Skip to content


       Szűrés lista

Az utolsó boldog születésnap?

20 éves lett az MSZP ... talán ez az utolsó "boldog" születésnap. Nem tudjuk, hogy hogy jövőre lesz-e még valaki, aki majd ünnepelne, vagy hogy lesz-e pénz egyáltalán tortára.

Komolyan, még az öreg Gál Zoli volt a korrekt:
"Rólunk, akik öreg kommunisták voltunk, megérezték az emberek, hogy tiszteljük a jogállamiságot, a demokráciát. E kellene gondolkozni azon, hogy most is így teszünk-e".

Az mszp.hu-n ez már így szerepel:
"Gál Zoltán, szocialista országgyűlési képviselő elmondta, tisztelni kell a parlamenti demokráciát, az országgyűlést, az embereket és a szabadságot, melyet húsz éve sikerült kivívni. Feltette a költői kérdést, hogy vajh most is így csináljuk ezt?"

Gál Zoli kommunista volt, most is az, és az is marad. Ő nem egy köpönyegforgató, mint a kedves párttársai, akik egyetlen egy szavazással az egypártrendszer és a szocialista diktatúra működtetőiből és haszonélvezőiből lettek az demokrácia, a szólásszabadság, az emberi jogok, a szabad verseny meg még ki tudja minek a (kizárólagos) bajnokai. Ez a világ vicce, el nem tudom hinni, hogy ezt hogy a picsába kajálták be az emberek, ráadásul háromszor. Hát hogy lehettünk olyan ostobák, hogy a "kiharcolt" demokráciánk 20 évéből önként 12 évet visszaadtunk ... "ezeknek"?

Hát hogy lehet az, hogy az MSZP elnöke, Lendvai Ildikó, 1980-ban mint a KISZ Központi Bizottsága Kulturális Osztályának helyettes vezetője jelentést írt a a kulturális miniszternek, Pozsgay Imrének ifjúság szórakozásának néhány időszerű kérdéséről (Reakció), 2009-ben pedig a születésnapi publicisztikájában meg olyanokat ír, mint aki az elmúlt 20 évet egy hibernálókamrában töltötte volna?


"Lehet és kell is mérlegelni a párt politikai teljesítményét, de nemigen lehet kétségbe vonni azt, hogy az ország emelkedésének eszközét mindig a modernizációban és a demokráciában látta, és ebbe a keretbe akarta beilleszteni a társadalmi különbségek csökkentését célzó baloldali politikáját.

Az MSZP 20 éves életének azok voltak a sikeres korszakai, amikor az ország modernizációjának programját össze tudtuk egyeztetni egy karakteresen baloldali, szociális esélyeket ígérő programmal. Másképpen: amikor össze tudtuk egyeztetni az ország emelkedését a saját választóbázisunk emelkedésével, a munkából, nyugdíjból élők, munkát keresők, a tőketartalék nélküliek elvárható mértékű biztonságával."


Figyeljük meg, mennyire zseniálisan foglalja össze az elmúlt 20 év azon részeit, amikor nem ők kormányoztak, és indokolja meg a kormányra kerülésük szükségességét. És egy mondattal lerendezi az "elkúrást" is:


"1994-ben a Horthy-nosztalgiákhoz képest, 2002-ben a koronaúsztatáshoz, a Torgyán-koalíció képtelen korszerűtlenségéhez képest, 2006-ban Mikola szinglizéséhez képest az MSZP - joggal - a modernizáció harcosának számított. Egyben elvárták tőle a nagyobb biztonságot és a jobb szociális körülményeket is. Komoly bizalmi törést okozott, amikor két alkalommal: a Bokros-csomag idején, majd 2006-tól kezdve kiderült, hogy a kettős vállalás (pláne a világválság körülményei között) nem azonnal és egyszerre valósul meg."


És a csüggedő híveknek, párttagoknak, szimpatizánsoknak mint egy világítótorony, irányt mutat: "De ha a baloldal jövője mellett a demokrácia és a modernitás jövőjét is védeni kell, akkor ez is dolgunk lesz, remélhetőleg másokkal szövetségben. Akkor sem visel majd uniformist a tábor. Akkor is több a szín, ha egy a zászló."

