Skip to content


       Szűrés lista

Így vagy úgy, de megjutalmazták magukat

2009. október 22.:


"Idén nem lehet kifizetni jutalmat az állami vezetőknek, céljuttatást a minisztereknek és államtitkároknak, a vezető beosztású köztisztviselők esetében pedig a kormány harmadára csökkenti a legnagyobb adható jutalom összegét - közölte a kormányszóvivő." - MTI

 

Mivel már 2008-ban is segget csináltak a szájukból, és a válság meg Gyurcsány ígérete ellenére is milliókat osztottak ki a minisztereknek, államtitkároknak (a legtöbb pénzt a pogácsazabáló trampli kapta), sejthető volt, hogy ezután se lesz másként.

Nem is lett!

A Blikk megint végigtúrta a MEH honlapját, és összeszedte, hogy ki milyen jogcímeken mennyit kapott 2009-ben.

 

A propagandahivatal szerint persze nincs itt semmi látnivaló, minden a legnagyobb rendben:


"– A köztisztviselőknek olyan esetben jár a céljuttatás és célprémium, ha feladataikon túl pluszmunkát végeznek el – ezzel a meglehetősen tág megfogalmazással indokolta a kifizetéseket Kormányszóvivői Iroda. – Jutalmat pedig csak a miniszterelnök állapíthat meg, de a kormányfő 2009. január 1-je óta nem élt ezzel a lehetőséggel."

 

Tényleg nem volt jutalom. Csak mindenféle egyéb, homályosnak tűnő jogcímek. Várjuk a listát, hogy milyen pluszmunkát végeztek ezek az emberek, ami alapján céljuttatást és célprémiumot kaptak! Göncz Kinga tízmilliója különösen érdekel! Mire kapta vajon? A szlovákokkal ápolt különleges kapcsolatra? Vagy a Népírtás Elleni Központ ötletéért? Vagy fodrászra?

Hát Szilvásy? Egy kis búcsúpénz? Nagy titkok tudója lehet a Gyuri, figyelni kell, nehogy megszoruljon anyagilag, mert akkor aztán...

Sose értettem ezt a szabadságmegváltást se....évekre visszamenőleg fizetik nekik....Mezei munkavállalóknak ilyen nincs. Vagy kiveszik következő év júniusig az előző évi szabit, vagy bukják. Ne mondják, hogy a sok fejesnek nem volt ideje szabira menni, mert annyit dolgoztak, hogy levegőt is alig kaptak....

Az is érdekes, hogy a legtöbb pénzt 2009-ben a "fontos államérdeket szolgáló", Ázsia-szakértő Veres Jani kapta. Csak nem hálából a remek szerződésekért?

Második helyen Gyurcsány végzett, mivel tavaly úgyis kevesebbet hoztak a cégei, biztos rá volt szorulva erre a 16,68 millióra.

Harmadik helyezett Horváthné Fekszi Márta lett, akiről még az életben nem hallottam, de most utánanéztem. Nagy meglepetésünkre ugye ő a Külügyminisztérium államtitkára....volt. Azóta már a New York-i magyar ENSZ-misszió vezetője.

Mindig szidjuk a magyar diplomáciát, aztán tessék. Zseniális munkát végeznek.

Címkék: kormány pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr871788695

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mind2 (törölt) 2010.02.25. 15:17:32

@Seduxen: én is úgy vagyok, mint Szellem. Valahogy maradtam. Apám mindig sírt ha meghallotta a Himnuszt. Bokros alatt annyi volt a gyesem, mint a fűtésszámlánk.( szolidaritva olvasom a feleséged és családod helyzetét az ellátásokat és az állam " hálás " tevékenységét illetően a gyerekesekkel kapcsolatban ) 98-ban boldog voltam. 2002-ben Apum kopogtatókat gyűjtött - rákos betegen. Aztán nyáron meghalt. " Mi lesz veletek ? Mi lesz ezzel az országgal ?
2002- ben nagyon-nagyon dühös voltam. Máig megmaradt bennem a szálka.
Valahol értelek benneteket. Az embernek gyerekei lesznek, és jövőjük. És szomorú, hogy a kulcs nem a Te kezedben van igaz ?

Marcellusca 2010.02.25. 15:19:27

@derelyegrádi szellem: Persze, persze.
Anno nem szédített meg a borzas hajú, borostás, lánlelkű társaság. Akkor nem voltam szavazni.
Aztán láttam, hogy mit csinálnak. Akkor mentem szavazni.
Később kiábrándultam az egészből. Nem voltam szavazni.
Aztán jött a "híres" beszéd. És mentem szavazni. Rájuk, a szadeszen, MaDőFackeren és a fityiszen kívül mindenkire tettem ikszet.
Most biztosan megyek szavazni.
És pontosan tudom, hogy hova KELL tennem azt a jelet! :)

@Seduxen: Azé', Te is csak elszóltad magad. :)))
Nem véletlen, hanem már megszokásból nyomod azt a sok Prt. Scr.-t. :D
És még csak meg sem kell erőltetned magad. :DDDD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.25. 15:21:39

Némá, mennyi posztkommunista......

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.25. 15:24:40

@mind2: különben furcsa, mert '98-ban - első szavazásom - a fideszre voksoltam. 4 évvel később úgy éreztem, hogy nekem nem volt különösebben jó az a ciklus. de valamilyen szinten akár hálás is lehetnék - mai eszemmel -, mert akkor tanultam meg értékelni azt, hogy - igaz, hogy aprópénzért a közszférában - van munkám, és nem kevés lemondás árán lett egy diplomám, ennek IS köszönhetően tartok (tartunk) ott, ahol.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.25. 15:25:31

@Marcellusca: nyasgem! :)))

@laspalmas: neked csak azért nem írok ilyet, mert tisztelem a nőket ennyire :))))

Marcellusca 2010.02.25. 15:28:04

@Seduxen: Én is, én is.

@Gunther: Na, bakker, Te nem üldözted el a néniket, akik a póginak gyűjtötték a kopogtatót? :)

@mind2: Háááát, igen. A női megérzés. :)))
Egyébként én sosem tagadtam, csak nem dicsekedtem vele. :D

Marcellusca 2010.02.25. 15:32:06

Hogy rohadjon meg ez a KBM is, hogy minden komment után visszadob a V'bőrös nyitóoldalra!!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.25. 15:32:42

@Marcellusca: "Egyébként én sosem tagadtam, csak nem dicsekedtem vele."

a nap kommentje!

mind2 (törölt) 2010.02.25. 15:34:57

@Seduxen: hát, de azért dobtam egy hátast, mit ne mondjak :) Tudom, hogy kortól függ, családi állapottól függ, élethelyzettől függ...azt is tudom, hogy most neked is más, ha a kis tökös szemeibe nézel. Valahogy kiterjed a felelősség a családra, ....
Nem akarok szentimentálisnak látszani, de nekem azok a pillanatok is hiányoznak, amikor a magyar zászlót sok kéz tartja, amikor szépek a nemzeti ünnepek, amikor egyáltalán VANNAK nemzeti ünnepek. Ha nem egy lesajnált , hanem egy erős ország állampolgára vagy külföldön.
Franc tudja, öregszem :)) Mondjuk lehet - sőt biztos - neveltetés kérdése is, hogy nem tudok innen elmenni pl. Szeretem ezt az országot, a gyerekeim is szeretik, és tényleg igaz , hogy "érted haragszom, nem ellened " :(

Marcellusca 2010.02.25. 15:35:12

@Seduxen: Kösz!
Már érdemes volt "megszólalnom".
Legalább kaptam némi elismerést. :)

Na, készülődök is haza, majd esetleg onnan még jelentkezem. :)

Marcellusca 2010.02.25. 15:38:06

KBM!!!!

