Skip to content


       Szűrés lista

Hazaárulózás vagy apuci - karrierek a Fidesznél

2002. augusztusában a 18 éves Loppert Dániel a Kapolcsra látogató Medgyessy Péter miniszterelnököt háromszor is lehazaárulózta. A tapolcai rendőrkapitány személyesen tett feljelentést ellene rendzavarás miatt. A tárgyalása igazi jobboldali show-műsor volt, a tapolcai városi bíróság végül első fokon "rendzavarás szabálysértése miatt" figyelmeztetésben részesítette Loppertet, mondván: közterületen, nyilvános helyen történt a kihívóan közösségellenes magatartás, ami alkalmas volt arra, hogy másokban megbotránkozást keltsen. Másodfokon azonban a Veszprém Megyei Bíróság megszüntette a pert.

Loppert 2003-ban lépett be a Fideszbe, ekkor kezdte meg az egyetemi éveket az ELTE-n, történelem szakon. Loppert Rogán Antal személyi titkára lett, majd 2004 és 2005 között a Fidesz kormányra kerülését előkészítő "Polgári Kormányzás 2006" munkacsoport tagja volt, 2005 decemberében a Fidesz ifjúsági tagozatának (IT) elnöke lett. 2006 óta  a Valóság folyóirat szerkesztője.
2008-ban lediplomázott, és idén nyáron, 27 évesen kinevezték a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (korábban Nemzeti Autópálya Rt.) kommunikációs osztályvezetőjének.


Innen szeretnénk gratulálni Daninak, mivel szintén történelem diplomám van, szintén az ELTE-ről, így mostantól Dani az élő bizonyíték, hogy akár még kommunikációs osztályvezető is lehetek egy állami cégnél. Csak még nem tudom, hogy ehhez kit kell lehazaárulózni. Külön örülünk annak, hogy Dani ilyen pompásan megmérettette és kipróbálta magát a magánszektorban .... :-)

Petykó Zoltánt június elején nevezte ki Fellegi Tamás nemzeti fejlesztési miniszter a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség elnökének. Petykó szeptemberre elért a főosztályok szintjére, a költségvetési és gazdálkodási főosztályt vezető Bethlendi Lászlót  lefokozta, aki főosztályvezető-helyettesként dolgozik tovább. Az új főosztályvezető pedig nem más, mint apuci szeme fénye, a 26 éves Petykó Adrienn!

Adri biztos nagyon szomorú volt, hiszen a szépen alakuló karrierjét adta fel, a Deloitte Könyvvizsgáló Kft. könyvvizsgáló asszisztensi állást hagyta ott.

Az NFÜ nem érti mi a probléma, hiszen "Petykó Adrienn 2007-ben végzett a Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügyi és Számviteli Karán, mérlegképes könyvelői szakvizsgával rendelkezik, és a versenyszférából érkezett a minisztériumhoz. Szakmai felkészültsége megfelelő, munkájával kapcsolatban semmiféle probléma nem merült fel".

Asszisztensből főosztályvezető, és még térdelni sem kell érte .... hát ez csodálatos! Uraim, legalább a látszatra adjunk! Nem volt máshol hely a kis Petykó lánynak? 

Címkék: fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr892299893

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szabad-e Fideszes főcsávó 27 éves lányát kinevezni minisztériumi főosztályvezetőnek? 2010.09.16. 18:52:25

     Elnézést a hosszú címért. Objektíve, miután szocialista főcsávók mindenféle pereputtyát lehetett, ez nem is kérdés. Na de így, forradalom után? Az ilyesfajta döntések két szempontból tanulságosak, egyrészt a devizahitelezéshez képes...

Trackback: Ejtőernyős üstökös és Orbán Viktor róla való fiktív beszéde 2010.09.16. 15:50:52

Újabb légügyi dinasztia kialakulásának lehetünk tanúi. Az index.hu cikke szerint eddig fel nem fedezett zseniális tehetség robban be üstökösként a magyar államigazgatásba.Az Orbán-kormány hivatalba lépését követő napokban nevezeték ki Petykó Zoltá...

Trackback: Egy újabb 10%-os hangfelvétel 2010.09.16. 12:29:42

A napokban kiszivárgott egy 10%-os hangfelvétel. Most itt egy újabb 10%-os hangfelvétel, melynek tartalma: A szombathelyi fideszeseknél "lehetett" iskolafelújításra pályázni a tarifa olcsó volt, a már-már szokásos 10%-ot kellet Marton és Szak...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.09.16. 20:47:10

@makacs szennyeződés: no akkor siess külföldre, mert már várnak! ;-)
A disszidálás nem megoldás semmire, ott is csak a tróger munkát fogod kapni.
Nem nekünk kell elmenni, hanem az ilyen Petykóknak. Forradalom!

guma 2010.09.16. 20:53:11

@Horizont:

Ez a kemény, mert nem csak a miénk hanem a gyerekeké is..

arlequin 2010.09.16. 20:53:56

@Horizont: ez kérem puszta véletlen. engem pedig hagyjanak békén. köszönöm.

torró 2010.09.16. 20:54:58

Az a helyzet ,bevallom szándékosan provokáltam. A valóságban tőlem ilyen b..ást nem nagyon hallanak. Egyébként már máshol leírtam hogy jó sok évnek el kell még telni hogy az új generáció beletanuljon hogyan kell a dolgainkat kezelni. A nyugatnak rengeteg ideje volt a tanulásra és még ott is vannak problémák. Az a baj hogy nincs rengeteg ember tisztában a politikai paletta történetével. Történetesen mit jelent baloldalinak lenni és jobb oldalinak. Nálunk a média is csak zavart kelt és nem tanít vagy tájékoztat. A pártokban meg egyenlőre az emberkéknek a pozíció a legfontosabb, mert többségben vannak az ott lévő egy két normálisan gondolkodóktól.És a végeredmény minden pártnál látható. Az meg hogy itt a neten egy páran vagy pár százan győzködjük egymást , ez igen kevés előre haladás. Remélem ez már talán jobban hangzik!

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.09.16. 20:56:03

@órás-mester: "...lehet, hogy tényleg forradalom volt a fülkékben?"

