Skip to content


       Szűrés lista

Az új korszak első napja

Kemény egy nap volt:

2 óra 20 perc alatt tudtam csak leszavazni.

Az OVB ingyen és több millió néző örömére élőben adta elő az MSZMP KB ülését 1985-ből. Az egyik OVB tag 18:45-kor a Híradóból tudta meg, hogy emberek vannak az utcán szavazásra várva. Egy másik OVB tagban felmerült, hogy szedjék össze a sorban álló emberek mobiltelefonjait, hogy ne kapjanak információt, hogy áll a szavazás.

Még az is lehet, hogy még mindig sorban állnak valahol szavazni.  Éjfélkor még 200-an nem szavaztak a Bocskai úton, Újbudán, ahol már akkor 6 órája állnak a sorban. Milyen ország az, ahol egy időzónában vannak olyan választópolgárok, akik április 12-én, hétfőn szavaznak?

A blog.hu haldoklott, az Index haldoklott, az internet haldoklott, az ország háborgott. Mi (is) rekordot döntöttünk. Köszönjük az RTL-nek a lehetőséget, főleg mivel a Coveritlive panel, ahol ment a chat, nem halt le.

A közvéleménykutatók most nem lőttek nagyon mellé.

A Fidesz 50% felett végzett.

Két rendszerváltó párt kiesett a parlamentből: MDF, SZDSZ. Dávid Ibolya lemondott.

Két új párt bejutott: Jobbik, LMP.

A Jobbik 8 megyében második erő, de Budapesten csak negyedik.

A Fidesz 119 választókörzetben 50% felett nyert, itt már nem lesz második forduló.

Az MSZP 50, majd 25 majd 15 egyéni győzelemben reménykedett. Ezzel ellentétben 2 helyen állnak az első helyen, a nagy MSZP-s fellegvárak (Csepel, Szeged, Miskolc) elestek. Mesterházy szerint még nem jött el az értékelés ideje, a választásokat majd csak a második forduló után értékelik. Ő tudja. Még állva maradt 57 választókerületet Mesterházy „fel fogja szántani” a legjobb eredményért. Ő tudja.

A tét: a Fidesz kétharmada. 57-ből 48 kválasztóerületet kell ehhez nyerni. Meglátjuk...

A kampány folytatódik, csak már egy kicsit másképp.

Vagyis "show must go on" ...

 

Frissítés:
Közben kiderült, hajnali negyed kettőkör szavazott az utolsó választó. Ostoróczki Szabolcs, a budapesti Műegyetemen tanuló egri fiatal 7 órát várt a 719-es sorszámmal  arra, hogy leadhassa a voksát. Azt mondta, bár ismerte a választási eredményeket, úgy döntött, kivárja sorát, és él választói jogával. A választókerület egyéni képviselői mandátumát az első fordulóban elnyerő Fidesz-KDNP közös jelöltje, Rétvári Bence egy üveg pezsgővel személyesen köszöntötte Szabolcsot.

Címkék: választás voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr531913318

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Másnaposan 2010.04.12. 12:55:01

A fél ország álmosan kóvályog, hisz szinte mindenki éjfél után is még a tévé és/vagy számítógép előtt ült, vagy talán épp egy pártbuli helyszínén örült vagy bánkódott az eredményeken, esetleg kínjában röhögött az OVB orbitális töketlenkedésén (de most ...

Trackback: Háromnegyed 2010.04.12. 10:20:42

Nyolc hosszú évet vártunk, de mégsem tudunk úgy igazán örülni a tegnapi győzelemnek, mint azt egykor gondoltuk volna. Fáj egy kicsit, hogy az MSZP továbbra is második erő maradt, frusztráló az Szdsz LMP 7%-a, ám leginkább mégis a történelmi lehetősé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

remlato 2010.04.12. 07:16:59

nevetséges és egyben szánalmas volt a tegnap este, maxiriszpekt azoknak akik még akkor is sorban álltak mikor elmentem aludni. az OVB meg, pffffff...
a második fordulóban mindenki jelentkezzen át egy kerülettel arrébb szavazni.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.04.12. 07:19:59

Sajnos az SZDSZ nem esett ki, csak nevet és színt váltott.
7.5%... Félelmetes, hogy mekkora hatalma van a médiának.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.04.12. 07:24:29

Romániában az elnökválasztásnál mindenkit hazaküldtek 21:00-kor mondván hogy a törvény szerint zárunk, CSÁÓ.

dr. Aullah 2010.04.12. 07:29:34

POÉN:
1. Mesterházy m.e. vitára hívta ki Orbánt.
2. Az utolsó szavazó (719) egy fiatalember volt, aki HAJNAL 2-kor szavazott :D

Nzoltan 2010.04.12. 07:30:24

Kiváncsi vagyok, Orbánék is ilyen korán keltek-e? Korán el kell kezdeni a szardobálást.:-P

Nzoltan 2010.04.12. 07:32:04

@Talon Karrde: Ott nincs ennyi dilettáns mint itt.

törökszultán 2010.04.12. 07:33:13

@xanax: Igazad van, ez az új SZDSZ még agresszivebb lesz és az MSZP-vel ahol tudja, majd a kormány simfölésének szenteli az energiáját. A Jobbik meg majd toporog- mint kezdő buzi a gőzben - a Parlamentben, ahol azért másképp mennek a dolgok és megpróbál kemény lenni. És a jobb oldal ismét meg lesz osztva. De azért bizzunk a kétharmados fölényben.

törökszultán 2010.04.12. 07:35:26

@Aullah: És miről kivánnak vitázni? Mit ugrál ez a brifkószájú kis fasz? Ennyi volt és kész. Ezek még vesziteni sem tudnak elegánsan.

Nzoltan 2010.04.12. 07:35:47

@törökszultán: Én nem vagyok biztos benne, hogy a kétharmad nekünk jó-e? Ha Finnországban lennénk nem érdekelne, de itt az elmúlt húsz évben csak helyezkedések voltak a mi kárunkra.

Kravver 2010.04.12. 07:44:25

@törökszultán: "ahol tudja, majd a kormány simfölésének szenteli az energiáját. " -á! ez túl fideszes dolog lenne

"Ezek még vesziteni sem tudnak elegánsan" - miért is? már blokád alatt van az Erzsébet híd? vagy újraszámolásért hörög valaki? bagoly mondja-e verbébnek?

törökszultán 2010.04.12. 07:44:33

@Nzoltan: Meglátjuk, ha van kétharmad és a FIDESZ nem számoltat el, vagy sumákol, akkor nem hivatkozhat arra, hogy az ellenzék hátráltatja. Akkor még visszamenőleg is hozhatna olyan törvényt ami számonkéri, pl. az egészségügyben történő népirtást, hitelek korlátlan felvételét, stb.

guma 2010.04.12. 07:44:35

Szégyen!
Ez a kétharmados törvény ÁTGONDOLTSÁGA jellemző az országra!

Az még nagyobb szégyen, hogy fogalmunk nincs mit - mikor - miért - hogyan - miből...

kill004 2010.04.12. 07:51:58

Amiért nem vagyok teljesen elégedett:

1. Kevesebb egyéni vk.-t hozott el az első fordulóban a FIDESZ, mint amire számítottam.
2.A jobbik nem előzte meg az MSZP-t.
3.Az LMP bejutott. (lesz még velük baj!)
+
Budapestiek! Hát mija faszom ez a sok MSZP, LMP szavazat?!?!?!
2 budapesti egyéni vk-ban pedig Mszp-s fordult elsőnek! :((

dr. Aullah 2010.04.12. 07:52:41

@törökszultán: Hát én azt honnan a faxból tudjam? :D

Nzoltan 2010.04.12. 07:54:57

@törökszultán: Ja-ja, meglátjuk. Nagyon reménykedem, hogy az ország kimozdul ebből a gödörből. A kétharmad szerintem biztosra vehető, ilyen támogatottsággal igen gyorsan lehet intézkedni. Bár kétlem, hogy ez a nagyarányú támogatottság kitart az önkormányzati választásokig. Nem véletlenül akarják közelebb hozni.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.04.12. 07:58:44

Lófasz a Budapestfikázók seggébe. Ennyi.

Nzoltan 2010.04.12. 07:59:51

@kill004: Az LMP-n én is csodálkoztam, mint mindenki. Semmit nem mutattak az elmúlt időszakban, végül Kóka megmutatta, hova szavazzanak a párt nélkül maradt SzDSz-esek, valahol mégis csak a bukott liberális párt juttatta öket be a parlamentbe.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.12. 08:01:53

Közben kiderült, hajnali negyed 2-kor szavazott az utolsó ember az országban.
A már nyertes Fidesz-Kdnp jelölt, Rétvári Bence személyesen, egy üveg pezsgővel köszöntötte.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.12. 08:03:29

@kill004:

A bp-iek még Demszkyt is megválasztanák mégegyszer, ha indulna..

f.m.j. 2010.04.12. 08:04:43

LMP

nagy kár, hogy dettó szdsz. Mikor a Szombati bejelentette, hogy még valahol 15 % felett értek el eredményt, az egyik megjegyezte: bazzmeeg... :):) persze csak olyan kis magánbeszélgetésben, mint a Horn a Kókának a vizitdíj szavazáskor...(az indexen van a videó az új fecskékról)
én azt sajnálom, hogy csakis Budapestre koncentráltak, pont úgy, mint az szdsz, vidékre nem mennek, hogy akarnak akkor földkérdéssel, cigányság helyzetével foglalkozni?

S.O.A. 2010.04.12. 08:05:34

"Aki a szavazólapjára tulipánt rajzol, annak a Voksán Virág lesz?" (most hallottam a rádióban)

Ezzel a borzasztó szar viccel kívánok mindenkinek jó egészséget a következő évekre!

spájdernecc 2010.04.12. 08:09:24

valaki magyarázza már el nekem, csökkentértelmű medvebocsnak, miből gondolja meisterhauzer, hogy ő miniszterelnök- jelölt?

spájdernecc 2010.04.12. 08:10:21

@f.m.j.:
távolról :)
onnan nem érzik a bűz

kill004 2010.04.12. 08:11:51

@spájdernecc: Tegnap én is ezen gondolkoztam. Merthogy képtelenség, hogy ő miniszterelnök legyen.

f.m.j. 2010.04.12. 08:14:50

@spájdernecc:

mer nagyot álmodni, minden mindegy, miért ne mondana ilyeneket, többet veszíteni már úgysem fog, és a 2/3-ad múlhat rajta

aminek nagyon nem örülök, hogy feléledt az szdsz. Új névvel, új emberekkel, de a hátuk mögött álló emberek ugyanannak a szellemiségnek az apostolai
és titkon reménykedtem, hogy az mszp 10% körül fog mozogni :):):)

S.O.A. 2010.04.12. 08:15:52

Most itt azt nyomják a kollégák, hogy botoxildi lemondott, de sehol nem találok róla semmi hírt. Igaz ez?

S.O.A. 2010.04.12. 08:20:38

Hiába ríttok, be kell, hogy lássátok: Lehet Más a Politika... Thaifölödn, pl.

guma 2010.04.12. 08:21:05

@törökszultán:

Drágám!
Ez komoly?
98-ban is eltűnt a párt adósság, szerinted most mi lesz?Tehát az elszámoltatás kicsit necces...

