Skip to content


       Szűrés lista

Az utolsó kitüntetések

Egy ideig nem lesz lehetőségük kitüntetéseket adományozni az elvtársaknak, és még voltak páran, akik az elmúlt 8 évben nem kapták meg a "jól megérdemelt" plecsnijüket.

Gyomorforgató, amikor a kormány megjutalmazza a seggnyalóit, a rokonokat vagy a holdudvart. Pártállástól függetlenül.

Gondolom, a Fidesz is írja már a maga listáját augusztus 20-ra.
8 év alatt jól meghízott az a lista ...

Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje:
Galkó Balázs színész, aki úgy megörült a díjnak, hogy másnap máris az MSZP színpadán szavalta a Nemzeti dalt.
Székhelyi József színművész.

A Magyar Demokratikus Charta aláírói:
Ungvári Tamás kritikus, műfordító (Széchenyi-díj), Lengyel Péter író (Kossuth-díj), Papp Oszkár festőművész (Kossuth-díj), Bojtár Endre irodalomtörténész és Rainer M. János történész (Széchenyi-díj).

Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztje:
Hodosán Róza szociológus, a családi kör tagja, Demszky Gábor korábbi, Magyar Bálint jelenlegi felesége.
Szetey András újságíró, a Délmagyarország főszerkesztője, Szetey Gábor, a Gyurcsány-kormány volt államtitkárának bátyja.

Magyar Köztársasági Érdemrend középkeresztje a csillaggal:

Görgey Gábor író, a Medgyessy-kormány első kulturális minisztere ("sokoldalú irodalmi életműve elismeréseként").
dr. Borsik János, aMozdonyvezetők Szakszervezete ügyvezető alelnöke ("a magyar szakszervezeti mozgalomban, a munkavállalók érdekképviseletében végzett, több évtizedes munkája elismeréseként").
Két államtitkár: Karácsony Imréné (Pénzügyminisztérium),  Székely Judit (Szociális Minisztérium)

Magyar Köztársaság Érdemes Művésze:
Beregi Péter, a Mikroszkóp Színpad színművésze, ATV műsorvezető.

Magyar Köztársasági Érdemrend:
Manherz Károly, az Oktatási és Kulturális Minisztérium szakállamtitkára.
Vastagh Pál, a Horn-kormány igazságügyminisztere ("eredményes oktatói és diplomáciai tevékenysége elismeréseként"). (Most kanadai nagykövet.)
Varnus Xavér, orgonaművész.

És a legkeményebb:
Dr. habil. Magda Róbert a Magyar Köztársasági Arany Érdemkereszt kitüntetést kapta meg. Magda Róbert Magda Sándor szocialista képviselő (Gyöngyös és környéke kiskirálya) fia, és egyetemi docens a gyöngyösi Károly Róbert főiskolán, amelyet véletlenül pont az apuci vezet. (Három oldal Magda Sándor vagyonnyilatkotatából. Egy, kettő. három.) Vajon mivel érdemelte ki a kitüntetést?


"A Magyar Köztársasági Érdemrend a magyar állam által adományozható legmagasabb kitüntetések közé tartozik. 

Az Érdemrend fokozatait olyan személyeknek ítélik oda, akik, akár a kultúra, a tudomány, a művészet, továbbá saját szakterületük terén - Magyarország érdekeinek előmozdítása, az egyetemes emberi érdekek gyarapítása érdekében - példamutató tevékenységet folytattak. A kitüntetéseket minden esetben a köztársasági elnök adományozza a miniszterelnök vagy az adott miniszter felterjesztése és ellenjegyzése mellett."


Az utolsó mondaton változtatni kell(ene), ne legyen befolyása az aktuális miniszternek arra, hogy ki kapjon kitüntetést. Elég volt ebből, az állami kitüntetés ne függjön attól, hogy ki milyen színű segget nyal.

A teljes lista. Meg itt.

Címkék: közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr311843175

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 2010.-ei Kossuth-díj 2010.03.16. 12:29:07

  Lovasi András Kossuth-díjat kapott. 43 évesen. viszont Bátai Ilonka már 15 évesen lett a díj birtokosa. Ezt kiváló habarcshordói tevékenységével érdemelte ki, brigádja 603 százalékot teljesített. Nem hiába volt kedvence gusztustól a rókaképűig a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.16. 12:40:43

@tesz-vesz: zeronak sok köze nincs a jobboldalhoz

ravaluf 2010.03.16. 12:43:38

@marós: ne essünk túlzásokba, olvasd el, hány iskolagizgató, és egyszerű talpasember kapott most is. Minden adományozásba beleesik valaki a holdudvarból, itt is szépen össze lehet kaparni pár díszpintyet, de mondjuk az összes adományozás 85-90% megfelelő helyre kerül.

ravaluf 2010.03.16. 12:45:29

@Gunther:

Nem jár velük egy fitying sem. Egyik fokozattal sem. Nagyon helyesen, teszem hozzá.

molaris 2010.03.16. 12:47:28

@Seduxen:
Most löki a hírek: Ibolyka és Kolompárpárpárorbán közös akciózásban gondolkozik.
Nyakig érhet a sz#r mind a kettőnél.:D:D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 12:51:18

@molaris: wehehehehe, van még valaki, akivel nem feküdt össze Ibi? hoppá, meg is van! Thürmer Gyulus is igazi konzervatív demokratának látszik, akivel össze kellene fogni, megakadályozandó a jobbik-fidesz térnyerését :))))

