Skip to content


       Szűrés lista

Bruck Gabi és a finom, tápláló fővárosi csecs

Antall Attila szombati interjújában szót ejtett a Sawyer-Miller Group nevű PR-cégről.


Hasonló módon ajánlotta Demszky a BKV-nak a Sawyer-Miller Group nevű PR-céget, amely a főpolgármester kampányát is bonyolította. "Ők majd megoldják a BKV kommunikációs gondjait" - mondta állítólag Demszky Antalnak.


Demszky gyorsan, még aznap, vagyis szombaton reagált:


"Nem a Sawyer Miller Group, hanem annak vezetője dolgozott a 16 és 12 évvel ezelőtti kampányomban, később elváltunk egymástól, az előző két kampányomban már nem vett részt. A 4-es metró tájékoztatási feladatait nyílt közbeszerzési pályázaton nyerték a legolcsóbb ajánlattal, jóval Antal Attila ideje előtt. Antal Attilának annyit mondtam velük kapcsolatban, hogy elégedett vagyok a munkájukkal, de a BKV kommunikációs tevékenységéről ezt már nem tudom elmondani. Nem kértem, hogy ők vegyék át a BKV kommunikációját, és ez nem is történt meg."

(fotó: udomongya blog)



http://www.origo.hu/i/0806/20080605sawyermil15.jpgBruck Gábor, a Sawyer-Miller Group nevű PR-cég vezetője másnap, vasárnap nyilatkozott, szerinte Antal hamisan állította azt a szombati Magyar Nemzetnek adott interjúban, hogy Demszky Gábor főpolgármester nyomására több megbízást kaptak. Bruck azt mondta: egyetlen szerződést sem kötött a BKV-val Antal Attila vezérigazgatósága alatt. A kommunikációs szakember hozzátette: Demszky Gábornak az 1990-es években, 12 évvel ezelőtt volt a kampányfőnöke. "2000 óta lényegében nem dolgozom fővárosi cégeknek, és szándékosan".

Bruck, Bruck, Bruck ... ejnye!


Székelyné Pásztor Erzsébet, a BKV kommunikációs igazgatója már vasárnap este cáfolta Bruckot, mivel mégis Antal Attila vezetése idején kötött szerződést a BKV a Sawyer-Miller Group nevű céggel kommunikációs tanácsadásra.
"A BKV 2008. április 1-én kötött szerződést a Sawyer Miller Grouppal, ez egy kommunikációs tanácsadói szerződés, ami havi 900 ezer forintról szólt, féléves időtartamra, és a szerződést Balogh Zsolt írta alá."
 
Bruck Gábor fővárosi karrierje már jóval korábban indult.

Bruck Gábor Demszky 1994-es és 1998-as főpolgármesteri kampányában személyesen  vett részt tanácsadóként, mint ahogy Demszky pártelnöki ideje alatt a legszűkebb SZDSZ-es konzultatív csapatnak is a tagja volt. Később Medgyessy Péter tanácsadói testületében dolgozott. A Sawyer Miller évekkel ezelőtt tulajdont szerzett a Marketing Centrum piackutató cégben, amelynek igazgatójává Nyáry Krisztiánt, Demszky Gábor volt sajtófőnökét választották. Nyáry magában a Sawyerben is vezető beosztásban tevékenykedett, ám azóta visszakerült a Városházára, jelenleg is kommunikációs igazgató a Főpolgármesteri Hivatalban.

A Sawyer Miller - micsoda meglepetés - 1998 és 2000 között tizennyolc megbízást kapott a fővárosi önkormányzattól, illetve a főváros társaságaitól, a fővárossal kapcsolatban álló cégektől több mint bruttó 108 millió forint értékben. Ezenkívül megnyerték 1998-ban a négyes metró kommunikációját is - 92 millió forintért.
 
"2000 óta lényegében nem dolgozom fővárosi cégeknek, és szándékosan" - nyilatkozta eme szent ember, vagyis Bruck.

Nos, ennek ellenére a Sawyer-Miller Group honlapján a munkáik között szerepel a Bartók Béla út felújítása során folytatott PR kampányuk. A Bartók Béla út felújítása 2002-ben történt ...

Sawyer-Miller Group partnerei többek között az Állami autópálya Kezelő KHT, Állami Vagyonügynökség, BKV Zrt, DBR Metró Projekt Igazgatóság, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft., Eurometró Kft., Fővárosi Csatornázási Művek Zrt., Fővárosi Gázművek Zrt., Fővárosi Vízművek Zrt., Miniszterelnöki Hivatal, Strabag Építő Kft. ...

Mennyire tipikus karrier a honi liberális üzletemberek között. Két pofazacskóval hánynak az államra, az állam rossz gazda, az állam gonosz gazda, phej, mocskos állam, csakaprivatizáció, de mindegyik az állami/önkormányzati csecst szívva gazdagodott, erősödött meg. Vagyis a mi pénzünkön. Az állammal mégiscsak jó dolog üzletelni?

