Skip to content


       Szűrés lista

Az utolsó kitüntetések

Egy ideig nem lesz lehetőségük kitüntetéseket adományozni az elvtársaknak, és még voltak páran, akik az elmúlt 8 évben nem kapták meg a "jól megérdemelt" plecsnijüket.

Gyomorforgató, amikor a kormány megjutalmazza a seggnyalóit, a rokonokat vagy a holdudvart. Pártállástól függetlenül.

Gondolom, a Fidesz is írja már a maga listáját augusztus 20-ra.
8 év alatt jól meghízott az a lista ...

Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje:
Galkó Balázs színész, aki úgy megörült a díjnak, hogy másnap máris az MSZP színpadán szavalta a Nemzeti dalt.
Székhelyi József színművész.

A Magyar Demokratikus Charta aláírói:
Ungvári Tamás kritikus, műfordító (Széchenyi-díj), Lengyel Péter író (Kossuth-díj), Papp Oszkár festőművész (Kossuth-díj), Bojtár Endre irodalomtörténész és Rainer M. János történész (Széchenyi-díj).

Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztje:
Hodosán Róza szociológus, a családi kör tagja, Demszky Gábor korábbi, Magyar Bálint jelenlegi felesége.
Szetey András újságíró, a Délmagyarország főszerkesztője, Szetey Gábor, a Gyurcsány-kormány volt államtitkárának bátyja.

Magyar Köztársasági Érdemrend középkeresztje a csillaggal:

Görgey Gábor író, a Medgyessy-kormány első kulturális minisztere ("sokoldalú irodalmi életműve elismeréseként").
dr. Borsik János, aMozdonyvezetők Szakszervezete ügyvezető alelnöke ("a magyar szakszervezeti mozgalomban, a munkavállalók érdekképviseletében végzett, több évtizedes munkája elismeréseként").
Két államtitkár: Karácsony Imréné (Pénzügyminisztérium),  Székely Judit (Szociális Minisztérium)

Magyar Köztársaság Érdemes Művésze:
Beregi Péter, a Mikroszkóp Színpad színművésze, ATV műsorvezető.

Magyar Köztársasági Érdemrend:
Manherz Károly, az Oktatási és Kulturális Minisztérium szakállamtitkára.
Vastagh Pál, a Horn-kormány igazságügyminisztere ("eredményes oktatói és diplomáciai tevékenysége elismeréseként"). (Most kanadai nagykövet.)
Varnus Xavér, orgonaművész.

És a legkeményebb:
Dr. habil. Magda Róbert a Magyar Köztársasági Arany Érdemkereszt kitüntetést kapta meg. Magda Róbert Magda Sándor szocialista képviselő (Gyöngyös és környéke kiskirálya) fia, és egyetemi docens a gyöngyösi Károly Róbert főiskolán, amelyet véletlenül pont az apuci vezet. (Három oldal Magda Sándor vagyonnyilatkotatából. Egy, kettő. három.) Vajon mivel érdemelte ki a kitüntetést?


"A Magyar Köztársasági Érdemrend a magyar állam által adományozható legmagasabb kitüntetések közé tartozik. 

Az Érdemrend fokozatait olyan személyeknek ítélik oda, akik, akár a kultúra, a tudomány, a művészet, továbbá saját szakterületük terén - Magyarország érdekeinek előmozdítása, az egyetemes emberi érdekek gyarapítása érdekében - példamutató tevékenységet folytattak. A kitüntetéseket minden esetben a köztársasági elnök adományozza a miniszterelnök vagy az adott miniszter felterjesztése és ellenjegyzése mellett."


Az utolsó mondaton változtatni kell(ene), ne legyen befolyása az aktuális miniszternek arra, hogy ki kapjon kitüntetést. Elég volt ebből, az állami kitüntetés ne függjön attól, hogy ki milyen színű segget nyal.

A teljes lista. Meg itt.

Címkék: közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr371843175

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 2010.-ei Kossuth-díj 2010.03.16. 12:29:07

  Lovasi András Kossuth-díjat kapott. 43 évesen. viszont Bátai Ilonka már 15 évesen lett a díj birtokosa. Ezt kiváló habarcshordói tevékenységével érdemelte ki, brigádja 603 százalékot teljesített. Nem hiába volt kedvence gusztustól a rókaképűig a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.03.16. 09:36:24

Beregi Péter??? Ha meglátom, kinyílik a lámpavas a zsebemben!

doberman 2010.03.16. 09:37:50

OFF

Tegnap olyan pártatlanul tájékoztatott a teljes magyar sajtó, hogya JOBBIK rendezvényéről az egyszerű tévénéző pógár szintes semmi információhoz nem juthatott!

doberman 2010.03.16. 09:42:18

2010.augusztus 20.

Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztje:

- Bayer Zsoca (Népszabi, Magyar Narancs, Kurír, MAgyar Hírlap) a véresszájú jobboldali félzsidók kategóriájában abszolut győztes

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 09:49:13

Hamárhomár, akkor még egy névről meg lehetne emlékezni:

www.hir24.hu/belfold/9020/elmaradt-kezfogas-a-kituntetes-atadasakor.html

Járai Antal.

Ööööö, nem tudom ő mennyire lehet a "szoci holdudvar" része? Már csak a család másik "prominense" okán kérdezem...

Amúgy "hétfő" reggeli első postnak elmegy. lmpvs-ezzünk egy jót :)))

nyugatioldal 2010.03.16. 09:50:15

Ez a Magda nem az a Magda akivel jó jóban lenni Vonáék szerint?

Apropó, Gyöngyös. Nyilván ismeri Faragó Tamást, Vona Gábor helyi kévpviselő-jelölti kampányának irányítóját is, akiről a Jobbik mai alelnöke egy hangfelvétel tanúsága szerint azt mondja, hogy mivel a szerencsejáték-iparban dolgozik, muszáj neki jóban lennie a maffiával is. Az egyik ilyen maffiózóként az alelnök Magda Sándor MSZP-s politikus fiát nevezi meg.

http://kecskemetilapok.hu/portagazd2/s_!news/i_valasztas_2010_147/i_a_jobbik_mar_nem_az_a_part_aminek_latszik_23585/t_A%20Jobbik%20m%C3%A1r%20nem%20az%20a%20p%C3%A1rt,%20aminek%20l%C3%A1tszik/index.html

kuki123 2010.03.16. 09:52:01

ÉS csodálkoznak hogy hogy zsidóznak a jobbikosok...csodálkoznak hogy jön fel a Jobbik?

valaki mondja már el hogy egy kitüntetés attól kitüntetés hogy nem kaphatja meg bárki jött ment
ma 100-val osztogatják őket
a kitüntetett emberek legfeljebb csak a saját vagy a haver asztalára tett le valamit...de az biztos hogy nem a közösség vagy a Magyarország asztala volt
ergó így ezek a díjak szart sem érnek ma már értéküket vesztették

a nóbel díj is valamikor elismert dolog volt valamit letettek az asztalra ...ma meg minden jött ment megkaphatja ahogy éppen az érdekek megkívánják
hol vannak ezek a kutatók a DNS felfedejétől

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 09:52:53

@doberman:

Mit vártál? A TV2 Tényekben azért volt Vona idézve.

Homeoffice 2010.03.16. 09:54:30

Vagy én vagy ok hüje :) , vagy a világ, de HA (Konzervativ emberként) egy számomra ellenszenve s csoport ad nekem díjjat, akkor nem veszem át.
HA meg átveszem,akkor nem csinálok műhisztit (kivel fogok kezet kivel nem)
Ugye Járai Úr?
A lóvé, amit kap hozzá az bezzeg nem büdös...
NAH lehet szétszedni:)

eszkep 2010.03.16. 09:56:23

@z666: "A zsidóknál nagyon régóta bevett szokás, hogy mindenféle kitüntetéseket osztogatnak egymásnak és talpnyalóiknak. A legjobb példa erre az Oscar-díj."

Ne is mondd, a "Nem vénnek való vidék" pl. egyszerűen nézhetetlen. Hogy nyerhetett az Oscart???

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 09:57:51

@volánrulz:

Nem értek veled egyet ...

www.mno.hu/portal/700991

Egy csomó ember megkapta, akik tényleg megérdemelték.

Az a baj, hogy minden listába belecsempésztek egy-két kakukktojást.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 09:59:11

@zero: ez most a konkrét kommentre vonatkozott, vagy banán?

dr. Aullah 2010.03.16. 10:01:02

És mivan azzal a divattervezővel aki a BKV új, remek egyenruháit tervezte? Tudjátok... amiből szar minőségűt kaptak a dolgozok. Vagy az nem most volt?

doberman 2010.03.16. 10:01:17

@eszkep: A Nem vénnek való vidék jó film, de még jobb az Égető bizonyíték.

