Skip to content


       Szűrés lista

Németh Péter és a rettegő Népszava szerkesztőség

Uramatyám, példátlan esemény történt, a bakancsosok már a Népszava folyosóin lépkedtek!

A sztori: "A Népszavába látogatott a Magyar Gárda". A Népszavánál: "Hivatlanok"

A Népszava vs. Gój Motorosok balhé óta nem zizegett ennyire a Népszava szerkesztősége, akkor személyesen Gyurcsány Ferenc vezette a felmentő sereget ... most viszont semmi.
Németh Péter, a Népszava főszerkesztője nagyon, de nagyon szeretne rendőrségi, ügyészségi vizsgálatot, de nem nagyon akar összejönni. Mi lesz most Péter?!

Amúgy le a kalappal a az MSZP és a Táncsics Alapítvány előtt! Nézzétek meg, hány embernek adnak munkát ezekben a nehéz időkben. Igaz, a lapot a kutya sem veszi, olvassa, de a munkahelyek biztosak ...

Ezért külön vicces a wikipedia oldal:
"Az újságnak hivatalos támogatója nincs, így a Népszava saját bevételeiből tartja fent magát. A lap fenntartására vonatkozó minimális program a stabilizálás, hiszen manapság egy politikai napilap nehezebben jut hirdetéshez."

Mu-ha-ha ... ki számolja össze, hány állami hirdetés van egy Népszavában?

A szolidáris stop.hu sietett Németh Péter segítségére, neki öntötte ki szívét-lelkét.

Dráma, izgalmak, sorsok, rettegés egyenesen egy "szociáldemokrata napilap" szerkesztőségéből:


"A főszerkesztő helyetteshez ment a két Magyar Gárda egyenruhás, csendben demonstráltak, az egyik civil át akarta adni a kiadványukat, a másik pedig bőszen fotózta a kollegáinkat, természetesen engedély nélkül, amikor ezt szóvá tették nekik, azt felelték: mi is fotózni szoktuk őket. Azok számára, akik nem tudnák - mert nem szakmabeliek - elmondom, hogy teljesen más, ha valakit közterületen fotóznak, miközben demonstrál, és egészen más a jogi helyzet, ha ugyanez az otthonában, vagy a munkahelyén történik. Sorrendben haladva azonban az első jogos kérdés, hogy miért engedték fel őket, amikor szemmel látható volt az egyenruhájuk, kérdezem ezt annak ellenére, hogy tudom, az egyenruha csak akkor érvényes a jog szerint, ha sokan, meg alakzatban, meg ilyesmi, de hát azért ez egy speciális eset. A portást azóta elküldték.

- Tehát az eset egyik mellék, ám mégis kulcs szereplőjét, a portást már utolérte a szankció, de mi lesz a főszereplőkkel, a látogatókkal, miért nem jelentik fel őket?

- Először tettünk egy kísérletet arra- abban a hitben élve, hogy Magyarországon jogrend van -, hogy mivel van egy érvényes bírósági döntés, amely ezt a gárdát felszámolta, majd lép az ügyészség. Hittünk ebben annak ellenére is, hogy elindult különböző szélső jobbhoz sorolható, illetve túl liberális jogászoknak a gondolkodása arról, hogy a bírói ítélet helyes vagy sem, mert kérdésesnek vélik, a Magyar Gárda esetleges kiszorítását a szólásszabadság keretei közül, mi azért vártuk, hogy az ügyészség most végre bizonyítja, hogy a törvényt minden esetleges ellenvélemény dacára be kell tartani. Nekem a jogrendbe az is bele tartozik, hogy a rendőrség és az ügyészség, ha olyat észlel, hogy egy bírósági döntést nem tartanak be, akkor anélkül, hogy feljelentést tennék, fellép a törvényesség érdekében. A jelek azonban sajnos arra utalnak, hogy ez nem történik meg, és nem azért, mert nincsen joguk erre. Többek között azért sem akartunk mi feljelentést tenni, mert abban a pillanatban elindul a jogászkodás, hogy szabadidejükben jöttek, nem alakzatban, meg ez, meg az, és ezt szerettük volna elkerülni. Félreértés ne essék, nem félünk attól, hogy nincs igazunk, hanem azt gondoljuk, hogy ettől kezdve a dolog egészen másról szólna, mint arról, ami történt, hogy ide jött négy ember, ebből kettő egy betiltott szervezet egyenruhájában, és jogsértő módon félelmet keltve fotózott és rossz érzést keltett emberekben a munkahelyükön.

- Gondolom, Ők azzal védekeznek majd, hogy nem mint gárdisták voltak itt.

- Én meg azt gondolom, hogy ha két ember megjelenik két gárda egyenruhát viselő társa kíséretében, akkor Ők hivatalosan vannak itt. A lapunkban közölt képeken látható, hogy az egyenruhások - mint két cerberus - álltak az ajtóban. Ezek Magyar Gárda tagként jelentek meg és ezen nincs mit vitatkozni, ezért vártuk volna azt, hogy az ügyészség magától lép a Magyar Gárdával, vagy annak két tagjával szemben. Persze, nem is ez az igazi kérdés, hanem az, hogy a mi békés polgári életünk miként alakul, ha ez a dolog így megy tovább, hogy akár a munkahelyünkre, akár egy esetleges következő lépésben a lakásunkra bejöhetnek olyanok, akiknek ott semmi keresnivalójuk nincs. Ide vezetett a Fidesz duplafenekü kommunikációja, amellyel üzent a szélső jobbnak - például Ékes Ilona által - majd elhatárolódott tőle, így azután mind a két üzenet megjelent. Véleményem szerint, ameddig a jelenleg legnagyobbnak tűnő párt nem mondja ki egyértelműen, hogy ez antidemokratikus, elfoghatatlan, tűrhetetlen, és a rendőrség, valamint az ügyészség minden lehető eszközzel szerezzen érvényt a bíróság döntésének - márpedig fideszestől ilyet nem hallhatott - addig a szélsőjobb bíztatást érez.

- Miért mondja ezt, hiszen éppen Orbán Viktor mondta, hogy adunk majd két pofont a szélsőjobbnak és akkor haza mennek?

