Skip to content


       Szűrés lista

De drága vagy, Gyuri!

2012 első negyedévében 452,1 milliárd forintot költött kamatkiadásokra az állam.
2011 első negyedévében 413,9 milliárd forintot költött kamatkiadásokra az állam.
2006 első negyedévében 237,5 milliárd forintot költött kamatkiadásokra az állam.

Csak kamatra. Egy negyedévben. 452 milliárd forintot.
Pedig a manyup pénzekből 1400 milliárd forintot költöttünk adósságtörlesztésre.

Kevesebb adósság, mégis magasabb kamat?
Hát hogy is van ez Gyuri?
Nem vagy te egy kicsit drága?

Minél tovább folytatod az esztelen gazdaságpolitikádat, annál drágább lesz a kamat, ezért újabb "nem-megszorításra" lesz szükség, hogy a megnövekedett kamatterheket ki tudjuk fizetni, ami persze a szokásos matolcsy esztelen gazdaságpolitikának lesz egy újabb ékköve, ami megint növeli egy kicsit a kamatokat, ami miatt újabb "nem-megszorításra" lesz majd szükség ...


tabla_120410_640.jpg
(Forrás: mfor.hu)

Címkék: válság matolcsy

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr574406853

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kiszivárgott Matolcsy levelezése 2012.04.14. 12:19:25

 Kedves Gyuri bácsi!Először is nagyon jók a megszorító csomagok, minden a terveink szerint megy. Biztosra veszem, hogy a tranzakciós adó is remek lesz, nem is beszélve az új ÁFA-dolgokról. Eredetileg én a hatkulcsost tartottam jobbnak, de utól...

Trackback: Charles Bronson vagy Pinokkió? 2012.04.14. 11:33:54

Amióta Schmitt Pál elkullogott a hivatalból, amelynek soha még a közelébe sem lett volna szabad engedni, azon töprengek: vajon érdekeljen-e, hogy ki lesz az utódja? Ha reflexből válaszolnék, azt mondanám, piszokul nem. Ha szenvtelenül gondolom végig, n...

Trackback: Kötelező olvasmány: Gazdasági bérgyilkos 2012.04.13. 13:32:54

  Ajánlanék egy nagyon jó könyvet. John Perkins: Egy gazdasági bérgyilkos vallomásai. Én nagyon sokat tanultam belőle, pedig nem vagyok teljesen oktalan. Ezt a könyvet kötelezővé kellene tenni a keresztén...

Trackback: Pénzügyi tönkretételünk története 2012.04.13. 13:22:32

  Mindig új hiteleket veszünk fel, romló feltételekkel, hogy meglévő hiteleink adósságszolgálatát fizetni tudjuk Hogyan lett a 22-ből 230 s a százból nulla? E képletben az előbbi az adósság, az utóbbi a népvagyon. A rendszerváltás óta a nemzetgaz...

Trackback: Soros kontra font, Soros kontra Anglia 2012.04.13. 10:45:53

Soros György spekulációitól még a legnagyobb jegybankok, a legfontosabb kormányzatok is félnek, mint a tűztől, ő ugyanis a főszereplője a mindmáig legsikeresebb nagydeviza-bedöntésnek. Az áldozat az angol font volt. Mi is történt 1992 szeptemberében? &...

Trackback: Rabár Ferenc, az Antall-kormány pénzügyminisztere 2012.04.13. 10:40:07

Rabár Ferenc pénzügyminiszter Bokrossal az Értéktőzsde megnyitásán Rabár Ferenc, az Antall-kormány pénzügyminisztere írja: „Antall József szólt nekem 1990 februárjában, hogy lesz Londonban egy tárgyalás, melyet Soros György szervez, és témá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.13. 19:08:18

Akkor, hogy még tisztább legyen a dolog, aztán mindenki szűrje le magának a tanulságot.

Pénzügyminiszterek:
2006-Veres János
2007-Veres János
2008-Veres János
2009-Veres János (3,5 hónap), Oszkó Péter (8,5 hónap)
2010-Oszkó Péter (5 hónap), Matolcsy György (7 hónap)
2011-Matolcsy György
2012-Matolcsy György

lecsó kolbász (törölt) 2012.04.13. 19:14:34

@Vidéki:
Ezt viszont hozzád intézem.
Hogy olvasottabb, műveltebb, okosabb vagy nálam,
ezt nem is kétlem. Viszont én nem basztatok másokat
merő szórakozásból. Mert nekem úgy tűnik, te ezt műveled.
Aztán ha rosszul látom a dolgot, úgy is megcáfolsz (vagy nem).

RuinDone · http://newworldchaos.blog.hu 2012.04.13. 19:21:24

@tesz-vesz: bocs, minden építő jellegű kritikát szívesen fogadok

Ironfist 2012.04.13. 19:54:27

@lecsó kolbász:
"@Ironfist: Vagy a rosszabbik eset, hogy nem is egy "fizetett ügynök",
csak egy unatkozó barom, aki abban éli ki magát, hogy másokat bosszantson."

Ez miért a rosszabbik eset?

lecsó kolbász (törölt) 2012.04.13. 20:10:08

@Ironfist: Mert akkor más a motivációja.
Az utóbbit én rosszabbnak találom.

medvemellszobra 2012.04.13. 20:21:32

@Squid: Köszi! Mondjuk ez valahol sejthető volt, hogy inkább kockáztatnak és a többletköltséget is kifizettetik velünk, csak hogy legyen pénz, és cserébe ne kérhesse sem az EU, sem az IMF, hogy legalább a demokratikusság látszatára ügyeljenek, és kicsit kevésbé mohón szivattyúzzák el a pénzeket.
de így számokkal még ütősebb. hejjjaj...

Ironfist 2012.04.13. 20:26:23

@lecsó kolbász:
"@Ironfist: Mert akkor más a motivációja.
Az utóbbit én rosszabbnak találom."

Rosszabb egy pattanásos kis hülyegyerek, aki a neten éli ki magát, mert ha élőben csinálná, felgyűrik az orrát az agyába, mint egy fizetett áruló, aki a saját nemzetét hagyná veszni, csak a pénze meglegyen?

lecsó kolbász (törölt) 2012.04.13. 20:40:16

@Ironfist: Hogy pattanásos kis hülyegyerek, azt nem tudom,
de azt igen, hogy nálam rosszabb az, aki élvezetből basztat
másokat,mint pénzért. De ez csak az én véleményem.

medvemellszobra 2012.04.13. 20:43:36

@moonchild: egy icipicit el is beszéltünk egymás mellett, de végeredményben valahol egy malomban őrölük. Sőt, nagyrészt igazat adok Neked abban, amit írtál. Ez is járt a fejemben, mármint, hogy az állam, a közösség mi vagyunk. A haza nem egyenlő az állammal, és sem az állam, sem a haza nem valami absztrakt létezők, magasztos történelmi fogalmak. Az Te vagy, én, meg bárki más, aki itt él, és azoknak a mindennapjai, hagyományai, tervei, emlékei a gyerekkorából, és a nagyszülők történetei. Például ezért sem értek egyet Vidéki pajtás hozzászólásaival, hogy "Na, a tisztelt Vastagbőr galeri most jól megmondta a tutit, ők biztosan jobban csinálnák." Nem, nem erről van szó, hogy itt bárki jobban csinálná egy ország elvezetését. Hanem arról, hogy beszélni szabad és kell is ezekről. Mert az országunkról, a hazánkról van szó, amiben élünk, sőt, belőlünk áll. És akkor már ugyan hadd legyen közünk a dolgokhoz, és van véleményünk róla.
Nem tudom, miben bízzak, egy mindent letisztázó sokkban (ezt nem szeretném, mert akkor mindent egy lapra tesz fel az ember, és nincs rá garancia, hogy nem ugyanez a szar, vagy valami még rosszabb jön utána), vagy inkább abban, ami eddig bevált teszem azt a franciáknál, angoloknál, németeknél, osztrákoknál, svájciaknál, svédeknél, hollandoknál... stb. Vagyis, hogy apránként, hangya lépésekben, és sajnos sok-sok mocsokkal és vérrel is tarkítva, de az emberek azért mégiscsak ki tudták kaparni maguknak emberöltők alatt, hogy most viszonylag normális helyek azok, ahol ők élnek, nem pedig banánköztársaságok. És nem csak buta jobbágyok, fogyóeszközök, hanem polgárok, akik azért mégiscsak számítanak valamit. Szerintem a polgárság olyan, mint a kis fa - lassan nő, sem húzni nem lehet, sem vérrel öntözni és kétnaponta új cserépbe ültetni.
És nem hinném, hogy az az út lenne szimpatikus, amit a jelenlegi kormány csinál, mert erőszakkal ültetgeti ide-oda a kis fát, a legszebbeket is kivágja, csak hogy az ő kiválasztott páfrányai és mocsári zsurlói kapjanak fényt, és lehessenek valamikor szép nagy tölgyek. Meglehet, beválik, ki tudja, de az biztos, hogy nem nekem fog, mert én nem az önkényesen kiválogatott páfrányok között vagyok. És azért sem tetszik, mert korántsem biztos, hogy feltétlenül bőven termő csodafa lesz a ténykedésük eredménye, hanem valami hulladék, ami kirohad és mehet a szemétdombra. Akkor meg nagyon nem érte meg tarvágással beáldozni az egész erdőt.

