Skip to content


       Szűrés lista

Ilyen ország nincs is - Az ellenzéki nagykövet

Szent-Iványi István EP-képviselő júliusban csomagolt, és költözött haza Brüsszelből. Mint az SZDSZ EP-listavezetője elbukta a mandátumát. Ez van, szar ügy, Brüsszel helyett újra Budapest. Illetve nem egészen ...

A szivárványszínű oldalán kesergett is egy keveset:


"Csak a mindent átfogó, gyökeres megújulás adhat reményt a sikeres folytatásra: szervezeti, tartalmi, mentalitásbeli és kommunikációs változásra egyaránt szükség van ahhoz, hogy talpon maradjon a magyar szabadelvűség egyetlen politikai szervezete. Új borra és új tömlőre van szükség, az új előadás nem lenne hiteles a régi szereplőkkel. Azt remélem és azt kívánom, hogy azok, akik telve ambícióval, hittel és elszánással most az SZDSZ megújítására vállalkoznak, járjanak sikerrel. Ha úgy érzik, hogy még tudok segíteni, akkor rendelkezésre állok, de azt sem bánom, ha azt mondják: a Te időd már lejárt. Számomra a legfontosabb: a magyar szabadelvűség százötven éves hagyománya ne érjen dicstelen véget. Mert emberek, pártok elbukhatnak, ahogy elbuktunk most mi is, de az állampolgári jogegyenlőségbe, az emberi méltóságba, a szabadság felszabadító erejébe, a tisztességes versenybe vetett hit nélkül nem képzelhető el modern, európai, élhető Magyarország.
(...)

Amikor brüsszeli irodámban ezeket a sorokat írom, nem csak Tőletek veszek búcsút átmenetileg, hanem az elmúlt öt évtől, munkatársaimtól, képviselőtársaimtól és ettől az irodától, számítógéptől is. Nem tagadom, hogy vannak bennem érzelmek. Fontos öt év volt ez az én életemben. Némi szorongással vágtam bele, hiszen nem tudtam, nem tudhattam, hogy ebben az új környezetben, sokkal nagyobb és nívósabb politikai versenyben, mint amihez otthon hozzászoktam, vajon mennyire állom meg a helyem. Ma, öt év múltán úgy érzem, hogy tisztességgel vállalhatom az itteni tevékenységemet.
(...)

Talán majd egyszer Garibaldival elmondhatjuk, hogy kevesen voltunk, de sokan maradtunk.
Mindenkinek saját egyéni életében sok sikert, boldogságot kívánok és az akcióhősöktől vett formulával azt üzenem: I'll be back. Még visszajövök."


Nos, István annyira "visszajött", hogy Bajnai Gordon hazánk ljubljanai magyar nagykövetévé nevezte ki még októberben. (Erről a hírről vajon hogy maradhattunk le?)

Egy ellenzéki pártvezető, mint nagykövet. Nice. Ezt is megértük. Bár azok után, hogy Kóka Bajnaival repült ki az USA-ba, mint a kormánydelegáció tagja, szinte már semmiség. És ugye a kinevezést Szent-Iványi szó nélkül elfogadta. Gerinces, egyenes döntés. Biztos, a jó liberális megérdemelte az állást. Főleg azok után, hogy Szent-Iványi nem támogatta Bajnai Gordon megválasztását. De a nagyköveti állás azért jól jött Tőle ...

(Fotó a Facebookról)
 

Szent-Iványi le is mondott "a párt országos tanácsának elnöki posztjáról, mert a két pozíció összeférhetetlen lenne."

HVG-intejú:



"-Azzal, hogy nagykövet lesz, az SZDSZ-es politikai pályafutása véget ér?


Sz-I. I.: Igen. Minden párttisztségtől visszaléptem, ugyanis a köztisztviselői törvény szerint köztisztviselőnek nem lehet párttisztsége. Párttag lehetnék, de a párttagságomat is fölfüggesztettem, mert ezt távolból nehéz gyakorolni.

-Ljubljana közelebb van, mint Brüsszel.

Sz-I. I.: Igen, de Brüsszelből hetente jártam haza, általában hétfőtől csütörtökig voltam ott. Ljubljanai nagykövetként ennyit nem lehetnék Magyarországon, hiszen az alapvető föladatom az lesz, hogy az állomáshelyen képviseljem az országot. Ott kell lennem sok hétvégi rendezvényen. Ritkábban leszek itthon, mint európai parlamenti képviselőként."


A szakértő kormány további "bebetonozott" kádereit a Heti Válasz gyűjtötte össze.

Remélem, hetente frissül a lista, hiszen vészesen közeledik a Zorbán. Kíváncsi vagyok, mikor lesz ahhoz bátorságuk, hogy saját magukat nevezzék ki valami zsíros, kirobbanthatatlan pozícióba ...

Címkék: politika pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr481648009

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Válságkezelő-kőműves kormány... 2010.01.06. 09:16:37

Szakértőválságkezelő kormányunk Gordonkával az élen szakért, válságkezel. Szakértő módjára betonozza be saját embereit vezető, jól fizető Hawaii-dizsi-napszemcsi állásokba, kezeli a válságot, hisz minimum 24 embernek kurva jó évei lesznek ezután is. Se...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.06. 10:29:28

@Agyalap: Mondjuk én a fidesz helyében elkezdeném a Gráfot oltogatni. Az egyedüli olyan akit én a helyén hagynék. A többit viszont a Dunába.

IdősAsszony 2010.01.06. 10:32:37

Szomorúan olvastam ezt én is, úgy látszik már a Pártba is beszivárognak a nácik.

