Skip to content


       Szűrés lista

"Van egy jó hírem" Csaba újabb remek ötlete

Minek nekünk Kétfarkú Kutya párt? Nem tudott olyan vicces-elképesztő programpontot kitalálni az ország összes Showder-klubbos bevonásával, mint amivel a valódi politikusok elő tudnak állni.

Kétfarkú Kutya? Minek, mikor itt van nekünk Horváth Csaba és Schmuck Andor?

Csaba Budapest főpolgármester-helyettese (2006‑2009) majd  Budapest kormánybiztosa (2009‑2010) volt, így az a minimum, hogy vastagon benne van a kialakult helyzetben.

De hiába röhög fél éve az ingyenes BKV ötletén az ország, hiába szedték szét darabokra az "ötleteit", továbbra sem adja fel. Sőt! Három hét múlva választás, most lendült bele igazából!


Tegnap a Blikk szerkesztőségében válaszolt a Zemberek kérdéseire, minden kérdés-válasz egyszerűen zseniális! Csaba lehetne a Kétfarkúak harmadik farka ...

Mikor lesz már ingyenes a BKV? (Bakó Bertalan)


Horváth Csaba: Ez egy többéves program, amely alapvetően nem az ingyenes BKV-ról, hanem a korszerűbb, jó minőségű közösségi közlekedésről szól. Ebben a rendszerben az egészségesebb, zöldebb, az állandósult dugóktól, szmogtól mentesebb városban tudunk majd közlekedni. Azért, hogy minél többen kapjanak kedvet a közösségi közlekedésre, el lehet gondolkodni azon, hogy radikálisan csökkentsük a közösségi közlekedés árát, akár teljesen díjmentessé téve. Ez akár 2013-ra megvalósítható. Mindenképpen népszavazást fogok kezdeményezni a budapestiek körében erről.

Mennyi esélyt ad magának a győzelemre? (Kardos László)

Horváth: Ötven-ötven százalék az esély. Négy lehetséges győztes van, a versenyt 35-36 százalékos eredménnyel is meg lehet nyerni. Kérdés, hogy az LMP, amely szerintem legfeljebb 3-5 százalékot érhet el, erősíti-e a Fidesz és a Jobbik jelöltjeit, vagy talál jobb megoldást.
 
Mikorra készül el végre a 4-es metró? De évszámot mondjon! (Dobó Gabi)

Horváth: Szerintem akár 2013-ra is kész lehet, de a Fidesz 2015-ig is el tudja húzni, ha nem adják meg elég gyorsan a szükséges engedélyeket.

Mégis, mitől lesz Budapest a szabadság városa? Most nem az? (sanyi41)

Horváth: Jelenleg Budapest a szabadság városa, ahol a biztonságot és a rendet a budapestiek közösségének közmegegyezésen alapuló rendjévé kell erősíteni. Az önkény rendje az, amit a Fidesz–KDNP jelöltje a központi hatalom helytartójaként képviselne. Itt a bakancsok, barna és fekete egyenruhák, az általuk okozott félelem mutat egy más típusú rendet, ami az 1930–40-es éveket idézhetné. A választás ezért leegyszerűsíthető úgy is, hogy a szabadság rendjét vagy az önkény rendjét választják a budapesti polgárok.
 
Miért nem láthatóak az MSZP logói a párt saját jelöltjeinek plakátján? Ha szégyellik a pártjukat, akkor miért nem alakítanak újat? (Anonymus)

Horváth: Budapest is számos helyi közösségből áll, mint az ország többi települése. Az általam képviselt párt, a magyar baloldal, a szocialisták pártja rendelkezik arculattal, de nincs egy kötelező, egységes megjelenés. Belefér, hogy az újpestiek kicsit lilább plakátot kapjanak, a ferencvárosiak kicsit zöld-fehérebbet. Ez a változatosság egyfajta nyitottságot is szeretne sugallni, amelyben minden budapesti demokratával való együttműködést kínálja fel, úgy is mondhatom, hogy a koalíciót minden budapesti polgárral.

Plakátügyben tudom is idézni az egyik mesterművet:

Címkék: budapest választás mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr152297559

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Plakátháború 2010.09.15. 16:28:15

A kobanyai.info múlt héten tett közzé egy felhívást, amelyben Élő Norbertet ábrázoló óriás-plakát vadászatra invitálta olvasóit. Szépen gyűlnek is a felvételek, egyre gazdagabb óriásplakát fotó-galéria. Az egyik képen azonban - a sors humoros jóvoltábó...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rwindx 2010.09.15. 12:00:17

@arlequin:
Tegnap eltévedtem szanyikapitány blogjára, a folyékony hazudás ott megy, ez lófing ahhoz képest.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.15. 12:00:56

@arlequin: tudod az elv olyan, mint a fing; tartja az ember, amíg tudja...

