Skip to content


       Szűrés lista

Hajrá Lászlóné!

Még egy minisztercserét sem tud ez a nyomorult kormány ortodox módon levezényelni?
A szupersúlyos, évi 600 milliárd felett rendelkező Nemzeti Fejlesztési Minisztérium élére sikerült egy olyan jelöltet találni, akiről senki nem tud semmit. A Lászlónét! Nekem egyből Kivágó Iván Györgyné jutott eszembe, hasonló kaliber lehet ...

Ugyanis normális esetben, egy Ugandánál fejlettebb államban a bejelentéssel együtt átadják a sajtónak a jelölt életrajzát, szakmai munkájáról, tanulmányairól, könyveiről a listát, összefoglalót, hogy mégis kicsoda-micsoda a jelölt, milyen végzettségei, képességei, tapasztalati vannak, hogy egy ilyen magas és fontos pozícióra jelölték. Vagy hogy van-e egyáltalán önálló gondolata ...

Most viszont egészen példátlan helyzet állt elő:


1. "Némethné jelenleg a Magyar Fejlesztési Banknál dolgozik vezérigazgató-helyettesként, de az állami tulajdonú pénzintézet az [origo]-val azt közölte, hogy minisztériumi utasításra nem adhatják ki az életrajzát."
Mi az, hogy nem adják ki Magyar Köztársaság miniszterjelöltjének az önéletrajzát? Valami titkolnivaló van benne, vagy még gőzerővel hegesztik a tartalmat?

2. "Németh Lászlóné eddig teljesen ismeretlen volt a politikában, csak a gazdasági életben vállalt feladatokat, a nyilvánosság előtt nem szerepelt. Az MTI archívumában nem találni tőle nyilatkozatot."
Tényleg szinte mindenkiről találni valami nyúlfarknyi nyilatkozatot az MTI anyagai között, milyen munkát végzett, hogy sehol sem szerepel a neve?

3. "Az MTI szerdán délután két tavaly júniusban, az MFB irodájában készült fotót közölt a miniszter-jelöltről, de életútjáról, hátteréről a távirati iroda sem írt semmit, életrajzát sem a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, sem a miniszterelnökség nem adta ki. Életrajzát az interneten, munkahelye honlapján sem lehet megtalálni."
Még a végén kitalálják, hogy titkos az önéletrajza ...
 
4. "A kormányváltás után nemcsak a vezetőket cserélték le a Magyar Fejlesztési Bank élén, hanem módosították a működéséről szóló törvényt is. Az egyik változtatás lehetővé tette, hogy olyan is vezető pozícióba kerülhessen a banknál, akinek nincs szakmai felsőfokú végzettsége, de van legalább tízéves banki tapasztalata."
Még a tűzhöz sokkal közelebb álló Deutsch Tominak is meg kellett szereznie a diplomát, mielőtt elfoglalhatta a überstartégiai sportminiszteri posztot, remélem nem gondolják komolyan, hogy ez a szocialista könyvtárosnéni benyomását keltő Lászlóné érettségivel miniszter lesz?

Ha már úgyis a Simicska-Nyerges páros mozgatja a szálakat, nem találtak egy olyan bábot, akinél nem lóg ki ennyire a lóláb?

Frissítés:
Időközben megjöttek az adatok. Tényleg nincs felsőfokú végzettsége.

Németh Lászlóné (lánykori nevén Serényi Zsuzsanna) 1953. július 16-án született Budapesten. A miniszterjelölt érettségi után egy felnőttképzésen vett részt és 1976-ban végzett a Külkereskedelmi, Oktatási és Továbbképző központban, külkereskedelmi szakon. Szakmai ismereteit a Bank Leumi Le Israel és az Austrian Bankers College szaktanfolyamain bővítette. 1971-től exportbonyolítóként, 1977-től üzletkötőként dolgozott az Artex Külkereskedelmi Vállalatnál. Vietnamból importált nádbútorok és kosarak vásárlásával foglalkozott.

1990-ben a Bank Leumi, Budapestnél helyezkedett el, ahol osztályvezető volt, később pedig Tel-Avivban szerzett tapasztalatot. 1992-től főosztályvezető-helyettes volt, majd 1994-ben átkerült a trade finance ügyletek teljes körű ügyintézése főosztályához. 1995 nyarán az OTP Bank Rt.-nél akkor szerveződő központi fiókhoz került, amelyet a bank vezetősége a kiemelt ügyfélkör kiszolgálására hozott létre. Itt a folyószámla osztály vezetője lett, majd 1996 decemberében a hitelezési terület vezetőjévé nevezték ki. 1998 decemberében a Magyar Fejlesztési Bank Rt.-nél helyezkedett el, ahol előbb vezérigazgatói tanácsadó volt, majd a hitelezési területet felügyelő ügyvezető igazgatónak nevezték ki.

Némethné 2001 márciusa és 2002 júniusa között volt tagja a Földi László nevével fémjelzett Defend Security Vagyonvédelmi Kft. felügyelő bizottságának, valamint a Magyar Posta Tetra Rt. igazgatóságának és az Olajterv Kft. felügyelő bizottságának.

Az MFB-től 2002 júniusában távozott, az év októberében visszatért az OTP Bank Rt.-hez, ahol a dél-pesti régió kereskedelmi banki területéért felelős ügyvezető igazgatóhelyettesként dolgozott. 2005 januárjától ismét a bank központi fiókjába került, ügyvezető igazgató-helyettesi beosztásban. 2008 januárjában - átszervezés után - a speciális fiókigazgató helyetteseként, ügyfélkapcsolati vezető elnevezéssel folytatta munkáját. 2010 júniusától a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. üzleti tevékenységéért felelős vezérigazgató-helyetteseként, illetve a bank igazgatósági tagjaként dolgozik, emellett a Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt. igazgatóságának is tagja.

Címkék: politika fidesz miniszter

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr953484893

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Németh Lászlóné az új Hoffmann Rózsa? 2011.12.24. 18:05:10

Egy ideje tudni lehet, hogy Orbán nehezen talál embert a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium élére, hisz olyat kell választania, akiben a Fidesz mögötti gazdasági birodalom is megbízik. Ez jelentősen szűkítette a számba jöhető személyek listáját, és a sza...

Trackback: Papirom, az nincs róla 2011.12.22. 14:03:53

Németh Lászlóné kinevezésén felhördült a fél ország, hiszen mindenféle képesítés nélkül, diploma nélkül lesz az egyik csúcsminisztérium, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vezetője. Értem én, hogy sokan azok törik most a fejüket, hogy "hogyan is lehet ...

Trackback: Magyarország így kényszerítette térdre Európát!!! - exkluzív videó Brüsszelből 2011.12.22. 11:22:34

Nem Merkel vagy Sarkozy fogja megmondani, hogy mi történjen Pannónia kies tájain, hogy mit egyenek vagy mibe öltözzenek országunk prominensei! Kitől vegyenek radarblokkolókat ezután, ha éppen úgy hozza kedvük! Miért is szólhatna bele bárki, ha esetleg ...

Trackback: "Ez a harc lesz a végső?" - egy gazdasági szabadságharc margójára 2011.12.22. 11:15:58

Tényleg nem volt senki, aki legalább sejtette volna, hogy rejlik némi veszély abban, ha épp az áramszolgáltató hibaelhárítóit kezdi baszogatni egy lélegeztetőgépen lévő ember? Cél ugyan lehetett volna bizonyos önállósodás, de amennyiben komolyan e...

Trackback: Kutyáért ad tűzifát a jászapáti polgármester 2011.12.22. 10:04:49

Nem lennék a környékbeli kutyatulajdonosok helyében, miután az utcákról elfogytak a kóbor ebek. Pócs János polgármester, fideszes országgyűlési képviselő 50 kg tűzifát ad minden befogott állatért. Az esti híradóban hangzott el a hír, amely szerint a p...

