Skip to content


       Szűrés lista

Retkes olajfa

Lassan már a csapból is Orbán Viktor folyik ki, tegnap este a pofátlanja már Kálmán "Domina" Olgával akasztotta össze a bőrkorbácsot az ATV-n 40 percen keresztül. Szegény balos nézők biztos azt hitték, hogy már péntek este 8 óra van és a Hír TV-re kapcsolták véletlenül, a szerkesztők helyében egy ordító nagy villogó feliratot játszottam volna be 5 percenként, hogy "Figyelem, Orbánveszély! Csak saját felelősségére nézze tovább!"
Érezték is az ATV-nél, hogy ez így durva orbánadag lesz, Orbán után gyorsan be is hívták Debreczeni Józsefet és Giró-Szász Andrist, hogy elemezzék, mit is mondott Orbán.

A "Nagy Orbán-offenzíva" mellett a "kicsik" nem nagyon tudtak labdába rúgni, Retkes Attila SZDSZ-es elnök is csak a Népszaváig jutott.

A szokásos ballib frázisokat hiba nélkül mondta fel:
"Az SZDSZ-nek nem lehet más célja, minthogy a következő ciklusban is legyenek parlamenti képviselői, önálló frakciója."
"Óriási az MSZP, az SZDSZ és az MDF felelőssége hogy megőrizzék a harmadik köztársaság értékrendjét."

Ami viszont újdonság volt, hogy bedobta Bokros Lajos nevét, mint aki kívánatos lenne az MSZP-SZDSZ-MDF közös miniszterelnök-jelöltjének.


"Az MSZP, az SZDSZ és az MDF, e három, az európai értelemben vett demokratikus eszmeáramlatokat többé-kevésbé lefedő párt felelőssége abban áll, miként tud a maga önfeladása nélkül Orbán Viktorral szemben egy komoly, közös jelöltet állítani. Jelen pillanatban egy ilyen személyt látok, Bokros Lajost. Az ő gazdasági szakértelme, józan, demokrata hozzáállása alkalmassá teszi arra, hogy reményeim szerint 50 százalék fölötti, de reálisan inkább egyharmad fölötti eredményt elérjen."


Elég erősen meg kell kérdőjeleznem, hogy Retkes Attila ismeri-e a magyar választási rendszert, mert amit mondott, annak se füle, se farka.

A országgyűlési választáson, a szavazófülkében, tollal a kezünkben ugyanis sem Orbán Viktor, sem Bokros Lajos nem nevével nem találkozunk. Nem tudunk szavazni sem Orbán Viktorra, sem Bokros Lajosra. A szavazófülkében az adott választási körzet egyéni jelöltjeire és az országos területi listákra szavazhatunk. Lassan mondom, hogy Retkes is megértse: Helyi jelölt, országos területi lista.

Mivel közös listát nem terveznek állítani, így a három pártnak külön-külön kellene elérnie a 5%-os választási küszöböt, ami valljuk be, roppant esélytelen. Akkor hogy tudná az Olajfa-Bokros megállítani Orbán Viktort? És hogy tudna 50%-ot, de legalább egyharmadot elérni? Vagyis Bokros, mint közös kormányfő-jelölt, hogy hoz össze legalább 120 mszp-s, szdsz-es, mdf-es országgyűlési képviselőt?

Sőt! Tegyük fel, hogy jövő februárban már akkora lesz a ballib pánik (Jön a Zorbán! Kikiáltja magát Orbánia királyává!) hogy a 3 párt közös listát állít, (a magyar olajfa) akkor ennek a közös listának 15%-ot kellene elérnie, hogy érvényes legyen.


"1997. évi XCVI. törvény
az országgyulési képviselôk választásáról szóló 1989. évi XXXIV. törvény módosításáról

A közös lista, illetôleg a kapcsolásban részt vevô listák nem kapnak mandátumot, ha az országosan összesített érvényes szavazatoknak legalább tíz százalékát, kettônél több párt által állított közös, illetôleg kapcsolt lista esetében legalább tizenöt százalékát együttesen nem érték el. E vonatkozásban összesíteni csak az ugyanazon pártok által, azonos módon összeállított közös, illetôleg kapcsolt listákra leadott érvényes szavazatokat lehet."


Vajon miért is adna az MSZP a kevés befutó országos listás helyekből az SZDSZ-nek és az MDF-nek, akik amúgy nem érnék el önállóan az 5-5%-ot? Amikor már hónapok óta tart a "trancsír" a "jó helyekért" az MSZP-ben, ami izgalmasabb bármelyik trash-reality-nél?

Ebből történelmi vereség lesz, a varsói gyorsba már pakolják a szenet ...

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr51517304

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyorshírek 2009.11.12. 10:00:03

A választójogi rendszer átalakítását szorgalmazza az LMPA határon túli magyarok mellett a Turing-tesztet sikeresen teljesítő mesterséges intelligenciák számára is korlátozott, ám politikai jogokkal együtt járó állampolgárságot biztosítana az LMP. A pár...

Trackback: Hároméves terv 2009.11.11. 11:53:25

Kezdjük a jó hírrel: Orbán nem akar a Jobbikkal koalára lépni. Igaz, ezt mondták Torgyánról is, de hát legyünk optimisták :-) Az mindenesetre látható, hogy egyre inkább arra játszik, hogy a FIDESZ tűnjön a középnek, és az MSZP meg összemosva a Jobbikka...

Trackback: Szerencséje, hogy nem én voltam a riporter 2009.11.11. 10:46:32

  A kiemelkedően felháborító videó itt elérhető:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.11. 10:25:07

hihetetlen kerem szepen.
ciganyos post nem lesz ma? lenne ra ok...

eszkep 2009.11.11. 10:34:51

Én maximálisan támogatom az MSZP-SZDSZ-MDF közös listát!
Így egycsapásra három - igen kártékony - párttól szabadulnánk meg... Merthogy ezek összesen kapnának max. 12%-ot pártlistán, ahhoz nem kell nagy jóstehetség.

mind2 (törölt) 2009.11.11. 10:40:28

Mondjuk én már azon is csak nevetek, hogy a nemlétező pártnak van frakciója, ami külön életet él, vagy nem is tudom mit csinál, mert a nemlétező párt nem dirigálhat a frakciójának.
Ha szerencséjük lesz, a családtagok majd szavaznak rájuk.
Miért van olyan érzésem, hogy egyre több embernek csak a mentelmi jog miatt kéne a hely ?
Anélkül Ibolyát is kiperelnék a kosztümjéből. Mint ahogy ki is fogják.

minimalista 2009.11.11. 10:41:16

Fogalmuk sincsen a valós helyzetükről, teljesen elzárkóznak az objektív, empirikus megismeréstől, új világot kreálnak maguknak, mert a valóság számukra már nem létezik - visszafordíthatatlanul összeomlott. Talán soha nem is létezett. Inkább.
Gyönyörű példája volt ennek "másképp látásnak" lendvai "bebábozódottimádkozósáska" ildikó ma reggeli nyilatkozata az mtvben. Egy mosópor-reklámnak nagyobb igazságtartalma van mint ennek a "lénynek" a félrebeszélésében.
Régebben legalább hazudni tudtak, ma már az sem megy nekik.
Nem mondanak semmit, semmit mondanak!

minimalista 2009.11.11. 10:44:08

@mind2:
Igaz is, a tavaszi választások után, 1956 óta a legnagyobb kivándorlási hullámra számíthatunk és a tőkekiáramlás is bőven a szokásos szint feletti lehet.
A sok jó ember...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 10:46:53

"A országgyűlési választáson, a szavazófülkében, tollal a kezünkben ugyanis sem Orbán Viktor, sem Bokros Lajos nem nevével nem találkozunk."

Kivéve persze, ha elindulna egyéni választókerületben :)))

bazze, tegnap este eszembe jutott - kb 9-kor, hogy tééényleg a patás van az "egyetlen függetlennek megmaradt" televízióban, ezért odakapcsoltam...