A Coen testvérek filmjeit szeretem, ha Hitler lennék őket wirtschaftliche wertvolle (gazdaságilag hasznos) zsidónak minősíteném, és igenis kivételeznék velük! :-)

eszkep 2010.03.16. 10:01:45

@doberman: A propagandaszócsővé züllött Magyar Hírlap szerkesztői azt is elfelejtették, hogy Jobbik létezik, nemhogy tudósítsanak róla...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 10:05:45

@Seduxen:

úgy alapból ... akinek baja van a zsidókból, az ne itt fejtse ki a frusztrációját.

doberman 2010.03.16. 10:06:46

@zero: Nekem nincs bajom a zsidókkal... helyeslem őket, ahogya holokausztot is... :-)

arlequin 2010.03.16. 10:06:51

@Gunther: egyetértek.
nekem ez tetszett legjobban:
"dr. Borsik János, aMozdonyvezetők Szakszervezete ügyvezető alelnöke ("a magyar szakszervezeti mozgalomban, a munkavállalók érdekképviseletében végzett, több évtizedes munkája elismeréseként")."
LOL!

arlequin 2010.03.16. 10:09:28

@zero: jahj! a mártika!
egyébként ezt a tisztikeresztezést annyira lesilányították, hogy. még jó, hogy az öreg odafenn nem a plecsniket nézi...

Homeoffice 2010.03.16. 10:09:30

@doberman:

Tudod mi a baj Veled meg a többiekkel, hogy nem fogod fel hogy a holokausztnál nem a pénzes gazembereket kapják el, hanem Kohn bácsit a sarki boltost meg társait.
ott is az ártatlanok szívtak de kőkeményen...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 10:09:38

@arlequin:

Ja, ezt ki is hagytam, pedig ez az igazi vastagbőr .. a nagybendőjű Borsik aki a szakszervezeti munkájáért díjat kapott ... vazze, neki pont a kormány ELLEN kellene védenie a munkavállalókat, ha díjat a kormánytól, akkor valamit nagyon nem, jól csinált ...

belzebubó 2010.03.16. 10:10:43

A Magyar Köztársaság Érdemrendjének lovagkeresztjét vehette át Makány Márta divattervező.

"A BKV Fürst Közlekedési Szakszervezet szerint pedig az új pulóver bő ujja beakad az irányváltóba, a világos, bugyikék kabátok pedig olyan bénák, hogy nem is hordja őket szinte senki."

Makány "Jabba" Márta férjura miatt kapta meg. Mint a bukott olimpiai tendert is és a BKV projektet is.

doberman 2010.03.16. 10:11:11

@Gunther: ártatlan zsidó? Az milyen? :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 10:15:45

hoppá: Gerendai Karcsi is kapott :)) LOL.

InTheGajd 2010.03.16. 10:16:33

Ehhez jar penz jutalom is?

Lapmavas, kotel, de elotte minden jo erzesu magyar kopje le oket.

belzebubó 2010.03.16. 10:18:47

@volánrulz: www.echotv.hu/20100314_melymagyar_i.html
Ezt azért nézd meg kár, hogy a 20 Jobbik alapitóból 18 már elment,pont az ilyen maffiás kapcsolatok miatt.

kuki123 2010.03.16. 10:22:13

Összeállítottam az én kitüntetéseimet:

Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje:
KAszab JAkab tűzoltó parancsnok aki élete kockáztatásával bement az égő házba és kimentette a 7 éves kislányt és 4 éves öcsét
A mentés során a tűzoltó 1 ik karja megégett...de a gyerekeknek nem lett maradandó sérülésük

Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztje:
Nagy FErenc tizedes aki élete kockáztatásával mentett ki egy fuldokló kisfiút a megáradt kőrös folyónál
ahol éppen mentési és gát erősítési műveleteket végeztek

Magyar Köztársasági Érdemrend középkeresztje a csillaggal:
Este Gábor közíró oknyomozó riporter akinek köszönhetően egy közpénzt csaló maffia hálózat lebukott
és információi nagyon fontosak voltak a nyomzóhatóságoknak..nélküle lehet nem derült volna fény a lopásra.

Magyar Köztársaság Érdemes Művésze:
Nagy Rozália aki 30 éve több országban is hatalmas sikert aratott a és kápráztatta el a nézőközönséget hangjával és színíművészeti képességevel, Így magyarország hírnevét vitte messze a földön

Magyar Köztársasági Érdemrend:
Pösze József aki a napelemgyártásban kifejlesztett technológia révén nagy ban hozzájárult ahhoz hogy magyaroszágon a külföldi(kínai) napelemeknél olcsóbban és nagyobb hatásfokú napelemeket tudjunk gyártani , és mivel e szabadalom csak magyar gyártást illet így minden egyes lakóját az egész magyar közösség előbbew vitte munkáságával

Magyar Köztársasági Arany Érdemkereszt
Molnár Atilla műszaki főiskola vezető docens aki 40 éves pályafutása alatt olyan tanulókat tanított akikből később a magyar közélet ,tudomány és művészet megbecsült és itthon és külföldön is számos elismerésben részesített tagjaivá váltak a magyar társadalomnak
így közvetve tett az ország felemelkedésért így jogosan kapja ezt a kitüntetést

Zeró írhatnál egy saját valós listát hogy kit kellett volna kitüntetni

OFF állítólag valami New Yorki rabbi is kapott valami díjat valaki megerősíthetné

nyugatioldal 2010.03.16. 10:23:01

Szilvásy barátunk felesége, Dr. Csáky Bernadett nem kapott "véletlen" plecsnit?

arlequin 2010.03.16. 10:23:17

@doberman: mint az ártatlan magyar. viszonylag ritka de létező fajta. csak általában végzi a dolgát és nem hőbörög a a holoizé miatt... de fáj neki a jobbik. is. meg a szadesz. is. meg a fidesz. is. a maszopról nem is szólva. éppen most találkoztam a hétvégén egy ilyen 'egyeddel'. amennyi embert ő megmentett/meggyógyított, azt te valószínűleg nem tudnád utánozni (40 éve orvos, nem is akármilyen). úgyhogy feleslegesen nem köll zsidózni... mert jönnek a szarból a mélymagyarok. hahaha

Lone Wolf 2010.03.16. 10:23:58

@zero:
"ha díjat a kormánytól, akkor valamit nagyon nem, jól csinált ..."

Már hogy ne csinálná jól, a valódi dolgát? Ami a jóelvtárság, és a dolgozók szekálása...

Homeoffice 2010.03.16. 10:26:03

@volánrulz:

a Lelkiismeret Hangja Alapítvány alapítójaként és vezetőjeként a vallásszabadság, az emberi jogok, a felekezetek közötti tolerancia előmozdítása és támogatása érdekében végzett tevékenysége elismeréseként
Arthur Schneier-nek, a New York-i Park East Zsinagóga főrabbijának, a
MAGYAR KÖZTÁRSASÁGI ÉRDEMREND
középkeresztje a csillaggal, polgári tagozata;

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.03.16. 10:27:30

@doberman: ma reggel, Lánchíd Rádió, beharangozó: "...több tízezren a Fidesz, néhány százan az MSZP, s mindössze pár tucatnyian a kisebb pártok március 15-i rendezvényein..."

kuki123 2010.03.16. 10:33:58

@xanax: a jobbik nem kis párt :P
persze a többi rádión is erősen kerülték még a Jobbik szó kijelentését....persze volt szésőségezés meg nácizás :)

regression 2010.03.16. 10:35:22

@Seduxen: Ja. Nyilván ő sem egy szent, de legalább tett valamit az asztalra:

nol.hu/gazdasag/budapest_is_kapott_michelin_csillagot_

ellentétben a többi szarrágóval aki díjat kapott.

m.logic 2010.03.16. 10:39:28

Mit is kéne tenni. Vagy új díjakat kitalálni, vagy ezektől vissza kell vonni azokat. Tuti, hogy nem kéne semmi, amit ez az antimagyar banda megkapott.

kuki123 2010.03.16. 10:39:46

@zero: ezek szerint kítűnően végezte a munályát...egyébként tegnap volt valami a szakszervezeteknek nem tetszik a 65-éves nyugdíj vissza akarják a 62-őt vagy mi

másrészt én nem mondtam hogy mind rossz...csak mondjuk 70-80%-ka a kitüntetetteknek...nem kellene hogy kapjon semmit és az a 10-20% is elgondolkodtató hogy van erre érdemesbb ember is aki kaphatná

sőt az lenne a lényeg hogy van olyan év amikor azt az díjat nem adják oda senkinek ..mert nem találtak arra érdemes embert aki kiérdemelte volna...

