Skip to content


       Szűrés lista

Véget ért a Szoboszlai-ügy

Közel három év után ma végérvényes, másodfokon lezárt Szoboszlai Barna bírósági ügye.

2008. július 1-én éjszaka három ittas férfi (aznap volt a segélyosztás) áramütést szenvedett egy kesznyétei ház kertjében, mivel a tulajdonos, Szoboszlai Barna a veteményes köré húzott kis kerítésbe éjszakára áramot vezetett. Egy ember meghalt, egy súlyosan, egy könnyebben sérült meg. Pár nappal később az egyik áldozat mesélte el, hogy mi történt.

Az eset kapcsán került fókuszba az jogos önvédelem kérdése, és világított rá a vidéki "közbiztonságra". (2009 augusztusában a BTK-ba illesztették a megelőző jogos védelem pontját. A vidéki közbiztonság meg sokat nem változott.)

Első fokon a bíróság Szoboszlai Barnát emberölés vétségében és testi sértés vétségében találta bűnösnek, ezért egy év fogházra ítélte, a büntetés végrehajtását két év próbaidőre felfüggesztette.

Másodfokon a Debreceni Ítélőtábla enyhítette az elsőfokú ítéletet, Szoboszlai Barna bűnös gondatlanságból elkövetett emberölés vétségében és gondatlanságból elkövetett életveszélyt okozó testi sértés vétségében, és megrovásban részesítette. 

 

 


Érdekes megnézni, a fenti hírt hogy tálalta az origo ("Megrovást kapott a kertjét árammal védő kesznyéteni férfi") és a NOL ("Megrovás a kesznyéteni áramos ''gyilkosnak'').
A NOL-os "cikkből" ugyanis pont a lényeg hiányzik, a bíró indoklása, hogy miért enyhítette az elsőfokú ítéletet.
A NOL-on már megy a dráma a kommentekben, hogy többet ér az uborka, mint az emberi élet ...

Az ítélet szerintem teljesen korrekt, mind a felmentés, mind a súlyos börtönbüntetés ítélet elfogadhatatlan lett volna.

De nézzük a bíró indoklását, ami a NOL-os cikkből "valahogy" kimaradt:
1. vádlott célja nem más életének a kioltása volt, a saját kertjét védte.
2. a vádlott saját javait akarta védeni, amikor kutyákat vásárolt, de azokat megmérgezték.
3. ezután szögesdróttal erősítette meg kertje kerítését, de azon is átmásztak.
4. mikor a kerítésen belül lévő konyhakertjét dróttal vette körül, és abba áramot vezetett, ellopták az áramot biztosító akkumulátorát.
5. után vezette a 220 voltos, 50 amperes áramot a drótba, ezt közhírré tette a településen, és figyelmeztető táblákat is elhelyezett.
6. ezeket a figyelmeztető táblákat is ellopták.
7. Szoboszlai Barna korábban többször kért segítséget a sorozatos lopások miatt a körzeti megbízottól. (3 falura jutott 1 körzeti megbízott.)
8. szorgalmazta éjszakai őrség megszervezését, de a hatóságoktól nem kapott segítséget.
9. a sértettek véletlenül nem érhettek hozzá a vezetékhez, azt megelőzően a szomszédos telkek két kerítésén és a vádlott szögesdróttal megerősített kerítésén is át kellett mászniuk.
10. a jogtalanság talaján álló sértettek maguk késztették a vádlottat arra, hogy olyan eszközt alkalmazzon, mely alkalmas tulajdona megvédésére.

Címkék: rendőrség bíróság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr202759818

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jó precedens született 2011.03.22. 15:20:56

Mégis lehet áramot vezetni egy telken belüli kerítésbe a termény megvédése céljából. Akár ilyen olvasata is lehet a tegnapi bírói ítéletnek a kesznyéteni gazda ügyében. Nagyon helyes! Már az elsőfokú ítélet után is kinyílt a bicska a zsebemben, am...

Trackback: A demokrácia diadala 2011.03.22. 09:33:08

  Mert mi másnak nevezhetnénk azt, hogy a Földrajzinév-bizottság nem a kormány által javasolt „Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér” elnevezést javasolta a repülőtér nevének, hanem a "Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

derelyegrádi szellem 2011.03.22. 10:43:52

De hogy oldjuk azt a hangulatot is, ami a NOL-on eluralkodott:

Szoboszlai Barnát az MVM vezérigazgatójának! :-)

MagyarZizzi (törölt) 2011.03.22. 10:45:22

Elismerésem a bíróságnak, hogy a józan eszükre hallgattak, és nem a jogvédő locsogásra, ami végig kísérte ezt az ügyet! Azt hiszem, ennél jobb ítéletet nem is hozhattak volna... Esetleg kiegészíthetnék még azzal, hogy a NOL egyvérmesebb újságírója cseréljen lakást Barna bácsival, a többiről meg majd gondoskodik az élet...

Béla Bácsi 2011.03.22. 11:17:39

@derelyegrádi szellem: Nyugodj meg, hogy a NOL bélféregszerű bérfirkászai is tudják ezt nagyon jól, de nekik (párt utasításra!!!) vonyítani és szűkölni kell, hogy Zorbán monnyon le! Minden útjukba kerülő szalmaszálat megragadnak a sertések, hogy bűzt árasszanak Magyarországon. Nem sok minden maradt, de csak csemegéül: Zorbán kirabolta a nyugdíjas szegényeket (valszeg Gyurcsány részeges mamáját is), Trianon-ellenes szőnyeget szövetett a Zorbán Brüsszelbe, hogy legyilkolja a tótokat, rácokat. oláhokat (és természetesen a velük mindig is szolidalitást vállaló, haladó erőket: zsidó-cigány koalíció), bezáratta a szabad médiát a Zorbán (már csak a párt által szigorúan ellenőrzött kommunista, akarom mondani fasiszta érzelmű, elkötelezett nátzi újságírók írhatnak a zujságokba!), vegzálja a Zorbán a (Magyarországon) világhírű filozófusainkat, pár fillérért, mondva- csinált üggyel ( innen már csak egy lépés a Reichstag előtti könyvégetés! Jaj Istenem, szegény Emerich Kertesz! Jaj neked!), hülyeségeket mond a Zorbán a líbiai helyzetről, Gyurcsány bezzeg! És most ugyebár, mindennek a betetőzésére, "végső megoldást" akar a Zorbán bevezetni: ráuszította a gyilkos hajlamú magyarjait a békés vidéki cigányságra, akik részegen kicsiny veteményes kertjeiket tiporják, miközen félelmet keltő péniszeiket mutogatják ártatlan cigánylányoknak ( a szokásos tarifa megfizetése nélkül, kérem!)
De mindezt betetőzi a minden antifaszistában iszonyt keltő, guernicai, vérfagyasztó üzenet: 1kg uborka=1db (részeg) cigány. A Zorbány bullája kimondja: 1kg feletti mennyiségű uborka eltulajdonítása esetén a vérszomjas, gyilkos magyarnak jogában áll elmenni a kisebbségi lakására, ott gyermeklányai szeme láttára hamvas nejét magáévá tenni (orrcsipesz használata természetesen kötelező, munkavédelmi rendelet), majd visszahurcolván a megrettent kisebbségben sínylődő hegedűművészt villanyárammal (természetesen több nekifutással, hogy hosszabb legyen a kín!) kivégezze!!
Hát, kedves NOL, hát lehet ilyen ázsiai körülmények közt élni e kies hazában egy értelmiséginek, ahol a bakancs és a rettegés mindennaposak?! Ahol már megélhetni se lehet?! Ahol a kisebbségi gyerekek (rémülten!) belevigyorognak a kamerába, hogy ma azért nem mentek iskolába, mert rettegési világnap van. (Ez fontos, mert máskor csak egyszerűen nincs kedvük tanulni, azért nem mennel el.)
Erre kérem minden igazán kiművelt, orosz-történelem szakot végzett bölcsész ujságíró, aki letette a magáét az ország (akarom mondani a kezelőtiszt) asztalára csakis azt mondhatja, hogy ami elég, az elég: Zorbán monnyon le! Legyen végre igazi demokrácia! Vissza a Szadeszt! Szarházy az elnökünk!