@Seduxen: Hát, peeeerszeeeee, hogy a ......... :)))

De, asszem a mai közlemény után már nem kell hajtani az Ildi nénis vacsira. :)
Bögrém van (nem, nem maszopos! olyan, amelyikből nyugodtan tudok inni!), a piros meg nekem nem áll jól. :D

mind2 (törölt) 2010.02.25. 15:40:14

@Marcellusca: neked valami centrumpárt lenne jó, de az ma nincs Mo-on :)
háát, ennyi politikai coming out után úgy érzem magam.... a franc se tudja hogyan.
Furcsa na.
z666 vajon mi lehetett korábban ? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.25. 15:52:11

@mind2: azért ha visszagondolunk 8 évet az időben, 2002-ben nem volt ENNYIRE egyértelmű a helyzet szerintem. Töredékét tudtuk (tudhattuk) annak, hogy mi zajlik (vagy mi folyhat) a háttérben, szóval egészen más volt a leányzó fekvése.

Ez nem mentegetőzés, mert nem érzem úgy, hogy most emiatt a vonat alá kellene feküdnöm. Tévedni emberi dolog (szólt a sün, és leszállt a surolókeféről)

"azt is tudom, hogy most neked is más, ha a kis tökös szemeibe nézel. Valahogy kiterjed a felelősség a családra" - és ilyenkor belegondolok, hogy piszok nagy a felelősségünk (igen, NEKÜNK, embereknek), mert ha ugyanebbe az irányba mennek a dolgok, akkor bele sem merek (és nem is szeretnék) gondolni abba, hogy milyen országban fog ő felnőni? a mi kölyökgida-korunkban is voltak problémák, meg veszélyforrások, de TÖREDÉKE annak, mint ma. A gyomrom görcsbeszorul, ha elképzelem, hogy 16 évesen el akar majd menni diszkóba. Nem mehetek vele, hogy fogjam a kezét. Nem akarok demagóg lenni, de ugye elevenen él még mindenkiben pl a Cozma-ügy...

reKorrekt 2010.02.25. 15:58:26

@mind2: Ha kiderül hogy Kampfer meg szadeszos volt, hát én tökönszúrok mindenkit :)

Pistu 2010.02.25. 16:03:33

@reKorrekt: A mai egy ilyen comming out-os nap? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.25. 16:06:56

@Pistu: nekem már csak egy kérdésem van:

Ki lesz a buzi? :)))

egy igazi kámingáuthoz kell az is :))))

@reKorrekt: ja, Bezu meg kőkemény miép-es volt, mi? :)))

arlequin 2010.02.25. 16:26:12

@tigeri: nem neked szólt. a figyelő eftásaknak, mert ne aggódj vannak. szeressük őket is.

@Seduxen:@Marcellusca: @Gunther: na meg a többi posztkommunistának ;-)))
nekem ez soha nem adatott meg. túlságosan vonalas nácifasisztaként nőttem fel a kádár rendszer lágy kenyerén.
emiatt ezt a posztkomcsiságot nem tudom megbánni...
de a buziságot bevállalhatom ;-)))
de előtte megkérdezem az asszonyt, jó?
aztán jöhet a kámingáut

MidlifeCrisis 2010.02.25. 16:28:11

@Seduxen: "Ki lesz a buzi? :)))"
Szerintem Draskovics "Jolly Joker" Tibor lesz az! Ő minden szerepet el tud foglalni/játszani... :)

arlequin 2010.02.25. 16:34:46

@MidlifeCrisis: ne vedd el a kenyeremet! hogyan álljak be a sorba akkor? grrr.

itt a buzi, ott a buzi
borotvált a kicsi nyuszi
teccik nekem!-mondta gyuszi
éppen elég rajt' a husi!

tudi 2010.02.25. 16:37:15

Bitó, karóbahúzás, vízbefolytás, felnégyelés, hírtelen ezen kivégzési módok jutottak eszembe. Hihetetlen komolyan ezek még szerintem a saját anyukat is eladnák 2 fillérért, de még azt is megprobálnák kimagyarázni.

Kicsit Karcos 2010.02.25. 16:51:39

Kíváncsi lennék, Veres _pontosan melyik napokon_ volt szabadságon, már a négynapos makaói útján kívül.

Bűzlik nekem ez a szabadságmegváltásosdi IS.

Kérdés, van-e értelme egyesével nyomozgatni, vagy egy jó kis egyesített koncepciós eljárás hatékonyabb volna, Draskovics illusztrációival.

picur3ka 2010.02.25. 17:36:51

@Gunther:

Na ez viszont sulyos. Ma. Angyalfold nem kifogas. Nincs kifogas. Semmilyen. Inkabb ne szavazzal, az isten megald!

Egy kommentelo mashol jol osszefoglalta, nem sok hozzatennivalo van:

"A népbutitásnak és annak, amit műveltek (több, kevesebb sikerrel palástolva mindezt) hatalomtechnikai szempontból nagyon is komoly hozadéka volt/van.
Ha nem ennyire kapzsiak, ha a médiát és a "független szerveket" rövidebb pórázon tudják tartani, ismét választást nyertek volna.
Az ő szempontjukból mindennél fonotsabb egy nyálkás masszával egy súlycsoportban lévő beteg társadalom létrehozása, mely könnyen manipulálható, szociálisan érzéketlen, egymással ellenséges, ergo közös érdekérvényesitésre, tisztánlátásra képtelen.
Ha körbe nézek, ezt látom. A 30-40%-nyi bizonytalan "szavazóban" ezt látom. De a betegség még nem olyan súlyos, hogy ne lehetne gyógyitani.

Nem hiszem, hogy mindez a szakértetlenség műve. Ez szándékos volt.
Saját szempontjukból nem ott hibáztak, hogy rosszul vezették az országot, hanem hogy nem tudták kellően leplezni valós szándékaikat, hogy túl mohók és ostobák voltak egy burkolt diktatúra bevezetéséhez.

"politikailag" le akarta tarolni saját nemzetét.

