Skip to content


       Szűrés lista

Az új korszak első napja

Kemény egy nap volt:

2 óra 20 perc alatt tudtam csak leszavazni.

Az OVB ingyen és több millió néző örömére élőben adta elő az MSZMP KB ülését 1985-ből. Az egyik OVB tag 18:45-kor a Híradóból tudta meg, hogy emberek vannak az utcán szavazásra várva. Egy másik OVB tagban felmerült, hogy szedjék össze a sorban álló emberek mobiltelefonjait, hogy ne kapjanak információt, hogy áll a szavazás.

Még az is lehet, hogy még mindig sorban állnak valahol szavazni.  Éjfélkor még 200-an nem szavaztak a Bocskai úton, Újbudán, ahol már akkor 6 órája állnak a sorban. Milyen ország az, ahol egy időzónában vannak olyan választópolgárok, akik április 12-én, hétfőn szavaznak?

A blog.hu haldoklott, az Index haldoklott, az internet haldoklott, az ország háborgott. Mi (is) rekordot döntöttünk. Köszönjük az RTL-nek a lehetőséget, főleg mivel a Coveritlive panel, ahol ment a chat, nem halt le.

A közvéleménykutatók most nem lőttek nagyon mellé.

A Fidesz 50% felett végzett.

Két rendszerváltó párt kiesett a parlamentből: MDF, SZDSZ. Dávid Ibolya lemondott.

Két új párt bejutott: Jobbik, LMP.

A Jobbik 8 megyében második erő, de Budapesten csak negyedik.

A Fidesz 119 választókörzetben 50% felett nyert, itt már nem lesz második forduló.

Az MSZP 50, majd 25 majd 15 egyéni győzelemben reménykedett. Ezzel ellentétben 2 helyen állnak az első helyen, a nagy MSZP-s fellegvárak (Csepel, Szeged, Miskolc) elestek. Mesterházy szerint még nem jött el az értékelés ideje, a választásokat majd csak a második forduló után értékelik. Ő tudja. Még állva maradt 57 választókerületet Mesterházy „fel fogja szántani” a legjobb eredményért. Ő tudja.

A tét: a Fidesz kétharmada. 57-ből 48 kválasztóerületet kell ehhez nyerni. Meglátjuk...

A kampány folytatódik, csak már egy kicsit másképp.

Vagyis "show must go on" ...

 

Frissítés:
Közben kiderült, hajnali negyed kettőkör szavazott az utolsó választó. Ostoróczki Szabolcs, a budapesti Műegyetemen tanuló egri fiatal 7 órát várt a 719-es sorszámmal  arra, hogy leadhassa a voksát. Azt mondta, bár ismerte a választási eredményeket, úgy döntött, kivárja sorát, és él választói jogával. A választókerület egyéni képviselői mandátumát az első fordulóban elnyerő Fidesz-KDNP közös jelöltje, Rétvári Bence egy üveg pezsgővel személyesen köszöntötte Szabolcsot.

Címkék: választás voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr711913318

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Másnaposan 2010.04.12. 12:55:01

A fél ország álmosan kóvályog, hisz szinte mindenki éjfél után is még a tévé és/vagy számítógép előtt ült, vagy talán épp egy pártbuli helyszínén örült vagy bánkódott az eredményeken, esetleg kínjában röhögött az OVB orbitális töketlenkedésén (de most ...

Trackback: Háromnegyed 2010.04.12. 10:20:42

Nyolc hosszú évet vártunk, de mégsem tudunk úgy igazán örülni a tegnapi győzelemnek, mint azt egykor gondoltuk volna. Fáj egy kicsit, hogy az MSZP továbbra is második erő maradt, frusztráló az Szdsz LMP 7%-a, ám leginkább mégis a történelmi lehetősé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuzu Petals 2010.04.12. 11:12:48

@laspalmas: Nekem nincs tévém, írjátok már le, mit csinált a nagysasszony, légyszi

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:13:36

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:

Majd gyere vissza, ha már megtanultál szöveget értelmezni!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 11:13:37

@derelyegrádi szellem: Figyejjémá! Most,ha a fideszt szidják majd itt a bőrön,akkor te leszel majd itt az új Bezuhov?

