Skip to content


       Szűrés lista

Adózási tanácsok Tündétől és Pétertől

Mesterházy természetesen még nem mondta el a véleményét arról, hogy a BKV fénymásolóállományát 4 sorban, 20 millió forintért cserébe "felmérő", azóta a cégjegyzékből törölt Optimismo Kft.-nek két szerbiai tulajdonosa van.

Egy gyógyszerészeti egyetemen tanuló lány, aki a DunaTV-nek mondta el, hogy nem ért az egészből semmit, nem is jár Magyarországra.

A másik tulajdonost, Kiralj Arpadot a Híradó találta meg, ő már mondott konkrétumot.


"100 eurót kaptam, tehát ezt azért kaptam, hogy elmentem Pestre, aláírtam, hogy tulajdonosa vagy társtulajdonosa leszek ennek a cégnek - mondta a Híradónak Kiralj Arpad. Az adás-vételt egy óbudai ügyvédi irodában intézték. Az ügyvédnő emlékszik a szerződésre, de nyilatkozni nem akart. Annyit mondott, ő nem látta, hogy valaki pénzt kapott volna. Kiralj Árpád szerint az Optimismo-t ketten képviselték a tárgyaláson. Valószínűleg a két tulajdonos Gy. Tünde és K. Péter."

 

Tehát így megy ez!

És már legalább másodjára. Gyenes Tünde és Kemény Péter nevén volt korábban a Synux Szolgáltató Kft., ami az APEH-nek 3,2 milliárddal tartozik, és 2007 óta Urban Lukac és Milos Zoltan szerbiai lakosok tulajdonában van.

Érik már a harmadik eset is: Gyenes Tünde és Kemény Péter most a Z-Lak Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. tulajdonosai, de a Cégjegyzék szerint az végrehajtás alatt van...

Tünde és Péter adóoptimalizálási tanácsai következnek:

1, alapíts egy céget

 

2, ne fizess adót

3, ahogy melegedik a helyzet, "add el" a céget egy lehetőleg szerbiai lakosnak

4, tejelj az ügyvédnek is

5, nincs más hátra, élvezd az életet

6, kezdd elölről az egészet

.............

Csak azt nem értem, hogy Tündét és Pétert miért nem kínvallatja már az APEH?!

Címkék: abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr921854574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.03.20. 18:39:20

@Roxvox: egy klasszikust idézve: "Ha lecsapoljk a mocsarat, nem kérdezik meg előtte a békákat" Aztán csodálkoznak, ha dörömbölnek a Téli Palota kapuján... ;-)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.20. 18:43:50

Háát érdekes, hogy ezt a két retket még eddig nem találták meg. Nincs ezeknek lakcímük??

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.20. 18:46:24

@Noname Cowboy: ? Az újságírók megtalálták őket, vagy mi?

gudmen 2010.03.20. 18:46:40

remek poszt..minimális terjedelemben maximális tényfeltárás..
nincs mit hozzáfüzni..tisztul a kép ebben az ügyben is..
attilára még várnunk kell, talán április 11.-e után lesz egy kis ideje..

Ronald 2010.03.20. 18:52:00

Ez hülyeség !!! A tulajdonos NEM FELEL a Kft. dolgaiért.

Az ÜGYVEZETŐ A FELELŐS - NEM A TULAJDONOS !

Nem tudtátok?

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.20. 18:53:05

Innen üzenem minden politikusnak:

Miért nem szüntetitek már végre meg a társasági adót?

Lófasz bevétel nincs belőle, de ha nem lenne, az összes számlagyár bedőlne, az ÁFA bevételek meg a duplájára emelkednének.
( A hülye külföldiek meg megindulnának a beruházásokkal)

Ehhez nem kell offshore diploma.....

fokfel 2010.03.20. 18:53:33

@zero: Nem lopás, hanem adócsalás (Btk. 310. §), vagy adóra elkövetett csalás (Btk. 318. §), attól függően, hogy visszaigényelte az adót (csalás), vagy nem fizetett be (adócsalás). A fiktív cégátírás pedig szimplán közokirathamisítás (Btk. 274. §), és lehet még számvitel rendjének megsértése (Btk. 289. §)

Roxvox 2010.03.20. 18:54:27

@Sörömpőőr: Négyévente jönnek, kopogtatnak, a hogylétem felől érdeklődnek, én meg elküldöm őket a picsába - nem szégyellem magam?

Roxvox 2010.03.20. 18:57:27

@Noname Cowboy: Nem csak lakcímük nincs, de még cégük sincs. Mire megkérdeznék őket már el is adták. Egyszerűen nem jön össze, na.

fokfel 2010.03.20. 18:58:36

@anti_troll: Nem igazán értem az összefüggést, ma Magyarországon az adócsalások nagyobbik részét mind esetszámban, és mind elkövetési értékben az általános forgalmi adóra követik el, az adóra elkövetett csalást pedig csak ÁFA-ra és SZJA-ra lehet elkövetni.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.20. 19:01:20

@Roxvox: Na hát ja. Rá kellene kjeresni bejegyzés alatt álló cégeiket :)

2010.03.20. 19:01:25

@Blás Sailor von Wolfhausery: Miért, szerinted egy Demján az micsoda? Egy Várszegi? Egy Gyurcsány? Becsületes kisiparosok? Ugyan már! Ezek igazi burzsoák! Kluboznak az operabálon meg hasonló rendezvényeken, ahol már a belépti jegy is annyi, hogy bérből és fizetésből élő véletlenül se tudja megfizetni... tetves burzsujok! Csányi is az 55 milliárd forintos vagyonával... oszt egy szaros kis parasztgyerek volt, akinek a rendszerváltás előtt kilógott a segge a tapperfarmerből... szerinted becsületes munkával keresett azóta ennyit? Tudod mennyi 55 milliárd? Az öt lottóötös! Vagy ha úgy tetszik: ha csányi mától fogva egy fillért sem keresne, csak felélné a már meglévő vagyonát, akkor kb. NAPI ÖT MILLIÓ FORINTOT költhetne magára! Miközben más meg nem tudja kifizetni a távhőszámláját. Ezek ne lennének burzsoák, és én lennék a hülye? Neked elgurult a gyógyszered! Eridj, bújj bele egy jó kis hájas milliárdos seggbe, ne itt rontsd a levegőt!