Trackback: Vásárhely megint szegényeket aláz 2011.12.22. 10:02:38

Lázár "annyit is ér" János városában úgy osztják a közmunkásoknak az élelmiszersegélyt, mintha karácsonyi ajándékot adnának át. Szerintem pedig ajándékcsomagnak nevezni a rászorulók élelmiszer segélycsomagját nem eufemizmus, hanem pofátlanság...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2011.12.22. 10:02:08

Hogyan irányíthatja egy nemzet gazdaságát az, akinek egyetlen nap munkatapasztalata sincs a versenyszférában? Nemzetgazdasági miniszterünknek soha nem volt versenyszférás állása, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodáss...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2011.12.22. 10:01:18

Alkalmas-e az ország vezetésére Orbán? Mihez ért ez az ember az ELTE ÁJK-n huszonnégy évvel ezelőtt szerzett diplomájával? Nézzük meg az Europass sablonba feltöltött életrajzát! Úgy értem, szép dolog az, ha valaki szervezeteket, kiadókat, szerkesztősé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igényes 2011.12.22. 14:19:42

@Őrült kutya (KaraKum): @kíváncsivagyok:

Engem teljesen meggyőzött Németh Lászlóné! Igeni alkalmas, soha ennyire felkészült miniszerünk nem lesz.

Papírból tudott válaszolni a meglepetésszerű kérdésekre. Ez nem semmi!

A bizottság tagjai a végzettsége mellett többek között az engergetikáról, a hatósági árakról, a Malévról és a Paksi Atomerőműről is tettek fel kérdéseket Némethnének, aki válaszát papírjából olvasta fel.

Rogán azt mondta, szerinte Némethné tapasztalata meggyőző, és alkalmas arra, hogy a fejlesztési minisztériumban az elmúlt másfél évben elhatározott stratégiai célokat megvalósítsa. A bizottságok ezután a kormánypárti tagok igen szavazatával nagy többséggel alkalmasnak találták Németh Lászlónét a fejlesztési miniszteri posztra. Az ellenzéki képviselők nemmel szavaztak, egyedül a gazdasági bizottság jobbikos tagja, Lenhardt Balázs tartózkodott. Ő korábban azt mondta, hogy az OTP-ből évekkel ezelőttről ismeri Némethnét, így személyesen is "volt alkalma meggyőződni a jelölt szakmai és emberi alkalmasságáról", de a szavazásnál nem támogathatja, mert köti a frakciófegyelem.

B-rocker (törölt) 2011.12.22. 14:25:19

Egyikötök anyját se hivják valami né nek büdös blogparasztok?
Még nem is tudtok róla semmit máris, megy a bérköpködés.
Majd kiderülődik kiezmiez.

dalololama 2011.12.22. 14:29:25

Heisenberg bizonyított valamit diploma nélkül, emlékezzünk meg Steve Jobs-ról, ő is diploma nélkül tarolt a piacon. Lászlóné viszont nem aratott ilyen elismerést sem a tudományban, sem az üzleti világban. Tipikus magyar kapcsolatokra épülő karrier az övé. A hazai politikai életben más nem is létezik. Akár bal, akár jobb oldalon. Azt azért rizikófaktornak kell tekinteni, hogy egy referenciák nélküli emberre bízzák az ország jövőjét meghatározó tárcát.

B-rocker (törölt) 2011.12.22. 14:29:53

Elovastam a hvg cikket. Az sül.
Szolgálatos.

papageno 2011.12.22. 14:30:24

@klarky: "Sógor-koma országa lett unortodoxia." Lett? Mindig is az volt. Gondolj Mikszáth regényfiguráira, vagy Móricztól a Rokonokra. De Adytól is idézhetnénk, pl.: Ülj törvényt Werbőczy.
Csak a nevek változnak, a lényeg marad.

dalololama 2011.12.22. 14:30:53

Bocsánat az elírásért! A "Lászlóné" természetesen "Némethné" akart lenni!

NA YA! 2011.12.22. 14:39:06

Csak valami dakota sámán lehet!;)

Bee-zony 2011.12.22. 14:41:17

Ilyen sógor-koma-haver vezetői banda láttán Kadhafi is elismerően csettintene… ha még mindig élne. Magyarország ennyivel van lemaradva Líbiához képest (is).

drakulatúra 2011.12.22. 14:46:01

Lőwy Árpád: "Meg vagyunk már mi baszva mindörökre!"

komplikato 2011.12.22. 14:46:10

De gonoszok vagytok ti itt a Vastagbőrön! :D
Még mindig van annyi tapasztalata, mint a Mekkmesternek. Lehet inkább annak helyére kéne pakolni. Bár így belegondolva Mekkmesternél már bárki jobb lenne ...

qmatch 2011.12.22. 14:47:55

Azt nem szabad, hogy évtizednyi iskolá(k)ba járás kiszippantson minden tettvágyat és erőt valakiből, akinek a végén úgyis a szerzett hatalom, és nem a szerzett tudás ad menlevelet a boldog jövőbe.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.12.22. 14:49:41

Most értem haza a karácsonyi nagybevásárlásból, és potyognak a könnyeim:

"Németh Lászlóné (lánykori nevén Serényi Zsuzsanna) 1953. július 16-án született Budapesten. A miniszterjelölt érettségi után egy felnőttképzésen vett részt és 1976-ban végzett a Külkereskedelmi, Oktatási és Továbbképző központban, külkereskedelmi szakon. 1977-1990 között üzletkötőként dolgozott az Artex Külkereskedelmi Vállalatnál, Vietnamból importált nádbútorok és kosarak vásárlásával foglalkozott.""

Rattan és kosár !!! Érettségi és felnőttképzés!!!!

xDDDDDD

qmatch 2011.12.22. 14:51:39

...ha a döntést helybenhagyó elit pl. diploma nélküli fogorvoshoz jár, netán ők maguk sem a jogon végezték a jogot, akkor minden rendben van...mondjuk....

Kravver 2011.12.22. 14:51:59

@ColT:
Igazad van, most sokkal jobb
:D

ROTLFPIMP baszki
a szemellenző nem vág be halántéknál?

Bee-zony 2011.12.22. 14:52:11

@Pierr Kardán: „És akkor előkapjuk Németh Lászlónét, aki az OTP-nél fiókvezetői posztig vitte és elhitetjük, hogy Ő majd alkalmas lesz ezen kérdések megoldására ?!?!?!”

Persze hogy elhihetjük, sőt, NER-ileg el kell hinni, és az összes Móricka (a droidok) el is hiszi.
Egy tényleges fő koncepció van a mostani magyarországi politikában, ami a szétlopás, lezüllesztés, és az utána következő felvásárlás, és annak egy fő kérdése van, hogy jó-e ez így a zsidóknak. Ovi főtanácsadója eldönti, de enélkül is tudható, hogy ez nekik így jó, és hogy az eleve kontraszelektált és bűnöző társaságban végül is mindegy, hogy ki milyen posztot tölt be, akár lehet úgy is, hogy mindenki húz egy számot, és kisorsolják ruletten a posztokat, a kis magyar banánköztársasági társasjátékban. Utána: elkúrtuk. De: NA ÉS???!!! Megszavazott bennünket a – hülye, átvert, vagy éppenséggel eleve aljas – többség vezetőnek, vagy nem? Ha igen, akkor szívjatok és szopjatok, a pars pro toto elve szerint, tehát mindenki, aki ebben a péhowardi korrupt és kriminális, sírva röhögős országban él.
Egyébként a hadviselésben az ellenség előzetes gazdasági-információs-politikai megdolgozását különleges műveletek címszó alatt ismerik…
Alkalmas-e erre Németh Lászlóné? Persze: egyrészt az „ő kutyájuk kölykeként” azt teszi, amit mondanak neki, másrészt ezen belül szabadon garázdálkodhat, az építői szakértelem pedig nem szükséges a dolgok rosszabbá tételéhez, a romboláshoz – ahhoz, amit a többi péhowardi kormánytag is csinál, és amitől a Vastagbőr blog kifogyhatatlan a témában, annyira, hogy nem is győzik feldolgozni, csak szemezgetnek.
Szerényen számolva II. vh. vége óta arról szól a magyarországi politika, hogyan verik át az aljas és ravasz zsidók a buta gójokat, és használják fel őket a céljaikra. Németh Lászlóné zökkenőmentesen beleillik ebbe a sorba, tehát egy bizonyos szempontból minden rendben van, minden a tervek szerint halad – beleértve azt is, hogy már jönnek az újabb zsidó „megváltók”, hogy az MSZP-Fidesz, ez a két ragadozó társaság rossz, de mi megszabadítunk tőlük benneteket, csatlakozzatok hozzánk, és gyertek tüntetni, – aztán lesz nektek tíz Klubrádió és ATV, buta gójok.