Zigi 2010.04.12. 11:17:32

@zero: Riporter a Pétervárad utcából: - Itt már teát és pogácsát is osztanak a várakozóknak.
Süveges: És mondd, ez nem számít kampánycsendsértésnek? :)

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 11:21:01

@El Topo (Sgt. Elias): Ettől még a véleményed nem az igazság gömbje,mint ahogy itt a stílusoddal levezeted.
A frusztrációd oka meg nem ez elmúlt húsz év hozadéka,az csak egy része,bion sajnos az előző rendszeré és jólenne ha szembenéznél vele...ahelyett ,hogy más embereket basztatsz folyamatosan. Azokat akiknek nem a saját lelkiismeretükkel kell elszámolni az anyagi jólétük miatt ,hanem face to face kell szembenézni a napi hús-vér problémákkal.
Örülj neki ha neked személy szerint nem kell ilyen problémákkal szembenézned,de találj valami értelmes hobbit mert kurvára visszataszító és destruktív amit művelsz.Lehet nem tűnik fel,de van egy olyan érzésem ,hogy igen és ez kibaszottul szánalmas...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 11:25:13

Hol a tegnapi náczizós barátunk?Vagy az is topolák volt?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:27:28

@Blás Sailor von Wolfhausery:
A véleményem, csak egy vélemény, de kedves nekem, minthogy a sajátom. És rendszerint egyet is szoktam érteni saját magammal.
Ki mondta neked, hogy frusztrált vagyok? Pláne, hogy az előző rendszer miatt? Kiscsillag, én már akkor szembenéztem az előző rendszerrel, mikor a legtöbbeteknek még az volt a kedvenc esti programja, hogy leo jégkrémet szopogatott az esti mese mellé. Én még személyesen cserélgettem utcanévtáblát a Nádor utcában és Ott hözöngtem az Izabella utcában, hogy ruszkik haza. És egyáltalán nem kell elszámolnom a lelkiismeretemmel az anyagi helyzetem miatt.

lószúnyog 2010.04.12. 11:31:04

Ebben az országban most tényleg olyan emberekre bíztuk a választások lebonyolítását, akik nem értik, hogy ha minden emberre min. 1 perc jut, és a szavazás 780 percből áll, akkor 2500 ember nem tud leszavazni egy helyen ennyi idő alatt?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 11:32:35

@Blás Sailor von Wolfhausery: Ja és ez peirr elvbarátodra is vonatkozik,annyi különbséggel ,hogy neki még annyi élete sincs mint neked.

Ezzel befejeztem a veletek való diskurzust mert bizony nem értek ennyit sem.

Horizont 2010.04.12. 11:34:56

@El Topo (Sgt. Elias): Nem azt mondtam , hogy egyenként tiszteld a Jobbikosokat! Miért is tennéd?
Azt hiányoltam belőled, hogy nem tiszteled az ellenfelet, ellenzéket. Ez másról szól.
"tudok örülni, hogy a jobbikos birkák szenvednek, mint a kutya a hordóban.:) " Erre a kis szösszenetedre gondoltam!
Ja és én is szembenéztem az előző rendszerrel valószínű előbb mint te!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 11:35:11

@lószúnyog: az hagyján, de lehet, hogy az egész országot is ilyenekre bíztuk :))))))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:36:10

@Blás Sailor von Wolfhausery:

Muhhhahaha!:D Te tényleg azt hiszed, hogy az az élet, hogy folyton arra vár valaki, hogy hátha holnap lehet lámpavasazni?

lószúnyog 2010.04.12. 11:38:56

@Seduxen: Javasolnám érettségi tételnek: Ha egy szavazópolgár egységnyi idő alatt (1 perc) adja le szavazatát, és a szavazás ideje 780 percből áll (13 óra, ahol 1 óra áll 60 percből :-), akkor 2500 szavazópolgár le tudja-e adni a szavazatát amíg tart a szavazás?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:39:21

@Horizont:
Miért, összességében mi tisztelnivaló akad rajtuk? Meg kell mondjam, személyesen alig ismerek olyat, aki kimondottan jobbik szavazó lenne. Az a néhány, akiről tudom, hogy az, a világon semmi tiszteletet nem érdemel. A neten megjelenőkről meg mi legyen a véleményem?

