Skip to content


       Szűrés lista

Mr. 20 percent

Csodálatosak ezek a Wikileaks-táviratok. Van vagy 750 távirat, melyet a budapesti amerikai nagykövetség küldött Washingtonba, remek korrajz a 2006-2010 közötti magyar politikáról. (A táviratokat módszeresen az Origo dolgozza fel, de más lapok is csemegéznek belőle.)

A táviratok tényleges tartalmától függetlenül két dolog okozott meglepetést nekem:
1. Az amerikai nagykövetséget minden érdekli, mindenhez van forrása, és meglepően jól tájékozott minden témával kapcsolatban.
2. Az amerikai nagykövet a teljes politikai elit lelki szemetesládája volt, a táviratokból úgy tűnik, hogy egymásnak adták a kilincset a panaszkodni, fecsegni érkező politikusok. A nagykövet pedig mindenkit meghallgatott, és mindent lejegyzetelt. Hogy mivel érdemelte ki az amerikai nagykövet ezt a kitüntető figyelmet, nem tudom, vajon néha-néha  az angol vagy a német nagykövethez is beugrottak a politikusok?

Az egyik előásott táviratban Debrecenről ad jelentést a nagykövetség, 2009 végén.

Turi Gábor, aki akkor az önkormányzat külügyi tanácsnoka, 2002-2006 között pedig a  kulturális és külügyi területéért felelős MDF-es alpolgármester volt, elég tömören foglalta össze, mi folyik Debrecenben:


A renewed downtown area, renovated tram line, and new shopping malls all attest to Mayor Kosa's dynamism; however, there are some rumblings of discontent beneath the surface. Former Deputy Mayor (2002-2006) and one-time Kosa ally Gabor Turi complains that Kosa has become increasingly autocratic and corrupt. "It's all about a small exclusive circle that controls everything; he (Kosa) is the boss," Turi said, adding that "Mr. 10 percent has become Mr. 20 percent."


A felújított belváros és villamosvonal, új bevásárlóközpont mind tanúsítják Kósa dinamizmusát, bár vannak, akik a felszín alatt morgolódnak elégedetlenségükben. Turi Gábor arról panaszkodott, hogy Kósa egyre inkább zsarnokivá és korrupttá vált. "Egy szűk körről van szó, ők kontrollálnak mindent, Kósa a főnök. Mr. 10 százalékból Mr. 20 százalék lett."

Turi Gábor jelenleg a Debreceni Egyetem külkapcsolatokért felelős igazgatója, és nem kívánt nyilatkozni.

Természetesen nem hisszük el, hogy Kósa Lala bármikor és bárkitől is 20%-ot kért volna, hiszen ez csak az elmúltnyolcév szocialista politikusaira volt jellemző.

Fideszes politikus nem volt és nem is lesz soha korrupt. Pont. Az Alkotmányba ezzel a mondattal.

Ne tévesszen meg senkit a 2009-ben roppant nagy befolyással rendelkező MDF aljas aknamunkája, mellyel megtévesztették, sőt, direkt téves információval látták el az amerikai nagykövetséget. Már 2009-ben sejtették, hogy 2010-ben egy unatkozó amerikai katona el fogja lopni az összes táviratot, amely 2011-ben nyilvánosságra fog kerülni. Ez, kérek szépen, egy időzített akna Kósa Lajos, a Fidesz és a NER ellen.

Állítsuk meg együtt az MDF és az amerikai nagykövetség hazugsággyárát!

A viccet félretéve siralmas, hogy a korrupt rendszer összes korrupt résztvevője közül csak az bukik le, akit a saját párttársai kicsinálnak (Hagyó, Hunvald).
 
Szerintem kezdjük kapisgálni, hogy miért is lázadoznak a megyeszékhelyek polgármesterei és főleg a kerületek vezetői az önkormányzati reform ellen, ami körülbelül a Fidesz kevés jó húzása közül az egyik.

Kisebb hatalom = kisebb pénz = kevesebb a 20%.

A lakosok meg le vannak szarva.

