Skip to content


       Szűrés lista

Semjén Zsolt a divat-sátánizmusról

s323.jpgA legelvakultabb Semjén-rajongóknak sem kívánom, hogy esténként Semjén Zsolt doktori disszertációját olvasgassák lefekvés előtt, pedig az egyik fejezet igazán pompás részeket tartalmaz, melyben a Mester éleslátással, hittel, és írógéppel felszerelkezve rántja le a leplet a divat-sátánizmusról!
Mindenképpen hiánypótló alkotás ez a magyar politikatörténetben, hirtelen nem is tudok mást mondani Lendvai Ildikón kívül (aki viszont 350 oldalt írt), aki ilyen leleplező írással rukkolt volna elő a rock&roll mocskos világáról...

Ne feledjük, 1990-et írunk, így érthető, hogy a hirtelen beáramló nyugati kapitalista fertő és a rendszerváltás együtt nagy megrázkódtatást okozott a Pázmány Péter Római Katolikus Hittudományi Akadémia zárt falai között a doktori disszertációját író .. másoló ... készítő fiatalembernek.

semjén_1.pngsemjén_2.png
semjén_3.png
semjén_4.png(arra most nem térnék ki, hogy milyen doktori disszertáció az, ahol komótosan, másfél oldalon idézik valaki más élményét a Rolling Stones-ról ... ja, amúgy summa cum laude)

Ezennel követelem, hogy Semjén Zsolt kapjon helyet a Lángoló Gitárok szerkesztőségében, valamint Sixx-el járjanak el rockkoncertekre, és ezekről írjanak dupla-kritikát! Kezdhetik a februári Slash-koncerten. Sőt, én azt is el tudnám képzelni, hogy Semjén írja a kritikákat a Lángoló Gitárokra, Sixx meg helyrerakja az eltévelyedett báránykákat a KDNP-frakcióban.
Ha jól látom, akkor egy meg nem értett kritikus veszett el Semjén doktor úrban! A mai elkurvult zenei világban, ahol a sátán mellett a hamis hangok, a mesterségen gyártott sztárok megtévesztik a józan, erkölcsös fiatalokat, szükség lenne egy bölcs, keresztény világítótoronyra, aki irányt mutat a sátáni rockzene világában!

Főleg, ha az illetőnek doktori címe is van eme csodálatos adottságról ...

Íme, az alábbi videóban valóban észrevehető, amit Semjén doktor leleplezett: hisztéria, őrjöngés, szex-fenomén ...





rollingstones.jpg

































Címkék: rock semjén sátán

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr864915729

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bibliai SátánIsten büntettei - Nürnberg, Hága 2012.11.20. 10:37:59

Tegyük fel, hogy egy képzelt bíróság, Nürnbergihez, vagy a Hágaihoz hasonlóan el kezdené tárgyalni a bibliai Isten emberiségellenes és népirtást elkövető, bibliában leírt tetteit. Ez egy gondolatkísérlet: Tegyük fel, hogy egy bíróság, Nürnbergihez,...

Trackback: Hányakat ölt meg Isten és a Sátán a Bibliában? 2012.11.20. 10:37:37

Beidézném a szabadgondolkodó honlap legújabb nagyon tanulságos cikkét, amelynek a szerkesztő bizottságának magam is tagja voltam. (vagyok) "A választ lehetetlen lenne pontos számmal meghatározni, de annyi bizonyos, hogy sokat. Hányakat öntött el az ...

Trackback: A bibliai Isten és Sátán egy és ugyanaz 2012.11.20. 10:37:14

Hiszen a Sátán Isten elméjének meghasadása. A lény ugyanaz, csak éppen egyszer ennek másszor meg másnak hiszi magát. Ez magyarázat a biblia önellentmondásaira és a bibliai Isten tömeggyilkosságaira, a nagy-nagy állítólagos szeretet mellett. A fenti ...

Trackback: Kik is a valódi sátánhívők? 2012.11.20. 10:36:52

Azok, akiknek a Sátán egy mese, vagy mítosz alak, vagy azok, akik éltetik a mítoszát, meséjét? Ugye milyen mulatságos, hogy tudományos szempontból a keresztények tekinthetők sátánhívőknek.  Azt már régen tudjuk, hogy a keresztényeknek hinni kell ...

Trackback: Szórakoztató Valláskritika megosztotta 2012.11.20. 10:30:09

ezt a blogbejegyzést. Tehát a közösségi oldal több tízezres havi aktív olvasójához is eljut. Aki többet is tudni akar tudni az olvassa el ezt a rövid összefoglalót, vagy kattintson rá az oldalra: facebook.com/szorakoztato.vallaskritika  &...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. mesterséges színezék 2012.11.20. 23:29:01

@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Biztosan az volt vele a baj, hogy az említett narancsszín miatt kampányíze van, kampányolni meg nem akar a Párt nemkampányidőszakban, mer az olyan izé, és azt ők soha.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.11.21. 00:12:46

@bbjnick: ha megölöd anyádat, de apádat életben hagyod, akkor az nem is gyilkosság? Ugyanez van plágiumnál is: akkor is plagizálsz, ha forrásmegjelölés, idézőjel nélkül használsz akár egy sort is munkádnál, akkor bizony smittelsz, még akkor is ha a többi tízezer sor a saját gondolatod.

Nem mellesleg palibácsinál is ez volt a kormányzati reakció: nevetséges, politikai támadás.