Az adósságok nagy része önkormányzati - nem forintban!
Amit a legtöbb helyen egy vállalkozás "kezel" - sikerdíjért!

Az egészségügy pedig a mai formában nem téged és engem szolgál, sajnos, hanem a rendszer elitjét.

Higany 2010.04.12. 08:23:06

Ildi néni mekkora cinikus hazugságot adott elő első megszólalásában. Kubatov-szavazónak nevezni azokat, akik az MSZP-adminisztráció alkalmatlansága miatt voltak kénytelenek órákat várni azért, hogy élhessenek alkotmányos alapjogukkal! Továbbá elfeljtette megemlíteni, hogy a Lamperth Móni-féle kékcédulás választásokat idéző átejelentkezést érintő szabálymódosítás Alkotmánybíróság általi elkaszálása után hozták ezt a szabályt. Ami alapvetően nem lenne hülyeség, csak a sok tehetségtelen mameluk között nem akadt egy ember aki átgondolja a technikai lebonyolítás részleteit és előtörjön belőle a kérdés, hogy hány átjelentkező szokott lenni és ezek hova koncentrálódnak? (Egyetemi városok, főváros)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 08:24:08

@Talon Karrde:

Budapestet fikázni, vízfejezni, pöcegödrözni ősi paraszt szokás.

Higany 2010.04.12. 08:25:11

@Higany: Az előzmény (az első bekezdés a Lamperth-féle trükkről szól)
"Aki ugyanis igazolást kapott arra, hogy más településen szavazzon, utóbb mégis visszatérhetett a lakóhelyére. Az 1947-es kékcédulás választásokra emlékeztető, szervezett szavazás lehetősége megszűnt ugyan, ám újabb aggályok fogalmazódtak meg."
[...]
"Az új rendelkezések szerint ugyanakkor csak egy - előre kijelölt - szavazókörben fogadják a máshonnan érkezőket. Nincs tehát arra mód, amire 2006-ban még lehetőség volt, hogy a választók tetszés szerinti szavazókörökben voksoljanak. Az Alkotmánybíróság (AB) ugyanis azóta megsemmisítette az 1997-ben MSZP-SZDSZ-többséggel elfogadott választójogi törvény paragrafusát, amely módot adott a választók szervezett utaztatására, szavaztatására. Megsemmisítették Lamperth Mónika akkori belügyminiszter 2005. decemberi rendeletét is, ez a jogszabály tovább növelte a voksturizmus esélyeit. Az igazolással másutt szavazni szándékozó állampolgár ugyanis utóbb mégis visszatérhetett szavazni a lakhelyére."

innen: www.fidesz.hu/nyomtathato.php?Cikk=108602

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 08:26:51

@Aullah:

Nemnemnem. A nácikat lenácizni ősi polgári virtus.:)

Jason Bourne 2010.04.12. 08:26:53

ez a káosz a végére méltó lezárása volt az elmúlt 8 évnek...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.12. 08:31:45

Egyébként valaki mondja már meg nekem hogy 2010-ben ez a sok okos baromállat, akik képtelenek hozni egy felelősségteljes döntést mi faszomat keresnek ezek után a helyükön?? Valamikor kinyomtatták valahonnan azt a baszott listát, gondolom ott volt egy közjegyző meg az OVB-tól valaki szépen aláírták lepapírozták, lepecsételték aztán hadd szóljon. Miért a faszért nem lehetett azt csinálni hogy azt a pár embert akik kellenek a procedúrához szépen odautaztatják még 5 darab listával és akkor 1/5 annyi idő alatt lezavarják a választást. Most meg majd mindenféle okosjogász joggal jog nélkül támadni fogja az eredményt. Mert azért ez nem lett más ország szinte elképzelhetetlennek tartom hogy valaki nem fog beadni valamit az OVB-nek. És mi faszt keres ott ez a Szigeti??

eszkep 2010.04.12. 08:32:25

Az LMP vitathatatlanul a választás meglepetése. Szerintem ne essünk abba a csapdába, mint a Jobbikkal: a FIDESZ, MSZP megpróbálja a másik kreélmányának beállítani, ami több mint noonszensz. Mondom ezt annak ellenére, hogy igen erős fentartásaim vannak mindenféle liberális formációval szemben. Ami érdekes lesz / lenne:
- Utána kellene nyomozni, vannak-e az LMP-ben volt SZDSZ-esek, illetve, hogy a jövőben nem "igazolnak-e át" volt, "munkanélkülivé vált" MSZP-sek?
- Visszalépnek-e a második fordulóban? Esetleg valaki javára?
- Érdeklődve várom politikai szereplésük első magvait: leragadnak-e a neoprimitív és unalmas "faszosztázásnál", vagy - magarországi balos párttól meglepő módon - esetleg értelmes gondolataik is lesznek?

Ne felejtük: azzal, hogy bejutottak, esély van arra, hogy legyen alternatívája a megmaradt retartdált 19%-nak így végső soron elsorvadjon az MSZP! Merthogy ettől a 19%-os buktától maguktól nem fognak szakadni / erodálni, ez tény.

eszkep 2010.04.12. 08:34:45

@El Topo (Sgt. Elias): Sajnos Budapesten csoportosulnak a buta suttyók, ez sajnos számaszaki tény. Én mint budai, azonban pontosítanák: Pesten csoportosulnak a bugrisok!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.12. 08:36:47

@f.m.j.: Hát így foglalkoznak a cigányság helyzetével: 3. plakát!

lehetmas.hu/plakatok

dr. Aullah 2010.04.12. 08:36:57

Az megvan, hogy Budai Bernadett 7óra után, de még 10óra előtt azt mondta, hogy a nagy torlódás a Jobbik hibája? A műsorvezetők sem tudták, hogy értette ezt, és őszintén megmondom én sem.

galeria.index.hu/belfold/2010/04/11/ejszakaba_nyulo_eredmenyvaras_az_mdfnel/?current_image_num=8&image_size=l

9es kép. Ajánlom mindenkinek :P

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.12. 08:38:21

@eszkep:
Egyébként én is így voltam vele, hogy most nem szavazok rájuk, de lesz 4 évük arra hogy bebizonyítsák hogy lehet más a politika......ha nem lesz akkor szevasz, ha lesz akkor egy erős baloldali párt válhat belőlük komcsi örökség nélkül (persze ezt kizárná ha megjelennének volt káderek a soraikban vagy a háttérben)

f.m.j. 2010.04.12. 08:39:49

@Ásómaci: igen, tudom, láttam... szerintem hosszó idő lesz, míg belebuknak, de bele fognak

csak hát megy az idő, és ez jó nekik... ennyit akarnak, nem többet

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.12. 08:40:52

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Milyen 5 darab listával? Ha átjelentkezel, az adataidat a választási bizottság viszi fel egy papírra. Ha jól tudom, nem vagy a listán. Még 2006-ban így szavaztam, a választási bizottságban levő csaj írta le az adataimat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.12. 08:42:49

Ez nagyon kemény! Még jó hogy reggel voltam savazni.
Megérte korán felkelni! :)

@Aullah: Automatikus válasz a "valakire kenni kell" témakörben :D

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2010.04.12. 08:43:44

175ben lett első a fidesz. végül a nagy Szanyi Tibor is bedőlt az utolsó kanyarba.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 08:47:55

Na szóval az MDF elment nyugdíjba, éppen ideje is volt. Se tagságuk, sem támogatottságuk se ötletük nem volt már. Az egész párt Ibolya és Karcsi nappali melegedője volt.
Mesterházy megpróbál úgy csinálni, mintha lenne valaki.
Viktornak szemlátomást az jár az eszében, hogy fasza, végülis ezt akarta, de most aztán jól benne van a fekáliában.
Az LMP ugyanolyan sötét ló, mint volt, incifinci kis frakciócskájuk lesz, nem jelentenek semmit.
A jobbik meg konteokat gyárt és vona integet, mint Nixon.

Marcellusca 2010.04.12. 08:49:39

A választások hőse: Ostoróczki Szabolcs!!!
És az előtte, még 19 óra után is sorban álló összes választópolgár.
Gratuláció és köszönet Nekik!
Minegy, hogy hova tették azt az X-et.

Akik nem mentek el, példát vehetnének róluk!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.04.12. 08:50:54

@kill004:
Azért öröm az ürömben, hogy a nem sok hiányzott, hogy a Jobbik leelőzze a maszopot. (Bár én biztos voltam benne, hogy a Jobbik lesz a második :( )
Sajnos van még kb.: 1 millió idióta, akiket a pirosan rendesen tudnak hülyíteni. Azért kíváncsi lennék ebből a kb.: 1 millió szavazóból mennyi az aktívan kereső, mennyi a cigány...stb.
És még valami: Budapesten a II. kerületben "valamiért" erős az LMP. A Panelnegyedekben pedig szintén elég combos volt a maszop támogatottsága, ha a fidesz nem nézzük.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.12. 08:51:26

@Ásómaci: De péntektől vasárnapig nem lett volna idő az adatokat átküldeni egy vb-ből a másikba? A kérelmen meg kellett adni, hogy hol akarok szavazni. Bazmeg! Ennyi. Az egyikben kihúznak a másikba beírnak. reggelre lista kinyomtat. S már csak szavazni kell. XXI század. Jó hogy nem postagalambot használnak.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.12. 08:56:50

@Noname Cowboy: Persze, ez már mehet, XXI. század. De mégsem csinálják! Mellesleg, a legdurvább annak az OVB-s majomnak a mondata volt, aki javasolta, hogy kobozzák el a szavazók mobiltelefonjait, hogy ne sérüljön a kampánycsend. Szerinted, ezek tudják, hogy mit tudnak megtenni a technika segítségével? Szerintem ezek még mindig a beidegződött MSZMP gondolkodással dolgoznak!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.12. 09:00:54

@Ásómaci:
Na akkor ez a baromság, mert ha átjelentkezem, akkor miért is nincs kész lista?:) én úgy gondoltam, hogy jelzem hogy itt és itt akarok szavazni, akkor szépen választások előtt x nappal, véglegesítik hogy józsipista idejelentkezett, tessék itt van 1300 ember aki itt akar szavazni. Ha meg úgy történt ahogy te mondtad, hogy odamegyek és ott helyben regisztrálnak, akkor miért csak egy ember végezte ezt a munkát??

GatyaPityu 2010.04.12. 09:04:18

"Egy másik OVB tagban felmerült, hogy szedjék össze a sorban álló emberek mobiltelefonjait, hogy ne kapjanak információt, hogy áll a szavazás."

- Ez most valami vicc volt, ugye? Jó, hogy már nem vitték le őket az Andrássy út 60 pincéjébe, hogy ott várják ki a sorukat... (Ez csak irónia volt, természetesen).

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.12. 09:05:15

@Ásómaci:
Na annak a faroknak hadd ne mondjam mijét kellett volna elkobozni. Kampánycsend mi? Ki a faszom kampányolt 21:00 után?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.12. 09:06:56

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Ráadásul ez biztos olyan hogy ott áll már x órája a polgár, meghallja hogy Borsodszécsénykisfaszán a fidesz nyert és akkor ő arra az elhatározásra jut hogy akkor ő is oda szavaz az mszp helyett:D

Marcellusca 2010.04.12. 09:06:58

@kill004: Ja, ja.
Annyi különbséggel, hogy az első pontoddal nemértek egyet.
Valamint ledöbbent, hogy gyakorlatilag MÉG minden ötödik szavazó a maszopra teszi a voksát.