@Rwindx: húú, de optimista vagy...

arlequin 2010.09.15. 12:21:48

@Rwindx: te mazochista vagyol? szanyi-horváth összehasonlítás tekintetében azért tedd egymás mellé a két ember arcát. csabika kisimult, fényes, a kapitány pedig gyűrött, szürke. csak tud ez a csabi valamit...
@Seduxen: gondolom a nemzetnél is így vannak vele.

uhh. megnéztem a kiáltványt. bár inkább 'beálltvány'-nak nevezném.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.09.15. 12:29:23

kedves csaba!
légyszives azt mondd meg nekem egyszerű kis pondrónak, hogy nekem, aki évente max. egyszer jár a fővárosban mijabüdösfaszközöm van az ingyenes békávéhoz?
merthogy én úgy tudom, hogy az én adómból is jár a villanyos meg a busz meg a többi csoda budapesten.
köszi.
üdvözlettel: egy azok közül akik szívesen pofánbasznának egy szaroslapáttal....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.09.15. 12:31:19

Ingyen BKV.Bármit megígérhet.Úgysem nyer .Erről a két Skót jut eszembe.:
-Ha lenne két házad az egyiket nekem adnád?
-Igen.
-És ha két autód lenne az egyiket nekem adnád?
-Igen.
-És ha két nadrágod lenne az egyiket nekem adnád?
-Nem .
-Miért?
-Mert két nadrágom tényleg van.

Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2010.09.15. 12:35:52

Kurva égő ez a "lájkold" szó. Múltkor a Deákt téren az egyik kis emós köcsög beszélt a másikkal, hogy blablabla, és tökre lájkoltam, hogy blablabla. Na mondom, én már azt sem szerettem, amikor valami tök zoráll volt, nem elég a király, királyság, ha valamit nagyon bírunk?

trojka 2010.09.15. 12:36:07

Ez tényleg hulye. Ugy csinal, mint a sörös lova...elalszik a kocsi elött (nyolc évet) aztán mikor orrba vágják felébred és elkezdi éltetni a semmit )megvan-e még a szép kabátgallér jelvény csaba urrr)...

chemicalshop(hajrá nem romák!hajrá nemromaország!) 2010.09.15. 12:39:18

Az XX. kerületi maszopos egy gyerekkel a karján kampányol
www.mszp20.hu/hirek/kepviselojeloltjeink/10-vk-szabados-akos
na ettől szokott még a gyomrom is felfordulni.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.15. 12:42:00

@chemicalshop: "a másfél éves Lilit is erzsébeti bölcsődébe, majd később erzsébeti iskolába szeretném járatni" - gondolom neki ezzel nem is lesz gondja... a közönséges földi halandókkal ellentétben az ő kölkét biztos gond nélkül veszik fel abba a bölcsődébe, amelyikbe akarja...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.15. 12:47:07

"Itt a bakancsok, barna és fekete egyenruhák, az általuk okozott félelem mutat egy más típusú rendet, ami az 1930–40-es éveket idézhetné."

www.youtube.com/watch?v=Utyt8u6Oa8Q
Dögöljek meg, de nem bánnék egy kis 30as éveket. Egyébként pestiként inkább a sötétkék egyenruhától, símaszkkal kiegészítve félek, esetleg az autodidakta rajgárdáktól.
Mondjuk én gonosznáczi vagyok.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.15. 12:48:10

@chemicalshop: Egy kiskutyus, és egy csöcs még elvért volna a plakáton, ha már...

Énbagoly 2010.09.15. 12:50:11

Miért kell mindig hülyeségeket beszélni? És a szokásos hülyének nézés.
De ez a plakát kurva szar.

nyos 2010.09.15. 13:15:34

@eFigyelő: "Mekkora gáz, hogy bezárták az OPNI-t, most csabika ott gyógyulna, így meg 50%-al esélyes főpolgármester jelölt :)))"

Raadasul nincs is messze tole. Egy utcanyira van a villaja.

Homeoffice 2010.09.15. 13:27:16

Egyébként, ha reálisan nézzük, kb gyök x , hogy mit mond.
Kb annyi az esélye hogy nyer, mint a kétfarkúnak :))))

2010.09.15. 13:38:39

@Énbagoly: a másik még rosszabb. A Határ úti metrónál fejmagasságban van kirakva, csaknem felsikoltottam a rémülettől mikor arra járva, gyanútlanul rápillantottam.
Olyan szinten van fotoshoppolva, retusálva, sminkelve, meg mit tudom én mit csináltak vele a feje, hogy riasztó. A mosolya pedig kifejezetten ördögi.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.15. 13:47:01

@beebeer: "A mosolya pedig kifejezetten ördögi." szerintem hasonlít a korábbi "nagyfőnökének" az "sztk-mosolyára" :)))))

Kicsit Karcos 2010.09.15. 13:51:08

offocska:

Lakásmaffia: "Csorba Daniela szintén két év börtönt, ám a büntetés végrehajtását öt évre próbaidőre felfüggesztette a bíróság. Elhangzott: a vádlottnak hasonló ügyek miatt van egy 2 éves, és egy 1 év öt hónapos, felfüggesztett büntetése, azaz 5 év 5 hónap letöltését kockáztatja, ha a következő fél évtizedben összeütközésbe kerül a törvénnyel."