Apafarkas 2011.03.22. 11:24:41

@bandika gazdája: Persze akad rendes cigány is. Mint ahogy akad bűnöző magyar is...Az arányok a nem mindegy.

anonymus0911 2011.03.22. 11:39:01

Győzött az igazság és az erkölcs!
(még ha nem is teljesen, de azért van még remény)

És mi lett a betörő tolvajokkal? Remélem ők is megkapják a méltó büntetésüket!

sz4sz4 2011.03.22. 11:47:44

@derelyegrádi szellem: beszállok a bérleti díjba!

A kommentedről valamiért ez a cikk ( www.nol.hu/lap/hetvege/20110212-a_laki_szorito ) ugrott be, ez a mondat:

"A laki romák riadtan húzódtak vissza pislákoló fényű otthonaikba, senki nem mert kimenni az utcára, csak abban bízhattak, hogy a helyszín biztosítására kirendelt, sűrűn járőröző rendőrök szükség esetén megvédik őket."

(1 nap, mikor a Jobbik szimpátiatüntetést tart)

Az helyi idősek esténként riadtan húzódnak vissza pislákoló fényű otthonaikba, senki nem mer kimenni az utcára, csak abban bízhatnak... miben is?

(a 364 tüntetésmentes nap egyikén)

sz4sz4 2011.03.22. 11:49:18

@anonymus0911: "És mi lett a betörő tolvajokkal? Remélem ők is megkapják a méltó büntetésüket!"

RÁSSZISTÁÁÁ!

sgabes 2011.03.22. 11:52:35

@Seduxen: minekutána munkát végezni úgysem szoktak, akár lehetne is...

anonymus0911 2011.03.22. 11:54:13

@sz4sz4:

A törvény előtt mindenki egyenlő. Nem számít bőrszín, a nem vagy a vallás.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.22. 11:58:07

@sz4sz4: remélem az a frigyes nevű genetikai hulladék, ami oda kommentelt már nem él, hogy rohadna el az ilyen fasszopó.

bocsánat, de csak 3-4 kommentjét olvastam el, de már ennyitől is elgurult a gyógyszer...

sz4sz4 2011.03.22. 12:05:35

"Február 27-én a délutáni órákban kapott riasztást Miskolc egy égési sérülthöz Köröm településre. A bejelentésből sem a kora, sem a neme nem derült ki a sérültnek, és a baleseti mechanizmus sem volt ismert. A megadott helyszín felett szembesült a személyzet azzal, hogy egy házból füst ömlik ki, és néhány perc múlva az is világos lett, hogy egy súlyosan megégett (fej, légút, mellkas, hát, karok) 11 év körüli gyerek a sérült, aki maga okozta a robbanásszerű tüzet azzal, hogy kályhába hígítót öntött. A helyszínre egy mentőgépkocsi érkezett néhány perccel a helikopter előtt, így az életveszélyesen sérült gyermek ellátását szinte azonnal megkezdte a miskolci csapat. A környezet élénk érdeklődése kissé megnehezítette a körülményeket...és bár problémánk nem akadt, de az összesen egy kivezényelt rendőr gond esetén valószínűleg kevésnek bizonyult volna... "

Képek:

www.legimentok.hu/index.php?mod=news&action=showNews&newsid=25677&m=r

Fasza lehet így dolgozni...

derelyegrádi szellem 2011.03.22. 12:08:51

@anonymus0911:

Az egyik biztos. Őt a dr. 220 ítélte el. És ez helyben jogerőre is futott.

@sz4sz4:

"Az helyi idősek esténként riadtan húzódnak vissza pislákoló fényű otthonaikba, senki nem mer kimenni az utcára, csak abban bízhatnak... miben is?"

Kimenniiiii az utcáraaaa? Félnek ők akkor is, amikor simán csak otthon vannak. Ők csak abban bízhatnak (jártam már Lakon, szerencsére csak átutazóban, pedig egy gyögyörű Csereháti kis falucska, Tomor és Irota szomszédságában) hogy aznap éjjel nem ők kerülnek sorra. Aznap éjjel nem pont őt fogják megerőszakolni, levágni a lábát, kiszúrni a szemeit, kettéhasítani fejét, és kifosztani. Mert hát Gadna sincs onnan túl messze.

Annyira sajnálom ezeket a szerencsétlen öreg embereket, hogy azt el sem tudom mondani. Nem tudnak tenni semmit, félnek és csak várják hogy eljöjjön a halál, akár a saját lábán, akár a "társadalom lekiszolgáltatottabb, legvédtelenebb csoportjának" egyik "rettegő" tagjának nagykése által jő az el.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.03.22. 12:11:04

Pedig olyan rohadt egyszerű lenne: fegyvertartási engedély, és a saját birtokodon lelőheted a betörőt.
Mint a távoli Felvidéken.

