Skip to content


       Szűrés lista

Nyilatkozz kérlek, Attila!

Hogy is mondta két hónappal ezelőtt Mesterházy?

"Kikérem magamnak, hogy Kaya Ibrahim és Josip Tot üzlettársai bennünket akarjanak morálra és erkölcsre tanítani."

Isteni ötlet 2010-ben is ezt a szöveget nyomatni Attila, most csak ki kell cserélned a neveket és irányokat, és már kezdheted is a legújabb sajtótájékoztatót. Ha gondolod, vidd a Zsóóótit is, rettegni ő tud a legjobban.

Legyetek nagyon hálásak a DunaTV-nek (?!?!?!), hogy beszálltak a vergődő magyar oknyomozásba, és utánaeredtek a BKV fénymásoló-állományát 20 millióért felmérő, azóta már megszűnt cégnek. Az Optimismo-t 2005-ben alapították, 2007-ben kapta ezt a remek kis megbízást, majd a bíróság jogutód nélkül törölte a cégjegyzékből. Ahogy Demszky mondaná: konspiráció.


"A Cégbíróság a rendelkezésére álló adatok alapján megállapítja, hogy az Optimismo Kft. székhelyén, telephelyén, fióktelepén nem található, és a cég képviseletére jogosult személyek lakóhelye, tartózkodási helye is ismeretlen, illetve a társaság képviseletére jogosult lakóhelye ismeretlennek minősül, mivel a lakóhelye külföldön van, és nincs a Cégjegyzékbe bejegyzett kézbesítési megbízottja"

 

Régi nyilvántartásokból még előbűvölhetők a cég adatai, ezek szerint a tagok:

- Gyenes Tünde, Budapest

- Kemény Péter, Budapest

- Vajda Adriana, SM- 24323 Feketic (Bácsfeketehegy, Szerbia)

- Kiralj Arpad, SM- 24220 Cantavir (Csantavér, Szerbia)

A DunaTV megpróbálta megkeresni a két külföldit (videó itt).

"Király Árpádot Csantavéren kerestük. A cégbíróság adataiban megjelölt házszámon senki sem jelentkezett. A vezetékes telefont sem vették fel. Próbálkoztunk a szomszédoknál is, de hiába. Egy kicsit távolabb, egy másik szomszédtól már legalább valamit megtudtunk: „Egy másik emberrel él itt a felsége, de Árpád hol van, azt nem tudom...”

 

Egy járókelő úgy tudja, hogy Árpád most a szomszédos Visnyevácon lakik. Ebben a faluban sem jutunk a nyomára, a helybeliek azt mondják, itt nem lakik ilyen nevű férfi. Bácsfeketehegy felé indulunk. Itt lakik a cég adatai szerint Vajda Adriana, a kft. másik vajdasági tagja. Megtaláljuk az utcát, meg a házat is. Adriana nincs itthon, árulta el édesapja. Megmutatjuk a cégbíróság kivonatát, amelyen lánya neve is szerepel az Optimismo Kft. tagjai között.

 

Nem is tudok szóhoz jutni, megáll az eszem, de ha hazajön a lány, akkor ezt leellenőrzöm, de ez nem igaz. Merem állítani, hogy ez nem igaz. Ezt valaki betette, vagy ott Szabadkán azok a kollégák közül valamelyik bitang gyerek, nem tudom. De hogy az én lányom nincs benne, az biztos. Gondolom - ebbe a botrányba. Októbertől itthon van, ki nem mozdul a házból, tanul. Négy vizsgát letett, még egy maradt neki, júniusban diplomázik – mondta Vajda József.

 

Adriana gyószerészeti egyetemre jár. Újvidéken értük el, telefonon beszéltünk vele:

 

- Nem vagyok a tagja semmiféle budapesti cégnek

- Pedig ez a cég kapta azt a megbízást, hogy összeszámlálja a fénymásolókat a BKV-nál, és ezért hozzávetőlegesen 60 ezer eurót vettek fel.

- Én nem vettem semmiféle bankból semmiféle pénzt föl.

- De akkor hogy történhet meg, hogy a maga adatai szerepelnek ebben a cégben?

- Nem tudom, lehetséges, hogy manipuláció vagy valami ilyesmi. Én semmi ilyesmit nem csináltam.

- Szokott járni Budapestre?

- Nem, egyáltalán nem járok Magyarországra. Itt élek Szerbiában."

 

Mi a véleményed, Attila? Van egy utolérhetetlen, lenyomozhatatlan cég, akit kitömnek a Barátok Közös Vagyonából 20 millával, aztán eltűnik a ködben. Érdekes, nem? Ki kötött velük szerződést? Ki ajánlotta őket? Ki áll mögöttük? Mennyit csengettek vissza a 20 millióból? Csupa-csupa kínzó kérdés, ugye?

Jó, tudom, Kaya Ibrahim meg Josip Tot, de azért ezzel is foglalkozni kéne, nem? ....Micsoda? Hogy nem értek rá, mert a Zorbánt kell folyton sasolni, nehogy ellopja a koronát? Ugyanmár, egy tízperces sajtótájékoztatóra csak van idő. .....Milyen fontosabb dolgok vannak ennél? ....Aztamindenit! A Fidesz tényleg már a Jobbikkal lincselteti a szívbeteg nyugdíjasokat, akik nem bírják a szőlőbányarobotot?! ..... Te ne szólj bele Zsóóóti, nézd meg inkább, nem-e ég-e a házad, kénkőszagot érzek...Szia, de hova futsz?