Ez megbocsáthatatlan. "

picur3ka 2010.02.25. 17:41:39

@reKorrekt:

A szadeszt kevesebben lattak tisztan a rendszervaltas korul es utan. Bocsanatosabb ebbol a szempontbol. Ha nem olyan mucsarol szarmaznek, ahol szadesz tan soha nem igen vot, s mar 90-ben is a fityisz nyert, lehet, engem is bevarrnak akkoriban.

Marcellusca 2010.02.25. 17:51:18

@mind2: Mondom: a franc abba a női megérzésbe! :DDDD

Talált! Arra szavaztam. Amikor volt. :)

arlequin 2010.02.25. 18:00:19

@Marcellusca:
én a női 'igen!' nagy hódolója vagyok.
igen, igen!
;-))
ezek után nem szabad csodálkozzunk.

Marcellusca 2010.02.25. 18:04:04

@Seduxen: Pontosan.
A legelső választások óta, amin részt vettem (még a Népfront jelöltjeire lehetett szavazni) nagyon sok víz folyt le a Dunán.
Felnőttünk, nem csak jogilag lettünk azok. Kaptunk sok-sok pofont az élettől, köztük a rendszerváltásnak nevezett valamit is, ami nem akkor, hanem mostanában kezdett el fájni.
Megállapodtunk, családunk lett. Nem csak saját magunkért vagyunk felelősek, hanem már utódainkért is.

Hoztunk döntéseket, és nem is biztos (sőt!), hogy mindig jót.
De, igyekszünk tanulni ezekből is.

@arlequin: Ha mégegyszer valamelyik szemétnáczifaszistafotelforradalmár el kezd posztkommunistázni, azt megkeresem és ... :)))
(Ales efftás, kérem figyejjen, jegyzetejjen pontossan! :D)

Marcellusca 2010.02.25. 18:06:00

@arlequin: Akkó Tégedet is átb@szott a maszop? :)))
Bedőltél a daluknak és oda ikszeltél, mi?
Valjad be nyugottan! Ma egy ilyen nap van. :)
Holnap már nem biztos, hogy elnézik ezt Neked. :DDDD

Rwindx 2010.02.25. 18:08:22

Én 94-ben mint első szavazó, szadeszra szavaztam. Aztán még abban az évben meg is gyűlöltem őket mert összeálltak a kommunistákkal. Pedig balga ifjú fejjel még ők tűntek a legvéresszájúbb antikommunistának, alapvetően ezért kapták meg a szavazatomat. Aztán később még rájöttem hogy ugyanaz a komcsi kör mint akik az mszpben vannak, csak máshogy nevezik magukat, onnantól már nem is volt meglepő az összeborulás. Lásd az alig maoista demszkáj, csak egy kicsit ávós vér bauer, mécsről is megvan a külön véleményem, aki beült azok közé akik őt "halálraítélték"... satöbbi, satöbbi

Maszopra soha nem szavaztam és még csak eszembe se jutott. Inkább lőjjön agyon pár máig harcoló szovjet katona, de azt soha. Engem leginkább az mozgat hogy ezek a tetves rohadékok megbűnhődjenek keményen, leszarom az összes pártot. Ha elmentem szavazni, akkor mindig a maszop ellen szavaztam, és sohasem valaki más mellett, ami ugyan nem erény, de ez van, ez motivál. Ezek a férgek 1919 óta folyamatosan rágják szét az országot.

arlequin 2010.02.25. 18:15:44

@Marcellusca:
naná, hogy engem is 'átbaszott' maszop, ahogy a többi 9,999,999 magyart határon belül. ezek magukat is átbaszták.
de a tényeket tisztelve (höhöhö) tegyük hozzá: soha nem szavaztam rájuk, családom csont mdf-(alapító)-indíttatású, csak mostanra rendesen megnácult.
öregeimmel 98/2002/2006-ban szétszavaztam ők madörf../fidesz, én miép/narancs vonalra. (előtte madörfa...) de mostanra mindenki, de mindenki a családban a jobbikra fog. még a volt szadeszszavazó nővérem is! pedig anyámnál fanatikusabb madörfost nem ismerek, csak hülyébbet.
mondom én, lesz itt nagy benézés áprilisba, ha addig két lábon maradunk...

arlequin 2010.02.25. 18:18:15

@Rwindx: te csak szavazz a túlélésre széltoló ;-)))
mécsről jut eszembe. ennyire megtört félelemteli vén szerencsétlent nem nagyon ismerek. az az ember egy élő beszartammindentől-raktár. szerintem még a wc-be is lopva les be, hogy van-e ott valaki. nagyon megtörték szegénynek a gerincét.

Rwindx 2010.02.25. 18:25:15

@arlequin: hát vagy nagyon szilánkosra törtéték , vagy nem is volt neki...

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.02.25. 18:28:52

Hoppá, vazeg!

A bkv sztrájk alatt láttam egy se addig, sem azóta nem látott buszsofőrt a 160-ason, csak az csak a Horváthné Márti lehetett!!!

Marcellusca 2010.02.25. 18:29:50

@Rwindx: Nézz szét a mai o.gy-ben! Nem találsz ott egyetlen gerincest sem.

Rwindx 2010.02.25. 18:40:31

@arlequin: Egy darabig gondolkoztam a széltolón, míg leesett :)

@Marcellusca: Nos, ez lehet.

arlequin 2010.02.25. 18:45:51

@Rwindx: hová esett? csak nem a poggyászba? hehe
@Marcellusca: nem tisztem védeni gulyás józsefet, de egyedül ő szavazott nemmel a pofabe törvényre. ha kicsi is, ha pici is, de gerinc