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 10:50:20

@Noname Cowboy:

Nincs kivétel, ezt jegyezd meg! :-)

@IdősAsszony:

Ez már régi gond a Pártban. Már a kezdeteknél is történt sajnos ilyen. Gondoljon csak a néni Rajkra és bandájára, meg a többire, akiket látszólag rehabilitáltak, de lelkünk mélyén tudjuk, hogy a Pártba befurakodott nácik voltak. Pedig akkor nem ilyen puding, finomkodó, kezdő balerina a Balsojból stílusú belügyminiszterek voltak, mint ez a kopasz Petrétei, meg a rágószájszerv Drazsé, hanem mint Kádár elvtárs, vagy a Piros Laci elvtárs!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.01.06. 10:52:51

@IdősAsszony: Már megint itt vannak ezek a büdös náczifaschiszták! Teljesen elrontják ezt az országot! Már azt sem értem, hogy a piros-fehér-zöld zászló piért nem csak piros, és miért nincsen benne szép búzakalászos címer!!!! Rohadt faschiszták phij!!
Jöjjön Gyurcsány-vezér, az majd mindent megold!!!
portal.jobbik.net/files/images/%C3%B6fi008/indon%C3%83%C2%A9z-lotya.jpg

IdősAsszony 2010.01.06. 10:55:14

Könnyes szemmel hallgatom ezt dalt, nagyon örülök annak, hogy a modern technológia már lehetővé teszi, hogy az ilyen kincsek ne vesszenek el.

www.youtube.com/watch?v=MYGhcYJYtzU

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.01.06. 10:56:38

@IdősAsszony: Úttörőknek kis vasút??? Azt is bezártátok :D

IdősAsszony 2010.01.06. 11:08:13

@Ásómaci (FiatalFiú): Maga is egy ilyen turulnáci mi? Persze az érvekkel maguk se tudnak mit kezdeni:

"S ami az eredményekben a legfontosabb: a dolgozók életszínvonala, munkásoké és parasztoké egyaránt olyan fokot ért el, amilyenre soha a Horthy-időben még megközelítőleg sem volt példa. Minden párttagunk, minden elvtársunk, az egész dolgozó magyar nép joggal büszke azokra az eredményekre, amelyeket ezekben a nehéz időkben elértünk. S hozzátehetem, elértük őket azért, mert segített, támogatott bennünket minden téren felszabadítónk és barátunk, a hatalmas Szovjetunió." R.M.

marós 2010.01.06. 11:17:21

Mint régen, a felfelé bukás, kijár minden érdemtelenül eltöltött évek után is. Lehet, hogy a hallgatásnak ez az ára.. Hányadék az egész szoc-lib bagázs, tönkretették az országot, a zsiros állásokról nem mondanak le, nem kellettek a választóknak, menjenek el munkanélkülinek, ők is hozhatnának "áldozatot", ha ezt elvárják még a szegényektől is.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.06. 11:17:41

@Lecso (F*ck the Shit):
de van egy ilyen refrénjük is:
"Nem lehettem politikus,
Nem lehettem féreg,
Gerinc nőtt a hátamba,
Bocsánat hogy élek!"

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 11:23:56

@marós:

Hova mennének? Például ennek a jó Gusztos Petinek van egy kemély érettségije (ezzel egyébként 5 parlamenti szakbizottságban bír tag lenni), most majd menjen el pizzafutárnak?

u.i Ha esetleg ez lesz, én csak attól a cégtől fogok rendelni, ahol ő szállít ki, és mindig le fogom baszni, hogy nem elég meleg... :-)

2010.01.06. 11:28:01

Sajnálom szegényt, mert olyan jól végezte a dolgát--Kókával, Kunczeval, Horn G.-al együtt, hogy az szdsz szétesett.Ezért megérdemli a nagyköveti posztot--mondjuk Május közepéig, mert utána ugy kirugják, mint a sz.ros macskát .Mert megérdemli!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.06. 11:28:23

@derelyegrádi szellem: Most a Gusztosra vagy a pizzára gondolsz,hogy nem elég meleg?:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.06. 11:32:06

@derelyegrádi szellem: Egyébként te nem érsz semmit a diplomával. Itt a 8-ált. és az érettségi a menő ( lehetsz politikus vagy uzsorás):(( Úgyhogy én a mezei érettségivel még juthatok valahova.:))

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 11:33:27

@Tigeri:

Ezt majd Gusztos eldönti, mielőtt udvariasan válaszol a kedves vevőnek. Ha jól válaszol, akkor kap egy százas jattot is. :-)

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 11:37:40

@Tigeri:

Hát ezt azért így nem mondanám. Nem akarok sem politikus, sem uzsorás lenni. Ilyen foglalkozásokat a mi családunkban senki nem űz. Ellenben mindenki diplomás, orvos, mérnök, ügyvéd, ilyesmik. Én is maradnék ennél, és a reggeli borotválkozó tükröm is támogat ebben.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.06. 12:00:31

@derelyegrádi szellem: Téged is az zavar ami engem...ott a hátamban az a valami...jaa a gerinc.:))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.06. 12:04:59

@derelyegrádi szellem: de ugye emlékszünk arra a kommentelőre, aki a "magadfajtát"... ööö, hogy is fogalmazott? "Kilóra veszi"? :))))

Fogadjunk, hogy nincs is 9 "önjáró" céged, kibebaszott nagy - kacsalábon fogró - kecód, meg "nagymocid"? He??? :))))

Marcellusca 2010.01.06. 12:06:16

@derelyegrádi szellem: Émmeg mán lassan lesz@rom a tükrömet.
Mert cseszhetem a diplomám, ha nemsokára a tükrömet is elvesztem.

És a legfelháborítóbb, hogy ilyen pozíciókba kerülhetnek, semmi végzettséggel.

