Skip to content


       Szűrés lista

Elnök úr, ezt nem kellett volna

Megalakult az új Országgyűlés, letelt a régiek mentelmi joga, lehet vinni őket szépen sorban, ahogy Mikivel már meg is történt.

Ezen kéne ma a hangsúlynak lenni, hogy lezárult egy korszak, megy a Gyurcsány/Bajnai/Lendvai-kormány. Ezen kéne, de nem....véletlenül sem. Az a nyamvadt mellény sokkal fontosabb ennél! Addig oké, hogy Ildinéni ezzel jött, tőle nem várhatunk mást, de hogy a kiesett SZDSZ helyére Sólyom László ugrott be, nos az eléggé meglepett. Természetesen tudom, hogy ő a Fideszt szereti nagyon és viszont, de talán mégse kéne ennyire politizálnia egy formális hatalommal bíró köztársasági elnöknek, akinek az Alkotmány 29. § (1) bekezdése rögzíti a legfőbb feladatát: kifejezi a nemzet egységét és őrködik az államszervezet demokratikus működése felett.

"Kifejezi a nemzet egységét"
Ez olyasmi lehet, mint egy békés apuka, aki nem mutatja, hogy kik a kedvencei, nem kivételezik egyikkel sem, hanem egyformán szereti mind a 12 gyerekét: a szépet, a csúnyácskát, a pimaszt és a strébert is. Mindet.

Sólyom László ezzel szemben a Parlament alakuló ülésén mondott beszédében külön részt szentelt a Jobbiknak, épphogy csak a mutatóujját nem lengette közben:

 

"Tisztelt Képviselő Asszonyok és Urak!

Rögtön foglalkoznunk kell egy szembeötlő különbséggel is. Abban a történelmi parlamentben nem volt radikális jobboldali párt és frakció. Most viszont a választók akaratából van.

Le kell szögeznünk, hogy minden országgyűlési képviselő egyenlő legitimáció birtokosa, jogállásukban nincs különbség.

Minden párt létének megvannak az alkotmányos feltételei, valamint működésének világos alkotmányos határai. A véleménynyilvánítás szabadságát a gyakorlatban is a legfontosabb emberi és politikai jogok egyikének tartjuk, és ezért sokat kell elviselnünk. Ám pontos határa van annak is, hogy az Alkotmány alapértékeivel, az emberi méltósággal és az egyenlőséggel szemben álló, erkölcsileg elfogadhatatlan nézetek hangoztatása mikor lesz tűrhetetlen büntetőjogilag is. Nem engedhető meg például, hogy gyűlöletre uszítás elhangozzék az Országgyűlésben, vagy az Országgyűlés tagjának a szájából. A mentelmi jog nem védheti azt a képviselőt, aki ezt a bűncselekményt elköveti. A mentelmi jog feladata, hogy a képviselőt megvédje a munkáját akadályozó zaklatástól és támadásoktól, de nem lehet menlevél a tudatos jogsértőknek.

Továbbá, amit jogilag el kell viselni, vagyis nem lehet betiltani és büntetni, azt nem kell elviselni sem emberileg, sem a politikában. Sőt, nem is szabad. Biztos vagyok benne, hogy ennek az Országgyűlésnek a túlnyomó többsége minden alkalommal kiáll az Alkotmány és civilizációnk alapértékei mellett, és visszautasítja ezen értékek megsértését"

 

Ízlelgessük:

"A mentelmi jog nem védheti azt a képviselőt, aki ezt a bűncselekményt elköveti. A mentelmi jog feladata, hogy a képviselőt megvédje a munkáját akadályozó zaklatástól és támadásoktól, de nem lehet menlevél a tudatos jogsértőknek."

És aki más bűncselekményt követ el, Sólyom úr? Aki lop, csal, sikkaszt, egyebek? Őket védheti a mentelmi jog? Hányszor tartott ilyen erkölcsi előadást az MSZP-frakciónak? Ugye, egyszer sem? Pedig ők aztán bőven kihasználták a védettségüket, sőt inkább felhasználták, éltek vele..
Emlékszem, Bajnaival nem fogott kezet a kinevezéskor....igen, az is valami....de így, ennek a mai beszédnek a tükrében a nullánál is kevesebb. Gyávaság. Az igazán gerinces az lett volna, ha neki is a
szemébe mondja a véleményét ott és akkor, hangosan.

No mindegy, mára összegyűlt a bátorság, előre meg lett fenyítve a friss Jobbik-csapat. Finoman szólva is érdekes.

Tagadhatatlan viszont az is, hogy a mellényes Vona nem tűnt túl boldognak, valószínűleg ő is felismerte már, hogy saját magát csalta csapdába ezzel a gárdaruhás ötlettel. Ha nem vette volna fel: gyáva, megalkuvó, fideszmszpzsidóbérenc stb. Hát felvette, ha már megígérte, ezzel viszont remek lőszert nyújtott Lendvai és a többi rettegő nyálgépébe. (Meglátjuk, meddig tart a hatás, nagyon kíváncsi vagyok, mit tudnak még kihozni a szocik a helyzetből.)

Az első fejmosás megvolt, Sólyom ugyanis rákontrázott önmagára, és kiadott egy közleményt:


"
Minden országgyűlési képviselőnek be kell tartani a jogszabályokat, akármit is gondol e szabályokról vagy alkotmányosságukról. A parlamentarizmust csúfolja ki az a képviselő, aki az Országgyűlés alakuló ülését jogszabálysértéssel zavarja meg, tudva, hogy a hatályos rendelkezések nem adnak módot ennek fizikai megakadályozására. Ez a méltatlanság azonban visszahull őrá, s mindenestől a múlthoz sorolja őt. Ha a Jobbik frakcióvezetője a jogsértéssel kérkedve esküszik a jogszabályok betartására, hamis esküjével a hazugságot fogja képviselni az új Országgyűlésben. Ha a jogszabályok értelmezésére és kiskapuira hivatkozik, olyan magatartás megtestesítője lesz a parlamentben, amelyet hatalmas választói többség elvetett, mikor a rendet, a normák betartatását és az ügyeskedés végét követelte."

 

Nem tudok mást mondani: szánalmas.

Majdnem annyira, mint Iványi lelkész úr és csapata, akik NagyMMMellény Nap címmel hirdettek mára flashmobot a Parlament elé. Azt kérték, hogy mindenki menjen, aki velük együtt nem örül a Jobbiknak, és vegyen fel egy bármilyen "(kockás vagy csíkos, kötött vagy horgolt, sárga vagy rózsaszín, bőr vagy papír, cipzáras vagy gombos, szőrme vagy  hasított bőr, feliratos vagy jeltelen)" mellényt. Gondolom, tömegekre számítottak így péntek délután egy órakor....Ehhez képest voltak kb százan, és csak a rendőrök voltak mellényben.

Iványiékat épp egy széljobb-ellentüntető fényképezi, állítólag azt mondta, hogy "Rajta lesztek a Kurucinfón." "Idén már nem fogtok vonulni!"


(fotók: stop.hu-Szokolay László)

 

Persze a Fidesz is hozta a formáját, mi itt a szerkesztőségben gyorsan meg is szavaztuk nekik a Vastagbőr-díjat. Lázár János frakcióvezető ezt nyilatkozta az ország nagy problémájáról: "A magyar köztársaságnak van kormánya, a Bajnai-kormány, amelynek nem joga, hanem kötelessége megtenni a lépéseket annak ügyében, hogy a Jobbik elnöke gárdamellényben tette le a képviselői esküt"

Eddig népakarat volt meg kétharmados fölény, most meg Bajnai-kormány, mi? Egyem a szívetek, lesz mit írni rólatok is.


(képek eredetije: FN)

Címkék: politika parlament abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr562003221

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A pénteki nap tanulságai 2010.05.17. 10:25:05

A parlamenti nyitónapon a jobboldal mérsékeltebb fele remekül demonstrálta, hogy legalább két lényeges dolgot nem tanult meg az elmúlt nyolc év történéseiből. Mi is ez a két dolog?Az egyik, hogy önmagunk megszopatásán kívűl a jogfetisiszta szemléletmód...

Trackback: Függő játszmák 2010.05.15. 06:56:01

Az igazságügy-miniszter a kormány nevében feljelentést tesz, amiért Vona Gábor gárdamellényben tett képviselői esküt a parlament alakuló ülésen. Csak helyeselni tudom a döntést. De azért arra majd kíváncsi leszek, hogy hogyan szavaz a T. Ház, amikor ez...

