Skip to content


       Szűrés lista

Az utolsó boldog születésnap?

20 éves lett az MSZP ... talán ez az utolsó "boldog" születésnap. Nem tudjuk, hogy hogy jövőre lesz-e még valaki, aki majd ünnepelne, vagy hogy lesz-e pénz egyáltalán tortára.

Komolyan, még az öreg Gál Zoli volt a korrekt:
"Rólunk, akik öreg kommunisták voltunk, megérezték az emberek, hogy tiszteljük a jogállamiságot, a demokráciát. E kellene gondolkozni azon, hogy most is így teszünk-e".

Az mszp.hu-n ez már így szerepel:
"Gál Zoltán, szocialista országgyűlési képviselő elmondta, tisztelni kell a parlamenti demokráciát, az országgyűlést, az embereket és a szabadságot, melyet húsz éve sikerült kivívni. Feltette a költői kérdést, hogy vajh most is így csináljuk ezt?"

Gál Zoli kommunista volt, most is az, és az is marad. Ő nem egy köpönyegforgató, mint a kedves párttársai, akik egyetlen egy szavazással az egypártrendszer és a szocialista diktatúra működtetőiből és haszonélvezőiből lettek az demokrácia, a szólásszabadság, az emberi jogok, a szabad verseny meg még ki tudja minek a (kizárólagos) bajnokai. Ez a világ vicce, el nem tudom hinni, hogy ezt hogy a picsába kajálták be az emberek, ráadásul háromszor. Hát hogy lehettünk olyan ostobák, hogy a "kiharcolt" demokráciánk 20 évéből önként 12 évet visszaadtunk ... "ezeknek"?

Hát hogy lehet az, hogy az MSZP elnöke, Lendvai Ildikó, 1980-ban mint a KISZ Központi Bizottsága Kulturális Osztályának helyettes vezetője jelentést írt a a kulturális miniszternek, Pozsgay Imrének ifjúság szórakozásának néhány időszerű kérdéséről (Reakció), 2009-ben pedig a születésnapi publicisztikájában meg olyanokat ír, mint aki az elmúlt 20 évet egy hibernálókamrában töltötte volna?


"Lehet és kell is mérlegelni a párt politikai teljesítményét, de nemigen lehet kétségbe vonni azt, hogy az ország emelkedésének eszközét mindig a modernizációban és a demokráciában látta, és ebbe a keretbe akarta beilleszteni a társadalmi különbségek csökkentését célzó baloldali politikáját.

Az MSZP 20 éves életének azok voltak a sikeres korszakai, amikor az ország modernizációjának programját össze tudtuk egyeztetni egy karakteresen baloldali, szociális esélyeket ígérő programmal. Másképpen: amikor össze tudtuk egyeztetni az ország emelkedését a saját választóbázisunk emelkedésével, a munkából, nyugdíjból élők, munkát keresők, a tőketartalék nélküliek elvárható mértékű biztonságával."


Figyeljük meg, mennyire zseniálisan foglalja össze az elmúlt 20 év azon részeit, amikor nem ők kormányoztak, és indokolja meg a kormányra kerülésük szükségességét. És egy mondattal lerendezi az "elkúrást" is:


"1994-ben a Horthy-nosztalgiákhoz képest, 2002-ben a koronaúsztatáshoz, a Torgyán-koalíció képtelen korszerűtlenségéhez képest, 2006-ban Mikola szinglizéséhez képest az MSZP - joggal - a modernizáció harcosának számított. Egyben elvárták tőle a nagyobb biztonságot és a jobb szociális körülményeket is. Komoly bizalmi törést okozott, amikor két alkalommal: a Bokros-csomag idején, majd 2006-tól kezdve kiderült, hogy a kettős vállalás (pláne a világválság körülményei között) nem azonnal és egyszerre valósul meg."


És a csüggedő híveknek, párttagoknak, szimpatizánsoknak mint egy világítótorony, irányt mutat: "De ha a baloldal jövője mellett a demokrácia és a modernitás jövőjét is védeni kell, akkor ez is dolgunk lesz, remélhetőleg másokkal szövetségben. Akkor sem visel majd uniformist a tábor. Akkor is több a szín, ha egy a zászló."

És hogy mit jelent az MSZP Ildikónak?
"Az MSZP egyszerre volt Nyers Rezső szelíd, csendes, szívós reformer politikája és Gyurcsány Ferenc dinamikus, lobogó reformpolitikája. Egyszerre voltunk Horn Gyula szeretni való és megtagadhatatlan plebejus énje, Hiller Pista egyetemi, értelmiségi kultúrája vagy Kovács Laci európaisága."

És hogy mit jelent nekem? A pufajkás Horn Gyula ravasz sunyiságát, a beszédhibás állampárti ügynök Medgyessy pénzügyi hozzá nem értését, Lampert Mónika háziasszony küllemét és makogását, Boldvai és Puch tocsikolását, Keller ki tudja hány feljelentését, Nyakó Pista zseniális sajtótájékoztatóit, Vadai Ági huncut tekintetét és csodálatos vöröslő göndör fürtjeit, Szekeres Imre alkoholimádatát, Veres Jani hisztijeit és a trükkök százait, Draskovics nélkülözhetetlenségét és a harmincnyolcadik lebukása után is derűs mosolyát ...

(Stumpf István szerint lehetséges, hogy Bokros lesz a miniszterelnök jelölt, az MSZP-SZDSZ-MDF-fel a háta mögött ...)

És akkor a szülinapi képgaléria odabaszott:



Az mszp.hu-s képgaléria még kegyetlenebb:




Ez aztán a csoportkép ... A 20 éves párt, mely 12 évet kormányzott, őket tudja felmutatni, kiállítani a színpadra?

A minden kormányzati posztot végigjáró, szürke káder Baja "zsurki vodkagyár" Ferit?
A bukott miniszterelnököt, akik vastagon benne van, hogy a párt ma 9-10%-on áll? Aki "elkúrta"?
A történelemtanár Hiller Istvánt, akinek 3 éves MSZP-elnöki tevékenysége még Baja Feri szürkeségét is elhomályosította?
Jánosi Györgyöt??? Ő még él??? Hogy került oda?

Kik ezek, mik ezek az emberek?
Ennél még az is jobb lett volna, ha felvisznek 5 jó munkásembert a színpadra ...  

laspalmas:

Kettő videóval egészíteném ki a postot. Az egyik az ünnepség összefoglalója, a másik pedig a szülinap alkalmából készített kampányfilm. Remek mind a kettő, nézzétek meg. A másodikat max hangerőn, és Ti is MSZP-sek lesztek! :-)

 

 

 Frissítés: A YouTube-ról sajnos le kellett vennem a videót, máshova feltölteni meg lusta vagyok, de itt megtekinthető. Érdemes!!

Címkék: politika mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr181435590

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stulquec 2009.10.08. 10:07:23

Tényleg odabasznak a képek! Remélem ez volt az utolsó bulijuk! Jövőre vár rájuk az illegalitás!

stulquec 2009.10.08. 10:11:24

Egyébként szerintetek Pécsi Ildikónak elgurult a gyógyszere, hogy elment erre a "bulira"? Jó, tudom hogy volt ő is szocialista képviselő talán még Horn alatt. De ez akkor is durva :)

Grafithuszar 2009.10.08. 10:11:30

Ne örüljetek előre a 25. évfordulót már kormánypártként élik meg.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 10:12:20

jól látom, az első képen kókadtjani is ott van? azigen...

a felemlegetettek közül azért Gyulavitézt illeti némi jó szó is. Nem csupán az NDK-sok áteresztése miatt, hanem pont a ravasz sunyiság révén is. Ő még okos zsarnok volt '94-ben, tudta mikor kell kussolni, és mikor kell megszólalni. Ezzel nyertek akkor, mivel mindenki kente rájuk a szart úgy, hogy az előző 4 év kormányzati teljesítménye még az ismert előzmények fényében is gyengének számított. Az igaz, hogy amit kormányon művelt, azt kihagyva jobban jártunk volna, azügyben nem is vitás az elítélő szavak jogossága.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 10:20:37

"Kik ezek, mik ezek az emberek?
Ennél még az is jobb lett volna, ha felvisznek 5 jó munkásembert a színpadra ... " - ahhoz kéne kapcsolat a valósággal, ami láthatóan nincs már meg pár éve az efftársaknak. nem értik, hogy most nem '94-et írnak, amikor csak azért szidta őket mindenki, mer fújbüdöskommunisták. Most azért megy az anyázás - már ha eljut egyáltalán hozzájuk, és az agyukig - AMIT és AHOGY kormányon művelnek. Mellé az irdatlan nagy rettegésük a Jobbiktól pont úgy erősíti a Jobbikot, és gyengíti őket, ahogy a '94-es kampány alatt ők profitáltak a nagy gyűlöletből.

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.10.08. 10:24:19

undorító banda. sajnos 1014-ben újra megváltóként ünnepelhetjük őket... valahogy érzem

f.m.j. 2009.10.08. 10:25:14

..bár, akár ő is lehetne, annyira mindegy...

Taktikai Atompingvin 2009.10.08. 10:25:26

20 év, amiből 12-t kormányon voltak. Kell egy kis idő, amíg a rabságban elhülyült idősek (tisztelet a kivételnek) helyére fiatalok jönnek...

f.m.j. 2009.10.08. 10:27:29

@Hülyegyerek:

jaj ne, már itt vannak: törökzsóti, újhelyi, mesterházydonkihótedelamancsa, jó lesz, meglásd...