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 10:40:19

A lista magáért beszél. Utoljára (nagyon remélem) még megszórták egymást, magukat kitüntetésekkel, aztán ennyi.

beregi péter mint érdemes művész!!!! Pfüüüüü...

regression 2010.03.16. 10:40:27

OFF, de bazmeg lefordultam a székről:

www.inhabitat.com/2010/03/15/china-to-connect-its-high-speed-rail-all-the-way-to-europe/

Kár, hogy szerbián keresztül tervezik...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 10:40:41

@regression: nem is vitattam. pláne úgy, hogy Járai Antal munkásságát nem ismerem. pusztán jeleztem, hogy kár sarkítani, hogy csak a csókosok kaptak. persze, az is van közte. mint MINDEGYIK kormánynál. ezen kár fennakadni.

én tegnap pl sokkal jobban örültem annak, hogy azt a patkány demszky-t UTOLJÁRA kellett főpolgármesterkánt március 15.-én hallgatnom. illetve nem hallgatnom, mert "sajnos" a sok "okosságából" nem sok minden volt hallható a bekiabálások miatt :)))

DArchAngel 2010.03.16. 10:41:53

Zenthe Ferenc: Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje (1995)
Csak példának arra, miért volt aljas húzás ezeknek az elismeréseknek az értékét a bányászbéka segge alá húzni. Igen, megcsináltuk!

doberman 2010.03.16. 10:42:17

@xanax: Mondjuk addig jó, amíg a JOBBIK-ot így utálják... ez azt jelenti, valamit jól csinálhatnak. :-)

Majd ha a Fidesz szeretni kezdi őket... na akkor kell aggódni... :-)

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 10:54:21

@Seduxen:

Igen, sajnos sok velős gondolat maradt így a nagyközönség számára ismertlen. :-)

Én szomorú vagyok, mert eddig is ittam a szavait....Mostantól áttérek a vörösborra...:-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 10:56:46

@derelyegrádi szellem: na-na! a kalapos hölgy megkongatta a vészharangot, még bármi lehet - gondolom a fénymásolók teljes kapacításon üzemelnek, szóval ne igyál előre a madöf bőrére :)

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 10:56:47

@zero:

Ennek ideje volt már. Köszi.

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 10:59:43

@Seduxen:

nem arra alapoztam, hogy a kopogtató sem lesz meg, mert az "megoldható". De akik 750 ajánlószevényt nem tudnak összeszedni egy cca. 60.000-es választókörzetből, azok mit várnak?

Mielőtt kérdeznéd, én speciel egy üveg finom villányi vöröset... :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 11:01:44

@derelyegrádi szellem: nyugtával dícsérd a napot! és félre ne érts, megérne egy palack vöröset, hogy ezek kiesnek a picsába, de sok idő van még a választásig.

Marcellusca 2010.03.16. 11:04:56

Napot, Náczikok!

Az első reakcióm - a neveket olvasva - ,hogy a jó qrva ....!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.16. 11:11:51

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: Én már semmit sem mondok. szép csendben a fotelben kivárom ezt a harmincegynéhány napot. Csak sajna a katarzis elmarad. Ezt mondotta Viktor is.

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 11:13:01

Pálinkás "jóreggelt" !
Én ezen már nemigen tudok kiakadni Pár millát még szétszórnak azt" jónapot.
@Seduxen: @derelyegrádi szellem: Szerintem az összes mostani parlamenti pártnak jól jönne egy MDF frakció a parlamentben. Nézzetek már végig a jelölteken! Melyiket nem lehet megvenni kilóra?

Ganger 2010.03.16. 11:16:32

Egészen döbbenetes Magda publikációs listája, egészen elképesztő, hogy ezzel ő dr. habil lett, és le tudott PhD-zni, egy lektorált folyóiratban nincs közleménye. Ez valami egészen fantasztikus.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 11:19:24

@Taktikai Atompingvin: ha a csillagok jól állnak majd, akkor Vityáéknak nem lesz szükségük a madöf pár képviselőjére. Történelmet csinálnak a "konzervatívok" nélkül is :)))

@Noname Cowboy: "Csak sajna a katarzis elmarad" - nézd, azért az is egyfajta - csendes - katarzis lesz, hogy a maszop szopik, a szadesz megsemmisül(t). Amolyan "húúúh, navégreee" :))

Marcellusca 2010.03.16. 11:19:45

@Gunther: Abszolút egyetértek.
Vagy visszautasítom, mert ezektől (mindig az aktuálist jelenti) nem kell, vagy, ha már elfogadom, akkor végig csinálom a protokolt és kezet fogok mindenkivel.
Én azt mondom, hogy az ilyen nemfogokkezetakárkivel ürgék magukról állítanak ki szegénységi bizonyítványt.

kuki123 2010.03.16. 11:21:40

@belzebubó: ott kezdeném hogy Bayer Zsolt
de végig fogom nézni
A gyöngyösi ügyet már lezárták félig kamu próbálják aláásni a jóhírnevet ahol csak lehet az egész egy belemagyarázás
többen megcáfolták a a Bayer állítólag kizárt embereinek levelét...és nem most hanem már legalább vagy 2 hete

nyugodj meg ha lopási vagy kétes ügyek kiderülnek gyorsan el fognak pártolni a szavazók többsége és gyorsabban fog összeomlani mint az szdsz
azért kíváncsi leszek mit mondanak Vonáék majd erre a dologra....mert látom ERvin végig kürtölte a sajtót a napokban
nyerni nem fog a Jobbik ha csúnya dolgaik lesznek még nagyobb hírt kap
de amíg nem jut be addig meg tökmindegy majd kiderülnek...ha lesznek

de vajon mennyire tud belső infókat aki 3 éve beszélt vele utoljára...

azért érdemes elolvasni az akkori nyilatkozatokat
jobbik.net/index.php?q=node/5734

én elhiszem hogy az akkori 2006 előtti jobbik és mai jobbik között már hatalmas különbsége k vannak sőt hogy már az irány is egy kicsit módusult
továbbá nem tudom mi bajuk van a Gárdával...jelen pillanatban altatás van mert a ezzel a bizonytalan szavazókat elriasztják

ezt egyszerűen egyes Jobbikosok és jobbik ellenesek képtelenek felfogni

de azért lenne kérdésem szerinted az a FIDESZ MSZP MDF SZDSZ amit alapítottak 88-89-ben ugyan az mint ma?...annyi alapítótag lépett már ki belőlük hogy ihaly... a Fidesz 95-ben pl teljesen átalakult...és firtatja ma ezt valaki? hogy miért orbán lett a lassan örökös elnök?

és hol volt Ervin eddig? 3 teljes évig? vagy a miért nem szólt az EP választás után vagy december január tájékán...pont baszki 30 nappal a választás előtt jutott eszébe hogy ő alapítótag volt vagy 7 éve? érted most..éppen most

ugye hogy érdekes ez a megvilágítás

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.16. 11:34:00

@belzebubó:

A videoban azt mondja Ervin, hogy azért léptek ki, mert a gárda létrehozása egyértelműen a jobbik azon célját szolgálta, hogy a gárda hátán felkapaszkodhasson a hatalomba.
ezzel szemben akkor ezt a nyílt levelet küldték nyilatkozatként melyben ez állt:
"A fentiek alapján állíthatjuk, hogy a Jobbik jelenlegi vezetői a Gárda megalakításával és működtetésével valójában a párt politikai érdekérvényesítő képességét veszélyeztetik, és félő, hogy ezzel elveszik annak hosszabbtávú lehetősége, hogy a Jobbik társadalomformáló szerepre tegyen szert a magyar közéletben."

nos zsoca is megbukott a múltkori baromságával, Ervinke is, a gyöngyösi maffiózos esetről is kiderült, az eredeti hangfelvétel és a leirat alapján, hogy nem arról volt szó, hogy a jobbiknak kell jóban lennie a maffiával ha sikeresen élni akarnak, hanem arról, hogy a szórakozóhelyek, szerencsejáték üzemeltetők vannak rákényszerülve, hogy jóban legyenek velük.

szóval a hitelessége a dolgoknak a 0-val egyenlő

Marcellusca 2010.03.16. 11:34:04

@volánrulz: Óóóóó, ez így olyan szépen hangzik.
Már-már utopisztikus. :)

Marcellusca 2010.03.16. 11:39:18

@Gunther: Kösz!
De tényleg egyetértek.
Persze a vele járó lóvét nem utaltatják vissza!

