Skip to content


       Szűrés lista

Ez igen! 2010-ben is kayaibrahimozni!

"De a Fidesz elvett 1999-ben 19 500 forintot minden nyugdíjastól" -tért ki az aktuális eseményekre Lendvai Ildikó a minap. Vajon mi jöhet még ezután, morfondíroztam magamban, aztán tegnap megláttam a még-el-sem-indult-kampány eddigi legkegyetlenebb performanszát.

A budapesti szocik ugyanis betolhattak valami brutális szert és megnézték, ki a legtökösebb legény a gáton. Egy igazi házi vastagbőr-versenyt rendeztek, csak azt nem tudom még, hogy vajon cinkosan összekacsintottak a jelenlévőkkel, hogy te is tudod, mi is tudjuk, hogy pofátlanok vagyunk, vagy tényleg halálosan komolyan gondolták, amiket összehordtak. Nem is tudom, hogy melyik variáció a rosszabb.

Egy pillanatra gondolkozzunk el: Vajon elmúlt évek után tényleg van olyan ember az országban, aki ezeket a mondatokat nagykanállal behabzsolja? Mert ha akad ilyen, az nagyon-nagyon ijesztő ... Mert mi kiröhögjük ezeket a bohócokat, egyesek köpnek is egyet, de mi van azokkal, akik helyeslően bólogatnak, hogy ez igen, megmondták tökösen?
 
Január 22. van, a kampány még el sem kezdődött hivatalosan, de máris nosztalgiával gondolunk a szelíd-szolid 23 millió románozásra, és a megcsinált köteles beszédre. Ezt azért nem gondoltam volna ....

Szóval mindenki felöltötte az ünnepi gúnyáját, és including Hagyó Miklós, kivonultak az óriásplakát elé. Elnyomtak mindent, ami egy balos embert fel tudja izgatni.

Panelprolizás, bűnös városozás, Kósa széthordaná vidékre Budapestet, kayaibrahimizás, kegyetlen ...




Csemegézzünk akkor a jobbnál-jobb mondatok közül:

Burány Sándor:

"Az a cél, hogy hozzuk Budapestet."

"Felelősség: az elmúlt években az országnak a legtöbb lehetőséget biztosítottak, illetve sokszor a politikusok azt tették, ami az ország érdeke volt, különösképpen a válság idején. Soha ennyit, ilyen rövid idő alatt az ország nem fejlődött."

"Szabadság: A mostani választásnak azonban olyan a tétje, hogy ezt igenis szem előtt kell tartani azért, hogy mindenki eldönthesse milyen vallású, lehessen megbélyegzés nélkül a többséghez, kisebbséghez tartozni."

Mesterházy Attila:
"Orbán mindig is bűnös városnak tekintette a fővárost, talán a választási vereségei miatt. Ennek megfelelően alakult a kormányzásuk alatt a fejlesztések leállítása, ellehetetlenítése is. A budapestieknek is fontos volt a magyar baloldal, nem csupán fordítva. Az MSZP panelprogramban, míg a Fidesz panelprolikban gondolkozik, mely igencsak lényegi különbség."

"Az MSZP egy becsületes párt, becsületes emberek értékalapú közössége, és hinnie kell saját tisztességében."

"Kikérem magamnak, hogy Kaya Ibrahim és Josip Tot üzlettársai bennünket akarjanak morálra és erkölcsre tanítani."

"Mi mindig számíthattunk Budapestre, így lesz ez áprilisban is, meg fogjuk ismételni a győzelmünket."

"Ma az MSZP az egyetlen erő, amely meg tudja védeni a demokráciát, a jogállamot és a szabadságot."
 
"Húzzuk ki magunkat, legyünk büszkék, valódi, igazi, nemzetmentő munkát végeztünk."

Horváth Csaba:
"van-e még okunk az önbizalomra? Én azt mondom: van! Mert hiszem, hogy képesek vagyunk tanulni a hibáinkból és képesek vagyunk erőt meríteni az eredményeinkből. Hitelességünk záloga, ha az eredményeinket, és a hibáinkból levont tanulságokat megosztjuk választóinkkal."

"A sikerhez hit és önbizalom is kell, de nem elég! Elszántnak kell lennünk, mert ellenfeleink nem válogatnak az eszközökben. Ha az érdekük azt kívánja, szétverik és megbénítják a várost. A Fidesz-kormányzat, amikor tehette, gátolta Budapest fejlődését, működését."

"Budapest az otthonunk, Budapest ma is az ország motorja. Együtt kell megvédenünk, mert a Fidesz második embere, Kósa Lajos szét akarja szedni ezt a motort, és szét akarja hordani az alkatrészeit. Tarlós István pedig csak hallgat! Pedig, aki a fővárost gyengíti, az országot gyengíti."

"A Fidesz újra meg akarja büntetni a Fővárost! Hadat üzent Budapestnek: most épp a hivatalokat akarják elvinni, holnap talán már ismét a beruházásokat fogják leállítani, amint már többször megtették. Nem engedhetjük megcsonkítani Budapestet"

"Mi, szocialisták érezzük ennek a nagyvárosnak a rezdüléseit. A baloldal az a vezető politikai erő, amely mindig is összefogta a főváros fejlődéséért tenni akaró polgárokat. Nekünk, budapesti szocialistáknak két eszközünk van a kampányban: eredményeinkkel és őszinteségünkkel bizonyítani hitelességünket."

"Sikerünk záloga a Budapesten elért eredményeink felmutatása: a fővárosban 100 évvel ezelőtt volt utoljára ennyi fejlesztés, mint most."

Címkék: választás mszp performansz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr661692013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.01.22. 10:49:23

"Az MSZP egy becsületes párt, becsületes emberek értékalapú közössége, és hinnie kell saját tisztességében." - muhaha! Hogy nem szakadt rájuk a plafon!

"Kikérem magamnak, hogy Kaya Ibrahim és Josip Tot üzlettársai bennünket akarjanak morálra és erkölcsre tanítani." - ja! Nehogy már pitiánerek (mert, hozzájuk képest ők azok) mondják már meg a tutit! A maszoposok ezt sokkal nagyobb tételben, komolyabban nyomják.