www.vasnepe.hu/cimlapon/20100913_lakasmaffia_rabasomjen

MNOP 2010.09.15. 13:57:37

kíváncsian várom a szólisták következő nagy égését és vereségét, mindenesetre mindent meg is tesznek érte.
mindenesetre vágjátok, fideszre szavazással csak 2015-ben lesz 4 metó, de rá szavazva már akár 2013-ban...
apropó, Fiatal csepeli demokraták - ez az előző szavazáson sem jött össze, ahol zöld plakátokon írták, hogy lehet más mszp

Kicsit Karcos 2010.09.15. 14:02:40

@MNOP: olyan nincs, akir azt ígéri, hogy nem lesz 4-es metró, de felrobbantják a vízfejet, fele megy a levesbe, a maradék öthatoda meg vidékre?

turcsány karcsi elvtárs 2010.09.15. 15:25:50

@Kicsit Karcos: vidékre ne jöjjennek, max akkor, ha a dunán úsztatják le őket

gramercy 2010.09.15. 16:25:09

@Lecso (F*ck the Shit):

hat, az igaz hogy a bkv adopenzbol van dotalva, de kozlekedes tekinteteben osszessegeben speciel a fovaros dotalja a fel orszagot, senki nem hiszi hogy egy videki autopalyat vagy foutat, sot meg egy mellekutat sem tudnanak a helyiek kifizetni

amugy a bkvt nem ingyenesse kellene tenni, hanem a jegyarakat addig emelni amig meg nem szunik a veszteseg
ugy duplajara minimum

akkor mar egy berlet ara megkozelitene egy 2,5 millios suzuki amortizaciojat (20k per ho)

Jason Bourne 2010.09.15. 16:36:14

" Az önkény rendje az, amit a Fidesz–KDNP jelöltje a központi hatalom helytartójaként képviselne. Itt a bakancsok, barna és fekete egyenruhák, az általuk okozott félelem mutat egy más típusú rendet, ami az 1930–40-es éveket idézhetné." - tényleg zseniális ahogy ez a faszfej összemossa a Fideszt a gárdával, jobbikal.

Kicsit Karcos 2010.09.15. 16:38:44

@gramercy:

"kozlekedes tekinteteben osszessegeben speciel a fovaros dotalja a fel orszagot"

Nagyon helyesen, ha már az autópályák végpontjainak a fele Budapesten van.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.09.15. 16:44:45

Nem lehetne kicsit megritkitani a politikusállományt? A vadász is kilő néha szarvast meg vaddisznót, ha túlszaporodnak.... meghogy a vérvonal tisztasága, satöbbi.

A jelek szerint már csak klinikai agyhalottak politizálnak, szégyen.

Ezt az Imhotep-arcú HCs-t meg... nem is tudom, mit kéne vele csinálni.
Fájjon neki. Nagyon.

Véraláfutás2 2010.09.15. 16:49:20

@Kicsit Karcos:

NA EZ KÁVÉ VOLT BA****MEG! Kövér acélsün az ilyen bírók seggébe!

gramercy 2010.09.15. 17:04:38

@Kicsit Karcos: kurvara nem helyesen, ugyanis meg az olyan kobgyok agyuak mint te is vegig gondolhatnak, hogy miutan budapestrol es agglomeraciojabol kb. evi 500 milliard hianyzik infrastruktura tekinteteben; ha ez ott maradna akkor jobban lehetne az itt termelodo tobb gdp-bol dotalni a videket

de olyannal nem erdemes leallni vitatkozni akinek az a problemaja, hogy a magyar autopalyak a 3,5 millios agglomeracioba/bol aramlo forgalmat szolgaljak, ahelyett hogy a nem letezo forgalomnak epitgetjuk

Kicsit Karcos 2010.09.15. 17:07:14

@gramercy: igazán nem bonyolult pedig a képlet, durva személyeskedés = toplákos doboz.

derelyegrádi szellem 2010.09.15. 17:25:34

Bocs ezt ide akartam:

Mindenkinek javaslom, hogy ha nem is szokott, ma ruházzon be egy Magyar Nemzetre.

A meglehetősen hosszú cikk címe, ami miatt érdemes:

"Szervezetten adott tanácsok"

12 mlliárd forintról, meg némi apróról szól. Végére elfog a várandós hányinger bárkit...

Akinek voltak még illúzióik (pl Oszkó kapcsán) azt meg különösen, mert néhány nagyon "érdekes" szerződést a Deloitte Tanácsadó Kft részéről nem más írt alá, mint Oszkó Péter. Meg Simor András.

Csak kedvcsinálónak egy eset pl a NIF-től:

A NIF kiképzetetett dolgozói közül az egyik tanácsadó céggel 26 emberét "stratégiatervezőnek" pár millióért, majd tanácsadói szerződést kötött ugyazzal tanácsadó céggel...Na mire? Igen, stratégiatervezésre. A 26 kiképzett saját stratégiatervező ellenére a startégiatervezést tanácsadó cég végezte, aki előtte kiképzett neki 26 darabot.