A végeredményt ismerjük.

billy reed 2012.11.21. 01:24:17

"szükség lenne egy bölcs, keresztény világítótoronyra"

Én is jobban örülnék, ha Zsóti inkább világítótoronynak született volna.

@Muad\\\'Dib: "Mi is a konkrét probléma ezzel a kiragadott pár oldallal, azon túl, hogy szerinted hülyeség"

Az, hogy egy doktori disszertáció önálló kutatáson alapuló, új eredményeket felmutató munka /kellene, hogy legyen/.

dr. mesterséges színezék 2012.11.21. 01:30:28

@billy reed: ... és nem árt, ha angolul is tud a zember, ha már egyszer angol nótákkal dúcolja alá nevének dr. előtagját. Sőt, el is kéne olvasni a szövegkönyvet, vagy ha anélkül is megy a megértés, netán meghallgatni, dehogy úgy járjon a zember (csak negálva a felhangot), mint az angolul egyébként tudó Ronald Reagan Springsteen Born in the USA-ével.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.21. 02:05:44

@immortalis:

Jut eszedbe Jean-Luc Godardról, balf*szkám?

ü
bbjnick

Ironfist 2012.11.21. 06:32:04

@Frengi:
"nekünk katolikusoknak vannak dolgok amivel nem szoktunk viccelni, mert nem poen nem vicces. Szerencsére mi sokkal türelmesebbek vagyunk mint a mohamedánok, nem ölünk rögtön, ha sérelem ér bennünket.

Amugy meg az a véleményem, hogy jobb az ördögöt nem a falra festeni."

Nekem meg az, hogy nektek, katolikusoknak (de mondhatnék akár szimplán keresztényt is) a többsége csak hiszi, hogy jámbor, és békés a vallásotok. Sajnos sok vezetőtök is, de sok sima keresztény is a "hiszel nekem, vagy bántalak!" típusú érvrendszert használja. és ugyanolyan kirekesztő, mint a mohamedán. Ennek ellenére az jogos, hogy ti legalább nem öngyilkos merényeltek, meg lődöztök mindenre, ami ellentmond, ez igaz. De felfogásában nem különb a kereszténység egyik monoteista vallástól sem.

Abban viszont remélem egyetértünk, hogy Semmilyen Zsolt az egyik legrosszabb keresztény, aki csak vezető pozícióba kerülhetett Magyarországon, ugye?

Zero&laspalmas:
Semjén "úr" schmitteléséről nem lesz post? Ha lesz, simán bele lehetne venni a reakciót is: hogy ezzel tulajdonképpen az egész kereszténységet támadták meg. :D

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.11.21. 07:05:15

@Ironfist:
Ez nekem is feltűnt. Ha valaki kétségbe vonja Semjén doktoriját = Magyarországon üldözik a keresztényeket.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.21. 07:57:02

@Ironfist:

Nos, s*ggfejkém, ha nem nyilvánvaló a különbség számodra a monoteista vallások között, akkor ajánlom számodra a következő kísérletet: ballagj el egy katolikus templomhoz, állj meg a templomkapuban és kurjants el valami szerinted szellemeset a monoteista vallásokról, majd sétálj át egy zsinagógához vagy egy mecsethez és játszd el ugyanezt! Ha kijöttél a börtönből vagy az intenzívosztályról, várom beszámolódat tapasztalataidról!

ü
bbjnick

Q-in-Law 2012.11.21. 09:08:40

@Ironfist: Azt tegyük hozzá, hogy amikor a kereszténység annyi idős volt, mint az iszlám napjainkban. Akkortájt ugyanolyan agresszívak voltak azok a jó keresztények.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.11.21. 09:20:40

@bbjnick:
Nem akarlak elkeseríteni, de
1. Magyarországon mindhármat büntetlenül megteheted. Nem mondom Izraelben, vagy Libanonban már nem úsznád meg.
2. Ez nem azért van, mert a katolikus vallás, mint olyan ennyire jámbor, hanem mert nincs a kezében eszköz hozzá, de nem volt mindig így...

Bee-zony 2012.11.21. 10:25:44

Jól látszik, hogy egyik Dr. és másik Dr. között mekkora különbség van... Van aki csak Dr. Akula, Dr. Ogos, Dr. Omedár, Dr. Ágalátos...
A magyar(országi) fehérgalléros maffia tagjai csak az utóbbiak, és döglött hintalovat sem szabadna rájuk bízni (mert azt is ellopják).
Milyen doktor? Ja, hogy politikus dottóre, a „család” tagja, akik egymásnak doktori címeket osztogatnak... Mehet le mindegyik a fajanszon, sorban, és Dr. S. Pál után Dr. S. Zsolt következik...

Ha ezekat a sirva röhögős sztorikat Rejtő Jenő, alias P. Howard megérhette volna... mert pont ilyen figurákról ír a ponyvaregényeiben; abszolút a magyarországi életből merített.

Semjén: Rendszeresen imádkozom Gyurcsányért
index.hu/belfold/semjen6912/#
(...)
„Volt-e már részeg?
Erről Bayer Zsolt részletes beszámolókat írt a Magyar Nemzetben. Megírta, hogy különféle koncerteken nagyon berúgtunk, ami igaz is, ez még gimnáziumi éveinkben volt. A Szilágyiba jártunk, és az első héten, amikor bementem magyarórára, a magyar tanárunk, Czine Erzsébet – Czine Mihály irodalomtörténész lánya – röpdolgozatot íratott. Az első kérdés az volt, ki volt Antigoné. Fogalmam sem volt róla, így beírtam, hogy Antigon felesége. Rendes balhé volt belőle. Odajött hozzám egy srác, hogy én írtam-e ezt. Mikor mondtam, hogy igen, akkor bemutatkozott, Bayer Zsolt, és mellém ült.”
(...)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.21. 13:59:12

Szerintem pótviktor még ma monnyon le, ha nem kóser a doktorija!