Tündér_Lala 2010.01.22. 10:50:19

A dolog attól különösen ízes, hogy a verbális kommunikciós szabályokat figyelembe véve ,
ki bizonygatja magáról, hogy tisztességes és erkölcsös - aki maga sem hiszi, hogy az
ki bizonygatja magáról, hogy nem lop - aki tudja hogy lop, ha a legcsekélyebb lehetősége van rá

Az ember nem bizonygat magáról ilyen dolgokat, mert az evidencia, fel sem merül, hogy ne így lenne.

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 10:50:26

@asmodean:

mielőtt ebbe témába jobban bemerülsz és másokat kioktatsz jó lenne némi szakirányú infot felszedni.

Az akkor hatályban volt Be szerint a nyomozás megszüntetése ellen panaszt (ha a panaszolt határozatot hozó nem adott annak helyt saját hatáskörben) az ügyészség bírálta el (148 §)., ha ő hozat határozatot, akkor pedig a felettes ügyész

Ezt meghaladóan a nyomozás megszüntetése nem eredményez ítélt dolgot, így ha az alaptalan (manipulált) volt az mszp és szerinted, akkor a feljelentést nyugodtan meg lehetett volna ismételni 2002 májusa után, amikor már a rendőrség - logikád alapján - mszp-és volt.

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 10:51:39

@Talon Karrde:

Értem. Csak - szerintem - rosszul.

Marcellusca 2010.01.22. 10:53:02

"Ma az MSZP az egyetlen erő, amely meg tudja védeni a demokráciát, a jogállamot és a szabadságot." - nebassz! És a 92 éves, ózdi nénikét kijaf@szom védi/védte meg?!
Majd jogilag jól megvédik és ennyebennyével megússzák a tetves czigány bántalmazói. A néni meg lehet, nem éli túl.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.01.22. 10:55:22

@eszkep:

Nem akarok belefolyni a szoci bérkommentelőzésbe, mert tetszik, jót vigyorgok rajta, de megkérdem, szerinted valóban független szerv az ügyészség és a bíróság?

Vagy úgy gondolod, csak a a szocik alatt nem független, a fidesz alatt az volt?
Mindenesetre nem a szocik szüntették meg az eljárást, - írod:"Merthogy 2002 után a szocik legnagyobb igyekezete ellenére is az ügyészség bűncselekmény hiányában megszüntette a nyomozást. " - hanem még a fidesz idején szűnt meg.
Egy eljárás megszüntetése, pedig nem azt jelenti, hogy nincs valóság a vád mögött, és ezt a mostanában kiderült mszp-fidesz összefonódások fényében aki mégis úgy gondolja, az megérdemli mind a fideszt, mind az mszp-t.
De akár még egy szdsz-t is :)

Marcellusca 2010.01.22. 10:57:35

Horváth Csaba:
"van-e még okunk az önbizalomra? Én azt mondom: van!" - amekkora arcotok van, észre sem veszitek, hogy nem tudtok átmenni a Lánchídon!

"és képesek vagyunk erőt meríteni az eredményeinkből." - ja. Sikerült nagy lóvét lenyúlni? Akkor hajrá, csak így tovább! Mert más eredményről nem nagyon tudok.

Tündér_Lala 2010.01.22. 10:59:49

@Marcellusca: Ezzel nem értek egyet. A fidesz csupán nem táncolt úgy, ahogy Demszky farok csóválja a kutyát Gábor fütyült, ezért kapta ezt a vádat. A főpolgármester elhivatott városvezetői tevékenységét mutatja, hogy a metro helyett cserébe kínált beruházásokat elutasította és a város állapotát politikai fegyverként használta (holott az saját szánalmas teljesítményének eredménye volt.)

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 11:00:38

@Marcellusca:

nem csak ez gond. Hogy ők (mszp) mit gondolnak a demokráciáról, jogállamról, szabadságról az brutális őszinteségében a 2006 októberi eseméynek kapcsán volt látható.

A korábbaik, jogtalanul betiltott (majd ugyanígy jogtalanul szétvert) tüntetések, jogtalan előállítások, a város minden jogi alapot nélkülöző körbekordonozása, a fél várost végigverető majd nyílt színen hazudózó rendőrkapitány (gergényi, aki szerint az azonosítók leestek, vipera senkinél nem volt), majd az ő kitöntütése jól mutatja mindezeket.

Nincs akkora hazugság, ami ezek pofájára ne férne rá.

asmodean 2010.01.22. 11:01:21

@eszkep:

Az ügyészség kb annyira független szervezet a pártoktól, mint te az idiótizmustól (nagyjából semennyire).
Lassan mondom, hogy megértsd (bár nem hiszem, hogy használna): Le-sza-rom ... a ... fideszt ... is ... meg ... az ... mszp-t ... is. ( Ez a gond a magyar bálint féle oktatással, hogy ilyen szövegértelmezni nem tudó idiótákat nevelnek ki)
Ha akarnék akkor beletudnék menni ebbe a nem bukott meg senki a fidesztől hazugságba, de azt is leszarom, képzeld azt, hogy nem volt ilyen, nekem mindegy.
Attól, hogy beugározták a fejedbe, hogy csak fidesz meg mszp szavzó van (az mszp a démonikus rend, a fidesz meg ott áll az igazságosság vértjében képpel), attól még simán van más is, legfeljebb a beszűkült tudatállapotodban ignorálod a valós világot, de engem még ez sem érdekel.

Én, mint "bérkommentelő szoci szavazó" ... igen, sötétségből tanfolyamot végezté vagy ez veled született állapot?

Taktikai Atompingvin 2010.01.22. 11:02:01

@Marcellusca: "Sikerült nagy lóvét lenyúlni?"
Pontosan abból merítenek forrást a kampányhoz Ők nem hazudnak, csak nem bontják ki az igazság minden részletét:))))

Marcellusca 2010.01.22. 11:02:27

"Mi, szocialisták érezzük ennek a nagyvárosnak a rezdüléseit. A baloldal az a vezető politikai erő, amely mindig is összefogta a főváros fejlődéséért tenni akaró polgárokat. Nekünk, budapesti szocialistáknak két eszközünk van a kampányban: eredményeinkkel és őszinteségünkkel bizonyítani hitelességünket."- hogy nem érzel más konkrétumokat!!! Nem, holmi rezgésre gondolok, hanem jó nagy seggberúgás/-qrás (ki-ki válasszon igényei, habitusa szerint!) jutott most eszembe.

eszkep 2010.01.22. 11:03:24

@Ásómaci (FiatalFiú): Hát, ez sem gyenge! Van képük ezeknek szájulkra venni ezeket a fogalmakat??????

