Skip to content


       Szűrés lista

Visszaosztási-rajz a határidőnaplóban

Megkezdődött a Hagyó-féle bűnszervezet büntetőperének iratismertetése, így gyorsan meg is kezdődött a szivárogtatás. Minden napra jut egy-egy igazi fincsi szkennelt anyag, nagyon szépen köszönjük, csak így tovább!

A 45 ezer oldalnyi nyomozati anyagból kiszivárgott 0,00001% is valami elképesztő képet vázol fel: bűnszervezetben, módszeresen loptak mindenből éveken keresztül.

Tegnap például "csak" annyi szivárgott ki, hogy Hagyóék 1 db metrószerződésből 5%-ot "kértek" vissza. Ami akár még jó hírnek is számít, hiszen az átlag 10%, de van olyan város, ahol ugye a 20% a menő. Csakhogy a szerződés 40 milliárdról szólt, így annak az 5%-a már valami. Alap: csak sokból lehet sokat lopni...

Valahogy azért sejtettük, ha egy pitiáner 90 100 milliós HÉV-kijelzős bizniszből is kértek vissza, akkor a 400 milliárdos 4-es metró bizniszből is csemegéznek egy keveset. Öt százaléknyit.

A mai nap idiótája Hagyó Miklós egykori ügyvédje, Horváth Iván.

2010. májusában tartottak házkutatást a Horváth, Dóczi és Lehmann (HDL) ügyvédi irodánál. Ez az ügyvédi iroda intézte Hagyó családi cégének, a Wirtass Kft. jogi ügyeit is. Az irodát Hagyó benyomta a fővárosi cégekhez: 2007 óta mintegy 230 millió forint értékben kötött szakértői szerződéseket fővárosi tulajdonú cégekkel: a BKV 98 milliót, a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. (FKF) 45 milliót, a DBR Metró 2,8 milliót, míg a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. 83,7 milliót fizetett.

A rendőrségi nyomozás adatai szerint az ügyvéd közreműködött a BKV fénymásoló-állományának felmérésére vonatkozó, fiktív szerződés megkötésében. A gyanú szerint Horváth közbenjárt a BKV-val kötött szükségtelen szerződés megkötése érdekében, politikai kapcsolatait is felhasználva a nyomásgyakorlásra, valamint közreműködött a hamis teljesítés-igazolás aláíratásában, amire végül a BKV 19,2 millió forintot fizetett ki.

Szóval 2010. májusában a házkutatás során lefoglalták Horváth határidőnaplóját. Vagy nem volt annyi esze, hogy a már javában zajló BKV-s nyomozások mellett elégesse a bizonyítékot, vagy abban bízott, hogy hozzá nem fog elérni a nyomozás. Nos, tévedett, a határidőnapló tartalma (pdf itt) pedig most az Átlátszó portálon landolt.

"A 2010-es házkutatás keretében lefoglalt 2007-es és 2008-as határidőnaplók bejegyzései a Központi Nyomozó Főügyészség gyanúja szerint arról tanúskodnak, hogy Horváth Iván ügyvéd közvetlen módon irányította és utasításokkal látta el a fővárosi tulajdonú közműcégek vezetőit, például Antal Attila és Balog Zsolt akkori BKV-vezéreket, illetve az ezen cégekhez kapcsolódó közbeszerzéseket és egyéb beruházásokat kézben tartotta.

Horváth Iván egyebek mellett reklámfelületekről, energiatenderről, takarításról, őrzés-védésről, használati jogokról, fejlesztési jogosultságról, sőt végkielégítésekről is egyeztetett. A határidőnaplóban többször szerepel a “Puch” bejegyzés is.
"


A határidőnaplóba pedig az ügyvéd út felskiccelte kinek, mennyit, honnan, hová.

Páratlan kortörténeti dokumentum:


Nyomozó legyen a talpán, aki az összes nevet, számot, nyilacskát aprólékos munkával leellenőrzi, kinyomozza ...

Én egyet még mindig nem értek:
Ki volt ekkor a főpolgármester? Ő hogyhogy nem gyanúsított még? Még a saját embere, Mesterházy Ernő is megvezette, mi? Tényleg hülyének néznek?

Csak két opció van:
a, D.G. mindenről tudott
b, nem tudott róla, de úgy alakította ki a rendszert, hogy ezeket meg lehetett csinálni. Ha nincsenek külső-belső ellenőrzések, fékek, szabályok, akkor persze lehet lopni ezerrel.

Címkék: bkv rendőrség puch abszurd pofátlan hagyó

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr323319350

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Index: Balogh rettegett Hagyótól 2011.11.14. 16:05:02

Folytatódik az Index MikiLeaks sorozata Hagyó Miklós ügyeinek nyomozati anyagaiból.

Trackback: Index: Balogh rettegett Hagyótól 2011.11.14. 16:05:02

Folytatódik az Index MikiLeaks sorozata Hagyó Miklós ügyeinek nyomozati anyagaiból.

Trackback: Októberi képek és mondatok 2011.10.22. 15:35:42

  Milliószám élnek még Magyarországon olyan magyarok, akik nem érzik szabadnak magukat. Istentelen világ következhet, ha engednek a kormánynak.Orbán Viktor 2006.október 22. Húsz éve kérdezzük magunktól, egymástól, a történelemtől, a Jóis...

Trackback: Kiderült, miért kell eltávolítani József Attila szobrát a Kossuth térről! A többi fekvő vagy üldögélő szobornak is mennie kell! 2011.10.21. 13:59:50

Hatalmas felháborodással fogadta a közvélemény a Kossuth tér rehabilitációjával kapcsolatos terveket. Bár eleinte kevesebb figyelmet kapott, mára a fókusz áthelyeződött a téren lévő József Attila szobor további sorsával kapcsolatos talányokra, a műalko...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jágör68 2011.10.21. 17:31:47

APEH- kommandót fegyveresekkel az egész 4-es metróra, a legutolsó építőmunkástól- a Swietelskyn át a Demszkájig!
Na az volna az igazi Adóhatóság, nem ez a 300 Ft- os tartozásokat kipostázó sóhivatal.
Vagy, mint a németek: 4 millió EUR- ért megvették a svájci, liechtensteini off- shore cégek, magánszemélyek listáját- feketén- hogy aztán a köz érdekében behajtsák a többszázmillió EUR- adótartozást.
Ennyit a Madzsarisztánban működő demokráciáról, kapitalizmusról...
Csak a Maunika saút meg az erkölcsi- szellemi züllést sikerült átvenni

derelyegrádi szellem 2011.10.21. 17:32:59

@Lófasz Hadnagy:

Igazad van, erről ne feledkezzünk meg.

Például amikor Hagyóék/Hunvaldék/Verókék/Tátraiék/Szilvásyék ellen indult az eljárás, akkor dr. Kovács Tamás volt, akit az MSZP és Szdsz többség választott legfőbb ügyésszé.

Beszéljünk még erről?

vagy inkább beszélgessünk azokról a leghallgatott telefonbeszélgetésekről, amiből cusli ügyben világosan kiderült, hogy a szoci BM államtikár, főtanácsadó Lusztig úr (tribuszerné könyvelőjének Bató Erzsébetnek volt élettársa) mikétn járt közben a szoci iránítás alatt álló rendészeti minisztérium alkalmazottjánál, a megyei rendőrkapitánynál az ügy elsikálása érdekében. Nem is eredménytelenül, mert amíg a rendőrségnél volt az ügy, addig nem is történt semmi, de jött az ügyészség, és hát kiderült, ami kiderült. De előtte még a jó lusztig (Lumpen Mónika komálósa) megígérte, hogy rászól a legfőbb ügyészre, hogy mi van.

Ja meg a tikosszolgálatok, akik a jó Szilvásy vezetése alatt megküldték a cuslinak a saját lehallgatott beszélgetéseit....és hasonló kis stiklik miatt már börtönbe a fél akkori vezérkar, ami azért Európában eddig még nemigen fordult elő...

Dumáljunk még ilyesmikről?

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.10.21. 17:35:46

Ööö... oké. Mi ebben a meglepő? Eddig is tudtuk, hogy rablók, hazaárulók, elbizakodott bitang bűnözők "vezetik" az országot. A politika csupán a szervezett bűnözés legalizált formája hazánkban.

@sunblind: segítek. Ebben az országban ilyesmi elképzelhetetlen. Olyan szintű összefonódások mozgatják a szálakat, amit mi egyszerű pórok elképzelni sem tudnánk.

sunblind 2011.10.21. 17:39:57

@Kara Kum:

há ezé nincs előre megvéve a pezsgő.

kpityu2 2011.10.21. 17:43:41

Legalább mindenki tudja, hogy hová megy a befizetett adója.

