 22:15:14

@laspalmas:
Nem szeretjük mi azt az indexes címlapot:))
Minden alkalom megerősít ebben:)

@Tarackos Sül: Valamelyik kommentben már megírta, hogy időzítéssel is kerülhetnek fel a posztok, mint ez is:)))

falatkenyér 2009.07.24. 22:17:02

Költse vastüdőre a lopott millióit!

lehetetlenember 2009.07.24. 22:25:00

@Tarackos Sül: Ha most tényleg ez az év postja akkor én többet nem járok erre. Szerintem ez elég szánalmas post volt. És bocs laspalmas, de remélem ezt Te is érzed. Ha van önkritikád akkor Tarajos Sülnek egy szavát sem hiszed.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.07.24. 22:33:06

Mindenképp egy precedens értékű bírósági ítéletre hajtotok?Várjatok, még nincs narancs eső.Az ilyet szerintem hagyjátok meg a kuricinfonak,ők megtehetik...

vén krampusz (törölt) 2009.07.24. 22:34:54

Szalai Lászlót tavaly kirűgták és már 1990-es évelben is a BKV-nál dolgozott. Őt ténylegesen elküldték, tehát valószínüleg csak névrokon.
Osztom a többiek véleményét, mellélőttél ezzel a posttal...

tnt 2009.07.24. 22:59:45

Minek basztatjátok, ti is a melóhelyen iwiweztek, meg lehet érteni, hogy ennyi pénzért valahogy neki is el kell tölteni az a fosos 8 órát. Látom sokmindenkinek savanyú a bogyó.

star77 2009.07.24. 23:04:18

itt mindenki buzi?a lényeg nem az iwiw ,emberek!!
ki a f@szt érdekel,hogy rajta van ezen a nemzetbiztonságiadathálón??
a lényeg az,hogy a jó qrva életbe kaphatott 100m os végkielégítést?és mi az istenért van még mindig ott havi 1.2m ért??
konkrétan erre tudja vki a választ????

tnt 2009.07.24. 23:11:07

@star77:
igen, Mutyi Művek 2.0 bennfentes.

star77 2009.07.24. 23:16:03

@tnt: oké,konkrétabban?azért kiváncsi lennék ebből a 100m Ft ból mennyit kapott végül ez a nő?
Meg arra is kiknek jutott eszébe ez az egész?ki engedélyezte,ki írta alá,stb stb.egyébként hallott vki erről a nőröl bármit is,az ügy kirobbanása előtt??

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.24. 23:17:27

Havi 4 milláért (1.2) iwiwezik. Amit a ti adótokból fizetnek. Ennyi pénzért ne iwiwezzen munkaidőben, basszameg.

itt élned, halnod kell (törölt) 2009.07.24. 23:31:48

Szerintem ez a 6 ember teljesen érdektelen, talán ők, talán Eleonóra talált rájuk. Azok a kapcsolatai aki ebbe a pozicióba helyezték, nincsenek fent az iwiwen!

Aldobói Feldob 2009.07.24. 23:43:06

Ezek a szociban (Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen) végzett közgazdászok, akik először személyzetisek lettek, majd a rendszerváltást követően egyszeriben HR-es igazgatókká meg menedzserekké avanzsáltak, na ezek egytől egyig besúgók voltak. Ha valaki esetleg nem tudta volna, a szocializmusban a személyzetiseknek hivatalból jelenteniük kellett a rendőrségnek, minden "gyanús" személyt, aki a cégnél megfordult. A mostani HR-esek szintén jelentenek, csak éppen nem a rendőrségnek, hanem a cégvezetésnek. Felfordul a gyomrom az egész HR-es bagázstól.

szakértőbb 2009.07.24. 23:48:29

@technikus: Te vagy a hulye, pajti, ha meg olvasni sem tudsz. Arra probaltalak ravezetni, hogy ez a bagazs rendszerfuggetlen sajnos, tehat amikor majd jovore 2/3-oztok, akkor utana is lopnak, csak eppen a masik csapat:-((

Aldobói Feldob 2009.07.24. 23:49:35

@star77: szerintem max. 20 millát kaphatott a tokás személyzetis nő, a többit a keresztapák meg keresztanyák. Szóval a szoci maffia. (Rúgnám szét a fejüket egyenként egy hernyótalpas bakanccsal.)

