Skip to content


       Szűrés lista

Micsoda dráma! A bojkott folytatódik, csak megcserélték a bábukat

Ennek a fos Nap-keltének a kipicsázása mekkora vihart kavar ...

Verebes (kultikus egyik utolsó interjúja) még szuszogott a vendégekkel szombaton, de a jelet már nem vette az M1, ott egy természetfilm ment éppen. Igazi fantomadás volt:
"Nem csodálkozom én már semmin. Sokat támadták a műsort, a baloldal éppúgy, mint a jobb. Pedig a műsorkészítőkre semmilyen politikai nyomás nem nehezedett. Az itt tárolt műsorkazetták az elmúlt húsz év történelmét őrzik."
Pista, Pista ... persze, hogy nem nehezedett nyomás. Jó elvtársak vagytok, azok is voltatok mindig, Aczéllal, Orosszal, Pallgival, Lakat T.-vel mind, nem kellett nektek semmilyen nyomás, önállóan, profin tudtátok a dolgotokat. Esetleg hébe-hóba eligazítás Gyurcsánytól.

Bauer Tamás (újoncoknak: wikipediaképes volt ilyet leírni a Népszabiban:


"Ám akik civilizált országokban ismeretlen módon saját pártsajtót teremtenek maguknak, és messziről elkerülik az olyan interjúhelyzetet, melyben nem alákérdezés, hanem valódi faggatás folyik, sosem szerették a Nap-keltét. A Fidesz politikusai jó ideje bojkottálják is, a párt álláspontját csak Fidesz-közeli pártonkívüliek képviselték olykor-olykor a műsorban.

A baloldali politikusoknak viszont módot adott a Nap-kelte, hogy válaszoljanak is, és képviseljék a maguk álláspontját. Alighanem ebben akarják őket a választások közeledtével meggátolni.

A Nap-kelte felszámolása - a vidéki színházakkal történtek után - újabb ízelítő abból, amire az élet minden területén számíthatunk, ha a Fidesz megszerzi a kormányhatalmat.

Nálunk még nem is került sor kormányváltásra, csak sokan készülnek rá, és máris ehhez idomul a közszolgálati televízió politikai műsora. A Fidesz ugyanis nem csak kormányozni akarja Magyarországot. El is akarja foglalni, mindenestül. Ebből kaptunk most újabb ízelítőt."


Aztán kiderült, hogy a Reakciós srácok Klubrádiót hallgatnak vacsora mellé, a Kontra című műsorban Juszt László és Orosz József együtt, vállvetve rettegtek egy sort, hogy megszüntették azt a műsort, amiben nem volt alákérdezés, meg hogy a Klubrádió következik.

Jaj, mi lesz így a pártatlan tájékoztatással, ha nincs Nap-Kelte? Hol kap médiafelületet MINDEN NAP az MSZP?

Úgyhogy nem maradt más választásuk, ha már úgyis kilóg a lóláb, akkor nem mindegy milyen szőrős?

Most az MSZP bojkottálja az M1 reggli műsorát, a "Ma reggelt" ... legalábbis jövő szerdáig.
Igazi vastagbőr ez, kérem szépen ....

"A Napkelte szerződésének felmondása miatt kialakult jogi helyzettel indokolták az MSZP egyes vezetői, hogy miért maradnak távol az MTV új reggeli műsorától. A szocialisták szerint nem arról van szó, hogy bojkottálnák a Ma reggelt, a helyzet tisztázását követően ismét bemennek a stúdióba."

Amúgy már hétfő óta nem voltak MSZP-s vendégek a műsorban, ez feltűnt valakinek? Voltak elvonási tünetek?

Magyarul: adjátok vissza a MI műsorunkat! A Fidesz azért bojkottált, mert egy balliberális propagandaműsor volt a Nap-kelte, az MSZP meg azért, mert a "Ma reggel" nem a "Nap-kelte". Amúgy lehet, hogy nincs is semmi kifogásuk a "Ma reggel"-lel, csak ugye, ami nem a Nap-kelte, az nem a Nap-kelte ...

Szegény Süveges Gergő, aki mellesleg a Nap-keltében is műsorvezető volt, sosem hoz össze egy izgalmas Nyakó-Szíjjártó szellemi óriások csatáját ...

ui:
Ma reggel Orbán Viktor a "Ma reggel" vendége!
Jegyezzük meg ezt a napot: 2009. október 2.
A Patás egy fehér lovon belovagol ezekben a percekben a Magyar Televízióba.
A fideszes restauráció ezzel megindult. Lehet előkapkodni a bőrőndöket.

ui2:
Hogy fogja az egy szem Táncsics Alapítvány pénzzel ellátni az év 365 napján a megmaradt médiabirodalmat, a Klubrádiótól a Népszaváig? Puch Laci, megoldod?
Mi lesz most???

Címkék: politika pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr121420782

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Duzzogó ovisok 2009.10.02. 14:16:12

Sok minden van, amit nem szeretek a szocikban, de ha van valami, amit kifejezetten utálok, az az, ha azt hiszik, hogy saját fegyverével vissza tudnak vágni a FIDESZ-nek. Hát közlöm velük, hogy nem a legjobb taktika a rosszat átvenni. Ráadásul nem is ál...