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.10.21. 17:44:03

@derelyegrádi szellem: vagy emlegessük, amikor a Zoltai (ex-munkásőr, most mazsihisz vezető) megígérte Hunvaldnak, hogy elsikálja az ellene indított nyomozást? Hangfelvétel van róla, de Zoltait meg sem kérdezték, mégis hogy képzelte ezt...

@sunblind: hát ez az.

JohnHenry 2011.10.21. 17:48:11

maximum az érdemelne meg egy posztot, hogy ha évtizedek óta ez megy az országban minden szinten (és ez megy), akkor miért nem tüntet ellene az utcán sokszázezer ember?
ha erre megvan a válasz, akkor hagyóékat akár ki is engedhetjük.

Lone Wolf 2011.10.21. 17:48:40

@Kara Kum:

Gyurcsányt már perelik, szóval most én inkább nem fogadnák az igazatokra. ;)

tudi 2011.10.21. 17:52:12

Ha ez kiderült, mi jöhet még ezután mit tudhatunk még meg. Demszky felelősségéről ha a horvát nyaralóját a tízen, húszon év alatt spórolta is össze, de elnézte Hagyóék ténykedését akkor bizony sáros nem kicsit, ha tudott róla, akkor miért nem tett ellene pl.: feljelentést tesz, kitereget a sajtónak és az ellenzék körében is nő a riszpekt, valamint elmondhatta volna, hogy ő lám milyen liberális, hisz tesz a tiszta közéletért .

Vkat118 2011.10.21. 17:55:07

A kínai módszert javaslom a korrupció enyhítésére. Vagyonelkobzás, kivégzőosztag, golyónként 9 jüan + munkadíj kiszámlázása a rokonoknak. Működik!

Kámasuka 2011.10.21. 18:00:36

@Lone Wolf: Igen, a rossz memória, a szervezőkészség hiánya és a büncselekmény elkövetésének lejegyzése határidőnaplóba a menő belvárosi ügyvédek szokása. Ettől menő belvárosi ügyvédek.

Azon a környéken nyomom, ahol ez az iroda is van, 50ezer körüliek az ügyvédi óradíjak. A nyomozók meg úgy 250et kapnak havonta, ha nem kezdők. Egér megfogja a macskát, ez a szájenszfiksön, nem a Lolka és bolka. Valójában a nyomozók kb. arra alkalmasak, hogy egy szinesfémtolvajt megtaláljanak, de azt is úgy hogy kiverik belőle a vallomást.

Kámasuka 2011.10.21. 18:04:15

Elmondom mi volt. Elakadt a nyomozás, így valami szerencsétlen nyomozóval berakatták a határidőnaplót, hogy valamit fel tudjanak mutatni a minisztérium felé. Majd később kiderül az eljárás során hogy hamis, de egy időre így OK, a sajtó megkapta a csontot. A következő hírt már az apróhirdetések közé teszik hónapok múlva, meg akkor már amúgy is a kutya sem emlékszik az egészre.

sárkányfő 2011.10.21. 18:14:15

@Birkesz: szép gesztus volt az értelmes párbeszéd megőrzésére, riszpekt és köszi.

renevol 2011.10.21. 18:36:29

@árnyékgyuri: "A gond az, hogy ennyi lopás már a hatékonyság rovására megy olyan mértékben, hogy a szockóban olcsóbb és hatékonyabb volt az államigazgatás. Akkor miért jobb rendszer a kapi? "

A kapitalizmus okozza azt, hogy az állami vezetők olyan rendszereket építenek ki és tartanak fenn minden erejükkel, politikai hatalommal, esetleg akár rendőri erőszak árán is, hogy szét tudják lopni magukat? A kapitalizmus okozza azt, hogy majdnem ugyanakkora vízfej újraelosztó államunk van, mint a szockó korszak idején? Hát én nem hinném, hogy ezek a jelenségek a kapitalizmusból fakadnának, sőt, azt sem hinném, hogy ez túlzottan kompatibilis lenne a kapitalizmussal. Ahol az állam közel annyi, ugyanannyi, vagy több pénzt költ el, mint a polgárai, azt a rendszert én inkább szocializmusnak hívnám. (Ezért hülyeség szerintem úgy általában a liberálisozás, neoliberálisozás.) Pont azért szed be jó sok pénzt az állam, pont azért igyekszik minden kormány minél több olyan területet állami feladatként beállítani, ahol nem pusztán automatizmusok mentén történő újraelosztás van, hanem pl. pályáztatás, mert csak a sok "pályáztatott" pénzből tud sokat lopni.

Nem ott folyik el a pénz, ahol Mari néni törvényi keretek között, automatizmusok mentén (nyugdíj, segély) kap X forintot havonta, és azt elkölti a helyi(!) gazdaságban (=jóléti állami funkciók, jóléti újraelosztás, normatív támogatások). Ott folyik el a pénz, ahol XY állami pozícióban lévő ember mondhatja meg, hogy melyik cég kap X csillió összegű megbízást. Mindig a pályázati rendszernél, a közbeszerzésnél, az eseti beruházásoknál van az, hogy egész véletlenül többszörös áron vásárol meg mindenféle szirt-szart az állam a pénzünkön. (Amire amúgy sincs semmi szükség, és ilyen áron meg aztán csak a hülye venné meg, ha a saját pénzéről lenne szó.

Ez a lényege magának az államnak, az állami poziban lévő összes szervezetnek ma Magyarországon. Amíg az emberek ilyen szoci pártokra szavazgatnak, mint a Fidesz, Mszp, stb., addig itt semmi változást ne várjunk e téren. Csakis egy valódi (neo)liberális párt jelentheti a megoldást ezekre a bajokra.

Öszefoglalva: Persze a korrupt állam belefér a kapitalizmusba, de mindez nem a szocializmussal szembeállítható.

Hogy a szockóban mennyire volt olcsó és hatékony az államigazgatás, azt nem tudom. Kapitalizmusban az eladó a korrupció kezdeményezője, mert el akar adni (terméket, szolgáltatást, munkaerejét), a szockóban meg a vevő, mert venni akar (pl. húst).

zsirzogomb 2011.10.21. 18:47:41

@zero: Talán nagyobb befolyásért a párton belül, vagy egyszerűen neki kiosztanak ilyen feladatot azt mondva, hogy ha megteszi nem lesz bántódása megvédik vagy elrejtik és még részesedhet is belőle... Zéró fantázia? Innen a neved?

greybull 2011.10.21. 19:00:54

Volt már ilyen kis felosztási skicc anno. Jaltában. Egy Churchill nevű mocsadéktól. Annak a skiccnek az eredménye ez a topic szerinti kis skicc is....még több, mint 70 év után is, és ki tudja még meddig.

Kámasuka 2011.10.21. 19:04:59

@renevol: Amíg az emberek ilyen szoci pártokra szavazgatnak, mint a Fidesz, Mszp, stb., addig itt semmi változást ne várjunk e téren. Csakis egy valódi (neo)liberális párt jelentheti a megoldást ezekre a bajokra.

Butaság. Olyanok a pártok, mint az állampolgárok. Se nem rosszabbak se nem jobbak. Max. közelebb vannak a fazékhoz és többet lopnak. Nem lesz más a politika, bárminek is hívják a pártot, mert a választók ugyanolyanok. Kérdezz meg bárkit aki magyarokat is meg a környező országbelieket is alkalmaz. A magyar 2 dologhoz ért. Lop és pofázik, dolgozni nem akar.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.10.21. 19:34:08

Ezért már érdemes volt nyomozni.
Szép fogás.
Az én vérnyomásmérésem számai alapján akár akaszthatnák is őket.
Megvan még valahol a cetli, ha kell...

Vondenberg 2011.10.21. 19:48:51

@derelyegrádi szellem: Tehat most mar megszunt a lenyulas, mutyizas korszaka, mert a fulkeforradalom utan vegre rendet csinalnak, es a bekes egyutteles valamint a gyarapodas korszaka koszontott be magyarorszagra. Te igy erzed, ez tortenik?

yoda-jedi 2011.10.21. 19:50:05

@Vondenberg: ezt nem érezni kell így, hanem HINNI... sőt: VAKON HINNI

Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi 2011.10.21. 20:05:53

@sárkányfő: "És melyik az a 100%-os hatékonyságú ellenőrzés, ami megtéveszthetetlen? Én nem tudok ilyenről. Szerintem ilyen a világos sincs."
Ez alighanem igaz, de ... ilyenkor lép be polgári ügyben, hogy a delikvens az adott helyzetben általában elvárható módon járt-é el, büntetőben, pedig, hogy a tőle személy szerint elvárható módon járt-é el. Jelen esetben: Tudott-e arról Demszky Gábor főpolgármester, illetve kellett-e tudnia, hogy közpénzek elherdálása, ellopása bizony előfordulhat egy Budapest méretű városban? És törekedett-e arra, hogy ezt megakadályozza a rendelkezésére álló eszközökkel? Ha az első kérdésre NEM a válasz, akkor Simicska barátunk örökbecsű szavai alapján élt a hülyének lenni jogával. Ami mellesleg egyben az őt sokszorosan megválasztó budapestiek szellemi állapotának tett gesztus is.