Szőke kisfiú 2009.07.25. 00:52:21

Elég hányás lett ez a bejegyzés.
Másodállásban a kuruc.infot szerkeszted? Ott szoktak ilyenek megjelenni...
Gondolom ha a Te iwiw-es adatlapodat tanulmányoznánk, ott is találnánk érdekes figurákat...:-)

heliox 2009.07.25. 03:28:57

Az, hogy ez a cég veszteséges semmi egyebet nem jelent, minthogy nem ad neki elég pénzt az állam, aki a tulajdonosa ahhoz, hogy a mérlege ne mutasson veszteséget. Ezért aztán az, hogy mennyi a vesztesége, tulajdonképpen tök érdektelen, financiális, pénzpiaci kérdés.

Az a kérdés, hogy képes lenne-e egy ilyen cég a piacról élni? Az a kérdés, hogy a benchmarkok szerinti üzemelési költségei hogyan viszonyulnak más hasonló cégek költségeihez?

A baj meg az, hogy szerintem ezeken is nagyon elbukna a BKV.

heliox 2009.07.25. 03:34:38

Egyébként a bejegyzés tényleg hányás. Nem is értem mi van azon csodálkozni való, hogy a régi ismerősei az iwi-en ismerősei. Meg, hogy együtt dolgoznak? És a kollégái is ismerősei.

Elárulom, hogy az iwi-en nekem még a régi kollégáim is az ismerőseim. És akkor mi van?

Egyébként nem tudom ki írta, hogy többet keres ez a nő, mint az USA elnöke. Azért számold már át!

Bruttó 72ezer USD /év. Annál az én végzettségemmel és tapasztalatommal többet keresnék ott (na nem mint feketeseggű magyar, hanem ha amerikai lennék). Bár idén lehet, hogy nem, de tavaly év elején még 120eUSD/év volt a kategóriám (basszák meg, és texasban még állami adó sincs).

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.25. 03:50:53

az egesz BKV
ez vegkielehitesdi egy norma munkakoru embernek
ez baromsag
de ki a fenevel lenne iwiwes ha nem a volt osztalytarsaival es munkatarsaival
baromsag
amugy meg feljelenteni a nagy loveert

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.25. 03:52:17

az egesz BKV
ez vegkielehitesdi egy norma munkakoru embernek
ez baromsag
de ki a fenevel lenne iwiwes ha nem a volt osztalytarsaival es munkatarsaival
baromsag
amugy meg feljelenteni a nagy loveert

Amusing 2009.07.25. 06:51:01

lebukott a parszt, ééés, semmi következmény nem lesz, max visszavizet pár millát és kiveszik pl tanácsadás néven.

Roy 2009.07.25. 07:09:13

@gitáros: Téged is a BKV fizet?

beszélő 2009.07.25. 07:26:46

Azt gondolom, Szalainé csak egy a sok közül a BKV-nál, és más hasonló cégeknél.A cég teljesítménye, és gazdasági állapota nincs köszönő viszonyban sem a vezetők jövedelmével.Ez általánosan jellemző a kormányra, az általa irányított apparátusra a kapcsolódó alapítványokra, és mindazon bérfizető helyekre, ahol a megbízható elvtársak szívják az ország erejét.Vagyonuk persze nincs de magas jövedelmük az van.Így aztán az arányos közteherviselést is kikerülik.Törvényesen! Ilyenek a törvények!A törvényeket ők kreálják. Saját maguknak.Nem alkotmány ellenes.Nincs ezért senki aki ezeknek a maffiózó törvényeknek keresztbe tudna tenni..