Trackback: Napkelte 2009.10.02. 08:14:20

Az elmúlt hétvégén az MTV és a Napkelte gondoskodott arról, hogy nehogy műsor nélkül maradjon a magyar sajtó. Azóta is röpködnek a nyilatkozatok, hogy ki mit csinált jogszerűen, meg a szokásos dolgok, azonban a sorok között volt egy érdekes, régó...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kravver 2009.10.02. 19:28:15

@Mj:
Ki provokál? Csak tőled idézek.
Máshogy szurkolnak, de azért ugye ők is megnézhetik a meccset?
És szerintem TE kevered a szurkolókat a huligánokkal.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:29:43

@csodagyerek:

Én tudom, hogy Libertéé volt.:) Viszont ha ő is tudja, akkor tényleg ő Liberté.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 19:31:14

@Kravver: olvasd már vissza, amit írtam ezügyben. lehet, hogy tévedek, de az alapvető probléma inkább ott van. látom ma nagyon nehéz napod lehetett, mert a stílusod érdes mint egy smirglipapír.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:31:28

@Kravver:

Nem tiltanám ki, dehogy, ne hazudgálj már rólam. Csak megkérném őket, hogy üljenek olyan szektorba, én meg hadd mehessek szurkolni, ha már nem elég jó nekik a tévé. És akkor mindenki boldog.

Kravver 2009.10.02. 19:32:31

@Mj: "kivételes lehetőség nemcsak a csapat, hanem a magyar foci mostani életében is."

Micsoda?
Te elhitted hogy bármire jutnak ezek a senkiháziak?
A húsvéti nyulati is hiszed még?
A szerencsés sorsolás miatt spannoolták az idegeiteket a lehetőséggel, hogy jöjjön az árbevétel. A bukás be volt kódolva, nincsenek egy szinten egyelőre.
Sajnos.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:32:36

@Kravver:

És hogyhogy netezhetsz szombaton? Vagy már nem tartod a vallást?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 19:33:19

@Mj: még pár munkahelyen tapasztalt szépséggel kiegészítem az eddigieket, aztán holnap az Újpest-Fradit is megnézem, kell a friss tapasztalat :) meg persze a fiataloknál is a zajmikrofon hozott pár szépséget, úgy már kerek egész lehet :)

Taktikai Atompingvin 2009.10.02. 19:34:00

@Kravver: Én vagyok csekély? Te "olvastál utánam"! Pár hetente kiszórnak aztán jössz vissza, baszod!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:34:14

@Kravver:

Na ebből pont nem derült ki a jövőre utalás.

Taktikai Atompingvin 2009.10.02. 19:35:02

@Mj: Nem, ő utánam olvasott... :)))))

Kravver 2009.10.02. 19:35:09

@Mj:
Megkérnéd őket???
Ki vagy te?
Mindenki oda vesz jegyet ahova szeretne/engedik a rendezők.
Ha őket zavarja a te üvöltözésed, akkor majd elmennek máshova, ha téged zavar a csoknyammogás fülsikettő zaja, akkor t emész el onnan. Ennyi
Nehogymár a fika túrja a horngábort!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:36:24

@Kravver:

Persze, nyilván én írtam magamról, hogy kisköcsög, vagy hogy állat, aha, hazudj még, hátha utoléred Pinocchiót.
A többiről meg már írtam eleget, ha nem érted, nem érted, nem az én bajom.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 19:37:21

@Kravver: a kivételes lehetőség nem abban van, hogy továbbjutnak-e vagy sem, ez nyilvánvaló.
viszont ha azt látják a nézők (mindegy, melyik típus, ezügyben nem érdekes), hogy kihajtják a belüket, és nem is olyan rosszak, na abban van a lehetőség. ez a lehetőség viszont nyilván nem csak és kizárólag a Debrecen számára az, hanem minden klubnak. a sorsolást illetően meg nézd meg a BL csoportbeosztását, és nézd meg a tavalyit. erőben kb. ugyanaz a szint. annyi a különbség összesen, hogy közelebb került egy nagyon picit a sorozat ahhoz, hogy a nevéhez méltó lehessen, emlékeim szerint ugyanis Bajnokok Ligája, és nem Európai Szuperliga a sorozat neve. A Debrecen útja meg kb. átlagos, a másik 4 bejutónak sem voltak sokkal könnyebb, vagy nehezebb ellenfelei.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:37:21

@Kravver:

Már az kivételes lehetőség, hogy feljutottak a főtáblára, te nagyonértesült.

Kravver 2009.10.02. 19:38:13

@Mj:
Ez munka nálad?
Én szórakozásból űzöm. (Egyébként is péntek van, igaz, mivel már lement a nap, megkeződött a sabbath.)
De hamár itt tartunk. Te még szűz vagy igaz? Így házasság előtt. Vagy nem tartod a vallást?

