Skip to content


       Szűrés lista

Gyuri Bécsben bomlasztotta az ország elleni hadműveletet

Matolcsy Gyuri hétvégén álcázott kommandósakció révén rajtaütött Bécsen, a Mariahilferstrassén saját kezűleg bomlasztotta a Magyarország elleni pénzügyi támadást.

Nem tudjuk, hogy sor került-e válaszcsapásra a Raiffeisen és az Erste központja ellen, de az büszkeséggel tölt el, hogy legalább a Peek & Cloppenburg bécsi üzlete kapitulált Matolcsy alatt.

Így kell kipihenni idegőrlő pénteki 24 óra eseményeit, leminősítés után irány Bécs, a jó időben felhalmozott euró készlet lecsökkentésére. 

Péntek este kiderült, hogy Gyuri nem érti a dolgokat, és hétvégén is inkább shoppingol, mintsem dolgozna ilyen vészterhes napokban. Vagy legalább folytatná a csodálatos könyvét ...

Vajon az IMF-hez való visszakuncsorgást hol pihente ki Gyuri? Shopping Milánóban? Párizsban? 

A belső fogyasztás növelése pörgeti fel a gazdaságot. 

(Fotó: herizonford)

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr953418061

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyorshír: A Matolcsy leminősítette a Moody's-t 2011.11.28. 21:03:36

Belső forrásból értesültünk, hogy a világszerte elismert gazdasági elemző Matolcsy ma este leminősítette a Moody's-t. Az elemzés kitér arra is, hogy a a leminősítés indokolt a cégnek a haldokló világgazdaságba ágyazottsága miatt. A tanulmány szerint eg...

Trackback: NGM: Tartható a költségvetés 2011.11.28. 17:15:01

A korábban várt 1,5 százalékos növekedésnél alacsonyabb GDP bővülési ütem mellett is tartható a jövő évi költségvetés - válaszolta a Nemzetgazdasági Minisztérium az MTI kérdésére hétfőn. A kormány nem szeretne az IMF, az Európai Unió vagy az Európai Közpo…

Trackback: Élet a bóvli után 2011.11.28. 14:54:15

A múlt héten bekövetkezett az, aminek megelőzéséért a kormány tankönyvszerű szélkakaskodást megvalósítva, teljes kommunikációs zűrzavarban, kapkodva, hazugságot hazugságra halmozva, visszatért az IMF-hez. Bóvli kategóriába kerültünk. A hitelminősítők u...

Trackback: "Ez a harc lesz a végső" - egy gazdasági szabadságharc margójára 2011.11.28. 12:18:17

Hogy pontosan milyen mértékű kárt okoz az elmúlt időszak unortodoxiája és a csatolt forradalmi retorika, az ma még a leminősítés ellenére sem sejthető. Hogy a cseszegetett bankok, befektetői körök, a folyamatos beszólásoktól, vagánykodástól f...

Trackback: Apolitikus ember nem létezik 2011.11.28. 12:07:05

Ha nem érdekel a politika, idióta vagy. Elmagyarázom....

Trackback: Apolitikus ember nem létezik 2011.11.28. 12:06:59

Ha nem érdekel a politika, idióta vagy. Elmagyarázom....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2011.11.28. 16:31:37

@Bathory: Egyébként meg ha a Bécsben vásárlás terjesztése rágalom, akkor tudom javasolni az érintetteknek, hogy lovagolják meg az "agyamputált proli" kifejezést, hátha az is megvalósítja a becsületsértés fogalmát, ugyanakkora nyilvánosság előtt, aztán megnézzük, melyik áll meg jobban a bíróság előtt...

...de persze gyorsan, mielőtt egy ilyet is kiemelt ügynek minősítenek, és Polt eldöntheti, melyik bírót szeretné választani.

Virág et. 2011.11.28. 16:34:02

@Viktus: @Rufus78: Szerintem trollt etettek. Csak szólok.

quetzalcoatl. 2011.11.28. 16:36:57

@Viktus:

Ödön!

Te most Szijjártót, Matolcsyt, Orbánt, Giro-Szászt, stb. akarod felelősségre vonni?
Azt hiszem, nem érted amit olvasol.

Lucky Larry Silverstein 2011.11.28. 16:38:23

@Rufus78: Ezt a bcs-t konkrétan azonosítható személy ellen lehet elkövetni.

OÁFK 2011.11.28. 16:44:02

OrmányÁrmányFurmányKúrmány ááásít...
Már megint egy hülye okoskodik...

Vidéki 2011.11.28. 16:46:07

@Rufus78:

Egy régi viccben az anatómia professzor vizsgáztat egy medikát és megkérdezi:

„Van-e csont a péniszben?”

A medika határozott válasza: Igen, van.

Mire a professzor:

„Ugyan kollegina, maga azt csak úgy érezte.”

Önt is hasonlóan félrevezethetik érzései, mint a medikát.

Ön képes átfesteni a valóságot és katasztrófahelyzetről fantáziál, akkor, amikor a bruttó átlagkeresetek 4,4, a családi kedvezmény nélküli nettó átlagkeresetek 5,7 százalékkal haladták meg az előző évit a január és szeptember között eltelt időszakban.
.
Önnek csak vad lényszerképzetei számítanak, a KSH neki egy nagy nulla.

regress 2011.11.28. 16:47:41

@Bathory: viktorod sem volt angliában,igaz?pedig szargyártó peti ,hogy mondogatta,a főnöknek mennyi dolga van itthon.majdnem lesajnáltam.te a seggükből lógsz ki

quetzalcoatl. 2011.11.28. 16:50:09

@Vidéki:

Mennyi is az infláció? (%)
Hogyan áll az átlagos vásárlói kosár? (Ft)

OÁFK 2011.11.28. 16:52:23

@Vidéki: Közben a fogyasztói árak és egyebek bőven emelkedtek, meg a törlesztőrészletek is. Én tényleg többet keresek, mint egy éve, de az ismerőseim többsége (akik eddig is kevesebbet kerestek nálam) kevesebbet.