2010.03.20. 19:06:06

@Roxvox: Na jó, hát ha kend kuka, akkor ne csodákozzék, ha nem úgy alakulnak a dógok, ahogy szeretné! :-(

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.20. 19:07:50

@Sörömpőőr: Na ja megkérdezném, hogy privatizálta ki Demján a Skálát. Csányi az OTP-t. De ezt nem feszegeti senki!

Roxvox 2010.03.20. 19:14:13

@Sörömpőőr: Honnan tudod a magasságomat? :)

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.03.20. 19:15:17

Há vajon mé nem vallatják?
Mert jó helyre tejelnek...
baszki

manager2008 2010.03.20. 20:02:00

Kapitalizmusban is van olyan állam amelyik eredméynesen deríti fel az adóelkerülést, és az adócsalás. Lásd. USA, Németország, stb.

A magyar ügyeskedők huncutságait kb 6 hónap alatt tisztába lehet tenni, csak picit más módszereket kell alkalmazni.
Csak éppen nem érne el vele sokat sem az állam sem a népe.
Az eredmény hasonló lenne mint egy államosítás, csak éppen az állam kezébe került vagyont nem tudná működtetni eredményesen senki.
De el lehetne adni újra, vagy részvényeket kibocsátva közkézre adni, és kezdődne az egész előlről.

Az a vagyon amelyet nem jó gazda működtet, olyan mint a szocialista állam, kb értéktelen lomtár, értéktelen papírpénz halommal, és egymás között játékpénzel csereberélő lakosságal.

Az OTP-s is lehet hogy sok huncutsággal lett tulajdonos, de elég jól elboldogul vele, ha odaadod az egészet Kolomp** Józsinak akkor jobb lessz?

Ha egy milliárdot szétosztassz a "telepen" akkor három nap múlva a TESCO pénztárában lesz az egész.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.20. 20:22:25

@manager2008:

Ez undorító, falmelléki duma. Ha viszont mégis így van, akkor nagyon sürgősen be is kéne szüntetni a polemizálást jogállamról, meg hasonló csacsiságokról. Majd kirakunk a határon egy cédulát, hogy:
"Tőke és fasizmus jegyesek,
minden külön értesítés helyett"

szamarhegy 2010.03.20. 20:24:54

2010 van és hogy a fenébe nincs összekötve az Apeh, a Rendőrség, a Cégbíróság, a Bíróság-Ügyészség adatbázisa és, hogy-hogy nem mimimum követelmény, hogy állami cégnél befutó cég tulajdonosai adatait is láthassa a pályáztató és fusson egy kört annak okát illetően. Állítólag 10x annyi vállalkozás van, mint Ausztriában, biztos lenne másik korrekt vállalkozó. Ennek a rendezetlenségnek a fenntartása kormányzati felelősség az olaj ügyek óta...

sfi 2010.03.20. 20:25:10

Azért érdemes lett volna megemlékezni a bejegyzésben az ügy kapcsán Kaya Ibrahimról és Josip Totról. Meg arról, hogy "hülyének lenni alkotmányos joga mindenkinek" (ezt ugye a Fidesz-éra alatti Apeh elnök mondotta volt.)

szamarhegy 2010.03.20. 20:31:58

@manager2008: És mi köze ennek az államosításhoz, pont a meglévő állami cégekhez kötődnek, dehogy kell itt még újakat államosítani. Mi kell ahhoz, hogy egy állami/önkormányzati cégnél pályázó cég kapcsán 1 perc alatt lefuttasson pl. a BKV-s egy adatbázis keresést és mondjuk 1 M. feletti több mint féléve esedékes adótartozást lát, akkor rögtön ugorjon a következő vállalkozóra. Jó persze a BKV megbízói oldalon is sáros, ezt egyrészt szigorú büntetésekkel, másrészt minden adatot 24 órán belül az Internetre felrakni, ha más nem majd a konkurencia biztos problémázik.

reKorrekt 2010.03.20. 20:37:32

@Szekuriti Blogger: Tudhatsz valamit, jó ideje tiltólistás volt a vb...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.20. 20:44:42

@szamarhegy:

Hát erről tudnék mondani érdekességeket, hogy nemcsak hogy nincsenek összekötve adatbázis ügyileg, de igazából még csak azt sem tudják melyik mit tart nyilván, és arról sincs fogalmuk, hogy mit kellene nyilvántartani.
Nem beszélve arról, hogy a nyilvántartást vezetők sikítva szaladnak ki a folyosóra, rendszergazdáért ordítozva, mert nem tudják, hogy a wordben hogyan kell új formázott bekezdést szerkeszteni.
Ez még a jobbik eset, de az az általános, hogy ha ott is van valami az adatbázisukban, akkor sem tudják leszedni, hanem autó elmegy a központba a rendszergazdával leszedetni a szerverről 14 képet, 1 word és 3 excell dokumentumot dvd-re amit visszavisz az autó oda ahol használni szeretnék (ott náluk egyszerűen az intraneten, vagy akár neten keeresztül is elérhető, leszedhető). Ez után kiderül, hogy biztonsági okoból nincs dvd-író-olvasó a gépen amin használnák, tehát nem tudják használni a lemezt.
A megoldás, telefonon diktálja le az adatokat a rendszergazda, mondja el mi van a képeken.
Természetesen mindez csak akkor, ha egyáltalán az adat létezik amiért elment az autó, merthogy sok esetben az uniós jogszabályok szerint 2004 óta nincs nyilvántartásban az adott szervnél adat a dologról.
Ilyenkor a megoldás a hasstatisztika készítése blöffelemzéssel.