Mondom aki tud magyarul, annak kiderül. Neked sem, csodagyereknek sem. Ez van.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:39:04

@csodagyerek:

Ja tényleg, de azért magasról leszar mindenkit, csak igazságot osztani jár ide.:)

Kravver 2009.10.02. 19:39:49

@Mj:
Az nem lehetőség, hanem állapot.
A lehetőség innetől max a pénzszerzésre volt nekik.

abandi 2009.10.02. 19:39:51

@Mj:
A focihuligánok egy szűk, kis csoport csapatonként 100-200...10-20 faszi...
Divat, nyugatról átvéve...
Én a '80-as évek közepéig drukkerkedtem, jártam az országot és soha, semmilyen balhé nem történt.
Nők és gyerekek sem voltak jellemzően a szurkolók között, még a 80 ezres teltházas népstadioni meccseken sem...
Már megint valami műbalhét hagynak/hagytak felhergelődni nálunk...
Persze az eddigi sikertelenségek lószarkupaca is rátett az egészre.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 19:40:52

@Mj: ugyan már, biztos sértve érzi magát, azért megy az ipari parasztkodás :) igaz, én bátran beszélhetek, mert láthatólag nem tart annyira, hogy reagáljon bármit is :)

Kravver 2009.10.02. 19:41:18

@Mj:
Az nem igazságosztás, hogy aki nem úgy szurkol mint te, az húzzon haza a tévé elé, ne előtted ropogtassa a csokiját? :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:41:20

@Kravver:

És mégis hova mennénk teltházban, te zseni? Amúgy már ki lett tárgyalva a lényeg, de te már megint a szart tudod csak kenegetni. Majd ha válaszoltál a neked föltett kérdéseimre, akkor van érdemi tárgyalnivalónk.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 19:42:11

@Mj: dehogy hozom :) a management levelezésére pakolom rá :) az nagyobb fun :)

Kravver 2009.10.02. 19:42:45

@Mj:
A tévé elé esetleg? :D

Kravver 2009.10.02. 19:43:38

@Mj:
Én válaszoltam mindenre.
Te még nem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:43:51

@Kravver:

Megkezdődött a sabbath, ez meg elektromos dolog, úgyhogy még mindig nem sikerült kivakarnod magad a parasztságoddal. Ha már itt tartunk, szerintem te vagy a munka a fejlesztődnek, akinek ezúton is gratulálok.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:46:36

@Kravver:

Nem mondtam, hogy kötelezően húzzon haza a tévé elé. Már ötödszörre próbáljuk elmagyarázni, hogy külön szektorok kellenének, de nálad a magyartudás kimerül a jövőre utalásban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:47:18

@Kravver:

Nem, külön szektorba. De úgy látszik, századszorra se akarod megérteni.

Kravver 2009.10.02. 19:48:13

@Mj:
Hanem hova menjen telthézban, te zseni?? :D
Leszarom a szektorokat, nem erről van szó, hanem a mérhetetlen arroganciádról, amivel másokhoz viszonyulsz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:48:24

@Kravver:

Mire is nem válaszoltam? A keresztényekről alkotott tévképzeteidre, a mondatod paradoxonitására, vagy a siketek egyenjogúságára?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 19:49:50

@Mj: Egri János klasszikus játéka éled újjá. Játék a tetűkkel. "A" tetű 7 pont :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:50:11

@Kravver:

Egyetlenegy arrogáns embert látok, és az te vagy. A stadionban meg azok voltak arrogánsok, akik még a meccset sem nézték, de te biztos jobban tudod, hogy kik vettek körül. Bár végülis miért ne? Te is lehettél az a félpercenként kajáért sétálgató pattanásos.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 19:53:12

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Viszont a trolletetést sajnos most be kell fejeznem, ugyanis várnak a sörök, az idő pedig szalad.:)
Már csak Fényhajúnak kéne szólni, hogy gyorsan határolódjon el a hasonlóan felháborodó kommentjétől, mert még a végén őt is megtalálja Kravver.:)

Hannibal22 2009.10.02. 19:55:53

@Mj: Mi bajod a pattanásosokkal te arrogáns,két gázpisztolyos, acbetes, gyurcsánypólós kisköcsög?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 19:58:44

@hannibal22-73: kösze, gyanús ez a Honvéd-Vasas... egészen emlékeztet a focira :) néha egész percekig nem úgy tűnik, mintha Bohócliga lenne :)

abandi 2009.10.02. 20:02:38

@hannibal22-73:
Ezt a beköszönést majd alkalmazom a kapcsolat.hu...-n

Hannibal22 2009.10.02. 20:10:27

@Mj: Külön szektorba velük! Az kéne,ugye?:)

Hannibal22 2009.10.02. 20:16:20

@Mj: "acbetes" ez is egy elszólás volt!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 20:18:17

Bár itt még nem jelenik meg a kommented, de teljesen jogos.:) Hiszen kik is szoktak bakancsban - acélbetétes külön kiemelve - masírozni? Naugye.:)

Hannibal22 2009.10.02. 20:21:02

@Mj: Nem erre gondoltam:) kravver elszólása, amiből már én is hajlok arra,hogy ő liberté. Amúgy tök mindegy..

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 20:25:00

@Mj: a kommentek között is akad pár gyöngyszem :)
@hannibal22-73: ahogy érzed, bár a srácok ma tényleg magyar szinten jó mérkőzést játszanak még mindig :) fura látni :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 20:27:18

@hannibal22-73:

Javagyúgy, most már nekem is gyanús.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 20:34:05

Nem hiszem már el, hogy ilyen szar a blogmotor...

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Szóval csak két kommentet idéznék.:)

"egy népi kifejezés (teringettét, lárifári) - egy feles pálinka

Bayer Zsolt említése - egy üveg sör

Magyar Hírlap kimondása - egy korty Magor textilöblítő

hitelek említése - egy üveg Tokaji (hitelbe)

Katus és a gázszámla - telefonon rendel egy üveg (bubis, azaz gázos)pezsgőt és megissza

elmeséli mire költötte az éves jövedelmét - az üres üvegekből Molotov koktélt készítesz és felgyújtod a Parlamentet a picsába az összes bennülővel együtt

[...]