Krikri 2009.10.08. 10:29:13

Szerintem ez már a vég, szadesz sorsára fognak jutni. A sok összelopott lóvé viszi még őket valamerre, de szerintem a totális kiégés jele, hogy a torta körül olyanok állnak mint Lendvai Ildikó, Gyurcsány (ő nekem gusányi). Teljesen átvették Orbántól a szavakkal való vagdalkozást, minden mögöttes tartalom nélkül, még Kocsis nyilatkozatait is ebbe a kategóriába sorolnám. Szerintem már a nyuggerek se szavazzák meg őket, max az az 1-2 elszánt.Ahogy az elmúlt években figyelgettem, normálisabbja már szerintem az mszdp-ben van, kíváncsi vagyok mikor hallunk róluk!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 10:30:53

@mókusfüles bukósisak: @Tapmancs: a jobb szélen levő illetőre gondoltam hogy jankó lehet, oldalról eléggé hasonlít, meg végülis fletorovics nagy haverja, gordonkát is kihúzta már a szarból, innen a gyanú. persze lehet Mr. Csenyéte is, keverem már a fejeket, mint egy rossz hóhér :-)

@dr. Grünwald Ottó: 1014, vissza a jövőbe. Szent István újabb pogánylázadást ver le seregével. Feltűnnek gyanús, ismeretlen ruhát viselő alakok is, őket vágják le először a magyar lovasság tagjai. Ejj, be szép is lenne. Van egy gyanúm, hogy ahhoz a Fityiszéknek NAGYON el kell baszniuk a 4 évet, hogy utána visszahozzák a szocikat...

Krikri 2009.10.08. 10:31:42

Biztos ugyanaz a pr cégük :-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 10:31:49

@mókusfüles bukósisak: és ugye vadai, az új botoxová, már ha a botox nem állítja meg mégse az öregedést...

wlakos 2009.10.08. 10:31:52

"Kik ezek, mik ezek az emberek? " Hazaárulók. Tolvajok.

f.m.j. 2009.10.08. 10:32:43

Ha össze kéne foglalni, hogy nekem mit jelent az mszp, hát nagy bajban lennék.
Röviden és darabkásan, talán annyit, hogy mindent, amit utálok ebben az országban.
És hogy nagyon elég belőlük, remélem tehetek a sírjukra egy keresztbe szalmaszálat se...

Nzoltan 2009.10.08. 10:32:54

Az MSZP-nek még sajna nincs vége. Most egy hullámvölgy alján vannak, de már megtalálták a kiutat. Ha sikerül megszólítaniuk(felheccelniük és lefizetniük) a cigányságot, 8 év múlva biztos befutók lehetnek. Demográfiailag. :-(
Akkor pedig szükségük lesz logóváltásra is. Piros szekérkerék?:-)

f.m.j. 2009.10.08. 10:34:16

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

ne izgulj, el fogják... :)
Orbán már két választást tolt el a háztól, pedig istenuccse én rá szavaztam...

rolika 2009.10.08. 10:35:38

Ezekből a kommunista disznókból a büdös életbe' sem lesz demokratikus szalonna, bassza meg!!!

Most már elhúzhatnak a véreres bús picsába, de tényleg. Bazmeg, ha ez a demokrácia, akkor én nem kérek belőle.

@Grafithuszar: Ne idegesíts! :-)

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.08. 10:36:42

Jövőre remélem már a börtönkosztot gyertyázzátok!
Ez milyen emeletes torta?Alacsonyabb,mint a 40 centis kilátó!
Ez a lendvai olyan fanatikus,hogy szerintem még a vibrátora is ötágú meg vörös.. :-D
Az Sz és a P közé azért zárójelben egy "M" még elfért volna..Vagy az túl őszinte?

beleszolok 2009.10.08. 10:36:58

Lehet a börtönben is kormányt alapítani? Végül is polgármesterkedni lehet.

Tapmancs 2009.10.08. 10:38:08

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: én is a jobb szélén lévőre gondoltam, szerintem ő a Nyakó, mármint a nemtortás képen.

Laibach 2009.10.08. 10:40:16

A bulin gondolom volt mákos rétes is:

youtube.com/watch?v=zb4JdxdXfVo

Marcellusca 2009.10.08. 10:40:28

@Hülyegyerek: Megnyugodhatsz!
Látod, hogy kik/mik megélhetik a 20. szülinapot. :D

A poszthoz, meg csak annyit: anyátokat!

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.08. 10:40:54

@Nzoltan: Javaslom a vörössel áthúzott fekete terepjárót vagy az ötágú vörösréz-kábelt.. :-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 10:41:04

Egyébként jó látni, hogy Pécsi Ildikó is mennyire boldog, még beszédet is mondott örömében, viszont megfésülködni sajnos elfelejthetett izgalmában.
mszp.hu/public/images/albums/2009/10/20_eves_az_mszp/big/mszp_4accc5d19761c.jpg

A sok huszon- harmincéves vigyorgó az új generáció, helyi titánok, esetleg az öregek gyerekei? Vagy sima mezei emberek, akiknek tényleg jót hozott az MSZP-kormányzás?

spájdernecc 2009.10.08. 10:41:30

@rolika:
egy haverom ezt úgy szokta mondani, hogy aróka föstheti magát lilára is, akkor is ellopja a tyúkot :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 10:41:53

@spájdernecc: attól függ, mit basznak el, ez igaz. ha a gazdaságot még jobban, de cserébe rend lesz, akkor a szocikat. ha nem tudnak rendet teremteni, akkor a Jobbik tör előre. ha minden előremozdul valamennyit, akkor valószínűleg meg tudnak maradni még 4 évre. Már ha nem az lesz, hogy már a választások előtt elbasszák, ahogy 2002-ben és 2006-ban is tették.

@mókusfüles bukósisak: mondjuk most visszafogottabbak, mint a két eltolt választásnál. az egész Fidesz úgy enbloc. lehet ebben már benne van, hogy tanultak a hibáik egy részéből? most ugye nincs Arrogán, Pokorni és Meggyes helyi kiskirályként játszadoznak ugyan, de az maximum 4-5 mandátumot jelent, Kövér Lacika is árnyaltabban fogalmaz, és javukra játszik az is, hogy a cocik nem elég a szar kormányzás alapon, elkezdték egymást fúrni, így napi szinten van botrány.

Myki_01 2009.10.08. 10:42:11

hogy van az okádás piktogarmja?

Izrael Kapitány 2009.10.08. 10:42:39

Szűcs Erika ott volt? Mert akkor a tortából gondolom nem sok maradt...

Izrael Kapitány 2009.10.08. 10:43:53

@laspalmas: Melyik Kravver? Mert szerinte itt, minden évben csak egyre jobb volt...

f.m.j. 2009.10.08. 10:43:57

@Izrael Kapitány:

biztos tett a retiküljébe is, hogy elővehesse, ha kamera közelít :)

Laibach 2009.10.08. 10:45:33

@laspalmas: "Csámpás Rozi" 1994-1998 országgyűlési képviselőjük is volt .

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.08. 10:45:57

@Izrael Kapitány: Micsoda rosszindulat!Ő a pogácsát szereti.. :-D
@laspalmas: Pécsi Ildikó meg menjen vissza mosóport reklámozni! ;-)

Fényhajú 2009.10.08. 10:46:23

Az utolsó boldog születésnap? + !-ÁMEN!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 10:50:43

@laspalmas: ejjjj, de jó hogy nem közvetlen ébredés után néztem a képet, még most se tudnám eldönteni, hogy milyen rémálom flessel be :-) mindezt úgy, hogy nem tolok semmi ilyet, a valóság elég torz így is :-) mint egy madárijesztő, úgy néz ki szegényke :-) a fiatalok... szerintem egy jelentős hányad az öregek gyerkőcei és a hozzájuk csapódó haveri slepp. No, ők azok akik eltűnnek, ha tényleg hajlandó a Fidesz elszámoltatni; amit mondjuk kétlek.

@Laibach: hamár az Internacionálét most nem tették fel elvileg, kell valami más népbutítás. Remélem volt, és megerősítette Gordonkát abban, hogy tényleg befejezi a politizálást áprilisban. A józan ész felélesztésére tökéletes a dal, remek választás :-)

@Marcellusca: látom előjön az állat belőled is lassan :-)

@Jack/rendetteremt/: címerállatnak meg gondolom egy adófizető állampolgár, szintén vörössel áthúzva, a vörös színhez dukál egy kéz, mely késsel hozza elő a vörös színt ugyebár...

külön szeretettel küldöm nekik az alábbi dalt: youtube.com/watch?v=5NyKQhhT3nw

Hetfield 2009.10.08. 10:51:29

Kedves cocialista -lista -lista -lusta
Elvtársak -sak -sak -sak
Azért gyűltünk -tünk -tünk -tünk
Ezen a szép napon -pon -pon -pon
Össze -sze -sze -sze
Hogy megünnepeljük -jük -jük -jük
Az utolsó -só -só -só
Szülinapunkat -kat -kat -kat

Ámen!

spájdernecc 2009.10.08. 10:54:00

Lecsó kolléga távollétében küldöm e dalt a 20 éves Maszopnak, szeretettel

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 10:56:56

Gál Zoltán amit mondott meg ahogy idézték .Hofi jut erről eszembe:Fekszem a kórházban egyszer csak kivágódik az ajtó és jön be az újságíró hogy: Sajtó!-Mondom :Menj az anyádba!-Másnap az újságban:"Hofi kérte hogy ne látogassák!"