@ravaluf: szerintem rosszul tudod. fentebb linkeltem egy cikket. olyan 7 misi jár a Kossuth-díjhoz - vagy a Széchenyihez? Gondolom akkor a keresztekhez is jár valamennyi. De ha tudsz linket, dobd már be a közösbe, mert én égen-földön nem találtam

ravaluf 2010.03.16. 12:51:32

@Gunther:

Arthur Schneier bécsi születésű rabbi, 8 évesen menekültek az Anschluss után Pestre, (eredetileg magyar állampolgár volt, mert ugye Monarchia csak aztán Trianon... stb.) itteni rokonainál vészelte át 44-45-t, kiválóan beszél magyarul mindmáig, sé elég aktív magyar ügyekben.... meg mindenféle ilyen tolerancia meg zsidó-keresztény párbeszéd stb. cuccban, ő hívta meg a vezetése alati zsinagógába XVI. Benedeket, miegymás.

ravaluf 2010.03.16. 12:52:48

@Seduxen: Nem, én csak Köztársasági Érdemrendről beszélek. A Kossuth és a Széchenyi-díj, mint a neve is mondja, díj, azokkal jár pénz. Kitüntetésekhez nem.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 12:55:38

@ravaluf: lehet, hogy ezért nem találtam olyan linket, ami az érdemrendhez járó pénzről szól? :)))

ravaluf 2010.03.16. 12:57:51

@molaris: aztakurvaélet. És még mindig tud ez a nő lejjebb menni. Valamihihetetlen egy talentum a csaj.

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 12:58:33

@tesz-vesz: "tán az frusztráció, h szó szerint irtják a palesztinokat az izraeliek,"
És ennek mi köze a magyar belpolitikához?
"miközben erről a világ hallgat?"
Muhaha hány elfogult antiszemita szennyoldal megy az interneten? Ott van az, csak keresni kell.
"egyébként ne éljünk tévhitben, zero nem jobboldali, régóta tudja már mindenki, csak nem bírja a komcsikat, demszkyt, cigányokat stb "
Mi is az hogy jobboldali? Annak gyűlölni kell egész népcsoportokat.????

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.16. 13:14:35

Ez mekkora már :)

"Tegnap kitüntették - ma leváltották
Leváltották Szetey Andrást, a Szegeden és környékén megjelenő Délmagyarország és a Délvilág főszerkesztőjét."
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=271382

kuki123 2010.03.16. 13:26:05

@laspalmas: jön a fidesz és ilyen embert nem lehet felvállani a jövőben..na meg milyen dolog az már hogy nem a tulajdonost tüntették ki XD

de írják is hogy :"a cégvezetés és Szetey András között véleménykülönbség volt a lap jövőjével kapcsolatban, amelyet nem tudtak feloldani. "
elképzelem a holnapi számban ez nem jelenhet meg...
de szóval értitek...1 lapnál nem 1 napra 1 hónapra terveznek...hanem hosszabb távra...ha vélemény különbség volt akkor az már régóta az volt...vagy a vezetőség pálfordulatott vett március 15-dikén...
de az is lehet hogy felvállalhatlan volt a hom-ár Szetey a testvére...

szerintem Zero már írja is a cikket XD

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 13:26:19

@Seduxen:

Igen, annyit nekem is megérne.Fordítva szívesebben fogadtam volna, de sajnos nyerni szeretek fogadásban is.

Mindegy, ha nyerek akkor örömünkben megisszuk együtt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.16. 13:27:14

@Taktikai Atompingvin: liberté kuss legyen

a magyar belpolitikához is ua köze van, itt mindeni szolgalelkűen behódol izraeli akartnak a hírek nem objektívek stb

a kuruc.infót meg ne hasonlítsuk a new york timeshoz, le monde-hoz, ostoba

a jobboldalinak, tehát a magyarságtudatosnak fontosabb a magyar mint a zsidó

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:28:49

@derelyegrádi szellem: avagy a legszebb öröm a káröröm, mert nincs benne irigység? :)))

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 13:32:27

@zero:

Megnézném azt a Fejér Csaba (ez ki lehet?) képet, ami Magda szerint 2.4 milliót ér....

Ismerek pár nevesebb kortárs festőt, de ezekről életemben nem hallottam.

Szerintem egy biztosítási csalást készít így elő...:-)

@Seduxen:

:-)))

arlequin 2010.03.16. 13:37:41

@ravaluf: és a miénk! magyar politika nádszál(kisasszonya)boszorkánya. mindig arra hajlik amerre a szél fúj...

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 13:40:29

@tesz-vesz:
1 nem vagyok Liberté, azután csórtam el az avatarját, hogy elvadítottuk innen.
2 a magyar pártok külpolitikájának nincs köze a belpolitikához és a kitüntetésekhez.
Az izraeli akaratnak behódolásról meg annyit: Izrael nem szereti ha belepofáznak a palesztinkérdésbe és kb ennyi.
3 Épp a kuruc.info példája mutatja hogy lehet szélsőjobbos portált igen olvasottá tenni. Bár azt is inkább a cigánykérdés húzza. Nem tűnik fel, hogy a bőszült zsidózásotok vadít el mindenkit mellőletek? A nyugati radikális pártok se így állnak a zsidókérdéshez. És nem azért mert világellenes összeesküvés, hanem azért mert primitív faszság az egész
4 a hányingerkeltő faji nemzettudatodhoz pedig annyit tennék hozzá : lehet hogy volt Rákosi Mátyás és Kun Béla, de volt Neumann János, Szilárd Leó és Teller Ede is. Ezeket az elméket pedig a hozzád hasonló csőlátású f@szkalapok vadították el.
Szép volt Fehér Faj Fia (ha ugyan...) !