Orbánviktorozás - nagyslukk a kannásborból.
Ájult alkalmazottak elkapása röptiben -
Kóborkislányfogás - rumpuncs.
Azt állítja, tudja milyen nehéz hónap végén kijönni a nyugdíjból - búvár (kőbányaiba beleejt feles hubit, lehúzza)
Táncol - 1db szifonpatron szipuzása.
Buzis testtartás felvétele, majd észbekapás - poháraljkeverék, maradék szaloncukorral.
Szigorúmegfeddése mindenkinek aki cigányozik, teringettét, miazhogynagyonis - evőkanál csempefény.
Élő adásban öngyilkos lesz - sörrel koccintás."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 20:37:22

@Mj: travis meg szerintem már halott: Gyurcsány lemond : aranylövés
a Tokajis az kegyetlennagy, meg a Magyar Hírlapos is. Ott még én is megálltam egy miafaszra :D

""itt állok pörén, mondhatni meztelen" szóösszetétel elhangzása esetén - 5cl abszint.

A beszéd vége felé Lamperth Mónika behajítja a bugyiját Fleto felé - abszint vénába. "

üt, mint egy kamion. ennél súlyosabb már csak az, hogy Lázok mesterhármast rúgott :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.02. 20:42:30

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Érdekes egy nap van ma.:) Viszont most néztem meg, és Nagytétényre 1,5 óra lenne kiérni, úgyhogy ebből szerintem inkább biliárd lesz.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 20:46:49

@Mj: az is jó program ;> a nap meg tényleg fura, előzetesen a Honvéd-Vasasra leadott tippem:
"Bp. Honvéd - Vasas 0-0 Null-null. Nem nulla-nulla. Ne keverjük a kettőt. Az egyik az eredmény, a másik a színvonal." - ehhez képest egyenesen BL-szint a meccs :) de tréfát félretéve, tényleg magyar szinten jó, érdekes, izgalmas meccs, furállom is, várom mikor jön be Jáksó a pezsgővel :D

Kravver 2009.10.02. 21:05:11

@Mj:
ha nnem láttál más arrogáns embert, az csak azért lehet,mert a tükröt nem nézted

Hogy mire nem válaszotál? Hát a kérdésemre ott fent. Tudod, kis kunkori izéke van a mondat végén (ilyen:?).

A kereszténységről alkotott képzeteim nem kérdések, a mondat paradox volt a te tévképzeted, a siketek ügye pedig laspalmas újabb lufija, de egyik sem kérdés a részemről.

Kravver 2009.10.02. 21:17:07

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ez szép, te ilyeneket nézel? Nem csodálkozom innentől tovább a kommentjeiden, mindent értek.
Még a családirtás előtt állsz, vagy már megvolt?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 21:21:45

@Kravver: személyeskedni ráérsz később is. azt hiszem, kezded túllépni a határt, amíg még tolerálnom kell a megnyilvánulásaidat. Érdekes, a stadionokkal kapcsolatos kommentjeimre nem reagálsz, az rangodon aluli, egy youtube videora meg ugrasz. Valamint jó lenne, ha a modorodat is előkeresnéd, valahol elhagytad. Valahol elég szomorú, hogy ilyen idióta vagy. Sokkal normálisabb is lehetnél, megerőltetés nélkül.

Kravver 2009.10.02. 21:24:15

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Én ugyan nem ugrottam, sensei, csak nem tudom mire vélni.
Mi lett volna a mondanivalód vele?
Ez a kedvenced?
Vagy van vmi személyes kötődésed hozzá?
ha egy fél mondatban utaltál volna, mit akarsz vele, akkor előrébb lennénk, sensei.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.02. 21:32:01

@Kravver: vastagbor.blog.hu/2009/10/02/ujabb_bojkott/fullcommentlist/1#c7253632
olvasd már vissza, a személyeskedést nem díjazom. mellékesen a stílusod erősen hajaz arra, amit "bunkó"-nak vagy "köcsög"-nek nevezel. azt még megértem, ha a belinkelt videoról vagy ilyen véleménnyel, de hogy egy video alapján másról ilyen következtetést vonj le, az minimum kissé túlzás.

Kravver 2009.10.02. 22:30:59

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
nem díjazod?
első szavad az volt hozzám, hogy idióta vagyok. a többiről nem is szólva
epic fail?

Kenguru 2009.10.02. 22:42:37

Nonmost ha a Fidesz-fasizmus media hatalomatvetele azt jelenti hogy lecserelik az en adombol sugarzott TV-ben Lakat T Karolyt:
media.port-network.com/picture/instance_2/80193_2.jpg

Al Ghaoui Hesna-ra:
www.port.hu/pls/pe/person.person?i_pers_id=311502&i_topic_id=1&i_city_id=3372&i_county_id=-1

akkor azt kell mondanom: csak igy tovabb!!!

:O))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.03. 02:21:42

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na, ezt lehet, hogy utólag megtekintésre érdemesnek fogom tartani.:) Apropó megtekintés, jövő hétvégén megtekinthetnénk a Regét is.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.03. 02:36:23

@Kravver:

"ha nnem láttál más arrogáns embert, az csak azért lehet,mert a tükröt nem nézted"

Mivel nekem nincs kedvem 15 éves színvonalú szájkaratékhoz, ezért ajánlanám, hogy lépjünk tovább, mondjuk az érvek mezejére. Elhiszem, hogy neked fárasztó, de azért hátha.