Amíg a fülkékben lesz forradalom, semmi nem fog változni, majd ha fejekben, akkor esetleg, arra viszont figyelnek, hogy a fejekben túl nagy változás ne történjen.

Egyébként pedig igazad van, de ezzel mindenki kitörölheti, illetve háborgott már nagyobb szar is, mégis elmosta az eső.

Marcellusca 2010.09.16. 20:57:39

@Horizont: Stimt.
A qrva életbe!

Már bocsánat, Kislyány! :D

Punxsutawney Mormota 2010.09.16. 21:04:53

@arlequin: Szerintem hagyjuk Mindszenty-t, jó? Maradjunk abban, hogy Ő sem volt tökéletes. Persze, műveltebb volt Puskásnál, de az nem biztos, hogy okosabb is. Az a játékintelligencia, amit a pályán képviselt, megfelelő neveltetés és irányítás esetén valószínűleg komoly szellemi pályafutásra predesztinálta volna. Ugyanis "látott" a pályán, szervezte a játékot, úgy ahogy a korában és utána nagyon kevesen. És hiszed vagy sem, ez a kombinatív képesség általában komoly intellektus takar. Arról nem is beszélve, hogy általában többen ismerik által az országot, mint bárki más magyar vagy magyar születésű által. Sajnos Ben Affleck sem rekámozza, hogy a második keresztneve Géza. :))))

venszivar 2010.09.16. 21:10:30

@csernaja obca: NEM a FENÉT NEM !!!!! Úgy 20-22 éve egy gyerekkori barátom s azóta is az !!!!hívott ki magukhoz,ahová disszidáltak s mi nemet mondtunk. Szinte "mindenünk" meg van,de nekik 3-4 X annyijuk, szinte 100%-ig ugyan azokkal az állás paraméterekkel dolgoztunk itt s ott.Én a nyugdíjas éveimtől úgy rinyálok.....Ők meg tudják,hogy utána még 50 évre van pénzük !!! A fiam 3.éve ment ki s NAGYON HIÁNYZIK !!!!Szüleim élnek s CSAK ez MIATT NEM MEGYEK.....

Kelet Európa NÉPÉVEL 20 éve ki lett baszva (persze azóta is !), s akkor kellett volna kimenni.

arlequin 2010.09.16. 21:20:18

@Punxsutawney Mormota: ebben teljesen igazad van, de amikor egy jóféle kardot répaszeleteléshez használnak, ráadásul a kard jól érzi magát, akkor nem lehet 'alkotó'-ról beszélni. ennyit puskásról. ő nem ment tovább, hanem maradt abban, ahol 'profi' lehet és ez neki a foci volt. megrekedt egy bizonyos szinten. bizony.
ben affleck helyében én is inkább takargatnám a nevemet... eddigi pályafutása és filmjei alapján - amikben tökéletesen hozta a hülyét - a géza csak hab lenne a tortán, pláne a magyar gézatörténetek sorában...
és nem akarom bántani öcsi bácsit, mert meghozta a maga döntéseit és azok többnyire jók voltak, de semmiképpen nem hagynám mindszentyt még kívánságodra sem, hiszen ő kitartott és nem alkudott meg és nem ment külföldi 'válogatottba' játszani. nem bizony...
egyébként pedig nagy ívbe teszek arra.

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.09.16. 21:21:49

OFF

Inkább dobok egy kis tápot a "Vastagbörinek".

"Aszongya".

www.kisalfold.hu/gyori_hirek/nezze_meg_hogyan_bontjak_a_kis_boske_hidat_gyorben_-_video/2178932/

Nah, vajon hány, mennyi, vas lehet egy ilyen hídban? Persze úgy hirdetik, elrakják, és majd egyszer felépítik újra.

Az én apukám meg a Mikulás.

Lehet majd figyelni, és érdeklődni. Persze az illetékes "efftás", mindent tagadni fog, nem is volt híd, vagy ha volt, a pénz eltűnt, vagy legalábbis a város kasszáját kerüli el a nagy ívben.

ON

makacs szennyeződés 2010.09.16. 21:43:59

@csernaja obca: "no akkor siess külföldre, mert már várnak! ;-) "

az ilyenre is már csak annyit tudok mondani, hogy: az anyádat, azt.

nem várnak tárt karokkal? hát itt nemkívánatosabb vagyok, úgy érzem, bár ilyen szó nincs, tudom.
a normális, nem mutyimanager, nem bűnözőjogász, tehát a normális értelmiség nem kívánatos. legegyszerűbben így tudom összefoglalni a sorsunkat, hogy nem kívánatos személyek vagyunk mi, orvosok, tanárok, kutatók, mérnökök.
nem akik eladják, ellopják, továbbadják az értéket, hanem akik megteremtik.
nem kellek? nem számítok magyarnak? nincs kire szavaznom?
megyek.

ott sem tudok sokat keresni? nem akarok. nem azért megyek. eleget akarok keresni, nem pedig sokat, és normálisan akarok élni, ennyi. kulturáltan, nyugodtan, tudva, hogy fél év múlva mi lesz velem.
féljek menni? maradni lassan jobban félek.
és elárulom, sokan vagyunk ezzel így, akiknek még nem késő.

siessek, mi? jobb lesz neked, mi? nézz már körül, mi folyik, kik mennek el.

Horizont 2010.09.16. 21:56:39

@torró: Vigyázz a provokálással meg rád rontanak aztán neked annyi:)
Na ez a második nekifutásod jobban sikerült.) Igazat is adok. Nálunk a nép nem elvek mentén szavaz (mellesleg nincs itt már se jobb se bal) ki mit ígérget, kinek tetszik per pillanat a pofája stb. Emlékszem mosolyogtam amikor anno a Fidesz erőltette ezt a polgárságot. Nincs meg hozzá az alap, és azt nem lehet megtanulni (3 diploma után se) abba bele kell születni. Ez irányban meg volt ugye itt 65 elmúlt év! Tehát ez kimaradt. És kimaradt a hazafiság, mert ha ez az érzés megmaradt volna akkor a politikai elitnek (akik szintén nem polgárok, istenem mennyi tahó van köztük) fontosabb lenne A FELADAT és nem a saját zsebét tömködné. Kell ez itt ez a " vastagbőrözés" hidd el, nem egy atombomba erejű de többen olvassák mint egy napilapot és egy részének gőzkieresztő a másiknak tájékozódás (pont azért mert a média is egy nagy rakás sz...r) nekem például itt nyílt ki a szemem a "világra" és ezt nem is szégyellem!