Táskás Tóni 2011.10.21. 20:14:47

@derelyegrádi szellem: Dumáljunk arról, hogy a wikileaks szerint az EMFESZ-ből 25 milliárd!!!! ft-nyit szipkázott ki a feltételezett két tulajdonos- Csányi és Hernádi, amiből 2,7 milliárd ft ment a horvát me megvesztegetésére. Persze semmit nem talált a "független " ügyészség abban, hogy az EMFESZ-t 1 ft-ért adták el.

Horizont 2011.10.21. 20:15:20

Ha majd egyszer eljutunk addig, hogy nem azt nézzük, hogy jobbról vagy balról lopott-e valaki, hanem csak azt, hogy lopott a szemét,és ezért nagyon szemét, na akkor majd történhet is valami. Meg majd akkor ha nem azt vallják sokan, hogy élt a helyzettel, hanem azt, hogy visszaélt vele!
Ennek a Puch-nak a neve állandóan jelen van majd' mindenben, de olyan "árnyéknélkülien", mindenki tovasiklik rajta, pedig csak egyszer kipréselhetnék a szót (vagy a szuszt) belőle, biztos leszakadna a pofánk is attól amit hallanánk!
Demszky mit tudott mit nem? Mindegy is a végeredményt nézve! Attól vezető valaki, hogy felelős mindenért ami a munkahelyén zajlik. Mindenhol nem lehet ott oké, de azért kell olyan helyetteseket választania. Nem utólag véleményeznie Hagyót, közben meg évekig nyalták egymás seggét. Biztos nem ingyért!
És ha bárki azt hiszi, hogy ez a módszer és bevett viselkedés megszűnt a választás éjszakáján az nagyot téved, bármennyire is Fidesz hívő.

legeslegujabbkor 2011.10.21. 20:31:22

Az ellenőrzést nagyban megkönnyítette volna, ha a választott felügyelőbizottságok az állami cégek élén tették volna a dolgukat. Emlékeztetnék, hogy a vezetők lecserélésén kívül a legelső és legfontosabb dolog kormányváltáskor a felügyelőbizottsági tagok leváltása megbízható emberekre. Őket a "tudjukmilyentöbbségű" közgyűlés szavazza meg, és szórakoztató volt követni a különböző pártalkukat ott is.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.10.21. 20:35:46

OFF

A Mandiner épp most ásta el magát örökre ( mindjárt nyitom is a pezsgőt)

hvg.hu/itthon/20111021_boszormenyi_robinmasters_mandiner

gyerekek, ha ebből nem lesz poszt, akkor semmiből :)

idézem 'gyz' kommentjét:
"mindig csodalatos, amikor a mandineres, jobbklikkes, magukat mersekelten kormanypartinak mutato, ugyanakkor kemeny nyelvmunkaval kormanyzati allasokba felszopo nyalas kis buzifiuk magyarazzak meg, hogyan kell piackepes tudasra szert tenni, es miert nem szabad tiltakozni."

ON

Táskás Tóni 2011.10.21. 20:36:03

@sunblind: Ha Hernádi, Kósa, Szíjgyártó és a többi is, akkor kettőt vállalok.

Kámasuka 2011.10.21. 20:41:20

@.Pierre Bezuhov.: Csak az első bekezdését olvastam, teljesen igaza van a bölcsészekkel kapcsolatban..:..:)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.21. 20:44:30

Én azt nem értem, hogy nem néznek ezek kabarét? Badár egyfolytában arról sztendáppolt, hogy a MÁVnál mindenki lop mindent. Ő 12 évig dolgozott ott. Valószínűleg nem csak akkor volt ez így. Miért gondolnánk, hogy ez másként van más állami vállalatnál?

hamisnero 2011.10.21. 20:45:03

ebben az a félelmetes, hogy egyáltalán ki a f@sz az a Hagyó. hogy került oda, ki volt, ki lett, mi ez? úgy beszélünk róla, mint egy tényről, de honnan bukkant elő. hogy került ennyire előre. hogy építette ki ezt a birodalmat. mit tudott???? vagy csak beáldozható katona, hogy hagyók állnak lefagyasztva raktárakban, akiket a manipulátorkar, kellő időben bármilyen pártpánlikával elővesz, felolvaszt, beindít, hagyódroidok lopják a pénzt, talicskáznak pártszámlákra. miszter 10 usque 20 százalékok, úszás közben elsuttogott félmondatok. emberek, az ott a mi pénzünk, és most, ahogy írok, közben is valaki épp kivesz a zsebemből pár forintot, és némi aprót megtartva Nagyembernek adja, vagy a Mikasszánkba csurrantja. figyeld már, ott viszik...

Combi a ballibes Ferkófan 2011.10.21. 20:58:49

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Jézusom egy véleményen vagyok Bezuval, ezt is megértem :D

asmodean 2011.10.21. 21:04:10

@.Pierre Bezuhov.:
Ugyan, nem lesz ennek semmi következménye. Ez Magyarország.

Kámasuka 2011.10.21. 21:05:13

@asmodean: Igy van, továbbra is mennek bölcsésznek a baromarcúak....:)

asmodean 2011.10.21. 21:06:04

@BenFranklin:
Ja-ja meg kormányzati állásokba.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.10.22. 00:43:01

@idelle:

Bizony. No, és Mikszáth, meg Móricz? Csodálkoznának nagyon, milyen szép is a magyar ugar...

@Lone Wolf:
"Egy fillért sem bukott. Bukni akkor bukott volna, ha csökkent értékkel eladták volna. ÍGY viszont megvan amiért fizettek. Most kevesebbet ér, aztán olyan is lesz, hogy többet fog. Ilyen a részvénypiac! "

De bizony, hogy bukó - darabját 22,4e Ft -ért vettük, most 17e Ft-on áll (a vásárlás előtt Fellegi 26-27e Ft célárfolyamot vizionált), tehát már (most) nem ér anniyt, mint amennyiért vették, azaz, mai nappal bukó - és ugye, korábban lehívott IMF-pénzből van - pont akkor, amikor az államadósság csökkentése a cél, és ezer sebből vérzik számos közszolgáltató alrendszer (oktatás, eü.).

Itt valami nagy alku lehet a háttérben, de ettől még ha holnap el kellene adni a pakkot, nem jönnénk ki valami jól a buliból....

"Az meg sem fordul egyesek fejében, hogy vannak alapjában véve becsülete... Őöö... Na jó, töbségében véve normális emberekől álló csoportusulások."

Igen vannak (és egyre kevesebb), de azokat nem pártoknak hívják.

"Ha már itt tartunk, hogy mindenkit tolvajnak, meg rohadt gazembernek nézünk, akkor már kurva nagy a gond, és akár le is húzhatjuk magunkat a vécén...."
A múltkor a haverom (jónevű étteremben séf) szidta valamelyik pártot, merhogy' lopnak, szeretett városunk többségben lévő vezetői 12%-ért "dolgoznak - állítólag.
Mondom neki:
- Te Pityu, mennyit viszel haza havonta?
- Hát, úgy 350 körül.
- És ebből mennyi fekete?
- Hm...., izé...200 (már érezte, hogy csőben van).
- Ez hány százalék is?
- /Hallgat./
Azért egy jót söröztünk, és a végén kaptunk blokkot is....van remény.

Ebben az országban nagyon súlyos morális gondok vannak, kicsit félrementünk a huszadik században - pláne a végén, amikor lett volna sansz kigereblyézni a a rothadó, rőt avart. De nem sikerült, sajnos.
Alapvető probléma a pártfinanszírozás (és működtetés) átláthatatlansága - ha ez rendben lenne, talán volna csekélyke esély egy hatékonyabb demokráciára/államra.

Bocsánat, hogy belevakkantottam.

Szebb napokat!

Ironfist 2011.10.22. 01:08:47

@Zébácsi:
Ez nem teljesen ugyanaz. Ők nem a fizetésük 10-20 százalékát teszik el feketén, hanem a pályázati nyertesek 10-20%át. Teszem azt, ha egymilliárdért nyer valaki pályázatot debrecenben, akkor annak a húsz százalékát kapná a Kósa.