éppen fiala janika szopkodta - gondolom merő rettegésből - debreczeni józsef faszát. felfordult a gyomrom, gyorsan elkapcsoltam...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.11. 10:50:55

@Seduxen:

Ott a link, megnézheted online :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 10:56:46

@zero: ennyire azért nem érdekel, köszi :))

elég volt nekem este "rettegnem" egy sort: a patás Alkotmánymódosításon töri a fejét, bizony! Tegnap Ő maga mondta, bezonyám! (valami könyvbemutatón járt). Állítása szerint "nincs semmi a jelenlegi Alkotmányban, amit tisztelni lehetne" (ebben monnyuk van igaza, az elmúlt 20 év "átmeneti Alkotmánya" után, talán aktuális lenne egy "friss" :)))

Ja, a legjobban akkor röhögtem (telaviv2 persze), amikor kihangsúlyozták, hogy Orbán a lengyel Alkotmányt tekinti mintának. Igen ám, de annak preambulumában 2X is (asszem kétszer, de lehet, hogy csak 1X??) "hivatkoznak" Istenre. Ezt külön kiemelték... Grat, van is ok a felháborodásra, gondolom már csomagolják a bőröndöket az illetékesek... :)))

hoplita 2009.11.11. 11:05:30

Zero, kénytelen vagyok megint kekeckedni...
Szal, egyéni jelöltre és területi listára tudsz szavazni.
Országosra nem, mert onnan a töredékszavazatokkal osztanak ki mandátumokat.

Egyébként Bokros tökéletes választás lesz ezeknek a seggfejeknek.....köztudottan bomlanak a népek a neve hallatán.:)))

hoplita 2009.11.11. 11:08:26

@Seduxen:
Szerencsére nekem csak a 3 földi kanális van beengedve a lakásomba.
Nem kell nekem átévé, vagy akár ekhó sem ahhoz, hogy biztosan ne az alacsony vérnyomás okozta szövődmények miatt kerüljek tepsibe.:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 11:10:58

@hoplita: na-na, csak óvatosan! lehet ezt ám fokozni: a csatornakiosztás olyan, hogy egymás utánban van: hörtv, atv, echo. na ezen a 3-on "végigzongorázni"... "Az élmény megfizethetetlen" :)

szmoker (Homo Trollicus) 2009.11.11. 11:19:00

""Óriási az MSZP, az SZDSZ és az MDF felelőssége hogy megőrizzék a harmadik köztársaság értékrendjét.""

Kecskére a káposztát? Ráadásul olyan kecskére, amelyik már félig szétmarcangolta azt a rohadt káposztát?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.11.11. 11:19:38

most akkor mindig poszt lesz, ha a csúnya balliberális bácsik szavakban báncsák a Vikorunkat? :DDD

hoplita 2009.11.11. 11:21:15

@Seduxen:
Azt nem mondtam, hogy nem szokott benne részem lenni, csak nem itthon.:)
Itt nálunk - alföldi kisváros - valamikor beengedtek egy kábelszolgáltatót és az mára olyan tarifacsomagokat árul, hogy idiótának kell lenni hozzá, hogy az ember igénybe vegye.
Egyébként is..... a netet százszor többre becsülöm, filmet meg az öcsém letorrentez, amelyik és amennyi csak kell.
A megspórolt műholdas meg kábeldíj pedig jól jön a családi kasszába...főleg, amikor alig van meló.:(
Nem véletlenül tudok én itt kalimpálni reggel-este....na meg éjszaka is.:)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 11:22:11

@mind2:
OFF
Nézd meg majd a mail-ládádat! Írtam (van egy kis félreértés, de észre veszed majd, mi okozta)
Üdv.
Donna

ON

Zigi 2009.11.11. 11:22:22

... a varsói gyorsba már pakolják a szenet." Höhö.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 11:23:00

@hoplita: "Egyébként is..... a netet százszor többre becsülöm, filmet meg az öcsém letorrentez, amelyik és amennyi csak kell."

szeretnék elhatárolódni :))) amúgy meg mi az a "torrentezés", én aztatatat nemtudhassam :))))

hoplita 2009.11.11. 11:24:08

@szmoker:
Mi lehet ennek a harmadik köztársaságnak az értékrendje, amit ennyire őrizni kell?

Mongyuk az elkúrás?
Vagy a következmények nélküliség?
Vajon mire gondolhatott ez a retek...?????

hoplita 2009.11.11. 11:24:54

@Seduxen:
Én meg az öcsémet nem ismerem...:)))))))

Taktikai Atompingvin 2009.11.11. 11:24:57

Egyébként a lengyel modellnek is a része volt, hogy az utódpárt összebútorozott a liberálisokkal nem? Jó tudni hogy valami jobb felé haladunk.
@Seduxen: Pakoljanak csak, menjenek Isten hírével :)))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.11. 11:25:41

@hoplita: Ezt nem értem én sem. A megmaradt szoci szavazók (MDF meg szadesz fanok ugye már csak a szűkebb családból kerülnek ki) pont az a kategória, akik frászt kapnak Bokros Lala nevétől. Mer az ugye egyenlő csomag, ami továbbegyenlő szopás. Most akkor kire szavazzanak? A bazi nagy oboára, vagy a Sátánra? Egyikre sem, el se fognak menni, Orbi meg fehér paripán lovagol be a Parlamentbe a biztos 90%-ával (a Jobbik meg a maga tízével).
Szuper terv, nem mondom, támogatom.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 11:26:52

@hoplita: én tudom-én tudom!!

természetesen a megalkuvás nélküli harc a rásszizmus-ántiszemitizmus-kirekesztés ellen. amiről - természetesen - orbán viktor tehet (sponsored by botoxléjdi: "Mostantól minden ..... megnyilvánulás mögött ott lesz Orbán Viktor felelőssége")

mit nyertem? :))))

molaris 2009.11.11. 11:27:39

Bokros neve elriasztja még azokat is akik elmennének és eme "óriásokra" szavazna.:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 11:28:05

@Hülyegyerek: Isten látja lelkemet, pár mázsa német brikettel ki is segíteném őket, nehogy itt ragadjon az a szegény vonat :)))

Taktikai Atompingvin 2009.11.11. 11:33:22

@Seduxen: Egyébként te belegondoltál már, mi lesz velünk jövőre? MSZP, SZDSZ, MDF emigrál, a "legszegényebbek" is menekülnek a rásszizmus elől Kanadába, meg mittomén hova. Mit fog mi csinálni ezek nélkül a remek emberek nélkül? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 11:34:15

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: ez esetben mi lesz az államforma? Alkotmányos monarchia? :))))

hoplita 2009.11.11. 11:35:03

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
Szerintem is alacsony lesz a részvétel, ami még jobban be fog tenni a cociknak..
Nem kimondottan szeretek jóslásokba bocsátkozni, de az előjelek azt mutatják, hogy lesznek megyék - '98 is volt, Sz-Sz-Bereg - ahol az első forduló eredménytelen lesz.
Az pedig ziher, hogy 3 párti parlamentet eredményez és katasztrofális maszop bukást.
Nosztalgiázni fognak az EP eredmények után.
Mit mongyak, nem fogok a kardomba dőlni.:)

hoplita 2009.11.11. 11:37:07

@Seduxen:
Egy osztrák festő sikerkönyvét, ami valami harcról szól.:)))))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 11:37:48

@Hülyegyerek: azt hiszem ez esetben én már csak egy korsó sört kérek :))))

forrestg 2009.11.11. 11:41:18

szerintetek miért hivta meg az ATV Orbán Viktort? ijesztegetés vagy kapcsolatfelvétel a várható miniszterelnökkel?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 11:41:31

@Pierre (Bezuhov): Jó napot, Bezuhov úr! Olyan rég írt ide nekünk! Már alig vártuk! De miből gondolja, hogy nekem fáj, ha a "Viktorunkat" báncsák? Bizisten, nekem sokkalta jobban fáj, ha engem bántanak:( Viktor fájdalmát enyhítse kedves őnagysága, a kedves felesége.
Azért van szinte csak "Viktorunk" (baloldalnak, un. közép-jobboldalnak, szadesznak egyaránt), mert már legyalulta magát mindenki érdemleges arc (volt aki megérdemelte, volt akit szimbolikusan "tettek el láb alól" sikeresen), aki eddig szerepelt 20 év alatt a politikai palettán. Nem lesz teljes a felsorolásom, és főképp igen vegyes lesz, mint az ömlesztett leakciózot árú a Tescoban, ahol turkálva lehet boldogan keresgélni egyik zokninak a párját, ócsó bugyit, vegyesen ócsó gatyával párosítva, aztán téli sapkával, kesztyűvel megspékelve a választékot, hozzáadva még egy kis ócsó pólót, nyakbavalót - hát ami köll a népnek, az istenadtának.
Ők voltak: MDF, SZDSZ, Munkáspárt, MSZP, MIÉP, KDNP, Kisgazda Párt (aztán százfelé szakadt - de máma mán nem hasad tovább), Szociáldemokrata Párt (emlékszik még valaki Petrasovics Annára, vagy mi is volt a neve? Hol van már a 20 évvel ezelőtti hó?, Fidesz, Centrum Párt.
Kimaradtak még néhányan biztos a szórásból, de nagyjából ennyi ölég is mára a felsorolásokból.
Kivel lehet ma beszélgetni, ha volna oly szíves és válaszolna erre a költői kérdésre uraságod.
Köszönöm előre is érdemi válaszát.
Donna