Szóval 2005 tavaszán tért vissza Nyáry Krisztián Sawyer-Miller Group-tól a Városházára, mint kommunikációs igazgató. Ekkor már lezárult a 4-es metró kommunikációs pályázatának az előminősítéses szakasza, és már csak két cég volt versenyben, a Sawyer Miller Group, amely korábban közbeszerzés nélkül a felszíni munkákhoz kapcsolódóan már végzett tájékoztatási feladatokat közpénzből, a másik pedig az M&H kommunikációs cég. (Az M&H cég ügyvezető igazgatója az a Matkó István, aki Horn Gyulának volt a személyes tanácsadója, a rendszerváltásig pedig a minisztertanács hivatalában tevékenykedett főtanácsosként.)

2005 őszén pedig kihirdették a nyertest: 300 millió forintért, 5 éven keresztül a Sawyer-Miller Group "kommunikálja" a 4-es metrót.

Egészen pontosan, összeadva az 5 évet nekem 217 millió foint jött ki, vagyis Bruck Gabi napi 120 ezer forintért végzi a PR munkát, éjjel-nappal, hétvégén, ünnepnap, 5 éven,  vagyis pontosan 1825 napon keresztül.

A szerződésből pár lap (pdf):




Hiányoltam az utcabált a metró 2009-es átadásakor ...


Ebben a hónapban várható reklámfilm a II-es szakasz, a Keleti-Bosnyák tér közötti metróvonal átadásához kapcsolódóan ... Csengessük csak azt az évi 40-50 millát Bruck Gábornak!



 

Címkék: budapest demszky pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr951846433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2010.03.22. 09:37:29

Önszabályzó piac, meg az állam rossz gazda, mi? Hát a kurva anyjukat!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.22. 09:40:15

Az egész korrupció melegágya a közbeszerzési törvény illetve az egész közbszerzésesdi.

2010.03.22. 09:41:37

Mocskos szarházi, hazug zsivány banda! És még van a pofályukon bör? Mert van, jó VASTAGBÖR!

fell bandi 2010.03.22. 09:44:28

Gabikáim, kinéztem nektek egy néhány helyet emlékezetfrissítésre: burzsuj.blog.hu/2010/03/21/a_legmenobb_bortonok_hova_tegyuk_politikus_bunozoinket konkrétan erre szavaznék: www.ebaumsworld.com/video/watch/248309/

kuki123 2010.03.22. 09:48:44

@Noname Cowboy:
ezt most úgy mondtad mintha a portás tehetne mindenről :D

most látom van lámpavas oldalad :D

órarugógerincű felpattanó 2010.03.22. 09:51:37

Nem is feltételezitek, hogy a tehetség, és a jól megírt pályázatok segítették a céget :D
Nem vagytok ti nácziakok? :D

Lone Wolf 2010.03.22. 09:52:27

Na most mit mondjak? Az a szörnyű, hogy erre már a szemöldököm sem húzom fel annyira mindennapos.

belzebubó 2010.03.22. 09:52:42

A Klub Rádióban volt pofája azt nyilatkozni a botrányos interjú utáni hétfőn, hogy bepereli az újságot ahol A.A. nyilatkozott, mert nem igaz, hogy ő irta alá. Az nem érdekelte, hogy ez egy formai dolog,az újság hazudott,per lesz.
Kiváncsi vagyok a szája volt csak nagy,vagy tényleg bepereli-e?

A másik amit elmondott, hogy az EU úgy ad pénzt,metróra,közművekre,stb., hogy a kommunikációra el KELL költeni több száz milliót,mert az EU kommunikálni akarja az eu-s polgárok felé,hogy mit tett és ez sokszor több százmillió. Hozott egy holland példát is és a csepeli viztisztitót, hogy ott mennyit szán az EU csak kommunikációra és azt csak arra szabad költeni! Százmilliós tételek. De elmondta, hogy persze nem akárki kaphat ilyen megbizást,csak olyan aki formailag megfelel az eu-s szabályoknak. Ő pedig megfelel ezért volt lehetséges,hogy ő kapjon meg ilyen megbizásokat.

Homeoffice 2010.03.22. 09:54:55

@belzebubó:

Kiváncsi vagyok, hogy ha egy bakancs nehezedne a torkára, akkor is ilyen nagy pofája lenne-e...

Én kérek elnézést...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.03.22. 09:55:21

Az összes állami cégekkel kapcsolatos közbeszerzési eljárások átvilágítása kiemelten a 4. metróval kapcsolatosan. A pofátlan anyjukpicsáját. Erre mondtam én hogy ezek az emberek egy normális országban senkik lennének nemhogy milliomosk milliárdosok.
Apropó lesz poszt hagyó Miki cégének ingatlanvagyonával kapcsolatban?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.22. 09:55:43

Hmmm .most látom, számítógépes játékot is készítenek?

Call of Duty Metro 4? :-)

jaq 2010.03.22. 09:55:54

METRÓ épitő számitogépes játék... ?? hogy a 9 éves gyerek is megmutathassa, hogyan tudná felépiteni a 4es metrót 3ad annyi pénzből?

jozicsenko 2010.03.22. 09:55:57

szdsz? büdös tolvajok...

phej... (köp)

még hogy az állam rossz gazda?

vajon a debreceniek miért pályáztak a miskolci vizművekre? mert lehet különbséget tenni menedzsment és menedzsment között?
büdös szdsz-s tolvajok, ez egy tipikus példa rá: szigorú felügyelettel bármelyik "privatizálandó" cég lehet nyereséges, akár állami kézben, akár már magánkézben...

ajóqrvaszdszs-s anyjukat...