Ja várjuk, itt nem lehet, mert a magyarok fasiszták, és még a fegyverekkel lemészárolnák a demokratákat.

cila57 2011.03.22. 12:13:23

@abandi:
Figyuzz! Légy szíves tedd ki a kutyabőrödet, amely igazolja, hogy te Árpád óta színtiszta árja vagy!
Ha ilyet nem tudsz, mert szerintem ebben a hazában képtelenség ilyet mutatni, akkor dugulj el.
Bennem van tót, horvát, cigány és zsidó vér is.
Pontosan így vagyok magyar, mert egyik felmenőmet sem tagadom meg. Magyarként nem is kell!

derelyegrádi szellem 2011.03.22. 12:15:49

@TaTa86.:

Nem úgy, mint a szlovákok, akinek mindjárt az első önálló államuk (Tiso-féle valami országszerűség) egy fasiszta állam volt. :-)

derelyegrádi szellem 2011.03.22. 12:22:52

@cila57:

Nem kívánnék ebbe a vitába belefolyni, de jelezném:

1./ A "kutyabőr" csak nemesi származást igazol, fajit nem.
2./ Árpád magyarjai még szintiszta állapotukban sem voltak "árják", már csak azért sem, mert az árják egy indoeurópai népcsoport, míg a magyar egy ázsiai (kaukázusi) faj(ta). (Hitler szerint a "sztyeppék vagy lovasai")

A vitához, legyen az bármilyen felesleges (mint pl ez) nem árt némi tárgyi ismeretanyag.

guma 2011.03.22. 12:37:13

@Conv: :)))))))))

birka türelmed van!
irigyellek...

bandika gazdája 2011.03.22. 12:39:46

@Apafarkas: Én azt tudom, csak egy kérdésre válaszoltam!

bandika gazdája 2011.03.22. 12:45:14

@MagyarZizzi: Hiába költöztetnéd a NOL újságíróját Barna bácsi házába, ők nem tudják, hogy az uborka nem vadon terem, hanem kemény munka eredményeként. Nevezetesen: a földet fel kell ásni, az uborkamagot meg kell venni pénzért, el kell vetni, locsolni kell, gyomlálni, kapálni, felkötni, hogy ne a földön kússzon, stb. és csak a végén leszedni! És még akkor kell eltenni! A seggfej azt hiszi, hogy a savanyú uborka a Tecsóban terem!

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.22. 12:48:27

@sz4sz4: a helikopter meg van még, vagy valamelyik színesfém-telepen végezte darabokban? :)))

derelyegrádi szellem 2011.03.22. 12:50:32

@guma:

Na-na én már láttam ők kibillenni abból....ugye conv? :-)

cila57 2011.03.22. 12:51:29

@derelyegrádi szellem:
Köszönöm a pontosítást, de nem teljesen értek veled egyet. Mivel magam is azt írtam, nem tud ilyen tiszta vérvonalat produkálni senki, magyarként. Ehhez a kutyabőrt, mint szimbólumot használtam, melyhez a nagy magyarkodók, mint tudva lévő, pénzért is hozzájuthattak.
Az árják eredetileg indiai kaszt.
Tehát a németek is átvitt értelemben alkalmazták.

derelyegrádi szellem 2011.03.22. 12:52:57

@bandika gazdája:

Egészen addig, míg el nem jön az a pillanat, amikor ha uborkát akar enni, akkor meg kell termelje....

vagy át kell lépje a drótot, jegyzem meg nagyon viccesen....

derelyegrádi szellem 2011.03.22. 12:57:02

@cila57:

nem akarok vitatkozni, de akik pénzért jutottak "kutyabőrhöz", azok döntő többsége nem "magyar" volt.

hoplita 2011.03.22. 13:04:07

@cila57:
Az árják azok az árják....nem pedig indiai kaszt.
De nehéz felfogásod van.
Egy máig tisztázatlan eredetű nép, amely északról benyomult az indiai szubkontinense 4 ezer éve és uralma alá hajtotta az ott élő népeket, majd felolvadt....

hoplita 2011.03.22. 13:05:35

@TaTa86.:
Pontosan.
Vajon miért nem támogatja ezt a Jobbikon kívül senki....?
Tán csak nem azért, mert a többi ugyanazon kutya fattya...?

hoplita 2011.03.22. 13:06:35

@derelyegrádi szellem:
Igen.....:))
A magyar szerezte....a nagy többsége vérrel, nem is kevéssel.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.22. 13:27:38

@cila57:
az árja az indiát leigázó nép(ek) gyűjtőneve volt.

@hoplita:
Nyugat felől, a mai Afganisztán felől érkeztek Indiába: közeli rokonaik, akik a hegyeken innen maradtak (tehát a mai perszák, afgánok, tádzsikok), ugyancsak árjáknak nevezték magukat, s országukat az ebből képzett Aryana szóval jelölték; innen a mai Irán név.

Az árja szóról és kifejezésről röviden a német nacionalizmus kapcsolatában:

Árjáknak a szigorúan vett értelemben csak az indiai indoeurópaiakat, az óperzsákat (óirániak) és a médeket nevezhetjük.
Indiában a legfelső, vezető kaszt. Maga a szó jelentése "nemes, erényes", összefüggésben áll a latin "arete" és az őfelnémet "ehre" szavakkal, melyek jelentései közeliek egymáshoz.

A nyelvtudomány a 19. század elején kimutatta, hogy a szanszkrit nyelv (tehát az Indiát nyugat felől meghódító "nemesek" nyelve) minden kétséget kizáróan rokona a görögnek, latinnak, szlávnak és számos más nyelv mellett a germánnak!
Úgy gondolták, hogy az összes rokon nyelv a legősibből: a szanszkritból származik, s így elkezdték a latint, franciát, németet, görögöt összefoglaló névvel árja nyelveknek nevezni. (Ekkorra már kiderült, hogy a magyar, a finn, a török nem tartozik ezek közé, tehát nem árja nyelvek.)

A német közgondolkodás a 19. század során (mint más népek, például a magyar is) lázasan kereste a saját eredetét, rokonságát. Az európai hagyomány (főleg Róma és Párizs felől nézve) a németeket a középkor eleje óta barbár betolakodóknak tekintette, akik a semmiből jöttek elő. A nyelvrokonság fölfedezése elégtételt szolgáltatott a németeknek, ők ugyanúgy rokonai a legnemesebb ókori népeknek (vagyis az árjáknak), mint a görögök, rómaiak, olaszok, franciák. Ezért a németek elkezdték magukat árjáknak nevezni (az kétségtelen tény, hogy a német nyelv rokona az árja /= indiai és iráni/ nyelveknek) Azt gondolták, hogy a nyelvrokonság bizonyítja a biológiai rokonságot is (pedig nem), hogy a biológiai rokonság azonos fajúságot jelent (ami ott bukik, mert minden ember egyetlen faj), hogy tehát akik nyelvrokonok, azok azonos fajhoz is tartoznak. A német faj nagyszerűségét hirdetők ezért választották jelvényül egy indiai napkorong-szimbólumot: a svasztikát (horogkeresztet).