Trackback: Nem csak jogsértő, sunyi is 2010.05.15. 01:21:42

Nem mindig értek egyet Sólyom Lászlóval, de most mindenképp: Minden országgyűlési képviselőnek be kell tartani a jogszabályokat, akármit is gondol e szabályokról vagy alkotmányosságukról. A parlamentarizmust csúfolja ki az a képviselő, aki az Országgy...

Trackback: Békés egymás arcába ordibálás (fotó, videó) 2010.05.15. 01:21:19

Kiscsoportos foglalkozásra emlékeztetett a Civilek a Szélsőjobb Ellen mozgalom és a Jobbik? Nem! rendezvénye a Vértanúk terén. Egyrészt azért, mert bár több százan jelezték részvételüket, a többség nem jött el (az ellendrukkerek örülhetnek), másrészt a...

Trackback: Az emberek hülyék – Bajnai, a tökös csávó 2010.05.15. 00:04:31

Lázár János kijelentette, hogy – mindannak ellenére, hogy a kétharmadtól, a palack nélküli csúcstámadástól és népakaratról és hasonlókról zengett a párt kommunikációja – a Vona-féle mellényesdi még Bajnai hatáskörébe tartozik.Ennyivel vége ...

Trackback: Alibistop 2010.05.14. 20:44:38

A nagyeskü le lett téve, mostantól itten politizálni kell, kérem szépen! Nincs idő bliccelni se kormányon, sem ellenzékben. Merthogy jórészt éppen azért tartunk ott, ahol, és azért van szar a palacsintában, mert az elmúlt időszakban - legyünk fairek: a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.15. 11:04:55

@csernaja obca: Szerinted hazaárulás székely himnuszt énekelni a magyar parlamentben?
Néztél már tükörbe?

Szerintem meg egy új fogalmat kellene bevezetni: országárulás. Azokra a hazátlan és gerinctelen emberekre lehetne alkalmazni, akik a parlamenti eskü alatt egy másik ország zászlaját hordják büszkén a ruhájukra tűzve.

Füsilier 2010.05.15. 11:22:24

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi:
"Azokra a hazátlan és gerinctelen emberekre lehetne alkalmazni, akik a parlamenti eskü alatt egy másik ország zászlaját hordják büszkén a ruhájukra tűzve.
"
Hát igen....jó lenne majd tudni hogy kik is azok az em..személyek akik izraeli-magyar kettős állampolgársággal bírnak a parlamentben!!

Kartal (rezervált) 2010.05.15. 11:24:46

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: azért komolyan érdekelne, hogy ő mint képviselő, MELYIK ORSZÁG ÉRDEKEIT FOGJA KÉPVISELNI?????????? Egyszerűen megtiltanám az ilyet. Csak magyar állampolgár lehessen képviselő, kettős állampolgárok, betelepültek kizárva! Legalább ennyit, a rohadt életbe!

@csernaja obca: azért gondold meg mit beszélsz! Engem is, mint székelyt idegesít, hogy folyton a székely himnusszal jönnek, de az a dal a cocalizmus alatt egyfajta jelképe lett a rendszerrel való szembeállásnak. Ha valahol elénekelték, ugrottak rá a kopók - többek között az ilyen lendvai-félék (nem véletlen a kisbetű). Most is azért énekelték, hogy bemutassák, nem állnak azonos oldalon az mszp-vel, hiába a Szózat. De mondom, engem is zavar, örülnék ha lekattannának róla végre.
Egyébként azon csodálkoztam, hogy a maszop nem zendített rá az Internacionáléra...

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.15. 11:35:12

@Füsilier: Az alakulo ules pont izrael alapitasanak napjara esett. Tulajdonkeppen kedves kesztus, szinte jelzes erteku. Namost sokan az ugyvezeto kormany es a leendo kormany tagja kozul (kik lehetnek vajon?) az izraeli unnepsegrol erkeztek. Ott viseltek az izraeli-magyar kituzot. Csakhogy zomuk ezt levette, mielott a parlamentbe lepett. Voltak azonban, akik elfeledkeztek rola (ezt meg ertem), es voltak, akik szabalyosan kerkedtek vele. Na, ez utobbiakat allitanam en pellengerre.

picur3ka 2010.05.15. 11:54:29

Nagy nap volt tegnap. Soxar tortent, de nagyon jo dolgok is.

A hulye cirkusz partok alakitottak, lesz min szorakozni a jovoben is, lathatjuk: a nagyon masok a kipa seta utan most cigany szoborral kampanyolnak, Ivanyi garda szinekben protestal a gardamelleny ellen, horvatok izraeli zaszloval a parlamentben, maszopek Arpad savos nyakkendoben uvoltoznek Vona ellen, solyom elmehet banati rozsat szedni.

De, a korelnok jol beolvasott az elvtarsaknak es a kis poenja, hogy meg a nevuket se tudja, szinfolt volt. A letartoztatasok elkezdodtek, gyonyoru idozitessel. Vona gardamellenyben tett eskut es elenekeltek a szekely himnuszt, az internaci pedig elmaradt.

Akarhogy is nezzuk, az elmult 20 ev legszivmelengetobb parlamenti felallasa ez a mostani.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 11:58:58

Ha valaki nem látta még Steiner Pált, a határontúli zsidóság képviselőjét beiktatása napján:

barikad.hu/node/53169 8:25

(Horváth Csabához már volt link)

Sólyom elvtárs szemét nem csípte, hogy egyes MSZP-sek az eskütétel közben semmibe vették képviselői esküjüket? Pedig mintha valami ilyesmiről próbált volna szónokolni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 12:06:09

@Egy kicsit karcos:
Mármint hogy értve vették semmibe képviselői esküjüket? Az izraeli zászló is jogszabályba ütközne, mint a gárdamellény?

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 12:13:30

@El Topo (Sgt. Elias):

"Én ........................................, a Magyar Köztársaság Országgyűlésének képviselője esküszöm, hogy képviselői tisztségem
ellátása során hazámhoz, a Magyar Köztársasághoz és annak népéhez hű leszek"

A jelkép attól jelkép, hogy jelképez valamit. Paul Steiner és Mr. Horvath azt jelképezte, hogy ők Izrael érdekeit kívánják képviselni az új országgyűlésben.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 12:24:13

@Egy kicsit karcos:

Ezt te belemagyarázod.
Nekem is van például olyan ingem amin svéd zászló van, de orrvérzésig magyar vagyok akkor is, ha az van rajtam.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 12:40:50

@El Topo (Sgt. Elias): egy hétköznapi ruha teljesen más, mint amiben ünnepre, esküt tenni megy az ember. Amiben Steinerék mentek esküt tenni, azt arra az alkalomra vették fel, mint ahogy Vona vagy bármelyik másik képviselő is a magáét. Készültek rá nyilván napokkal előtte, kitisztíttatták, előkeresték a díszeket, elmentek előtte fodrászhoz akár, stb. Az izraeli bulira is készültek Steinerék, tudták, hogy előbb ott van jelenésük, utána pedig beiktatják őket magyar képviselőnek.

Az, hogy felveszel egy svéd (angol, német, bármilyen) zászlós ruhát a hétköznapokra, az legfeljebb egyfajta rajongást fejez ki egy adott kultúra vagy termék iránt, ezzel nincs semmi gond. Megkockáztatom, amikor odamentél egy járókelőhöz, megkérdezni, merre van a Pilóta utca, nem lepődött meg, hogy magyarul és nem svédül vagy angolul köszöntél oda neki.

Az azért meglepőbb lenne, ha a piros-fehér-zöldbe öltözött magyar válogatottban a kapuson kívül lenne még egy kakukktojás, aki kék-fehérben nyomul, nem?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 12:46:29

@Egy kicsit karcos:

Nézd, nekem nem tisztem, hogy Steinert, vagy Horváthot megvédjem, mind a kettőt idiótának tartom Hülyeségenk tartom ráadásul azt is, hogy az esküt megelőző ünnepségen kapott kitűzőt fennhagyták a Parlamentben is. De ÖNMAGÁBAN EZ nem súlyosabb, mint hülyeség.
Ti viszont azt kéritek számon, hogy Sólyom miért nem kúrogatta őket is, mint Vonát.
Na hát azért, mert Vona előre deklarált módon, szándékosan, megfontoltan kimondott szabálysértést követett el. Most én nem mondom, hogy sitteljék le érte, még azt sem, hogy büntessék meg. De le kell szögezni, hogy ez történt. És ezt Sólyom pont jól tette.