@venszivar: Nézd mindenki nem mehet el! Ráadásul miért én menjek el aki tisztességesen él. Mindig csak a PÉNZ, meg a PÉNZ!! Oké fontos persze, de mi van a szülőfölddel, a hazaszeretettel, az emlékeiddel a szüleiddel (vagy már csak a sírjukkal ) a rokonaiddal, a barátaiddal? És az előző életeddel? Nem dobhatjuk ki a a francba az egészet? Ilyen tetvek miatt??

Kicsit Karcos 2010.09.16. 22:06:50

@Horizont:

"Emlékszem mosolyogtam amikor anno a Fidesz erőltette ezt a polgárságot. Nincs meg hozzá az alap, és azt nem lehet megtanulni (3 diploma után se) abba bele kell születni."

Elég az, ha az egyik a nagyfateré, a másik a fateré, a harmadik meg saját.

Grrr 2010.09.16. 22:14:14

@órás-mester: :)
Esetleg érdemes külföldön tapasztalatot szerezni néhány évet. Szerintem jót fog tenni az országnak, ha világlátott emberek fogják majd pár év múlva építeni.

arlequin 2010.09.16. 22:14:31

@makacs szennyeződés: egy ilyen hozzászólással csak szennyeződés maradsz, de semmiképpen nem makacs.
a makacs az marad. a többi kikopik...

regression 2010.09.16. 22:16:38

Spiritmongernek üzenem sok komment távlatából, hogy egy fasz! Kurvára nem jó példa a villanyszerelő öcsike, vagy ha úgy nézzuk kurvára jó példa, miért ne családtagodat bízz meg fontos feladattal.

A kulcsszó: számonkérhetőség. A rokonoddal nem üvölthetsz, nem tagadhatod meg a fizetést, nem fenyegetőzhetsz vele telefonon, ergo a lehető legrosszabb választás. Akinek van egy kis esze, az sohasem kezd rokonokkal -- a saját érdekükben. Inkább adok pénzt, alhat az ágyamban, fizetem a sörét, stb.

Horizont 2010.09.16. 22:18:31

@Kicsit Karcos: Tudod, hogy nem erre gondoltam. Természetesen lehet tanultnak lenni, és lehet műveltnek lenni akár egy diplomával vagy diploma nélkül is:) Én valami másra gondoltam :)

Horizont 2010.09.16. 22:19:46

@regression: Kicsi vagy nagy? Nem mindegy!!

regression 2010.09.16. 22:26:30

Egyébként meg borzasztóan vicces látni, hogy akik magasabb pozícióban vannak, mindig úgy gondolják hogy a tehetségük juttatta őket oda, és akik nem jutottak magasra, azok meg tehetségtelenek voltak.

Még viccesebb, hogy ezt a viselkedést óvodás gyerekek reprodukálhatóan mutatják kontrollált kísérletek között. Azokat a gyerekeket akiknek szerencséjük van (a kísérlet vezetői által persze pontosan meghatározva van a kimenetel, de ezt ők nem tudják) "jó gyerek"-nek mondják, míg akiket szerencsétlenség ér "rossz gyerek"-nek.

venszivar 2010.09.16. 22:28:29

@Horizont: IGAZAD VAN ! EZÉRT VAGYOK MÉG ITT !

Pista bá' 2010.09.16. 22:40:59

@Grrr: Ha ebből az országból egy épeszű és szorgalmas ember kimegy, az ide maximum nyaralni vagy rokonokat látogatni (ha maradtak) jön vissza, letelepedni csak nyugdíjas korára.

De hülye is lenne visszajönni. Azt írod: "Szerintem jót fog tenni az országnak, ha világlátott emberek fogják majd pár év múlva építeni."

Ebben egyet is értek, de ilyenek soha nem fogják építeni. Mert ha valaki, aki Európa "szerencsésebb" felében tapasztalatot szerzett, jól boldogult ÉS ENNEK ELLENÉRE hazajött, az a pikszisből végképp kiesve ebben a FENEKETLEN NEPOTIZMUSTÓL (ld. poszt) sz0rba züllött országban SOHA TÖBBÉ nem jut olyan társadalmi pozícióba, ahol valódi építő jellegű munkát végezhetne. A harvardi oklevéllel, évtizedes külföldi tapasztalattal, több nyelv folyékony ismeretével akár ki is törölheted a hátsód, ha nem áll mögötted egy itthoni fejes, aki már bebetonozta magát az elitbe és odaszól a megfelelő helyekre, hogy legalább hallgassanak meg.

Építeni...Ja...Kapcsolatok nélkül max. a szalag mellett "építheti" az áramköröket az ilyen havi 80 nettóért.

Horizont 2010.09.16. 22:49:57

@Pista bá': Köszönjük az itthon maradottak nevében! A szalag mellettiek is emberek, magyar emberek.

@venszivar: Helyes! Ne is írj olyanokat, szegény fiatalok, lelkesíteni kéne őket, csak az már nekem is fogyóban. A lelkesedés. Pedig hajdanában -danában milyen büszke voltam , hogy magyar vagyok és itt élhetek!! (és nem abban a rothadó kapitalizmusban:DDDD)

arlequin 2010.09.16. 22:53:01

@Pista bá':

igen.

és?

ez egy embernek elegendő arra, hogy elmeneküljön?

hát akkor menjen.

lehet jobb is.

Grrr 2010.09.16. 22:57:50

@Pista bá': Vannak országok, ahova visszamentek. Írországba például. Mert elkezdett normálisan viselkedni, növekedni, és visszavonzotta a hasznos külföldi kapcsolatokkal rendelkező fiatalokat. Szerintem ez lehetséges Magyarországon is.