A fajelmélet aztán rámutatott azokra, akik (eredetileg legalábbis) nem indogermán nyelvet beszéltek, hogy "kitisztítsa" őket maga közül. Németország területén csak a zsidók voltak ilyenek; az ő ősi nyelvük (s így, vélték, genetikai származásuk) más volt: a héber nyelv az arabnak rokona, nem indoeurópai nyelv, hanem szemita (sémi). A 20. század elejére a németben (és a német hatást tükröző Közép-Európában) az árja szó egyszerűen annyit jelentett: "nem zsidó".

derelyegrádi szellem 2011.03.22. 13:28:09

@hoplita:

így van, de én az indiai kasztozásnál már feladtam. :-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.03.22. 13:47:37

@Seduxen: Látom nagyon felidegesített.Még velem se beszéltél így.:))

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.22. 13:50:20

@Tigeri: ha megerőlteted magad, még akkor sem tudsz ilyen sok bicskanyitogató faszságot összehordani...

bandika gazdája 2011.03.22. 13:55:05

@Conv: Nem ilyen alaposan, de én is így tudtam. Örülök, hogy most pontosítottál, így okosabb lettem. Persze nem magamtól voltam ilyen "nagyeszű", hanem attól a csodálatos piarista tanártól (Isten nyugosztalja) aki érettségi után továbbfejlesztette a latin tudásomat, és aki számos élő és holt nyelvnek nemcsak a birtokában volt, de az összefüggéseit is ismerte. Megígérte, hogy ha már jól tudok latinul megtanít ógörögül is, de erre már nem került sor, de csak azért mert nem voltam elég szorgalmas. Mindenesetre köszi! :-)

hoplita 2011.03.22. 14:11:35

@Conv:
Hát....ha hinni lehet a legendáknak, az árják szőke, kékszemű népek vótak.....tehát akár előgermánok is lehettek, mert amennyit tudunk róluk az egyenlő a szélfúvásssal.
Érdekességképpen az egyiptomi törtélemkönyvek is említettek abból az időből egy hasonló jegyekkel bíró nép északról érkező, elsöprő támadását, majd visszavonulását.....
Na, ez van,,,,mélységes mély a múltnak kútja.:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.22. 14:17:04

@hoplita:

nézd csak a bőr, haj és szemszínt a mai iráni, tadzsikisztáni, afganisztáni magukat árjának valló őslakosoknál:
www.youtube.com/watch?v=o0TQ1gj8GQo&feature=player_embedded#at=11

hoplita 2011.03.22. 15:04:56

@Conv:
Hű, de jó.....ezt ennyire nem forszíroztam én, nem a "szakterületem" ez a része a történelemnek, csak ami innen-onnan rám ragadt.:)

Valamikor nagy tömegűnek kellett a genetikai behatásnak lenni, mert a világos haj, kék szem nem dominánsan öröklődő..
Mint megannyi kis germán...:)))
Szal lehet valami a germán-árja kapcsolatban, az ziher...:))

hoplita 2011.03.22. 15:09:28

@hoplita:
Figyelembe véve a vérkeveredéseket, nagyon szép emberek.
Hiába, a "kevert vér", a "hibridizálódás" nemesít.:))

bandika gazdája 2011.03.22. 15:10:47

@hoplita: Ez tényleg nagyon jó. még jó párszor meg fogom nézni, de azzal nem értek egyet, higy csupa kis germán! Sokkal szebbek!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.22. 15:18:34

@hoplita: a vikingek és egyéb északi tenger melléki (andaman) germán törzsek elég szépen szétszéledtek az biztos, (amerika, ázsi, afrika déli része) már a mi írott keresztény történelmünk előtt.
Igazából mostanában már kezdik a neandervölgyi kihalását (az eddigi elméletek szerint a is megkérdőjelezni [(pontosabban nem kezdik, konkrétan kijelentik, nem haltak ki, hanem asszimilálódtak) köszönhetően az abandi féle zsidó ideológiájú evolúciós genetikai kutatásoknak ] csak még ez is egy olyan terület ami nem került be a köztudatba.
Fura módon, az észak-európai terület mellett, nagyobb sűrűséggel a genetikai állományban ez eurázsiai/indoeurópai részeken fedezhető fel a népességben a genetikai nyom.
A megvizsgált alanyok 1-4%-ában általában.

jani888 2011.03.22. 15:31:14

Az öreg nem az árammal kezdte.Mire odáig eljutott nagyon sok mindent elloptak tőle.Ha az arra köteles,és azért tartott szervek megvédték volna,-VÉGEZTÉK VOLNA A MUNKÁJUKAT- a dolog nem fajult volna idáig.A két életben maradt cigányt vajon elítélték-e?Mit gondoltok?

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2011.03.22. 15:37:16

Az ország, ahol nem védheted meg a saját tulajdonodat, nem demokrácia. Egy országban, ahol a vagyonod védelméért elítélnek és börtönbe is vetnek, baj van. Egy rezsim, ami pölö Magyarországon is uralkodik (ne tévedjünk el: átadják egymásnak a stafétabotot)(a váltás megvolt 2010-ben), nem nézheti jó szemmel, hogy potenciális "demokraták", értelmes, ésszel gondolkodó lények élnek az agymosottak között - lépniük kell. Egy ilyen diktatúrában, mint ami Magyarországon van, egyértelműnek kell lennie, hogy meg kell hurcolni, el kel ítélni azt, aki tetteivel felhívja a figyelmet a rendszer gyengéire - a hazudott demokrácia hiányára.

Ez történt most.

agymosott.blog.hu

hoplita 2011.03.22. 15:46:43

@bandika gazdája:
Az csak vicc vót...de még Rosenberg sem hőböröghetne ellenük, az tuti..:))))

@Conv:
Egy péda..
A sárga kunok, a sárik....
A klasszikus "kun" birodalom 3 népcsoportból állt..és nagy népcsoportból.
A kipcsakok, a kunok, és a sárik, akik a szőke hajukról kapták a nevüket.
Nos ők például szinte biztos, hogy az első, a nagy népvándorlás kori leszakadt indo-árja, germán törzs volt, aki a türk törzsszövetséghez csatlakozott.... a tádzsik árjába, de még az iráni felföldi, vagy az afgán árjába is belejátszhatott ez is....

A neandervölgyiek asszimilálódásról én is olvastam.....végül is semmi lehetetlenség nincs benne, a cro magnoni és a neandervölgyi a egy közös 650 ezer éves őstől származik...és a kiirtás bár benne van a modern ember eszköztárában, de a keveredés is..

cila57 2011.03.22. 16:01:07

@Conv:
Köszönöm alapos írásod.
Jó lenne, ha derelyegrádi (nagy)szellem is elolvasná, mielőtt valakit is kioktat.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.22. 16:01:53

@hoplita: a sárik azok a mai ujgurok voltaképpen
80.249.172.28/video/2009_31/10010020967983.wmv
ha nem láttad még, érdemes megnézni a filmet róluk

hoplita 2011.03.22. 16:13:32

@Conv:
Többek szerint inkább a jugarok, a sárga ujgurok....legalábbis a maradékai.
Mert hogy ide is kerültek belőlük a kun betelepedéssel, az is biztos...meg az is, hogy a nagy szétszóródás közepette mindenhová, innen Turkesztánig.