- Ezt a nagyon demagóg, semmitmondó mondatot valóban Ő mondta, de nézzük meg, hogy működhet-e ez a valóságban? Ezek szerint a kollegáimnak két pofont kellett volna adni a gárdistáknak, és ettől ők hazamentek volna? - kérdezem Orbán Viktortól.

- Mindezek után, végül is tesznek feljelentést, vagy nem?

- Konzultálunk a jogászokkal, de mielőtt lépnénk, ismét feltesszük a kérdést az ügyészségnek, hogy kíván-e bármit tenni az ügyben, és ha nem, akkor a feljelentést legkésőbb pénteken megtesszük, ámbár hozzá teszem, ha erre kényszerülünk, akkor ismét csökken a magyar jogrendbe vetett bizalmam.
 


A másik oldal természetesen máshogy mesélte a sztorit ... 

Címkék: közélet gárda

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr881359910

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rettegés 2009.09.04. 15:13:31

   Vastagbőr cikk :   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2009.09.04. 15:52:55

@Mj: támogatom az ötletet XD

a cikkről:
"az egyenruha csak akkor érvényes a jog szerint, ha sokan, meg alakzatban, meg ilyesmi, de hát azért ez egy speciális eset." mert veled szemben álltak, mi? ha te döglöttél volna éhen, az is speciális eset lett volna. de nem nekem.

"teljesen más, ha valakit közterületen fotóznak, miközben demonstrál, és egészen más a jogi helyzet, ha ugyanez az otthonában, vagy a munkahelyén történik." naná, mert... miért is?

"- Először tettünk egy kísérletet arra- abban a hitben élve, hogy Magyarországon jogrend van -, hogy mivel van egy érvényes bírósági döntés, amely ezt a gárdát felszámolta, majd lép az ügyészség." de nehéz felfogni! A Magyar Gárda feloszlott, igen. ez a Gárda nem az a Gárda, legalábbis jogilag nem. ami meg a jogállamiságot illeti, magyarázd annak sok-sok megvert, kirabolt embernek, akik nap mint nap az utcán látják a tolvajokat, rablókat, mert ez a jogállamiság lehetővé teszi, hogy szabadlábon védekezzenek. az ő szavuk persze nem hallatszik el a népszaga szerkesztőségébe.

"akár a munkahelyünkre, akár egy esetleges következő lépésben a lakásunkra bejöhetnek olyanok, akiknek ott semmi keresnivalójuk nincs." ugye milyen szar? legalább megtapasztalod, milyenek a hétköznapok nálunk, amikor a cigányt úgy kell az udvarból kirugdosni, hogy ne legelje le a szőlőnket.

és a kedvencem: "a jelenleg legnagyobbnak tűnő párt"! baszki, ez mekkora! legnagyobbnak tűnő párt! hát el kell mondanom, hogy a legnagyobbnak tűnő párt legalább annyira f**ik a Gárdától és a Jobbiktól, mint te.

"a rendőrség, valamint az ügyészség minden lehető eszközzel szerezzen érvényt a bíróság döntésének - márpedig fideszestől ilyet nem hallhatott - addig a szélsőjobb biztatást érez." basszus! a bíróság, rendőrség tényleg a fityisz kezében van? ő kell megmondja, hogy mostmár csináljanak valamit? és persze rögtön azt várja a kedves elvtárs, hogy megvédik a többiek! majd a bíróság, ügyészség, rendőrség! majd az megvéd! hát tapasztald meg barátom, hogy senki nem véd meg, ugyanúgy, mint ahogy minket sem a bűnözőktől.

"a feljelentést legkésőbb pénteken megtesszük, ámbár hozzá teszem, ha erre kényszerülünk, akkor ismét csökken a magyar jogrendbe vetett bizalmam." húúú, micsoda fenyegetés, Németh Péter nyomást gyakorolt az ügyészségre, rendőrségre! megfenyegette őket! hol itt a jogállamiság???

mindent összevetve kedves Péter, ezt hívják úgy (M)agyarországon, hogy demokrácia. ha nem tetszik, el lehet menni az országból, a főnöke is megmondta.

BKV - Önnek megyünk 2009.09.04. 16:04:25

én azt nehezményezem hogy Solyom László nem határolódott el az esettől. Sőt a fidesz sem. És solyom László nem szólal meg témában.

BKV - Önnek megyünk 2009.09.04. 16:05:51

Fiatal baloldali liberalis szabadelvu szavazok koveteljuk hogy Solyom laszlo valjon szint. A vagy B-ét. és szólaljon meg

kamasuka 2009.09.04. 16:08:48

@zero:
A lapot a kriptobolsikon kívül csak az állami apparátusba nyomatják "ajánlott kötelezőért" kb. ingyen. Még jó, hogy az állambácsi az egyik fő támogatójuk, persze, nem közvetlenül. :D

heima (törölt) 2009.09.04. 16:09:37

@BKV - Önnek megyünk: a bazsarózsa fontosabb mint egy ilyen társadalom elenni támadás! ki védi meg a köztársaságot, ha a köztársasági elnök is néma?

tudi 2009.09.04. 16:11:54

Na hát kérem a gárdának ekkora félelemkeltő faktora van, hogy 2DB!!!!!!!!!!!!!! gárdistától meijedt az egész népszava szerkesztőség. Akkor mire lehet képes még a gárda? Felvonulnánk a szlovák-magyar határon és a szlovákok egyből vissza adnák a felvidéket.

kamasuka 2009.09.04. 16:12:09

@Grafithuszar:
Ismét egy öreg bolsevik került a munkanélküliek nehéz szekerére. -1 MSZP szavazó? :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.04. 16:12:14

@heima: a köztársasági elnök nem ér rá ilyen ügyekre, neki most el kell magyarázni mindenkinek hogy lehet hülyét csinálni saját magunkból.

amúgy meg most rettegni kéne?

BKV - Önnek megyünk 2009.09.04. 16:12:16

@heima: hat igy van kivedi meg azt a tarsadalmat! de mostmá tényleg. Solyom jojjon es vedje meg!
és szolaljon meg!!!

kamasuka 2009.09.04. 16:13:18

@Fandorin:
Ezeknek ez a rémálmuk. De a fekete jobbikos autó előbb-utóbb eljön értük, oszt lehet rettegni. :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.04. 16:14:20

amúgy valahol jellemző az egész. a Népszavának kéne a legjobban verni az asztalt amiatt, hogy hazánkban munkával rendelkező állampolgár éhenhalhat bármikor, erre ezen majomkodnak.

gondolom a pénzt már egy ideje nem arra kapják, hogy szociálisan érzékenyek legyenek, hiszen gazdáik sem azok.

heima (törölt) 2009.09.04. 16:17:04

@ylion: ja, inkább provokálja a szlovák nemzetet, és többet foglalkozik a szlovákokkal mint a magyarokkal Magyarországon!