Doña ¡Cara(mba)! 2010.02.25. 19:27:48

Ma mindenki comingoutol? Én már megtettem, de ha már így szépen összejöttünk, akkor megismétlem, legyen így csokorba gyűjtve tévelygéseink története:-)
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy 1990 szép márciusában én, alurírott, az SZDSZ-re szavaztam. Otthoni indíttatásom ellenére, ahol minden ágon - oldalágakat is beleértve - kíméletlenül antikommunista, konzervatív, jobboldali, református, vallásos családból származom. És mégis, eltévedt a bárányka a szép antikommunista hazugságok labyrintjében.... Apám majd' kitagadott. Ordibálásokkal telt el majdnem 2 év, mert apám állandóan politizált velem és próbálta felnyitni a szemem, de hiába. Hatott a mákony. Aztán vamikor 92-93 tájt valami felkavarodott bennem - a kétely, aztán lúgy maradtam, erőst kételkedve. Onnantól kezdve elkezdtem figyelni az igazi Lakitelkesekre. A pufajkás Horn 51 százalékos győzelme nagyban hozzájárult ahhoz, hogy kinyíljon az értelem bennem, meg a bicska a zsebemben. Egyszerűen nem és nem tudtam megemészteni, hogy Horn, de hisz az a "megdöntött" kommunista rezsim prominense volt, visszatérhetett. Ennyi erővel Hess vagy Göhring is kaphatott volna hivatalt, ha már logikában gondolkodunk. Atyavilág, összedől Magyarország, ha ez is megtörténhet (és azóta mi minden meg nem történt, bruhahaha, és még nem szakadt be az ég Magyarország fölött. Sőt Budapest felet az égbolt felhőtlen....) Aztán 1998-ban az Orbán vezette koalícióra szavaztam, úgy gondoltam a Fidesz lesz az örök szerelem:-) Ők testesítették meg akkor mindazt amiben hittem és ma is hiszek (ó, én lökött némber!): polgárság felemelése, számának kiterjesztése, a nagy vagyoni különbségek nem eröltetése, kis, közép és családi vállalkozások erősítése, a hazai ipar versenyhelyzetbe hozása, a külföldi tőke behozatala de nem úgy, hogy még ő vigyen ki innen a nemzeti vagyonból, hanem itt gyarapítsa azt, a mezőgazdaság valamilyen szintű védeleme, a magyarság öntudatának, méltóságának visszaadása. Itt még következett 2002 után egy kepesztés a Fidesz mellett, ami végül látva a szájtátiságukat, egyre messzebb sodort tőlük. Gondolom nem titok, merre...A kiterjedt családunkban (férjem részéről sógor és családja) mind, mind a Jobbikra szavazunk.
Vajon az NBH felvett a listára? Lista nélkül már nem is élet az élet. Rákosi alatt is volt kulák lista, B lista.
Így is kell azt szépen, mint veres csillag megy az égen: ha már nem lehet belénk lövetni (egyelőre), akkor kiírtani minden vállalkozót, , minden nemzeti érzelmű közszolgát, polgárt, mi a francnak dolgoznak meg fizetnek adót, a hülyék, úgyis ki lesznek írtva mint anno a kulákok...
Ütnek is, vágnak is, elvégre se nem anyjuk, se nem apjuk a magyar nép.
Na, ennyi egyszuszra.

Tündér_Lala 2010.02.25. 19:53:09

Látom jól kiborult a bili nálatok. Egyet is értek.
MDF, MDF-MIÉP, utána Fidesz szavazó voltam. A sorrend fontos :))
A rendszer váltás utáni politikus gárda sokkal különb volt a mainál.
Az MDF azzal hogy elárulta Pozsgait, megírta a saját haálos ítéletét. Többszörösen szétrobbant, nem bírta ki a kormányzás és később a vereség terhét.

A MIÉP az MDF jobb szárnyából alakult, amikor Csurka Pista bácsit kiutálták az MDF-ből. (Debreceni máig abból él, hogy belső áruló volt.) Az öreg legfontosabb meg állapításai, jóslatai, szinte mind beigazolódtak és nem volt igaz, hogy szélsőjobboldali lett volna, csupán erősen nemzeti érzelmű volt.

Az SZDSZ-ről kemény antikommunista retorikájuk ellenére, már akkor lehetett látni, hogy semmi köze a nemzethez (idegen majmoló) és a hátérben ÁVO-s fészek. A mikor azután Tölgyesit (aki kétségkívül tehetséges ember volt) kitúrták, ez teljesen napvilágra került.

Az MSZP kezdetben visszahúzódóan viselkedett és (bár nem szerttem Hornt) egy államférfi vezetése alatt ált, aki rendben tartotta őket. Távozásával a valamikori második vonal kaparintotta meg a vezetést, amely frissen harácsolt Md-os vagyonokkal gátlástalan maffia szervezetté alakította a pártot. Magyarország elemi érdeke volna, hogy örökre megszabaduljon tőlük. Szükség volna egy baloldali erőre, de ezektől teljesen függetlennek kell lennie.

A jobbikról még jószerivel semmit nem tudunk. (Például vezetőinek emberi és politikai tisztességéről.) A felhalmozódott düh és elkeseredettség a fiatalok körében komoly támogatói tábort biztosított nekik, mert egy sor eddig a szőnyeg alá sepert nemzeti sorsproblémát a retorikájuk középpontjába helyeztek (például a teljesen félre kezelt cigány kérdést). Sajnos emiatt beszorult egy széljobbos megítélésbe, ami nem szerencsés és megoldási próbálkozásai, javaslatai sem tűnnek kedvezőnek . Támogatói lelkes önfeláldozó és akár saját személyes érdekei ellenére is tettrekész emberekből áll. Ezt a mentális erőt és alkotó energiát mindenképpen hasznosítani kellene a nemzet felemeléséhez. Akár pártfüggetlenül is a jó helyi kezdeményezések véghezvitelére. Bárki kerül hatalomra, nagy hiba lenne parlagon, esetleg elhamvadni hagyni ezt a jószándékban fürdő összefogást. (Amiből kinőtt, a Polgári körök célja is valami hasonló lett volna.)

Pistu 2010.02.25. 20:17:00

Na, ha már akkor én is. Persze csak röviden.
2006 mszp.... igen mert bedőltem, igen mert naiv voltam.
2010 höhö kérdés?! JOBBIK :)

Amúgy meg ha tényleg coming out:
Én az aranygaluskát szeretem, nem a palacsintát.

Tündér_Lala 2010.02.25. 20:20:17

Oh a FIDESZ kimaradt.
Kezdetben egy radikális liberális párt volt, szintén erőteljes antikommunista retorikával. Később nemzeti liberális irányt vett kissebb pártszakadással és az MDF felbomlása utáni űrt kihasználva, a nemzeti oldal gyüjtő pártjává vált. Vezetője Orbán Viktor (a patás) karizmatikus egyéniség és éppen ezért, mert személyes karizmája tartja egyben a párt tömörülést, az ellenfelek céltálájává vált. Eddig azonban rágalmakon kívül valódi fogást nem találtalk rajta. 1998 és 2002 között pártjával kormányzott és jó teljesítményt nyújtott. Személyesen egyedül ezt a párttömörülést és vezetőjét tertom alkalmasnak arra, hogy kivezesse az országot a szocialisták katasztrofális kormányzása utáni általános, minden területre kitejedő csődhelyzetből.

2010.02.25. 20:33:48

@Tündér_Lala: Olyan kurva jó teljesítményt nyújtott, hogy a többség mégis inkább a már százszor leszerepelt komenyistákat választotta helyette 2002-ben. Gondolták, nála még a pufajkások is kisebb pusztítást csinálnak.

Tündér_Lala 2010.02.25. 21:00:08

@Sörömpőőr: Az embereket be lehet csapni. A szocik be is csapták őket. Azt igérték, hogy többet tudnak adni az embereknek, mert az ország állapota többet enged. Látjuk, hogy hová vezetett.

