Skip to content


       Szűrés lista

Napi Populista Kampányígéret (NPKI) - 1. rész

Napi Populista KampányÍgéret - 1. rész

Nem bírtam tovább, mert ilyen nincs, és még is van. Új sorozat, hadd szóljon. Úgy látom, minden napra jut egy-egy csemege. Mondjuk úgy, az alanyi jogú Zinternet volt a 0. rész.

Egy mondat az MSZP 60 oldalas programcsomagjából. A részletek kifejtése szombatra marad, a nagy szoci kampánystartra.

"Támogatjuk az ombudsmanok javaslatát, készüljön statisztikai adatgyűjtés a bűnelkövetők származásáról."

Én égek, mert olyan pofátlanok, de olyanok ... olvassuk el még egyszer!

Nézzük az opciókat, hogy lehet ezt a 360 fokos fordulatot megmagyarázni, főleg a Pásztor Albert miskolci rendőrkapitány ügyében tett nyilatkozatok fényében.

Nyakó Pista, Csenyéte örökös képviselője biztos már töri a fejét valami frappáns szövegen, segítek neki.

1, A Magyar Szocialista Párt mindig is az emberek pártján állt, régóta tervezzük megvalósítani eme tervünket, de a Jobbik ellopta tőlünk, és mint a sajátjaként adja el.  Ne engedjük, hogy megtévesszenek minket a fasiszták! Nem engedjük, hogy a szélsőjobb valósítsa meg a programunkat, mi szeretnénk nyilvántartásba venni, hány kínai bűnöz nálunk. Ha akad olyan egyáltalán.

2. A Magyar Szocialista Párt mindig is az emberek pártján állt, régóta tervezzük megvalósítani eme tervünket, de a populista Fidesz, az ország legdemagógabb, legpopulistább ellenzéke, akik képesek voltak 300 forint miatt még az embereket megszavaztatni 5 milliárd forintból, közpénzből, megakadályozta, elgáncsolta, nem támogatta.
 
3. A Magyar Szocialista Párt mindig is az emberek pártján állt, régóta tervezzük megvalósítani eme tervünket, de a koalíciós társunk, a Szabad Demokraták Szövetsége éveken át megakadályozta, vétóval és a koalíció felbontásával zsarolt minket. Mikor szerencsénkre kiléptek a koalícióval, és nekiláthattunk egy igazán bátor és baloldali program kidolgozásához és megvalósításához, sajnos a válság keresztülhúzta a terveinket. Minden erőnkkel Magyarország megmentésére kellett koncentrálnunk, de most, hogy a válságkezelő szakértői kormány munkája kezd beérni (szeretném hangsúlyozni, hogy ilyen populista és demagóg ellenzék ellenében!), már jut időnk az ilyen finomhangolásra. Nekünk semmi sem tabu, mi nem félünk a számoktól, nekünk semmi sem fontosabb az emberek közbiztonságánál.

Címkék: választás mszp npki

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr341768901

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mesterházy a megbélyegzéstől sem riad vissza 2010.02.19. 00:42:41

A vesztét érezve különös lépsekre szánja magát az utóbbi időben a szocialista párt. A "modern, európai, progresszív" balodal hazai letéteményesei (Gyurcsánnyal a listájuk negyedik helyén) körökörös védelemre kell, hogy berendezkedjenek. Az MD...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapmancs 2010.02.18. 14:25:00

@zero: ebből eddig szerencsésen kimaradtam (külföld), de a napokban hazamegyek és félek hogy rám zúdul minden. Szerencsére csak egy hetet kell kibírnom, aztán legközelebb a választáskor látnak. :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.18. 14:25:13

@Valakinyolc:

Én is örülnék, ha feketén fehéren meglenne, hány néger követett el bűncselekményt az országban 1 hónap / év alatt.

Tapmancs 2010.02.18. 14:26:00

@Dr Minimum: csak nem értem hogy miért. Ennyi embernek jobb lett az elmúlt 8 évben?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.18. 14:27:21

@Tapmancs:

De hát ez a legjobb időszak, Monthy Python show 7/24-ben, ingyé' ... :-))

kuki123 2010.02.18. 14:27:56

"Támogatjuk az ombudsmanok javaslatát, készüljön statisztikai adatgyűjtés a bűnelkövetők származásáról."
mi van ennyire kellene a jobbikos szavazók...lofaszt a seggetekbe
1 évvel ezelőtt is olyan rinyálást levágtak a származást nem mondunk ki