Attila, te ugye maradsz és megtartod a sajtótájékoztatót? Nagyon várjuk már!

Ejthetnél pár szót arról is, hogy az APEH-nek legtöbbel, közel 4,5 milliárd forinttal tartozó magyar fantomcég tulajdonosai egy szintén szerbiai nyugdíjas házaspár. Ez valami új sport mostanában? És egyáltalán hogy lehet 4,5 milliárddal tartozni az adóhivatalnak??? A köznépet százforintokért keményen megbüntetik, a cégek meg csak halmozzák-görgetik a tartozást következmények nélkül?!

Kitérhetnél még arra is, hogy a választási informatikai rendszer egyik alvállakozója, az É.B.SZ.K. 2004 Kft. egy titokzatos marokkói tulajdonába került.

A cég az Idom 2000 Konzulens Zrt. egyik alvállalkozójaként nemzetbiztonsági szempontból érzékeny adatokkal dolgozott. "Az É.B.SZ.K. 2006-ban például a választásokhoz jegyzékkészítő programokat fejlesztett, 2007-ben feladatul kapta az okmányirodai rendszer tesztelését és módosítását, amibe többek között az anyakönyvi, a jármű-, a személyiadat- és lakcímnyilvántartás, továbbá az ügyfélkapu okmányirodai ága is beletartozik. A kft végezhette a polgári lőfegyverek országos nyilvántartó rendszerének korszerűsítését, de az ennél jóval nagyobb falatot jelentő SISone4ALL rendszerhez kapcsolódó programozói munkákat is. Utóbbi nem más, mint a kontinens teljes körözési listáját tartalmazó adatbank, az unió közös schengeni határ-ellenőrzési együttműködésének központi eleme. Az É.B.SZ.K. 2006–2007-ben összesen közel 400 millió forint értékű munkáról állított ki számlákat az Idomnak. 2008 végén az APEH végrehajtást kezdeményezett  a Kft. ellen adócsalás gyanúja miatt, és röviddel ezután megvette a céget Bhasil Mohammed, aki a Marrákes közeli Ghiat településen a Mustapha út 38. szám alatt lakik." -HVG

Nyilatkozz kérlek, Attila!

Címkék: mszp botrány korrupció

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr991848417

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mesterházy Kossuth-szakállal 2010.03.18. 15:07:48

Így legyen ötösöm a lottón. Egy héttel ezelőtt, Bokros Lajos Hajdú Péternél tett látogatása kapcsán ezt írtam: nem csodálkoznék azon (sőt, akár fogadni is mernék rá), hogy a hátralévő lévő néhány hétben lesz még nála vendég Mesterházy Attila Hát egé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 11:36:40

@laspalmas:

Aranyos vagy, de nem úgy gondoltam. :-)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.18. 11:39:14

Ha csak ezzel a 20 gurigával kellene Attisnak elszámolni. Van ott még pár mrd is. Meg a lelkiismerete. Remélem az baszogatja rendesen! :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.18. 11:42:05

@laspalmas: de ti először wördbe, v jegyzetbe írjátok?

és képet h lehet nagyítani?

reKorrekt 2010.03.18. 11:46:43

@laspalmas: Mondjuk az előző posztban elég nehéz kikerülni a zsidózást. Keresztényezni amúgy lehet? Mér? :)

Aradebil 2010.03.18. 11:50:50

A szerb házaspár történetében annyi a trükk,h ellopták a tárcájukat amikor Mo-n voltak:O

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 11:54:04

Így legyen ötösöm a lottón!!

"Nagy biznisz, vagy nagy pánik áll az MDF váratlan feltámadása mögött? A rossz nyelvek szerint a Munkáspárt ajánlott fel nagyobb mennyiségű kopogtatócédulát a bajban lévő pártnak."

Nem megjósoltam 2 napja? Jihháááá!!! :))))

reKorrekt 2010.03.18. 11:57:05

@Seduxen: Nekem meg úgy legyen ötösöm hogy megint be fog nekik jönni a (2006-os) 5,04%. De akkor kitörlöm pestet minden otthoni térképről az is biztos :)

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 12:00:45

Off

Már megint a Gárdisták:

"Kardokkal, vascsőre erősített pengékkel támadtak Fegyverneken az intézkedő rendőrökre - közölte a Szoljon.hu-val Szabó Zita százados, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője."

On

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 12:02:38

@reKorrekt: ez esetben szellem nagyon-nagyon szomorú lenne :)))

@derelyegrádi szellem: ugye-ugye mondtam, hogy ne írjuk még le Ibiéket! :))

Valandil 2010.03.18. 12:03:14

@Aullah: "Váratlanul ömleni kezdtek az ajánlószelvények a már félig eltemetett párthoz. Kérdés, hogy honnan." Honnan? Beindultak a nyomdagépek, onnan. Erővel benyomják a madeszt a viccházba.