És hogy mit jelent az MSZP Ildikónak?
"Az MSZP egyszerre volt Nyers Rezső szelíd, csendes, szívós reformer politikája és Gyurcsány Ferenc dinamikus, lobogó reformpolitikája. Egyszerre voltunk Horn Gyula szeretni való és megtagadhatatlan plebejus énje, Hiller Pista egyetemi, értelmiségi kultúrája vagy Kovács Laci európaisága."

És hogy mit jelent nekem? A pufajkás Horn Gyula ravasz sunyiságát, a beszédhibás állampárti ügynök Medgyessy pénzügyi hozzá nem értését, Lampert Mónika háziasszony küllemét és makogását, Boldvai és Puch tocsikolását, Keller ki tudja hány feljelentését, Nyakó Pista zseniális sajtótájékoztatóit, Vadai Ági huncut tekintetét és csodálatos vöröslő göndör fürtjeit, Szekeres Imre alkoholimádatát, Veres Jani hisztijeit és a trükkök százait, Draskovics nélkülözhetetlenségét és a harmincnyolcadik lebukása után is derűs mosolyát ...

(Stumpf István szerint lehetséges, hogy Bokros lesz a miniszterelnök jelölt, az MSZP-SZDSZ-MDF-fel a háta mögött ...)

És akkor a szülinapi képgaléria odabaszott:



Az mszp.hu-s képgaléria még kegyetlenebb:




Ez aztán a csoportkép ... A 20 éves párt, mely 12 évet kormányzott, őket tudja felmutatni, kiállítani a színpadra?

A minden kormányzati posztot végigjáró, szürke káder Baja "zsurki vodkagyár" Ferit?
A bukott miniszterelnököt, akik vastagon benne van, hogy a párt ma 9-10%-on áll? Aki "elkúrta"?
A történelemtanár Hiller Istvánt, akinek 3 éves MSZP-elnöki tevékenysége még Baja Feri szürkeségét is elhomályosította?
Jánosi Györgyöt??? Ő még él??? Hogy került oda?

Kik ezek, mik ezek az emberek?
Ennél még az is jobb lett volna, ha felvisznek 5 jó munkásembert a színpadra ...  

laspalmas:

Kettő videóval egészíteném ki a postot. Az egyik az ünnepség összefoglalója, a másik pedig a szülinap alkalmából készített kampányfilm. Remek mind a kettő, nézzétek meg. A másodikat max hangerőn, és Ti is MSZP-sek lesztek! :-)

 

 

 Frissítés: A YouTube-ról sajnos le kellett vennem a videót, máshova feltölteni meg lusta vagyok, de itt megtekinthető. Érdemes!!

Címkék: politika mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr141435590

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.10.08. 17:26:59

Tudjátok, nekem ezekröl a képekröl eszembe jut anno nagyapám mondása--" tudod ezek lehet hogy mind rendes embernek hiszik magukat, de az ilyen rendes emberek már megloptak és az ilyen rendes emberektöl, már kaptam tetüt , meg bolhát is" De hogy, a kört bövitsem, ez jellemzö ám a 20 éve hatalmon lévö tolvaj és hazudozó politikai elitre is! Pártoktól és személyektöl függetlenül, ugy általánosan--igaz!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:27:00

@anti_troll:

Mármint hogy neked ugyanolyan komcsik, mert a '80-as évek végén beléptek páran, hogy közel legyenek a tűzhöz. Engem nem a szimpla párttagság érdekel, hanem az, hogy annak keretében mit csinált az illető.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:28:20

@TaTa86.:

Náluk - kivéve a keletnémeteknél - nem is volt szovjet megszállás, úgyhogy könnyen nevezik el az utcákat is a Vörös Hadseregről.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 17:28:33

@Mj: lehet némi tudatmódosító+agitprop szórólap+vodka keverékkel lett dúsítva :) ne feledd, az ellenség padsoraiból is felhangzanak a vádak olykor-olykor :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:33:28

@anti_troll:

"Ugyanolyan hatalom és mutyiéhes emberek ülnek a Fideszben is, mint akármelyik más pártban."