"Hogy mire nem válaszotál? Hát a kérdésemre ott fent. Tudod, kis kunkori izéke van a mondat végén (ilyen:?)."

De azért nem idéznéd, ha már az én kérdéseimet/reakcióimat leszarod.:P Mivel köztudottan minden nekem címzett kérdésre szoktam válaszolni, ezért elegáns, sőt mi több, úriemberi lenne részedről, ha megjelölnéd az általam felületességből figyelmen hagyott kérdéseket, ha már én nem jöttem rá.;-)

"A kereszténységről alkotott képzeteim nem kérdések,"

Persze, hogy nem, mivel azok közhelyes tévedések. Ezekre reagáltam én, amit még mindig leszarsz.

"a mondat paradox volt a te tévképzeted,"

De azért megindokolni nem sikerülne.:P

"a siketek ügye pedig laspalmas újabb lufija, de egyik sem kérdés a részemről."

Hanem újabb felszínes tévképzet. Amire reagáltam többek között én, amit láthatóan ismét leszarsz. Ezek után ne játszd már a hisztis konzumhölgyet, ha véletlenül elfelelejtek valamilyen beböfögésedre válaszolni. Ja és nem kell görcsölni, legközelebb nyugodtan átolvashatnád a kommentedet, mielőtt ilyen pongyola helyesírással szélnek ereszted.

Hannibal22 2009.10.03. 02:46:28

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Hu..nem hittem volna ,hogy belőled is ki lehet hozni az állatot:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.03. 02:52:57

@hannibal22-73:

Szerintem ez még közel sem állati megnyilvánulás.:) Tudod, az elv olyan, mint a fing.:) Csak aztán nehogy ne tudjuk tartani, mert az csúnya lesz.:-S

Hannibal22 2009.10.03. 02:55:03

@Mj: Az általam felállított profiljához képest bizony ez állati:)

Hannibal22 2009.10.03. 03:07:33

@Mj: "(...)ezért elegáns, sőt mi több, úriemberi lenne részedről, ha megjelölnéd az általam felületességből figyelmen hagyott kérdéseket, ha már én nem jöttem rá.;-)" Ez már félemeleti magasság:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.03. 03:35:00

@hannibal22-73:

Valóban, abban legalább van valami természetes dolog.:) Értsd: természetes, mint a bunkóság.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.03. 03:37:35

@Kravver: a másik felet családirtással egy relációba helyezni egy video alapján meg jellemzően amerikai típusú noiq gondolkodásmódra vall. a videot illetően pedig a készítőt idézném: "why does everything need to have a reason?"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.03. 03:38:27

@hannibal22-73:

Hoppá, én is felületes voltam, ugyanis egy "kívül" szócska erőteljesen hiányzik a mondatból.:) Sebaj, a többivel bíbelődhet a sosem hibázó Kravver barátunk is.:P Amúgy gonosz dolog volt félemelethez hasonlítani.:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.03. 03:45:49

@Mj: az igaz, de ezen az alapon mondhatom én is, hogy "most akkor kibújt a szög a zsákból".
valahogy sose értettem, hogy valaki egy film vagy zene hatására miért kezd el rettegni egy embertől.
ez ugyanis kb. az a szint, mint amikor egy illető - csak azért, mert épp egy véget ért kapcsolat után kizártam a külvilágot, hogy most mindenki hagyjon békén - azzal indított, hogy én biztos sátánista vagyok. pláne úgy volt diszkrét bája a dolognak, hogy a világ kizárásához a bizonyára roppantmód sátánista Dream Theater zenéjét választottam :-)

csak hogy érezzétek a pokol lángjait, egy kis Dream Theater: www.youtube.com/watch?v=9HVhQc7foXQ - ugye milyen pokoli? :D

abandi 2009.10.03. 03:46:36

@Mj:
Meg a hajnali túlképzeltek sem...

Kravver 2009.10.04. 11:11:08

@Mj:
Erről beszélünk?
"Kora délután a Gellért térnél verekedtek össze a két csapat szurkolói, a rendőrök gyorsan közbeléptek, ketten könnyebben megsérültek. "
"a metrómegállóból kijutni csak az összetört sörösüvegek szilánkjai között szlalomozva lehetett"
"A kezdés előtt rendőrautók és rabszállítók tucatjai, roham- és lovas rendőrök osztagai biztosították a stadiont, amelyet acélkordonok labirintusán keresztül lehetett megközelíteni. "

És szeritned ez a normális? Hát, hoyg stílusos legyek: fászombászmek!

De a legtutibb csak most jön:
Magyar foci, 2009: "A Fradi edzője, Bobby Davison nem ment el a mérkőzés utáni sajtótájékoztatóra, és nem gratulált újpesti kollégájának, William McStaynek sem."

:D :D
Go Ultras Go! :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.04. 11:41:06

@Kravver: én már szóltam, hogy az Újpest - Fradi, az még jó ideig a huliganizmusról fog szólni. Ha nem tudod megkülönböztetni a szurkolót és a huligánt, akkor nem érdemes megszólalnod a témában.

