Skip to content


       Szűrés lista

A főszervező

Teljesen egyetértek Szekuriti kollégámmal, a biztosítás nagyon komoly feladat, és ez teljes mértékben az eseményt szervező feladata és felelőssége (egy rendezvényszerző a tegnap estéről).

Tegnap a West Balkánban (Nyugati tér, a volt Skála Metró) tartott "Noise Night Life" rendezvényen meghalt 3 lány. A rendezvényt nem a West Balkán rendezte, ők csak kiadták a helyet. Az önkormányzat amúgy két hete visszavonta a hely működési engedélyét, így ott tegnap este pontosan nulla embernek kellett volna tartózkodnia. Ehelyett a maximum 1600 fős befogadóképességű helyen 2700-an voltak. Vagy még többen.




Az interneten megtekinthető egy tavalyi videó a főszervezővel.

Nos, igen, neki kellett volna mindent biztosítani és megszervezni, A-tól Z-ig: 


Remélem Tomika már a kerületi rendőrkapitányság vendégszeretetét élvezi.

Friss:
A poszt megjelenés után jelent meg a szervező cég közleménye a Facebookon.

Az illetékes önkormányzat nyilatkozata itt olvasható és tárgyalható.

Friss 2:
307 emberre volt menekülő útvonal, de 3000-en voltak.  5 ember előzetesben, köztük Tomi is.

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr652587657

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ez a patkánymajom szervezte..._ 2011.01.20. 10:06:27

 ez a patkánymajom szervezte a Noise Night Nife bulit a West Balkánban    

Trackback: Európa vagy nyugat-balkán? 2011.01.19. 00:27:34

Ténytár A közigazgatás mozgástere a szórakozóhelyek felügyelete kapcsán   A vonatkozó európai uniós szabályozá

Trackback: A West-Balkán érme másik oldala 2011.01.18. 11:41:13

Bár a kolléga némileg megelőzött, talán még aktuális a poszt. A hétvégi diszkótragédia kapcsán rengeteg hír, álhír, komment, álkomment kering a neten. A tényállással nem kívánnék foglalkozni, a történteknek mindenki utána tud nézni az önmaga által rele...

Trackback: Amfetamin+pánik: veszélyes kombó 2011.01.18. 01:11:31

VIGYÁZAT – szociálisan rendkívül érzéketlen poszt következik, ha nem bírod az ilyet, egyszerűen ne olvasd tovább!  A most szombati tragédiával kapcsolatban már nagyon sokan beszámoltak, mi több, több helyen özönlik a hülyeség, így enged...

Trackback: Mindig a jogszabály (és soha nem a jogalkalmazó) a hibás 2011.01.16. 23:52:59

Terézváros Önkormányzata úgy látja, a szombat esti partytragédiához hozzájárult, hogy a „West Balkán kihasználta azt a 2009 óta élő hatályos jogszabályt, hogy ha egy hely nyilvántartásba vételt kérelmez, akkor a kérelem beadása után elkezdheti a ...

Trackback: Kelet-Balkán 2011.01.16. 23:20:55

A hír: Öt ember őrizetben a szombati tragédia miatt. Egy mondatban: Szánalmas a módszeretek csicskák, csak mert a nagyvezéretek úgy kéri, ti máris eredményt produkáltok, pedig még a körülmények sem tisztázottak.

Trackback: A West Balkán partytragédia kapcsán… 2011.01.16. 21:07:11

Ma hajnali hír, hogy a szombat éjjeli West Balkán-beli partyn meghalt 3 lány. A tragikus eset nagyon megérintett, és belegondoltam, hogy a nagyfiam épp a célkorosztályba tartozik. Bár őt igazán nem féltem a majd’ két  méterével, közel száz kilójá...

Trackback: O tempora, o mores: már a diszkó sem a régi 2011.01.16. 19:30:35

A hétvégi tragédia után az a minimum, hogy minden gyermek határozott mozdulattal rábök az újratervezés gombra a hovamegyekhetvegen.exe fájl futtatása közben, és végiggondolja alaposan, hová jár ezután szórakozni, kikapcsolódni

Trackback: Történjen bármilyen tragédia, cigányozni mindig lehet 2011.01.16. 16:13:00

Tényleg sokkoló mindaz, ami a West-Balkánban történt, akárkit terhel is a felelősség, ami nyilván az elkövetkező napok, hetek vizsgálatai során fog kiderülni. Kell, hogy kiderüljön. A hazai üzleti mentalitás, a gyorsan hozzunk össze amennyit csak lehet...

Trackback: Kecskés Tamás, a West Balkános buli főszervezője 2011.01.16. 15:38:30

Kecskés Tamás nyilatkozik egy korábbi buliról. 

Trackback: Nincs új a nap alatt! 2011.01.16. 15:12:04

Kinek a nyugdíj, kinek az adókedvezmény! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.16. 21:45:20

@kukatr:
nem ketelkedhetek abban amit nem tudok
de az disszidalas szandeka leetett nem dezertalas
maximum
abbol meg akkoriban csinalhattak ugyet ez ketsegtelen

engem apan sosem vert meg, pedig 32-es volt
en sem a fiamat
anyam neha megsorozott ha nem mentem suliba:)

kukatr 2011.01.16. 21:46:44

@hagyma: Természetesen disszidálásra gondoltam. Bocsánat. Ezt elkerülendő szoktam elküldeni a hozzászólás beküldése előtt bezárni a böngészőt.:) Mentségemre legyen szólva két hete záróvizsgára tanulok, nem vagyok kipihent. (és nyugodt)
Dezertálásért valóban nem ültethették le, disszidálási kísérletként igen.

kukatr 2011.01.16. 21:48:58

@kukatr: Ehh. Sikerült elbasznom a harmadik mondatot. Lehet aludnom kellene. (többet)

Tviszt Oliver (törölt) 2011.01.16. 21:49:11

@hagyma: Szerintem nincs az országban ötnél több komplexum ami egy tömeghisztériát bírna kezelni ennyi emberrel. Azon felesleges elmélkedni h ha nincs engedélye a helynek, akkor buli sincs. Akkor mennek máshova.

gino 1965 2011.01.16. 21:50:34

Nyugalom kedves kommentelők! Lehet akár a szülőkre, akár Gyurcsányra, akár a múltra terelni a bűnösség tényét, de hogy egy közterület felügyelőnek (persze mindenhol máshol ott vannak), egy rendőrnek sem tűnt fel, hogy pár ezer fiatal a Nyugatinál valamit csinál egy tömegben az az önkormányzat bűne/hibája! Mutatja milyen forradalmár pártkatonák vezetik a kerületet! Előre az orbáni úton elvtársak! Kár, hogy a forradalmárok nem tudják mi az, hogy felelősség vállalás!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.16. 21:51:13

@kukatr: OK
azert meg elofordult en is tudom
a vonatokon is llenoriztek , foleg az osztrak hatar kozeleben
en nem mondtam, hogy a kadar rendszer volt a paradicsom, de biznyos "ertekeit" mint a viszonylagos rend, talan nem kellett volna kidobni az ablakon
latok azert kulonbseget a sehova sem engedem a gyereket , utom-vagom es a 16 evs reggel 5-ig diszkoban vedel kozott
szoval lenne atmenet
de ez nem erre az ugyre vonatkozik
ez egy felfoghatatlan tragedia megint, de hogy elkeruljuk rendezni kellene ezeket a mulatohelyeket
mert nincsenek
megha eleinte a "kiszabadult" fiatalsagnak nem is tetszene
beleptetesi rendszer
nyitvatartasi ido
biztonsagi szolgalat
stb.