Egy politikustól elvárom, hogy törekedjen a hatalom megszerzésére, hiszen annak a gyakorlása a munkája. Persze a legtöbb esetben a hatalom negatívan hat a pszichéjükre, ami maximálisan rossz dolog, de ez már az okozat. A mutyizás, lopás is sajnos egyre általánosabb jelenség, ami egészen a Jobbikig elér, viszont ne felejtsük el az arányokat sem. Ma szerintem boldogok lennénk a kajaibrahimos, vegyépszeres, ezüsthajós botrányokkal.
És ezek még mindig nem a lényeg, ugyanis az szerintem az ország helyzetének jobbá tétele. Én ennek alapján is szoktam mérlegelni.

wladyslawsky (törölt) 2009.10.08. 17:33:36

a második videó aláfestőzenéjének kifejezőbb lett volna mondjuk chris rea-tól a road to hell...

Tündér_Lala 2009.10.08. 17:37:33

@Mj:
A bátyám napi 12 órai munkával éppen hogy el tudta tartani a családját. Megpróbált belépni a pártba (nem értettem egyet, bár akkor sokan gondolták úgy, hogy belülről talán lehet tenni valamit) , hátha akkor jobb lesz. Nem lett. Mondták, ha munkásőr lennél...
De arra már nem vitte rá a lélek. Aután diszidáltak. Akkor ő most kommer ?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:44:22

@Tündér_Lala:

Miért lenne az? Maximum anti_trollnak.:P

spájdernecc 2009.10.08. 17:51:58

@Mj:
van az a mennyiség, amely már elszomorít :)

spájdernecc 2009.10.08. 17:54:38

@Tündér_Lala:
a 850 000-ből volt kb 700 000 ilyen
a többi hithű

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 17:56:29

úgyis hiányolta 1-2 illetékes a humoros megközelítést a kommentjeimből, ám legyen :-)
nézegetve Botoxovát, meg az ünneplő születésnapos jónépet, beugrott, hogy egy video tökéletesen ideillik, előadó Eric Cartman :D www.youtube.com/watch?v=sTFri-ZyMu8

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.10.08. 18:07:06

@Mj: "Egy politikustól elvárom, hogy törekedjen a hatalom megszerzésére, hiszen ..."

Ha hatalomra kerül, akkor már boldog leszel, ha csak fele annyit lopnak?
Jól mondod, az ország érdekében kellene tevékenykedniük.

Le kell sajnos azonban rombolnom benned, és a Fidesz szimpatizánsoban is azt a tévhitet, miszerint a Fidesz "inkább nézte a polgárok érdekeit mint az mszp"

Tudom hogy nehéz elfogadni, de a rendszerváltás óta is, minden politikai párt ( a parlamentben)
magasról leszarta az állampolgári érdekeket. Mindig, mindenki a saját, jól felfogott, rövidtávú céljai érdekében tevékenykedett.
Lehet köpködni, meg szidni, mert nekem nem szimpatikus a Fidesz (sem), de ez szerintem akkor is igaz.

Tündér_Lala 2009.10.08. 18:10:33

Ha nem vagyunk naivak, le kell szögezni, hogy a demokráciában azért éri meg politika közelbe kerülni, mert a mutyi megy. (mindenhol) A haverok kapják a zsíros megrendeléseket,akik ez meg is hálálják.
Ennek az szab határt, hogy az adott párt hosszú távra tervez és ha nem az ország érdekében cselekszik vagy túl sok pénzt síbol el elzavarják a hatalomból. Ezért nyugaton a felsővezetésben le szoktak mondani ha kiderül a disznóság, mert a pártjukat így mentesítik a negatív hatásoktól. Ma egy Széchenyi nem tudna érvényesülni, mert képtelen volna egy ilyen az érdekhálózatot működtetni.
Mi annak alpján tudunk választani közülük, hogy melyik hagy bennünket legalább alapszinten létezni. Más szavakkal melyik képes az érdekhálózatát úgy működtetni, hogy maradjon anyagi erő az ország előrehaladására és a parasztok (ezek mi lennénk) életére és reprodukálására. Fontos, hogy a vezető morálisan nem vagy alig támadható személy legyen, mert különben képtelen határt szabni az emberek kapzsiságának.
Kicsit cinikus, de főbb vonalakban igaz (azért reménykedek benne, hogy valamennyi jó szándék is szerepet játszik a történetben)