Füsilier 2010.05.15. 13:29:59

@El Topo (Sgt. Elias): Mester!
"megfontoltan kimondott szabálysértést követett el."
most hagy ne copyzzam már be az idióta korm.rendelet szövegét, és az arra adott SZAKSZERŰ cáfolatokat. Nem áll fenn a szabálysértés mert NEM KÖZTERÜLETEN és NEM NYÍLVÁNOS rendezvényen történt. De Te azért csak jelentsd már ki amit még a bíróság meg sem ÍTÉLT...

Jah , és egy olyan rendelethez/törvényhez mit szólnál: A páros számozású házakban lakó polgárok csak páros napokon használhatják a Wc-jüket , mert így kéne spórolni a vízzel....
Betartanád csak mert ez a "törvény" ???

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 13:33:06

@El Topo (Sgt. Elias): de mit tett Sólyom? Elkezdte uszítással rágalmazni az egyik, akkor még meg sem alakult frakciót.

Abban egyetértek, hogy a mellény miatt szólhatott volna, de ez csak úgy ér valamit, ha következetesen, mindig fellép a jog képviselők általi megsértése ellen, és ő maga nem sérti eközben a jog szellemét, például nem rágalmaz másokat tények felvonultatása nélkül. Ha csak kiragad egy, amúgy 0 társadalmi veszélyességű esetet (szabálysértést), és arra fókuszálja minden dühét, annál jobb, ha nem mond semmit.

Ha viszont minden képviselői törvénysértés ellen így járt volna el, akkor már vagy nem fért volna bele a napi munkaidejébe a bűncselekmények és szabálysértések szóvá tétele, vagy - ami valószínűbb - nem jutottunk volna el idáig ezen az úton, amikor már - sokak szemében - csak jogsértéssel lehet megoldani a jogsértő helyzetet.

Sólyom nem a megoldása, hanem része a problémának. Részese a komcsik hatalomátmentésének, a felelősségrevonás elmaradásának, és részese a komcsik elmúlt évekbeli ámokfutásának is, beleértve Magyarország tekintélyének jelentős elveszítését is.

Ezt próbálja kompenzálni, amikor egy szabálysértés miatt ennyire kikel magából.

Ja és nem mi, hanem én mondom ezt.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 13:35:09

@Füsilier:

Érdekes amit mondasz, főleg, hogy a baszomadta Voona azt mondta, hogy ez polgári engedetlenség volt a részéről. Márpedig a polgári engedetlenség az nem más, mint hogy bizonyos jogaszabályokat tudatosan áthágok. Most akkor szerinte szabályt sértett. Jól mondom? Akkor meg a faszt sértődik meg, ja rendreutasítják! Hisztis kis fasz.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 13:37:54

@Egy kicsit karcos:

Neked nagyon komoly problémáid vannak a magyar nyelvvel.:( Javaslom, nézz utána az uszítás és a rágalmazás fogalmának, mielőtt továbbmegyünk.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 13:52:03

@El Topo (Sgt. Elias):

Sólyom: "Nem engedhető meg például, hogy gyűlöletre uszítás elhangozzék az Országgyűlésben, vagy az Országgyűlés tagjának a szájából."

Rágalmazás: 179. § (1) Aki valakiről, más előtt, a becsület csorbítására alkalmas tényt állít vagy híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő. (2) A büntetés két évig terjedő szabadságvesztés, ha a rágalmazást a) aljas indokból vagy célból, b) nagy nyilvánosság előtt, c) jelentős érdeksérelmet okozva követik el.

Becsületsértés 180. § (1) Aki a 179. § esetén kívül mással szemben a) a sértett munkakörének ellátásával, közmegbízatásának teljesítésével vagy közérdekű tevékenységével összefüggésben, b) nagy nyilvánosság előtt a becsület csorbítására alkalmas kifejezést használ, vagy egyéb ilyen cselekményt követ el, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

Közösség elleni izgatás (gyűlöletre uszítás): 269. § Aki nagy nyilvánosság előtt
a) a magyar nemzet,
b) valamely nemzeti, etnikai, faji, vallási csoport vagy a lakosság egyes csoportjai ellen
gyűlöletre uszít, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Azt hiszem, ezek a jogszabályok játszhatnak.

Ha Sólyom szerint a kb. 10 éve működő Jobbik hajlamos a Btk. 269. paragrafusát kimeríteni, akkor miért nem tett feljelentést, és miért sugallja ezt róluk bármiféle bizonyíték nélkül?

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 13:57:51

@Füsilier: @El Topo (Sgt. Elias):

meggyőződtem róla, hogy nyilvános volt az alakuló ülés (bár furcsállom, hogy pl. Morvai, Lomnici, színészek és mindenféle és más potentátok hogy lehetettek jelen nézőként, talán elsőként jelentkeztek vagy őket sorsolták ki?), vagyis elkövette Vona a szabálysértést. Pénzbírságot fog kapni, amit kifizet, és kész, olyan ez, mint ha szemetelésért megbüntették volna a fél Parlamentet az előző ciklusban, csak nem olyan gusztustalan.

Ha viszont nyilvános volt az ülés, akkor felmerülhet, hogy Sólyom megsértette a jobbikosok becsületét, amikor gyűlöletre uszítással hozta őket összefüggésbe.

Szocsi88 2010.05.15. 14:10:22

kuruc.info/r/39/59587/

E képek elégedettséggel töltenek el.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 14:11:08

@Egy kicsit karcos:

Hát, nagyon sajnálom, de ajobbik kimondottan hajlamos a gyűlöletkeltésre és az uszításra. Ezt én is tudom, te is tudod, tudja mindenki. Úgyhogy Sólyom kimondottan helyénvalóan figyelmeztetett.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 14:19:37

@El Topo (Sgt. Elias): az meglehet, hogy a Jobbik részese olyan folyamatoknak, amik kapcsán gyűlöletet alakulhat ki egyes emberekkel szemben, na de nem a lakosság egyes csoportjait támadják, amiről a törvény szól, hanem bűnözőként viselkedő politikusokkal, stricikkel, gyarmatosító szándékú idegenekkel stb. állnak szemben. Hacsak a bűnözők nem számítanak védett lakossági csoportnak. Velük valóban nem finomkodnak. De ennek semmi köze ahhoz, amiről Sólyom beszél.

Ugye Te is úgy értetted, hogy Sólyom a Btk. 269.-re figyelmeztette a Jobbikot?

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 14:22:54

@Egy kicsit karcos: és ne feledjük, hogy az is alkalmas gyűlöletkeltésre, ha valaki nyilvánosságra hoz valakiről olyan adatokat, miszerint az pl. a hazát árulja, vagy más bűncselekményeket követ el (uzsorázik, magzatkárosít, földpanamázik vagy éppen hűtlenül kezeli a közpénzt). Te is tudod, én is tudom, hogy emiatt áll a bál a Jobbik körül, és nem azért, mert esetlegesen megbántottak olyan cigányembereket, akiktől mellesleg 200 meg 400 forintért veszik a szavazatokata nagy aggódók.

Füsilier 2010.05.15. 14:35:28

Az összes forradalmár "jogszabálysértő" volt. Ki tudja hogy hány "törvényt" szegtek meg az "ellenforradalmárok"- akik ma szabadságharcosok !
Szarok az öltönyös polkorrektségre , és entellektüell vinnyogásra.
Ez az ország rohamléptekkel halad a megsemmisülés felé.Nincs sok idő az ébresztgetésre, dallamos ébresztő óra pittyegésekre...ha kell akkor bizony muszály valakinek bezúdítani egy lavór hideg vizet az ágyba !

alibi6 2010.05.15. 14:41:06

Ez a fatökü kakukk előttem már régen lejáratta magát, épp ezért semmi meglepőt nem találtam a vérlázító idióta makogásában. Előre le mertem volna fogadni a beszéd tartalmát.
Libás meg már szóra sem érdemes...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 15:16:50

@Egy kicsit karcos:

Aha, én is úgy értettem. Nagyon helyesen tette, mivel a jobbik és személy szerint Vona kimondottan hajlamos gyűlöletkeltésre és nem csak bűnözőkkel szemben. Vagy mire véljem a nagyon sok esetben levegőbe történő zsidózásukat? Barátkozási szándéknak?

picur3ka 2010.05.15. 15:52:25

@zsoltix:

Hat ez ugye, nem a hivatasos rettegok, hanem a hatalom vilaga. Ha nem tetszik nekik, majd jol szajba basszak a fityiszt, mint 2002 korul. A sok okos, meg jon ezzel a hulye dumaval, hogy ugyanazok, persze, azer nem szeret az US beszelgetni Orbannal, mert pont ugy nyalja a hatsojukat, mint a szocik, persze, nyilvan.