„adócsökkentés” – 3 évig hülyézték az ellenzéket, amiért adócsökkentést akar, három évig tartották ezt kivitelezhetetlennek!

„munkahelyek védelme” – a munkanélküliségi adatokhoz sokk kommentárt talán nem kell hozzáfűzni hitelesek védelme. Az nem számít annak, hogy 2009-ben is a multik kaptak állami támogatásokat…

„fejlesztések” – Mit??? A bankszámlájukat??? Vagy a BKV-t??? Hallott valaki valamit gazdaságélénkítő programról???

„fenntartható nyugdíjrendszer és szociális társadalom” – Most fikázzák, a FIDESZ-t, hogy (állítólag) fenntartható nyugdíjrendszert kíván bevezetni. Egyébként hatalmas öngól azt kommunikálni, hogy egy esetleges „svéd-modell” „nyugdíjkatasztrófát” idézne elő azzal, hogy 30%-al csökkennének a nyugdíjak, ugyanis a svéd-model szerint nem csak az infláció figyelembe véve indexálják a nyugdíjakat, hanem a gazdasági teljesítőképesség alapján is. Vagyis saját maguk teljesítményét értékelik!
A „szociális társadalom” beköpés meg egy vicc egy vadkapitalista párttól…

„határozott fellépés a szélsőségek ellen”
Nem emlékszem, hogy akár csak egyszer is elhatárolódtak volna szélsőséges, neoliberális nézeteket valló SZDSZ-től… Más szélsőséges pártot nem ismerek, csak radikálisat.

„erősödő nemzetközi önbizalom”
„Erősödő hitelezői bizalom” a pontos megfogalmazás, én jobban örülnék az „erősödő nemzeti bizalomnak”. Persze már ma is tárgyaltuk, hol van ezeknek a „hazája”…

Marcellusca 2010.01.22. 11:03:26

KBM!

Még a blogmotor is lezsibbadt ennyi f@szságtól. :)

Megyek is rágyújtani. :)

Marcellusca 2010.01.22. 11:06:44

@Tündér_Lala: NEM!!!!!
Leállították az elindult beruházást, ezért nem utazhatunk rajta még mindig.
Egyértelmű politikai húzás/keresztbetétel volt.
Lehet ezt másként magyarázni, mismásolni meg alternatívákat felvetni, de az igazság az, hogy egy megszavazott, elindított projektbe sz@rt bele a Fityisz.

asmodean 2010.01.22. 11:07:04

@derelyegrádi szellem:

Igen azt elírtam, ügysézséget akartam írni, az észrevétel helyes.

Kartal (rezervált) 2010.01.22. 11:15:25

@Marcellusca: pont a szabadságot, pont ők védik meg. Láttam számukra mi a szabadság: tüntetések szétverése és betiltása, gárda betiltása, ruházat betiltása... ez a nagy szabadság és demokrácia maszop módra. Szlogen lehetne: "Hazamész, vagy pofán váglak! A szabadság nevében." Köcsögök.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.22. 11:15:35

@Marcellusca: De ne feledjük, hogy akkor még egy kapavágás sem történt. S találn jobb lenne ha azóta sem történt volna. Így utólag nagyon is helyes hogy akkor demszkáj nagy fityiszt kapott.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.22. 11:19:29

@z666: Hehe lassan ott is nagyobb lesz a szabadság :)

eszkep 2010.01.22. 11:19:38

@asmodean: Mondjuk én Jobbik-os szavazó vagyok (leszek), de nem hülye. Azért szórakoztat az agymenésed...
Egyébként most már fejtsd ki légyszíves nézeteidet a nem független ügyészségről, figyelembe véve azt a tényt, hogy a legfőbb ügyészt a köztársasági elnök javaslatára az Országgyűlés választja meg 6 évre, Namármost akkoriban ki is volt a köztársasági elnök?????
2000 májusáig Györgyi Kálmán volt a legfőbb ügyész, olvasd el az életrajzát a wikin. 1979 és 1990 között docens ELTE JTK büntetőjogi tanszékén, akkoriban még tölthette be akármilyen „fasiszta fideszbérenc” ezt a pozíciót.

eszkep 2010.01.22. 11:23:20

@Conv: A teljes függetlenség nyilván csak illúzió, de azért használjuk már az eszünket is egy kicsit...
Olajügyek mond neked valamit? Mit elloptak itt '97-ig???? Ugyanez az ügyészség meg teljesen töketlen volt... Akkor bezzeg nem fvolt "fideszbérenc"???

elfelejtette 2010.01.22. 11:23:38

En az MSZP-re fogok szavazni, engem meggyoztek! Vegulis jol mennek a dolgok, nem? Na, aki szerint a mostani orszaghelyzet kurvajo jo, az nyilvan a folytatasra szavaz.

Tündér_Lala 2010.01.22. 11:25:45

@Marcellusca: Nem értünk egyet. IGEN leállított egy előző kormány által az utolsó utáni pillanatban megszavaztatott prztizs beruházást , amely helyett felajánlotta pld. az 1. villamos kiépítését, amit elutasítottak. Ennek teljes kiépítése a mai napig nem történt meg.
A metro építésének anomáliái pedig - így utólag méginkább - igazolni látszik döntésük helyességét.

Marcellusca 2010.01.22. 11:30:22

@derelyegrádi szellem:
@Kartal (aki beleszól):
Erre (is) utaltam.
Mindez olyan szoci (cucilista, mert ugyi a gyökerek) szabadság.
Mindent szabad, amit megengedünk.

@Noname Cowboy:
Bocs, de addigra már megkezdődtek az előkészületek. Az is pénzbe került.
Viszont a Fityisz - a leállításon kívül - nem tett semmi mást. Nem intézkedtek, hogy abból a pénzből fejlesszék a felszíni közlekedést, vegyenek új buszokat, villamosokat. Egyszerűen leállították. Ennyi.
Mindezt miért? Nehogymá a maszopos-szadeszes vezetés elérje (és ezzel büszkélkedjen 4 év múlva!) amit tervezett!