Mer', a pénznek nincs szaga!
Csak a Hillerpityu kezének. :)

krtek 2010.03.16. 11:39:38

Két gondolat:
Azért az elég yó, hogy az országot tönkrevágó, balkánkapitalisták, offshore ügyeskedők, lenyulósprivatizátorok, Állami és EU támogatás lenyúló szarházik ilyenkor nem köztövényest játszanak, hanem közméltóságot és díjakat itélnek oda...

krtek 2010.03.16. 11:43:20

A másik:
Hány szarházi megvett vagy agyilag csökött újságíróból vagy politikusféregből lesz majd hírtelen radikális szélsőjobbos, egy választási bukta után? Úgyhogy, kicsit finomabban a benyalással mert lehet hogy rövid időn bellül új ánuszt kell keresni.

kuki123 2010.03.16. 11:53:13

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: jó ez csak az én véleményem hogy milyen embereknek kellene kapniuk ezeket
mert szerintem ezt erre találták ki

kuki123 2010.03.16. 11:53:52

@zero: most mondanám azt hogy legalább a festményeket szereti...

Helló Leó! 2010.03.16. 12:13:21

Az idei március tizenötödikei díjazottak között A szabadság vihara (Freedom's Fury) című -a nemzetközi filmes közvélemény érdeklődését felkeltő - dokumentumfilm produceri stábja is állami elismerést vehet át.
Andrew G. Vajna és Quentin Tarantino producerek a Magyar Köztársasági Érdemrend középkeresztje a csillaggal, polgári tagozata kitüntetést kapta. A dokumentumfilm elkészítésében vállalt szerepükért a Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje, polgári tagozata kitüntetésben részesültek Amy Sommer, Kristine Lacey, Lucy Liu, Rose Lizarraga producerek és Megan Raney rendezõ.

Inner Circle 2010.03.16. 12:26:57

"Székhelyi József színművész" - szerintem odaírhatnátok mellé, hogy azzal írta be magát az MSZP Vörös Könyvébe, hogy szerinte Orbán Viktor "...mint Tokaj hímvesszeje, nektárt fog csöpögtetni - mindenhová". (Nem gondoltátok, ugye, hogy Orbánozás nélkül kitüntetést lehet itt szerezni?)

ravaluf 2010.03.16. 12:36:20

Szembetűnő az is, hogy teljesen szabálytalan rendszer szerint, ahogy esik, úgy puffan alapon kerül eldöntésre, ki milyen fokozatot kap. Az Arany, Ezüst, Bronz Érdemkereszt, melyből a kis maffiózócsemete is kapott egy aranyat, igen alacsony fokozat, jellemzően közoktatásban, közművelődésben dolgozó egyszeri talpas emberkék kapják, mondjuk egy iskolaigazgató, tanszékvezető az aranyat, a többiek ezüstöt, bronzot.

A jelenlegi átfogó magyar kitüntetésrendszer alapjául az 1946-ban alapított Tildy féle Magyar Köztársasági Érdemrend szolgált, annak pedig a Horthy-féle Magyar Érdemrend volt az alapj. Dizájn és fokozati beosztás tekintetben tehát e három kitüntetésrendszer megfeleltethető egymásnak.

A MKÉR katonai és polgári tagozatainak fokozatai így néznek ki, és jellemzően az alábbi emberkéknek kéne adható legyen:

MKÉR nagy keresztje a láncon - államfőknek, uralkodóknak katonai, elnököknek polgári, kivéve, ha katona a delikvens pl. mint Musharraf Pakisztánban
MKÉR Nagykeresztje - kormányfőknek / katonai: vezérezredes (de nem volt még rá példa, csak amerikainak azt hiszem)
MKÉR Középkeresztje a csillaggal - minisztereknek, nagyköveteknek, állami intézmények vezetőinek, kimagasló tudományos teljesítményt nyújtóknak, vezérezredes, altábornagy
MKÉR Középkeresztje - államtitkároknak és hasonállásúaknak, katonai: vezérőrnagy, dandártábornok, vagy kimagasló sport/tudományos/akármilyen teljesítményt nyújtó civileknek
MKÉR Tisztikeresztje Alacsonyabb rangú állami alkalmazottaknak, kimagasló teljesítményt nyújtó civileknek, katonai: ddtbk., ezredes, alezredes
MKÉR lovagkeresztje: a fenti séma alatt elhelyezkedők, kimagasló stb., katonai: őrnagy, alezredes
MKÉR arany, ezüst, bronz érdemkeresztje, lásd fent, + alacsony beosztású állami alkalmazottak valamint katonai: Századostól lefelé bármeddig (ami faszság, mert elvben nem kéne adományozható legyen hadnagyi rendfokozat felett, csak attól lejjebb)

Namost a fenti rendszert teljesen keverik. A két államtitkárnak, pláne meg a szakszervezetis cimbijüknek a Középkereszt a csillaggal nagyon sok. Görgey-nél sok szódával elmenne, mert volt már miniszter, íróként szvsz sok, de az az én gusztusom. A többi most kb. stimmel, de sokkal durvább eltéréseket szoktak produkálni, amikor a holdudvart jutalmazzák.

Random kínzó kérdés: Hodosán Róza ugyan mit tett a lovagkeresztért, túl azon, hogy két szadeszes fasz már járt benne itt-ott?

marós 2010.03.16. 12:38:04

Ezek a kitüntetések is arról szólnak, zömmel, hogy a hatalom megköszöni a segítséget, amivel nyolc évig tudtak lopni, csalni, hazudni, egy orzságot kifosztani, azoknak akik színtén felelőssek ezekért a bűnökért.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.16. 12:39:37

@zero: frusztráció?
tehát ezért vettél ki minket is a blogajánlóból, de te csak mismásolsz

tán az frusztráció, h szó szerint irtják a palesztinokat az izraeliek, miközben erről a világ hallgat?
zero, remélem nem a csintalan-effektus jellemez téged is...

www.youtube.com/watch?v=XE4fqR6nCSQ
kkbk.blog.hu/2009/08/06/amit_soha_sehol_nem_hallottal_es_lattal_izraelrol

egyébként ne éljünk tévhitben, zero nem jobboldali, régóta tudja már mindenki, csak nem bírja a komcsikat, demszkyt, cigányokat stb

ravaluf 2010.03.16. 12:39:51

Gerendainak látom jó napja volt, a Costesnek az első magyar michelin csillag, neki meg egy Tisztikereszt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.16. 12:40:43

@tesz-vesz: zeronak sok köze nincs a jobboldalhoz

ravaluf 2010.03.16. 12:43:38

@marós: ne essünk túlzásokba, olvasd el, hány iskolagizgató, és egyszerű talpasember kapott most is. Minden adományozásba beleesik valaki a holdudvarból, itt is szépen össze lehet kaparni pár díszpintyet, de mondjuk az összes adományozás 85-90% megfelelő helyre kerül.

ravaluf 2010.03.16. 12:45:29

@Gunther:

Nem jár velük egy fitying sem. Egyik fokozattal sem. Nagyon helyesen, teszem hozzá.

molaris 2010.03.16. 12:47:28

@Seduxen:
Most löki a hírek: Ibolyka és Kolompárpárpárorbán közös akciózásban gondolkozik.
Nyakig érhet a sz#r mind a kettőnél.:D:D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 12:51:18

@molaris: wehehehehe, van még valaki, akivel nem feküdt össze Ibi? hoppá, meg is van! Thürmer Gyulus is igazi konzervatív demokratának látszik, akivel össze kellene fogni, megakadályozandó a jobbik-fidesz térnyerését :))))

@ravaluf: szerintem rosszul tudod. fentebb linkeltem egy cikket. olyan 7 misi jár a Kossuth-díjhoz - vagy a Széchenyihez? Gondolom akkor a keresztekhez is jár valamennyi. De ha tudsz linket, dobd már be a közösbe, mert én égen-földön nem találtam

ravaluf 2010.03.16. 12:51:32

@Gunther:

Arthur Schneier bécsi születésű rabbi, 8 évesen menekültek az Anschluss után Pestre, (eredetileg magyar állampolgár volt, mert ugye Monarchia csak aztán Trianon... stb.) itteni rokonainál vészelte át 44-45-t, kiválóan beszél magyarul mindmáig, sé elég aktív magyar ügyekben.... meg mindenféle ilyen tolerancia meg zsidó-keresztény párbeszéd stb. cuccban, ő hívta meg a vezetése alati zsinagógába XVI. Benedeket, miegymás.

ravaluf 2010.03.16. 12:52:48

@Seduxen: Nem, én csak Köztársasági Érdemrendről beszélek. A Kossuth és a Széchenyi-díj, mint a neve is mondja, díj, azokkal jár pénz. Kitüntetésekhez nem.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 12:55:38

@ravaluf: lehet, hogy ezért nem találtam olyan linket, ami az érdemrendhez járó pénzről szól? :)))

ravaluf 2010.03.16. 12:57:51

@molaris: aztakurvaélet. És még mindig tud ez a nő lejjebb menni. Valamihihetetlen egy talentum a csaj.