Tündér_Lala 2009.10.08. 18:19:29

@anti_troll: Szerintem inkább nézte az emberek érdekeit, mert hatalomban (életben) akart maradni. Ha az országot csődbe viszi valaki, az embereket tönkre teszi akkor 10%-os vagy még kissebb párt lesz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:20:59

@anti_troll:

Nem, nem leszek boldog, ha csak fele annyit lopnak, és közben nem tesznek semmit az ország érdekében. A részmondatok között tehát nem vagylagos a kapcsolat, hanem mind a két feltételnek teljesülnie kell.
Nekem nem pusztán a polgárok érdekei a fontosak, hanem az ország érdekei, amibe természetesen a polgári társadalom is beletartozik. Eddig úgy látom, hogy az MSZP kevésbé tett az országért, a Fidesz pedig inkább, még akkor is, ha tényleg csak kizárólag rövidtávú érdekei alapján cselekedett.
Oké, szerinted igaz, én meg máshogy látom. Például a szimpátia-antipátia-tengelyt meghagyom más témáknak.

dr.justice 2009.10.08. 18:21:05

Don't look so surprised
Happy birthday...fucker
Blow that candle out,
Were gonna kick you

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:22:05

@Tündér_Lala:

Ezzel gyakorlatilag teljesen egyet is tudok érteni.

abandi 2009.10.08. 18:24:07

Elöljáróban leszögezem:
Nincs jó kedvem!
Ezek a nemzetközi helyi-közösségellenes-cionisták bevégezték a parancsot.
Gyönge 20 év alatt teljesen taccsra vágtak bennünket!
Híd-út-röptér építéssel is iszonyú károkat lehet okozni...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:44:24

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

"KK: És olyat nem hallottál, hogy valaki a közügyekért dolgozik? Azért, hogy az országon segítsen?
SZI: Ilyet nem. Ilyenre az elmúlt 15 évben nem volt példa."

Szerintem nem humoros, de lehet, hogy csak én nem értem Botoxék humorát.:-/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 18:45:52

@Mj: hát nem is humornak linkeltem. jelzésértékű volt már akkor is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:46:55

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Te nem annak linkelted, azt tudom, csak Ildi reakciójára figyeltem föl.:-/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 18:46:58

@Mj: ja már leesett, Botoxildike gondolta, hogy ez vicces. Neki lehet hogy az. nekünk nem.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 18:48:30

@Mj: sose baj az. a lényeg, hogy legalább leesett :-) e posztban szereplő "hőseinknek" még nem esett le...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 18:49:46

@wladyslawsky:

Hát a Beautiful Day az MSZP-s táblalengetéssel kombinálva rettentő durva...

Laibach 2009.10.08. 18:56:53

Bocsi az off-ért!!

Utcai harcosok kaposvári selejtezője:

www.mno.hu/portal/668443

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 18:56:56

@laspalmas: kicsit módosítani kell rajta, és máshogy lesz durva, némileg módosított castinggal még nagyobbat ütne :-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 18:58:21

@Laibach: azért az is üt, hogy az Oktatókórházba szállították a sérülteket. Ha sikerül, megmentik az életüket, ha nem, hát holnap reggel anatómia gyakorlat lesz úgyis...

abandi 2009.10.08. 19:01:41

Köszönet a trágár kínainak:
m.blog.hu/re/reakcio/image/0905/sajtofeszt/i20090523sajtofeszt%20224.jpg
A sas lecsap...
És még ő a "nemlopottsemmit", főideológus...
Na, majd belinkelem a Kurucra is...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:02:01