"amúgy meg most rettegni kéne?" Fidesz árnyék-titkosszolgálat, árnyékkormány, elfoglalták a bíróságokat, ügyészségeket, magánhadsereg (persze kiszervezve a jobbikba, de ne felejtsük el kivel polgárikörözött a viktor!) stb. szerinted megnyugtató?

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.04. 16:17:26

Ha holnap bejön az étterembe 4 koszos, ápolatlan, fuxos kancigó, akkor én is rinyálhatok a sajtóban? Ott nincs portás, és még a rendőr is kiröhög...
Amúgy nálunk már ebédelt gárdista egyenruhás emberke, nem is volt kicsi, szemüveges kobold, mégsem keltett bennem félelmet.
Ellenben féltem már hazafelé menet sötét benga állatoktól, és jogosan.


Tehát ha a N.Sz. szerk.be nem engedik be a gárdistákat, ne búsuljanak, hozzám jöhetnek, még egy sörre is a vendégeim. Addig is védve vagyok a másik oldaltól, akiknek az egyenruhája a mocskos bordásatléta, a 3 kiló 20 dekás aranynyaklánc, és a fekete audi.

köszönöm a szót

667 - A Sátán szomszédja 2009.09.04. 16:38:23

Ezen a post-on is jót röhögtem ! :D A félelmet keltve fotózás tanfolyamra mikor és hol lehet jelentkezni ? El nem hiszitek mennyire érdekel ! :D Miben merülhet ez ki ? A fotós Horst Wessel-t dúdolgatta miközben vicsorított ? Ha valaki felé mozdult talán foggal oda-oda kapott? Ember...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 16:42:41

@zsoltix:

Bennem már Németh Péter létezésének a tudata is rossz érzést kelt. Most pereljem be, hogy legyen öngyilkos?:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 16:53:22

@Kartal (a morc):

Egyébként tényleg a hozzájárulását kellett volna kérniük, ha magánterületen fényképezik, még akkor is, ha mondjuk közszereplőnek minősül az illető. (Ez meg eléggé gumifogalom.)
Az egészben egyrészt az a felháborító, hogy ebből cirkuszt lehet csinálni. Másrészt az, hogy egyenesen felszólítja a Fideszt - "legnagyobbnak tűnő párt", hehe -, hogy táncoljon már úgy, ahogy a baloldal fütyül csak azért, mert a baloldal előszeretettel mossa össze a Fideszt a jobbikosokkal. Meg ezek szerint már a saját kormányát is töketlennek tartja. Namármost ilyenkor még Némethnek is jól jönne egy fideszes kézivezérlésű igazságszolgáltatás és végrehajtás, de amúgy meg micsoda fasizmus, ha a legfelsőbb bírójelöltnek fideszes kötődésű az unokaöccse.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 16:57:37

@TaTa86.:

Ha kapok hozzá forrásokat - póriasabban fogalmazva: pénzt:) -, szívesen.:)

"azta" 2009.09.04. 17:12:46

az biztos, hogy itt 2 perc alatt kiderül, hogy a gyökérség-faktorom az eget veri, de:
-valaki árulja el, mi a különbség a gyászhuszár népszabadságos akció (én sem bírom őket, de ez most mellékes), és mondjuk a siófoki cigányfelvonulás közt. merthogy egyik sem véletlen és egyik sem baráti, sőt mégcsak nem is jópofa, az biztos. a sok 10 (50-100?) cigány meg a 2 gárdista (?) pont ugyanazt üzeni: itt vagyunk! vigyázz! márpedig ez sehol sem demokrácia, és ez mindenhol megfélemlítés. és újra mondom, tök mindegy, hogy milyen érzelmeim vannak az újság, vagy a legyűrendő, siófokot kézben tartó (nem cigány) bűnözőkkel szemben (merthogy az a "demonstráció" csak félig szólt az egyébként "civil" vendéglátós/kereskedős jóembereknek - gondolom én). nekem ez a két dolog ugyanaz.
más kérdés persze, hogy - sejtésem szerint - jó látni az ellent remegni! és hogy itt ügyet akarnak csinálni? tán az újság kérte fel mellényeseket a látogatásra? nem hinném.

Anomalocharys 2009.09.04. 17:15:15

@Mj:

Annyit nem ér meg.
De van olcsóbb megoldás. Teszem azt, kihirdetni a réti-négerek között, hogy a következő hónapban a Népszava szerkesztőségben osztják a segélyt.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.04. 17:16:18

@heima: Viktor ugyanúgy fogja nyírni a Gárdát, valószínűleg tettekkel is, mivel túlnőtt már rajta rég.
A Jobbikot ugyanúgy, ugyanezért. Az meg, hogy cserélődik a rabló odafent, egyelőre kb. semmit nem jelent.

Ami komoly kérdés, az az, hogy mi lesz a Jobbik-kal, mennyit változtat rajtuk és milyen irányba az az egyszerű tény, hogy 2010-től több mint valószínűleg ők is ott lesznek az Országgyűlésben.

Ha valamitől félek egyáltalán, az az, hogy csak egy újabb rabló lesz belőlük utána. Remélem nem így lesz, és a magam módján még az LMP-nek is drukkolok. Jó lenne mostmár, ha a jelenlegi garnitúrák elhúznák a belüket. Ha kell, megmutatom nekik, merre van az ajtó. Olyanok ők is, mint a hívatlan vendégek, akiktől úgy rettegnek, csak ezek maradtak is, lassan 20 éve már.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 17:17:51

@"azta":

Csak a kötekedés kedvéért, a négy fazon - ebből kettő volt gárdista ruhában - a Népszava szerkesztőségébe ment be.
Amúgy többszáz, karddal fölfegyverkezett nehézfiú számomra egyáltalán nem egy kategória egy 50 kilós, szemüveges gárdistával meg három kísérőjével, akik csak egy újságot akarnak átadni. Ki is próbálhatnánk: te melyik csoportosulást választanád, kik vegyenek körbe?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 17:18:48

@Anomalocharys:

Ez még rímel is az "azta"-nak írt kommentemre.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 17:19:46

@ylion:

"Ha valamitől félek egyáltalán, az az, hogy csak egy újabb rabló lesz belőlük utána."