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 12:58:33

@tesz-vesz: "tán az frusztráció, h szó szerint irtják a palesztinokat az izraeliek,"
És ennek mi köze a magyar belpolitikához?
"miközben erről a világ hallgat?"
Muhaha hány elfogult antiszemita szennyoldal megy az interneten? Ott van az, csak keresni kell.
"egyébként ne éljünk tévhitben, zero nem jobboldali, régóta tudja már mindenki, csak nem bírja a komcsikat, demszkyt, cigányokat stb "
Mi is az hogy jobboldali? Annak gyűlölni kell egész népcsoportokat.????

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.16. 13:14:35

Ez mekkora már :)

"Tegnap kitüntették - ma leváltották
Leváltották Szetey Andrást, a Szegeden és környékén megjelenő Délmagyarország és a Délvilág főszerkesztőjét."
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=271382

kuki123 2010.03.16. 13:26:05

@laspalmas: jön a fidesz és ilyen embert nem lehet felvállani a jövőben..na meg milyen dolog az már hogy nem a tulajdonost tüntették ki XD

de írják is hogy :"a cégvezetés és Szetey András között véleménykülönbség volt a lap jövőjével kapcsolatban, amelyet nem tudtak feloldani. "
elképzelem a holnapi számban ez nem jelenhet meg...
de szóval értitek...1 lapnál nem 1 napra 1 hónapra terveznek...hanem hosszabb távra...ha vélemény különbség volt akkor az már régóta az volt...vagy a vezetőség pálfordulatott vett március 15-dikén...
de az is lehet hogy felvállalhatlan volt a hom-ár Szetey a testvére...

szerintem Zero már írja is a cikket XD

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 13:26:19

@Seduxen:

Igen, annyit nekem is megérne.Fordítva szívesebben fogadtam volna, de sajnos nyerni szeretek fogadásban is.

Mindegy, ha nyerek akkor örömünkben megisszuk együtt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.16. 13:27:14

@Taktikai Atompingvin: liberté kuss legyen

a magyar belpolitikához is ua köze van, itt mindeni szolgalelkűen behódol izraeli akartnak a hírek nem objektívek stb

a kuruc.infót meg ne hasonlítsuk a new york timeshoz, le monde-hoz, ostoba

a jobboldalinak, tehát a magyarságtudatosnak fontosabb a magyar mint a zsidó

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:28:49

@derelyegrádi szellem: avagy a legszebb öröm a káröröm, mert nincs benne irigység? :)))

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 13:32:27

@zero:

Megnézném azt a Fejér Csaba (ez ki lehet?) képet, ami Magda szerint 2.4 milliót ér....

Ismerek pár nevesebb kortárs festőt, de ezekről életemben nem hallottam.

Szerintem egy biztosítási csalást készít így elő...:-)

@Seduxen:

:-)))

arlequin 2010.03.16. 13:37:41

@ravaluf: és a miénk! magyar politika nádszál(kisasszonya)boszorkánya. mindig arra hajlik amerre a szél fúj...

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 13:40:29

@tesz-vesz:
1 nem vagyok Liberté, azután csórtam el az avatarját, hogy elvadítottuk innen.
2 a magyar pártok külpolitikájának nincs köze a belpolitikához és a kitüntetésekhez.
Az izraeli akaratnak behódolásról meg annyit: Izrael nem szereti ha belepofáznak a palesztinkérdésbe és kb ennyi.
3 Épp a kuruc.info példája mutatja hogy lehet szélsőjobbos portált igen olvasottá tenni. Bár azt is inkább a cigánykérdés húzza. Nem tűnik fel, hogy a bőszült zsidózásotok vadít el mindenkit mellőletek? A nyugati radikális pártok se így állnak a zsidókérdéshez. És nem azért mert világellenes összeesküvés, hanem azért mert primitív faszság az egész
4 a hányingerkeltő faji nemzettudatodhoz pedig annyit tennék hozzá : lehet hogy volt Rákosi Mátyás és Kun Béla, de volt Neumann János, Szilárd Leó és Teller Ede is. Ezeket az elméket pedig a hozzád hasonló csőlátású f@szkalapok vadították el.
Szép volt Fehér Faj Fia (ha ugyan...) !

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 13:45:46

@zero: @derelyegrádi szellem:

Jól sejtettem:

"127 - Fejér Csaba Karcag, 1936 - Malom

kikiáltási ár: 38 000 HUF

részletek"

Ez a Magda tényleg biztosítási csalásra készül, vagy nagyon csúnyán átkúrták...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:48:12

@derelyegrádi szellem: "Van egy BALEK feliratú pólóm. Csak tudnám mi került rajta 37.000.-Ft-ba?!"

arlequin 2010.03.16. 13:50:15

@Taktikai Atompingvin: bocs. 1-2 'dolog'
1. mi van ennek az emberke-avatar fejében?
2. hihi. láccik hogy veszekedett fingod sincs a politikáról. de ezexerint az élethez sem sok. MINDENNEK van MINDENHEZ köze.
3. a kuruc.info meglátásom szerint nemzeti-szoci, tehát náci. de semmiképpen nem jobboldali, bármennyire is szeretnék rákenni. és igen. aljas kis injekciós portál, aminek feltűnően jó és pontos információi vannak. vajh honnan?
4. a hányingerkeltő inkább az, hogy a magyaroknak gyak. semmiféle nemzettudatuk nem maradt. tessék magyar klasszikusokat olvasni nagyértelmű.

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 13:53:20

@Seduxen:

Óvatosan azzal a 37 ropival mert az csak a kikiáltási ár:

"33 - FEJÉR CSABA Karcag, 1936 - Debrecen, 2002 Tanya

kikiáltási ár: 70 000 HUF

leütési ár: 55 000 HUF

részletek"

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.16. 13:54:40

@derelyegrádi szellem: ááá, értem. ha megfelelően balek vagyok, megvehetm én is 2.4 milláért? egyebassza, meggyőzhető vagyok, hogy ez egy hugóbossz :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.16. 13:58:45

@Taktikai Atompingvin: sajnos ők azért mentek el, mert a pénz fontosabb volt nekik.

liberté állandóan hazudott, mégis miért loptad volna el, pont te az ő kisképét? ennyire kreatív vagy?

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 14:03:28

@arlequin:
1 Ez a Liberté egy kommentelő volt, aki rendszeresen idejárt. Véleménye sosem volt, csak kötözködött másokkal. És tette ezt olyan kioktató stílusban mintha ő lenne az atyaúristen. Olyasmi mint te....
2 Ez utóbbi igaz, nem is szállok vele vitába. De nem akarom a legátlagosabb téma kapcsán is a zsidózást hallgatni. Egymásnak és egymással csinálják ezt, de itt értelmes vita és jó hangulat van. Nem véletlenül nem a sarki fröccsentőbe ültem be.
3 Nem véletlenül írtam szélsőjobbost a jobboldali helyett. A nemzetiszocialistákat sem tartom jobboldalinak. Lövésem sincs honnan szedik az értesüléseiket és nem is érdekel.
4 Szerinted nem undorító a faji nemzettudat? Akkor fejtsd ki, hogy szerinted milyen a jó nemzettudat. Legyen véleményed is, ne csak kötözködj.
Szerinted nem undorító a faji nemzettudat?

arlequin 2010.03.16. 14:16:35

@Taktikai Atompingvin:
1. véleményem nem szokott lenni, mert nem kívánok vélekedni. az ún. 'véleményszabadságot' a kutató értelem gyilkosának tartom. meglátásaim/eredményeim szoknak lenni. hogy te nem olvasod el ezeket, akkor sajnálom. és nem vagyok az atyaúristen, ő nem szokott blogolni, csak az egy bolond. legközelebb válaszolhatnál egy egyszerű kérdésre: "mi van ennek az emberke-avatar fejében?"
2. egyetértek.
3. engem nagyon is érdekel. gondolatmeneted olyan, hogy soha nem fogsz semminek a végére érni, ha a forrásokat nem keresed. lehet ezért panaszkodsz itt? és nem kellene szélsőjobbosnak venni a nemzeti balszélsőt. hiányos fogalmi ismeretekkel rendelkezel, vagy egyszerűen lustaságból nem vagy hajlandó megfelelő szavakat használni?
4. nem. a más kárára alapozott faji nemzettudat az undorító. lásd szlotákia, vagy csau-magic-land, avagy a jelenkori izrael. a faji nemzettudat egy teljes államot megalkotó fajnál üdvös. de képzeld el, hogy az antik rómában erre mit mondtak volna. az hogy neked nincs ilyened... ...mondom. olvass magyar klasszikusokat, akiknek köszönhető hogy itt vagyunk egyáltalán.... hogy ne nézz (véleményezgess itt), hanem láss is (érts). szép napot