De majd a Jobbik megoldja. Nekik nem fog merni senki beszolni.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 16:03:47

@El Topo (Sgt. Elias): kimondani valakire, hogy zsidó, vagy hogy zsidó érdekeket szolgál, az nem gyűlöletkeltés. Ilyet minden közszereplő megkap, pl. Obamát is rendszeresen négernek nézik egyesek, sőt azt is mondták már rá, hogy a muszlimok embere.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 16:12:50

Na, várjál, várjál!
Azt mondani, hogy Dr. Raj Tamás zsidó volt, az egy dolog. Naná, hogy zsidó volt, méghozzá rabbi. Mi más lehetett volna, mint zsidó. Én sem vagyok híve a polkorrekt eufemizálásnak. A zsidó, az zsidó. A magyar zsidók sem mondják másképpen.
Megint másik dolog örömtáncot lejteni Raj tamás halálakor.

Persze tök felesleges volt ezt most itt legépelnem, te is pontosan tudod, hogy miről beszélek, csak sumákolsz itt, mint Vona a mellénnyel.

Roxvox 2010.05.15. 16:44:37

Az 59 Mszp-snek a mellény láttán, megremegett a kosmodisk a hátán, de Sólyomszárnyon érkezett az enyhülés.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 17:11:36

@El Topo (Sgt. Elias): nem sumákolok, én magam ántiszemita vagyok, és szeretném, ha vissza lenne végre szorítva a bibsi vircsaft Magyarországon, mert egyrészt számomra ellenszenves kultúrát képviselnek, másrészt nem tudok elvonatkoztatni attól, hogy látható többségük láthatóan egy idegen ország érdekeit szolgálja, amivel párhuzamosan a magyarokat gyalázza. Bizonyára sokan gondolják ezt így a Jobbikban is. Na de hol itt ebben a gyűlöletkeltés? Én nem gyűlölöm a zsidókat, elismerem képességeiket, de azt szeretném, ha végre nem ők határoznák meg a történéseket az országban, mint eddig. Nem gyűlölöm őket, de elegem van belőlük. Ezt megengedi még nekem a jogrendszer? A Jobbiknak is?

nyílméregbéka 2010.05.15. 17:17:16

Ez a Sólyom, baszki, nekem már az elején sem tetszett, és ez egyre romlott az idő múlásával. Nem családapa ez, hanem erélytelen iskolaigazgató, aki nem tudja, hogyan legyen tekintélye, és összevissza kapkod, hol megszólal, hol nem szólal meg. Amikor a Magyar Gárda egészen pontosan az ő ablaka alatt alakult meg, akkor miért lapított, miért nem akkor nyitotta ki a száját, hogy rettegjen? Arról ne mbeszélve, hogy tényleg 900 vagy hány ezren szavaztak a Jobbikra, biztos volt rá valamiféle okuk (hacsak nem mind nyugdíjas nénike, akinek tetszik az a derék Vona ;-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 17:45:09

@Egy kicsit karcos:

Hápersze lehet így gondolkodni, csak szar. Először is egy kulturát ellenszenvesnek találni nem különösebben sikkes dolog. Mi zavar a zsidókban általában? Elárulom neked, hogy a zsidók minimum annyira különbözőek, mint a nem zsidók. Én magam éppen úgy ismerek zsidó cipészt, mint sebészt, könyvelőt, programozót és jogászt is. Annyi közük van egymáshoz, hogy kisebb-nagyobb mértékben van zsidó identitásuk. A cipész jár zsinagógába, és egyebekben is zsidó életvitelt folytat, a többiek tudtommal nem. Engem a legkevésbé sem zavarnak, mert még az említett cipész is a lehető legnagyobb mértékben asszimilálódott. Kóser ételeket eszik, de magyarul beszél, magyar pénzért csinálja a cipőket, nagyrészt magyar embereknek. Az, hogy otthon héberül imádkozik, engem hol zavar? Sosem láttam még ilyenkor.
Tehát mi ellenszenves konkrétan a zsidó kultúrában? A monoteizmus?
A zsidók látható többsége nem szolgálja idegen ország érdekeit. Hogy is tenné? Plázákat építenek itt? Aha, ez lehet ellenszenves dolog, de nem zsidóságuk miatt építkeznek, hanem mert ez az üzletük.
A politikusok, politikusok. Csak saját magukkal foglalkoznak. Az, hogy aránylag több zsidó akad köztük, a zsidóság történelmének eredménye, egyenként nem tehetnek erről.
Úgyhogy tőlem akármilyen antiszemita lehetsz, csak saját magadból csinálsz bohócot.
A jobbikkal ugyanez a helyzet. Nagyot akartak fingani, majd most szépen be fognak fosni.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 19:12:25

@El Topo (Sgt. Elias): azért abban ugye kiegyezhetünk, hogy egy adott csoport tagjait többnyire nem csak a nevük, hanem ezer másik hagyományuk is összeköti, amit aztán mindenkinek joga van véleményezni? A többi, azt hiszem, ízlésekről és pofonokról szól. Nos, szerintem Magyarország érdeke a szemitizmus elleni politikai küzdelem, mert rossz irányba viszi az országot a szemitizmus és annak képviselői (Zoltaitól Kövesig, Horváth Csabától Steiner Pálig, Vámos Györgytől Rogán Antalig, és hosszan sorolhatnám). Éppúgy, mint tesóik befolyásából sem kérek, meg az Öld meg a búrt dalolászó senkiháziakból sem. Ennek megvannak a normális keretei, ez egy legitim politikai cél, amiért törvényes eszközökkel bárkinek joga van küzdenie. Ez nem gyűlöletre izgatás, hanem érdekképviselet, ami éppen annyira legitim, mint a szélsőségeseknek kikiáltott eszmék elleni harca a másik oldalnak, amit a szavazók legitimálhatnak vagy vethetnek el. Sólyom László olyanba ütötte az orrát, amihez egyrészt köztáérsasági elnöknek semmi köze, másrészt ami nekem személyesen is ellenszenves. Evvan.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 19:29:52

@Egy kicsit karcos:

Hogyne. Véleményezni lehet, csak még mindig nem tetted meg. Konkrétan, mi az ami zavar a zsidó hagyományokban? Nem vagyok szakértő a témában, csak érdekel, hogy mi az, amit tűrhetretlennek érzel közülük.
A többi viszont sajnos bullshit. Szemitizmus mint ilyen nem létezik, úgyhogy az ellene folytatott küzdelem, amikor éppen nem árnyékbox, akkor az egyes zsidók elleni uszítás, az viszont ebben a formában nem tolerálható.
Zoltai gazember, de nem azért, mert zsidó, hanem mert gazember. A zsidósága és a gazembersége még azon az úton sem köthető össze, hogy látszólag a zsidók egyik szervezetének a tisztségviselője. Gazember, és zsidó. Érdekesnek tartom, hogy mondjuk a jászok ellen az után sem kívánsz egységesen fellépni, hogy Hagyót szíjon vezették a sittre.
Az érdekvédelem gyönyörű dolog, de csak odáig terjedhet, amíg mások alapjogait nem csorbítja. Márpedig a méltósághoz való jog alapjog.
Ilyeténképpen Sólyom abba szólt bele, amihez eminens köze van.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 19:41:22

@El Topo (Sgt. Elias): nem tetszik az állandó gleichschaltolási harcuk a feminizmustól a kommunizmuson át az antifasizmusig, nem tetszik a bosszúvágyuk és az ártatlan kis mimózalelkük sem, amik két aggresszió között elő tudnak adni.

Mivel ezek politikai kérdések, ezért az ezek elleni harc is politikai kérdés. Nem a zsidó ember ellen kell harcolni, de a zsidó gondolkodásmódból fakadó eme megnyilvánulások ellen azt hiszem, érdemes, de mindenképpen legitim.

Jászt meg nem ismerek annyit, hogy megalapozott véleményt tudjak alkotni róluk.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 20:07:41

@Egy kicsit karcos:

Óbazmeg és a feministáknál ki volt zsidó, Pankhurst, vagy Woolf? És egyébként a feministákkal mi a fasz bajod van?
A kommunisták között bőven voltak zsidók, ezen nincs is mit tagadni, de hát ők voltak mocskosul elnyomva azokban az országokban, ahol a kommunizmus terepet kapott.
Az antifasizmusban pedig végképp nem látom a gleichsachtolást. Ebbe belekeveredtél, mint majom a cérnába. Különben meg kinek legyen az antifasizmus a kitűntetett témája, ha nem éppen a zsidóknak?
A többit meg az ujjadból szopod, kispajtás, a bosszűvággyal, meg a mimózasággal együtt.
Az antiszemita küzdelem nemcsak hogy nem legitim, de minden időben a totális elmebetegek mókája volt Istóczy Győzőtől Bakyn keresztül egészen Vonáig.

picur3ka 2010.05.15. 20:20:41

@El Topo (Sgt. Elias):

Sajnos, a zsido kommunista tomeggyilkosok tulmulnak nangyjabol barkit Mo tortenelmeben. Azert antifaznak, hogy ezt takargassak, mast reszt, mi soha nem baszunk/tunk oda nekik. Ahol kiirtottak oket nagyjabol, azokrol kibaszott csond van eszrevetted?