2010.02.25. 21:36:20

@Tündér_Lala: A szocikat illetően nincs vita köztünk. Csakhogy ez mit sem változtat azon a tényen, hogy ovi politikailag megbukott 2002-ben, és nem kértek belőle repetát 2006-ban sem. Ha 2010-ben kormányt alakíthat, azért nyugodtan kezet csókolhat gyurcsánynaki. És én attól tartok, hogy kurvára pofára fognak esni azok, akik bármi változást is várnak oviéktól a jelenlegi helyzethez képest. Benne vannak ők is a világbanki seggbe, ami ide juttatta az országot:: www.hirado.hu/Hirek/2010/02/15/12/IMF_a_Fidesz_kesz_szigoru_fiskalis_politikat_folytatni.aspx
Megmondjam mi a különbség a fidesz meg a maszop politikája között? Hogy a maszopnak a strabag építi a panama-autópályát, a fidesznek meg a vegyépszer! A maszopnál a multinacionális finánctőke zsákmányol ki, a fidesznél meg a várszegik, csányik, demjánok. Lehet a fideszre szavazni... de megmondom előre: egy nagy pofára esés lesz belőle, aztán lehet skandálni négy évig, hogy "orbán takarodj", amit ő majd röhögve néz a parlament ablakából, miközben kiszívja az utolsó csepp vérünket is.

órarugógerincű felpattanó 2010.02.25. 22:35:10

Ne legyen igazam, de hatalmasat fogtok koppanni a jobbikkal szerintem. Mármint nem feltétlenül lesz rossz az országnak amit csinálni fognak, bár azzel remélem tisztában vagytok, hogy egy párt csak azzal tud nagyobb kárt okozni az országnak, ha megcsinálja a programját, mint ha nem csinálja meg. De amint hatalom közelébe kerülnek, be fognak ők is fideszesedni.

órarugógerincű felpattanó 2010.02.25. 22:37:14

@Sörömpőőr: Csak azt ne felejtsd el, hogy a vegyépszer kevesebb mint felébe számolta az autópályát, mint a strabag. Pofára inkább meg te fogsz esni, mert te egy 2000 év óta soha be nem váltott ígéretben hiszel, aki a fideszre szavaz, az meg 4 év referenciával rendelkezik.

órarugógerincű felpattanó 2010.02.25. 22:42:30

@f.m.j.: Te sose olvasod el. Ugyanolyanok lesznek, mint a fidesz (jobbik esetben). Ha nem akkor madöf szerűek lesznek.

arlequin 2010.02.25. 22:45:59

@Sörömpőőr: persze-persze. igazad vagyon. egyet mondok neked kedves ember: te csak egyvalamihez értesz, hogy pusztítsd az emberek hitét, odaszánását. emiatt nagy balfasz vagy. ha csak pusztítani tudsz, de irányt nem tudsz mutatni és 'jobbat' mondani, addig a helyedben csenden maradnék és nem habsburgivadékokkal szemetelném tele a környéket. miközben...

f.m.j. 2010.02.25. 23:01:28

@órarugógerincű felpattanó: mit nem olvasok el? Itt mindent, és mindenkit el szoktam olvasni :)
A végkövetkeztetésedet értem. Azt hiányolom, hogy honnan jutottál el hozzá? (nem cáfolok, kérdezek:))
Sokáig a Civil Mozgalomra akartam szavazni. Aztán rájöttem (meg egy nálam okosabb ember rávezetett, de nem a picur3ka:)), hogyha bejutnak mint párt a parlamentbe, megszünnek annak lenni, amiért rájuk szavaztam... Vajon miért látja úgy mindenki, hogy csak mint párt tehet valamit (tudom, hogy rossz a rendszer, így van kitalálva, Mo-n pedig lenullázták a civil szférát) De a CM lehetne továbbra is egy nagyon erős civil mozgalom, ahogyan a neve is erre akar utalni. De nem merném rájuk mondani, hogy azért akarnak az ogy-be jutni, mert lopni akarnak...
Bocs a logikai bukfencekért, remélem kihámozódik amit akartam... :)

órarugógerincű felpattanó 2010.02.25. 23:16:00

@f.m.j.: Azért mert a pártok a mögöttük álló érdekeket képviselik. Legalább annyira, mint a szavazóikat. Az mszp az pl sokkal inkább, mint a szavazóit. És hiába hirdette már megannyi lángtekintetű forradalmár, hogy majd mostantól másképp lesz. Csak akkor van másképp, ha diktatúrába fordul a móka, a demokrácia így van kitalálva.

f.m.j. 2010.02.25. 23:24:13

@órarugógerincű felpattanó:

akkor itt, és most (ápr.11én) a jobbik leendő (vagy fidesz, ez most mindegy) diktatúrája között, vagy az mszp/szdsz már megvalósult diktatúrája között választunk... hümm, hümm, fejvakarás, lássukcsak, lássukcsak... oly nehéz a választás... :) de komolyan

arlequin 2010.02.25. 23:40:23

@órarugógerincű felpattanó:
ez igaz. nem lesz. van. és csak a vak nem látja. na pattanj fel ;-))) de izibe.

<printscreen>

órarugógerincű felpattanó 2010.02.26. 00:31:45

@arlequin: Ne túráztasd magad túl azért. Nagyon messze van ez a diktatúrától :)

fokabacsi 2010.02.26. 06:35:55

@órarugógerincű felpattanó: Messze? Szerinted mi kell ahhoz, hogy KÉT ÉV ALATT egy állami cégtől kitalicskáznak 8,8+3,2 milliárd forintot ! És senki sem tett semmit ? Állami maffia,?Metró, autópálya, MÁV , állami cégmaffia, a miniszterelnök nyolc céget tönkretevő offshoreos csődhuszár normális országban előfordulhat-e ehhez hasonló?? Ne csak a sablondiktatúrákban gondolkodj!! Tönkretették az országot !!

fokabacsi 2010.02.26. 06:41:44

@Sörömpőőr:"l ehet skandálni négy évig, hogy "orbán takarodj", amit ő majd röhögve néz a parlament ablakából, miközben kiszívja az utolsó csepp vérünket is." Neked jobban tetszene, ha gyurcsányi , vagy Libajnai vigyorogna kifelé a parlamentből? Bármit csak Orbánt ne? Miért? Miért jósolgatsz? Cucccilistaliberóséknál nem ez volt a szokás??

2010.02.26. 06:48:12

@órarugógerincű felpattanó: pontosan az a 4 év referencia az, ami miatt nem kérek belőlük. :)
@arlequin: csak a _tévhiteket_ rombolom. Emberek, emlékezzetek már! Ezüsthajó, Happy End, Simicska, Kaya Ibrahim, alvállalkozói piramis, többszáz kilómétert utaztatott kavics, csakazértsempolitika.... lehet, hogy a Jobbik is pofára esés lesz, de a fidesz BIZTOS!

