Skip to content


       Szűrés lista

Ez a Csanád gyerek nem kerülgette a forró kását

Hát megtörtént.
Bekövetkezett a rémálom! A barna veszedelem becsattogott ormótlan bakancsával az Országgyűlésbe!

Az EP képviselőknek joguk van felszólalni a Parlamentben. Tegnap szépen be is ültek a patkóba, Bokrostól Morvai Krisztináig, és a költségvetés általános vitájában beszéltek is. Igen ám, de a Jobbik nem parlamenti párt, így az ő debütálásuk mindenképpen esemény lett volna (mondjuk az esti híradókban nem fért be ez a hír, viszont kaptunk a  reggel a Mokkában egy kis Lendvait, látszik, hogy nincs Nap-kelte), ha csak a telefonkönyvet olvassák fel. De nem így tettek...

MSZP-nek viszont nem tetszett ez a fene nagy demokrácia, hogy általa "nácinak" tartott párt betartja a játékszabályokat. Így amikor Morvai beszélt, felálltak és kivonultak, amikor Bokros beszélt visszajöttek, majd amikor a Csanád gyerek jött, megint ki. Már a Fidesz-kivonulósdi is full dedó volt, de ez ...
Meglepő viszont, hogy a kisebbik kormánypárt pardon ellenzéki szabad demokraták nem tartottak a barátaikkal. Lehet, már ellustultak, és a fasiszta veszély az Országházban sem rázta fel őket? Csak egy Kuncze-dörmögésre futotta az egykor olyan "nagy és dicső" párt erejéből, mikor is "újfasiszta alapvetésnek" minősítette a Csanád-felszólalást, meg hogy "szeretné, ha nem maradna nyom nélkül az a kifejezés és stílus, amit megengedett magának." Nem marad nyom nélkül Kunczemackó, nem kell rettegni!

MSZP amúgy azért vonult ki, mert "a házszabály szerint ugyan felszólhatnak a magyar parlamentben, de ez a hozzászólás nem a költségvetésről szólt, hanem uszító jellegű, propagandisztikus beszéd volt. Ehhez nincs semmi közünk, ehhez nem kívánunk asszisztálni.

Tényleg nincs köze a mondandónak a költségvetéshez?




(Morvai beszéde meg erre.)

Lehet fanyalogni, fintorgni.
Populista, demagóg gyerek ez a Csanád?
Az hát ... de hát mi a céljuk: bejutni a parlamentbe. Nem akarnak ők költségvetést írni (nem is tudnának), egyszerűen köszönték a lehetőséget, és kihasználták.

Miről is beszélt Csanád?
Mindegyikről írtunk mi is:
Drágábban építünk autópályát. 100 milliós végkielégítések. Hidak, alagutak a pusztában. 4-es metró. Milliárdok roma integrációra.

Populista, demagóg felhozni ezeket az ügyeket? Semmiképpen, hiszen alapból ez lenne a képviselők dolga.

Vajon az MSZP ki fog vonulni a markonyi 40 fős frakciójával 2010 júniusától is, amikor minden nap egész sok Jobbikos fog felszólani, minden nap?

Címkék: politika jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr451433761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:57:03

@llll5:

Igen, a beszélgetésnek ez a része abszolút hihető volt számomra, főleg, mert akkor volt az UD Zrt.-botrány is. Az, hogy MSZMP-tag volt, önmagában nekem semmit sem jelent, mert számtalan oka lehet. Inkább azt tartom fontosnak, hogy mit tett vagy nem tett a párttagsága alatt.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:30:55

@Véraláfutás: Kérdésedre válaszoltam azt, hogy már eléggé sok időt eltöltöttem közöttük az országos központban ahhoz, hogy jobban megismerjem a módszereiket és világképüket, mint ahogyan azt te valaha is fogod a közleményeiket és beszédeiket olvasva/hallgatva. Az, hogy Csanád nem olvasta, és olyannal sem konzultált, aki olvasta/foglalkozott vele bármit is az esti hírekben elhangzottakon túl, az a felszólalásából válik egyértelművé.
Eléggé meglepődnék, ha még soha nem támadtad volna a komcsikat. A profilodban viszont most nem fogok visszakeresni, ha nem bánod. Mindenesetre ezentúl ha véletlenül bárkit is kritizálni akarnál, akkor ezt csak olyan esetben tedd, ha előtte ott voltál személyesen a számodra sérelmezett döntés meghozatalakor. Remélem belátod ennek az abszurditását.
Nem kell hisztizni minden esetben, amikor valaki kritizálni meri a szívedhez közel álló pártot/annak egy tagját, mert hosszú távon ez az egészséged rovására mehet.