2011.10.22. 01:34:24

@hamisnero: Hagyó biztos,hogy csak egy stróman, aki némi aprópénzért a nevét és az arcát adta a maffiázáshoz, és most vele vitetik el a balhét, de fogadok, hogy a pénzt soha az életben nem fogják megtalálni se nála, se a rokonainál, mert azt ő is továbblökte.

@Vkat118: Ja, a kinaiak jól nyomják, én is szoktam néha hallgatni a Kínai Nemzetközi Rádió magyar adását, nem gyenge hírek vannak, minisztereket is simán kivégeznek, ha korrupcióba keverednek. Kérdés persze az, hogy vajon mekkora lehet a felderítési arány? Mert ha ezer esetből egyet kapnak el, mint itt, akkor megette a fene az egészet, akármi is a büntetés. Véleményem szerint itt a megoldás csak a névtelen feljelentések hagyományos intézményének újraélesztése viheti a társadalmunkat előre.

@Zébácsi: Autód-e van? Az is már abban a minutában, hogy kihozod a szalonból, százezrekkel ér kevesebbet, oszt mégsem mondjuk, hogy hujhuj, mekkora bukó. A MOL részvény nem emiatt bukó, hanem morálisan értéktelenedett el. Régebben, amíg az orosznak ide vezetett a gázcsöve, csak ide tudta eladni a gázát, azért is kellett neki a MOL. Na most megépült az Északi Áramlat, innentől fogva a csóri magyar piac le van szarva, közvetlenül a németnek tudja eladni a gázt, nem kell neki a MOL. Ennyi. Putyinéknak teljesen új alkupozíciója van, mi pedig megszívtuk a faszt, mert hiába veszi meg a viktátor akár az egész MOL-t,, akkor is az lesz, hogy ugyanannyit (vagy többet) kell fizessünk, mint a német, vagy egyszerűen elzárják a gázcsapot és mehetünk a fenébe.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.10.22. 01:35:17

@Ironfist:

Értem, és igazat is adok neked. Persze, hogy nem ugyanaz (sem az összeg, vagy a százalék, a közpénz-nem közpénz kérdésköre), de a rendező elv igenis mutat valamit.

Barátom (aki egyébként tényleg sokat dolgozik és jól is viszi a konyhát) a fekete jövedelemmel valójában közpénzt használ, hiszen abból nem kis rész adó és járulék kellene, hogy legyen. Sok hasonló munkavállaló van még az országban, és ebből a sokból sok adó és járulék nem folyik be.

A falusi szüreti mulatság-mindenki csak liter bort öntsön a közös hordóba-végül csak víz lesz benne problémakörhöz érkeztünk. (Majdnem) mindneki a másikra vár, hogy tegyen valamit a közért.

Persze, ez egy saját farkába harapó kígyó: minden jövedelmet be kellene vallani, és minden adóforinttal el kellene számolni. De ha minden jövedelmet bevallunk, akkor a bolt veszteséges (tényleg), és ha minden adóforinttal elszámolunk, akkor üres a pártkassza, meg a spanok sem jutnak zsíros megrendelésekhez, pedig nélkülük fele ekkora sem lett volna a választási kampány.

Szóval ez itt a baj, minden szinten ugyanaz megy, csak a nagyságrend más. Sajnos a lopásnak nálunk hagyománya van, ezt a kádári éra olyan szépen beégette a zsigerekbe, de valahogy 22 éve nem akaródzik kigyomlálódni onnan.

Én úgy látom, elég nagy khakiban vagyunk morálisan. Láthatod, társadalmunk egy értelmes, konzekvens és viszonylag becsületes politikai elit kitermelésére sem képes (vagy csak az idő kevés ehhez, még erősek a múlt beidegződései).
Egy ilyen fideszt kell futattnunk, mert amatőr és acsarkodó a baloldal? A Jobbikot hagyjuk, túl szélső, igazán jobbbközépen pedig senki nincs (a fidesz se), tehát nincs egy épképzláb alternatíva?
Nem lesz ennek jó vége...

Ha így marad, sose jutunk egyről a kettőre.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.10.22. 01:38:49

@Hörömpő Töhötöm:

Jól írod, és hidd el, mindezt értem. Viszont lehet, hogy te nem értetted pontosan azt, amit én írtam, vagy csak én fogalmaztam pontatlanul.

Bár asszem, mi ugyanarról beszélünk...

Sarkalatos hozzászóló 2011.10.22. 03:35:19

Az MSZP pénztárnokaként ismert P. Lászó most biztosan nagyon retteg, akárcsak Kapolyi, Boldvai, Gyurcsányi meg a Szácsmen. De a Fidesz pénztárnokaként ismert S. Lajos és Fónagy meg Fellegi sem lehet nyugodt. Feldübörgött az elszámoltatás, vejmarizálódk a közélet, nagy csatát vív magával a 80%-os Fidemeszpé.

Patreides · patreides.blog.hu 2011.10.22. 05:14:39

A korrupció egyik nagy gerjesztője a pártfinanszírozás rosszul szabályozott helyzete.
Oldaltól függetlenül, bármelyik nagyobb város önkormányzatánál szépen lehetne vizsgálódni ezügyben...

Mr. Waszabi 2011.10.22. 09:47:59

Emlékeim szerint D.G. már nem akart indulni az újraválasztásért a legutóbbi etapban. Aztán pár hónappal később, mivel nem volt más versenyképes jelöltje az MSZP/SZDSZ konglomerátumnak, akivel nyerni is tudott volna, gondolom mondták neki, hogy "de, akarsz indulni, különben meglátod mi lesz". És inkább akart, hogy a fenébe ne:) Csak hülyén sült el a dolog, Hagyó túlzásba vitte, D.G. meg lejáratta magát. Talán jobb lett volna nem elvállalni már ezt az időszakot, ahogy eredetileg tervezte.
D.G. adott korábban egy interjút, ahol pontosan elmondta, hogy ültették nyakára Hagyót, Mesterházyt odafentről. Ebből azért kiviláglik, hogy ő valóban már csak bábművész volt, kirakat ember, aki csak a szavazatok és a hatalom megszerzésére kellett az MSZP/SZDSZ-nek.
Tekintve, hogy egy olyan városban élek, ahol szintén 20 éve egy polgármester van, és ennyi idő alatt sose keveredett botrányos ügyekbe, még ellenségei se tudtak rajta fogást találni, nos, emiatt nem tartom reálisnak D.G. általános felelősségre vonását azon az alapon, hogy "de biztos volt hozzá köze, az nem létezik, hogy nem". Vélelmezni valakinek a bűnösségét ezen az alapon, nos az kb. kabátlopási ügy kategória. Ott volt, de nem mindegy, hogy ő lopott vagy az övét lopták. Tényszerűen bizonyítani kell, hogy mit tett vagy nem tett, miről tudott vagy nem tudott, nem pedig általánosítani, ráhúzni a vizes lepedőt bizonyítékok nélkül. Ez csak indulatkeltés, semmi több.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.10.22. 10:09:37

Az, hogy egy párt vezető tisztségviselője, egy ideig elnöke ne tudjon arról, hogy a pártja miből kampányol a választáson - nos ez teljes képtelenség.

Az hogy ugyanez a politikus egy nagyváros vezetője, majd a pártja vidéki összeomlása után gyakorlatilag az egyetlen politikus, aki közbeszerzésekhez kapcsolható, és úgy ne tudjon arról, hogy a pártja miből kampányol a választáson - ez még nagyobb képtelenség.

Ha ennek a valakinek nől egy nyaralója a dombtetőn, akkor elhihetjük, hogy elképesztően olcsó volt, abból a pénzből vette, amit az utcán talált és a barátai ingyen renoválták - de ez nevetséges.

Lehet bárkit naívnak, hülyének, meg mit tudom én minek beállítani, amikor a gyanusítás ellen védekezik, de azért 1+1=2.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.10.22. 10:14:53

@waszabi: teljesen igazad van, én is el szoktam hinni a lányomnak, ha azt bizonygatja, hogy nem ő szart a saját gatyájába.

Mr. Waszabi 2011.10.22. 10:22:31

@RAMBO: előítéletekkel nem vitatkozom. Hoztam rá példát - név nélkül -, hogy nem feltétlen úgy van, ahogy gondolod. Ha ezek után ennyire futja csak, az a te dolgod. Minden jót.

VT Man 2011.10.22. 10:26:02

@derelyegrádi szellem:
Hihetetlen a baloldali logika:

1. Ha MSZP/SZDSZ-es lop, akkor az biztos félreértés, meg nem is tudhattak róla, biztos csak partizánakció, és ez nem jelenti azt, hogy az MSZP lopna, csak valami félreértés, elszigetelt eset.