Viktus 2011.11.28. 16:55:01

@Vidéki:

Eléggé ... tudod ez a statisztika olyan, hogy attól az embernek nem lesz több, hogy Lázár Jani új audit vesz ...

Kabbe (törölt) 2011.11.28. 17:03:14

ettől várták oly sokan, hogy helyrehozza az osrzágot? a többség beszippantotta a dumájukat:))

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:03:57

@is: "kuncsorog és cigánykodik IMF kölcsönért, mindegy, milyen áron"

dehogynem, még fizetnek is érte, mivel az IMF kölcsön 3%, a piaci meg 9%, azaz a 6%-os kamatkülönbözetet még meg is takarítjuk. boldogok a közgazdasági tudásban szegények, mert olyan kommenteket irogathatnak, mint te. nekem leszáradna a kezem, ha belekezdenék."
Megint csak a bevált Markos-Nádas duó Czinege-peródiájával válaszolnék: "Ez ebben a formában nem igaz!"
Szerintem, neked nagyobb szükséged van közgázra per pillanat. Előitéletekből és demagógiából látom "vörös diplomáztál".
Puszika

potyus 2011.11.28. 17:05:28

Nekem van egy jó ismerősöm, aki nagyon gazdag. Benne van az első 20 leggazdagabb Magyarban.
Elöljáróban nem Fidesz barát. DE !!!! Ő ragaszkodik egy elvéhez, ha szüksége van bármire a családnak, mindent itthon vesz meg. Ha nincs amit szeretne, keres olyan Magyar vállalkozást aki beimportálja számára az óhajtott terméket.
Az az elve, az itthon megkeresett pénzt itthon kell elkölteni.
Vidéken él, és mindig mindent, (a lehetőségeken belül) helyi szakemberekkel, vállalkozókkal csináltat meg. Azt is ismertetem, nem Matolcsynak hívják az illetőt.

Egyébként ez az ember tényleg megérett arra, hogy valaki rendesen leköpje.

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:10:44

@OrmányÁrmányFurmányKúrmány: "Ha Bajnai/Vona/Zsiffer teszi ugyanezt, az meg nemzetrontás? Menjetek Ti már a p*csába a dilettantizmusotokkal... "
Jájjjj! Má megint itt a "kulcsszó"! (élhetetlen, buta, bunkó, nem-európai szarmagyarok)

Lucky Larry Silverstein 2011.11.28. 17:12:10

@Béla Bácsi: Először. Nem tudjuk mennyi az IMF kamat, összegfüggő, de biztos nem 3% és ez reálkamat, tehát tedd hozzá az inflációt/Ez a piaciban benne van/.

Másodszor. Az üzlet az IMFnek nemcsak a kamat, hanem az is hogy irányítja a privatizációt, Görögországban közszolgáltató vállalatok, kikötők és szigetek eladásával foglalkozik most.

Szóval ezért van hogy nem bélabácsik döntenek, akik azt hiszik, ők jobban tudják, mert 3 az kevesebb mint 9.

dr. Aullah 2011.11.28. 17:12:19

Nem értem a posztot.
Értem én, hogy kell valami, ahova leírhatjuk, ami a hétvégén felgyűlt bennünk.
És akkor mivan? Ráadásul én a képen sem látom... legalább lenne egy vicces kép, mint anno a másik politikusról. Ennél sokkal durvább dolgok történtek a hétvégén...

Viktus 2011.11.28. 17:14:22

@Béla Bácsi:

Érdekes böffike volt, mert a felvetett problémára mindent hablatyoltál csak cáfolatot nem sikerült kinyögni a felvetett kérdéskörre ... miért is jobb a 9-10% kamat a 4%-nál.

Viktus 2011.11.28. 17:15:42

@Bathory:

Na jah az un. piac Kína is a legutóbbi infók szerint úgy adott kamatra pénzt, hogy mindjárt megigényelte a koncessziókat lásd. ferihegyi gyorsvasút ... az a pöpi.

Ironfist 2011.11.28. 17:16:39

@Vidéki:
HAZUDSZ VIDÉKI, HAZUDSZ! FIDESZELSZ!

@Béla Bácsi:
Te is csak zsidózni tudsz, semmi egyebet. Te is megértél egy alapos leköpésre.

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:17:19

@ketroot: "Zero fideszezik (mondjuk előtte meg voltak más témák), te pedig állandóan zsidózol.

Kinek mi..."
Értem én! De nekem komoly okom van rá... :)

quetzalcoatl. 2011.11.28. 17:18:50

@Béla Bácsi:
Én most visszaolvastam mindent, mivel amit most leírtál az nem mondható tartalomban bővelkedőnek.

Megértettelek. Nekem megvan a közgáz, de ez csak egy 2. osztályos matek. Amennyiben az MNB alapkamata 6% és mi 9%-ra adunk ki állampapírokat, akkor a mi zsebünkből kell még beletenni 3%-ot amivel kiegészítjük a visszafizetést.
Nézz utána: Az ezidáig kibocsátott állampapírok összértéke mennyi?
Ismered a kamatmarzsot. Számold ki mennyit buktunk csak ezen idáig, ha megvagy írd ide be az eredményt.

hazug fidesznyik (törölt) 2011.11.28. 17:19:14

@Bathory: Van egy olyan érzésem, hogy téged nem jól dugtak meg az este. Próbálj több időt szánni a társadra, mint arra a szaros pártközpontra. Mondjuk, én személy szerint nem örülnék, ha a hozzád hasonló nyomorékok szaporodnak. Hogy nézne már ki egy csomó gyerek a nyakába nőtt vekkerrel? Mint a birkanyáj... beee...