venszivar 2011.01.16. 21:54:14

@hagyma: A te első belepofázásodkor hozzád ki SZÓLT ?!Ez a külömbség köztünk! Hozzám a kutyák nem szólnak,téged meg még le is hugyoznak......azért vagy ilyen ideges.Ott ugass !!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.16. 21:55:48

@Egyedi Nick (Carter):
annyi embrt szabad beengedni amennyit a hely elbir
nem tudom otthon hogy van itt, ahol rendezvenyek vannak ki van irva mindenhol, hatosag altal hitelesitve
ennyi ulo es ennyi allo hely hasznalhato
en nem mondom, hogy sosem seol nem sertik meg, de onnantol nincs gatya, a fenntarto felelossege

sajonos mennem kell, meg ugyis elmondtam amit gondoltam
oszinte reszvetem az aldozatok szuleinek
en apa vagyok, annal borzasztobbat nem tudok elkepzelni minthogy valaki elvesziti a gyermeket
/ aztan embere valogatja hogy valaki gyujt egy mecsest, vagy az ezreseert megy vissza/

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.01.16. 21:56:21

"....Öt ember került őrizetbe a diszkótragédia ügyében

Öt embert vett őrizetbe a Budapesti Rendőr-főkapitányság a Nyugati téri West Balkán nevű szórakozóhelyen történt tragédia ügyében - jelentette be Pintér Sándor. A belügyminiszter elmondta: foglalkozás körében elkövetett több ember halálát okozó veszélyeztetés gyanúja miatt kezdeményezik az előzetes letartóztatásukat..:"

No vajon kik ülnek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.16. 21:57:57

@venszivar:
ha aberralt vagy otthon, kuldok egy repjegyet, tudok neked valami feketemunkiat szerezni
az az aldott jo szivem az...

deputy sheriff 2011.01.16. 21:59:02

En szerintem Gyurcsany a hibas!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.16. 22:03:14

@hagyma: Egy igazi szittya nem lesz négerek szolgája. Ezen gondolkozz kicsit, picim!

venszivar 2011.01.16. 22:04:19

@hagyma: Ja ! Ha aberrált lennék ki is mennék. DE MIVEL te VAGY az ABERRÁLT ,ezért vagy te ott,te degenerált. Ebbe bele dőltél,te aberrált. "Munkiám" meg van.A jegyeddel töröld ki a segged!Énnekem itt a Hazám.

milyen szép a Vértes, ó 2011.01.16. 22:10:04

@taecleau: autóbalesetnél sokkal macerásabb megpróbálkozni a 'cigányok késeltek'-kel, megoldják a "kuruscok", de azért mégis...

aum 2011.01.16. 22:11:18

Talán idevágó személyes tapasztalat.
Néhány éve hasonló rendezvény ügyében végigjártam a hatóságokat (rendőrség, tűzoltóság, önkornányzat). A bürokrácia tragikus, de végül ajánlottak egy önk. képviselőt, aki a környéken mindenkinek faszán elintézte az engedélyeket. Telefonon beszéltem is vele. 50 ezer volt a tarifa. Egyébként fideszes, de hadnemondjam melyik kerület, ott is előzetesben már egy-két politikus.

milyen szép a Vértes, ó 2011.01.16. 22:12:46

@werno: vigyázz, ha elküldöd mailben az iq-dat, neked nem marad

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.16. 22:15:32

@ripők:
nem tudok gondolkozni aranypiciviragszalam mert a gazdam Kunta Kinte elzavart a geptol
meccset kell neznem
de most mar tenyleg
Bostonban lesz
tudod hol van?

csillagház 2011.01.16. 22:24:04

Azt nem értem, hogy mi lett volna, ha felcsaptak a lángok abban a szűk, kanyargós lépcsőházban, ahol le és fel is közlekedett mindenki? Mert az is biztos, hogy nem volt sehol kijelölt és megnyitott vészkijárat. Száz éve tiszaháti parasztok rendeztek úgy bált, hogy a csűrt teljesen lezárták, nehogy jegy nélkül jusson be valaki., egyetlen szűk bejáratot hagytak, ott lehetett jegyet venni. És az egyik lampion kigyulladt, pánik tört ki, összetaposták egymást, porrá égett minden és mindenki. Gyerekek is voltak az áldozatok között, mindenki, a pénzéhes szervezők is., rengetegen súlyos égési sérülést szenvedtek. Szatmárökörító volt a falu neve (ma Ökörítófülpös). Szerencsétlen lányok, őszinte részvétem a családoknak.

madware 2011.01.16. 22:28:15

"Kábítószerfogyasztásra utaló jeleket találtak a rendőrök a helyszínen, és az egyik áldozat vérében amfetaminszármazékot találtak."

"A szülők szerint felelősségteljes és okos lányok voltak."

Azért ez elgondolkodtató...+ a sok marha aki késelésről beszélt biztos mind be volt lőve...

aum 2011.01.16. 22:29:55

@csillagház: Úgy tudom - bár nem vagyok naprakész a jogszabályokból -, hogy 5 perc alatt ki kell tudni űríteni egy helyet. Ehhez ismerni kell a kijáratok áteresztő képességét, a menekülő útvonal hosszát. A lépcső jelentősen lelassítja a sebességet. ezért az útvonal ezen részét duplán kell számolni. Ezek figyelembe vételével lehet meghatározni, hogy hányan lehetnek bent legfeljebb.
Tehát a főszabály, hogy aki bent van, az maximum 5 perc alatt kijuthasson.

nem várt fordulat 2011.01.16. 22:29:58

@hagyma: nekem jöhet a repjegy és a feketemunka, bevállalom... :)

mellesleg, én elhiszem neked, hogy biztosan tök jó ott a nagy amerikában, de légyszi, ne csinálj úgy, mint ha mindent tudnál mi folyik itt azért, mert olvasod a blogokat, újságokat, meg látod a tévében.

KelekótyaP 2011.01.16. 22:35:31

Hát mindenképpen részvétem a lányokért.
Nem szeretem a WB-t, de azért ez egy kicsit megint ilyen szokásos boszorkányüldözés.
Aki volt a Skála Metróban az tudja, hogy a 300 az nagyon nevetséges határ lenne. Mondjuk Skála Metroként is volt több ezer ember az épületben(persze lehet más menekülési útvonal lehetőségekkel) és hát a lépcsőre elég az is ha 300 ember akarja hisztérikusan elhagyni egyszerre az emeletet, ha egymásra esnek, akkor baj van. De ez lehetett volna egy párt gyűlésen (pl mikor 2 millió ember volt a parlament előtt állítólag), vagy egy Május elsején, . Sajnos vannak ilyen civilizációs fejlődéssel járó veszélyek. Ahol egy tömeg összejön, ott erre van esély, akárhogy is szervezik meg. Ott volt ugye az Augusztus 20.-i tragédia. Ott az egész város a mellékutcákkal menekülő út lehetett volna, mégis a tömeg "nem logikusan" működött.Ott is valami kis meteorológuson vetrék el a port, mert az embereknek ilyenkor kell valaki akit letartóztatnak meg hibáztatnak, mert így azt hazudhatjákl maguknak, hogy ez megelőzhető=kontrollálható, mert ha nem lenne az (ahogy sok esetben nem az), akkor oda lenne a biztonság érzetük. Vagy mikor autós balesetek vannak. Elég ha valaki egy percre elbambul és egyszer rosszul dönt (pl kimegy előzni országúton mert abban a tizedmásodpercben azt hiszi ez nem veszélyes), ha abból halálos áldozat lesz, akkor mindenki kötélért kiált, pedig az ember alapból nem arra van tervezve hogy 80-nal menjen egy vasdobozban. Remélem nem az lesz most a megoldás, hogy akkor erre hivatkozva kitalálják hogy 21 év alatt nem lehet elmenni hazulról 9 után, vagy, hogy na tessék mekkora hülyeség az hogy vannak szórakozóhelyek Pesten, inkább legyen ez egy nagy falú. A "mi idönkben" embereken meg csak nevetni tudok. Köszönjük nekik a Várbazár mai állapotát. Régebben ilyen rendeletek nem is voltak, annyi ember ment mindenféle szar stadionba, sportcsarnokba, majálisra, strandra ect amennyi csak akart. Amúgy meg ha az egyes vendéglátósok évtitedekre tervezhetnének, mert nem lenne mindenféle csendrendelet meg mindenféle politikai pálfordulásokból adódó folytonos változás a rendeletekben, akkor talán rá lehetne őket venni, hogy költsenek többet az ingatlanok biztonságosabbá tevésébe. Pl Irish cat-ben buliztunk tavaly és (nem tudom ki ismeri a helyet) legbelül táncoltunk . körbenéztem és mondtam haveromnak (figyelj lehet hogy azért mert már 35 vagyok, de ha itt tűz ütne ki, akkor hogy a francba mennénk ki?. erre ő: pont ezen gondolkoztam én is. Mikor WCre mentem (ami a bejárat mellet van), az vagy 6-7 perc volt ha nem több).
At meg komoly hogy mindenki aki ott volt az most milyen bölcs: van aki ilyet ír: mikor beértem és 300 feletti volt a számom, akkor is olyan sokan voltak, hogy rettegtem mi lesz benn. AKKOR MINEK MENTÉL BE????
Komolyan nem értem.