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 11:42:08

@hoplita: köszi, de az már meg van otthon. dedikált példány, a nagyfater cuccai között találtam, volt ott még valami "bukósisak"-féle is a villamosművek rónás jelével, meg valami keresztfélét formázó nyakbaakasztható nemistudoménmi (kardokkal, tölgyfalombokkal, meg gyémántokkal kirakva) :)))

hoplita 2009.11.11. 11:42:10

@Hülyegyerek:
Sajnos a Kanadába menekülő "üldözötteket" postafordultával visszakapjuk.
Erről majd maga Kanada gondoskodik.:(

Taktikai Atompingvin 2009.11.11. 11:44:38

@Seduxen: Egy korsót????? Mi van, a válság Nálatok is érezteti a hatását? Mi jó pár üveg orvosságot "megkóstolunk", ha bejön a "vészkorszak" :D

Taktikai Atompingvin 2009.11.11. 11:47:31

@hoplita: Aztán az üldözöttek postafordultával mennek máshová. ha olyan lesz az itteni klíma. Ezt azért lekopogom. :(

hoplita 2009.11.11. 11:47:43

@Hülyegyerek:
Ehhez csatlakozni tudok.
Amúgy sem vagyok éppen absztinens, de egy ilyen "katasztrófa" bekövetkezte jelentősen dobna a környék kocsmáinak a forgalmán.
Már ami engem illet.:)

Taktikai Atompingvin 2009.11.11. 11:49:37

@hoplita: Hát az az időszak lesz a Detox folyosóján kígyózó Hosszú Sorok Éjszakája.
Már ami a maradék pár milliót illet :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 11:50:16

@Hülyegyerek: ez egy régi vicc poénja volt, de mindegy, betudom fiatal korodnak :)))

forrestg 2009.11.11. 11:51:19

Nézzük csak az esetleges indulási lehetőségeket.
MDF-SZDSZ közös lista: lenne benne ésszerűség (így valószínűbb az 5%), de Ibolyka minap nemet mondott (még változhat persze).
MSZP-SZDSZ közös lista: így nem veszne el a pár tízezer SZDSZ-voks, de ez elijeszthet pár MSZP-nénikét, meg akkor befutó helyet kell adni pár SZDSZ-esnek, pedig az most nem jut minden jó elvtársnak sem.
Önálló SZDSZ-lista: biztosan 5% alatt marad.
Önálló SZDSZ-lista, de MSZP-SZDSZ közö egyéni jelöltek: így jutott be az MDF 98-ban (mert listán 5% alatt maradt): ennek van racionalitása.

hoplita 2009.11.11. 11:53:47

@Hülyegyerek:
Már ha lesz még akkorra annyi pénzünk, hogy egy jóízűt ihassunk.....mert ahogy most én is állok anyagilag.

forrestg 2009.11.11. 11:54:53

Önálló MDF-lista: veszélye, hogy 5% alatt marad, de ha bejön (van rá esély: média-támogatás + Bokros mint húzónév), akkor megérheti megpróbálni, mert az plussz 15-20 parlamenti hely a baloldalnak.
MSZP-SZDSZ-MDF-lista: nem valószínű. Ibolykát az eddiginél is jobban hitelteleníti, meg akkor eleve szét kell osztani a listás helyeket, ami most nagy veszekedés. meg mi lenne az MSZP-SZDSZ-MDF-lista programja: csak annyi, hogy anti-Orbán, ami kevésnek tűnik.

forrestg 2009.11.11. 11:57:08

Hadd hívjam fel tisztelettel figyelmeteket, hogy Bokros nekünk valóban riasztó név, de ha figyelmesen olvastok máshol is kommenteket, akkor sajnos Bokros neve sokaknak igenis húzónév. Tényleg sokaknak. Az ő indítása az MDF utolsó esélye az 5% fölé kerülésre: egykori SZDSZ-szavazókat és sok egykori (technokrata, gazdag) MSZP-szavazót is hozzájuk vihet.

Taktikai Atompingvin 2009.11.11. 12:01:24

@hoplita: Na az lenne a legnagyobb kib@szás. Ilyet akkor éreztem utoljára, amikor Gyurcsány lemondott. A haverokkal 2006 óta vártuk, hogy örömmámorban ússzon az ország. Ezt egy félmondattal sikerült keresztbe verni: "Az MSZP keresi keresi az utódját"....

hoplita 2009.11.11. 12:04:51

@forrestg:
Nem a program léte vagy hiánya itt a bibi, hanem amit említettél.
Ezek - mármint a cocik - ölni fogják egymást a biztos listás helyekért, oda nem vesznek be ballasztokat...legyen az bárki.
A másik probléma az ibi és retekpártnál a kopogtatók összeszedése.
Reménytelen, ha nem segítenek a cocik, de most már vannak olyan országrészek, ahol a cociknak is kaparni kell.
Ugyanez vonatkozik az elempére is....ha nincs szervezet, nyista kopogtató.

forrestg 2009.11.11. 12:06:05

@Hülyegyerek: ezzel csak a legmélyebben egyet lehet érteni. Néha még most is mondom a családomban, hogy azt a hírt várom a TV-kben: "Lemondott Gyurcsány Ferenc". Ha nem értik, akkor elmagyarázom, hogy ő most még nem távozott el (lásd Banai vele egyeztet). A rendszer még itt van, uralkodik felettünk és elveszi élletünket.

tudi 2009.11.11. 12:08:16

Ez jó ezek 3-an a Magyar "köztársaság" védelmezői ennél jobb viccet régen olvastam.
Nagyon nyomatja ibike a lalit, talán azért, mert vele biztosított a mdf 5%.

forrestg 2009.11.11. 12:09:22

@hoplita: köszi az észrevételt. Magam is elküldtem egy cikket egy lapnak, de nem adták le. Felfigyeltetek, amikor Ibolyka arra panaszkodott, hogy "rossz az ajánlócédulás rendszer"? Persze, mert neki nincs, aki összeszedje. Ezzel együtt is azt mondom, hogy Bokros megint behozhatja őt a parlamentbe. Meg aztán sokan a TV után szavazni és ott már most hihetetlenül nyomják őket (pl. a TV 2-n).

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 12:09:36

@forrestg: "Ha nem értik, akkor elmagyarázom, hogy ő most még nem távozott el "

A Jó Isten szólna magából! Ámen! (kiemelt hangsúly a mondatban a MÉG szavacskán. Ami késik, nem múlik margójára...))) ).

nyugatioldal 2009.11.11. 12:12:05

Hát én nemtom akkor most ki az ellenzéki és ki a kormánypárt? Egyébként várom az infót majd a központból, hogy akkor az mdf-re vagy az szdszre kell szavaznom, hogy ki ne essen egyik láb se, mer jő a Z0rbán és lesz itt Dunábalövetés.
Vagy elég lesz csak szimplán összecsomagolnom jó előre?

forrestg 2009.11.11. 12:12:33

Arra valahogy egyébként nem figyeltünk fel, hogy talán ez a Retkes-féle szösszenet az elsőt, ahol hivatalosan is szövetségesnek írják le az MSZP-t és az MDF-t. Persze már évek óta tudjuk, kit szolgál Ibolyka, de így leírva, arcba, azért mégiscsak más.
Az se volt kicsi, amikor Herényi "koalíciót" ajánlott a Fidesznek...

forrestg 2009.11.11. 12:15:09

@nyugatioldal: az a szomorú, hogy formáljogilag még az MDF és az SZDSZ is ellenzékinek számít (lásd a TV szűkebb kuratóriumát),ahol így hármójuknak 2/3-uk van... Jog és valóság viszonya...
Amúgy én is kíváncsi lennék, hogy munkahelyi SZDSZ-es kollégáim (van pár) kire voksolnak majd most. De jó lenne tudni... Szocikra? LMP? Otthonmaradás?