qmatch 2011.12.22. 14:55:19

@zero: ezt honnét "szerezted" ?
BTW: én is későn érő típusnak tartom magam - tessék mondani, lehetek még miniszter?

Az igazi sztrovacsek 2011.12.22. 14:56:45

Hogy miért Ő?
Miért?
Vállalta volna valaki más is?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.12.22. 14:57:19

@zero:

Hmmmm ... külker a 70-es években?
A III-as főcsoportfőnökségen lehet volt egy kis mellékes munkája Lászlónénak!

Kravver 2011.12.22. 14:57:41

@Gunther:
De látod, hogy mindenki amnéziás lett?
Zero konkrétan annyira nyalt a Fidesznek 2010 elején, hogy már narancssárga volt a nyelve és a szájaszéle.

Bee-zony 2011.12.22. 14:58:38

@igényes: „Papírból tudott válaszolni a meglepetésszerű kérdésekre. Ez nem semmi!”

Maffia felsőfok.
Ugye hogy megvan a megfelelő végzettsége!
Ha pedig homokszem kerülne a gépezetbe…
„– Elnézést Virág elvtárs, ez az ítélet!
– Ejnye! Az álmatlan éjszakák… A lónak is négy lába van, mégis megbotlik.”

bruhahahahihihi 2011.12.22. 14:59:27

a Lászlóné " néni" csöcse nagyobb mint a feje...ergó---a csöcsében tejben úszik az esze!!!--de mivel már öreg,.... " savanyú" tejben....:)

vezér01 2011.12.22. 15:00:09

Nem értem a sok károgót,ha valaki a Bank Leumiban ,Tel-Avivban szerez gyakorlatot,az többet tud,mint aki közgázon vagy a foximaxin dagasztotta évekig a seggét. JÓ választás ! De mitől is fasiszta ez a kormány?

bruhahahahihihi 2011.12.22. 15:00:42

Diploma nem kell a Hülyeséghez---ez bebizonyosodott Orbánnál is és matolcsynál is, de főleg Dajcs roma tomkánál:)

blah 2011.12.22. 15:03:37

Hitelezésben biztos ott van a nőci de befektetésekben... Hihetetlen, hogy aki a szocializmusban pozícióba nyalta magát az azóta is ott tud mozogni. Szerintetek milyen rendszerváltás volt itt 89-ben?

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.12.22. 15:04:41

@M_R: Már gondolkodtam is,hogy hazamennék valami miniszternek,de ha szerinted a nyelvtudás kizáró ok,akkor nem próbálkozom. Sohasem gondoltam,hogy túlképzett leszek.

bruhahahahihihi 2011.12.22. 15:05:03

Chasescut Karácsonykor nyuvasztotta ki a Román Nép.....:DDD Ugye milyen tökösök a Románok???? Itta karácsony, és holnap 4 kor NAGY CSOPORTOSULÁS ÉS TÜNTETÉS....:DDDDD ---oszt majd a Népen múlik mekkora lesz a tömeg és az elégedetlenség....

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.12.22. 15:16:09

@blah: lófasz volt, nem rendszerváltás!

Azon csodálkozom, hogy senki nem eresztett meg egy gyenge "SUNÁZNÁM"-ot eddig! :)))

qmatch 2011.12.22. 15:18:30

A kompetencia nyugtalanná tesz, parttalan vitákba hajt, krónikus alvászavarokat okoz - tehát gátolja az egyetértést és az egészségre is káros.
Ki meri állítani az ellenkezőjét?

Bee-zony 2011.12.22. 15:19:24

@bruhahahahihihi: „Chasescut” vagyis Ceausescut nem a román nép nyuvasztotta ki, hanem a hadsereg jobbik része, és ez eléggé nagy különbség.
A románok viszont tényleg tökösebbek, ám blokk.

Horizont 2011.12.22. 15:27:10

".... 1971-től exportbonyolítóként"
Tehát van neki 40 év, nő is, mehet(ne) nyugdíjba!

Bee-zony 2011.12.22. 15:27:46

@bruhahahahihihi: „Chasescut” vagyis Ceausescut nem a román nép nyuvasztotta ki, hanem a hadsereg jobbik része, és ez eléggé nagy különbség.
A románok viszont tényleg tökösebbek, ám blokk.

Kobo82 2011.12.22. 15:52:59

2 dologra tudok gondolni:
1. A holdudvarban nincs értelmesebb, diplomás, nyelveket beszélő gazdasági szakember. HA így van, az elég nagy baj. Bár látjuk, hogy diplomával kik játszadoznak a nemzeti tűz körül (kuszaszem, shit pali)
2. HA van, és helyette kinevezik Laci nénit, akkor arra tudok gondolni, hogy ez egy elterelés, hogy a jó nép, és a sajtó a bóvli és az ország helyzete helyett ezen rágódjon. Szerintem az info rádió is ezt szolgálja

Jofiu 2011.12.22. 15:55:47

Utolsó falusi önkormányzat hivatalában építésügyi előadó bezzeg csak szakirányú diplomával lehet valaki. Korábban évtizedes tapasztalatú szakirányú középiskolát végzettet el kellett bocsátani, mikor változott a szabályozás.
Erre itt van ez a kosárárus, ő országos fejlesztési miniszternek jó, változzon a szabály.
Ez nagyon pofátlan.
Megint.

Vastagbőr, vastagbőr, hogy bírod a tempót? Nem lehet könnyű követni, pedig az előző rossz csúnya pfúúúj rendszerben már edződtél.

v.putin 2011.12.22. 15:59:30

Sajnos elfogultak a kommentek,ugyanis a szisztáma azonos a párt/ok változnak.
Lásd:Szücs Erika pogácsazabáló smasszer életrajzát,vagy Korozs Lajos főállású hülye életrajzát,vagy Gyurcsány Ferenc exminiszterelnök hiányos életrajzát.Ezek egyike sem végzett
egyetemet,de még főiskolát sem és mégis......Quod licet iovi.....

Sicc 2011.12.22. 16:03:27

Több helyen recepciósként sem lehet elhelyezkedni diploma nélkül. Pécsett múzeumi teremőrt nem vettek fel két diplomával, három nyelvvizsgával. Budapesten három diplomával négy évig várt egy vízügyes barátom állásra. Most meg itt van egy Síp utcai nő, aki szakismeret nélkül vezethet egy olyan minisztériumot, amely 10 millió ember sorsáért felelős.