2. Ha a Fideszről nem derül ki semmi, a Fidesz akkor is "tolvaj", mert miszter 10-20%, ez tény.

(Ettől függetlenül nem kétlem, hogy a Fidesz is lop, bár szerintem jóval kisebb nagyságrendben, mint az MSZP.)

VT Man 2011.10.22. 10:27:43

@idelle:
"volt egyszer egy ex-igazságügy miniszter, aki - miután olyan jelentéktelen lett a pártja, hogy már nem számított - egyrészt azt találta mondani, hogy "ezt a parlamentet a vádalku tartja össze", másrészt meg azt, hogy az autópálya-pénzeket és a hasonló beruházási pénzeket "70-30 arányban osztják" fel a pártok."

Hát igen, ezzel csak az a bibi, hogy a Strabag ügyében került elő egy 70:30-as arány.

Csak épp az MSZP volt a 70%, az SZDSZ a 30%.

vomit 2011.10.22. 11:19:47

egy masik varos fopolgarmestere majdnem 100 eve leirta a lenyeget, de a jelek szerint van, akinek ez meg ujdonsag:
en.wikipedia.org/wiki/John_Francis_Hylan
"A Köztársaság igazi ellensége a láthatatlan kormány, amely mint hatalmas polip csúsztatja végig a nyálkás csápjait a városainkon és az egész nemzetünkön. (...) Saját maguk készítette lepel alatt tevékenykednek a szolgálatukba állítván a törvényhozást, képviselőket, közoktatást, bíróságokat, hírközlőszerveket, sajtót, és minden más intézményt, amelyek a közösség védelmét szolgálnák."

bandika gazdája 2011.10.22. 11:58:18

@Lone Wolf: Érdekes vitamódszered van (szűrő). Már persze ha igaz lenne, de nem az, mert láthatóan folytatod. Így még rosszabb a helyzet. Ha van kedved, érvelj. Ha nincs érzelmekkel is csatázhatsz. A "másiknak pofa be" módszer az ostobaság magasiskolája (lenne, de láthatóan te sem gondolod komolyan). Akkor meg minek? Néha akár igazad is lehetne, de ezzel a "stílussal" kit érdekel? Vívódjál egy kicsit ezen! (Már ha van kedved hozzá.) Ha nincs, szűrő!

zeddez 2011.10.22. 12:46:35

@BenFranklin: Erről van szó.
Ugyanezt eljátszotta a Fidesz média más ügyekben is kb ezerszer. A Magyar Nemzet is belobogtatott egy üres papírt egy ügyben, hogy úúúú ollllyyyan bizonyétékokat találtunk, hogy fúúúúúúú, és ezért kijár majd nekik ám önmagában 30 év is póóóógártársak -kicsit sem érdekes ám, hogy ők valahogy mindíg előrébb járnak mindenben, mint a nyomozók...-, meg a RémHírTV csinált egy fake riportot a hangmérnököt háttal odaállítva a kamera elé nyilatkozzon már vkire vmi terhelőt, amit utána 6 hétig is ismételgethetnek, aztán utána honlapjukon közre tettek egy-egy helyreigazítást, amikor a bíróságon meg nem áll meg a "csúcsbizonyítékuk" alapján a vád, mert fake volt az egész cikk meg a riport is.
De a droidokat be lehetett etetni vele, pont a választások előtt persze...
Meg az is szép szokott lenni, amikor összeülnek 4-n egy stúdióban, és megbeszélik, szerintük mi hogy is történhetett, beállítva ezt közben persze megtörténtnek. Aztán a Magyar Hírlap a Magyar Nemzet a HírTV meg a Heti Válasz stb egymásra hivatkozik ugyanabban az ügyben, hogy ezzel az hitelesebbnek tünjön az ügy meg ők is kifelé, hiszen így már lehet mondani, hogy több portál is megerősítette ezt.
Ja, csak mindnek egy a gyökere.
Legszebb példája ennek a MNYP témánal volt Selmeczi nagyasszony, aki a sajtótájékoztókon mindíg az előző napi Fidesz sajtóban megjelentekre hivatkozott alátámasztani a mondókáját. Ez kb így zajlott le: lement egy telefon a pártközpontból, hogy minek kell megjelennie az párt újságokban, meg pont lett egy újabb riport is a HírTV-n, hogy előremenjen az ügy (a MNYP lenyúlása), minnél kevesebben akarjanak MNYP tagok maradni, aztán másnap Gabikánknak máris volt mire hivatkoznia

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.10.22. 12:46:57

@STX Joe: "Hát igen, ezzel csak az a bibi, hogy a Strabag ügyében került elő egy 70:30-as arány.

Csak épp az MSZP volt a 70%, az SZDSZ a 30%."

ja, tényleg.

w.blog.hu/2011/08/03/go_strabi_go

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.10.22. 12:49:15

@STX Joe: "1. Ha MSZP/SZDSZ-es lop, akkor az biztos félreértés, meg nem is tudhattak róla, biztos csak partizánakció, és ez nem jelenti azt, hogy az MSZP lopna, csak valami félreértés, elszigetelt eset."

lassan mondom, hogy azok is értsék, akiknek szól:

1) ezt senki nem mondta.
2) az MSZP-SZDSZ-t nem menti, hogy a Fidesz is lop, sőt lassan nagyobb tolvaj, mint azok ketten voltak.
3) én magam csak azt kifogásolom, hogy a tolvajok megbízottja ítéli el a tolvajokat.

bónusztrekk: de semmi baj, ez majd egyszer vissza fog hullani a fejükre. akkor majd te fröcsögöd nagy hanggal, hogy ezt már megmondtad 2011-ben...

Ironfist 2011.10.22. 13:18:40

@STX Joe:

De. a Fideszről már 1998ban lehetett tudni, hogy lop. Főleg drága viktorod, ő a legnagyobb tolvaj az országban. Az mszp, és a fidesz együtt nem képesek akkora lopásra, mint egyedül a Vekker Viki. Bánya, szőlő, satöbbi. Tetszik emlékezni? És most, hogy 2000milliárddal nagyobb (gy.k.: NAGYOBB!!!) a hiány, mint amikor átvették az országot, ráadásul egyre többet szednek be, te ezt minek nevezed? Hogy elhagyták a parkban sétálva? De mielőtt mjönne a mentegetés, elárulom neked, lassan, szótagolva, hogy te is felfogd: EL-LOP-TÁK! Oké? :)

2llkedő 2011.10.22. 15:07:44

@idelle: Most kik, és milyen arányban nyúlják le az autópálya pénzt?

jágör68 2011.10.22. 18:09:25

Sok madzsar hogy meg van lepődve, hogy MINDENKI lop.
Elég csak zébácsi kommentjét elolvasni a vendéglátóiparról pölö.

Ott aztán kb 60- 70%- át be sem vallják a jövedelmüknek.
Aztán ott vannak a drága számla nélküli mesteremberek, szakik, mosógép-, víz/gáz- autószerelők.
A számlát nem adó, minden költséges vizsgálatot/ beavatkozást az állami intézményben végeztető magánrendelők.
Csak az egyszerű alattvaló nem tud lopni, aki állambácsitól kapja a fizut és 100%- ban tudják mennyit keres.
Szóval ezek alapján nem is kétlem, hogy évente minimum 2000 milliárd a fekete- gazdaság.
Se MANYUP- lenyúlás, se Kohn- vergencia- program, se Bokros- csomag nem kellett vón, ha a maádzsár nem egy nap alatt akarna meggazdagodni, meg látna a saját feketézős szektorán túlra- nyugdíj, egészségügyi ellátás, szociális juttatások, adókból elvileg megvalósítható fejlesztések, stb...
De a kormányok közül természetesen az MSZ(M)P- SZDSZ a dobogós, utána az Antall- féle paktumkormány majd a Narancsagyvelőjűek.
De a legnagyobb hülye, aki mindezt hagyja/ részt vesz benne.
Lehet itt nyugat- európai életszínvonalról álmodozni, csak balkáninál is rosszabb mentalitással nemigazán fog menni.

Ironfist 2011.10.22. 18:48:49

@jágör68:
Szép, szép, csak éppen nem a feketegazdaság a 2000milliárd, hanem a költségvetési hiány.

yoda-jedi 2011.10.22. 18:52:48

@jágör68: ha nem lenne feketegazdaság akkor a DEBIL kormányok már rég bedöntötték volna a zországot

ugyanez igaz a hivatalokra is ha működnének... és a kormány utasításait végrehajtanák, akkor nekünk anyni...