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 12:08:56

@Kixx:

Mi teszene pl nekem Szetiványiban? Mi? Amit itt 20 évig "szadabelvűség" címszó alatt műveletek az SzDSz-ben? MI volt abban a jó? Vagy akár minimális szinten értékelhető? Vagy a valódi szabadelvűséggelhez bármi minimális kapcsolatot mutató? Talán az, hogy mindekit telitorokból náciztak fasisztáztak, aki nem értett velük egyet?

Mint a szabadelvűség és az emberi jogok érvényesülésének nagy barátja és előmozdítója szótlanul tűrte, mint a kormányzópárt SzdSz egyik VEZETŐ POLITIKUSA, hogy itt regnálásuk alatt az emberi jogokat sárba tiporják, meggyalázzák (példák: traktorral behajtani tilos táblák, jogtalanul betiltott tüntetések /ezt jogerős bírósági ítéletek állapítják meg/, törvénytelen előállítások /ezeket is/, és hát az a fránya 2006. október 23. pl. egyik képviselőtársa félholtra verésével, stb). Ezt mindet végigasszisztálta, az ország teljes gazdasági tönkretételével együtt.

Tudod nem lehet egyszerre baszni is (a kormánypárti vezető politikusi szerep előnyeit elvezni), meg egyszerre szűznek is maradni (nekem ehhez semmi közöm, mostantól karrierdiplomata leszek). Tűnjön ő is a p..csába, ez alól nem ad felmentést az, hogy ő valóban nem tartozik a legbicskanyitogatóbb SzdSz-es figurák közé, értsd Hungaro Valenitin, Pető, Horn, Demszky, Gusztos, Kuncze "ciántabletta" Gábor, és még sokan mások, ahogy mondani szokták.

Hát ennyit a jó Szentiványiról.

Valandil 2010.01.06. 12:17:42

Nana. Gráf gondosan ügyelt, hogy az EU-s agrártámogatásból csak azok legyenek lehívva, amik a nagytermelőknek (multik) jók. A kicsik le vannak szarva.
G. egy gazember szoci, bár ez fölösleges szóismétlés. Itt a megyénkben kapásból tudnék mondani 2-3 Fideszest, aki jó mg-i miniszter lehetne, és ez csak egy megye...

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 12:19:53

@Seduxen:

Hogy tudnám feledni. :-)

Az tény, hogy nincs 9 cégem, csak egy irodám. De nincs okom panaszra, maradjunk ennyiben.

@Tigeri:

Nem csak az. Amit otthonról hoztál magaddal arról nagyon nehéz letérni, aki értelmiségi családból, diplomás környzetből, könyvek közül indult, az vélhetőleg maga is olyan lesz, és ilyetén neki egy kicsit könnyebb is e téren. Emiatt nagyon becsülöm azokat, akik nem innen indultak, de diplomát szereztek, olvasnak, stb. De azokat is akik pl földet művelnek nagyon kemény munkával, becsületesen tisztességesen élnek. Talán őket a legtöbbre.

u.i. Észrevettétek, hogy pont úgy beszélek most mint egy politikus, kedves barátaim..:-))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.06. 12:23:12

@derelyegrádi szellem: ...És megtaláltam Istent...és jobb ember lettem ,rájöttem,hogy a pénz nem minden. Mint egy megtért sztár.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.06. 12:37:01

"Kíváncsi vagyok, mikor lesz ahhoz bátorságuk, hogy saját magukat nevezzék ki valami zsíros, kirobbanthatatlan pozícióba ..."

Nyugi Zero, szerintem megérjük még.

esef 2010.01.06. 12:45:36

Na nem mintha ezeket nem lehetne úgy p*csán rúgni bármikor úgy, hogy soha ne érjenek földet...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.06. 12:53:37

@derelyegrádi szellem:

"Tudod nem lehet egyszerre baszni is (a kormánypárti vezető politikusi szerep előnyeit elvezni), meg egyszerre szűznek is maradni (nekem ehhez semmi közöm"

Ennek egy igazi nagymestere Szili Katalin, meg persze a nempolitikushanemszakértő Bajnai-Oszkó pároska.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.06. 12:55:13

És most következzen saját "Kávé helyett" rovatom:

1231/2009. (XII. 30.) Korm. határozat
a Magyar Köztársaság Kormánya és a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége között
1998. október 1-jén létrejött Megállapodás kiegészítésérõl szóló megállapodásra adott
felhatalmazásról

és egy beszédes részlet:

"1. A Magyar Köztársaság Kormánya (a továbbiakban: Kormány) és a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége (a továbbiakban: MAZSIHISZ) az egyházak hitéleti és közcélú tevékenységének anyagi feltételeiről szóló 1997. évi CXXIV. törvény 3. § (3) bekezdésének megfelelően megvizsgálta a MAZSIHISZ-nek a nem természetben visszaigényelt
ingatlanokra vonatkozó pénzbeli igény járadékká alakítására vonatkozó kérését, és megállapította, hogy az 1058/1999. (V. 28.) Korm. határozatban közzétett, a Magyar Köztársaság Kormánya és a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége között 1998. október 1-jén létrejött Megállapodásban megállapított járadék összege nem elégséges ahhoz, hogy a MAZSIHISZ az általa már hosszabb ideje ténylegesen meg valósított, a magyarországi zsidóság érdekében kifejtett tevékenységét a korábbi szinten fenn tudja tartani.
2. Mindezek figye lembe véte lével, annak érdekében, hogy a MAZSIHISZ tevékenységének szűkítésére ne kényszerüljön, és biztosíthatóvá váljanak a MAZSIHISZ-t megillető, más egyházakkal azonos jogok és az azok gyakorlását lehetõvé tevő feltételek, a Kormány és a MAZSIHISZ a nem természetben visszaigényelt ingatlanok alapján járó járadék kiegészítésében állapodnak meg. A járadék kiegészítésének összegét 2011. évtől – kölcsönösen elfogadott szempontok és értékelés alapján – kettőszázmillió forintban állapítják meg. A járadék kiegészítését, amely hitéleti és közszolgálati célokra egyaránt felhasználható, az 1058/1999. (V. 28.) Korm. határozatban közzétett megállapodásban megállapított járadékkal együtt, azzal azonos feltételekkel és valorizációval kell a MAZSIHISZ számára folyósítani."