És ez csak egy csepp tengerben, oylanok tömkelegével, hoyg kétszer ugyanaz a cég ugyanazzal megbízva, persze kétszer kifizetve, (a kétszeri megbízás sem volt elég viszont ahhoz, hogy a tejesítésnek legalább nyomait találják)

Tényleg ssak még egyet, mert ez annyira szép: 2009-ben az Országos Rendőr Főkapitányság (!) kötött egy tanácsadó szerződést (vélhetően Draskovics utasítására) az IFUA tanácsadó céggel. Projectmenedzsmentre! Ki is fizették a több mint 9 milliós díjat. Majd volt egy belső ellenőrzés, ahol a nyilván nem beavatott belső ellenőr megtalálta aszerződést meg a kifizetést, és keresete a tanácsadói anyagot. Nem találta, gondolta, hogy csak valami olyasmi lehet, hogy elvesztették, lekavarták, de hát rend a lelke mindennek, írt a IFUÁnak, hogy küldjék meg, mert nem találja. Erre az IFUA írásban elismerte, hogy nem is készítettek semmit, és visszautalta az átvett díjat. És akár hiszitek, akár nem, Magyarország bűnüldözési csúcsszervénél ezzel el is volt intézve minden, senki nem kérdezte meg a szerződés kötőjét, mi volt ez, meg azt sem aki teljesítés nélkül aláírta teljesítési igazolást és utasítást adott a díj kifizetéséről. A tanácsadó cég meg még nem is tagadja, hogy teljesítés nülkül simán eltette a 9 millkót. Nyilván ez természetes volt náluk, ha az állammal álltak szerződésben.

Olvassátok el, bazmeg ilyenek Kolumbiában vagy Kongóban nem történhetnek....

Szűrés
Válasz erre

tudi 2010.09.15. 18:20:02

"Horváth: Jelenleg Budapest a szabadság városa, ahol a biztonságot és a rendet a budapestiek közösségének közmegegyezésen alapuló rendjévé kell erősíteni. Az önkény rendje az, amit a Fidesz–KDNP jelöltje a központi hatalom helytartójaként képviselne. Itt a bakancsok, barna és fekete egyenruhák, az általuk okozott félelem mutat egy más típusú rendet, ami az 1930–40-es éveket idézhetné. A választás ezért leegyszerűsíthető úgy is, hogy a szabadság rendjét vagy az önkény rendjét választják a budapesti polgárok."
Aha, tehát csak székesfővárosónk a "szabadság" világító gyertyája ebben a vad orbániista világban, és ha itt is nyer a gaz Fidesz, akkor majd az Orbán fehér lovon fog bevonulni ide és egyből esetleg királlyá is koronáztatja magát, és a gárda fogja terrorizálni a derék budapesti polgárokat.
"Horváth: Szerintem akár 2013-ra is kész lehet, de a Fidesz 2015-ig is el tudja húzni, ha nem adják meg elég gyorsan a szükséges engedélyeket. " B+ Csabi, persze miért nem mondtátok már eddig is, hogy a gaz Fidesz+a Viktor miatt nem halad az építkezés, simán mondhattátok volna, hogy a Viktor a Kövér László direkt szabotálják a munkát, munkásnak álcázva magukat persze, és ezért épül olyan lassan az a pénztemető, látod még én is kreatívabb vagyok nálad, +lehet ezt a mesét páran még be is vették volna.

tudi 2010.09.15. 18:22:15

Ja erről a "gyönyörű" plakátról el is felejtkeztem, mi van srácok szégyen felvállalni a pártot, szerintem ha felraktatok volna rá 1 gyereket, 1 kutyát, meg 1 szőke bombázót bikiniben több sikeretek lenne.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.09.15. 18:30:05

nimá'!
Petykó Adrien esete csak nem tudta überelni ezt a vastagbőrű Csabát :)

derelyegrádi szellem 2010.09.15. 18:32:03

@tudi:

Én meg azt kérdezném a csabitól, hogy milyen engedélyeket kell kiadnia a fidesznek, mégpedig időben? Kérdezem ezt azért, mert legjobb tudomásom szerint az "engdélyeket" nem politikai pártok adják ki, hanem szakigazgatási szervek, mint pl a Nemzeti Közlekedési Hatóság, ugye Csabi? Vagy eddig Budapesten az "engedélyeket" az mszp és szadesz adták ki?

Hülye-e vagy?

u.i És azt is kérdezném, hogy olyan szemceruzát, amivel te kihúzod szemed, hol lehet venni?

Buzi-e vagy?