2010.02.26. 06:59:21

@fokabacsi: Nekem az tetszene, ha ezek a politikai hullák a parlament közelébe se kerülnének még egyszer. Van elég párt, miért kellene olyanokra újra szavazni, akik egyszer már futottak, és akikkel egy kicsit is elégedetlenek voltunk? Van másik: www.valasztas.hu/hu/parval2010/351/351_0_index.html

Homeoffice 2010.02.26. 07:36:15

@picur3ka/beleallos kampany:

Országos szinttel egyetértünk. Takarodjanak a férgek. Viszont ami kis kerületemet illeti. Nem tudom hol laksz. Az indexen külön oldal van arra hogy ezt a kerületet szétszedjék. Láttam a jelölteket. A többiről nemtudnám elképzelni, hogy jól tudják-e vezetni. Mert ezt a kerületet jól képviselte Józsi. Láttad ezt a roncshalmazt 15 évvel ezelőtt? Láttad a Röppentyű utcát 16-18 éve? Nézd meg most légyszives.
Lehet szétkapni engem. Lehet szidni.
Ezenkivül azt hiszem nem fogom így arctalanul hazudozni hogy így megy úgy.
Jah és még valami. Ha azt látom hogy kerületemet jól képviseli valaki, akkor, bármilyen párt tagja legyen, én rá szavazok.

fokabacsi 2010.02.26. 08:17:00

@Sörömpőőr: Gondolod, hogy országosan bármelyik új pártnak lesz akkora tábora , hogy érdemben tudjanak beavatkozni? Pl.: Civil mozgalom? Lesz a Fidesz! Majd követi a Jobbik, utána a Mszmp, és bekerül néhány százalékkal a CM. , és az Mdf. ennyi ! Pedig az egész hordát el kellene zavarni a csipába !

Marcellusca 2010.02.26. 09:03:30

Teljes mértékben egyetértek @Sörömpőőr: -rel.
Már többször megbukott - hiába is forgatta azt a köpönyeget - pártra, pártvezérre nem fogok szavazni.
De ezt már többször kifejtettem, hogy miért hiteltelen számomra a fityisz.
És a cocliberál frakcióból is elég volt. Sőt! Sok is. Úgyhogy ők is takarodhatnak a p.csába!

@fokabacsi: Ezzel a hozzáállással mindig csak nagypártra kellene szavazni.
Pont amiből elegünk van.
Jöjjenek újak, akik másképp - talán a mi javulásunkra - akarják csinálni!
Ha mégsem váltják be a reményt, akkor ők is mehetnek a levesbe!
Most a Jobbik kezében a lehetőség.

@órarugógerincű felpattanó:
"Azért mert a pártok a mögöttük álló érdekeket képviselik. Legalább annyira, mint a szavazóikat." - Na, látod ebben nagyon tévedsz.
Mindegyik nagy(obb) párt alapvetően a támogatóik érdekeit nézi és még véletlenül sem a szavazóiét. Lásd: Esztergom; pölö Viktorka hátsóajtós manővere!
Az csak nagy szerencse, ha a kettő találkozik.

2010.02.26. 09:15:31

@fokabacsi: Nekem már az is elég, ha a fidesz 50%-1 főnél nagyobb támogatottságot nem kap. Az már tök jó lenne, mert ugye ők az maszoppal koalíciót nem sűrűn fognak kötni, a Jobbik meg velük nem fog, úgyhogy végülis 20 év után csak megtörne az egypártrendszer, és elkezdődne végre a konszenzus alapú törvénykezés. Acsarkodjanak csak egymásra a parlamentben, tartsanak be egymás mutyijának oda meg vissza, még az is jobb lenne, mint az eddigi bólogató jánosok, akik szolgaian szavaztak meg minden kormánypárti indítványt és utasítottak el minden ellenzéki beadványt.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 09:19:57

@Sörömpőőr: "Az már tök jó lenne, mert ugye ők az maszoppal koalíciót nem sűrűn fognak kötni"

azért én erre nem vennék mérget.

picur3ka 2010.02.26. 09:20:29

@Gunther:

Ezt en mindjart gondoltam. Aki a kornyekert tesz, azt a nepek megvalasztjak, meg akkor is, ha a Rozsaszin Tanga Partban indul, nincs is ezzel semmi baj, amig a tangasok nem egy bunszovetkezet.

Akarmilyen parttagnak pedig nem szuletik az ember, hanem tudatosan valaszt. Tisztesseges ember pedig gyilkos tolvaj banda klubjaban nem paradezik. Azt epit, szepit, amit csak akar, ha kozben tagtarsai eladjak alolad a keruletet.

picur3ka 2010.02.26. 09:23:33

@Seduxen:

Part alapszabaly pedig, amit meg kellene ehhez elobb valtoztatni. Es eddig mindig tartottak is magukat hozza, kulonben ugyanugy lehettek volna koalas kormanyon, mint a masik ketto/harom.

2010.02.26. 09:26:02

@Seduxen: jobban meggondolva: még ez is lehet! Ha a szadesz összeállt az mdf-el... De abban teljesen biztos vagyok, hogyha ezt meg merik tenni, akkor ki fog törni a parasztlázadás.

picur3ka 2010.02.26. 09:26:16

@Sörömpőőr:

Nem tevhiteket rombolsz, hanem szoci propagandat terjesztesz. Jo rekordu volt a fityisz kormanyzas, ennyi.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 09:27:21

@picur3ka/beleallos kampany: "valaki" egyszer azt mondta a költségvetési sarokszámokra, hogy "semmi sincs kőbe vésve".

Egy pillanatra játszunk el a gondolattal, hogy ugyan a Fidesz alakíthat kormányt, de csak kisebbségi kormányként, mert nem lenne meg a sima többsége sem. Mindezt egy 3 pártból álló parlamentben (maszop, fidesz, jobbik). Ugye a fidesz prominensei minden lehetséges fórumon hangoztatják, hogy a jobbikkal nem lesz semmilyen együttműködés. Akkor 2 lehetőség van:
1: nekimennek úgy a kormányzásnak, hogy minden egyes törvény megszavazásához kell egy-két "renitens" az ellentáborból, aki odaszavaz
2: "nagykoalíció" a maszoppal.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 09:28:46

@Sörömpőőr: " Ha a szadesz összeállt az mdf-el"

Ne is mondd, sok politikai prostituáltat "köszönhetünk" az elmúlt 20 évnek, de ez nálam a mindent visz kategória.... (na jó, ha mondjuk Fodor Gabit felvenné az országos listára a Jobbik, az se lenne semmi :)))) ).

Homeoffice 2010.02.26. 09:31:29

@picur3ka/beleallos kampany:

Világos és egyetértek. Számomra is kicsit nehézkes emiatt a döntés.
Listán mondjuk., ismétlem, egyértelmű.
Az egyéniben viszont, bár sztem Te is vágod hogy csikorogva, de azt az embert választom aki Tett a kerületért. Ugyanis alternativa itt nincs.,
Hasonló a helyzet sztem mint Kósánál, ahol sok balos szavazó (már ha van egyáltalán) egyéniben Kósára szavaz. Azért, mert Ő Tett a városárt nagyon sokat.