Homeoffice 2010.01.06. 12:58:37

Seduxen meg sem jelölt forrásként:(

Marcellusca 2010.01.06. 12:58:45

@Seduxen: Kösz.
Most megspóroltam az ebéd utáni kávét.

picur3ka 2010.01.06. 13:00:41

@Agyalap:

De, nagyon is at kellene vegre kecmeregnunk a lo tulso oldalara! Sajnos, a diktatura ugynok halozata el es virul. Leszerelesukre a 2/3 sem lesz eleg egy 4 eves ciklussal. Pedig nagyon meg kellene szabadulni toluk. A 'rendszervaltas' nagy hibaja, hogy nem a bortonben ucsorognek ezek a gazemberek.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.06. 13:00:48

@Gunther: jól van na :)))

bocsánat

kopirájt báj Herr Günther :)

@Marcellusca: nagyon szívesen !

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 13:01:35

@laspalmas:

A sor nagyon hosszú.

Tudod a szólás, egy nem túl népszerű rágcsálóról és a vizi közlekekedési alkalmatosságról.

Kopasz4x4 2010.01.06. 13:01:40

@IdősAsszony: Az hogy, ilyenek mint ( nem is tudom milyen személyi névmást használjak) a vörös tetvek, élve születnek, világ megrontói. Proletariátus meg munkásosztály meg osztályharc, ezt rágtátok a pofánkba 60 évig utána meg kasztosítottátok a nemzetet. Utána kellene olvasni agyament némber, hogy kik voltak és milyen jelszavak alatt futottak a jakobinusok, a szabadkőművesek meg a komcsik meg a jelenlegi globálnyikok . Szerintem nem meglepő, hogy ugyanazoknak a jelszavaknak a szinonimáit használták. Nem Gyurcsány meg Marx könyveket, hanem Gárdonyit, Jókait, Wass Albertet , Márait meg Nyírőt kellene olvasni.
Egyébként meg LMPVS !
Szebb Jövőt !

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 13:05:32

@Seduxen:

Nincs ebben semmi különös. Bajnai és az őket támogató két párt (az szdsz is) ekként megvásárolták, és előre biztosították a kampánykori és azt követő antiszemitázást a Mazsihisztől. Egy üzlet köttetett.

Mondjuk az érdekes (lenne, ha nem ismernénk őket), hogy ilyenkor soha nem halljuk szadeszéktől, hogy az egyházak tartsák el saját magukat....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.06. 13:06:29

@Seduxen: Mér' nem a németek fizetnek nekik?Ők sokkal gazdagabbak és különben is ők kezdték...

f.m.j. 2010.01.06. 13:09:31

@Seduxen:

erre csak olyan demagóg, és populista válaszok jutnak az eszembe, mint: és a magyar oktatásügy? És a magyar egészségügy? És a fiatalok? És az öregek? És a családok? és az egyedülállók?
Utólag nézve ezek kérdések :) és meg egy a végére? Meddig még?

rolika 2010.01.06. 13:20:29

"Brüsszelből hetente jártam haza, általában hétfőtől csütörtökig voltam ott"

Ezt nevezik a munkában megszakadásnak.

Ja, amúgy búék mindenkibe! :-)

f.m.j. 2010.01.06. 13:23:07

@rolika: naja

és ez a Szentiványi még állítólag a normálisak közé tartozott

Vagy az a Gulyás József? Ő már le is lépett, bár szerintem ha tényleg becsületes ember, akkor túl sokáig is bírta

jágör68 2010.01.06. 13:28:04

Volt még az a másik cikk is, a Bajnaival az USA- ban roadshow- zó "ellenzéki" Kóka Janiról is.

picur3ka 2010.01.06. 13:31:53

@rolika:

Haha! Es akkor meg azt nem tudni, hogy a csutortok az beleertendo-e, vagy sem.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.06. 13:43:28

@Tigeri: ne aggódj, szerintem fizetnek ők is...

@derelyegrádi szellem: de legalább ne hoznák ki Magyar Közlönyben!

@mókusfüles bukósisak: tényleg demagóg vagy...

f.m.j. 2010.01.06. 13:45:45

@Seduxen: igen, ezzel kezdtem a mondatomat

f.m.j. 2010.01.06. 13:46:51

a meddig még kérdés miatt meg nácoid jellegű, japersze

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 13:53:12

@mókusfüles bukósisak:

becsületes ember ott 1994-óta nincs egy sem.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.06. 13:54:53

@mókusfüles bukósisak: tudom, csak ismétlés a tudás anyja...

erre csak azt tudnám mondani - sőt, mit mondani: magamból kikelve ÜVÖLTENI -, hogyasszondja:

NE A ZEMBEREKKEL FIZETESSÉK MEG!!!

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 13:55:52

@Seduxen:

miért ne hoznák? Szerinted ki mer egy szót is szólni ez ellen?