Táskás Tóni 2011.11.28. 17:19:59

Matolcsi úr! Hiába keres 500 ezer ft-al többet havonta, a remekül időzített időpontban bevezetett egy-két kulcsos adó révén, külföldön költi el a pénzét? Van hozzá pofája? Csodálkozik, hogy nem nő a belső fogyasztás? A megtakarított pénze is biztosan külföldön landolt. Nemhiába mondta egy hónapja a főnöke a focista, hogy mindenki helyezze a pénzét biztonságba.

Táskás Tóni 2011.11.28. 17:20:53

@hazug fidesznyik: Bóvli fideszesre szót sem érdemes...

hazug fidesznyik (törölt) 2011.11.28. 17:21:32

@Béla Bácsi: "nekem komoly okom van rá"

Oszt mi lenne az? Gyerekkorodban megblankoltak akaratod ellenére?

quetzalcoatl. 2011.11.28. 17:22:17

@Bathory:
Megint okos vagy. A 3% az 3%. Hogy a visszafizetés időpontjában mennyiért veszi meg az adós, az az ő dolga.

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:24:04

@Viktus: "Érdekes böffike volt, mert a felvetett problémára mindent hablatyoltál csak cáfolatot nem sikerült kinyögni a felvetett kérdéskörre ... miért is jobb a 9-10% kamat a 4%-nál."
Ja?! Erre a marhaságra könnyű válaszolni: attól függ, hogy honnan nézzük! Az adósnak jobb az alacsonyabb kamat, a kölcsönzőnek a magasabb. Eddig eljutottál?
Én csak a 4%-ban meg az általad generált (tehát sziklaszilárd, valós) 10%-ban nem vagyok biztos, hogy mi a fene az?
FYI: Az utolsó magánszektori államkötvény kibocsátásnál 6.85%-ra tornázták fel a "vevők" az adandó kamat rátáját. Azé ez 3.15%-kal kevesebb. mint a te általad nagyvonalúan megelőlegezett 10%! (Ejnye-ejnye! Bipsi létünkre dobálódzunk szent kamatlábakkal! Nem tudtad, hogy az csak az "áldozatok" számára engedélyezett?)

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:25:45

@Qeatzkoatl: Keyneském! Mutass egy gazdaságot, ami keres a kölcsönfelvételen! Tsolkollak téged is!

Viktus 2011.11.28. 17:28:54

@Béla Bácsi: Akad még unortodox csökevény a kormány tájékán lásd.

Áramharc: Lázár János visszavág
A Fidesz frakcióvezetője szerint az államtitkár nem az áramfogyasztók érdekeit képviseli.
index.hu/gazdasag/magyar/2011/11/28/kemenyen_uti_lazar_az_allamtitkart/
-
Remélem gyorsan orvosolják ezt a személyi problémát, és olyan kerül oda, aki az áramfogyasztók érdekeit képviseli. Bizonyára, ha Hódmezővásárhely nem fizeti a villanyszámlát a szolgáltató majd benyeli azt nem szórja szét a fizető népek közt.

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:29:30

@hazug fidesznyik: Egy kis ember, meg egy nagy ember vizelnek a közvécében. A kicsi folyamatosan rázza a fejét. A nagy meglátja és együttérzően megkérdi, szintén rázva a fejét:
"Szintén Doberdó?"
Mire a kis ember:
"Nem. Csak nem szeretem, ha a fülembe hugyoznak!"

Secnir 2011.11.28. 17:30:18

@Bathory:
"Bathory 2011.11.28. 17:22:21
@Táskás Tóni: Bakker még egy idióta. "

nem. még egy realista.
én meg előrelátó. hétvégén 10e-ért vettem hosszúlejáratú konzerveket. és ezentúl minden hónapban így lesz. vagy fát vagy szenet.

Viktus 2011.11.28. 17:31:01

@Béla Bácsi:

A 10 éves referenciakötvény hozama (jelenleg 9,10-9,00% körül mozog) mintegy 30-35 bázisponttal csökkent péntek délutánhoz képest, ennél azonban kisebb a hozamcsökkenés a hozamgörbe rövidebb szegmensében. A 3 éves kötvény indikatív jegyzései 8,95-8,85% körül, az 5 évesé 9,10-9,00% körül mozognak jelenleg.

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:31:26

@Viktus: Mondjuk, speciel a Lézer Janit ki nem állhatom!

quetzalcoatl. 2011.11.28. 17:33:54

@Béla Bácsi:
Kiszámoltad? Vagy bonyás?

2017/B 2017. 02. 24. 86.81 10.10 10.09 92.40 8.60 8.59 5.14
2017/A 2017. 11. 24. 85.09 10.20 10.19 91.19 8.70 8.69 0.09
2019/A 2019. 06. 24. 81.93 10.00 9.99 89.09 8.50 8.49 2.81
2020/A 2020. 11. 12. 85.12 10.10 10.09 93.30 8.60 8.59 0.35

Csak néhány példa. Több, mint 10%.

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:34:27

@Viktus: na látod! Megint a bipsiknek lett igaza! Betörtek minket a kerékvágásba. Jujj, de ez is nagy baj volt nemrég! Hogy ez a Viki már nem is olyan huszártisztes, dankópistás, snejdig echte jobbikos ungarischta!

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:36:40

@Qeatzkoatl: Jogos a két pont. Én leragadtam 6.85-nél. (Akkor követték el geczi Viktorék a hazaárulást!) Ejhhh! Bezzeg inkább hagyák vóna! Egy magyar úrral ne packázzon senki!

Viktus 2011.11.28. 17:37:05

@Béla Bácsi:

Japán meg elég jól felhasználja a hiteleket elég izmos gazdasága van ...

quetzalcoatl. 2011.11.28. 17:40:26

@Béla Bácsi:
Úgy kell kezdeni, hogy elolvasod Szechenyi: Hitel-jét. Utána néhány, a gazdaság működtetését és finanszírozását taglaló könyvet. Talán megérted, habár ahogy érzékelem, a te korodban ez nem olyan egyszerű.