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

És ebben az a legnagyobb gond, hogy most is ők kormányoznak.

abandi 2009.10.08. 19:19:22

@Mj:
Étkkezőben a helye!
Majd decemberben a karácsonyfa tetején...
még az ajándékozást is megússzuk!
Éljen a dzsídípí!

szabogyula 2009.10.08. 19:27:59

Annyi bajuk van , erre még a Kolompárt is egy újabb 145 milliós sikkasztással gyanúsitják ! / ez már a harmadik / Vérforraló !
nol.hu/belfold/ujabb_vademeles_kolompar_orban_ellen
Van ott egy fotó is ......

abandi 2009.10.08. 19:37:55

Én sem, de jól hangzott nem-e...e?
(Kihúzzuk szerinted a 2010-es választásokig?)

tudi 2009.10.08. 19:40:24

Szemét népség, jellemző rájuk, hogy aki kimondja az igazat közüllük annak a szavait is megmásítják, de mit várunk olyan emberektől, akik cenzorként, kisz titkárként (szép, szidom a bolsikat, miközben anyám majdnem falusi kisz titkár lett, nagynéném meg az iskolában ütőrő vezető vagy mi volt + van egy csomó megmagyarázhatatlan kitüntetése) élték életüket.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 19:48:47

@abandi: dejó, hogy békés a gyomrom, így vacsora után ütött nagyon.

@Mj: igen, és ilyen értelemben várhatóan ők is fognak, az eredeti alapján.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:48:47

@abandi:

Én inkább a rosszul hangzó, de értelmes dolgokat szeretem.:)
Miért ne húznánk ki? Persze az is lehet, hogy holnap becsapódik egy kisbolygó a házunk helyére, vagy leesem a lépcsőn, elvesztem az eszméletemet, és megfulladok a nyelvemtől, de szerintem jó esélyem van arra, hogy kihúzzam még egy pár hónapig.:)

Plutonic 2009.10.08. 20:03:24

@laspalmas: @wladyslawsky: Az úgyis egy kurváról szól. :))

@anti_troll: Szalonna nem lesz, az igaz, de ha elég éhes vagy, azt is megeszed... :))

abandi 2009.10.08. 20:12:10

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
A képet elmenteni, az antipelisztaltikust visszafogni!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 20:31:37

@abandi: megvolt már, tervezem a Múmia ismét visszatér c. filmet, abban felhasználom úgyis :-)
@Mj: ilyen olcsón nem úszod meg, hiszen mail ment :-) mostmár a halotti bizonyítvány se ment meg :-)

abandi 2009.10.08. 20:41:03

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Menthetetlenül hülyefocisták...
Se tudás, se esély!
Csak a vak szerencse....

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 20:47:55

@abandi: pénteken a digók ellen kiderül, mennyi volt abból tudás és mennyi a szerencse. de nagy szó, hogy eljutottak egyáltalán idáig.

"G"-pont 2009.10.08. 20:59:11

A parlament "drága" anyósát ne bántsuk,mert ő már védett korban van,/esetleg + módon félre értené és tovább visítozna/de a megmaradt bolsi bagázst egyenként tolatnám hátulról min. 3 kancigánnyal.A kolompár meg prezentálhatná a hozzávalókat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 21:06:06

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: @abandi: Én láttam a meccset lőttünk két szép gólt meg kaptunk két szép gólt,meg mindkét csapat eladott egy csomó labdát.