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 13:45:46

@zero: @derelyegrádi szellem:

Jól sejtettem:

"127 - Fejér Csaba Karcag, 1936 - Malom

kikiáltási ár: 38 000 HUF

részletek"

Ez a Magda tényleg biztosítási csalásra készül, vagy nagyon csúnyán átkúrták...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:48:12

@derelyegrádi szellem: "Van egy BALEK feliratú pólóm. Csak tudnám mi került rajta 37.000.-Ft-ba?!"

arlequin 2010.03.16. 13:50:15

@Taktikai Atompingvin: bocs. 1-2 'dolog'
1. mi van ennek az emberke-avatar fejében?
2. hihi. láccik hogy veszekedett fingod sincs a politikáról. de ezexerint az élethez sem sok. MINDENNEK van MINDENHEZ köze.
3. a kuruc.info meglátásom szerint nemzeti-szoci, tehát náci. de semmiképpen nem jobboldali, bármennyire is szeretnék rákenni. és igen. aljas kis injekciós portál, aminek feltűnően jó és pontos információi vannak. vajh honnan?
4. a hányingerkeltő inkább az, hogy a magyaroknak gyak. semmiféle nemzettudatuk nem maradt. tessék magyar klasszikusokat olvasni nagyértelmű.

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 13:53:20

@Seduxen:

Óvatosan azzal a 37 ropival mert az csak a kikiáltási ár:

"33 - FEJÉR CSABA Karcag, 1936 - Debrecen, 2002 Tanya

kikiáltási ár: 70 000 HUF

leütési ár: 55 000 HUF

részletek"

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:54:40

@derelyegrádi szellem: ááá, értem. ha megfelelően balek vagyok, megvehetm én is 2.4 milláért? egyebassza, meggyőzhető vagyok, hogy ez egy hugóbossz :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.16. 13:58:45

@Taktikai Atompingvin: sajnos ők azért mentek el, mert a pénz fontosabb volt nekik.

liberté állandóan hazudott, mégis miért loptad volna el, pont te az ő kisképét? ennyire kreatív vagy?

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 14:03:28

@arlequin:
1 Ez a Liberté egy kommentelő volt, aki rendszeresen idejárt. Véleménye sosem volt, csak kötözködött másokkal. És tette ezt olyan kioktató stílusban mintha ő lenne az atyaúristen. Olyasmi mint te....
2 Ez utóbbi igaz, nem is szállok vele vitába. De nem akarom a legátlagosabb téma kapcsán is a zsidózást hallgatni. Egymásnak és egymással csinálják ezt, de itt értelmes vita és jó hangulat van. Nem véletlenül nem a sarki fröccsentőbe ültem be.
3 Nem véletlenül írtam szélsőjobbost a jobboldali helyett. A nemzetiszocialistákat sem tartom jobboldalinak. Lövésem sincs honnan szedik az értesüléseiket és nem is érdekel.
4 Szerinted nem undorító a faji nemzettudat? Akkor fejtsd ki, hogy szerinted milyen a jó nemzettudat. Legyen véleményed is, ne csak kötözködj.
Szerinted nem undorító a faji nemzettudat?

arlequin 2010.03.16. 14:16:35

@Taktikai Atompingvin:
1. véleményem nem szokott lenni, mert nem kívánok vélekedni. az ún. 'véleményszabadságot' a kutató értelem gyilkosának tartom. meglátásaim/eredményeim szoknak lenni. hogy te nem olvasod el ezeket, akkor sajnálom. és nem vagyok az atyaúristen, ő nem szokott blogolni, csak az egy bolond. legközelebb válaszolhatnál egy egyszerű kérdésre: "mi van ennek az emberke-avatar fejében?"
2. egyetértek.
3. engem nagyon is érdekel. gondolatmeneted olyan, hogy soha nem fogsz semminek a végére érni, ha a forrásokat nem keresed. lehet ezért panaszkodsz itt? és nem kellene szélsőjobbosnak venni a nemzeti balszélsőt. hiányos fogalmi ismeretekkel rendelkezel, vagy egyszerűen lustaságból nem vagy hajlandó megfelelő szavakat használni?
4. nem. a más kárára alapozott faji nemzettudat az undorító. lásd szlotákia, vagy csau-magic-land, avagy a jelenkori izrael. a faji nemzettudat egy teljes államot megalkotó fajnál üdvös. de képzeld el, hogy az antik rómában erre mit mondtak volna. az hogy neked nincs ilyened... ...mondom. olvass magyar klasszikusokat, akiknek köszönhető hogy itt vagyunk egyáltalán.... hogy ne nézz (véleményezgess itt), hanem láss is (érts). szép napot