Viktus 2011.11.28. 17:45:21

@Béla Bácsi:

Itt is lehetett volna értelmesen is befektetni a pénzt nem csak felélni ezeknek is, mint az előző bagázsnak ...

quetzalcoatl. 2011.11.28. 17:47:33

@Viktus:
Ez a lényeg!
Olyan körültekintő értékteremtő beruházás kell, aminek a profitja meghaladja a kamatot, oszt ennyi.

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:51:27

@Qeatzkoatl: Jujjj! Ez nagyon okos!
(A nagybátyám azt mondta, amikor felvettek a Bölcsészkarra, hogy "egyetemre nem nehéz bejutni, csak jó felvételit kell írni. Ennyi az egész!"

Vidéki 2011.11.28. 17:52:11

@Viktus:

Érvelésed emlékeztet a régi marxista propagandára, miszerint a kapitalizmusban és különösen annak reprezentánsában, az USA-ban a munkásosztály abszolút és relatív értelemben elnyomorodik.

Az USA-ra vonatkozó statisztikai adatokban nem szabad hinni, mert az átlagot meghamisítják a gazdag kizsákmányolók adatai.

Erre hivatkozva lehetett határozottan állítani, hogy az USA munkásosztálya elnyomorodik, míg a Szovjetúnió munkásosztálya egyre jobban él.

igényes 2011.11.28. 17:55:43

Ezek ugye hülyék, már mint Orbánék.

Az iráni külügyminisztert szállító repülőgéptől a magyar hatóságok megtagadták az engedélyt a magyar légtérbe való belépéshez - jelentette hétfőn az iráni sajtó.

Az ISNA hírügynökség úgy tudja, hogy emiatt a külügyminisztériumba kérették Magyarország teheráni nagykövetét, magyarázatot kérve a lépésre. Egy, az ISNA által idézett külügyi forrás szerint "nem meggyőző" az a budapesti állítás, amely szerint a lépés hátterében technikai problémák álltak.

Ali Akbar Szálehi Hollandiába tartott, hogy részt vegyen a vegyi fegyverek betiltásért küzdő szervezet ülésén.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2011.11.28. 17:57:56

@Vidéki:

Remek takarózás az átlagbért előrángatni olyan esetben, amikor az adózási rendszer ennyire aránytalanul változott(!) egyik évről a másikra... és még az is lehet, hogy ettől arányosabb lett. Csakhogy bármilyen statisztikával foglalkozó ember tudja, hogy az átlag csak a szórással együtt alkalmas egyáltalán utalni a valós képre. Esetleg arról is van hasonlóan pontos értéke?

Ha már viccet mesélünk, ugye van az, amikor a férfi elmegy a jósnőhöz, és az az üveggömbbe belenézve azt mondja, hogy az úrnak két szép gyermeke van.
- Azt maga csak hiszi! Nekem három szép gyermekem van!
- Azt maga csak hiszi...

Lehet, hogy az Ön környezetében azok vannak többségben, akiknek a lelkiismeretét megnyugtatja, az érzékszerveit pedig eldugaszolja a pártsajtó és egy, a jövedelmi különbségeket torzítva összemosó KSH átlag. Az enyémben azok vannak többségben, akik inkább a szemüknek, a bankszámla-kivonatuknak és a bérpapírjuknak hisznek.

Béla Bácsi 2011.11.28. 17:58:16

@Qeatzkoatl: "Úgy kell kezdeni, hogy elolvasod Szechenyi: Hitel-jét. Utána néhány, a gazdaság működtetését és finanszírozását taglaló könyvet. Talán megérted, habár ahogy érzékelem, a te korodban ez nem olyan egyszerű."
A villamoson egy utas kérdezi a vezetőt:
"Lllllllegggggen ssssssszives, mmmmondja mmmmeg, mmmmmmellyik mmmmmegállllló az Assssztória?"
A vezető egy szót sem szól, egykedvűen vezet tovább. Emberünk még jó párszor megpróbálja a kérdést, végül egy utas megszánja és így szól:
" Aaaaaaa kkkkkkkkövetkező!"
Erre az ember megsértődik, azt hiszi gúnyolják, hát lecsavar egy pofont a jó szamaritánusnak és leszáll. Az ember, akit jótéteményéért így jutalmaztak felháborodottan kérdezi a villamosvezetőtől:
"Mmmmmmmmiért nnnnnnem mmmmmondta mmmmeg neki mmmmmmmaga?"
Erre a villamosvezető:
"Mmmmmiért? Mmmmmagának mmmmegérte?"

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2011.11.28. 17:59:04

@hazug fidesznyik:
Vagy apa-anya nem engedte felállni az asztaltól, amíg nem ette meg az egész maceszt.

Béla Bácsi 2011.11.28. 18:01:40

@Viktus: Az állam nem igazán "befektető". (Ha hinni lehet itt a "tanult" közgazdászoknak...)

charlie sheen 2011.11.28. 18:03:31

@Bathory: Mióta számít bűncselekménynek Matolcsy miniszter urat látni vélni nagybevásárolni Bécs nemes városában? Én nem ismerek ilyen paragrafust.
Egyébként meg ha úgy is lenne?
Ha úgy lenne, akkor mire bizonyíték? Hogy egy szemforgató kaméleon? Ezt eddig is tudtuk... :)

Vidéki 2011.11.28. 18:03:33

@Rufus78:

Inkább egy, a jövedelmi különbségeket torzítva összemosó KSH átlagban bízzon, mint látomásaiban.

mokkaczuka 2011.11.28. 18:08:12

@Enrico72: Lehet, hogy a NÉP hülye?

Nem. Biztos.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2011.11.28. 18:09:15

@Vidéki: Ennyi?! Látomások?! Nagy érv, nehogy megtanuljon másikat!