Kravver 2009.10.04. 13:01:08

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Nyilván az lehet a gond, hogy én nem tudom megkülönböztetni. :D
Szerinted ez így tök rendben van, hogy két senkiházi focicsapat meccse alkalmából rettegjen a fél város? Pár száz/ezer frusztrált paprikajancsi miatt ne mehessek maccsre a fiammal (megnyugtatásul közlöm, hogy nem majszol csokit)? Ehhez kell a vaskos bűrke.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.04. 13:30:03

@Kravver: nem értek egyet azzal, hogy a Ferencvárosi Torna Club és az Újpesti Torna Egylet egyes huligánjai számára ez jelenti a mérkőzés lényegét. Sőt, nagyon is örülnék, ha az ilyen alakokat pihentetnék mérkőzések helyett. Viszont ismét megemlíteném, hogy őket a szurkolók BÁRMELY fajtájával összemosni komoly hiba, és igencsak vastag bürke kell hozzá. Remek példája volt a SZURKOLÁSNAK a Honvéd - Vasas mérkőzés, pont a hétvégén. Abban egyetértünk, hogy a huliganizmusnak fogdában a helye minimum. A többit meg egyszer próbáld már végiggondolni, mivel már vagy ötödször ignorálod azt, ami nagyon is lényeges.
Ha ugyanis ezt leszarod, akkor pont a legfontosabb dolog mellett mész el.

Kravver 2009.10.04. 13:33:27

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Ne haragudj, de nem tudom a sajtot a lyukat nélkül nézni.
Jelneleg ez a fajta "szurkolás" integráns, elismert része a magyar focinak.
Majd ha a többség kiveti őket magából, akkor hajlandó leszek megkülönböztetni.
Addig nem.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.04. 13:45:10

@Kravver: talán körbe kéne nézned, a folyamat amit követelsz, már elindult. Kispesten sem volt különb a helyzet, mégis rendezésre került. Talán nézzük, kinek áll érdekében az, hogy 500-800 ember elrontson egy rangadót? Az pedig igenis sértő, hogy számodra az is huligán, aki szurkolni megy, és nem szeretne mást, csak buzdítani a csapatát. Ez kb. olyan szint, mintha a Liverpool-i szurkolók közül 100 összeverekedik az Everton-szurkolók közül 100-zal, a városban több helyen, ezek után te kijelented, hogy minden angol szurkoló alapból huligán. A gond ezzel van, remélem, elég szemléletes. De mondhatjuk úgy is, hogy mondjuk Lazio - Roma és az összes olasz, Real Madrid - Atletico Madrid és az összes spanyol, és így tovább.

Kravver 2009.10.04. 14:02:30

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

"Az pedig igenis sértő, hogy számodra az is huligán, aki szurkolni megy, és nem szeretne mást, csak buzdítani a csapatát"
Tényleg? Ez nekem új. És ezt hol is írtam pontosan?

Hannibal22 2009.10.04. 14:06:38

@Kravver: Bocs,h beleszólok .Az ezt megelőző kommentedben írtad:)

Kravver 2009.10.04. 15:13:52

@hannibal22-73:
Na akkor csak neked csak most és csak itt mégegyszer: tudom mi a különbség a sajt és a lyuk (ez esetben inkább a tüdő és a máj) között, de jelenleg ezek együtt vannak szétválaszthatatlanul.
És amíg ez így van, addig a végeredmény szempontjából mindegy, hogy egy huligán vagy egy szurkoló dobja ki a szememet vagy üvölt tele a fiam fejét vállalhatatlan durvaságokkal.
Ezt érted?

Hannibal22 2009.10.04. 15:34:14

@Kravver: Értem és el is fogadom,hogy te így látod(te dolgod,semmi közöm hozzá)Azt furcsálltam mindössze,hogy kijelentetted, te nem vagy hajlandó megkülönböztetni a szurkolókat a huligánoktól -->ylion ezt sértőnek találta--> erre te:" ezt hol is írtam pontosan? " Hát,basszus egy kommenttel előtte!!(Majd ha a többség kiveti őket magából, akkor hajlandó leszek megkülönböztetni.
Addig nem. ) Ami-ismétlem-nem gond,nem muszáj ugyanúgy látni mindent csak akkor legyél következetes.Ne kérdezz vissza,hogy hol írtam ilyet hanem mond meg,hogy "akkor sértődj meg,én így gondolom és kész" vagy valami hasonló..

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.10.04. 15:39:06

Két alapszitu, minden háttérinformáció nélkül:

1. két csoport összeverekszik az utcán, a rendőröknek kell őket szétválasztani
2. "néhány magát illetékesnek tartó pedig kiszállt emberkedni. A szájkaratéba a kocsinkból is beszálltak, ami kiverte a biztosítékot egy kétgyermekes apukánál. A csúnya szavakat sérelmezte kisfiai miatt, aztán amikor a becsatlakozó feleségét valaki leintette.... (index.hu)
-----------

Konklúzió:
"Biztos norvégok voltak" :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.04. 16:05:23

No, akkor lássuk sorban a problémákat, mivel azokat vélhetőleg nagyjából hasonlóan látjuk.

"Elengedték azt a négy embert, akiket szombaton az Újpest-Ferencváros labdarúgó-mérkőzés során állítottak elő a rendőrök - közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) sajtóügyeletese vasárnap. Mind a négyen szabadlábon védekezhetnek. A négy emberből hármat garázdaság, pirotechnikai eszközzel visszaélés, rendőri intézkedéssel szembeni ellenszegülés szabálysértése miatt, valamint egy férfit visszaélés kábítószerrel bűncselekménye miatt állítottak elő." - ez már önmagában is igen komoly gond. garázdát szabadon engedni? milyen alapon? kábítószerrel való visszaélésnél miért is engednek bárkit is szabadon? sündörségünk hibázott.

de ez csak a felszín. nézzük szépen sorban, mi van még, sajnos hosszú mese lesz...