(és csodálkoznak, ha újra tombol az antiszemitizmus, sőőőőőt, felvont szemöldökkel kérdezik, hogy miéééért? ezért b.szod, ezért!)

Homeoffice 2010.03.22. 09:58:07

@zero:

Nem nem...

MetroGeneral:))))

kuki123 2010.03.22. 09:59:53

Hát ez a Bruck Gábor nem semmi vezető lehet ha azt se tudja hogy milyen szerződést köt a cége
hol él ez az ember azt hiszi hogy a 15. században élünk..becsukjuk ak önyvet feltesszük a felső polcra és az írástudatlan aljanépe nem fog rájönni soha?

Lone Wolf 2010.03.22. 09:59:58

@belzebubó:

-"A másik amit elmondott, hogy az EU úgy ad pénzt,metróra,közművekre,stb., hogy a kommunikációra el KELL költeni több száz milliót"

Ez mondjuk igaz! Ezért volt tele minden sajtó 2002-206 között a fideszes Széchenyi tervvel. Itt csak az a probléma, hogy bár kommunikációra költenek, de látszatja nincs! Hol találkoztatok ti olyan hirdetéssel, reklámmal, plakáttal, ami a" kommunikált" gigaprojekteket népszerűsíti? PL: 4-es metró? Mert én őszintén megvallom sehol! Szóval, itt csak a pénz megy ki a valós teljesítmény az NULLA!

Lone Wolf 2010.03.22. 10:01:49

@Lone Wolf:

OOPPS! SRRY! elírás! természetesen, a Széchenyi terv, 1998-2002 között volt.

Kartal (rezervált) 2010.03.22. 10:03:04

@belzebubó: Azzal nem is lenne gondom, hogy százmilliókat költenek kommunikációra, ha az a pénz nem távozna ilyen-olyan csatornákon az országból aztán, vagy nem kerülne vissza hájas politikusok zsebeibe. A lenne a jó, ha az ilyen pénzek bekerülnének a gazdasági vérkeringésbe, vagyis dolgozó emberek kapnák meg, akik vásárnak belőle, ezzel élénkítve a gazdaságot. A gond az, hogy így ezek az összegek mindenféle külföldi bankszámlára mennek, vagy tőzsdézni kezdenek belőlük, ami csak a tulajnak jó, az országnak és nekünk nem.

Egyébként meg ezek sík hülyék. Tagadnak, az internet korában, amikor mindennek nyoma marad a neten? Legalább megpróbálták volna eltüntetni a nyomokat, mielőtt kinyitják a pofájukat. Uraim! Ez nem a Kádár rendszer, ahol egy napilap van, és amit az ír, az az igaz! Itt mát percek alatt megtalálni jóformán mindent! Szóval lehet még hazudozni, lehet a Jobbik szavazótáborát gyarapítani. Ha nektek ez kell...

kuki123 2010.03.22. 10:03:38

@belzebubó: jó szar rendszer engem pl kurvára nem érdekel hogy mit építenek az az én adómból mit építenek hollandiában...ha meg mégis akkor talán elég lenne egy táblázat, olvasni tudok majd magam eldöntöm hogy az baromság vagy hasznos dolog volt...elvégre ez is a demokrácia része lenne....

jah mégse...

Kartal (rezervált) 2010.03.22. 10:05:31

OFF
@Noname Cowboy: most nézem csak, ez Joomla. Te csináltad? Jó munka, én ezt a CMS-t sose szerettem.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.22. 10:08:20

@Kartal (mindenbe beleszól):
OFF
Igen.
Csak kellene több idő írkálni is :)
Egyébként néztem a drupal-t is. De az nekem nem akart működni :)

Bicskas 2010.03.22. 10:08:32

Én kiraknám őket egy lakatlan szigetre, és oldják meg PR tevékenységgel az életbenmaradást.

sz4sz4 2010.03.22. 10:08:55

"Iskolai programok szervezése (osztályfőnöki óra, rajzpályázat, egyéb programok)"
He?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2010.03.22. 10:11:46

@jozicsenko:
a helyzet az, hogy állami tulajdonú - szolgáltató - cégnél nem kell nyereségesnek lenni, elég a nullszaladó. itt nincs tulajdonos, akit el kell tartani, nincs befektető, akinek profitot kell realizálni, nincs másik piac, amit meg kell szerezni.
egy cél van: a maximális minőségű, megbízható szolgáltatás nyújtása, úgy, hogy a fogyasztó oldaláról az megfizethető legyen.
takarítson meg, annak örülünk, de inkább a szolgáltatás árát csökkentsék.

éppen ezért nem lehet ezt a szegmenst értelmesen privatizálni, mert ott alapvetően más célja van a befektetőnek.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.22. 10:13:54

@volánrulz: Háát ha nem vigyáz a portás akkor ráverik a balhét! :D
OFF:
Igen gyorsan lefoglaltam a domaint. Meg hátha valaki sokat ad érte! :D:D:D

Kodomo 2010.03.22. 10:19:01

Jó gazda az, aki mellett ilyen töméntelen mennyiséget lehet lopni?
Nem jó gazda!
Tehát, igaza van!