Horizont 2010.04.12. 11:42:39

@El Topo (Sgt. Elias):
Te tényleg ennyire nem érted miről írok, vagy én írok rosszul?
Nem kell tisztelned személyesen egyiket se , még "összefoglalva" sem!!!
Az ELLENZÉKET, ELLENFELET KELL tisztelni, mint intézményt!
Na megértettél végre??

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.12. 11:42:49

Na a munka hősei már idevertek 177 hozzászólást, de nézzük is mivel indult a napom. Krone.at ->
" Die bisher nicht im Parlament vertretene rechtsradikale Jobbik, die im Wahlkampf vor allem mit Roma-feidlichen und antisemitischen Parolen auffiel, erhielt 16,70 Prozent."

Nemsokára húzok le újságokat venni, aztán ha lesz kedvem szemezgetek majd ide belőle :D

Samott 2010.04.12. 11:43:42

@Port Kennedy(Australia): szerinted lehet, de itt a protest szavazok nem ugy viselkednek ahogy te azt elvarod toluk. A szavazok nem kiallnak valaki mellett, hanem masvalaki ellen szavaznak. 2006-ban nem Gyrurcsanyt szerettek, hanem Orbant es Mikolat gyuloltek. Pont ugy mint most a szocikat.

Horizont 2010.04.12. 11:46:49

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Én például szabadságon vagyok, na nem az örömködés miatt és nem is azért mert másnapos vagyok:)) Hanem nagytakarítani szándékoztam, ablakpucolással, de mit ad isten szakad az eső és nagy nehezen rávettem magam a Vastagbőrözésre:)) Itt is ragadtam:) Többiek változatát nem tudom! Én lazítok az fix .DDD

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:47:09

@Horizont:

Az ellenzéket, mint intézményt persze tisztelem. Hogyne. Sőt, elárulom neked, hogy tisztelem az Országgyűlést is. Mint intézményt. De csakis úgy.
Mondjuk ettől még leírhatom, hogy Hagyó Miklós (országgyűlési képviselő) véleményem szerint egy gazember és minél hamarabb teszik hűvösre, annál jobb? Vagy tiszteletlenségnek számít?

Kicsit Karcos 2010.04.12. 11:49:19

Sziasztok így a választás után,

már korábban írtam, mire számítok, ehhez képest:

Az LMP bejutott, ez nem lepett meg, sőt,
a Fidesz tarolt, erre nem számítottam, de biztos 50% feletti mandátumra igen,
a Jobbiknek jobb eredményt vártam, de ez is nagyon szép,
az MSZP is túlnyerte magát, és fel is vagyok háborodva, hogy ennyien szavaztak köztörvényes, országrontó bűnözőkre 4+4+80 ilyen év után,

az sem lepett meg, hogy egy választás sem tud megszervezni a kormány, miért is tudna, ha érettségit, felvételit, adóbevallást sem tud.

Ahogy számolom, a Parlament fele kicserélődik, de ebből lesz kb. 100 új fideszes szavazógép, emiatt érdemi változásra nem számítok, csak a Jobbik miatt,

gratulálok a Fidesznek, remélem, jó irányba fogja kormányozni az országot, és végre seggbe rúgják a kommancsokat,

és végül örülök annak, hogy a választók 2/3-a örül most, sőt tulajdonképpen mindegyik bejutó párt nyertesnek érezheti magát, ebből csak a kommancs steinerek-gyurcsányik és szavazóik öröme ad okot csalódásra.

Szüksége van, volt sikerélményre az országnak, és remélem, nem most lesz a nagy ünneplés, hanem 4 év múlva, az igazi eredmények okán, mert most még csak egy biankó felhatalmazás történt meg.

Horizont 2010.04.12. 11:52:27

@El Topo (Sgt. Elias): Nem és nem. Egy csomó mindent leírhatsz, mint ahogy más is. Nem tisztem a Jobbikot védeni (nem is akarom) de tudomásul kell venni MINDENKINEK, hogy parlamenti párt lett! Ha tetszik, ha nem! Be kéne fejezni a fröcsögést. Csak azért mert még nem voltak ott, az MSZP-vel ellentétben akik 20 éve itt vannak és van véleménye az embernek róluk az alapján amit ott nyújtottak. Normális határokat kéne betartani a véleményekben is!