-er- 2010.09.16. 22:59:40

@derelyegrádi szellem: "Egyébként a shortolás (bár csúnya dolog lett volna) nem bűncselekmény,"
előre elnézést kérek, nem vitaindítónak szánom.itt nem a vélt vagy valós shortolásról van szó, ami a közhiedelemben elterjedt, hanem az ezt megelőző bennfentes értékpapír-kereskedelemmel és tisztességtelen árfolyam-befolyásolással, ami nem bizonyítható. viszont mindkettő bűncselekmény:
Tisztességtelen árfolyam-befolyásolás A Tpt. ilyennek minősíti az olyan piaci cselekedeteket, amelyek révén valamely előre meghatározott cél érdekében tudatosan eltérítik a piacon egyébként kialakuló kereslet-kínálati viszonyokat, árfolyamokat.
• A Tpt. szerint a 199. § (2) ,Bennfentes értékpapír-kereskedelem a Btk-ban (299/A. § ): „(1) Aki bennfentes információ felhasználásával elõnyszerzés végett értékpapírügyletet köt, bûntettet követ el, és három évig terjedõ szabadságvesztéssel büntetendõ.
• (2) Az (1) bekezdés szerint büntetendõ az is, aki elõnyszerzés végett a birtokában lévõ bennfentes információra tekintettel más személyt bíz meg azzal, hogy a bennfentes információval érintett értékpapírra értékpapírügyletet kössön.”

Kicsit Karcos 2010.09.16. 23:01:12

@Horizont: értettem én, és én is képletesen gondoltam:)

A legfontosabb dolgokat az ember 3 éves koráig megtanulja (megtanítják neki a szülei). Ezért nincs érdemi változás pár éven leforgása alatt. A háborúkat talán kivéve, de azok az évek amúgy is sokszorosan számítanak azok szerint, akiknek volt ilyenben része.

Pista bá' 2010.09.16. 23:04:58

@arlequin: Tévedések elkerülése végett én magam itthonról írok és nincs is szándékomban elmenni. Amíg lesz mit ennem-innom meg fedél a fejem felett, addig maradok is.

Ez viszont nem jelenti azt, hogy az országot diplomával és két nyelvvizsgával a "szalag" mellett mütyüröket csavarozva tudnám a leginkább hatékonyan építeni. Úgyhogy hadd ne örüljek a mindent átható, immár afrikai diktatúrákra emlékeztető nepotizmusnak, amit itthon tapasztalok.

Ha én nem is megyek el, mert egyelőre a szakmámban dolgozhatok, azért én azokat is megértem, akik a diplomájukkal, nyelvtudásukkal, szakmai tapasztalatukkal nem kapnak lehetőséget, csak a "szalag" mellett vagy ott se és lelépnek ebből a banánköztársaságból.

Meg azokat sem tartom alábbvaló embereknek, akik azért vannak itthon, mert nem képzettek és csak a "szalag" mellett jut nekik hely.

Megértek én sok mindent. A mindent mocsokként elborító nepotizmust, az immorális mocskok uralmát is értem, csak nem tetszik. Egyáltalán nem. Ez van.

Kartal (rezervált) 2010.09.16. 23:18:23

@Marcellusca: kezet foghatunk. nem tetszenek. ha nem tetszik, elmehetnek. ennyi.

@Pista bá': üdv a klubban. mit tudunk tenni? tudunk tenni?

Kicsit Karcos 2010.09.16. 23:22:35

@-er-: nekem volt olyan gondolatom annak idején, sőt, most is van:

Nekifutás: Orbán nemzetközi sajtótájékoztatót tart, a háta mögött felsorakoztatja a Fidesz erős embereit. Szép angol nyelven bejelenti, hogy Magyarország elkötelezte magát az idei 3,8%-os, a jövő évi 3,0%-os és a 2012-es nullszaldós költségvetés mellett, az IMF-fel pedig még az ősszel meg szeretnénk állapodni egy új kölcsönszerződésben. Azt is hozzáteszi, hogy ha szükséges, készek vagyunk adót emelni és kirúgni egy rakás embert, valamint felgyorsítani a privatizációt.

Akció1: felteszik az MNB devizatartalékát a forint rövidtávú brutális gyengülésére.

Akció2: Varga Mihály bejelenti, hogy ezermilliárdos csontvázat talált, ami miatt válságkezelő intézkedésekkel együtt is az idei hiánycél 7% körül várható, Matolcsy pedig hozzáteszi, hogy az államadósság újratárgyalása ügyében még aznap felveszi a kapcsolatot Rosenberggel.

Orbán órákon át elérhetetlen, majd kiad egy közleményt, miszerint Gyurcsány a hibás mindenért. A forint brutálisan meggyengül, az MNB megduplázza 35 milliárd euróját.

Akció3: Orbán és Varga Mihály nemzetközi sajtótájékoztatót tart a teljes magyar kormánnyal a háttérben, bejelenti, hogy a gaz szocialista Simor Magyarország ellen fogadott a nemzetközi pénzpiacon, de megbocsátják neki, és még a fizetését is felemelik havi 16 misire, mert szerzett egy rakás pénzt az országnak. Emiatt nincs szükség adóemelésre és elbocsátásokra, sőt már az idén nullszaldós lesz a költségvetésünk, a maradékot pedig kedvező feltételekkel szívesen kikölcsönözzük az IMF-nek.

-er- 2010.09.16. 23:26:20

@Kicsit Karcos: szép is lett volna :))erre még várni kell 2030-ig, amikor is mi adjuk a kölcsönöket az ájemefnek. még nem számoltam ki, hogy mennyit is kell még aludni

arlequin 2010.09.16. 23:46:17

@Pista bá': nézz vissza pista bá. ha mehetnék akkor én is mennék. de nem tehetem. nekem az a dolgom hogy itt boldogítsam a jónépet.

én nem hívom nepotizmusnak, mert meglátásom szerint ez a kifejezés kevés hozzá. nem nevezem diktatúrának, mert akkor legalább valamennyivel jobb lehetne, hanem nevezem democsokráciának, ennek az undorító bűzhödt kapitálkomcsi rendszernek, amiben senki nem tud őszinte és tiszta lenni, hanem alakul a mocsokhoz...

szakmámban (az egyikben is) dolgozok én is, na attól felkopna az állunk, dolgozom egy másik szakmámban is s így vhogy fennmaradunk, de csak azért mert az asszony is dolgozik a 'szakmában'. nem egyszerű. de nincs is mit panaszkodjunk.

ezekre a mocsokládákra pedig nincs sok szavam. sajnálom őket hogy életüket erre pazarolják el,
tényleg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.17. 01:35:11

"Adri biztos nagyon szomorú volt, hiszen a szépen alakuló karrierjét adta fel, a Deloitte Könyvvizsgáló Kft. könyvvizsgáló asszisztensi állást hagyta ott. "
Pedig ha ez így megy tovább, ez az állás is csak 4 évig lesz zsíros...