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 09:09:38

Egy kis matematika:2006, MSZP, 2 336 705 szavazat (területi listán).
2100,MSZP, 990 095 szavazat(területi listán).
A különbség - 1 346 610 szavazó.Ebből a hatalmas tömegből vajon lenne akár csak néhány gerinces ember aki le merné írni, őszintén (kicsit részletesen), hogy miért NEM szavazott az MSZP-re?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.12. 09:09:49

@Marcellusca: ezek szoftverhibásak az tuti.
Ezek után még maszopra szavazni?
Ennyi párttag van? :D

Illúzióromboló kockacukor 2010.04.12. 09:12:03

@Port Kennedy(Australia): mert elég rég óta olvasom a Vastagbőrt ahhoz, hogy ekkora marhaság egyáltalán eszembejusson.

esef 2010.04.12. 09:12:29

Mibe fogadunk, hogy már ősszel Kóka-Dávid harc lesz az LMP (ismertebb nevén: új-SZDSZ) vezetéséért?
Valaki kérdezte, ezért megerősítem: igen, vannak volt SZDSS tagok az LMP-ben, nem is kevesen. Pl. Böhm András, Ivády Gábor, meg úgy tudom, hogy Magyar Bálint is...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.12. 09:12:31

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Életszerű :D

@Port Kennedy(Australia): Lehet elegük lett a szopatásból?
Kérdés már hogy 2006-ban i miért szavazott bárki ezekre a férgekre?
2002-t se nagyon értettem.

esef 2010.04.12. 09:13:30

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Lehet más az SZDSZ? Igen lehet!
Lett is, LMP-nek hívják...

Homeoffice 2010.04.12. 09:14:06

Nah lehet engem szétkapni. Én a Jóskára (20 vk) voteoltam egyéniben..:), Mintahogy sok fideszes és jobbikos:)
Listán ugyebár másra:)

Marcellusca 2010.04.12. 09:19:13

@ColT: Tennap írtam - asszem - egy másik poszthoz, hogy lehet újra kinyitni az OPNI-t. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.12. 09:19:22

" Lendvainak sem jobb mint nekünk
Nem tudja, miért alakult így, de neki is fáj."

Hát b+ ezen akkorát röhögtem!

index.hu/x.php?id=inxv2010&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2010%2Fvalasztas%2Fvideo1%2F

Nzoltan 2010.04.12. 09:21:25

Nem kellett volna semmi más, csak néhány ember a már bezárt szavazóhalyekről átvezényelve, meg a céundából néhány öltöző, és máris gyorsabban fogyott volna a sor. Legkésőbb félkilencre meg is lettek volna.

Illúzióromboló kockacukor 2010.04.12. 09:22:39

@Gunther: Filóztam én is azon, hogy a szimpatikus, a városrészünkért mindenre hajlandó (állítólag), és majd mindent megtevő (állítólag) MSZP jelöltre érdemes lehet-e szavazni. Csak ha belegondolok, hogy sok helyben szimpatikus fiatalember kitesz egy MSZP kormányt, már hányingerem van. Inkább a sötét lóra teszek, mer az annak a ménesnek a része, amelyik szerintem jó irányba -vagy kevésbé rosszba- szalad.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 09:23:31

'reggelt! (remélem mindenki érzi, hogy mennyire más is ez a reggel, LOL :)))

A tegnapi kabaré kapcsán még mindig egy kérdés foglalkoztat: ugye minden településen (és kerületben) egy kijelölt szavazóhely volt az "átszavazóknak". Ezt miért nem lehetett úgy megoldani, hogy ott KÜLÖN szavazókört kapnak, és akkor nem lett volna "keveredés" az állandó lakosokkal? Ez túl bonyolult lett volna?

Marcellusca 2010.04.12. 09:23:38

@Port Kennedy(Australia):
@ColT:
Én megmondom: Nekem elegem volt az állandó politikai vetésforgóból.
Ennyi.
Nem azért, mert ők lettek volna a legalkalmasabbak.
Viszont 2006 őszén már nem tettem rájuk.

De ezt már egyszer kitárgyaltuk. :)

@Gunther: Hát, Öcsém, legalább álltad a szavad. :D
A szellemi képességeidet most ne firtassuk! :DDDDDDDDDDDDDDD

spájdernecc 2010.04.12. 09:25:29

@Nzoltan:
mondok mást :
a szomszéd termet délután négykor / akkor már nem lehetett látni a sorok végét, behívni a póttagokat

Homeoffice 2010.04.12. 09:25:43

@Marcellusca:

Hát bátyámuram, belátom hogy egy szavatartó f*sz vagyok:) LOL
De sebaj, elképzelem krumplisbandi arcát, hogy szinte egyedül bukja majd a vk-ját.:)
Szegényke:)

Mourinho már nem a király 2010.04.12. 09:25:55

LMP - most legalább pontosan látjuk mennyi zsidó és/vagy álintellektuell van az országban (minden rásszista felhang nélkül, bár mindenki azt gondol amit akar, de szerintem a zsidól szavaztak rájuk)

Jah és egy kis info: Schiffer András, az LMP listavezetője:
"Édesapja Schiffer Péter szociológus, bankszakember, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) Hivatalának volt főigazgató-helyettese. Nagybátyja Schiffer Pál filmrendező és Schiffer János 1994-2006 közötti MSZP-s főpolgármester-helyettes. Dédapja Szakasits Árpád újságíró, politikus, köztársasági elnök, a Magyar Népköztársaság Elnöki Tanácsának első elnöke." Igen, Schiffer dédapja a Szakasits Árpád nevű őskommunista. Aki a Tanácsköztársaság idején a Belügyi Népbiztosság vezetője, 1939-1944 között pedig a Népszava főszerkesztője volt. A háború után államminiszter, majd az elhíresült kékcédulás választási csalás után ő lett 1948-tól a köztársasági elnök. Haláláig tagja volt az MSZMP Központi Bizottságának.

spájdernecc 2010.04.12. 09:26:02

szomszéd termet megnyitni, kanyécsna

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 09:26:24

@ColT:

Én a kürtös csávón mulattam.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.12. 09:32:37

A sorbanállás elkerülése némi kis infornációcsere elmaradásán múlott. Ennyi. másfél napjuk volt megszervezni, hogy anniy embert kezelni tudjanak.

Illúzióromboló kockacukor 2010.04.12. 09:33:24

Azt mondjátok meg nekem, hogy ez a Schiffer gyerek miért ennyire antipatikus már a megszólalása pillanatában?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 09:35:04

@Illúzióromboló kockacukor: mert sokak szerint a "kis" platformjának szadesz-szaga van, felteszem ezért :))

Engem az egész brancs inkább betépett bölcsészekre emlékeztet, de ez legyen az én bajom :))

Marcellusca 2010.04.12. 09:36:17

@Seduxen: Tennap megmagyarázták, nem figyelsz, vaze?! :)
Az AB határozat után, mikor módosítani kellett a törvényt, nem fogadták el (kimaradt) azt a módosítást, hogy amennyiben az "átigazolók" meghaladják a helyiek 30%-át, akkor új szavazókör kell nyitnia a helyi jegyzőnek.

A tegnap este csúcspontja volt a lemarat, korral nem haladó törvényi szabályozásoknak.
Kampánycsend, kézzel írogatott lista és egyéb f@szságok.
A XXI. században, mikor egyetlen kattintással - akár titkosítva is - pillanatok alatt eljuttathatók információk a világ másik végére is.

Mourinho már nem a király 2010.04.12. 09:36:37

"Szigeti Péter OVB elnök a MOkkában azt mondta: ők felkészültek voltak. „Az eredendő bűn a jogalkotás szintjén keletkezett, hisz a törvény kimondja, hogy egyetlen választókörben lehet ezt megtenni. De kiderült, hogy 2-3000 embert nem lehet egy helyen leszavaztatni."Szigeti szerint nem tudták, hogy ekkora létszám lesz, ez csak délután négy óra után derült ki számunkra, mert az információáramlással is probléma volt."
-felkészült volt mi?
hahahaha és bruhahaha
Az M1-es bohózat is erről tanúskodott.

stulquec 2010.04.12. 09:36:54

Hát gyerekek azért elég keserű a szájízem. az szdsz kapott 7.5 %-ot. Pesten még többet. A szoci rejtőzködő nyuggerek meg elmentek szavazni. Nem baj, 4 év múlva már lehet kihalnak.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 09:37:53

demszkáj szitiben nyugodtan indulhat újra majornnak,nem fog lebőgni van potenciális 45 % -a ,gyönyörű,egyszerűen gyönyörű :-D

Mourinho már nem a király 2010.04.12. 09:38:11

"Vona Gábor azt mondta: legfontosabb feladatuknak a gazdasági válság okozta helyzet, és a magyar vállalkozások problémáinak megoldását tartják. Kiemelte, hogy továbbra is fontosnak tartják a "cigánybűnözés" felszámolását, amely kriminológiai és szociális kérdés is. A műsorvezető kérdésére, hogy milyen pozitív üzenetet tudnak megfogalmazni a cigányság felé, Vona azt mondta: a pozitív üzenet az, hogy ezentúl sokkal jobban megéri mindenkinek dolgoznia ebben az országban és betartani a törvényeket."

-így legyen Gábor!

Zuzu Petals 2010.04.12. 09:39:16

@Anthony (kick-ass): Már ezerszer belinkelték a Schiffer teljes rokonságát az összes felmenővel egészen Ádámig. Úgy beszéltek, mintha bármi is múlna rajtuk. Kapnak 4 évet, hogy megmutassák, mit akarnak, kinőjenek a balfaszkodásból, amit eddig csináltak. Meg lehet törölni a habzó száakat, és leülni. Nem kell aggódni senkinek, az LMP szavazói nem a Jobbik táborát gyengítették, hanem pontosan a Jobbik miatt szavazott az LMP-re annak ellenére,h alig tudni, mit akarnak. Remélem, lesz Fidesz 2/3,m nem akarok egy helyben toporogni megint évekig, ha pedig nem lesz, akkor még mindig őket tartom a legesélyesebbnek arra, h támogassanak bizonyos döntéseket. Mert a Jobbik nem fog semmiféle reális döntés mögé állni, hiszen az az ő elveikkel ellentétes.

reKorrekt 2010.04.12. 09:40:35

@Talon Karrde: Lófasz a budapestiek seggébe. Ennyi.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 09:42:54

@Zuzu Petals:

Másrészt meg ez a ki nemzett kit téma már az ószövetségben is a legunalmasabb részek közé tartozott.:D

stulquec 2010.04.12. 09:43:03

@Zuzu Petals: Az lmp egy választási viccpert. no alapszervezet, ismeretlen emberek. Mégis mi a fasz az az lmp??? nálunk kibaszott 750 kopogtatót nem gyüjtöttek. arra is képtelenek voltak.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 09:43:46

@Zuzu Petals: ki kell ábrándítsalak:a jobbik minden olyan törvény mellé áll "ami sz ország érdekét szolgálja"

az elempé féle bűnöző és lumpen,deviáns réteg ajnározása,feltétel nélküli védelme(tapasztalat híjján,ködös ideológiákba kapaszkodva) NEM az....