Kicsit Karcos 2010.04.12. 11:53:12

@Kicsit Karcos: ja és egy kérés a Fidesz szavazóihoz: kérjék számon _4 éven át_ az elvárásaikat, ne csak a következő x-elésnél!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.12. 11:53:52

@zero: Ez tök jó. Józsitájmsz, Bélatájmsz, stb. Én osztrák lapokról beszélek, és ez azért is érdekes lehet mert itt is náciveszély van. Nem tudom érted-e? ;D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:54:10

@Horizont:

Hát a VÉLEMÉNYEMET már hadd ne cenzúrázzam, basszus, ne viccelj velem!:)
A jobbikról pontosan ugyanaz a véleményem, mint tegnap ilyenkor, amikor még nem volt parlamenti párt.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.12. 11:56:34

@zero: Bár itt ez egy érdekes rész:

" A "cigánybűnözés" és a zsidók ellen kikelő párt sikere nemcsak az ország nemzetközi tekintélyét, hanem gazdasági felépülését is veszélyeztetheti.

Az újság szerint a Jobbik növekvő népszerűsége azt illusztrálja, hogyan járult hozzá a gazdasági válság a kisebbségek elleni indulatok felélesztéséhez, az emberek bűnbakkereséséhez.

A lap Tamás Pál szociológust idézte, aki szerint a Jobbik főleg a vidéki munkanélküli szavazókat vonzotta, akik a múlt század összes magyar sérelmét, beleértve a gazdasági válságot, a kisebbségekre vetítették."

S.O.A. 2010.04.12. 11:58:05

Esik az eső... Másnapos vagyok...

Ildikó nélkül minden olyan más...

kill004 2010.04.12. 12:01:16

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Meg kell állapítanom, Tamás Pál egy hülye. Mondjuk szociológus...

Horizont 2010.04.12. 12:02:47

@El Topo (Sgt. Elias):
Ne öncenzúrázz basszus:)))) Elbeszélünk egymás mellett. Maradjunk abban, hogy vicceltem:)

Elnéztem a térképet és minden keleti megyében + Zala és Bács-Kiskunban Jobbikos a második helyezett és nyugaton meg MSZP-s.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.12. 12:05:30

@derelyegrádi szellem: Köszi, meglehetősen szarul :D Ja eltűntem, mert jobb a vérnyomásomnak a blog kommentjeit NEM olvasni :D Tegnap bevágódtam ismét, hogy innen kövessem a választásokat. Nagyjából azt az eredményt hozta a választás számomra, amire számítottam.

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 12:05:35

Van vagy 3 órája hogy feltettem azt az egyszerű kérdést a "tisztelt" volt MSZP szavazóknak hogy miért NEM szavaztak most is az MSZP-re.Gyakorlatilag egy érdemi válasz sem érkezett az 1 346 610 korábbi MSZP szavazótól. Sejthető volt hogy mélyen hallgatni fognak (lapítanak mint sz... nyuszi a fűben).Kívánok önöknek kellemes beszélgetést a beszélőn,amikor sűrű tömött sorokban indulnak a "hűvösön" pihengető volt vezéreiket meglátogatni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 12:07:02

@Horizont:

Így megy ez. Keleten több a rossz anyagi helyzetű ember, az elesett, a szerencsétlen, a munkanélküli, a fuldokló. A jelenlegi politikum szart rájuk, de úgy, ahogy a seggükön kifért. Most jött a jobbik, aki ha mást nem is, legalább méretes bitófákat igért nekik, ahova majd felhúzhatják ősi ellenségeiket, a cigányokat és a zsidókat.
Mondjuk arra már nem emlékszenek, hogy 20 évvel ezelőtt még együtt ittak és együtt melóztak a cigányokkal, zsidót meg talán sosem láttak. De egy jó kis autodafé-ra beneveznének.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 12:08:01

Azért az kurvajó,hiogy a válságra kenik a jobbik megerősödését.Sajnos annyira nem is erősödött meg.Inkább a szocik töketlensége miatt volt.Meg hogy a cigányok azt csinálhatnak amit akarnak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 12:10:17

@Port Kennedy(Australia): Én például megharagudtam rájuk a sok lopás és a hozzánemértés miatt.Bocs de nem láttam a kérdésedet.:))

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 12:30:31

@Tigeri:" Én például megharagudtam rájuk a sok lopás és a hozzánemértés miatt.Bocs de nem láttam a kérdésedet.:)) "
2010.04.12. 09:09:38(itt kérdeztem)
Ön megharagudott a sok lopás és hozzá nemértés miatt.Ennél szerintem súlyosabb az a cinizmus/arrogancia ahogy ezeket a dolgokat "megcsinálták".