Amúgy meg kellően hosszú nyelvvel még diploma sem kell... mg a versenyszférában sem...
Csak nem ezért kaptátok ám a 2/3, gecik!
Minimum lenne, hogy OV kirúgja a pártból az ilyeneket...

2010.09.17. 08:17:29

@makacs szennyeződés: anyumat hagyd ki ebből, jó? Azt pedig nyugodtan elhiheted, hogy kb. úgy kell a németnek egy magyar tanár, orvos, mérnök, mint amennyire nekünk, magyaroknak hiányzik egy román vagy albán tanár orvos vagy mérnök. A németnek megvannak az emberei a zsíros posztokra, még fölösleg is van belőlük (mer ott is van ám munkanélküliség), külföldi neki a piszkos munkára kell. Kimehetsz, és versenyezhetsz a törökökkel egy szarlapátolói állásért. Lehet, sőt, biztos, hogy jobb pénzt keresel vele, mint itthon egy akadémiai kutató intézetben, de önmegvalósításra kb. annyi lehetőséget kaphatsz, mint itthon. Hacsak nem vagy egy korszakalkotó zseni jó hitközségi kapcsolatokkal, mint Teller, Neumann...

@venszivar: Én meg erre azt mndom, hogy aki egy teljesen ismeretlen országban, ismeretlen szokások, törvények között, a helyiek gyanakvása és/vagy megvetése mellett, nulla forint tőkével karriert csinál, az itthon is befutott volna. De ilyen ezerből egy van. A többi szart lapátol vagy autóbuszt vezet 2-3 évig a diplomáival, közös albiban egy vietnámival meg egy négerrel, és 1-2 év múlva hazakullog 1-2 millió spórolt pénzzel, ami ugyan nem rossz, de az életét kurvára nem oldotta meg vele. Sok ilyet ismerek.

@Kicsit Karcos: Haha, zseniális! Küldd már be a miniszterelnöki hivatalba, hátha megcsinálják. :)

arlequin 2010.09.17. 08:31:46

'reggelt lázongók!

@Kicsit Karcos: ;-DD. teccik. nem lehet, hogy ezt meg is csinálták s ezért nem kell már az iemef?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.17. 08:38:29

Évfordulós csudaszép reggelt náczi horda!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.17. 08:44:43

@Seduxen: Ennyire számontartod ezt az évfordulót?.:
- 65 éve ezen a napon szenvedett brutális szafaribalesetet a legöregebb norvég szabó, Kjetil Blomberg.
hircsarda.hu/

arlequin 2010.09.17. 08:46:02

@Seduxen: minden pillanatban fordul az év. melyikre gondolsz?

arlequin 2010.09.17. 08:47:55

@Ásó[Mosó]maci: asszem az öszödi paláver közkinccsé tételére gondol, mikor magyar nemzetvezető egyedül mondta ki a teljes igazságot az elmúlt 60 évben. legalább is úgy, hogy mi is hallhattuk. ;-D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.17. 08:50:26

@arlequin: annak is ma van az évfordulója, hogy 71 éve Szovjetunió megtámadta Lengyelországot!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.17. 09:04:42

@Ásó[Mosó]maci: @arlequin: látjátok mennyi minden történt szeptember 17-én? :)))

igazán szép történelmi panteonhoz csatlakozott szeretve tisztelt ex-miniszterelnökünk.

"mikor magyar nemzetvezető" - ugyan ködösek már a történelem-tanulmányi emlékeim, de az nem Szálasi volt?

arlequin 2010.09.17. 09:06:08

@Seduxen: már vártam, hogy valamelyik pulyka lecsapjon a felkínált takonyra ;-)))

Homeoffice 2010.09.17. 09:07:47

Arnheimi ütközet 1944 szeptember 17. kezdődött el

ha jól tudom ,akkor ez volt a szövetségesek utolsó veresége a Ny-Európai hadszíntéren...

guma 2010.09.17. 09:08:24

@Ásó[Mosó]maci:

1787.09.17. 223 éve írták alá Egyesült Államok alkotmányát!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.17. 09:12:32

na jó, megvallom őszintén, én erre gondoltam:

1176. szeptember 17. A Manuél császár vezett bizánci hadsereg, melynek soraiban III. Béla által küldött magyar segédcsapatok is harcolnak, vereséget szenved a kisázsiai Myriokephalon mellett az ikoniumi szeldzsük szultántól.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.17. 09:14:13

@Seduxen: Sőt! Annyi minden történt! Ezen a napon írták alá az USA alkotmányát is :-D

guma 2010.09.17. 09:15:31

@Seduxen:

Azt hittem a sok arany jut eszedbe, mert ezen a napon kezdődött a Szöuli....

arlequin 2010.09.17. 09:16:02

@Gunther: a thermopüléi ütközet kr.e. 480!
2490 éve!
valamint ma van Daniela Rush, cseh pornószínész 34. szülinapja! Isten éltesse!

guma 2010.09.17. 09:19:41

@arlequin: @Ásó[Mosó]maci: @Seduxen: @Gunther:

Na akkor most gyertyát gyújtunk, vagy más a program...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.17. 09:24:40

@arlequin: fogadjunk, hogy gugli nélkül is ment, mi?

Homeoffice 2010.09.17. 09:24:54

@guma: @arlequin: @Seduxen: @Ásó[Mosó]maci:

Magyar embör hogy ünnepel?
Nem gyertyával.. Pálinkával, biorral, sörrel:Ö

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.09.17. 09:27:26

@arlequin: 434 éve született Vásznaráncs Szájaszéle Bandzsaputri indiai bölcs is.

guma 2010.09.17. 09:28:59

@Gunther:

jöhet az ünneplés magyar módra....D
(reggeli helyett is,mert annyi a forduló.)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.09.17. 09:30:39

Csak egy icipici OFF:
index.hu/gazdasag/blog/2010/09/17/kocsis_ulhet_hernadi_helyere/
Hogy baszná már valaki pofán szaroslapáttal!
ON
Jó reggelt náczikok!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.17. 09:30:44

@Gunther: "biorral" - sok mindent ittam már életemben, de ez MICSODA? valamiféle Bio-bor?

guma 2010.09.17. 09:32:23

@Noname Cowboy:

Ennyi szemétség után te is gyere ünnepelni...D

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.09.17. 09:33:33

@Seduxen:

index.hu/gazdasag/blog/2010/09/17/kocsis_ulhet_hernadi_helyere/

Finom, XXL, :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

guma 2010.09.17. 09:34:48

@Seduxen:

Maga meg korán reggel ne kötözködjön, Kap amit kap (akár @Gunthertől, vagy...)!