Én ettől már nem félek, én már tudni vélem.:-/

Anomalocharys 2009.09.04. 17:20:40

@"azta":

Én sem rajongok a gárdistákért és meglehetősen zavar a Jobbik stílusa is.
De elég sok nevet tudok, akiket cigányok öltek meg, loptak meg, bántalmaztak. És mellette igazából a média-hiszti ellenére sem tudok túl sok bevet felidézni a gárda tagok által bántalmazottak listájához.
Szvsz, próbáld definiálni a megfélemlítés fogalmát.

heima (törölt) 2009.09.04. 17:21:06

@ylion: egyértelmű, minden parlamenti politikus csak lop-csal-hazudik, a viktor se tud mást csinálni majd mint a gordon, a zsideszben több a kommer mint az mszpben etc. kimaradt valami?

Anomalocharys 2009.09.04. 17:26:02

@Mj:

Van benne valami, de nagyon kézenfekvő ez a fajta csatányos megoldás, hadd tanulják meg mi a különbség egy szimpla demonstráció és a megfélemlítés között. ;)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 17:26:54

@"azta": Passz. Szerintem próbáljuk ki.
Hozzád elmegy látogatóba az enyingi cigánymaffia, hozzám pedig 2 gárdista, FÉNYKÉPEZŐGÉPPEL.

Aztán majd megosztjuk a tapasztalatainkat.

@Mj: A legviccesebb az amikor a sötét vörösök/kékek/zöldek azt hiszik, hogy nekik még megvan a hatalmuk arra, hogy csicskáztassák pl a fideszt vagy Sólyomot. (Jó, ez utóbbi talán nem alaptalan.)

"azta" 2009.09.04. 17:27:47

@Mj: akkor újra: itt az üzenet a lényeg (vagy gárdisták járták végig az összes újság összes szerkesztőségét???)! mindkét esemény üzenet: mindkettő fenyegetés.

és a szokásos hülyeségre a kérdés: egyiket sem választom! minek választanék olyant, amitől kiráz a hideg! nem különösebben kedvelem a bünöző, a civilizált, saját értékeit ezer évek alatt kialakító társadalomba beilleszkedni képtelen, legfőképp cigány társaságot, és kb. hasonlóképp idegesít és fáraszt a monomániás, egysíkú, csak zsigerből politizálni képes mellényes-jobbikos társaságot. Te választhatod bármelyiket, nekem egyik sem kell.

Anomalocharys 2009.09.04. 17:28:12

@Mj:

"Én ettől már nem félek, én már tudni vélem.:-/"

Remélem, hogy a jóstehetséged kevésbé lehengerlő, mint a mosolyod. ;)

"azta" 2009.09.04. 17:29:37

és a szokásos hülyeségre a kérdés: - helyesen: a válasz :)

"azta" 2009.09.04. 17:31:30

@TaTa86.:
a gárda is csak provokálni, félelmet kelteni megy. te valószínüleg barátilag fogadnád őket. hozzád nem is így mennének.
hozzám meg egyik se jöjjön, mint azt már jeleztem volt.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 17:34:04

@ylion: Azt sosem szabad elfelejteni, hogy mindegyik politikus és párt a magyar ugarból nő ki. Ehhez képest is kell elvárásokat megfogalmazni.
Nem várok megváltást a Jobbiktól. Azt várom, hogy jobbak legyenek a miépnél. És, hogy a verseny a fideszt(, neadjisten a KDNPt) felélénkítse.
Az lmptől is azt várom, hogy jobbak legyenek az szadinál. (A szimpatizánsait nézve eléggé túlteng a harcos antifa álhumanista álértelmiségi, de gázos arcok mindenhol vannak. Szóval hajrá nekik.)
És így egyszer a politikai evolúció eljut oda, hogy lesznek normális kormányaink is.
A kommancsok meg hulljanak ki.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 17:35:14

@"azta": Ebben igazad van.
Akkor módosítom a példát: eljön hozzám 4 félrészeg antifa punk(, és Miss Sün), hozzád meg az enyingi maffia.

Lehet, hogy még így is jobban járok.

Anomalocharys 2009.09.04. 17:35:32

@"azta":

Jelenleg az a helyzet, a gárdát választhatod, ha akarod.
A cigányokat meg akár akarod, akár nem, még a legjobb esetben is támogatod az adódból.
Mindezeken túl, ha egy csapat gárdista közé keveredsz, nem kell félned, hacsak nem provokálod őket elég durván, de ez minden társaságra igaz.
Most gondold ezt végig a réti-négerekkel.

"azta" 2009.09.04. 17:36:10

oké! nem a cigányozás felé akartam elvinni a dolgot, mert attól is herótom van, civilizált megoldást még sehol sem olvastam, láttam, és persze nekem is inkább csak a bicska nyílik... de ez most mellékes. csak az analógiára akartam a figyelmet felhívni, hogy ez sem igazán más. hozhattam volna példának behajtós-izomagyú-lakásmaffiás egészségi állapot felől érdeklődőket a nem cigány szférából is. a lényeg a jelnlét és az üzenet, mint azt már fentebb kifejtettem.

Anomalocharys 2009.09.04. 17:45:57

@"azta":

Civilizált megoldás?
Szerintem természetesen adódik, egy jót nevetek a túlformalizált felvonulásukon, megkínálom őket egy kávéval, vagy ásványvízzel, utána megkérem őket, hogy távozzanak. Esetleg a vicc és a fotó kedvéért kezet fogok valamelyikükkel.
De az biztos, hogy amikor fenyegetések és kártétel nélkül távoznak, nem fogok habzó szájjal rohangálni, hogy jaj-de-nagyon-megfélemlítettek...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.04. 17:49:00

@heima: szerintem egy alaposabb feltáró vizsgálat eredményétől sokan megijednének, de kommer ügyben tuti az mszp vezet. amúgy nem tudom honnan vezetted le a fentieket. attól még a politikusok kb. 99%-a már bizonyította alkalmatlanságát, pártállástól függetlenül. Viktor vs. Gordon: kemény dilemmában van Viktor, mert Gordonka takarítja el a szart apránként, csak közben ugye meg elévülnek egyes ügyek...