"A Magyar Szocialista Párt mindig is az emberek pártján állt, régóta tervezzük megvalósítani eme tervünket, de a Jobbik ellopta tőlünk, és mint a sajátjaként adja el. Ne engedjük, hogy megtévesszenek minket a fasiszták! Nem engedjük, hogy a szélsőjobb valósítsa meg a programunkat, mi szeretnénk nyilvántartásba venni, hány kínai bűnöz nálunk. Ha akad olyan egyáltalán. "

édes istenem lelövöm ..nem viccelek elegem van ezekből a faszbuzi söpredékből
a népnyúzó kurva nyátokat baszátok szájba baszki
ez már valami vicc

8 ÉVETEK VOLT RÁ
KOTRÓDJATOK A BÖRTÖNBE

Marcellusca 2010.02.18. 14:28:26

@Dr Minimum: Ettől félek én is.
Nemrég olvastam egy felmérést, melyben a válaszadók 40%-a még nem tudja vagy nem akarta megmondani, hogy kire szavaz.
Én ettől a "nemakarjamegmondani" szavazóktól félek.
Vajh, miért titkolóznak? Mert nem trendi a maszopra szavazni?
Pedig (nagy valószínűséggel) oda fognak ikszelni.

magichorze 2010.02.18. 14:28:40

azé' az se rossz, hogy a melegkajautalvány adómentességével is kampányolnak. Bár azok után, hogy Nyakó szerint az mszp továbbra sem támogatja az ingatlanadót, nem lepődik meg senki :)

Dr Minimum 2010.02.18. 14:30:57

@Tapmancs: Ja, bocs, épp azon gondolkoztam, hogy egy esetet tudok elképzelni arra, hogy nem találkozol nap mint nap agyhalott potenciális mszp szavazókkal. Ha külföldön érsz. Szóval így már értem az optimizmusod :) De légy nyugodt, ez itt nemigazország.

Vorbis 2010.02.18. 14:31:38

Azt szeretném egyszer megérteni, hogy miért alakult ki az, hogy az, ha egy politikus azt mondaná, hogy tévedtem, mégiscsak másnak van igaza (értem, hogy itt most szó sincs erről, de azért kicsit úgy tűnik), akkor a népszerűsége csökkenne. Valahogy az alakult ki, hogy bármi amit egyszer kimondanak, ahhoz még akkor is ragaszkodnak, amikor már teljesen egyértelmű lett, hogy mégse volt jó gondolat; annyi szokott még történni, hogy próbálják megmagyarázni, hogy azt nem úgy értették.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.02.18. 14:34:02

"Ha Ön egy Napi Populista Kampányígéretbe ütközik, legyen akár egy szórólapon postaládában,"

...Hol a mondat vége?

jozicsenko 2010.02.18. 14:38:33

hi máj dír nácik!

nem tudom, feltünt-e, de az összes rádióban, amit hallgattam a populista és szélsőségesen nacionalista nézetek ellen kampányoló párt jelöltje dumál csak!
vagyis

1. honnan van pénzük ezeknek erre?
2. még jó, hogy a fidesz kussol, a jobbik meg a terepen dolgozik (nem csodálom, hogy nem nagyon mennek házhoz a komancsék)

kuki123 2010.02.18. 14:46:18

ASZONDJA:
euró 2014-es bevezethetősége, vagy a lusta képviselők elleni törvény, továbbá az M8-as és az M9-es autópálya megépítése is.
beszarok

szakiskolai ösztöndíjak, már bevezették tudtommal
internetet minden otthonba, jó hogy így 2010-ben
Tobin-adó, ki a faszom az a Tobin baszki
nemzeti nyelvtanulási program, nemzeti? magyar vagymi..másidk nyelnek bevezetik a hébert? inkább fordítókat képezzen és kötelezzen minden tököm faszom céget hogy magyarul keljen beszélnie a kölföldi főnöknek ha már idejött
ingyentankönyv mi a kurva anyám?

szocialista baloldali értékrend meg a nemzeti WTF

, jövőre ismét adómentességet kapnak a meleg étkeztetési jegyek, LOL kurva anyátok

a válság elmúltával szélesítik a cafeteria rendszerét, tehát soha :)

adómentessé teszik a közösségi közlekedéssel munkába járást biztosító juttatásokat.
OMG

M8-as és M9-es autópálya megépítésére és több mint ötszáz kilométer út uniós forrásból való felújítására-> lehet mutyizni ....az eu támogatás nem erre való baszki

„Az államháztartás egyensúlya érdekében a közösségi közlekedésre fordítható összegek mértékét a következő három évben a GDP egy százalékában maximáljuk”
miért most mennyi? 2%?