Na, most hogy hódoltam a demagógiának, és a nagy érzelmeknek, lassan nyugovóra térek, holnap korán kelek. :)

medvemellszobra 2012.04.13. 20:59:05

@Vidéki: "Mindenki Egyenlő, (De vannak Egyenlőbbek).
Az EU potentátjai nem hajlandók velünk szemben a minimális jóindulatot sem tanúsítani, sőt irracionális rosszindulattól vezérelve kiszolgáltatnak bennünket a spekulánsok támadásainak."

Tudod, pont itt olvastam valakitől, hogy hülye az a diák, aki akkor köpőcsövezi a tanárt röhögve, amikor az a naplót pörgeti feleltetés előtt.
Nem behódolni kell senkinek, én is aláírom. És nehéz elfogadnom nekem is, hogy az EU-ban is (ahogy az egész világon) az erősebb kutya b*szik (németek, franciák).
De mit vártál? Ha a merdzsós kopasztól valamelyik rokonod kölcsönkér, akkor odamész hozzá, a pofájába köpsz, és azt mondod, hogy "Nem fizetünk, b*szd anyád!" ? És még csodálkozol, ha elásnak az Alföldön, csak hogy példát statuáljanak veled?

Arról meg nem is beszélek, hogy nem is értem, hogy az antikommunista Fidesz tagok, a királyi sajtó és a szektás hívek stílusa olyan, mintha az egész szöveget egy 1954-es Szabad népből vágták volna ki. Belső kártevők, spekulánsok, kapitalisták, bankárok, vezetőnk... téboly!

Sultan 2012.04.13. 21:03:53

@Zero:
Örülök hogy érdekel a téma, 2-3 évvel ezelőtt még a kutyát sem érdekelte hogy mennyit is fizetünk adósságszolgálatra.
Egész évre vonatkozóan is jó lenne látni a számokat, mondjuk 1990-től.
Plusz a hozzá tartozó MNB alapkamatot.
Mondjuk egy '95-ös 28% vagy egy '98-as 20% mikorra, mennyi összeget követelt?
Lehet mondani hogy x km autópálya megépült, de az is PPP konstrukcióban, ez is növeli a terheket.

kifordított nagyanyó 2012.04.13. 21:12:03

@Kandeláber: Igen ezt én is mondtam.De ugye az egész privatizáció egy elbaszott dolog volt nálunk.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.04.13. 21:16:53

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: Csak a korrektség kedvéért: a gazdaságpolitikának kell egy 2 év átfutási idő, szóval igen, a szarkupac nagyobbik részéért még gyurcsányahibás és elmúltnyolcév.

kifordított nagyanyó 2012.04.13. 21:21:03

@Dr. TaTa86: Igen de ezek a barmok rátesznek még egy lapáttal ahelyett,hogy javítanának a helyzeten.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.04.13. 21:24:17

@kifordított nagyanyó: Ezzel egyetértek. 2013-2014 még szarabb lesz, és akkor még nem is beszéltünk arról, hogy felélték az amúgy is fenntarthatatlan nyugdíjrendszer megtakarításait, illetve az oktatást továbbra is züllesztik, tehát hosszútávon exponenciálisan fog nőni a fekáliakupac.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.13. 21:36:39

@Dr. TaTa86: Mondtam olyat, hogy nem? A fenti adatokból is kijön, hogy Feriék azért összehoztak egy jó 150 milliárd pluszt. Ugyan ennyit hoztak most össze a Viktorék, csak ugye nem látjuk, hogy mit csináltak 02-06 között az illetékesek. Nem valószínűsítem, hogy csökkenést.

Azért ez is csúsztatás egy kicsit "gazdaságpolitikának kell egy 2 év átfutási idő", ha nagyon kell akkor lehet változtatni. Szerintem te se gondolod, hogy a 09-es adatok Veres Janiék hozták össze még 07-ben.

Megdobbent 2012.04.14. 00:22:23

Matolcsi a ketkabatos balfasz. Evtizede rohog rajta minden feherember.

nekoashi2 2012.04.14. 08:43:07

Vigyázat! A leendő MNB elnököt bíráljátok!!!!!

Vidéki 2012.04.14. 08:43:51

@Megdobbent:

" rohog rajta minden feherember."

Hozzád hasonló pirosszemű albinók.

Ironfist 2012.04.14. 13:08:56

@Megdobbent:
"Matolcsi a ketkabatos balfasz. Evtizede rohog rajta minden feherember."

Csak azért nem röhögnek rajta a négerek, mert nem fordították le nekik az unortodox faszságait :D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.14. 14:31:53

@Ironfist: A félrabszolga módon fillérekért dolgoztatott kínaiak meg azért nem röhögnek, mert ők már nagyon is jól tudják, hogy milyen a központosított, államilag irányított tervgazdaságszerű fejlődés:( Elvégre onnan vesz példákat a Györgyötök.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.14. 14:35:04

@Ironfist: Nem bántásból írtam azt, hogy "Györgyötök", de szerencsére nekem már nem "Györgyöm".

Tényleg, nem kellene szentté avatni? Ja, ahhoz...

Na, most elhatárolódtam magamtól...

Ironfist 2012.04.14. 15:03:36

@Jani haverja:
"Na, most elhatárolódtam magamtól..."

Miért? Egy ország nem vak fele kívánja, hogy ezek mielőbb lámpavason végezzék.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.14. 15:47:30

@Ironfist: Én alapjában véve az emberek békésebbik feléhez tartozom, valószínűleg ezért is jöttem el, de az viszont tény, hogy itt, ha valaki ilyen mértékben próbálna adókat emelni, meg így elcseszné a nemzeti valuta árfolyamát, akkor itt nagyon hamar megremegne valaki helyinek az ujja a vadászpuskája ravaszán. És lehet, hogy egyszerre többnek is.
A lámpavas itt nem játszik, még a végén kidől a terheléstől, aztán összeomlik a közvilágítás:)

Egyébként nagyon meglepődtem múltkor, hogy tök egyszerű falusi emberekkel beszélgettem, és véletlenül kiderült, hogy mindegyik tudja például, hogy ki volt Adam Smith. És azt is tudják, hogy mik voltak a nézetei. Kiderült, hogy itt még a kommunista diktatúrában is tanították, igaz, hogy akkor azt, hogy mennyire nincs igaza, de azért mégis csak tanították. Állítom a magyar emberek túlnyomó része nem is hallott róla. Ja itt ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN is van asszem a nyolcadikban közgazdaságtan tantárgy (nem unortodox!:)). Úgyhogy a Gyurinak itt nem sok keresnivalója lenne a még meg nem írt könyveivel.

vénkujon 2012.04.14. 20:22:02

látszik a grafikonon, hogy mikor kezdett el ugatni lajos meg péter. azért róluk se feledkezzünk már meg.:)

Jurganov 2012.04.15. 08:48:03

tetszik a cikk, kissé erőltetettnek érzem, hogy sikerült ebbe is belepasszírozni a kormányt, de szép teljesítmény :)

Walter Hartwell White 2012.04.15. 12:43:13

@Jurganov: Miért, kiket kéne belepasszírozni, ha egyszer ők vannak perpill nyeregben?

global001 2012.04.15. 14:22:23

@Vidéki:
Nem te leszel a következő KE ??????
Mert olyan szépen tudod orbán meg a fidesz f*szát sz*pni, hogy ezért kijárna egy ilyen poszt.

Bár aki ilyen szinten "vágja a közgazdaságtant" az akár még gyurit is válthatja. :)))

Egyébként te is jó példa vagy arra, hogy a 2014-es szavazás előtt mindenkivel egy ÍQ tesztet kellene íratni. Aki megüti a 20-at az mehet a szavazófülkébe....
Ne aggódj, nem sokat kellene x-elgetned ...... :)

Bloghėzag 2012.04.15. 14:29:42

@Kandeláber:
Sajnos nem tudom hová tenni ovi 98-as győzelmét követő elejtett mondatát:
"Áldott állapotban vettük át az országot".