llll5 (törölt) 2009.10.08. 21:08:51

@Mj: Vagy , hogy mit tett utána, azaz 199o után.Semmi pozitivat.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:18:53

@llll5:

Ettől még lehet számomra hihető egy-egy mondata. Itt van például ez az interjúja is:

index.hu/belfold/koverl051204/

llll5 (törölt) 2009.10.08. 22:51:18

@Mj: hát, lehet, pl. a borotválkozással kapcsolatos:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:59:48

@llll5:

Vagy hogy még mindig nem vett ajándékot a feleségének.:)

dessert eagle 2009.10.08. 23:10:44

@Mj: Még jó.
Árnyalás? Nem inkább egybemosás? Vagy, ha úgy tetszik, csúsztatás ;-)
Látod, ez a fő probléma a neokonzervatívokkal.... Tőletek még az (ultra)liberálisok is jobbak, mert ők nem akarnak másnak látszani, mint amik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:15:31

@dessert eagle:

Te miről beszélsz? Árnyaltam a képet, amikor te a görög demokráciáról beszéltél, és te még mentegetőztél is, mivel jogász alapdiplomád van, így etéren nem elvárható tőled az elemzőbb tudás. Mellesleg nem tartom magam neokonzervatívnak. Hagyományos értelemben konzervatív az értékrendem, amihez a nemzeti és a keresztény gondolat is társul. Én pedig annak akarok látszani, ami vagyok. Ez persze elérhetetlen vágy, hiszen mindenki másnak lát egy kicsit, mint én saját magamat. De ehhez hogy jönnek a liberálisok, azt nem tudom.
Ja, és legközelebb megköszönném, ha nem általánosítanál többesszámmal, illetve előbb megkérdeznéd, hogy minek tartom magam ahelyett, hogy önkényesen megbélyegzel.

dessert eagle 2009.10.08. 23:21:04

@llll5: Aha, és ha nem vagyok ténylegesen jogász, akkor de facto értelmes amit írtam, vagy akkor már talán inkább de jure lenne értelmetlen, vagy hogy is van ez szerinted?

dessert eagle 2009.10.08. 23:22:09

@llll5: Hát, erre most tényleg mit lehet váalaszolni? Belső információk... Aha. A bankszámláimhoz tartozó direkt azonosítókra, jelszavakra nem vagy véletlenül kíváncsi?

dessert eagle 2009.10.08. 23:28:39

@Mj: Egyáltalán nem mentegetőztem. Szánalmas, hogy nem fogtad fel.
De valójában az is szánalmas, hogy arra fordítom az időm, hogy megmagyarázzam neked. Basszus, abba is hagyom. Árt ez az önbecsülésemnek. Mit keresek én itt?

NÉZZÉTEK A JOBBIK HONLAPJÁT! LESZ RAJTA SZAKÉRTŐI PROGRAM!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:30:59

@dessert eagle: az utolsó mondatot a Fidesztől és a maszoptól is hallottuk már, bocsi.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:35:29

@dessert eagle:

Még mindig nem értem, hogy miről beszélsz. Én a görög demokráciáról, amit te el is fogadtál. Ezután jött a hihetetlen átvezetésed a neokonzervatívokhoz, ami mindenfajta érv-ellenérv struktúrán elegánsan átugrott. Meg úgy egyáltalán, hogy a büdös életbe jön ez ide? Legalább csak erre válaszolj, mert tényleg érdekelne.