A nyugdíjasokról szóló részben szerepel az érintett kör részére saját cafeteriarendszer bevezetése, amelynek keretében egy meghatározott összeg erejéig a nyugdíjasok különböző természetbeli szolgáltatásokat kaphatnak, például az egészségmegőrzés, az üdülés vagy a rekreáció területén.
már megint a nyuggerek

A romaintegráció kiemelt feladatként szerepel a programban. „Támogatjuk az ombudsmanok javaslatát, készüljön statisztikai adatgyűjtés a bűnelkövetők származásáról”
jókor már

Ami a felsőoktatást illeti: a hallgatók esetében az állami támogatást nem „félévekhez”, hanem a felvett és teljesített kreditekhez fogják kötni. az első érdemi ötlet...de ez nem azt jelenti hogy 2-3asnál jobb eredményeket fognak elérni...sajnos....

Az MSZP törvényt alkotna az Országgyűlésről, amely rögzítené a képviselők jogait és kötelezettségeiket. Javasolják például, hogy ne kaphasson tiszteletdíjat az a képviselő, aki nem vesz részt rendszeresen a parlamenti munkában.
Létrehoznának egy Pénzügyi–Banki Ügyfélvédelmi Központot is a banki ügyfelek védelme érdekében, amely felkarolja az egyéni panaszokat a pénzügyi szolgáltatókkal szemben.
20 ÉV ALATT MOST JUTOTTATOK EL ODÁIG HOGY ÖTLET SZINJÉN FELVETŐDÖTT..NA TAKARODJATOK A GECIBE

ÚGY TESZNEK MINTHA 8 ÉVIG NEM IS ŐK LETTEK VOLNA OTT HANEM VALAMI MÁS VALAMI MEGHATÁROZHATATLAN....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.18. 14:48:29

@volánrulz:

Ez már több napi adag, majd írunk a többiről is, egyenlőre maradjunk ennél az egynél ...

Homeoffice 2010.02.18. 14:51:34

Az anyjuk p*cs*j*t!
Ez azért vicc!
Mintha teljesen más kormány kormányozna!
Zero! Ezentúl hozzád imádkozunk!
Mindennapi kávénkat add meg nekünk..::)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.18. 14:51:53

Mijaz a tobin adó? Amúgy várom már azt az ígéretet,hogy:Támogatjuk Orbán Viktor miniszterejnöki jelölését.

kenájkikit 2010.02.18. 14:52:40

@jozicsenko: ezek szerint már senki nem náci VAGY mindenki az :D

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.02.18. 15:01:11

Skizofrénia, nem így hívják ezt a betegséget?

OPNI-t megnyitni nem akarjátok az idióták? Mindjárt be is költözhetnének.....

kuki123 2010.02.18. 15:04:51

@zero:
OK :)
akkor ha jól sejtem holnap reggel 8:31 vagy 9:01 :D
adrenalin bomba..

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.18. 15:07:01

Ez esetben asszem mégsem a nácikra szavazok, a "becsületes emberek értékalapú közössége" megérdemel még egy esélyt tőlem...

PrtScr

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.18. 15:07:17

Amúgy jó a poszt gratula Zeronak.(Mit szívsz?) :))

Port Kennedy(Australia) 2010.02.18. 15:08:08

@Tapmancs:
Külföld, jó messze még Európától is.
@Dr Minimum:
Külföld, jó távol még Európától is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.18. 15:16:51

Aztán jöhet még:Ingyen tojás és paradicsom osztás minden szocialista rendezvényen.

Kartal (rezervált) 2010.02.18. 15:19:05

@szmoker /segílyes/: hiszem ha látom. Szó szerint.

Pásztor Albertet nem azért váltották le - fél napra - mert elmondta, hogy a környéken hány bűncselekményt követtek el cigányok? Egy éve történt, és akkor attól volt hangos a sajtó, hogy TILOS nyilvántartani az etnikai, származási adatokat. Erről a tervről Gusztus Petya tud? És nem határolódott el habzó szájjal a zemeszpétől? Nem ordítozik, hogy rasszista-náci-fasiszta-szélsőséges a program? Hát hol élünk, hogy ilyet meg lehet tenni?.... Ezek után nem is szavazok se a szadeszre, se a zemeszpére...

Kartal (rezervált) 2010.02.18. 15:20:01

@Tigeri: mind szívunk, akik itt élünk, nem tűnt még fel? Nem írom le mit, mert az nagyon vulgáris lenne...

picur3ka 2010.02.18. 15:22:06

@zero:

Majd akkor lepodj meg, ha 2 het mulva eloveszik, hogy lam mar el is keszult, 20 evre visszamenoleg: mi nem beszelunk a levegobe.

Koaliciobol.