Ha kóser, de smittelt, akkor is.

dr. mesterséges színezék 2012.11.21. 14:11:46

Azon töprengek, Disintegrator Rising és Anti Anyag kollégák miért nem tették tiszteletüket itt, miközben nekik nyilván határozott álláspontjuk van, ami abból sejthető, hogy azt is mindig határozottan tudják, hogy "a libsik nem szeretik a Slayert".

Ironfist 2012.11.21. 15:16:47

@bbjnick:
Jaaaj, megkövetlek, jámbor keresztény, aki leseggfejez, mert rosszat mertem szólni a vallásáról! Ja... nem. De annyit azért mégis mondok neked, hátha felfogod (hiú remény ON ):
TANULJ MEG SZÖVEGET ÉRTELMEZNI, ÉS FUSS NEKI A MONDANDÓMNAK MÉG EGYSZER! De mivel nyilván nem fog menni, leredukálom neked a lényeget néhány szóra:
A monoteista vallások FELFOGÁSA(!!!!!!!!!!) megegyezik.
Seggfejkém.

Egyébként ha ezt letesztelnéd, amit mondtál, menj el szépen teszem azt a Vatikánba, de akár bármely bigott amcsi templomhoz, és kurjantsd már el te, hogy a kereszténység hazug szektás vallás! Vagy hasonlót, jó? A minimum az, hogy kibasznak a környékről is, mint macskát szarni, de tán még be is perelnek. Ahogy ugye manapság is még perelnek be iskolákat az usában, hogy eretnekségeket tanítanak a diákoknak - egy bizonyos Darwin tanait...
Seggfejkém.

Úgyhogy először talán nézz utána annak a témának, amibe beleugatsz, mielőtt elkezded osztani az észt, amiből neked is kevés van. Seggfejkém...

zachary 2012.11.21. 18:43:13

drfejborblog.blogspot.de/ egy külföldi orvos gondolatai a világról. Sokszor hajmeresztő, sokszor elgondolkodtató de mindenképp egyedi..:D

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.11.21. 18:50:14

Na, de most őszintén, milyen egyetem az, ahol, ha leírjuk, hogy a müzli és a joghurt ördögtől való, arra summa cum laude doktori címet lehet kapni? Nem vagyok nagy müzli fogyasztó és joghurtot sem iszom túl gyakran. Talán ezért is nem ismerem azon összetevőiket, amelyek egyértelműen bizonyítják, hogy ördögi főzetről van szó.
Bővebben: menekulttabor.blog.hu/2012/11/21/semjen_es_az_ujhullamos_satan

Lutius Lemmingus · http://szabotazs.blog.hu/ 2012.11.21. 19:34:45

Szeirntem a témával kapcsolatban leginkább a Véleményvezés és a mai Vincent doktoris posztjai találták fejen a szeget a legjobban (ugyanazt pedzegetik, amit két, legalább 5 évvel ezelőtt megjelent Index publi is):

A '80-as években kialakult elégedett, önünneplő, feudális, féltudású elit ennyit tudott, és ennyit tud ma is. És ez siralmas.
Hogy a -ahogyan több kommentelő is jelezte- '80-as évek sátánista mozgalmai és divatjai közepette valaki olyan forradalmi gondolatokra jut, hogy a Rolling Stones és az obszcén "rokkenroll" muzsika Belzebúb fészke, a divat ördöge. Elképesztő, hogy akkor ezt is el lehetett adni, holott ez a vélekedés -nyugaton és itthon egyaránt- már akkor bigott, bornírt és legalább 10-20 évvel meghaladott volt. Holott a téma jogos is lenne (legkésőbb a hatvanas évektől napjainkban is zajló európai-nyugati kultúra és tudomány válsága, kiábrándultsága, kifulladása), mint ahogyan meg is jelenik mondjuk Michel Houllebecq nagyszerű könyvében, az Elemi részecskékben.
Az pedig már külön kóklerség, hogy ezt a témát, s annak kidolgozását egy teljesen mainstream könyvből "merítette" (hm, a doktorinak nem valami újat kell adnia a tudományos életnek, többnek kell lennie, mint valami "literature review", azaz részletes szakirodalmi ismertető?). Nem másolta konkrétan, okosan csinálta, de akkor is -most úgy tűnik- beemelt konkrét gondolatszerkezeteket, érvmeneteket. Okosan csinálta, ahogy pl. Karl-Theodor zu Guttenberg miniszter úr is a németeknél (jellemző, hogy ő ott ebbe belebukott) - a plágium nem = ctrl c --> ctrl v + részletes lábjegyzetek kihagyása.
Sajnos nagyon gyakran haverok adták, s adják ma is egymásnak a doktorit, diplomát barátságból, számításból, vagy csak táskahordozásért, seggnyalásért.
Ez az elit sajnos ennyit tud.
Nem csoda, hogy lassan visszatérünk a régi szép kacagányos, vagy vörös október zakót kacagányként viselős időkbe:
szabotazs.blog.hu/2012/11/21/poenbol_vert_tuntetok_a_kozmedianal

kutya vacsorája 2012.11.21. 20:14:42

barom. meg aki erre doktori titulust ad, az is.