Roy 2009.07.25. 07:28:00

Nem az agond, hogy kik az iwiw-es ismerősei. Többnyire ai iwiw-en lévő ismerősök családtagok, volt, és jelenlegi iskolatársak, munkatársak. A nagy baj az amikor a BKV-nak millárdos hiánya van évente, és ez minden évben növekszik, ilyen fizetések, prémiumok, végkielégítések vannak. Amikor naponta gyulladnak ki buszok, füstölnek metrók, mert olyan öregek, és még normálisan karban sem tartják ezeket, akkor is úgy szórják a pénzt mintha évi több milliárdos nyereségre tennének szert. Az adófizetők pénzén élnek jól ezek az emberek. Önmérséklet nulla. Még nagyobb a gond, hogy ezt a munkatörvénykönyv is lehetővé teszi, és maximális védelmet biztosít a számukra. Vizsgálat ugyan van, de ennek az eredménye az lesz, hogy minden a legnagyobb rendben van. Az etikátlanság meg jogilag nem büntethető.

grigorij (törölt) 2009.07.25. 07:33:58

Na ezért ostoba barom, aki az ilyen iwiw-féle baromságora reggel!
Nem elég, hogy az NBH is használja, már az 1 bites bloggerek is ebből dolgoznak!

Ja és nem ártana tisztában lenni a személyiségi jogokkal!
Szerintem az iwiw-en található információk nyilvánosságra hozatala büncselekmény!

Lehet, hogy mégis kellene az a blogger vizsga...


A téma meg baromság! Loptak, lopnak és lopni fognak, mondta Lenin apánk...

Szerintem a közpénzek herdálóit nem egy indexes blogger és pár nethuszár fogja elkapni.

Micro_fine 2009.07.25. 07:37:17

Szerintem mindenki nyugodtan felháborodhat, még akkor is, ha ezen mások felháborodnak. Engem az is bosszant, hogy annyira hülyének nézik a lakosságot, hogy ilyen orbitális disznóságot el mernek követni, az gondolván, hogy ezek a birkák,úgy sem veszik észre, vagy ha meg is tudják, majd megmondjuk nekik, hogy ez jogszerű volt, és nem illik más zsebében kotorászni. Ezek után senki ne csodálkozzon azon, ha már nagyon sok embernek undora van ettől a hatalmon lévő szoc-lib rezsimtől.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.07.25. 08:08:31

@AdmiralRobert: A végkielégítésen felháborodhatsz, de azon miért akarsz felháborodni, hogy vannak ismerősei?

Az nb. posztoló honnan a picsából tudja, hogy Szalainé minden ismerőse rossz szakember, korrupt disznó, stb., aminek a sok agyhalott itt nevezi őket pusztán azért, mert egyidősek Szalainéval.

Gondolkozz már, húgyagyú: ha az egyik iwiwes ismerősöd ellopna valamit, és másnap megjelenne a neved, címed ezen a blogon, és hozzád hasonló szánalmas kis fartúrók, dákóslukkolók vernék is a tamtamot, hogy te is mekkora tolvaj vagy, mit éreznél?

EZ a probléma ezzel a posttal. Ez a blog egyre szarabb.

gagauzz kalauzz 2009.07.25. 08:10:36

Ez a Szalainé valami olyasmi lehet, mint a Kivágóné. Túlsúlyos középkorú nénik, akik űbersok zsét nyalnak fel az adófizetők pénzéből:)))

reálisan 2009.07.25. 08:12:36

Nekem az egész ügyről az jut az eszembe, hogy ezek a szemetek szétlopták az országot és most fogytán az ami még ellopható és egymást lökdösik ki a pénzesfazéktól. Aljas szemét banda, börtön és vagyonelkobzás jár nekik. Ha sokan követeljük, talán meg is lesz!