venszivar 2011.01.16. 22:36:49

@madware: Ezzel drogra utalsz ?! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ az kizárt.lehetetlen, ez igazán a RÉMHÍR ! Ilyet a 35-40 év alattiak nem tesznek........Most KÉSELÉS vagy beLÖVÖLDÖZÉS volt?Drog árusítás?Ilyen komoly rendőrség "szeme" előtt..........?Kizárt. : DDDDDDDD

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.16. 22:39:56

@hagyma: Csak azért, mert olvastad a Gastro Hungarorumot, még nem leszel igazi szittya. Négerekkel szövetkező nagymagyar barátom...!

Nazgûl 2011.01.16. 22:40:11

@venszivar:

"maradtál kis hazánkba"
"halgatóság"
"külömbség"

"Énnekem itt a Hazám. "
Pedig egy külföldi is jobban ír nálad magyarul. Ezen kéne gondolkodni a nagy szittyázás közepette.

KelekótyaP 2011.01.16. 22:41:59

Monjuk az, hogy amfetamin volt a szervezetében, azt nem lehet a helyre verni. Otthon is speedezhetet vagy a templomban is. Nem lehet mindenkin többszázezer ft-os és több órás vizsgálatot csinálnia egy szórakozühelynek (joguk sincs hozzá), Persze az azért fra, hogy rögtön hogy kenik egymásra a bajt. Mind a kettő közzétette, hogy nem ők felügyelték a jegyeladást meg a létszámkontrollt. Amúgy szerintem ha 700 an vannak bennt és egyszerre akarnak kimenni, a lépcső akkor is egy bottleneck. Valaki kiadta az átépítési tervekre az igent (ha jól tudom csak visszavonták az engedélyt de nem erre hivatkozva). Mondjuk itt 100 ezerért kapsz mindenre engedélyt (lásd Vörösiszap katasztrófa)

aum 2011.01.16. 22:45:34

@KelekótyaP:
A lépcsőt kellett volna a biztonságiaknak lezárni alul-felül és egyirányban szakaszosan engedni csak a tömeget. Pont, mint egy kereszteződésben teszi a forgalmi lámpa vagy a rendőr.

Sunder 2011.01.16. 22:45:48

@KelekótyaP: igen ám, de itt nem arról volt szó, hogy 300 és puntum, ez nem Spárta. Az engedélykérést húzta-halasztotta a tulaj, mert apránként építették meg a tervekek megfelelően a helyet időközben.

És senki sem azt kérdezi, hogy 300, vagy 800, vagy 4000, hanem azt nézik, hogy nem volt engedély, mégis csinálták. Csókolom. Én is biztonsággal tudnék 230-cal menni az emötösön, aztán mégsem teszem, mert ott a randa szabályozás.

És ha már arányokat vonunk példaértékkel, 145-tel mehetsz, mint ahogy itt is befért volna mondjuk 350 ember, szemet is hunytak volna fölötte (AHOGY EDDIG IS!!!), de itt most kicsit másról volt szó. 300 nagyon messze van a majdnem háromezertől. És akkor a másik részéről még nem is beszéltünk (ti. hogy csak 10 óráig, nem hajnalig)

Mr Neanderthal 2011.01.16. 22:52:01

@Conv: igy igaz
engem 88-ban, akkor 15 evesen, az ifjusagvedelmisek bevittek a rendorsegre mert egy Borsodi volt a kezemben
nem mintha akkor jobb lett volna, de a deviansokat azert rendesen sebbge rugtak :)

venszivar 2011.01.16. 22:55:08

@Nazgûl: pali bátyád volt a nyelvtanárom,ő a követendő példa.Én szeretném túlszárnyalni a tanáromat.te is kérj egy repülő jegyet,annak az össze vissza ,érthetetlenségeket író (pl.: 22:15:32)leendő seggét meg nyald ki,ha kiértél.Lehet,hogy sok benne a hiba,de azért érted,úgye érted ! A hagyma haverod igen logikus (szerinte!)kérdését felhasználva,hozzád ki szólt?! Ez csak vicc volt! Iszom minden szavad. Szittyózni meg nem szoktam. )))))

Bee-zony 2011.01.16. 23:01:21

@Bee-zony: Tragédia a West Balkánban: öten őrizetben
index.hu/bulvar/2011/01/16/ot_embert_vettek_orizetbe_wb-ugyben/
„A rendőrség a késelést kizárta, mindhárom lány megfulladt. Csak egyikük vérében találtak drogot.”
=> West Balkán: öt ember őrizetben, az egyik elhunyt szervezetében drogot találtak
kuruc.info/r/6/72626/
(Index)

Ipari-antidepresszió 2011.01.16. 23:08:06

Önmagában a 3000 fő még nem okozott volna tragédiát. A BKV 5fő/nm2-vel számol, azaz 0,2nm2 jut egy emberre a zsúfolt buszokon. Itt azon vannak kiakadva, hogy 0,4 jutott egy főre. Az eloszlás jött ki nagyon rosszul, mert a lépcsőkön nagy lett a zsúfoltság. Néhány terelő korláttal elkerülhető lett volna a tragédia szerintem. Egyszerűen nem gondoltak erre a dologra a szervezők. Akárhogy is, ez az ő hibájuk.