Homeoffice 2010.09.17. 09:35:14

@Seduxen:

IGEN az !
Én úgyis Sört kedvelem.

arlequin 2010.09.17. 09:36:04

@Seduxen: daniela persze. minden este skypeolunk ;-DDD
spárta már nehezebb dió volt...
bár a 300 c. filmet nagyon szeretem. dagadó izmok, vér, kardok, harc, hűség. csodás.

Marcellusca 2010.09.17. 09:36:41

@arlequin: Gyögytyúk az, vaze! :)
Gyöngytyúk a meleg takonyra. :DDD

arlequin 2010.09.17. 09:37:34

@Noname Cowboy: megy a szekér...
de ne aggódj, a magyar népi bölcsesség segít ezen is:
"addig jár a kocsis a kocsmába míg be nem rúgják"
ismerted?

Marcellusca 2010.09.17. 09:38:56

@Seduxen: LOL!

Én maradnék Veronika Zemanova-nál! :)))))
/Asszem ő is cseh. De, ha nem assebaj! :D/

guma 2010.09.17. 09:39:01

@Marcellusca:

Kicsit elegánsabb hasonlatot - ha kérhetném!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.17. 09:39:37

@bi2025: bazze, ez a Mr. István Kocsis vajon mennyi "csontváz" rejtekhelyéről tudhat? Hihetetlen, micsoda polihisztor ő... :))))

Marcellusca 2010.09.17. 09:40:31

@Seduxen: A' hát! :)
Nem kannás, hanem kimondottan ollan, amelyik látott szőlőtőkét. :)))

De, magyarázhatom ezt Neked .... :DDDDDDDDDDDD

Marcellusca 2010.09.17. 09:42:25

@guma: De, hát, eztetet imígyen mongyák. :)))

Homeoffice 2010.09.17. 09:44:31

@Marcellusca:

Ezt a nőt meg hol kukáztad? A Fidesz kampányanyagban?

arlequin 2010.09.17. 09:49:28

@Seduxen: hogy mit kell tartson? házat?

Homeoffice 2010.09.17. 09:52:32

@Seduxen:

Persze..elnézegetnéd, ahogy éppen vizes pólóban ablakot pucol mi?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.17. 09:53:44

@Gunther: mi az hogy, nagyon is :) sőt! meg is "támasztanám", nehogy nekem leessen a létrárúúúúl :))

derelyegrádi szellem 2010.09.17. 09:55:47

@arlequin:

:-)))

@-er-:

És se akarok itt akadémiai székfogalókat tartani a témában, pláne nem egy képzelt, fiktív esemény kapcsán, mert ez a többiek számára unalmassága mellett még emiatt tök értelmetlen is.

De annyit megjegyzenék, hogy a helesn idézett Tpt fogalommeghatározását a Btk. még nem vette át (és a Btk. tényállás nem un keretjogszbály, amit más jogszabály tölt ki tartalommal) ez okozza a félreértést. Majd ha úgy lesz (vagy rá EU irányelv), akkor majd úgy lesz. Addig nem.

De ha kósát meg a pétert bevádolják ezzel (már persze nem szanyikapitány félrészegen, hanem értékelhető ember), akkor részletesen lefolytatjuk ezt a vitát, és mindenki szerepelhet ezirányú ismereteivel :-)

arlequin 2010.09.17. 10:00:18

@derelyegrádi szellem: kösz. megjött az átutálás. ölellek. sanyi pedig üldö... izé. üdvözöl.

na szevasztok nácikok, most egy ideig, pár napig igen-nem, illetve nemigen.
legyetek jók, ha tudtok, a többi nem számít.
a.

Bableves 2010.09.17. 10:14:12

A gyors karrierhez csak annyit, hogy szar az élet, és még lötyögtetik is...

Igazán azt lenne érdekes tudni, hogy egy-egy párt, mozgalom, szervezet, bármi aminek köze van az ország/város irányításához és döntéshozatalhoz, milyen mértékben van tele ilyen vezetőkkel, tagokkal. Meggyőződésem, hogy mindegyik legalább 90%-ban! A maradék lúzerek meg elvből mennek ingyen szórólapozni meg plakátokat ragasztani, kampányolni vagy végzik a háttérben a tényleges szakmai munkákat. Már ha utóbbira van egyáltalán igény. Ergo, egyik párt sem tudja kizárni az ilyen elemeket, csak a fertőzés mértékében lehetne eltérés, valamiért még sincs. Azért szerintem, mert a velejéig korrupt, agymosott, leszegényedett vagy épp már túl gazdag emberek akarnak érvényesülni, a normálisabbjának meg már rég felfordul a gyomra az egésztől.

Jó megoldás lenne egy pár éves katonai diktatúra, néhány akasztással. Az talán a kellő időben elhelyezett pofon lenne a nemzet, izé a lakosság orcáján.