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.04.12. 12:34:48

Nem meglepo, hogy egy patologikusan onimado megmondoembernek csak ennyi jon le. A maga 4 kemeny evtizedevel akarja itt eladni az evszazados bolcsessegeket. Nyilvan a csunya naczikat is a ket eros, dolgos kezevel verte le ez a kulturherosz a Nagy Vilageges idejen, csak az meg az elozo inkarnacioja volt. Nagyon varom mar azt a szurot, mert erzelmileg eleg kimerito olvasni, ahogyan fustoli magara a tomjent es szorja a fejere a viragesot.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.04.12. 12:50:24

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: "A lap Tamás Pál szociológust idézte, aki szerint a Jobbik főleg a vidéki munkanélküli szavazókat vonzotta, akik a múlt század összes magyar sérelmét, beleértve a gazdasági válságot, a kisebbségekre vetítették."

Hat igen. A tudatlan, iskolazatlan, munkanelkuli magyarok rossz eletkorulmenyeikert es a romlo gazdasagi helyzetert a dolgos, adozo ciganyokat hibaztatjak, akik pedig mindent megtesznek, eron felul adozva es kivaltsagok nyujtasaval is, hogy az elmaradottsagbol kiemeljek a magyarsagot. Ennek ellenere a fasisztak altal megtevesztett magyarok minden felelosseget a ciganyokra haritanak, es ujabb juttatasokat kovetelnek, ezzel elviselhetetlen terhet rova a szorgalmas cigany kozossegre. A szelsojobb populista, demagog retorikaja azt eredmenyezheti, hogy a ciganyok tomegesen kenytelenek a magyarok eroszakos, kovetelodzo viselkedese elol kulfoldre menekulni, es ott munkat valalani, tovabb sulyosbitva a magyarok eltartasaba lassan belerokkano, szulofoldjukhoz ragaszkodo cigany munkasokat. Ha a New York Times irja, akkor csak is igy lehet!

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.04.12. 12:52:39

@Meleardil Eressea Iluvadan: "tovabb sulyosbitva a magyarok eltartasaba lassan belerokkano, szulofoldjukhoz ragaszkodo cigany munkasokat" Ez gen eletszeru keppe sikeredett... Elnezest.
Marmint:
tovabb sulyosbitva a magyarok eltartasaba lassan belerokkano, szulofoldjukhoz ragaszkodo cigany munkasok helyzetet.
...elszolas...mit csinaljak, van ilyen!...elszolas...

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 12:53:43

@Marcellusca: "Bocs, de én már válaszoltam. :)"
OK bocsánatot nekem illik kérni.Sorry.

Kicsit Karcos 2010.04.12. 12:54:53

@Port Kennedy(Australia): a volt MSZP-szavazók most zömmel a Fideszt dicsőítik... ilyen a politika, hozott anyagból kell dolgozni.

Kicsit Karcos 2010.04.12. 13:05:21

@Meleardil Eressea Iluvadan: :PP Ez jól sikerült, Tamás Pál a fasorban sincs!:)

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:11:24

@Kicsit Karcos:

akkor kérdezz már csak itt körbe (meg É-K- MO-n), hogy a volt mszp szavazók most kit "dicsőitenek", kezd pl marcelussal...

Ugye Marcellusca? :-)

Véraláfutás2 2010.04.12. 13:12:10

"A lap Tamás Pál szociológust idézte, aki szerint a Jobbik főleg a vidéki munkanélküli szavazókat vonzotta, akik a múlt század összes magyar sérelmét, beleértve a gazdasági válságot, a kisebbségekre vetítették"

Erre esteleg egy statisztika, kimutatás, vagy csak úgy böfögjünk a levegőbe, ahogy azt eddig is csinálták a drágalátos szociológusaink, amolyan megrendelésre?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:13:34

@Port Kennedy(Australia): óó, mea culpa, tényleg.