@TaTa86.: igen, első lépésnek ez már egész kellemes lenne. valamint egy olyan versenyhelyzet, melyben már nem csak az számít; hogy ki mennyire ígéri le a csillagokat az égről; hanem hogy valójában mit tudnak csinálni. Ahol nem kell 4 évente egy best of Őszöd, mert mondjuk egyre kevésbé qrják el. De ez már az álom kategóriája jó ideig sajnos.

Attól meg még, hogy nagyon unom hogy a kisebbik rossz felé kell szavazni és nem a nagyobb jó felé; még nem lesz számomra megoldás se a maszop se a fidesz. ez sajnos heima-nak nem esett le.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.04. 17:53:48

@Anomalocharys: ez szép megoldás, esetleg megspékelve azzal, hogy átveszi az újságot, és lehozza cikkben, hogy lehet így is. attól még nem kell az elveit féltenie senkinek. az viszont tényleg érdekes, hogy a szerkesztőségig hogy jutottak fel az illetők, most komolyan egy azaz egy szem portás volt a bejárat és a szerkesztőség között? elgondolkodtató.

lehet én vagyok paranoiás, de egy politikai napilapnál biztos hogy ennyi elegendő? írnak valakiről valami rosszat, és esetleg kiküld valakiket hogy megagyalja az újságírót, akkor kemény egy darab portás védi azzal, hogy csúnyán néz a rosszfiúkra? valahogy ez nekem gyanúsan nem áll össze...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 17:57:28

@"azta": Civilizált megoldás?

Hát nem tudom. Erről eszembe jut, hogy falusi nagymamám, hogyan takarította a pottyantós wct. Sajnos annak sincsen civilizált megoldása, bizony vödrönként kellett kihordani a szart, mert különben megtelik a gödör, aztán az egész udvar úszni fog...

maxwell murder 2009.09.04. 18:05:16

ez a demagóg szó olyan divatos lett mostanság. akkor most mi az tulajdonképpen? és mi nem az? mikor nem demagóg egy párt? és mikor nem populáris? ha nem populáris az miért jó, vagy rossz? komolyan nemértem!

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.09.04. 18:05:58

98-02 között az ilyen "újságok" miből tartották fennt magukat?Vagy akkor is folydogáld a csapból,a békesség kedvéért?Jövőre ki fogja "támogatni" a Hócipő és tsait?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.09.04. 18:07:46

@maxwell murder: ppupuláris a patás zorbán aki mindenről tehet....demagóg meg patás vona aki szintén sokmindenről tehet

[Hungar] (törölt) · http://hungar.blog.hu 2009.09.04. 18:18:44

"minde(n)(b)ből" meg lehet élni (nem is rosszul) ?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 18:39:45

@heima:

Igen, az öndefiníciód, hogy te is csak kenegetni tudod a szart.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 18:40:49

@Anomalocharys:

Ők már azt a különbséget sem értik, ami a fehér és a fekete között van, hiszen nap, mint nap mást sem tesznek, mint összemossák.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 18:45:02

@TaTa86.:

Hehe, Sólyomnál tipikus van sapka/nincs sapka mondatokat lehet olvasni.:) Pl. igenis találkozzon a melegekkel, mert a köztársasági elnöknél még a buzik is jobban ismerik a feladatkörét. De ítélje is el őket, mert ők gusztustalan deviánsok, akik betegek, és Magyarország erkölcsének megrontói. És át kellett volna mennie a hídon, mert micsoda töketlenség már, hogy nem ment át. De nem is kellett volna odamennie, mert csak szegény, fasiszta magyaroktól rettegő szlovákokat provokálja. Ment volna inkább Pécsre. És még folytathatnám...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 18:46:27

@"azta":

Szerintem ezen fölösleges vitatkoznunk, mert csak a lényeget nem érted. Egyébként én sem vagyok Gárda-fan, éppen elég kritikát olvashatsz róluk a blogomon.:)

BKV - Önnek megyünk 2009.09.04. 18:48:44

én csak azon vagyok felháborodva hogy solyom nem szolal meg!!!!!!

ez felhaborito!!!!!

szolaljon meg solyom, mert akkor minden mas lenne!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 18:50:57

@ylion:

Hát még hogy meglepődnél az antirasszista felvonulásokon.:D Ha akartam volna, Fletót és Demszkájt is úgy dobom képen 1,5 méterről, ahogy akarom, mert még ruházatátvizsgálás sem volt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 18:53:51

@maxwell murder:

A demagóg és a populáris szó is kb. úgy elhasználódott, mint a fasizmus vagy a rasszizmus, mindenki abba a mondatba fűzi bele, amelyikbe akarja.
A magam részéről egyáltalán nem tartom rossz fogalomnak a populizmust, a szó eredeti értelmében ugyanis a népnek való megfelelést jelenti. Márpedig a kormányt felhatalmazó nép többsége éppen azért ad hatalmat a kormány kezébe, hogy az megfeleljen akaratának. Ennek értelmében nincsenek hülye népek, csak csaló kormányok.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 18:54:53

@blas - Ki szelet vet, vihart arat.:

Még kérdezed? Most lopták szét magukat a "támogatók".:-S

System failure. :) 2009.09.04. 18:57:47

"jogsértő módon félelmet keltve fotózott"
Röhög a vakbelem. Papol itt ez a csóka a jogról, meg nyomjuk el a Gárdát, meg a Jobbikot az milyen demokratikus.
Éljen a rendőrállam.
"adunk majd két pofont a szélsőjobbnak és akkor haza mennek"
Eljön az idő, mikor vissza fog majd nyalni a fagyi...
Egyébként Szentendrén akkor is jöttek volna a rohamosok ha réti pipacsszedő egylet lennénk, rózsaszín felsőben khakiszínű rövidnadrágban.
Az állam nem tesz eleget ALAPVETŐ KÖTELEZETTSÉGÉNEK (a közrend biztosítására gondolok többek között), akkor ne csodálkozzanak hogy történnek "dolgok".
Bennem meg az a gyökér kelt rossz érzést... Feljelenthetem?

lucreciaborgia 2009.09.04. 19:13:33

@ylion: Igen, és kirúgatják szerencsétlen portást. Mert felengedte az egyszeri magyart az érinthetetlenekhez.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.09.04. 19:17:35

@Mj: Jó-jó de az már nem közpénz amiből nyugodtan lehetne osztogatni...hát a hójcipője ,hogy fog jutni...?:( Kell az az ükunoka dubai-pálmasziget hétvégi házára.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 19:22:49

@lucreciaborgia:

Mint amikor 2006. augusztus 20-ika után kirúgták a meteorológust. Vagy amikor Drazsé befürdött a bombás NNI-s felvétellel, és megrovásban részesítettek egy osztályvezetőt(?).