Stoney Hill Billy 2009.10.08. 10:57:38

eszembe jut egy mondat (H) Kovács Lászlótól:
"mi, akik mindig a demokrácia hívei voltunk..."
igen, az ellen pedig egész létében egy aljas diktatúrát szolgált.

kár, hogy nem volt a bulin egy elszánt Shoshanna...

krankenschrantz 2009.10.08. 10:59:03

A felső kép jobboldalán az a faszi a BGYTF (Nyíregy) volt kisztitkára, akinek annyira untuk a pofáját, amikor a príma néptánc gála előtt nyomta a világforradalmat. Na, hogyishivják, sztem főkatona is volt, tudjátok, az a püffedt arcú...

jozicsenko 2009.10.08. 10:59:26

@Laibach: igen, tipikus példája a ballib értelmiségnek: rég nem lesz nyugdíj, de védik majd őket

@laspalmas: a vicc, hogy nyáron leszerelték a fiatalokat, mert nem kell a lázadás: nem baj, majd listavezetőként viheti a prímet lendvai cenzorasszony, mert a végén ő lesz az áldozati min. elnök asszony jelölt

@Krikri: félek, hogy az agymosott halottak miatt a 20%+ meglesz

az olajág Bokrosához: megnézem azt magamnak, amikor benevezik a tavaszi viccparádére: őrá még azok is emlékeznek, akik egyébként az egészet elkivánják a fenébe... (és garantált a bukta, de az arányok miatt kiváncsi leszek rá) - viszont van egy nagyon komoly hátutolütője a dolognak: az olajágkommandó Bokrossal vezetve bejut a parlamentbe, ok, nem kormánypárt, talán együtt 25%, ami ma 95 hely: bakker ebből min 2 jut az szdsz-nek majd (=Kóka és Kunce, mondjuk)!

az pont 2-vel több, mint amennyit beengednék oda!!!!

házipálesz 2009.10.08. 11:00:32

Bocs, de OFF-olok!

Esetleg egy poszt erről?

index.hu/bulvar/2009/10/07/megvertek_egy_foiskolast_mert_a_romak_utcajaba_ment/

Még jó, hogy az országunk neve Magyarország.... A vérnyomásom nem lehet sokkal magasabb, persze Lakon (BAZ megye) ezelőtt 10 évvel is simán megvertek már bárkit azért, mert magyar...

minimalista 2009.10.08. 11:03:05

Mint az életrajzában olvasható, édesapja elvesztése miatt Baja Feri 15 éves korától kezdve dolgozni kényszerült...valószínűleg nem voltak ezek mind velejükig romlottak, csakhogy, az utóbbi 10 évben valaki elég erősen be-drogozza őket.

nyugatioldal 2009.10.08. 11:05:06

a Bokros-csomag idején, majd 2006-tól kezdve kiderült, hogy a kettős vállalás (pláne a világválság körülményei között) nem azonnal és egyszerre valósul meg."
Helyett lehetne ilyen, hogy:
a Bokros-csomag idején, majd 2006-os választásokat követő lebukás során napvilágra került, hogy más a választási és más a kormányprogram, (pláne 2008-tól az eleinte nem létező, azóta viszont kizárólagos okká lett világválság körülményei között) nem valósul meg."
2006 ősze és 2008 ősze között eltelt idő pedig nem létezik.

krankenschrantz 2009.10.08. 11:05:10

@házipálesz: ez lett a tenyésztésük meg a szoptatásuk eredménye, a kényes pesti népek most szembesülnek vele. Én már '83-ban sem mertem bemenni (a tanárom se!) egy sályi cigáyntelepre, pedig csak kutattunk volna, földet, de amint messziről megláttak, már fenyegetve üvöltöztek. Erős szavazatok a Jobbiknak, immár a Főiskolásoktól is. Ébresztő!

Krikri 2009.10.08. 11:07:10

@minimalista: ezt hamar elfelejthette mert mikor kv miniszter lett, első dolga volt lecserélni az amúgy sem szegényes bútorzatot az irodájában, és egy akkor 20 millás terepjáróba beülni. Sajna a pénz és a hatalom elveszi az emberek józan eszét és ítélőképességét.
Fiatal szocialisták vannak, ld 8.kerületi polgármester jelölt :-) (korábbiakban szó volt itt róla)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 11:10:11

@Krikri: ne is emlegesd, szívem szerint lenne kedvem úgy szavazni, hogy behúzni mindegyiknek az x-et, és egy külön rovatba is, hogy "Elmentek ti mind a k.va anyátokba". Node, rászánom mostmár azt a párszáz forintot, és csodát láttok majd :-) Beszkennelem azt az A2-es (!) propaganda anyagot amit az SZDSZ küldött :-) youtube.com/watch?v=-vp_0mliQPs

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.10.08. 11:10:59

Egyszer élőben kellene látnotok ezeket a jómadarakat. A Lendvai egyszer mellettem állt, hát vazzeg, egy veréb vastagabb csontú, mint ő. Magamban mosolyogtam, hogy ha elrúgnám a lábait, akkor élete végéig tólószékben lenne. Hiller ugyanúgy, kis dugasz.
Végül is az egész MSZP kivénhedt, képzelőerő nélküli, munkával el nem töltött élettől elsatnyult testű nagy rakás szar. Ezek hogyan élnének meg a való világban, ahol a metrón kapaszkodva letörne a kezük egy kisebb fékezéskor is?

molaris 2009.10.08. 11:12:11

Szerintem elég nyögvenyelős volt, nem pedig boldog.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 11:12:17

Pártaggyűlésen:Elvtársak énekeljük el a real madridot ..jaj nem az internacionálét mindg összekeverem ezeket a focicsapatokat.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.10.08. 11:12:31

@Izrael Kapitány: Bazzeg megelőztél:)
Pont valami ilyesmit akartam írni, hogy szűcs erikát odaengedték a torta közelébe, vagy neki külön hoztak?:)

Krikri 2009.10.08. 11:16:39

Nekem meggyőződésem h Napóleon szindrómások, mind kicsi volt: Napóleon, Hitler, Orbán Viktor, Berlusconi, Sarkozy, és hosszan folytathatnánk@Szekuriti Blogger:

reKorrekt 2009.10.08. 11:17:43

A bárdos házaspár nem volt ott? Mert most hogy kirúgták őket ráérnének ferinek csontig benylani bárhol, bármikor.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.08. 11:18:52

Eddig meg voltam győződve arról, hogy a kommerek egyátalán nem hülyék, csak éppen tökéletesen ellenkezőek az édekeik a néppel. (komcsi szóhasználattal: a lakosság)
Most már nem vagyok biztos benne. Egyre inkább úgy tűnik, hogy bazmeg ezeknek TÉNYLEG nincs a leghalványabb foglamuk sem, hogy mi történik körülöttük, és tényleg hatalmas, ártatlan bociszemmel néznek most a világba, hogy mi a fene történt.
Azért még egyátalán nem írnám le őket, ha valamiben mindig is jók voltak, az a kommunikáció. Nem mondom, hogy 2010-ben nyerhetnek, de lehet még meglepetés.

ErEr 2009.10.08. 11:19:20

A képeket is elnézve nem tudom ez az ország hová tette a józanságát és ítélőképességét ha bármikor volt is neki ilyen... emberek ébresztő!!!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 11:20:19

@reKorrekt: most, hogy kirúgták őket, gondolom keresik, kinek a leghelyesebb csontig benyalni, hogy ismét legyen állásuk.

Galocza 2009.10.08. 11:21:10

Kik ezek, mik ezek az emberek?
Tehetségtelen, semmihez nem értő pojácák. De az utánpótlás (Hagyó, Horváth, stb.) sem jobb semmivel.

reKorrekt 2009.10.08. 11:21:33

@laspalmas: Az hagyján hogy nem fésülködött meg, de véletlenül a sötétítőfüggönyt vette fel ruha helyett.

kill004 2009.10.08. 11:23:52

Gordon mit keres ott? Ő nem egy pártonkívüli, szakértő miniszterelnök. Csak mer' eddig az volt kommunikálva, hogy semmi köze a maszophoz, és az elkúráshoz. Na mindegy.

f.m.j. 2009.10.08. 11:25:07

@Krikri:

pedig a gyurcsány magas, nem?

reKorrekt 2009.10.08. 11:26:55

@Szekuriti Blogger: "munkával el nem töltött élettől elsatnyult testű nagy rakás szar"
Ez gyönyörű volt :D

minimalista 2009.10.08. 11:28:18

@Krikri:
No igen, az a fránya máni-mammon: a kapzsiság!
"Az enyém a tied mennyi lármát szüle,miolta a miénk nevezet elüle."
( Csokonay V. M. )

Krikri 2009.10.08. 11:28:54

Kivételek erősítik a szabályt :-) Neki másjellegű kisebbségi komplexust kell ellensúlyoznia valószínűleg!

Hanzo The Razor 2009.10.08. 11:28:57

Hogy merik ezek a szánalmas kriptaszökevények a szájukra venni Horthy nevét?! Horthy kivezette a magyarságot egy olyan szakadékból, amibe ezek folyamatosan lökdösték a népet.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.08. 11:30:02

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Szerintem Arkham Asylum.Ott ápolják a hozzá hasonló elmebetegeket..Mondjuk Joker és a Kétarcú közötti cellába.
@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Klasszikusra klasszikussal:
youtube.com/watch?v=UVIiNp6L9c8

Tündér_Lala 2009.10.08. 11:30:07

A második képen az a fehér az koporsó ? Reménykedek....
Fletó ténykedése nyomán minden miniszterelnök ténykedése felértékelődik.
Antal sok rossz kompromisszumot kötött, sok politikai hibát vétett, de megalapozta (itt ott hibásan) az új jogrendszert.
Horn pufajkás volt, nevéhez fűződik a Bokros csomag,de azért valahol kézben tartotta az elvtársait (különösen tetszett Nagy köpönyegforgató Sándor megszopatása) és viselkedésében volt valami emberi. (Arra gondolok, hogy nem mismásolt mint a D209)
Medgyessy szellemi képességei emlékezetesek. "Kérem értsék meg, nincs semmilyen csomag. Hogy folytassam az előző mondatomat, a csomagban azt akarjuk megvalósítani...."
Gyurcsány erkölcsi hulla Ferenc nyugodtan elénekelhette volna Mefisztó áriáját : "Eladó az egész világ " Morális példája nyomán szabad utat kapott a bármi áron történő harácsolás, illetve ennek érdekében a hatalom megtartás. Szétverték minden szegmensében az államot, kontrolálatlanul hagyták és erősítették a rossz társadalmi folyamatokat, csaknem csődbe vitték a gazdaságot. Nem tudok rá másként tekinteni, mint a nemzetközi nagytőke (aprópénzért megvett) lakájára, aki a nemzet érdekeit teljesen figyelmen kívül hagyta.
Bajnai libás Gordon az IMF diktátumának hű végrehajtója (Mint ahogy eddig is, gazdái érdekeit minden körülmények között érvényesíti ) . Mondjuk más intézkedések megtételére nem is nagyon van ideje.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.08. 11:30:17

@stulquec: Dehogyis. 2014-ben majd a nehéz időkben is hű párttagokról sem feledkeznek majd meg. Ildikó előre gondolodik.