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.15. 14:31:49

@Jurganov: Ebben nem kellett belepasszírozni a kormányt. A kamatemelkedésnek szinte teljesen EGYEDÜL a kormány az oka!
Egy kicsit más, de ezzel összefügg:
Szerinted miért van az, hogy magán jelzáloghitel esetében ugyanakkora összegre, ugyanakkora futamidőre, ugyanolyan összegű fedezettel a havi törlesztőrészlet KEVESEBB, MINT A FELE a magyar törlesztőrészletnek? Mind Euróban, mind helyi fizetőeszközben (azaz Magyarországon Forintban, itt meg Lek-ben). Hangsúlyozom: Albániáról beszélek, amelyik országot Ti lenézitek!
Megmondom, hogy miért van ez. Itt nincs unortodox gazdaságpolitika, hanem nagyon is ortodox. Itt nem változtatják meg az adótörvényeket szinte kétnaponta, és eleve kicsik is az adók. Mivel emiatt a gazdaság rohamosan fejlődik, így nagy a valószínűsége annak, hogy aki felvette a magánhitelt, annak nemhogy megszűnik a munkahelye (mert tönkremegy, vagy kivonul az országból az őt foglalkoztató cég), hanem egyre többet fog keresni, ergo egyre könnyebben fogja visszafizetni az általa felvett magánhitelt, valamint az ingatlanjának az értéke (jelzáloghitelnél ez ugye a fedezet) is egyre növekedni fog, mert egyre nagyobb kereslet lesz az ingatlanokra, mert más is többet fog keresni.
Az csak egy Matolcsy-féle f@szság, hogy nem működik a klasszikus kapitalizmus, legfeljebb csak az az igaz belőle, hogy ő ezt nem érti, hogy hogyan működik. De az a baj, hogy pl. Te sem.
És nagyon sok ilyen ember van Magyarországon, ezért lett megválasztva a Fidesz, én meg ezért jöttem el onnan.
És a Jobbik is óriásit hazudik akkor, amikor azt hirdeti, hogy van külön MAGYAR ÚT! Nincs!!!
Amikor 30 óra alatt el lehet jutni fizikailag Új Zélandra, amely Magyarországhoz képest a Föld legtávolabbi lakott területe, és az interneten pedig mindez ezredmásodpercek, akkor nem lehet külön magyar út! Sőt amerikai, kínai, és egyéb külön út sincs! Pedig ezek egy kicsit nagyobb országok, mint Magyarország. Persze van egy picit külön kínai út: az eredmény az, hogy a gazdaság fejlődik, a dolgozók meg egyre jobban nyomorognak. Gratula! És ez a példakép a dilettáns Matolcsynak! Ehhez is gratula!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.15. 14:34:36

@global001: Az IQ teszt nem eldöntendő kérdésekből áll? Mármint x-elgetésekből? Mert ha igen, akkor még a végén mégiscsak megütné a szintet "vak tyúk is talál szemet" alapon:) Azt mehetne szavazni :( Tudod: "Hülyének áll a szerencse" :)

naneee3 2012.04.15. 15:05:18

@abschattung: Az furcsa lenne, ha az IMF által a Föld országaitól összetarhált kedvező kamatozású kölcsönből orbán felépíthetné fasiszta államát. Bízzunk az EU-ban, könnyebb lesz átvészelni ezt a viktatúrát, mint egy POLGÁRHÁBORÚT!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.15. 15:16:44

@Jani haverja: Csak egy példa a Matolcsy által példaképnek tekintett országból:
totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2012/04/15/ketmillio_egy_rendszamtabla_sanghajban/?token=dd1752369754a56bfaa05997020b6617

Ilyen az, amikor a mindenható állam mindenbe bele akarja ütni az orrát.
Hajrá Magyarország! :(

Badbitie 2012.04.15. 21:04:51

A posztban szereplő információknak mi a forrása? MÁK, ÁKK, vagy KSH honlapra vmi link elfért volna, nem?

Tényleg érdekelne a forrás, mert nekem is ilyen gondjaim vannak, hogy évesített adatokat kellene nézni, inflációt/jegybanki alapkamatot, stb. Szóval légy szíves egy linket a forráshoz.

Kösz.

Badbitie 2012.04.15. 21:26:20

@Badbitie: Úgy értem az mfor.hu nem ad semmilyen linket sehova, szóval ez így eléggé hatásvadász dolog.

ork1234 2012.04.15. 22:31:46

Lassan, de biztosan épül le az ország. Nem lesz itt államcsőd, de lesz helyette hosszú agónia, csökkenő életszínvonal, növekvő terhek. Annyira ők sem hülyék,hogy magukra haragítsák a parasztokat, mindig csak egy kicsit húznak a rabláncon. Pár százalék ÁFA emelés itt, egy kis tranzakciós adó ott, ettől még nem fogják rájuk gyújtani a parlamentet. Nekik az a lényeg, hogy az elkövetkezendő pár évben jól éljenek, az hogy mi lesz 10-20 év múlva mit érdekli őket.
Semmi sem változott az évszázadok alatt, csak most van net meg tv.
képviselő=földesúr
szavazópolgár=jobbágy
Gondolom ezt senkinek sem kell magyaráznom.

rodeo36 2012.04.16. 06:19:17

@Vidéki: mondd vidékike, hol hordod a zagyad? van neked agyad? vagy csak iszap ott a hólyagban a nyakadon? az MNB devízatartalék a Magyar állam tulajdonában lévő külföldi fizetőeszköz tömeg, amit a MNB az ország monetzáris védelmre és az ország esetenkénti finanszírozására is használ, ha úgy látja, hogy az aktuális kormány hitelképes akkor befektet a magyar gazdaságba alacsony azaz banki alapkamaton ami ma 2.5% és nem 10% amiért a matolcsynéférjevesz fel hiteleket amiket kizárólag a kormány által elbaszott 22000 milliárd forint visszafizetésére használnak azaz 150 évre előre 12 generációra a zorbánkormány eladósította a magyarokat azon felül amit készen kapott jóval kedvezőbb körülményeki között de forradalmat akart és hazahordta a pénzt a MANYUP 3500 milliárdja nyom nélkül eltünt hazudnak folyamatosan te meg egy hernyó vagy

BPO654 2012.04.16. 11:39:50

@Jani haverja: Gyökérzet. A birkafos közepéről a semmiből a totál nulláról a legkönnyebb rohamosan fejlődni. A szamáron ülő albán paraszt segge alá traktor kerül az valóban rohamos fejlődés.
Ki vette fel a hiteleket? Zorbán??? 1978-ban?? Mert onnantól kezdtünk el igazán eladósodni. De már előtte is. Az M7 is a rohadt imperialisták hiteléből épült, még 1962-ben. Már akkor. Hol volt akkor még Zorbán?:D Ki vette fel az IMF hitelt 20 Mrd eurót? Zorbán? Tán nem Kúrcsány volt az? Az biztos ,h ezek is sokmindent nem jól csinálnak no de azért mégis... .
A pofád fognád be és inkább tájékozódjál pl olvasd el ezt itt bár felfogni nem fogod fel sztem de azért a többszöri olvasás csodákra képes, v próbálgasd szakaszosan rodeo36 barommal együtt:
susnyas.freeblog.hu/archives/2009/11/18/A_CHF-paradoxon/
Vagy maradj albániában birkaszart vellázni.

kifordított nagyanyó 2012.04.16. 12:39:26

@BPO654: Te,húzd már ki a fejed a viktorod seggéből légy szíves!

BPO654 2012.04.16. 23:22:38

@kifordított nagyanyó: Anyád hogy van különben?
Síkhülye. 1978 II olajválság. 1981:Lengyelország:szükségállapot, románia ugyszintén. 1982-83: Kis hazánk csatlakozik az IMF-hez világbankhoz. Megmondanád te büdös gyökér, h ki volt ekkor az első számú vezetője az országunknak????
Vagy kussoljál.

BPO654 2012.04.16. 23:25:49

Még azokat a hiteleket is nyögjük pedig már rég vissza lettek fizetve.. a belinkelt cikkhez meg se te se a másik meg a többi nem tud hozzászólni pedig az a VASTAGBŐR A BANKOK RÉSZÉRŐL, amikor mindenhol csökketették a világon a kamatot csak nálunk nem uarra az okra hivatkozva te értelemszülötte.... .

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.04.17. 15:47:20

@BPO654: maga az, Bogár tanár úr...? :D Mekkora egy faszfej vagy te is, bazmeg az anyádat.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.17. 17:43:17

@BPO654: Te agyalágyult. Itt mindenki hibás ugye, csak a Viktorod, meg a dilettáns Matolcsy nem?
Miért van az, hogy az általad kecskeszarosnak ítélt Albánia feleakkora kamatra kap bárhol hitelt, mint Magyarország? A kecskeszar adja a biztonságot, vagy mi?