Egyébként most kaptam:

"Kedves Erste Bank!
Mivel Önök állandó kapcsolatban vannak Mátyás királlyal, jó lenne, ha megadnák elérhetőségét!
Újrakoronáznánk, ezek helyett...

A "NÉP"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 19:24:21

@blas - Ki szelet vet, vihart arat.:

Akkor majd ők is húzogathatnak egy kis nadrágszíjat.:) (Jujj, ez elég morvaisra sikeredett...)

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.04. 19:25:29

@Mj:" De ítélje is el őket, mert ők gusztustalan deviánsok, akik betegek, és Magyarország erkölcsének megrontói. "
na ugye ez csak valami vicc tőled??
Lehet, hogy túl sok liberális vér csörgedezik az ereimben, de szerintem inkább ez a mondat gusztustalan.

Azzal a véleménnyel egyetértek, hogy vannak olyan dolgok,amik nem az utcára valók, és miközben az ország térdig áll a kakiban, nem arra kellene pocsékolni az energiát, hogy vonulgatunk-vonulgatunk, na de ez azért mégis durva.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 19:26:40

@Mj: "Hehe, Sólyomnál tipikus van sapka/nincs sapka mondatokat lehet olvasni.:)"
Remek hasonlat. Mint tudjuk a sapka/nincs sapka egy nyuszikás vicc. Nem véletlenül.
Horthyval ezt valahogy csak halála után kezdték el csinálni. Így jár az aki gyenge emberként kerül vezető szerepbe: Sólyommal alapvetően az a baj, hogy nincs tekintélye.

beleszolok 2009.09.04. 19:26:51

@"azta": Hát nekemkét gárdistától, meg ezertől se koccana össze a térdem. De azért azt az enyingi vonulást nagy ívben elkerültem volna, ha csak nem csapaterőben vagyok ott, automata fegyverrel.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.09.04. 19:28:26

Jesszusom, ezt a Népszaga nevezetű f0stalicskát még olvassa valaki??! Ez még létezik? Bámulatos. :D

Jah, amúgy itt is kit sikerült kirúgni? Egy portást. Biztos ami fix. Mer' nem állította meg a két "cerberust", akiktől ők is így be voltak szarva??!

Hangulatkeltés in progress.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 19:50:27

@hajnal...:

Ha te képes voltál ezt komolyan venni, akkor a kommentemnek éppen a lényegét nem értetted meg.

Higany 2009.09.04. 20:06:36

Mindenki gondolkozzon el azon, hogy az utcában ahol lakik, végigmasírozna a Magyar Gárda, vagy párszáz C kategóriás polgártárs. Melyik keltene benned nagyobb félelmet, melyik esetben merülne fel benned, hogy kifosztják a házad, megerőszakolják az asszonyokat és téged meg egyszerűen fellógatnak az almafára a kertben?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 20:09:35

@TaTa86.:

Szerintem inkább a köztársasági elnök méltóságának nincs tekintélye nálunk, lásd: katonák előtt csetlő-botló, aranyos fordító Göncz bácsi, aki fürdőgatyában mosolyog a fotósok előtt a Balatonban, (vigyázat, ez nem az én véleményem, hanem a közvéleményé) és a fogsorhibás Mádl, akinek az volt a programja, hogy nincs programja. Ezek után Sólyom töketlen is meg nem is. Töketlennek tűnik azért, mert állandóan olyan képet vág, mint aki megijed a kameráktól, és az emberek kamerákon keresztül látják, plusz éppen ezek alapján a benyomások alapján ítélik meg. (Én élőben, 2 méterről is láttam, és ritka határozottan vonult be a Pázmány dísztermébe, még úgy 2 és fél éve.) Továbbá töketlennek tűnik azért, mert olyan dolgokat is várnak tőle, ami nem az ő feladata, és éppen az ő általa egykor őrzött alkotmány intézményét köpné le, ha megtenné. (Pl. oszlassa fel a Parlamentet, vagy mondassa le Gyurcsányt.) Lehet vitatkozni arról, hogy jó-e ez a köztudottan ideiglenes alkotmány (ehhez ajánlom a szombaton 18:05-kor ismételt Sziluett-interjút Bihari Mihállyal a HírTV-n), lehet vitatkozni arról, hogy Sólyomnak köztársasági elnökhöz méltó-e az értékrendje, lehet vitatkozni arról, hogy hülyeség volt-e a Zétényi-Takács-féle törvényjavaslatot elleneznie, és még sorolhatnám. De abban mindenesetre tökéletesen elhivatottnak látom, hogy a saját programját következetesen végig akarja vinni. Hogy kiemelt helyen akarja kezelni a határontúli magyarságot, és hogy zöld elnökként járja sorra a veszélyeztetett természeti értékeket.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 20:10:50

@Higany:

Úgy látom, az "azta"-nak adott válaszom széles ívű gondolatmeneteket indított el.:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 20:15:24

@Mj: Ez mondjuk tény. Alapvetően a köztársasági elnök intézménye van elqrva, súlyosbítva azzal, hogy a parlament választja meg.
De aki kurvának áll ne csodálkozzon, hogy megbasszák.
Mondjuk annyiban együtt érzek Sólyommal, hogy tényleg elég lehetetlen helyzetben van, és nem nagyon tud jót csinálni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 20:29:42

Mi van, szórakozik velem az NBH?:) TaTa, oldalt látom a kommented elejét, itt meg tizedszer frissítve sem tudlak elolvasni...:-/ Közben meg töltöm fel az erdélyi képeimet, de a feliratot meg képtelen elmenteni a program... Mi van ma?!