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 14:41:16

@arlequin:
1 "mi van ennek az emberke-avatar fejében?" Sajnos a jelenlegi formájában nem tudok válaszolni erre a kérdésre. Ha lennél szíves ezt normálisan ragozni, sokat segítene, mert így csak nézek, de nem látok :-)
3 Ebben lényegében igazad van, nem csak az számít mit mondanak, hanem az is, hogy ki és miért.. Panaszkodni nem szokásom.
Ezekre leginkább a nemzeti bolsevik a találó, azt hiszik hogy ők a jobboldaliság és a baloldaliság leghitelesebb képviselői egyszerre. Nem is lehet őket hova besorolni, én is csupán lustaságból és közérthetőségből nevezem őket jobbszélnek.
4 Én is valami ilyesmit próbáltam írni a Teller, Neumann, Szilárd hasonlattal. Az arroganciádat pedig tartsd meg annak aki sokra tart, mert én csupán egy kedves elmebetegnek ;-)
@tesz-vesz: Nem a pénz miatt mentek el, hanem az antiszemita közeg miatt, ami nagyban behatárolta a lehetőségeiket.
A primitív vádaskodásod pedig nem érdekel, látszik hogy egy ideje nem jártál itt.....

arlequin 2010.03.16. 15:09:41

@Taktikai Atompingvin:
1. nézem ezt a zavatart, és nem tudom eldönteni, hogy mit jelent az a három zöld csík a fejében. tehát: "mi van ennek az emberke-avatar fejében?" előre is köszi
3. a baj itt rejtezik. miért kellene felosztani ezeket? ha viszont felosztjuk, akkor legyünk pontosak.
4. egyetértek ;-)

arlequin 2010.03.16. 16:30:12

OFF
@Taktikai Atompingvin:
na például ilyenekre gondolok a kurucot illetően
index.hu/belfold/2010/03/16/nyomozas_indult_borovszky_kihalgatasi_jegyzokonyvenek_kiszivarogtatasa_miatt/
fura mi? kihallgatták borovszky-t s fél óra múlva fent volt a kurucon... 'ügyes', mondaná kohn bácsi. ;-)))
ON

tudi 2010.03.16. 16:37:37

Kihasználják még az alkamat az elvtársak és még egy pár jóemberkének adnak egy-két kitüntetést, végülis 4 évig nem lesz rá lehetőségük.

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 16:51:03

@arlequin: Nos, ez az amire nem igazán tudok mit mondani. De remélem ezekkel is csinálnak majd valamit......
Nem Kohn bácsizunk :-)))

ravaluf 2010.03.16. 16:55:26

@arlequin: nem sokáig hajlong az Ibolya, lassan leszakítják.

ravaluf 2010.03.16. 16:57:31

@tesz-vesz: azért mentek al öcsém, mert a numerus clausus okán nem vették fel őket magyar egyetemre, csak németre, meg osztrákra, meg olaszra. '933 eőtt természetesen.

Olvass utána, mielőtt náczi faszságokat próbálsz a tudatlanságoddal fedezni.

ravaluf 2010.03.16. 16:58:41

@tudi: 8. Remélem. Minimum.

arlequin 2010.03.16. 16:59:12

@Taktikai Atompingvin: a haverja, grün, jó lesz? ;-)))

arlequin 2010.03.16. 17:02:08

@ravaluf: kiváncsi vagyok, fene a fejemet, hogy ily őszbe csavarodott üstökkel is képes vagyok ezzel foglalkozni... mármint a messziről szagló ibolykákkal. de ha tele a kertem virágokkal és kinyíltak az első croccusaim... (lilafehérek, gyönyörűek) a hóvirág lassan teljesen elnyílik, a nárciszok is kibújtak, a tulipán is felütötte fejét.

arlequin 2010.03.16. 17:03:13

@ravaluf: én bevarrnám gyak. az összeset min. 25 évre. a börtönligában kaphatnak érmeket...

Horizont 2010.03.16. 17:03:30

Ez a sok "Kereszt" a mi keresztünk? Ráadásul "tiszti"??Az ember már nem is tudja melyiknek mi az értéke.Sajnos egyre kisebb az értéke. Lestem, hogy egy Lovasi Kossuth díjas lett, Hodosán Róza lovagkeresztet, Beregi Érdemes művész (????) na ez nem igaz (Latinovits forog a sírjában) , és hogyan lehet egy szakszervezeti vezetőt kitüntetni? Magda fia? Erre szavakat se találok. Nem elég, hogy apuka a vidék kiskirálya? A gyöngyösi főiskola saját tulajdona?
Mondjuk a gyakorlat mégis csak az hiába háborgunk, hogy a hatalom mindig megjutalmazza a saját embereit.Nem lehetne olyan embert találni aki meg is érdemli? Vagy nincs köztük olyan?

@tesz-vesz:
Én meg azt látom, hogy aki nem zsidózik az már nem is ember te szerinted!
Ez a kérdés nagyon központi az életedben!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 17:22:25

@tesz-vesz:

úgy, ahogy mondod, vulgárisabban: minden oldalra sz@rok ..mellesleg köszönjük a remek elemzést

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 17:24:34

@tesz-vesz:

Leszarom a palasztinokat.
Leszarom a zsidókat.
Leszarom a haitieiekeket
Leszarom az éhező afriaiakat.