Igen, a kommunizmus nem kapott terepet ebben az orszagban, hanem bevezettek a hazaarulo zsidok, egyeb kerdes a kulonleges vedettsegukre?

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.15. 20:21:58

@El Topo (Sgt. Elias): "Konkrétan, mi az ami zavar a zsidó hagyományokban?"

Bocs hogy csak úgy beleugatok a dialógusotokba, de amikor ezek az emberek 6.8 milliárd embert "goy"-nak neveznek, az a zsidó gondolkodás és létezés reprezentatív keresztmetszete. (Ha valakinek nem egészen világos a szó jelentése, nézzen utána.)

Egyetlen egy fasiszta nép él ezen a bolygón. Már évezredekkel ez előtt azok voltak, amikor ez a szó (fasizmus) még nem is létezett. A világ mai problémáinak jó része ebből fakad.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 20:30:15

@picur3ka/mesterhazymiklospart:

Érdekes, amit mondasz, én úgy emlékszem, hogy Magyarországon a kommunizmust konkrétan a dicsőséges vörös hadsereg vezette be. Te másképp tudod?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 20:33:48

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi:

Te meg aztán végképp olyan vagy, mint a faszom szalmakalapban.
A goj egészen pontosan azt jelenti, hogy nép. Ha teszem azt a zsidó népről van szó, akkor is. Ettől függetlenül hagyományosan a nem zsidókat nevezik a zsidók gojnak, a római megszállás óta, természetesen akkoriban elsősorban a görögöket.
Remélem a kinaiakat is utálod, ők ugyanis kvai-nak hívnak mindenki mást, meg a japánokat, akik szerint rajtuk kívül mindenki gajdzsin. Seggarc.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.15. 20:46:53

@El Topo (Sgt. Elias): Szóval ha valaki az asztalomra szarik, nézzek bambán és/vagy szemlesütve kussoljak, mert mások is az asztalra szanak máshol? Brilliáns.

Sgt.Elias (akit nagyon csíptem egyébként) most forogna a sírjában, ha nem egy kitalált filmkarakter lenne.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 20:49:34

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi:

Nem hiszem, hogy bármi másra képes lennél, mint bambán nézni. Látom egy kibaszott hangot nem fogtál fel abból, amit írtam neked. Mi sértő van abban, hogy goj?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.15. 21:03:44

@El Topo (Sgt. Elias): Mire beregeltem, leütötted a "goj" labdát.
Azért ne túlozz, vannak itt gojnak nem nevezhetőek is. Inkább gojnak sem.

picur3ka 2010.05.15. 21:05:31

@El Topo (Sgt. Elias):

Persze, rengeteg zsido ugynok tenykedesevel 1900 elejetol kezdve. Ezek ma is tenykednek vilagszerte, lasd Lendvai Pal, Eva S Balogh, Adam Lebor es igy tovabb.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 21:05:40

@biboldó:
Beregelve már be voltál, inkább csak a belépéssel kínlódtál, ahelyett, hogy elmentenéda cookie-t, és akkor nem kéne ilyen hülyeségekre fecsérelni az időt.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.15. 21:10:07

@El Topo (Sgt. Elias): @biboldó:

"vannak itt gojnak nem nevezhetőek is. Inkább gojnak sem"

Magas labda...és ékes magyarság.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 21:11:33

@El Topo (Sgt. Elias): híres zsidó feministákat soroljak? A kedvedért: Tamás Gáspár Miklós.

Aztán, nem érted, mitől gleichschaltolás az antifasiszta propaganda? Próbálj meg arra gondolni, milyen erőszakosan próbálják az antifasiszta "konszenzust" elfogadtatni a bibsik az egész világ összes politikai pártjával, mint az egyetlen közös alapértéket.

Istóczyt nem tudom, miért hiszed elmebetegnek. Egy teljesen művelt, értelmes figura volt. Mint pl. akit biztos szeretsz, Bauer Tamás. Nem értem, ez a szobafestőzés mi célt szolgál, miért nem lehet elismerni az ellenségek meglévő és nyilvánvaló képességeit.

És várom az indoklást, mitől és mióta illegitim ántiszemitának lenni, és törvényes eszközökkel küzdeni a szemita módszerek (naponkinti holoemléknaptól az óriásminaretekig) ellen.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.15. 21:19:10

@Egy kicsit karcos:
Kevered a minaretet a menórával. A zsidóknál nem különösebben gyakori a minaret-építés. Ez a nap kommentje.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.15. 21:19:58

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: az, hogy a magyarban is meghonosodott "goj" szó jelentését nem ismered, még rendben lévő. De hogy nem is értesz magyarul, az kizárólag a te fogyatékosságod, úgyhogy ne oktass, ne akarj kioktatni.
Remélem nem voltam magas.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 21:23:27

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: az arabok talán nem sémi nép? Tudom, nem minden arab muszlim... vagy mire gondoltál?

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.15. 21:31:10

@biboldó:
Csak nekem tűnik fel hogy kioktatásról beszélsz, miközben kioktatsz? :) Mire is emlékeztet ez engem? Ja, amikor egy fasiszta fasizmusról papol és ezzel vádol másokat (mindenki mást).

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 21:36:08

@Egy kicsit karcos: És mi bajod a feministákkal? Gondolom, hogy férfi vagy, de biztos van nőrokonod, ismerősöd, aki fontos neked. Visszabasznád őket a konyha-gyerekszoba-templom háromszögbe? Elvennéd a szavazati jogulat?
Istóczy kora bohóca volt. Gondolj talán a tiszaeszlári vérvádra!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.15. 21:37:18

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi:

Pedig igaza van, nem csak azt nem érted, miről beszélsz, de olvasni sem vagy képes.

picur3ka 2010.05.15. 21:44:41

Kulonbrn, hogy a feminizmus hogy jon ide az egy ugyanolyan rejtely, mint a fasisztak , nacik es yetik meg miegymasok ugye.

Az en dednagyanyam egy iskolazott uzletetasszony volt ebben az orszagban 1900 korul. Nem, nem voltak nemesek.

Ez a hulye angolszasz feminizmus, ahol a nok nem jarhattak egyetemre meg a tokom tudja mikor se. Semmi koze a mi tortenelmunkhoz ennek.