KelekótyaP 2011.01.16. 23:22:40

@Sunder: Igen ez arra elég, hogy itt ezt az esetet lehessen démonizálni, de nem fog jobb megoldásokat kreálni ami majd máshol megelőz tragédiákat. A 300 az arra a helyre egy hülyeség. Egy ballagáson egy kéttornyos falű lepusztult kis tornatermében is többen vannak. EZ meg a volt Skála Metro fele (olyan mintha a Westendben max 500 an lehetnének egyszerre). Az hogy 10 után volt az meg csakk abból a szempontből érdekes, hogy valamiért el lehet kaszálni őket, de ha esetleg délután lett volna ez 4 kor, az nem tette volna elkerülhetőbbé a tragédiát és akkor fel kell tenni a kérdést, hogy mit akarunk? Lincselni valakit, mert valami szörnyű történt és akkor ezt kell tenni? ha voltál valaha a Skála Metróban, akkor a 300 at nem gondolhatod komolyan sem a 450-et, Szóval ha 300 emberre volt engedélyezve az hülyeség volt (máskérdés, hogy miért nem ellenőrzi eezt senki az önkormányzattól? amikor a csendrendelet után kellett vérdíjat szedni, akkor totál biztonságos 30 vendéggel nyitva tartó kávézókban nyüzsögtek a lokál-hivatalnokok, most meg úgy csinálnak mintha semmi közük nem lett volna hozzá. X ezer kisgyerek tudta facebookról plakátról mindenhonnan, hogy lesz egy bazi nagy buli és rohadt sokan lesznek a metróban az önkormányzatnál meg senki? Nem jutott eszükbe hogy: basszus jenőkém. itt lesz egy bazi nagy éjszakai parti 2 utcával arrébb a WB ben. - abban a WB ben aminek nem adtunk engedélyt 10 urán nyitva lenni? . igen annak. állítólag ezeken a bulikon több ezren vannak. -Mi nem 300 emberre adtunk engedélyt a WB nek,-De. -Ne menjünk ki és ha 10:01 kor nyitva vannak vagy 301 en vannak benn akkor záratjuk be a helyet? Tavaly csendrendeletnél cukrázdákat gázosítottunk el, meg virágárus néniket feszítettünk égő keresztekre. Ez azért komolyabb nem? Hagyjad a francba, most nem mondta senki, hogy ez fontos nekünk.

Sunder 2011.01.16. 23:50:37

@KelekótyaP: 100%-osan egyetértek, egy kitétellel: itt most sajnos bejött a demonizálás.
Nem erre adtak nekik engedélyt, hanem konkrétan nem volt teljes engedélyük. Mivel már megkapták az első felét, este 10ig szervezhettek volna max. 300 fős rendezvényeket. Ami nem disco, nem electro-party, egyebek.

Én inkább arra mutatnék rá, hogy a szervezők és a tulaj hozzáállása vitte idáig a dolgot. Az engedély egy dolog, ennyi embert 10 emberrel megpróbálni kontrollálni egy második, és szakaszmentesen ekkora tömegeket generálni a közlekedőkben (ami megint a biztonságiak hibája) szinte előrevetítette a balesetet. Nem voltam ott, csak a képeket láttam, de ez az érzésem.
És ezt a hozzáállást (kezdve az a fránya engedély legalizálásával, lásd előző HSZ.-em) nem demonizáljuk, hanem ez volt.

Én nagyon remélem, hogy rákényszerítik végre a szórakozóhelyeket a tisztességes üzletpolitikára. Már csak történtek miatt is.

kétség 2011.01.16. 23:52:15

Az engedélyt két hete vonták vissza. Mikor kötöttek szerződést? ..
A szerencsétlenül járt három kislányból csak egynél volt drogozás, jó arány . De nem tudott, hogy milyen? Könnyű vagy nehéz drog? Egyszer ki kellene venni a fejünket a homokból, még ha sokan nem is engednék, de egyszer át kellene állni a "demokráciában" minden szinten a tiltás-ról az engedem-re egy bizonyos szintig, mert a tiltás ártalmasabb többször mint maga a drog.
M.o. ma mindent a korrupció a hozzá nem értés ural., mint ennek a rendezvénynek a biztosítása. Hozzák nyilvánosságra a biztosító emberek, és vezetőjük nevét és végzettségét! A felelősség nagy része rajtuk kellene, hogy legyen!

KelekótyaP 2011.01.16. 23:55:14

@Sunder: Na de gondolom azért nem kapták meg az engedélyt mert nem adtak le lét, vagy azért mert sértette egy tejelő disco (pl Bank szemben) érdekeit (amik valószínűleg ugyanennyire biztonságosak), és nem amiatt mert mi lenne it ha 200 en lennének benn és egyszerre akarnának lejönni a lépcsőn. Amúgy benne volt a pesti Estben a reklámja, állítólag a Villamosról látni lehetett, hogy rohadt sokan állnak sorba egy hely elörr amire nem adtak ki engedélyt a nyitvatartásra 10 után, és mégsem ment ki senki a hatóságoktól. Zsebben vannak vagy csak leszarják a munkájukat? vagyis, ha valaki nem kap engedélyt azt senki nem ellenörzi itt amíg nem hal meg valaki?

Lesből Támadó Szárítókötél 2011.01.17. 00:00:19

@wrong:

Te nagypofájú mocsadék, agymosott senkiházi szardarab! (Csak hogy lemenjek a szintedre, és megértsd.)

Akkor most várnálak vissza bocsánatot kérni az általad megeresztett stílusért, amit délután lenyomtál. Szóval hogy is van az a nagy pofával hirdetett, több ezer ember által harsogva hirdetett igazság, miszerint "CIGÁNYOK voltak akik KÉSELTEK"? Meg hogy a húgod meg több barátja, akik látták a késelést? Milyen késelést, tündérvirág?

Sunder 2011.01.17. 00:04:08

@KelekótyaP: az első pont esetében perpill arról szól a hivatalos fáma, hogy a hely tulaja pöckölte oda-vissza az engedélykérést, mintha szándékosan nem akarta volna az utolsó vizsgálatot. Lehet, hogy nem akart olyan nagy kenőpénzt fizetni, vagy a franc sem tudja. Ebben nem mennék bele, mert úgysem derül ki normális (?) esetben.

A Bank már Retropolis, kicsit magasabb átlagéletkorral és tök más zenei stílussal, bár persze oda is járnak fiatalok, szóval lehet bizonyos szinten konkurrencia.

A hatóságról meg tudjuk, hogy sokat fejlődhetnének. Erről írtam fent, hogy eddig is átsíklottak az apróbb dolgokon, és ha nem lett volna baleset, valszeg nem is veri ki ennyire a biztosítékot az eset. Ne érts félre, én nagyon szívesen látnám, ahogy ezek a helyek kifehérednek, tisztességgel beszerzik az engedélyeket, figyelnek a biztonságra és adóznak, mint a kisangyal, de ezen csillagok együttállása jelenleg elég utópisztikusnak tűnik...

Iustizmord 2011.01.17. 00:06:38

igen, tomika ma a gyorskocsi utcai fogdán alszik.

megmondja BÁRKI hogy miért???

gyengébbek kedvéért, a Be. 129.§ (2) a-d pontaira kérek konkrét hivatkozást.-

Sunder 2011.01.17. 00:06:50

@Lesből Támadó Szárítókötél: én speciel kifejezetten örülök, hogy ezúttal nem a cigányok csinálták a balhét, a fenének sem hiányzik egy jó kis belzavargás. Főleg, hogy a placc abban a kerületben van, ahol lakom. Márpedig mint látod (és mint azt már fent megvitattuk bizonyos szinten) egyből mindenki ilyen tüneteket látott a dolgok mögé.
Egy puskaporos hordóval kevesebb, amire az ultraagresszívek ráülhetnek a fenekükbe dugott gyertyával. És ez pillanatnyilag jó.

Sunder 2011.01.17. 00:12:43

Kérdés: szerintetek mivel fogják megvádolni a leendő felelősöket, és ki(ket) hoznak ki felelősnek? Ugye egyelőre 5 ember van előzetesben.