Tündér_Lala 2010.01.06. 13:58:50

@derelyegrádi szellem: Üzlet kötettett. Mint ahogyan a múlt évben holokauszt túlélőknek kiutalt Kárpótlási jegyek esetében is, amelyekért zárt tárgyaláson szántókat és erdőket juttattak az érintetteknek akiket a MAZSIHISZ képviselt. Mit kezdenek 80-90 éves emberek ezekkel ? Természetesen jutányos áron eladják valamely vállalkozóknak.

f.m.j. 2010.01.06. 13:58:50

@Seduxen: nem akarok személyeskedni, de velem meg mi a bajod? Nem muszáj reagálni, ha ennyire irritál, amit írok, ezentúl én is figyelembeveszem ezt, és nem címzek neked direktbe, bocska (direkt)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.06. 14:07:14

@mókusfüles bukósisak: hűha... front van? nem állt szándékomban bántót írni...

valamit félreolvastál...

vagy csak nem raktam a végére a :)))))))

kulalak 2010.01.06. 14:10:32

Be kellene zarni az osszes magyar EUs nagykovetseget, csak a nagyobb magyar csoportok kozeleben hagyni konzulatust.

Hazudik es menekulest valasztott, itthon lesz minden heten. Vissza lehet hivni, csak vegkielegites kell neki :)

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 14:10:40

@Seduxen:

Én már abban is benne vagyok, hogy a zemberrekkel fizetessék meg. Mert hát ki mással.

De legyen úgy, mint Izlandon. A kormány kitalálta (nyilván nem maguktól), hogy az angol és holland befektetőket kártalanítja - elköltve erre a felevett IMF hitel majd felét - , akik elvesztették befektetéseiket a válság és az izlandi gazdaság (bankok) összeomlása miatt. Az ugyanígy járt izlandiak persze nem kapnak egy fillért sem. Eddig tiszta bajnai-oszkó-gyurcsány-kóka magyar a sztori. Röviden: a pénzüket elvesztett külföldieket hitelből, amit az izlandiaknak kell visszafizetni, kártalanítják, míg ezt is finanszírozó izlandit nem. Itt leválik a magyaros verzióról a sztori, mert most ez ügyben népszavazás lesz. A végeredmény sejthető.

u.i. az ügyet hallva támadt egy olyan gyanúm, hogy az "angol" befektető alatt nem John Smith, a "holland" alatt meg nem Luna von Haal értendő.

Marcellusca 2010.01.06. 14:11:45

@Seduxen: Ne bántsd már Mókuskát!

Nem csak a front lehet a baj, hanem még mindig a tegnap esti hülyegyerek hatása alatt lehet. :D

arlequin 2010.01.06. 14:12:36

@derelyegrádi szellem:
volt, csak szegénykém hüje volt a nyilvános gerinctörés felfogásához...

mint ez a Retkes. egész becsületesnek tűnik, viszont...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.06. 14:14:06

@derelyegrádi szellem: "Én már abban is benne vagyok, hogy a zemberrekkel fizetessék meg. Mert hát ki mással."

Hát ez az! Odáig evidens, hogy "mi" (=adófizetők) álljuk a cehhet, mert hát ki más!? De az, hogy ezért pofánszarnak nap, mint nap, és ha ezt szóvá meri tenni az ember, akkor lenácziznak, az már kicsit sok...

"u.i. az ügyet hallva támadt egy olyan gyanúm, hogy az "angol" befektető alatt nem John Smith, a "holland" alatt meg nem Luna von Haal értendő. "

hm, Izlandon is kaszinóvárost akartak építeni? :)

arlequin 2010.01.06. 14:16:13

@derelyegrádi szellem:

igenis az emberekkel kell megfizettetni a saját hüjeségüket, ahogy a gazemberekkel gazságaikat.
ha az emberek hisznek a gazembernek - értsd: hüjék -, akkor lehetünk bármennyire humanista, rózsaszín álkeresztények, de magukra vessenek.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.06. 14:16:25

@Marcellusca: de nem bántom, bazze!

Istenem a nők, meg az ő érzékeny lelkük...

(most - valamiért - eszembe jutott a régi klasszikus: Mondj egy 1 betűs állatot!!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.01.06. 14:19:14

@IdősAsszony:
No, most ültem vissza a géphez, így most válaszolok. Az, hogy Turulnáci vagyok, úgy érzem, egy olyan ember szájából hallva, aki Rákosi dalokat hallgat, és elérzékenyül, igen dícséretesnek minősül a szemeben. Köszönöm a dícséretet. Egyébként nem én vagyok az, aki nem tanul, hölgyem. Szerény véleményem szerint ha ön tényleg 92 éves, akkor átélte az utóbbi több, mint fél évszázadot, és sajnos nem tanult belőle. Jó, tudom, hogy mit jelent az időskori demencia, meg a szenilitás, ja, meg tudom annak a német doktornak is a nevét, aki állandóan eldugja a gyógyszerét! Tudja, az az Alzheimer! Nos, az a gondom az ön hozzászólásával kapcsolatban, hogy kisül belőle az a mentalitás, hogy mindenki hülye, csak én vagyok helikopter.

Üdv

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.06. 14:21:38

@laspalmas: jaaaj, semmi-semmi. :))

ahogy látom ma nagyon "vastagon fog a toll", nem akarok banánmérgezést :)

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 14:22:35

@arlequin:

becsületesnek tűnik. Hát nekem nem. Annak idején (1998-2002) ez a jó retkes is bő szájjal részt vett az ország - minden alap nélküli - fasisztázásában. Pl amit a fesztiválzenakar kapcsán mondott. Ez a rassziszmussal, antiszemitizmussal fertőzött ország meg sem érdelmi ezt a kiváló zenekart. Miközben a zenakart (meg ezt a fa..opó Retkest is) ez az ország (így személyesen én is) finanszírozta.