Nuuk 2010.09.15. 18:32:56

"bakancsok, barna és fekete egyenruhák, az általuk okozott félelem mutat egy más típusú rendet, ami az 1930–40-es éveket idézhetné"

Jesszusanyám. Erre már nem lehet mit mondani, kíváncsian várom, hányszázezer embert fog majd el a rettegés.

tudi 2010.09.15. 18:47:50

@derelyegrádi szellem: Lehet azért feltételezik ezt, mert ők így csinálták anno, tudod mindenki saját magából indul ki. Amúgy meg le sem tudnák állítani, mert neki, meg Demszkynek köszönhetően feltúrták fél Pestet, és visszatemetni elég drága lenne, bár én velük temettetném vissza, ha meg tényleg leállítják, akkor jogosan tennék, ennyiért már 2 új metróvonalat, ha nem 3-at simán lehetne építeni.

ezmegazesamaz 2010.09.15. 18:50:15

Ahogy én járkálok Pesten mostanában és nézegetem az mszp-s plakátokat, hallgatom-olvasom a nyilatkozataikat, nézegetem kik a meghatározó arcok,egyebek az az igazság hogy nagyon dögszagú a kampány(és maga a párt is), azért kampányolni tudtak ezek mindig is, de most kifejezetten lájtosak, olyan mint az szdsz tavasszal. Nekem nagyon úgy tűnik: ha az mszp október elején kap egy akkora "verést" mint tavasszal-vagy nagyobbat-akkor vége a pártnak.Talán jobb is nekik így, ha eltűnnek talán az ügyeikre is gyorsabban jótékony homály borul, nem piszkálgatja majd senki őket. Mondjuk akkor kell majd igazán figyelni , és azt azt követő pár évben nehogy visszaszivárogjanak majd valahogy, és persze keményen elszámoltatni őket minden egyes ellopott/elvesztegetett forintért!

törökszultán 2010.09.15. 18:52:51

Az Mszp-be csak túltáplált fiatalok léphetnek be? Tekintsd meg a plakátot.

jani888 2010.09.15. 19:04:36

Úristen! ez a szellemi fogyatékos hosszú ideig randalírozott komoly pozíciókban anélkül,hogy el lenne kapva a töke.Én szívesen pépesíteném a fejét.

Kicsit Karcos 2010.09.15. 19:21:47

@ezmegazesamaz: nincsen sok választása a kamanistáknak. A következő választáson akkor lehetnek sikeresek, ha felépítik az MSZP2-t ugyanúgy, mint a szadisok csinálták, levágva a legirritálóbb faszfejeket, bűnszervezeteket és üzeneteket róla, és hasonló programmal behálózni a régi bázist + összeszedni a fiatalok egy részét. Sajnos pont pechjük van, hogy az 1-2 használhatóbb szocialista már megöregecskedett, mint Gráf vagy Karsai, a Párthoz formálisan nem kötődő fiatalok pedig ütődött hülyék, mint pl. Galba Deák. Nem igazán látom, ki tudná meglódítani a komonista szekeret, ki lehetne a szocik Schiffere. Talán valami pappal vagy lelkésszel járnának jól? De kivel, a mazsökös Donáthtal? Nem lennék a helyükben. Ráadásul még Gyurcsányi is ott tenne keresztbe az új Pártnak, ahol csak tud.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.15. 19:43:27

@Kicsit Karcos: "A következő választáson akkor lehetnek sikeresek, ha felépítik az MSZP2-t ugyanúgy, mint a szadisok csinálták, levágva a legirritálóbb faszfejeket, bűnszervezeteket és üzeneteket róla, és hasonló programmal behálózni a régi bázist + összeszedni a fiatalok egy részét. "
Tök esélytelen. XD
archiregnum.blog.hu/2010/09/15/merre_tovabb_mszp_1

Humgor 2010.09.15. 20:33:31

Sziasztok!

Én nekikezdtem!

Letöltöttem az mszp-s vörös szegfűt és ragasztgatom az összes mszp-s plakátra.
Komoly.
Mindegyikről lefelejtették....És szerintem fontos látni, hogy nem tűntek el csak szivárognak....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.15. 22:17:08

A Kétfarkú Kutya Párt vicces.
Ez meg egy szánalmas idióta.
Ki hisz neki?
Nem látom a kezeket :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.15. 22:19:41

na@Aullah: "Mekkorát fordult a világ... pár éve mi volt, most meg LMPsnek álcázzák magukat, nem is tudom ez melyik pártnak sértőbb :D "
hát álcázniuk is kell, mert különben még a végén megkapják a kurva nagy pofont, amit érdemelnek...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.15. 22:20:45

@mrnyzltn: Meg a Klados, őt se felejtsük ki a kurva nagy szakmai tudásával meg a 8 millájával havonta.
Tényleg, azt nem akarják kipicsázni onnan? Hátha megindulna az építkezés.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.15. 22:25:50

@Kicsit Karcos: Hehh, ha meg is lesz az igen, remélhetőleg ők lesznek már kormányon, mire meg kell valósítani... mert amíg ők voltak, valahogy nem jutott eszükbe... mily' furcsa...
...mint ahogy az erzsivárosi polgi is csak most hallotta meg a Zemberek szavát...

Horizont 2010.09.15. 22:29:40

"Miért nem láthatóak az MSZP logói a párt saját jelöltjeinek plakátján? Ha szégyellik a pártjukat, akkor miért nem alakítanak újat? (Anonymus)
Horváth: Nem szégyelljük a pártunkat, egyenesen utáljuk! De ez van ezt kell szeretnünk. Újat kockázatos és nagyon strapás alapítani. A végén még kiesünk teljesen mindenhonnan. A logókat direkt nem tettük oda hátha meg tudunk téveszteni sok embert!"
:))))) Csak egyszer ebben a büdös életben egy egyszerű kérdésre egy egyenes választ adna bármelyik politikus.