pierre bayle 2012.11.21. 20:28:37

@bbjnick: Melyikre gondolsz, Glasenapp Öt világvallására? Gimiben olvastuk, de már akkor is szabadkozott a tanár, hogy elég iskolás... Doktori értekezésben, hogy is mondjam, kicsit rendszeridegen.
Arra meg ne verd magad, hogy a katolicizmus milyen toleráns meg megengedő. Ja, mert szerencsére egy szekularizált társadalomban élünk, amit azonban jórészt az egyház(ak) ellenében kellett kivívni.
Ezzel együtt, bár tényleg jól lehet viccelni vele, szerintem belefér, hogy egy teológus a sátánt lássa a rockzenébe. Dehát ezen a színvonalon? Most mondhatod, hogy nem az egészet olvastuk. Ja, lehet, hogy amit még nem láttunk az egyszerűen szuper, dehát Glasenapp meg újságcikkek egy doktoriban!!!!!!!!!

doxi2 (törölt) 2012.11.21. 21:30:41

Viszont állatokat élvezetből dögre lőni az keresztény dolog.Anyád

dr. mesterséges színezék 2012.11.21. 22:06:40

@Ironfist: "TANULJ MEG SZÖVEGET ÉRTELMEZNI"

Az a pap dóga, ez meg már a jövő hubadepiszkosulkereszténymindentizedikhívőtemplomotislátbelülről Magyarországa.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 07:11:08

@Ironfist:

"A monoteista vallások FELFOGÁSA(!!!!!!!!!!) megegyezik." --- írod.

A különböző monoteista vallások (úgy általában) felfogása között olyan alapvető különbségek vannak, hogy ha én azt zongorázni tudnám, akkor én volnék Kocsis Zoltán:-)

"Egyébként ha ezt letesztelnéd, amit mondtál, menj el szépen teszem azt a Vatikánba, de akár bármely bigott amcsi templomhoz, és kurjantsd már el te, hogy a kereszténység hazug szektás vallás! Vagy hasonlót, jó? A minimum az, hogy kibasznak a környékről is, mint macskát szarni, de tán még be is perelnek. Ahogy ugye manapság is még perelnek be iskolákat az usában, hogy eretnekségeket tanítanak a diákoknak - egy bizonyos Darwin tanait...
Seggfejkém." --- írod.

Ha nem haragszol, a Vatikánig vagy az USÁ-ig nem szaladnék el most, visziont katolikus templomban igen gyakran megfordulok, ahol nem ritkák a, miséket megzavaró, "betévedő" provokátorok, kéregetők, szektás vagy bolyongó dilinyósok stb.-k és pontosan ismerem a velük szemben alkalmazott gyakorlatot.

Próbáld ki!:-) Menj be egy katolikus templomba, mászkálj a padsorok között, hangoskodj mise közben: kedvesen, de határozottan ki fognak kérni, hogy ülj le egy padba vagy fáradj ki a templom elé:-)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 07:13:42

@bbjnick:

visziont=viszont
de határozottan ki fognak kérni=de határozottan meg fognak kérni

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 07:22:42

@Lord_Valdez:

"Magyarországon mindhármat büntetlenül megteheted. Nem mondom Izraelben, vagy Libanonban már nem úsznád meg." --- írod.

De azért nem próbálnád ki, ugye?!:-)

"Ez nem azért van, mert a katolikus vallás, mint olyan ennyire jámbor, hanem mert nincs a kezében eszköz hozzá, de nem volt mindig így..." --- írod.

Néhány mondattal korábban magad cáfolod ezt azzal, hogy Izraelt vagy Libanont (amelyek szintén szekuláris államok) olyan helyként jelölöd meg, ahol nem szerencsés a hívőkkel b*szakodni, míg Magyarországot olyan helyként, ahol még ezt is büntetlenül megtehető. Sz'val, akkor a vallásos reakció most ez eszközfüggő vagy nem eszközfüggő?

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 07:24:19

@bbjnick:

most ez eszközfüggő=most eszközfüggő

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 07:30:34

@pierre bayle:

Látod, így jár, aki a HVG-t hiteles tájékozódási pontnak tekinti!:-)

Kattints ide:

www.kormany.hu/hu/miniszterelnokseg/hirek/nem-plagium-hanem-provokacio

Innét letöltheted Semjén dolgozatait pdf-formátumban. És ha a dolgozatok végére "lapozol" elolvashatod a felhasznált irodalom-jegyzékeket is. A szociálteológiai dolgozatban például vagy öt oldalon keresztül sorolja szerzője a felhasznált irodalmat: igen, közismert kézikönyveket is, s azok mellett számos teológiai szakmunkát és szakcikket is:-)

ü
bbjnick

pierre bayle 2012.11.22. 08:34:14

@bbjnick: Ilyenkor egy kicsit azért szégyelled magad? Amikor mentegeted a menthetetlent? Te is tudod meg én is tudom, h amit Semjén csinált az csúnya szélhámosság (idézőjelek nélkül), annyi más téma van, amin egymást ölve vitatkozhatnánk te meg én. Lásd, belém szorult annyi jóérzés például, hogy nem védem Gyurcsányt, aki pontosan olyan csalárd módon járt el.