Jegyezzétek már meg: NINCS KIVÉTEL!

arlequin 2010.01.06. 14:33:34

@derelyegrádi szellem:
bizonyosan így volt. 94 óta nem igazán követtem a másodvonalbeli szadeszosok rángatózásait. családunk R.I.P.-et mondott a társulatra. viszont: lehet csak megengedték neki, de kimondott egy csomó olyan dolgot, amit a vérvonalas szadeszosok azonnal antiszemét toposznak minősítettek. a damaszkuszi út még mindig járható és nehéz innen eldönteni, hogy komolyan gondolta-e vagy sem.
egyébként emberileg van kivétel, közösség szerint nincs. antipélda: az apostolok és Júdás.

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 14:34:20

@derelyegrádi szellem:

Kételkedőknek a szó szerinti idézet:

"Interneten azt írtam, hogy a Fesztiválzenekar mostanra a világ egyik legkiválóbb együttesévé nőtte ki magát, a magyar politikusok viszont kulturális bűnözők, és ez a korrupcióval, rasszizmussal, gyűlöletes hazugsággal teli ország nem érdemli meg ezt a zenekart”. (Retkes Attila)

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 14:41:57

@arlequin:

Kimondott... Most bazmeg, amikor már süllyed hajó, és hát ők is tudják mitől (nem véletlenül ott látta meg hirtelen így 20 év után a "hibákat" ahol) Amikor még szaladt a szekér, akkor ő is ült rajta, és onnan rasszistázta azokat, akinek a munkájából, adóforintjaiból ő fesztiválzenekarozhatott. Pfujjj.

Hogy most hasznos, mert teljesen és biztosan szétveri az szdsz-t, az más kérdés.

arlequin 2010.01.06. 14:47:33

@derelyegrádi szellem:
én értem. csak magából indult ki. meg az szdszből. azok TÉNYLEGESEN 'kulturális bűnözők, és ez a korrupcióval, rasszizmussal, gyűlöletes hazugsággal teli' ... és emiatt teli az ország is... azt mondják nehezen lehet hazudni az olyan embernek, aki valóban tud beszélni. hahaha. ez persze nem én vagyok. ;-)))

arlequin 2010.01.06. 14:55:14

@derelyegrádi szellem:
én bolondként Mátyás királyra szavazok... hátha nem akasztat LMPVS-ra ;-)

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.01.06. 20:21:47

Ez mekkora egy gyökér.

Egyetlen félmondatával fölülmúlta (ahogy ő, meg Viktor mondaná) a nagykövetté választásának pofátlanságát.
"magyar szabadelvűség százötven éves hagyománya"

Persze, a szabadelvű libsik már százötven éve itt vannak Magyarországon... A szlovákok 1500, a romák 1200 éve Európában; a szcientológusok egymillió éve a földön, bezzeg csóri kreacionistáknak csak hatezer év jutott. :o)

@derelyegrádi szellem:
Szia Szellem!

Mióta kommentálsz (újra) ilyen lelkesedéssel? Amikor idenéztem nem láttalak errefelé. A végén még ideszokok, persze csak a levegőt rontani.

"Tudod a szólás, egy nem túl népszerű rágcsálóról és a vizi közlekekedési alkalmatosságról."

Én kenem, vágom az utalásokat, ezt is kitalálom! Drazsé és az aranyhajó? :o)

@zero: Jobbikos még lehet belőle. Mondjuk a királyság bevezetéséhez szükséges 2/3-ért cserébe, esetleg az ivóvízhez való jog alkotmányból való kivételéért.

@IdősAsszony:
Magát nem szeretem, mert amit szabad magának, azt nem szabad másnak, Magácska egy csókos vénkisasszony, aki minden bizonnyal női testiségét kihasználva éri el céljait. Harag azért nincs. (kösz a videóban lévő cicis néniket).
Tiszta szívből remélem, hogy Rákosi pajtás még el nem rohadt földi maradványa, majd Kádár Jancsi csontjai mellett leli meg örök nyugodalmát.

@laspalmas:
Sok pénzt fel mernék tenni rá, hogy Szili még simán szűz. :o)

@Ásómaci (FiatalFiú):
Maci!
Csatlakozom a "tiltsukkivégreidősasszonyt" nevű civil kezdeményezésedhez!

Huhhh, bocsi! Sok a meló mostanában, úgy döntöttem, hogy egyszerre pötyögöm ide (utólag is) a meghatározott hozzászólási kvótát.

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.06. 21:20:04

@mókusfüles bukósisak: Mókusfül, belehúztál! Bravó! Csak bírd szuflával:-)))))) Most én kicsit lekornyadtam, de örülök, hogy van egy amazon helyettem és azon kevés lány helyett, akik itt kommentelünk.
Vágd csak pofán aki nem ide való, bennünket is le nácifasizstáznak és pofán vágnak, de a tőlünk beszedett adó bezzeg nem nácifasiszta!!!!!!!!Abból jól lehet lopni egy félországnyi regnumot földestül, erőstül, lovastul, jobbágyostul és még pofáznak, hogy félnek, meg csomagolnak, meg áj-váj. A Fletó őfelségének miből lett kúriája meg ménese? Tán a svájciak adójából? És minek lehet hívni nála a személyzetet? Nem cselédnek-jobbágynak? Vagy ő meg a Dobreva trágyázza az istállót?
Na, akkor a pénzünk se kelljen, oszt húzzanak oda, ahol nem nácifasisztáktól kell uszodáravalót összelopkodni. Keressenek maguknak olyan országot!
Na, ma ennyi telt tőlem, de le a kalapom előtted (tényleg van kalapom, télen azt hordok:-DDDD
Kinevezlek amazonok amazonjának, jó?
Sedu meg kedvel, abban biztos lehetsz.
Nem fél ő az illen asszony/leányszemillektől, akiknek van szájuk, és ki is nyitják:-DDDDD
Félreérthetted őt.
Egyszer én is kiosztottam rendesen, csak képzeld, vártam reszketve, mit fogok kapni, mert utólag már láttam, mennyire nem azt értettem, amit írt, erre őkelme el sem olvasta, mer' aznap este mint utóbb bevallotta a blogon, koktélozott.
Én még nagyon kezdő voltam, és agyonizgultam magam, hogy igaztalanul megvádoltam, megsértettem, még retardáltnak is neveztem - aztán pont én tévedtem. Nagyot.
Ez nagy ciki volt, nem mint a te félreértésed:))))))) Én égtem, mint a rongy:-(((((((((
Úgyhogy hajrá, hajrá, Sedu meg régi lehet itt, én nem, de bizton állítom, hogy a mi kutyánk kölke:)))))))
Jójcakát, kedves Amazon-hercegnő! Nagyokat nőttél az utóbbi napokban:))))