Szóval a magam részéről 2002-ben "személyes" okok miatt szavaztam a fidesz ellenében (több intézkedésük miatt is úgy éreztem, hogy nem ők az embereim), 2006-ban listán rájuk (=fidesz), egyéniben viszont egy mdf-es jelöltre voksoltam - aki nem nyert -, mert személyesen ismertem, és abszolút alkalmasnak találtam képviselőnek.

Hogy miért nem a maszop? Öszöd után (amikor be is ismerték, ami addig is tudható volt), illetve az a pofátlan arrogancia, ami ez után következett, szerintem nem kérdés. Én most azt gondoltam, hogy az országnak az egyetlen esélye, ha ezek eltűnnek a süllyesztőbe. És ez volt most az elsődleges, és legfontosabb, ezt az akadályt sikerrel vette az ország. Nem tudni, hogy ez után mi lesz, de minden út, egy első lépéssel kezdődik. Hogy hova vezet, az nagy kérdés...

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:24:35

@Seduxen: Minden út visz valahová,lehet hogy jó felé lehet hogy nem,
de mindenkinek el kell indulni valamerre
(Barta Tamás)
Mond ez a név valamit?

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:26:32

@Kicsit Karcos: Ez akkor azt jelenti hogy köpönyegforgatók mint mindig?Azt.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:27:39

@Port Kennedy(Australia): ha az LGT-s Bartára gondolsz, akkor a neve ismert, igen.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:30:25

@Port Kennedy(Australia): "Ez az út egy magaslatra visz, de ennek a magaslatnak a neve: vesztőhely" - ahogyan az a Kőszívű ember fiai c. könyvben elhangzik.

Remélem ebben az esetben nem erről lesz szó. Korábban - asszem Szellemmel beszélgettem -, írtam már, hogy én fenntartásokkal viseltetek Orbán következő országlásával kapcsolatban, de ha beváltja a hozzá fűzött reményeket, akkor legközelebb is övé a voksom :)

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:30:48

@Seduxen: Igen arra a Barta Tamásra gondoltam.Bocsánat de te már ilyen vén vagy?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:37:16

@Port Kennedy(Australia): nem, mindössze 2 éves voltam, amikor meghalt ('82-ben, ahogy utánanéztem), de a "nagy öregek" együtteseit azért valamennyire ismerem :))))

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:38:38

@Seduxen:" Korábban - asszem Szellemmel beszélgettem -, írtam már, hogy én fenntartásokkal viseltetek Orbán következő országlásával kapcsolatban, de ha beváltja a hozzá fűzött reményeket, akkor legközelebb is övé a voksom :)"
Ez így tetszik,vagyis az jó ha vannak fenntartásaid(nem lehetsz egy vakbuzgó alak),Ok.Érzed hogy valami remény talán felcsillant.Ok.A szavazás eredménye pedig igencsak beszédes.Ez is Ok.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:42:08

@Port Kennedy(Australia): ... a többit meg meglátjuk :))))

Orbán széleskörű felhatalmazást kért (és ahogy kinéz) kapott a választópolgároktól, most már nincs más dolga, mint élni ezzel. Ugye, milyen egyszerűen hangzik? :))) Én úgy vagyok vele, ha jól sül el ez a 4 év, akkor nem lesz okom változtatni.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:47:16

@Seduxen:

Igazad van.

Csak azon gondolkodom, hogy 4 év múlva mire fogadjak veled, mert mint már írtam, szeretek nyerni. :-)

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:57:54

@Seduxen: Már miért ne sülne el jól.Megérdemelné az ország végre a sokkal nyugisabb lazább életet.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:58:23

@Seduxen:

nem tudom, majd valami olyasmiben, amihez értesz. matchbox tologatás, oda vissza, 4 perces jedi lézerkardozás, valami hasonló... :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:02:06

@derelyegrádi szellem: azért ritka nagy paraszt tudsz lenni, mondták már?

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 14:16:20

@Seduxen:

vicceltem.