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 12:06:34

@Seduxen:

Így van, nagyon szomorú lennék, több okból is:

1.Buknék egy üveg vöröbort (ezt túlélném)
2. Ibiéket kéne néznem a Parlametben (ezt már nehezebben)
3./ Seduxnak IGAZA lenne (ezt talán soha)

:-)

:-)

f.m.j. 2010.03.18. 12:15:11

@derelyegrádi szellem:

és képzeld, hogy változnak az idők: ezt a hírt (talán ma először) bemondták a Klubrádióban is

Marcellusca 2010.03.18. 12:25:13

Jajjjajjjj, Kedves Laspalmas!
Ide másolnék egy másik, zero által írott posztból.
Remélem kielégítő lesz a válasz! :DD

"
(...) nem ismertem (...)
(...) nem emlékszem arra (...)
(...) de erre már nem emlékszem (...)
(...) már nem tudom megmondani (...)
(...) ezen személyekre nem emlékszem (...)
(...) arra már szintén nem emlékszem (...)
(...) arra nem emlékszem (...)
(...) nem emlékszem arra (...)
(...) nem emlékszem (...)"

Marcellusca 2010.03.18. 12:30:13

@Aullah: Honnan a p.csából?
Remélem rendesen megvizsgálják a valódiságukat!

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.03.18. 12:33:25

Őszintén szólva nem hiszem el, hogy egy ilyen mértékű bűncselekményről (istenem, de "szép" szó) csak a maszop tudott. Nyilván mint megrendelő és kormányzó párt, nem rázhatja le magáról a felelősséget, de ott van a többieké is, mindazok, akik tudtak róla. Csak nehogy azzal jöjjön, mint Balogh Zsolti, hogy őt bizony csúnyán befenyítették.

Amúgy annyi itt a cselekvőképes háborgó emberke, simán lehetne rátok mozgalmat alapozni. Segítsetek a Vastagbőrnek, hogy ne kelljen annyi posztot írni, mert lassan már nem győzik.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 12:37:43

@derelyegrádi szellem: tudod mit? szívesebben buknám el azt üveg vörös bort :)))

különben is: szerinted az a véletlen műve, hogy potom 20 misiért felmérték a bkb fénymásoló-állományát? azok - is - gőzerővel dolgoznak most :)))

Marcellusca 2010.03.18. 12:38:28

@derelyegrádi szellem: És hányat lőttek le közüllük a rendőrök?

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 12:39:45

@pszicho pete

"Őszintén szólva nem hiszem el, hogy egy ilyen mértékű bűncselekményről (istenem, de "szép" szó) csak a maszop tudott."

Igazad van, a Budapestet (és az annak tulajdonában álló cégeket) irányító másik párt, az szdsz is tudott róla. Mi az hogy tudott róla, értelmi szerzőjük voltak, részt is vettek benne, és eredményéből is részesültek. Jól látod.

ZX 2010.03.18. 12:40:56

Szeretném, ha Kuncze és a Szadeszesek most is kivonulnának a Lop STOP táblákkal, mint amikor a FIDESZ-t kellett leváltani. Naaa légyszi, légyszi, légysziii!

soniq 2010.03.18. 12:47:06

Az Idom egy külön cikket megérne, ahogy néhány más KEKKH-s cég is. Az is vicces, hogy a KEKKH-ban gyakorlatilag már alig dolgozik köztisztviselő, mindent kiszerveztek (Idom, Multipolaris, LNX stb). Papíron jól mutat hogy kevesebben dolgoznak a közszférában, igaz most évi sok százmillióba kerül amit régebben néhány belsős munkatárs megcsinált...

krtek 2010.03.18. 12:47:40

Az Attila szaros céljai érthetőek. Pénz, hatalom, mutyi, szereplési vágy, exibicionizmus. Az ember persze, legszívesembben lecsulázná mikor ez a nyomorult "baloldali értékrendről" hablatyol és okosakat mond pár szájtátotta idióta agyhalottnak, de mind1. Kiváncsi lennék miket mod ez virtual-maszopreformer pl este az asszonynak.

Pl.: fáradt vagyok és tele van a tököm, eggyi idétlen parasztot még nem látam mint ma...

Vagy,

Haggyámá a számlákkal, most az a lényeg bebeszéljük a frankót a sok baromnak, aztán majd leszarhatjuk a számlákat.

esetleg,

Képzeld! Ma két parasztvakítás közepette, az autóban tanultam pár szuper hablatyot a lendvamamától. Azért tud ez a vén ringyó...

lobellone 2010.03.18. 12:48:48

Szuper poszt, köszi nagyon!

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 12:50:03

@ZX:

Én szívesebben látnám, ha Kuncze a tablettáit osztogatná már közöttük...