reálisan 2009.07.25. 08:27:35

Jut eszembe még valami. Dolgozok egy cégnél ahol egy német srác az igazgató és lakást bérel a családjával, egy ház felét. Egyszer meghívott oda, hát csodapalota, 900 ezer Ft a havi bérleti díja. Megkérdeztem tőle, hogy ki lakik a ház nagyobbik felében. Azt mondta, a tulaj. Lent a közös garázsban az igazgatóm új BMV-je volt a legrosszabb kocsi vagy 10 kocsira volt hely, sportkocsik, motorok elképedtem. Megkérdeztem, hogy mit csinál ez a tulaj. Azt mondta fogalma sincs, csak annyit tud róla, hogy a BKV-nál dolgozik!

picur3ka 2009.07.25. 08:30:58

@szakértőbb:

Akarmennyire is nem lenne semmi kulonbseg a 80-as es a 70-es evek 'elitje' kozott, mit valtoztatna ez azon, amit mondtam? Mit van meg lopni? Visszalopjak, vagy mi lesz?

szakértőbb 2009.07.25. 08:43:46

@picur3ka:
en nem a 70-es meg 80-as evek elitjerol irtam. De akkor a gyengebbek kedveert: a 70-es evek Kozgazosai: akiket itt komcsiznak (jelzem, a kommunistak kb. 60 eve eltuntek, de szerintem nem is voltak soha, max. akik annak neveztek magukat:-))))), a 80-as evek kollegiumi szobatarsai meg ugye a fideszes fiuk:-)
Mit van meg lopni? Ezt komolyan kerdezed? Hat mirol szol a poszt? A zsiros allasokban lenyulni az allam penzet = lopas. Vagy nem? Akkor minek hoborogtok?
Ui: a rektorok fizeteset figyeltetek? :-P az se kispalya...

picur3ka 2009.07.25. 08:51:43

@szakértőbb:

Akinek mar megvan a vagyona, annak meglesz a befolyasa. Mi fog ezen valtoztatni? Mellebeszelsz.

szala61 2009.07.25. 09:42:54

tisztelt utasaink ezt mind maguk fizetik meg.nem vették még észre?

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2009.07.25. 09:55:12

@szakértőbb:

Apropó rektorok: azt tudja valaki, mi lett a pécsi egyetem rektori körlevelével?

Amelyik előírta, hogy minden beérkező levelet fel kell bontani, beszkennelni és csak utána lehet kézbesíteni az eredeti címzettnek, s az emaileket is először el kell olvasnia egy adminisztrátornak.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.07.25. 18:47:13

Hsz-ekbe épp csak belepill., ha átfedés valakikkel, előre is bocsi!

Simán hűtlen kezelés.
Normális országban már hemzsegnének ezektől a börtönök....

Szalainé meg kotródhatna nyugdíjba, de persze miért is tenné?!?
Ez az egész képtelenség nem az ő sara, amellett, hogy nyilvánvalóan ő is egy gátlástalan némber, de ez nem kell, hogy analóg legyen a hülyeséggel.
Márpedig - minthogy maga is, minden erkölcs és jó érzés híján van - hülye lenne nem felmarkolni a szerződésben kínált, ab ovo abszurd összeget.

Egyébként meg ki nem szarná le Szalainét, s a minima, jó erkölcsbe ütköző szerződését - hisz volt időnk és módunk ettől cifrábbakat is benyelni az utóbbi, undorító évek során - ha a BKV egy csodásan prosperáló, utasokat maradéktalan előzékenységgel és nívón kiszolgáló, erős cég lenne?!?

Na de ííígy ?!?!?
Mikor, - hogy rogyna rájuk a....! - mást se se hallunk, mint óbégatásukat többmilliárdos veszteségükről, és persze Demszkáj ebbéli örökös kunyeráját az adófizetők pénzére apellálva ?!?

És akkor járatokat ritkítanak, jegyárat emelnek!
Hát mit képzelnek ezek a szarháziak?!?

Szalainé csak egy csepp, vagy ahogy valaki találó jelzővel aposztrofálta, "bálna" a tengerben...
A gond az, hogy a cseppek már kiszorítják a tengert, annyi van belőlük!