Címkék: kósa debrecen wikileaks

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr663245450

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rohamosan Változó Ellenségkép 2011.09.22. 14:05:57

 Újra ősz, újra parlamenti ülésszak, és újra fészbuk......    Elmúltnyolcév, IMF, államadósság, devizahitel, bankok, és a legújabbak az euróválság, és az elmúlthúszév. (Az elmúlt20 még annyira új, hogy ezen a nem túl régi videón még nem ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Combi a ballibes Ferkófan 2011.09.22. 12:14:11

Nincs új a nap alatt, aki mutat nekem 1db nem korrupt politikust, vendégem egy sörre .

ámbátor 2011.09.22. 12:19:22

Helyben érvényesül a
"Kisebb hatalom = kisebb pénz = kevesebb a 20%."
Mig ellenben központilag a
Nagyobb hatalom = nagyobb pénz = több a 20%.

Szóval nem is olyan jó ez a húzás.

kridli 2011.09.22. 12:22:37

Nem kevesebb 20%, csak egy része átkerül állami vezetők 20%-aiba. Ez egy ilyen ország.

GGG77 2011.09.22. 12:28:03

"1. Az amerikai nagykövetséget minden érdekli, mindenhez van forrása, és meglepően jól tájékozott minden témával kapcsolatban."

Ez kicsit sem meglepő. Mitől lenne az USA nagyhatalom? Információ, ez a legfontosabb.

"2. Az amerikai nagykövet a teljes politikai elit lelki szemetesládája volt, a táviratokból úgy tűnik, hogy egymásnak adták a kilincset a panaszkodni, fecsegni érkező politikusok. A nagykövet pedig mindenkit meghallgatott, és mindent lejegyzetelt. Hogy mivel érdemelte ki az amerikai nagykövet ezt a kitüntető figyelmet, nem tudom, vajon néha-néha az angol vagy a német nagykövethez is beugrottak a politikusok?"

Hogy mi az oka? Az, hogy kiváló diplomata és kiváló politikus is lehet. Plusz van modora.

Manatwork (törölt) 2011.09.22. 12:34:41

Csak egy halk kérdés amitől egyből el is határolom magam: az eddig kiszivárgott wikileaks-es doksikból azért kiderült pár hajmeresztő információ a magyar politikusokról, de mi az ami nem szivárgott ki??? Gyanítom, hogy ezeknél az infóknál sokkal durvábbak is vannak az amcsiknál.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.09.22. 12:44:34

Ezek még ahhoz is hülyék, hogy ésszel lopjanak, keveset.
Az angoloknál a budipapír váltotta ki a botrányt, ami kiderült és erős magyarázkodásra kényszerítette az érintetteket.
Nálunk nem magyarázkodnak, hanem megmagyarázzák, hogy te vagy a hülye.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.22. 12:45:25

@GGG77: +3: A magyar politikus kifejezetten szereti ha szaros a nyelve. Legyen szó vörös szarról, vagy csillagsávosról :)))

Manatwork (törölt) 2011.09.22. 12:51:13

www.kormany.hu/hu/nemzetgazdasagi-miniszterium/adossagnyomas-mero
A lapon a flash animációért 875000 ft-ot fizetett ki a Nemzetgazdasági Minisztérium.
Flash programozáshoz értők majd megírják, hogy ezért a munkáért mennyi is lenne egy reális ár, tisztességes haszonnal számolva. Lehet, hogy a minisztériumban is vannak Mr. 20% nevű emberek?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.22. 12:51:42

@bandika gazdája: bocs, de csak az "ér", aki már megszületett :DDD

Enrico72 2011.09.22. 12:53:11

Szóval ha egy MDFes valamit pletykál akkor az kész tény. Véletlenül sem fordulhatott elő, hogy csak fújt valamiért Kósa Lajos polgármester úrra? Esetleg valami komolyabb bizonyíték?

dr.justice 2011.09.22. 12:56:11

1. Én fenntartással kezelném ezeknek a távikratoknak a valóságtartalmát.
2. Milyen ember az, aki magánbeszélgetésekről táviratban jelent ( akkor is ha ez a feladata ) ?
3. Kíváncsi lennék, hogy az USA mit szólna hozzá, ha pl. a magyar nagykövet végezne hasonló adatgyűjtést ott.