mokkaczuka 2010.01.06. 21:26:27

Szent-Iványi búcsúszövege teljesen korrekt. A kinevezés talán nem az, de tessenek mondani bukovárira álló kormányt, ami nem ezt csinálta. Vagy nem bukovárira állót.

Egy ljubljanai nagyköveti állás közel sem akkora geciség, mint milliárdokat vetni oda egy MaNemnek vagy Heti Válasz című fosnak.

mokkaczuka 2010.01.06. 21:30:36

@Kartal (aki beleszól): Nem értem, mire alapozta, a Likud az életben nem csinált háromhetente ülésező parlamentet és százmilliárdos korrupciót. Mondjuk nem azért, mert nem tették volna meg ott is egyesek szívesen, hanem mert egy működő demokráciában ez lehetetlen.

Vitykának mindenesetre még sokat kell fejlődnie, mert a likudos dumája arrra emlékeztet, amikor a darab szar odatapad a félmillió tonnás olajtanker oldalához, fölnéz rá és azt mondja: "Hajózunk!" :)

mokkaczuka 2010.01.06. 21:35:16

@derelyegrádi szellem: "az emberi jogokat sárba tiporják, meggyalázzák (példák: traktorral behajtani tilos táblák, "

Magyarázd már meg, mióta emberi jog, hogy valaki, akiből háromszor annyi van, mint kéne, és aki eladhatatlan szart termel közpénzen kurva drágán, megbéníthatja egy milliós főváros közlekedését?

mokkaczuka 2010.01.06. 21:37:23

@Seduxen: A megállapított összeget összevetetted a magyar zsidóságtól elrabolt vagyonnal?

mokkaczuka 2010.01.06. 21:40:43

@Tigeri: Mert innen a drágalátos magyar állam adta ki őket. Önként s dalolva. A magyar csendőrség terelte őket gettóba, fosztotta ki, verte félholtra és nyomta fel a marhavagonba. Amely eljárásról a németek filmet forgattak, mert a kegyetlenség még őket is ledermesztette.

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.06. 21:46:18

Don't feed the troll!!!!!!!!

picur3ka 2010.01.06. 21:50:07

@mokkaczuka:

Megvizsgaltad a kommunistak altal elrabolt vagyont is, edesem? Vagy arrol nem adnak neked informaciot az elftarsak?

Esetleg megvizsgaltad a nem zsidoktol elrabolt vagyont is, csak, mint iberalis, demokrata, vagy csak megint tomeggyilkolaszasra hajtasz?

mokkaczuka 2010.01.06. 21:55:43

@picur3ka/beleallos kampany: Meg, csak a kettőnek semmi köze egymáshoz. Hozzászóló 200 millió forintot kifogásolt. Vegyük csak a valaha-volt Zsidókórházat - ez volt a későbbi Szabolcs utcai kórház. 1944-ben Európa egyik legjobban felszerelt és ellátott kórháza. Ezt elkobozta az SS, az SS-től elkobozták a ruszkik, akik visszajuttatták - a magyar államnak. Asszem, ez még 1946. februári árakon is több lehetett 200 gurigánál. Vagy vegyük a Honvéd vívócsarnokát a Dózsa György úton, ami zsinagóga volt. Vagy a gyöngyösi bútorraktárat, ami ugyancsak. Vagy az MTV óbudai stúdióját,. És még százszámra sorolhatnánk. Ugyan mi köze ennek a kommunisták által elrabolt vagyonhoz? Miért állítod a két rablást ellenpárba?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.06. 22:03:49

@mokkaczuka: Dejóó. Már megint az fog kiderülni,hogy a Magyarok kegyetlenebbek voltak,mint a Németek.Őket most valahogy nem szidja senki,mindenki a seggüket nyalja.Persze pénz beszél kutya ugat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.06. 22:09:39

@mokkaczuka: + asszem elég sokat megmentettünk közülük amíg lehetett talán Lengyeleket hagytuk erre menekülni. Dehát Kertész Imre is szereti Őket úgyhogy mi vagyunk a köcsögök.

mokkaczuka 2010.01.06. 22:09:57

@Tigeri: @Tigeri: Összességében nem voltak kegyetlenebbek. Soha nem szabad elfelejteni, hogy a holocaust szabadalmazott germán műfaj. Abban, hogy pénz beszél, kutya ugat, igazad van. A magyarok meg a németek - kisbetű. Nem tudom, ez miért ingerel annyira, de baszd meg, melléknév - kisbetű a magyarban. Kapis?