==T== 2009.10.08. 21:07:54

@Nzoltan: Ezért kellene kicsinálni őket, ha meglesz a jobboldali 2/3. A nemzt érdeke fontosabb a nyugat fejsimogatásánál.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 21:18:19

@==T==: Sajnos demokrácia van ez azt jelenti hogy a bűnözőknek jogaik vannak,Meg persze pénzük ügyvédre.Vajon honnan?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 21:46:53

@Tigeri: ez önmagában nem lenne gond (mmint hogy a bűnözőknek jogaik vannak). a gond inkább az, hogy egyes rétegeknek CSAK jogaik vannak, másoknak pedig CSAK kötelezettségeik. Részben ebből adódik az is, honnan futja egyes rétegeknek ügyvédre

abandi 2009.10.08. 21:59:36

@Tigeri:
Hozzám ne dörgölődz,... magyarfoci ügyben sem, mert ezek a kis kurvanyázó-tetkós-pircinges anyabaszó kölökgecik, valami focipedofiliát váltanak ki a maradék szotyi/tökmag kedvelőtől!
Hogy otthon megmagyarázzák a sok lehullot nyálas héjmaradékot...
Picsábamán! (Ha jól hallottam, akkor még az edzőjük is esélytelen senkiknek nevezte őket az talján-sémi turhával szemben...)

Izrael Kapitány 2009.10.08. 22:11:03

@ostoba 8o: ROTFL! Ez az év fotója!:DDDDDDDDDD

abandi 2009.10.08. 22:19:20

@Izrael Kapitány:
No, akkor visszatérve a valóvilágba:
Merre menetel szabálytalanul az a maradék genetikai korcs?
Üdv.:
Kőszállító pótos kamazos
(nem a'orbány szölöbányászatábul, hozott anyagbul)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:21:32

@abandi:

Nem terelek, inkább nem tetted fel jól a kérdést, ha rosszul asszociáltam. Akkor most én kérdezem meg: mire gondoltál?

bonabear 2009.10.08. 22:27:17

"A mutyizás, lopás is sajnos egyre általánosabb jelenség, ami egészen a Jobbikig elér, viszont ne felejtsük el az arányokat sem. Ma szerintem boldogok lennénk a kajaibrahimos, vegyépszeres, ezüsthajós botrányokkal."

Az arányokról csak annyit, hogy a mai Magyarországot olyan szinten átszövi a korrupciós háló, hogy az már nemzetgazdasági szinten is erősen megjelenik. Egy vegyépszeres/ezüsthajós botrányt észrevehetetlen nemzeti szinten (nyilván politikailag nem az). Elég nézni a híradókat (most már a csigakettőt/retekklubot is!) és látható, hogy milyen nagyságrendű a korrupció.
Persze "jogállamban" ártatlanság vélelme van, szóval ezek az ügyek csak pletykák...
Meg nemzetgazdasági szinten is túl sokat/rosszul költünk a nyugdíjasokra, meg segélyesekre. De a választásokkor ők a célcsoport.
Sok dolog miatt nem szimpatikus a Fidesz, de ők legalább ezeket a választókat nem preferálták. El is bukták mindkét választást ez ellen a csapat ellen...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:30:44

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én már annak is örülök, hogy idáig eljutottunk, úgyhogy holnap is szurkolni fogok majd.:) Viszont a csehek elleni két gól elég szép volt szerintem, hozzátéve, hogy nem valami nagy zseni a cseh kapus.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:48:34

Csak én nem tudok kommentelni a hülye szülős poszthoz, vagy mindenkinek azt írja ki, hogy "A bejegyzés nincs megjelentetve. Nem fűzhető hozzá komment"?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:51:22

Hoppá, ezt tényleg levették. Pedig szerintem nincs igaza Beosztottnak, a kislány nem is netezik valószínűleg, a szülei meg azt mondanak el neki, amit jónak látnak.

f.m.j. 2009.10.08. 22:51:33

@Mj:

jaja, valami gáz van, vagy átírja, vagy levetették vele, vagy csak simán rohad a rendszer :)

f.m.j. 2009.10.08. 22:52:25

szerintem ezt sose tudjuk meg...

f.m.j. 2009.10.08. 22:54:05

és tényleg senki nem a kislányt bántotta, hanem a szülők felelősségét feszegették, lehet, hogy ők szóltak egy kis perrel fenyegetve?

ezek szerint Mo-n ez veszélyesebb téma, mint a politikusok ganézása?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:55:49