KelekótyaP 2011.01.17. 00:15:32

@Sunder: Nem olyan a szabályozás itthon. Eleve nem tud egy vállalkozó előre számolni. Egy épületátalakítás a Belvárosban nagyon nagy összeg, ahoz, hogy azt te ráköltsed (miközben az ingatlan nem is a te tulajdonod) és évente változik, hogy éppen nyitva lehetsz ott vagy sem. lehet behoznak (ahogy behoztak) egy rendeletet a semmiből, hogy a szomszéd nyugger nénik bezsarolhatnak, neked meg benne áll 100 milliód egy boltba ami nem is a tied. A riválisod meg csak lefizet egy hivatalnokot, vagy ami még rosszabb, hogy vagy a riválisod a polgármester strómanja vagy a polgármester a riválisod strómanja (Csipak- rogán beteges üzleti élettársi kapcsolat pl.)

Iustizmord 2011.01.17. 00:16:13

@Sunder: nem előzetes, őrízet.

foglalkozás körében elkövetett halált okozó gondtalan veszélyeztetés vétsége lesz a gyanusítás

Lesből Támadó Szárítókötél 2011.01.17. 00:22:47

@Sunder:

Ez nem mentség. Bőven lehetett volna cigányozni, ha az derül ki az esetből, de erről itt most szó nincs. Valaki twitteren bedobta a cigánytémát, és akiknek érdekében állt a cigányokra kenni, azonnal bolhából elefántot csináltak.

Emlékeztetőül mindenki kedvenc hírportáljáról az ott nyújtott tárgyilagos, korrekt, elfogulatlan tájékoztatás:

kuruc.info/r/2/72595/

Gratulálok mindazoknak, akik a 3 lány halálát primkó cigányozásra használták fel. Szégyelhetik magukat: ennyit jelentett nekik a tragédia.

Azért megkérdezném, hogy most hol vannak azok a nagy pofájúak, akik a saját szemükkel látták a késelést? Hol vannak azok, akik hatalmas szúrt sebet láttak az egyik áldozaton?

És hol van a média felelőssége, amellyel bármilyen információt meg lehet etetni? Amelynek a szűrési mechanizmusai egyáltalán nem az igaz/hamis viszonylatában, hanem világnézeti szinten mozognak: amelyik megfelel az általunk képviselt nézeteknek, kirakjuk, amelyik nem, arról megfeledkezünk? Az igazságtartalma pedig senkit sem érdekel. A kuruc most megmutatta, hogy bármelyik katasztrófa kapcsán ha valaki beír nekik, hogy cigányokat látott a helyszínen, azonnal készpénzként kezelik és közzéteszik kritika nélkül.

KelekótyaP 2011.01.17. 00:26:17

@Lesből Támadó Szárítókötél:
Jogos a felháborodás. Bár gondolom a hét eleji taxis szurkálás eleve felkorbácsolta a hangulatokat és Olaszliszka óta elég érzékeny a társadalom. Sajnos ez igazságtalan de időbe fog telni míg ez elmúlik(persze az ilyen taxis ügyek nem segítenek).

Iustizmord 2011.01.17. 00:29:05

@KelekótyaP: és a magyarbűnözésnl kik háborodnak fel? mert áfát csalni , befolyással üzérkedni nem romák szoktak.

Sunder 2011.01.17. 00:32:30

@Lesből Támadó Szárítókötél:
a kurucról ezt eddig is mindenki tudta. Nem is vár tőlük többet az ember, maximum ingathatja a fejét, hogy ezek tényleg mindenhol rémeket látnak.
Engem sokal jobban zavar, hogy az MTI kezdte a késeléses dolgokat, sokáig az Index fotóalbumában is így szerepeltek a képinfók. Főleg azért, mert a radikális emberek kiszámíthatóak, tehát tudhatták, ha kiteszik a "késelés" szót, arról húszezer embernek Cozma jut eszébe, meg a cigányok, meg a problémák, random sorrendben.
Szóval az első hiba az MTI-nél volt.

Senki nem látott ott semmit, tépték a szájukat, ez eddig is világos volt. Majd ráfogják a sokkra, a stresszre, whatever. Lényegtelen. A médiának meg sajnos felelőtlensége van most, nem felelőssége. Ide tartozik a Kuruc, az MTI, a HVG, sőt, a legtöbb blog is amelyik írt a témában.

A kurucos témát még kiegészíteném annyival, hogy ha még csak a kuruc mutatta volna meg, nem lenne baj. Az feltehetően egy szűk kör (mármint a szerkesztők), akikről tudjuk, hogy ilyenek. Engem jobban zavar az a többezer fiatal, aki ezt ragozta, érvelt mellette, vagy akár szemtanú is volt, mint azt írtad. Mert az már nem pár szerkesztő, hanem egy komplett réteg.

@Iustizmord: köszönöm, valóban őrizet, neked van igazad.
Én még hozzácsapnám azért a 18 éven aluliaknak alkohol árusítást, bár az ténylegesen eltörpül a foglalkozás körében elkövetett halált okozó gondtalan veszélyeztetés mellett.
Meg - leszek szemét - én végigszűrettem volna a banda szemmel láthatóan elszálltabb tagjait drogok után kutatva. Mert az sem állapot, ahogy ott emberek kinéztek, és ez még csak az, amit a feltöltött helyszíni képeken és videókon láttam.

KelekótyaP 2011.01.17. 00:35:39

Igen. ÁFA csalásnak nincs is megfelelő szó egy más nyelvben sem. Hülye.Az meg sajnos igaz, hogy mindenki jobban felháborodik egy lincselésen mint egy adócsaláson (nem akarom súlyozni őket,de tény, hogy ha bárkit megkérdeznek, hogy lincseljék-e meg az apádat elötted vagy valaki protekcióval kitúrja az állásából, akkor a másodikat választja) Ezt lehet nem szeretni vagy nem igazságosnak tartani, de így múködnek az emberek, ez olyan mint hogy jobban szeretik a nyuszikat mint a békákat. Vagy a csokit ment a szotyit. Áfa csaláshoz meg kell egy munkatevékenyég hivatalos bevétellel.

Iustizmord 2011.01.17. 00:37:56

@Sunder: nyugi, ahogy ismerem a rendőrséget, meg lesznek ők gyanusítva gazdasági bűncselekményekkel (oszt számlát adtak-e), de tán még tiltott állatviadal szervezése és elöljárói gondoskodás elmulasztása című tényállásokkal is.

Radiohead82 2011.01.17. 00:53:03

Oké, nem a leghitelesebb források, de azért elgondolkodtató, nem? agyiszint.hu/bypost/2011/01/16/A_beszelo_szappan_szinre_lep
kuruc.info/r/6/72628/

Azért elgondolkodtató, nem? Jó, nem bizonyít semmit, de tény, hogy az egyik elhunyt lánynak elvették/ellopták a mobilját, és a tragédia után pofátlanul még facebookra ír a nevében egy ilyen üzenet, "Csicska vagyok elvesztettem a telefonomat..."

az újdonság garázsa 2011.01.17. 03:06:21

@Theodoro:
A piából itt nem túl sok a bevétel.
Az ilyen zenék kedvelői szintetikus drogokat fogyasztanak, rá meg - általában szénsavmentes - ásványvizet, mert ezek a drogok erősen dehidratálóak.

De abban nem lennék biztos, hogy a szervező nem terjeszt-e egyben ilyeneket (eki, speed stb.).
Mert abból tényleg nagy lét lehet összeszedni egy ilyen esten.

(Hogy fogyasztani fogyaszt a csávó, az látszik a vele készült interjúban. Meg találtak is a szervezetében.)

Albu 2011.01.17. 04:41:36

@gino 1965: „(…) Nem ártana, ha a polgármester és a jegyző tisztában lenne azzal, hogy mi is van a Terézvárosi Önkormányzat honlapján. www.terezvaros.hu/ eltérő nyitvatartásra jogosult üzletek. (…) Ide tartozik 108-as sorszámon a Nyugati tér 1-2 (működtető Weat Balkan kft) Engedélyezett nyitvatartás: h-k 19-04, sz-szo: 19-05, v: 19-04.)
Mielőtt a kát asszonyság valótlanságot nyilatkozna a sajtóban, olvassa el, hogy mit engedélyeztek, és mit tettek közzé.”