f.m.j. 2011.09.22. 12:59:14

@Seduxen: mégiscsak igaza van Kertész Ákosnak, kár hogy az egész magyarságról írta amit, pedig a magyar politikusra igazak a szavai, kár hogy ezek alapján vagyok/vagyunk mi is minősítve

szerintem biztos van korruptabb politikus, mint a magyaroké, de nekem itt kell élnem... úgy értem: ebben a középkelet-közép-kelet-keletközép-európai térségben nincsen gyalázatosabb a magyar politikusnál

passaran 2011.09.22. 12:59:49

@dr.justice: Nyugodj meg, a magyar nagykövet is gyűjti az infókat az ilyen személyes beszélgetéseken és ugyanúgy küldi is haza ezeket. A diplomáciai munka jelentős részben az információ gyűjtésről szól. Persze van eltérés az USA és a magyar követség hatékonyságában, hiszen nem valószínű, hogy az amerikai gazdasági és politikai elit olyan gyakran beszélget a magyar nagykövettel, mint fordítva.

Combi a ballibes Ferkófan 2011.09.22. 13:00:29

@Enrico72: Tudjuk, Kósa Lajos polgármester ÚR (bruhahaha) teljesen ártatlan. Ő a zúj Ember Aki Sohasem Hazudott. Azt nem tudom csak eldöntetni, hogy te troll vagy, vagy csak simán naridroid.

Monçada bíboros 2011.09.22. 13:03:39

@dr.justice: "3. Kíváncsi lennék, hogy az USA mit szólna hozzá, ha pl. a magyar nagykövet végezne hasonló adatgyűjtést ott."

Ő is gyűjti az adatokat, hidd el. A különbség csak annyi, hog hozzá nem járnak sírni az ottani politikusok, így kevesebb infót tud hazaküldeni...

Manatwork (törölt) 2011.09.22. 13:05:44

@dr.justice: 1: az amerikai kormány sosem cáfolta a követségi táviratok tartalmát. Ezek a táviratok nem a nagyközönségnek szóltak hanem a saját külügyüknek. Nehéz elképzelni, hogy az itt állomásozó amerikai nagykövet unalmában hazugságokkal tömi saját kormányát.
2: ez a dolga, magánbeszélgetésekből is összegyűjteni az információkat amiből az elemzők kitalálják mi a pálya nálunk. Nevezhetjük diplomatának vagy hírszerzőnek is. Milyen ember? Úgy tűnik jó szakember.
3: gyűjti minden diplomáciai testület a fogadó országról. A diplomácia ilyen játék :)

f.m.j. 2011.09.22. 13:06:20

Debrecenben Kósa a kiskirály, olyan, mint Esztergomban a Meggyes"volt"... kinek vannak illúziói, hogy minden becsülettel, a köz javáért megy? ja, de azért megy :):)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.22. 13:08:15

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: kérdezzük meg a kommentelő-társ "földijét", ha erre téved a "trollok numero uno"-ja, Bezuhov kartárs :DDD

dr.justice 2011.09.22. 13:11:13

@emxem:

Csak azt nem értem, hogy a magyar politikusok miért jártak sírni, árulkodni az amerikai nagykövetségre. Mit vártak ettől ?

Combi a ballibes Ferkófan 2011.09.22. 13:11:19

@Seduxen: Bezuról tudom, hogy liberális. De Enrico simán túltesz az ő trollkodásain. Ilyen vakhitet utoljára akkor láttam, mikor a kapcsolat.hu-n a GyF blog hozzászólásait olvastam :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.22. 13:13:16

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: illetve kommentáltad, amíg ki nem baxtak Téged IS, mint macskát szarni :DDD

Amúgy Bezut csak azért hoztam szóba, mert ha jól rémlik ő is debreceni! (avagy mondhatnám azt is, hogy hurkazabáló-gumicsizmás paraszt! :DDD )

molaris 2011.09.22. 13:16:16

@dr.justice:
Az erősebb kutya esete, és a koszos malac dörgölőző fája ismerős???

f.m.j. 2011.09.22. 13:20:24

@Seduxen: vagy ő a trollok numerája :)

hoplita 2011.09.22. 13:24:53

@bandika gazdája:
Úgyse hiszi el....ennek a prolinak a 16-os szja az igazságosság csúcsa.
Kikaparódzott a szarból és most már visszanyomna oda mindenkit,.