Nem kell a Caps Lock. Én már majdnem 4 éve ismerem a Jobbikot, és nem szorulok a honlapjukra.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:37:06

@Mj: még a végén kiderül, hogy volt osztálytársam, aztán megirigyelte, amit töri érettségin csináltam :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:45:34

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Az nem lenne semmi.:D Én türelmes ember vagyok, lássuk, mi jön ki a végére.:) Már ha nem sértődik meg tartósan azon, hogy mertem úgy fogalmazni, hogy "árnyalom az egyoldalú képet".:-S

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:48:36

@Mj: türelem, tornaterem :D itt közben lengyel zenészek a háttérben "türelmeskednek" :D igen, Behemoth megy most is :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:57:30

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

:D Amúgy szerintem nem rajtam múlik. Én szívesen elbeszélgetnék Dessert eagle-lel most is, de nem hagyja, mintha félne tőlem.:-S

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 00:01:07

@Mj: pedig nincs is miért :) nekem nem úgy tűnt, mintha embert ennél :D

abandi 2009.10.09. 00:09:09

@Mj: elpicsogtok a susnyás zajában egymás mellett...
Krisztina Morvai!
Plíz...
Transylvanian song:
www.youtube.com/watch?v=ukHnW64wBRE
Elporladtunk mi is!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:11:56

@abandi:

Nekem is az az érzésem, pedig próbáltam konkretizálni a vitát, ő meg tök másról kezdett el beszélni, ami nem is tudom hogy jön ide.
Vagy inkább mi porladtunk el a nagy magyar ugaron, és Székelyföld maradt az anyaország.:(

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 00:19:37

@Mj: végülis, Húsvétkor emberhúst :-)
@abandi: további nyugodalmas lámpavas-olajozást, lassan beállok ipari tanulónak szerintem, ideje már. :-)

és kellemetes, nyugodalmas, pihentető jó éjt mindenkinek, amikor elérkezik :-)

abandi 2009.10.09. 00:27:49

@Mj:
Kegyednek (fiatal-tanonc kora ellenére), meg írtam egy miheztartávégett című kiskátét...
De elveszett a nagy adathalmazban, mert a postaimre.com, (vagy tk-ra) is írtam elötte...
Gondolom összeakadt a kettő...

dessert eagle 2009.10.09. 00:32:34

@Mj: Kedves Mj!
A versenyszféra sajnos úgy műxik, hogy legalább három logikai lépést illik tudni átugrani. Én ebben szocializálódok már több mint 10 éve. Kénytelen vagyok így gondolkodni, hogy fenn tudjam tartani a vállalkozásom és el tudjam tartani magam és alkamazottaimat. Ne haragudj, próbáltam leküzdeni magam a szintedre, de nem megy.
Minden jót kívánok jövődhöz és válaszott pályádhoz!
Jó éjszakát!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:44:43

@dessert eagle:

Ez itt nem a versenyszféra, hanem egy beszélgetés. Mellesleg nem tartom visszalépésnek azt, hogy az ember következetesen tud érvelni. Sőt mi több, azt találom abszurdnak, hogy olyan kijelentéseket teszel egy egyszerű állításom kapcsán, amik egyáltalán nem illenek oda, és amikre én egyáltalán nem akartam kilyukadni. Ez pedig mindaddig logikai bukfenc és belemagyarázó általánosítás a szememben, amíg nem kapok hozzá érvekkel alátámasztott indoklást. Mert a viták még mindig úgy működnek, hogy érvelünk és ellenérvelünk, nem pedig logikai lépések átugrása címén elkezdünk valami teljesen troll dolgot kihozni egy teljesen más dologból. És ha igazán versenyképes akarsz lenni, folyamatosan és pillanatok alatt kell alkalmazkodnod a megváltozó viszonyokhoz, nem pedig egyetlen - logikai lépéseket átugrós - módszert alkalmaznod mindenre. Ez az evolúciónak is a lényege. És azt sem hiszem, hogy ha van családod, vagy vannak barátaid, ismerőseid, akkor velük is pont ugyanúgy cserélnél eszmét, mint most velem. Úgyhogy ezt az egész történetet én nem tudom máshogy értelmezni, mint kifogásnak az érdemi vita elkerülésére.
Azért kösz a próbálkozást, jó éjszakát!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:45:13

@abandi:

Azért, hogy elolvassam, és mondjuk megfogadjam a benne foglalt tanácsokat?

abandi 2009.10.09. 01:18:44

@Mj:
Na, annak nem lenne sem haszna, sem jó vége!
Ellenben: jó hajnalt kívánok, Neked és aki szeretiknek!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 02:14:51