Elmondom neked, te közgazdaságtani analfabéta: Itt KISZÁMÍTHATÓ a gazdaságpolitika, kicsik az adók, kevés fajta adó van, nincs visszamenőleges hatályú törvénykezés, és még sorolhatnám.

Ezért van az, hogy az átlag albán igaz, hogy kevesebbet keres jóval Euróban számolva, mint az átlag magyar, mégis sokkal jobb TÉNYLEGES életszínvonalon él, mert minden olcsó. Arról nem is beszélve, hogy mindezért mennyit kell dolgoznia, meg idegeskednie.

Maga a magyar államadósság a GDP-hez képest nem is kiugróan sok. A fizetett kamat az ami sok. És ez a dilettáns Matolcsynak köszönhető.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.17. 17:47:29

@BPO654: Mert a befektetők által instabilnak és kockázatosnak ítélt országban a bankok sem kapnak ám olcsó hitelt te agyalágyult!
A magyar bankok nem kaptak ám 0, meg 1%-os hitelt!

BPO654 2012.04.17. 20:34:35

@immortalis: Hello kőbunkó! Mi van szóltál valamit te kis pszcyho???
Itt egy video rólad meg anyádról te KISMAJOM amint anyád próbál nevelni, de nem sikerült. Sebaj!
extremevidazz.com/viewVideo.php?video_id=8895&title=Erosebb-majom-baszik-ki-

BPO654 2012.04.17. 20:38:45

@Jani haverja: Mikor dicsőítettem a Viktort meg a Matolcsyt te barom? Ideidéznéd???:DDD
Mi is azt hittük, h milyen jó lesz a szabadság meg stb. Majd megtudják az albánok is. Enver Hodzsa kéne neked is meg egy db zártszelvény amivel agyonverték vmelyik bunkerben aki ellenszgült. Te megúsztad. Most szabacccccccccság van. Ezért most abba a kondérba ami a képed helyén van szedheted a birkaszart!!! Hajrá előre!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.17. 21:34:48

@BPO654: Ha egyszer kijönnél ide, és meglátnád, hogy mi van itt, meglehetősen csodálkoznál. Főleg akkor, ha két egymás utáni évben jönnél ki ide, akkor láthatnád azt a bődületes fejlődést, ami Magyarországon nem volt soha, meg nem is lesz, mert úgy látszik a magyar emberek egy jó része igényli mindig a mindenféle értelmetlenségért vívott szabadságharcot, amihez egy puha diktatúra kell, néha mindezt nemzetiszínbe csomagolva.
Egyébként Albániába csak két évvel később köszöntött be a szabadság, mint Magyarországra, de itt az emberek értékelni tudják, és nem akarnak megválni tőle.
Egyébként bunkerben az Enver Hoxha emberei senkit nem vertek agyon. Politikai börtönökben igen, de a bunkerek egészen más célt szolgáltak.
Azt meg megint nem tudod, hogy itt mit esznek. Ha valaki szart eszik, hát azok a magyarok. Itt a húskészítmények (még a parízer is) húsból vannak, és nem szójából, meg mindenféle kiegészítőből. A kenyér is úgy készül, hogy liszt, élesztő, víz, semmi állományjavító, meg egyebek. A friss hús, amit a hentesnél kapsz egyrészt tényleg friss (aznap vágott), másrészt meg CSAK fiatal állatokat vágnak. Ha itt veszek 1 kg borjúhúst, akkor az jóval olcsóbb, mint Magyarországon a kivénhedt tehénhús, amit marhahúsként árulnak. Itt a kivénhedt tehenet el sem lehet adni nyers húsként, mert kiröhögnék a hentest. A kivénhedt tehén csak húskészítményekbe való.
A tej is olcsóbb, a beltartalma pedig kb. a kétszerese a magyarországinak.
Az összes zöldség ízletesebb, és olcsóbb, és még folytathatnám a végtelenségig.
Még a Carrefourban árult szar import tápos csirke is 100-szor minőségibb, mint a Magyarországon kapható, mert nagyon szar kaját ide nem lehet hozni, mert ingyér sem kéne senkinek.
Úgyhogy ennyit arról, hogy ki eszik szart...

SvenH. (törölt) 2012.04.18. 09:39:23

2008ban volt egy vilagvalsag, ami azert azota enyhult...
de ez a szamsor kemenyen odabasz...

SvenH. (törölt) 2012.04.18. 09:43:27

en amugy azt hittem hogy apiac kepes kikenyszeriteni a helyes donteseket, de ahogy latom a gyorsnaszad megy csak neki a jeghegynek...
ez azert szomoru, mert a REFORMOKAT meg kell csinalni igy is ugy is, a kerdes az hogy a felesleges penzelkurasokat miert kell a kozbulso par evben feleslegesen kiadni...

BPO654 2012.04.18. 10:38:02

@Jani haverja: Te még olvasni sem tudsz, mit kötekedsz. Én birkafost írtam nem kecskeszart!:DDD
A magyar termék is jó csak nem azzal van tele a fosan meg a szekszkó, és mivel az import szar olcsóbb azt veszik.
A lényeg: az általam belinkelt cikk (susnyás.freeblog...) keletkezésének ideje 2009 augusztus, és az akkori eseményekkel foglalkozik azaz a 2008-09 legmélyebb válságévek következményével, nevezetesen, h amíg a válságra hivatkozva mindenütt csökkentették a kamatokat, nálunk UERRE HIVATKOZVA EMELTÉK. Érted te szerencsétlen? S nem is ez a lényeg, hanem az, h ekkor mér Orbán-Matolcsy duo nem kormányzott, mivel ekkor még csak álmodozhattak a 2/3-ról és egyáltalán akormányzástól.:DDDDDDDDDDD Ezt benézted nem is kicsit. Mondtam ugye, h inkább lapátold azt a kib. birkaszart, legalább tisztább lesz Tirana. (
(Tőled tudjuk most már azt is, h Enver Hodzsa egy kib rendes ürge volt, csak a börtönökben verette agyon a saját népének egyedeit, hiszen a bunkerek a mocskos imperialisták atomtámadásait voltak hivatottak kivédeni, és szavaidból kiderül az is h Te ezzel a bunkerépítéssel egyetértessz egy olyan országban ahol igenis megsütötték a birkaszart mert nem volt mit enniü, de 700000 bunkerre volt pénz). Gratulálok öregem!!!!!!!!!!!!!!!!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.18. 20:04:10

@BPO654: Itt is vannak import termékek (a világ összes tájáról), csak itt a teszkó, meg a madaras teszkó helyett karfúr van. Nem sok a különbség. A különbség a vásárlók hozzáállásában van: itt a szar élelmiszer ingyen sem kell senkinek, a magyarok meg sorban állnak érte.
Most az a dolog, hogy a Gyurcsányék elqrták Magyarországot - ami egy tény - az nem mentesíti Matolcsyt attól, hogy ő mégjobban elqrja. Mind Gyurcsányéknál, mind a Viktoréknál azért magas a kamat, mert dilettáns gazdaságpolitikát folytatnak, és a kockázat árát meg kell fizetni. Én ezért léptem le Magyarországról, mert látom, hogy ott soha nem lesz semmi fejlődés, csak lassú agónia. Sajnos elég későn ismertem fel ezt, de ez már az én bajom.
Enver Hoxha egyáltalán nem volt rendes ember, viszont egy dolog az összes szemétsége, dilelettánssága, stb. ellenére elismerendő: Ha ő nem lett volna, most a térképen nem lenne olyan ország, hogy Albánia. Merthogy a II. Vh. után felosztották volna a területét egymás között az olaszok, meg a görögök. Ezért volt a Hoxhának itt mindenféle idegen hadsereg megszállása nélkül is meglehetősen nagy támogatottsága, és ezért tudott idegen megszálló katonák nélkül itt diktatúrát építeni.
Mindenesetre mi magyarok sem lehetünk büszkék a Rákosira, vagy a Kádárra, tetejében ők mindketten csak a megszálló szovjet hadsereggel a hátuk mögött, sunyi módon tudtak csak diktatúrát építeni. És nehogy azt hidd, hogy az 50-es években nem éheztek tömegesen Magyarországon! Utána meg jött a kádári gulyáskommunizmus, amelyik hitelekből kezdte el fenntartani az országot. Ennek a következményei a mai napig érezhetők (a felvett hitelek azóta sincsenek visszafizetve, csak a kamatok vannak fizetve folyamatosan).
Bunkerek: Az akkori időben tényleg a leghatékonyabb védekezési forma volt itt, nem hiába építették őket (egyébként ma már alig látni belőlük). A kanyargós, egysávos (tényleg egysávos, nem 2X egysávos) régi utakhoz, meg a terepviszonyokhoz képest tökéletes védelmet biztosított az akkori kornak megfelelő haditechnikai fejlettségnek megfelelően. Olvass utána, hogy a II. Vh. után mit akartak a görögök, meg az olaszok. Érdekes lesz. Egyébként itt a sóder, meg a cement most is fillérekbe kerül (a helyi adottságok miatt), úgyhogy nem volt nagyon drága bunkert építeni betonból.