Mindenki sepregessen a maga portáján, akiket ennyire felizgatnak a palesztinok meg a zsidók, az költözzön ki hozzájuk.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 17:26:15

@derelyegrádi szellem:

LOL ... de kiadott vagy 50 milliót festményekre, meg vett egy BMW X3-t tavaly, meg adományozott 6 milliót. Ez a faszi egy zseni!

arlequin 2010.03.16. 17:47:34

@Taktikai Atompingvin: nem-nem. csak ránéznél a vezetéknevemre és simán megkapom az "öngyűlölő" jelzőt. ;-)))
OFF egyébként nagyon szeretem a pesti humort. na meg a székelyt, de egyáltalán a magyar tréfát. ON

Prakt! 2010.03.16. 17:55:27

Viszont Kossuth díjat kapott Lovasi, akit anno még a Fidesz kormány is kitüntetett.
És én neki örülök!

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 18:00:57

@arlequin: Ez az öngyűlölet-gyanú édesanyám leánykori nevére is fennáll :-)))
Én is szeretem az itteni humor, kiváltképp az egészből sütő iróniát.

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 18:02:58

@zero:

Faszt adott ő ki 50 misit festményekre. Szerintem a 98 %-át kapta, aztán azt mondták neki azok akik adták, hogy ez ennyir ér ám Rektor úr, az meg annyit. És mivel ez a tahó nímand (ilyen csávó REKTOR lehet MO-n bazmeg) "festményt" csak tedi hengerrel készítve látott plafonon a szoba-konyhában ahol felnőtt, elhitte, majd nagy büszkén beírta a vagyonnyilatkozatba, érzékeltetve, mekkora geci nagy műgyűjtő ő.

Az egyészért nem kapna 1 milliót se.

Rosszindulatú-e vagyok? :-)

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 19:25:42

@.Pierre Bezuhov.:

Magadra ismertél mi? Nem csoda, ahogy hallottam ott főleg rólad volt szó! :-)))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 19:34:48

@derelyegrádi szellem: na, ugye, hogy ti voltatok azok. téged derelye külön felismertelek az erőltetett arcoskodásról és a fergeteges humorodról =)
pl "Boldog nőnapot Gábor" "Gabica"

meg, hogy 20-30 állat ordibált egy idős nénivel, az kifejezetten rátok vall(ana) :)

Horizont 2010.03.16. 19:59:44

@.Pierre Bezuhov.: Aki korpa közé keveredik azt felfalják a disznók.
Én személy szerint mindig elítéltem a hőbörgőket az ünnepségeket szétzilálókat, de most úgy gondolom ezt Demszky megérdemelte. A nép hangjától. Mindenki másképp reagál. Én tuti nem mennék ki mert én ilyen vagyok, a másik meg másmilyen. A főpolgi meg olyan amilyen. Jogos volt a börtönbe, a hazaáruló, a Nokiás dobozok felmutatása. Sajnos közé csúszik ilyenkor 1-2 szalonképtelen is.Örüljön, hogy nem lincselték meg:) De kérdezlek én téged Demszky és csapata mindig vigyázott, hogy szalonképes legyen? Te nem érzed, hogy hülyének vagy nézve általuk? Te tényleg azokat nézed hülyéknek akik felháborodnak ilyen dolgokon mint a BKV? Gondolom válaszodban ha lesz jól odamondasz majd nekem! Van amikor olyan jól írsz és sokszor van, hogy nem értelek!

arlequin 2010.03.16. 20:00:42

@.Pierre Bezuhov.: na ne csináld már, vértáltosnak beöltözve ütötted azt az infantilis dobot és ordibáltál, hogy a tojásokat inkább főzzük meg, és a nénik éheznek vidéken, valamint, hogy ebből mennyi lélegeztetőgépet lehetne venne. teljesen kiakasztottál a pontos tizedesvesszőkkel (0,13 lélegeztetőgép, 0,1312 lélegeztetőgép stb...). le ne merd tagadni. és a kisüstit se amit hoztál. mondtad is hogy az ember csak részegen lehet józan. én bólogattam, együtt húzogattuk, a demszky pedig egyre mélyebbre révült. a szélsőségesezésnél pedig felkaptad a fejed és együtt üvöltöttük az transznacionálét. fergeteges volt. téged a pisti vitt haza. azt mondta, hogy a falnak támasztott, a dobodat a fejedre tette, becsöngetett, majd elfutott. én hiszek neki.

p.s.: abból a kisüstiből azért hozzál megint, mert annak ellenére, hogy csak 'zsidóvérnek' becézted, nagyon fajintos volt.

Roxvox 2010.03.16. 20:02:15

Nem láttam a Kossuth-díjasok között a Veres Janit, pedig ő aztán nagy (élet) művész. :)

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 20:09:01

@.Pierre Bezuhov.:

"meg, hogy 20-30 állat ordibált egy idős nénivel, az kifejezetten rátok vall(ana) :)"

Én eddig úgy tudtam, hogy ez a Demokratikus Charta rendezvényein szokás, igaz ott az ordibáláson túl az idős embereket ültelegelik is az "erőszak", meg "barna eső" ellen hozott esernyőkkel. Szigorúan a tolerancia jegyében, mondjuk ez igaz. :-)

arlequin 2010.03.16. 20:14:04

@derelyegrádi szellem: most miért bántod? a múltkor is megküldtük a havi nokiásdobozt neked. mit gondolsz mivel villantottunk a gabicának? igen, azokkal. ezt hívják megelőző csapásnak. avagy kitüntető figyelemnek, hogy ne legyünk már folyton-folyvást offtopikk. még a zero pikkelni kezd.