Kartal (rezervált) 2011.03.22. 16:17:36

@Megszivtam: a talajtól kb. 20 centi magasságban volt kihúzva vezeték. És tényleg azért nem tudták átlépni, mert annyira részegek voltak. Meg esett az eső, és tök sötét volt. Plusz tényleg aznap volt segélyosztás, és épp a segélyt itták/játszották el a kocsmában, amikor szívükben éhező gyermekeik iránt érzett szülői aggodalomtól hajtva lopni indultak... vagy valami mást terveztek, ez már nem derül ki soha. Egyetlen beszámoló sem említi ugyanis, hogy szatyrok lettek volna náluk, ami ugye a zöldség lopáshoz elengedhetetlen eszköz kellene legyen. No mindegy.

És még valami:
"Joe Horn texasi nyugdíjas, egy szokásosan unalmasnak induló nap reggelén arra lett figyelmes, hogy két ismeretlen néger kulcs helyett feszítővasakkal nyitja ki a szomszéd ház bejárati ajtaját és a mellette levő ablakot.

Horn úr visszalépett a házába, kivett a fegyverszekrényéből egy régimódi hosszúcsövű puskát és mire a tornácára ért, addigra a két betörő már meg is pakolta a zsákját a szomszéd cuccaival és távozni készült a szomszéd udvarán keresztül.

Horn Jóska egyik kezében a mobil telefonnal, a másik kezében a tekintélyt parancsoló fegyverrel arra kérte a néger betörőket, hogy ne menjenek sehova, mert Ő már hívta a rendőröket, akik mindjárt megérkeznek, és beszéljék meg együtt a látogatásuk célját.

A segélyhívó ügyeletese valóban a vonalban volt, így az tisztán hallotta - és vette automatikusan magnóra - Horn úr minden szavát.

Azt is, mikor kétszer mondta nekik, hogy lőni fog, ha nem engedelmeskednek, mert neki erre joga van, bizony, mert ez Pasadena és nem Kesznyéten.

Erre az egyik nagyon okos betörő ledobta a zsákot, átrohant Horn udvarába és meg akarta ütni a valószínűleg osztrák stüszivadász családból származó Horn Jóskát.

Mikor a munkájában megzavart néger a tornác alsó lépcsőjére ért, Horn így szólt:

- Még egy lépés, és meghalsz.

A néger nem hitt neki, és meghalt.

Horn a füstölgő fegyverrel a másik hullajelölt felé fordult és arra kérte, hogy most már ne ugráljon, hanem fogadjon szót és várja be a rendőröket.

Ez a néger sem hitt neki, így aztán Ő meg a szomszéd füvén hunyt el.

A felszólításokat és a beszélgetést a telefonban fülelő ügyeletes is hallotta a két nagy durranást, a szirénázva kiérkező rendőrök pedig pár perc múlva letakarták az agyonlőtt betörőket.

A kettőből kettőt, azaz kiváló céllövészeti eredményt felmutató Horn úr visszament a nappaliba, töltött magának egy korai whiskyt és tollba mondta a nyomozóknak, hogy mi történt.

A rendőrök bólogattak, sajnálkoztak, hogy a magyar kollégáikkal ellentétben ők munkaidőben nem ihatnak, kezet ráztak, majd elmentek azzal, hogy a nyomozás végeztével értesítik az eredményről.

Horn Jóskát nem tartóztatták le, még ideiglenes őrizetbe vétel sem történt és költöznie sem kell Monokra.

Nem bizony, mert Pasadena nem Kesznyéten.

Horn úr tudta, hogy a texasi CD törvény (Castle Doctrine, Castle Law vagy más néven Defense of Habitation) értelmében törvényszerűen járt el, ellene a történtek miatt semmilyen jogcímen vádat emelni nem lehet.

A CD törvény nem csak a ház tulajdonosát jogosítja fel a saját tulajdona fegyveres védelmére, hanem a szomszédét is ugyanazzal a törvényi erővel védi: ennek értelmében Hornnak joga volt a szomszédjánál betörési céllal látogatást tett idegeneket akár a saját, akár a szomszéd területén lelőni.

A néger szervezetek rasszizmust kiáltottak, majd nagyon hamar elhallgattak, mikor kiderült, hogy a megvédett szomszéd család a Vietnámban rendületlen erővel épülő szocialista paradicsom áldásai elől futott Pasadenáig.

Utána összetrombitálták a környék négereit egy antifasiszta, antirasszista, antináci, antisatöbbi tüntetésre, de ebből sem lett semmi, mert néhány száz morc külsejű, bakancsos, bőrmellényes Harley-Davidson motoros lekempingezett Joe Horn és a vietnámi házának környékén, akik degeszre ették és itták magukat a helyi lakók által számukra összehordott ingyen kajával és piával.

A baseball ütőiket és a motorkerékpár láncaikat szórakozottan lóbáló, dudorodó zsebeiket néha megvakaró fehér fiatalemberek láttán az antifasiszta, antirasszista, antináci és az antisatöbbi néger fiatalemberek tisztes távolságból anyázva-kiabálva lassan felszívódtak.

A nyomozás egyébként teljes sikerrel járt: kiderítette, hogy Miguel Antonio Dejesus és Diego Ortiz, a két lelőtt kolumbiai néger betörő illegális módon szökött be és tartózkodott évek óta az USA-ban, mind a kettőjüknek az Egyenlítő hosszúságával megegyező priusza volt, akiket nem csak a hazájukban, de az USA több államában is régóta köröztek és munkából származó jövedelem helyett már hosszú ideje lopásokból, betörésekből, és rendszeres kábítószer-kereskedelemből töltötték fel a bukszájukat.

A két hirtelen elhunyt néger tagja volt annak a Houston-i betörő és kábítós bandának, akik centekért adták tovább az orgazdáknak a rabolt ékszereket, műtárgyakat és egyéb értékeket.

Az illetékes megyei főügyész a nyomozást azzal zárta le, hogy Mr. Horn ügyében törvénysértés nem történt.

Az ügy végül is azzal a kellemetlen hatással járt a 62 éves nagypapa részére, hogy az eset óta fokozott ütemben hízik: ugyanis ismeretlen okból kifolyólag a környék vendéglősei nem tartják jónak Horn pénzét, így bármelyik vendéglátóipari egységbe tér be, fizetéskor nem talál olyan pincért aki tudná, hogy mit fogyasztott, vagy elfogadná tőle a számla ellenértékét.

Pasadena nagyon messze van Kesznyétentől."

Az eset megtörtént, utánanéztem.

Kartal (rezervált) 2011.03.22. 16:27:09

@Conv: Nem is, mert az Alieneket engedik ki a Jobbikosok, és azok arra vannak idomítva, hogy cigányt egyenek. Így néznek ki: web.tiscalinet.it/silviodr/alien.jpg

A fák mögött bujkáló gááádisták a szegény cigányok biciklijére pakolnak vagy száz kiló fát meg egy hízott disznót, hogy mindenki azt higgye, szegény cigány lopott! És ez így van!