Úgyhogy ne strapáld magad....elég idős vagy ahhoz, hogy a fajtájából megismerhettél ezret.:(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.09.22. 13:24:55

@Enrico72:

Ja, ezt mondom, magánbeszélgetésen megvezette a nagykövetséget ....milyen furfangosan szemetek ezek , nem?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.09.22. 13:25:26

@dr.justice:

3. Kíváncsi lennék, hogy az USA mit szólna hozzá, ha pl. a magyar nagykövet végezne hasonló adatgyűjtést ott.

Minden nagykövetség ezt csinálja.

hoplita 2011.09.22. 13:29:15

@dr.justice:
Istenem....hol élsz te?:((((

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.22. 13:29:58

@f.m.j.: mondjuk ha liberális, akkor lehet, hogy tényleg engedi "púzóba", nem tudom :DDDD

hoplita 2011.09.22. 13:30:14

@zero:
Hű, de eccerre gondoltunk ugyanarra.:)

hoplita 2011.09.22. 13:33:52

@molaris:
Nem, neki nem ismerős.
Meg a végletekig megalázkodó, lábat nyaló kutya sem rémlik.
Ő Petőfit sem tanult....így lett doktordzsasztisz..

Tényleg meg kéne szüntetni a költségmentes jogászképzést.....mert ennél kisebb faszok jönnek ki a gilvánfai általánosból.:(

Ironfist 2011.09.22. 13:40:07

Ezt a 10, meg 20 százalékot magyarázza már el valaki, legyen oly szíves, mert nem igazán értem, miről van szó.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.09.22. 13:43:34

@Ironfist: 10, vagy 20% megy az ilyen névvel illetett "úriember" zsebébe. ennyi az ára, hogy X, vagy Y cég kapjon "állami" (önkormányzati) megbízást.

Enrico72 2011.09.22. 13:47:20

@zero: Te még sosem hallottál olyanról, hogy az egyik ember befeketít valakit egy másik ember előtt? Nyilván nem tervezett dolog. Pl Kovács József a gyárban Szabóné Ottlik Gizellának mesél Tóth Katalinról, hogy mekkora szemét. Persze ettől nem várja azt, hogy majd kirúgják, de mégis jól esett valakit besározni

Sarkalatos hozzászóló 2011.09.22. 13:50:38

Bölcskei "Bátori" Gusztáv elvtárs is járt raportra a nagykövethez, ő azért panaszkodott, hogy ifj. Hegedűs az egyház keresztje.

kuruc.info/r/6/85503/

Nincs amúgy semmi új a Nap alatt, annyi derül ki a WikiLeaks által megszerzett táviratokból, hogy a komcsik korrupt disznók, a zsideszesek is korrupt disznók, a jobbikosok meg nácifasiszták (az előbbiek szerint).

Sarkalatos hozzászóló 2011.09.22. 13:52:47

@Ironfist: azt jelenti, hogy nincs az a költségvetés, amihez ne tudna megtervezni egy 10, de akár 20%-os hiánycélt.

Combi a ballibes Ferkófan 2011.09.22. 13:52:49

@Enrico72: Persze, biztosan így történt. A Fideszes politikusok a feddhetetlenség mintaképei. Nem is értem, hol késik már a boldoggá avatásuk, még életükben.

Psi Holo · http://psiholo.blogspot.com 2011.09.22. 13:54:25

A lakosok eddig is le voltak szarva.

Sarkalatos hozzászóló 2011.09.22. 13:56:54

Kóser Lajos nyilván megindította már a rágalmazási pert, mivel ő az egykulcsos, 16%-os sarc híve, és csak kivételes esetekben tart igényt további átmeneti hozzájárulásra.