Marcellusca 2010.03.18. 12:51:24

@derelyegrádi szellem: Persze. A kérdés is csak költői volt. :)

Smacika 2010.03.18. 12:54:37

Azért ezt úgy bírom. Ha valami gebasz van, márpedig folyamatos a szarakodás, valaki mindig előhúzza a kaja ibrahim-joszip tot kombót a cilinderből. Ez a két ember az ország jolly-jokere.
Ha valamit elloptak, elbasztak, elírtak, elraboltak vagy csak nem tudnak semmi hihetőt előadni, akkor jön kaja és joszip és viszik a balhét.

is 2010.03.18. 13:10:41

összegezzünk:
1. a FIDESZ találta ki, és alkalmazta először. a kárérték MILLIÁRDOS
2. az MSZP eltanulta tőle, és szintén alkalmazta. a kárérték 20 MILLIÓ, de nyilván van más ügy is, több is összejön, talán eléri a párszázmillió, 1 egész milliárdot is talán.
3. Vastagbőr próbál maszatolni, hogy ez utóbbi mennyival nagyobb gazemberség.
4. Pedig hát egyik kutya, másik eb, amit az MSZP ezért megérdemel, azt a FIDESZ is.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.18. 13:12:31

@is: Azért 2. pont kicsit több mint 20milla. Még ojróban is kell legalább az 1000-es szorzó

Smacika 2010.03.18. 13:12:32

@is: Csodálom, hogy a fideszt nem kisbetűvel írtad.

RobinGood 2010.03.18. 13:12:57

@is: hát igen hiába majd a jobbik rendet tesz mi? neked már van pecséted tőlük, hogy az ő fajtájuk vagy? mert aztán vigyázz nehogy mellényúljon a morvai

Smacika 2010.03.18. 13:16:01

@Noname Cowboy: Asszem talán az ókorban volt szokás, hogy a falu tartott egy fekete kecskét ami a bűnbak szerepét látta el. Az volt a bűnös a falusiak bűneiért. Nem védem a két "úriembert", de, hogy mindig ezek a hibásak -legyen szó bármiről- az kicsit meleg.
Elöbb-utóbb a holokausztot is rájuk verik.

ZX 2010.03.18. 13:18:35

@RobinGood: Na ja. Rendet tesz. Meg Amerika helyett az oroszok seggét nyalhatjuk. Tök jó lesz. A hülyékről átnyergelünk a primitív bunkókra. :P

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.18. 13:20:34

@ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget:

nehéz 7/24-ben online lenni, és moderálni ... dolgozni is kell :S

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.18. 13:22:58

@is:

1. a FIDESZ találta ki, és alkalmazta először. a kárérték MILLIÁRDOS

Milyen milliárdokról van, mesélj nekünk. Teljesen felizgattál!
De mindegyik számhoz legyen link, okés ?

Smacika 2010.03.18. 13:23:18

@Noname Cowboy: Az elméletem szerint, ha adolfot feltámasztanák, és megkérdeznék tőle, hogy:
Riporter: "Hogy is volt csak az a világháború buli?"
Adolf: "Hááát, a kaya meg a joszip aszonta, hogy simán lezsírozzuk."

Homeoffice 2010.03.18. 13:25:12

@Smacika:

affenét.
Hogy is volt csak az a világháborús buli?
Válasz:
Hát valahogy létre kellett hozni Izraelt...

Én kérek elnézést....

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.03.18. 13:26:35

@is:

Aha, összegezzük: ez hány pontot/bögrét/nyelvest Ildi nénitől ért a játékban?

zsotti 2010.03.18. 13:29:31

@is:
Mekkora kommancs humor már ez faszom???

tocsik meg sose garázdálkodott mi?
feri se lizingelt sose semmilyen ingatlant ingyen?
És a 94-98 közötti privatizáció is egy sikertörténet....

RobinGood 2010.03.18. 13:31:18

@ZX: és ezt most nekem miért mondod? :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 13:32:31

@zsotti: "És a 94-98 közötti privatizáció is egy sikertörténet...." - biztos is! valakiknek legalább is...

hoppá, gyorsan egy printszkrínes kommentet ide izibe:

És a zorbán magángéppel repült Bostonba átvenni "valami díjat"!!

hol az a kurva billentyű? :)))

Smacika 2010.03.18. 13:34:32

@Gunther: Ez a megközelítés is megállná a helyét, de én a kaya-josip páros bűnbak mivoltára akartam rávilágítani.
@zsotti: Ááááá. Hát ezek mind böcsületes polgárok, sose csaltak, hazudtak. Csak a patás, meg a vona a gonosz.

eszkep 2010.03.18. 13:35:56

@is: a népszabis "urban legends" meglehetősen komolytalan azok után, hogy a szocik a 2002-es kormányváltás után külön hivatalt hoztak létre, hogy találjanak valamit, most mégis a fél MSZP ül eklőzetesben és nem a FIDESZ... A másik tragikomédia meg az Orbán család vagyonosodását" vizsgáló vizsgálóbizottság felsülése volt.

ZX 2010.03.18. 13:36:31

@RobinGood: Csak helyeseltem amit írtál, csak ugye az írásból nehezebb megfejteni a hangsúlyt amivel írtam. :)

Smacika 2010.03.18. 13:36:45

@Seduxen: Tudod, mint a nagybandó örökérvényű viccében.
Egy kiló kenyér 200 forint, ha úgyvesszük, nem sok. Na de ha úgy vesszük...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 13:45:09

@Smacika: úgy-úgy. a privatizáció nyertesei nem tehetnek arról, hogy van egy "szűkebb kör" (mondjuk 9.998.487 ember) aki meg a privatizáció vesztese. Nem ők "kérték", hogy a fasznak a rossz végére kerüljünk :)))

Lone Wolf 2010.03.18. 13:49:38

@Smacika:

"Riporter: "Hogy is volt csak az a világháború buli?"
Adolf: "Hááát, a kaya meg a joszip aszonta, hogy simán lezsírozzuk.""