Ha történtek volna fejlesztések, akkor egy szavam sem lenne. De nem történt semmi.

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 11:33:04

@Marcellusca:

Meg a Legfesőbb Bíróság. Gondolom ők is azért hozák meg ekként döntésüket, mert bűnös városnak tartják Budapestet.

Vagy azért mert az 1998-as választások előtt közvetlenül (nyilván nem kapánycélokból, MI "adtuk", de kifizetni majd a következőknek kell, de ez most lényegtelen) a kormány úgy hozott többszázmilliárdos kiadásról döntést, hogy a szükséges és törvényben előírt felhatalmazásokkal nem rendelkezett.

Meg az egészről beszélni sem lehetne/kellen, ha Demszky 1996-ban elfogadja azt, hogy az oroszok az adósságuk terhére megépítik ingyen a metrót Jaaaa, hogy akkor nem demszky kezében van a kasszakulcs, meg az orosz államdósságot sem lehet úgy "lebontani" ahogy történt. Mégpedig úgy, hogy Hujber (MSZP vállakozói tagozat elnöke), Kapolyi, meg Máté (MSzP pártpánztárnok) ülnek egy kormányközi bizottságban és döntenek arról, hogy Hujber, Kapolyi és Máté mely cége vásárlohatja meg az orosz adósságot dolláronként 50-60 centért és hozhat olajat érte az oroszoktól, majd persze a a 60 cetet sem fizetik ki, így megkárosítva minket (az oroszok NEKÜNK tartoztak, men Hujberéknek, és nem is az MSZP-nek) vagy 90 millió dollárral.

Hát így néz ez ki.

hoplita 2010.01.22. 11:36:06

@Marcellusca:
Én köszönöm szépen ezt a védelmet.
A fülem mellett surrogó gumilövedékekkel együtt.
A kurvaannyukat...!!!!!!!!!!!

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 11:41:21

@asmodean:

Mivel te másokkal itt elég sarkosan és könnyen leidiótázol, ezért:

Azért tévesztetted el, mert egy tudatlan, de emellé okoskodó idóta vagy.

Tündér_Lala 2010.01.22. 11:41:38

@Marcellusca: Pontosan erre utaltam és ezért köpöm le Demszkyt , mert politikai céljai érdekében keresztbe tett a gondjaira bízott városnak. Ezért nem épült az alatt az időszak alatt a város eléggé. Ajánlottak más beruházást amit nem fogadott el.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.22. 11:42:57

@Marcellusca: Rendben van, hogy pénzbe került.
De nem 500mrdFt-ba! Amit addig beleönöttek az kismiska ahhoz amit most elrabolnak egy hasznavehetetlen projektbe.
Abban viszont igazad van, hogy nem is tettek a felszabadult pénzel semmit a megmaradt felszíni közlekedéssel. De azért egy megalomániás örült elképzeléseit nem kellene előtérbe helyezni. Mondjuk az országban nem csak Bp van. Mint ahogy azt demszkáj elképzeli. Abból a léből ha úgy vesszük fejlesztettek egy csomó vidéki várost.

hoplita 2010.01.22. 11:43:35

@derelyegrádi szellem:
Hát az a bizonyos hujberi Társaság a keleti piacokért még mindig megérne egy misét....
Milyen érdekes, a fidesz sem feszgette a témát 98 után....és még egyéb skandallumokat sem.
A privatizációs Fehér könyv is készül, immáron 12 éve.
Elmennek ők is a picsába...(((

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.01.22. 11:45:11

A bíróság, és az ügyészség nem független szervezetek sajnos. Ezt pont 2006 őszén lehetett a legjobban érzékelni.

Nem volt független GYörgyi Kálmán, és Polt Péter sem. Kálmán a komcsik kreatúrája volt, Peti meg a fideszé.

Lomncizi Zoli, hadd ne mondjam kiknek az utasításait követte, mert mindjárt kikiáltanak náczinak....

Kartal (rezervált) 2010.01.22. 11:48:12

@Marcellusca: "Mindent szabad, amit megengedünk." - hogyan is van? Ami nem tilos, az kötelező?

asmodean 2010.01.22. 11:49:53

@eszkep:

Ülj le egyes, szövegértelmezésből.
Ezt is lassan mondom, hátha úgy jobban megérted:
Az ... ügyszség ... nem ... párt ... független. != Az ... ügyészség ... nem ... kormány ... független.
Minden ... kormányon ... lévő ... párt... (tudod követni?) ... olyat ... próbál ... oda ... ültetni (eddig meg van?), aki ... kiszolgálja ... az ... érdekeit. ... Mivel ... a ... főügyész ... megbizatása ... 6 (vagy hat, ha a jel ismeretlen) évre ... szól (szólj ha lemradtál), azaz ... nem... esik ... egybe ... a ... választási ... ciklussal, (most figyelj, mert nehéz dolog jön)... a .. főügyészt ... sem .. feltétlenül... egy ... adott ... kormányzási ... ciklusban ... hatalmon ... lévő ... párt .. vezérli.

És most leszarom, hogy fidesz vagy mszp mit birkózik, a rámaradt főügyészekkel. Pont kurvára nem érdekel, hogy mit szenvednek egymással, de te már beálltál valami monton hülyeségre, hogy én azt mondom, hogy a fidesz pakol alá az mszp-nek. Ne zavarjon, hogy én azt mondom, hogy a kettő egymásnak ott pakol alá, ahol tud, mi meg levagyunk szarva.
Amikor válaszolsz ne zavarjon, amit mondok, abban, hogy arra írj választ, amit szerinted én mondok.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.22. 11:53:01

mesterházi komolyan úgy nyitotta ki a pofáját, hogy első szava: orbán ?
Tipikus dumaelemek tarkítják a beszédeiket: avagy hogyan írjunk mi is mszp kampányszöveget...
Legyenek benne a következő gondolatmenetek:

1. Az orbán (ejtsd: a zor-bán) a no#1. ellenség. Csak saját érdekből cselekszik és csak rosszat akar, főleg a nyugdíjasoknak. lásd. (4. pont.)
2. Dicsérd a pártot, az mszp-t (ejtsd: em-esz-pé), ahogyan azt elődeink is tették anno 30 éve. Használd nyugodtan dicső elődeink szófordulatait, hisz ha nekik beváltak 40 évig, most is megállja a helyét majd.
3. Használd a következő formulákat: "soha még ennyire nem fejlődött...", "Az elmúlt 100 év óta mi voltunk akik...", "Az elmúlt évben megteremtettük...", "Mindig is töretlenül harcoltunk a..." És próbáld meg párosítani valamivel, ami épp rosszul áll az országban: pl.: közbiztonság, fejlesztés, oktatás, demokrácia, jogállam...stb.
4. A nyugdíjasok fő célcsoport, próbáljuk meg minél negatívabb kontextusba hozni az orbánt (ejtsd: a zor-bán-t) és a nyugdíjakat. Vizionáljunk nyugdíjasok pénzében fürdőző fideszeseket.
5. Ijesztegessünk szélsőségekkel !!! Merészebbek azt is előadhatják, hogy orbán egy zugnáci és titokban ss egyenruhában szeretkezik a feleségével + egy néger kurvával, egy fiatalkorúval és egy birkával a családi oltáron.
6. Méltassuk Budapestet, hiszen ott él még elég idióta, akik 2006 után is töretlenül bíznak bennünk.

Kellemes beszédírást!

Marcellusca 2010.01.22. 11:58:27

@derelyegrádi szellem:
@Tündér_Lala:
Az a baj ezzel az egésszel, hogy gyakorlatigal ugyanarról beszélünk. Esetleg kicsiz más szemszögből.
Mégpedig, hogy rendesen szétb@szták a várost, kizárólag politikai okokból.
Az itt élők, dolgozók meg le vannak sz@rva. Nagy ívben.

@Noname Cowboy: "Abban viszont igazad van, hogy nem is tettek a felszabadult pénzel semmit a megmaradt felszíni közlekedéssel." - pontosan. Nem vagyok közlekedés mérnök, de néhány villamosvonalat fel lehetett volna újítani, sok-sok buszt, trolit és villamost vehettek volna.

"Abból a léből ha úgy vesszük fejlesztettek egy csomó vidéki várost." - a főtéri szökőkutakra gondolsz? :)

asmodean 2010.01.22. 11:58:44

@derelyegrádi szellem:
Na itt a másik okos. El vagy tévedve. Én pont olyan hangnemben válaszoltam, mint amilyenben nekem ugrottak (nyugodtan visszanézheted). Ja hogy ez valakinek nem tetszik az nem érdekel.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.22. 11:59:04

@asmodean: jajj, hát nem tudtad hogy eszkep Jobbik "szavazó"? LOLMÁN

kuki123 2010.01.22. 12:02:32

@zero: Burány Sándor:
"Az a cél, hogy hozzuk Budapestet."

"Felelősség: az elmúlt években az csatlósainknak a legtöbb lehetőséget biztosítottak, illetve sokszor a politikusok azt tették, ami a csatlósaink érdeke volt, különösképpen a válság idején. Soha ennyit, ilyen rövid idő alatt az ország vissza nem fejlődött."

"Szabadság: A mostani választásnak azonban olyan a tétje, hogy ezt igenis szem előtt kell tartani azért, hogy mindenki eldönthesse zsidó vallású-e, és ne lehessen megbélyegzés nélkül a fehér többséghez tartozni."

Mesterházy Attila:
"Orbán mindig is bűnös városnak tekintette a fővárost, talán a választási vereségei miatt. Ennek megfelelően alakult a kormányzásunk alatt a fejlesztések leállítása, ellehetetlenítése is. A budapestieknek sosem volt fontos a magyar baloldal, és a fideszes jobboldal sem. Az MSZMP panelprogramban, míg a Fidesz panelprolikban gondolkozik, mely között semmilyen lényegi különbség nincs."
"Az MSZP egy korrupt párt, korrupt emberek értékalapú közössége, és hinnie kell saját vastagbőrében."

"Kikérem magamnak, hogy nem Kaya Ibrahim és Josip Tot üzlettársai akarnak bennünket morálra és erkölcsre tanítani."

"Mi sosem számíthattunk a budapestiekre, így lesz ez áprilisban is, meg fogjuk megismételni a győzelmünket."

"Ma az MSZP az egyetlen erő, amely meg tudja védeni a korrupciót, a diktatúrát és a ellehetetlenítést."

"Húzzuk ki magunkat, legyünk büszkék, valódi, igazi, nemzetromboló munkát végeztünk."

Horváth Csaba:
"van-e még okunk az önbizalomra? Én azt mondom: nincs! Mert nem hiszem, hogy képesek vagyunk tanulni a Czuslág ügyből és képesek vagyunk erőt meríteni az M6-os autópálya és a Megyeri híd lopásainak sikeréből. Hiteltelenségünk záloga, ha az eredménytelenségünket, és a sikereinkből(lásd Oszkó villáját) levont tanulságokat megosztjuk választóinkkal."

"A lopáshoz hit és önbizalom is kell, de nem elég! Elszántnak kell lennünk, mert ellenfeleink nem válogatnak az eszközökben még többet lopnak. Ha az érdekünk azt kívánja, szétlopjuk és megbénítjuk a várost. A Fidesz-kormányzat is, amikor tehette, gátolta Budapest fejlődését, működését."

"Budapest a mi játszóterünk, Budapest ma is a lopás motorja. Együtt kell megvédenünk, mert a Fidesz második embere, Kósa Lajos szét akarja lopni ezt a motort, és ő is lopni akarja az alkatrészeit. TarTós István pedig csak hallgat! Pedig, aki a fővárost lopja, az országot lopja."

"A Fidesz újra meg akarja büntetni a Fővárost! Hadat üzent Budapestnek: most épp a hivatalokat akarják átvenni hogy ő is lophasson, holnap talán már ismét a lopásainkat fogják leállítani, amint már többször megtették. Nem engedhetjük megcsonkítani juttatásainkat"

"Mi, szocialisták érezzük ennek a nagyvárosnak a rezdüléseit. A baloldal az a vezető politikai erő, amely mindig is megakadályozta saját érdekében a főváros fejlődéséért tenni akaró polgárokat. Nekünk, budapesti szocialistáknak két eszközünk van a kampányban: lopásainkkal és hazudozásainkkal bizonyítani vastagbőrünket ."