@mókusfüles bukósisak:

Levették, ez tuti. Persze ettől még fél óra múlva lehet, hogy visszakerül, mert normális esetben elég csak a füleken állítani, pl. publikusról privátra.
Laspalmas, megmondanád esetleg a miérteket?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 22:55:51

@Mj: szépek voltak a gólok, a cseheknél meg a hosszabításban mintha pályára lépett volna Fletó, olyanok voltak, visszanézve a meccset. Ettől függetlenül, a világ legjobb 8 csapata közé kerültünk, ami nagyon nagy szó. Remélem megérem, amikor a nagyválogatott is képes lesz erre újra :-)
Jó, ez az utolsó mondat nagyon arra hajaz, mint anno a reklámban: "János vagyok, 46 éves, és újra képes a szexre" :D

f.m.j. 2009.10.08. 22:58:15

@Mj:

én aszittem átírja, de változatlan formában visszajött :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 23:02:14

@mókusfüles bukósisak:

Jesszus, micsoda összeesküvéselméletek xD

Észleltem egy helyesírási hibát, és gondoltam kijavítom, mielőtt MJ szól, aztán vázlatban maradt. Sorry :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:02:30

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én már az első meccs 3 kapott gólja után nem számítottam semmi jóra, ehhez képest meg ugye csak pozitív csalódás érhet.:)
:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:03:08

@laspalmas:

:D Na, már én is kezdek felületes lenni.:) Mi is volt az a hiba?:P

f.m.j. 2009.10.08. 23:04:21

@laspalmas:

konspiráció áldozatai vagyunk, vagy az akarunk lenni, már eccerűen erre áll az agyunk... :)

abandi 2009.10.08. 23:04:26

@Mj:
Ebben a blogban, a számonkérés dokumentálása a jelszó....ha jól értelmezem.
Tudtam, hogy szocion-töri/poli-szedálást folytatsz itt, mint "kezdő ápoló"!
Beszélgessünk...
(Éngömet hajszolnak némi gondolatok,
estve....)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:06:35

@mókusfüles bukósisak:

Pedig rólam egy dolgot biztosan lehet tudni: kimondottan nem szeretem az összeesküvés-elméleteket.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:11:15

@abandi:

Nagyon haragudnál, ha ismét azt mondanám, hogy nem teljesen értelek?:) Igen, szeretem a törit, hajlandó vagyok politikai vitákba is bonyolódni, de nem mindenkit szeretek megnyugtatni, pl. Kravvernél egyáltalán nem ez a célom.:) És mik lennének azok a némi gondolatok?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:26:45

@Mj: jó, azért amikor 30 méteren át vezette a labdát a hondurasi akkor megállapítottam, hogy ezért a Bohócligában is kirúgnák a csapatot, kezdve a komplett védelemmel. AHHOZ képest már-már isteniek :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:28:14

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Azért mondom, hogy örülök, hogy nem láttam azt a meccset. Mert sok hajam van, de lehet, hogy mind egy szálig kitéptem volna, azt meg már ugye mégsem kellene.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:30:02

@Mj: igen, az határozottan ártana a szépségednek :D azért a Bohócligán szocializálódott, Sensei-t is hősnek tartó énem is meg-megállt azon a meccsen egy miafaszra :D

Arszák 2009.10.08. 23:31:46

De most komolyan, ki az az istenverte rohadt állat, aki bármikor is támogatta az emeszpét?

abandi 2009.10.08. 23:32:11

Jaj...fájt, de már elmúlt, kedves-aranyos !
Virtuális-állatkertszelidítő...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:41:50

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Eggyel több ok, hogy most se nézzem meg.:) Mondjuk az se volt teljesen egészséges, hogy október 6-ika éjjelén, egy házibuliban elkezdtünk páran Újpest-Fradit nézni.:) (Szerintem már az se teljesen helyénvaló, hogy valaki képes október 6-án házibulit tartani.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:43:00

@abandi:

Kár, pedig szívesen elbeszélgettem volna veled is.:) De azért kösz a jelzőt.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:50:19