bandibatyatok 2010.03.16. 20:14:45

azért ez olyan szomorú, ugyanúgy, ugyanaz megy, mint amit '89-ben undorodva el akartunk lökni magunktól.

többek közt a "pártvonalon" való előrejutást, ami a kontraszelekció maga.
ejj mekkorákat köptünk, hogy "hát persze hogy igazgató lett, mivel párttag, együtt vadászik Bástya Elvtárssal".

aztán ma meg a magyar tudományos akadémia elnöke is pártvonalon lett az. egy kis szaros taknyos csószómászó senki pártkatona az mta elnöke is 20 évvel 1990 után.

az íróink, újságíróink, művészeink, tudósaink, tanáraink, "példaképeink" pártkatonák. pont, mint '89 előtt.

többek közt ez termelte ki a rendszerváltás igényét, könyörgöm. :(

aki valódi művész, az nem veszi át a díjat egy beregi péterrel együtt, ez ilyen egyszerű.

és a rendszerváltás büszke hősei, mint pl. demszky is...

demszky, a szamizdatos demszky lett a legtökéletesebb, valódi, mai Bástya Elvtárs, aki leszól telefonon a gátra is, hogy merre follyon a Duna.
elkeserítő. :(

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 20:16:10

@Horizont: nincs mit odamondanom az egyik legkonszolidáltabb nicknek, főleg ha az nő. ráadásul nem buziz le minden 2. kommentjében.

tartalmilag csak annyit mondanék, hogy ami neked 1-2 szalonképtelséget takar az nálam max 1-2 szalonképes megnyilvánulást. alapvető látásmódbeli különbség van köztünk.
ezek sztem ugyanolyan állatok mint a blog kedvenc minoritásának állatjai

arlequin 2010.03.16. 20:19:18

@Horizont: hűha. konszolidált lettél. alapvető különbségek ellenére. én vigyáznék a görögöktől mégha ajándékot hoznak is. ;.-))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 20:26:55

@arlequin: basszu, tényleg!! :D mekkora karaktergyilkos képességem van ezáltal!

arlequin, te jó fej vagy, bírom a búrád! :DDDDDDDDDDDDD

Horizont 2010.03.16. 20:30:50

@arlequin:
Tévedsz én mindig konszolidált voltam (és lennék!!) de az események sodrása kihozza belőlem időnként az állatot:) Ha meg " bánccsák" a blogot akkor úgy érzem meg kell védenem Bezutól például! Próbálok ilyenkor konszolidált érvekkel győzködni, azt hiszem sikerül, de mindig pofára esek:))

Horizont 2010.03.16. 20:37:29

@.Pierre Bezuhov.: Tévedsz! Csak én nagyobb bűnnek tartom amit Demszkyék vétettek ellenünk is (igen te ellened is!) mint azt az 1-2 szalonképtelen bekiabálást. Nem azt jelenti, hogy helyeslem a "kurva anyád", vagy a "mocskos buzi", vagy " mocskos zsidó" ordibálásokat. De talán magába szállhatna "Őfőméltóságúpolgármesterurunk" és önkritikát gyakorolhatna, mit miért is kapott?
És nem válaszolsz soha egyetlen kérdésemre sem!!! Még egyszer megkérdezlek hátha :

De kérdezlek én téged Demszky és csapata mindig vigyázott, hogy szalonképes legyen? Te nem érzed, hogy hülyének vagy nézve általuk? Te tényleg azokat nézed hülyéknek akik felháborodnak ilyen dolgokon mint a BKV?

Horizont 2010.03.16. 20:43:48

@bandibatyatok: A lényeget meg majdnem elfejtem:)
Nagyon igazad van, ez tényleg így van! Pont az amit nem akartunk szépen visszasunnyogott az elmúlt 20 évben. Sőt még rosszabb lett minden! Az a kevés jó meg felszívódott, csak a trágya maradt.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 20:44:35

@Horizont: kikérem magamnak, h a tisztességes embereket összemosd a csürhével. naná, h mindenki ki van akadva a pofátlanságok miatt, de ezeknek az állatoknak ez csak egy kamuindok, hogy produkciózhassanak.
ácsi, azért nehogy már ez szar banda legyen a népképviselet...

Horizont 2010.03.16. 20:46:38

@.Pierre Bezuhov.: ácsi nehogy már ez a szar banda legyen az ország és a főváros felesküdött vezetője....

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 20:49:58

@Horizont: én ezzel egyetértek. a kérdés, h Te azzal amit én írta egyetértesz-é?