Épül az Orbán-diktatúra.
Csak megjegzem, hogy az emberek tömegével hagyják el az országot. Roham tempóban.

lobster thermidor 2011.12.22. 16:04:44

Fentebb jó helyen kaparászott zero, amikor a külker, és a III/ ügyosztályok kapcsolatát pedzegette. Annyit mindenkinek illik tudnia, bár látható, hogy az ide kommentelő arcok nagy részének halvány segédgőze sincsen erről, az ARTEX külker vállalat a B.M. fedőszerve volt, ahonnan a titkosszolgálatok külföldre történő pénzmozgásait irányították.
Ebből egyenesen következik, hogy az ott dolgozó káderek, lehettek akár egyszerű bonyolítók, különleges feladatot láttak el.
Az már csak a véletlenek furcsa egybeesése, hogy az egykori ARTEX székház helyén, ma az MFB központja van, aminek az egyik leányvállalatánál szintén lopta a napot mindannyiunk pénzén az elvtársnő.
Ha valaki nem hiszi, utánajárhat egy egyszerű guglizással.

lanyi 2011.12.22. 16:09:39

Először is "sunáznám"!:)))

Másodszor az b...(moderálva) meg a jó K..(moderálva) anyját, aki ezt a tanulatlan komcsi s..(moderálva)nyalót,miniszternek kinevezi!

Európa szégyene!

escéhá 2011.12.22. 16:13:15

@Horváth Lajos: Én már írtam, hogy sunáznám, úgy 50 hozzászólással ezelőtt. :-)

mediacapic 2011.12.22. 16:20:51

Ezek utan lehet h inkabb eltuntettek az oneletrajzi adatokat, es nem hozzairtak!!!! De hihetetlen zseni lehet Lacinéni, ha ilyen komcsi multtal nem tudott valhol egy vacak diplomat osszevakarni 40 ev alatt...

baba jaga 2011.12.22. 16:22:41

"Nevem Lászlóné. Németh Lászlóné." - Akár a Bond filmekben.

Mellesleg a 70-es évek külker.váll.-i tömve voltak III/ akárhányas ügynökökkel, úgyhegy itt lehet a siker kulcsa.

baba jaga 2011.12.22. 16:43:11

Orsósék családjában sok lehet a kosárfonó.
Mivel ezen a téren nagy tapasztalatokkal rendelkezik,
biztosan sokat tud segíteni OV családjának.

daito 2011.12.22. 17:00:20

@v.putin: neked is egyszerűbb lett volna guglizni.
Gyurcsánynak 2 diplomája van, főiskolai, egyetemi. Ha jobban bebifláztad volna a disznóságait, akkor pontosabban idézhetnél az egyetemi kisz-es ügyeiből.

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.12.22. 17:28:54

@igényes: források? Csak mert anélkül semmit nem ér, azzal együtt meg érdekelne :)

@Sicc: én is köztük leszek jövőre, és ha egy lehetőségem lesz vissza sem nézek, nem hogy valaha átlépjem az országhatárt.

@daito: így van. Bár gyurcsány már akkoriban is billegális volt lelkileg...

@mediacapic: nem volt rá szüksége, a megfelelő referenciák mindig rendelkezésére álltak.

@Jofiu: szerintem nem is bírják követni az eseményeket, sok minden nem kerül fel ide, ami szerintem megérne egy misét.

@escéhá: tiéd lehet. Hajrá! :D

igényes 2011.12.22. 17:39:50

@Bee-zony: Még az életrajzát sem tudta elmondani, mert a képviselők 3 perccel a meghallgatás előtt kapták meg. Lászlónét meg sminkelték. Lényeg van életrajza, nem önéletrajz kézzel írva, de életrajz!

shwarcz bácsi 2011.12.22. 17:43:55

Hirdető neve: Orbán Viktor
Eladó egy HAZA-2011 rendszámú gépjármű. Egy éve vettem, azóta csak lejtőn hajtottam. A fékeket kiiktattam. Gáz van, de csak ha tüntetnek
.
A kormánnyal van egy kis gond, teljesen irányíthatatlan. Állandóan a szakadék felé fordul, de én ragaszkodom hozzá. Önfényező funkcióval rendelkezik.

A sebességváltón öt fokozat van hátra..., egy előre. Felkapcsolni lehet, leváltani ne...m.

Az ülések a saját ízlésemnek megfelelően vannak kialakítva, 2/3-1/3 arányban dönthetőek. A GPS-t elnémítottam, nekem ne mondja meg senki, merre menjek.

Nagyon jól parkolható mozgássérült helyre.

Biztonsági berendezések: ABS, PPS, TEK.

Extrák:
- motortérben bordázott ékszíjjártó (erősen csúsztat),
- narancsillatú Wunderbaum,
- Lázerdetektor rendőrök ellen,
- belső tükrön egy kövér bolsi-balsi baba,
- kalaptartón bólogató kutya (cserélhető Schmitt fejjel),
- CD lejátszó, telepített műsortárral: Handel-Messiás, Horváth Pista-Hej rugó, rugó, Zorán-Kell ott fenn egy ország.

Üzemanyag fogyasztás: nem számít, enyém az egész MOL.
Irányár: IMF hitelre devizakárosultaknak féláron!
Jelige: Ámokfutó

Ui.: Majd' elfelejtettem: a csomagtartóban van tízmillió utas, velük nem kell foglalkozni.

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.12.22. 17:48:33

@blah: semmilyen. Az mszmp kiküldött pár tehetséges fiatalt, hogy alapítsanak ellenzéki pártokat, de továbbra is csak tőlük fogadjanak el utasításokat. Aztán ezeket az "ellenzéki" pártokat telepakolták megbízható elvtársakkal, és azóta is csak ők vannak hatalmon. Ebből talán kivétel a Jobbik, ezért köpködik őket jobbról-balról.

Gonosz Repülőmókus 2011.12.22. 17:49:36

@vezér01: Légy éber, légy stréber, légy héber. Tényleg ennyi kell a karrierhez.

2011.12.22. 17:49:51

Még egy zsidó.

A Fidesz mit remél attól, hogy zsidókat tesz kulcspozíciókba? Ez a tetű, mindenhol megvetett népség úgyis hátba szúrja.

Horizont 2011.12.22. 17:58:04

@v.putin:
Lehet őket ócsárolni, szidni, de legalább ellenőrizd már le amit gondolsz valakiről. Szűcs Erika a VB negatív kedvence, tahó, bunkó volt szó se róla, de elvégezte a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemet (ma Corvinus) '74-ben. Korózs elvégezte az ELTE-t 2000-ben. Gyurcsány főiskolát és egyetemet is végzett.Sajnos valóban nem lettek azáltal jobbak, hogy diplomájuk lett. De legalább lett.
Csak legyünk már igazságosak amennyire lehet.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2011.12.22. 18:04:30

Nem a diploma teszi az embert. Lásd DajcsTompika és Kuszaszem dakota varázslót.

Ellenben engem sokkal jobban érdekel, hogy MFB vezérigazgatói tanácsadóként, a hitelezési területet felügyelő ügyvezető igazgatóként, az OTP a dél-pesti régió kereskedelmi banki területéért felelős ügyvezető igazgatóhelyettesként, központi fiók ügyvezető igazgató-helyetteseként, a speciális fiókigazgató helyettesként, MFB tevékenységéért felelős vezérigazgató-helyetteseként, MVM igazgatóságának is tagjaként milyen szívességeket tett az indiánoknak, amikért kijár a miniszteri poszt.

Horizont 2011.12.22. 18:27:52

Hát ez döbbenetes, botrányos. Ez a nő még annál is rosszabb mint amit feltételeztünk róla.
Az összest aki utána pozitívan véleményezte hát szó szerint.....megrugdosnám!
Itt a miniszteri bizottsági meghallgatása. Érdemes megnézni.
hvg.hu/video/20111222_nemeth_laszlone

shwarcz bácsi 2011.12.22. 18:33:45

A Némethnét ki vagy kik jelölték ??
Nem az ősmagyarok ? nem a keresztény konzervativ kormányzat?