De ha bántó volt, hát ne haragudj. De azt hiszem ennél "durvább" is előfordult már itt köztünk, így nem is értem most ezt tőled.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:18:04

@derelyegrádi szellem: máskor úgy látszik egyértelműbb volt a humor jellege. Igazából gondolkodtam egy ideig, hogy érdemelsz -e kommentem végére szmájlit, de úgy döntöttem "kibaszok veled" :)))

mail-t leszel szíves nézni, ha kérhetem! :)

Marcellusca 2010.04.12. 14:24:16

@derelyegrádi szellem: Émmán nyilatkoztam. :)
Kérdezd Sedut meg Güntert! :DDDDDD

arlequin 2010.04.12. 14:30:02

én teljesen elégedett vagyok. ma is felébredtem. nem lehet hát rossz napom, igaz, az eső esik, de az meg a földnek kell. és még csak nem is barma. pontosan ilyen parlamentet szerettem volna. ;-)

Marcellusca 2010.04.12. 14:30:59

Látom már Sedu is nyilatkozott.
És ábszolúte egyetértek Vele.
Én is fenntartásokkal kezelem őket.
Lesz 4 évük.
Ha semmi nem változik (na, jó, nem holnaptól! Holnaputántól! :D) akkor mehetnek a levesbe a madöf után.
Én csak azokat sajnálom, akiket teljes mértékben beetettek és Viktorkára, mint megváltóra tekintenek.
Pedig lesznek csalódások. Bőven.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:33:26

@arlequin: "nem lehet hát rossz napom, igaz, az eső esik" - hát ez az! Nem azt ígérte a Megfelelő ember, hogy hétfőn egy Új Világra ébred az ország? Ez lenne az ?

mert akkor OrbááááánViktooooor monnnnnyoooooon leeee :))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:34:41

@Marcellusca: "mint megváltóra tekintenek." - én ebben látom a legnagyobb bajt. Nagyon sokan Messiást várnak, pedig csoda nem fog történni. Normálisabb országot lehet REMÉLNI, de Orbán sem Isten, aki csodát vár, az nagyon pofára fog esni...

Homeoffice 2010.04.12. 14:37:09

@Seduxen:

Nem érted. Viktor és a Fidesz megadja sokak számára a reményt, amely legalább erőt ebben a szarban ami most van.
ennyi.

Marcellusca 2010.04.12. 14:38:15

@Seduxen: Erről beszélek, Nyuszómuszó. :DDDD

Nem megváltó.
"Csak" a Megfelelő ember. :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:39:19

@Gunther: aha, hiszed Te... Nézd meg az üres tekintetű "rajongókat", akik átszellemült fejjel viktor-viktoroznak :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:40:15

@Marcellusca: az. reméljük :))) mókás volt, hogy az ominózus reklámban mennyire kerülték NEVÉN nevezni, csak a "Megfelelő ember" :))

Homeoffice 2010.04.12. 14:40:21

@Seduxen:

Tudod ez olyan mint a placebo-gyógyszer.. már akkor is hat ha nem hat:)

Marcellusca 2010.04.12. 14:41:09

@Gunther: Értjük mi, vaze. :)
Azokról beszélünk, akik nem alapos megfontolás után, "egyszerű" szimpátia alapján tették oda az ikszet, hanem mit megváltóra szavaztak.

Marcellusca 2010.04.12. 14:45:11

@Seduxen: Én nem is igazán értettem azt a reklámot.
Ő van a képeken, róla beszélnek és nem nevezik néven.
(Mint Voldemort-ot. :D)
Azt a hatást keltette, mintha nem is neki gyűjtenének szavazatokat, hanem annak, akit majd utolsó pillanatban, a kormányalakítás előtt előkapnak a cilinderből. :)

Lone Wolf 2010.04.12. 14:47:12

@Marcellusca: Túl régota szarvas-patázzák őt. :) Azt akarták ezzel kivédeni, hogy mindenkiből előkerüljön a 20 év alatt kialakult negatív reflex.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:49:22

@Lone Wolf: én arra gondoltam, hogy sokan lehetnek az országban, akik az Orbán Viktor név hallatán szélütést kapnak, ámde a fizimiskáját nem ismerik :)))))

@Marcellusca: ez is egy lehetséges forgatókönyv. Végül is Vitya a pártelnök, érthető, hogy vele kampányolnak, de azt még senki sem mondta, hogy OV=A Megfelelő Ember.