@abandi:

Pedig én tényleg kíváncsi lennék rá.:)
Köszi, viszont!:)

llll5 (törölt) 2009.10.09. 12:44:58

@Mj: :DDDD
@dessert eagle: az a helyzet, hogy egyszerűen értelmezhetetlen, amiről beszélsz.Hogy jön ide ráadásul a bankszámlád?Azt meg nehezen hiszem, hogy jogász vagy , ugyanis semmilyen jogi kifejezést, érvelést nem írtál nekem.Tehát az sem érthető, hogy "de jure lenne értelmetlen", ugyanis a de jure szó latinul azt jelenti, hogy jogilag.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.10. 17:19:04

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:

Azért nem alszom, mert későn fekszem.:P De hogy jön ehhez Kolor?:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.10. 17:21:00

@llll5:

Szerintem Dessert eagle lehet de jure jogász, viszont nem hiszem, hogy de facto is az lenne. Ő maga is említette máshol, hogy 10 éve a versenyszférában mozog, és erre hivatkozva hagy ki logikai lépéseket.

llll5 (törölt) 2009.10.10. 17:27:21

@Mj: igen,ez lehetséges,Viszont de facto értelmetlen, amit írt:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.10. 17:42:37

@llll5:

Nem ez az első eset.:-/ Én még azóta se tudom, hogy miért neokonzervatívozott le, amikor kijelentettem, hogy árnyalni szerettem volna a görög demokráciáról kialakult egyoldalú képet.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.10. 17:47:45

@Mj: naja :-D vagy kolor esetében eszembe jut a sokszor elpufogtatott D&D közhely: "... but evil never dies..." :D

mintának egy ma már avíttnak számító video a teljes megértéshez: www.youtube.com/watch?v=4si08RJUJnw

llll5 (törölt) 2009.10.10. 17:56:37

@Mj: ne törödj vele, még mindig jobb, mint a Heima nevezetü egyén.".szegény", most engem próbált provokálni/a másik blogon/, de nem jött be neki:)

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.10. 17:58:49

@llll5: és valaki megint befejezte, és megint nem velem foglalkozik! egyre jobb vagy mester! :D

llll5 (törölt) 2009.10.10. 18:02:51

@heima a Cölöpverő: nem neked írtam most és fogadd el, hogy többet nem is fogok reagálni a kommentjeidre/az obszcénekre meg végképp nem/.

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.10. 18:21:19

@llll5: persze, te nem foglalkozol velem, ami abból áll, hogy nem szólsz hozzám csak éppen rólam kommentelsz. vaslogikáddal és játszótéri tapasztalatiddal büntetsz mester! csak anyunak ne mondj meg!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.10. 19:16:56

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na őt is körbefonhatná egy ilyen méregzöld szellőcske, csak úgy a próba kedvéért.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.10. 19:17:40

@llll5:

Látom én, hogy mit csinál, szót se vesztegessünk rá.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.10. 19:35:53

@Mj: hogy aztán még jobban szaporítsa magát? :)
"- What shall we do?
- Gather your heroes, barricade every street, defend every passageway, fight for every inch of your cities, and pray, that Athan fulfills his quest..."

annyira nem fun, na :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.10. 19:36:55

@llll5: @Mj: "Akkor most leírom a tényt: kedden világbajnoki elődöntőt játszik a magyar U20-as válogatott. A kedden, a játszik, és a válogatott szavak kiszámítható eséllyel szerepelhetnek közös mondatban, azonban a világbajnoki elődöntő jelzős szerkezet egész biztosan ritka vendég lenne arrafelé. Írjuk le még egyszer, hátha nem lesz rá több alkalmunk (és olvasni sem rossz érzés): kedden világbajnoki elődöntőt játszik a magyar U20-as válogatott." 'nuff said.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.10. 20:49:43

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Dehogy szaporítsa magát, erről a zöld füstről nekem egy személyes élmény jutott eszembe, az pedig a CR-gáz, ami tüdővizenyőt is okozhat.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.10. 20:50:54

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na igen, ezt már annál inkább érdemes leírni.:) Világbajnoki elődöntős a magyar U20-as válogatott! Hajrá magyarok!:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.10. 20:51:11