(a döntés megkönnyítéséhez www.youtube.com/watch?v=j_3YXW0uE-c - 3:50től )

Horizont 2010.03.16. 21:04:39

@.Pierre Bezuhov.: Természetesen egy normálisan gondolkodó ember nem helyeselhet 3:50 -től! Csak tudod ha teletöltik az emésztőgödröt szarral akkor egy idő után leülepszik ugyan és aránylag tiszta marad a teteje, de abban a pillanatban ahogy felkavarják feljön a szar a tetejére!! Ezért nagy a felelőssége a "szarkavarónak" !! Már bocsánat, hogy ilyen pórias hasonlat jutott eszembe, de a téma már csak ilyen. Sőt mondok még valamit. Az is eszembe jutott, hogy annak idején hamvas 16 éves koromban bizony volt amikor utánam kiabáltak (persze csak ha csapatban voltak ) és undorító részletességgel kifejtették mi lenne nekem jó.Ami nekik lett volna jó. Pedig én aztán nem is tettem rosszat. Tehát kőkemény bunkók mindig voltak, lesznek. Csak anno nem buziztak és nem zsidóztak, hanem mást ordibáltak. Nem is értettem mit kértél ki magadnak tőlem? Odaírtam hogy nem helyeslem ezeket a mondatokat.Akkor? Én kérem ki magamnak, hogy összemosok! Csak nem vagyok olyan elfogult mint te!

arlequin 2010.03.16. 21:26:56

@.Pierre Bezuhov.: hátrébb az agyarakkal. semmiféleképpen nem vagyok jófej. brrr. hányingerem van az olyanoktól kérem. én csak szóltam, hogy ne feledd el pálinkagőzös tapasztalatainkat. merthogy mekkora királyság, amikor teli nokiásdobozokkal tömik tele a pakolnivaló bőröndjeinket, ha a patás közeledik. kitartás! ( ne feledd, nálam mindig van 1-2 tartalék pufajka, a letétbe helyezett diplomataútlevelek mellett)
@Horizont: á, dehogy. legfeljebb úgy érzed. olyan ez, mint a katonaság. a katona nem esik pofára legfeljebb azt hiszi...

OFF demszky pedig húzzon a pokolba a vérfertőző pereputtyával egyetemben. legalább a fogsorát csináltatta volna meg tisztességesen, de még ennyire sem volt képes. akkor mit várunk tőle városirányításilag?!? műprotkót? ne izéljetek már.

Horizont 2010.03.16. 21:36:16

@arlequin: :DDD Ez már nekem is eszembe jutott! Mármint a rossz műfogsor. Ha valakinek ennyi sok pénze és Nokiás doboza van, nem tud keresni egy szuper fogorvost és megcsináltatni jól a fogsorát? Még ha milliókba is került volna! Legfeljebb adott volna egy újabb dobozkányi utasítást egy újabb BKV -s szerződésre:))
Erre mondom én, úrnak születni kell, ha meg nem született annak a pénzétől nem lesz az :(( Sőt....

arlequin 2010.03.16. 22:48:55

@Horizont: most képzeld el. reggelente fogmosás után belenéz a tükörbe... hijjihijjihijjij... egészen borzalmas. ennyire elbaszni... s lassanként vicsorba dülled a vérszag. szegénykém.

ravaluf 2010.03.17. 10:08:30

@Horizont: A kurvaanyáddal nincs nagy gond szerintem. A másik kettő viszont nem áll meg. Se nem buzi, se nem zsidó az a pöcs kis kommer.

Krikri 2010.03.17. 16:51:42

Most nézem, h Heves 03 választókörzetben indul Magda Sándor, és pont Vona Gábor is!!

Horizont 2010.03.17. 17:06:20

@Krikri: Nagy harc lesz, mert ez a mindig "vörös" megye volt! Idáig:)

@ravaluf: Tévedsz az elsővel van a legnagyobb gond. Neked is van Édesanyád- gondolom!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 14:12:58

@Taktikai Atompingvin: @ravaluf:

1930-ban meghívták vendégprofesszornak az Egyesült Államokba, Princeton-ba. Hamarosan az ottani egyetem professzora lett (1931), az újonnan megnyílt a princetoni Institute for Advanced Studies professzora (1933-1955) – John von Neumann néven – ahol a világ legkiválóbb tudósai gyűltek össze

Neumannál nem igazán játszott össze
szilárdnál igen

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 14:16:05

@Horizont: Én meg azt látom, hogy aki nem zsidózik az már nem is ember te szerinted!"

ez abszolút nem igaz

"Ez a kérdés nagyon központi az életedben! "

ez sajnos igaz volt, én sok könyvet olvastam holokauszttúlélőktől, stb, de amikor kicsit többet olvastam, és rájöttem h az egész holokausztot leginkább politikai célokra használták fel, akkor kicsit elégedetlen lettem, főleg mikor megismertem még több mindent

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 14:21:33

@zero: igen, h nem vagy jobboldali, gyenge a magyarságtudatod már régóta tudom, azt is, hogy nem vagy intellektuálisan kifinomult, ezt is régóta tudom, függetlenül a mostani írásodtól.
fafejű vagy. szűklátókörű. és ha a mostani dac-duzzogást is figyelembe venném, azt mondanám érzéketlen is, de ez nem igaz.

fenntartom viszont még mindig h a teljesítményetek nagy, és hogy tanácsadói mindenképpen lehetnétek laspival egy kormánynak.

viszont a magánlevelezésben nem értem miért nem lehetett ezt megírni.
miért kell gerinctelenül a "nem erről van szó" szöveget nyomni?