Itt összejött egy asztalcsapkodós röhögés. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 13:58:10

www.fn.hu/kultura/20100318/pomogats_kilep_kossuth_dij/

„A második ciklusban vagyok tagja az Állami Kossuth-díj Bizottság szakmai testületének. Az elmúlt években több alkalommal tapasztaltam (tapasztalhattuk), hogy a kormányzati döntés figyelmen kívül hagyta a bizottság javaslatait, ezzel a bizottságot pusztán a központi akarat paravánjának szerepére kárhoztatta. Nincs semmi kifogásom a díjazottak személye ellen, azonban ilyen körülmények között nem látom értelmét annak, hogy a bizottság tagja maradjak: megbízatásomat ezennel visszaadom”

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 14:01:07

@is:
Nézzük:
"1. a FIDESZ találta ki, és alkalmazta először. a kárérték MILLIÁRDOS"
Valami bizonyítékot ha ideírnál, különös tekintettel a fideszes politikusok neveire, akiket ez ügyben meggyanúsítottak, elítéltek, terhükre bármit megállapítottak. Illetve a "kitatálás" körében figyelmedbe ajánlok egy cégnevet KIME-NET Kft. Nézz utána. Különös tekintetel a székhelyére.

"2. az MSZP eltanulta tőle, és szintén alkalmazta. a kárérték 20 MILLIÓ, de nyilván van más ügy is, több is összejön, talán eléri a párszázmillió, 1 egész milliárdot is talán."
Az eltanuls ügyében a fentebbi észrevétel, és ahogy elnézem itt csak BKV esetében a kárérték önmagában 3 milliárd (Kocsis szerint), és még mennyi van, hunvaldék, verókék, Kulcsár-ügy, meg amik még ki se derültek.

"3. Vastagbőr próbál maszatolni, hogy ez utóbbi mennyival nagyobb gazemberség."
Itt rajtad kívül senki nem próbál maszatolni.

"4. Pedig hát egyik kutya, másik eb, amit az MSZP ezért megérdemel, azt a FIDESZ is."
Igen Igen Igen, tudjuk ez az új MSZP szlogen, és propaganda, de sajnos ez most nem fog bejönni. Bukta lesz, nagy bukta.

Jár neked a Societas bögre, hol kell igazolnod, segítünk.

Homeoffice 2010.03.18. 14:03:18

@derelyegrádi szellem:

Tényleg Szellem, Spallerral mi volt a Hírtvben?:)
Nem láttam csak érdeklődök:)

Marcellusca 2010.03.18. 14:03:49

@Smacika:
@Gunther:
Nekem egy vicc jutott eszembe:
Dolfikát felélesztik és csak néz körbe:
- a világ legjobb RAP-ere fehér;
- a világ legjobb golf-játékosa fekete;
- és a németek nem akarnak háborúzni???
Hát, hová jutott ez a világ?
xD

Homeoffice 2010.03.18. 14:19:59

@derelyegrádi szellem:

Tudod, a fideszes faszi a XIII. kerből:)

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 14:22:22

@Gunther:

Ha azt hiszed, hogy nekem a fidesz minden tagja/képviselője ikonosztáz formájában megvan, akkor ki kell ábrándítsalak! :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 14:28:00

@derelyegrádi szellem: persze, Neked csak a "nagyfőnök" van meg, mi? Bekeretezett kép a falon, vagy kis imahely? Na melyik? :))))

jozicsenko 2010.03.18. 14:31:54

@is:

1. a FIDESZ találta ki, és alkalmazta először. a kárérték MILLIÁRDOS: az ezüsthajóra emlékszem, 100 millió Ft-ra, de nesze neked egy cikk, a köztudottan nnnnáci 168 órától

www.168ora.hu/cikk.php?id=4313&print=1

tartozás: százmilliós

2. az MSZP eltanulta tőle, és szintén alkalmazta. a kárérték 20 MILLIÓ, de nyilván van más ügy is, több is összejön, talán eléri a párszázmillió, 1 egész milliárdot is talán.

nem hülyegyerek, a kár értéke 12.000.000.000.000 Ft (tizenkettőezer milliárd Ft)

3. Vastagbőr próbál maszatolni, hogy ez utóbbi mennyival nagyobb gazemberség.

igen az, főleg mert az én adómból lett fzetve (tudom, te vagy euroban kapod az apanázst, vagy nem itthon adózol, vagy jólmenő pirosbögre kereskedő vagy, tehát téged ez nem érint)

4. Pedig hát egyik kutya, másik eb, amit az MSZP ezért megérdemel, azt a Fidesz...

persze, majd lehet nézni, ha 11én a jobbik elétek vág: loptatok volna kevesebbet elvtárs, ma is lenne miből élnetek

szumma: hülye vagy és demagóg, de nem baj, az elvtársak pár hét múlva mennek a levesbe, jöhet amihez a legjobban értetek: a hivatásos rettegés

csak azt nem tudom, mitől félsz majd jobban: a munkától vagy a szégyentől, hogy senkit sem vittek kőtörőbe...