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2011.11.28. 18:10:48

@charlie sheen:
"Mióta számít bűncselekménynek Matolcsy miniszter urat látni vélni nagybevásárolni Bécs nemes városában?"

Majd a jövőhéttől. Beindítják a törvénygyárat és a birka2/3 megszavazza.

jazzcool 2011.11.28. 18:12:03

a faszé nem maradt Bécsben a kacska jobb kéz.

Lucky Larry Silverstein 2011.11.28. 18:13:01

@charlie sheen: Látni vélni nem bcs. Ezt tényként nagy nyilvánosság előtt tálalni a fenti szövegkörnyezetben az.

belekotty 2011.11.28. 18:16:12

@Béla Bácsi: Most már érvelhetnél is! Mert azt eddig nem láttam tőled.

Virág et. 2011.11.28. 18:24:25

@charlie sheen: Nem bcs. A rágalmazás törvényi tényállása a becsület csorbítására alkalmas tény. Az hogy valaki valamikor külföldön volt, vagy esetleg összekeverték valakivel és mégsem, nem az. Ehhez még közszereplőnek sem kell lennie, hogy ne legyen ennek büntetőjogi relevanciája. Matolcsyról, ha leírja valaki, hogy szerinte inkompetens vagy egy hülye, az sem bcs, mert Matolcsy közszereplő. Ahogy Gyurcsány is az, pedig naponta hülyézik, csótányozzák stb.

Ehhez jogásznak sem kell lenni, elég a józan ész. Bathory helye pedi a szűrőben, ezt már meg kellett volna ennyi idő alatt tanulni.

2011.11.28. 18:26:53

@Vidéki: Hagyni kéne már ezt a KSH-féle statisztikát.Nem csupán azért mert a statisztika átlagot vesz, hanem azért is mert az átlagszámitás hamis. Abban benne van a portás és a vezérigazgató bére is. Ha ennek veszem az átlagát akkor ez igaz? A csudát, ez egy hamis kimutátus.
De az egyik történetben is szerepel--amikor Gyuri bácsit megkérdezik hogy mit beszélt a vezérigazgatóval. A pénzről , a bérekről beszélgettünk. Végül mindketten elégedettek vagyunk, a fizetéssel.Én elégedett vagyok azzal amit a vezér kap és ő is meg van elégedve azzal amit én kapok.
Igy hát csinján kell bánni, a stat. kimutátusokkal.

Csak megnyugtatásul, a vásárlóerő nem hogy nőtt volna, inkább csökkent. Lehet hogy Lázárnál és tsai-nál nőtt, de ahol a fizetések csökkentek--nem is keveseknél--ott hogyan lehet elvárni a növekedést? Aki ennek ellenkezőjét állitja, az vagy hülye politikus vagy hazug politikus. De inkább mindkettő és fideszes.

Viharszarok 2011.11.28. 18:28:46

@csárli hárper: Nem latom a fenykepen Matolcsy elvtarsat:-(((Lehet,hogy lathatatlansagi mellenyben,vagy alruhaban csapna oda az aljas im/ialista

belekotty 2011.11.28. 18:30:00

@Vidéki:
"Érvelésed emlékeztet a régi marxista propagandára, miszerint a kapitalizmusban és különösen annak reprezentánsában, az USA-ban a munkásosztály abszolút és relatív értelemben elnyomorodik.

Az USA-ra vonatkozó statisztikai adatokban nem szabad hinni, mert az átlagot meghamisítják a gazdag kizsákmányolók adatai.

Erre hivatkozva lehetett határozottan állítani, hogy az USA munkásosztálya elnyomorodik, míg a Szovjetúnió munkásosztálya egyre jobban él. "

- Akkor nem értem ezeket a szovjet típusú államosításokat amik manapság zajlanak.

belekotty 2011.11.28. 18:31:28

@Virág et.: "Ehhez jogásznak sem kell lenni, elég a józan ész. Bathory helye pedi a szűrőben, ezt már meg kellett volna ennyi idő alatt tanulni. " - Ha minden idiótát szűrőre tennél, nem maradna egy fideszes sem és akkor kivel vitatkoznánk?

Virág et. 2011.11.28. 18:34:58

@belekotty: Vannak azért olyan fideszesek, akikkel lehetséges az értelmes vita. Vagy legalább szórakoztató, mert jó érveik vannak, vagy legalább értelmesen próbálkoznak.
És vannak olyanok, akikkel nem.

jágör68 2011.11.28. 18:43:00

Soppingojjá Te is Bécsbe, ne iritykeggy!
Magyar gazdaság amúgyis egy fantomfogalom.
Egyrészt: nem magyar, maximum "magyarországi"
Másrészt nem gazdaság, hanem "rabszolgatartás".
Tarlós szerint jövőre csődbe mehet a BKV-
"Pszt, pszt- megsúgom, nemcsak a zsékávé, az egész ország, Pityu!"

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.11.28. 18:45:43

úgyis zároltatja a zusa a zakkant diktátorok és sleppjük külföldi számláit

Ironfist 2011.11.28. 19:01:51

@belekotty:
"Most már érvelhetnél is! Mert azt eddig nem láttam tőled."

Nem is fogsz. Bélabácsi kizárólag arra képes, hogy zsidózzon, cigányozzon, vörösbarmozzon, meg másokat a neve, és avatarja alapján elhordjon mindenféle zsidónak, cigánynak, és vörösbaromnak.

Horizont 2011.11.28. 19:03:05

Bécsben bomlasztotta....
Itthon rohasztotta.....