Taktikai Atompingvin 2009.11.11. 12:24:34

@forrestg: Teljesen igazad van. Már csak pár hónapot kell kibírni valahogy. És ez a 3 szerencsétlen párt ezzel a néphangulattal indul neki a választásnak....

nyugatioldal 2009.11.11. 12:27:57

@Hülyegyerek: Hát lesz egy szép nagy mocsokszórás itten minden oldalról. Csak győzd követni.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 12:28:47

@hoplita: Ne mondj mán ilyet, Holplita. Kanada az nem rásszistá, vagy mégis? Megéri nekik a postafurdulta köccsíge?.-DDDDD Pedig az nem kevés píz, ugyi, az az Óperencián is túl van?

Higany 2009.11.11. 12:31:17

"Óriási az MSZP, az SZDSZ és az MDF felelőssége hogy megőrizzék a harmadik köztársaság értékrendjét."

ROTFLMAO, ezekről és az értékekről más jut eszembe...

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 12:32:09

@nyugatioldal: Az összecsomagolás mindesetrre nem árt, legalábbis van akinek még anyagilag is megéri a furton-furt való csomagolás, bőröndözés. Próbáld ki, hátha hoz neked is egy kis lét a konyhára:-D

Higany 2009.11.11. 12:34:25

@molaris: A maradék mszp-szdsz-mdf bázis szvsz az ördögöt is (na, nem a patást!) is megszavazza, csak nehogy a zorbán visszajöjjön...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 12:34:46

@Hülyegyerek: "Már csak pár hónapot kell kibírni valahogy"

wehehehe, erről eszembe jutott, hogy a "holnap megjelenő" hövögöben (igen, csókos munkahely, már MA megkaptuk) megjelent az MNV Zrt. "pályázati felhívása", ahol értékesítésre kínálnak "ezt-azt".

VIII. Bezerédi utca - Óvoda
XII. Budakeszi út 48/B (!!!!) - kórház
II. Labanc utca 57. - iroda, raktár, orvosi rendelő, gazd.épület, műhely-udvar, parakoló

kicsit olyan, mint amikor a családi ezüstöt kezdjük eladni, mert "hát azé enni kőőőlll" :)))

nyugatioldal 2009.11.11. 12:36:18

@Doña ¡Cara(mba)!: Aszzem én max a bőröndgyártásból tudnám megszedni magam, mivel az ominózus eus/állami megrendelésekből valamiért kihagytak. Pedig de jó is lenne egy olyan levél, hogy T. nyugatioldal sajnálattal tájékoztatjuk, hogy már annyi közpénzt reformáltunk el, hogy nem tudunk többel mit kezdeni, így postafordultával kérjük adja meg szlaszámát, amire a maradékot utalhatjuk. Tisztelettel: a Zállam.
De nem jött.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 12:36:24

@Higany: "Óriási az MSZP, az SZDSZ és az MDF felelőssége hogy megőrizzék a harmadik köztársaság értékrendjét."

ROTFLMAO, ezekről és az értékekről más jut eszembe...
"

Ne legyél cinikus: a 3. Köztársaság "értékeit" - de legalább is e nagyobb részét - igenis MEG TUDJÁK "őrizni". Már amit még nem adtak el :))))

picur3ka 2009.11.11. 12:45:54

Ah, az MSZP 5%-on, zero, megkoronaztad a napomat, ugy legyen!

Az ertekrendjuket meg labbal szeretnem tiporni, pleeeeeeeeeease....

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 12:50:24

@nyugatioldal: Nekem se. Pedig nekem elég sokat kell ki- meg bepakolnom a bőröndömet, - mint egy helyütt említettem vigéc vagyok - szval sokat kell utazgatni. Állami pénzt még nem kaptam, én tényleg nem értem, miért? Talán majd erősebben gondolkodok rajta és előbb-utóbb csak rájövök, mit baltáztam el:-( Nem-e lehetne-e olyatat csinálni, hogy aki jobbra akar állni, annak jobboldali állam, aki meg balra, annak meg baloldali? A kettő között meg a Nagy Magyar Fal? Hogy egy kis változatosság is legyen már az életünkben, ne csak folyton egyik fizet, másik kap. Legyen már olyan is, hogy másik is fizet és csak akkor kap. Az egyik meg befizet és visszakap (mondjuk jó szolgáltatásokat).

Marcellusca 2009.11.11. 12:55:36

@Doña ¡Cara(mba)!: Hehe!
"Nagy Magyar Fal?" - Nagy Kínai Fal mintájára?
Mer' akkor Hofi jut eszembe:
- Nagy Kínai Fal?
- Mer' a kis kínai meg nem fal!
xD

z666 2009.11.11. 13:00:40

"Óriási az MSZP, az SZDSZ és az MDF felelőssége hogy megőrizzék a harmadik köztársaság értékrendjét."

Na, ezt az értékerndet már megmutatták. Köszönjük, nem kérünk belőle...

mind2 (törölt) 2009.11.11. 13:01:07

@Seduxen: én e pártok eddigi fegyverhordozóinak jobbra csusszanását bámulom ámulva. Még hogy fidesz vezérelt média. Maguktól tekernek ezek, vagy inkább csúsznak a saját nyálukon, egyre látványosabban.
A Retkes meg egy pártmaradvánnyal sem bír, viszont mer nagyot álmodni.
És ha Bokrosra gondolok, a Megváltó nagybajszosra, hát elfog a röhögés. Ezt a kétségbeesett igyekezetet, ahogy mindenki a kegyeit keresi. Kábé mint az óvodában.Lajcsi a homokozó királya, mert egyedül neki van dömpere.:)

z666 2009.11.11. 13:06:24

@hoplita:
"Mi lehet ennek a harmadik köztársaságnak az értékrendje, amit ennyire őrizni kell?"
Mint minden köztársaságnak:
-korrupció; senki sem felelős semmiért; minden felmagasztalása, ami többezer évig negatív dolog volt; többlet jogot az idiótáknak, gazembereknek, s kevesebbet a normálisoknak, stb...

Csak nálunk kicsit nyíltabban és durvábban megy, mint nyugaton...

Véraláfutás 2009.11.11. 13:07:23

"Óriási az MSZP, az SZDSZ és az MDF felelőssége hogy megőrizzék a harmadik köztársaság értékrendjét."

Ez milyen értékekről hebeg-habog?!

z666 2009.11.11. 13:09:04

Az mdfnek azért kinézhet bokrossal az 5%, a hitgyüli + telavivi járatsűrítés hozhat ennyit...

Grafithuszar 2009.11.11. 13:09:55

Látom mindenki a jövő évi parlament összetételét számolgatja, és az MSZP-t már számításba sem veszitek, ami nagy hiba. Az EP-ből fölösleges kiindulni, mert a részvétel sokkal nagyobb lesz a 2010-es választásoknál, és főleg az MSZP szavazók körében. Ahogy a mondás is szól: "Munkásököl vasököl, ha kel odacsap ahova köll".
Szóval nagy csoda lenne ha meglenne a 2/3 a Fidesznek. Ráadásul kalkuláljátok bele azt is ahogy a kampány folyamán MSZP hihetetlenül hatékony lesz (tudják mikor kell befogni a szájukat, és mikor kell kígyót békát kiabálni a másikra), ellenben a Fidesz hibát hibára fog halmozni (Minden hülye megszólal majd, a nyilvánvaló ziccereket meg nem használják ki).

SzZsoel 2009.11.11. 13:18:24

"Az MSZP, az SZDSZ és az MDF, e három, az európai értelemben vett demokratikus eszmeáramlatokat többé-kevésbé lefedő párt..." Ez a kijelentés annyira kínos, hogy inkább egy vicclapra kívánkozik. Egyébként mi az az SZDSZ?

hoplita 2009.11.11. 13:21:02

@Grafithuszar:
Sokkal nagyobb részvétel?
Fentebb írtam, meglepődnék, ha megugraná az 55-ös átlagot.......tartom is.
A Fidesz kétharmada sokunk számára nem is lenne kívánatos.
Nekem a németzsocák, meg a popkornik ne alkotmányozzanak, mert az is felérhet egy őszödi lórúgással.