hááááát 2010.03.18. 14:32:37

Ma reggel az aluljáróban kaptam egy narancsvidék című újságot.Aztz hittem elöször a jobbik kiadványa, de meglepödve tapasztaltam MSZP-s.Elolvastam és elgondolkodtattot.A vérgőzös fröcsögést leszámitva egy dolog igaz..4 éve az önkormányzati választást a FIDESZ nyerte.(kivéve BP.)Vannak ugye az állami finanszirozású beruházások, de a legtöbb beruházás az önkormányzaton kerül elbírálásra.Azt ugye tudjuk, hogy a kormány egyes tagjai pofátlanul loptak,csaltak,hazudtak a többiek meg aszisztáltak hozzá.Tömérdek pénz ment el szépen halkan önkormányzati szinten is.Kiderülnek a családi viszonyok (elbíráló és nyertes között).
Amig mindenki az MSZP-vel volt elfoglalva ügyesen hülyére vettek minket.Benyaltam, nem kicsit nagyon.

Publius Decius Mus 2010.03.18. 14:42:34

Itt valaki levénringyózta Lendvai mamát. Nem tűröm, hogy sértegessék az öreg vérszívó szipirtyót!

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 14:43:58

@Seduxen:

Egy szárnyas oltárunk van róla bazmeg.:-) Feltámasztattam a Dorfmeisztert, és vele csináltattam.

Ez meghaladóan minden helységben egy-egy életnagyságú viaszfigura (a nappaliban ül velünk, a fürdőben a kád szélén ül, a hálóban őrzi álmunkat) és éppen most rendletem meg a kertbe a szobrot, ahogy nyírja nálunk a füvet. :-)

Mondjuk te ebből a szempontból könnyebb helyzetben vagy, mert csak benézel a szekrénybe a pufajkára, ami azzal a meggypiros Megyo-s kutas dzsekivel lóg együtt....:-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 14:52:13

@derelyegrádi szellem: faszt! hiszed te. a hűtőszekrény tele van "meggyes hoppá" (lejárt szavatosságú) "üccsivel" :)

ezen kívül van egy szeretve tisztelt - d209 által dedikált - könyvem a "A gördülékeny kommunikáció rejtelmei" címmel (megyó csak annyit írt bele, hogy ööööööö ), ezen kívül féltve őrzöm az ÖSSZES kiváló dolgozó, kommunista munka hőse érdemrendet, amit a kiscsalád valaha is kapott. Ja, és még anno a dédnagyfater "mentett" meg nekem körömletépkedésre használt fogót, azóta a vízcsapot is azzal szerelem, persze kéjes vigyorral a pofámon.

van még kérdésed te "sunyilas" ?! :)))))

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 14:53:04

@hááááát:

Háááát ezt meg itt nem fogják benyalni tőled szerintem. Ravasz duma, nem mondom, de szerintem mégse.

itt dőlsz meg:

"Vannak ugye az állami finanszirozású beruházások, de a legtöbb beruházás az önkormányzaton kerül elbírálásra."

Nem, csak az önkormányzati beruházások. Amiből nagyon kevés van. A regionális és egyéb vidéki nagyberuházások pedig Eu-s pénzből valósulnak meg. És ezt tudod kik osztják? A Leader egyesületek. És azokat tudod kik irányítják? Szinte csak és kizárólag MSZP-sek. A hazai forrásúakat pedig fejlesztési üygnökségek helyi szervei, Azokat tudod kik vezetik? Igen, az országos politikából kiesett MSZP-és/SzDSz-es manusok.

Nem emlékszel mit mondott Lampert elvtársnő annak idején? Kb ezt: igen, az önk.-i választásokat a fidesz nyerte, de a pénzkete változatlanul mi osztjuk el. És így is lett. Tudom, ezt jó lenne most letagadni, de hát sokan emlékeznek rá.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.18. 14:55:51

Mesterházy egyébként már válaszolt erre előre is a március 15-ei beszédében:

"Véleménye szerint azért állhatott elő az a helyzet, hogy vannak olyan demokraták - talán baloldaliak is - akik nem szívesen adják voksukat az MSZP-re, mert sokszor hibáztak, és ezek közül a legnagyobb az volt, hogy későn néztek szembe a korrupcióval. "Nem működött az immunrendszerünk, és közénk kerülhettek olyanok is, akiket a zsákmányszerzés érdekelt. A rosszul értelmezett szolidaritás és a konfliktusok nem vállalása oda vezetett, hogy ma ellenfeleink ránk süthetik a korrupció bélyegét" - mondta a szocialista politikus, aki ugyanakkor visszautasította, hogy egy-egy ember miatt egy egész közösség korrupt lenne. Mesterházy Attila kiemelte: az emberek tudják, és ki is kell mondani, hogy ebben a súlyos betegségben minden politikai párt érintett."