kuki123 2010.03.20. 20:47:41

Hoppá:

barikad.hu/node/49310

hogy kussolt a média erről

kuki123 2010.03.20. 21:02:44

@zero:
HOPPÁ még egy egy mentelmi jogos:

index.hu/belfold/2010/valasztas/kepviselojelolt_a_sciennet-ugy_gyanusitottja/
a pofám beszakad 1milliárdos adócsaló mentelmi jogot kap és képviselő lehet
ERRE nincsenek szavak

HAJRÁ JOBBIK

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.20. 21:04:27

@volánrulz:

Pedig mekkora szenzáció, atyavilág, mekkora szenzáció!!!! Nem is értem, hogy maradhatott le róla az International Herald Tribune, a Corriere della Sera, meg a The Washington Post.:D

snq 2010.03.20. 21:06:25

helóta gecik kezében van az adóellenőrzés-szakma

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.20. 21:06:50

@volánrulz:

Melyik jobbik? Amelyik rendkívül előzékenyen gyűjtögette a kopogtatókat a sittes Butaházynak?

Kartal (rezervált) 2010.03.20. 21:07:11

@volánrulz: nem tudom minek örülsz, a Jobbik Budaházyt akarja kihozni a börtönből mentelmi joggal... ennyi erővel ugyanilyen disznóság az is.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.20. 21:09:02

@Kartal (mindenbe beleszól):

Nem értesz te ehhez! A Butaházzy az teljessssen más, meraz politikai fogoly.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.20. 21:09:16

@El Topo (Sgt. Elias):
Teljesen igazad van, a Választási időszak számot nem tevő híre a dolog, hogy évek óta halott emberek nevében adnak le ajánlószelvényeket a választáshoz a baloldalon.

Igazából az viszont tűrhetetlen, hogy egy (még csak nem is politikus, csak szóvivő) még mielőtt egy párthoz tartozott, évekkel ezelőtti nyári szabadsága alatt részegen handabandázott. Ez valóban a választási kampány legnagyobb botránya, miként a ballib média nevezte a dolgot :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.20. 21:10:49

@Kartal (mindenbe beleszól):
Tegyük helyre a dolgot, NEM a Jobbik akarja kihozni.
Ők az ellenkezőjét nyilatkozták

soproni1 2010.03.20. 21:13:36

Ha elkapnák a fiam foci edzőjét, hogy nem ad számlát a különóráról , akkor az edzőt, mint csaló vállalkozót megbüntetik, engem meg nem ? Pedig ezáltal kevesebbet kellett fizetnem, tehát nőtt az elkölthető jövedelmem. Érdekes, amikor a nyugdíjasok, közalkalmazottak , állami ellátottak követelik a vállalkozó megbüntetését. Gyurcsánynak egy épeszű gondolata volt a nyolc év alatt, amikor a válság kezdetén javasolta a minimálbér átmeneti eltörlését. Persze a munkavállalói érdekképviselet elutasította. Párszázezer ember utcára is került utána,most meg nem veszünk föl senkit, inkább nem ruházunk be semmit, akkor nem fenyeget a 100 hatóság.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.20. 21:14:09

@Conv:

És? Most ez nem a sajtóból derült ki? Most akkor a barikátok sajtó, vagy nem sajtó?
Egyébként meg a munkáspárt küzdelme a kopogtatócédulákért olyasmi, mint amikor egy félig halott, nagyon rákos, teljesen kopasz ember megküzd egy fésüért.
Hát, egy párt szóvivője az már majdnem politikus, ugye, de nem is ez volt a baj vele.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.20. 21:17:04

@Conv:

Ahogy mondod, gecau! A jobbik abszolúte nem akarta kihozni Gyurkát! Ők csak üldögéltek a parkban, etetgették a madarakat, meg puszit dobáltak az idős nagyiknak, és HOPP, egyszercsak valaki odavitt nekik huszonharmincezer kopogtatócédulát Butaházy részére.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.20. 21:31:02

@El Topo (Sgt. Elias):

Szerintem , ha nem érted a leírtak mondanivalóját ne válaszolj rá.

Egyrészt nem látszana olyan nyilvánvalóan, hogy egy ostoba Troll vagy, másrészt megkímélnéd a a netet a szemeteléstől.

Én elhiszem, hogy Te egy rettentően okos ember vagy a saját köreidben, de hidd el, a neten akadnak emberek iq60 felett is, ez a közeg pedig már nem a Te pályád, itt átlátszó az, hogy mennyire sekélyes az értelem és logikai készség amivel bírsz, nem sok ember nem veszi le, hogy a választ kerülöd. Buta vagy Te ahhoz, hogy terelj és véleményt nyilváníts.
Igaz a vélemény olyan mint a segg, mindenkinek van, és el nem vitatható senkitől. A baj, hogy Te a seggedet használod szűrőnek a véleményedhez.
Tudom, nem hánytorgathatom fel senkinek a fogyatékosságait, mert az jellemtelenség lenne, éppen ezért nem is veszem tőled zokon, hogy a szád és az ánuszod analóg, vélhetően akár azonos közvetítő közeg.
Csak arra kérlek, csupán azért hogy szaga legyen a szobának ne zajongj, értsd meg nem feltétlenül kell "kommunikálnod", hogy észrevegyenek. Ülj szépen a sarokban, játssz a vasaiddal és maradj annál a szép szokásnál, hogy csak akkor ereszted ki a levegőt hangosan, ha azzal hasznot hajtasz.

Röviden, hogy értsd: Seggfej vagy

szamarhegy 2010.03.20. 21:32:37

@Conv: Igen, sajnos én is ilyen infókat hallottam, bár a 'technikai' részletek hallatán azért felment a vérnyomásom.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.20. 21:33:37

@Conv:

Ezért képes voltál ennyit gépelni? Ez igen! Tudtam, hogy szeretsz még, te kis hamis!

arlequin 2010.03.20. 21:36:00

@El Topo (Sgt. Elias):
"Ők csak üldögéltek a parkban, etetgették a madarakat, meg puszit dobáltak az idős nagyiknak"
héhó! ez nem te voltál? a dzsobbikosok éjjel-nappal az erőt gyakorolják, amivel győzhetnek a sötétség hatalmai felett. hogy te mennyire alultájékozott vagyol. rettenet. olvassál több nyájmosdatót!

arlequin 2010.03.20. 21:39:20

szegény tünci meg petya. hogy feledkezhettek ennyire magántémába?!