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.11.22. 09:24:23

@pierre bayle: Ugyan, hagyja! A majom úr még nem látott szakdolgozatot.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.11.22. 09:32:25

@bbjnick:

Csak szólok, hogy Snittplagi bá-nál is így kezdődött a hónapokig tartó szarkenegetés.
Hol van most a törpecsúti lecsófőző kis kuktája? 8-o

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 10:26:05

@pierre bayle:

Nos, te kifogásoltad Semjén felhasznált irodalmának a színvonalát, ezért hívtam fel a figyelmedet arra, hogy talán érdemes volna neked, magadnak is megnézni a dolgozat irodalomjegyzékében, milyen munkákra is hivatkozik a szerző.

És: veled ellentétben én pontosan átlátom ezt plágiumproblémát. Nem tudom, te megtetted-e, én "összeolvastam" a dolgozat szövegrészleteit, azokkal a szövegrészletekkel, amelyek ellopásával vádolják Semjént. Ha te is veszed a fáradságot, akkor te is láthatod, hogy a kifogásolt "idézet" nem betűhű, Glasenapp egy gondolatmenetét veszi át Semjén, hol szó szerint, hol eltérve attól és a gondolatmenet végén az 56. oldalon indexszámmal zárja le a gondolatot (a lap alján hivatkozva a forrásra). Nézd meg!

A korban mikor ez a dolgozat született, ez teljesen bevett gyakorlat volt. Plágiumról, ilyen esetben értelmetlen beszélni, hiszen a forrás jelölve van és sem anyagi, sem erkölcsi kárt nem okoz az "idézettnek" az idéző.

Nem feltételezem rólad, hogy szoktál Hamvas Béla-szövegeket olvasni, de ez az "idézési" gyakorlat Hamvasnál általános (s mellette, persze, nagyon sokaknál még): egy téma kifejtésénél, a hivatkozott szerzőket megnevezve, szabadon csapongva közöttük, vázolja azok véleményét, hol szó szerint idézve, hol sűrítve, átfogalmazva (részletes hivatkozást, idézőjelet sehol sem használva). Plágiumról, természetesen, mégsem beszélhetünk, hiszen világosan tudtunkra adja, "kinek a nevében beszél".

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 10:27:10

@immortalis:

Választ tudok adni neked, műveltséget, eszet, sajnos, nem:-[

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 10:28:24

@Shyad-Khourongai:

Látom, nagyon rám van kattanva:-D Csak vigyázzon, meg ne szeressen:-D

ü
bbjnick

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2012.11.22. 10:43:41

Szerintem Semjén Zsoltnak ezt a dalt is bele kellett volna vennie a dolgozatába:
www.youtube.com/watch?v=GGBHfXPqbgI&feature=related

Herbert_West 2012.11.22. 11:59:52

@bbjnick:

Oreg, van neked barmilyen vegzettseged?

Tovabba nem zavar, hogy Hamvas Bela irodalmi muveivel szemben nem szabad es nem is lehet uazokat a kovetelmenyeket tamsztani, mint egy papiron akademiai muvel?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 12:26:59

@Herbert_West:

1) Hogy kérdezhetsz ilyet, mikor egy osztályba jártunk a kisegítő iskolában?:-)

2) Hogy Hamvas szövegeivel szemben milyen követelményeket illik támasztani, azt talán a Filozófiai és a Társadalomtudományi Társaságtól kellene megkérdezni, akik anno a tagjaik közé fogadták és szakfolyóirataikban közölték szövegeit; de ezzel együtt és mindezektől függetlenül is szögezzük le, hogy Semjénnek sohasem volt akadémiai doktorátusa. A Teológián teológiai doktorátust szerzett, amit később PhD-vé minősítettek át. Innét letölthető az átminősítést igazoló határozat is:

www.kormany.hu/hu/miniszterelnokseg/hirek/nem-plagium-hanem-provokacio

ü
bbjnick

Ironfist 2012.11.22. 15:49:23

@bbjnick:

"írod"..??

Te vagy a Vidéki néven kommentelő bot gazdája?

"A különböző monoteista vallások (úgy általában) felfogása között olyan alapvető különbségek vannak, hogy ha én azt zongorázni tudnám, akkor én volnék Kocsis Zoltán:-)"

Tényleg? Na lássuk akkor tételesen:

Egyistenhívő, más isteneknek a lehetőségét is elutasítja?
Keresztény: igen, Zsidó: igen, Muzulmán: igen

Fegyverrel támadtak más vallások híveire, csak mert azok más vallások hívei?
Keresztény: igen, Zsidó: igen, Muzulmán: igen

Akár erőszakkal is térítik az embereket, ha más vallásúak/vallás nélküliek?
Keresztény: igen, Zsidó: igen, Muzulmán: igen

Azt hirdetik, hogy elkárhozol, ha nem az ő egyistenükben hiszel?
Keresztény: igen, Zsidó: igen, Muzulmán: igen

Valóban. Roppantmódon különbözik mindhárom, de főleg a kereszténység, ugye?

"Választ tudok adni neked, műveltséget, eszet, sajnos, nem:-["
Ja, hát amid nincs, ugye abból nem tudsz osztogatni...

"Ha nem haragszol, a Vatikánig vagy az USÁ-ig nem szaladnék el most, visziont katolikus templomban igen gyakran megfordulok, ahol nem ritkák a, miséket megzavaró, "betévedő" provokátorok, kéregetők, szektás vagy bolyongó dilinyósok stb.-k és pontosan ismerem a velük szemben alkalmazott gyakorlatot.