Taktikai Atompingvin 2010.03.19. 15:58:31

@tesz-vesz: Kiművelt holocaustos barátom, egy dologra válaszolj nekem: Tegyük föl hogy a zsidókkal a kényszermunkán kívül semmi sem történt. Szerintem nincs így de tegyük fel. Elfogadhatónak tartod azt hogy egy népet alsóbbrendűnek minősítsenek megfosszák vagyonától és munkatáborba zárjanak:? Csak ennyi a kérdésem. Előre is köszi a választ.

derelyegrádi szellem 2010.03.19. 16:09:06

@Taktikai Atompingvin:

Ráadásul én nem látok lényegi különbséget a között, hogy az odavittet elgázosítják, vagy a húst ledolgoztatva róla (napi 14 óra munka 800-1000 kalórián) a táborban kapott flekktífuszba hal bele. Mindkettő annak a felelőssége, aki őt odavitte, és rajta is kell számonkérni.

arlequin 2010.03.19. 16:29:12

@derelyegrádi szellem: akkó' te gondolatholokauszt-tagadó vagyol, hiszen ott gázkamarák voltak. pfej náci.

derelyegrádi szellem 2010.03.19. 16:38:28

@arlequin:

Auschwitzban én ennek nem láttam nyomát, de lehet hogy voltak, nem tudom, nem vagyok kutatója a témának. Én csak annyit mondok, hogy lényegtelen ebből a szempontból, ha az alultápláltság miatt halt meg, vagy ott szerzett fertőző betegségben az pont olyan az azért viselt felelősség tekintetében, mintha elgázosították volna.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.19. 16:49:06

@derelyegrádi szellem:
a holokausztdogma szempontjából viszont nem mindegy

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.19. 16:52:48

@tesz-vesz:

Ne haragudj, szerinted ki az "intellektuálisan kifinomult"? Pl. te?

Nem unalmas ez a zsidózásos monománia? Szoktál néha másra is gondolni? Pihenni, szórakozni, nevetni? Remélem igen.

derelyegrádi szellem 2010.03.19. 19:08:43

@Conv:

Így van. De én nem gyártok, sőt nem is támogatok történelmi események kapcsán dogmákat, így ez engem - a véleményalkotás során - nem befolyásol.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 19:30:53

@Taktikai Atompingvin: nem liberté, én nem vok holokauszttagadó

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 19:34:46

@laspalmas: szoktam
ki kifinomult? hadd gondolkozzak

pl az avatarom az. a kisképem.
Radnóti is az.
és én is szeretnék az lenni, igen. de nem mindig sikerül

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 19:36:51

@Taktikai Atompingvin: nem tartom elfogadhatónak, a népek egyenlőek

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.19. 20:26:12

@derelyegrádi szellem:

na ja, csak a véleményed szembe megy a dogmákkal amit hamarosan kötelező lesz elfogadni, kizárólagosan hangoztatni és a véleményed bizony elég határozottan 3 évet ér majd, mivel nemhogy alkalmas a hivatalos holokausztverzió lekicsinylésére, hanem kifejezetten tagadó/relativizáló jellegű.

Taktikai Atompingvin 2010.03.19. 21:55:41

@tesz-vesz: Gratulálok, hogy egy kommentemre 2 részlétben válaszolni, nyilván sokat kellett írnod, és nehéz volt kibogozni a lényeget.
És ha szerinted van különbség akkor légyszi fejtsd ki. És mint már mondtam nem vagyok Liberté, nem tudom feltűnt-e hogy hónapok óta elvagyok itt.
@Conv: Azt a történetet pl nyugodtan le lehet tagadni h a fickót hatszor gázosították el, sőt Horn Gábort is büntetlenül le lehet lombikbébizni, ez a holokauszt egészét érinti meg a holokamuzást.
Szerintem ez erről szól.

Kartal (rezervált) 2010.03.19. 22:12:07

@.Pierre Bezuhov.: azok az állatok EMBEREK, kedves toleranciabajnok. Köszönöm, hogy ilyen szépen kivillantottad fogad fehérjét.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.19. 22:28:59

@Taktikai Atompingvin:
speciel konkrét esetre mondtam a dolgot.

De ha akarod részletezni mire terjed ki a dolog és mire nem, akkor ezt mondjuk kérdezd meg Aliza Bin-Noun-tól, aki szerint az is antiszemitizmus, ha egy újságíró megkérdezi, mit keresett a HM tudta nélkül két Izraeli harci repülőgép - polgári gépnek kiadva magát a légifelügyelet felé - miközben egyetlen egy teljesen más típusú gépet ismer el az Izraeli állam arra az időpontra Magyarország légterére?
Majd rájössz mi mindenre terjed ki a holokamutörvény majd és az antiszemitizmus vádja.

Taktikai Atompingvin 2010.03.19. 22:31:24

@Conv: Lehet erre is használni de szerintem nem erre fogják. Egyébként szerintem ez a törvény szar. De azért nem kell parázni nem kell végképp lakatot tenni a szádra, csak a " Holocaust nem volt, hanem lesz" jellegű szövegeket kell elfelejteni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.19. 22:47:40

@Taktikai Atompingvin:

tudom, tagadni nem szabad
viszont, ha helyeslem az ok, mert nem tagadás és nem is felszólítás újabbra :)

Taktikai Atompingvin 2010.03.19. 22:59:14

@Conv: Igen, röhej az egész igazából....

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.25. 22:14:30

@Taktikai Atompingvin: azért olyan a stílusod mint libertének igen

egyébéknt meg megszívtad,legközelebb majd nem lopod el más avatarját, libsi

arlequin 2010.03.25. 22:23:54

@tesz-vesz: hűha. ezexerint liberté is ily tréfás volt mint herr general pingvinus?

süti beállítások módosítása