BPO654 2012.04.19. 23:00:35

@Jani haverja: Ja, elqtrák. Megyó Fletó Bajnai is. Persze ezek is. Kezdve az "okos" nyilatkozatokkal (kiemelten Kósa észkombinó), meg az egykulcsos adó aminek kétkulcsosnak kéne lennie, MT 8munkatrvk.) változásai (Demján követelései) stb.
A hábóruk elején-végén-közepén tűntek el országok; I. VH: Törökország. Magyarország feldarabolása (pl: északi határ Vácnál lett volna-többletkövetelések,Vix-jegyzék), II. VH Lengyelrszág. Úgyhogy nem kell sírni.
Azt, h ott minden olcsó elhiszem, pl 10 éve olvastam, h használt Jeep Grand Ch. 2millió Ft alatt van, de papírok nélkül........ .:P

Ironfist 2012.04.20. 11:05:12

@BPO654:
"Ja, elqtrák. Megyó Fletó Bajnai is. "

1.-Miért kell mindig "becsületből" hozzárakni, hogy "de a szocik is!"? Kezd marha irritálóvá válni, hogy akárhányszor a fidesz faszságai kerülnek előtérbe, folyton mindenki azzal jön, hogy "igen, de az mszp meg..."
2.-Bajnai elkúrta? Tényleg? Aztán magyarázd már el, hogy mégis melyik mozzanat volt az egyetlen éve alatt, amit elkúrt! Csak azért, mert Orbán itthon ezt kommunikálja, hogy elmúltnyolcév, attól még az EUban majd elolvadt attól, hogy igen, a Bajnai az jól csinálta. Ja, kérem, ne arra figyeljenek amit mondok... ugye...

BPO654 2012.04.22. 22:22:13

@Ironfist: Miért kell hozzárakni? Mert jogfolytonosság van azért.
Nekem se tetszik ez meg az amit ezek csinálnak fenntebb le is írtam mik azok, plussz még a stadionépítések amikből le lehetne cserélni pl az össze s buszt, csak "nincs rá pénz". Stadionokra lesz... . Egyébként meg egyik kutya másik eb, te meg a többi pedig szimplán hülye vagy. S nem fogom magyarázni Bajnait sem mert xarok az egészre, viszont a véleményemet leírom.

Ironfist 2012.04.22. 23:26:09

@BPO654:
" S nem fogom magyarázni Bajnait sem mert xarok az egészre, viszont a véleményemet leírom."

Jaja, nem magyarázom, mert sajt, de azért szidom, és ha valaki rákérdez, akkor jól nekitámadok, hogy miért kérdez :D

" te meg a többi pedig szimplán hülye vagy."

Jaja, mindenki hülye, egyedül te vagy helikopter.

BPO654 2012.05.04. 12:41:45

@Ironfist: Bajnai aláírta 2009ben az imf-fel, h 80 Mrd-ot kivon a közösségi közlekedésből az egészből - MÁV BKV VOLÁN. Csak a BKV belső adóssága ami az avulást jelenti 800 Mrd Ft azaz ennyi kéne csak a járművek cseréjére te tuskó, ami azt jelenti, h a Combinókon kívűl az összes járművet már akkor ki kellett volna dobni. Ennyit a nagy szakmaiságról te baromláda!!!!!!!!!!!!!!!!
És akkor az alapinfrastruktúra felújítás még hol van (főutak amin mennek a buszok vágányzat, csak M3 önmagában 100 Mrd alsó hangon okostörp.) De szidjuk, h ilyen szar meg olyan szar, meg le kell szállni mert kgyulladt megint, ezzel párhuzamosan meg védjük bajnait aki szart az egészre anno, megmondták neki mit csináljon megtette más kontójára mert ugye 2010ben tudta mindenki h nem ő fog maradni (utánam az özönvíz) oszt jó napot. Baromarc!:D

Ironfist 2012.05.04. 13:36:51

@BPO654:
Bezzeg Viktor, huh? :P
Egyébként nem én kezdtem hülyézni, nem én kezdtem baromarcozni, baromládázni, hanem te. Úgyhogy engedtessék meg nekem is a te stílusod. Egyszerűen csak egy szarevő faszomképű fideszes buzzancs vagy, aki szidod a Bajnait, mindenféle légbőlkapott faszságokkal - azért légbőlkapott., mert még a pártközpontodban is elismerik a teljesítményét. Vagy lehet, hogy csak emberi körökben, az ilyen kis senkiknek, mint te, meg ki van adva az ukáz, hogy szidni kell őt is?

BPO654 2012.05.04. 13:47:09

@Ironfist: Te prosztó gyökér!!! Az a baj az ilyen tetűvel mint te, h rögtön pártpolitikát csinál mindenből. Csak annyit bírsz nyögni h bezzeg a Viktor mi??? Itt buktattad be saját magad, de még ahhoz is hülye vagy h ezt felismerd. Ja és 20 évig ki volt az a főpolgi aki nem adott pénzt semmire csak a használhatatlan M4-re amiből kapásból elbukott 56 Mrd-ot mert csaltak az Eu pénzzekkel és Brüsszelben rájöttek... .Ezért csak 181 Mrd rá a támogatás 237 Mrd helyett. Ő hagyta itt a 800Mrd-os belső és a 63 Mrd-os külső -a banki-tartozást is. Ez a szakmai eredmény önmagáért beszél!!!
Bíráltam Én már a jelenlegieket is bőven olvass utána te kőbunkó intoleráns szarházi v kussolj.

Ironfist 2012.05.04. 15:55:01

@BPO654:
Látom, továbbra is csak anyázni tudsz. Gratulálok! :D Elkezdted dícsérni Viktorkádat, és ugyanazzal a lendülettel szidni az egyetlen épeszű kormányfőt az elmúlt 20 évből. Aztán ha valaki megkérdőjelezi, amit ideböfögsz, azt egyből elmondod minden fasznak, meg gyökérnek. Háát, öreg, tipikus Fideszbuzi vagy. És mint ilyen, nem vagy méltó arra, hogy többet hozzádszóljak, miután kizárólag a szar folyik a pofádból. Innentől szűrés, csá.

BPO654 2012.05.05. 12:18:43

@Ironfist: Senki sem szólt hozzád öreg!!! Te szóltál hozzám a magad baromarcú "szarevő faszomképű fideszes buzzancs" stílusodban. A számokat sem ismered mivel azokra aszakmai dolgokra nem reagálsz. Egy hitvány troll vagy semmi több.
Fentebb leírtam h a te bajnaikád aki most amerikában nyalja épp hilláréé seggét pénzt tarhálva az alapítványához, és közban szarik a te és a hozzád hasonló lumpenprolik fejére, 80 mrd-ot vont el onnan ahová 880 mrd is kevés lenne. Egyébként meg Hajdú bét ügy..... . Ja erre az jönh hagyjuk mááár. Persze. Azért ment oda h rendebe tegye. Rendbe tette? Nem. Ennyit a szakmaiságáról. Mert nem ért hozzá a nagy szakmaiságával. Egykét ember még öngyilkos is lett miatta de ez egy ilyen taplónál mint te nem számít nyílván.
Ki is volt az a főpolgi aki itthagyta a szart az adósságot??Ezt kérdeztem de anyád nem taníttta h illik válaszolni mi tuskókám???
Mit is ígértek 2005ben?,Podmaniczky tervet. 2008:M4, 2009: új szerelvények M2-n, 2013:kész lesz a P terv ami a következő;
Aquincumi híd
ötös metró
gyorsvasút ferihegyre.
A fentiekből SEMMI SINCS KÉSZEN SEMMI SEM VALÓSULT MEG. ENNYIT A SZAKMAISÁGRÓL, és e mellé odaállt a te kis bajnaikád is aki fent lakik a Virányoson ha itthon van ahová még BKV busz sem jár nehogy az olyan prosztó prolik odajussanak mint te.

Horizont 2012.05.05. 13:16:53

@BPO654: @Ironfist:
:DDDDD Ez egy "jóízű" buli volt köztetek:)
Ha most egy kocsmában vagytok..... Lett volna jó kis bunyó:)
Ölre mentek olyan politikusokért akik magasról nagy ívben tesznek rátok, ránk!
Egyik se érdemel egy védő szót se. Árnyalatnyi különbségekkel ugyan de egy tőről fakadnak.