ZBR 2011.12.22. 18:34:04

@Бабаяга:
"76-ban ez foxi-maxi volt. (Ha tudod, hogy mi az.)"
Marxizmus-Leninizmus Esti Egyetem, az volt a foximaxi, nem pedig a KOTK.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2011.12.22. 18:42:39

@Schindler Pistája:
Igaz ami igaz. A mami Tel-Avivban kupálódott, a Fitymások meg a Likud testvérpártja. 8-o

zsebatya 2011.12.22. 18:50:44

@miva?: Hát bocs, de ez egy közkeletű butaság. Heisenbergnek a Nobel-díj megkapásakor már három diplomája volt (fizikus, matematikus és egy kevésbé jelentős humán), a nevezetes állandójának kimutatásakor éppen a Harvard fizetett alkalmazottja volt. Az ott pénzelt elméleti kutatásainak nagy részét felhasználták a Manhattan-tervben, de ezt nyilván te is tudod. Emlékszel, talán: a "zero-point" elv, áldozati számítási effektusok, halmozódási statisztika, stb. Kérlek, ne hozz összefüggésbe olyasmit olyasmivel, ami összefüggésben nincs. Van itt hülye épp elég, a mondataidból az jön le, hogy te nem vagy az. Hát akkor ennek tessék megfelelni.

szerella 2011.12.22. 18:52:41

Igy épitjük mi a 21 századi M.o-ot!

A szocializmusban szocializálódott pártkáderekkel. Mert külföldi gyakorlatot szerezni az átkosban csak az egyenlőbbeknek járt.
És itt most nem csak erről a hölgyről van szó, sajnos...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.12.22. 18:53:37

Elég surmó dolog azon rugózni, hogy a nőnek nem mondták meg a keresztnevét. Kérem szépen, a neve Németh Lászlóné! Ez törvényes, elfogadott, megszokott névviselési mód. Lehet szólítani asszonyomnak, hölgyemnek, miniszter asszonynak, a jónépnek úgysem lesz alkalma beszélgetni vele, az újságíró fattyak is találják meg a helyes megoldást. A nő barátai pedig valószínűleg keresztnéven szólítják, de mi nem vagyunk a barátai.

zsebatya 2011.12.22. 18:57:30

@Schindler Pistája: Hogy te meg egy mekkora fasz vagy, arra szó nincs.

countrystudy 2011.12.22. 19:02:35

ebben az országban bárki szerezhet diplomát. azon rugózni h nincs, elég nagy surmóság. a szakmai múltja megvan,és én már csak ezt fogadom el. és azok,akik most ezt a nőt fikázzák,holnap kimennek tüntetni a nők védelmében.hiteltelen szarjankók.

countrystudy 2011.12.22. 19:06:35

P.S. az egyik nagy baja kis hazánknak,hogy hiányoznak az öntudatos szakmunkások,technikusok. külön posztot érdemelne,mire megyünk az alibi diplomákkal és használhatatlan nyelvvizsgákkal.

2011.12.22. 19:14:30

@countrystudy: Azért hiányoznak az öntudatos szakmunkások és technikusok, mert ez a társadalom semmire sem becsüli őket. Diplomásból túlkínálat van, a technikusra viszont kereslet nincs, max betanított munkával kínálgatják havi 100 bruttó fixért, mert "fúj, akinek nincs diplomája, az nem is ember, tehát nem is érdemel emberi ellátást, max annyit mint egy jól idomított állat"

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.22. 19:20:44

Jaaj már diploma diploma.Ez csak nektek fontos,mert végigseggeltetek egy egyetemet.
Aztán felvágtok vele,hogy van egy szart sem érő papírotok.
Én bízom a Miniszterelnök Úr választásában.
Hajrá FIDESZ hajrá Magyarország!
Csak így tovább!

u.i.: Nem ér anyázni! :))))

Meleardil Eressea Iluvadan 2011.12.22. 19:36:50

Nos, lebzselek itt egy ideje, és a törzskommentelők is emlékezhetnek, nem vagyok egy súlyosan kipafób alkat. Az összeesküvés-elméletek közül is leginkább az épp megvalósulóban levők és a már lejátszottak érdekelnek.

Ennek ellenére nekem az életrajzból két dolog virított.
Az egyik:
"1976-ban végzett a Külkereskedelmi, Oktatási és Továbbképző központban"
"1977-től üzletkötőként dolgozott az Artex Külkereskedelmi Vállalatnál"
Tehát nyomban. Lehet, hogy köze nem volt a III./* társasághoz, de azért kevéssé valószínű.

A másik, cirka öt perccel a "renccerváltás" után:
"1990-ben a Bank Leumi, Budapestnél helyezkedett el...Tel-Avivban szerzett tapasztalatot...Szakmai ismereteit a Bank Leumi Le Israel és az Austrian Bankers College szaktanfolyamain bővítette"

Na ez az összeesküvés elmélet része. Amúgy onnantól elég stabilan menetelt felfelé (matematikai kifejezéssel: szigorúan monoton módon), és a rattan széktől eljutott a bársony székig.

Namost... azóta fél tucat olyan pozíciója volt, ahol valami irányítás és/vagy fejlesztés volt a feladat.

Engem az érdekelne a leginkább, hogy ezekben a feladatkörökben milyen személyes eredményeket tud felmutatni. Ezt azért szokás hangsúlyozni minden vezető pozícióba kerülő elvtársnál. A diplomája kevéssé izgat. Még akkor se, ha vörös.

Izgalmas, hogy munkásságáról eddig nem hallott senki.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.22. 19:41:23

@Kravver: Igen valszeg rájuk szavazott.
Tudod 2 éve eléggé el voltam keseredve és azt mondtam,ezeknél még a fidesz is jobb lesz, pedig sohasem szavaztam rájuk.Aztán megmutatták,hogy nem pedig csodát nem vártam.Mindig azt hisszük ,hogy ez a legalja de aztán rádöbbenünk,hogy nem.

countrystudy 2011.12.22. 19:45:11

pedig akkor lenne itt egy valódi POLGÁRI demokrácia,ha az ő hangjukat is hallanánk. sokkal erősebben,mint a tojásfejűek lila ideológiáit. kell az ész,a gondolkodás, a cselekvés,az eredmény,ha takarítónő,ha varrónő akkor is. csak az üres duma mehetne már a süllyesztőbe.
mi az h mami,meg konyhás néni,meg lászlóné??? bocs,de ezeken semmi szégyellni való sincs.

netnepper 2011.12.22. 19:45:23

Nem is értem, hogy mi a problémátok.
Az egyik barátom időnként elmondja, hogy akkor fogott először gyanút, amikor anno Bányász Rezsőt kinevezték kormány-szóvivőnek. Szegény Bányász Rezső ugyanis nem tudott beszélni. És ő lehetett a szóvivő. Ezek után itt már bármi megtörténhet...
Amúgy, meg csak ne becsüljétek le a szépkorú titkárnőt, mert Kádárék, Grószkarcsik, és jeles utódjaik jöttek, majd mentek a süllyesztőbe, a néni viszont maradt. Az aktuális főnökök is mindig a titkárnővel beszélték meg, hogy mi a teendő. Sok esetben ő döntött a főnökök helyett.
Nála többet látott és több titkot tudó ember nincs a minisztériumokban.
Viktorék egy igazi, sokat tapasztalt "régi szakembert " kerestek, akinek a képzettsége és a képességei ráadásul teljes mértékben szinkronban vannak a közeljövőben várható gazdasági fejlődésünk mértékével:-D.
Telitalálat:-)))))))))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.22. 19:52:47

@netnepper: Bazz!Erről a Bányász Rezsőről jut eszembe.
Ké-ké kérlek,ne-ne-nem ve-vettek,fel té-té-tévébemondónak,mert ne-nem va-va-vagyok pá-pá-párttag.
A sokat tapasztalt régi emberekről meg amikor új stevvardeseket vesznek fel az orosz rlégitársasághoz de még mindig nem lendült fel a forgalom.
-Nem értem mi lehet a probléma az új lányokkal.
-Én sem.Mindegyik legalább 40 éve párttag.