Ami tény: a németek forgattak egy filmet a csendőrök szemétkedéséről. Az egy dokumentumfilm volt. Utána hozzáragasztották a saját ál-dokumentumfilmjüket, amin azt lehetett látni, hogy amint a magyar deportálóvonat beér a Birodalomba, fityulás nővérkék veszik oltalmukba a szegény, meggyötört deportáltakat, akikkel a magyarok de csúnyán kicsináltak. És ezt a félig doku-, félig kamufilmet heteken át vetítették a mozikban, Európának azon felén, ahová elért a kezük.

picur3ka 2010.01.06. 22:12:08

@mokkaczuka:

Visszajuttattak, aha, esetleg szavazatokert cserebe, ahogy a mai napig kezelik a megveheto kisebbsegeket? Ne haragudj, ettol nagyobb rasziszmus szamomra nincs, mint megvenni embereket a szavazatert.

Sajnos, sok kozuk van, ugyanis mindketto ugyanazt csinalta, csak egy mas ideologia neveben. Tudom, a nem zsido aldozatok, nem szamitanak, azok nem emberek, ezzel tisztaban vagyunk. Csak ezen az alapon nem lehet Hitlert se bunosse nyilvanitani, az a sz#r vele.

Az elftarsak 80 evre titkositottak, amit csinaltak, szoval, ha tudsz komolyat, akkor te bunos lehetsz.... Csak viccelek, de ez igy vagyon, azert.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.06. 22:12:20

@mokkaczuka: Bocsi csak 4-es voltam helyesírásból,mindent én sem tudhatok.:))

mokkaczuka 2010.01.06. 22:14:40

@Tigeri: Igen, Magyarország 1944-ig menedék volt, nem innen menekültek a zsidók, hanem az alapképlet az volt, hogy ide, hozzánk menekültek Európa sok országából. Ez tény, ezt senki nem vitatja. Voltak lengyel zsidók is. Annak idején az MTK-ban is játszott egy ilyen menekült, Jan Burko volt a neve, Rá hivatkozással szüntették meg végképp az MTK játékojogát, és adták oda a stadionját a MOVE-nak (Magyar Országos Véderő Egylet).

mokkaczuka 2010.01.06. 22:17:53

@picur3ka/beleallos kampany: Nem vágom, amiket írsz. Ha kicsit konkrétabban lehetne. Remélem, a zsidót nem tartod megvehető kisebbségnek, még akkor se, ha a Fidesz gőzerővel dolgozik az odaédesgetésükön. Ami legitim.

A cigányetetések, a nyuggerek 18 ezer forintja - hát igen, az az alja szenny. De erről a bipsik ugyan mit tehetnek?

picur3ka 2010.01.06. 22:32:56

@mokkaczuka:

De, igen, nagyon is megvehetoknek tartom oket, csak az ar mas, mondjuk az orszag. S innen van a baj. Ezert van sok, sok, baj. Mint egy evszazada.

Hulyesegeket meg nem kell beszelni. Mindenki utalta a zsidokat es a kommunistakat, pont. Nem jutottunk messzire, pont. Minden kornyezo orszag nagyjabol kiirtotta oket teljesen, szoval nincsen, aki basztassa oket. Milyen erdekes?

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.01.06. 22:33:43

@mokkaczuka: Haha! Nem emberi jog ez, gazdasági nyomásgyakorlás.

A drága "szar" magyar termék helyett eheted/ihatod a kurvadrága*, kurvaszar francia termékeket, mert ők tízszer akkora városokat tudnak megbénítani a sztrájkjaikkal, mint a magyarok. A kínaik viszont nagyon olcsók, ellenben kurvajó minőségű élelmiszert szállítanak errefelé. xD

*a kurvadrága azt jelenti, hogy te nem fizetsz érte többet, de 5* annyiba kerül, mint a magyar termék, csak a francia állam ennyit beledob támogatásként.

"Amely eljárásról a németek filmet forgattak, mert a kegyetlenség még őket is ledermesztette. "

Az a gáz, hogy a '18-19-es komcsikból lettek a húdenáczik, és a '45-ös húdenácikból a fúújjdekommunisták. Egyik ruhát lecserélve elkezdték gyilkolni azt akire éppen mutogatott a hűdegonosz vezetés... Te, és a hozzád hasonló mentegeti őket, az ideológia az tök mindegy, mert akasztanivaló mindkettő.

Én nem éltem azokban az időkben, ezért szerencsére nincsenek olyan beteges és undorító frusztrációim, hogy óvodás gyerekeket küldjek ki üzenetet rajzolgatni a szomszéd kórházakat leromboló rakétákra, álá zsidók :-P
És nem robbantgatom fel magamat néhány zsidó életéért cserébé, álá muszlimok. :-P

De, hogy melyik 21. századi nemzetnek kellene piszkosul szégyellnie magát, hát az nem a magyar, és még csak nem is a német. :o)

kamasuka 2010.01.06. 23:23:01

Fekszi Márta az ENSZben?

Mintha Mr. Bean menne oda ...

Laibach 2010.01.07. 01:44:06

Remélem elmegy majd egy-két Laibach koncertre is.

www.youtube.com/watch?v=UgqjnzkYPnA

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.07. 08:11:06

@Ásómaci (FiatalFiú):
szívből gratulálok, mert hát elég nagy balfsznak kell lenni ahhoz, hogy valaki így bedőljön egy fake nick-nek :DDD
ez meg ráadásul annyira erőltetett, hogy még egy óvodás is rájönne, hogy valamelyik helyi viccesfujú lövi el az összes fejetekben megvizionált kommernyugger-panelt. :)

Ralph Cifaretto 2010.01.08. 12:03:38

Szent-Iványi az értelmes ballibb politikusok egyike. ( nincs nagy választék ) Meghagynám nagykövetnek.

süti beállítások módosítása