Megnéztem.

„Üzlet címe, neve: WB Presszó”

A tragédia a nagy West-Balkánban történt, az eltérő nyitvatartás a kávézóra vonatkozik.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.17. 05:06:24

A ROHADT HARÁCSOLÓ KAPITALISTA SZAROK MIATT VANNAK AZ ILYEN BALESETEK.
Ilyen volt a Tavaly előtti Szilveszteri Bent égés Szigetszentmiklóson......

fokabacsi 2011.01.17. 06:17:13

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: A szavakat kis betűvel kezdjed, mert így olyan debilnek tűnik a mondandód.

kalapocska 2011.01.17. 07:04:25

@hagyma
Na en is az USaban vagyok es tegnap egy olyan barban voltam ahol mozdulni nem lehetett. (megjegyzem blues bar volt ugyhogy eletkorilag elegge valtozatos emberek konyokoltek a gyomromba) Itt sincs kolbaszbol a kerites, de a zene jo volt.

Ron iz Dumbledore 2011.01.17. 08:00:34

Ti nem értetek SEMMIT! Bulizni kell, habzsolni, villantani, új ruci, pláza, dokk, dizsi, ibiza, dobod a bogyókat, pörög az élet forog a pénz, haverok buli fanta mi kell még? Élj a mának, bulizz sokat, ne törődj a holnappal! Bulizni kell, aki nem bulizik, ne is éljen, csak az számít hogy jól érezd magad! Bulizzunk együtt, fiatalok vagytok, gyerünk gyerünk táncoljunk reggelig együtt!!! Nagy csöcs, nagy autó, sok pénz, csak ez számít!!

Kartal (rezervált) 2011.01.17. 08:07:44

@Ron iz Dumbledore: ez valahonnan ismerős:
"Az emberek meg néznek,
Hogy az Isten a pénz lett;
Sorban nyílnak a bankok,
És az jelenti a rangot,
Hogy mennyire állat az autód,
Mekkora mellű a nőd,
És, hogy meddig bírod feltekerni a kocsiban a hangerőt!
A kocsiban a hangerőt!"

És a legnagyobb baj, hogy ez "fiatalok vagyunk, most bulizzunk" eltart negyven éves korig.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.17. 08:32:15

'reggelt!

Nyugodjanak békében az áldozatok, a családoknak pedig a lehető legőszintébb részvétem!

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.17. 08:34:09

@Kartal (fekete mellényben):

Rólad szólnak a hírek,
Veled van tele a sajtó
Aki pokolra kíván jutni
Annak balra a második ajtó

Ez a része is klappol :(((((

fakopács 2011.01.17. 08:49:41

@Conv: "és most lehet anyázni, háborogni, leszarom, én egy kóbor kutyát mint többe nézek mint ezt a fajta bandát akik ott "szórakoztak"
a szüleit is pontosan ebbe a kategóriába sorolom annak a 13-17 éves gumipotyadék csürhének."
- Te egy mekkora állat vagy!

Kun András 2011.01.17. 09:02:21

És Pintérék nem felelősek?
Mindenki tudja, hogy mi folyik ezeken a helyeken. Hogy tizenéveseknek árulják a narkót, hogy rendszeresek a balhék, hogy nincs rend.
Nem tegnap óta, húsz éve.

bgp 2011.01.17. 09:32:21

@SzaGyu: index.hu/bulvar/2011/01/16/ot_embert_vettek_orizetbe_wb-ugyben/

Szerintem nem kellene minden rendezvényre rendőrt állítani. De a rendezőket bezárni egy időre.
5 év letöltendő segíthet gondolkodni. És a drogos gyerekek is gondolkozhatnak kicsit, mielőtt benyomulnak egy zsúfolt helyre bulizni. Talán ezután meggondolják.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.17. 09:43:19

Ilyen diszkótragédiás híreknél (vagy akár diszkós késelés, vagy buli utáni halálos autóbalesetek) mindig görcsbe rándul a gyomrom, és felteszem magamnak a kérdést, hogy mi a fenét csináljak majd, ha olyan idős lesz a gyerek, hogy el akar menni ilyen helyre bulizni? Menjek vele? (Epic fail lenne a 40+ éves fater kísérgetné), vagy béreljek fel mellé 2 db háromajtós szekrényt? Mert hiába, ha ő nem drogozik, meg nem issza paréj részegre (sponsored by: Zacher doktor) magát, de ilyen tragédia szenvedő alanya ártatlanul is lehet...

nem könnyű na! szóval én nem törnék pálcát ilyen egyértelműen sem a gyerekek, sem a szülők feje felett.

Roooz 2011.01.17. 09:59:48

Részvét a családoknak.

Lehet is azon gondolkodni, hogy ki a hibás, valószínűleg mindenki... Akik bementek, azok is... Mi is elindultunk, de a tömeg láttán inkább más szórakozási lehetőséget választottunk... Akár mennyire jó hely a WB. (Bár a régi helyén -és nyáron- én jobban szerettem)

Én azon is elgondolkodtam, -és akkor még nem jelent meg, hogy az egyik lány vérében találtak valamit- hogy fiatalon, azért nagyobb az életösztön... Tehát, ha ilyen, vagy olyan módon nem csapom "szét" magam, akkor könnyebb lehet kijutni... (pl. elesek-megpróbálok vki lábába belekapaszkodni, h vegye észre, hogy ott vagyok)
De hogy nem is vesszük észre, ha valaki a földre kerül? Átlépünk rajta?

Felelőst lehet keresni, de legfeljebb úgy járunk, mint az ominózus aug. 20-i tüzijátéknál, hogy valaki olyan lesz a bűnbak, aki a legkevésbé tehet róla... ld, ott a diszpécser... Bár ott más volt a "szervező"... Valamiért nem lepődnék meg, ha az ajtóban álló biztonsági őrök lennének a fő bűnbakok, mikor ők csak utasítást hajtottak végre, és nem mondták x főnél, h ennyi és nincs tovább...

@Conv: Még jó, hogy nem vagyunk egyformák... A szülő sok mindenért hibáztatható, de szinte felnőtt embereket nem lehet bezárni a szobába. Én is el fogom majd az enyémet engedni -ha lesz-, bár valószínű megőrülök majd az idegtől...

2011.01.17. 10:17:34

Olvasva a kommenteket, nekem egy népi mondás jut eszembe. " Akinek van gyereke az ne szóljon, hanem gondolkozzon, akinek pedig nincs, az maradjon csendbe".Én gondolkozom, mert bár gyerekeim nagyok, de van unokám.

Roooz 2011.01.17. 12:02:39

Ezt most találtam...
http://www.facebook.com/?ref=home#!/note.php?note_id=182422221779754&id=1214221401

Ha, esetleg folytatódna a tegnapi kis vitátok... Jó volt olvasni...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.17. 12:26:01

@Roooz: tiszteletben tartva annak a véleményét, aki ezt írta, mindössze egy kérdésem lenne:

Az világos, hogy a rendőrség, meg a politika miért akar egy ilyet eltussolni (pláne ha a késelő tényleg a kgst-indiánok népes táborából került ki), de mi van az áldozat SZÜLEIVEL, hozzátartozóival?

Bocsánat, ha naturális lesz, de az áldozat(ok) holttestét kiadják majd valakinek nem? Ha én lennék a szülő, és a gyerekemet tényleg leszúrták, nem lenne az az erő, amelyik megakadályoz abban, hogy teleordítsam a médiát.