Jobbágy 2010.02.18. 15:23:35

Óriási, kaptam én is levelet tőlük, először ösztönösen a fegyveremért nyúltam, azt meg csak röhögtem, kínomban... Ingyen sört és felest!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.18. 15:25:05

@volánrulz:

lehet hogy szombat lesz, a szoci kampánynyitó után :)

Marcellusca 2010.02.18. 15:26:34

@Seduxen: Fúúú, vaze, neked megártott ma valami? :)

Egyébként tennap láttalak.
A Főnök a gépén, a tecsőn Spongya Bobot nézett. És, hát a barátja ... :DDDD

CyberPunK 2010.02.18. 15:27:43

"Támogatjuk az ombudsmanok javaslatát, készüljön statisztikai adatgyűjtés a bűnelkövetők származásáról."

87,3% magyar
6,7% román
etc....

Végül is korrekt, igazat is mondtak, és a nacionalista szavazóknak is marad okuk a nemzeti ünnepeken bulizni. Hányok a kampánytól.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.18. 15:32:58

@Marcellusca: ugye, hogy milyen szimpi (és főleg értelmes) gyerek ez a CsillagPatrick ? :)))

nem ártott meg semmi, ha a maszop felveszi a harcot a C-bűnözéssel, akkor miért szavazzak a faschisztákra? azt hiszed azok nem lopnának sokkal többet, mint a "becsületes emberek értékalapú közösségének" egy-két jelentéktelen alakja? Ettől még az mszp egy BECSÜLETES párt :))

PrtScr

Marcellusca 2010.02.18. 15:40:41

@Seduxen: Bakker, lassan meg lesz az a wellness hétvége is, Ildi nénivel. :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.18. 15:44:32

@Marcellusca: óóó, az mekkora élmény lenne. Kicsit "mocskos", de nekem életreszóló lenne. Bár neki is :))))

Kartal (rezervált) 2010.02.18. 15:47:58

jó kis cikk: www.mno.hu/portal/695771?answerID=5252&
Többek között a romaellenesség megjelenése jelentett problémát 2009-ben a rendőrségnek.
Tavaly 394 ezer bűncselekmény vált ismertté, azért kíváncsi lennék pontos adatokra, hányban voltak sértettek a cigányok, és hányban szerepeltek elkövetőként. Utána beszélhetünk a cigányellenesség okairól...

Sííva 2010.02.18. 15:48:02

@CyberPunK:
Ezt hogyan számoltad ki?????????????
Bár ha bűnt követ el akkor magyar!
Ha nyivákolni kell segéllyért, támogatásért stb-stb. akkor "azért mert én cigány vagyok!" szöveg!
Tehát szerintem így jött ki ez a lehetetlen szám!

reKorrekt 2010.02.18. 15:54:04

@Kartal (aki beleszól): Igazából egy 1000 főre jutó bűncselekményszám beszédesebb lenne.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.02.18. 15:58:09

2006-ban az mszp többek közt azzal kampányolt, hogy bűnelkövető szülők családjából a gyermekeket azonnal kiemelik és állami gondozásba teszik.
Erre a fidesz "hihetelenül okos" módon RACCIZMUST kiáltott.

Megint beindul ez a hercehurca, de mi már tudjuk, hogy ezek csak üres szavak.

Inner Circle 2010.02.18. 16:02:11

Naná, hogy támogatják a bűnözők származás szerinti nyilvántartását, előre gondolkodnak baltársaink, mert tudják, hogy pár hónap múlva már nem a frissen bekóterezett bűnözők származása, hanem a pártállása lesz a hír. MSZP-s anyagokból tudjuk, hogy tele vannak rasszista szavazókkal, úgyhogy vélhetően nem sok nem-kaukázusi tagjuk pattant meg milliókkal, vagyis mit érdekli őket egy olyan hír, hogy "K. István piréz származású bűnöző..."? Ők azt szeretnék elkerülni, hogy például a "D. Gábor SZDSZ-es bűnöző", "D. Tibor MSZP-s bűnöző" és hasonlók legyenek szalagcímek... most ez az aktuális kérdés... :D

RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2010.02.18. 16:31:01

@volánrulz: a Tobin-adó egy rendkívül káros baromság, aminek csak globálisan lenne értelme, amúgy meg a kiskapuk kihasználását erősíti. A faxnak sincs kedve Szlovákiába vagy Ausztriába menni bankszámlát nyitni...