GigaLOL :))))

arlequin 2010.04.12. 14:53:58

@Seduxen: én úgy gondolom, hogy orbán tényleg a megfelelő ember. sztalin is az volt, buddha is, meg pista bácsi a szomszédból is. én ebben hiszek kérem! nekem is pont megfelelő a bőröm. mégha vastag is itt-ott. ugye?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 15:00:40

@arlequin: "meg pista bácsi" - ha a kovácspistire gondolsz, aki megöregedett, akkor elhatárolódok :))))

Ja, Sztálin is megfelelő ember volt, már ha a cél a szisztematikus népírtás...

f.m.j. 2010.04.12. 15:03:08

@laspalmas: kérd el a Krakkótól, én is nagyon bírom őt, a Morvait pedig nem :) és nagyon megnézném

arlequin 2010.04.12. 15:03:28

@Seduxen: csakhogy értsd: mindenki megfelelő a maga helyén, feltéve, hogy a helyemen vagyok. mindenki eljátsza a szerepet és annak megfelelően tesz-vesz a színpadon. tehát ov tényleg a megfelelő ember.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.12. 16:10:41

@Seduxen:

Pont te beszélsz, válaszbajnok?
Még most kétségek közt vagyok, hogy elmúlt-e a kiskrapek balesetes kinézete.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 16:13:41

@laspalmas: bocs, az "üzlet" :)

óó, azóta már mennyi újabb volt. Húsvét hétfőn Bethesda baleseti sebészet-ügyelet, az állán csinált egy gyönyörű harci sérülést. Tegnap ezt a sebet egy újabb eséssel feltépte, szóval zajlik az élet :)))

de ígérem összeszedem magam :)))

Füsilier 2010.04.12. 16:55:13

Kiváncsi leszek vajon Viktorviktor ELSŐ hivatalos behódoló látogatása a siratófalnál mikor lesz?????

tudi 2010.04.12. 16:58:08

Ez az egész kömédiát nem követtem végig, én délelött 10 körül szavaztam, igaz buli utánn kicsit fáradtan, gratula a fidesznek ehhez a szép győzelemhez, az lmp meglepett, ezek szerint van még elég szabad, "demokrata" szavazó, az mszp színtén, várható volt, hogy azért valamennyire összeszedik magukat, de maradjanak is csak ennyin. A jobbik szép eredményt ért el, igaz nem lett második erő.

arlequin 2010.04.12. 17:05:22

@tudi: nekem ez az lmp, olyan szadesz-reloaded kinézetűnek tűnik.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 17:38:19

@arlequin:

lehet. De ha ezt a Shiffert meg mondjuk Kuncét esetleg Hugarovalentint csak így ránézésre összehasonlítom, az az érzésem ha reloaded is, jobban jártunk.

arlequin 2010.04.12. 17:51:54

@derelyegrádi szellem: a pedigréje nem is olyan rossz.
szentkoronaradio.com/belfold/2010_04_01_schiffer-andras-nagyapja-ss-tiszt-volt
legalább rendet tesz ;-DDD
elnézést, de kibújt belőlem a nagyördög.

Marcellusca 2010.04.12. 18:13:53

@arlequin: Hát, kedves Bolond, csak a bolondok hisznek el mindent bolondok napján. :)))))

Donna (Cara)mba 2010.04.12. 21:26:16

@Marcellusca: Ja, csak nehogy bejöjjön a régi mondás: egy bolond százat csinál;-DDDDDDDD

suski 2010.04.12. 21:44:45

@zero: Szanyi már nem vezet a XIII. kerületben...az esti sorbanállók alighanem fordítottak...
Szóval csak egy helyen áll nyerésre a maffia az egész országban, a másik XIII.kerületi körzetben...
Ha már volt, bocs, nem olvastam minden kommentet, de a poszt nincs javítva.

Lone Wolf 2010.04.12. 22:24:45

www.valasztas.hu/hu/parval2010/354/354_0_index.html

Pillanatnyilag úgy néz ki a végeredmény, hogy a fideszen kívűl SENKI nem jutott be egyénibe a parlamentbe. :)

Lone Wolf 2010.04.12. 22:26:07

@Lone Wolf: Csak azt nem értem, hogy ez miért nem módosította a képviselők pártonkénti számát?

süti beállítások módosítása