Combi a ballibes Ferkófan 2011.10.22. 19:10:51

@Ironfist: szőlőbánya, koronaúsztatás, szőlóbányászó rabszolgák. hjajj :DDDDD
Ezek faszságok amiket a Debreczeni féle idióták találtak ki. Viktor ugyanúgy lop/lopott/lopni fog mint az mszp-sek: beruházásokból százalék.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.10.22. 19:52:12

@derelyegrádi szellem: Ooolyan jó,hogy ilyenkor általában előkerülnek az amúgy lapító naribarik!:)) Csodálkozom,hogy a többi nem jön.Mert most lehetne mondani,hogy deaszocikisloptak.Mostanában amúgy ritkán jártok erre védeni a mundér becsületét. Amikor a tieiteket szidjuk.Már egyre ritkábban véditek a védhetetlent.:))

Marcellusca 2011.10.22. 21:09:59

@Tigeri: Nagyon jó a meglátása, Fiatalember! :DDDD

Horizont 2011.10.23. 09:59:16

@Tigeri: @Marcellusca:
Pedig itt lenne már az ideje így 21 év után, hogy pártállástól, szimpátiától függetlenül mindnyájan rájöjjünk, fiatal és idős, jómódú és szegény, jók és rosszak (:D) tehát mindenki aki nem kedvezményezettje, nem rokona, nem haverja a mindenkori politikusoknak, hogy nincs mit védeni rajtuk! Be kell látni, hogy ha annyira utáljuk is a másik oldalt az nem lehet indok, hogy keblünkre öllejük emezeket, ha nem érdemlik meg! Már pedig nem érdemlik meg!Egyikük sem! Hibáival együtt csak két esetben lehet védelmezni! Anya a gyermekét, vagy a szerelmes a párját (majd neki is eloszlik a rózsaszín köd:DD) Nekünk hányszor 4 (!!!!!) év kell még, hogy eloszoljon a rózsaszín köd???????

2011.10.23. 10:43:39

@Horizont: Maximálisan egyetértek mindazzal amit leirtál.
De a magyarok hogy tanuljanak, nekik "Mohács" kell.
Ám ha lesz, akkor az borzalmas és kegyetlen lesz.
Mindenkinek.
Nem csak a "szeretet"politikusoknak, pártoknak, hanem mindenkinek.Korra, nemre, beosztásra való tekintet nélkül.

Horizont 2011.10.23. 10:46:10

@jános515:
Én állandóan, nap mint nap " Mohácsot" érzek........

Jurganov 2011.10.23. 11:23:17

@renevol: jujujujuj :) ezt azért gondold át mégegyszer. amennyiben ezen az úton akarsz tovább haladni ne felejtsd el beletenni az "állami rossz-a magán jó" mantrát. de inkább gondolkozz :)
@Lone Wolf: rajtad?(vidéki 2.0?)
@BenFranklin: GTFO
@waszabi: ha valamit elbarmolok akkor a főnököm is felelősségre van vonva-hiszen mint főnök ő is felelősséggel tartozik a beosztottakért. egy ilyen nagyságrendű dolognál pedig mindenképpen.

Horizont 2011.10.23. 11:37:52

@Jurganov:
Na így leírva se füle, se farka:)) Tehát azt akartam jelezni, hogy Lone Wolf nem egyenlő vidékivel:))

Jurganov 2011.10.23. 12:24:51

@Horizont: tudom, de amikor ugyanazt ismételgeti folyamatosan anélkül, hogy a vitaképesség leghalványabb jelét mutatva akkor be akarok neki szólni, vagyis olyasvalakihez hasonlítani aki eléggé alacsony khmm, színvonalon áll. mint pl vidéki

Mr. Waszabi 2011.10.23. 13:49:50

@Jurganov: s ezen érvelésedben mennyi a tény? Mert próbálod egy elv általánosítása alapján megállapítani D.G. felelősségét, tények ismerete nélkül, ez látszik. Remélem, nem az ügyészségen dolgozol:) Szerencsére a valóságban a felelősség megállapítását vizsgálat előzi és alapozza meg. Szépen néznénk ki, ha mondjuk a te érvelésednek helyt adva bárkit fel lehetne akasztani. Sok lenne az akasztott ember az Andrássyn:)

Horizont 2011.10.23. 14:12:29

@waszabi:
Tehát akkor szerinted egy főnök soha semmiért nem felelős azért ami a munkahelyén történik? Nekem erről más a véleményem. Igenis felelősséggel tartozik. Attól főnök. Ha nem tudja mi történik, akkor az is jelent valamit. Ezért még nem kell akasztani (bár nem ártana mindjárt rend lenne:DDDD) Orbán Viktor is felelős azért ami az országában történik, neki ez (lenne) a munkahelye!Demszkynek is van felelőssége. Lehet, hogy nem olyan amiért a bíróság elé kerülhetne (de csak azért mert nincs bizonyíték) a saját lelkiismeretére sem hivatkozom, mert akkor végig se csinálta volna azt amit, de ha nagyon költői akarok lenni, akkor a végén csak "benyújtják" a számlát, és az életben mindenért fizetni kell, előbb vagy utóbb. Remélem ők sem ússzák meg....Eddig csak MI fizettünk helyettük!

Mr. Waszabi 2011.10.23. 14:37:12

@Horizont: ügyesen csinálod, hogy nem olvasod el, amire reagálsz, bár ez ad némi félreértésre okot. Téged ez nem zavar?
Már csak azért, mert azt mondtam, hogy ki kell vizsgálni azt a felelősséget, nem rásütni a boszorkánybillogot bárkire előítéletek alapján. Persze, ha ez nem illet meg mindenkit ebben az országban, akkor én maradtam le valami törvényi változásról. Hiába, nem lehet eléggé naprakész az ember manapság. Gy.F.-et is le fogják ültetni, ha bebizonyosodnak az ellene felhozott vádak. Ha D.G.-t is megvádolják valamivel, akkor azt is ki fogják vizsgálni, gondolom. No, amit megállapítanak a bíróságon a bizonyítékok alapján, az vehető többé-kevésbé ténynek.
De a te személyes véleményed alapján elítélni, az mennyire megalapozott? És ha tévedsz, akkor mi van? Majd bocsánatot kérsz lincselés után vagy mi a szösz? Gondolkozz.

Horizont 2011.10.23. 15:03:23

@waszabi:
Azt hiszem te nem olvastad el figyelmesen azt amiről én írtam!Nincs itt semmi boszorkánybillog, és az én véleményem alapján isten ments, hogy felakasszanak valakit. Lincselésről sincs szó, mikről beszélsz te egyáltalán??? Persze ki kell vizsgálni, bizonyíték kell eccetera.... De azért már bocsánatot kérek talán lehet személyes véleményem egy vezető politikusról??? Amit tudok nem sok, csak a felszín! Nem is akarnék lejjebb kapargatni, elég ennyi is! Ember én nem bírósági szintről dumálok, hanem átlagember, átlag állampolgár szintjéről. Vannak erkölcsi tételek amiket be kell tartani, bár ha nem tartjuk be attól még nem zárnak dutyiba, nem kötnek fel a lámpavasra! Csak van a bizonyos tükör, tudod......Na kíváncsi lennék mit lát benne D.G. nap mint nap. (na nem csak ő, a többi is) Tudod visszaemlékszem D. G. horvátországi nyaraló ügyének (és lovainak) botrányáról. Egy morzsányi, de nekem az is elég volt. Emberileg.
Egy tény! Nagy disznóságok folytak a Főpolgármesteri Hivatalban. Ki volt a mindenható nagyfőnök? Na ki...?? Akkor miről is beszélünk? Veled nem egyről az biztos!

guma 2011.10.23. 16:30:52

@waszabi: nagyon szeretném, ha igazad lenne és ehhez sokan csatlakoznának!

de mutass egy példát, amikor itt racionális ügyészségi vizsgálatot, bírósági tárgyalást tapasztaltál amiben a politikai elit képviselve volt érintettség okán, ilyen, olyan szinten...
és mindegy hogy országos, megyei vagy polgármesteri hivatalokról beszélünk.
arról nem beszélve, hogy stigmatizálás pedig az utóbbi évek politikai fegyvere lett, amit szajkózni és kész tényként lehet (illik) és kell kezelni, mindenhol még a keresztényi vonalon is míg mindenki nem azt harsogja.
hol vársz el bárminemű igazságot, ahol kiválasztható bíróság és ügyvéd nélküli kihallgatás lehet még a tanúnál is.
nem kerek az elméleted, ha kiszakítod a magyar valóságból és az egyik ma született bárány a másik űldőzendő gonosz lesz pár 10 millióért. (a másiknak milliárdokért sem kell felelni sőt vizsgálni sem kell, mert az önkormányzatok, megyék érinthetetlenek).
valami itt nagyon nem kerek.

alkotmányra felesküdnek, majd törlik és hónapokig nincs is...
(tetszik pl. ahogy most a 44-es időkre állnak vissza nem 48-asra. vissza szedik a kárpótlást is akkor?
szóval sok a furcsaság és itt csak a megalkotott törvényeikkel tudtak a zavarosban halászni politikusaink és a holdudvaruk. vagyonuk és az ország állapota bizonyíték erre.)