"Sikertelenségünk záloga a Budapesten elért eredményeink felmutatása: a fővárosban a világháború alatt is több volt a fejlesztés, mint most."

arlequin 2010.01.22. 12:15:42

@volánrulz: jó lett. bár ha gyereknemzéssel foglalkozol ennyit, annak több haszna van ;-)))

Logan Grimnar 2010.01.22. 13:00:10

Basszus, tényleg van olyan retardált zombi aki ezeknek beveszi a szövegét?
Ez már a maszop végső széthullása, total "Der Untergang"!

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 13:00:30

@asmodean:

"Na itt a másik okos."

hát bazmeg te keverted (nagyképű kioktatás közben!) a rendőrséget az ügyészséggel, vagy én?

arlequin 2010.01.22. 13:09:05

@derelyegrádi szellem: na meg én! rohatt nácifasisztákok

OFF
kedves szellem, csak ámulok-bámulok mennyi ismeretet összeszedtél és következetesen alkalmazol. egy bolondnak el kell ismernie ezeket. király urunk itt bólogat mellettem. jutalmad egy cigánykerék. kérlek fogadd egy szájtáti csavargó megbecsülését. maradok tisztelettel: arlequin
ON

Redcap 2010.01.22. 13:13:51

Jaj de jóízűt kacagtam ezen a cikken. Komolyan veszik még ezek magukat? Félő, hogy igen. És az ilyen elmebetegek bizony veszélyesek ám. Szerencsére azonban már a jó öreg Pestet sem tudják maguk mögött, de ha valami csoda történne, és mégis győz a csendes többség, az is kevés lesz itt bármihez. Jaj, jaj... milyen pezsgőt vegyek?

asmodean 2010.01.22. 13:20:39

@derelyegrádi szellem:

Rosszul írtam, ahogyan már írtam is, mert, hogy ha tévedek, vagy eltévesztek valamit, azt én képes vagyok elismerni.
Ahogyan már említettem úgy fogalmaztam meg a választ, ahogyan a szavakat intézték hozzám.
Te is ennyire hülye vagy, hogy mindent írjak le lassan kétszer, hátha egyszer felfogod?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.22. 13:22:01

@derelyegrádi szellem: Hogy érted? Szerintem a "zsidózás" mint olyan eléggé primitív szokás, szerinted nem?

picur3ka 2010.01.22. 13:24:22

"A mostani választásnak azonban olyan a tétje, hogy ezt igenis szem előtt kell tartani azért, hogy mindenki eldönthesse milyen vallású,"

Legalabb megtudtuk, mirol szolnak a valasztasok. Szavazo lap igy fog kinezni:

Katolikus
Reformatus
Evangelikus
Hit Gyuli

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 13:34:01

@asmodean:

igen írde le még kétszer, hogy a panaszt a rendőrök bírálták el, és elhiszem.

Azt viszont nem, hogy nem érted mi volt a gond a hzseiddel. Pedig odaírtam még legutolsóhoz is zárójelben segítségképpen. De megkísérlem még egyértelműbben: Kisebb arccal, és akkor lehet akár alapvető dolgokban is tévedni. De ekkora arccal nem lehet.

Ezt meghaladóan ezt a lassan mondomos fordulatot tőled vette át ildinéni, vagy fordítva volt?

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 13:43:47

@Talon Karrde:

A válaszom z666-tól teljesen független. Az öncélú zsidózás (mint pl Pásztor Tibor Mszp-és képviselő díszzsidózása, ami természetesen a Mazsihisz ingerköszöbét nem érte el, mint ahogy ildinéni kis tréfája a gázárak és Auschwitz vonatkozásában se) primitív dolog. Azt viszont nem gondolom, hogy "zsidózás" pontosan azt jelenté, amit a pc felkent gurui (pl Bánó elvtárs, Dési, stb) neki tulajdonítnak.

Mondok egy példát, az mindig segít. A MN-et felvették az Antiszemita közbeszéd Mo-n címú kiadványba azzal az indoklással, hogy szándékosan nem közöl antiszemita cikkeket! Meg azt sem gondolom, hogy Simon Perez inkriminált kijeltését megemlíteni zsidózás lenne. Igaz azonban, hogy minden történést, jelenséget azzal magyarázni, arra visszavezetni butaság, és monomániára utaló jel, de szintén nem zsidózás.

Kielégít a válaszom?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.22. 13:49:03

@derelyegrádi szellem: Igen kielégít, azzal a megjegyzéssel, hogy engem konkrétan a kommentekben kommentelők által elkövetett öncélú és a tárgytól totálisan független "zsidózás" zavar.

picur3ka 2010.01.22. 13:59:15

index.hu/belfold/2010/01/22/csalasert_iteltek_el_a_roma_part_igazgatojat/

'Dózsa szerint olyan sok ember ellen folyik büntetőeljárás a jelenlegi országgyűlési és önkormányzati garnitúrából, hogy neki kell a legkevésbé szégyenkeznie.'

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 13:59:59

@Talon Karrde:
Ennek örülök.

Néha engem is. De jelen pillanatban vannak ennél sokkal nagyobb gondok is, amik zavarnak. Meg - őszintén szólva - egy kicsit rá is untam így az elmúlt húsz évben, hogy csak azt volt bűn, vagy téma ha valaki zsidózott, vagy nem is, csak valakik azt mondták, és már ment is a balhé hónapokig, évekig.

Pont ennyi évig (20) nem tulajdonítok ennek akkora jeletőséget. Csak pont akkorát, mintha valaki japánozva, vagy észtezne.

asmodean 2010.01.22. 14:09:58

@derelyegrádi szellem:

Nem érted, hogy leszarom, hogy mi volt a gondod a hozzászólásaimmal? Ezt mitől nehéz felfogni??