Bővebben: devizaspekulans.blog.hu/2010/01/26/tobin_ado

tudi 2010.02.18. 16:55:27

Na mi lesz még a végén, lendvai ildikó sajtótályékoztatón jelenti be, hogy kapja be simon perez, nem vásárolják fel az országot.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.02.18. 17:02:21

@tudi: Ők maguk mennek lefeszegetni a szovjet emlékműről a címert. (Eddig azért védték annyira, hogy ne vegyék el tőlük a kampányfogás lehetőségét)

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2010.02.18. 17:08:10

na a fideszt megint seggreültetik. a végén majd az egyszerű többségnek is örülni fognak, meglátjátok. kár volt ebben a szarfészekben rendszerváltással bajlódni, vissza az egypártrendszert. maradjon itt az mszp meg az a 20% elmebeteg szavazója aztán dögöljenek meg, ahogy akarnak. a többiek arra a pár évre elhúzhatnak nyugatra aztán majd ha nem maradt már itt senki meg semmi visszajövünk és kezdünk mindent előről. áprilisban lehet bepakolok a bőröndbe. a kurva anyját mindenkinek, kivéve a vastagbőrös hőbörgőket/nyilasfasisztanácicsőcseléket.

arlequin 2010.02.18. 17:10:47

@dr. Grünwald Ottó:
zölderdőben jártál
majdbeibolyáztál
nem akar hervadni
le kell azt locsolni
savazz rá...

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.02.18. 17:15:46

@dr. Grünwald Ottó:

Az mszp-t nem a következő hetek fogják minősíteni. 2006 óta a 20% (15%) százalékon kívüliek nem is adnak a szavukra. Akinek egy kis esze van, tudja, hogy ezek most is csak reflexből hazudnak. Mert ha nem hazudhatnának, akkor irtózatosan fájdalmas kínokat élnének át, rettenetesen fájna a gerincük helye.

arlequin 2010.02.18. 17:16:51

OFF
gyerekek.
koraserdüléskori tapasztalatom volt, hogy miért nem tudja pisti ugyanúgy megtanulni a leckét.
kamaszkorban nem értettem miért minden fiú csak a puncit a motort, meg apu kocsiját (ha volt) nyálazza.
mikor felnőttem kénytelen voltam rádöbbenni, hogy márpedig a társadalom kisebbségébe tartozok, mert a nagyobbik része egyszerűen hülye, ezeknek kis része pedig annyira hülye, hogy rá sem képes döbbenni saját hülyeségére. mert a nyáj, az nyáj marad, amíg a világ világ.
most pedig kezdek rádöbbenni, hogy én vagyok az igazán hülye ha ezekkel foglalkozom.
mert igen, lesz 10-20% maszop. lesz. de addig jön egy forró március, meg talán április-májusra összeomlik a dolcsi, világkrach stbstbstb... gatyákat felkötni. rázós lesz. van még lejjebb. van
ON

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2010.02.18. 17:26:59

@csabapayne: nincs igazad. írd be google-ba hogy 'Jelenkori magyarországi országgyűlési választások'. Wikipedián nézd meg a korábbi részvételi adatokat. A rendszerváltás óta soha annyian nem mentek el szavazni mint 2002-ben. Olyan szinten fel volt heccelve a birkanép, hogy vért ittak otthon és remegő kézzel mentek be a fülkébe, hogy elzavarhassák a népnyúzó zorbánkormányt. Nézd meg az 1998-as adatokat is. A rendszerváltás óta a legalacsonyabb részvételi arányt láthatod. Az mszp orrbavágta a csűrhét elég keményen, pont azok, akiktől nem várták volna, így inkább nem is mentek el szavazni. Arra mégse szavaz, aki lenyúzta róluk a 7. réteg bőrt is, de hogy jöjjön valaki más? azt már nem. Most jön egy kis váltás, 4 év fidesz-kormány? ami pont elég lesz arra, hogy bebizonyítsa a sok birkának, hogy mszp nélkül pedig nem lehet élni, de legalábbis nem érdemes.

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2010.02.18. 17:31:09

@arlequin: volt itt délelőtt egy link Soros Györgyről, hogy elkezdte ipari mennyiségben vásárolni az aranyat. azt mondom az öreg már tud valamit (vagy készül valamire :D). Orbán felkötheti a gatyát, mert ősszel kap olyat a pofájába a balos médiától, hogy lehet hamarabb húzza lámpavasra a jónép, mint Gyurcsányt és társait.

sorokinV 2010.02.18. 17:34:02

Csenyéte egy az egyben behúzható a brazil rovatba! :D

2010.02.18. 17:34:47

Nocsak nocsak, talán csak nem rasszista, náci, fasiszták lettek a szoci vezérek? Vagy megint csak hazudnak? Ez aztán nem semmi! Tüntetést mikor fognak szervezni önmaguk ellen?