Jurganov 2011.10.23. 17:00:15

@waszabi: egyet kell értsek veled. a főnök azért főnök mert kell valaki aki többet keres. a felelősség meg ilyenek csak süket humbug. érdekes. mint azon vitatkozni, hogy " tudhatott-e róla". kit érdekel :) viselnie kell(ene) a felelősséget a közvetlen beosztottaiért.

nyilván nem gondolkodsz el azon sem, hogy gyurcsányt miért zaklatják/ítélik el, leragadsz ott, hogy " van ellene bizonyíték osztán azér' "

Mr. Waszabi 2011.10.23. 17:13:03

@Horizont: kevered a szezont a fazonnal. Nem kérdőjeleztem meg a személyes vélemény jogosságát, én is a sajátomat mondtam el az ügyről. Amire reagáltam, az az, hogy felelősségre vontál, miért nem osztom véleményed D.G. eleve bűnös mivoltának tényszerű megállapítását, miért kérdőjelezem azt meg. Mert nem bizonyított. Ezen az alapon, ha rajtam múlna, hétfőn már ki sem nyitna a parlament, meg pár hivatal se, annyi mindent hallottam már.
Karakán álláspontodról eszembe jutott, hogy miért nem jelented fel, ha információid kellően megalapozottak? Miért nem adsz lehetőséget az ügyészségnek, hogy kivizsgálják? Nem veszíthetsz vele semmit - vagy tisztázzák vagy vádat emelnek. Láthatóan jól dolgoznak.

Mr. Waszabi 2011.10.23. 17:31:04

@Jurganov: nézd, sztem vagy tudja az ember, hogy megy a politika, vagy nem tudja. Leírtam, hogy sztem D.G. már nem önszántából vállalta el az utolsó polgármesteri etapot, legalábbis erre engednek utalni az előző választás előtti jelölés eseményei. Hogy mi történt, nem tudhatni, valamivel nyomást gyakorolhattak rá nyilván, hát inkább elvállalta, mert kellett az arca az MSZP-nek a nyeréshez. Aztán az MSZP nem volt elégedett D.G-vel, odaküldték Hagyót, aki átvette a gyakorlati hatalmat. Az ügyészség Hagyó után nyomozott, erről vannak értesüléseink, hogy mit, hogy intézett. Tanúk tucatjai énekelnek most, akár a pacsirták. Gondolom, D.G.-t is meggyanúsítják, ha valamibe belelógott a keze, hisz politikailag valószínűleg ő sem az ügyészség szíve csücske, nem fognak kivételezni vele. Azt is gondolom, hogy ha D.G. sáros, akkor ellen is lesznek tanúk.
Szóval, inkább megvárom a fejleményeket, nem vagyok hajlandó bűnösnek titulálni senkit, amíg be nem bizonyosodott, meg nem ismerem, hogy mit csinált vagy nem csinált konkrétan.

Horizont 2011.10.23. 17:34:17

@waszabi: Komolyan mondom megáll az eszem rajtad! Veled vitatkozni se lehet, mert olyan vakvágányra futottál, hogy ihaj:)
"felelősségre vontál, miért nem osztom véleményed D.G. eleve bűnös mivoltának tényszerű megállapítását, miért kérdőjelezem azt meg. Mert nem bizonyított. "
Két malomban őrölünk! Először is idézd azt ahol TÉGED felelősségre vontalak! Másodszor! Van az a bűn amit a rendőrség felgöngyölít, kinyomoz, és ha van kellő bizonyíték ügyészségre ad, majd bíróságra kerül, és elítélik. Mondjuk jó esetben így van! De én nem erről írtam egyszer sem!!! Arról, hogy milyen felelőssége van egy főnöknek a munkahelyén! Nem hiszem el, hogy ennyire nem érted, vagy nem akarod megérteni miről írtam!
Ja és miért is kéne nekem feljelentenem???? Milyen badarságokat írsz zsinórban?? Arról írtam, hogy csak annyit tudok amit a nyilvánosság elé tártak, és amit Demszky önmaga is beismert! Önmaga is!!!! Ezt megérted? Na én ezek a hírek alapján alkotom meg a saját emberi véleményem. Ami nem hízelgő! A rólad alkotott se:)))

Mr. Waszabi 2011.10.23. 18:19:08

@Horizont: ne kapd fel a vizet, nyugi, én se teszem.
Idézlek, ezzel a felütéssel reagáltál: "Tehát akkor szerinted egy főnök soha semmiért nem felelős azért ami a munkahelyén történik? Nekem erről más a véleményem. Igenis felelősséggel tartozik. Attól főnök. Ha nem tudja mi történik, akkor az is jelent valamit."
Ha jól olvasom, olyan állítást fogalmaztál meg visszakérdezőleg enyémként, amit én nem állítottam. Csúsztatás. El szeretted volna érni, hogy erre a kérdésedre pro vagy kontra foglaljak állást, holott egy elég egyértelmű, harmadik véleményt fogalmaztam meg korábban.
Jól látom, hogy manipulatív vagy? És neked van rossz véleményed rólam? Ne viccelj.

Horizont 2011.10.23. 18:39:43

@waszabi:
Nem kaptam fel a vizet:) Csak nem csípem ha rám fognak olyant amit le sem írtam, sőt nem is gondoltam! A "nem hízelgő" vélemény nem egyenlő a rossz véleménnyel:) Sok rossz tulajdonságom van (biztos) dehogy manipulatív lennék? Na az ugyan nem! Az idézett mondatom nem büntetőügyi felelősségről szól, hanem valami másmilyen felelősségről, de ezt te nem akarod megérteni. Beragadtál a büntetőügynél!Ez miatt őrölünk két malomban!
Nem alkalmaználak molnár kisinasnak:)))))

Mr. Waszabi 2011.10.23. 19:36:25

@Horizont: Kösz, nem terveztem ilyen pályafutást, kösz.
Azt olvasom, amit írsz. Valamiért én sosem kérdezek vissza "Tehát akkor azt akarod mondani, hogy.." stílusban. Megkérdezem, ha nem értek valamit ("Mit értesz azon, hogy.."), illetve állítom, amit állítok. Ezt tartom egyértelműnek.
Nem őrölünk egy malomban. Legalább 1-1,5 millió ember lop Magyarországon, különböző mértékben, de folytatólagosan. Adókat és járulékokat csal, bliccel,. ahol csak lehet. Mindez látszik az életszínvonalból és a bevallott/befizetett adók, járulékok aránytalanságából. De ezt ők normálisnak tartják. És ők követelik nagy pofával, hogy a nagyobb csalókat be kell zárni? Nem hiteles. Mókusvakítás ez ezerrel.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.10.23. 21:07:23

@Vkat118: Jó azért ott olyan eset is volt, hogy a delikvens fogta a város teljes költségvetését, aztán felrakta a pirosra Makaóban.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2011.10.23. 21:22:01

@waszabi: az ember olyan, hogy ha kiskapukat hagynak neki, és választhat aközött, hogy ingyenvilág van és megússza a nyírást illetve aközött, hogy kemény pénzvilág van, és az urnához kell járulni a kevés kis gyapjat leadni, akkor az ember átmegy a kiskapun.
ehhez kell törvény is, nekünk meg abból olyan van, mint a lyukas sajt. néha erre jön a rendpárti kompenzáció, amikor a lyukas sajt sajtos részeihez rendelnek abszurd büntetési tételeket. aztán dekompenzáláskor ezeket visszafejtik. a lyukakkal nagyon ritkán törődnek a törvényhozók, ugyanis:
-nekik is jó a lyukrendszer, családjuknak, barátaiknak és üzletfeleiknek. ráadásul a lyukas sajtban fúrhatnak privát kis csempészalagutakat is, ahol egyedül vihetik a szajrét.
-ők is érzik, hogy marha drágán kínálnak egy olyan szolgáltatást, ami szar.