Kodomo 2009.09.04. 20:30:04

Az elmúlt napok eseményei után én azt szeretném kérdezni, hogy mennyi végkielégítést kapott a portás?
:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 20:33:58

@TaTa86.:

Na végre...
Kell egy-két alkotmánymódosítás, ennyi. Egyébként maga "A nép" szarta le a közvetlen elnökválasztás lehetőségét, úgyhogy ezek után ne csodálkozzunk, hogy akár még Szili is lehetett volna az elnök. (Mint pártfüggetlen, a demokráciát őrző főméltóság, haha.) Bár én azon is elgondolkoznék, hogy egy Gyurcsányt megválasztó nép vajon milyen elnököt talált volna magának, és az milyen programmal tudott volna nyerni?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 20:35:10

@Kodomo:

Nő szájából mindig rosszabb hallani a káromkodást, de nekem most ilyen kedvem van.
Egy nagy lóf*szt a s*ggébe, hogy attól elégüljön ki.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.04. 20:51:10

@Mj: @lucreciaborgia:
én speciel az ilyen díszemberek helyében komolyan elgondolkodnék valami aktív, folyamatos ellenőrzésen, pláne annak fényében, hogy akkor is lenne rengeteg haragosuk, ha rendesen tennék a dolgukat. érdekes, én sima szar informatikai multinál dolgozom, és bejövetelnél alap, hogy a portás dísz nyilván de a nagyon hülyéket kiszúrja, viszont orrbaszájba kamera, meg belépőkártyás ajtó hegyek.

pedig ellenségünk nincs is, nagyon elvinni se lehet értéket, csak alapnak tekintik hogy csak az jöjjön be, akinek joga van bejönni.

@Higany:
van egy tippem melyikhez kérném Dragunov elvtárs segítségét...

@Kodomo: a portás? nem szalainé ő, hogy elbékávézhasson magának 100 milkát. gondolom egy büdös vasat se.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 21:48:11

@ylion:

Ezek évek, akár évtizedek óta talpnyalókkal és a saját haverjaikkal vannak körülvéve. Ennek következtében teljesen megszűntek a kapcsolataik a valósággal, így természetes, hogy a valóságérzékük is cserben hagyja őket. Így mehet ki Demszky testőr nélkül tüntetgetni a fasisztaveszély ellen, és így hiheti Viktor, hogy az ország többsége szereti őt. Ha valaki komolyan meg akarná merényleni valamelyik főpolitikust, már rég megtehetné. Hogy miért mondom ezt? Mert én is komoly kárt tehettem volna egy akkor még regnáló miniszterelnökben és egy főpolgármesterben is. Pedig én csak egy 63 kilós, 172 centi magas, huszonéves fiatal lány vagyok, aki lehetőleg senkit nem akar bántani. Úgyhogy le is menthetitek ezt a kommentet, NBH-s srácok.;-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.04. 21:56:19

@Mj: és szerezhetnétek normális beléptető rendszert a haverjaitoknak, ezt kihagytad :-)

amúgy két dolgot tervezek elküldeni a magas méltóságoknak: gazdaságpolitikusoknak a Tropico c. játékot, a többieknek meg William Gibson műveit.

Sokat tanulhatnának belőle. Remélem ezt is mentettétek fiúk :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 22:03:49

@ylion:

Ne már, még a végén tényleg tanulnak a hibáikból, és az nekünk nem jó.:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 22:10:45

@ylion: Én Osama Bin Laden alkotásait küldeném nekik... Abból gyorsabban tanulnának. ;-)

Vladimir Harkonnen 2009.09.04. 22:16:18

Ez nagyon tetszik (comment.com-ról):

"gitáros 2009.09.03. 18:19:24
Tisztelt Rendőrség!

Ezúton feljelentést teszünk ismeretlen tettesek ellen közveszélyokozás és köztisztasági vétség elkövetésének gyanúja miatt.
Folyó hó másodikán szerkesztőségünk irodáiba belopakodott és azokat megszállta egy három fő fekete ruházatot (ezen belül fehér inget) viselő egyénből álló csoportosulás, miután a biztonsági szolgálatot kérdésére azt a félrevezető magyarázatot adták, hogy egy történelmi folyóirattal kívánnak minket megismertetni abban a reményben, hogy a folyóiratnak előfizetőket toborozhatnak.
Az alakulat irodáink elérésekor "Adjon az Isten" vezényszóra megállt. Bár mi udvariasan "Fogadj Isten"-nel köszöntöttük őket, ők ennek dacára alakzatba fejlődtek és libasorban, lépéstartással keresztülvonultak összes helyiségeinken, miközben ezüst vagy ezüstnek látszó tálcákról munkatársainkat verbális erőszak kíséretében kávé vagy üdítőital fogyasztására próbálták rávenni. Mikor látták, hogy munkatársaink erre nem hajlandóak, számunkra érthetetlen okból fényképezni kezdtek. Erre szerkesztőségünk férfi tagja önfeláldozó magatartást tanúsítva előrántotta fényképezőgépét, hogy megálljt parancsoljon a betolakodóknak. Hősies magatartásával elérte, hogy az ismeretlen csoportosulás, látva a nem várt férfias ellenállást, végül fizikai erőszak és egyéb atrocitás eszközlése nélkül elhagyta irodáinkat. A biztonsági szolgálat elmondása szerint a biztonsági fülkét a kalotaszegi legényesre emlékeztető, alakzatszerű mozgással közelítették meg, bejárati kapuban megálltak, majd épületünket a "Viszontlátásra!" vezényszóra elhagyták.
Az irodáinkban történtek és a csoportosulás (melynek három tagja fekete ruházatot viselt, ezen belül fehér, kihajtott nyakú inget, ezen kívül pedig piros-fehér színű túrajelvényeket) felfoghatatlanul erőszakos magatartása hatására szerkesztőségünk dolgozói a pszichikai terrornak köszönhetően konkrétan beszartak, és mivel a helyiségek rendszeres takarításával megbízott szakemberünk épp szabadságon volt, mosónő pedig nem áll alkalmazásunkban, így ruházatunkat, valamint az ennek következtében beszennyeződött padlót is munkatársainknak kellett rendbe tenni. Megjegyezni kívánom, hogy bár erre ők sem kiképezve nincsenek, sem ezzel kapcsolatos munkavédelmi oktatásban nem részesültek, és bár folyt a szar mindenütt, ők megtettek mindent, amire képességeikből futotta. Ennek ellenére a felsorolt cselekmények hatására helyiségeinket teljesen ki kell fertőtlenítenünk (valamint egy újrafestés sem ártana), melynek költségvonzatával kapcsolatos igényünket a fent említett csoportosulás tagjaitól a későbbiekben polgári per útján kívánjuk érvényesíteni.