z666 2010.02.18. 17:40:23

@Tapmancs: Az mdf 5%-át még megérteném, hiszen a hitgyüliben kerek-perec megmondják, hogy rájuk kell szavazni, különben azonnal elkárhozik a hívő. De az mszp-nek hogyan lesz meg annyi?
Közben rájöttem! 5%-nyi ember van, aki konkrét haszonélvezője a rendszernek: minden képviselőnek (önkormányzatik is számítanak) sok-sok rokona, haverja, szeretője, üzlettársa van...
Nem nyúl mindegyik milliárdokat, lehet, hogy csak van egy kamu állása pl. havi 100000-ért.

arlequin 2010.02.18. 17:43:05

@dr. Grünwald Ottó: grünwald=zölderdőből alakult ki a vers, s ehhez passzolt az ibolyka. savazz rá, ha akarsz ;-)))
bolondtól üzenetet? hahaha

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.02.18. 17:48:14

Tessék mondani?. Más nembeli bűnözőket hogy fogják megnevezni? Egysazerűen, hogy zsidó, vagy iraelita

Tessék mondani! Az egyéb nembeli bűnözőket hogy fogják megnevezni? Egyszerűen, hogy zsidó, vagy netalántán, Izraelita hitkösségi tag? Amúgy tényleg vastag a bőr a képükön. Szemét nácik.

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.02.18. 17:50:35

Az első rész nem volt kész, hogy mi történt nem tudom. A blogmotor önállóan megjelentette. Figyelnek?

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2010.02.18. 17:53:56

@arlequin: na várjál, én neveztelek bolondnak? vagy saját magadat pozícionálod így?
az ibire meg nem szavazok. a dög fújja fel az összes zöld szörnyszülöttet!

greybull 2010.02.18. 18:08:04

Magyar baka sétál a mezőbe.
Arra megy az Ibolya tanácsot kér tőle.
Idefigyelj Ibolya adok egy tanácsot:
baszd meg a Lajcsit meg a szaros pártod!

arlequin 2010.02.18. 18:09:23

@dr. Grünwald Ottó:
nem vitás az antikvitás,
a jó bolond szeme csipás.
bőszült ember nagyon pipás
- fityiszt neked, az jár -
szeretettel: egy bolond

tudi 2010.02.18. 18:42:44

@dr. Grünwald Ottó: " A rendszerváltás óta soha annyian nem mentek el szavazni mint 2002-ben. Olyan szinten fel volt heccelve a birkanép, hogy vért ittak otthon és remegő kézzel mentek be a fülkébe, hogy elzavarhassák a népnyúzó zorbánkormányt. "
Ezzel kapcsolatban van 1-3 személyes tapasztalat, rokonomék annyira elvakultan Meggyó-fanok voltak, hogy Meggyó kép a konyhban+vörös szegfű vázában. Mikor a zorbán felhívta őket telefonon (ami persze magnóra vett hang volt), rokon üvöltözni kezdett a telefonba, és elszívott utánna vagy 5 száll cigit annyira felidegesítette magát.

tudi 2010.02.18. 18:46:56

@greybull: @arlequin: Gyerekek ti vagytok a kortárs magyar költészet Petőfi Sándorjai.:))))))

órarugógerincű felpattanó 2010.02.18. 18:57:51

De az is lehet, hogy csak megszámolták, és kiderült, hogy több rasszista szavazójuk van, mint antifasiszta.

Roxvox 2010.02.18. 19:02:08

Na végre, ez a kampány csodákra képes. :(((

órarugógerincű felpattanó 2010.02.18. 19:05:00

@Marcellusca: Pont ezt mondtam ma nagymamámnak, hogy nem lehetetlen, hogy ki van adva a piros pontba, hogy senkinek ne mondják, hogy az mszp-re fognak szavazni, hogy a bizonytalanok, akik fidesz-től fosnak, de amúgy nem mennének, mégiscsak elmenjenek "megmenteni a demokráciát".

Fell Bandi 2010.02.18. 19:21:36

Ki nem sz@rja le, hogy mit ígérget ez a bűnöző csürhe? 4 éve nem csak ígérték - mint most - törvénybe is foglalták az 5 éves adócsökkentési programot. Amikor meg - legnagyobb meglepetésü(n)kre nyertek a választáson, beintettek. Ígérgessenek ezek a hóhérnak, mondjuk én alapból a szaguktól rosszul vagyok, de azért volt néhány lúzer, aki bevette nekik. És sajnos most is lesznek néhányan, ha nem is annyian...