Ennél többet nem hinném, hogy ki lehetne húzni belőle :-)

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 15:04:47

@Seduxen:

"a hűtőszekrény tele van "meggyes hoppá" (lejárt szavatosságú) "üccsivel" "

de nyugtass meg a narancsos buktákat már nem örzitek...:-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 15:08:46

@derelyegrádi szellem: óóje, tényleg a másik klasszikus :))

nem, azokat már felzabáltuk. Szigorúan Április 4-én, és November 7-én fogyasztottuk :)))

navera 2010.03.18. 15:24:22

Beszarok.... pestiesen szólva.
Ha egy nyomorult telefont szeretnék venni, magánszemélyként: személyi, lakcím kártya
ha, cégként: személyi, lakcímkártya, cégbejegyzés, társasági szerződés (ha utaslással szeretnék fizetni: akkor bankszámlaszerződés, banki igazolás..... etc)
Melyik ügyvéd csinálta a KFT társasági szerződését? Hogyan készült az aláírási címpéldány a közjegyző előtt? Ki írta alá abankszámlaszerződést? (amihez ugye megint kell egy csomó irat)
Hogyan fordulhat elő, hogy a cégbíróság úgy jegyez be céget, hogy nem kéri le a Szerb hatóságoktól az illető adatait: útlevélszám, érvényesség ideje... etc ?
Egy program regisztrációjánál, egy vaczak gmail-es címhez is van minimum egy autorizáció....
....
Beszarok.... pestiesen szólva.

Marcellusca 2010.03.18. 15:34:10

@derelyegrádi szellem:
@Seduxen:
Hát, Ti nem vagytok 100-asok, az biztos. :)))

De legalább jól szórakozom. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 15:37:24

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: én a fűnyírós dumánál rosáltam be a röhögéstől :))) gondoltam akkor kontrázok :)))

Neked nincs valami ilyen ütős cucc otthon? mondjuk Gusztos Petyi diplomamunkája díszkötésben? :)))) jajjj, de kis butus vagyok, neki olyanja nincs is...

jozicsenko 2010.03.18. 15:38:52

@hááááát: azt ugye nem felejtetted el, hogy

1. a "gyurcsány árvákat" (a kirugott polgármestereket) regionális szinten alkalmazták tovább: mivel majd minden megye narancs lett, hirtelen lett értelme a regionális rendszernek: minden pénzt ők kaptak és osztottak tovább...
2. feladatokat azt adtak központilag, csak épp pénzt nem: emlékszel mekkora balhé lett, amikor a munkáért segélyt program elindult: a segélyes a pénzt a gépbe beleszórhatja, de dolgozni érte már nem kell: a pénzt ugyanígy kfizetni ki kell, de forrás nincs hozzá: ha bármilyen ok miatt az önkormányzatnak baja van, a válasz egyszerű: oldja meg
3. pénz már annyira nem volt a rendszerben, hogy mostanra pl az árvák bankba félrerakott pénzét nem kell a gyereknek odaadni 18 évesen, a feléből finanszírozható az intézet: érted? legálisan ellopható azoknak a pénze, akikből a nyomor és a szükség nagy valószinüséggel tolvajt, kurvát, gengsztert nevel: az ultraszolidáris mszp meg még rúg egyet rajtuk

ehhh, nem folytatom, majd jön "is" és elmondja, hogy mi vagyunk a nácik, az mszp meg ártatlan

navera 2010.03.18. 15:39:20

@derelyegrádi szellem:
@Seduxen:
Emlékeztek még arra a kigyulladt color star TV-re a centenáriumi lakótelepen, amit felfújt Nagy-Bandó András 1986.-ban vagy '87.-ben? Én jártam abban a lakásban, minden csupa korom volt a kiégett lakásban, a nappaliban a majd' szénné éget bútoron egy dolog világított, egy pici kb. 6-8 centis lenin mellszobor (korom rajta egy hangyafasznyi se), elkértem, nekem ez van fent a padláson egy kormánykitüntetéssel egyetemben az saját oltáromban. :D

Marcellusca 2010.03.18. 15:42:16

@Seduxen: Mé' pont a Gusztustalanpeti jutott eszedbe? He? :)))

Nekem max a Kovács Patrícia miatt. :)
De benne is csalódtam. :D

Marcellusca 2010.03.18. 15:44:51

Na, én léptem.

Shalom, Náczikok!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 15:45:27

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: "De benne is csalódtam" - miért? nem volt olyan jó vele, mint budaibettivel? :))))

"Mé' pont a Gusztustalanpeti jutott eszedbe? He? :)))" - faszsetuggya, lehet, hogy látens buzi is vagyok? :)))

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 15:47:43

@Seduxen:

"én a fűnyírós dumánál rosáltam be a röhögéstől :)))"

Pedig most dolgoztatok azon az animációs megoldáson, a nappaliból úgy látszon, hogy éppen játszik a gyerekekkel. :-)

Miközben persze a nappaliban is ott ül mellettem...

navera 2010.03.18. 15:47:48

Ahogyan elnézem két gyengeelméjűt: kéne egy vb.chat.hu is.... kedves blog.hu nem kéne ezen gondolkodni ?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.18. 15:50:07

"Ejthetnél pár szót arról is, hogy az APEH-nek legtöbbel, közel 4,5 milliárd forinttal tartozó magyar fantomcég tulajdonosai egy szintén szerbiai nyugdíjas házaspár. "
És akkor ennyi? Ha valaki elmegy külföldre, azt nem lehet beperelni, stb.?
Tök jó, mindjárt adócsalok egy nagyot, aztán húzok el innen.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 15:51:01