Itt vannak mindjárt a Máv hírhedt botrányai...
Hány igazgatót is viselt ki az utóbbi években?!?
És az hány x hány százmilliós tétel?
Milliárdokra rúg az összeg, megint.
Hogy elégítené ki az összes szerződő felet a vég!
( na jó, emberbarát lévén, halálukat semmiképp nem kívánnám, hát legyen : hűtlen kezelésért, egy cellába minddel, és már írhatják is a papírt, ki-kit és mennyiért elégít majd ki. Csakhogy az már a plank f***ukra megy!)

És itt vannak a rektorok...

Pár éve, emelték a fizetésüket 100 %-al, oké, senki nem háborgott, legyenek kiemelten bérezve, ha jól emlékszem, akkor ez uszkve 2 milka bruttót jelentett, ami lássuk be, nem bűnösen magas összeg, tekintve a kvalitást.

De.
Míg az eü.-ben nagyjából épp azóta BÉRSTOP és létszámleépítés van, addig az orvosi egyetemek rektorainak csendben, lapu alatt, szépen felkúszott 4-5 millára.
A nővér meg gályázik a mellőle kirugdosottak helyett is, 1 fillér bérkieg, és emelés nélkül, netto havi 70-80 ezerért....

Velejéig romlott rendszer, velejéig romlott gazemberekkel az élen...
Ez egy ilyen ország....

2009.07.26. 00:57:35

Szerintem ez kamu reg volt, ennyire hülye nem lehet valaki, aki személyzetis!!!!!..Még szerencsés, hogy így került fel, nem a Subbán látott iwiw-linkek valamelyikével, különleges pózban..:DDD

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.07.26. 12:45:21

Gratulálok a remek kuruc.infós színvonalhoz!

belzebubó 2009.08.01. 07:01:29

@laspalmas: Na Laspalmas! Nem tudom,hogy neked milyen furcsa érzéked van ehhez,de beletrafáltál amikor elmerengtél pár sorban ki a fene lehet ez a Szalai László,Szalainé Eleonóra ismerősei között.

Hát ő az!
www.origo.hu/itthon/20090801-magyar-nemzet-szazmillios-birsagot-kapott-a-bkv.html

Neki is jár a 100 misi végkielégités,mert perelt. Ezt is Balogh irta alá...és addig fognak jönni ezek a végkielégitéses ügyek szivárogtatva szinte naponta, amiket mind-mind Balogh irt alá,amig Balogh el nem húz a halálba.
Kocsis most rászállt a Balogh-Hagyó párosra.Jó lenne egy összefoglaló a BKV-s végkielégitésekről egészen Aba Botondtól kezdve aki csak 9 misit kapott 25 év munka után.
De ott van Regőczy 40 misije,Antal Attila,stb...

belzebubó 2009.08.01. 07:43:29

@belzebubó: és még annyit Laspalmas,hogy az egész azért van,mert Kocsis remélt egy kis pénzt a kamerás boltból,mert az az övé,de a "független" ombucman ezt levette a napirendről,erről zero irt is posztot.Igy valahogy vissza kell vágni a Hagyó-Balogh kettősnek Kocsis részéről.
És azért jönnek nap mint nap a hirek a sofőrverésekről is,hogy legyen mán' végre kamera,mert megy az idő és kell a kampánypénz a Maszop Kocsis féle szárnyának.(a legújabb,hogy kórházba vittek egy villamosvezetőt.Eddig is volt ilyen,de érdekes,hogy manapság ez naponta olvasható,nem?)
A kibaszás páros játék :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.01. 07:45:21

@belzebubó:

Tuti, hogy rokon! Nem lehet véletlen, hogy két azonos vezetéknevű (ám nem Kovács, Horváth stb) igazgató van/volt a BKV-nál.
Valszeg az sem véletlen, hogy Balogh Zsolti úgy rúgta ki, hogy utólag 60 helyett 100 misit kelljen neki fizetni.
Eddig szerintem elvoltak Kocsissal, mindenki intézte a saját kis ügyeit, de Zsolti most kiesett a kosárból, buknia kell. A pozíció kevés, Kocsis meg mégiscsak régi elvtárs, neki kell a bérelt hely...