Taktikai Atompingvin 2009.11.11. 13:22:37

@Seduxen: Csak pozitívan! Jövő ilyenkor az állam játszva visszaszerzi ezeket egy karton cigiért ;)
Avagy Thaiföldön megalakul a magyar kisebbségi önkormányzat....

SzZsoel 2009.11.11. 13:23:27

Ja, amúgy tudomásom szerint Bokros EP-képviselő lett. Nem volna nagy kicseszés a június 7-én tollvonásukkal az MDF-et megtisztelőkkel (amely eredmény elérése érdekében Bokros Lajos gazdasági szakértelmét, józan, demokrata hozzáállását indítói akkor egyszer már igénybe vették) szemben az, ha néhány hónap után hazarendelnék külhonból, hogy még egyszer nekifusson egy olyan emelkedőnek, amelyiken úgysem jut át egyik fent említett párt sem?

forrestg 2009.11.11. 13:24:52

@Grafithuszar: Örülök annak, amit írtál és egyet értek veled. Kampányban sokkal jobbak a kommunisták és nem szabad álmodni aZ EP-hez hasonló elsöprö Fidesz-győzelemről. Valószínűleg az utolsó pillanatban a lakótelepi nyugdíjas el fog menni Orbán ellen szavazni. A Fidesz tényleg vacak a kampányban.

f.m.j. 2009.11.11. 13:25:25

Megnéztem a 40 perces atv-s Orbán faggatást.
NEkem az nem tetszik, hogy mereven elzárkózik a Jobbikkal való koalíció gondolatától. Én nem tudom, hogy jó lesz-e a Fidesznek a 2/3-os többség, de félő, hogy nem lesz meg sehogyse, és akkor még jól jöhetne az a 10%-nyi jobbikos odaszavazás...
és udvarolt az Olgának, akit ez nem hagyott hatás nélkül... :)

SzZsoel 2009.11.11. 13:26:58

Bár, ha jobban meggondolom, nem is hülyeség. Ha mindhárom párt ugyanazzal az arccal kampányol, szerencsés esetben támogatottságuk összeadódik, majd harmadolódik, tehát :MSZP:12, SZDSZ:1, MDF:1%-os jelenleg, akkor az 12+1+1=14, s ebből 14/3= 4,66% jut tavasszal mindegyiküknek, ami sajnos pont nem lesz elég a bejutáshoz. Ámen. :)

forrestg 2009.11.11. 13:27:41

@SzZsoel: Racionális, amit mondasz, de a politikában mindent fölülír a szavazatmaximűálási vágy. Szóval mindenképp Bokros lesz az MDF húzóarca, mert nélküle esélytelennek néz ki az 5%. Vele vszont akár 6-7% is lehet. Kérdés, hogy oszlik meg az ex-SZDSZ-tábor az LMP és az MDF között. Ha Retkesék tényleg mindenhol elindulnak, azzal a baloldal számára értékes voksokat vonnak el a másik két kicsitől.

z666 2009.11.11. 13:28:45

@SzZsoel:
"Az MSZP, az SZDSZ és az MDF, e három, az európai értelemben vett demokratikus eszmeáramlatokat többé-kevésbé lefedő párt..."
Ez így van, tökéletesen lefedik az európai értelemben vett demokratikus eszmeáramlatokat.
Bizony, ez a demokrácia...

forrestg 2009.11.11. 13:31:56

@SzZsoel: Én is szeretek szépet álmodni, de ugye azért azt nem gondoljátok, hogy az MSZp nem jut be a parlamentbe? Már az is nagy csoda, ha csak 15%-ot kapnak. A magam részéről szinte biztosnak tartom a legalább 20%-ukat, de akár többet is. Nézzétek meg reggelente a TV2-be beírt SMS-eket, vagy nézzeteket meg nem kifejezetten jobbos vita-blogokat (pl. az origon). Mindenkit fel kell rázni: hatalmas az országban a Fidesz- és Orbán-gyűlölet. Mindez lesz, csak sétagalopp nem.

f.m.j. 2009.11.11. 13:32:16

Nagyon remélem, hogy az SZDSZ kiesik a parlamentből, és az LMP nevű utódpárt 4.8%-ot kaphat, mert naívak, és jót akarnak :) Szerintem mszp-szdsz-mdf nagykoalíció lesz, A Fidesz meg azon fog munkálni, hogy a Jobbikot kinyírja, és így elveszít egy csomó szavazatot.
Meglátjátok, szépen ki lesz egyenlítve, simítva a látszólagos különbség jobb, és baloldal között. Nagyon nem szeretnék valakik, hogy az egyensúly nagyon eltolódjon...

forrestg 2009.11.11. 13:33:21

@mókusfüles bukósisak: attól még, hogy a Fidesz nem köt koalíciót a Jobbikkal (ettől tényleg mentsen meg bennünket az Ég) még együttműködhetnek 2/3-os törvények meghozásában. Az ne koalíció.

f.m.j. 2009.11.11. 13:36:00

@forrestg:

tehát koalíció nélkül fog együttműködni a Jobbikkal. Így se szebb a leányzó fekvése :) Értem. És te azt elhiszed, hogy a Jobbik ingyér', az Orbán két szép szeméért fog közreműködően segíteni?
Aljasok, ha nem, hülyék, ha igen :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 13:36:51

@mind2: "Lajcsi a homokozó királya, mert egyedül neki van dömpere.:) "

ez kész, ez mindent vitt... itt rángatózok a röhögéstől. elképzeltem, ahogy a Bajuszkirály (amolyan jóllakott napközis alkattal) ül a homokozó közepén, és a nálánál jóval kisebb alkatú (amúgy hózentrógeros gatyában, hülyeszínű pólóban, és szandálban rohangászó) mini gyurcsányt, mini orbánt, mini-vonát elkergeti a halál faszára, de a mini retkesnek, meg mini ibinek odaadja egy kicsit a dömberjét...

weháháháháheeee

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 13:39:38

@mókusfüles bukósisak: kövezzenek meg, de én is udvarolnék Olgát... ööö, izé Olgának. (vagy az "udvarolnék" szavacskát cseréljük ki valami "huncutabbra" :)))

f.m.j. 2009.11.11. 13:43:17

@Seduxen:

el kell ismerni, hogy tényleg helyes nő, ebben nincs is vita, de miért kell mindig "arra" gondolnod?
Oké, hapi vagy, és? :)

Marcellusca 2009.11.11. 13:43:35

@Seduxen: Mongyad ki, vazze!
Blokkolnád! :D
Mer' én is. :DDDD

f.m.j. 2009.11.11. 13:45:46

@Marcellusca:

nem inkább sunáznád, az még hülyébb netszleng :):)

mégis én vettem észre, hogy Olga és Viktor között szikrázott a levegő :):)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 13:46:58

@mókusfüles bukósisak: tessék @Marcellusca: megtette :)))

Lenne azért egy diszkrét bája a dolognak. Mondjuk NARANCSsárga ágynemű lenne az ágyon, és mondjuk "rodeó-szex" lenne a menü: avagy "kutyában" reszelni, és közben véletlenül bekapocslódna a tv, amiből Orbán valamelyik gyűlésen elhangzott beszéde menne. A feladat az lenne, hogy minél tovább maradjak "nyeregben", jihhháááá :))))

Krikri 2009.11.11. 13:47:23

@Grafithuszar: optimista vagy, tény, hogy szerintem is benn lesz az MSZP simán a parlamentben, de a profizmusukat már elvesztették, Gyurcsány óta hibát-hibára halmoznak, az a kérdés hogy ki hibázik nagyobbat, ők vagy Orbánék...
Orbánék is tuti szépen le fogják faragni a szavazótáborukat, ill felélénkítik majd a passzív ellenzéküket.. Egyébként szerintem simán Putyin a példaképe (lehet h nekünk is szükségünk lenne egy jó kis erős kézre csak olajunk meg gázunk nincs hozzá..)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 13:48:27

@Marcellusca: így van, sunáznivaló kis teremtés :)))

de előtte jól "megcápázni" :))

@mókusfüles bukósisak: figyelem, ez is "hülye szleng" :)))

Krikri 2009.11.11. 13:49:00

Egyébként, utolsó posztokban zero és laspalmas is egyre inkább elvesztik az általam eddig csodált hidegvérüket....

f.m.j. 2009.11.11. 13:51:48

@Seduxen:

mi?

de most ebből kiszállnék :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 13:57:53

@mókusfüles bukósisak: ""megcápázni""

ez is szleng. de nem fogom megmondani, hogy mit jelent, nincs az az Isten :)))

Marcellusca 2009.11.11. 14:00:15

@Seduxen: Hehe!
Nem is érti, de azé' .... :DDDD

(Fúúúújjj, de disznók vagyunk! :D)

@mókusfüles bukósisak: Persze, mire a lényegre kerülne a sor, akkor már visszakozol, mi? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 14:02:10

@Marcellusca: ezek szerint Te tudod, hogy mit jelent...

f.m.j. 2009.11.11. 14:04:01

@Seduxen:

sejtem, malacok :):):) de mi máshogy hívjuk, azt meg ÉN nem mondom meg, nincs az az Isten :P:P:P

@Marcellusca:

Csak hogy értsd, én a "sunázásra" értettem, hogy hülyeszleng, a cápázást később írta a Sedu, és nem tévedett, az is egy hülye szleng, ez kétségtelen :):):)

f.m.j. 2009.11.11. 14:05:39

de én mostmár komolyan csak a poszthoz írok.