Meleardil Eressea Iluvadan 2011.12.22. 19:53:55

@netnepper: "Kádárék, Grószkarcsik, és jeles utódjaik jöttek, majd mentek a süllyesztőbe, a néni viszont maradt."
:D Pont ettől gyanús!

netnepper 2011.12.22. 20:13:24

Moldova Gyuri ide figyelj!
Remélem, hogy már másfél éve gondosan jegyzetelsz...
Végre most először nem kell se a néppel elvegyülnöd, se pedig a sztorin agyalnod.
Elég, ha napról napra minden kormányközeli eseményt papírra vetsz és mire a kormány-ciklus véget ér, kész is a bestseller:-Đ. Mehet a nyomdába.
H. Kovács történeteit a most először meghaladta az élet.

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.12.22. 20:26:36

@Meleardil Eressea Iluvadan: nekem is feltűnt a dolog. A filoszemitizmus pártsemleges mutatvány Magyarországon. Kivéve a Jobbikot :DDD

zsebatya 2011.12.22. 20:33:49

@Meleardil Eressea Iluvadan: Tudod, igazából mi a szörnyű? Hogy nekik már a grószkarcsiék almából sincs káderük. Senki. Öt, három-négy ciklust megélt haveromat baszták ki különböző minisztériumokból, csak azért, mert a hivatási kötelességük volt bizonyos baromságok ügyében ellenkezni. Ez pedig nem megy. Ma nem megy, pedig olyan nagy a demokrácia mifelénk, hogy csak na.
Mellesleg a Grósz egyáltalán nem volt hülye. Élete utolsó napjaiban munkám miatt beszénem kellett vele Gödöllőn, az Isaszegi úton vett nagyon szolid, bár igaz, tóparti házában. Tisztábbnak, és ha úgy tetszik erkölcsösebbnek dereng föl ma, mint a mai többi sok. A többi sokk.

Secnir 2011.12.22. 20:56:41

"1953. július 16-án született Budapesten. [...] 1971-től exportbonyolítóként,"
ööö..
...18 évesen milyen helyre (tétre-befutóra) tudott elhelyezkedni exportbonyolítóként? Ne feledjük, '76-ban végzi csak el a külker szakot!
1953- megszületik
-1971 elvégzi a gimnáziumot (hol? melyikben?)
1971- Artex (az meg mi a lóf*sz?)
'77-'90-ig vietnami exporttal foglalkozik. Jó.
'90-'95 Izraeli bank
'95-'98 OTP
'98-2001 MFB
2001-2002 Defend
2002-2010 OTP
2010-MFB

ami engem aggaszt, hogy egyrészt sehol nem látom, hogy mettől meddig volt? Csak azt, hogy 98-tól MFB, és 2001-től máshol felügyelőbizottsági tag. Na ja, de mikor távozott és millen indokkal?
másrészt mivel kemény külföldi kötődése van, én nemzetbiztonsági okokból nem javallom a hölgyeményt.

(láttátok a híradót? ELSŐ megszólalása a bizottsági ülésen: -Tisztelt Bíróság)

tintamin 2011.12.22. 21:18:46

Mit csinál egy "igazgatósági tag"? Gondolom, semmit, ha több ilyen pozíció is belefér egy ember idejébe.

Igazgatósági tag akarok lenni!

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.12.22. 21:51:36

@Secnir: úgy látszik tudja mire vállalkozott, csak nem a megfelelő szöveget adták a kezébe. Amit elkezdett, azt a következő kormány idején kell elmondania...

Az Artexről pedig itt: @lobster thermidor:

Secnir 2011.12.22. 22:06:11

@Őrült kutya (KaraKum):
ahá, Artex, igen. Képben vagyok.

Bee-zony 2011.12.22. 22:14:58

@igényes: Meg vagyok nyugodva, hogy van életrajza, és hogy ő a megfelelő ember a megfelelő helyre.
Mint ahogy a zsidómaffia I.-ben askenázi zsidó volt a rendőrfőkapitány.

Most már biztos, hogy fejlődni fog a nemzet. Mármint a zsidó.

Ha itt nem lesz polgárháború, akkor sehol.

Izraeli banknál szerzett képesítést a leendő fejlesztési miniszter
kuruc.info/r/2/89830/

„Facel Vega
Hogy pontosak legyünk: A képen látható középső férfiról van szó, ugye?

Válasz
István Papp
Igen!
És nem egy szép férfi.
Ugyanakkor 8 vállalatnál dolgozott vezetőként! Hol vannak (hol tartanak) most, azok a vállalatok???

Válasz
László Major
István Papp csődbe mentek!

László Boda
(...)
Világ nagy vállalatait konszernjeit magyar szakemberek irányítják, amiből azt lehet levonni, nem hülye a magyar. Miért kell akkor telepakolni az ország vezetését, kassza,-és az ország kulcsát átengedni, a világ leggyűlöltebb kakukk hontalan népének, amelyekről köztudott csak is más népek kifosztásából, tönkretételéből tartják fenn hatalmukat.Orbán,-orr-bán, ezért és a mérhetetlen sok hazugságod miatt a magyar nép még benyújtja nektek a számlát... Helyedben azonnal leállítanám az államadósságnak becézett sarcot,-és azonnal átadnám az országot a fiataloknak, szakértőknek ameddig nem késő!

Nagy Udzil
Ez már nem a zsidesz minisztere hanem, simon perecé!

Válasz
Kiss János
Hát, most jól beletrafáltál! Bár gyakorlatilag a többi is az.

Csaba Szlotta
Hát a "perec" megmondta,hogy megvesznek bennünket,kilóra.Most csak beváltja az ígéretét!

Tamás Tóth
Mitől ilyen feszült rogán?A nőröl szólva képzeljük el magunkat mondjuk egy autószalon tulajdonosának akihez ezzel a tekintettel leül valaki a szembelevő székre állásinterjura.Nem-nem ilyen tekintettel nem állást pályáznak meg hanem ilyen tekintettel a gyarmatositók helyi megbizottja foglalja el a lepacsizott posztott.Ez itt ugy néz mint aki otthon van és most elfoglalja ami neki jár csak még formai okokból el kell viselnie néhány kekeckedő benszülöttet mielőtt visszamegy jelenteni a főnöknek.”

bozsy 2011.12.22. 22:53:04

Az már szinte pozitívum, hogy a Hölgynek van versenyszférás tapasztalata a mélyen tisztelt Matolcsy Gyurival szemben...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.12.23. 00:53:29

@is:

Miért, Lampert Mónika is ilyen benyomást kellett benne ... tehetek én erről?