2010.02.26. 09:48:59

@picur3ka/beleallos kampany: ezt kikérem magamnak! Tessék egy kis emlékeztető: hirosindex.hu/tema/12783

@Seduxen: kétségbeesetten küzdenek, hogy a húsosfazék közelében maradjanak. Én meg tudom érteni, ugyan mit kezdenének magukkal a civil életben? Ki és mit bízna rá ilyen emberekre? Még biztonsági orknak sem mehetnének el ennyi közismert lopás meg sikkasztás meg hűtlen kezelés után. Grundolhatnak vállalkozást, de ki lesz olyan merész, hogy bármi üzletet is kössön ilyen amorális személyekkel? Nekik a parlamentben maradni szó szerint létkérdés. Az meg, hogy kikerüljenek belőle, nekünk, többieknek az. :)

@Gunther: És miért az országgyűlési választásokon akarsz ilyen szempontokat érvényesíteni? Ha annyira szereted a fickót, válaszdd meg polgármesternek! De mit tehet egy országgyűlési képviselő egy kerületért?

Tündér_Lala 2010.02.26. 09:53:16

A szocikat leváltani életfontosságú. Erre egy erő képes a fidesz, amelynek vezetője Orbán. Ráadásul úgy gondolom, hogy alkalmas a feladatra (sőt nem is látok mást, aki a siker reményével megpróbálkozhatna azzal). Külföldön mozgásteret kell szereznie, belföldön újjá kell szerveznie az országot. Ehhez komoly szakértő gárdát sikerült összehoznia, akik a kitörési irányokat meghatározzák, és a meghozandó intézkedés sorozatot kidolgozhatják. Természetesen minden párt érdekhálózat is. Nem mindegy azonban, hogy azt hogyan működtetik. Az érdekhálózatnak is érdeke a gazdaság talpra állítása, mert egy teljesen döglött gazdaságban csak a tolvajok járnak jól. Orbán pedig nyilván tisztában van vele, hogy az ország több botrányt nem visel el ! Még egy dolog: Orbán hitelesen kérhet tiszta kezeket, mert minden rágalom ellenére ő tisztán áll. (Nincs extra vagyona, amije van az a fizetéséből megszerezhető volt. ) A realitás talaján állva nincs más választás. És ezzel együtt nem vagyok Orbán fan.

A referencia időszakot figyelembe véve pedig (nyilván nem volt hibátlan hatalomgyakorlásuk) mi az ami miatt ilyen negatív a megítélése ? Minden vád amit hallottam, mindkét irányból jelentkezik.
Túl erőszakos volt a hatalom gyakorlása. Nem volt elég erős kezű.
Túl nemzeti volt. Nem képviselte a nemzeti vonalat eléggé.
Zsideszes, fasiszta.
Nem képviselte az ország érdekeit eléggé a külfödi tárgyalásokon. Utálták mert túl jól érvelt, nehéz tárgyaló partnar volt.
Stb, stb.
Szerintetek azok a ködös dolgok, hogy leszerepelt, ártott, konkrétan mit jelent ? Miben manifesztálódott ?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 09:57:50

@Sörömpőőr: nem-nem! a lényeg itt nem ebben van, szerintem. ezeknek már van olyan kiépített "sógor-koma" mutyivonaluk, hogy - sajnos - nem döglenének éhen.

a mentelmi jog, ami sokkal lényegesebb. újabb 4 év védettség nagyon kell az efftásaknak, efftásnőknek. mert aki nem kerül fel a "schindler-listájára", azokért eljő a cúúúnyagonosz fidesz-távvezérelt ügyészség, és bíróság, az meg nekik nem lenne vicces. ellentétben velünk :))))

Homeoffice 2010.02.26. 10:01:08

@Sörömpőőr:

Egyébként ezeket a játszmákat lejátszottam már egy másik blogon is.
A válasz egyszerű:
Képviseli (elvileg) annál rosszabb nincs, mikor nincs összhang a terület parlamenti képviselője és a polgármester között.
A Fidesz és a Jobbik jelöltje súlytalan (Krumplis Bandi?, Kosztolányi?)
De, mint ahogy mondtam (bazzki céltábla lettem?) a listán jobboldalra szavazok:)

Tündér_Lala 2010.02.26. 10:11:13

@Gunther: Ebben szerintem (talán Kósa egyik titka) azt kellene követni, hogy aki a másik pártból hajlandó a közösség érdekében együt működni, annak az alkotó szándékát használni kell. Abszolút nem érdekel a párt preferencia, ha a jó cél érdekében dolgozik.

2010.02.26. 10:16:53

@Tündér_Lala: A szocikat leváltani akkor van értelme, ha az, akire leváltjuk, bármilyen szempontból jobb náluk. Persze erre egyetlen párt esetében sincs garancia, ez igaz, de van egy pár, amit már kipróbáltunk. Életem első autója egy rozsdás, kopott Fiat 131-es volt. Egy idő után lecseréltem egy Pandára. Mára már a Panda is szétájult, de valahogy eszemben sincs visszavásárolni a 131-est, mondván, hogy amaz százalékban kifejezve még mindig kevésbé rozsdás mint emez. :-) No valahogy így vagyok a politikusokkal is.

@Seduxen: Na igen, ez is benne van... ha nincs mentelmi jog, akkor nem mehet minden UGYANÚGY tovább. Bár a gazdasági bűncselekmények viszonylag korán elévülnek. 5-6 évre elmennek nyaralni valami félreeső banánköztársaságba, és utána büntethetetlenek, mint a ma született kisgyurcsány. :-(
Kellene valami Simon Wiesanthal Alapítvány félét grundolni a következő ciklusban, ami összefogdossa őket...

@Gunther: Nem akarlak bántani, csak tényleg nem értem, mi befolyással bír egy parlamenti képviselő egy kerület ügyeire? Én úgy tudom, hogy önkormányzatiság van, és ha akarna, se szólhatna bele a dologba! Tévedek talán? Miért rossz az, ha a kerület parlamenti képviselője meg polgármestere nem ért egyet ebben vagy abban? Milyen konrét surlódások, problémák adódhatnak ebből? Magyarázd el nekem, légyszi, mert úgy látszik, van valami összefüggés köztük, amiről én nem tudok.

Homeoffice 2010.02.26. 10:29:51

@Tündér_Lala:

Egyetértek. Én, mint 29 (lassan 30) éve angyalföldi lakos, úgy érzem, hogy fejlődik a kerület, és jó uton halad.