MInden párt hülye, oszt jónapot! :D

Marcellusca 2009.11.11. 14:06:43

@mókusfüles bukósisak: Tényleg kicsit hülye, de én inkább a kiscsajokra használnám a sunázás kifejezést. :)))

Marcellusca 2009.11.11. 14:07:38

@mókusfüles bukósisak: Na, akkor én is csak a poszthoz: Minden prolimókus bekaphassa! :D

f.m.j. 2009.11.11. 14:11:09

nol.hu/belfold/olaszliszkai_szemtanu__az_elso_rugas_mindent_eldontott

és ehhez mit szóltok?

Ott ül kitakarás nélkül a Szögi Emese, tőle 3 cm-re az apja egyik gyilkosa, jól bírta a kislány, le a kalappal.
És amúgy meg szegény bűnbánó cigányok, hányás már ez az egész, komolyan...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 14:12:23

@Marcellusca: azért sejtegetem, hogy otthon az asszonynak nem mondanánk azt, hogy "szívesen megcápáználak", mi? :))))

asszem megelevenedne egy Csajkovszkij-mű :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 14:17:21

@mókusfüles bukósisak: ehhez hozzá tudnék szólni, de az tuti, hogy moderálásra kerülne...

max annyit: ha el kell döntenem, hogy egy igazságügyi orvosszakértő szakvéleményének lehet -e inkább hitelt adni, vagy az ELKÖVETŐK EGYIK ROKONÁNAK... hm... "nehéz" kérdés...

még a végén kiderül, hogy nem is volt ott senki, szerencsétlen Szögi Lajos, csak kiszállt a kocsiból, és beütötte a fejét az úttestbe... ja, 28X...

kár, hogy nincs már halálbüntetés...

jozicsenko 2009.11.11. 14:18:03

@Seduxen: úristen, vallás! tessék félni, holnap autodafé is lesz, meggyújtuk a fát a lendvaildike mellett???

@forrestg: nála lesz a kassza, nyitni kell feléje - a végén megérjük, hogy Gyárfás új tv-jében, a napkelte2-ben OV lesz az első vendég... ;-)

@mókusfüles bukósisak: Olgával én is szikráznék :-)

jadrano 2009.11.11. 14:23:33

Nos, Kedveseim, ki az a komoly és bátor ember, aki kiismeri magát ezen a minimális, vergődő hármason? Érdemelnek ennyi szót?

Nahát!

2009.11.11. 14:24:39

Bruhaha, összeáll a három bukott looser, és kikiáltják elnöknek az egyetlen embert, akiből aztán tuti, hogy senki nem kér repetát: a koldusbotra juttató csomagjáról elhíresült Bokrost. Ezek miben bíznak vajon? Ha direkt veszíteni akarnának, azt sem csinálhatnák jobban!

2009.11.11. 14:26:03

@jozicsenko: Mellett? Alatta kellene! Hiszen csak seprű kell alá, és már repül!

mind2 (törölt) 2009.11.11. 14:26:27

@Seduxen: örülök kedvesem, hogy megnevettethettelek ( hú, ezt hogy ejti ki aki magyarul akar tanulni ? hihetetlen a nyelvünk .... )
Ja, ülnének a homokozóban és a mini gyurcsány folyton az óvónénihez szaladna árulkodni,hogy ki mit mondott, egyébként meg kádköveket gyűjtögetne, a mini orbán folyton ásna a lapátjával, mert mocskosul szeret bányászni, a mini vona meg elhullott madártollakat tűzne a fülé mögé.... igen csak ibike és kisretkes tolhatnák néha a dömpert, miközben a szigorú tekintetű, dugottnyakú és enyhén pocakos kisbokros szigorú tekintettél figyelné őket.

más.
A Retkesben azt bírom, hogy mindig olyan aranyosakat tud mondani , pl. hogy a Kóka ne gondolja már, hogy az szdsz frakció megszavazza a költségvetést, mert négyen vagy öten nem fogják megszavazni bebeeee, de nem mondja el, hogy kik. Hát ezen behaltam.

mind2 (törölt) 2009.11.11. 14:29:47

@jozicsenko: hagyd már ildit. csak a botox tartja össze :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 14:31:05

tv.gamestar.hu/video/modern-warfare-2-infamy

most szeretném csak igazán tudni, hogy mi is az a torrentezés, ez egy finom kis játék lehet. pláne kirakni a hangot az 5.1-re otthon, hm :)))

reKorrekt 2009.11.11. 14:31:08

"Óriási az MSZP, az SZDSZ és az MDF felelőssége hogy megőrizzék a harmadik köztársaság értékrendjét"

LOLROTFLWÁHÁ
Az anyátok picsáját, azt.

Marcellusca 2009.11.11. 14:54:31

@Seduxen: Hehe!
Gondolom nem Az orléans-i szűz jutott eszedbe. :)
Inkább A diótörő. :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.11. 14:55:57

@reKorrekt: "Óriási az MSZP, az SZDSZ és az MDF felelőssége hogy megőrizzék a harmadik köztársaság értékrendjét"

A harmadik köztársaságnak van értékrendje? Mik vannak! Valaki segítsen már, és mondjon egy ilyen értéket!
Egyébként nevetni kár rajtuk, hiszen ezt a feladatot sikerre fogják vinni. Egy üreshalmaz bármilyen tulajdonsággal felruházható, és ennek megőrzése is triviális feladat.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.11. 14:58:34

@reKorrekt: Na ez vastagbőr!
Elmegy Sólyom is a picsába! Antifák által megrongált Hollán emléktáblát mikor fog koszorúzni? Cigányok által megrongált temetőt, emléktáblát, szobrot? (Pl mondjuk Szögi Lajon emlékhelyét?)
Ja, hogy a gojok már megint másodrendűek?
A csehekbe legalább volt annyi, hogy explicit kimondják, hogy a magyarokat, németeket nem tartják embernek...

Iustizmord 2009.11.11. 15:04:24

egy új Btk-szakasz lép hatályba 2010.05.01-én, melynek szövege így hangzik:

Btk. 139/B.§ Orbán Vikor

(1) Aki Orbán Vikor, és ezzel a Magyar Köztársaság alkotmányos rendjét veszélyezteti, bűntettet követ el és öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Aki Orbá Viktorhoz segítséget nyújt, bűntett miatt kettőtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

A gyanuítás szövege pedig így hangzana:

a Be. 179.§ (1) alapján gyanusítotként hallgatom ki, mert ön megalapozottan gyanusítható 1 rb a Btk. 139./B szakaszába ütköző és az (1) bek. szerint minősülő Orbán Viktorral, mivel Ön Orbán Viktor,s ezzel a a Magyar Köztársaság alkotmányos rendjét veszélyezteti.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.11. 15:05:59

Retkes azt mondta hogy: tititi-tátátá-tititi... tititi-tátátá-tititi... nem köllött volna nekikormányozni a néphegynek.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.11. 15:14:41

@forrestg:

Két legyet egy csapásra tipikus esete. xD

BarneyStinson · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/353-fiat 2009.11.11. 15:26:50

arról nem is beszélve, hogy az mszp szerintem nem fog összeállni a két kicsivel, hanem szépen elfogadja a vereséget és megpróbál felállni utána 4 év alatt. ez az egész már úgyis egy lejátszott dolog. persze azért vicces lenne egy jobbik-szdsz közös lista is :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.11. 15:27:52

@Krikri:

Rossz az idő meg ilyenek.......de majd igyekszünk.

jozicsenko 2009.11.11. 16:20:58

@Iustizmord: végülis, ahol a tojás terrorista segédeszköz, ezen már nem lehet csodálkozni ;-))

jozicsenko 2009.11.11. 16:22:05

@mind2: a botox, a pártkönyv, a LVII párkongresszus bátorító ereje, 2000 fiatal kommunista sikolya és horngyula mászókája, nem?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 16:39:34

@forrestg:
Idézlek: Valószínűleg az utolsó pillanatban a lakótelepi nyugdíjas el fog menni Orbán ellen szavazni. A Fidesz tényleg vacak a kampányban.