Combi a ballibes Ferkófan 2011.09.22. 14:02:15

@Sarkalatos hozzászóló: "a jobbikosok meg nácifasiszták (az előbbiek szerint)."
és szeretnének korrupt disznók lenni :D

(DocThor) fixforex (3,14ÉdzsDí) - nem adom olcsón 2011.09.22. 14:21:53

@dr.justice:
"Csak azt nem értem, hogy a magyar politikusok miért jártak sírni, árulkodni az amerikai nagykövetségre. Mit vártak ettől ?"

Nem egyértelmű?
- Néhány (jó sok) senkiházi jár az amerikai nagykövethez "jelenteni".
- Csak oda, máshová nem!

Kérdés: MIÉRT?
Válasz: Csak és kizárólag azért, amiért mindenki más is hajlandó felemelni a lottyadt valagát. ÉRDEKBŐL. Ami vagy fenyegetettségből származik (mondjuk, megtudtak róla valami csúfságot (a magyar politikusokról nem nehéz) és jól megzsarolták, hogy ha nem jelentget, akkor kicsinálják), vagy pénzért, vagy jövőbeli ígéretekért cserébe.

Én azt hittem, csak a kommunizmusban volt KGB meg ÁVH, de tudjuk ugye, hogy van MOSZAD is meg CIA, meg ezek szerint az USA-nak van ilyen világot behálózó kémrendszere is.

GUSZTUSTALAN!!!!!!

Viktus 2011.09.22. 14:26:55

Egyébként azon is elgondolkozhatnának, hogy a termelő adófizetőket nem ártana motiválni a adómorál javítása érdekében ... mert mi van ma?
- Közbiztonság erősen idézőjeles.
- Egészségügy, ha nem fizetsz külön sz*rnak rád ... még szarabb helyzetben van az ember, mint az utolsó munkakerülő cigány.
- Oktatásban megint fizetsz a gyerek után vagy hülye marad ...
- Nyugdíjrendszer? arról max. álmodozni lehet a mai kilátások szerint ...

sorhajóhadnagy 2011.09.22. 15:14:17

@fixforex:

Fel kell hogy világosítsalak, mielőtt más megteszi: az Egyesült Államok kémszolgálata a CIA (Central Intelligence Agency). Minden országnak van ilyenje, és ezeknek a munkatársai igen gyakran diplomáciai "fedő" beosztásban dolgoznak a nagykövetségeken, ahol tulajdonképpen legálisan szedegetik össze azokat az információkat, amelyeket kormányuk egy későbbi döntéséhez fontosnak tartanak. Ez így van igen régóta, bevett gyakorlat, kölcsönösségi alapon.

A WikiLeaks táviratokat azonban nem a hírszerzők, hanem a külügyi apparátus tagjai küldik haza - igaz, hasonló céllal - és minősítésük titkos. A beszélgetőpartnerek - mármint a magyarok - szinte minden esetben tudják, hogy szavaik ilyen jelentésekbe kerülhetnek, nem kell őket megzsarolni, nem ügynökök. Azt is jól tudják, hogy kik fogják a távirati jelentéseket olvasni, tehát ha egy magyar kormánypárti vagy ellenzéki politikus keresetlenül pár szót vált a nagykövettel, az erről szóló jelentés másnap egy washingtoni, moszkvai, londoni vagy párizsi íróasztalon van.

A motiváció tehát egyértelmű: azt akarják, hogy véleményüket, álláspontjukat ismerje meg és vegye figyelembe egy másik állam kormánya, szinte félhivatalos szinten. Megspórolják a levélírást.

A magyar nagykövetségek - nyugodj meg - szintén ugyanilyen aktívak, csak nekünk nem az USA a "célpont". Inkább Románia, Szerbia, Szlovákia, távolabb Németország, újabban egyre ritkábban Oroszország.