@Mj: a rövidítésről rögtön asszociáció ugrott, én kretén :-) de gondolom a CR-gáz nem arról szól, hogy elgázosították Cérinyáldót :-)

llll5 (törölt) 2009.10.10. 21:49:56

@Mj: így van, én nem is foglalkozom a hozzám írt kommentjeivel, magyarán válaszra sem méltatom:)
@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: ??Nem igazán értek a focihoz:)

llll5 (törölt) 2009.10.10. 21:53:50

@Mj: az pedig, hogy egy téma kapcsán ő is szóbakerül, arról én nem tehetek:)Jelenséggé vált a blogon:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.10. 22:49:48

@llll5: @Mj: látom ha nem is elgázosították, de lesérült azért így is. amúgy Christiano Ronaldo, portugál labdakergető az, akit Cérinyáldónak hívok, vagy néha csak egyszerűen Diving Machine-nek :-) bár e témában nekünk is volt tehetségünk: "Vigyázz Tibi, vonal!" :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 00:03:55

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Nem, engem gázosítottak el majdnem, mielőtt beszorítottak egy templomba, ahol - magánterület - fel akartak oszlatni minket. Sosem volt problémám a könnygáztól, a kontaktlencsém miatt még könnyezni sem sikerült, meg nem is köhögtem túlzottan, de ez a CR borzalmas volt. Többen vért hánytak vagy köptek, összeestek és fuldoklási rohamot kaptak. Azon kívül, hogy a hatékonyság nulla, hiszen így nem tudják elhagyni a területet, még életveszélyes és maradandó károsodást okozó művelet is volt a rendőrség részéről. Azóta is tagadják, hogy valaha is CR-t használtak volna, amit maximum Dél-Afrikában szokás. (Amúgy írtam erről még tavaly szeptember 20-án egy bejegyzést, fent is van még a blogon.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 00:04:45

@llll5:

Mondom, ha nem érdemes, nem kell vele foglalkozni még említés szintjén sem.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 00:07:35

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na, ezt a meccset is hamar el akarom felejteni.:-/ A Cérinyáldó alap, mi a magyar-portugálon énekeltük, hogy "Christiano homosexual", a Ronaldo-rajongó csajok legnagyobb bánatára.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.11. 00:08:59

@Mj: élmény lehetett :/ a rendőrségük meg sajnos "okos". :/ még szerencse, hogy azért egészben megúsztad.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.11. 00:12:00

@Mj: jójó. csak a dear colleague nem értette, még tanulja csak a focit ^^ :D
akkor már bemutatom mégis az illetékest :D az ilyen sztárok iránti rajongást meg sose értettem.
valahogy nekem nem okoz eksztázist, hogy "jajj megérinthettem a kezét", meg ilyenek :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 00:16:33

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Simán lehetett volna valami komolyabb bajom, mert utána még egy 10 napig fájt a tüdőm.:-/ És a legszebb az egészben, hogy nagyon szívesen és készségesen elhagytam volna a helyszínt, ha legalább egyszer felszólítanak, mielőtt telilövik a teret CR-rel.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 00:21:05

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Tudomén.:)
A csajoknál általában ez párválasztó-effektusra megy vissza, hiszen mindannyian ilyen partnert szeretnének maguknak, a kritériumokat meg az aktuális divat határozza meg a számukra. Így lehet az, hogy Rómában a kocsihajtókért vagy a gladiátorokért rajongtak, az amerikai-típusú társadalmakban pedig a színészekért, zenészekért vagy sportolókért rajonganak.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.11. 00:22:30

@Mj: ó, hát a törvényes módszer nem mindig divatos, ha fontos helyről nagy a nyomás... :/
mondom, szerencse, hogy egészben vagy. érdekes, a bűnözőkkel szemben valahogy nincs meg ez a fellépés, pedig ez pont oda való lenne. igaz, akkor meg rend lenne hamar...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.11. 00:23:21

@Mj: aztán mekkorát néznek, amikor az imádott idol elmegy qrvázni :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 00:54:03