Próbáld ki!:-) Menj be egy katolikus templomba, mászkálj a padsorok között, hangoskodj mise közben: kedvesen, de határozottan ki fognak kérni, hogy ülj le egy padba vagy fáradj ki a templom elé:-)"

Tényleg? Akkor próbáld ki, hogy bemész egy magyarországi zsinagógába, és "mászkálj a padsorok között, hangoskodj mise közben", avagy menj be egy magyarországi mecsetbe ugyanezt csinálni. Biztosan le fognak lőni, aztán felakasztanak, utána 10 év börtönt kapsz...

Amúgy csak két tipp:
1.- Nem kell odaírni a nevedet minden komment után: képzeld, látni, hogy te írtad, és ez nem levél, hanem beszélgetés. Avagy te élőben is mindig odamondod minden reakció után a saját needet, hogy te mondtad?
2.- Mi ez az "ü"? Üdvözlettel? Ha már tök fölöslegesen kiírod a nevedet, arra ne legyél már lusta, hogy kiírsz annyit, hogy "üdv", mert rohadtul olyannak tűnsz, ami válójában vagy: képmutatónak.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 16:30:48

@Ironfist:

"Egyistenhívő, más isteneknek a lehetőségét is elutasítja?
Keresztény: igen, Zsidó: igen, Muzulmán: igen
Fegyverrel támadtak más vallások híveire, csak mert azok más vallások hívei?
Keresztény: igen, Zsidó: igen, Muzulmán: igen
Akár erőszakkal is térítik az embereket, ha más vallásúak/vallás nélküliek?
Keresztény: igen, Zsidó: igen, Muzulmán: igen
Azt hirdetik, hogy elkárhozol, ha nem az ő egyistenükben hiszel?
Keresztény: igen, Zsidó: igen, Muzulmán: igen" --- írod.

Ez, már amennyire igaz, minden vallás és/vagy ideológia követőire igaz. Ami mindenre igaz, az egy általad önkényesen kiválasztott jelenségcsoportra is igaz:-)

Hogy de menjünk nagyon bele (feleslegesen:-)) a részletekbe, ízelítőként ajánlok figyelmedbe néhány különbséget:

--- egyedül a kereszténység hozott létre egyetemes tanítást (katolicizmus), úgy a zsidóknál, mint a muszlimoknál számos (számtalan:-)) irányzat, iskola, szekta élt és él páthuzamosan (hol békében, hol rivalizálva egymással)

--- a zsidóság törzsi vallás (a zsidóknál a "fajiság" és a vallás elválaszthatatlan egymástól), így nem is térítenek

--- mindhárom vallás üdvtana alapjaiban különbözik

És folytathatnám hosszan. Ezekből alapvető különbségek következnek a vallások híveinek a társadalmi jelenségekhez való viszonyában.

"Akkor próbáld ki, hogy bemész egy magyarországi zsinagógába, és "mászkálj a padsorok között, hangoskodj mise közben", avagy menj be egy magyarországi mecsetbe ugyanezt csinálni. Biztosan le fognak lőni, aztán felakasztanak, utána 10 év börtönt kapsz..." --- írod.

Ismerek muszlimokat. Nem garantálom, hogy épp bőrrel megúsznád a randalírozást egy mecsetben: minimum úgy vágnának ki onnan, mint macskát sz*rni:-)

A zsinagógáról pedig csak ennyit: bbjnick.blog.hu/2012/10/16/_csupan_a_pontossag_miatt

És nem, @Vidéki nem én vagyok:-)

ü
bbjnick

"Roppantmódon különbözik mindhárom, de főleg a kereszténység, ugye?" --- írod.

Ennek a mondatnak nincs értelme.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 16:33:34

@bbjnick:

Hogy de menjünk=Hogy ne menjünk
él páthuzamosan=él párhuzamosan

Herbert_West 2012.11.22. 17:22:59

Ööööö, bbjnick, azt ugye tetszel tudni, hogy a katolicizmus egyetemessége úgy ahogy van, hamis?

Már a reformáció előtt több keresztény irányzat volt, mint ahány iszlám van manapság, hát még utána....

Vagy kegyesen elfeledkeztél az összes nempáli korakeresztényről, az összes ortodoxról, az összes keleti keresztényről, és úgy zusammen mindenkiről, aki nem a katolicizmus tanait vallja?:)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.22. 18:36:02

@Herbert_West:

:-)

Azt írtam-e, hogy a kereszténység egységes?

Nem, azt írtam, hogy: egyedül a kereszténység hozott létre egyetemes tanítást (katolicizmus).

Ilyen nincs sem a zsidóknál, sem a muszlimoknál. Sőt, megkockáztatom, még csak komoly szándék sem merült föl köztük ilyen létrehozására. Vagy tévednék? Mikor volt a legutóbbi egyetemes zsidó vagy muszlim zsinat? Hol és mikor fogalmazták meg az egyetemes zsidó vagy muszlim katekizmust?

ü
bbjnick

Ironfist 2012.11.22. 18:42:53

@bbjnick:
Na először is:
" --- írod."

IGEN! TUDOM, HOGY ÍROM! ÉN IS ITT VOLTAM!

Aztán:

bbjnick"

Seggfej vagy.

És akkor válasz, bár nem érdemled meg, mert terelsz, mint Vidéki.

"Ez, már amennyire igaz, minden vallás és/vagy ideológia követőire igaz. Ami mindenre igaz, az egy általad önkényesen kiválasztott jelenségcsoportra is igaz:-)"

Hazudsz. Egyik politeista vallás sem olyan, mint ezek a monoteista vallások, az ateista vallásokról meg jobb nem is beszélni, mert feltételezem azt se tudod, az mi fán terem - ha már képes vagy azt leírni, hogy a katolicizmus az egyetemes.