Kartal (rezervált) 2010.05.15. 21:45:03

@El Topo (Sgt. Elias):
Nos, nézzünk pár elmebeteget a történelemből!
- Már az egyiptomi Újbirodalom korában kritikák hallatszódtak a piramisok körül elterülő éterben a "kiválasztott néppel" kapcsolatban. Az egyre erősödő ellenérzéseket a Biblia is megfogalmazza: "az egyiptomiak nem ettek a héberekkel kenyeret, mert az undorította őket." Nem véletlen az Ószövetségben elbeszélt kiűzetési történet sem, ahogy az egyes hieroglifákon olvasható, zsidókra utaló "csapás" és "pestis" feliratok is igencsak egyértelműek az ellenérzés tekintetében.
- II. Nabukodonozor, babilóniai uralkodó deportáltatja az izraelitákat Júdeából, majd földig rombolja Jeruzsálemet és az ősi zsinagógát.
- Xerxész, perzsa nagykirály korában játszódik a bibliai Eszter története, mely feljegyzi a korabeli ahmadinedzsádisták ellenszenvét a földjükön gazdagodó idegenekkel szemben: "van egy népség, szétszórva a népek között; a király tartományaiban. És a törvényeik mások mint a többi népé és a király törvényeit nem tartják be. (...) ha látnak bennünket, kiköpnek előttünk és tisztátalannak tartanak bennünket, a közmunkák alól kibújnak és ha mi munkaszolgálatra akarjuk kötelezni őket, a fogukat csikorgatják, a lábaikkal rugdosnak és megfélemlítenek bennünket (...) lányaikat nem adják hozzánk és nem házasodnak lányainkkal, templomaikban imádkoznak és átkozzák királyunkat és kívánják hogy a rendszer pusztuljon el. " Jellemző, hogy amikor a mítosz szerint Eszter megmenti Xerxész életét, s ezért az uralkodó a zsidók mellé áll, azok kiirtják az összes ellenségüket, s azóta is ezt a vérfürdőt ünneplik purimkor az agresszív jómadarak.
- A ptolemaioszi (Nagy Sándor utáni, hellenizált) Egyiptomban különösen virágzott a zsidóellenesség, lévén az uralkodók zsidókat bíztak meg a pénzügyek kezelésével, az adószedés azonban már ekkor is trükközésbe csapott át. Manetho főpap egyenesen a hükszoszokhoz (az egyiptomi középbirodalmon élősködő nép) hasonlította a zsidókat, a városlakók pedig egyszer egy Carabas nevű bolondot hurcolt végig Alexandria utcáin, miközben a zsidók uralkodójaként gúnyolták a szerencsétlent.
- A szofista és a sztoikus filozófusok is megvetették a zsidó szélsőségeseket, azok ugyanis gyakorta hamisítgattak klasszikusokat önmaguk alátámasztása céljából. Aiszkülosz, Szókratész, vagy épp Euripidész eredetijei váltak a korabeli népbutítás áldozataivá, az agymosás bizony már akkor is kiválóan működött, ám a nagy műveltségű filozófusokat nem sikerült becsapni. Egyes zsidók már azt is pedzegetni merészelték, hogy Platón és Arisztotelész egy zsidó rabbitól nyúlta az okosságait... a görög lakosság ekkor már nem hagyhatta annyiban nagyjainak gúnyolását, s szétcsapott a zsidók között.
- Alexandriai zsidók egy korabeli történetíró, Hecataeus nevét plagizálva megírták a saját népük történetét, természetesen mindent kiszínezve, s jelentősen meghamisítva az igazságot. A plagizálás lelepleződése után bezzeg nem győztek antiszemitát rikácsolni...
- Marcus Tullius Cicero, a kitűnő "schutzstaffelista" római szónok kijelentette egyik védőbeszéde alkalmával: "csirkefogók és gazemberek népe" a zsidó. Flacchust, a zsidó uzsorásokat lekapcsoló római tisztségviselőt védte éppen a nagy tudású államférfi, s a megtapasztalt szélsőséges szemtelenségek miatt ragadtatta el magát ilyenképpen.
- Apión, görög történetíró (i.sz. I. század) számol be először a világtörténelem folyamán a zsidó sakterek rémtetteiről, s a szűz kislányok nyakának rituális nyeszeteléséről.
- Seneca, Nero császár nevelője a "legbűnözőbb népnek" nevezi a talmudi mentalitás hordozóit.
- Publius Cornelius Tacitus, az egyik legtehetségesebb római történetíró sem rajongott a zsidókért, s bizony közzé is tette sorait: "egymáshoz megátalkodottan hűségesek és készségesen könyörületesek, viszont mindenki mást ellenségesen gyűlölnek. Különválnak étkezésnél, félrehúzódnak pihenéskor, és ez a kéjelgésre igencsak hajlandó nemzet az idegen nőkkel való érintkezéstől távol tartja magát, egymás közt semmi sem tilalmas." A talmudisták által alacsonyabb rendűnek tartott gójok lenézését tehát már Tacitus is ismerteti a latinokkal. Egy másik helyen a szerző még a fentinél is lényegretörőbben fogalmaz: "a zsidó mindent ránkzúdít, ami undorító nekünk."
- A zsidó háborúkban győztes Vespasianus császár és fia, Titus (a későbbi uralkodó) megtagadják a Judaicus melléknév felvételét, holott a triumphátor imperátorok mindig felvették a legyőzött nép titulusát az ókori császárság története folyamán (pl. Germanicus, Claudius Gothicus, Britannicus stb...).
- Cassius Dio így ír a második században a lázongó talmudistákról a vespasianusi háború kapcsán: a zsidók "az áldozatok beléből öveket csináltak, vérükkel bekenték magukat."
- Lybia provincia Vespasianus alatti kormányzója, Catullus megelégeli a pénzért rángók köznépen való élősködését, s csúnyán leszámol velük. Antiochiában szintén gyakoriak a zsidóellenes pogromok.
- Az i.sz. 79-ben - a Vezúv által - elpusztított Pompeiiben "antiszemita" freskókat találtak az alapos archeológusok.
- Diodorus Siculus, első században élt görög történetíró először írja le részletesen a zsidó uzsoraadás szokását.
- Az izraelitákat Hadrianus császár sem szerette, s ez még a Bar Kochba-féle felkelés előtti tényállást tükröző kijelentés. Egymást követték a zsidó pogromok Traianus utódjának regnálása alatt.
- Marcus Aurelius kijelenti az askelóni zsidókat szaglászva, hogy: "ó, ti markomannok, kvádok és szarmaták, kiket nemrég legyőztelek - most találtam egy népet, mely nálatok is jobban bűzlik!"

Luthert ugye nem is kell említenem - Luther Márton: A zsidók és hazugságaik
"El kellett magamat határozni, hogy sem a zsidókról, sem ellenük ne írjak többet. De mióta észrevettem, hogy ezek a nyomorult és átkozott emberek nem szűnnek meg minket, azaz a keresztényeket is magukhoz vonzani, kiadtam ezt a könyvecskét, így én is azok közé álltam, akik a zsidók mérgezett tevékenységének ellenzői, akik óvják a keresztényeket, hogy védekezzenek ellenük. Nem hittem volna, hogy a zsidók be tudják a keresztényeket csapni azzal, hogy száműzöttségüket és silányságukat ellenük fordítják. "