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 09:43:53

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:

Pontosan, magadfajta hülyének sajnos nem tudok többet nyújtani. De örülök, hogy tudod hol a helyed, csak így tovább!

Mourinho már nem a király 2010.04.12. 09:45:03

@Zuzu Petals: csak az a baj, hogy lmp-jobbik, meg mindenféle szájkaratéval fogják megint hergelni a nagyérdeműt, pedig erre semmi szükség.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 09:45:51

@Blás Sailor von Wolfhausery:

Lassan játsszátok le egymás közt, hogy tök ismeretlen emberek, akikről semmit nem lehet tudni, vagy mégis lehet tudni, hogy bűnözők, meg deviánsok!:D A faszom se igazodik el rajtatok!:D

Mourinho már nem a király 2010.04.12. 09:47:35

index.hu/kulfold/2010/04/11/ujra_elmarasztalja_magyarorszagot_a_wiesenthal_kozpont/
Ez a sok megélhetési f@sz mikor fogja már fel, hogy ELTELT 60 ÉV, tovább kéne lépni. Most már igazán kiájulhatna mindenki, aki egyáltalán megszületett abban az évtizedben, és akkor hátha nem lesz miről beszélni.

Homeoffice 2010.04.12. 09:50:03

Egyébként legyünk reálisak.
Fidesz 2/3os többsége borítékolható. (Mszp 2 helyen nyerhet. Bp-i 19 es és 20as Vk)
Gratulálok nekik, remélem élnek a lehetőséggel.
LMP bejutott. ÉS?
MSZP a legnagyobb ellenzéki csoportosulás (alig 19,5 %kal) .. ÉSS?
Jobbik bejutott. méghozzá nagyon. ÉSSSS????
Nem királyságos duma meg satöbbi, de a törvényekhez nem kell az ellenzék szavazata.
Ez nem feltétlenükl rossz. Végre egy kormányzat szabad kezet kap.
De ha elcseszik....

Zuzu Petals 2010.04.12. 09:51:44

@Anthony (kick-ass): Ezért kéne leszarni. Még ha eszdéesz-utód is. Ők qrvára nincsenek abban a helyzetben, mint 4 éve az SZDSZ,h zsarolhatnák a kormánypártot. Ha mutatnak valamit végre (én elég csalódott vagyok, szerintem az SZDSZ utódja, nem ekkora nyomorult balfék, h a bp-i tereken ácsorogjon csöndben, hátha kér vki egy szórólapot, és a program megismeréséhez is nekem kelljen felkeresni a honlapot), akkor taps, ha meg igazatok lesz, és pénzhajhász szadeszbérencek, akkor huss. Elég egyszerű.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.12. 09:53:15

@El Topo (Sgt. Elias): Hiába tiltakozol ez ellen, pedig így van. A budapestieknek, fogalmuk sincsen, milyen vidéken, vagy mi más, vagy esetleg jobb-e, vagy rosszabb.

A választási eredményeket, ha körzetre leosztod láthatod miért is. Kelet, szegényebb régiók, ahol igenis is kimondhatóan van cigánybűnözés, a Jobbik 2. erő. Nyugat Mo., ahol sokkal jobban élnek az emberek, erős a Fidesz. Nagyvárosokban erős a Fidesz. Budapest. Ide koncentrálódik az értelmiség, érthetően itt az LMP lett a 2. erő. Csak az a baj, hogy az értelmiség hisz a liberálizmus azon részében, amiről tudjuk, hogy nem életszerű. Mert nem működik a keleti országrészben, ahol a szegénység, a munkanélküliség, az iskolázatlanság nagyobb.

Egyébként budapest igenis, gazdasági és közigazgatási vízfej. Csökken a különbség, évről-évre, de még mindig az.

Egyébként meg nem tudom mire büszkék a budapestiek nagy része, mert a belvárost leszámítva, nem tudom mi alapján vidékiznek egyesek. A sok békásmegyeri, káposztásmegyeri, csepeli, körülnézett már, egy-egy vidéki nagyvárosban? Mert, akkor meghúzná magát szegénykém...

marós 2010.04.12. 09:53:23

A szocik nem hazudtolták meg magukat, már akkor is zavarosan intézkednek, amikor az nem lenne érdekük. Az ovb ülése tényleg hasonlított egy politikai bízottsági összajövetelhez. Senki ne csodálkodjon azon, hogy a választók nagy része elfordult a hazug, korrupt, csalásra specialízálódott bandától.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 09:54:25

@El Topo (Sgt. Elias): az elempének meg a hozzád hasonlóknak nincs tapasztalata te gyökér :-),nyugodtan forgasd,csűrjed csavarjad a szavakat,mondatokat,engem aztán kurvára hidegen hagysz,de azt elmondhatom remélem,igen remélem majd a te fajtád megtapasztalja a dolgokat,megérdemli majd a sok világvárosi felvilágosult :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.12. 09:55:21

Egyébként, amit Morvai tegnap Krakkó Ákossal művelt, az szégyen, ha ezt a retorikát fojtatják, hamar kijátszák magukat mindenhonnan.

ZX 2010.04.12. 09:56:28

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Igazad van. Az ország nyugati felében legyen demiokrácia, de a keletiben kemény diktatúra, aki pofázni mer, agyoncsapni! :P

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 09:56:33

@Gunther: "de a törvényekhez nem kell az ellenzék szavazata." - nem, de adott esetben gesztusokat lehet tenni. bár a maszopos férgekkel szemben nem kellene. max annyit, hogy a házelnök megkéri az ügyészséget, hogy az efftásakat ne az ülésteremből vigyék ki :))))

eszkep 2010.04.12. 10:00:14

Apropó! Amikor Zero annyira lealacsonyodott, hogy belesüppedt valami nívótlan szeretgom-os Meggyes fikázásba, megjegyeztem, várjuk ki az esztergomiak "ítéletét". (Ha rosszul emlékszem, és laspalmas kompromittálta ezzel magát, akkor elnézést, Zero) Igaz, most nem polgármesterként mérettetett meg, de talán a mostani eredmény is mértékadó:

1. Meggyes Tamás (FIDESZ-KDNP) 47,09%
2. Winkfein Csaba (MSZP) 21,27%
3. Balog János (Jobbik) 17,45%
4. Batyikné Csőke Ágnes Erzsébet (LMP) 9,14%
5. Jónás László (MDF) 4,99%

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:00:19

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": khm, ellenben ha VonPerec ezt a fajta hejjesírást fojtatja, hamar kijácca magát a magyar nyelvet alapfokon beszélők táborából :))))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 10:00:26

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Nem tiltakozom, az egy másik kategória.:) Egyszerűen kijelentem, hogy budapestet fikázni ősi paraszt szokás.
Én elhiszem neked, hogy a budapestiek egy része nem tudna levágni egy csirkét, meg nem tudják, milyen problémák nyomasztják a helybélieket Ököritófürpösön. Cserébe az ottaniak meg vacilálnak a mozgólépcső előtt és fogalmuk sincs, milyen érzés minden reggel eljutni Pesterzsébetről Újpest-Városközpontba. Pontosan ezért tartanak választásokat egyszerre itt is, meg ott is.
Budapest egyébként egy kimondott világváros és hiába jösz Békásmegyerrel, meg Káposztással, Berlinnek, Stockholmnak, Londonnak is vannak ugyanilyen alvóvárosai.

Zuzu Petals 2010.04.12. 10:00:35

@Blás Sailor von Wolfhausery: És kiáll minden olyan javaslat mellett, ami valóban az orszég érdekét szolgálja vagy csak azok mellett, ami szerintük az ország érdekét szolgálja?! Nagy különbség. Márpedig itt olyan döntések kellenek, amik nekik tuti nem fognak tetszeni (meg senkinek, de ez van sajnos).

Homeoffice 2010.04.12. 10:01:22

@Seduxen:

Bazzki. A Fidesz szavazók nem azt várják a Pártjuktól, hogy "Gesztusokat tegyen". Nekik most rendbe kell tenni Abszurdisztánt!

eszkep 2010.04.12. 10:01:46

Egyébként abba belegondoltatok, hogy a következő ciklusban az MSZP (törvényesen) nagyjából akkora állami finanszirozásból fog működni, mint a Jobbik?
Muhaha...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.12. 10:02:52

vááááááááááááááááááááááááááááááá fojtatják...........már hülyülök!

Epic, szóval foLYtatják...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.12. 10:04:10

@Seduxen: perszeeeeeee, rúgjál csak, üssél, csak...:DDDDDDD fáff, nem is értem, hogy írhattam le....

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2010.04.12. 10:04:26

@El Topo (Sgt. Elias):
Miért nem mész inkább hegesztőpaizsot eladni?
Nem értem, hogy a paraszt neked miért szitokszó? A parasztok nélkül mit ennél?
De köszönöm, hogy te ily szellemi magasságokból leereszkedsz hozzám és -egyáltalán- szóba állsz velem ostoba pórral.
Ennyit szeretnék még mondani:
www.intratext.com/IXT/HUN0028/_P1YN.HTM

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:05:15

@Gunther: és ki lehetne erre alkalmasabb, mint a Megfelelő Ember :))))

@eszkep: amennyit az efftásak az elmúlt 8 évben "összeszedtek", ha egy fillér állami támogatást nem kapnának, akkor is ki kellene hogy jöjjenek az "apanázsból" úgy az elkövetkezendő 30 évre :)))

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 10:06:37

@Zuzu Petals: a fidesznek meglesz a kétharmad vagy ha nem megvesznek majd egy -két elempé szavazatot,felesleges erről beszélni....egyébként "reális döntés" meg "ami biztosan az ország érdekét szolgála" nincs,azt majd az idő döntheti el,mi volt jó vagy nem jó,persze a körülményeket,igényeket stb. figyelembe véve lehetnek a jelen pillanatban jónak reálisnak tűnő intézkedések

eszkep 2010.04.12. 10:08:20

@Gunther: Én ugyan nem vagyok (per pillanat) FIDESZ szavazó, de olyan "gesztusokat" VÁROK EL, hogy első intézkedéseivel a teljes állami apparátust megtisztítsa a suttyó komcsiktól.
Kiváncsi vagyok mi lesz a Jobbik által beígért "konstruktív ellenzékiségéből", ugyanis sok olyan közös pont van a FIDESZ és a Jobbik programjában, amiben (nagyjából) egyetértenek, és kétharmados törvények szabályozzák.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:08:31

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": bazz, ez akkora magaslabda volt :)))

Vigyázzá' csak magadra, mert mától Új Világ van - ha nem tudnád - és ha kiderül rólad, hogy nem bírod megfelelően anyanyelvünket, akkor olyan listákra kerülsz fel, hogy ihajj :))))

Ahhoz képest a kubatovi-lista egy gyenge vicc :)))

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.12. 10:09:42

Jól mutatja az ország helyzetét ez a választás. Megint azok döntöttek, akik nem dolgoznak, míg a dolgozóknak szarabb lesz.