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 14:41:16

@arlequin:
1 "mi van ennek az emberke-avatar fejében?" Sajnos a jelenlegi formájában nem tudok válaszolni erre a kérdésre. Ha lennél szíves ezt normálisan ragozni, sokat segítene, mert így csak nézek, de nem látok :-)
3 Ebben lényegében igazad van, nem csak az számít mit mondanak, hanem az is, hogy ki és miért.. Panaszkodni nem szokásom.
Ezekre leginkább a nemzeti bolsevik a találó, azt hiszik hogy ők a jobboldaliság és a baloldaliság leghitelesebb képviselői egyszerre. Nem is lehet őket hova besorolni, én is csupán lustaságból és közérthetőségből nevezem őket jobbszélnek.
4 Én is valami ilyesmit próbáltam írni a Teller, Neumann, Szilárd hasonlattal. Az arroganciádat pedig tartsd meg annak aki sokra tart, mert én csupán egy kedves elmebetegnek ;-)
@tesz-vesz: Nem a pénz miatt mentek el, hanem az antiszemita közeg miatt, ami nagyban behatárolta a lehetőségeiket.
A primitív vádaskodásod pedig nem érdekel, látszik hogy egy ideje nem jártál itt.....

arlequin 2010.03.16. 15:09:41

@Taktikai Atompingvin:
1. nézem ezt a zavatart, és nem tudom eldönteni, hogy mit jelent az a három zöld csík a fejében. tehát: "mi van ennek az emberke-avatar fejében?" előre is köszi
3. a baj itt rejtezik. miért kellene felosztani ezeket? ha viszont felosztjuk, akkor legyünk pontosak.
4. egyetértek ;-)

arlequin 2010.03.16. 16:30:12

OFF
@Taktikai Atompingvin:
na például ilyenekre gondolok a kurucot illetően
index.hu/belfold/2010/03/16/nyomozas_indult_borovszky_kihalgatasi_jegyzokonyvenek_kiszivarogtatasa_miatt/
fura mi? kihallgatták borovszky-t s fél óra múlva fent volt a kurucon... 'ügyes', mondaná kohn bácsi. ;-)))
ON

tudi 2010.03.16. 16:37:37

Kihasználják még az alkamat az elvtársak és még egy pár jóemberkének adnak egy-két kitüntetést, végülis 4 évig nem lesz rá lehetőségük.

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 16:51:03

@arlequin: Nos, ez az amire nem igazán tudok mit mondani. De remélem ezekkel is csinálnak majd valamit......
Nem Kohn bácsizunk :-)))

ravaluf 2010.03.16. 16:55:26

@arlequin: nem sokáig hajlong az Ibolya, lassan leszakítják.

ravaluf 2010.03.16. 16:57:31

@tesz-vesz: azért mentek al öcsém, mert a numerus clausus okán nem vették fel őket magyar egyetemre, csak németre, meg osztrákra, meg olaszra. '933 eőtt természetesen.

Olvass utána, mielőtt náczi faszságokat próbálsz a tudatlanságoddal fedezni.

ravaluf 2010.03.16. 16:58:41

@tudi: 8. Remélem. Minimum.

arlequin 2010.03.16. 16:59:12

@Taktikai Atompingvin: a haverja, grün, jó lesz? ;-)))

arlequin 2010.03.16. 17:02:08

@ravaluf: kiváncsi vagyok, fene a fejemet, hogy ily őszbe csavarodott üstökkel is képes vagyok ezzel foglalkozni... mármint a messziről szagló ibolykákkal. de ha tele a kertem virágokkal és kinyíltak az első croccusaim... (lilafehérek, gyönyörűek) a hóvirág lassan teljesen elnyílik, a nárciszok is kibújtak, a tulipán is felütötte fejét.

arlequin 2010.03.16. 17:03:13

@ravaluf: én bevarrnám gyak. az összeset min. 25 évre. a börtönligában kaphatnak érmeket...

Horizont 2010.03.16. 17:03:30

Ez a sok "Kereszt" a mi keresztünk? Ráadásul "tiszti"??Az ember már nem is tudja melyiknek mi az értéke.Sajnos egyre kisebb az értéke. Lestem, hogy egy Lovasi Kossuth díjas lett, Hodosán Róza lovagkeresztet, Beregi Érdemes művész (????) na ez nem igaz (Latinovits forog a sírjában) , és hogyan lehet egy szakszervezeti vezetőt kitüntetni? Magda fia? Erre szavakat se találok. Nem elég, hogy apuka a vidék kiskirálya? A gyöngyösi főiskola saját tulajdona?
Mondjuk a gyakorlat mégis csak az hiába háborgunk, hogy a hatalom mindig megjutalmazza a saját embereit.Nem lehetne olyan embert találni aki meg is érdemli? Vagy nincs köztük olyan?

@tesz-vesz:
Én meg azt látom, hogy aki nem zsidózik az már nem is ember te szerinted!
Ez a kérdés nagyon központi az életedben!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 17:22:25

@tesz-vesz:

úgy, ahogy mondod, vulgárisabban: minden oldalra sz@rok ..mellesleg köszönjük a remek elemzést

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 17:24:34

@tesz-vesz:

Leszarom a palasztinokat.
Leszarom a zsidókat.
Leszarom a haitieiekeket
Leszarom az éhező afriaiakat.

Mindenki sepregessen a maga portáján, akiket ennyire felizgatnak a palesztinok meg a zsidók, az költözzön ki hozzájuk.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.16. 17:26:15

@derelyegrádi szellem:

LOL ... de kiadott vagy 50 milliót festményekre, meg vett egy BMW X3-t tavaly, meg adományozott 6 milliót. Ez a faszi egy zseni!

arlequin 2010.03.16. 17:47:34

@Taktikai Atompingvin: nem-nem. csak ránéznél a vezetéknevemre és simán megkapom az "öngyűlölő" jelzőt. ;-)))
OFF egyébként nagyon szeretem a pesti humort. na meg a székelyt, de egyáltalán a magyar tréfát. ON

Prakt! 2010.03.16. 17:55:27

Viszont Kossuth díjat kapott Lovasi, akit anno még a Fidesz kormány is kitüntetett.
És én neki örülök!

Taktikai Atompingvin 2010.03.16. 18:00:57

@arlequin: Ez az öngyűlölet-gyanú édesanyám leánykori nevére is fennáll :-)))
Én is szeretem az itteni humor, kiváltképp az egészből sütő iróniát.

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 18:02:58

@zero:

Faszt adott ő ki 50 misit festményekre. Szerintem a 98 %-át kapta, aztán azt mondták neki azok akik adták, hogy ez ennyir ér ám Rektor úr, az meg annyit. És mivel ez a tahó nímand (ilyen csávó REKTOR lehet MO-n bazmeg) "festményt" csak tedi hengerrel készítve látott plafonon a szoba-konyhában ahol felnőtt, elhitte, majd nagy büszkén beírta a vagyonnyilatkozatba, érzékeltetve, mekkora geci nagy műgyűjtő ő.

Az egyészért nem kapna 1 milliót se.

Rosszindulatú-e vagyok? :-)

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 19:25:42

@.Pierre Bezuhov.:

Magadra ismertél mi? Nem csoda, ahogy hallottam ott főleg rólad volt szó! :-)))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 19:34:48

@derelyegrádi szellem: na, ugye, hogy ti voltatok azok. téged derelye külön felismertelek az erőltetett arcoskodásról és a fergeteges humorodról =)
pl "Boldog nőnapot Gábor" "Gabica"

meg, hogy 20-30 állat ordibált egy idős nénivel, az kifejezetten rátok vall(ana) :)

Horizont 2010.03.16. 19:59:44

@.Pierre Bezuhov.: Aki korpa közé keveredik azt felfalják a disznók.
Én személy szerint mindig elítéltem a hőbörgőket az ünnepségeket szétzilálókat, de most úgy gondolom ezt Demszky megérdemelte. A nép hangjától. Mindenki másképp reagál. Én tuti nem mennék ki mert én ilyen vagyok, a másik meg másmilyen. A főpolgi meg olyan amilyen. Jogos volt a börtönbe, a hazaáruló, a Nokiás dobozok felmutatása. Sajnos közé csúszik ilyenkor 1-2 szalonképtelen is.Örüljön, hogy nem lincselték meg:) De kérdezlek én téged Demszky és csapata mindig vigyázott, hogy szalonképes legyen? Te nem érzed, hogy hülyének vagy nézve általuk? Te tényleg azokat nézed hülyéknek akik felháborodnak ilyen dolgokon mint a BKV? Gondolom válaszodban ha lesz jól odamondasz majd nekem! Van amikor olyan jól írsz és sokszor van, hogy nem értelek!

arlequin 2010.03.16. 20:00:42

@.Pierre Bezuhov.: na ne csináld már, vértáltosnak beöltözve ütötted azt az infantilis dobot és ordibáltál, hogy a tojásokat inkább főzzük meg, és a nénik éheznek vidéken, valamint, hogy ebből mennyi lélegeztetőgépet lehetne venne. teljesen kiakasztottál a pontos tizedesvesszőkkel (0,13 lélegeztetőgép, 0,1312 lélegeztetőgép stb...). le ne merd tagadni. és a kisüstit se amit hoztál. mondtad is hogy az ember csak részegen lehet józan. én bólogattam, együtt húzogattuk, a demszky pedig egyre mélyebbre révült. a szélsőségesezésnél pedig felkaptad a fejed és együtt üvöltöttük az transznacionálét. fergeteges volt. téged a pisti vitt haza. azt mondta, hogy a falnak támasztott, a dobodat a fejedre tette, becsöngetett, majd elfutott. én hiszek neki.

p.s.: abból a kisüstiből azért hozzál megint, mert annak ellenére, hogy csak 'zsidóvérnek' becézted, nagyon fajintos volt.