Netuddki. 2010.03.20. 21:49:20

Jól ki van ez találva! Ez van amikor a maffia beszivárog az államigazgatásba. Mi a módszer?

1. Jó magas adókat kivetni. Lehetőleg akkorát, hogy a jónép nagy része ha be akarná fizetni, akkor jó nagy gazdasági hátrányba kerüljön.
2. Persze aki a tűzhöz közel van az amúgy sem fizeti be, ezért olcsóbban el tudja vállalni ugyanazt a munkát, vagy csak nagyobbat kaszálhat, mint a nem bennfentesek.
3. Mivel qrva nagy az adó, ezért mindenki megpróbál adót csalni, aztán retteg nehogy megbüntessék. Ergo kuss van.
4. Ami adó befolyik azért még így sem kevés, így szabadon lehet dézsmálni, mert kuss van.
5. Az embereket egymásnak uszítják ideológiai alapon, nehogy összefogjanak az igazságtalan rendszer ellen. Megvan a cirkusz is. Csak a kenyér meg a bor hiányzik hozzá. (Azaz ez mégis talán megvan, sok is az alkesz)

Kihagyótam valamit?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.20. 22:11:30

@Avatar:

Gratulálok, tied lett az első "kayaibrahimezüsthajó"-komment!
Úgyis majdnem elfelejtettük már őket.....

nemecsekerno_007 2010.03.20. 22:15:08

@kovi1970:

szépen összefoglaltad. :( Nyílván nem véletlen, hogy a rendszerváltás-nak nevezett aktust nem igazán tárhatják fel a történészek. Kíváncsi lennék az akkori titkosszolgálat hogyan vett ebben az egészben részt. Utána az olajügyek és a többi. Ezért szomorú az amikor azt mondják, minek foglalkozunk az ügynökmúlttal amikor elég probléma van most is. Csak azt nem értik, hogy az ok és a reflex amiért a kádári titkosszolgálat ügyei titkosak, az ugyanaz amiért az olajügyek vagy a BKV szerződések. Civil kussol és helyén marad. Egyszerű, de hatékony módszer. :(
Vér gáz ami itt folyik és a többség csak komcsi, náci lámpavas szinten érzékeli. :(

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.20. 22:16:37

@Noname Cowboy:

Sajnos nem tudok olyan adatbázist, ahol tulajnév/tag alapján lehetne céget keresni, pedig lehet, hogy Tündének és Péternek még van/volt 1-2 :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.20. 22:21:29

@szamarhegy:

"2010 van és hogy a fenébe nincs összekötve az Apeh, a Rendőrség, a Cégbíróság, a Bíróság-Ügyészség adatbázisa "

Ez egy óriási rejtély nekem is....mennyivel egyszerűbb és átláthatóbb lenne úgy.

Aki adót csal, pláne milliárdos tételben, azt
1, csukják le
2, ne alapíthasson másikat

Kartal (rezervált) 2010.03.20. 22:21:31

@kovi1970: nem véletlenül mondják, hogy a kábszer- és adótörvény azért van, hogy bárkit bármikor bevihessenek.

@Conv: köszi! :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.20. 22:22:29

@Conv:

Ezt ugye csak most találtad ki? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.20. 22:24:23

@laspalmas:

nem nem, ez vérkomoly. elképzelni sem tudod milyen szinten

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.20. 22:29:16

Na most lett elegem.

Szépen kérek mindenkit, hogy ne a mi postjainkat offolja szét a pártpropagandájával.
Engem nem érdekel, hogy ki kire és miért szavaz, és minő fantasssssztikuss dolgot csinált már megint a drága Jobbik.

Magyarán: az ilyen offkommenteket kitörlöm a francba, mert unalmasak

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.20. 22:40:20

@laspalmas: Nem unalmasak, csak egy bizonyos párt fölénye itt is. Na de ez a jobbik eset még :), az viszont unalmas, hogy erről a nyilvánvaló igazságról megy a vita, meg hogy két ember csetnek használja a komment-teret. Nem lehetne létrehozni egy Anyázó topikot külön erre? Máshol is van.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.20. 22:41:08

@Szekuriti Blogger: ehh, akartam mondani egy bizonyos párt fölénye egyértelmű itt is.

arlequin 2010.03.20. 23:05:46

@Szekuriti Blogger: magyarázkodunk, magyarázkodunk?
mi, egyszemélyesen, az összes pártot utáljuk, mert pártoskodnak a kis aljasok és mert természetük a megosztás.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.20. 23:28:25

@Sörömpőőr: Nem az a kérdés, burzsujok-e vagy nem.
Csak az eredeti tőkefelhalmozás korában kicsit másképp festett a jogrendszer. Manapság még a meglevő eszközökkel is ki lehetne szűrni a nagy lopósgeciket, és csak az maradna a felszínen, aki legalább ügyesen csinálja, és nem pofátlanul. Csak ugye itt már annyira beették magukat ezek a rohadékok, hogy a törvényeket se lehet miattuk betartatni...Pedig ha be lehetne, mennének követ törni...

Bougheau Tschichka 2010.03.21. 00:31:28

Ha pedig minden kötél szakad, bedől a bolt és elvisz a yard, jelöltetni kell magadat Képviselőnek és ha megvan a szükséges (értsd: nem tisztességesen megszerzett) jelölő aláírás, mivel a befektetők/ügyfelek féltik a pénzüket az Államtól, simán kihoznak idő előtt

Ebben semmi politika, fiktív, miután olvastam a szájennetes szabadulásának valószínűsíthető módjáról.

jozicsenko 2010.03.21. 01:33:03

hi!
off: www.mr1-kossuth.hu/hirek/itthon/osszefogtak-a-del-dunantuli-volan-szakszervezetek.html

az elvtársak utolsó vicce? kiszerveznék a volánokat: a csókos vezető elvtársak megmaradnak, a pénz megmarad, de spórolnak a sofőrök fizetésén, az állomásokon, a szervizen...