A nyugdíjas ne szavazzon ha már nem dolgozik, unokákkal foglalkozzon, és akkor nem lehet őket behúzni az MSZP-vel.
Természetesen a 800000 rokkantnyugdíjas sem szavazhat, mivel nem ők dolgoznak meg a pénzért.
És az egyetemisták se szavazzanak, várjanak addig, míg nem melóznak. Szar ügy, de az LMP-t meg az SZDSZ- is régen mindig ezek a füvezős, ultraliberális szabad bölcsészek juttatták be.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:09:52

@eszkep: "Én ugyan nem vagyok (per pillanat) FIDESZ szavazó" - húú, ez kemény, és mikor jár le a közügyektől eltiltás? :))))))))

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 10:11:30

@Illúzióromboló kockacukor: Bár én értem amit mond ,de ez mégsem a kérdésre feltett válasz.
@ColT: "Lehet elegük lett a szopatásból?
Kérdés már hogy 2006-ban i miért szavazott bárki ezekre a férgekre?
2002-t se nagyon értettem. "
Köszönöm hogy/helyettük/ is válaszolt.Még (volt) MSZP szavazó nem jelentkezett.
@Marcellusca: Igen ez is egy logikus válasz.Az eredeti kérdésem az volt az 1 346 610 volt MSZP-s szavazóhoz hogy most miért NEM szavaztak az MSZP-re.Nagyon-nagyon csendben vannak.

Donna (Cara)mba 2010.04.12. 10:14:06

@Marcellusca: Szia! Új kor új nappala kezdődik!
Egyébként meg maximális tisztelet, ahogy írod, azoknak jár ki, akik 6 órát is képesek voltak várni, akik 2010 április 12-én fél kettőig kitartottak!
Ilyenekkel lehet országot építeni! A választást Ostorócki Szabolcs nyerte meg, mert ő képviselte jobbik énünket - , ha jól tudom Műegyetemi hallgató. Külön gratulálok minden Szabolcshoz hasonló, kitartó, jogaival mindenáron élni tudó és akaró, valódi felnőtt állampolgárnak!

Gratulálok a Fidesz szavazóknak: ez így illik, ha valaki polgári nevelést - egyáltalán nevelést - kapott! Én nem rájuk ikszeltem, mint azt már írtam vala.

Felhőtlenül örülök a jobboldali győzelemnek!
Az ország újra-talpraállítás iránti minden komoly szándékot támogatni fogok, amiben tudom, ami tőlem telik.

Vége 8 év rémálomnak!

Most minimum 4 igen kemény év jön!

Együtt kell élnünk, együtt kell dolgoznunk!

Nehéz év(ek) jönnek, de vegyünk példát fiatal "ostorócziszabolcsainkról"!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:19:23

@Talon Karrde: szerintem egy "szebbecske" jövő azért kinézhet, az mindenképpen pozitív, hogy - úgy néz ki - a söpredék eltakarítva, ezt kipipálhatjuk. Nagyobb esély van egy normálisabb országra a Megfelelő Ember (mint a "titulus" is mutatja) irányításával, mint újabb 4 év maszop-rémulamommal...

Nzoltan 2010.04.12. 10:20:15

@El Topo (Sgt. Elias): A budapestiek pedig az ősi parasztokat szidják folyton.:-) Ez biztos be van kódolva a GPS génkbe.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.04.12. 10:20:27

@Seduxen: De ŐK nem ÚGY gondolták, hogy adjon az Isten! Valami más elképzeléseik voltak mintha.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 10:20:46

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:

Kurva egyszerű, mert nem dolgom.:)
Fogalmad sincs semmiről. A paraszt és a mezőgazdász legalább egy évszázada nem szinonímák.:)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:23:33

@Talon Karrde: én azt mondom, meglátjuk! Ha józanul (na jó, én pl másnaposan) belegondolunk, azért reményteljesebb 4 év elé nézhetünk, mintha a kommancsok maradtak volna, nem?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 10:23:33

@Blás Sailor von Wolfhausery:

Én már nagyjából mindent megtapasztaltam. Eddig is elvoltam, ezután sem lesz másként. Nekem hálistennek nem jelent sokkal többet ez a mostani választás, mint hogy az egyik vérszopó brigád helyett a másik jön. Annak viszont felhőtlenül tudok örülni, hogy a jobbikos birkák szenvednek, mint a kutya a hordóban.:)

Horizont 2010.04.12. 10:26:23

Szép jó napot mindenkinek egy ilyen éjszaka után! Ez a tegnapi cirkusz méltatlan volt az emberekhez mint sok minden az elmúlt évek alatt. Még a befejezése is méltatlan volt egy korszaknak! Minden elismerésem azoknak akik végig állták a sorukat, le a kalappal előttük. Számomra a nap hőse Ostoróczki Szabolcs! A 7 órás türelmével együtt:))
Nem értem az itt kommentelők öröme hol marad??? Ezt a pesszimizmust! Azt akarta mindenki, hogy aki kormányon van tűnjön el!! Ez sikerült!!! Semmi elégedettség? Úgy néz ki meglesz a 2/3 ami normális országban nem lenne jó, de tudjuk a miénk nem az! Ha meglesz nekik akkor nem mindegy ki van még bent? Az MDF kiesett (szerintem mert kokettált az SZDSZ-szel és sok volt a cirkusz ) SZDSZ szétesett, a Jobbik ugyan nem előzte meg az MSZP-t de kívülről jőve nagyon is szép eredmény, majdnem annyian lesznek a parlamentben.Szerény véleményem szerint ha egy picit "lájtosabbra" vette volna a kommunikációját és Morvait nem veszi be, nagyobbat tarolhatott volna! Az LMP -t annyira kivesézitek, komolyan nagy probléma az az 5 képviselőjük? A listavezető családfáját kutatni? Ugyan már! Éppen hogy ott lesznek kár rájuk ennyi mérget is vesztegetni.Ami meglepő, hogy ennyien szavaztak az MSZP-re. Hol éltek ezek az emberek az elmúlt években?Honnan van az optimizmusuk?
Orbán nem volt felhőtlenül boldog tegnap este, pedig már 8 éve erre várt. Azt is tudja mi vár rá, ezek szerint. Gyöngyösön lesz második forduló . Szerintem ez nem égés Vonának. Ez így is meglepetés volt, ez mindig vörös megye volt. Most a Fideszesnek 12976, Magdának 9326 és Vonának 8613. szavazata lett. A helyi viszonyokat ismerve ez nem égés! Sőt. Magda kiskirály nem fog nyerni!!!!! Ez mindent visz!
Szóval tessék mindenkinek egy kicsit örülni mert a kormányváltás meglesz, a többire meg majd fény derül!
"Régi kor árnya felé visszamerengni mit ér?
Messze jövendővel komolyan vess öszve jelenkort;
Hass, alkoss, gyarapíts: s a haza fényre derűl!"
Reméljük!!!

Zuzu Petals 2010.04.12. 10:26:32

@Blás Sailor von Wolfhausery: Na, erről van szó. A Fidesznek csak legyen meg a 2/3, ha elcseszik, úgyis mennek a süllyesztőbe ők is. A többiek meg csináljanak úgy, mintha bármit is számítana a szavuk. Most mindnek oda kell tenni magát, ha gondol a jövőjére is. (Mármint,h mi lesz vele 4 év múlva.) Nem kell fikázni meg lehülyézni, aki mást mond. Várjuk ki a végét, egy esélyt mindenki megérdemel (főleg, ha nem tud visszaélni a lehetőséggel :)).

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.12. 10:31:34

@Horizont: Az a baj hogy hiába veszítettek mindenhol egyéniben, az öreg szocik, így-úgyis beülnek újra azokba a székekbe...

Szar ez a rendszer:(

Samott 2010.04.12. 10:32:08

@Port Kennedy(Australia): ".Az eredeti kérdésem az volt az 1 346 610 volt MSZP-s szavazóhoz hogy most miért NEM szavaztak az MSZP-re.Nagyon-nagyon csendben vannak." - egyszeru a valasz, mar reges reg nem valakire szavaznak az emberek, hanem masvalaki ellen. A tobbseg most sem a fidesz mellett allt ki, hanem a szocik ellen szavaztak. Ahogy ennek az egykori 1 346 610 szavazonak a tulnyomo tobbsege akkor meg a fidesz ellen tamogatta (jobb hijjan) a szocikat. Tragikus, de sajnos igy megy ez.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 10:32:12

"EXKLUZÍV! Birtokunkba került a legelső Mesterházy-Orbán telefonbeszélgetés hiteles leirata:

Orbán Viktor: Na csá, a Viktor vagyok.
Mesterházy Attila: Mi van gecau, szoptok?
Orbán Viktor: Nem nézel tévét, paraszt?
Mesterházy Attila: Várjá, mingyá bekapcsolom….
Orbán Viktor: Na?
Mesterházy Attila: Baszki… Na csá, én léptem."

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:34:00

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": az lehet, hogy beülnek azokba a székekbe, de ha az ellen 2/3-os többségben van, akkor a mentelmi jog szart sem ér. És ugye az elszámoltatás magasztos eszméjével hogyan lesz összeegyeztethető, ha nem adnak ki egy-egy maszopos mókust?

f.m.j. 2010.04.12. 10:41:57

@Horizont: kicsit (de csak kicsit) mindig megvigasztalsz :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.12. 10:43:04

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Túrom a netet a videó után, de nincs fönt sajnos..pedig iskolapélda!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.12. 10:44:26

@Seduxen: Nem csak az elszámoltatásre gondolom, hane egyszerűen arra, hogy pl. egy Steiner Pál, hogy kerülhet vissza a Parlamentbe?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.12. 10:44:36

@eszkep:

Mindketten írtunk már nem is egyet Tomiról.
Az eredmény talán inkább az MSZP ellen szólt, várjuk ki az önkori választást, okosabbak leszünk.

Marcellusca 2010.04.12. 10:48:07

@Port Kennedy(Australia): Ja, hogy miért NEM?
Mert 2006 májusában kiderültek dolgok és azután sem változott semmi.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 10:48:23

@El Topo (Sgt. Elias): Igen?A gyereked rühes ,tetves gyerekkel jár(t) óvodába,iskolába?Stb. ?

Az utolsó mondatod meg igen nagy szegénységi bizonyítványról tesz tanúbizonyságot,a tipikus magyar ballib "értelmiségi" metaforák :D ,anyagi//khhm aminek egy része...hhm...kétes..de az alany erről mit sem ,tud szép álomvilág,"apa vállalkozó",nagyapa politikus volt" "én meg világvárosi értelmiségi vagyok"//,szociális létbiztonság mögüli elvtelen kaffogás,nácizás stb. Nulla,zéró,morféma.Szánalmas,helyenként már-már beteges.Semmivel nem tér el az ostorozottakról.Szép-jó sekély világ. :-)

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 10:55:39

@Samott:" egyszeru a valasz, mar reges reg nem valakire szavaznak az emberek, hanem masvalaki ellen. A tobbseg most sem a fidesz mellett allt ki, hanem a szocik ellen szavaztak. Ahogy ennek az egykori 1 346 610 szavazonak a tulnyomo tobbsege akkor meg a fidesz ellen tamogatta (jobb hijjan) a szocikat. Tragikus, de sajnos igy megy ez."
Szerintem pedig ha valaki a FIDESZ -re mondott igent az egyértelmű igen ,ha az MSZP-re mondta a 1 346 610 szavazó hogy NEM az is egyértelmű hogy NEM.Tessék MSZP-sek meg lehet szólalni.(Síri csend).