Kartal (rezervált) 2011.03.22. 16:36:04

@sz4sz4: Te most NOL-t elkötelezettségből, vagy mazochizmusból olvasol? :DDD

bandika gazdája 2011.03.22. 16:39:19

@Conv: Nekem negatívban játssza az ujgurokról a filmet a media player. Miért nem tudom normálisan lejátszani?

Kartal (rezervált) 2011.03.22. 16:47:55

@bandika gazdája: nekem jól játssza le. Bár az az igazság, hogy az első 18 másodperc fogott meg legjobban xDDDDDDDDDDDDDD

tudi 2011.03.22. 16:52:14

Ez a történet jól végződött, az ítélet lehetett volna felmentés is, de azért korrekt, a bírói indoklás szintén jó volt. A NOL-nak meg egy talicska aprómajom fugázza ki a fosókáját.

hoplita 2011.03.22. 17:22:42

@bandika gazdája:
Azt nem tom....nálam ment, meg is néztem, érdekes volt.

bandika gazdája 2011.03.22. 17:53:54

@hoplita: Láttam annakidején de szívesen megnézném. Na nem baj, majd jön a tesóm, ő helyrehozza.

Fehérvarjú 2011.03.22. 18:34:01

Gyerekek habár alul a víznek árja azért térjünk inkább vissza az uborkához.
Na meg Barna bácsihoz, meg az ő integrációs programjához, ami új, többlet energiát adva segített a kisebbségi fogyasztóknak bekapcsolódni a társadalmi áramlásába még ha ez nagy ellenállást váltott is ki ebből a három személyből.

bandika gazdája 2011.03.22. 18:48:10

@Fehérvarjú: Jó! Tehát: 1. Barna bácsit fel kellett volna menteni. 2. Amikor a miniszterelnök azt mondja, hogy senki sem veheti át az állam erőszakmonopóliumát (vagyis a olgárokat csak az állam védheti meg) egyetértek. Kérdésem: akkor miért nem teszi?! Vagy gondolja bárki is, hogy Barna bácsi vezetett volna áramot az uborkája köré (nem a kerítésébe) ha az állam megvédené? Nem, nyilván talana hasznosabb elfoglaltságot is. Azt meg már meg sem merem kérdezni, hogy azok az idős (vagy nem idős) emberek, akiket agyonvernek - lassan naponta egyet, kettőt - egy fém kétszázasért, visszakapják az életüket az államtól?! Miről beszél a miniszterelnök úr? Tenni kell, nem beszédeket mondani, vagy a lovak özé dobni a gyeplöt, aztán az olyan lesz, amilyen lesz! De akkor ne Barna bácsi menjen a bíróság elé! Kérdeztél, mondtam amit én gondolok.

velorex-vezető 2011.03.22. 19:28:13

@Kurt S. Earp: Majd meg fulladtam a röhögéstől, de tudod mi a szomorú az egészben? Csak a 220 felett-nél jöttem rá, hogy vicc, mert a ballib sajtótól kb. ez várható. Még egyszer GRAT!

velorex-vezető 2011.03.22. 19:31:48

@Fehérvarjú: Ezt most olvastam el. Hát a kommentekért érdemes idejárni. Nagyon jó!

Kartal (rezervált) 2011.03.22. 19:42:54

@bandika gazdája: ehhez egy másik blogon pont most írtam:
"örülnék, ha Pintér végre komolyan venné a többi ügy másodlagos, rendőri hátterét is. Mint pl: Kesznyétenen miért nem lépett fel senki a tolvajok ellen? Miért kellett árammal védeni a kertet? Vagy Gyöngyöspatán miért egy polgárőr egyesület kellett kivonuljon rendet tenni? Ilyenkor miért nem vizsgálja senki a Magyar Rendőrség felelősségét? Miért nem teszi fel senki a kérdést, hogy a rendőrök miért nem képesek megvédeni az adófizető állampolgárokat? Elvégre azért fizetjük őket."

@Fehérvarjú: megrázó erővel ható integrációs program volt, az biztos.

Kartal (rezervált) 2011.03.22. 19:44:36

@Kartal (rezervált): ja, bocs, benéztem a fényképeket. Nem az Alien van rajta, hanem valamelyik Sztojka gyerek...

bandika gazdája 2011.03.22. 20:24:00

@Kartal (rezervált): Az, hogy nem védenek meg, az egy dolog! De hogy meg sem próbálják, hát... a pofám leszakad! Azt hittem öregségemre majd valahol a város szélén egy kis házikóban nyírogatom a füvet, terelgetem a kutyáimat! Megmentek egy malacot a vágóhídtól (nagyon okos állatok). Hát merek ...?! Kész öngyilkosság lenne!

velorex-vezető 2011.03.22. 20:37:23

@bandika gazdája: Rokonlelkek vagyunk. Kutyám is van, de mindig arra vágytam, hogy egy malacot is tartsak házi kedvencnek. Láttam az egyik német adón, hogy egy nő kutyaiskolába is járt vele és ugyanolyan jól teljesített a malac, mint a kutyusok.

Kartal (rezervált) 2011.03.22. 20:37:31

@bandika gazdája: tartottunk malacot eleget, tudom, hogy okosabb, mint a mai politikusok DÖNTŐ többsége :)))

Egyébként másik kedvenc blogom is írt a témáról:
888.blogter.hu/463663/vivat_barna_bacsi_

Azt mondja Mali Zoli: "Bár akkoriban azt mondták, hogy kihoztunk az előzetesből egy cigánygyilkost, tehát rasszisták vagyunk. Mondtam is, az vagyok, de az áram nem volt az. Az a betyárt csapta agyon..."

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.22. 20:48:58

@bandika gazdája: ha nem a böngészőben játssza így le, akkor codec problémád van, ha a böngészőben akkor is valszeg, de akkor lehet plugin gond is.

@Fehérvarjú: bazzz :))))))))))) áááállllaaaat :)
mekkora poén :)

Fehérvarjú 2011.03.22. 21:21:32

Köszönöm. Megpróbáltam társadalmi ismereteimet formába önteni felhasználva villamosmérnöki diplomám adta lehetőségeket. :)

Biztos Barna bá elnézte a színkódjukat. Bezzeg ha milliómosok lettek volna rajtuk is kisebb a feszültség és nem verik ki az öregnél a biztosítékot.

bandika gazdája 2011.03.22. 21:51:18

@Kartal (rezervált): Hát ezzel nem dícsérted agyon a malacokat!

bandika gazdája 2011.03.22. 22:06:38

@velorex-vezető: Az egyik kutyám tenyésztőjének voltak (lehet, hogy vannak is, 20 éve volt) vietnami malacai. Ki-be jártak a házból, szobatiszták voltak és iszony okosak. De apukám állatorvos volt, és szerinte a "rendes" malac ugyanolyan okos. Ha tehettem volna már rég lenne! Csak itt a városban tilos sajnos. A város szélén lehetne, de egyedül már nem merek kiköltözni, mert sok a megélhetési ...

velorex-vezető 2011.03.22. 22:33:30

@bandika gazdája: Ezek nem nőnek meg 200 kilósra? Mert azért az egy idő után komoly élelmezési problémákhoz vezetne.