@derelyegrádi szellem: Viktor mindenhol ott van! - jeligére? :))

navera 2010.03.18. 15:59:43

@Seduxen: van ott vastagbőr szoba ?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 16:03:03

@navera: nem tudom, kölyökgida koromban jártam utoljára a chat.hu-n :)

igzából ez a post már korábban kifulladt, nem hiszem, hogy Szellemmel folytatott ökörködésünk vezetett ide ;)

dr kíváncsivagyok 2010.03.18. 16:23:37

Nem értem az embereket ?! Ha gyilkolászik - börtönbe vele- , ha lop - börtönbe vele - mindegy milyen szinű az átkozottja , mindegy hogy mely párt szoptatta ! Hogy egyik kevesebbet lop , mint a másik párt kegyeltje ? - A nagy számok törvénye alapján a végtelenben egyformán 50 - 50 % találkoznak . Arra kéne törekednünk , hogy ezeket az enyves kezű pártmájerokat kitessékeljük a közéletből , újakat ( nem feltétlenül szélsőjobb !) a helyükbe léptetve , - aztán kezdhetjük előlről....

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2010.03.18. 17:17:12

Szart szarért jeligére váltsunk kormányt? Ezek már ne kellenek!

Roxvox 2010.03.18. 18:17:59

Kikérem magamnak, hogy az ilyen Szarházy kommunistabérenc, holokauszthuszárok az én országomat vezessék.

tudi 2010.03.18. 18:54:27

Na fiuk-lányok ahogy közeleg a választás egyre jobbak lesznek a posztok, egyébként szégyen, ha Attis még mindíg Kaya Ibrahimmal van elfoglalva, mikor voltak ezek, azóta ti 100x ha nem 1000x többet ügyeskedtetek el.

Varjúdombi mesék 2010.03.18. 19:44:28

ennél a résznél lefordultam a székről: "A Fidesz tényleg már a Jobbikkal lincselteti a szívbeteg nyugdíjasokat, akik nem bírják a szőlőbányarobotot?!"
Ki ez a zsóóóti?
Honnan tudtok ilyen tájékozottak lenni?Többedmagatok átolvassátok az összes napi újságot(vidéki lapokat is,pl bajai latin szöveges maszopbaki),netes hírforrást(szintén:pl a szeged-bp vonat a délmagyaron)gondolom emellett rádió,tv.
Hogy bírjátok?

Varjúdombi mesék 2010.03.18. 20:00:14

Erről az adócsalósdiról annyit,hogy ha én kiutazom a diploma után szváziföldre vagy burkina fasoba és elfelejtem fizetni a diákhitelem,az elévül egy idő után,számítva arra,hogy onnan nem adnak ki?

arlequin 2010.03.18. 20:09:27

@Varjúdombi mesék: simán bírjuk. a hivatalos munka a géphez köt. ez van. ;-)

Humgor 2010.03.18. 20:40:32

@is:
ÖSSZEGEZZÜK

Ha a gyereked 1-est hoz haza fizikából, akkor rögtön lebaszod a többi gyereket is aki 8 éve "álítólag" 1-est kapott?

Nem, csak a sajátoddal törődsz...mert ő áll bukásra

picur3ka 2010.03.18. 20:53:54

@is:

Elmecc te a picsaba! Tudod ki talalta ki? Kun Bela, meg a marxmegengelsmeg lenins.

picur3ka 2010.03.18. 21:03:08

@Seduxen:

Tisztara, mint a 60-as evekben, csak akkor ugye nem leptek ki, esetleg megakasztottak oket, ha nem tudtak a jo nevsort.

Azt olvastad (HV), hogy Gyurcsany le akart tartoztatni nehany orvost, csak ugy remisztgetesibol, hogy a tobbi jobban fogadja az eu reformot?

Auris 2010.03.18. 22:20:50

@is: Nem a FIDESZ találta ki. 10 éve az egész ország vállalkozói szférája használja a módszert. Pártállástól függetlenül. "Cégfantomizálásnak" hívják.
Módszer: adótartozás - cégeladás külföldinek - vagyon eladás, iratok eltüntetése -apeh beszívta - felszámolás (mi fizetjük) - új cégalapítás - adótartozás - és a ciklus folytatható a végtelenségig....

Varjúdombi mesék 2010.03.19. 09:58:36

Ez a felgyújCSák zsóti ,tényleg egy hatalmas fallikus szimbólum.
Ezt az elhatárolósdit sose fogom megérteni,hogyan képzelik a szoci-áldemokraták:vajon ki kéne állni egy hordóra a Hyde parkban és ,mint a moszlimok megdobálni kővel Sátán oszlopát , vagy megelégednek szimplán állatbőrökbe bújva hamut fejre szórva elzarándokolni a Memento parkhoz.

kovacssteve 2010.03.19. 11:15:15

Szegény Mesterházy-nak elég szánalmasra sikerült ez a szerep. Valahol sajnálom, hisz csak megtették bábunak, valakinek el kellett vállalnia!

süti beállítások módosítása