"--- egyedül a kereszténység hozott létre egyetemes tanítást (katolicizmus), úgy a zsidóknál, mint a muszlimoknál számos (számtalan:-)) irányzat, iskola, szekta élt és él páthuzamosan (hol békében, hol rivalizálva egymással)"

Jaja, így van, a katolicizmus egyetemes. Bár felnéztem a wikire, és megtaláltam a protestantizmust, ortodoxiát, ókeleti kereszténységet - köztük a kopt egyházat, az arianizmust, az antitrinitianizmust, az unitarizmust, a mormonokat, a milleritákat, az adventistákat, és a jehova tanúit. Ja, meg az evangélikusokat. Ezek nyilvánvalóan miiiind-miiind katolikusok.

"--- a zsidóság törzsi vallás (a zsidóknál a "fajiság" és a vallás elválaszthatatlan egymástól), így nem is térítenek"

Jaja, nem is térítettek régen se, nem? Soha, ugye? Már csak azért, mert a kereszténység egy zsidó szektából alakult ki.

"--- mindhárom vallás üdvtana alapjaiban különbözik"

Tényleg? Miért, mi is az alapja a kereszténységnek? Hogy ha hiszel benne, mennybe jutsz, ha nem, a pokolra. A zsidónak mi is? Ugyanez. Iszlámnak? ugyanez. Akkor mi is a különbség az ALAPJAIBAN? Ne kezdd el nekem magyarázni, hogy 72 szűz ennél, meg mennyország annál, mert ez már csak RÉSZLETKÉRDÉS! ALAPJAIBAN ugyanaz mind. MIND.

"Ennek a mondatnak nincs értelme."

De van, csak te nem tudsz szöveget értelmezni.

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.11.22. 20:11:32

@bbjnick: Tetszik nekem a maga hajthatatlansága. Felette szórakoztató. Viszont a valós életben ilyen habitussal sok lehet maga körül a potenciális gyilkos, aki egy kanál vízben is elintézné magát.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.11.22. 20:41:36

@bbjnick:
Már elég sokan kipróbálták és még senkit se ítéltek el emiatt.

Mérsékelten szekuláris országok.

@Ironfist:
Pedig ebben igaza van. A zsidók tényleg nem térítenek. Mondjuk abban már nincs teljesen, hogy az etnikum és a vallás elválaszthatatlan számukra. Az ortodox ág számára igen.

picur3ka 2012.11.23. 01:58:48

Teljesen igaza van a faszinak. Ezek allandoan jelenlevo tini mozgalmak, lasd: gothic, etc.

Sajnos, az egesz zsido kommunista mozgalom valoszinuleg satanista gyokeru, innentol talan komolyabb a dolog, persze, ennek a komoly disszertacionak erre mar nincs municioja, inkabb csak hozzaszolas valamihez, amirol semmit nem tudunk kategoria.

Ironfist 2012.11.23. 06:06:15

@Lord_Valdez:
"Pedig ebben igaza van. A zsidók tényleg nem térítenek."

És régen sem térítettek? De ha meg tényleg így van... döbb, kiderült, hogy még a zsidó vallás a legkevésbé irritáló? Azta, ezt rágják meg a zsidózók! :P

Ironfist 2012.11.23. 06:12:53

Ja amúgy ez a Semmilyen Zsolt meg arra sem vette a fáradtságot, hogy utánanézzen a sátánizmusnak - ha már erről írt doktorit... Pedig 1990-ben már igazán megtehette volna, hiszen a Church of Satan 1969 óta létezik, hisz Anton Szandor LaVey akkor írta a Satanic Bible-t. De ezt az ilyen bigott faszok inkább figyelmen kívül hagyják, és egy babonából doktorálnak, ráadásul olyan zenekarokat felhozva példaként, amik nem is vallják magukat sátánistának, ahelyett, hogy például a már akkor is létező, teszem azt, Gorgoroth, Rotting Christ, Samael, Mayhem, vagy akár a magyar Tormentor zenekarokat vette volna elő, akik bevallottan azok ;)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.11.23. 07:38:47

@Ironfist:
Régen se térítettek. Régen meg kimondottan törzsi vallás volt. Számukra nem volt cél mások zsidóvá tétele.
Mondjuk a zsidózóknak se a zsidó vallással van bajuk általában.

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.11.23. 08:54:01

@picur3ka: "Sajnos, az egesz zsido kommunista mozgalom valoszinuleg satanista gyokeru" - Mag nem normális. Ilyen égbekiáltó ostobaságokat honnan vesz? Azért sátánista, mert kommunista, vagy azért, mert zsidó? Előbbi materialista, tehát a maguk mitologikus világszemléletén kívül eső. Utóbbiak hite és szentségei a kereszténység alapját képezik, lásd Tóra és Ószövetségi biblia. A maga állítása alapján a katolikus egyház is sátánista gyökerű.
Tapsért és ovációért itt hiába ácsingózik egy-egy befingása után.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.23. 10:12:49

@Ironfist:

Nézd, ha szeretnél vallási témákról beszélgetni másokkal, talán nem ártana, ha némi alapvető ismeretre szert tennél a kérdéskörben. Jónéhány éve megjelent a Gondolat Kk. gondozásában egy A világ nagy vallásai c. könyvsorozat, amely valamennyi világvallásról egy-egy, sok-sok színes képpel és magyarázó ábrával bőségesen illusztrált, kötetben, egyszerűen, közérthetően és tömören igyekszik képet adni azokról. Ajánlanám figyelmedbe!