Stimmt. Ez jó öreg tapasztalat. Legalább 20 éves...Félő, a Fidesz máris tutira veszi a győzelmet, és nem dob be mindent, MINDENT. Én csak hülyébbnél hülyébb kampányaikat láttam az elmúlt években. Az 1998-as győzelem a volt Bokros-csomag elleni proteszt szavazásnak köszönhető (sztem), meg annak, hogy akkor még volt egy viszonylag ütőképes MDF és a Kisgazdák is hoztak vagy 13%-ot. Vagyis csak MOST, november 11-én, ebben a pillanatban tűnik csak úgy, hogy csont nélkül nyer a Fidesz. DE a Fidesz kampányban olyan cefetül gyenge, olyan "szakembereik" vannak e téren, mintha direkt azon dolgoznának a Fidesz által kifizett zsíros juttatásokért, hogy a Fidesz ne nyerjen (lásd 2002 - annál több ember egy forradalomban sem gyűlik össze, mint mi akkor a második forduló előtt a Kossuth téren. Semmi nem számított, mentünk fel önként vidékről, vittük barátainkat, mozgósítottunk, akit tudtunk, érveltünk - ingyen, meggyőződésből, saját kocsiköltségre Pestre utazni 200 kilométerről, vagy akár távolabbról is, az azért már jelent valamit. De már késő volt. A Fidesz kampánystábja elqrta. Nem kicsit, nagyon. Elbízta magát a jobboldal, vakon hittünk a közvélemény-kutatásokban...Na, azt meg is nyertük. És erre jött 2, azaz KETTŐ DARAB SZOCI NYERÉS, két komplett, teljesen lekormányzott ciklus - hiszen már elhúzzák jövő májusig. Hát mi ez, ha nem figyelmeztetés? És Orbán most is elhatárolódik a Jobbiktól, bár valóban reálisan csakis neki van esélye a nyerésre. Csakhogy elmúlik a pezsgős-nyerős éjszaka, aztán meg kormányozni "kék", méghozzá ha lehet, minél nagyobb tömegbázis konszenzusára építve. Hogy ez hogy fog menni?! Erőst tartok tőle, hogy minden egyes baloldali kötődésű hivatalnok a helyén marad, a Fidesz, mint anno, jórészt érintetlenül hagyja a gépezetet, akkor meg megette a fene a győzelmüket. A szociknak mindig is az volt a legelső dolguk már másnap, hogy minden jobboldali kötődés-gyanús vezetőt, beosztottat elbocsátott. Megmeri ezt tenni a Fidesz? Ugyan már! Kit céloz meg az ATV-én, kinek kedveskedik? Hát nekem nem, az tuti. 2002-ben formailag a Fidesz nyert, csak nem volt kivel koalíciót alakítson. Mert a szadesz nem finnyogott az Ávó szagtól, a pénz-szagtól se, és nem a Fidesszel, hanem a maszoppal lépett koalícióra, és azóta is egy ágyikóban kelnek, fekszenek. Az ellentét csak látszat kifele, a népnek szánva.
Szóval, azért ügyeljünk, és tényleg menjünk el szavazni, mert nem Franciaországban, Svédországban, Németországban élünk, ahol majdnem midegy jobb vagy bal a kormány, mert egyik se vágja az országot tudatosan a tönk szélére, mint a mi maszoposaink és tettestársaik, a szadesz. Szadesz helyett meg lesz majd LMP, azt elfoglalják a mostani Szadesz gyerekei, rokonai, sógorai, unokái..., azzal mit kezd a Fidesz, ha bekerülnek? Zöld program, stb. Ez fedőnév. De ezen kár most rágódni. A lényeg: nyugaton megengedhetik magunknak a népek, hogy otthon üljenek a kihízott valagukon, de MI NEM!!!!!!!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 17:00:12

@Marcellusca: Ejsze jól mondod, bajtárs!
Mer' akkor Hofi jut eszembe:
- Nagy Kínai Fal?
- Mer' a kis kínai meg nem fal!
xD

Mér'? ha kicsit módosítjuk, nem igaz? Még fal nélkül is:-(, valahogy így:
Mer' akkor Hofi jut eszembe:
- Nagy Magyar Fal?
- Mer' a kis tescos magyar meg nem fal!
xD

Gondolkodjunk Béláim 2009.11.11. 17:14:54

Ejj gyerekek, de jó lenne veletek örülni, de én már hallottam hírét mire készülnek Anyósék. És több helyük lehet ha bejön mint mi azt most gondolnánk... Hogy álljon beléjük a fájás

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 17:44:53

@Gondolkodjunk Béláim: Na, nőkre mondják egyes férfiak, hogy csak jól kifeszítik a húrt, aztán othagyják az "áldozatot", hadd főjön a saját levébe'
Hát te is most valami hasonlót teszel: felcsigázod az ember/asszony kíváncsiságát, oszt' úgy hagyod!
Legalább virágnyelven mesélj az ország Anyósa mit tervez csinálni? Ez közügy!

Horizont 2009.11.11. 19:45:07

Mintegy egymillió nyugdíjas részesül nyugdíjkompenzációban 2010-ben. És 4,1 %-os nyugdíjemelés lesz (én nem kaptam béremelést idén). Lesz rá keret, mert a nyugdíjkassza, összege 9,4 milliárd forinttal haladja meg a 2009-es keretet. (??)
SZERINTETEK NAGY RÉSZE KIRE FOG SZAVAZNI????
Gyorsan közlöm nem sajnálom a nyugdíjasoktól (még jó, hogy anyukám nem blogol:DDD).
Igaza van aki azt írja, hogy csak óvatosan, nyugtával dicsérjük a napot. Ráadásul úgy gondolom kicsit (nagyon) meg is vezetnek bennünket. Utálják egymást a pártok (??), de azért annyira nem, hogyha a létük, érdekük úgy kívánja ne mutyizzanak össze. Nem lehetünk naivak, hogy azt higgyük, kisöpörtetnek végre a nem odavalók!
És abban se legyünk naivak, hogy azt higgyük a nép jó része átlátja mit tettek ezek itt a 8 év alatt.
Orbán meg túl magabiztos a győzelemben. Igenis be kéne dobni magukat. Amíg nem késő...

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 21:22:08

@mind2: Megnéztem és válaszoltam:)
Jó éjt neked!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 21:25:33

@Tigeri: Én nyugodt akkor leszek, ha már hivatalosan is kihirdették az eredményt. Soha nem érzem magam sem nyugodtak, sem biztonságban, ha a szocikról van szó:( Kétszer estünk pofára, itt a jobboldalon, tippelhetünk, foglalkozhatunk is a választásokkal, elvégre mindnyájunkat érdekel a kimenetele - de én annyit azért megtanultam: soha ne vodkázzunk előre a szoci-medve bőrére:(

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 21:26:37

Szép jójcakát mindőtöknek!

Rorgosh 2009.11.11. 21:39:41

Talán meglesz a Fidesz 2/3-a, ám ehhez rendkívül sokat kell tenniük. Teljesen egyértelmű ugyanis, hogy a kormány "bespájzol" a választások idejére - ehhez igazán nem nagy ár az állami intézmények megbénulása. Így viszont az utolsó pillanatban nem csak kampányolni tudnak, hanem osztogatni is, azt sugallva, hogy a válságnak vége, itt a kánaán lehetősége, és ha ezt nem akarod feladni, akkor szavazz a MSZP-re.

Emellett nagyon szépen építik fel az Orbán anti imázst, szembeötlő, hogy milyen hatékonyak ilyen téren. Inkább lettek volna hatékonyak a kormányzásban...