Kíváncsi leszek amúgy, mi lesz az Index-Kocsis ügy vége, bemutatja-e azokat a "közhiteles okiratokat", amik igazolják, hogy nincs is neki vagy a feleségének offshore cége. Mert szerintem nincs offshore-hivatal, ahol adnak egy igazolást, hogy nem szerepelek a nyilvántartásban, nincs offshore-cégem...
index.hu/gazdasag/magyar/2009/07/31/az_adatvedelmi_biztoshoz_fordul_az_index/

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.01. 07:53:27

@belzebubó:

Azt a postot én írtam Jóri-Bkv: 1-0 címmel. ;)
Valóban megsokasodtak mostanában az ilyen hírek, de nem gondolnám, hogy szándékosan veretnék a sofőröket, egyszerűen több a tahó, mint régen, és ez most nagyon jól jön. Egyébként én teljes mértékben támogatom a kamerákat, engem nem zavar, ha felvesznek, a rossz szándékúakat meg (talán) elrettenti.
Tegnapi hír, hogy az ombudsmantól függetlenül mindenképp lesznek kamerák:
index.hu/belfold/budapest/2009/07/31/a_bkv_tesz_a_jogallamra/

Gondolod, hogy irreális összeg lesz, amiből csurran-cseppen Kocsisnak is? Naív kérdés, tudom...

Horizont 2009.08.01. 08:00:27

@belzebubó:
Marha jó, hogy állami munkahelyen, állami fizetésből utáljál egymást, és játszadoznak egymással!
Ki kit utál, ki kivel van jóban, ki kit akar kicsinálni stb.
Mi meg fizetünk mint a katonatiszt, és végig asszisztáljuk a szemét, aljas kisded játékaikat:(( Mással játszadoznának, lenne 1-2 ötletem nekik!

Horizont 2009.08.01. 08:17:35

@laspalmas:
Már ezen sem csodálkoznék:)) Küzdök ellene:)))

belzebubó 2009.08.01. 09:22:19

@laspalmas: Az ötlet jó,nincs bajom a kamerákkal felém mindenhol van,pedig itt nem vertek sofőrt,nem is az a baj. Hanem ez olyan mint Ágika széfügye a kórtermekben. Elméletben nem is lett volna rossz,mert tényleg lopnak,csak amikor kiderült milyen érdekek vannak mögötte és kinek a cégei,akkor megkeseredett az egész.
Itt Kocsis boltja a kamera és Hagyó belepiszkitott ombucmani segédlettel meg az offshore ügyei nyilvánosságra hozásával,MNV-vel.De az egész már Kocsis cégautós ügyeinek megszellőztetésével kezdődött,tavaly,ha emlékeztek.
Már Szalainé botrány után is irtam egy kommentben,hogy nem ez volt az utolsó ami napvilágra kerül,lesz még. Na azóta ez a második.És lesz még :)

@Horizont: azért utálják egymást,mert már annyira széthúzott a maszop,hogy nagyon nagy érdekellentétek vannak.Viszont listát azok állitanak, akik több pénzt tudnak szerezni.És listán lenni jó,mert van mentelmi jogod,meg állásod.
Jön egy MFB-s 30 milliárdos hitel a BKV-nak:
hvg.hu/itthon/20090529_bkv_demszky_bajnai.aspx

Ebből az tud majd nyúlni amelyik erősebb lesz. Balogh-Hagyó vs. Kocsis és az ő érdekköre a maszopban.Nem elsősorban zsebbe kell,hanem pártkasszába,persze megy majd oda is,de 1-3 milliárd kampánypénz lenyúlása a cél az MFB pénzből.
Ott vannak az Alstom metrók is.Az új Alstom metrók a 2-es és 3-as vonalakra is azért késnek,mert a BKV-nál az Alstom projekt vezetője teljesen véletlenül a BKV Vasúti Járműjavító Kft. egyik magas beosztású tagja, akinek érdekében állhat, hogy az új metrók minél később álljanak forgalomba. Kecskére a káposztát.Hogy miért?