Roxvox 2010.03.16. 20:02:15

Nem láttam a Kossuth-díjasok között a Veres Janit, pedig ő aztán nagy (élet) művész. :)

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 20:09:01

@.Pierre Bezuhov.:

"meg, hogy 20-30 állat ordibált egy idős nénivel, az kifejezetten rátok vall(ana) :)"

Én eddig úgy tudtam, hogy ez a Demokratikus Charta rendezvényein szokás, igaz ott az ordibáláson túl az idős embereket ültelegelik is az "erőszak", meg "barna eső" ellen hozott esernyőkkel. Szigorúan a tolerancia jegyében, mondjuk ez igaz. :-)

arlequin 2010.03.16. 20:14:04

@derelyegrádi szellem: most miért bántod? a múltkor is megküldtük a havi nokiásdobozt neked. mit gondolsz mivel villantottunk a gabicának? igen, azokkal. ezt hívják megelőző csapásnak. avagy kitüntető figyelemnek, hogy ne legyünk már folyton-folyvást offtopikk. még a zero pikkelni kezd.

bandibatyatok 2010.03.16. 20:14:45

azért ez olyan szomorú, ugyanúgy, ugyanaz megy, mint amit '89-ben undorodva el akartunk lökni magunktól.

többek közt a "pártvonalon" való előrejutást, ami a kontraszelekció maga.
ejj mekkorákat köptünk, hogy "hát persze hogy igazgató lett, mivel párttag, együtt vadászik Bástya Elvtárssal".

aztán ma meg a magyar tudományos akadémia elnöke is pártvonalon lett az. egy kis szaros taknyos csószómászó senki pártkatona az mta elnöke is 20 évvel 1990 után.

az íróink, újságíróink, művészeink, tudósaink, tanáraink, "példaképeink" pártkatonák. pont, mint '89 előtt.

többek közt ez termelte ki a rendszerváltás igényét, könyörgöm. :(

aki valódi művész, az nem veszi át a díjat egy beregi péterrel együtt, ez ilyen egyszerű.

és a rendszerváltás büszke hősei, mint pl. demszky is...

demszky, a szamizdatos demszky lett a legtökéletesebb, valódi, mai Bástya Elvtárs, aki leszól telefonon a gátra is, hogy merre follyon a Duna.
elkeserítő. :(

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 20:16:10

@Horizont: nincs mit odamondanom az egyik legkonszolidáltabb nicknek, főleg ha az nő. ráadásul nem buziz le minden 2. kommentjében.

tartalmilag csak annyit mondanék, hogy ami neked 1-2 szalonképtelséget takar az nálam max 1-2 szalonképes megnyilvánulást. alapvető látásmódbeli különbség van köztünk.
ezek sztem ugyanolyan állatok mint a blog kedvenc minoritásának állatjai

arlequin 2010.03.16. 20:19:18

@Horizont: hűha. konszolidált lettél. alapvető különbségek ellenére. én vigyáznék a görögöktől mégha ajándékot hoznak is. ;.-))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 20:26:55

@arlequin: basszu, tényleg!! :D mekkora karaktergyilkos képességem van ezáltal!

arlequin, te jó fej vagy, bírom a búrád! :DDDDDDDDDDDDD

Horizont 2010.03.16. 20:30:50

@arlequin:
Tévedsz én mindig konszolidált voltam (és lennék!!) de az események sodrása kihozza belőlem időnként az állatot:) Ha meg " bánccsák" a blogot akkor úgy érzem meg kell védenem Bezutól például! Próbálok ilyenkor konszolidált érvekkel győzködni, azt hiszem sikerül, de mindig pofára esek:))

Horizont 2010.03.16. 20:37:29

@.Pierre Bezuhov.: Tévedsz! Csak én nagyobb bűnnek tartom amit Demszkyék vétettek ellenünk is (igen te ellened is!) mint azt az 1-2 szalonképtelen bekiabálást. Nem azt jelenti, hogy helyeslem a "kurva anyád", vagy a "mocskos buzi", vagy " mocskos zsidó" ordibálásokat. De talán magába szállhatna "Őfőméltóságúpolgármesterurunk" és önkritikát gyakorolhatna, mit miért is kapott?
És nem válaszolsz soha egyetlen kérdésemre sem!!! Még egyszer megkérdezlek hátha :

De kérdezlek én téged Demszky és csapata mindig vigyázott, hogy szalonképes legyen? Te nem érzed, hogy hülyének vagy nézve általuk? Te tényleg azokat nézed hülyéknek akik felháborodnak ilyen dolgokon mint a BKV?

Horizont 2010.03.16. 20:43:48

@bandibatyatok: A lényeget meg majdnem elfejtem:)
Nagyon igazad van, ez tényleg így van! Pont az amit nem akartunk szépen visszasunnyogott az elmúlt 20 évben. Sőt még rosszabb lett minden! Az a kevés jó meg felszívódott, csak a trágya maradt.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 20:44:35

@Horizont: kikérem magamnak, h a tisztességes embereket összemosd a csürhével. naná, h mindenki ki van akadva a pofátlanságok miatt, de ezeknek az állatoknak ez csak egy kamuindok, hogy produkciózhassanak.
ácsi, azért nehogy már ez szar banda legyen a népképviselet...

Horizont 2010.03.16. 20:46:38

@.Pierre Bezuhov.: ácsi nehogy már ez a szar banda legyen az ország és a főváros felesküdött vezetője....

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.16. 20:49:58

@Horizont: én ezzel egyetértek. a kérdés, h Te azzal amit én írta egyetértesz-é?

(a döntés megkönnyítéséhez www.youtube.com/watch?v=j_3YXW0uE-c - 3:50től )

Horizont 2010.03.16. 21:04:39

@.Pierre Bezuhov.: Természetesen egy normálisan gondolkodó ember nem helyeselhet 3:50 -től! Csak tudod ha teletöltik az emésztőgödröt szarral akkor egy idő után leülepszik ugyan és aránylag tiszta marad a teteje, de abban a pillanatban ahogy felkavarják feljön a szar a tetejére!! Ezért nagy a felelőssége a "szarkavarónak" !! Már bocsánat, hogy ilyen pórias hasonlat jutott eszembe, de a téma már csak ilyen. Sőt mondok még valamit. Az is eszembe jutott, hogy annak idején hamvas 16 éves koromban bizony volt amikor utánam kiabáltak (persze csak ha csapatban voltak ) és undorító részletességgel kifejtették mi lenne nekem jó.Ami nekik lett volna jó. Pedig én aztán nem is tettem rosszat. Tehát kőkemény bunkók mindig voltak, lesznek. Csak anno nem buziztak és nem zsidóztak, hanem mást ordibáltak. Nem is értettem mit kértél ki magadnak tőlem? Odaírtam hogy nem helyeslem ezeket a mondatokat.Akkor? Én kérem ki magamnak, hogy összemosok! Csak nem vagyok olyan elfogult mint te!

arlequin 2010.03.16. 21:26:56

@.Pierre Bezuhov.: hátrébb az agyarakkal. semmiféleképpen nem vagyok jófej. brrr. hányingerem van az olyanoktól kérem. én csak szóltam, hogy ne feledd el pálinkagőzös tapasztalatainkat. merthogy mekkora királyság, amikor teli nokiásdobozokkal tömik tele a pakolnivaló bőröndjeinket, ha a patás közeledik. kitartás! ( ne feledd, nálam mindig van 1-2 tartalék pufajka, a letétbe helyezett diplomataútlevelek mellett)
@Horizont: á, dehogy. legfeljebb úgy érzed. olyan ez, mint a katonaság. a katona nem esik pofára legfeljebb azt hiszi...

OFF demszky pedig húzzon a pokolba a vérfertőző pereputtyával egyetemben. legalább a fogsorát csináltatta volna meg tisztességesen, de még ennyire sem volt képes. akkor mit várunk tőle városirányításilag?!? műprotkót? ne izéljetek már.