Krikri 2009.10.08. 11:30:24

Akit még nagyon utálok és ülőmókus méretű az illés Zoltán

rolika 2009.10.08. 11:35:19

@Razid: Bezony! Nem ártana a nyakukra küldeni egy kis "horthyzmust"!!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 11:38:04

Tom bobb azt írta a baromartúrnak hogy az összes írását elmenti hogy ne tudja letagadni egy kormányváltás után.Én is mentem ezeket az írásokat és majd 2050-ben mikor visszajönnek megmutatom a szociknak.

Izrael Kapitány 2009.10.08. 11:38:38

@Szekuriti Blogger: Azért ezek a rakás "szarok" elég nagy vagyont és hatalmat halmoztak fel itt az utóbbi időben.

Egyébként nekem személyes kedvencem Hiller. Mindent elmond, ha egy ország oktatási minisztere, kettős beszédhibával küzd...

Izrael Kapitány 2009.10.08. 11:40:16

@Tigeri: 2014-et akartál te írni, 2014-et.

Tündér_Lala 2009.10.08. 11:41:59

@Tigeri: Miért gondolod "Orbáni terrort" fognak alkalmazni ?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 11:43:15

Szépen indul az össztűz, afféle bulldog születésnapot alapon: nol.hu/belfold/20091008-jutalomjatek_a_koztelevizioban - igen, már a Néphazugság is elkezdte boncolgatni az MTV-t, gondolom a Pártkelte kikúrása után megkapták a zengedélyt.

És hamár születésnap, ezt is szeretettel: youtube.com/watch?v=tjyjAQf714M

@Jack/rendetteremt/: Arkham Asylum muahahahaha :D Erről a Cradle of Fear című remekmű ugrik be, ami már nem horror, hanem azon túlmutat. A videoról:
na ez ütött, akkor még egy klasszikus: youtube.com/watch?v=nLWEm9qUt6w

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 11:45:18

@Izrael Kapitány: Te most reménykedsz vagy tartasz tőle?Azért nem mindegy!:))

picur3ka 2009.10.08. 11:47:45

@Tigeri:

Mer, cigany kormany lesz, vagy mire szamit?

@Izrael Kapitány:

Az 'ossze fogod fosni a kaftanodat' hsz-an jot rohogtem, barhol is van.

Izrael Kapitány 2009.10.08. 11:47:55

@Tigeri: Teljesen irreleváns. 2014. Mindig alábecsülitek a szoci kampánygépezetet és kommunikációt. Esetleges kormányváltás után, annyi fikázást fog kapni a médiából a fidesz, hogy nem győzitek kapkodni a fejeteket.

picur3ka 2009.10.08. 11:49:36

OFF:

Azert ez a hsz az ugyhoz, nem semmi. ' a Roma Parlamentbol' , konyhakessel.

kuruc.info/r/26/48057/

esef 2009.10.08. 11:50:28

@laspalmas:
Első ránézésre én is azt hittem, hogy valami Tel-Aviv2-MSZMP közös buli...

Laibach 2009.10.08. 11:50:29

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Igen, a modern human management, némi vörös festék hozzáadásával.

Feuer Frei ! 2009.10.08. 11:50:41

Hogy mit jelent nekem?

Egy ország tönkrevágását, óriási méretű korrupciót, az egészségügy leamortizálását, az oktatás színvonalának drasztikus csökkenését, a "kapcsolati tőke" mindenekfelettiségét, a tudás és a becsület semmibe vételét, az emberek egyre nagyobb tudatlanságát és befolyásolhatóságát, a jog- és közbiztonság érzetének szertefoszlását, a precíz, jól végzett munka megbecsületlenségét, a mindennapi mókuskereket, az állandó stresszt, az idegességet, a testi-lelki bajokat, félelmet a jövőtől, a kilátástalanságot, egy nemzet végelgyengülését.

De egyszer mindenki elszámoltatik..

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.08. 11:51:13

De szívesen sütöttem volna én a tortát...

Jól láttam az egyik képen - unatkozó fejjel - Pécsi Ildikót? anyááám...

Kravver 2009.10.08. 11:51:47

@Izrael Kapitány:

Hálistennek én nem a kormánytól függök, nem a parlament összetétele határozza meg az életminőségemet, a kedvemet vagy a lehetőségeimet.
Ha akarom akkor nekem jó a maszop alatt is a fityisz alatt is de még a jobbik alatt is. Márpedig akarom. :D
Neked viszont, ezzel a mentalitással, már a jobbik se hozhatja el a kánaánt nemhogy a fidesz.
:D

Kravver 2009.10.08. 11:52:58

@Feuer Frei !:
Ügyes!
Asszem felsoroltad az összes fideszes lózungot.
Olvasod vagy fejből megy?

Izrael Kapitány 2009.10.08. 11:53:28

@Kravver: Az egyén a lényeg, nem az ország, igaz. ;-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 11:54:13

@Izrael Kapitány: Ha a fidesz elszúrja akkor 2014-ben lesz egy olyan 20-40% közti jobbik,mert sokan átpártolnak hozzájuk(pl.én).Néha elképzelem hogy egy ilyen esetben a Viktor meg az aktuális szoci vezér egymást méregeti hogy :Te ez nem is olyan rossz,majd elkezdenek smárolni.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 11:54:27

@Seduxen: az alábbi dal címe, mint alapanyag, bizonyára szerepelt volna az általad sütött tortában: youtube.com/watch?v=7386UtO_5nE - tudom, g.ci vagyok :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 11:54:41

Betettem két videót, nézzétek meg! Egyik jobb, mint a másik. xD

Izrael Kapitány 2009.10.08. 11:56:05

@Kravver: Lózung vayg hazugság? Ez itt a kérdés...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 12:00:20

@laspalmas: tudom, szőrszálhasogatás, de így nézve Gyula vitézt, erősen hasonlít Bokorgyurkára :-)

Kravver 2009.10.08. 12:00:49

@Izrael Kapitány:
Igaz.
Mert az ország egyénekből áll.

Kravver 2009.10.08. 12:02:38

@Izrael Kapitány:
Lózung, mert konkrétumot nem tartalmaz, a tényeknek csak egy kifordított oldalát sulykolja, demagóg és sok szempontból hiteltelen.

Csurár apuka 2009.10.08. 12:07:39

Bár ez lett volna az utolsó boldog születésnapuk.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.08. 12:15:18

@laspalmas: Micsoda "szép" megemlékezést készített a párttévé!
Ezt összevetve a második videóval (most ettem és nem akartam,hogy visszabüfizzem a kaját ,ezért nem néztem végig) világosan látszik az,amit bent a melóhelyen szoktam mondogatni az aktuális vállalati újságot kézbe véve és lapozgatva:"csupa mosolygó ember,akiket nem is ismerek,mintha egy másik univerzumban nyomtatnák ezt az egészet.."

laszy001 · http://www.autostat.hu/ 2009.10.08. 12:33:30

Nem hinném, hogy a Fidesz jobb lenne, egyik sem jobb a másiknál! Vagy ha igen, akkor tavasztól négy évén át lehet bizonyítani!

rolika 2009.10.08. 12:42:13

A nemzet anyósa lassan smink nélkül elmehetne egy zombifilmbe... Ijesztő.

f.m.j. 2009.10.08. 12:50:12

@Kravver:

neked egyetlen függésed van, a Vastagbőr blog :)

minimalista 2009.10.08. 12:53:08

az "állam szempontjából legolcsóbb megegyezés" azt hiszem abban egyetérhetünk hogy az lenne ha szépen kirúgnák az összes ilyen Oszló-féle bűnözőt és soha, semmilyen munkakörbe nem vennék fel ezentúl ebben az országban. (azért nem börtön mert az pénzt visz, a lmpvs meg túl radikális és nem szenvedtet...)
Elképesztő milyen vastag már az elefánttalp-bőr arcplasztikájuk ezeknek a mosdatlan hernyóknak.

Kovpet 2009.10.08. 12:56:35

Szabad itt olyat mondani, hogy: "Éljen a párt" ? :D
Könnyek szöknek a szemembe és lassan felhangzik a Boooooldog szüüüüliiiiinaaaaapooooot.

Remélem 1x megemlékezhetünk ezen a blogon a párt "temetéséről" is. Szívesen megnézném a videót, amint a munkaügyi központban várnak ezek a jóemberek kis sorszámmal a kezükben.

Krikri 2009.10.08. 12:59:20

@minimalista: annyira hihetetlen hogy miért védik őket ennyire?????????????? Még ezek után is? (ok naiív a kérdés..)

snorbi 2009.10.08. 13:03:02

Nagyon félek attól - szerintem jogosan -, hogy az átlagember megint bekajálja ezt a maszlagot... :(

f.m.j. 2009.10.08. 13:09:18

@snorbi:

hahó, mi vagyunk az átlagemberek (szarmagyar, primitívjobbos, újfasiszta csőcsellék ;-) )))))

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.10.08. 13:09:33

Ésaiás mondotta:" Ez a nép szájával közelget hozzám, és ajkával tisztel engemet ,szíve pedig távol van tőlem." Mily igazak ezen szavak több mint kétezer év után is.