Jó-e a Fidesz 2/3 többség egyáltalán? 94-98 között MSZP-SZDSZ 80% volt, a struktúra azonban nem változott. Jó eséllyel most sem rúgja szét a rendszert a Fidesz, így valós kockázat nincs.

Tehát a kérdés, hogy a Fidesz tud-e valamit kezdeni a 2/3-as többséggel, ha összejön? Vannak-e olyan szerkezet átalakítási tervei, amelyekhez kell ilyen többség? Vagy csak szimplán kormányozni akar, toldozgatva, foltozgatva a rendszert?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.11.11. 22:57:22

Buta vagy ballibsi!
Miért rettegsz oly nagyon?
Parlamenti ülésszak úgyis
túl gyakran vagyon.

Marcellusca 2009.11.12. 06:44:12

@Rorgosh: Ne legyél abban olyan biztos, hogy annyira jó lenne az a 2/3-os fityisz többség!

Mára már sokat tanultak és szívtak a szocik miatt, úgyhogy nincs rá biztosíték, hogy kimondottan értelmesen változtatnának a rendszereken. Simán módosíthatnának alkotmányt is és az megint necces lehet. Ne gondold, hogy Viktorkáék olyan kesztyűs kézzel nyúlnának hozzá, mint Horngyufáék.

Én inkább csak abban bízom, hogy NE legyen meg az a 2/3, és kénytelenek legyenek a Jobbikkal (mer' a maszoppal nem, szadesz és mdf be sem jutna) egyeztetgetni, és ők (remélhetőleg) tökösen kiállnának a hülyeségek és Viktor "királyi" törekvése ellen.

drkovax 2009.11.12. 10:05:56

@Marcellusca: HGY kesztyűs keze baloldali mítosz. Mindössze az önkormányzati választási rendszert szabták át a maguk képére 3-4 hónappal a választás előtt ...

Marcellusca 2009.11.12. 12:24:34

@drkovax: Persze, biztos igazad van.
De, ha belegondolsz, hogy azzal a 80%-kal nem éltek vissza. Hoztak sok törvényt, köztük rosszakat is, de nem írták át az összes törvényt.

/Tudom, tudom, jöhet a fikázós poén, hogy "közéjük is lövethetett volna"! :D/

Viszont az elmúlt 10 évben sokminden megváltozott. Nem lennék biztos abban, hogy Viktorék az esetleges "csak" 67%-kal nem lennének ilyen "vajszívűek" és "visszafogottak".

Horizont 2009.11.13. 15:22:46

@mókusfüles bukósisak: Én is úgy érzem.
Id. Horváth Dezső engedéllyel nyilatkozhatott és ezt mondta: "A férfi ígéretet tett arra, hogy az ő családtagjai, rokonai nem állnak bosszút, nem fogják Szögi Lajos családját, hozzátartozóit zaklatni bántani." Meg áll az eszem? ilyen nincs. Remélem ott rohadnak meg a börtönben. Már bocsánat.

Nagyon jó az avatarod, olyan szép ha kinagyítom:))

f.m.j. 2009.11.13. 16:43:51

@Horizont:

köszönöm :)

Amúgy tökkiakasztó, hogy még örüljön a Szögi család, hogy nem állnak bosszút rajtuk, nem tudom, köszönjék meg a a lincselők kegyelmességét, vagy mi?

Horizont 2009.11.13. 16:55:33

@mókusfüles bukósisak:
Na ebből is látszik, hogy milyen nagyon sötétségben élnek agyilag. Ezek után, életfogytiglan árnyékában, még mindig így beszél egy ilyen görény. Inkább bocsánatot kérne. Menthetetlenek.:(((

f.m.j. 2009.11.13. 17:32:52

index.hu/video/2009/11/13/vadlott/

itt van a bocsánatkérés... no komment

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.13. 17:39:32

@mókusfüles bukósisak: aszongya "ezt a bűncselekményt elkövettük", akkor most csak adott egy pofont vagy megölte?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.13. 17:40:05

2 perc alatt ellent mond saját magának

Horizont 2009.11.13. 17:47:50

@mókusfüles bukósisak:
Na mos már aztán tényleg elég. Ez bocsánatkérés? Ez bűnbánat? Ez megbánás? Te atyaúristen, ennek halványlila gőze sincs mi az amit elkövettek:((
Ja egyet ütött és berohant a házba a lányához, és ezért életfogytiglant adnak?
Ahhoz képest egész jóképű, csak a fogai... Na borzalom az egész, remélem ki sem jön soha:((

f.m.j. 2009.11.13. 17:58:07

Attól tartok, csak attól van annyira megilletődve, összemenve, mert lesokkolódott az életfogytiglantól...
Jóképűnek azért nem menne el nálam :) de fura a neve mellett az id. ha igaz, nincs ez még 40 éves se.
Nagyon remélem, hogy a Cozmát meggyilkolók is hasonlóan súlyos büntetésben részesülnek.

Horizont 2009.11.13. 18:11:01

@mókusfüles bukósisak:
Jaj Mókusfüles nekem se az esetem!!
Önmagához és a cigányokhoz képest értettem a jóképűséget. :DDDDD
Amúgy meg szó szerint hányingerem van ha rá nézek.

f.m.j. 2009.11.13. 18:47:34

@Horizont:

jól van, megnyugodtam :)

Hannibal22 2009.11.13. 19:00:53

"A többszörösen büntetett előéletű hatodrendű vádlott, Fercsák György életvitele, viselkedése annyira veszélyes a társadalomra nézve, hogy nem elegendő határozott ideig tartó szabadságvesztésre ítélni."

Szép!! Én is úgy érzem,helyreállt valami.

f.m.j. 2009.11.13. 19:59:47

@Horizont:

és hogy lássuk, szép is van ezen a világon, küldök neked egy meglepit, és ajánlom mindenkinek, annak is, aki nem szereti :)

www.youtube.com/watch?v=cw0TtrEOmao&feature=related

Horizont 2009.11.13. 21:02:11

@mókusfüles bukósisak:
Köszönöm, ez tényleg olyan szépséges, hogy jó magába szívni az embernek.
Képzeld 18 éves koromban voltam többször a Sebő együttes koncertjén, akkor nagyon menő volt. Kedvencem a Rejtelmek, és a Hetedik.
Na most adunk a kultúrának:)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.13. 21:59:51

@Horizont:

Olyan kár, hogy nincs fenn az összes megzenésített vers, én mindet imádom. Aranypénz-térdű szerető, Víztorlasztó hegyfalak, Tedd a kezed.....versnek is csodás mind, József, Nagy és Weöres zsenik voltak, de megzenésítve, mégpedig nem is akárhogy, és megénekelve, ÍGY megénekelve földöntúlian szépek.

Horizont 2009.11.13. 22:08:21

@laspalmas:
Őket hallgatom azóta is szépen sorban, hála Mókusfülesnek :DDDD
Ellensúlyozom a BKV-s posztot, legalábbis próbálom:)))

Marcellusca 2009.11.14. 07:07:15

@Horizont: De csak, ha kinagyítod. :D

Nem úgy, mint a Tied. :)

Horizont 2009.11.14. 07:23:51

@Marcellusca:
Na a te autódnak se kell a nagyítás:)))
Én is egy szép nőt szeretnék magamról feltenni a nevem mellé.
És ha mindig nézném el is hinném tán.....:DDDDD
Mókusfülesre mindig így gondoltam, róla el is képzelem, hogy ilyen bájos nő. Jó kis játék ez az avatarozás, valamit jelent mindenkinél:))

Horizont 2009.11.14. 07:33:31

@hannibal22-73(1pár hal 1 db téknősbéka kiskutya):
Ezt (is) szeretem a Vastagbőrben, hogy "kinyitjátok a világot" nekem.
Életemben nem hallottam a Sajnosbatárról:))
Nem semmi figura. És a zenéje sem.
A Bűn az élet dal nagyon jó! Úgyhogy kösz!

Marcellusca 2009.11.14. 09:46:27

@Horizont: Ezt egy autós blog miatt csináltam. :)
Aztán eljött az a nap/poszt, amikor már nem csak olvastam a V'bőrt, hanem hozzá is kellett szólnom. :)

De én azóta sem cseréltem cseréltem le sem az avatarom, sem a nick-nevem. :DDDD

süti beállítások módosítása