Horizont 2010.03.16. 21:36:16

@arlequin: :DDD Ez már nekem is eszembe jutott! Mármint a rossz műfogsor. Ha valakinek ennyi sok pénze és Nokiás doboza van, nem tud keresni egy szuper fogorvost és megcsináltatni jól a fogsorát? Még ha milliókba is került volna! Legfeljebb adott volna egy újabb dobozkányi utasítást egy újabb BKV -s szerződésre:))
Erre mondom én, úrnak születni kell, ha meg nem született annak a pénzétől nem lesz az :(( Sőt....

arlequin 2010.03.16. 22:48:55

@Horizont: most képzeld el. reggelente fogmosás után belenéz a tükörbe... hijjihijjihijjij... egészen borzalmas. ennyire elbaszni... s lassanként vicsorba dülled a vérszag. szegénykém.

ravaluf 2010.03.17. 10:08:30

@Horizont: A kurvaanyáddal nincs nagy gond szerintem. A másik kettő viszont nem áll meg. Se nem buzi, se nem zsidó az a pöcs kis kommer.

Krikri 2010.03.17. 16:51:42

Most nézem, h Heves 03 választókörzetben indul Magda Sándor, és pont Vona Gábor is!!

Horizont 2010.03.17. 17:06:20

@Krikri: Nagy harc lesz, mert ez a mindig "vörös" megye volt! Idáig:)

@ravaluf: Tévedsz az elsővel van a legnagyobb gond. Neked is van Édesanyád- gondolom!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 14:12:58

@Taktikai Atompingvin: @ravaluf:

1930-ban meghívták vendégprofesszornak az Egyesült Államokba, Princeton-ba. Hamarosan az ottani egyetem professzora lett (1931), az újonnan megnyílt a princetoni Institute for Advanced Studies professzora (1933-1955) – John von Neumann néven – ahol a világ legkiválóbb tudósai gyűltek össze

Neumannál nem igazán játszott össze
szilárdnál igen

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 14:16:05

@Horizont: Én meg azt látom, hogy aki nem zsidózik az már nem is ember te szerinted!"

ez abszolút nem igaz

"Ez a kérdés nagyon központi az életedben! "

ez sajnos igaz volt, én sok könyvet olvastam holokauszttúlélőktől, stb, de amikor kicsit többet olvastam, és rájöttem h az egész holokausztot leginkább politikai célokra használták fel, akkor kicsit elégedetlen lettem, főleg mikor megismertem még több mindent

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 14:21:33

@zero: igen, h nem vagy jobboldali, gyenge a magyarságtudatod már régóta tudom, azt is, hogy nem vagy intellektuálisan kifinomult, ezt is régóta tudom, függetlenül a mostani írásodtól.
fafejű vagy. szűklátókörű. és ha a mostani dac-duzzogást is figyelembe venném, azt mondanám érzéketlen is, de ez nem igaz.

fenntartom viszont még mindig h a teljesítményetek nagy, és hogy tanácsadói mindenképpen lehetnétek laspival egy kormánynak.

viszont a magánlevelezésben nem értem miért nem lehetett ezt megírni.
miért kell gerinctelenül a "nem erről van szó" szöveget nyomni?

Taktikai Atompingvin 2010.03.19. 15:58:31

@tesz-vesz: Kiművelt holocaustos barátom, egy dologra válaszolj nekem: Tegyük föl hogy a zsidókkal a kényszermunkán kívül semmi sem történt. Szerintem nincs így de tegyük fel. Elfogadhatónak tartod azt hogy egy népet alsóbbrendűnek minősítsenek megfosszák vagyonától és munkatáborba zárjanak:? Csak ennyi a kérdésem. Előre is köszi a választ.

derelyegrádi szellem 2010.03.19. 16:09:06

@Taktikai Atompingvin:

Ráadásul én nem látok lényegi különbséget a között, hogy az odavittet elgázosítják, vagy a húst ledolgoztatva róla (napi 14 óra munka 800-1000 kalórián) a táborban kapott flekktífuszba hal bele. Mindkettő annak a felelőssége, aki őt odavitte, és rajta is kell számonkérni.

arlequin 2010.03.19. 16:29:12

@derelyegrádi szellem: akkó' te gondolatholokauszt-tagadó vagyol, hiszen ott gázkamarák voltak. pfej náci.

derelyegrádi szellem 2010.03.19. 16:38:28

@arlequin:

Auschwitzban én ennek nem láttam nyomát, de lehet hogy voltak, nem tudom, nem vagyok kutatója a témának. Én csak annyit mondok, hogy lényegtelen ebből a szempontból, ha az alultápláltság miatt halt meg, vagy ott szerzett fertőző betegségben az pont olyan az azért viselt felelősség tekintetében, mintha elgázosították volna.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.19. 16:49:06

@derelyegrádi szellem:
a holokausztdogma szempontjából viszont nem mindegy

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.19. 16:52:48

@tesz-vesz:

Ne haragudj, szerinted ki az "intellektuálisan kifinomult"? Pl. te?

Nem unalmas ez a zsidózásos monománia? Szoktál néha másra is gondolni? Pihenni, szórakozni, nevetni? Remélem igen.

derelyegrádi szellem 2010.03.19. 19:08:43

@Conv:

Így van. De én nem gyártok, sőt nem is támogatok történelmi események kapcsán dogmákat, így ez engem - a véleményalkotás során - nem befolyásol.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 19:30:53

@Taktikai Atompingvin: nem liberté, én nem vok holokauszttagadó

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 19:34:46

@laspalmas: szoktam
ki kifinomult? hadd gondolkozzak

pl az avatarom az. a kisképem.
Radnóti is az.
és én is szeretnék az lenni, igen. de nem mindig sikerül

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 19:36:51

@Taktikai Atompingvin: nem tartom elfogadhatónak, a népek egyenlőek

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.19. 20:26:12

@derelyegrádi szellem:

na ja, csak a véleményed szembe megy a dogmákkal amit hamarosan kötelező lesz elfogadni, kizárólagosan hangoztatni és a véleményed bizony elég határozottan 3 évet ér majd, mivel nemhogy alkalmas a hivatalos holokausztverzió lekicsinylésére, hanem kifejezetten tagadó/relativizáló jellegű.

Taktikai Atompingvin 2010.03.19. 21:55:41

@tesz-vesz: Gratulálok, hogy egy kommentemre 2 részlétben válaszolni, nyilván sokat kellett írnod, és nehéz volt kibogozni a lényeget.
És ha szerinted van különbség akkor légyszi fejtsd ki. És mint már mondtam nem vagyok Liberté, nem tudom feltűnt-e hogy hónapok óta elvagyok itt.
@Conv: Azt a történetet pl nyugodtan le lehet tagadni h a fickót hatszor gázosították el, sőt Horn Gábort is büntetlenül le lehet lombikbébizni, ez a holokauszt egészét érinti meg a holokamuzást.
Szerintem ez erről szól.

Kartal (rezervált) 2010.03.19. 22:12:07

@.Pierre Bezuhov.: azok az állatok EMBEREK, kedves toleranciabajnok. Köszönöm, hogy ilyen szépen kivillantottad fogad fehérjét.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.19. 22:28:59

@Taktikai Atompingvin:
speciel konkrét esetre mondtam a dolgot.

De ha akarod részletezni mire terjed ki a dolog és mire nem, akkor ezt mondjuk kérdezd meg Aliza Bin-Noun-tól, aki szerint az is antiszemitizmus, ha egy újságíró megkérdezi, mit keresett a HM tudta nélkül két Izraeli harci repülőgép - polgári gépnek kiadva magát a légifelügyelet felé - miközben egyetlen egy teljesen más típusú gépet ismer el az Izraeli állam arra az időpontra Magyarország légterére?
Majd rájössz mi mindenre terjed ki a holokamutörvény majd és az antiszemitizmus vádja.

Taktikai Atompingvin 2010.03.19. 22:31:24

@Conv: Lehet erre is használni de szerintem nem erre fogják. Egyébként szerintem ez a törvény szar. De azért nem kell parázni nem kell végképp lakatot tenni a szádra, csak a " Holocaust nem volt, hanem lesz" jellegű szövegeket kell elfelejteni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.19. 22:47:40

@Taktikai Atompingvin:

tudom, tagadni nem szabad
viszont, ha helyeslem az ok, mert nem tagadás és nem is felszólítás újabbra :)

Taktikai Atompingvin 2010.03.19. 22:59:14

@Conv: Igen, röhej az egész igazából....

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.25. 22:14:30

@Taktikai Atompingvin: azért olyan a stílusod mint libertének igen

egyébéknt meg megszívtad,legközelebb majd nem lopod el más avatarját, libsi

arlequin 2010.03.25. 22:23:54

@tesz-vesz: hűha. ezexerint liberté is ily tréfás volt mint herr general pingvinus?

süti beállítások módosítása