Lófasz esti fényben 2011.11.28. 19:05:05

@Herr SturmLikudnik:
csak akkor ha elkezdi agyonlovetni a tiltakozokat.
ez még ott nem tart, es az o dontese, hogy megcsinaltatja-e.

viszont az EU-nak nagy blamazs lenne, ha igen, ugyhogy szerintem a nemet/francia/... titkosszolgalatok igencsak odafigyelnek, hogy meddig engedi el orban a diktatori vágyait.

nem hiszem, hogy engednek, hogy a gyonyoru magyar hagyomanyom szerint a vallasi unepeken emberekt huzzanak karoba

Egy Srác 2011.11.28. 19:27:03

Egy belső informátor (matróz) kiszivárogtatott egy képet a Szent Gyorsnaszádunk parancsnoki hídján uralkodó állapotokról:

webfail.hu/uploads/images/250/post.jpg

(csak fogyókúrázóknak)

miva? 2011.11.28. 19:27:48

Nem lenne semmi baj ezzel a bécsi korzózással, ha nem éppen a Fidesz lenne az a párt, aki hasonlóan populista szólamokkal öblögeti a száját lassan egy évtizede, meg ha nem pont ebben a 3 napban dolgozná ki M.Gy. személyesen az új növekedési tervet. Meg persze ha nem ezen a héten lenne a parlamentben ez az idióta törvénydömping.

quetzalcoatl. 2011.11.28. 19:32:05

@Béla Bácsi:
Tudtam, hogy megtalálsz, hiszen neked adresszáltam erre:

Ezt te írtad:
Keyneském! Mutass egy gazdaságot, ami keres a kölcsönfelvételen! Tsolkollak téged is!

Én ezt:
Olyan körültekintő értékteremtő beruházás kell, aminek a profitja meghaladja a kamatot, oszt ennyi.

Egyszerű felvetésre, nem szabad összetett válaszokat adni, mert megsértődik a másik fél.

Mr. Waszabi 2011.11.28. 19:39:49

Huh. Olvasva a sok kommentet, végül arra jutottam, hogy számlát nyitott a szentem. Hja. Azt a fizetést én is kivinném, megérné. Meg biztos karácsonyra is olcsóbb vásárolni kint, mint itt. Meg nem karácsonyra is, ahogy hallom.

UncleSam 2011.11.28. 19:54:31

A kotoncos Osztrákok,mobil bankokat állitottak szolgálatba a Magyar határ utjai mentén,és arra csábitják honfitársainkat,hogy náluk hagyjuk a megtakaritásainkat! A
"Hagyd nálunk a pénzed ,magyar,mi nem lopjuk el" feliratok valami galád cselekményre utalnak,ami nem kerülte el sógoraink figyelmét sem!

Táskás Tóni 2011.11.28. 19:55:19

@Viktus: Biztosan a ft romlásával lesz egyre jobb parti a svájci frankos Lázár gyerek.Ezért lesz egyre megbízhatóbb Matolcsi, hiszen nála romlott a legdrasztikusabban a ft a legrövidebb idő alatt.

lyia (törölt) 2011.11.28. 20:06:23

Nem kell sokat találgatni, hogy tényleg

Matolcsy hurcolássza-e Bécsben

(ha ez Bécs) a zöld szütyőt, kérdezzük meg

a mögötte haladó őszes urat,

hogy kit követ.

Viktus 2011.11.28. 20:33:40

@Vidéki:

Te mit hablatyolsz?

A lényeg ez:

"A kormány megszavazta a 2012-es adótörvények módosítását, most majd az is kiderül, hogy alakul a minimálbér 2012 bruttó – nettó aránya. Az biztos, hogy a legnagyobb érvágás munkavállalónak és munkaadónak is az adójóváírás kivezetése lesz. Az adójóváírás kivezetésének következtében bruttó 216 ezer 800 forintig 2012-ben csökkenni fog a nettó bér, amennyiben a munkáltató nem kompenzálja a kieső fizetésrészt. A munkaadónak 92 ezer 600 forintra kellene a dolgozó bérét emelnie ahhoz, hogy a minimálbér jövőre megőrizze nettó 60 ezer 600 forintos összegét.

De akárhogy osztunk – szorzunk, a tervezett 19 százalékos emeléssel, azaz 93 000 forintra emeléssel a négy százalék körüli inflációt figyelembe véve a minimálbért keresők 2012-ben esetleg annyit kapnak kézhez, mint idén a bruttó 78.000 forintból."

A munkaerő még drágább lesz viszont talán annyit keresni fog, mint idén. Érted ezt vagy kiakad a két bited? mi köze ehhez a Szovjetuniónak te agyhalott?

6. alabardos · http://hatodikalabardos.blog.hu 2011.11.28. 20:49:14

Nem ő vásárolt. Csak cipekedett. Nagyon jól tudjuk, hogy náluk otthon az asszony hozza a pénzügyi döntéseket.

alterways2 2011.11.28. 21:12:46

majd akkor kövessétek őket, ha elkezdik a paksi bővítést vagy a múzeumnegyedet :-)
3000-4000 milliárd x 10-20% aszongya az annyi mint legrosszabb esetben is 300 milliárd.
mondjuk az is igaz, h ennyi pénzt már én sem tudnék elkölteni magyarországon - igaz, ahhoz már minket is kellene adniuk, különben lehetetlen összeszedni annyi pénzt

alterways2 2011.11.28. 21:14:25

javítás: MAGYARORSZÁGON

nem akarok a kurucinfóra kerülni

Vidéki 2011.11.28. 21:27:47

@Viktus:

Támaszkodj a KSH-ra!

Tedd félre látomásaidat!

Ne ilyen jóslatokat készíts: "A munkaerő még drágább lesz viszont talán annyit keresni fog, mint idén."

Ha valóban annyira tudsz jósolni, mint beképzeled, ajánlom neked, hogy inkább a lottózás terén kamatoztasd képességeidet.

Hatalmas pénzeket kereshetnél, kevés tinta felhasználásával.

Béla Bácsi 2011.11.28. 21:36:31

@Qeatzkoatl:

"Én ezt:
Olyan körültekintő értékteremtő beruházás kell, aminek a profitja meghaladja a kamatot, oszt ennyi.