Apafarkas 2011.09.22. 15:47:58

Minden megyeszékhelyen (de szerintem máshol is) köztudott, hogy ki a Mr. 10-15-20%
Egy városban a nagyobb vállalkozók rotálják egymást a tendereken. Ma "A" nyer, holnap "B", aztán "C", végül megint "A".
Volt olyan projekt, ahol már az érdemi beszállásért is fizetni kellett, hogy ne basszanak ki egyből formai hibával.
A vicc az, hogy ezzel árajánlatadásnál számolni kell, de még a szaros gázművek átvevő-elelnőrének a kenőpénzét is bele kell kalkulálni a kötlségvetésbe.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.09.22. 15:51:34

Kisebb hatalom = kisebb pénz = kevesebb a 20%.

kínomban röhögök zero

abszolút hatalom, feleannyi pénzzel, minimum 40%

és a 40% minimum, hiszen az ország adósbesorolása nem a legjobb, adóemelések, devizahitelesek bajban, bankok, politikusok tejben-vajban, afrikai krumplivész ésatöbbi..
(kevesebb pénzből többet lopnak, hiszen ami "jár nekik" az jár..)

eleve a 90%, 80% , eztán 60% is olyan felesleges díszberuházásokra megy el, amit véletlenül pont az egyébként is nyerészkedő kör csinál meg. tetjébe szarul. garanciát, jótállást, szavatosságot meg vagy "elfelejtenek" beleírni a szerződésekbe, vagy kifejezetten ki van kötve, hogy többszázmillióért csak az építtetó cég felülvizsgálhat(!), javíthat (és ez akkor is fix kiadás, ha véletlenül nem kell javítani semmit).

Ironfist 2011.09.22. 17:56:08

@Enrico72:
Te abból indulsz ki, hogy minden, amit a te miniszterelnököd (én ugyanis nem ismerem el a magaménak) mond, az igaz. Csak ez ott bukik meg, hogy megmondta, ő, személyesen, hogy "NE FIGYELJENEK ARRA, AMIT MONDOK!" Rémlik valami, te narancslekvár?

(DocThor) fixforex (3,14ÉdzsDí) - nem adom olcsón 2011.09.22. 18:18:25

@sorhajóhadnagy: Nem túl bonyolult így? Ha csak a véleményét akarja valaki hangoztatni, ahhoz nem kéne kilincselnie senkinél, főleg nem egymást bemártogatni (nem mintha védeni akarnék bárkit is). Nem jön össze nekem logikailag ez az egész. Persze elfogadom, amit mondasz - látszik, hogy tájékozottabb vagy az ügyben, de lásd be, hogy mezei ember ebből a rendszerből kb ennyire tud gondolni - mellesleg lehet, hogy tényleg nem alaptalanul.

dr.justice 2011.09.22. 18:36:33

@zero:

Rendben , de nem hiszem, hogy általános lenne az, hogy szinte jelenteni járnak a politikusok a hazájukban lévő nagykövetségekre, azok pedig szelektálás nélkül mindent továbbjelentenek.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.09.22. 20:12:32

@fixforex: á, ezek brahiból járnak a követségre. imponál nekik, hogy beszélget velük egy erős ötödikes, pedig még csak óvodások. meg a szokásos, sírok Bécsnek, sírok Moszkvának szindróma, szaladnak a tanárnénihez a kiskölykök árulkodni. nem gusztustalan, hanem szánalmas.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.09.22. 20:13:08

@dr.justice: a továbbjelentés általános, a szervilis magyar politika kuriózum.

Scala 2011.09.22. 20:45:40

Azt ugye vágjátok, hogy a 20% 2010. május/október óta 40 lett... :-(

Scala 2011.09.22. 20:46:56

@fogsunder: Most olvaslak, bocsánat az ismétlésért... :-)

Sarkalatos hozzászóló 2011.09.22. 21:09:09

A Borg nyitólapjáról:

"Utolsó frissítés időpontja: 2009.06.06"

Egy 4 éves webfejlesztő cégtől nem is rossz...

Lehet, hogy elfoglalt a külső partnerük? Aki ő lehet, de nem akarom bántani, mert nagyon lelkes, és biztos kiváló szakember a maga területén:

allatorvos-erd.fw.hu/

VT Man 2011.09.23. 09:48:21

Azért azt valaki elárulhatná, hogy 2009-ben, amikor az MSZP volt hatalmon, így a rendőrség, a titkosszolgálat is MSZP befolyás alatt volt, miért nem buktatta le az MSZP Kósát?