Roxvox 2010.02.18. 19:31:11

És ehhez mit fog szólni az Júnió, vagy kampányidőszakban nem számít?

arlequin 2010.02.18. 19:33:50

@tudi:
ne gondold, hogy tudod mi vár
éltető vérért küzd itt egy pár
vércsenász bolydul fekete avaron
bokorba zuhannak, szemük egymáson
éltüket öli halálos értelem
lényüket nyeli beteges félelem
szerencsétlen bolond buta fűzfarigmust gyárt
lelketlen embereket öldököl a párt

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.18. 19:57:26

""Támogatjuk az ombudsmanok javaslatát, készüljön statisztikai adatgyűjtés a bűnelkövetők származásáról.""

Na most akkor húzzatok a f@szba és ne nézzetek hülyének minket!

Bár lehet, hogy a statisztikának végre hinnének?

Cutbertus 2010.02.18. 20:06:59

@arlequin:
mi van veled? :D :D
ne igyál ha az ilyen rigmusokat hoz ki belőled :D

zsoltix 2010.02.18. 20:24:23

Es mi lenne a reakcio, ha meglatnak a statisztikat? Hu, de sok a megelhetesi bunozo szeginy roma, tamogassuk jobban oket?

picur3ka 2010.02.18. 20:32:34

@Roxvox:
Na, kerlek, itt jon elo, hogy mennyit hazudgalnak ezek a Juniorol meg az IMF-rol is.

@órarugógerincű felpattanó:
Muhaha.

@jános515:
Ezeket szerveztek mar evek ota. Hol elsz? Meg terror szervezetet is szerveztek.

@csabapayne:
'2006-ban az mszp többek közt azzal kampányolt, hogy bűnelkövető szülők családjából a gyermekeket azonnal kiemelik és állami gondozásba teszik. '

Ha ezt csak Gyurcsannyal megtettek volna, anno!

KoboldMatyas 2010.02.18. 20:49:45

Na de hová lett ypszilon?

tkgabor 2010.02.18. 21:05:51

LOL jobb kabaré nem is kell, mint ez a kampány, mindegyik híren nevetek egy jót és minden harmadikon sírva fetrengek :D
EPIC FAIL ez az MSZP, és sajnos van aki ezt még mindig becumizza...

Corry 2010.02.18. 21:14:46

"Majdnem beledöglöttem, hogy másfél évig úgy kellett tenni, mintha kormányoztunk volna. Ehelyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este. Nem akarom tovább csinálni."

Na, ki is mondotta mindezt? Nagyon eltűnt ez a már klasszikusnak számító embör, csak nehogy mégegyszer előkerüljön...

ravaluf 2010.02.18. 21:16:34

Ettől a szavam is elakadt. Olvasom, de nem hiszem. Figyeljétek meg, a végén a kettős állampolgárságot is átverik még április előtt.... :)

stulquec 2010.02.18. 21:17:05

Én ma hadd legyek kicsit optimista. Most jöttem haza egy Fankadeli előadásról. Dunántúli (exemszpés) nagyváros. Csütörtök. Kurvára teltház. 200 ülőhely plusz 100-an álltak. A legnagyobb megdöbbenésemre ott volt az a szoci szavazatszámláló nyugdíjas, akivel tavaly júniusban még egy szavazatszámláló bizottságban ültem. Megkérdeztem tőle " hogy-hogy most itt találkozunk:)?"
Azt mondta azóta kurvára csalódott a szocikban és áprilisban ő és családja is a jobbikra szavaz.

mik vannak...

reKorrekt 2010.02.18. 22:05:12

@stulquec: Múlt héten itt (Alföld) Vona járt. Irigykedtem arra az ismerősömre, akinek a kivetítőig sikerült bejutnia.

dr.justice 2010.02.18. 22:47:20

Mit értenek származáson ? Az elkövetők állampolgárságát jelenleg is nyilvántartják. Esetleg paraszti/munkás/polgári/arisztokrata származásra utalnak. Csak erre tudok gondolni.

arlequin 2010.02.18. 22:53:11

@Cutbertus: nem ittam. sajnos. böjt volt. azóta 1 sör. mindössze sorokba szedtem az mdef-szdsz-bokrost ;-)))
@Corry: neki sokat köszönhetünk. ne feledd.
@ravaluf: dehát éppen mondod...
@Conv: mi az hogy nem mindegy. ez a normális. szerintem legalább is. itt vidéken is. tanács: aki teheti legyen önfenntartó, mert nagyot fordul idén a világ. csaxóltam. pussz.

f.m.j. 2010.02.18. 22:57:28

ez se mindegy: kuruc.info/r/35/55164/

@Conv: miért, mi van a békés megyei gyerekekkel?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.18. 22:59:13

@arlequin:
Arra gondolok, hogy a külhoni magyarok akik az országukban ahol élnek a legszegényebbek közé tartozna gyűjteni kezdenek a hazai magyaroknak kaját, mert a hazai magyarok akik megtehetnék csikkzsebből ugyanezt, megtagadják tőlük a segítséget.