Egyszerű felvetésre, nem szabad összetett válaszokat adni, mert megsértődik a másik fél. "
Azt hittem, láttad ezt:

"Béla Bácsi2011.11.28. 18:01:40

@Viktus: Az állam nem igazán "befektető". (Ha hinni lehet itt a "tanult" közgazdászoknak...)"

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.11.28. 21:40:24

@Viktus: Te ezt győzködöd? Benned lesz a hiba! :)

jágör68 2011.11.28. 22:44:07

Nemsoká nem kő aggódni az EUR- meg CHF meg egyéb (virtuális) árfolyam miatt:

www.youtube.com/watch?v=iujC2FKhAbw

Csak sikerül magunkat visszab*szni a bronzkori cserekereskedelemig

Viktus 2011.11.29. 00:48:06

@Vidéki:

Ez nem jóslat szerencsétlen , hanem számszerű tények, amelyekkel te meg a gazdáid abszolute nincsenek tisztában ... azért találtátok ki ezt az unortodox baromságot amibe belerokkan az ország.

Megdobbent 2011.11.29. 02:45:00

Azert annak nagyon orulok, hogy olyasfele elkepeszto incidens NEM TORTENT, hogy odaugrott volna egy hazankfia lefejelte volna a gecibe ezt a faszparasztot, majd belelepett volna abba a szimpi arcaba. Weh, nagy mazli, mert nagyon szegyeltem volna magam!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.11.29. 09:03:19

@Megdobbent: jaja, ez nagy szerencse, és én is örülök.. Szar lett volna a széttört arccsontú matolcsyné férjéről látni a megrázó képsorokat a hörrtévében. De biztos hogy Hajdú úr TEKkerei vigyáznak Matolcsyné férjére, hogy véletlen se fejelje szét senki szépívű arccsontját, miközben ő békésen költi a nemzetgazdaság megmentésével megkeresett ajróját. Örüljünk együtt, hogy Matolcsyné férje épségben hazatért a Mariahilfer'ről.

Ironfist 2011.11.29. 10:06:32

@Viktus:
Ne próbáld meggyőzni. Ő is vagy pontosan tisztában van ezzel, vagy annyira sötét, hogy soha nem fogja felfogni. De mindenképpen pénzt kap azért, hogy fideszeljen a blogokon.

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2011.11.29. 10:08:54

Q-in-Law 2011.11.28. 12:29:29
"Jut eszembe, Bayer Zsoltika visszaadta már a szlovák rendszámát?"

static.168ora.hu/db/0B/15/bayerauto-n-d00006B15400a1aa1892e.jpg

azért ez epic win!

quetzalcoatl. 2011.11.29. 10:14:52

@Béla Bácsi:

Te bizonyosan egy rendes ember vagy. Az "válasz", amit ide írtál, sok mindent megmagyaráz. Nem szeretnélek l'art pour l'art froclizni, és a jövőben még határozottabban fogok ettől tartózkodni.
Próbálj utána nézni, hogyan kell állami eszközökkel egy gazdaságot irányítani. Közép-, és hosszútávon protekcionista eszközöket felhasználva, kialakítani egy nemzetgazdasági struktúrát. Tudod, az a baj, hogy mi nem egyazon asszociációs-térben mozgunk, így csak a vizet passzírozzuk. (Meglehet, ez az én hibám.)
Kétféle megmondóember típus van. Az egyik a bigott, aki akit nem befolyásolnak a tények, nekik elég egy "holy slim pamphlet". A másikat nem írom le, mert jelenleg közömbös.
Qualis rex, talis grex, igazságát próbáld magadévá tenni és megérted talán az álláspontomat.

Secnir 2011.11.29. 10:42:10

mindamellett, amikor MGY meg OV unortodox költségvetésről beszél, akkor szeretném felhívni a figyelmüket két dologra:

ortodoxia: az egyetemes kereszténység egyetlen legitim örököse, amely egyedüliként őrizte meg Jézus és a 12 apostol tanításait változtatás nélkül, úgy ahogy ezt a hét egyetemes zsinat meghatározta.
unortodoxia: ennek az egyetemes kereszténység el nem ismerése

ortodox: görög szó, kifejezése, igaz hit
unortodox: nem igaz hitű

ebből le lehet vezetni, milyen egy unortodox költségvetés:
nem igaz hitű költségvetés

köszönöm a tapsot.

Viktus 2011.11.29. 10:57:37

Fejenként 1 milliós bónusz a médiahatóságnál
Átlagosan csaknem egymillió forintos jutalmat kapnak az NMHH munkatársai.
hvg.hu/itthon/20111129_mediahatosag_jutalom_premium
-

Na ők biztos többet tudnak fogyasztani javítják a statisztikád videki :D megérdemlik kemény meló az övék. Az állam majd végtörleszt is még nekik. Te is ott bujkálsz esetleg videki?

dr. Aullah 2011.11.29. 11:13:29

@Viktus: Mit akarsz? Hisz jól dolgoznak. Pl ezt sem láttam még sehol:

kuruc.info/r/2/88715/

"Juhász Oszkár jobbikos polgármestert a polgármesteri hivatal udvarán érte támadás tegnap késő este. A helyszínelés reggel hét órakor fejeződött be, a rendőrség emberölési kísérlet ügyében nyomoz."

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2011.11.29. 11:52:56

@Aullah:
Pont ezt akartam kérdezni. KAmu lehet, vagy ez a hír nem üti meg a hivatalos sajtó ingerküszöbét?

dr. Aullah 2011.11.29. 12:03:02

@anti_troll: Hát ott írja, hogy már a rendőrség volt kint. Nem hinném, hogy kamu. Egyszerűen jobbikos hír.

Squid 2011.11.29. 12:10:15

Rofl Gyugyó és a langyos kisfia a bécsi Peeek n Cloppenburgban gerjeszti a Magyar belső keresletet!