@Mj: ha a házigazda nem érintett nép tagja, akkor akár helyénvaló is lehet, de valóban nem szerencsés gyásznapon bulizni. Azért az Újpest-Fradit házibuliban nézni az már nagyon sick'o :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:00:45

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Magyar a srác, az egyik lakótársa ki is rakott egy enyhén hibás tablót a tizenhármakról laptopháttérnek - Nagy Sándor és Leiningen Károly szerepelt rajta -, de hát a szülinapja előrébbvaló volt.:-S Hát ha még elmondanám, hogy mit kapott szülinapra, és mit csináltak vele.:D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 00:07:41

@Mj: rosszul indul :-) lehet ezt már inkább személyesen, mert még a napiszart is megszégyenítheti :D

beleszolok 2009.10.09. 00:28:17

kolorbános kép büntet. Törpe vasszeg. :-)

f.m.j. 2009.10.09. 09:37:47

Egy a lényeg: reméljük, hogy az utolsó boldog szülinap, de én picit tovább reménykedem, hogy egyáltalán több szülinapjuk ebben a büdös életben soha nem lesz... :)

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.10.09. 09:45:28

Jó poszt, köszönjük! Szerintem a legmegdöbbentőbb az a kijelentés volt, hogy az elmúlt húsz évből tizenkettőt ők kormányoztak. Ezt mindenki tudja, de így hallani... elég durva... Szerintem nem nagyon kellett volna felemlegetniük:)

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2009.10.09. 13:46:07

Élt 20 évet, meghalt végelgyengülésben.
Béke poraira.
Fel, támadunk!

asz_tapasz (törölt) 2009.10.11. 00:23:23

@anti_troll: köztudomású=megírta a nészabóság?

asz_tapasz (törölt) 2009.10.11. 00:25:20

@anti_troll: viszont polgár=/=állampolgár, ezt én mondom.

Zia1 2009.10.11. 16:33:32

Hatásos csoport kép

2009.10.11. 21:26:28

Juhász Feri jó pasi, a többi mehet a levesbe...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 23:57:15

@Letícia-Charlotte in SBp:

Valaki régebben említette, hogy az SZDSZ-es Gulyás József is jó pasi. Még eggyel több ok, hogy ne ebben a szakmában dolgozzon.:P Még a végén csak azért hinnének neki, mert nem olyan bűn ronda, mint Lendvai elvtársnő.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.12. 00:16:23

@Mj: ez önmagában is elég ok lenne a szavahihetőségre azért, valljuk be. nekem Botoxildiről a Múmia című film ugrik be, bár kétlem, hogy Imhotep érte kockáztatta volna a szentségtörést, mely átka bebörtönözte évezredekre :D

@Letícia-Charlotte in SBp: Hunvald is jó pasinak néz ki sokak szerint, mégis csaj lesz belőle, érzem :-) Szinte hallom is az új nevét: Orsós Dzsennifer :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 01:08:47

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Van, akinél elég ok sajna, tapasztaltam sokszor.:-/ Nekem Botoxildiről Lenin bebalzsamozott, de még így is bomló teteme jut eszembe.:-S

Nemrég találtam, szerintem nemsokára inkább ilyeneket kíván magának a zárkatársak helyett.:)

iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=113705808&userID=10650495

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.12. 01:15:35

@Mj: vagy a Mortal Kombatból Scorpion, amint leveszi a maszkot fejbőrrel együtt, és előkerül a vigyorgó koponya... a kép naygon fájdalmas... amúgy mailment közben.

ja és még egy dolog eszembe jut Botoxildiről... TARKÓLÖVÉS! :D

2009.10.12. 07:46:25

@Mj: Juhászban van élet, a Gulyás gyerek olyan merengő alkat...nekem uncsi...:D

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Hunvald sosem tetszett..olyan jól fésült taxisofőr feje volt mindig...úgy nézett ki, mint egy szélhámos..;) És valóban, csórikám...nem tudom meddig tudja majd a hátát fedezni...

süti beállítások módosítása