Na, miért? Eszközük lett volna, lehetőségük is lett volna, miért nem számoltatták el Kósát?

Ez minimum bűnrészesség.

VT Man 2011.09.23. 09:51:01

@Sarkalatos hozzászóló:
"azt jelenti, hogy nincs az a költségvetés, amihez ne tudna megtervezni egy 10, de akár 20%-os hiánycélt. "

:-)

Na igen, tehát 10-20%-ot úgy lehetne "megszorítani" az országban, hogy azt senki meg se érezze, csak a csalók.

Persze ez csak az elmélet, a gyakorlatban túl nagy a csalók, tolvajok hatalma.

jozicsenko 2011.09.23. 09:59:54

hagyjuk a korrupciót a hanyatló fidesz ópiumának?

olyan dolgok vannak, hjajjj...

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.09.23. 15:58:36

@Scala: semmi gond. :o)

viszont az ominózus kommentedből származó jövedelem 80 százaléka, mint jogdíj engem illet. ;-)

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2011.10.07. 18:35:02

Emberek, mi választottuk meg őket, azzal, hogy őket fikázzuk, magunkat fikázzuk. Szokták is mondani, hogy egy országnak olyan vezetése van, amilyet megérdemel. Na hát ezt most megérdemeltük.

Scala 2011.10.08. 16:26:45

@pszicho pete: Ez így van, sőt még az ÁLLANDÓAN panaszkodó orvos ismerőseimnek is megkockáztattam (nem nagy lelkesedéssel fogadták), hogy szerintem minden népesség olyan egészségügyet kap, amilyet megérdemel, és minden szakma olyan ügyfél/beteg anyagot, körülményeket, amilyet "létrehozott magának".
Még akkor is, ha én nem szavaztam a jelenlegi kormányra (sőt immáron 12 éve sose az nyer, akit szeretnék, lúzer-e vagyok? :-D), szóval akkor is igazad adok neked, ezt választottuk, fogyasszuk egészséggel, én sem tettem ellene (gondolatok, tettek, rendszerfelforgatás tudom is én), hogy megakadályozzam.
Ez van, tudomásul kell venni, hogy vagy világosan vágyunk valamire és akkor lesz célunk is (de az első mindig a vágy), vagy pedig fejlett kritikai érzékkel hergeljük magunkat, hogy ezt nem lehet már kibírni.
Az egész nem működik abban a formában, ahogyan ez jelenleg, és húsz éve megvalósul, abban kéne egyetérteni, hogy milyet akarunk... ez azonban homályos.
Ehelyett az energiám elmegy, elfolyik arra, hogy a kurva nénikéjét a Fellegi T-nak, hogy lassítja a fővárosi villamostendert.
Ez van. A múlt hozta létre a jelent, és a jelen hozza létre a jövőt...

Rókakígyó 2011.10.21. 18:44:41

A 20% túlzó, a 10% az általános. De az megvan, akár egy 100 ezer Ft-os szerződésnél is.

Flak 2011.10.22. 13:18:21

Hát nem tudom mit gondoljak. Debreceni vagyok és úgy általában véve nagyon elégedett vagyok Debrecennel, mint várossal: fejlődik, nem koszos, élhető, biztonságos és szerintem szép. Kósát nem ismerem, de azért szerintem még mindig inkább ezerszer ő, mint egy "feddhetetlen" Demszky. A 20% lehet hogy igaz, de biztosra nem venném, hisz csak egy "ellenlábasának" a kijelentéséből tudunk róla, ráadásul pont abból az időből, amikor az MDF ezerrel ekézte a Fideszt az MSZP mellé állva. Szerintem ebbe belefér az is, hogy az ellenzéket a külföld előtt is befeketítsék. Persze az is lehet, hogy van benne igazság, de engem annyira nem érdekel (mivel szinte mindenhol megy a lopás), nekem a lényeg, hogy itt legalább élhető és szép városban élhetek. Ennyi.

FreakPower 2011.10.25. 16:05:27

én 30%-ról hallottam, merthogy hárman vannak...

süti beállítások módosítása