Igazából az állami cégek vezetői (+politikusok, felügyelőbiz.tagok), a menedzsment szar, ráadásul korrupt és drága.

Marcellusca 2010.03.22. 10:30:46

Az, hogy az állam rossz gazda és mégis vele kötnek szerződést?
A kettő nem zárja ki egymást.
Sőt!
Pont azért vele szerződnek, mert rossz gazda és nem nézi, hogy mire, hova ad ki pénzt.
És így évekig - bűntetlenül - lehet lógni a csecsén.

Kartal (rezervált) 2010.03.22. 10:37:13

OFF
@Noname Cowboy: Tárhely függvénye is. Drupalt építettem már, egyedül a nem magyarított vackaival voltam gondban. A WordPress a kedvencem.
Felcsaptál domain-brókernek? :) Állítólag lehet vele keresni, ha nem is sokat, de zsebpénznek eleget.

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.03.22. 10:42:48

Van az Index oldalán egy jó cikk.

index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/22/a_partok_egyutt_szamoltak_a_kenopenzt/

Mondjuk mint mindenből ebből is gyököt kell vonni.

Az viszont biztos, hogy a vastagbor.blog.hu oldalnak még egy jó darabig lesz anyaga.

Sőt, lehet csak egyre több lesz, mikor is már teljes apátiába fog süllyedni, és esély se lesz visszafordítani a folyamatokat.

kuki123 2010.03.22. 10:46:28

@Noname Cowboy: már látom is a híradóban ..lámpavas híreink kövekeznek:
Ma felkötötték azt a 10 volt BKV-s dolgozót akik mintegy 3 milliárd forinttal károsították meg....

egyébként én is lefoglaltam egyet...de nincs időm se tapasztalatom szerkesztgetni
plakatmodding.blog.hu/
esetleg a napokban felrakom a saját képeimet...

kuki123 2010.03.22. 10:50:24

@bi2025 civilkurazsi.blog.hu/: én is olvasgattam.. érdekes olvasmány :)
hát hogy a vastagbőrnek lesz e munkája? hótziher... főleg ha ilyen Pintér sanyi és szélesi emberkék lesznek zsíros bödönök közelében...

Mourinho már nem a király 2010.03.22. 10:53:25

Mindenki tudja és mégsem számít. Miki ellen is van már " legalább három kőkemény vallomás", de az ügyészség NEM TARTJA kellően megalapozottnak a Hagyó elleni gyanút. Gondolom ha más zsbében turkálva le lenne videózva akkor sem lenne elég megalapozott. Ilyen ország ez.
index.hu/belfold/2010/03/22/terhelo_vallomasok_hagyo_miklos_ellen/

Kartal (rezervált) 2010.03.22. 10:55:25

@bi2025 civilkurazsi.blog.hu/: "Ebből a szempontból a Kádár-rendszer most is él, az emberek attitűdjében megmaradt, hogy nem szólunk bele a dolgokba, hallgatunk, abból nem lehet baj." - tökéletesen egyetértek vele. Ezt tartom a Kádár-rendszer egyik - ha nem a legnagyobb - bűnének. Kilencmillió birka, egymillió kiskirály országa lettünk.

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.03.22. 11:02:17

@Kartal (mindenbe beleszól):

Pontosan, és ezért ismétlem magamat egyfolytában, az összes felszínre került disznóságból nagyon kevés lesz lezárva jogerős ítélettel, vagy ha igen majd valamikor 6 év múlva. "Cusi" is elméletileg hűvösön van, de azért érdekes lesz, mikor ja magaviselet, meg egyéb dolgok miatt 2 év múlva újra itt fog közöttünk sétálni. Mert ugye az előzetesben töltött idő is beleszámít.

Tényleg, ezzel a Kulcsár K&H Attila gyerekkel mi lett?

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.03.22. 11:05:48

@Kartal (mindenbe beleszól):

Ebben van valami, mert pl., Gyurcsány újra beszélt, de egy normális demokráciában akkora tojás zápor zúdult volna rá, hogy Dobrev, még mindig azt próbálná lemosni róla.

Mourinho már nem a király 2010.03.22. 11:06:29

És ezeknek itt jön a következménye:
index.hu/belfold/2010/valasztas/kosa_szerint_rendkivuli_intezkedesek_johetnek/
Ha csak fele igaz annak amit Kósa mond nagy bajok lesznek. Ezek elköltenek mindent az utolsó fillérig mielőtt lelépnek.

belzebubó 2010.03.22. 11:11:40

@Kartal (mindenbe beleszól): Arról persze nem beszélt,hogy a kommunikációt ki ellenőrzi. Biztosan létezik valamilyen sajtófigyelő ügynökség és formailag valószinűleg meg is felelhet,hogy x-szer jelent meg itt vagy ott, valamelyik médiában. Ha például a Klub Rádióban vagy az utcai óriásplakátokon (szintén balos kötődésűek) akkor azt is el tudom képzelni,hogy túlszámláznak nekik,stb.
Én viszont amikor meghallottam,hogy a csepeli viztisztitó kommunikációjára 300 milliót szánnak majdnem leestem a székről. Nem tudom elképzelni,hogy az EU-ban ezekkel a dolgokkal kapcsolatban nincsenek tiszátban.
Másik hasonló kommunikációs cég pedig szinte a rajtvonalhoz sem áll,mivel a formai kiirásoknak nem felelnek meg,mint pl. referenciák. Hogyan legyen referenciája,ha mindent Bruck nyert meg eddig?