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ezt láthatjuk 2006. szeptembere óta.:-/
2006. október 23-át is úgy úsztam meg, hogy a tüntetésen egyik rokonom lakása alatt vettünk részt, így amikor véget ért, visszamentünk a házba. Persze gyakorlatilag tomboltam, amikor láttam a harmadikról, hogy mit csinálnak a rendőrök, de a kulcsot eldugták, úgyhogy csak éjfél körül mehettem le, akkor már csak gumilövedéket gyűjteni.
Igen, az egyetlen bűnöm az volt, hogy fényképeztem. Rohamrendőrre mindig van pénz, ha tüntetés van, és védett alanyokat kell védeni/nem védetteket szétverni, de vidéken ki lehet kapni a pisztolyt a rendőr kezéből, meg rá lehet támadni lapáttal a rendőrautóra.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 00:54:50

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Vagy amikor azt pletykálja róla egy barátnője, hogy egy menet után bealszik, mégis istennek képzeli magát az ágyban.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.11. 01:10:57

@Mj: igen, ahogy néztem, Fletorovics I. ünnepélyes beszéde óta mintha a sündörség SCSI disk fail üzemmódban lenne.
a másik szálra: vagy esetleg még lehet fokozni impotencia-hírrel is, és így tovább :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 01:19:58

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na ez nekem már nagyon kocka, de szerintem tudom, hogy mire kell gondolni.:)
Vagy melegfronti hírrel esetleg.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.11. 01:26:44

@Mj: bocsi a túlkockás fogalmazás miatt, épp egy ilyen hiba miatt döglődő gépet rúgdaltunk életre, aztán beleszövődött az írásba :-) de amúgy igen, lényeg, hogy gyakorlatilag a rendőrség tanácstalan, hogy most akkor mit is kéne csinálni. érzik, látják mi történik, tudják mi a törvény, és tudják mi az ukáz. Emiatt az átlag kisrendőrnek is tele a hócipője, de a parancs az parancs, legyen bármilyen hülye is. A rohamrendőrnél nem is az a baj, hogy van rá pénz, hanem hogy a kézivezérlés miatt nem ott vetik be, ahol tényleg fontos lenne. Mert lehet, fontos a kormányzatnak tüntetést szétverni, meg fradimeccsre kiküldeni bohóckodni őket; de a készenlétieknek szerintem ott kéne megjelenniük, ami területekről a hagyományos rendőri alakulatok már lemondtak... igaz, ez magánvélemény, és meglehet, tévedésen alapul.

- Mama, jogállamban fogunk élni!
- Mi van Géza, megint költözünk?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 01:35:00

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ráadásul meccsekre olyan kisrendőröket is kiküldenek páncél nélkül, akik még ráadásul tapasztalatlanok és fiatalok is. Egyszerűen nem látom a koncepciót a rendőrségen belül, talán pont azért, mert esetenként változik, attól függően, hogy az IRM-ből jön a politikai ukáz, vagy megoldhatják maguk között is. Egy dolog viszont nagyon valószínű: ha ez így megy tovább, tényleg elkezdenek a civilek saját maguk felfegyverkezni - tavaly ilyenkor pl. gázpisztoly-őrület volt -, és annak inkább nem látnám meg a végét.

Hofi mindig klasszikus marad.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 01:35:34

Ejj már, szóismétlések, kezdek fáradni.:-/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.11. 01:46:17

@Mj: igen, a fegyverkezés civil módra sok jóra nem vezet, kifejezetten a gibsoni világkép megvalósulását segíti elő, amit, ha lehet, kihagynék. a kisrendőröknél még ott van az is, hogy szerencsétlen pszichikailag sincs felkészülve arra, hogy itt őt most utálni fogják, aztán vagy agyonverik, vagy pedig ő lép túl az elfogadható határokon.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 02:49:31

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Múltkor említettem, hogy éppen azoknál a szakmáknál, mi több, hivatásoknál nincs pár évente pszichológiai teszt, ahol égető szükség lenne erre. (Pl. pedagógus vagy rendőr.) Na meg persze ezek a szakmák azok, amik abszolút alul vannak fizetve, úgyhogy tényleg csak a kevés elhivatott megy oda, vagy a lúzer, akinek nem maradt más.:-/ És onnantól kezdve, hogy kirúghatatlanok, a probléma csak hatványozódni fog.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 02:54:03

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ha már mail, nekem inkább az utolsó másodpercben feltűnő bra tűnt fel.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.11. 02:56:11