Ironfist 2012.05.05. 16:16:00

@Horizont:
Megy a fene ölre. Egyszerűen megérdeklődtem tőle, miért szidja azt, akit a gazdija még dícsért.

BPO654 2012.05.06. 21:56:47

@Horizont: Én senkit sem dicsőítettem ez a debil ugat itt, h Én dicsőítek akárkit csak bizonyítani nem tudja ahülye. A kérédére is válaszoltam, de ez még olvasni sem tud csak kötözködik. Tipikus troll, abból is a legalja.

BPO654 2012.05.06. 22:01:03

@Ironfist:
Válaszoltam rá te barom ott van 2 hsz.-szel feljebb. Kivonta a pénzt a tömközl.-ből a bajnaikád Ő tehet arról tehát, h ma beszakadt a hármasmetró födém egy darabja a Népligetnél, meg demszkySky mert 20 év alatt nem adott pénzt se gyurcsány, h rendbe tegyék. Alsó hangon 100 Mrd az M3 felújítása most még szerelvényekkel együtt, mire elkezdik, addigra vonatok nélkül lesz értendő.. . Kár h nem a te degenerált fejedre estek az alufödémdarabok... .---)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.06. 22:31:54

@BPO654:
"Egyébként meg Hajdú bét ügy..... Egy-két ember még öngyilkos is lett miatta de ez egy ilyen taplónál mint te nem számít nyilván."

Anélkül, hogy Bajnait védeni akarnám, de mert a "libás"-ügynél gyakran próbálják ráfröcskölni az ügy áldozatainak vérét, azért most már csak megkérdezek egy szakértőt: Orbánnal és Matolcsyval kapcsolatban miért nem kerül(nek) elő soha az(ok), akik a nagy unortodoxia miatt vetettek véget az életüknek? Mondjuk a magát a nyugdíjfolyósító irodában szíven szúró rokkantnyugdíjas K. Lajos?

Virág et. 2012.05.07. 07:04:27

@Rufus78: Azért mert egy idiótával próbálsz beszélgetni. Neki 20 év alatt Gyurcsány volt, az nem tűnik fel, hogy ebből 8 év jobbos kormányzás volt. Az sem tűnik fel neki, hogy Orbán most éppúgy pénzt vont ki a tömegközlekedésből, mint annak idején Bajnai, csak jóval nagyobb léptékben. Tessék megnézni a Tarlós interjút az Egyenes Beszédben.

A Hajdú-Bétről meg halvány segédfogalma nincs, de azért osztja az észt. Az egy dolog, hogy kb féltucat ítélet mondja ki, hogy semmi köze nincs személyesen a Hajdú-Béttel kapcsolatos botrányokhoz (főleg mivel nem a cég vezetője volt, hanem a cég többségi tulajdonosának vezetője, tehát az operatív döntéseket nem ő hozta). Egyébként a Wallis 5.5 milliárdos tőkeinjekciót tett a már megvásárláskor gondokkal küszködő Hajdú-Bétbe, de ennek ellenére az tönkrement és a Wallis is bukott rajta összesen vagy 10 milliárdot. Van ilyen az üzleti életben, nem minden befektetés lesz kifizetődő.

Szerintem spórold meg az idődet és csak olyanokkal beszélj, akikkel érdemes is.

BPO654 2012.05.07. 10:27:23

@Virág et.:
"Egyébként a Wallis 5.5 milliárdos tőkeinjekciót tett a már megvásárláskor gondokkal küszködő Hajdú-Bétbe, de ennek ellenére az tönkrement és a Wallis is bukott rajta összesen vagy 10 milliárdot. " Tehát ezt tudta Bajnai, ez a szakértelme. Ezt Én is tudtam csak vártam h vmelyik kretén leírja. Kösz Virág elvtárs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-))))))))))))))))))))))))))))))))
Igen Ő volt a wallis vezetője ilyen módon felettese volt a HB vezetőjének, tehát az operatív döntéseket felülbírálhatta és azokat figyelemmel kellett volna kísérnie te barom!:D

Virág et. 2012.05.07. 10:35:41

@BPO654: Ha máshoz is annyira értesz, mint a cégjoghoz, akkor talán el kéne gondolkozni, hogy inkább ne kommentelj. Csak hülyét csinálsz magadból. Bár azért valahol szórakoztató.

A többségi tulajdonos vezetője nem felettese a cég ügyvezetésére jogosultnak. Elmozdíthatja és kinevezheti, de azt sem egyedül, hanem mint az igazgatóság tagja (testületileg). Gyenge példa, de talán ebből megérted: az országgyűlés sem felettese a miniszterelnöknek, pedig ő választja meg és vissza is hívhatja (konstruktív bizalmatlansági), de azt már nem mondhatja meg, hogy tisztsége alatt mit és hogyan csináljon. Ennél az igazgatóság (vagy kft-nél taggyűlés) nagyobb befolyással rendelkezik, de a napi döntéseket azért nem irányítja. Máskülönben nem kellene ügyvezető egyetlen cégbe sem, mindent a tulajdonosok közvetlenül csinálnának.

Virág et. 2012.05.07. 10:40:13

@Virág et.: Igazgatóság alatt közgyűlést értettem. A Hajdú-Bétnél ha jól tudom nem egyszemélyi operatív vezető volt (azaz vezérigazgató), hanem igazgatóság működött. Bajnai ennek soha nem volt tagja. Bajnai vezett Wallis fő részvényese volt a cégnek és ezért tehát a közgyűlés tagja volt, de az operatív, szakmai és működési döntéseket végző igazgatóságot nem befolyásolta és nem is befolyásolhatta.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.07. 11:26:05

@Virág et.:
"Szerintem spórold meg az idődet, és csak olyanokkal beszélj, akikkel érdemes is.".
Szerintem fogadd meg a saját tanácsod:).

BPO654 2012.05.07. 11:27:39

@Virág et.: " Az sem tűnik fel neki, hogy Orbán most éppúgy pénzt vont ki a tömegközlekedésből, mint annak idején Bajnai, csak jóval nagyobb léptékben. Tessék megnézni a Tarlós interjút az Egyenes Beszédben."
Állítottam Én azt h Orbánék jól csinálják?
Nem.
Állítottam Én azt tisztelt népbíróság (:P), h Orbánék nem vonak ki pénzt a tömközl.-ből? Nem.
Akkor..............:DDD

A lényeg az Virág elvtárs, h bajnai pajtás a következőt tette matematikailag: Hajdú-bét ügy ugye;
x=-2x!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDD
Ennyi. Ezt nevezi az a nyomorult bádogládaember szakértőnek. Az ilyen ne akarjon miniszterelnök lenni.:DDD

Virág et. 2012.05.07. 13:09:56

@BPO654: Bajnai azt tette, amit a Wallis tulajdonosai elvártak tőle. Te honnan vagy ilyen jól értesült és honnan tudod, hogy (1) Bajnai ötlete volt a Hajdú-Bét felvásárlás és nem valamelyik részévényesé, vagy (2) Bajnai hibája, hogy a céget nem tudták megmenteni és nem az operatív maangementé?

Bajnai a Wallist vezette, nem a Hajdú-Bétet. Ha a Wallis megy tönkre a Bajnai keze alatt, akkor érthető a felháborodásod. De nem, a Wallis szép eredményeket produkált végig, a tulajdonosok pedig elégedettek voltak vele. Miniszterelnökként Bajnai az egyik legnépszerűbb a rendszerváltás óta - ő volt az egyetlen, aki a kinevezése után volt képes növelni a népszerűségét.

Ha Csányi OTP-je megvesz egy céget, majd az a cég tönkremegy, akkor Csányi egy idióta és alkalmatlan bármire is? Komolyan?

BPO654 2012.05.07. 16:29:04

@Virág et.: Miért kinek az ötlete volt Virág elvtárs? Ön tudja? Akkor mondja el nekünk. Köszönjük.

Én csak azt tudom Virág elvtársam, h a Viktor épp most volt pénzt tarhálni Kazahsztánban, ahol így néz ki a metró:
www.grj.hu/2012/02/kazahsztani-metro/
Nálunk meg így:
hirek.ma/hirek/leszakadt-a-nepliget-metroallomas-mennyezete
Nekem se tetszik a Stadion lázépítés 50-60 Mrd-ért, a 4. állami mobilcég kialakítása 110 Mrd-ért amiből fel lehetne újítani a teljes M3-as metrót még vonatokkal együtt kijönne tán, vagy az összes 1365 db buszt ki lehetne cserélni uúgy mint a kőröshegyi viadukt árából, dehát a kőbányák, meg a strabag-haverság ugye egyik meg másik oldalon............ .
Miközben a nki helyzet fokozódik!!!