Izrael Kapitány 2009.10.08. 13:25:00

@Kravver: Na látod, ez itt abaj. Ha mindenki úgy gondolkodik, hogy előx az egyén, aztán utána a közösség v. ország vagy bármi, akkor régen baj. Ezt a 2 dolgot egészségesen kell ötvözni. Nálunk ez nem sikerül.

Ha te mint Kravver úgy gondolod, mindegy mi van, de előx nekem mint Kravernek legyen jó, abból jön az, hogy szarunk a másikra.

Ennek a gondolkodásmódnak a kivetülése:

nem szedjük össze a szemetet az utcán, elfordulunk, ha a másikat épp kirabolják, vagy megverik stb. stb. stb.

Ez a liberális gondolkodás mételye, hogy az egyént, az egyén boldogulását teljesen előtérbe helyezi. az egyéni eredmények hajhászása veti vissza a gyerkvállalási kedvet, a házasságok csökkenését, a szociális viselkedés elmaradását.

Tőlem nem hallottál még itt panaszt, hogy nekem rosszul menne vagy ilyesmi. De mint magyar állampolgárt, igenis zavar az ország állapota, politikusaink viselkedése, a nemzeti és elvileg közös értékek, tulajdonok EGYÉNI boldogulásra történő kisajátítása (lopás.)

Én küzdök, játékszabályokat betartva igyekszem jobbá tenni az életem, míg ők versenyhelyzet nélkül, lopnak, csalnak hazudnak. Óriási a különbség.

Izrael Kapitány 2009.10.08. 13:26:23

@Kravver: Milyen konkrétumot hiányolsz Feuer Frei felsorolásából? Melyik állításával nem értesz egyet?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 13:36:33

"De ha a baloldal jövője mellett a demokrácia és a modernitás jövőjét is védeni kell,"

Azon vajon elgondolkozott Lendvai, hogy a modernitás és a demokrácia manapság, hogy hogy csak a 65 év felettiek (ebből min. 45 év a diktatúrában) körében őrizgeti utolsó végvárait? Vagy Mrs Botox olyat nem szokott?

"Egyszerre voltunk Horn Gyula szeretni való és megtagadhatatlan plebejus énje, Hiller Pista egyetemi, értelmiségi kultúrája vagy Kovács Laci európaisága."
Jaja, valószínűleg azok is szerették Hornt akiket ő maga kínzott meg 57ben... "plebejus énje" = ostoba proli?
Hiller Pifta és az egyetemi, értelmiségi kultúra... bazz! Jó vicc! Majd ha Szűcs Erika Ms Universe lesz!

Na jó, ennyi kellett. De nem szép dolog a döglött kutyát rugdosni... Nyugodjanak békében(, LMPVSon).

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.08. 13:37:28

@Izrael Kapitány: "Tőlem nem hallottál még itt panaszt, hogy nekem rosszul menne vagy ilyesmi. De mint magyar állampolgárt, igenis zavar az ország állapota, politikusaink viselkedése, a nemzeti és elvileg közös értékek, tulajdonok EGYÉNI boldogulásra történő kisajátítása "

10 pont

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.08. 13:47:45

A második videón micsoda rossz arcok vannak ...hogy kerültek ők oda, hogy irányítsák az országot, törvényeket alkossanak? Házmesteri pozíciót sem bíznék rájuk, dilettáns banda ...

Kravver 2009.10.08. 13:51:42

@picur3ka:
Netán akkorát röhögtél, hogy féknyomos lett a gyolcs bőgatyád, vagy hogy leakadt a bocskorod kötése?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.08. 14:13:34

Interjú Lendvaival:

"Az utódpártiság egyetlen lényeges jegyét sem bírom fölfedezni az MSZP-ben."

"Nem, semmi bajom az Internacionáléval, fölvállalom. Nemcsak az eurokommunisták éneklik, hanem az olasz, a francia szocialisták, sőt: olykor a német szociáldemokraták is."

"Először hadd mondjak három olyan dolgot, amelyre az MSZP büszke lehet!
A Vasfüggöny lebontása, a sorkatonaság eltörlése, a fejlesztések beindítása."

hvg.hu/velemeny/20091008_lendva_mszp_huszeves.aspx

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.10.08. 14:16:14

Nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.10.08. 14:45:37

" Ez a világ vicce, el nem tudom hinni, hogy ezt hogy a picsába kajálták be az emberek, ráadásul háromszor. Hát hogy lehettünk olyan ostobák, hogy a "kiharcolt" demokráciánk 20 évéből önként 12 évet visszaadtunk ... "ezeknek"? "

Kedves Zero!

Soxor az a képzetem támad, hogy realitásérzéked csak az egyik oldalon műkoödik.

Hogy kajálták be az emberek? Meg 12 évet visszaadtunk?

A Fideszben kik ülnek cseszed? Ugyan azok a becsontosodott vén kommerek! Mégis kire lehetett volna még szavazni? Mindegy melyik ujjamba harapok, egyformán fog fájni!

A fideszen pontosan olyan vastag a nemzeti/demokratikus máz , mint bazilikán az aranyfüst.
Valójában ugyan olyanok mint maszopos kollégáik: Kövér, Pintér, Martonyi, Mikola mind régi káder, és aki nem volt komcsi, pl Deutch, Rogán, Répássy, Pokorny, Áder, Szájer, számomra legalább olyan gusztustalanok mint Sipánka, Horn (mindegyik), Kovács, Kuncze, Baja, Gyurcsány stb.

Hát ezért kaptak vissza 12 évet....mert egyik szar, a másik fos, aztán nesze paraszt válassz....

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 14:49:05

@anti_troll: Elég szánalmas magyarázkodás...
"Hát ezért kaptak vissza 12 évet....mert egyik szar, a másik fos, aztán nesze paraszt válassz.... "
Ezt hívják egybites gondolkodásnak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 14:51:22

@zero: "Nem, semmi bajom az Internacionáléval, fölvállalom. Nemcsak az eurokommunisták éneklik, hanem az olasz, a francia szocialisták, sőt: olykor a német szociáldemokraták is."

Jah, nekik szabad... Úgy látszik Európában is mindenhol leszarják a nem sorstalan, gyökértelen, dolgozó/tanuló, törvénytisztelő ember érzékenységét.
Kíváncsi vagyok, mi lenne ha a jobboldal egyezményes köszöntése lenne a római karlandítés.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.10.08. 14:53:21

@TaTa86.:
Miért egybites gondolkodás ez? Kicsit gondolkodjál már!
Ugyanolyan hatalom és mutyiéhes emberek ülnek a Fideszben is, mint akármelyik más pártban. Nehogy már szentet csináljunk a Fideszből, mert az mszpszdsz egy kalap kaka.

Az az egybites gondolkodás, ha nem tetszik az egyik, és rohanunk a másikhoz, ahelyett hogy egy kicsit gondolkodnánk.

Már most rosszul vagyok attól, hogy ismét P.Sándor lehet a belügyér, akiről köztudomású, hogy az ország egyik legnagyobb keresztapája.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.08. 15:07:12

@anti_troll: tudod kurvából lesz a legjobb feleség :)))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 15:09:38

@zero: ez gonosz volt :D nem értik a munkatársak, miért röhögök nyerítve :D pedig szegény hvg-s próbálta irányba terelni Botoxlédit, de ő nem hagyja magát, és nyomatja ugyanazokat a paneleket, amit már szerinte is unnak a népek. Biorobot vazz...

youtube.com/watch?v=TU8xuXTzrQ4

esef 2009.10.08. 15:12:03

@zero:
Főcenzor asszonyságot fel kellene világosítani, hogy a nyugati szociáldemokrácia és a magyar szociáldemokrácia között nem annyi a különbség, hogy a magyar helyére beillesztjük a bűvös európai szót...
A vasfüggönyt kik építették? Kik alatt volt 3 év a kötelező sorkatonai szolgálat? Kik dorbézolták el a felvett kölcsönöket a 80'-as években? Csak nem a kommunisták? Csak nem az MSZP-s vezetők a szocializmust építgető korszakukban?

Jason Bourne 2009.10.08. 15:15:50

a nem mszp-s pártonkívüli, technokrata szakértő Miniszterelnök, akinek saját bevallása szerint nincsenek politikai ambiciói (lol), mit keres az mszp-s pulpituson???

minimalista 2009.10.08. 15:22:01

@anti_troll:
No attól én is rosszul vagyok! Rablóból pandúr, persze vicces az áruházi tolvajból polgárőr szintig.De azért legfelsőbb szinten, amikor minimum egy életfogytiggal kellene jutalmazni miniszteri bársonyszék helyett!?
Mindkét "nagy" uo. pofátlan maffiaféreg, teljesen egyetértek!

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.10.08. 15:22:25

@Seduxen:
ez igaz :D
Viszont kutyából nem lesz szalonna :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 15:26:35

@anti_troll: Azért mert egy biten tárolni tudod a politikai nézetedet.

Ha szerinted a fidesz-kormány pont ugyanolyan teljesítményt nyújtott, mint a szocik, ha szerinted a fidesz ugyanúgy nemzetellenes mint a 23millió románnal kampányoló, dec 5.ei hazaárulást elkövető, külügyi posztra Gönczovát kinevező, az országot, nemzetet és a nemzeti jelképeinket folyamatosan bel- és külföldön gyalázó, MSzP akkor nem tudok rád mást mondani.
Én sem vagyok fideszes, nem is fogok rájuk szavazni, de disztingváljunk már!
Nem kell ide a kuruc-színvonal... (Mellesleg a kurucok legalább tudják magukról, hogy hülyeséget beszélnek.)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.08. 15:33:54

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: minél nagyobb, annál jobb.