@Mj: vagy pedig az, aki leginkább alkalmatlan rá, mert nem képes komolyan venni semmit, brahiból választ szakmát is. erre egyébként remek példát is tudok, ahol pont kéne a pszichikai vizsgálat, egyszer végezték csak el, és egy fő kivételével mindenki alkalmatlan lett...

következmény azért nem volt azon a helyen, mert annyi pénzért azt a munkát csak az őrültek vagy a pszichopaták csinálják meg. szerencsére nem lett kihatása a munka minőségére, és nem járt halálos áldozattal eddig ott a pszichikai tényező teljes letojása, de kérdés, mikor jön el a pillanat...

a probléma másik fele, hogy ilyen melóknál nem lesz rosszabb az illető, viszont kiég mint az állat. ez nem csak a munkájára hat ki, hanem az életére is. ilyenkor kéne elhajtani pihenni a delikvenst, vagy a stresszforrástól odébb tenni (pl. rendőrnél közölni, hogy irodai meló, pihenj, megy más addig, de így ne menj ki az utcára), ami viszont nem történik meg, hiszen sokszor észre se veszik, vagy ha igen, már későn.

ja és nézz mailt :-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.11. 02:57:49

@Mj: ja hát igen, Pantera vonalon jellemző a rajongás effajta kifejezése valamiért. mondjuk a turnébuszuk is híres, transzformáló híre volt mindig is. mármint bementél józanul, kijöttél részegen :-)

llll5 (törölt) 2009.10.11. 12:58:30

@Mj: stimt, de ha szóba kerül-értsd, ha pl.a vele kapcsolatban hozzám intézett kérdésed a másik blogon/hinne-e a castingos-lánnyal készitett interjúdnak/arra nyilván reagálni fogok, értelemszerüen nem neki:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 23:53:01

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Hűha, ez elég rosszul hangzik, kb. mint egy időzített bomba.:-/

Pont abban látom a 22-es csapdáját, hogy mivel a parancsnokok/felettesek sem feltétlenül alkalmasak a hivatás betöltésére, és letojják a másikat, a másik is alkalmatlanná válik a kiégés miatt, holott eredetileg alkalmas volt. És a probléma gyűrűzik tovább, amíg egyszer csak örvény nem lesz belőle.

Megvolt.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 23:53:54

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én atomrészegen se lennék képes így mutogatni magam, úgyhogy lehet ott még valami más is.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 23:54:51

@llll5:

Nekem nyugodtan reagálhatsz, még akkor is, ha nem értünk egyet, ami gyanítom, Budaházynál is így lesz.:)

llll5 (törölt) 2009.10.11. 23:57:51

@Mj: ??eddig is nyugodtan reagáltam neked:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.12. 00:13:14

@Mj: ezért kell a szükséges minimális létszámnál nagyobb, hogy az örvényt meg lehessen előzni. persze, amíg nincs végzetes következménye, kis hazánkban tesznek rá.

a mutogatósdi meg főleg amerikai szokás, jártam pár népszerűbb zenekar koncertjén kis hazánkban, nem tapasztaltam ilyet még én se.

hamár a másik posztban holmi jópasizás megy, legyen egy jóarc is:
www.youtube.com/watch?v=s-AcYn5gh9Y

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 00:58:46

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Alapvetően így is nagyobb a rendőrségi állományunk, mint arányaiban az szokásos, és szerintem nem itt van a baj. Úgyhogy én a követelményi szintet emelném inkább, és az irodai munka kontra járőrözés arányt változtatnám meg. (Már ha értenék hozzá az alapvető bajok meglátásán túl.:))

Igen, ők "felszabadultabbak" nálunk etéren is.:)

De hol itt a jóarc?:P

llll5 (törölt) 2009.10.12. 01:03:46

@Mj: ha már rendőrség:én azt tenném, amit Hende Csaba mondott kb. féléve :"Ez a rendőrség minden törvénytelenség gyökere.A választások után fel kell oszlatni, aztán majd meglátjuk, aki megérdemli, azt visszavesszük."Azóta a Fidesz háza táján néma csönd....