és ez a deklaratív tény, hogy az állampolgár sehol nem esküdött fel arra, hogy az állam szirszar szolgáltatásait igénybe vegye. ha végre valaki ki merne állni, és azt mondani, hogy "nosza, fiam, 18 lettél, itt van a társadalmi szerződés, Rousseau-vízjellel, ízes-szagos, fel van sorolva amit muszáj fizetned, mert nincs időnk kivárni amíg erre magad is rájössz (rendőrség, tűzoltóság, mentők, alapszintű egészségbiztosítás, államszervezet, önkormányzati rendszer, jegybank működési költségei, közoktatás középfokig), és itt vannak amiket választhatsz, hogy kell e (állami nyugdíj, szociális támogatások, magasabb szintű egészségbiztosítás, állami tömegközlekedés, felsőfokú oktatás stb.). és akkor ha a hülyegyerekje beikszeli, hogy neki csak az alapcsomag kell, akkor nincs államilag támogatott egyetem, nincs munkanélküli segély, nincs családi pótlék, kedvezményes forinthitel, nincs támogatott jegy a MÁV-on, csak piaci, ha pedig nagyobb parája van, mint egy törés, vagy valami olcsóbban gyógyítható népbetegség, akkor lehet csengetni, nyugdíjra meg önállóan spórolni.

viszont ameddig a szolgáltatás igénybevétele ilyen kiterjedésben (volánok meg kutyafasza, minek? kismillió cég foglalkozik ilyennel) is kötelező, addig az állampolgár pofázhat, erre minden morális alapja megvan.

Mr. Waszabi 2011.10.23. 22:57:21

@Kusics Iván: kösz a kimerítő ismertetőt, én is itt élek. Az egyik probléma az, hogy ha mindenki lop, akkor nem illő egyszer csak elkezdeni kiabálni, meg ujjal mutogatni, hogy a többiek lopnak. Egyiknek sem, akár politikus, akár köznép az illető. Ez az érem erkölcsi oldala. Innentől meg matek. Lehet ideologizálni, hogy miért lopunk, de ettől még semmi nem változik - így volt ez 20 évig. Mostanra elfogyott a lopnivaló, kiürült a közös tál. A politikusok meg kitapossák a plebszből, hogy legyen benne lopni való. Megérte leveszíteni, amit összelopkodtak 10-20 év alatt? Nem hiszem. Mivel az igazi szopás még csak most kezdődik, sokan rá fognak jönni, hogy mégse kellett volna lopni, csalni, s most nem itt tartana az ország és ők sem. Ha csak a politikusok lopnának, azt kibírja egy ország, de sok millió tolvajt láthatólag nem. Sok kicsi sokra megy. Ugye, hogy matek?

reKorrekt 2011.10.24. 09:27:21

Vajon miért a Breaking Bad Saul Goodman-je ugrott be?

Jurganov 2011.10.24. 12:22:03

@waszabi: te elég durva anyagot szívhatsz :) igazából nem reagálnék amit írsz, mivel egész egyszerűen nincs benne egy mondat sem ami jelezné, hogy gondolkodsz.

VT Man 2011.10.24. 15:26:23

@Ironfist:
"És most, hogy 2000milliárddal nagyobb (gy.k.: NAGYOBB!!!) a hiány, mint amikor átvették az országot,"

Te benyaltad ezt a demagóg szöveget?
Amúgy meg nem a hiány nagyobb, hanem az államadósság, Forintban értékelve. De gondolom ez neked mindegy.

VT Man 2011.10.24. 15:28:43

@jágör68:
"Ott aztán kb 60- 70%- át be sem vallják a jövedelmüknek.
Aztán ott vannak a drága számla nélküli mesteremberek, szakik, mosógép-, víz/gáz- autószerelők."

Ezért is érdekes, hogy az SZJA csökkentés kapcsán megy a fika, hogy milyen szemétség. Miért szemétség? Azért, mert aki bevallja, az (egy jövedelmi szint felett) jobban jár, mint eddig?

"Csak az egyszerű alattvaló nem tud lopni, aki állambácsitól kapja a fizut és 100%- ban tudják mennyit keres."

De, tud lopni. Pl. vízvezetékszerelőnek számla nélkül 10 ezer Forint, máris együtt lopták meg az államot. Az alattvaló nyert 10 ezret, mert adóval együtt 20 ezer lett volna.

Jurganov 2011.10.24. 16:13:20

@STX Joe: ne igyál többet, nagyon kihat az agyad maradékára. amit leírsz annak nem sok értelme van. aki bevallja az szív. most nyilván a jól kereső kevesek nem, de a nagy többség szív. ezt nem fogod fel. a vízvezeték szerelős f*szság meg nagyon bejött neked. na, nekem akkor most minden hónapban ki kell hívnom a vizeseket, hogy több maradjon a zsebemben, vagy mi módon jött ez?én dolgozom, kapom a fizetésem és nincs más jövedelmem. kérlek, magyarázd már el a magad egyszerű módján, hogy akkor én mi módon tudok annyit lopni, hogy meg tudjak élni?( ha már szerinted ez bele van számolva a fizetésbe, mert pont ezért kevés)

asmodean 2011.10.24. 16:52:09

@Jurganov:
ha naponta kihívod őket, akkor az mondjuk egy átlag hónapan, 200-220e HUF plusz jövedelem.
Én már nem is járok dolgozni, reggelente e vizesek jönnek, délutánonként a villanyszerelő.
Így meg van a havi fix 4-500e kp feketén.
Karácsony és nyaralás előtt, asztalosokat is szoktam hívni, meg ablakot cserélek ilyesmi, mert kell a plusz lóvé.

zrobasé 2011.10.24. 16:52:42

@STX Joe: "Az alattvaló nyert 10 ezret, mert adóval együtt 20 ezer lett volna. "
nofene, te tudsz valamit ? mert ez akkor 100%-os okosságot jelent, én meg még le vagyok ragadva a 25%-os áfánál...ami a csökkentés után lesz 27%...de akkor te már tudod, hogy igazából 100% lesz nemsokára ? szuper

Jurganov 2011.10.24. 17:08:56

@asmodean: kipróbáltam gyorsba, de le van kötve az összes jobb a környéken. gyíkot meg nem hívok, nehogy már csak 5k-t keressek kiszállásonként. szal szívás...

asmodean 2011.10.24. 22:04:22

@Jurganov:
Élhetetlen vagy. Lehet az a gond, hogy nincs Louis Vutton határidőnaplód.

Ironfist 2011.10.25. 09:38:34

@STX Joe:
Így van. Benyaltam ezt a demagóg szöveget. Az mondjuk ne zavarjon, hogy igaz, én benyaltam, a szöveg meg demagóg és kész. Ja, és libsibolsi vagyok, meg Gyurcsányista, meg kommunista, meg mszp-s szdsz-es. Az téged ne zavarjon, hogy két kézzel erőlködve kell kapaszkodnod, hogy a rózsaszín (vagyis, igazából narancssárga) léggömb, amiben élsz, ki ne pukkadjon, de nyugi, ha nem pukkan ki, akkor továbbra is megkímél attól, hogy gondolkodnod kelljen. Odabent szép kellemesen visszhangzanak a fidesz nagy igazságai, úgymint gyurcsányahibás, elmúltnyolcév, adósságelleni harc, kockáról kockára, gyorsnaszád, és ne a zemberekkel.

Szólj ha felébredtél, agyatlankám!

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.25. 10:05:37

@STX Joe: Én csak szerényen megjegyezném, hogy ha a korábbi két 3 kormány (annál tovább nem merészkednék) évente százmilliárdokat lopott. Mert ugye lopott, csalt és hazudott? Akkor az a plusz pénz (amit ugye most nem tudnak ellopni és Oviék meg egészen biztosan nem lopnak! Ugye?), na szóval az a pénz most miért nincs meg?

Vagy nem is loptak annyit, vagy a most a mostani fülkeforradalmárok lopják el azt a pénzt. Hol a zsé? Virítsák a lóvét!

Blikknépe (törölt) 2014.03.28. 22:01:41

vajon miért nem lehet ellene tenni, na vajon?

mert lapul a zsebében egy csillagos útlevél, és hát a horvát tengerparton csupa algás lett. vagy moszatos...

Blikknépe (törölt) 2014.03.28. 22:06:34

azért azt nem kell elfelejteni, hogy 90ben a csávónak volt egy trabantja meg egy tanácsi panelje.
95ben nem volt jó neki, hogy az oroszok kifúrják az alagutat ingyé, adósságuk fejében.
a miértre a korabeli sajtó azt a választ adta, hogy szóbeszédek szerint a trabantos már 'odaígérte' az egész beruházást a franciáknak. hazugság, rágalom stb stb.

oszt mi törpénik? 9 év múlva a franciák megnyerik a tendert. a franciák, akiktől normális ember max ételt meg italt vesz...

Blikknépe (törölt) 2014.03.28. 22:08:05

jah ezt a friss poszthoz akartam, csak telbasztátok linkekkel azt, én meg elkalandoztam...
fáradt vagyok, sokat metróztam :)

süti beállítások módosítása