2010.09.17. 10:31:24

@Noname Cowboy: bruhahaha, ez a kocsis olyan mint a parafadugó, bárhogy háborog a tenger, ő mindig fönt úszik a tetején.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.17. 10:36:44

@csernaja obca: "ez a kocsis olyan mint a parafadugó, bárhogy háborog a tenger, ő mindig fönt úszik a tetején." - hmmm, nekem valami egészen más jutott eszembe, ami szintén a víz tetején szokott "lebegni" :)))

-er- 2010.09.17. 10:48:38

@derelyegrádi szellem: köszönöm :) csak én is untam már a "félreértéseket", ezért írtam

szkeptikus vagyok 2010.09.17. 12:07:33

Az a baj, hogy kb mindenki ismer egy-egy morzsát a forradalom visszásságaiból, és csak akkor lesz belőle felháborodás, ha már a minden szinten beleütközünk.
Nekem is van egy sztorim az egyik minisztériumból, ahol 24 évesen még a Forradalom előtti időszakból egy vidéki főügyész lányából (láthatóan az ügyészség is pártsemleges) osztályvezető lett (ez netto 700-at jelent). 2009-ben már ez a lány is érezte hogy nem nyer az MSZP, ezért átlépett a Fideszbe. Az MSZP-ből egyenesen. Jött a Forradalom, és mindenki várta, hogy mikor rúgják ki. Egyenlőre ilyen nem történt, sőt, most kitaláltak egy új szervezetet, ahol azonos fizetés mellett saját embereivel feltöltve malmozhat.
Mondjuk az ügynek van konklúziója a számomra is: mindegy, hogy mennyire új a párttagkönyved, és mindegy, hogy honnan jöttél. Ha elkötelezed magad a Fidesz maffia mellett, akkor mindenképpen megvédenek, de neked is ezt kell tenned, bármi áron.

Kicsit Karcos 2010.09.17. 13:03:18

Nem is tudom, hová offoljam be, de szebbnél szebb híreket olvastam.

A Számvevőszék szerint Kolompár Orbán az OCÖ pénzén vett szemüveget, másfél év alatt 30 autópályamatricát, Mercit szervizeltetett, közlekedési bírságokat fizetett ki százezrekért.

Közben Magyar Bálint korengedményes nyugdíjba akar vonulni, igen, az a Magyar Bálint. Meg Dávid Ibolya, meg Horn Gábor is.

Közben Kocsis "Superman" István a MOL élére készül a BKV "rendbetétele" után, de tudom, ez már vót.

trojka 2010.09.17. 19:09:11

Na, most akkor ki is a hazaárulo...

bunko_jobbos 2010.09.18. 21:23:31

Én is azt gondoltam, hogy ez tré dolog, hogy egy egyszerű hazaárulózás után "kitüntetik" Loppertet. De aztán megláttam a HírTV-ben beszélni. Vazze: Orbán Viktor II. Hihetetlen hatással volt rám 5 sec alatt.

trojka 2010.09.19. 07:25:12

Nálunk több, mint 20-an indulnak az önkormányzati választásokon, a 6 képviselöi helyért. Ebböl nyolc cigány, es ki mit gondol, milyen szinekben...a magyar mind "fuggetlen", a cigányok neve után ez van irva: "FIDESZ-KDMP"...ezek között hemzsegek a bunözök, aluliskolázottak, höbörgök...madarat tollárol...

Bee-zony 2010.09.19. 18:36:18

@szkeptikus vagyok:
„Mondjuk az ügynek van konklúziója a számomra is: mindegy, hogy mennyire új a párttagkönyved, és mindegy, hogy honnan jöttél. Ha elkötelezed magad a Fidesz maffia mellett, akkor mindenképpen megvédenek, de neked is ezt kell tenned, bármi áron.”

Így van…

A szakember nyakába lett ültetve egy pártkáder, mert a király megjutalmazza a hűbéreseit.
Hölgyeim és Uraim, ez nem korrupció, hanem a magyarországi államforma, a demokratikus feudalizmus (És hol van ez a demokratikus kannibalizmushoz képest? Na ugye.)
Lehet érdeklődni a Fidesznél, hogy mikor lesz ismét visszaállítva az első éjszaka joga…
Akinek pedig nem tetszik, az vagy elmegy, vagy úgy jár, mint Dózsa György.
Értitek, alattvalók?
Ezt szavazta meg a szavazó többség 2010-ben.
Hogy nem tudtak róla, hogy mit szavaznak meg? Na és? A Gyurcsányi MSZP-t megszavazó többség sem tudta…

Nyirkai jóslat, részlet:

A galambnak álcázott karvaly és a kánya,
Égigérő fára segítik a Kiskanászt.
Szívében király, álmaiban császár.
Szépen szól, rondán cselekszik.
Zsákja feneketlen.
Letaszítják - újra mászik!
...
A döglött sárkány kutyáit a Koronázatlan Cár veszi pórázra.
A Szűkszavú Tárnokmestert tuszkolják élre.
Saját táborából ütnek pártot ellene,
mert a Koronázatlan Cár úgy akarja.
Paprikajancsiból csinál vezért.
A nemzet tűri - nem látja meg rajta
a rángató madzagokat.
A csellel hatalomra segített Paprikajancsi
pofátlanul önkényeskedik, buzerálja a népet.
Nyegle és buta.
A Kiskanász malmára hajtja a vizet.
Jobb ellenfél nincs. A nép tűri őket.
Nemes lovag-ősök fehér liliomán
tipródik a nemzet.
A csősz tolvaj, a bakter rabló, a bíró cinkos.
A különb nem viszi sokra, mert irigylik.
Ki-ki rántja lefelé a másikat - az országot együtt.
Lenézett népek mögött kullog a magyar!

Ugye hogy bejött? Hát még ami hátra van...

cyberlolita40001 2010.09.20. 12:07:58

nehéz az élet, ha a Fidesznél vagy... Ennyi gyerekek, apuka itt van, nincs para, jó haver vagy... Egy darabig... Nézd meg a Hagyót... Tudjátok hány Hagyó rohangál még kint? Narancs színekben? Szóval tényleg CSAK MSZP-sek lopnak? Kik vannak az önkorikban többségben, tán a töketlen szocik? Nem, nem barátom, narancsapák és narancs-gyerekek... Szerintem urambátyámozás van, durvábban, mint ennek előtte. Senkit nem érdekel az ország, mindenki a saját haverjait megtömi, aztán pöszén belebambul a híradó kamerájába "hogy nincs pénz paraszt, több lesz a kenyér!"... Mire odaérnek, hogy akkor adjunk a népnek vmit, addigra egy gond van, MÁR NINCS MIT!!