De térjünk át a magyarokra

- Szent László király (1077-1095): Az 1092-es szabolcsi zsinat határozatai értelmében megtiltattak a vegyes házasságok, elrendelték a keresztény szolgák zsidó kézből való felszabadítását, valamint kötelezték a zsidókat a hétvégénkénti templomlátogatásokra.
- Könyves Kálmán (1095-1116): 1102-ben kötelezte az izraelitákat a püspöki városokba való beköltözésre, lévén rendszeresen elsumákolták a tized befizetését. Kálmán királyunk 1116-ban még ennél is tovább feszítette a liberális idegeket, mivel az első keresztes hadjárat után megtiltotta az izraeliták számára a földművelés mesterségének művelését, továbbá beszüntette a zsidó uzsora gyakorlatát is.
- A II. András által kiadott Aranybulla (1222) megtiltotta a zsidók számára a hivatalviselést.
- Az 1279-es budai zsinat megtiltotta, hogy izraelita és nem izraelita egy fedél alatt lakjon, továbbá kötelezte a zsidó társadalmat a sárga folt (az úgynevezett zsidójel) viselésére.
- Az 1280-as években megégettek egy rabbit (Jonáthot), s bizony a követői sem menekülhettek.
- 1360-ban Nagy Lajos Anjou-házi király kiűzte az országból az izraelitákat, ám a háborúi miatt pénzügyileg megrendült uralkodó 4 év múlva kénytelen volt visszavonni rendeletét... nyilvánvalóan a zsidóktól remélt pénzt.
- 1371-ben kitalálták a zsidókönyvet, melybe minden pozsonyi zsidó hamisság lejegyeztetett. Csak úgy gyűltek a mahinációk, nem csoda hát, hogy 1377-ben a nem is oly távoli Sopronban külön zsidóvámot vezettek be.
- Az 1421-es Budai Törvénykönyv ismét előírta a sárga zsidójelet.
- A XV. század során a pozsonyi zsidókönyveket továbbfejlesztette a helyi lakosság, így született meg a hírhedett Gonosz zsidók lajstroma című alkotás, melyben valamennyi zsidó nevét meg lehetett találni bűneivel egyetemben.
- Habsburg Albert királyunk (1437-1439) felmentette a nagyszombati magyarokat a csillagászati zsidóuzsora visszafizetése alól. V. László az 1450-es években hasonlóan cselekedett.
- Kapisztrán János, a nándorfehérvári diadal egyik legendás hőse a kor legismertebb "antiszemitájának" számított Európa egészét tekintve. Akármerre járt, ostorozta a zsidókat, a kizsákmányolt lakosság pedig gyújtó beszédei következtében nemegyszer a zsidók ellen fordult.
- Hunyadi Mátyás regnálása alatt (1458-1490) a zsidók vagyonuk huszadával adóztak, egyik legnagyobb királyunk pedig többek között ebből a pénzbegyűjtési műveletből finanszírozta híres fekete seregét.
- 1494-ben Nagyszombaton zsidókat kínoztak és égettek meg, az erőszak ezután Buda irányába eszkalálódott, ahol 1496-ban számos ügyeskedő üzletét kifosztották. Sopronban sem jártak jobban: 1503-ban bebörtönözték az összes helyi izraelita lakost.
- Werbőczi István híres Hármaskönyve (1514) külön esküt írt elő a megbízhatatlan judaisták számára (zsidóeskü), csakhogy ne teljesíthessék be ezek a jómadarak talmudi elveiket, melyek szerint ugyebár gójokat átvágni nem bűn.
- 1525-ben a hírhedett ügyeskedő, Szerencsés Imre Fortunatus alkincstárnok (magyarosított a díszpinty, eredeti neve Slomó ben Efrájim) elkeseredett lázadásokat provokált ki Budán kétes üzelmeivel. Szapolyai Jánosnak kellett végül rendet tennie a városban.
- Habsburg Ferdinánd riválisa, Szapolyai János ellen folytatott harcában azzal próbálta maga mellé állítani a magyar nemességet, hogy kiűzette az izraelitákat a fennhatósága alá tartozó magyar városokból, a hátramaradó ingatlanokat pedig gójoknak juttatta. 1526-ban, a mohácsi vereség után pár hónappal a székesfehérvári országgyűlés Magyarországról is kiűzette Slomó ben Efrájim népét.
- 1647-ben III. Ferdinánd kimondta a talmudisták teljes jogfosztottságát, I. Lipót pedig azt találta kinyilatkoztatni, hogy zsidónak nem köteles a magyar vámokat fizetni.
- 1686-ban, Buda török alóli felszabadítása után zsidó források szerint (Kohn Sámuel: Héber kútfők) 6000 (!) hitsorost gyilkoltak meg Lotharingiai Károly diadalmas hadai. A zsidók kooperáltak a muzulmánokkal, ezért valóban történt leszámolás, ám ennek mértéke túlzott.
- 1744-ben Mária Terézia császárnő türelmi adót vetett ki a zsidókra, melyért cserébe garantálta biztonságukat.
- 1829-ben a kárvallott kereskedőtestületek követelték a királytól, hogy a zsidóság térnyerését szorítsa vissza, birtokszerzésüket pedig akadályozza meg.
- Gróf Széchenyi István 1844. október 1-i beszédében elmondta híres hasonlatát az emancipációról a felsőházban: „Az angol nemzet egyenjogúsíthatta a zsidó fajt, mert ha például én egy palack tintát öntök egy nagy tóba, azért annak vize nem romlik el és mindenki ártalom nélkül megihatja. A nagy angol elemben a zsidó elvegyülhet. Ugyanez áll Franciaországra nézve is. De ha a magyar levesbe az ember egy palack tintát önt, megromlik a leves és azt nem eheti meg az ember...”
- Petőfi Sándor: Rám nézve legalább ez a legkellemetlenebb, mert én nem vagyok batyus zsidó, ki egy nadrágkelmét 6 pengőre tart, hogy aztán 25 garasért eladhassa. Én tudom, mit ér munkám, s lelkiismeretes dolognak tartom többet nem kérni, mint amennyit ér.
Szintén ő: Munkácstól egy jó etetés Beregszász. Közönséges mezőváros, van benne gót templom, megyeház és magyar kocsmáros, ami nagy vigasztalás (nem a templom, hanem a magyar kocsmáros), ha az ember három napig csupa zsidó kocsmákban hentergett. Dicsekedés nélkül szólva, a legnagyobb emberbarátok egyike vagyok, s tisztelem, becsülöm a zsidókat, de már a kocsmákból csak kikergetném őket pokolig, mert ami ronda, csak ronda az, hiába!

Az idézetek java része Tor Salqvist blogjából való.

Aztán ott a zsidó történelem. Nekem, komolyan mondom, forgott a gyomrom, annyi kegyetlenkedést és vérengzést követtek el. Persze ezt nem lehet a fejükre olvasni, mert aki megteszi, antiszemita.
No mindegy.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.15. 21:45:38

@El Topo (Sgt. Elias):

Hát persze. Na, kiváncsi vagyok mikor jön a "húzz el innen", a kirekesztés elleni harc bajnokaitól...

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 21:48:04

@El Topo (Sgt. Elias): tisztelem-becsülöm a nőket, éppen ezért van bajom a feminizmussal, ami egy olyan irányzat, ami egyenlővé akarja tenni a nőket a férfiakkal. Nekem meg nem a mélyhangú, jogokról sipákolós nő az ideálom, aki szénbányászatban meg rendfenntartásban akar versenyezni a férfiakkal, hanem aki nőként akarja megélni nőiességét. Mint ahogy jellemzően a férfiak közül sem azokkal szoktam barátkozni, akik nőket megszégyenítő ügyességgel tudják gyantázni a lábukat.

Küldeni meg nem küldenék semmilyen nőt a háztartásba, de ha a férfi jövedelme ezt lehetővé teszi, és úgy döntenek, akkor ezt egy teljesen természetes szimbiózisnak tartom. Fordítva pedig nem.

A tiszaeszlári perben egyetlen szemtanú volt, Scharf Móric, aki a vádat erősítette vallomásával. Legalábbis túlzónak tartom ezen tény ismeretében azt az álláspontot, hogy csak hibbantak kérdőjelezik meg az akkori bírósági döntést.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.15. 21:52:28

@Egy kicsit karcos: csak a hibbantak képesek hitelt adni a vádban megfogalmazottaknak. Azaz, a tudatlanok, kik még a saját Bibliájukat sem ismerik.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 21:54:24

@biboldó: arra gondolsz, hogy "ne ölj"? Nos, egy gyilkossági perben vajmi kevés az az érvelés, hogy a vallásod nem engedi meg a gyilkosságot. Egy szemtanű, főleg egy elvileg ellenérdekelt szemtanú szava általában többet szokott nyomni a latban.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.15. 21:56:55

@Egy kicsit karcos: az Ószövetségben leírt étkezési előírásokra gondoltam.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 22:00:11

@biboldó: aztán van még olyan is az Ószövetségben, hogy ne lopj, ha nem vagyok nagyon félretájékoztatva. Akkor hogy lehet, hogy a lopással kapcsolatban vagy 10 szót adott a jiddis a magyar nyelvnek, a szajrétól a markecoláson át a bóvliig? Vajon az ántiszemiták, Istóczyék honosították meg ezeket a szavakat?

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 22:02:22

@biboldó: akkor viszont be lehet fejezni a holotagadózást, mert a magyar törvények tiltják a holótagadást és -kisebbítést. :-) Lehetne komolyabb érvekkel, biboldó drága?

picur3ka 2010.05.15. 22:03:13

@biboldó:

Mezd, mint nem jogasznak, az olvasottak alapjan egy problemam van, hogy nem iteltek oket el.

Ettol fuggetlenul, nagy baj van, ha az egesz kornyek meg van gyozodve a bunossegukrol es nem iteltetnek el.

Ma is ez a baj. A tobb mint 50 jegyzett kisebbsegbol egy 1000 ev plusz tobb nemzetisegi orszagban kettot az osszes tobbi nem kedvel. Egyszeru a valasz: csak ennek a kettonek szokasa a bunozoiket mentegetni es kihasznalni a kisebbsegi statuszt erre. Ilyen ecceru a tortenet. Semmi miszteria meg nacik.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.15. 22:11:29

@Egy kicsit karcos: lehetne komolyabb érv, de csak komolyabb felvetésre. Nem lehetne esetleg egyszerre csak egyről beszélni? Ez valahogy mismásolásnak tűnik, mi köze a "ne lopj"-nak solymosi Eszterhez?

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 22:12:07

@picur3ka/mesterhazymiklospart: így van, és Tiszaeszlár volt az első igazán nagy közfigyelmet kapott megnyilvánulása annak, amikor a zsidók azzal próbáltak egy perben védekezni, hogy ántiszemitizmus okán vádolják őket, és nem azért, amit elkövettek. Vö: "azért, mert cigány vagyok?". Sem a magyarok, sem a németek, sem a románok, sem a szerbek, sem a tótok, senki más nem szokott belekezdeni ilyen érvelésbe. És mindenki más érti a zsidókon és a cigányokon kívül, hogy mi a baj ezzel az "ártatlan" kérdéssel.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 22:13:47

@biboldó: te jöttél az Ószövetséggel, nem én. Én csak túlspiláztam az érvelési próbálkozásodat.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.15. 22:15:07

@picur3ka/mesterhazymiklospart: nem jogászként számomra nem probléma a nem csak bíróisági úton történő ítélkezés, pláne háborús időkben diktatórikus hatalmak esetében.