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.04.12. 10:56:38

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

"Egyébként, amit Morvai tegnap Krakkó Ákossal művelt, az szégyen, ha ezt a retorikát fojtatják, hamar kijátszák magukat mindenhonnan."

Valaki mesélje már el! erről lemaradtam - a fenébe :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:57:24

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": ez a demokrácia.

de csak ismételni tudom magam: le kell szarni, hogy ezek a férgek bekerültek. ha a fidesz jót akar magának, ugyanilyen gyorsan, és egyszerűen ki is fognak kerülni.

ha nem, akkor vityáék is mennek a levesbe 2014-ben....

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.12. 10:58:07

@laspalmas: jó lenne meglelni. Krakkó egyébként a legnagyobb arc, nem véletlenül küldték oda. EU választásokon, pedig az szadesz székházba!:DD

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:00:52

@Blás Sailor von Wolfhausery:

Gyerekemmel még nem fordult elő, velem annak idején mondjuk igen. De hogy is jön ez ide?
Igen, képzeld, én nem az a faszi vagyok aki álszent módon forgatja a szemét. Én bevallom őszintén, élvezem, amikor a rosszindulatú, átkozódó, küldetéstudatos, jakobinus fasszopók idegbajt kapnak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.12. 11:03:43

Best of Süveges Gergely (m1)

* Most megpróbálunk olyan helyszínre kapcsolni, ahol beszél is valaki.

* Éjfélre mindenki tudni fogja az eredményt az interneten szivárgó számokból, kivéve az
Országos Választási Bizottság.

* - Találkoztam cseh tévéstábbal is az épületben. – Hát igen, ennyi idő alatt Csehországból is odaérnek a tévés kollégák.

* Most már biztos: az egészet [Török] Gábor találta ki, hogy az ország az ő blogját olvassa.

* Még mindig nem adtuk fel a reményt, és nem tesszük be a Végtelen történet című filmet.

*Utoljára akkor láttam ekkora sorszámokat, amikor gyermekeimnek váltottam ki a TAJ számot. Ott valami 600 feletti számot húztam”

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 11:05:30

@El Topo (Sgt. Elias): Ennek pedig valószínűleg igen egyszerű pszichológia okai vannak.

Horizont 2010.04.12. 11:05:34

@El Topo (Sgt. Elias):
Látod belőled is hiányzik az ellenfél tisztelete!!!
Parlamenti párt lesz ha tetszik neked ha nem!
Attól ami volt csak jobb jöhet! Ha "csak" árnyalatnyival akkor is jobb lesz!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.12. 11:06:29

"Facebook-on azonnal csoportok alakultak, például a “Mi lesz előbb, 4-es metró vagy választási eredmény?” illetve a “Előbb lesz ennek a cspportnak 10.000 tagja, mint választási eredmény! :D” (utóbbinak a reggeli adatok szerint majd’ 20000 tagja van már)"

xDDDDD

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:07:49

@Blás Sailor von Wolfhausery:

Minek ebbe belevinni a pszichológiát?:) Egyszerűen megúntam húsz év alatt gesztusokat tenni. Azzal vagyok kedves, akivel én akarok, és azt utálom, aki szerintem megérdemli.

Horizont 2010.04.12. 11:07:57

@zero: Süveges nagyon aranyos volt még ha kínjában is:DDDDD

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:08:48

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

ezen én is csodálkoztam, Morvairól azt hittem sokkal okosabb nő. Úgy tűnik tévedtem.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:09:16

@Horizont:

A világ ezerféle. Vannak olyanok, akik gyökeresen más dolgokat gondolnak mint én, és tisztelem őket. Aztán vannak olyanok is, akiket akkor sem tisztelek, ha egy-egy pillanatra esetleg egy véleményre jutunk.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 11:11:28

Most már tudom mekkoora mázlim volt:Bementem Jó napot!-Jó napot! A szegfűsre kell ikszelni?-Igen. ...Nnna,már kész is vagyunk! Nem tartott tovább fél percnél.
De komolyra fordítva a szót:seperc alatt leszavaztam.

Zuzu Petals 2010.04.12. 11:12:48

@laspalmas: Nekem nincs tévém, írjátok már le, mit csinált a nagysasszony, légyszi

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:13:36

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:

Majd gyere vissza, ha már megtanultál szöveget értelmezni!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 11:13:37

@derelyegrádi szellem: Figyejjémá! Most,ha a fideszt szidják majd itt a bőrön,akkor te leszel majd itt az új Bezuhov?

Zigi 2010.04.12. 11:17:32

@zero: Riporter a Pétervárad utcából: - Itt már teát és pogácsát is osztanak a várakozóknak.
Süveges: És mondd, ez nem számít kampánycsendsértésnek? :)

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 11:21:01

@El Topo (Sgt. Elias): Ettől még a véleményed nem az igazság gömbje,mint ahogy itt a stílusoddal levezeted.
A frusztrációd oka meg nem ez elmúlt húsz év hozadéka,az csak egy része,bion sajnos az előző rendszeré és jólenne ha szembenéznél vele...ahelyett ,hogy más embereket basztatsz folyamatosan. Azokat akiknek nem a saját lelkiismeretükkel kell elszámolni az anyagi jólétük miatt ,hanem face to face kell szembenézni a napi hús-vér problémákkal.
Örülj neki ha neked személy szerint nem kell ilyen problémákkal szembenézned,de találj valami értelmes hobbit mert kurvára visszataszító és destruktív amit művelsz.Lehet nem tűnik fel,de van egy olyan érzésem ,hogy igen és ez kibaszottul szánalmas...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 11:25:13

Hol a tegnapi náczizós barátunk?Vagy az is topolák volt?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:27:28

@Blás Sailor von Wolfhausery:
A véleményem, csak egy vélemény, de kedves nekem, minthogy a sajátom. És rendszerint egyet is szoktam érteni saját magammal.
Ki mondta neked, hogy frusztrált vagyok? Pláne, hogy az előző rendszer miatt? Kiscsillag, én már akkor szembenéztem az előző rendszerrel, mikor a legtöbbeteknek még az volt a kedvenc esti programja, hogy leo jégkrémet szopogatott az esti mese mellé. Én még személyesen cserélgettem utcanévtáblát a Nádor utcában és Ott hözöngtem az Izabella utcában, hogy ruszkik haza. És egyáltalán nem kell elszámolnom a lelkiismeretemmel az anyagi helyzetem miatt.

lószúnyog 2010.04.12. 11:31:04

Ebben az országban most tényleg olyan emberekre bíztuk a választások lebonyolítását, akik nem értik, hogy ha minden emberre min. 1 perc jut, és a szavazás 780 percből áll, akkor 2500 ember nem tud leszavazni egy helyen ennyi idő alatt?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 11:32:35

@Blás Sailor von Wolfhausery: Ja és ez peirr elvbarátodra is vonatkozik,annyi különbséggel ,hogy neki még annyi élete sincs mint neked.

Ezzel befejeztem a veletek való diskurzust mert bizony nem értek ennyit sem.

Horizont 2010.04.12. 11:34:56

@El Topo (Sgt. Elias): Nem azt mondtam , hogy egyenként tiszteld a Jobbikosokat! Miért is tennéd?
Azt hiányoltam belőled, hogy nem tiszteled az ellenfelet, ellenzéket. Ez másról szól.
"tudok örülni, hogy a jobbikos birkák szenvednek, mint a kutya a hordóban.:) " Erre a kis szösszenetedre gondoltam!
Ja és én is szembenéztem az előző rendszerrel valószínű előbb mint te!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 11:35:11

@lószúnyog: az hagyján, de lehet, hogy az egész országot is ilyenekre bíztuk :))))))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:36:10

@Blás Sailor von Wolfhausery:

Muhhhahaha!:D Te tényleg azt hiszed, hogy az az élet, hogy folyton arra vár valaki, hogy hátha holnap lehet lámpavasazni?

lószúnyog 2010.04.12. 11:38:56

@Seduxen: Javasolnám érettségi tételnek: Ha egy szavazópolgár egységnyi idő alatt (1 perc) adja le szavazatát, és a szavazás ideje 780 percből áll (13 óra, ahol 1 óra áll 60 percből :-), akkor 2500 szavazópolgár le tudja-e adni a szavazatát amíg tart a szavazás?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:39:21

@Horizont:
Miért, összességében mi tisztelnivaló akad rajtuk? Meg kell mondjam, személyesen alig ismerek olyat, aki kimondottan jobbik szavazó lenne. Az a néhány, akiről tudom, hogy az, a világon semmi tiszteletet nem érdemel. A neten megjelenőkről meg mi legyen a véleményem?

Horizont 2010.04.12. 11:42:39

@El Topo (Sgt. Elias):
Te tényleg ennyire nem érted miről írok, vagy én írok rosszul?
Nem kell tisztelned személyesen egyiket se , még "összefoglalva" sem!!!
Az ELLENZÉKET, ELLENFELET KELL tisztelni, mint intézményt!
Na megértettél végre??

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.12. 11:42:49

Na a munka hősei már idevertek 177 hozzászólást, de nézzük is mivel indult a napom. Krone.at ->
" Die bisher nicht im Parlament vertretene rechtsradikale Jobbik, die im Wahlkampf vor allem mit Roma-feidlichen und antisemitischen Parolen auffiel, erhielt 16,70 Prozent."

Nemsokára húzok le újságokat venni, aztán ha lesz kedvem szemezgetek majd ide belőle :D

Samott 2010.04.12. 11:43:42

@Port Kennedy(Australia): szerinted lehet, de itt a protest szavazok nem ugy viselkednek ahogy te azt elvarod toluk. A szavazok nem kiallnak valaki mellett, hanem masvalaki ellen szavaznak. 2006-ban nem Gyrurcsanyt szerettek, hanem Orbant es Mikolat gyuloltek. Pont ugy mint most a szocikat.

Horizont 2010.04.12. 11:46:49

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Én például szabadságon vagyok, na nem az örömködés miatt és nem is azért mert másnapos vagyok:)) Hanem nagytakarítani szándékoztam, ablakpucolással, de mit ad isten szakad az eső és nagy nehezen rávettem magam a Vastagbőrözésre:)) Itt is ragadtam:) Többiek változatát nem tudom! Én lazítok az fix .DDD

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:47:09

@Horizont:

Az ellenzéket, mint intézményt persze tisztelem. Hogyne. Sőt, elárulom neked, hogy tisztelem az Országgyűlést is. Mint intézményt. De csakis úgy.
Mondjuk ettől még leírhatom, hogy Hagyó Miklós (országgyűlési képviselő) véleményem szerint egy gazember és minél hamarabb teszik hűvösre, annál jobb? Vagy tiszteletlenségnek számít?

Kicsit Karcos 2010.04.12. 11:49:19

Sziasztok így a választás után,

már korábban írtam, mire számítok, ehhez képest:

Az LMP bejutott, ez nem lepett meg, sőt,
a Fidesz tarolt, erre nem számítottam, de biztos 50% feletti mandátumra igen,
a Jobbiknek jobb eredményt vártam, de ez is nagyon szép,
az MSZP is túlnyerte magát, és fel is vagyok háborodva, hogy ennyien szavaztak köztörvényes, országrontó bűnözőkre 4+4+80 ilyen év után,

az sem lepett meg, hogy egy választás sem tud megszervezni a kormány, miért is tudna, ha érettségit, felvételit, adóbevallást sem tud.