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.12. 01:11:28

@Mj: a kiképzettségi szintet, a kilométerlimit eltörlését, és még pár dolgot meg kéne változtatni, valamint tényleg kell a pszichikai teszt, hogy a rendőr tényleg rendőrként tudjon fellépni, és tudja, mikor. addig még eltelik pár év, még ha ma is kezdjük az egészet, olyan szinten van eltolva.

én mondjuk Dave Mustaine-re gondoltam mint jóarcra :D lehet nem jó pasi, azt nem az én tisztem megítélni, de stílusa az van :)

itt meg a lököttek klubja: www.youtube.com/watch?v=pYu3jSpHYc8

llll5 (törölt) 2009.10.12. 01:15:09

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: no meg létrehozni a személyi felelősséget,vagyis ha a rendőr hibázik, ő fizessen kártéritést, ne a rendőrség.5x meggondolnák, hogyan intézkedjenek....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 01:23:27

@llll5:

Oké, oké, na de mi lesz addig, amíg újraszerveződik?:-O Anarchia, polgárháború, ilyesmik?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 01:27:23

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Csak látnám, hogy a rendőrség döntéshozói felmérnék, hogy mik a valódi érdekek.:-/

Quasimodónak is van stílusa.:P Na jó, azért annyira nem randa.:)

Na ilyen keveréket se hallottam még, te jó ég.:D

llll5 (törölt) 2009.10.12. 01:29:30

@Mj: nem, én addig a hadsereget használnám a rendfentartásra.Ők megfognák a bűnözőket és nem zaklaklatnák minden ok nélkül az autósokat ill.a békés járókelőket.Persze, arra figyelni kellene, hogy nehogy katonai diktatúra alakuljon ki, bár ennek szerintem nálunk nem lenne esélye.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.12. 01:32:04

@Mj: survival of the fittest, vagy pedig katonai rendőrség... az utóbbi még mindig vonzóbb, bár nem rajongok azért se túlzottan.

@llll5: mondjuk ez nem biztos, hogy célravezető. parancsteljesítésnél például nyilvánvalóan csak a parancsot kiadó felelhet a következményért. nyilván fontos, hogy legyen hatása, elrettentő ereje a vizsgálatoknak, amit ilyenkor le kell folytatni. viszont ez elérhető anyagi közvetlen következmény nélkül is, már ha tényleg jelent valamit a rendőrséghez tartozni, azon kívül, hogy minden egyes nap úgy kelsz: "még egy rohadt nap..."

abandi 2009.10.12. 01:35:12

@llll5:
jaj...a kalapon: kékalaponsárgacsillagosok...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.12. 01:35:15

@Mj: ja hát igen, Barney Greenway és a Dream Theater tagok nagy haverok, aztán lementek poénból egy klubba játszani, ez lett belőle :-) Barney mackó meg a Napalm Death-ben mormog a maga édes hangján :-D

a rendőröknél meg igazából aki TÉNYLEG rendőr, az azért fel tudja mérni az érdekeket. lehet, sokat javítana az is, ha csak mezeien leszállnának a drótról, amin rángatják a vezetőségüket.
Ahogy figyeltem, ha szabad kezük van, akkor azért messze nem olyan vészes a helyzet.

abandi 2009.10.12. 01:37:44

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Bazmeg, nem hiszem el, hogy polgári alapon nem tudunk rendet teremteni!
Holnap metróval megyek sörért a nyóckerbe!

llll5 (törölt) 2009.10.12. 01:38:15

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: részben tévedsz.Vegyünk pl. egy közúti ellenőrzést.Ott, ha a rendőr nem a jogszabályoknak megfelelően intézkedik, ő a felelős, nem a parancsnoka.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.12. 01:40:37

@abandi: a kérdés az volt, hogy ha kivágunk mindenkit, és nulláról újraszervezzük a rendőrséget, akkor addig mi lesz, amíg újjászervezzük.

@llll5: erre az esetre csak akkor lehet a parancsnok felelős, ha parancsba adta, hogy ne a jogszabályok szerint cselekedjen. természetesen ennek kell legyen nyoma, különben a kisrendőr bukta.

llll5 (törölt) 2009.10.12. 01:42:16

@abandi: hát, az tény, hogy nálunk a rendőrök a héber rend éber őrei:)

süti beállítások módosítása