@Sörömpőőr:

Nem a kerület ügyeire gondolok, hanem arra hogy a k(t)erületet hogyan képviseli valaki a parlament nevű Cirkuszban. Vannak azonnali kérdések a szakminisztériumokhoz.
Egy indokból szokták ellenezni, ha ellenzéki (Mert az lesz hálistennek, ha megszavazzák Józsit) egy terület országgyűlési képviselője. Mégpedig az, hogy bizohnyos forrásokból kevesebb jut az adot térségnek.
Ismétlem. Nem érdekel milyen párti a képviselő csak JÓl végezze a dolgát. És eddig az eddigi képviselő jól tette. (Bizonyíték meg az, hogy fejlődik a kerület)

órarugógerincű felpattanó 2010.02.26. 10:30:05

Sörömpő te kurvára nem érted a demokrácia lényegét. Legalábbis első látásra. Vagy intelligensebb vagy, mint amilyennek látszol, és akkor maszop igét terjesztesz. Amiket mantrázol, az pár milliárd, hasraütök 10. És most jelentősen túlbecsültem, mert az összegek jórésze mögött valszeg teljesítési érték is van, csak alacsonyabb mint az ár. A négyes metrónál majdnem ennyiért vettek 0 értékű tanácsokat, és az csak 1 tétel. Miről beszélsz te? Nincs olyan, hogy aki pozícióban van, az ne tegyen zsebre is. Period. Vagy te komolyan elhiszed, hogy valahol az erdőben van egy mézeskalács ház? Mennyiség van. És mellette kormányzás, vagy az se. Láttuk.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 10:33:35

@Sörömpőőr: "Kellene valami Simon Wiesanthal Alapítvány félét grundolni a következő ciklusban, ami összefogdossa őket..."

lenne dolga egy efféle szervezetnek :))

picur3ka 2010.02.26. 10:37:21

@Seduxen:

Ez part alapszabaly es tartottak hozza magukat eddig. A tobbi spekulacio.

Na, azt az esetet, amit vazolsz, nem szeretnem, de ok se. Ezert tehat majd megkinalnak valami LMP-t vagy akarkit a millijo cetlijukbol nehannyal.

A szadesz meg csak meg velem nem fekudt le. Alig volt olyan, hogy azok kormanyon ne lettek volna.

2010.02.26. 10:50:50

@órarugógerincű felpattanó: ennyiről tudunk, ki tudja, még mennyiről nem tudunk. Akinek nem okoz lelki problémát százmilliókat lopni, arra ezermilliárdokat én nem fogok rábízni, az tuti! Az én meglátásom szerint a pofátlan lopkodás pont a fidesz alatt kezdődött, azóta mindössze csak annyi történt, hogy minden közszereplő totál vérszemet kapott. Mindenki zsebel? Hát jó! Akkor most hadd zsebeljen Vona meg Morvai is! ;-) Ez így igazságos. Orbánnak már megvan a bányája, szőlője, mi a faszt akar még? Menjen, oszt élvezze! Amíg még megteheti...

Marcellusca 2010.02.26. 10:50:55

@Gunther: Nem akarok nagyon bele vau-vau, de ez az önkormi választásokra tartozik.

Majd ősszel szavazzá a Tóthjóskára! Hamán annyira szereted. :)))

Most o.gy. választások lesznek. Ha még nem mondta volna valaki. :)

Homeoffice 2010.02.26. 11:03:47

@Marcellusca:

Nem szeretem csak elismerem a munkáját.:) Egyébként úgy látom, hogy csak én vagyok olyan f*sz, aki egyéniben nem a pártot nézi, hanem a személyt?

Jut eszembe...
LOl
Ha Budabetti lenne nálatok akkor kire voksolnál?

Marcellusca 2010.02.26. 11:14:22

@Gunther: Ne keverjük a munkát az élvezetekkel! :)
A politikát a szexel! :)))
Az, hogy sunáznám, még nem azt jelenti, hogy képviselőnek is megválasztanám! :D

Homeoffice 2010.02.26. 11:20:49

@Marcellusca: @picur3ka/beleallos kampany:

Khmmm

Azt mondják a férfiembert két dolog érdekli, a pina és a relativitáselmélet átvezetése a bolygóközi objektumokra..
Nah most a szavazófülkében tegye fel a kezéát, aki a másodikra gondol:))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 11:26:16

@Marcellusca: sőt! a legjobb lenne azzal kábítani, hogy "Bettikém, ha lenyeled, rád szavazok ígééééééreeeeeem!".

* Glugg....* Tessék?

Semmi, semmi :)))

Tündér_Lala 2010.02.26. 11:38:38

@Gunther: Az a baj, hogy ha a hátér olyan amilyen, akkor a kivételek is beállnak a sorba. Tipikus példa rá Molnár Gyula. 8 évig valóban a kerületért dolgozott nem látszott gond körülötte. Azután ő is elkurvult. Sok sok ügy lett körülötte. Belekényszrítették, válaszút elé állították, egyszerűen rájött, hogy ő is kaszálhatna. Ki tudja ?

Marcellusca 2010.02.26. 11:40:37

@Gunther: Én biztos, hogy az elsőre gondolok.
Olvasva a névsort: Elmentek ti a jó qrva ... ! :D

@Seduxen: Ja!
Tehetek én arról, hogy szelektív a memóriám? :)
Bakker, most jöttem rá. Akkor elmehetnék prolimókusnak is.

Ja, mégse!!! Nekem itt, a hátam közepén, a nyakamtól a farkcsontomig belenőtt valami, és még mindig itt van, nem hagytam el. Úgy híjják, hogy gerinc.

Homeoffice 2010.02.26. 11:50:44

@Marcellusca:

Gondoltam kapjál már Te is egy löketet:))) Vagy inkább Te adnál egy löketet Bettikének:))))
Ha már lassan Libertének érzem magam ezen a poston...
LOL

derelyegrádi szellem 2010.02.26. 14:34:12

@Seduxen:

A többeikről sejtettem, de rólad Sedux bazmeg nem, soha nem is gondoltam volna.

Még szerencse, hogy VÖRÖSborban fogadtuk, annak legalább felismered a színét. :-)

Taktikai Atompingvin 2010.02.26. 14:38:45

Én hál' Istennek megúsztam az Mszp-re voksolást, mert amikor először szavazásra jogosult voltam ( 2008 népszavazás) , akkor már 2 éve tombolt a "reformkormányzás".

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.02.26. 15:00:47

Én is bevallok valamit:
Régen néztem a Barátok köztöt :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.26. 15:03:29

@derelyegrádi szellem: evvan. de már megtértem :)

na jó hétvégét :) kámingáutban "szegényet" :)

derelyegrádi szellem 2010.02.26. 15:11:56

@laspalmas:

Jó hogy abbahagytad, mert onnan egyenes út visz az MSZP szavazó lettem zsákutcába. :-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.02.26. 15:19:17

Na! Kíváncsian várom,ki fedi fel először homoszexulaitását? :))

arlequin 2010.02.26. 16:03:36

@Marcellusca: "Úgy híjják, hogy gerinc."
kössz.évtizedek óta keresem ezt a szót...
@laspalmas: én is megnéztem vagy kettőt, aztán inkább ittam tovább...

Marcellusca 2010.02.26. 18:35:13

@Taktikai Atompingvin: Na, a kis tejfelesszájú is megszólalt. :DDDD

@laspalmas: Szerintem az rosszabb. :)))

@arlequin: Látod, látod. Lassan már mindenki elfelejti, hogy létezik. Sajnos.

süti beállítások módosítása