Ahogy számolom, a Parlament fele kicserélődik, de ebből lesz kb. 100 új fideszes szavazógép, emiatt érdemi változásra nem számítok, csak a Jobbik miatt,

gratulálok a Fidesznek, remélem, jó irányba fogja kormányozni az országot, és végre seggbe rúgják a kommancsokat,

és végül örülök annak, hogy a választók 2/3-a örül most, sőt tulajdonképpen mindegyik bejutó párt nyertesnek érezheti magát, ebből csak a kommancs steinerek-gyurcsányik és szavazóik öröme ad okot csalódásra.

Szüksége van, volt sikerélményre az országnak, és remélem, nem most lesz a nagy ünneplés, hanem 4 év múlva, az igazi eredmények okán, mert most még csak egy biankó felhatalmazás történt meg.

Horizont 2010.04.12. 11:52:27

@El Topo (Sgt. Elias): Nem és nem. Egy csomó mindent leírhatsz, mint ahogy más is. Nem tisztem a Jobbikot védeni (nem is akarom) de tudomásul kell venni MINDENKINEK, hogy parlamenti párt lett! Ha tetszik, ha nem! Be kéne fejezni a fröcsögést. Csak azért mert még nem voltak ott, az MSZP-vel ellentétben akik 20 éve itt vannak és van véleménye az embernek róluk az alapján amit ott nyújtottak. Normális határokat kéne betartani a véleményekben is!

Kicsit Karcos 2010.04.12. 11:53:12

@Kicsit Karcos: ja és egy kérés a Fidesz szavazóihoz: kérjék számon _4 éven át_ az elvárásaikat, ne csak a következő x-elésnél!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.12. 11:53:52

@zero: Ez tök jó. Józsitájmsz, Bélatájmsz, stb. Én osztrák lapokról beszélek, és ez azért is érdekes lehet mert itt is náciveszély van. Nem tudom érted-e? ;D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:54:10

@Horizont:

Hát a VÉLEMÉNYEMET már hadd ne cenzúrázzam, basszus, ne viccelj velem!:)
A jobbikról pontosan ugyanaz a véleményem, mint tegnap ilyenkor, amikor még nem volt parlamenti párt.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.12. 11:56:34

@zero: Bár itt ez egy érdekes rész:

" A "cigánybűnözés" és a zsidók ellen kikelő párt sikere nemcsak az ország nemzetközi tekintélyét, hanem gazdasági felépülését is veszélyeztetheti.

Az újság szerint a Jobbik növekvő népszerűsége azt illusztrálja, hogyan járult hozzá a gazdasági válság a kisebbségek elleni indulatok felélesztéséhez, az emberek bűnbakkereséséhez.

A lap Tamás Pál szociológust idézte, aki szerint a Jobbik főleg a vidéki munkanélküli szavazókat vonzotta, akik a múlt század összes magyar sérelmét, beleértve a gazdasági válságot, a kisebbségekre vetítették."

S.O.A. 2010.04.12. 11:58:05

Esik az eső... Másnapos vagyok...

Ildikó nélkül minden olyan más...

kill004 2010.04.12. 12:01:16

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Meg kell állapítanom, Tamás Pál egy hülye. Mondjuk szociológus...

Horizont 2010.04.12. 12:02:47

@El Topo (Sgt. Elias):
Ne öncenzúrázz basszus:)))) Elbeszélünk egymás mellett. Maradjunk abban, hogy vicceltem:)

Elnéztem a térképet és minden keleti megyében + Zala és Bács-Kiskunban Jobbikos a második helyezett és nyugaton meg MSZP-s.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.04.12. 12:05:30

@derelyegrádi szellem: Köszi, meglehetősen szarul :D Ja eltűntem, mert jobb a vérnyomásomnak a blog kommentjeit NEM olvasni :D Tegnap bevágódtam ismét, hogy innen kövessem a választásokat. Nagyjából azt az eredményt hozta a választás számomra, amire számítottam.

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 12:05:35

Van vagy 3 órája hogy feltettem azt az egyszerű kérdést a "tisztelt" volt MSZP szavazóknak hogy miért NEM szavaztak most is az MSZP-re.Gyakorlatilag egy érdemi válasz sem érkezett az 1 346 610 korábbi MSZP szavazótól. Sejthető volt hogy mélyen hallgatni fognak (lapítanak mint sz... nyuszi a fűben).Kívánok önöknek kellemes beszélgetést a beszélőn,amikor sűrű tömött sorokban indulnak a "hűvösön" pihengető volt vezéreiket meglátogatni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 12:07:02

@Horizont:

Így megy ez. Keleten több a rossz anyagi helyzetű ember, az elesett, a szerencsétlen, a munkanélküli, a fuldokló. A jelenlegi politikum szart rájuk, de úgy, ahogy a seggükön kifért. Most jött a jobbik, aki ha mást nem is, legalább méretes bitófákat igért nekik, ahova majd felhúzhatják ősi ellenségeiket, a cigányokat és a zsidókat.
Mondjuk arra már nem emlékszenek, hogy 20 évvel ezelőtt még együtt ittak és együtt melóztak a cigányokkal, zsidót meg talán sosem láttak. De egy jó kis autodafé-ra beneveznének.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 12:08:01

Azért az kurvajó,hiogy a válságra kenik a jobbik megerősödését.Sajnos annyira nem is erősödött meg.Inkább a szocik töketlensége miatt volt.Meg hogy a cigányok azt csinálhatnak amit akarnak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 12:10:17

@Port Kennedy(Australia): Én például megharagudtam rájuk a sok lopás és a hozzánemértés miatt.Bocs de nem láttam a kérdésedet.:))

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 12:30:31

@Tigeri:" Én például megharagudtam rájuk a sok lopás és a hozzánemértés miatt.Bocs de nem láttam a kérdésedet.:)) "
2010.04.12. 09:09:38(itt kérdeztem)
Ön megharagudott a sok lopás és hozzá nemértés miatt.Ennél szerintem súlyosabb az a cinizmus/arrogancia ahogy ezeket a dolgokat "megcsinálták".

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.04.12. 12:34:48

Nem meglepo, hogy egy patologikusan onimado megmondoembernek csak ennyi jon le. A maga 4 kemeny evtizedevel akarja itt eladni az evszazados bolcsessegeket. Nyilvan a csunya naczikat is a ket eros, dolgos kezevel verte le ez a kulturherosz a Nagy Vilageges idejen, csak az meg az elozo inkarnacioja volt. Nagyon varom mar azt a szurot, mert erzelmileg eleg kimerito olvasni, ahogyan fustoli magara a tomjent es szorja a fejere a viragesot.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.04.12. 12:50:24

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: "A lap Tamás Pál szociológust idézte, aki szerint a Jobbik főleg a vidéki munkanélküli szavazókat vonzotta, akik a múlt század összes magyar sérelmét, beleértve a gazdasági válságot, a kisebbségekre vetítették."

Hat igen. A tudatlan, iskolazatlan, munkanelkuli magyarok rossz eletkorulmenyeikert es a romlo gazdasagi helyzetert a dolgos, adozo ciganyokat hibaztatjak, akik pedig mindent megtesznek, eron felul adozva es kivaltsagok nyujtasaval is, hogy az elmaradottsagbol kiemeljek a magyarsagot. Ennek ellenere a fasisztak altal megtevesztett magyarok minden felelosseget a ciganyokra haritanak, es ujabb juttatasokat kovetelnek, ezzel elviselhetetlen terhet rova a szorgalmas cigany kozossegre. A szelsojobb populista, demagog retorikaja azt eredmenyezheti, hogy a ciganyok tomegesen kenytelenek a magyarok eroszakos, kovetelodzo viselkedese elol kulfoldre menekulni, es ott munkat valalani, tovabb sulyosbitva a magyarok eltartasaba lassan belerokkano, szulofoldjukhoz ragaszkodo cigany munkasokat. Ha a New York Times irja, akkor csak is igy lehet!

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.04.12. 12:52:39

@Meleardil Eressea Iluvadan: "tovabb sulyosbitva a magyarok eltartasaba lassan belerokkano, szulofoldjukhoz ragaszkodo cigany munkasokat" Ez gen eletszeru keppe sikeredett... Elnezest.
Marmint:
tovabb sulyosbitva a magyarok eltartasaba lassan belerokkano, szulofoldjukhoz ragaszkodo cigany munkasok helyzetet.
...elszolas...mit csinaljak, van ilyen!...elszolas...

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 12:53:43

@Marcellusca: "Bocs, de én már válaszoltam. :)"
OK bocsánatot nekem illik kérni.Sorry.

Kicsit Karcos 2010.04.12. 12:54:53

@Port Kennedy(Australia): a volt MSZP-szavazók most zömmel a Fideszt dicsőítik... ilyen a politika, hozott anyagból kell dolgozni.

Kicsit Karcos 2010.04.12. 13:05:21

@Meleardil Eressea Iluvadan: :PP Ez jól sikerült, Tamás Pál a fasorban sincs!:)

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:11:24

@Kicsit Karcos:

akkor kérdezz már csak itt körbe (meg É-K- MO-n), hogy a volt mszp szavazók most kit "dicsőitenek", kezd pl marcelussal...

Ugye Marcellusca? :-)

Véraláfutás2 2010.04.12. 13:12:10

"A lap Tamás Pál szociológust idézte, aki szerint a Jobbik főleg a vidéki munkanélküli szavazókat vonzotta, akik a múlt század összes magyar sérelmét, beleértve a gazdasági válságot, a kisebbségekre vetítették"

Erre esteleg egy statisztika, kimutatás, vagy csak úgy böfögjünk a levegőbe, ahogy azt eddig is csinálták a drágalátos szociológusaink, amolyan megrendelésre?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:13:34

@Port Kennedy(Australia): óó, mea culpa, tényleg.

Szóval a magam részéről 2002-ben "személyes" okok miatt szavaztam a fidesz ellenében (több intézkedésük miatt is úgy éreztem, hogy nem ők az embereim), 2006-ban listán rájuk (=fidesz), egyéniben viszont egy mdf-es jelöltre voksoltam - aki nem nyert -, mert személyesen ismertem, és abszolút alkalmasnak találtam képviselőnek.

Hogy miért nem a maszop? Öszöd után (amikor be is ismerték, ami addig is tudható volt), illetve az a pofátlan arrogancia, ami ez után következett, szerintem nem kérdés. Én most azt gondoltam, hogy az országnak az egyetlen esélye, ha ezek eltűnnek a süllyesztőbe. És ez volt most az elsődleges, és legfontosabb, ezt az akadályt sikerrel vette az ország. Nem tudni, hogy ez után mi lesz, de minden út, egy első lépéssel kezdődik. Hogy hova vezet, az nagy kérdés...

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:24:35

@Seduxen: Minden út visz valahová,lehet hogy jó felé lehet hogy nem,
de mindenkinek el kell indulni valamerre
(Barta Tamás)
Mond ez a név valamit?