Erre gondoltam, hogy nem mindegy. Aztán vagy érti belőle aki akarja, hogy mitől magyar és mitől magyarellenes valaki, vagy nem.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.02.18. 23:00:46

@f.m.j.:

én úgy hallottam a történetet, hogy állami nadrágszíjjhúzás miatt, megszűnt a támogatás a kajáztatásra.

arlequin 2010.02.18. 23:05:46

@Conv: teljességgel értem. de úgy tanultam, hogy ez a normális. magyar segít magyarnak. most ez különleges. az államhatárok csak abszurdabbá teszik a témát.

még egyszer: szerintem ez a normális, mondjuk úgy, hogy üdvös, józan, emberi. szerintem magyarellenes mindenki aki embertelen. az egyik tamási idézet íratott le valamelyik tópikkban: "Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan."
nekem meg merszem volt szabó dezsőt idézni, miszerint "minden magyar felelős minden magyarért". ők úgy látszik ezt tudják és megteszik. hála az égnek és ez jó. de ha ez különleges, akkor már rendesen el vagyunk rohadva...
ja igen! márait pedig puhapöcsnek tartom és nem vagyok 'polgár'.

reKorrekt 2010.02.18. 23:09:40

@arlequin: "magyar segít magyarnak" - ez így van. Ők is külön kiemelték hogy nem felejtették el azt a sok segítséget amit innen kaptak 2005-ben az árvíz idején. Merthogy a románokra ekkor sem számíthattak :/

arlequin 2010.02.18. 23:18:12

@Conv: az bizony jó. egy drótpostacímet küldhetnél esetleg.

szép éccakát mindenkinek!

szmoker (Homo Trollicus) 2010.02.19. 00:59:28

A szocik kezdenek átalakulni a saját ellenzékükké.

Duplagondol a gyakorlatban.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.02.19. 01:01:26

@Kartal (aki beleszól): "hiszem ha látom. Szó szerint."

"Kiskanállal. Úgy jobban fáj." :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.02.19. 07:49:17

Nincs rosszabb egy árulónál
Önmagát árulta el most az MSzP,ugyanigy "elárulná"/elárulta/ a rá szavazóit is.

rolika 2010.02.19. 08:52:26

Akkor most tényleg lesz zsidóbűnözés? Meg svábbűnözés is? Meg a többi?

@zero: Áhh, ezek nem komancsok. Csak ugyanaz a söpredék, akikből egy adott történelmi helyzetben kommunisták, nácik, egyéb embersanyargató, népirtó, kizsákmányoló férgek képződnek, újra és újra!

Kuszmák 2010.02.19. 09:21:08

Halkan jegyezném meg, hogy ez 360 fokos fordulat, csak 180...

redriot77 2010.02.19. 09:21:34

"Támogatjuk az ombudsmanok javaslatát, készüljön statisztikai adatgyűjtés a bűnelkövetők származásáról."

Azért nem kell mindjárt fasisztázni az MSZP-t! Lehet hogy segíteni próbálnak a cigányokon: pl. ha vki a roma etnikumhoz tartozik, és bíróság elé kerül, akkor mondjuk 0.75-el szorozzák a büntetési tételeket. Lehet hogy a pozitív diszkriminációhoz kell a nyilvántartás.

Meg kéne tudni ki az az öt ember az országban aki még hisz az MSZP-nek. Megpróbálok majd eladni nekik egy zsák szart, hátha elhiszik róla hogy arany...

z666 2010.02.19. 09:35:25

@redriot77:
"... pl. ha vki a roma etnikumhoz tartozik, és bíróság elé kerül, akkor mondjuk 0.75-el szorozzák a büntetési tételeket."
Ez már régóta így működik, de legtöbbször inkább 0.075 a szorzó...

Marcellusca 2010.02.19. 10:37:01

@redriot77:
@z666:
Pedig úgy kellene, hogy 1.75 legyen az a szorzó! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.19. 10:45:41

@szmoker /segílyes/: Inkább kezdenek sarokba szorított patkányként megzavarodni!

arlequin 2010.02.19. 10:52:21

@ColT: abban pedig nincsen semmi jó...

JKLM 2010.02.19. 11:31:18

ez hatalmas! Nagyon ott van, gratula a szerzőnek!

süti beállítások módosítása