REPARATUR 2010.01.22. 14:11:16

egyszerűen nem tudom végig olvasni, mer hánynom kell. de minimum köpnöm ezekre.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.22. 14:16:12

@asmodean: És ha nem szarnád le, akkor mi lenne? Izirájder öcsém, vagymi....

asmodean 2010.01.22. 14:20:24

@Talon Karrde:
Hát olyat nem tudok elképzelni, hogy ez előfordulna :)

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 14:22:09

@asmodean:

Ha leszarod, akkor minek írkálsz itt nekem hozzászólásokat. Idióta.

asmodean 2010.01.22. 14:24:44

@derelyegrádi szellem:
bazzze :)))))))))))

Újra:
Nem érted, hogy leszarom, hogy mi volt a gondod a hozzászólásaimmal?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.22. 14:32:28

A tévéadás úgy kezdődött ezekről, hogy "Mesterházy levette árpádsávos nyakkendőjét", majd ezután ő vagy Burány Sanyi közölte, hogy "ebből is látszik, hogy itt összetartás van". Mármint mindenki ingben, nyakkendő nélkül volt. Biztos a turulboltból kapták ajándékba, és minden szónál egyre jobban összeszorult rajtuk. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.22. 14:33:20

@*beszivárgott mutyilovag*(L42):

Az érték stimmel, semmi más nem érdekli őket. Főleg a kp-t szeretik.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.22. 14:35:26

@zero:

nem, ez sima freudi elszólás....

asmodean 2010.01.22. 14:42:31

@derelyegrádi szellem:

Így van, ennek örülök, hogy észrevetted, hogy a kérdés ugyanaz :))))))

derelyegrádi szellem 2010.01.22. 15:01:29

@asmodean:
attól, hogy egy rakás szmájlit odaírsz, sem értelme nem lesz irományodnak, és viccesé sem válik. Ezt tudtad?

Nem te vagy az első, aki beég, majd magyarázkodik (én csak tévedtem, de el is ismertem, meg csak azért írtam úgy, mert mások is így nekem, bizony ám óvóbácsi), aztán mikorra teljesen nevetségessé tette magát, akor jön ezzel a leszarom dumával. Unalmas vagy. Annál a lassan mondomos résznél még reménykedtem, hogy előrukkolsz valami "extrával", de nem. Egyből jött a leszarom, és így unalmas. Na hello.

asmodean 2010.01.22. 15:15:04

@derelyegrádi szellem:

A sok smily nem azt jelenti, hogy vicceset írtam, hanem azt, hogy rajtad röhögök, erőlködj még kérlek, mulatatt. :)

667 - A Sátán szomszédja 2010.01.22. 16:46:32

@laspalmas: Lol! Bár, ne kapkodtak volna annyira a levétellel... :D

tudi 2010.01.22. 17:06:07

ezen mondatok láttán néztem is egy nagyot, néha nem tudtam sírjak, vagy nevessek. Lesz itt még az is, hogy a Zorbán ledózerolja egész BP-t, hogy egy új fővárost építsen fel.

sentinel49 2010.01.22. 17:50:34

Van egy olyan érzésem,hogy a nyugdíjasok 80%-a sőt gyermekeiknek nagy százaléka beveszi ezeknek az mszp-s patkányoknak a szövegét,Budapesten főleg.Óvatosan azzal a pezsgővel.Persze azért nem árt ha be van hűtve,mit lehessen tudni.Reménykedem,nagyon reménykedem.Szebb jövőt mindenkinek!

kamasuka 2010.01.22. 23:12:36

Nem is tudtam, hogy kiengedték a börtönből/elmegyógyintézetből Muhammad Szaid asz-Szahafot, a volt iraki (félre)tájékoztatási minisztert és most ő az MSZP kampányguruja? :D Hogy mik vannak!

molaris 2010.01.23. 04:49:21

@asmodean:
Jé!- Te lennél az új házibolond? Jól nyomod, így tovább, szeretjük az ilyeneket.

Frick László Emlékzenekar 2010.01.23. 06:26:53

Nem is ez a baj, hanem az, még nekem se jut eszembe annak a két szír faszinak a neve, akiknek a magyar könyvelésművészet történetében először és úttörő módon Apró Piroska néni (akiben nem az az érdekes, hogy kinek a lánya, meg ki a veje, haenm az, hogy a kreatív elkönyvelés országos bajnoknője, ha ő nincsen, a fasorban van még a Walis Mosodák Rt.) eladta azt a Gyurcsány céget, ami basszusgitározott visszavenni a madách téri egészségház bulira jogtalanul felvett jutalékot, valami 41 ,1991-es millát...

Roxvox 2010.01.23. 19:38:59

Ez a Mester(kélt)házy még nagyon fiatal.

2010.01.23. 19:45:30

No, azért a magyar obamát se a gólya költötte, kurvára pofára fog itt esni jópár választó, amikor a fityesz kormány első intézkedésként szorít egyet az adóprésen, aztán majd jól elfolynak országimázs építésre a százmilliók a nélkül, hogy bármi látszatja lenne. Megmondjam mi a különbség a fityesz meg a maszop között? Az, hogy a maszopnál mindig a strabag nyeri a panama-autópálya trendert, a fityesznél meg a vegyépszer. Megcsinálni persze mindig ugyanaz a csóró alvállalkozó csinálja bagóért. Mert igen, ne felejtsük el: az alvállalkozói piramis intézménye is a fityesz regnálása alatt jött divatba! Várják itt orsóst, mint a zsidó a messiást, de hogy mit várnak tőle, azt kurvára nem értem. Lejárt lemez ez a fidesz is, éppúgy, mint a a többi eu-seggnyaló neoliberális pénzlopó. Lépjünk már túl ezeken, emberek! És főleg lépjünk túl az egypártrendszerben gondolkozáson! Sok kis pártot a parlamentbe, ahol lehet, egyéni képviselőt küldeni! Most orbánnak adtok 2/3-ot, megint ugyanaz lesz, mint 98-ban: zavartalanul és gátlástalanul fog visszaélni a hatalommal, mint a többi. Itt és most a hatalmat minél jobban meg kell osztani, hogy ne ismétlődhessen meg gyurcsótány esete, aztán majd egyszer, talán, ha egy kis kultúrmáz rakódik az országra, és kikopnak ezek a pártállami kövületek a közéletből, akkor talán majd lehet szabad kezet (2/3-os többséget) adni egy politikai erőnek. Most ez felelőtlenség!

picur3ka 2010.01.23. 19:59:25

@Ásómaci (FiatalFiú):

Nagyon jo. De nem tul pozitiv image ez neki?

picur3ka 2010.01.23. 20:04:38

@Ásómaci (FiatalFiú):

Nagyon jo. De nem tul sok pozitiv image ez neki?

picur3ka 2010.01.23. 20:06:11

Szaros blogmotor...