Minél később állnak ki az Alstom metrók, annál többet futnak a régi vonatok, amiket nagyjavításra kell vinni, alkalmanként 10 millió forintért.Mostanában kellett jönnie az Alstomnak,hogy elkerüljék a nagyjavitást,ami kocsinként 10 milla,de ha jól számolnak majd,nem várt javitásokkal lesz az 25 milla is.Innen már gondolom te is látod, nem kell elmagyaráznom, hogy ebből a néhány millióból így kiknek jut egy kis zsebpénz,meg pártkasszapénz. Visszaforgatnak egy kicsit,minél később állitják üzembe az új metrókocsikat a 2-es és 3-as vonalakon.

A Nemzeti Közlekedési Hatóság által talált hibák nem valósak. Egyébként ilyen metro van itt Szingapúrban is.Nem a magyarok fognak majd rájönni milyen szarok miközben,Szingapúr,Hong Kong,Japán mind évek óta százasával veszi ezeket a kocsikat,gondolhatod.De a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak ki lett adva,hogy találjon hibát,mert húzni kell az időt.Kell 25 milla javitásra kocsinként.
A fékcsövek sem maradnak csak úgy a szakemberek kezében, ha előzőleg nem csavargatja ki őket valaki…

Nem konspirációs elméletek ezek,hanem a magyar állami cégek mindennapjai és cél az életben maradás,az állásuk.

Horizont 2009.08.01. 09:37:42

@belzebubó:
Miket tudsz te onnan a messzi világból??:)))
Olyan jó lenne vitatkozni veled, hogy na ne má, nem úgy van biz' a, de sajnos ezen nincs mit.
Minden úgy szar ahogy van! Sajnos!

belzebubó 2009.08.01. 09:55:58

@Horizont: a BKV ad mindennapi telefontémát a dolgok tudóival,meg ott van a Skype,amin mindezt ingyen :) Én BKV-zom otthon és csak pislogok,hogy évről-évre mennyivel szarabb és nagyon drágul.Én meg idegesitem magam rajta,mert itt ilyen témák nincsenek,túl nagy a nyugi meg a világ egyik legalacsonyabb korrupciója a Transparency International szerint,meg nagyon olcsó tömegközlekedés szintén a világ egyik legjobbjának és legutasbarátabbnak tartják a szakemberek.Ide jönnek tanulmányozni sokan.
Biztos más állami cégnél is ez megy Mo-on,csak az nem érint ennyi embert meg azokról konkrétan gőzöm nincs,csak a BKV-ról.

belzebubó 2009.08.01. 12:10:01

@laspalmas: itt a video,közepén van a beszélgetés Jórival és a jogi igazgatóval.

videotar.mtv.hu/Videok/2009/07/31/14/Budapesti_Regionalis_Magazin_2009_julius_31_.aspx

Balogh meg beteg,épp most,papir szerint legalábbis...

molaris 2010.01.07. 18:12:29

Ma hallottam (háttérként ment a HírTV), hogy az egyik bebuktatott jogász a BKV- Malév duóból azt mondta: ha nem helyezik szabadlábra, kiterít mindent a sumákságokról.

Ezek után szép lenne, ha szabadlábra helyeznék, vagy akárcsak házi őrizetbe.
Biztos nem bírja a bezártságot. Szerintem, egy cellába kellene rakni két mokkával, és az ügyészségnek gyorsan a kezében lenne, egy minden részletre kiterjedő, feltáró vallomás.
És fellendülhetne hazánk kötéltermelése.

süti beállítások módosítása