(emlékeztek, hogy kinai buszokat engedtek magyar utakra, de a tengely 10 centivel volt rövidebb a kerekek szélességénél? ha meghal valaki, a sofőr lesz a hibás vagy a sofőr?)

bean 2010.03.21. 04:51:24

Tenyleg, amint a batyam ket fityinggel tartozik az APEH-nek azonnal inkasszo (akkor is ha kozben az APEH neki tartozik par millioval csak meg nem sikerult atvezetni, megtortent nemegyszer). Hogy lehet tehat milliardokkal tartozni keremszepen?

kisqtya33 2010.03.21. 07:13:13

@bean: nagyon egyszerűen: van a céges bankszámla amit inkasszózhat az APEH, a számlára amit benyújtasz a tisztelt vevőnek, meg másik bankszámlaszámot írsz... a kutya nem fogja megnézni hogy mi az a bankszámlaszám... persze a legelső apeh-ellenőrzéskor kiderül, de akkorra el lehet adni a céget.... ez a legegyszerűbb trükk de még van jópár...

Yo Sar Ian (törölt) · http://faking.blog.hu/ 2010.03.21. 07:26:48

Yo!

Kimennék hozzájuk Merdzsóval Belgrádba
bézbólütővel a kurva annyába
dalolná rögtön, ki volt az a geci
aki a cégeket átpasszolta neki.

Mer' ök csak strómanok, kishalak, sameszok,
Itthon a faszukat rázzák a nagyok.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.21. 07:38:20

@Sörömpőőr: Persze éljen Rákosi éljen a párt!Mi Sörömpbolond?Minek kellet rendszerváltás dejóvót,akkor aki ugataott bedarálták a dunába!Deszépvót!Sörömpanyu könyvtároskodott ott ahol már akkor is elég lett volna fele annyi könyvtáros,sörömpapu meg hazahozhatta a fél gyárat!Deszépvót!Dejóvót! Te gyökér te jöttél ide beugatni ,hogy az a bajuk az embereknek ,hogy nem fénymásolópari szakik ,miközben itt sima csalók nyertek az ügyön.:-) ,aztán vagdalkozol itt össze-vissza szép gulyáskommunizmustól a gonosz tőkésekig...nem tökéletes a demokraitkus berendezkedés de a legnagyobb illúzió ,hogy szabad vagy ez ha tetszik a komcsi agyadnak ha nem :-) .

Host 2010.03.21. 07:41:08

Öreg vagyok vagy csak jobb a memóriám mint az eddig hozzászólóknak ill a blog írójának? Úgy vélitek ezt most lett kitalálva? Kaja Ibrahim és Josip Tot neve nem ismerős? A Fidesz "közeli vállalkozások" fogalma is új? Nincs itt sok változás, nem is lesz ...

klacus 2010.03.21. 08:31:33

@laspalmas: ÖÖ tesóm haverja volt nyári munkán az apehnél.

A második emeleten rögzített adatokat, kiszarta a leporelló, azt fel kellett vinni a negyedikre, ahol újra rögzítették. Az Ő dolga az adatmozgatás volt. 10 kg papír cibálása két emelet között, naponta sokszor. Egész jól kicombosodott, a rögzítés után a papírt le az iratmegsemmisítőbe.

Szóval ezért kerül ez ennyibe. .

klacus 2010.03.21. 08:37:37

@kisqtya33: Nagy tévedésben vagy. A banknál megnyitott vállalkozói számla lejelentésre kerül. Ha pedig privát számlára utal a vevőd, akkor az első könyvvizsgálat kidobja, hogy a számlaszám, nem gazdasági célú.

Az Apeh egyébként olyan mint egy Tigris Tank. Lassú, nehéz és körülményes azonban bármivel lősz minden lövedéked lepattan, de ha Ő tüzel...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.21. 08:45:29

@laspalmas: Erre vonatkozólag volt néhány hete a Naplóban megkérdeztek egy illetékest, hogy ha az illető már pl 8. céget alapítja és lép le a pénzel azt nem lehet megakadályozni? Erre a manus, hogy hát nem ezek után sem feltételzhetik, hogy csalni akar. Ezen beszartam. Mondjuk a riportert is úgy kellett összelapátolni . :)

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.03.21. 08:50:04

az a vicces hogy egyszer a könyvelőm elcseszte a negyedéves bevallásom és az egyik rovatba rossz számot írt be.
Onnét vettem észre hogy valami gáz van hogy inkasszó volt a bankszámlámon.
Hétfő reggel remegő térdekkel bemegyek az Apehba hogy megkérdezzem mi ez az egész.
Az ügyfélszolgálatos kiscsaj ránézett az adatokra és egyből kiszúrta hogy ja magának elcseszték a bevallását mivel elég egyértelmű volt hogy az a szám ott hülyeség.
Kérdezem a csajt hogy mégis miért nem írtak egy levelet hogy helló itt valami nem stimmel.
Erre mondja a kiscsaj már nem kötelezi őket a törvény ilyenekre csak küldik az inkasszót.
Mondom erre fasza, ha legkölezebb szerelmi bánata lesz a kiscsajnak és tévedésből 100000 milliárdot ír be a bevallásba azt onnét tudom majd meg amikor elvisznek a rendőrök?

A fenti történet fényében tulajdonképpen ettől nem kell félnem.
Ha 1- 800 000 között van valami akkor azt keményen behajtják rajtad ha kell ha nem.
E fölött már nem biztos...