James L2 2010.09.16. 01:49:52

Index cikk: index.hu/belfold/budapest/2010/09/16/budapest_nem_lehet_a_mr._smith-ek_varosa/
"Index: Ez szép vízió: díjmentesen, vadonatúj buszokon közlekedő budapestiek. 2006-ban is készített egy programot, amiben még merészebb tervek voltak: alagút a Duna alatt hosszában, üvegbúrával fedett, téliesített Városliget. Ezek a mostani programból valahogy kimaradtak. Miért?
Horváth Csaba: Az én személyes programomban benne vannak. A legszemélyesebben."

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.16. 06:24:43

'reggelt Gyermekeim az Úrban!

"A kérdés nem ez volt, hanem az, hogy lehet-e a Fidesz túlhatalmának ellensúlyozására egy egységes, valamennyi budapesti demokratát felölelő, a szocialista párt támogatottságánál szélesebb politikai szövetséget létrehozni."

ez az csabi, ne hagyd abba!

"Komolyan mondja, hogy komolyan kell aggódni?

Komolyan kell aggódni. Két hete, amikor az első kampány-sajtótájékoztatót tartottam, az oktatási programfejezetről – szándékosan nem mondom a helyszínt –, előző délután megfenyegették a kávézó tulajdonosát. Azt mondták neki telefonon, ha még egyszer beengedi a szocialisták főpolgármester-jelöltjét a kávézóba, megütheti a bokáját.

De lehet tudni, hogy kik fenyegették meg?

Igen. A helyi fideszesek."

Ez rágalom! Én biztos forrásból tudom, hogy SZEMÉLYESEN a patásördög fenyegette meg, hogy a pokol kénköves lángjai fogják felemészteni a kávézóját, bizony.

"Miért, mikor vásárol?

Ha mondjuk januárban már főpolgármesternek választottak volna, akkor jövő év elején az első 300 busz megérkezhetne." _LOL bazze. Tudod csabikám, ha nagyanyámnak (Isten nyugosztalja) pöcse lett volna, akkor végső soron ő lett volna a nagyapám.

"Megérjük azt is, hogy lesz dohányzásmentes sétálóutca vagy köztér?

Abszolút. A dohányzás elleni védekezés és a játszóterekről, közösségi terekről való kitiltás azt a célt szolgálja, hogy aki nem akarja szívni, annak ne kelljen. Ez nem akarja korlátozni a dohányosnak azt a szabadságjogát, hogy márpedig elszívhasson egy cigit, ha úgy akarja. De jobb családokban a család rendfenntartója – mondjuk a mama – kiküldi az erkélyre a férjét dohányozni." - Simán csabikám! amekkora géniuszok vagytok simán "el tudjátok mondani a füstnek", hogy ne szálljon tova...

Te csabikám! Ideje lenne felhívni Zacher Gábort. Tudod ő a tudatmódosító szerek okozta betegségek kezelésében szép eredményeket ért el...

Rotfuchs 2010.09.16. 07:17:45

@Seduxen: kihagytad a legjobb részt, amiből kiderül mit is értenek a demokratikus" szó alatt, amit úgy szeretnek hangoztatni.

"Nálunk demokrácia van. Ahogy mondják, fontos kérdésekben én döntök, de fontos kérdések ritkán adódnak."

Rwindx 2010.09.16. 09:58:40

@Humgor:
Azért legyél óvatos, mszp-s plakátra mszp logót ragasztani rongálásnak számít, és ezt komolyan mondom :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.09.16. 10:01:50

Azt a kibaszott!!! Ez a csávó komolyan vagy nagyon durván rá van állva valamire. Vagy élből a bolondok házában lenne a helye.

Csabi gyere le a cuccról vagy keressed meg a legközelebbi pszihiátriát mielőtt baj lesz.

derelyegrádi szellem 2010.09.16. 10:06:53

@Seduxen:

:-)

Te, januárban milyen választások voltak? én nem vettem észre semmit, pedig budapesti vagyok.

Kuszmák 2010.09.16. 10:08:18

Az is jó volt mikor 2006-ban Sky kapitány azzal kampányolt, hogy nincs a szemét Orbán, akkor már rég (sic!) utazhatnánk a 4-es metrón.