Priceless

stefiapo 2011.11.29. 13:17:30

Ha ez tényleg Ő, akkor felháborító.

Béla Bácsi 2011.11.29. 14:02:56

@Qeatzkoatl: Igen, jól vetted észre, nem vagyok profi közgazdász. (Még számtalan sok nagyeszűvel egyetemben itt.)
Egyetértek a -nem vulgárisan kifejezett- általad idézett szólással, ami magyarul lehetne: "Fejétől büdösödik a láb.", vagy "Amilyen a mosdó, olyan a törülköző."
Ezek igaz dolgok. A probléma, hogy hogyan és miért használjuk őket. Egy közmondás "bedobása" még nem érv egy vitában.
Hadd foglaljam össze, hogy látom én, hogy mi is folyik itt Gyöngyösön:
1. A polgári magyar kormány ( a magyar, gazdaságilag független, vagyonos középosztály kialakulását segítő kormányzati döntések összessége) megörököl egy kirabolt, nemzetközi "vállalkozók"-nak és bankoknak eladott országot.
2. A bankok biztosak a dolgukban, csakúgy, mint Trianon után, két évet adtak Magyarország teljes gazdasági és politikai megsemmisülésére. Kiküldik embereiket, hogy adják meg a kegyelemdöfést Magyarországnak, söpörjék be a nyereséget és nyissák meg a kapukat a "szabad" tőkeáramlásnak. (Ide tisztelettel beszúrnám, hogy Magyarország alapvető problémája, hgy a cuculizmusban a lakosság nem halmozott fel "eredeti tőkét". A Forint teoretikusan nem volt valuta, így az elszámolásánál már lehetett egy-két Barba-trükköt eszközölni. A magyar lakosság minden vagyona ingatlanokban, termőföldekben és termelőeszközökben állt. Ezeket sikerült egy-két "banki eszközzel" oly gyorsan elértékteleníteni, hogy a vakuvillanás ahhoz képest gyászmenet.)
3. Az "európai" "bankárkörök" már elkezdték a zárótüzet (ami a rohamot megelőzi): a jew yorki és német "mérvadó" nyugati lapok megindították a támadást a magyar kormány ellen, jobboldalinak nevezve azt a kormányt, amit itthon (sajnos, kissé jogosan) túl elnézőnek neveznek a vörösökkel szemben.
4. A "jobboldali" magyar kormánynak választása van: nyakán hagyja a kötelet és boldog "európai" vigyorral kirúgja maga alól a kisszéket és átadja mindenét az "örökösöknek", vagy leveszi a nyakáról a kötelet és azt mondja az IMF-nek: "No. Thank you." (Megjegyzem, minden okuk megvolt arra a hitükre, hogy -veled egyetértésben- jó befektetést akartak a magyar népnek: kissebb kamatteherrel minimális eladósodást inkább a hazai bevételi források kiaknázásával.)
5. Hihetetlen gazdasági, politikai és publicisztikai erőket megmozgatva a bankárok összezártak Magyarország körül és arra kényszerítették a magyar vezetőket, hogy beengedjék a rablókat a tyúkólba. Namármost: Ugyebár.Zorbánék azzal kezdték, hogy ezt nem akarták. Komoly erőfeszítések, csalás, hazudás, médiavonyítás árán "rávették" őket, hogy "jöjjön meg az eszük". Tehát kényszerítés miatt cselekedtek így. Namost erre idejön ez a rendőriskolából eltanácsolt, anarchista, buta, semmirekellő csőcselék és szerb kólót táncol a magyar kormány lelőtt F16-osán. Minden szobazseni előjön és megmondja, hogy ő ezt előre látta, és nem is lehetett volna másképp, mert a magyar kormány csakis csaló lehet, ha magyar érdekeket (is!) merészel előretologatni a sokat szenvedett emberek érdekei mellé.
Na erre mondom én, hogy ha ezek a bejegyzők magyarok, akkor tényleg mindenki nyugodtan akassza fel magát estére és ne várja meg, hogy palesztin módjára agyon éheztessék vagy lelőjék, mint egy kutyát. Semmi esélyünk sincs: egy belső, baromarcú réteg harcol a saját népe és a saját jól felfogott érdeke ellen. Mit lehet itt még tenni? Csakis azt, amit a kormány gyakorol: elfogadni, hogy ezek az "emberek" nem normálisak és nem kell kell meghallgatni, mit vonyítanak, rűkölnek, mert felesleges. Alulinformált és irreleváns.

Viktus 2011.11.29. 20:44:56

Mi történik a bevételi oldalon?

A módosítások között szerepeltek az adóbevételek és a tb-alapok is. Előzetes számítás szerint 60 milliárd forint többlet kiadás került be az elfogadott módosításokkal a jövő évi költségvetésbe.

Az egyszerűsített vállalkozói adóból (eva) eredetileg várt bevétel 179,1 milliárd forint volt. Az előterjesztő által támogatott, és megszavazott módosítás csomagban egy 186,1 milliárdos és egy 203,5 milliárd forintos bevétel is szerepel.

2011.11.22 17:38 Nyíltan törvényt sért a kormány

A játékadóból várt bevétel 4 milliárd forinttal, 78,4 milliárdra csökkent.

Az áfa bevételre tett több módosító javaslat közül a 2.702,7 milliárd forintos lett a nyertes, ez 5 milliárddal több az eredeti javaslatnál.

A regisztrációs adó bevétel - a múlt héten elfogadott csökkentés miatt - radikálisan kevesebb lesz. Az eredeti 39 milliárd helyett az új bevételi szám 14 milliárd forint.

Az szja eredeti 1,550,7 milliárd forintos bevételi terve 1.555.8 milliárd forintra módosult.

www.portfolio.hu/gazdasag/adozas/fiktiv_beveteleket_szort_szet_a_parlament_2.159188.html

süti beállítások módosítása