2010.03.21. 08:58:26

@ColT: Szerintem meg ez tök mindegy. Ha a lutrin húznák ki, hogy kibnől legyen burzsuj, kiből kizsákmnyolt, és kiből munkanélküli, aki a gyár kapuját veri, akkor is igazságtalan lenne a rendszer, akkor is több lenne a vesztese, mint a nyertese. Hogy ki és mi módon jut eszeveszett vagyonokhoz, az nem több, mint formai kérdés. A szocializmusban állami kezelésbe vontak minden gazdagságot, logikusan következik, hogy csak az államtól lehet ellopni ezeket, és ki másnak lenne erre alkalma, mint a hivatalnokoknak. (Akiket egyébként ti választottatok meg.) Essentia capitalismo. Akinek ez nem tetszik, annak nem a maszop nem tetszik, hanem az egész kapitalizmus nem tetszik. Nem véletlen, hogy a Jobbik programjának kiindulási alapja a vadiúj alkotmány, ők nem kapitalista alapon kívánják folytatni. Hogy egészen pontosan mire gondolnak a "szentkorona tan" alatt, az nekem nem egészen tiszta, lehet, hogy rojalisták? Nem tudom. Attól tartok, nem is egyhamar fogom megtudni, mert azért 2/3-juk még sokáig nem lesz, hogy az alkotmányt átírhassák. Pedig nagyon ráférne egy kis gatyába rázás.

@Noname Cowboy: Talán majd a Jobbik megkérdezi... ovi biztos, hogy nem, hiszen ő is ugyanazt a nótát fújja, csak egy iciri-picirit több hazaszeretettel, mint a maszop. De ez nála mindössze annyiban nyilvánul meg, hogy nem a strabaggal meg a multinacionális kalandorokkal akarja kizsákmányoltatni a magyar dolgozók tömegeit, hanem a vegyépszerrel meg a demján-várszegi féle magyar burzsoákkal. Akik még rohadtabbak, mint a multinácik, akinél azért legalább adminisztratíve rendben vannak a dolgok (bejelentett munkaviszony, üzemi tanács stb) míg a magyarok a legpofátlanabb gecik. (Tisztelet a kevés kivételnek, mint NCT, Kürt, Pintér Művek stb.)

@manager2008: Vazze, ezt az állam rossz gazda dumát Kuncze sem mondhatta volna szebben nálad! Én azért, ha megengeded, azon a párton vagyok, hogy vegyük csak vissza az OTP-t Csányitól, ettől ő még maradhat vezérigazgató tótum-faktum, és működtetheti tovább ugyanazt ugyanolyan jól olyan fizetésért, ami a személyes szükségleteit bőségesen fedezi, de a PROFIT az ne az ő bankszámláján gyűljön értelmetlenül és kihasználatlanul, hanem arról az országgyűlés rendelkezhessen, építsenek belőle lakásokat, középületeket, fundáljanak új gyárakat, vagy fogadjanak ügyes külkereskedőket, akik a meglévők termékeit szerte a világon eladják, úgy, mint ahogy a kínaiak is ezt teszik. Csányi meg üldögéljen babzsákon, ne pénzeszsákon!

@Blás Sailor von Wolfhausery: Azért Rákosi bizony rendet tartott, miniszterekért, régi barátokért is egy-kettőre elment a csengőfrászlimuzin, ha nagyon elszemtelenedtek. Ez a mai világból nagyon hiányzik! Itt kéz kezet mos, protekcionizmus, nepotizmus, korrupció jellemzi az államigazgatást, nem úgy, mint a Rákosi érában, ahol ugyan volt egy Rákosi, akinek talán egy kicsit többet lehetett, mint a többinek (bár ez a kicsit több ez kimerült egy budai villában meg egy páncélautóban, ma már bármelyik középvállalkozó körberöhögné az életszínvonalát), de aztán ezen túlmenően a többinek coki volt, ha valamivel próbálkoztak, a 3/3-as titkárnő, portás, alosztályvezető már küldte is a jelentést, oszt este az ágyában feküdt, de reggel már a recski kőfejtőben ébredt az illető. :) Ezt kellene most is, amíg ez nincs, amíg következmények nélküli ország vagyunk, addig nem fog megváltozni semmi. Nagyon erős jellemnek kell lennie valakinek ahhoz, hogy helyzetbe kerülve ne éljen vissza a felkínált lehetőségekkel. Ezerből ha egy embernek van ilyen sziklaszilárd moralitása, a többi esendő. Ezért kell rendszerszinten kiküszöbölni az ilyen hibákat!

Annimals 2010.03.21. 08:59:50

Emberek ezekre most derült fény ??? Ne röhögtessenek mááá eztet csinálják 20 éve !!!!!!!
A birka nép meg csak tűri,tűri, tűri, tűri, de meddig legyen már ébresztőőőőőőő!!!

Lone Wolf 2010.03.21. 09:03:47

@Sörömpőőr:

-"Azért Rákosi bizony rendet tartott, miniszterekért, régi barátokért is egy-kettőre elment a csengőfrászlimuzin, ha nagyon elszemtelenedtek."

Bazdki! Te olyan hülye vagy hogy az már NEKEM fáj.

De persze semmi gond! Imádkozz csak Rákosi elvtárs szentképe képe alatt minden este! Ő majd megsegít. Észt is adni fog.

klacus 2010.03.21. 09:06:41

@Sörömpőőr: Hát tudod azért Én nem csipázom, ezt a Rákosi érás ömlengésedet. Az Én családomtól mindent elvettek, csak azért mert bökte a szemét valakinek, hogy értenek a földhöz, meg az állatokhoz.

Egyszóval szerintem azt kellene a Dunába lövetni aki újra ezt akarja. (Pl 56 vidéken teljesen mást jelentett ,más motivációi voltak mint Pöstön...)

A Demokráciában az a szép, hogy bárkinek van joga a bármelyik közterületen aludnia., de mivel ami nem tilos azt lehet alapon, joga van milliárdokat lopnia. Ez régen sem ment máshogy, csak akkor a párt intézménye alatt loptak, most pedig azok a májerek, akik ezt kihasználták, és átmentették.