z666 2010.03.22. 11:14:08

@denever: Ott a pont! Ha egy állami szolgáltató cég esetleg nyereséges, akkor csökkenteni kell az árakat. A cél a nullszaldó.

lehr 2010.03.22. 11:15:03

Én szerintem meg a kósa jól ki van kerekedve a nagy ellenállásba.
Alakul az új helytartótanács,már borítékolták az eredményt, megmondták a parasztnak ki fog nyerni, csak hogy tudja a helyét.
kósa , különben ,az én korosztályom, ne legyetek annyira elájulva tőle.

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.03.22. 11:16:26

@derelye vágó:

Őőőőőőőőőő, egy kicsit lemaradtam, mikor dördült el a lövés, és hol?

Esetleg valami link?

Köszi!

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.03.22. 11:16:46

OFF:
zero! a kínai volánbuszokról tudtok valamit? kit vettek/vehettek meg a kínaiak, hogy az Alfa Busz-t harmadszor is kizárták a tenderből?
www.mfor.hu/cikkek/Megis_kinai_buszokkal_utazhatunk_a_Volanbusz_jaratain.html
ON

z666 2010.03.22. 11:17:49

@Kodomo: Azon magáncégek menedzsmentjében, amelyek meg szokták venni az állami szolgáltató cégeket, általában pont ugyanazok a gazemberek ülnek, mint az államiaknál. Csak néha helyet cserélnek...

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.03.22. 11:19:00

cikkhez: szvsz az a baj, hogy lassan annyira rezignált lesz az átlagpolgár, hogy már fel sem fogja kapni a fejét, ha esténként bemondják majd a hírekben, hogy "ismét elloptak több csilliárdot a közösből"....

z666 2010.03.22. 11:20:12

@bi2025 civilkurazsi.blog.hu/:
"...de egy normális demokráciában akkora tojás zápor zúdult volna rá..."

Egy normális országban (a demokrácia nagy eséllyel kizárja a normalitást) meg golyózápor...

órarugógerincű felpattanó 2010.03.22. 11:24:48

Azt mondjuk nem nagyon vágom, hogy az ügyészség milyen bizonyítékokat szeretne a vallomásokon kívül. Gondolom átvételi elismervény a hagyó aláírásával nemigen lesz.

Kartal (rezervált) 2010.03.22. 11:25:02

@bi2025 civilkurazsi.blog.hu/: egy normális országban gyurcsány arcáról ápolók törölgetnék a nyálat, és ha esetleg jószívűek is, megtapsolnák egy-egy monológját.

belzebubó 2010.03.22. 11:31:06

Megnéztem pontosan miért is akarja Bruck perelni a Magyar Nemzetet:

"Bruck szerződésekor Antal Attila még a BKV igazgatója volt, de betegállományban!"

Tehát Balogh Zsolt irta alá és ebből akar ez a véglény helyreigazitási pert.

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.03.22. 11:31:32

@Kartal (mindenbe beleszól):

Látom erre (se) nem nagyon csípik Ferit..................... :-))))

OK, OK, de akkor mit tegyünk?

Mert az pl, nem lenne rossz, ami a Jobbik akar,

www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100319-enyhitene-a-fegyvertartas-szabalyait-a-jobbik.html

Ki is hívnám rögtön Novák Elődöt párbajra. :-)

(Nyugi csak vicc volt)

kuki123 2010.03.22. 11:31:44

@Lecso (F*ck the Shit): egyszerűen csak olcsóbb volt
ami valójában hazugság közgazdaságilag..mert ha a kis kicsi kníai-nak 50 milliót kifizetek 1 buszért azt elviszi innét aktatáskában

ha itthon 65 milliórt veszek egy magyar gyártásút akkor abból simán 15 millió itt marad bérként van munkahely ..mivel kell alkatrész így a magyar beszállító is életben marad...ha javítani kell akkor is..hogy az adóbevételeket már ne is mondjam
de ha kínai akkor majd legfeljebb az importőr kaszál
rövid távon tényleg olcsóbb hosszútávon kibaszottt gazdaságtalan pazarlás

rohadjon meg az összes vállaltai vezető aki nem tud az orránál előbbre látni..

reKorrekt 2010.03.22. 11:32:58

/o
nol.hu/archivum/20100322-nem_nyilik_a_dalia
"...a másik ügyvezető, Shmuel Hibel..."
/o

Na ez a lakókomplexum (kisváros) vajon kiknek épülhetett :)

kuki123 2010.03.22. 11:35:20

@bi2025 civilkurazsi.blog.hu/: nem a fegyver öl hanem az ember húzza meg a ravaszt

egyébként fegyvert szerintem bárki tarthasson(persze ésszerű szabályozás mellett...vizsgálatok stb)...csak éleslőszert ne lehessen venni a sarki közértben

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.03.22. 11:37:30

@z666:

Persze, persze, éljen Kim Dzsongil, + Hugo Chávez

Köszi nem kell!