Fell Bandi 2011.01.17. 12:29:03

@ave: Nem kell csoport, úgyse mehetnél, mivel az már nem fog kinyitni többet...

Roooz 2011.01.17. 12:46:52

@Seduxen: tiszteletben tartva... Bennem még él az eset, amikor a 14 éves H. Nórát megerőszakolták, és brutális kegyetlenséggel megfojtották. Rögtön ki lettek kiáltva a cigányok bűnbaknak... És láss csodát, egy elmeroggyant hülyegyerek csinálta!

Egyébként akkor is tudni vélt, és látni vélt mindenki mindent...
Igaz a két eset teljesen más... Azt tudom, h ezt követően a településen elharapózott a roma helyzet, és hihetetlen, hogy mit nem engednek meg maguknak azóta... Ha ez így van, ahogy a fiatalember leírta, szerinted kinek hiányzik, hogy az emberek kapával-kaszával nekiinduljanak írtani?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.17. 12:50:42

@Roooz: ezért írtam, hogy egyrészről értem a hivatalos szerveket, hogy miért kényelmesebb nekik a "tömegpánik tört ki, és ekkor haltak meg hárman" - verzió.

De - és ezt mint apa írom neked - ha az én gyerekem halt volna ott meg, és úgy, hogy ellentétben a hivatalos verzióval azért, mert megkéselték, akkor nem lenne az a fenyegetés, se semmi, ami megakadályozna abban, hogy ez nyilvánosságra kerüljön.

Szóval ez az egyetlen momentum, ami miatt kicsi kétkedéssel fogadom az egész sztorit. Mert sajnos elképzelni könnyen eltudom, különösen a Cozma-eset óta, hogy pár bodzaszedő bemegy egy szórakozóhelyre, és ott balhé tör ki.

Roooz 2011.01.17. 13:13:42

@Seduxen: Nem kérdés, hogy mindannyian ezt tennénk. Bár nincs gyerekem, még.
Jelen pillanatban nincs jó megoldás... És sajnos, azt hogy ez a fiatalember vallomást akart tenni, de senkit nem érdekelte, tökéletesen el tudom hinni... Én is tettem már bejelentést a rendőrségen, amivel nem foglalkoztak... És pont az általam említett eset kapcsán, fél évvel később hívtak be kihallgatni, mert akár segíthette volna is a nyomozást...
Bár ennyi idő elteltével nem igazán emlékeztem, és megalázó volt a helyzet.

Az a baj, hogy ebben az országban bármit el tudok képzelni...

Roooz 2011.01.17. 13:14:31

@Seduxen: Nem kérdés, hogy mindannyian ezt tennénk. Bár nincs gyerekem, még.
Jelen pillanatban nincs jó megoldás... És sajnos, azt hogy ez a fiatalember vallomást akart tenni, de senkit nem érdekelte, tökéletesen el tudom hinni... Én is tettem már bejelentést a rendőrségen, amivel nem foglalkoztak... És pont az általam említett eset kapcsán, fél évvel később hívtak be kihallgatni, mert akár segíthette volna is a nyomozást...
Bár ennyi idő elteltével nem igazán emlékeztem, és megalázó volt a helyzet.

Az a baj, hogy ebben az országban bármit el tudok képzelni...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.17. 13:28:14

@Roooz: ez a fiatalember nem akart vallomást tenni.

el kéne olvasni a hozzászólását a saját írásához:
"FIGYELEM! AZ ÍRÁS NEM TŐLEM SZÁRMAZIK!MINT LÁTHATŐ CSUPÁN IDÉZET!!! nem voltam jelem, csak netről tájékozódom!"

természetesen forrást nem jelöl meg.
mindenhol erre a facebookos bejegyzésre hivatkoznak az eredetinek nyoma sincs.
Sajnos a srác sem tudja már, hogy honnan is "idézett", hol találta az írást amit kitett az oldalára :)
természetesen azt is csak negyedórája közölte, hogy nem őróla van szó, hanem csak átvette az írást, holott hajnalban írta azt :)

Roooz 2011.01.17. 13:32:56

@Conv: Igazad van... :) Lehettem volna figyelmesebb is, és nem csak át kellett volna futnom... Ezen a rendőrséges izén valószínű érzelmi okokból akadt meg a szemem.

Marcellusca 2011.01.17. 13:34:35

@Seduxen: @Roooz: Sajnos, igazat kell adjak.

Viszont a srác helyében (szüleivel együtt) mennék az ügyészségre.
Ott közölném, amennyiben nem kívánnak az üggyel foglalkozni, a sajtóhoz fordulok.

Nem csak a fideszes/kormány sajtóhoz, hanem a nemzetközi médiumokhoz is.

Szülőként meg nem is tudom, hogy mit tennék!

Marcellusca 2011.01.17. 13:36:33

@Conv: Lehet.

Viszont volt ott nemegy szemtanú.
Ők hol vannak?
Mindnek a száját nem lehet befogni.

Bűzlik az egész.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.17. 14:00:47

@Marcellusca: " hanem a nemzetközi médiumokhoz is." - pl melyikhez? a Szellemekkel suttogóhoz? Vagy a Médium c. film főszereplőjéhez? Esetleg egyenesen a Delphi-jósdához? :)))))))

Marcellusca 2011.01.17. 14:06:28

@Seduxen: Nepjénkoggyá,he! :)))

Médiákokhoz, hogy ércsed, bazzeg. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.17. 14:08:45

@Marcellusca: figyelj, mindjárt 2/6 3 óra lesz :)))))

sorry, de tátott szájjal szaladtál neki a brének, le kellett csapjam a magas labdát.

különben kitaláltam a "tutit": a gyereknek (ha majd akkora lesz, hogy ilyen helyekre akarjon menni) az első 2 barátját én fogom szerezni Pjotr, és Szergej személyében. Azt hiszem nyugodtan mehetne bulizni BÁRHOVA :)

Homeoffice 2011.01.17. 14:12:36

@Seduxen:

Ugyan majd ha gyerkőc nem ér haza akkor elmegyünk megnézni hol van!
A gyerek hazér fél kettőre mi meg hajnali háromig piálunk!:)
elnézést:)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.17. 14:13:47

@Gunther: hja kérem, azt most is lehet. Megmondom az asszonynak, hogy elmegyek megkeresem a gyereket (aki amúgy a kiságyában alszik), nem lesz ott gond :))))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.17. 14:20:49

@Marcellusca: eddig minden szemtanú aki késelésről beszél csak facebook meg twitter nyilatkozik. senki nem vállalta az arcát. aki vállalta az arcát, pl. az aki kivitte a halott lányt a kapuig és akit bevittek kihallgatni nem tud semmiféle késelésről.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.01.17. 14:25:52

@Conv: joggal tehetnénk fel a kérdést, hogy MI ROBBANTOTTA ki a tömeghisztériát? Nem hiszem, hogy elfogyott az akciós bambi, és attól rágott be a tömeg. Szóval VALAMINEK kellett történnie. Basszus, kihallgattak X tanút a sünök, nem igaz, hogy nem tudják az okot. Szerintem 2 lehetőség van:
1: ennyire dilettánsok, hogy nem nyilatkoznak, holott tudhatják, hogy a hallgatás a legrosszabb, mert csak keletkeznek a rémhírek szép sorban
2: tudják az okot, de nem merik/akarják nyilvánosságra hozni.