1. létesítményhelyzet visszássága: tudomásom szerint egyedül az ETO Park és az Üllői út van fizikailag is az ott játszó egyesület tulajdonában, legalábbis az úgynevezett profi osztályokban (Bohócliga, NB II).

Pedig a saját tulajdon inspirál: jobban vigyáz rá a tulajdonosa, mivel tudja, hogy bizony minden jog és felelősség őt terheli. Az úgynevezett vagyonkezelői jog is szinte elérhetetlen kincs, a Vasason kívül nem nagyon tudok olyan klubról, ahol ez átkerült volna akár 25,50 évre, vagy véglegesen. Holott egyértelműen majdnem olyan jó, mint a tulajdonjog átadása. Itt van, tied a tulajdonjogon felül minden, jog és felelősség is, csináld. Ez viszont oda vezet, hogy a stadionjaink úgy néznek ki, ahogy. Felújítani ugye egy milliárdos klub sem újítja fel a stadiont, ha "úgysem az enyém, másnak miért hozzak ingyen hasznot". Ezzel a gyakorlattal szakítani kell. Amelyik csapat nem képes fenntartani saját erőből egy stadiont, az nem is méltó arra, hogy profinak nevezzék.

2. masszív forráshiány, befektető-tulajdonos réteg kiforratlansága: Jelenleg az alábbi csapatoknak van valódi, felelős tulajdonosa: Ferencváros, Újpest, MTK, Bp. Honvéd, Győri ETO, Debreceni VSC. Ez megnehezíti azt, hogy a labdarúgás üzleti vállalkozássá válhasson, bármilyen szinten is. Tudom, kicsi a piac, azonban megfelelő tulajdonosszerkezettel ki lehet lépni bátran az európai piacra, ami már megfelelő méretben és reklámértékben is. Ez pedig nélkülözhetetlen eleme a huliganizmus felszámolásának is, valamint a színvonal emelkedésének is egyaránt.
Kellemetlen, ördögi kört ad, hogy sokan csak "megfelelő színvonal" esetén szállnának be, ami viszont NINCS megfelelő anyagi háttér nélkül.

3. Adatvédelmi visszásságok. Jelenleg Magyarországon a BŰNÖZŐK jogait tekintik elsődlegesnek a törvénytisztelő állampolgárokéval szemben. Ennek megfelelően adatvédelmi, olykor személyiségi jogokra hivatkozva dobják vissza a rend megteremtéséhez szükséges jogi hátteret biztosító javaslatokat. Például lehet hozni akár a BKV-t is, ahol a buszok bekamerázása sokat javítana a biztonságon, és sokkal kevesebb lehetne a rongálás. De labdarúgásra visszatérve: jelenleg egyrészt végre legalább a mérkőzések alatt készült videofelvételek felhasználhatóak bűnügyi eljárás indítására, hosszú évek harca után. Másrészt viszont a klubok nem üzemeltethetnek közösen "negatív szurkolólistát", azaz nem köröztethetik egymás között a mérkőzésekről mindenképp kizárandó balhés, magukat szurkolónak képzelő tényleges huligánokat. Ez komoly hiba, így ugyanis mindenki csak a saját hatáskörében tilthat ki szurkolót.

4. Az MLSZ erősen khm. megkérdőjelezhető eljárásmódja vitás esetekben. Ennek végeredménye extrém esetben az is lehet, hogy fogom magam, nyakam köré egy Fradi-sálat kötök (ne örüljetek, nem szorosan :)), berúgok mint a disznó, elmegyek a Fradi éppen aktuális idegenbeli mérkőzésére, jegyet váltok, gyalázkodok, rendet bontok, stb. Ezek után - figyelem - az MLSZ a Fradit fogja elmeszelni. Ez nem kitaláció, a Fradit már 2 alkalommal büntették a szezonban az idegenbeli mérkőzéseken rendezési hiányosságok miatt. Akinek nem tetszik a Fradi, az előző részhez a kitalációnak gondolható területre írjon be más együttest. Teljesen mindegy, az elv nevetséges.

5. A jegyárakat azonnal a triplájára kéne emelni, mindenhol. Tudom, ez antiszociális, azonban nézzünk szembe a valósággal. A huligáncsoportok jelentős hányada nem épp a gazdag, magukat unó, kalandot kereső emberek közül kerül ki. Azaz, igen, emeljük az árakat, és ezzel önmagában kizárunk a stadionból egy sor oda nem illő elemet. Ezzel párhuzamosan aki családdal kíván együtt érkezni a mérkőzésre, biztosítsunk nekik kedvezményt. A családos szurkolóknak mindenképp kezdetben javasolt külön szektort, szektorokat biztosítani. Egészen addig, amíg nem tudjuk azt mondani, hogy maximum 1-2 bajkeverő szar alak akar bejutni, akiket lekezelnek az erre képzett profik, addig jobb így biztosítani a családok nyugalmát. Természetesen a családi kedvezmény csak akkor érvényes, ha ténylegesen család jelenik meg, ami számomra 2 felnőtt és legalább 2 gyermek jelenlétét feltételezi. Tudom, szemét vagyok és gonosz. Nem hat meg.