Erkölcsi halál, olyanról már hallottál?

Lone Wolf 2010.03.22. 11:41:55

@órarugógerincű felpattanó:

-"Azt mondjuk nem nagyon vágom, hogy az ügyészség milyen bizonyítékokat szeretne a vallomásokon kívül."

Időt húznak. Ennyi az egész. Pillanatnyilag, az a jó az ügyészségnek, és nekünk, ha hagyó szabadlábon van. Addig dúl a vihar. Addig gyűlnek, kerülnek elő a bizonyítékok. Addig dőlnek a dominók. Ha már bevádolják, akkor leül, elcsitul az ügy.

+ >Semmi< realitása nincs annak hogy ez a parlament összeüljön tárgyalni hagyó ügyét, a hátralevő kevesebb, mint egy hónapban. Hát még hogy megvonják a mentelmi jogát! Legyünk reálisak. Előbb fagyna be a pokol, mint hogy ezt a szocik megszavaznák. Jobb ezt a köv, kormányra hagyni.

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.03.22. 11:45:39

@volánrulz:

Azért ne felejtsd el, hogy a világ melyik kis szegletében élsz.

Nálunk simán előfordulna, apuka pisztolyát "hüjjjegyerek" elcsórná, és azzal venne revansot a dizsibe, mert nem az övé lett a szőke.

Ehhez először fel kellene nőni!

Ja, meg ugye indián nálunk nem kaphatna lőfegyvert, de ugye akkor ez diszkrimináció!

Mert Szögi Lajost nem agyonverik, hanem simán golyót kap a fejébe.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.22. 11:46:28

ez csak azért van tisztelt egybegyűltek mert önök nem tudnak jó üzleteket kötni a rossz gazdával, és ez merő rossz indulat meg irigység meg mocskos fidesz meg húzzunk bele

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.22. 11:47:30

meghát csecsszopásból mi szocik sokkal jobbak vagyunk mint a szabaddemokraták

dr. Aullah 2010.03.22. 11:56:28

OFF:

index.hu/bulvar/2010/03/22/magyar_romak_hasznalnak_ki_magyar_romakat_kanadaban/

"Egy pápai cigány férfi azt állítja egy kanadai lapban, hogy eladták rabszolgának."

MUHAHA!!!

ON

Kartal (rezervált) 2010.03.22. 12:00:17

@bi2025 civilkurazsi.blog.hu/: ezért kellene pszichológiai vizsgálathoz kötni. Akkor nem diszkrimináció, hanem szakvélemény.
De igaz, tényleg fel kéne nőni ehhez a felelősséghez.

Marcellusca 2010.03.22. 12:14:08

@Kartal (mindenbe beleszól): Ugyan már! Akkor is ráfogják, hogy rásszístákok áz órvosok.
Nézd meg, hogy mi van az oktatásban!
Hiába mondják a tanárok, hogy tök hülye az a purgyé és ezért kell "GYP"-re küldeni, mégsem fogadják el, rinyálnak, hogy rasszisták.
És, ami a legszomorúbb, hogy a mohácsivészvikike félék meg melléjük állnak, mert nem azt nézik, hogy mi a valóság, hanem azt, hogy mi a pillanatnyi politikai érdekük.

kuki123 2010.03.22. 12:19:19

@bi2025 civilkurazsi.blog.hu/: tudom azért írtam hogy ésszerű szabályozással....
de mondták már szakértők is hogy a heves vérmérsékletünk miatt kell a szigorú szabályozás...

de azt is mondták hogy a bűncselekményeket rendre illegálisan tartott fegyverekkel és lőszerekkel követik el...

Homeoffice 2010.03.22. 12:19:22

Ez a fegyveres ostobaság a Jobbiktól...
Nem veszik észre, hogy ezzel úgymond fegyverkezési versenyt indítanának el?
Ha számíthatnak veszélyre, akkor a rablók komolyabb felszereléssel mennek be. (Hányok ettől a mondattól, de így van)
Az első vérnél meg valóban kitörnének azok a bizonyos indulatok...

Krikri 2010.03.22. 12:23:06

engem az döbbentett le h már korrupciókutató is van.. Érdekes cikk: index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/22/a_partok_egyutt_szamoltak_a_kenopenzt/

Krikri 2010.03.22. 12:24:57

@volánrulz: Gyöngyösön v Heves Volánnál vagy hol már ezek a Kinglong típusok vannak, utálják is a buszvezetők, tavaly olvastam már erről a beszerzésről cikket, a sofőrök név nélkül nyilatkozták h életveszélyes műszakilag :(

Marcellusca 2010.03.22. 12:39:29

@Gunther: Alapvetően a törvényeken, illetve a bírói joggyakorlaton kell változtatni!
Addig, amíg nem védhetem meg magam és a tulajdonom - ,mert még én kerülök börtönbe - (lásd: uborkáját védő bácsi!), addig nincs értelme könnyíteni a fegyvertartás szabályain.
Ha, majd eljutunk az USA szintjére, ahol alapvető a saját testi épségem és tulajdonom védelme, akkor lehet róla szó.
De, amíg engem marasztalnak el, mert merészeltem nem átadni a javaimat egy betörőnek, vagy merészeltem szembeszállni vele, és ne adj' Isten még sérülést is okoztam neki, addig nincs miről beszélni.