Bee-zony 2011.12.23. 02:09:06

Miért pont ez a nő lett a kiválasztott? Úgy látom, hogy a zsidó színházigazgatók leszóltak a fogott emberüknek, a díszgój Orbán királynak, hogy szavaztassa meg N. Lászlónét, az ő emberüket, a hűbéreseivel, akik közt többségben vannak a filoszemiták – és így lett, megtörtént.
A szörnyű magyar valóság a zuhanás az abszolút 0 szintre, aminél már úgyszólván minden társadalmi, nemzeti- és nemzetközi státusz jobb, akár az USA 50-valahányadik tagállama Hawaii után, vagy Svájc 27-ik kantonja, vagy Japán 48-ik prefektúrája… mert a rohadt zsidó, szemét cigány, szarmagyar háromszög a térségben mindennek a legalja. A rosszat pedig minek fenntartani, amikor a megszűnése, a pusztulása jobb állapotot eredményez… és minél kevesebbet tesz valaki a rossz fennmaradásáért, és így minél közelebb van a 100%-os elhatárolódáshoz, annál jobban jár.
Ezt legjobban és legkönnyebben országhatáron kívül lehet megtenni.
Az egyszerű, atomizált, vagy önként atomizálódott emberek összefogás nélkül nem tudják legyőzni a politikus címszó alatt meglevő komplett bűnszövetkezetet, úgyhogy az alapszintű működő lépés a kivándorlás; ami ennél több eredményben, az bonyolultabb és nehezebb, a többségi mentalitás miatt.
Ahogy a korhadt erdőt előbb-utóbb felgyújtja valamelyik villámcsapás, a magyar(országi) társdalomra is ráfér a megújulás, akár ugyanígy, spontán módon, vagy a „korhadt fák” céltudatos eltávolításával, és akkor már nyugalom és béke lesz, társadalmi tűzveszély nélkül.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.12.23. 10:31:08

Nem kell itt visítozni, majd szépen elvégzi a miniszter asszoncsága a felcsúti fociakadémiát levelező tagozaton oszt jónapot.

matula100 2011.12.23. 18:34:40

Elég vegyes érzelmeim vannak a diplomákkal és diplomásokkal kapcsolatban. A saját véleményem 2 diplomával, hogy nem az teszi az embert, hanem az akarat és a rátermettség.
Mivel lenne jobb ha lenne egy jogász diplomája, nézzétek meg tele van a parlament bukott jogászokkal, olyan is az egész állam és jogrendszerünk.
Nekem amikor igénybe kellett vennem jogászt a kényszer miatt, mindig maximálisan rossz tapasztalataim voltak. Volt aki tőlem kérdezte meg, hogyan kezdjük el a polgári pert, milyen stratégiát javasolok? A stratégiám az volt, hogy elkértem az egész anyagot és elvittem tőle.
A baj a jogásszal, hogy nincs minimális számonkérhető teljesítés a szolgáltatásban, ha nyer ha veszít szerinte ez volt a legtöbb amit ki lehetett hozni az ügyből. Ja és a horror óradíjak.
Szóval amíg jogászokkal van megtömve a parlament addig semmi jót nem várok, de igazából értelmes diplomával ember nem kezd el politizálni, az alkotni akar és értéket előállítani amiben megtalálja a saját és mások örömét.

matula100 2011.12.23. 18:37:12

Diploma nélkül is lehet valaki értelmes, és normális. Ettől függetlenül én is elvárom, hogy egy miniszternek legyen diplomája.

2011.12.23. 19:25:31

@Meleardil Eressea Iluvadan: fiatal lehetsz.... hogy egy 1976-ban végzett 77-től dolgozott, abban nincsen semmi gyanús. Akkoriban nem úgy ment, mint most, hogy kilincselsz az életrajzoddal, oszt annyit sem böffentenek vissza, hogy "köszönjük, nem önt választottuk", neeem! Akkor teljes körű foglalkoztatás volt, Lászlóné bement a munkaügyi központba, és pár nap alatt elhelyezték. Ha nem volt státusz, akkor csináltak. Inkább az a gyanús, hogy hol volt 1976-tól 1977-ig?! Ez kérem Közveszélyes Munkakerülés tényálladéka...

@matula100: Na ja, csak éppen diploma nélkül nulla az esélye bárkinek akár még csak egy közép-vezetői posztra is, akármilyen tehetséges legyen is. Ez alól egy kivétel van: ha a politikus haverjai elhelyezik.

Meridian74 2011.12.23. 23:09:09

Nyilván már előttem jópáran elsütötték, de ez "Bank Leumi Le Israel" meg "1990-ben a Bank Leumi, Budapestnél helyezkedett el, ahol osztályvezető volt, később pedig Tel-Avivban szerzett tapasztalatot" bőven elég.

Van valakinek kifogása ez ellen?
Nos, kisbarátom, akkor te RASSZISTA, FASISZTA, ANTISZEMITA vagy, szégyeldd nagyon gyorsan és nagyon mélyen magad, és várd a TEK-et, amely most az izraeli delegecióját transzportálja a szobádba, rögvest - egy kis ujjperc levagdosásra.

Félretéve a cinikus viccet, szóval elég csak zsidónak lenni, és valami zsidó iskolában végezni (amúgy érteni nem kell semmihez sem, mert arra vannak a szakemberek, amelyek kiszolgálnak "téged" - szaré-húgyé' persze) és máris sima pálya az életed. És ha most valaki felhörren, de az nem úgy van ám, ezt a példát számtalan esetben láttam már, kár erőlködni ezzel kapcsolatban, úgysem tud senki semmivel sem ennek ellenkezőjéről meggyőzni.
Túl sokat láttam már.

zollerbá 2011.12.25. 11:30:54

DR. HOMOKI JÁNOS (FKGP): Tisztelt Miniszter Úr! Tisztelt Képviselõtársaim! A Magyar Hitelbank és a Leumi Bank 1990 júliusában MNB-támogatással létrehozta leánybankként, 50-50 százalékos tõkével a Leumi Hitelbankot. A bankot valójában a külföldi befektetõk képviselõi irányították. Egyik vezetõ tisztségviselõje volt Fekete János, az MNB korábbi alelnöke is.

A Leumi Bank három-négy évi mûködése során - rossz hitelkihelyezései miatt - több tízmilliárdos veszteséget produkált. Súlyos veszteség érte az alapító MHB-n keresztül a magyar államot is. Ennek és egyéb felelõtlen hitelezésnek következtében a MHB-t a költségvetés terhére mintegy 100 milliárd forinttal kellett megtámogatni.

Felvetõdik a kérdés, hogy a Leumi Bank tönkretétele sorozatos felelõtlen, korrupciógyanús hitelnyújtás vagy csak szakmai hozzá nem értésbõl eredõ, szakszerûtlen gazdálkodás következménye? Vajon milyen jövedelmet élveztek a bank vezetõi?

Surányi György, az MNB elnöke, a parlamentben kijelentette, hogy a Leumi Bank bukása kapcsán a jogi felelõsséget az alapító tulajdonos oldaláról a vezetõ tisztségviselõ vagy vezetõ alkalmazott tekintetében lehet felvetni. Kijelentette, hogy 1990 júliusában ugyan õ volt az MNB elnöke, õ járult hozzá az alapításhoz, de a bukásához köze nem volt, felelõsség õt nem terheli.

A Független Kisgazdapárt kérdezi, hogy a bankkonszolidáció keretében kik és milyen módszerrel állapították meg a támogatást, a veszteség teljes vagy részleges megtérítését? Miért vállalta át a kormány 1993 végén ezek kifizetését?

A bank 50-50 százalékos magyar és külföldi tulajdonban volt. Így indokolt és törvényes volt-e, hogy a kárt egészében a magyar állam viselje? Ki a felelõs, hogy nem ellenõrizték a Leumi Bank mûködését? Visszakapja-e az MHB, mint alapító a befektetett tõkéjét, ha a bank felszámolásra kerül?