Te is ítélkezel.......

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.15. 22:17:22

@Egy kicsit karcos: rendben, a túlspilázásra is sort keríthetünk, de előbb vesézzük ki az egyik felvetést, mert csak káosz keletkezik.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 22:28:19

@biboldó: oké, legyen az első az, hogy Horváth Csaba és Steiner Pál idegen állam jelképével a ruháján esküdött fel a magyar nemzet szolgálatára a holotörvényt igen, de a lusztrációsat alá nem író Sólyom cinkos hallgatása mellett. Biboldóként hogy látod ezt a kérdést?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.15. 22:33:05

@Egy kicsit karcos:
Biboldóként is pojácáskodának, miként az egész magyar közéletet.
Még akkor is, ha ezért majd kapok a pofámra magyarellenesség és/vagy mittudomén miatt.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 22:39:28

@biboldó: gondolod, hogy szimpla pojácaság ilyen szerkóban menni a magyarok képviseletére felesküdni? Felétek mi a szokás, ha valaki iráni zászlóba burkolózva megy a Knesszetbe esküt tenni?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.15. 22:48:07

@Egy kicsit karcos: Igen, szimpla pojácaság. Ugyanúgy, mint a mellény mizéria, a Turul bontsuk, vagy nem, Árpád-sávos, etc túlmisztifikálása. Sajnálni való az a közélet, ahol ilyenekkel lehet érdemi politikát mímelni. "Felénk" a kneszetben kipában, burnuszban szokás esküt tenni. Minden képviselő a saját ünneplő viseletében tesz esküt. Gondolom legalábbis.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 22:58:02

@biboldó: de azt azért sejted, hogy miért zavar pár magyar embert az, ha izraeli zászlók alatt esküdöznek egyesek a magyarok istenére?

more 2010.05.15. 23:12:12

Eléggé elhúzott a téma a lényegről, zsidózás, nácizás...nem ez a lényeg
ha lecsupaszítjuk a hírt a következő van: van egy csávó, aki egy magyar történelmi jelképpel vonult be a parlamentbe, és van egy sereg másik csávó, aki a magyar parlament megalakulásának napján izraeli zászlóval a mellükön vonultak be.

ez a tény, és most ne azon vitatkozzunk, h a gárda be van tiltva, csak a tényen: magyar történelmi jelképben való eskütétel, kontra izraeli zászlóval való eskütétel.
úgy érzem, az, hogy az urak véletlenül magukon felejtették, csak duma, ez szándékos szájbaszarási hadművelet volt. ki ellen? hát az ellen az ország ellen, akik nekik a képviselői fizut adják, és akiket nem 20, hanem 60 éve meglopnak (mert lássuk be, nem 20 éve vannak ezek az emberek ott, ((bocs, 12, mert ugye 2X 4 évig jobboldali pártok voltak hatalmon)), hanem 1945 óta....de ez ugye részletkérdés)

és ebben a szituációban arról megy a virtuális kövezés ezeknek az embereknek a szájából, akik ellen perceken belül büntetőeljárás indul, hogy az árpádsáv viselete jogsértő.

na, ez a vastagbőr.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 23:33:17

@biboldó: kik és mit spiláznak túl? Horváth Csaba és Steiner Pál izraeli kötődésüket? Vagy az ántiszemiták, akik sokallják egy ázsiai ország képviselőinek a számát egy közép-európai parlamentben?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.15. 23:45:51

@Egy kicsit karcos: az összmagyar közélet, amit pro-kontra manipulálni lehet piti lajbipruszlik hercehurcával, kitűzőkkel valós politika mímelésének érdemi munka feltüntetése gyanánt. Tehetik, hisz az a kibaszott "izraeli kötődés" kapásból hályog a szemeken.

Egy kicsit karcos 2010.05.15. 23:56:51

@biboldó: szerinted akkor nem gáz, hogy két képviselő vette magának a bátorságot, és demonstratívan megjelent egy idegen ország zászlajába öltözve az eskütételre?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.16. 00:24:06

@Nűnű:

A szellemi képességeid azok, ha szerinted erről szól a post.....

Egy kicsit karcos 2010.05.16. 00:36:31

@biboldó: hát én látok összefüggést az idegen színek alatt masírozó, Internacionálét danolászó, Szent Korona- és Székely Himnusz-gyalázó társaság és az ország mélyrepülése, brutális vagyonvesztése és eladósítása között. Lehet, hogy valami ánteiszemita szemellenző teszi ezt a látásmódot, nem tudom.

Donna (Cara)mba 2010.05.16. 00:49:49

@more: Akkurátusan fogalmaztál. Gratula! Ez a lényeg. Árpád-házi dinasztiánk volt, a saját színeivel, lobogójával, pajzzsal, címerrel, ami csak kellett abban a korban. Ez a magyar történelem elvitathatatlan része. Ezzel nem hiszem, hogy bárkit ijesztgetni lehetne, hiszen akkor nincs Európában olyan színkombináció, amire ne lehetne rákenni: rémületet kelt emberekben. Én például irtózok a vöröstől, de azért nem hiszem, hogy hoznának egy olyan törvényt, hogy tilos vörös ruhában járni. A Che Guevaras pólók is rémületet keltenek bennem, mert a kommunizmusra asszociálok mindjárt, attól meg majdnem félárva lehettem volna, szerencsére nem így történt. De ki törődik az én egyéni félelmeimmel?
Feldolgozom a Che-s pólót aztán kész. Divatos ruhadarab lett pechemre.

picur3ka 2010.05.16. 00:57:00

@biboldó:

Haha, szoval se a kneszetrol, se a tiszaeszlari ugyrol nem tud sokat. Orulok, hogy vitazik. Szeretjuk az ilyen velemenyformalokat.

aludjon jol

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.16. 08:23:52

@Kartal (jogsértő fekete mellényben):

Gyönyörű. Komolyan mondom irigylem, aki ilyen kiskátékat képes összeállítani, szellemileg visszamaradott, de történelem iránt bizonyos szempontból azért érdeklődő társainak. Annyira uncsi, hogy hihetetlen.:D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.16. 08:27:24

@Egy kicsit karcos:
Én speciel azokat a nőket is tisztelem és becsülöm, akik nem szívesen töltik az életüket a három K bűvkörében. Volt olyan barátnőm, aki a legférfiasabb szakmák egyikét űzte, ettől még otthon 100 százalékosan nő volt. De ettől még nehezen képzeltem volna el őt háztartásbeliként. A feminizmus küzdötte ki számára a teljes élet lehetőségét.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.16. 08:29:35

@Egy kicsit karcos:

Ja, a tiszaeszlári per, az per definitionem baromság. Mindenki tudja, hogy a zsidók számára a vér fogyasztásának tilalma az egyik legerősebb parancsolat.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.16. 08:32:53

@Egy kicsit karcos:

Kibaszottul a hajánál fogva előrángatott dolog volt antiszemitizmusra hivatkozni, mivel a vád zászlóvivőjét Magyar Antiszemita Pártnak hívták. Seggfej.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.16. 13:09:40

Mino erdekes veletlen, hogy az egeres dobozom harom lakoja zuditja a epp a kenyszerkepzeteit es zavaros ideologiajat a hozzaszolokra. En meg csak vigyorgok, mert ezeket a rezveretes faroksagokat (hala legyen a kod irojanak!) immar nem kell elolvasnom.

anyátok 2010.05.16. 22:55:32

Örülök, hogy így megvéditek a parlament jelmezbállá avatását.
Örülök. hogy azok is részt behetnek a törvények meghozatalában, akik naponta megsértik.
Churchillnek volt igaza, hogy a demokrácia egy baromság. Persze, Churchill is zsidó ballibsi volt.
Más.
Ha Kálmán király nem tiltotta volna meg a zsidóknak a földművelést, talán ma kevesebb magyar Nobel-dijas fizikus, orvos, mérnök, stb. volna. Szántottak-vetettek volna, mint tudtommal az Izráelben élő zsidó parasztok, és gyerekeik is.

anyátok 2010.05.16. 22:59:55

És persze zsidó libsi volt báró Eötvös is, aki a tiszaeszlári pert felgöngyölte.

anyátok 2010.06.06. 11:48:40

JA, ÉS HOL VANNAK A CSONTVÁZAK?????

fokabacsi 2010.06.06. 18:39:12

@anyátok: Majd a részletes lista elkészültekor a pofádba dörgölöm. Hogy lássad.

süti beállítások módosítása