Üdvözlettel:
s.k.
p.h.

Utóirat:
A polgári per további tételét fogja majd képezni szerkesztőségi fényképészünk kártérítési igénye is, mert az általa kényszerből végzett védekezési célú fényképezés következtében a fényképezőgép vakujának összes elemei kimerültek, melyek pótlásának anyagi vonzatát körülményekre való tekintettel vállalni nem kívánja."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.04. 22:44:05

@Mj: egy, a hibáiból _értelmesen_ tanuló baloldal nem lenne rossz. csak az a gond, hogy szerintem te is sejted hogy tanulnának a hibáikból; és az viszont tényleg nem lenne nekünk jó.

@Vladimir Harkonnen: te egy állat vagy :D ilyen kommentet inkább a Rabban nickről vár az ember :D:D:D:D

Magam elé képzeltem a bárót, amint ezt diktálja valamelyik szolgájának, és megpróbál nem hangosan röhögni végig :D:D:D:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 22:46:02

@ylion:

Na igen, csakhogy ez a társaság értelmes-e, tanul-e, illetve baloldali-e?:)

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.09.04. 22:53:36

@laspalmas: Lehet félelmet keltve fotózni. Például fotópuskával.

Vidéki 2009.09.04. 23:09:02

A Népszava főszerkesztője sziklaszilárdan tudja mi is az a „jogrend”. Mindenki más szerinte csak „jogászkodik”

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.05. 00:22:29

Nekem már ott nem lenne bizalmam a jogrendben, hogy ezek az újságírónak álcázott komcsi gecik még ilyen hangosan ríhatnak a közmédiában.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.05. 00:31:36

@min0rity r3port:

Tőlem ríhat hangosan a közmédiában. Mondjuk egy börtönriport alanyaként.:)

Jobbágy 2009.09.05. 00:42:55

Megaoff, de gondolom a szombat úgy is ennek fényében telik majd, egy kis ráhangolódás. Bede Márton "merész" gondolata.

"Ahogy a maratoni futók, a Szent Jobb-körmenet résztvevői és egyéb szubkultúrák, a homoszexuálisok is csak annyit szeretnének, hogy egy évben egyszer önmagukként, szabadon vonulhassanak fel a városban, ahol élnek."

beleszolok 2009.09.05. 01:43:38

Jajj de jó lesz, mennek majd mint az elefántok a cirkuszban, egymás farkát fogva :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.05. 02:37:25

@Jobbágy:

Köszönjük Bede Mártonnak, hogy a Szent Jobb-körmenetet azonos szintre helyezte a nem buzi, hanem meleg szubkultúrával...

molaris 2009.09.05. 03:26:41

Nekem a volt főnököm mondta vala: "Ez az utálatos benned, ez az agresszív hallgatás!"
@Jobbágy:
Tőle ennyire tellett. Néha elgondolom, hogy az íráskényszer miket tud eredményezni. Lásd.:TWÁ

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.05. 07:10:17

@Mj: az első két kérdéssel kapcsolatban is vannak kétségeim. az meg, hogy az mszp a gazdasági tengelyen már jó ideje nem baloldali, nem hiszem hogy nagy újság lenne.

Bede Mártonra meg no comment. Maximum annyi, hogy az emlegetett börtönriport alanyaként lehetne ő az első nyilatkozók egyike...

Amúgy meg most ezen az alapon akkor legyen Heteroszexuális Büszkeség Napja is... manapság ha csak az offline médiából tájékozódik az ember, az is lejöhet neki, hogy a heteroszexualitás már kisebbség... egyszerűen nem divatos.

és most comingout: ezúton jelentem ki, hogy egyetlen divatos kisebbségnek sem vagyok tagja!

f.m.j. 2009.09.05. 07:58:06

@ylion:

de, a magyarságé :):):)

heima (törölt) 2009.09.05. 08:06:02

@ylion: "amúgy nem tudom honnan vezetted le a fentieket" ne viccelj már ezek a Tények, minden mszpszavazóvoltamdemostmarjobbikaktivista vastabőrös véleményguru megmondhassa!

f.m.j. 2009.09.05. 08:25:33

@heima:

Én nem tudom hol olvastál ilyet bárkitől is, itt a nagy része sosem volt mszp-s, se szdsz-es. Te nem tudod, hogy ez itt a mucsaiszarmagyarok blogja? :)

És azt sem olvastam senkitől, hogy jobbikos aktivista lenne... de ha mégis lenne ilyen, én nem vetnék rá követ..., mint ahogy az szdsz-es aktivistára sem... :) ... jujj, itt van egy kis áthallás, de csak azért hallom, mert már annyira belénk verték, hogy ihaj.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.05. 08:46:01

@mókusfüles bukósisak: megtisztelő, bár nem tudom mennyire számít divatosnak, le vagyok maradva :-)

@heima: van egy álmom, amiben olyan vezetők szerepelnek, akik az ország épülésére legalább annyira figyelnek, mint a saját zsebükére.

annyira szép lenne, ha valósággá válna egyszer.
még a pártzászlójuk se érdekelne, elhiheted :-)

gyugyó 2009.09.05. 08:50:58

@"azta": te elkezded sorolni, hogy a gárda kit gyilkolt meg, kit vert meg,kit, rabolt ki én meg ugyanezt felsorolom cigányokkal kapcsolatosan.
Meg fogod látni mi a különbség!

f.m.j. 2009.09.05. 09:38:40

@ylion:

A "divatos kisebbség"-ből a kisebbségen volt a hangsúly :)

Vladimir Harkonnen 2009.09.05. 14:15:05

@ylion: Csak idéztem a comment.com-ról.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.05. 15:16:54

@Vladimir Harkonnen: látom már, de a nicked mellé pont odaillett :D Tiszteletedre ismét megnézem a Dűnét :D:D:D:D

@mókusfüles bukósisak: na igen, és mikor jegyeztetjük be a magyar népet, mint kisebbséget? ideje lesz lassan...

süti beállítások módosítása