Nzoltan 2011.03.23. 07:23:18

Ha valaki jön a kertembe lopni, akkor hagy lőjem vagy üssem akár agyon! Aztán elásnám, trágyázva az anyaföldet. Ilyenkor senki nem kérdezne semmit, mert csak felesleges papírmunka volna vele. Ezt neveznék -gondtalan- emberölésnek.

fokabacsi 2011.03.23. 07:40:16

Olyan macerás B+! Azt a mély gödröt megásni egy napi munka ! Igaz rendesen izmosít !

molaris 2011.03.23. 08:16:22

@derelyegrádi szellem:
""""derelyegrádi szellem 2011.03.22. 12:22:52
@cila57:

Nem kívánnék ebbe a vitába belefolyni, de jelezném:

1./ A "kutyabőr" csak nemesi származást igazol, fajit nem.
2./ Árpád magyarjai még szintiszta állapotukban sem voltak "árják", már csak azért sem, mert az árják egy indoeurópai népcsoport, míg a magyar egy ázsiai (kaukázusi) faj(ta). (Hitler szerint a "sztyeppék vagy lovasai")

A vitához, legyen az bármilyen felesleges (mint pl ez) nem árt némi tárgyi ismeretanyag.""""

Ugyebár itt az igazság. Mert anno sűrűn előfordult, hogy a nagyságos úr helyett valamelyik jó kiállású férficseléd járt a nagyságos asszony kedvében. Megfigyelhető egyébként, hogy legkevésbé a magyar nemesség degenerálódott.

Zigi 2011.03.23. 08:21:38

"A miniszterelnök szerint Gyöngyöspatán csak azért nem történt nagyobb baj, mert a rendőrség "kellő elrettentő erővel, fegyelmezetten és a jogszabályoknak érvényt szerezve" jelent meg és végezte el feladatát. "Ha a rendőrséget nagy erőkkel nem vezényeltük volna ki a kritikus helyszínekre, akkor ott csúnya történetek is megeshettek volna" – utalt Orbán Viktor keddi budapesti sajtótájékoztatóján a Gyöngyöspatán történtekre."

Sajnos Hejőszalontára már nem jutott rendőr...:(

www.barikad.hu/brut%C3%A1lis_gyilkoss%C3%A1g_borsodban-20110323

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.23. 08:59:49

@Zigi: emlékeztet ez engem szanyikapitány orbitális pofáraeséses sztorijára. Itt sem történt meg az, amit Viktorunk vizionált, de megtörténHETETT volna.

sz4sz4 2011.03.23. 09:19:59

@Kartal (rezervált): ezt pont az offline verzióban olvastam, néha beleolvasok, önként. Ez már beteges?:D

sz4sz4 2011.03.23. 09:27:56

@Zigi: ja, kellő elrettentő erővel:

"Két nő verekedett össze kedden délelőtt Kaposváron a Somogy Megyei Bíróság épülete előtt: családjaik haragban álltak egymással, emiatt kezdődött az affér, melybe a családtagok is bekapcsolódtak.

A rendőrségi bevetési csoport hamar a helyszínre érkezett, s megpróbáltak rendet tenni, ekkor az egyik nő késsel kaszaboló mozdulatot tett az egyik, a verekedőket szétválasztani akaró rendőr felé. Utóbbi – információink szerint – tanúként érkezett a bíróságra, ugyanabban az ügyben, melyben a nőt is beidézték."

teol.hu/somogy/kek-hirek-bulvar/kessel-tamadt-egy-no-egy-rendorre-a-birosag-elott-366818

molaris 2011.03.23. 09:44:25

Érdemes lenne áttekinteni, miként alakult a bűnesetek száma, míg a polgárőrök a helyszínen voltak.
Mert gondolom a rettegés oka az éhhalál vizionálása volt, miszerint nem tudnak lopni- így nincs étel.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.23. 09:52:00

@molaris:
az csak véletlen, hogy az egyetlen tetten ért falopáson kívül más nem történt az alatt az idő alatt.
ha nem véletlen, akkor a "nagy erőkkel" a helyszínen tartózkodó rendőrségnek köszönhető.
a gárdának semmi köze hozzá.
miként ahhoz sem, hogy a rendőrség "nagy erőkkel" volt jelen a településen. :)

különben is milyen rasszista duma ez, hogy bármikor is bűnöztek volna ott a cigányok. megmondta a képviselőbácsi a tévében, hogy semmiféle kiemelkedő bűnözési mutatók nincsenek gyöngyöspatán.
azt nem tette hozzá, hogy a környék mutatói közül nem emelkedik ki, mely mutatók az országos átlag tizenhatszorosa :)

Kurt S. Earp 2011.03.23. 12:04:41

Mindenesetre mostantól a "Magyarország a rasszisták Paradicsoma" helyébe új, aktualizált szlogen léphet:
Magyarország a rasszisták Uborkája!

bandika gazdája 2011.03.23. 13:05:51

@velorex-vezető: Ha nem akarod megkajáni, nem kell nagyra hizlalni! Egyébként meg jó neki a moslék (maradék) is kipótolva, mindenevő. Persze egy bármilyen állat tartása sokba kerül jó minőségben.

velorex-vezető 2011.03.23. 15:40:52

@bandika gazdája: Bizonyos fajták, ha nem hizlalom, akkor nagyra megnőnek. A kutyánk sem volt válogatós, de azért más egy 40 kilós vizsla és egy kifejlett sertés étvágya.
Hány évig élhet egy malac? A kutya sajnos nagyon keveset, a vizslánk szegény csak 15-öt.

bandika gazdája 2011.03.23. 16:47:13

@velorex-vezető: Kb. 15-16 évet. Az öreg lhassa apsom most 16 múlt, de leszámítva, hogy rosszul lát, jól van. Több macskám élt 18 évig, söt egy perzsa nőstény 19 évig. A szomszédban egy vörös megérte a huszat. A magyar vizsla viszonylag hosszú életű, és a legtöbb kínai fajta. Egy ír farkasnak a 7-8 már nagy szó. Volt egy pulink gyerekkoromban, az több mint 17 évig élt. A nyulásztacskóm viszont csak 11-et. Szóval nem lehet tudni. Bevállaltam volna a disznót, ha tehetem.

velorex-vezető 2011.03.23. 17:24:08

@bandika gazdája: És kancigányt érdemes tartani? Mennyi uborkát eszik és játékgépezik?

bandika gazdája 2011.03.23. 17:37:38

@velorex-vezető: Hááát ... Én most inkább nem szeretnék! Malacban is inkább a lány tanácsos, a fiú agresszív lehet! De ha van kedved kísérletezni, termeltesd meg az uborkát a kancigánnyal! Majd mondd el hogy sikerült! :-)

velorex-vezető 2011.03.23. 17:51:39

@bandika gazdája: Karcórát tudnak termelni meg petárdát. Legalábbis a Moszkva téren azt árulják.