minimalista 2010.03.22. 12:51:02

@Krikri:
El tudom képzelni!
Azért arra kíváncsi vagyok, hogy akik a kínai buszok mellett döntöttek látták-e élőben hogy egyáltalán mit vesznek.

kuki123 2010.03.22. 12:52:14

@Krikri: hát heves megyében van Mátra volán (gyöngyösi telephely) Agria volán (egri telephely)
és van Hatvani volán...értelem szerűen hatvani telephely :)

konkrétan a budapesti volán másnéven Volánbusz alvállalkozóknak adja ki a a járatokat az egyik ilyen a gyöngyös környéki a Color Tours Kft, na nekik is vannak "csodás" kinglongjai

a hírtv célpontban volt erről egy riport...úgy legalább fél éve

1-1,5 évesek de már belülről úgy néz ki mint egy 10 éves ikarus
Iveco motorok vannak bennük..szerintem azzal lesz a legkevesebb baj...az alacsonypadlósak némelyike már most olyan zajos mint egy 20 éves ikarus
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_250 -nak volt ilyen jellegzetes főleg kopásból adódó visszatérő sípoló rezonancia frekvenciája...na ennek az okádék kinglongnak is ilyen van csak valahogy ilyen szétesik mindjárt daráló hanggal...borzalmas...
na meg az illesztési hibákról ne is beszéljünk ..hogy kosz a sok kis nyíláson bejön és jól láthatóan lerakódik

tryclops 2010.03.22. 12:52:29

@zero: Find-Replace --- 'Sawer'-'Sawyer'

Egyébként meg a szerződésekről: A feladatok meg az összegek láttán a szerződés eléggé kamunak tűnik. Éves 40 milliós ktsgvetésből utcabálat, meg reklámfilmet, meg minden szart NEM lehet kihozni úgy, hogy közben még minimum 3-5 ember dolgozik főállásban a napi szarokon (sajtómegfigyelés, közvéleménykutatás, ügyfélszolgálat, webfejlesztés, eszemfasza)
Amikor aláírták tudhatták, hogy kamu az egész.

szerintem.
f.

minimalista 2010.03.22. 12:56:43

@Krikri:
Ez a riport nagyszerű, mindenkinek kötelező!
A jogi szabályozás szándékolt hiányára és/vagy szándékos szétzüllesztésére vezethető vissza a korrupció nagy része. És ez bizony politikusaink, a parlament felelőssége 100%-ban!

Ezek ott a tisztelt házban a nyilvános esküjük mellett biztosan tesznek egyet titokban is, a Cion bölcseinek jegyzőkönyveire, abban ugyanis egy egész fejezetet szentelnek annak, hogy a jogi szabályozás összekuszálásával hogyan manipulálhatják az országot és a gazdaságot.

Igaz, magyar hazafiak! pfujjjj...

Bicskas 2010.03.22. 13:01:58

OFF
@Lecso (F*ck the Shit): Kit vettek meg a kínaiak? Szerintem te rosszul látod a helyzetet. Elmondom nekem mi jön le ebből.
A volánbusz kiírt egy közbeszerzést amiből kizárták az Alfa buszt és megnyerték a kínaiak (king long) Erre mondták a kínaiak, hogy király már hozzák is, nem csak a buszokat hanem magát a gyárat. Majd valaki, közel sem a volánnál érvénytelennek nyilvánitották a közbeszerzést, ki kell írni újra. Ezt is a kínaiak nyerték, ebből is kizárták az Alfa buszt. Majd ugyanez harmadszorra is.
Ha tippelnem kéne itt inkább az Alfa és a Közbeszerzési Döntőbizottság között jártak a nokiás dobozok mint a volán és a kínaiak között.
ON

Homeoffice 2010.03.22. 13:24:54

@Marcellusca - nem kell Cavinton!:

Egyetértek:)
Ha már Seduxen bérkommentelő éppen szabadságát tölti ,azért zajlik itten az élet:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.22. 13:39:20

@bi2025 civilkurazsi.blog.hu/:

Szerintem 10 év múlva megunjuk/belefáradunk, és a jó dolgokról fogunk írni, mint különlegességekről.
*szomorúan mosolyog*

2010.03.22. 13:48:32

Azér mégiscsak nem lehet rossz szakember ez a Bruck Gabi, ha dempszlit rá tudta sózni a választókra. :)
Más kérdés, hogy egy monopol helyzetben lévő közszolgáltatónak, mint a BKV, kurvára semmi szüksége nincs PR-ra, az utasok így is, úgy is felszállnak a buszra.