BPO654 2012.05.07. 17:40:19

@Virág et.:
Tudod virág elvtárs aza nagy büdös helyzet, h a magyar gazdaság egy lábon áll az autóipari termékek exportján az exporton belül is csak ez megy!!! Ha ez nincs akkor annyi nekünk. Erről van szó a Parlamentben??? Nincs. Ezt az ellenzék is tudja, a magyar gazd szerk rossz! Így nem fog menni. A "dolgozzunk többet termeljünk többet" típusúmgazd pol amit most Orbán erőltet sem vezet sehová mivel ezt már 1985-87-ig megpróbáltuk. Akkor vágtunk bele Bős-be ahol most egy tó van a helyén a világ legdrágább tava, akkor próbálkoztunk meg a metrógyártással is;
www.youtube.com/watch?v=vvv4sqPSEkU&feature=related

ami nem jött be sajnos Virág elvtárs, stb. Orbán háttérembere Demján ma is ezeket erőltei nem véletlen, h Orbán azt mondja amit fent leírtam, idézőjelbe téve. Mert még mindig a Globus konzerv-Ikarus-Tungsram stb-ben gondolkodik.. .
Erről kéne beszélni a Kossuth téren, h miből fogunk megélni, hitelből??? Mint Fletó felvesszük azt utánam az özönvíz????:DDDDD
Mert a Mal-t azt meg kellett menteni??? Nem, minek, Mind az uautógyártás mind a MAL import alapanyagra épül, nekünk nincs sok ásványkincsünk olyan iparágakban kéne jeleskedni mint informatika pl. Olyan cégek kellenének mint az Oracle, Apple stb. Mondjuk van ilyen pl: a nav n go mai nevén NNG. Meg a szabadalmakat gyorsabban kéne megadni s hamarabb beindítani a termelést nem eladni külföldre, dehát már őseink is ezt csinálták mert itt sose volt pénztőke!!! (Puskás Tivadar ugyebár tel,telközpont).
Ez a nagy helyzet Virág elvtárs!

BPO654 2012.05.07. 17:58:54

@Virág et.:
Nicsak drága Virág elvtárs íme DemszkSky hagyatékának ékköve (és Ő több mint 20 évig volt!!!), erről cikkeznek a mai egyáltalán nem Fityesz pártlapban:
nol.hu/belfold/4-es_metro__a_palya_se_keszul_el_az_iden
(Látod te szerencsétlen BádogBarom honnan idézek?..., na mind1 hagyjuk is őt elvan biztos mint a befőtt).

Ezt a cikket meg mindenkinek alapos tanulmányozásra ajánlom mert nincs már olyan h bal-jobboldal, csak néhány fejben, de már ezt is meghaladta a világ és mi is megfogjuk, külöben is a baloldali párt jobboldali gazd pol.-t folytatott, a "jobboldali" meg baloldalit. Ennyi.
index.hu/velemeny/jegyzet/feltud090127/

Azt a fényképet is ösmerjük ugyi, ahol a két vezér Fleto-Viktor kezet fog a zsinagógában... . Akkor miért ölik egymást a Parlamentben, v legalábbis úgy csinálnak.
Jó lenne végre gondolkodni!

Ironfist 2012.05.07. 18:41:03

@Virág et.:
Hagyd, ez az ember teljesen hülye. Neki a Bajnai mindig is libás marad, és kész. Ilyen az agya, egy darab választ képes elfogadni, a többire kidobja az errorkódot.

Virág et. 2012.05.08. 06:14:43

@Ironfist: Tudom. Valahogy most is eljutottunk a Wallistól a 4-es metróig.

Jurganov 2012.05.08. 10:03:21

höhö, a vége izgalmas. kezdenek elszabadulni az indulatok, ahogy én látom elég sok értelmes dolog hangzik el mindkét oldalról, és bpo654-nek elég sok mindenben igaza van, bármennyire is ordítoztok. odáig nem jutottam el, hogy miért véditek ennyire bajnait? vissza akarjátok tenni a kormányba, vagy mi? a fél tucat ítélet kimondja, hogy ártatlan, na ott röhögtem el magam (bár nagyra tartom virág et-et mint kommentelőt, de az poénra sikerült)
politeaparty.blogspot.com/2011/04/political-slaughterhouse.html
ez megvan, ugye?
@Jani haverja: kicsit olvass utána, a kormánynak nincs köze a kamatemeléshez, sem ahhoz, hogy itt miért drágább a hitel/élet, sem pedig a többi olyasmihez aminél a kormányt szokás hibáztatni ( nem csak a magyart, bármelyiket). a kormányoknak már jó ideje nincs szava, csak annyi, hogy a parasztoknak ők vannak kitéve, hogy lehessen kit köpködni. azon is gondolkodj el, hogy a "válság" idején 9000 milliárd euro-t lapátoltak a bankokba és semmi eredménye nem volt, véletlen vajon? elég sok véletlen van, nem gondolod? és bármennyire próbálod is a kormány meg az állam felelősségét hangoztatni nagy gond, hogy iszonyat hülyeséget beszélsz. persze, a piac szabályozza magát, de csak akkor ha EGYETLEN SZEREPLŐ SEM TUDJA BEFOLYÁSOLNI, ezt a részt ki szokták hagyni. amint egyik-másik nagyon megnő be kell(ene) avatkozni és vagy szétdarabolni vagy más módon megszüntetni, csak a korrupció miatt ezt nem lehet :)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.08. 12:47:39

@Jurganov: ...és ha továbbviszed a gondolatsort, akkor mindjárt kiderül, hogy a korrupció ellen tenni leginkább a kormányok tud(ná)nak, például úgy, hogy nem kiskapu-ementálikat csinálnak a törvényekből, amikkel csak két dolgot nem lehet: tisztességgel betartani meg érvényt szerezni neki. Mindjárt elsírom magam, hogy szegény kormányokat megbénítja a korrupció! Lehet, hogy a cégek, bankok halásznak a zavarosban, de hogy a kormányok kavarják fel az iszapot, megteremtve a mutyizáshoz ideális körülményeket, az tuti.

Jurganov 2012.05.08. 17:54:04

@Rufus78: sajna nem így van :) a bankok(és az egyéb multik) halásznak a zavarosban, és a kormánnyal kavartatják az iszapot :) a korrupció meg úgy értendő, hogy csak az jut pozícióba aki kézben van tartva.

BPO654 2012.05.09. 22:39:23

@Ironfist:
Ennyi? Nem is vártam mást tőled... .:D

BPO654 2012.05.09. 22:44:37

@Virág et.:
Ócska szerecsenmosdatás amit írsz. Nem adom oda apénzem bizonytalan üzletbe, pláne mások pénzét (elméletben legalábbis).
Az alapítványához meg miért tarhál??? Van neki is bőven dellája, miért nem abból finanszírozza. (Orbán Kazahsztánban az országnak tarhált, kis különbség..).
Wallis-M4, minden mindennel összefügg Virág elvtárs!
Éberség! Legyen résen, mert lemarad!
Addig is olvasd a belinkelt indexes véleménycikkeket abban minden benne van!

BPO654 2012.05.09. 22:45:42

@Jurganov:
Miért védik? Ez jó kérdés Nem is válaszolnak rá.............
Talán ezért;
lopasesatveres.network.hu/video/gelleon-11867/bajnai_villajaban_lopja_az_aramot

Virág et. 2012.05.10. 11:31:32

@BPO654: Bírósági ítéletek sora mondta ki, hogy Bajnai nem felelős a Hajdú-Bét csődjéért. A MN és a Hír TV sokat tudna erről beszélni, mert sorozatban veszítettek el sajtópereket Bajnai ellen ebben a témában. Neked gondolom a különböző bíróságok ítéletei is szerecsenmosdatás.

Meg a Wallis összefügg a 4-es metróval. Erről valahogy a Mel Gibson film jut eszembe, a címe Összeesküvés elmélet. Emlékeztetsz a főszereplő taxisofőrre.

Tudod van az állapotodra egy kifejezés: elmebetegség. Tessék orvoshoz fordulni. Jószándékkal írom.

@Jurganov: mandiner.hu/cikk/20120209_ismet_pert_nyert_bajnai

Hogy ne is menjünk messzire. És ez idei is és jogerős is, de a google kiad még párat. Ha én sokat mondom rólad, hogy te lőtted le Kennedyt, amiről aztán a bíróság is kimondja, hogy butaság, mert még nem is éltél akkor, akkor az BPO kategóriás nehézpályás hülyék szerint pl. szerecsenmosdatás. Arra elmélete persze nincs, hogy mit csináljon az, akit - bizonyítottan - igaztalanul rágalmaznak meg, ha már a bírósági út az szerecsenmosdatás.