Én sem tudom, hogy mi történt, de azt lássuk be, hogy annyi a fehér folt a történetekben, hogy bizony merülnek fel ilyen-olyan kérdések.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.17. 14:29:53

@Conv:
"Óriási tömeg volt – mondta el Kiss Ferenc egy 22 éves egyetemista, aki szintén ott volt a szombat esti bulin – A harmadik emeleten volt a ruhatár. Bent hihetetlen tömeg volt. A ruhatárnál gyakorlatilag verekedés volt, hogy le tudjuk adni a kabátokat.

Mikor ki akartunk jutni, már láttuk, hogy esélytelen a dolog. Két lehetőségünk volt: Beállni a tömegbe és hagyni, hogy vigyen magával, vagy kiállni egy sarokba és várni. Mi az utóbbit választottuk. Már ekkor felsejlett bennünk: Nehogy ennek is az legyen a vége, mint a Love Parade-nak, mert óriási tömeg van, és ha valaki elesik itt, azt rögtön összetapossák. Látva a sokaságot, egyáltalán nem meglepő, hogy ez meg is történt. Lehet, hogy volt valamilyen késelés, de az nem kellett a pánikhoz. Az már alapból megvolt. Már a ruhatárnál is be voltak pánikolva az emberek."

hozzáteendő, hogy a wb-be a harmadik emeletre a ruhatérhoz egy lépcsőházban lehet felmenni, itt volt a bentlévő 2500 emberből cca 2000 összezsúfolva.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.17. 14:32:05

@Conv: "Egyértelmű, hogy szervezési hiba történt. Az is nagyban közrejátszott, hogy a ruhatár a legfelső emeleten volt, így a bajárat és ruhatár között rengeteg ember zsúfolódott össze a lépcsőn. Ehhez képest a tánctermekben borzasztó kevesen voltak. – A szűk lépcsőház az egyetlen hely, ahol közlekedni tudsz a szintek között – tette hozzá Kiss. – Lehet, hogy elfér ott háromezer ember, ha a termekben vannak. Csahogy az a tömeg csupán a lépcsőn tudott mozogni. A liftbe se engedték őket. A ruhatárba ezernyolcszázan adták le a kabátjukat. Ám ez nem releváns szám. Mi is leadtunk hét kabátot három bilétával, ami azt jelenti, hogy azt három embernek számolták."

trojka 2011.01.17. 18:08:08

nem akarok nosztalgiázni, sem a "bezzeg az én idömben" hulye szöveggel házalni. egy biztos: az 1960-as, 70-es években volt a fiatalságnak kulturált, kábszer és veszélyektöl mentes szorakozási lehetösége. akkor nem az volt a cél, hogy a tulaj vagy a szervezö gazdagodjon meg, bármi áron, ha kell, akár így is, mások halálával. Nem kellett egész éjjel csápolni, a villogo fényekbe bámulni uveges szemmel, s uvegböl inni a tömény piát. voltak asztalok, ahova le lehetett ulni, beszélgetni, az ittas egyéneket pedig eltávolitották a szorakozohelyekröl (ja, igen, néha a rendörök is benéztek, civilben, ellenörizni). Tisztában vagyok, hogy azota változott a világ, de azt már megkérdöjelezem, hogy jo irányba-e. Nem tudom, valaki vezet-e statisztikát arrol, hogy a diszkobalesetekben az utobbi években hány fiatal vesztette életét, s azt is vizsgálta-e már valaki, hogy a felelösök közul mennyien és milyen mélységig bunhödtek meg. "minek ment oda?" teszik fel néhányan a cinikus kérdést, erre viszont csak egy a válasz: mert csak oda mehetett. fjuságunkat gyakorlatilag a "rendszerváltás" után cserben hagyta az a vezetés (kormányok), amelynek kötelessége lett volna gondoskodni rola erkölcsileg, anyagilag, kulturális téren. kicsapták öket, mint a teheneket a mezöre, de még jobban, hiszen este a csordát hazahajtják, a diszkok és egyéb szorakozási lehetöségek pedig pontosan késö este kezdödnek. a nagy politikai harcok szunetében, jo lenne, ha néhány felelösséget érzö, értelmes ember összeulne, s megbeszélné, hogyan lehetne megoldani, hogy ne koravén, kiábrándult, életunt, egészségileg padlon levö fiatalok vegyék majd át a nemzet jövöjének alakítását!

2011.01.17. 19:54:50

@trojka: Akkoriban meg titokban a Luxemburg Rádiót hallgatták, jampi-ruhában swingeltek a házibulikban, és éjjel pincékben dugdosott betiltott filmeket vetítettek mutyiban... ja, hogy te ebből mind kimaradtál? Hát istenem, most is van egy csomó fiatal, aki az ilyen west balkan féle mulatóknak a közelébe sem megy, ha másért nem, hát a horror drága belépti díj miatt. Egy kétmilliós városból elment négyezer ebbe a buliba... ez azért még nem egy nemzetvesztés, egy jól sikerült criticalmassra ennek a tízszerese is elmegy, és még az is csak egy hangos kisebbség. Hogy páran szétdrogozzák itt az agyukat - na és? Bezzeg a te idődben is akadt, aki meg sem állt a deliriumig. Evolúciós zsákutcák ezek, semmi egyéb.

fokabacsi 2011.01.17. 19:58:01

hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=36782

Érdekes elgondolkodtató kérdéseket tesznek fel, olvassátok.

fokabacsi 2011.01.17. 20:02:04

@Hajszás Láncos: Miért kellett volna titokban Luxemburgot hallgatni?? Még a SZER-t sem.
Egész délután szólt a "délutáni randevú" ! "Strand" rádión a 13, 16, 19, 25, 31, 41, 49 méteres hullámon.

2011.01.17. 20:05:40

@fokabacsi: Mert ilyesmit hallgatni ugyanolyan ciki volt, mint manapság bumm-csinn dizsibe járni drogozni.Rendes ember konszolidált táncdalokat hallgatott a harmincas évek stílusában (Hollós Ilona stb), még rendesebb néptánccsoportba vagy dalárdába járt, esetleg a Marxista-Leninista Esti Egyetemre. ;-)

fokabacsi 2011.01.17. 20:24:37

Nekünk falusiaknak dehogy volt ciki! Csak úgy harsogott Cseke László, "a mikrofonnál, és a lemezjátszónál" .

arlequin 2011.01.18. 18:08:34

@Seduxen: erre csak annyi, hogy a szemtanúk is szvsz jól be voltak nyomva és bizony az a fránya szer napok múltán is kimutatható, valamint nem akarnak bíróságra járni az elkövetkező 3-5 évben és félnek egy adott csoportosulás bosszújától, hiszen 'olyan jók voltak ezek a bulik'...
róka fogta csuka az egész. vagy lesz egy bátor fiatal, aki felvállalja, vagy megy a lefolyóba.
a cuccos ifjak pedig egymást ne fogják feladni, arra mérget vehetsz. de éppen ezért biztosra vehető, hogy nem heccből keltett pánikot valamelyik idióta, mert nincs rá szüksége, ha fél gramm speed két joint, meg 3 redbull dolgozik benne...

trojka 2011.01.18. 18:13:14

@Hajszás Láncos: OK, nyertél egy hanszorot...

venszivar 2011.01.19. 21:51:27

Már minden tulaj,bérbeadó,bérlő,alvállalkozó jogilag "ártatlan"!Nincs miért felelősségre vonni őket.Én 5 milláért bevállalnék,helyettük 6-8 hónapot,de ez sem jön össze,mert a felét sem fogják kapni,ja s azt is felfüggesztve 1 évre........

sivatagi n. 2011.01.20. 09:35:39

"Én hoztam ki Kingát, a bal oldalán egy 10 cm-es vágás volt"

kuruc.info/r/6/72806/

süti beállítások módosítása