@anti_troll: szalonna? pfeeeej, te mocsok antiszemita :))))))

@Jason Bourne: ez a nap kérdése.

elfelejtette 2009.10.08. 15:39:12

@TaTa86.: Ha a Fidesz is ugyanolyan rossz mint az MSZP, akkor ugye nincs tétje annak, hogy most ők jönnek. Akkor lehet nyugodtan érzelmi alapon dönteni, és érzelmi alapon szidni az MSZP-t.

Én azt gondolom, hogy az MSZP kontraszelekciós vezetésénél lehet és kell is, hogy legyen jobb párt- és országvezetés, de a körülmények is változóban. '94-ben megerősödött a baloldal, aztán létrejött egy kétpólusú pártszerkezet, ami most az egyik kiesésével gyakorlatilag automatikusan megszűnt. Simán el tudom képzelni, hogy az elkövetkező jövőben majd, valamikor 1-1,5 ciklus után a Fidesz is szétesik, és több párt lesz ismét, de a régiek, úgy gondolom, nem élik túl a következő évtizedet. Ami a baloldalt illeti, igen, lesznek baloldali pártok, talán ökoszociális vonalon fognak ismét előretörni, de azoknak nem sok köze lesz a mostaniakhoz.

Vége a dalnak.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.10.08. 15:45:06

@TaTa86.:
1. szerintem ne személyeskedj, mert én ezt nem tettem Veled
2.olvasd el mit írtam, szó sem volt kormányzásról, meg kormányról, egyes emberekről írtam
3. Olvasd el az írásaimat, mutasd meg a tieidet, aztán térjünk vissza erre az egybites kérdésre.
www.senkinemmondja.blog.hu

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.08. 15:56:48

@anti_troll:

Most nem Fidesz szülinapja van, 8 év kormányzásuk után.

Majd ők is meg fogják kapni, ha megérdemlik.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.10.08. 16:06:35

Persze értem én. Csak az volt a kérdés, hogy lehetett őket 3*or is megválasztani.
Úgy, hogy nem csak a szocik érdeme volt az biztos.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 16:10:17

@anti_troll: 1) Szerintem elég jól megindokoltam miért személyeskedtem. Hogyha csak indulatból írtad azt, hogy a fidesz ugyanolyan mint az mszp, illetve, hogy megérted, hogy miért szavazott a többség az mszpre, akkor bocsánatot kérek.
2) Ha jól tudom a kormány, azon belül is egyes emberek kormányoznak. Vagyis, ha a kormányról, és egyes emberekről írsz, akkor a kormányzásról írsz.
3) Újfent elnézést kérek. A kommented volt egybites, nem te.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 16:11:21

@anti_troll: "Úgy, hogy nem csak a szocik érdeme volt az biztos. "
Ezzel így már egyet értek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 16:44:16

Nem olvastam még el a kommenteket, de azért fölteszem a kérdést:

Hol van most ez a rengeteg ember, és vajon mit gondolhat a videó kapcsán?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:01:47

@krankenschrantz:

Úgy '95 környékén sétáltam egyszer Óbudán apukámmal - római kori maradványokat akartam kutatni -, még tíz éves sem voltam. A hőerőmű kéményének környékén már akkor is csak viskók, legelő birkák meg disznóólak voltak. Mivel szerettem az állatokat, közelebb akartam menni az egyik malachoz, hogy megnézzem, mire kipattant a mellette lévő "házból" egy cigányasszony - azt se tudtam akkor, hogy az -, és elkezdett ordibálni, hogy szemmel verem a disznót. Meg hogy takarodjunk innen.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:05:48

@Krikri:

Sztálin, Mussolini és Franco is kicsi volt. De önmagában ez azért elég kevés, hiszen rajtuk kívül is éppen elég sok kicsi ember van.;-) Főleg, ha belegondolunk, hogy Kóka és Fletó például magas.:P

spájdernecc 2009.10.08. 17:08:40

@Mj:
csak azt tud
a vodocska hordozza a nagy szláv mélabút :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:18:43

@Kravver:

Kihagytál egy fontos szót: közösség. És nekem például hiába jó személyesen, rosszá válik, ha a többieknek rosszul megy. Éppen azért, mert nemcsak individualista vagyok - egy szinten mindenki az -, hanem mert felelősséget érzek a közösség iránt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:19:23

@spájdernecc:

Ha a vodkára gondoltál, én inkább vidám leszek tőle.:)

2009.10.08. 17:26:59

Tudjátok, nekem ezekröl a képekröl eszembe jut anno nagyapám mondása--" tudod ezek lehet hogy mind rendes embernek hiszik magukat, de az ilyen rendes emberek már megloptak és az ilyen rendes emberektöl, már kaptam tetüt , meg bolhát is" De hogy, a kört bövitsem, ez jellemzö ám a 20 éve hatalmon lévö tolvaj és hazudozó politikai elitre is! Pártoktól és személyektöl függetlenül, ugy általánosan--igaz!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:27:00

@anti_troll:

Mármint hogy neked ugyanolyan komcsik, mert a '80-as évek végén beléptek páran, hogy közel legyenek a tűzhöz. Engem nem a szimpla párttagság érdekel, hanem az, hogy annak keretében mit csinált az illető.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:28:20

@TaTa86.:

Náluk - kivéve a keletnémeteknél - nem is volt szovjet megszállás, úgyhogy könnyen nevezik el az utcákat is a Vörös Hadseregről.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 17:28:33

@Mj: lehet némi tudatmódosító+agitprop szórólap+vodka keverékkel lett dúsítva :) ne feledd, az ellenség padsoraiból is felhangzanak a vádak olykor-olykor :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:33:28

@anti_troll:

"Ugyanolyan hatalom és mutyiéhes emberek ülnek a Fideszben is, mint akármelyik más pártban."

Egy politikustól elvárom, hogy törekedjen a hatalom megszerzésére, hiszen annak a gyakorlása a munkája. Persze a legtöbb esetben a hatalom negatívan hat a pszichéjükre, ami maximálisan rossz dolog, de ez már az okozat. A mutyizás, lopás is sajnos egyre általánosabb jelenség, ami egészen a Jobbikig elér, viszont ne felejtsük el az arányokat sem. Ma szerintem boldogok lennénk a kajaibrahimos, vegyépszeres, ezüsthajós botrányokkal.
És ezek még mindig nem a lényeg, ugyanis az szerintem az ország helyzetének jobbá tétele. Én ennek alapján is szoktam mérlegelni.

wladyslawsky (törölt) 2009.10.08. 17:33:36

a második videó aláfestőzenéjének kifejezőbb lett volna mondjuk chris rea-tól a road to hell...

Tündér_Lala 2009.10.08. 17:37:33

@Mj:
A bátyám napi 12 órai munkával éppen hogy el tudta tartani a családját. Megpróbált belépni a pártba (nem értettem egyet, bár akkor sokan gondolták úgy, hogy belülről talán lehet tenni valamit) , hátha akkor jobb lesz. Nem lett. Mondták, ha munkásőr lennél...
De arra már nem vitte rá a lélek. Aután diszidáltak. Akkor ő most kommer ?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:44:22

@Tündér_Lala:

Miért lenne az? Maximum anti_trollnak.:P

spájdernecc 2009.10.08. 17:51:58

@Mj:
van az a mennyiség, amely már elszomorít :)

spájdernecc 2009.10.08. 17:54:38

@Tündér_Lala:
a 850 000-ből volt kb 700 000 ilyen
a többi hithű

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 17:56:29

úgyis hiányolta 1-2 illetékes a humoros megközelítést a kommentjeimből, ám legyen :-)
nézegetve Botoxovát, meg az ünneplő születésnapos jónépet, beugrott, hogy egy video tökéletesen ideillik, előadó Eric Cartman :D www.youtube.com/watch?v=sTFri-ZyMu8

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.10.08. 18:07:06

@Mj: "Egy politikustól elvárom, hogy törekedjen a hatalom megszerzésére, hiszen ..."

Ha hatalomra kerül, akkor már boldog leszel, ha csak fele annyit lopnak?
Jól mondod, az ország érdekében kellene tevékenykedniük.

Le kell sajnos azonban rombolnom benned, és a Fidesz szimpatizánsoban is azt a tévhitet, miszerint a Fidesz "inkább nézte a polgárok érdekeit mint az mszp"

Tudom hogy nehéz elfogadni, de a rendszerváltás óta is, minden politikai párt ( a parlamentben)
magasról leszarta az állampolgári érdekeket. Mindig, mindenki a saját, jól felfogott, rövidtávú céljai érdekében tevékenykedett.
Lehet köpködni, meg szidni, mert nekem nem szimpatikus a Fidesz (sem), de ez szerintem akkor is igaz.