Horizont 2011.03.23. 18:38:02

Lomtalanítás van a városban! A város szívében lévő lakótelepen. Félelmetes volt ahogy keresztül mentem gyalog. Ellepték a cigányok!!Ezt szó szerint kell érteni!! Bandákban, babakocsikkal, nők férfiak, gyerekek!Hangzavar meg minden! Annyira félelmetes volt, csak úgy kapkodtam a lábam, hogy minél messzebb legyek!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.23. 18:50:24

@Horizont: Nekem az tetszett amikor itt volt a lomtalanítás, hogy kitettem két régi típusú monitort (működő 5 éves eszközök, csak nem lapmonitor, viszont 20colos, szal egy íróasztalt fullra elfoglal) és egy halom billentyűzetet, egeret, pár szgépházat tápegységestől, volt amelyikben benne volt cd illetve dvd olvasó is.
Gondoltam majd gyorsban elviszik, és vagy használják valamire vagy eladják.
kb 10 perc múlva (sarki ház) a két utca cigánybandája (felosztják a területet és ott dekkolnak éjel nappal, harcolva a területért) éppen hajcihőzött a cuccok miatt. odamentem és gondoltam igazságot teszek.
jeleztem, hogy én tettem ki a cuccot, pont párban van minden, tehát széttoltam két kupacba a cuccot. a két csaj belement a két pasi még pampogott, de aztán szent a béke, felszedelőzködtek és elvitték a gyűjtőkupacba az utánfutójuk mellé ki-ki a maga pakkját.

egy fél óra múlva mentem a boltba és mit látok, egy ágylábbal verik szét a monitrot :) mondom: - mittecsinálszkolléga! ez egy jó monitor volt meg a többi cucc is működőképes... volt.
aszondaj: és mit kezdjek vele, nem értek hozzá, a rézt kiszeggyük meg az alumónijumot és azt eladjuk.
visszafelé a boltból a másik utca felől jöttem, ott ugyanígy , csak kalapáccsal ment a műszerészet :)

velorex-vezető 2011.03.23. 19:03:22

@Conv: A bronz szobor sem használható számukra eredeti állapotában. Sokkal jobban szeretik szétvágva, kilósan vinni a MÉH-be.

Horizont 2011.03.23. 19:07:43

@velorex-vezető: nem rásszistaaa hanem beszari:DDDDD

@Conv: Na így lehet velük "jókodni":) Tényleg felosztják a területet egymásközt, aztán mégis ordibálnak egymásra. Na én nem mennék végig ott még egyszer ha fizetnének se !
Viszont lenne ötletem, hogy kiket hajtanék végig ott!!!

Alapvető élelmiszer 2011.03.23. 20:48:18

Szerintem előbb-utóbb elterjed a kerítésbe történő áramvezetés. Durva ami Hejőszalontán történt. Ideje megakadályozni a dolgok rossz irányba történő elfajulását.

fokabacsi 2011.03.24. 06:43:13

@Alapvető élelmiszer: Bizony, durva ! A segíjjjkét elisszák, meg még két helyen, aztán elindulnak az "öreget" befenyíteni, átmásznak két + egy kerítésen , pedig tudták, hogy áram van benne, de már úgy jártak oda, mintha a saját kertjük lett volna?! Örüljenek , hogy az öreg nem fogadott fel vagy 2-3 markos embert, és nem lettek a brazilok elásva.
Hülye cigányai.

derelyegrádi szellem 2011.03.24. 12:52:20

@Horizont:

te tínyleg egy nágy rásszzíííístááá vagyol....

Prof. Dr. Simon Templar 2011.03.24. 17:05:02

Kunmadarason történt egy eset. A derék kun gazda megelégelte, hogy a cigányok állandóan ellopják a tyúkjait, igy aztán fogta a házat örző kuvaszmamát a kölykeivel és mivel a tyúkól ölég nagy volt, betelepitette őket oda, a maradék tikokat meg a kutyaólba. Este a cigányok mentek lopni...
A legjobb az egészben a mentőhelikopter volt, ugyanis a kuvasz vállból kitépte az izmot az egyik cigány karjából, a másiknak meg simán letépte az arcáról a bőrt.
A kékek meg széttárták a karjukat és közölték, hogy IJ kategória (gyengébbek kedvéért: Igy Járt)
Erre mondtam, hogy na, ezt igy kell csinálni...

fokabacsi 2011.03.24. 17:11:06

Rendes kutyus ! Ha közelebb laknék vinnék neki húst !

Kartal (rezervált) 2011.03.28. 13:10:59

@James Onedin (aka Zöld Ember): köszi az ötletet :DDD

Amin viszont kiakadtam:
dzsipszizmus.postr.hu/disznovagas-roma-modra-a-travel-chanellen

Ismét jó hírét vitték az országnak a világban.
Magyarország = cigányok
Magyar kultúra = cigány kultúra
A kurva anyjukat!

Kartal (rezervált) 2011.03.28. 18:46:09

És a Vastagbőr ismét hivatkozási alap lett:
kuruc.info/r/2/76630/

brando 2011.04.12. 19:02:15

@Kartal (rezervált): haver, ébredj már fel. ez egy 40 perces műsor, aminek az első max 10 perce szól a disznóvágásról. elmegy a faszi a nagycsarnokba, ahol a csúnya dagadt magyar nő ráveszi, hogy gyaluljon tököt, és a csávó teljesen el van ájulva, hogy milyen jó savanyúságokat csinál, és hogy minden amerikai városba kéne egy ilyen bolt. aztán van egy rész, amit csepelen vettek fel, ahol egy kocsma/kifőzdében a város legjobb kakastökepörköltjét kóstolja meg. egy kóser helyen halkocsonyát eszik, a boch bisztróban pedig egész elképesztő modern idiótaságokat. mielőtt leírsz egy nagy butaságot, legalább kicsit gondolkodj. jóságos ég. fáj legalább egy kicsit a hülyeség? vagy a vastagbőr fanoknak már fájni se fáj? :D a bizarr ételek egyébként jó műsor, de ez annak köszönhető, hogy nem olyan szánnivaló, szűklátókörű tökfejek csinálják, mint te. :)

Kartal (rezervált) 2011.04.12. 20:10:18

@brando: nem azzal van a baj, hogy kiigazítottál, hanem a hangnemmel. Rühellem a személyeskedést. Remélem elélveztél tőle, kis szarzsák.

süti beállítások módosítása