Nekem semmi bajom, ha valaki egy politikus kritizál vagy szembesíti az általa elkövetett disznóságokkal. De legalább ne olyasmit hozzunk akkor már fel, ami bizonyítottan nem állja meg a helyét.

Bajnai nem szent, lehet őt kritizálni pl. a "válság megáll a határnál" nyilatkkozatáért vagy akár a gazdasági tárcája miatt. De nem ezért a butaságért.

Ironfist 2012.05.10. 11:43:36

@Virág et.:
Mondtam már amúgy, mennyire tudok nevetni azon a sok hülyén, akit letiltottam, nem látom mit ír, csak kapok egy értesítést, hogy írt nekem, de ő azért továbbra is erőlködik, hogy nekem válaszolgat? :D BPO kommentelő ugyanis pont ezt csinálja. :D

Tényleg elmebeteg. Vagy szimplán egy fideszes senki, akinek mások merészeltek ellentmondani, és most fortyog magában, de mást nem tud - pláne, mert már akire a legjobban be van rágva, nem is látja, mit írt. Gratulálok neki innen is! :D

De egyébként ez, amit mondtál, tipikus fideszmódszer. Kit érdekel, ha valami nem úgy van? Mondogassuk, tukmáljuk bele az emberekbe, hogy de, márpedig úgy van. Hiába a bírósági ítélet, őnekik a Bajnai márpedig libás marad, és terjesztiuk is ezt a tévképzetet. Kb mintha egy nap arra ébrednénk, hogy a fidesz szerint az ég narancssárga. És sulykolják, sulykolják, sulykolják, sulykolják, amíg az ember már okádni kezd tőlük, de ők még akkor is sulykolják. És egy idő után az ilyen gyengeelméjű BPOfélék ezt el is hiszik, és ők is elkezdik terjeszteni, és éktelen haragra gerjednek, ha mástól az ellenkezőjét hallják. Zombiapokalipszisfilmek, vagy szekták jutnak eszembe a fideszes működési módszerekről...

BPO654 2012.05.10. 23:15:48

@Virág et.:
Basszus virág elvtárs!!! Nem ez a lényeg h ki nyer ma :P, hanem h befektetett egy összeget odaadta gordonka vkiknek (h bét), és a dupláját elbukta. Ez a lényeg értsd már meg b+!!!:D
Ez a Ti hozzáértő emberetek. S még az áramot is lopta! Legyen újra miniszterelnök! JA.:DDDDDD
Ott van az indexes cikkben erről is szó van - a Mi pénzügyéreinkről; h ti büszkék voltunk rájuk stb stb és mégis ide jutottunk: Hogy lehet ez? Csak egy válasz van, h nem értenek semmihez.
A Wallisnak annyi köze biztos van a BKV-hoz, h igencsak megakarták kaparintani a Ferencvárosi és a Zuglói Ksz-t (kocsiszín), nyílván a telekért ugye ............ .:D Gordonka és Leisztiger.

BPO654 2012.05.10. 23:17:34

@Ironfist:
Te totál segggg! Ha olyan jól csinálta, akkor most mi a véreres f.-ért tartunk itt??

Virág et. 2012.05.11. 06:26:05

@BPO654: Nem vagy túl bonyolult ember. Attól, hogy valaki befektet x összeget és elbukik 2x-et, attól még - kapaszkodj, sokkoló - lehet, hogy megérte a befektetés. Tudod, vannak olyan tényezők, amelyek nem feltétlen forintosíthatóak azonnal. Mondjak példákat? Rendszerváltás, hazai nagyvállalatot privatizálnak külföldi tőkéseknek. A külföldi a vállalatba pénzt fektet, modernizál, és az évek során folyamatosan leépít, végül be is zárja a céget, a termelést teljesen leállítja. Látszólag milliárdokat bukott, a gyakorlatban sokat nyert, mert egy riválist kiiktatott a piacról.

Nem vagy okos ember, de osztani akarod az észt. Ez szánalmas.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.11. 10:27:21

@BPO654:
Nem "olyan jól" csinálta, ami egyenes út lett volna a Kánaánba, de hogy jobban csinálta, mint ez a mostani barom bagázs, az tuti. Például sokkal többet foglalkozott a tényekkel és a realitásokkal, amit a Fidesz-kormány Matolcsy idealizmusára és rózsaszín álomképeire cserélt. Ja, és talán az sem mindegy, hogy csak egy évig volt irányító szerepben, választási évben, és hogy Fideszék első rendelkezései arról szóltak, hogy még a térképről is leradírozzák minden intézkedését, mert "ha a Bajnai csinálta, akkor csak rossz lehet!".

Akkor honnan, miből is tudod te olyan pontosan megítélni, hogy milyen szarul értett a gazdasághoz? Ja, hogy "libajnai"...

Ironfist 2012.05.11. 10:34:10

Haha, tényleg nem fogja fel a hülye barom, hogy nem látom, mit ír XD

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.11. 10:40:05

@BPO654:
Egyébként amikor nagyban "libajnaizunk", azért ugye nem baj, ha felidézzük, hogy az a piaci szűkülés, ami végül a Hungerit vesztét okozta, az nem csak úgy megtörtént:

vastagbor.blog.hu/2008/09/03/negy_mancs_vs_libamaj

Mégis mit csinálhatott volna Bajnai egy befektetési társaság élén a magyar libamáj-piac külföldi segítséggel (gy.k. szervezett piacszerzéssel) történő bedöntésével? Miért nem a Négy Mancs van basztatva, hanem csak Bajnai? Ja, mert abból nem lehet politikai tőkét kovácsolni...

Könnyű fogást találni olyan embereken, akik azért tiszteletüket tették a versenyszférában is, mert olyan nincs, hogy ott valaki mindig mindent jól csinált, mindig csak jó döntést hozott, olyan nincs. Bezzeg Orbán brancsa, akik a felsőoktatásból rögtön az állami csecsre tapadtak rá, meg a Gyuri, akire nemzetközi pénzügyi szervezetek bízták a kávéfőzést, azoknak a becsületén nem esett efféle folt!!

BPO654 2012.05.13. 22:47:17

@Virág et.:
Mert te aztán egy agytröszt vagy ugye Virág elvtárs! Egy IKARUS buszrsz.-os nickkel rendelkező usernek magyarázod, h hogyan iktatják ki a külföldiek a konkurenciát. Épp ezt csinálta anno az Irisbus az Ikarussal, úgyhogy kösz a továbbképzést, de már jóval hamarabb megkaptam mint gondolnád.:D

BPO654 2012.05.13. 22:49:21

@Ironfist: Te teljesen balfék félkegyelmű. Leszarom, h látod-e v sem amit írok Én írok neked és kész te BádogBarom ha tetszik neked ha nem. Érted? Bruhahahhahahhahahahahaaaaa.

BPO654 2012.05.13. 22:53:25

@Rufus78: LIBAJNAIZÁST TE CSINÁLOD éN BIZTOS NEM.....:p
4mancs? annak adott a Fletó állami támogatást!!! Hoppááááá!!!!!:DDD Ezt rakd össze kisfiam.
Melleselg a Juszt Laci basztatta eleget őket anno a TV ügyvédjében, és a hazai buszgyártás hiányát is soxor felemlegette!!! Valszeg ezért szűnt meg a műsora. Pedig a Kazimír Annamari miatt igencsak érdemes volt nézni, de egyébként is jó témákat feszegetett a Juszt. Csak túlfeszítette..... .

Ironfist 2012.05.13. 22:56:39

Komolyan, imádom ezt a BPOmittoménmennyit :D Egyszerűen olyan sötét, hogy tényleg képtelen felfogni, hogy nem tudom mit ír nekem, csak annyit, hogy valamit ír... XD

Bár valahol szomorú, hogy az emberek ennyire elkorcsosultak, hogy azt sem fogják fel, amit direkt módon elmondanak nekik.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.13. 23:22:05

@BPO654: Összeraktam, aranyapám. Valószínűleg engedett a zsarolásnak, és megpróbálta pénzzel betömni a Mancsosok pofáját.

De mert annyira okosnak hiszed magad, nem akarom elvenni ezt az illúziódat, így inkább meghagylak ebben a hitedben, és kiszállok a beszélgetésből.

Jurganov 2012.05.20. 08:18:21

@Virág et.: ártatlan, kimondta a bíróság.értem :)
www.jogiforum.hu/hirek/17200 mint itt :)

süti beállítások módosítása