@Sörömpőőr:

Rakosi pajtas hogy van? Orsosor?

hapcika 2010.01.23. 21:04:26

@eszkep: és ő is tanította Morvai Krisztinát!

hapcika 2010.01.23. 21:07:30

@anti_troll: Lomniczi nem tartozott sehova. Ő ott ment félre, hogy elkezdett hadakozni Sólyommal és onnan kezdve nem volt hatalma csak kinevezése.

abandi 2010.01.23. 21:29:30

Josziph és Kaya véletlenül arra sem jártak.
Elezüsthajóztak a majdnem feledés homályába....
Rendben!
Mi azért nem felejtünk!

hapcika 2010.01.23. 21:34:08

Van két oldal és mindkettő csak a saját hírlapjait olvassa. Pártatlan média, mint olyan nincs. Mint ahogy nincs pártfüggetlen társadalmi kontroll. Egyszerűen a két oldal megölte volna, ha létezik a rendszerváltáskor, de már akkor sem volt. Fidesz hivatkozik a polgári körökre, de ez akkor lenne elfogadható, ha mindkét oldal szereplői pártfüggetlenül vennének részt benne. Ez azt jelentené, hogy nem a politika, hanem a társadalom javára dolgoznának. Így ki lehetne harcolni a közvetlen elnökválasztást magunknak, de eddig mindig leragadunk ott, hogy egy -egy párttól akarjuk elfogadni könyöradományként. Lehetne új alkotmányunk, mi mondhatnánk meg mennyit keressen egy képviselő, lenne a képviselőknek munkaadójuk és meg lehetne reformálni az igazságszolgáltatást, közigazgatást és az egész elkorhadt rendszert.
Csak annyit kell csinálni, hogy le kell vetni a pártok béklyóit, nem tűrni egyetlen párt ránk kényszerített akaratát, viszont, mint a demokrácia résztvevőjeként a többség akaratát rákényszeríteni a pártokra. Ne csak az ikszet húzd be, hanem te ellenőrizd a választást, saját akaratodból és ne azért, mert azt mondta OV, Lendvai, DI, Vona stb.

abandi 2010.01.23. 21:44:07

@hapcika:
Maga megírt egy akasztófáravalóféle utolsó beszédje-félét!
Egyen több joghurtot, vagy igyon több pálinkát...!

hapcika 2010.01.23. 21:51:57

@abandi: Nocsak, nocsak fenyegetőzünk? Ön a Nemzeti Számonkérőszék tagja? Nem vitatkozik, egyből öl? Röhejes!!!

abandi 2010.01.23. 22:25:42

@hapcika:
Maga nem tudja értelmezni a leírott szót, és emiatt túlrettegi a félelmeit!
Forduljon a Jobbikhoz!

picur3ka 2010.01.24. 01:48:56

@abandi:

En Hapcikat el se olvasom.

hapcika 2010.01.24. 09:44:04

@abandi: Nem az értelmezéssel van a baj, hanem azzal, hogy megakarja magyarázni ostoba baromságait. Túl lihegi a tudását, miközben nem érti mit ír a másik.

hapcika 2010.01.24. 09:46:11

@picur3ka/beleallos kampany: Nem is vagyok kiváncsi idióta véleményére!

2010.01.24. 12:17:07

@hapcika: Igen, de ez döbbenetes! Az emberek egyáltalán nem gondolkoznak, még csak nem is emlékeznek. Vallási fanatizmussal csüggnek kedvenc hordószónokuk szavain, és áhítják, hogy az legyen magyarország teljhatalmú ura 2/3-os többséggel a parlamentben. Ugyanez volt 2006-ban is a hiba, ezért tudta őket átvágni gyurcsány a palánkon, de nem okultak belőle egy fikarcnyit sem, megismétlik ugyanazt orbánnal. Szánalmas! És ez a bégető csürhe nem csak a saját sorsát rontja meg, hanem a kevés értelmes emberét is, aki még ebben az országban van.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.24. 12:31:54

@eszkep:

Vadai már megmondta réges rég:

"Vadai kifejtette, nem tudja, milyen intézkedéseket szeretne visszavonni a Fidesz hatalomra kerülése esetén. "Visszabontanák az autópályákat, az utakat, a csatornákat, a megújult városközpontokat? Talán lebontanák a Megyeri-hidat? Újra leállíttanák a metróépítést, amiről hangosan mondják, hogy drágább lett a tervezettnél, de hallgatnak arról, hogy miattuk csúszott? Elvennék az emberektől az egészséges ivóvizet?"
vastagbor.blog.hu/2009/05/18/eros_volt_a_hetvege

krtek 2010.01.25. 10:03:59

"Az MSZP egy becsületes párt, becsületes emberek értékalapú közössége, és hinnie kell saját tisztességében." Nomegazanyádcsája.

Mester(vagy inkább szar)házi Attika kedves, magyarázd el nekem mán csak úgy becsületből, mi köze van a tetves pártodnak a szocializmushoz? Ha úgy hívnák magyar mutyikapitalista párt akkor ok, de így a nagytőkés privatizátor-hatalomüzér-offshorehusztár vezetőkkel, már a párt neve is hiteltelen. A szimpatizánsok megy egyszerűen szánalmas agyhalottnak tűnnek.

Ez kb. akkora faszság mint a másik gang polgározása. Ott is meg kellene mondani az összes polgározó baromnak, nem az a polgár aki cideszhívő, hanem aki adót fizet. Már ha tudják mi is az...

Jason Bourne 2010.01.25. 13:12:07

engem az ilyen emeszpés kinyilatkoztatások mindig felvidítanak. a legjobban a kormányszóvivő Domika nyilatkozatain derülök.
eszméletlen a csóka. vajon hittel-meggyőződéssel nyomja a sok marhaságot, vagy csak kizárólag a pénzért?

süti beállítások módosítása