Marcellusca 2010.03.22. 14:26:08

@Gunther: Akkó ezé' nem zavarja köreinket. :)))

mucibak 2010.03.22. 16:26:01

Ha jól tudom, a négyes Metró 180 milliárdról indult, s most valahol 560 milliárdnál tart, ha egyáltalán kész lesz. Ebből garantáltan ellopnak 300 milliárdot, s akkor még visszafogtam magam.
Egyébként teljesen logikus, hogy ilyen nagy beruházásokra van szükség, mert ott egyszerre lehet ellopni ekkora összeget. Neho' má' több száz tételből legyen meg a zsebpénz. A magyar vállalkozó, aki nem EU-kompatibilis, mint Bruck Gabika, Braun Robika stb. dögöljön meg.
Ha az első néhány száz tolvajt leültetnék, 30-40 évre, s az egész rokonság vagyonát elkoboznák, azonnal előkerülne a zsákmány jó része.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.03.22. 16:36:52

@laspalmas:
Ez számomra azt jelenti, hogy ha a sünök végeztek a BKV-nál, lehet átköltözni a(z)

"Állami autópálya Kezelő KHT, Állami Vagyonügynökség, BKV Zrt, DBR Metró Projekt Igazgatóság, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft., Eurometró Kft., Fővárosi Csatornázási Művek Zrt., Fővárosi Gázművek Zrt., Fővárosi Vízművek Zrt., Miniszterelnöki Hivatal, Strabag Építő Kft."

székházakba.

tudi 2010.03.22. 16:43:22

Hát ezek már hazudni sem tudnak rendesen, már vannak renitens elvtársak, akk nem restek köpni, és bemocskolni, a Budapestért élő és haló demszky nevű aljalényt.

márvesztes 2010.03.22. 17:03:59

@Sörömpőőr:
" monopol helyzetben lévő közszolgáltatónak, mint a BKV, kurvára semmi szüksége nincs PR-ra..."

Ne haragudj ez nagy marhaság. Akkor miért hirdet ezerrel a tiszán magántulajdonú, ám monopol helyzetet élvező Elmű-Émász? Azért, mert egy dologggal tudja csak javítani a profitját, az emberek elégedettségével és fizetési fegyelmének javításával, kisebb ügyfélszolgálattal. (bár az sokkal kisebb már nem lehet szerintem)
Ugyanez igaz a BKV-ra: elismertség elfogadottság = költségcsökkenés és bevétel növekedés.

Dr Gregory House 2010.03.22. 17:04:56

A sokadik Vicodin után be szokott jönni ez a kép: az ifjú szamizdatos Demszky szembetalálkozik a maival és nem hisz a szemének. Nem tudja eldönteni, hogy köpjön, vagy hányjon.

márvesztes 2010.03.22. 17:13:22

Én azt tartom gyalázatnak, hogy arra a sok EU-s kommunikációs forrásra egyre másra írják ki az olyan tendereket, amelyekben a döntő szempont az ár. Árak így mennek a béka segge alá, de a jelek szerint még azért is megvesznek valakit, hogy ezt megnyerjék. A munka meg szar, a pénz megy vissza az EU-nak. Évi több milliárdot küldünk így vissza, és mindenki rosszul járt: mi szar reklámokat zabálunk, az a média szegény mint az eklézsia, a pénz nem itt költődik el, hanem szépen hazamegy.
Ja, és még az EU is bosszús, mert ő azt szeretné, ha a polgárok látnák, hogy ez magy az a fejlesztés a nagy közös kalapból megy és nem a magyarok be nem fiztetett adójábaól, maire már e topikban is hivatkoztak páran.
Mekkora faszság ez már. Mér nem olyan tendert írnak ki, hogy a projekt x százalékáért (ez ha jól tudom meg van határozva) ki csinál jobb reklámot, meg vesz több reklámfelületet?

fabot 2010.03.22. 17:16:36

Gratula a cikkert, alapos munka.

demcki monnyonle

soproni1 2010.03.22. 18:06:50

Az állam nem jó gazda ! A magyar állam pláne ( mivel mi magyarok működtetjük, gyakorlatilag minden magyar névvel be lehet helyettesíteni minden lenyúlós történetet) !
Mi lenne, ha eladnánk a svájci államnak a teljes közigazgatásunkat, plusz mindent, ami állami 10 ft-ért ( 5-5 ft zsebbe mszp-fidesz).

selyemhegedu 2010.03.22. 19:31:23

ironikus a dologban hogy pont ez a sztori mutat ra arra hogy a liberalisoknak abban igaza van hogy az allam rosz gazda

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.23. 04:53:01

""2000 óta lényegében nem dolgozom fővárosi cégeknek, és szándékosan""
Végülis nem ő, hanem a cége. Ja.

Amúgy meg akkor ha nem ő akkor ki a rák írta alá ezeket?

Yo Sar Ian (törölt) · http://faking.blog.hu/ 2010.03.23. 09:29:36

"2000 óta lényegében nem dolgozom fővárosi cégeknek, és szándékosan."

Yo!
Nagy genya vagy te, Bruck Gabi, hé!
Nem melózol nekik, mégis dől a lé?
Demszky se kárál, nem fáj neki
Mert a teljes summát a szájbabaszott magyar nép fizeti.

Kodomo 2010.03.25. 20:16:16

"2000 óta lényegében nem dolgozom fővárosi cégeknek, és szándékosan."

Há', épp ez a baj! Hogy nem dolgozol, a pénzt meg fölveszed!

süti beállítások módosítása