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:26:32

@Kicsit Karcos: Ez akkor azt jelenti hogy köpönyegforgatók mint mindig?Azt.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:27:39

@Port Kennedy(Australia): ha az LGT-s Bartára gondolsz, akkor a neve ismert, igen.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:30:25

@Port Kennedy(Australia): "Ez az út egy magaslatra visz, de ennek a magaslatnak a neve: vesztőhely" - ahogyan az a Kőszívű ember fiai c. könyvben elhangzik.

Remélem ebben az esetben nem erről lesz szó. Korábban - asszem Szellemmel beszélgettem -, írtam már, hogy én fenntartásokkal viseltetek Orbán következő országlásával kapcsolatban, de ha beváltja a hozzá fűzött reményeket, akkor legközelebb is övé a voksom :)

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:30:48

@Seduxen: Igen arra a Barta Tamásra gondoltam.Bocsánat de te már ilyen vén vagy?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:37:16

@Port Kennedy(Australia): nem, mindössze 2 éves voltam, amikor meghalt ('82-ben, ahogy utánanéztem), de a "nagy öregek" együtteseit azért valamennyire ismerem :))))

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:38:38

@Seduxen:" Korábban - asszem Szellemmel beszélgettem -, írtam már, hogy én fenntartásokkal viseltetek Orbán következő országlásával kapcsolatban, de ha beváltja a hozzá fűzött reményeket, akkor legközelebb is övé a voksom :)"
Ez így tetszik,vagyis az jó ha vannak fenntartásaid(nem lehetsz egy vakbuzgó alak),Ok.Érzed hogy valami remény talán felcsillant.Ok.A szavazás eredménye pedig igencsak beszédes.Ez is Ok.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:42:08

@Port Kennedy(Australia): ... a többit meg meglátjuk :))))

Orbán széleskörű felhatalmazást kért (és ahogy kinéz) kapott a választópolgároktól, most már nincs más dolga, mint élni ezzel. Ugye, milyen egyszerűen hangzik? :))) Én úgy vagyok vele, ha jól sül el ez a 4 év, akkor nem lesz okom változtatni.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:47:16

@Seduxen:

Igazad van.

Csak azon gondolkodom, hogy 4 év múlva mire fogadjak veled, mert mint már írtam, szeretek nyerni. :-)

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:57:54

@Seduxen: Már miért ne sülne el jól.Megérdemelné az ország végre a sokkal nyugisabb lazább életet.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:58:23

@Seduxen:

nem tudom, majd valami olyasmiben, amihez értesz. matchbox tologatás, oda vissza, 4 perces jedi lézerkardozás, valami hasonló... :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:02:06

@derelyegrádi szellem: azért ritka nagy paraszt tudsz lenni, mondták már?

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 14:16:20

@Seduxen:

vicceltem.

De ha bántó volt, hát ne haragudj. De azt hiszem ennél "durvább" is előfordult már itt köztünk, így nem is értem most ezt tőled.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:18:04

@derelyegrádi szellem: máskor úgy látszik egyértelműbb volt a humor jellege. Igazából gondolkodtam egy ideig, hogy érdemelsz -e kommentem végére szmájlit, de úgy döntöttem "kibaszok veled" :)))

mail-t leszel szíves nézni, ha kérhetem! :)

Marcellusca 2010.04.12. 14:24:16

@derelyegrádi szellem: Émmán nyilatkoztam. :)
Kérdezd Sedut meg Güntert! :DDDDDD

arlequin 2010.04.12. 14:30:02

én teljesen elégedett vagyok. ma is felébredtem. nem lehet hát rossz napom, igaz, az eső esik, de az meg a földnek kell. és még csak nem is barma. pontosan ilyen parlamentet szerettem volna. ;-)

Marcellusca 2010.04.12. 14:30:59

Látom már Sedu is nyilatkozott.
És ábszolúte egyetértek Vele.
Én is fenntartásokkal kezelem őket.
Lesz 4 évük.
Ha semmi nem változik (na, jó, nem holnaptól! Holnaputántól! :D) akkor mehetnek a levesbe a madöf után.
Én csak azokat sajnálom, akiket teljes mértékben beetettek és Viktorkára, mint megváltóra tekintenek.
Pedig lesznek csalódások. Bőven.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:33:26

@arlequin: "nem lehet hát rossz napom, igaz, az eső esik" - hát ez az! Nem azt ígérte a Megfelelő ember, hogy hétfőn egy Új Világra ébred az ország? Ez lenne az ?

mert akkor OrbááááánViktooooor monnnnnyoooooon leeee :))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:34:41

@Marcellusca: "mint megváltóra tekintenek." - én ebben látom a legnagyobb bajt. Nagyon sokan Messiást várnak, pedig csoda nem fog történni. Normálisabb országot lehet REMÉLNI, de Orbán sem Isten, aki csodát vár, az nagyon pofára fog esni...

Homeoffice 2010.04.12. 14:37:09

@Seduxen:

Nem érted. Viktor és a Fidesz megadja sokak számára a reményt, amely legalább erőt ebben a szarban ami most van.
ennyi.

Marcellusca 2010.04.12. 14:38:15

@Seduxen: Erről beszélek, Nyuszómuszó. :DDDD

Nem megváltó.
"Csak" a Megfelelő ember. :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:39:19

@Gunther: aha, hiszed Te... Nézd meg az üres tekintetű "rajongókat", akik átszellemült fejjel viktor-viktoroznak :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:40:15

@Marcellusca: az. reméljük :))) mókás volt, hogy az ominózus reklámban mennyire kerülték NEVÉN nevezni, csak a "Megfelelő ember" :))

Homeoffice 2010.04.12. 14:40:21

@Seduxen:

Tudod ez olyan mint a placebo-gyógyszer.. már akkor is hat ha nem hat:)

Marcellusca 2010.04.12. 14:41:09

@Gunther: Értjük mi, vaze. :)
Azokról beszélünk, akik nem alapos megfontolás után, "egyszerű" szimpátia alapján tették oda az ikszet, hanem mit megváltóra szavaztak.

Marcellusca 2010.04.12. 14:45:11

@Seduxen: Én nem is igazán értettem azt a reklámot.
Ő van a képeken, róla beszélnek és nem nevezik néven.
(Mint Voldemort-ot. :D)
Azt a hatást keltette, mintha nem is neki gyűjtenének szavazatokat, hanem annak, akit majd utolsó pillanatban, a kormányalakítás előtt előkapnak a cilinderből. :)

Lone Wolf 2010.04.12. 14:47:12

@Marcellusca: Túl régota szarvas-patázzák őt. :) Azt akarták ezzel kivédeni, hogy mindenkiből előkerüljön a 20 év alatt kialakult negatív reflex.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:49:22

@Lone Wolf: én arra gondoltam, hogy sokan lehetnek az országban, akik az Orbán Viktor név hallatán szélütést kapnak, ámde a fizimiskáját nem ismerik :)))))

@Marcellusca: ez is egy lehetséges forgatókönyv. Végül is Vitya a pártelnök, érthető, hogy vele kampányolnak, de azt még senki sem mondta, hogy OV=A Megfelelő Ember.

GigaLOL :))))

arlequin 2010.04.12. 14:53:58

@Seduxen: én úgy gondolom, hogy orbán tényleg a megfelelő ember. sztalin is az volt, buddha is, meg pista bácsi a szomszédból is. én ebben hiszek kérem! nekem is pont megfelelő a bőröm. mégha vastag is itt-ott. ugye?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 15:00:40

@arlequin: "meg pista bácsi" - ha a kovácspistire gondolsz, aki megöregedett, akkor elhatárolódok :))))

Ja, Sztálin is megfelelő ember volt, már ha a cél a szisztematikus népírtás...

f.m.j. 2010.04.12. 15:03:08

@laspalmas: kérd el a Krakkótól, én is nagyon bírom őt, a Morvait pedig nem :) és nagyon megnézném

arlequin 2010.04.12. 15:03:28

@Seduxen: csakhogy értsd: mindenki megfelelő a maga helyén, feltéve, hogy a helyemen vagyok. mindenki eljátsza a szerepet és annak megfelelően tesz-vesz a színpadon. tehát ov tényleg a megfelelő ember.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.12. 16:10:41

@Seduxen:

Pont te beszélsz, válaszbajnok?
Még most kétségek közt vagyok, hogy elmúlt-e a kiskrapek balesetes kinézete.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 16:13:41

@laspalmas: bocs, az "üzlet" :)

óó, azóta már mennyi újabb volt. Húsvét hétfőn Bethesda baleseti sebészet-ügyelet, az állán csinált egy gyönyörű harci sérülést. Tegnap ezt a sebet egy újabb eséssel feltépte, szóval zajlik az élet :)))

de ígérem összeszedem magam :)))

Füsilier 2010.04.12. 16:55:13

Kiváncsi leszek vajon Viktorviktor ELSŐ hivatalos behódoló látogatása a siratófalnál mikor lesz?????

tudi 2010.04.12. 16:58:08

Ez az egész kömédiát nem követtem végig, én délelött 10 körül szavaztam, igaz buli utánn kicsit fáradtan, gratula a fidesznek ehhez a szép győzelemhez, az lmp meglepett, ezek szerint van még elég szabad, "demokrata" szavazó, az mszp színtén, várható volt, hogy azért valamennyire összeszedik magukat, de maradjanak is csak ennyin. A jobbik szép eredményt ért el, igaz nem lett második erő.

arlequin 2010.04.12. 17:05:22

@tudi: nekem ez az lmp, olyan szadesz-reloaded kinézetűnek tűnik.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 17:38:19

@arlequin:

lehet. De ha ezt a Shiffert meg mondjuk Kuncét esetleg Hugarovalentint csak így ránézésre összehasonlítom, az az érzésem ha reloaded is, jobban jártunk.

arlequin 2010.04.12. 17:51:54

@derelyegrádi szellem: a pedigréje nem is olyan rossz.
szentkoronaradio.com/belfold/2010_04_01_schiffer-andras-nagyapja-ss-tiszt-volt
legalább rendet tesz ;-DDD
elnézést, de kibújt belőlem a nagyördög.

Marcellusca 2010.04.12. 18:13:53

@arlequin: Hát, kedves Bolond, csak a bolondok hisznek el mindent bolondok napján. :)))))

Donna (Cara)mba 2010.04.12. 21:26:16

@Marcellusca: Ja, csak nehogy bejöjjön a régi mondás: egy bolond százat csinál;-DDDDDDDD

suski 2010.04.12. 21:44:45

@zero: Szanyi már nem vezet a XIII. kerületben...az esti sorbanállók alighanem fordítottak...
Szóval csak egy helyen áll nyerésre a maffia az egész országban, a másik XIII.kerületi körzetben...
Ha már volt, bocs, nem olvastam minden kommentet, de a poszt nincs javítva.

Lone Wolf 2010.04.12. 22:24:45

www.valasztas.hu/hu/parval2010/354/354_0_index.html

Pillanatnyilag úgy néz ki a végeredmény, hogy a fideszen kívűl SENKI nem jutott be egyénibe a parlamentbe. :)

Lone Wolf 2010.04.12. 22:26:07

@Lone Wolf: Csak azt nem értem, hogy ez miért nem módosította a képviselők pártonkénti számát?

süti beállítások módosítása