Bee-zony 2010.09.20. 13:59:39

A 2010-es évek történelme = az 1510-es évek történelme.
Ennyi a változás a mentalitásban félezer év alatt. A zsidó maradt alapvetően ugyanaz, a cigány is, és a magyar is.
Van persze változás is: a királyt ma már miniszterelnöknek hívják, a hűbéreseit pártkatonáknak, a parasztlázadást pedig polgárháborúnak.
A lényeg viszont az, hogy ez nem egy modern társadalom korrupciója, hanem sokkal rosszabb: a sötét középkor II.
A korrupció azt jelentené, hogy sérült a rendszer. De nem erről van szó, hanem arról, hogy itt ez a rendszer: az elfogadott, általános, többségi. Ebből következően Orbán király nem fogja seggberúgni a hűbéres alvezéreit, hogy hé, mit csinálsz?!
A rákosi-kádári-gyurcsányi-orbáni alapozás ide vetette vissza az országot. Ők pedig a középkori mentalitású többségre alapoztak – mert azt ugye nem lehet mondani, hogy nem volt meg, és nincs meg a többségi támogatásuk.
Úgyhogy akinek az igényeit ez nem elégíti ki, az keressen egy erkölcsileg-szellemileg fejlettebb országot, vagy legyen önkéntes mazochista, vagy tekintse felvilágosító missziónak a maradást.

Ajánlott olvasmány:
Márki Sándor: Dósa György, 1470-1514
mek.niif.hu/05800/05803/html/01.htm

lehr 2010.09.21. 09:20:25

Köszönöm gyerekek.
Én szerintem ma döntöttem, már nem megyek haza. Illetve egy esetben mégis, ha majd a szüleimet kell kimenteni. Szerintem az országnak vége van.
Azért mert a társadalom tökéletesen szét lett bombázva.Ez egy igen alapos munka volt és én kétlem hogy ebből fel lehet állni. Nagyjából mindannyian tudjuk mennyi a nemzeti össztermék.Azt is mindenki sejti kik azok akik megtermelik és ki az aki csak kivesz ebből.Az is nyilvánvaló , hogy mivel egyre több ember nem fog produkálni, a zsák ki fog ürülni. Amikor szenyor lakatos nem kapja meg a segílyt, akkor elszabadul a pokol.Szlovákiában a hadsereg kellett hogy rendet csináljon.Nekünk olyan nincs.Viszont az alsó tagozatos roma gyerekek aránya már döngeti az ötven százalékot. 2000 körül került ki az utcára az első nagy romagyerek hullám, akik tulajdonképpen semmit sem akarnak és még a szüleik sem bírnak velük.

A másik nagy baj, hogy a középrétege a társadalomnak felszívódott. A felső tagozatos , rendezett , de komoly anyagi gondokkal kínlódó családokból származó gyerekek szinte mindegyike hallotta otthon-"el kell innen menni". A gimnáziumból , illetve egyetemről, a hallgatók több mint fele nyíltan készül,úgymond rövid időre - elhagyni az országot.
Szerintem erről pontos számaik vannak Viktoréknak,pontosan tudják mennyire durva a helyzet.
Egy nyílt háborúra, amikor lenni vagy nem lenni a kérdés,még össze lehetne az embereket trombitálni.Ilyen nemigen lesz. A szaporodó, erőszakos , magát egyre inkább megmutató, érdekeit, jogait, emberi jogait hangoztató rétegek ellen már nem állíthatók egymás mellé az emberek. Mondok rosszabbat,a levadászás már megkezdődött:magányosak, elesettek, öregek , gyerekek ezek az elsők. Momentán az országunk bizonyos területeire osztálykirándulást szervezni rizikóssá vált. A törvény és rend ott véd és ad keretet a mindennapoknak ahol az emberek túlnyomó többsége magától,a saját értékrendje alapján is elfogadja-nem a rendőrök számától függ. Ahol a törvénytisztelet abszolút többsége megszűnik-ott a magunkfajta rosszul érezheti magát. Harcolj-vagy fuss. Minden tiszteletem a harcolóké.

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2010.09.21. 15:40:56

@kerdesek05: 94738. miért? Asszem ezt a hibát már javították az iwiw-en.

űrlakó (törölt) 2010.09.22. 04:36:37

@makacs szennyeződés:
Bátor vagy. "Teljes" az igazmondásod! Kivéve az Isten káromlását. Fideszék férfi tagjai GAVALLÉROK!
Náluk a kalap asszony fejére, kendő pedig a férfi fejére való! Én már nem is lakom itt. Magyarország - Föld - Világűr ...?
Hogy aztán ki fog elmenni helyettem az "igazságszolgáltatókhoz" bizonyítani?!
Talán az aurám. Vagy: a \"reinkarnátorom\"?! (Még a szavazatomat is visszautasították - előre - egy KÖTÉNY miatt!)

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2010.09.22. 10:32:08

jut eszembe, valaki írta itt fentebb (talán többen is), hogy ezt miért hagyjuk szó nélkül, miért nem emeli fel senki a szaváta pofátlanság ellen (mármint IRL). Nekem az jutott eszembe, mert alapvetően szeretek pozitívan gondolkozni, meg valami mellett kiállni jobb, mint valami ellen: nem kéne egy szimpátiatüntetést szervezni Bethlendi László MELLETT? Apu szeme fényét nem kell bántani, megteszik még sokan mások, de egy ilyen melletted vagyunk még akár jól is elsülhet. Mert hiszem, hogy ennek a szegény embernek úgyse lesz sokáig maradása még helyettesként sem. És ez a szégyen. Szóval, valaki?

Kicsit Karcos 2010.09.22. 10:50:03

@xcrow: sajnos nem sokat tudok Bethlendi tevékenységéről, de erős a gyanúm, hogy ha lett volna mire, akkor kikérte volna magának ezt az eljárást, és még aznap vette volna a kalapját.

trojka 2010.09.22. 11:20:51

@xcrow:
OK én benne vagyok, de csak az udvarunkon...

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2010.09.22. 14:24:34

igazatok van, hagyjuk a fenébe.

gabcigirl 2016.09.27. 12:35:47

...és az mennyire égő, hogy a Fiatal Vállalkozók 2016 szept 29- i médiaplatform - rendezvényén ez a loppert nem f...kalap fog arról előadni, hogy kell bánni az újságírókkal?

...aki komm.vezető, de vsz. életéb en nem írt egy cikket sem. biztos tudni fogja, hogy szerezzenek média-hírnevet a fiatal vállalkozók...:S

süti beállítások módosítása