Tündér_Lala 2009.10.08. 18:10:33

Ha nem vagyunk naivak, le kell szögezni, hogy a demokráciában azért éri meg politika közelbe kerülni, mert a mutyi megy. (mindenhol) A haverok kapják a zsíros megrendeléseket,akik ez meg is hálálják.
Ennek az szab határt, hogy az adott párt hosszú távra tervez és ha nem az ország érdekében cselekszik vagy túl sok pénzt síbol el elzavarják a hatalomból. Ezért nyugaton a felsővezetésben le szoktak mondani ha kiderül a disznóság, mert a pártjukat így mentesítik a negatív hatásoktól. Ma egy Széchenyi nem tudna érvényesülni, mert képtelen volna egy ilyen az érdekhálózatot működtetni.
Mi annak alpján tudunk választani közülük, hogy melyik hagy bennünket legalább alapszinten létezni. Más szavakkal melyik képes az érdekhálózatát úgy működtetni, hogy maradjon anyagi erő az ország előrehaladására és a parasztok (ezek mi lennénk) életére és reprodukálására. Fontos, hogy a vezető morálisan nem vagy alig támadható személy legyen, mert különben képtelen határt szabni az emberek kapzsiságának.
Kicsit cinikus, de főbb vonalakban igaz (azért reménykedek benne, hogy valamennyi jó szándék is szerepet játszik a történetben)

Tündér_Lala 2009.10.08. 18:19:29

@anti_troll: Szerintem inkább nézte az emberek érdekeit, mert hatalomban (életben) akart maradni. Ha az országot csődbe viszi valaki, az embereket tönkre teszi akkor 10%-os vagy még kissebb párt lesz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:20:59

@anti_troll:

Nem, nem leszek boldog, ha csak fele annyit lopnak, és közben nem tesznek semmit az ország érdekében. A részmondatok között tehát nem vagylagos a kapcsolat, hanem mind a két feltételnek teljesülnie kell.
Nekem nem pusztán a polgárok érdekei a fontosak, hanem az ország érdekei, amibe természetesen a polgári társadalom is beletartozik. Eddig úgy látom, hogy az MSZP kevésbé tett az országért, a Fidesz pedig inkább, még akkor is, ha tényleg csak kizárólag rövidtávú érdekei alapján cselekedett.
Oké, szerinted igaz, én meg máshogy látom. Például a szimpátia-antipátia-tengelyt meghagyom más témáknak.

dr.justice 2009.10.08. 18:21:05

Don't look so surprised
Happy birthday...fucker
Blow that candle out,
Were gonna kick you

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:22:05

@Tündér_Lala:

Ezzel gyakorlatilag teljesen egyet is tudok érteni.

abandi 2009.10.08. 18:24:07

Elöljáróban leszögezem:
Nincs jó kedvem!
Ezek a nemzetközi helyi-közösségellenes-cionisták bevégezték a parancsot.
Gyönge 20 év alatt teljesen taccsra vágtak bennünket!
Híd-út-röptér építéssel is iszonyú károkat lehet okozni...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:44:24

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

"KK: És olyat nem hallottál, hogy valaki a közügyekért dolgozik? Azért, hogy az országon segítsen?
SZI: Ilyet nem. Ilyenre az elmúlt 15 évben nem volt példa."

Szerintem nem humoros, de lehet, hogy csak én nem értem Botoxék humorát.:-/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 18:45:52

@Mj: hát nem is humornak linkeltem. jelzésértékű volt már akkor is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:46:55

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Te nem annak linkelted, azt tudom, csak Ildi reakciójára figyeltem föl.:-/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 18:46:58

@Mj: ja már leesett, Botoxildike gondolta, hogy ez vicces. Neki lehet hogy az. nekünk nem.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 18:48:30

@Mj: sose baj az. a lényeg, hogy legalább leesett :-) e posztban szereplő "hőseinknek" még nem esett le...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 18:49:46

@wladyslawsky:

Hát a Beautiful Day az MSZP-s táblalengetéssel kombinálva rettentő durva...

Laibach 2009.10.08. 18:56:53

Bocsi az off-ért!!

Utcai harcosok kaposvári selejtezője:

www.mno.hu/portal/668443

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 18:56:56

@laspalmas: kicsit módosítani kell rajta, és máshogy lesz durva, némileg módosított castinggal még nagyobbat ütne :-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 18:58:21

@Laibach: azért az is üt, hogy az Oktatókórházba szállították a sérülteket. Ha sikerül, megmentik az életüket, ha nem, hát holnap reggel anatómia gyakorlat lesz úgyis...

abandi 2009.10.08. 19:01:41

Köszönet a trágár kínainak:
m.blog.hu/re/reakcio/image/0905/sajtofeszt/i20090523sajtofeszt%20224.jpg
A sas lecsap...
És még ő a "nemlopottsemmit", főideológus...
Na, majd belinkelem a Kurucra is...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:02:01

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

És ebben az a legnagyobb gond, hogy most is ők kormányoznak.

abandi 2009.10.08. 19:19:22

@Mj:
Étkkezőben a helye!
Majd decemberben a karácsonyfa tetején...
még az ajándékozást is megússzuk!
Éljen a dzsídípí!

szabogyula 2009.10.08. 19:27:59

Annyi bajuk van , erre még a Kolompárt is egy újabb 145 milliós sikkasztással gyanúsitják ! / ez már a harmadik / Vérforraló !
nol.hu/belfold/ujabb_vademeles_kolompar_orban_ellen
Van ott egy fotó is ......

abandi 2009.10.08. 19:37:55

Én sem, de jól hangzott nem-e...e?
(Kihúzzuk szerinted a 2010-es választásokig?)

tudi 2009.10.08. 19:40:24

Szemét népség, jellemző rájuk, hogy aki kimondja az igazat közüllük annak a szavait is megmásítják, de mit várunk olyan emberektől, akik cenzorként, kisz titkárként (szép, szidom a bolsikat, miközben anyám majdnem falusi kisz titkár lett, nagynéném meg az iskolában ütőrő vezető vagy mi volt + van egy csomó megmagyarázhatatlan kitüntetése) élték életüket.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 19:48:47

@abandi: dejó, hogy békés a gyomrom, így vacsora után ütött nagyon.

@Mj: igen, és ilyen értelemben várhatóan ők is fognak, az eredeti alapján.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:48:47

@abandi:

Én inkább a rosszul hangzó, de értelmes dolgokat szeretem.:)
Miért ne húznánk ki? Persze az is lehet, hogy holnap becsapódik egy kisbolygó a házunk helyére, vagy leesem a lépcsőn, elvesztem az eszméletemet, és megfulladok a nyelvemtől, de szerintem jó esélyem van arra, hogy kihúzzam még egy pár hónapig.:)

Plutonic 2009.10.08. 20:03:24

@laspalmas: @wladyslawsky: Az úgyis egy kurváról szól. :))

@anti_troll: Szalonna nem lesz, az igaz, de ha elég éhes vagy, azt is megeszed... :))

abandi 2009.10.08. 20:12:10

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
A képet elmenteni, az antipelisztaltikust visszafogni!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 20:31:37

@abandi: megvolt már, tervezem a Múmia ismét visszatér c. filmet, abban felhasználom úgyis :-)
@Mj: ilyen olcsón nem úszod meg, hiszen mail ment :-) mostmár a halotti bizonyítvány se ment meg :-)

abandi 2009.10.08. 20:41:03

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Menthetetlenül hülyefocisták...
Se tudás, se esély!
Csak a vak szerencse....

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 20:47:55

@abandi: pénteken a digók ellen kiderül, mennyi volt abból tudás és mennyi a szerencse. de nagy szó, hogy eljutottak egyáltalán idáig.

"G"-pont 2009.10.08. 20:59:11

A parlament "drága" anyósát ne bántsuk,mert ő már védett korban van,/esetleg + módon félre értené és tovább visítozna/de a megmaradt bolsi bagázst egyenként tolatnám hátulról min. 3 kancigánnyal.A kolompár meg prezentálhatná a hozzávalókat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 21:06:06

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: @abandi: Én láttam a meccset lőttünk két szép gólt meg kaptunk két szép gólt,meg mindkét csapat eladott egy csomó labdát.

==T== 2009.10.08. 21:07:54

@Nzoltan: Ezért kellene kicsinálni őket, ha meglesz a jobboldali 2/3. A nemzt érdeke fontosabb a nyugat fejsimogatásánál.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 21:18:19

@==T==: Sajnos demokrácia van ez azt jelenti hogy a bűnözőknek jogaik vannak,Meg persze pénzük ügyvédre.Vajon honnan?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 21:46:53

@Tigeri: ez önmagában nem lenne gond (mmint hogy a bűnözőknek jogaik vannak). a gond inkább az, hogy egyes rétegeknek CSAK jogaik vannak, másoknak pedig CSAK kötelezettségeik. Részben ebből adódik az is, honnan futja egyes rétegeknek ügyvédre

abandi 2009.10.08. 21:59:36

@Tigeri:
Hozzám ne dörgölődz,... magyarfoci ügyben sem, mert ezek a kis kurvanyázó-tetkós-pircinges anyabaszó kölökgecik, valami focipedofiliát váltanak ki a maradék szotyi/tökmag kedvelőtől!
Hogy otthon megmagyarázzák a sok lehullot nyálas héjmaradékot...
Picsábamán! (Ha jól hallottam, akkor még az edzőjük is esélytelen senkiknek nevezte őket az talján-sémi turhával szemben...)

Izrael Kapitány 2009.10.08. 22:11:03

@ostoba 8o: ROTFL! Ez az év fotója!:DDDDDDDDDD

abandi 2009.10.08. 22:19:20

@Izrael Kapitány:
No, akkor visszatérve a valóvilágba:
Merre menetel szabálytalanul az a maradék genetikai korcs?
Üdv.:
Kőszállító pótos kamazos
(nem a'orbány szölöbányászatábul, hozott anyagbul)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:21:32

@abandi:

Nem terelek, inkább nem tetted fel jól a kérdést, ha rosszul asszociáltam. Akkor most én kérdezem meg: mire gondoltál?

bonabear 2009.10.08. 22:27:17

"A mutyizás, lopás is sajnos egyre általánosabb jelenség, ami egészen a Jobbikig elér, viszont ne felejtsük el az arányokat sem. Ma szerintem boldogok lennénk a kajaibrahimos, vegyépszeres, ezüsthajós botrányokkal."