Kuszmák 2010.09.16. 10:10:47

Az is jó móka volt, mikor Sky kapitány azzal kampányolt 2006-ban, hogy ha nincs a szemét Orbán, akkor már rég(sic!) használhatnák a budapestiek ( a vidékiek nem) a 4-es metrót!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.16. 10:11:07

@derelyegrádi szellem: LOL. Lehet, hogy csabink elborult elméjében voltak választások, és azt hiszi, hogy most jön a "másodfok". Van azonban egy rossz hírem csabi! MÁSODFOK majd a Legfelsőbb Bíróságon lesz a - többek között - te általad is elkövetett "ügyekben". Ha szerencséd lesz - ezt szívből kívánom neked - az I. fokon majdan kiszabásra kerülő 12 év letöltendőt, a másodfok majd enyhíti 11-re :))))

@Rotfuchs: igazából az EGÉSZ cikk "nagyon jó", szóval jogos, hogy vétek volt bármit is kihagynom. Mi tagadás a reggeli kávét megspórolta nekem ez a csabi gyerek, szóval ezért köszönettel tartozok neki :)))

Homeoffice 2010.09.16. 10:18:27

@Seduxen:

Nem értem, miért kell ezzel a hülyével foglalkozni.
3-án Tarlós nyer. Pont.
Az meg, hogy a többi mit pofázik, nem lényegtelen?

derelyegrádi szellem 2010.09.16. 10:21:23

@Seduxen:

A Legfelsőbb Bíróságon már nincs másodfok, ezt a feladatot (megyei szinten meghozott elsőfokú döntések felülbírálata) az ítélőtáblák végzik.

Különben egyetértek. :-)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.09.16. 10:23:26

A 4-es metrós beszólás önmagában megér egy lófaszt. Az engedélyeket nem a kormány, hanem a szabályzó hatóságok adjáki ki...

derelyegrádi szellem 2010.09.16. 10:27:57

@Kuszmák:

Az jó duma volt.

Viszont ha nincs SKY kapitány akkor már 1996-ban elkészült volna a 4-es metro, mert az oroszok az államdósság terhére megépítették volna. Csak akkor ők kezelték vona kasszakulcsot, és ezt valamiért sky kapitányék nem szerették volna. Hogy miért, az mostanában fog kiderülgetni a megtett, és a még megteendő feljelentések nyomán.

Meg aztán akkor az orosz államadósságot nem is lehetett volna úgy "lebontani", ahogy azt Hujber (MSzP), Kapolyi (MSZP) és Máté (MSZP) csinálták, és az országot vagy 40 milliárdnyi kár érte.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.09.16. 10:28:32

@molnibalage: Komolyan ezek 20 éve nem tudnak leszállni a 4-es metró kérdésről! Jó lenne ha körülnéznének maguk körül az ügyben. D209 sokkal jobban megnyirbálta a költségvetését mint a patásördög! Csak ezt nem lehet elsütni a kampányban.

Homeoffice 2010.09.16. 10:31:00

@derelyegrádi szellem:

Lehet. A 4 es metrót az oroszokra biztam volna. Belváros terveit meg a kínaiakra.
Csak nekem b*ssz* a csőröm a sok lepusztult 150 éves épület?

eszkep 2010.09.16. 10:31:40

@molnibalage: No igen, de a FIDESZ-es "központi hatalom helytartójának képviselői, barna és fekete egyenruhákban" mindenhol ott vannak! Vagy te nem hallod a bakancsok trappolását, most, amikor félelem költözik minden igaz elvtárs szívébe??? Nem? Akkor te náci vagy!
Éberek kell lennünk elvtársak, hisz a nemzetközi helyzet fokozódik!
:-)

Homeoffice 2010.09.16. 10:33:12

@eszkep:

Én hallom minden áldott nap.
Abban járok:))))))))

derelyegrádi szellem 2010.09.16. 10:37:20

@Noname Cowboy:

Meg aztán a patás ebből a 20 ból eddig 4 évet volt kormányon. demkszy 20 -at budapest élén. tehát mindössze 16 "zavartalan" év állt erre rendelkezésre. Legutóbb egyben 8. És a metro még a félhülye csabi szerint is csak leghamarabb 2013-ra készülhet el.

Egy trafikot se szabadott volna ezekre bízni, nem egy várost.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.09.16. 10:39:11

@derelyegrádi szellem: Szerintem meg egy üveg tejet sem. Vagy ellopják vagy eltörik...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.16. 10:40:40

@derelyegrádi szellem: szerintem nincs igazad! sky-kapitányék okos gyerekek, ha "szergej" idejött volna, hogy megcsinálja a 4-es metrót, akkor ezek "ellobbizzák" az építőanyagot, meg az eszközöket :)))

bár tény, hogy így sokkal "hatékonyabb" lehetett a "közbeszerzés". olyan igazán szabadmadaras-liberális.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.16. 10:42:32

@eszkep: "Éberek kell lennünk elvtársak, hisz a nemzetközi helyzet fokozódik!" -

pontosan! Tudjuk ugye, hogy "az a gyanús, ami nem gyanús"!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.16. 10:52:39

@Gunther: NÁCZI!

"Megtisztulásod" egyetlen útja, hogy - ahogyan azt szoktad - Totyára szavazol!

Tudod a zunicreditesre :)))))

arlequin 2010.09.16. 10:58:48

@Seduxen: @Noname Cowboy: @derelyegrádi szellem: @Gunther: @eszkep:

lilahagymázas pálinkásjónapot!

jöttem, láttam, megyek
kisgyerekek jók legyetek!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.16. 11:20:40

@arlequin: látom neked már meg volt a pályinka :)))

Rwindx 2010.09.16. 12:14:52

höhö a "demokraták":
kepviselofunky.blog.hu/2010/09/16/pokoli_volt_omg

Mit gondol a második Orbán-kormány első 100 napjáról?
- Pokoli 100 nap volt!
- Szép volt, jó volt, elég volt.
- Az elvesztett esélyek 100 napja volt.
- OMG!
- Gondolni sem merek rá?