A Leumi Bank csõdjéért való jogi, büntetõjogi felelõsség kérdését illetõen kérdezem miniszter úrtól:

1. miért létesítették a bankot 50 százalékos MHB alaptõkével, kik szervezték engedélyezését;

2. mennyi a halmozott veszteség összege és részaránya a befektetett tõkéhez viszonyítva;

3. mennyi a konszolidációban adott, a költségvetést terhelõ támogatás összege;

4. megvizsgálták-e az illetékes szervek - az alapítók, a Bankfelügyelet, a Pénzügyminisztérium -, milyen tényezõk okozták a bank tönkremenetelét;

5. a kormány megvizsgálta-e, hogy a felsorolt szervek közül kit terhel a felelõsség az ellenõrzés elmulasztásáért;

6. kit terhel a felelõsség a bank vezetõ tisztségviselõi, alkalmazottai közül személy szerint a magyar államot ért kárért;

7. történt-e és ki ellen a felelõsség megállapítása után büntetõ feljelentés?

Érdeklõdéssel várom - a közvéleménnyel együtt - miniszter úr válaszát. Köszönöm. (Taps a jobb oldalon.)

zollerbá 2011.12.25. 11:36:06

Iványi Gábor:
Azért tettem ezt a hosszú, külföldi kitérőt, hogy értsék: hazánk politikusai a Szent Istváni-i intelemmel – ,,atyai őseink hagyományához való hűség adja a szeretettel együtt a szabadság alapját.” - szembemenve az 1944-ben eltörölt, Szent korona eszmén alapuló, magyar Történelmi Alkotmány mellőzésével erre a kegyetlen, mammont szolgáló útra kényszerítettek bennünket.

Ennek első lépése: Magyarország 1982-ben tagja lett az IMF-nek, a Nemzetközi Valutaalapnak. A Világbank és az IMF magyar belügyekbe való beleszólásának engedélyezését a felvásárlások, vagy ha úgy tetszik, a hatalomátvétel előkészületeinek tekinthetjük. Az ügyet szovjet engedéllyel és PB hozzájárulással, Kádár rábólintásával az a Fekete János MNB-elnökhelyettes intézte, aki később, a kilencvenes években megnyitotta a magyarországi Leumi Bankot, és aki ma már bevallottan izraeli-magyar kettős állampolgár. Kapaszkodjanak meg, a Leumi Bank, a Moszad, az izraeli titkosszolgálat kezében lévő bank volt.

Bee-zony 2011.12.25. 22:52:27

Lenhardt Balázs válasza a Németh Lászlóné-üggyel kapcsolatban
kuruc.info/r/2/89867/
(Ahogy a zsorigó híreket ír, vagyis manipulál.)

Bee-zony 2011.12.25. 23:42:18

@zollerbá: Nem vagyok meglepve. Éber, héber, stréber, és Moszados, ezért lett ő a nyerő versenyző az MSZP-LMP-Fidesz zsidó maffiában, ahol ezért jár a max. pontszám.
A Jobbik meg egyszerűen kutyaütő társaság, akik a pénztárcájukat és a feneküket hízlalják mióta bekerültek a nemtisztelt házba, a disznóólba, ahol disznókká váltak ők is, szebben mondva „bedarálta őket a rendszer” – a sok „erkölcsbajnokot”, mint előtte hurkagyurkáékat is.

Laár András Pour Laár - A politikusok végső indítéka
www.youtube.com/watch?v=heQF3psYJLo

A politikus - (Laár pour l'art )
www.youtube.com/watch?v=gYLViF-60sU

Laár András: "Amikor kicsit zavaros helyzet van, akkor megnézem, hogy mennyire akar kitörni Magyarországon a polgárháború, és amikor nem tör ki, akkor annak örülök. Én a politikát abszolúte elkerülöm, nem hiszek abban, hogy a politika bármilyen jót okozhat bárkinek, és hogy bármelyik oldalra érdemes lenne odaállni. Szétvált az ember valóságos igénye és a média által sugallott élet. Sajnos az emberek nagyobb része inkább dönt a mű élet mellett, és Való Világot néz, pedig tudjuk, hogy az egy valótlan világ. Mégis az emberek nagy része be van egy csőbe húzva, amit mások irányítanak és töltenek fel hülyeséggel, és tényleg meghülyülnek.
(...)
Tizenhét éves koromban már észleltem, hogy itt folyamatosan kiszúrnak az emberekkel, és negyven év elteltével még mindig ugyanezt érzem. Nem történt egy olyan fellélegzés, hogy azt lehetett volna érezni, hogy ez megváltozott volna, és az embereknek jó lenne itt élni. Mert azt érzem, hogy nem jó nekik itt élni. Mégis itt élnek, mint ahogy én is itt élek. Sőt, tulajdonképpen boldog is vagyok."

vomit 2011.12.27. 13:25:58

ez talan ismerosen cseng
Little by little, they get drunker with power and lose their perception of normal political reality until they no longer even bother covering things up.
www.shtfplan.com/emergency-preparedness/what-to-expect-from-the-government-after-the-collapse_12232011

velorex-vezető 2011.12.28. 21:07:48

Nem vagyok filoszemita. Sőt! Véletlenül ismerem az új miniszter asszonyt. Alapvetően normális gondolkodású ember.
A szakmai múlt:: Csányi nem zsidó és nem hülye, hogy alkalmatlan embert tegyen vezető beosztásba az OTP-nél.
nem kötelező elhinni, lehet, hogy én sem hinném el.

Horizont 2011.12.28. 21:56:54

@velorex-vezető:
"Alapvetően normális gondolkodású ember."
Aki így elvállal egy ilyen feladatot és így égeti magát egy bizottsági meghallgatáson és ilyen szakmai felkészültséget mutat a minisztériumról ahol vezető akar lenni arra sok mindent lehet mondani csak ezt nem. Attól még lehet persze rendes ember, de nem mint MINISZTER!!!

velorex-vezető 2011.12.29. 08:45:46

@Horizont: Nem a szakmai felkészültségével és a tudásával volt baj, hanem nem szokta meg a közszereplést és láthatóan lámpaláza volt. Ha így nézzük a dolgot, akkor legyen majka vagy borosbocskor a miniszter. Ők gyorsan, gátlás nélkül tudnak sok hülyeséget összehordani. Nem jönnek zavarba.

Horizont 2011.12.29. 09:47:44

@velorex-vezető:
Nagyon elfogult vagy már bocsáss meg! Sajnos a miniszter asszony még jelöltként is sok hülyeséget mondott. Nem gyorsan az igaz. Lámpaláz?? Viccelsz ugye? 58 éves, forgott ahol forgott évtizedek óta. Ne legyen már zavarba ha kérhetem, de ha igen akkor ne vállaljon el egy ilyen felelős beosztást, mert lesznek még jobban zavarba ejtő dolgok. Első lépés, hogy tisztában legyek a képességeimmel, előnyeimmel és hátrányaimmal. Ha pedig behatároltak a képességeim akkor nem vállalom el. Sajnos még innen alulnézetből is látszik, az a szomorú tény, ahogy Orbánnak egy "bólogatójános" Köztársasági Elnökre, gombnyomogató robot képviselőkre, véleményt nem nyilvánító holdudvarra, szolgalelkű szóvivőkre, na így van szüksége Lászlóné diploma nélküli miniszterre aki mindent aláír amit az orra alá tolnak!! Nem fröcsögök, nem köpködök (pedig szeretnék)!Oké ismerheted, jó embernek is tarthatod, de amit leírtam beláthatod, hogy így van.
A tudás számít nem a papír, de a mai világban amikor egy recepciós el sem jut a HR-es elé diploma nélkül, ellenérzést szül egy diploma nélküli miniszter. A többiről nem is beszélve.
Nincs igazam?:)

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.12.29. 18:05:20

Erre mondják, hogy úri huncutság:
www.hir24.hu/belfold/2011/12/29/simicska-lenyomta-fellegit/

Csak épp az ország döglik bele, az nem számít. Amíg ők egymást gyepálják a pénz és befolyás miatt, lassan - de biztosan - csődbe megyünk.
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20111229-rosszul-sult-el-az-allampapiraukcio.html

süti beállítások módosítása