Visszamenőleges igazságtétel, a jelenlegi államrendszerben elképzelhetetlen. A vérrontás errefelé meg dívik.

Azt szokták mondani, hogy ez volt itt a legvidámabb barakk. Ami azt illeti elég kemény kiképzőtábor lett belőle.

klacus 2010.03.21. 09:07:57

@klacus: Visszamenőleges igazságtétel, a jelenlegi államrendszerben elképzelhetetlen. A vérrontás errefelé meg NEM dívik.

Lone Wolf 2010.03.21. 09:12:37

@klacus:

Szép az avatárod. :) Osz't mire elég egy c64 memóriája? szerinted felfér rá sörömpőőr agya? Szerintem még hely is marad.

reKorrekt 2010.03.21. 09:22:00

Na most, fentiek fényében egészen új megvilágítást nyer az mszp kampányfüzetecskéjének alábbi pontja:
"OV kormányzása idején 52x annyi időbe telt egy vállalkozás alapítása, mint napjainkban"

reKorrekt 2010.03.21. 09:24:28

@Lone Wolf: Szerintem az a készenléti 64k szdsz szavazó akar lenni :)

klacus 2010.03.21. 09:25:59

@Lone Wolf: Hát egy üres string nem foglal sok helyet... elég az.

klacus 2010.03.21. 09:27:06

@reKorrekt: Oda egy C16 is elég lenne...

Lone Wolf 2010.03.21. 09:51:19

@reKorrekt: @klacus:

YEP! Simán elférne Mellette még az ELITE is, és fel sem tűnne szegény c64-nek hogy itt bezony, multitasking vanik. :D

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.03.21. 10:04:52

@fokfel:
Hát ez a baj, hogy senki sem érti!

Az ÁFA csalások nagy részét azért követik el, hogy csökkentsék a társasági adó alapját!

Ha nem lenne társasági adó, az ÁFA bevétel egyből megugrana.

sfi 2010.03.21. 10:12:13

@laspalmas: Ne gratulálj, főleg nem neki! (Asszem én voltam az első.) Neked illett volna megemlékezni nem több, mint egyetlen mondatban erről a párhuzamról.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.21. 10:15:41

@klacus:

Jézusom, ez viccnek is rossz.....
Kéne csinálni rejtett kamerás felvételeket xD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.21. 10:21:45

@sfi:

És a maszop miért nem emlékezik meg a párhuzamról?
Mindig csak a Kaya meg a Josip, a friss ügyekről meg kussolnak, mint állat.

klacus 2010.03.21. 10:28:44

@anti_troll: Nagyon igaz. Szerinted miért vitték le a cégalapítás költségeit?

Egy Kft Áfa mentes maradhat, ha nem kereskedik, hanem szolgáltat, de az 5 millió éves bevételt nem éri el. Fognak egy csomó strómant és a nevükre létrehozzák a kft-t. Ezek a cégek valamilyen rejtélyes okból kifolyólag mindig csak 4,95 millió forint forgalmat csinálnak. Ez miatt nem kell Áfa körbe lépnie.
Ezen cég által adott számla teljes egészében leírható, nem kell baszakodni az áfá-val.
A forgalom kicsi, a tulaj XY, általában főállással rendelkező egyed, és a Kft-ből minimális tiszteletdíjat kap.
Az eredeti tulaj ezen a cégen keresztül kiveszi a lét, és mindenféle okkult számlával költséget generál a kis cégben. Ezt nyomatja pár évig, jellemzően amíg a papíron beruházott eszközök értékcsökkenése le nem megy, majd elegánsan megszünteti a céget. Ha jól ügyeskedik akkor az eredeti cégből kivett 5 milla jelentős részét kiveszi, költség gyanánt. Üzemanyag, amortizáció, telephely...stb

Minthogy megfizetné a társasági adó, a személyi jövedelem adót, járulékot stb. ehhez képest a költségek mondjuk 10-15 %-ak.

Mivel a cég pici ezért nem üti meg az ingerküszöböt, de mivel van neki mondjuk 5-10 db, ezért éves szinten 40-50 millát kivesz úgy, hogy az APEH-nak nem éri meg utána túrnia, és ha turkál is max 1 bukik be, a teljes láncon nem fog végigmenni.

Tipikus példa a panel lakás 3-ik emeletén bejegyzett 250 db kft. Szóval ott már azért gyanakodni kellene....

Azért ehhez is ki kell azt a pénzt termelni, amiből elcsalja a lét. A nagy állami lopások azért nem tudnak így működni, mivel ez a modell nem alkalmas egyszerre nagy összegű lé eltüntetésére.

A dolog egyébként teljesen törvényes, amíg be nem bizonyítják a háttérben történt pénzmozgást. Ezt egyébként asszem pénzmosásnak hívják...

klacus 2010.03.21. 10:34:38

Jah majd el felejtem Az adótanácsadó cégek All-In-one -ban lebonyolítják az ügyet. Szóval ott, meg az ügyfélkörben kellene szétnézni egy kicsit, de hát szándék az nem lesz, amíg a hatalom birtokosai is ebből élnek.

Nincs más hátra, mint úgy tenni ahogy ők, elvégre a követendő példát mindig a nagyjaink szolgáltatják...

sfi 2010.03.21. 10:42:22

@laspalmas: Nekem, vagy Neked mi közünk a maszophoz? Nem kéne lemenni politikusi kutyába lemenni, hogy mutogatunk arra, hogy másik miért vagy miért nem. A Kaya Ibrahim és Josip Tot ügy volt az első ilyen - napvilágra került - ügy, ráadásul jogi következmény nélkül maradt. Neked kellett volna erről megemlékezni a bejegyzésben.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.03.21. 10:48:14

Én egyáltalán nem sajnálnám ha megszünne a barátok közt meg a másik debil műsot,a jóban rosszban,mert az ott lévők,nagy jóindulattal színésznek nevezett tagok,egytől egyig politikusfattyak,politikusok felmenői,barát,koma és bratyi.Továbbá mindkét csatorna nyilvánvalóan tejel valamelyik tetves pártnak igen keményen.
Mégtovább menve érdekelne hogy a Kertész Gézának mi a k anyjából tellt akkora esküvőre,ami annyiba került mint az operabál?Ha valaki tudja akkor árulja el mert kíváncsi természetű vagyok.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.21. 10:57:20

@sfi:

Az egy dolog, hogy 2001-ben ejtették az ügyet, de hogy 2003-ban is, a Nagy Bosszúhadjárat idején is, abból mire következtetsz?