Az arányokról csak annyit, hogy a mai Magyarországot olyan szinten átszövi a korrupciós háló, hogy az már nemzetgazdasági szinten is erősen megjelenik. Egy vegyépszeres/ezüsthajós botrányt észrevehetetlen nemzeti szinten (nyilván politikailag nem az). Elég nézni a híradókat (most már a csigakettőt/retekklubot is!) és látható, hogy milyen nagyságrendű a korrupció.
Persze "jogállamban" ártatlanság vélelme van, szóval ezek az ügyek csak pletykák...
Meg nemzetgazdasági szinten is túl sokat/rosszul költünk a nyugdíjasokra, meg segélyesekre. De a választásokkor ők a célcsoport.
Sok dolog miatt nem szimpatikus a Fidesz, de ők legalább ezeket a választókat nem preferálták. El is bukták mindkét választást ez ellen a csapat ellen...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:30:44

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én már annak is örülök, hogy idáig eljutottunk, úgyhogy holnap is szurkolni fogok majd.:) Viszont a csehek elleni két gól elég szép volt szerintem, hozzátéve, hogy nem valami nagy zseni a cseh kapus.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:48:34

Csak én nem tudok kommentelni a hülye szülős poszthoz, vagy mindenkinek azt írja ki, hogy "A bejegyzés nincs megjelentetve. Nem fűzhető hozzá komment"?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:51:22

Hoppá, ezt tényleg levették. Pedig szerintem nincs igaza Beosztottnak, a kislány nem is netezik valószínűleg, a szülei meg azt mondanak el neki, amit jónak látnak.

f.m.j. 2009.10.08. 22:51:33

@Mj:

jaja, valami gáz van, vagy átírja, vagy levetették vele, vagy csak simán rohad a rendszer :)

f.m.j. 2009.10.08. 22:52:25

szerintem ezt sose tudjuk meg...

f.m.j. 2009.10.08. 22:54:05

és tényleg senki nem a kislányt bántotta, hanem a szülők felelősségét feszegették, lehet, hogy ők szóltak egy kis perrel fenyegetve?

ezek szerint Mo-n ez veszélyesebb téma, mint a politikusok ganézása?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:55:49

@mókusfüles bukósisak:

Levették, ez tuti. Persze ettől még fél óra múlva lehet, hogy visszakerül, mert normális esetben elég csak a füleken állítani, pl. publikusról privátra.
Laspalmas, megmondanád esetleg a miérteket?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 22:55:51

@Mj: szépek voltak a gólok, a cseheknél meg a hosszabításban mintha pályára lépett volna Fletó, olyanok voltak, visszanézve a meccset. Ettől függetlenül, a világ legjobb 8 csapata közé kerültünk, ami nagyon nagy szó. Remélem megérem, amikor a nagyválogatott is képes lesz erre újra :-)
Jó, ez az utolsó mondat nagyon arra hajaz, mint anno a reklámban: "János vagyok, 46 éves, és újra képes a szexre" :D

f.m.j. 2009.10.08. 22:58:15

@Mj:

én aszittem átírja, de változatlan formában visszajött :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 23:02:14

@mókusfüles bukósisak:

Jesszus, micsoda összeesküvéselméletek xD

Észleltem egy helyesírási hibát, és gondoltam kijavítom, mielőtt MJ szól, aztán vázlatban maradt. Sorry :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:02:30

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én már az első meccs 3 kapott gólja után nem számítottam semmi jóra, ehhez képest meg ugye csak pozitív csalódás érhet.:)
:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:03:08

@laspalmas:

:D Na, már én is kezdek felületes lenni.:) Mi is volt az a hiba?:P

f.m.j. 2009.10.08. 23:04:21

@laspalmas:

konspiráció áldozatai vagyunk, vagy az akarunk lenni, már eccerűen erre áll az agyunk... :)

abandi 2009.10.08. 23:04:26

@Mj:
Ebben a blogban, a számonkérés dokumentálása a jelszó....ha jól értelmezem.
Tudtam, hogy szocion-töri/poli-szedálást folytatsz itt, mint "kezdő ápoló"!
Beszélgessünk...
(Éngömet hajszolnak némi gondolatok,
estve....)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:06:35

@mókusfüles bukósisak:

Pedig rólam egy dolgot biztosan lehet tudni: kimondottan nem szeretem az összeesküvés-elméleteket.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:11:15

@abandi:

Nagyon haragudnál, ha ismét azt mondanám, hogy nem teljesen értelek?:) Igen, szeretem a törit, hajlandó vagyok politikai vitákba is bonyolódni, de nem mindenkit szeretek megnyugtatni, pl. Kravvernél egyáltalán nem ez a célom.:) És mik lennének azok a némi gondolatok?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:26:45

@Mj: jó, azért amikor 30 méteren át vezette a labdát a hondurasi akkor megállapítottam, hogy ezért a Bohócligában is kirúgnák a csapatot, kezdve a komplett védelemmel. AHHOZ képest már-már isteniek :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:28:14

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Azért mondom, hogy örülök, hogy nem láttam azt a meccset. Mert sok hajam van, de lehet, hogy mind egy szálig kitéptem volna, azt meg már ugye mégsem kellene.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:30:02

@Mj: igen, az határozottan ártana a szépségednek :D azért a Bohócligán szocializálódott, Sensei-t is hősnek tartó énem is meg-megállt azon a meccsen egy miafaszra :D

Arszák 2009.10.08. 23:31:46

De most komolyan, ki az az istenverte rohadt állat, aki bármikor is támogatta az emeszpét?

abandi 2009.10.08. 23:32:11

Jaj...fájt, de már elmúlt, kedves-aranyos !
Virtuális-állatkertszelidítő...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:41:50

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Eggyel több ok, hogy most se nézzem meg.:) Mondjuk az se volt teljesen egészséges, hogy október 6-ika éjjelén, egy házibuliban elkezdtünk páran Újpest-Fradit nézni.:) (Szerintem már az se teljesen helyénvaló, hogy valaki képes október 6-án házibulit tartani.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:43:00

@abandi:

Kár, pedig szívesen elbeszélgettem volna veled is.:) De azért kösz a jelzőt.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:50:19

@Mj: ha a házigazda nem érintett nép tagja, akkor akár helyénvaló is lehet, de valóban nem szerencsés gyásznapon bulizni. Azért az Újpest-Fradit házibuliban nézni az már nagyon sick'o :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:00:45

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Magyar a srác, az egyik lakótársa ki is rakott egy enyhén hibás tablót a tizenhármakról laptopháttérnek - Nagy Sándor és Leiningen Károly szerepelt rajta -, de hát a szülinapja előrébbvaló volt.:-S Hát ha még elmondanám, hogy mit kapott szülinapra, és mit csináltak vele.:D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 00:07:41

@Mj: rosszul indul :-) lehet ezt már inkább személyesen, mert még a napiszart is megszégyenítheti :D

beleszolok 2009.10.09. 00:28:17

kolorbános kép büntet. Törpe vasszeg. :-)

f.m.j. 2009.10.09. 09:37:47

Egy a lényeg: reméljük, hogy az utolsó boldog szülinap, de én picit tovább reménykedem, hogy egyáltalán több szülinapjuk ebben a büdös életben soha nem lesz... :)

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.10.09. 09:45:28

Jó poszt, köszönjük! Szerintem a legmegdöbbentőbb az a kijelentés volt, hogy az elmúlt húsz évből tizenkettőt ők kormányoztak. Ezt mindenki tudja, de így hallani... elég durva... Szerintem nem nagyon kellett volna felemlegetniük:)

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2009.10.09. 13:46:07

Élt 20 évet, meghalt végelgyengülésben.
Béke poraira.
Fel, támadunk!

asz_tapasz (törölt) 2009.10.11. 00:23:23

@anti_troll: köztudomású=megírta a nészabóság?

asz_tapasz (törölt) 2009.10.11. 00:25:20

@anti_troll: viszont polgár=/=állampolgár, ezt én mondom.

Zia1 2009.10.11. 16:33:32

Hatásos csoport kép

2009.10.11. 21:26:28

Juhász Feri jó pasi, a többi mehet a levesbe...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 23:57:15

@Letícia-Charlotte in SBp:

Valaki régebben említette, hogy az SZDSZ-es Gulyás József is jó pasi. Még eggyel több ok, hogy ne ebben a szakmában dolgozzon.:P Még a végén csak azért hinnének neki, mert nem olyan bűn ronda, mint Lendvai elvtársnő.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.12. 00:16:23

@Mj: ez önmagában is elég ok lenne a szavahihetőségre azért, valljuk be. nekem Botoxildiről a Múmia című film ugrik be, bár kétlem, hogy Imhotep érte kockáztatta volna a szentségtörést, mely átka bebörtönözte évezredekre :D

@Letícia-Charlotte in SBp: Hunvald is jó pasinak néz ki sokak szerint, mégis csaj lesz belőle, érzem :-) Szinte hallom is az új nevét: Orsós Dzsennifer :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 01:08:47

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Van, akinél elég ok sajna, tapasztaltam sokszor.:-/ Nekem Botoxildiről Lenin bebalzsamozott, de még így is bomló teteme jut eszembe.:-S

Nemrég találtam, szerintem nemsokára inkább ilyeneket kíván magának a zárkatársak helyett.:)

iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=113705808&userID=10650495

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.12. 01:15:35

@Mj: vagy a Mortal Kombatból Scorpion, amint leveszi a maszkot fejbőrrel együtt, és előkerül a vigyorgó koponya... a kép naygon fájdalmas... amúgy mailment közben.

ja és még egy dolog eszembe jut Botoxildiről... TARKÓLÖVÉS! :D

2009.10.12. 07:46:25

@Mj: Juhászban van élet, a Gulyás gyerek olyan merengő alkat...nekem uncsi...:D

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Hunvald sosem tetszett..olyan jól fésült taxisofőr feje volt mindig...úgy nézett ki, mint egy szélhámos..;) És valóban, csórikám...nem tudom meddig tudja majd a hátát fedezni...

süti beállítások módosítása