Gondolom Cenzor Ildikó fődemokrata segített a lehetséges válaszok optimálissá tételében, a szabad véleménynyilvánítás kiteljesedéséért ebben a fasiszta diktatúrában.

derelyegrádi szellem 2010.09.16. 13:49:11

OFF

Tegye fel a kezét, aki meglep a hír:

"Hűtlen kezelés, a számvitel rendjének megsértése és adócsalás alapos gyanúja miatt ismeretlen tettesek ellen feljelentést tett az Állami Számvevőszék az Országos Cigány Önkormányzat (OCÖ) tavalyi és idei első féléves gazdálkodása kapcsán."

Neeeem lááááátom..:-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.16. 13:59:23

@derelyegrádi szellem: te piszok náci! Az ÁSZ ugye "tudjukkinek" a kézivezérlése alatt áll. Úgyhogy koncessziós, akarom írni koncepciós eljárás az egész.

Azzal szintén tisztában vagyunk, hogy az OCÖ-nál, és a hasonló szervezeteknél MINDIG, MINDENT a legnagyobb rendben találtak a nyomozóhatóságok (legutóbb asszem a VPOP :))) ), úgyhogy aljas rágalom.

tuti, hogy az mno.hu-ról szedted, mi ? :))))

derelyegrádi szellem 2010.09.16. 14:07:53

@Seduxen:

a másik fullnáczi hírportálról (hírtvhu) :-)

Nagyon úgy tűnik ez kolompár a végén tényleg Nelson Mandelához fog hasonlítnai. Ha kizárólag a kiszabott szabvesztés tartamát nézzük.

De nem kell aggódni. A Kolompár megint mindent bebizonyít, és megcáfol mint a múltkor, amikor ezt bejelentette, és megjelent a tárgyaláson vagy 15 kötet dossziéval. Majd a bíró első kérdésére máris betagadta a választ, ahogy azt a nagy megcáfolók szokták. :-))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.16. 14:10:42

@derelyegrádi szellem: " Nagyon úgy tűnik ez kolompár a végén tényleg Nelson Mandelához fog hasonlítnai. Ha kizárólag a kiszabott szabvesztés tartamát nézzük. " - hát ja, színében még van hova fejlődni. Bár ahova "igyekszik"... Ott nem fog - még jobban - lebarnulni.

Hogy is volt?

"A börtööööööön ablakáááábaaaaa sohaaaaa nem süüüüüüüüt beeee a naaaaaaap"

arlequin 2010.09.16. 15:00:49

@Seduxen: még az este... annyira rossz volt, hogy el kellett pusztítani. likvidáltuk

trojka 2010.09.16. 15:10:26

@derelyegrádi szellem:
ezek ugye azok a kicsi zöld emberkék az erdöben és koboldoknak hivjak öket...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.16. 15:16:04

@arlequin: helyes katona! a nép ellenségével EGYETLEN dolgot lehet csak: PUSZTÍTANI!!! :)))

arlequin 2010.09.16. 15:37:22

@Seduxen: lassacskán kezdem megérteni szekeres elvtársat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.09.16. 15:43:17

múltkor találkoztam horváth csabával az arany jános utcában.

"majd téged is fel fogunk kötni " gondolattal mentem el mellette. beszélgetett pár hülyével

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.16. 16:08:03

@tesz-vesz: miért csak GONDOLTAD? :)))

@arlequin: ááá, ahogy még nagyon sok víznek kell lefoly... ööö akarom írni, nagyon sok töménynek kell lefolynia a torkodon :)))

arlequin 2010.09.16. 16:23:16

@Seduxen: hááát. ha az újraszületéseket is számoljuk, akkor nem vagyok oly sokkal lemaradva...

mutant · http://universal.blog.hu 2010.09.17. 16:11:47

A HR-tanárom,aki a MÁV-nál dolgozik,már jó ideje az ingyenes tömegközlekedést hangsúlyozza...szóval ez nem a Csabika ötlete.

2010.09.17. 17:42:41

@mutant: annyiban igaza van neki, hogy így is közpénzből megy a nagyja, de az "using fee" még azon kevesek kedvét is elveszi, akik pedig igénybe vennék. Itt pesten 9800 Ft egy buszbérlet, ezzel azért egy robogó vagy kispolszki még a mai benzinárak mellett is erősen versenyképes...

trojka 2010.09.17. 19:07:36

En holnap Csajagaröcsögéröl Pestre fogok utazni, s ha a soför a jegyert pénzt fog kerni, ugy lelököm a buszrol, hogy a lába sem éri a földet...a birosági tárgyaláson meg azt fogom mondani, hogy Csaba volt a felbujto...(hajra, csabiiiiii...).

trojka 2010.09.18. 20:00:03

@tesz-vesz:
én a Te helyedben megöleltem, megpusziltam volna...és levizeltem volna a nadragjat...

süti beállítások módosítása