De találtam valamit ezzel kapcsolatban, ami igencsak aktuális, nem tudom a nyanya emlékszik-e rá.

"Az MSZP azt várja, hogy "a jövőben senki ne állítson akadályt az elé, hogy politikai kapcsolataiktól függetlenül bíróság elé kerüljenek azok, akik a közpénzek eltüntetésével gyanúsíthatók" - fogalmaz Lendvai Ildikó."

sfi 2010.03.21. 11:12:33

@laspalmas: "Az egy dolog, hogy 2001-ben ejtették az ügyet, de hogy 2003-ban is, a Nagy Bosszúhadjárat idején is, abból mire következtetsz?"

Arra, hogy sokakon volt/van/lesz vastagbőr. Azaz a vastagbőr pártsemleges viselet. (Egyébként emlékeim szerint addigra elévültnek minősítették, így nem folytattak vizsgálatot.)
Nem is értem, mire akarsz kilyukadni. Ha a jogerős ítélet a megtörténtek egyetlen bizonyítéka, akkor ezzel a poszttal is még jócskán kellett volna várni.

Megint az MSZP a téma. Nem érdekel Lendvai Ildikó. A kérdésem továbbra is az: Te - nem az MSZP, a Fidesz, a Jobbik, az SZDSZ, a tudomisén kicsoda - miért nem emlékeztél meg róla, ha egyébként láthatóan Te is láttad a párhuzamot, hisz azt írtad: "már vártad" ki kezdi el. Neked kellett volna elkezdeni egyetlen mondatnyi emlékeztetővel és legalább az elfogulatlanság látszatát megőrizted volna.

greybull 2010.03.21. 11:22:53

De josziptotozni, meg kayaibrahimozni azt tudnak még 8 év után is. Ezen a két ügyön - ha egyáltalán ügyek voltak - csámcsognak 8 éve! Nekik meg nem 2 ügyük volt, van, hanem százezerszámra, rohadjon meg minden mocsok szoci - nekem a szocik nem honfitársaim, nem magyarok és nem is emberek. Ennyi.

sfi 2010.03.21. 12:06:54

@greybull: "Ezen a két ügyön - ha egyáltalán ügyek voltak - csámcsognak 8 éve!"

Kettő? Gondolom, Te is csak tegnap óta foglalkozol politikával. Betöltötted már a 18. életévet?

2010.03.21. 12:45:27

@klacus: Az én szememet meg pont az böki, hogy a tőkés burzsoák megkopasztják a becsületes parasztokat, de még csak nem is a nagykalapba megy, hanem elfényűzik, lesz belőle audi, meg horvátországi nyaraló, meg budai palota, a libásgazdák meg csendben felkötik magukat. Az ilyen gyalázatosok ellen igenis Rákosi módszereivel kell fellépni! Jó utat nekik Recskre, ott majd megtanulhatják, milyen a MUNKA és milyen a NÉLKÜLÖZÉS. Mennyenek a picsába!

klacus 2010.03.21. 15:35:05

@Sörömpőőr: "e még csak nem is a nagykalapba megy, hanem elfényűzik, lesz belőle audi, meg horvátországi nyaraló, meg budai palota"

háát:
OTP, Postabank, Motim, Vértesi erőmű, Wallis, Máv Info Kft, Telekom. Videoton, Richter, Égis, Béres, Mavir félig szóval azért vannak cégek is.
nem ide sorolva a félpénzért kijátszott - átjátszott pénzeket: csak a klasszikusok..
Csepel Művek, Ózd, Dunai Vasmű, Ganz, Láng Gépgyár,...sorolhatnám

Ha lenne szándék, ismétlem, hogy HA LENNE, akkor lehetne rendet rakni. De nincs és nem is lesz soha. Lévén a szabályokat azok írják, akik elkótyavetyélték az országot. Hiába jön egy félnótás árpád sávosba burkolózva, lejátsszák erről a pályáról fél perc alatt. Egyébként is jobb gazdag politikusnak lenni, mint becsületes hullának. A számonkérés és az igazi új irány hajója elment 20 éve. Kár ezen keseregni.

2010.03.21. 16:02:47

@klacus: Hát igen, a szándék hiányzik. Van azonban egy másik tényező is: az éhség. Vidéken kurva nagy a nyomor, még a fehérek körében is, nem beszélve a cigányokról. Mára már mindenki felélte a tartalékait, sokan eladósodtak, és azt is felélték. Hozzá jött egy válság, munkanélküliség, kilakoltatások... nagyon inog már a bili, ha nem lesz radikális változás, biztos vagyok benne, hogy simán ki is fog borulni, és akkor jajj lesz a politikusoknak és burzsoáknak. És a kutya se fog csaholni utánuk. Úgy járnak, mint Caucescu és a klikkje, vagy II. Miklós, vagy XVI. Lajos.

greybull 2010.03.21. 16:49:39

@sfi: Már néhányszor betöltöttem. Hallgatom a többi "ügyet". De ügyet - mondom: ÜGYET - mondjál, ne Orbánszőlőbányát!

greybull 2010.03.21. 16:51:31

@klacus: igen, így van. Ha én tartozom százezer forinttal, akkor én aggódom, hogy meg tudom-e adni? De ha százmillióval tartozom, akkor a hitelezőm aggódik, hogy megkapja-e a pénzét?

lüke 2010.03.22. 12:43:51

le vagytok maradva
ez tíz éve megy már....................

süti beállítások módosítása