6. A városban randalírozó, magukat szurkolónak gondoló huligánokat a rendőrök feladata kezelni, ehhez azonban meg kell adni számukra a jogot, hogy ténylegesen fenntarthassák a rendet. A rendészeti problémát a rendőrség meg tudná oldani a városban, ha lenne elegendő erőforrása, és nem azt kéne néznie egy-egy parancsnoknak, hogy mit fognak szólni ha intézkedik. Ez viszont egyéb ügyek miatt látványosan nem érdeke a jelenlegi elitnek. Sőt, maga a huligánprobléma is eszköz, melyet szándékosan hagynak elfajulni. Amíg lehet hivatkozni a huligánokra, addig nem kell figyelni más, fontosabb dolgokra. Hasonló gondolkodásmódot látok a cigánykérdés nem rendezése terén is, mely felduzzadása mögött szintén nagyon nagy eséllyel szándékosság van.

7. Rendezőgárda a stadionon belül. Nem tartom elfogadhatónak azt, ami jelenleg Magyarországon e téren tapasztalható. E téren a legnagyobb hülyeséget egyértelműen a Ferencváros követte el még anno Hipós kinevezésével, ugyanis itt nem igaz a mondás, mely szerint rablóból lesz a legjobb pandúr! Ha valakinek természetes rutinná válik, hogy rendőrökkel csatázik, nem fog tudni együttműködni velük, amikor a szükség úgy hozza, csak hosszú hosszú évek múltán, és akkor sem garantált a siker.

8. Létesítményhelyzet még egyszer, keretbe foglalva az egészet: jelenleg a jogi háttér alapján a stadion magánterületnek számít, holott az ott elkövetett törvénysértések esetén pedig közterületként kezelik a rendőrség felől. Ez még egy nagyon komoly hiba! Ki kell mondani egyértelműen, hogy magán- vagy közterület a stadion területe; kit milyen jogok és kötelezettségek terhelnek.

Szerintem a huligánkérdés nem 1, hanem minimum 8 probléma együttes eredője. Ezeket MINDET meg kell oldani, hogy ne legyen huligán. Ehhez nem elegendő a szurkolói összefogás, kell a klubok szemléletváltása, a tulajdonosok összefogása ilyen téren is, egy következetes MLSZ-vezetés, és egy kormány is, aki megadja a törvényi garanciákat a maga részéről.

Elnézést, hogy kicsit hosszabbra sikerült, de 1-2 mondattal nem lehet leírni a problémát. Ez nem az a téma, hogy megmutatod, ő a hibás, és az eltávolításával megoldódik minden. Ennek fényében ítélkezz szerintem, lehet, így kicsit árnyaltabb lesz a véleményed.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.04. 16:08:13

@Pierre (Bezuhov): 2. Az Árpád hídnál azonban feltehetően valaki hergelte a peronról a zöldeket - ez a kocsinkból nem derült ki pontosan -, néhány magát illetékesnek tartó pedig kiszállt emberkedni. A szájkaratéba a kocsinkból is beszálltak, ami kiverte a biztosítékot egy kétgyermekes apukánál. A csúnya szavakat sérelmezte kisfiai miatt, aztán amikor a becsatlakozó feleségét valaki leintette, alpári és otromba ordítozásba, fenyegetőzésbe kezdett az apuka. A reakciója hevesebbre és csúnyábbra sikerült, mint a kifogásolt mondatok, a rendőrök csillapították le.

illik pontosan idézni. sportgeza.hu/futball/2009/10/04/fradi-tabor_lilahagyma/

Aki meg kiszáll emberkedni, azt békésen be az őrszobára, pihenjen egy éjszakát, addig meggondolja, érdemes-e ismét. az ott leírt út egyébként sajnálatos módon visszafele is igaz, egymásra talált a két tábor szélsőségesebb részében Budapest selejtjének jelentős része.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.04. 19:59:10

@Pierre (Bezuhov): az nem menti fel a delikvenseket, hogy hova szavaznak. a párthovatartozás eleddig is csak a pártkatonákat mentette fel, őket is helytelenül. mellékesen az apukának se ártana némi intelligencia, akármennyire is épp igaza van. a kicsifia bizonyára tőle hasonlóan szép kifejezéseket tanulhatott, mint a huligánoktól. kérdéses számomra a viselkedésminta értéke, amit ezzel imádott gyermeke felé közvetített.

2009.10.05. 21:02:28

Szóval hülye a maszop, egy ilyen niemand társaság miatt bombázzák a maradék híveik kedélyét???Nooooormális?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.06. 16:43:30

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Kravver rólam alkotott véleménye csak annyiban fontos, hogy tudjam, milyen mondataim félreérthetők, illetve hogy röhöghessek.:) De azért jó dolog húzni a saját dolgaival, pl. nagyképűség megjátszása felé vagy kekeckedés hibákon.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.06. 16:47:51

@Kravver:

Bizony, ez abnormális, de ugyanúgy van ilyen Angliában, mint Boszniában is. Őket hívjuk huligánoknak. Én viszont még mindig a szurkolókról beszéltem, akik nem balhéznak.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.12. 10:40:59

Jo ez a cikk. Pontosan ezek miatt lesz tele az ember fasza nagyon, es meg az mszps is a Jobbikra fog szavazni.
Mert aki munkabol el, az szopik egesz eleteben.
Aki lop csal, hazudik, sikkaszt, kiralykent el, es meg buszke is ra.

süti beállítások módosítása