ü
bbjnick

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.11.23. 12:42:16

@bbjnick:

"--- egyedül a kereszténység hozott létre egyetemes tanítást (katolicizmus), úgy a zsidóknál, mint a muszlimoknál számos (számtalan:-)) irányzat, iskola, szekta élt és él páthuzamosan (hol békében, hol rivalizálva egymással)"

1. A korai keresztény gyülekezetek (2. század),közti fúrás-faragás eredménye a katolicizmus. Ergo belekódolták, hogy nem mindenkinek fog tetszeni, dacára a magasztos elnevezésnek.
2. Olyan jól sikerült egyetemes tanítás lett ez, hogy a 16. század elejére Luther Marcinak tele lett vele a töke.
De ez előtt is sokaknak nem jött be az egyetemes bort iszunk és vizet prédikálunk katolicizmus. (Wycliffe, Jan Hus, albigensek)

Klimpírozol még Zotya?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.23. 13:16:50

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:

Olyan egyetemes tanítás lett, hogy még a legelvakultabb neoneoneoprotestáns szektistával (x+1-szeres szakadárral) is lényegében ugyanazt gondoljuk (mi katolikusok) pld. a túlvilági élet kérdéseiben. Míg a zsidóknál (majdhogynem) ahány rabbi, annyi magyarázat (az egyik tagadja a túlvilági életet, a másik elfogadja, a harmadik lélekvándorlást hirdet stb.) vagy a muszlimoknál, ahol nem hogy ilyen alapvető teológiai kérdések, de (a valláshoz lényegében nem kapcsolódó) törzsi hagyományokkal kapcsolatos, öröklésjogi vagy történetszemléleti viták is önálló irányzatokat szültek/szülnek.

Neked is ajánlanék valami népszerű (vallásokról röviden és egyszerűen gyerekeknek típusú) könyvet tanulmányozásra!

ü
bbjnick

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.11.23. 14:12:05

@bbjnick:
"Olyan egyetemes tanítás lett, hogy még a legelvakultabb neoneoneoprotestáns szektistával (x+1-szeres szakadárral) is lényegében ugyanazt gondoljuk (mi katolikusok) pld. a túlvilági élet kérdéseiben."

Tévedsz. Például a liberális kvékerek nem hisznek a halál utáni jutalomban, vagy bűnhődésben.

Neked is ajánlanék valami népszerű művet tanulmányozásra, Zotya!
marci.co-net.hu/images/dalok/dboci.jpg

Ironfist 2012.11.23. 18:37:39

@bbjnick:
"Nézd, ha szeretnél vallási témákról beszélgetni másokkal, talán nem ártana, ha némi alapvető ismeretre szert tennél a kérdéskörben. "

Merem állítani, hogy még a katolicizmust is jobban ismerem, mint te - ráadásul úgy, hogy te saját állításod szerint sokat jársz katolikus templomba (ergo elfogult vagy), én pedig meg sem vagyok keresztelve, és semmilyen vallást nem fogadok el abszolút igazságnak (ergo objektívan tudom nézni mindegyiket).

"Ajánlanám figyelmedbe!"

Szarom le. Nem kell vallástömjénező koholmányokat olvasnom ahhoz hogy tudjam, a keresztény vallás (aminek csak egy része a katolicizmus, messze nem az egész!!) pontosan ugyanolyan, mint a zsidó, és a muzulmán. Pláne, hogy ugyanarról a tőről fakadnak, ráadásul az ókereszténység sem volt több egy zsidó szektánál.

Erre meg, hogy továbbra is minden kommented végére hozzáteszed, hogy

bbjnick"
nem tudok mást mondani: retardált vagy. Úgyhogy innentől ezt a bánásmódot fogod kapni tőlem. Mondjuk aki ennyire elvakultan védi a katolikus egyházat, a kereszténységet, és ráadásul a Semmilyen Zsoltot is... hát rájöhettem volna már korábban is, csak tudod, amíg be nem bizonyosodik az ellenkezője, mindenkiről azt feltételezem, hogy normális. Nálad ez most bizonyosodott be. Ügyes vagy, kisfiam! Cukrot neked! :)

"Olyan egyetemes tanítás lett, hogy még a legelvakultabb neoneoneoprotestáns szektistával (x+1-szeres szakadárral) is lényegében ugyanazt gondoljuk (mi katolikusok) pld. a túlvilági élet kérdéseiben."

Aham, és azt miből gondolod, hogy ez a katolikusok miatt van így? Te komolyan úgy gondolod, hogy a katolicizmus egy oszlop, amiről néha mállik a vakolat - a protestantizmus, és társai? Nem tűnik fel, hogy a kereszténység volt ez az oszlop, ami többfelé szakadt? Milyen jogon magasztalod fel csak az egyiket a többi felé, és nézed le ezzel egyidőben az összes többit? Ha erre az a válaszod, hogy mert katolikus vagy, akkor maradj szépen katolikus, legyél kussban a vallásoddal együtt, és ne téríts, mert egy álszent kis retard vagy. Úgyhogy nem kapsz cukrot mégsem! :)

@Shyad-Khourongai:
Hagyd, hülye. Nem érdemes neki magyarázni, mert nem képes felfogni. Vagy ilyennek született, vagy az anyja verte hülyére, de azt sem képes felfogni, hogy le van tiltva, még mindig küldözgeti nekem a leveleket - így gondolom ezt sem lesz képes felfogni. Neki a zsidó vallás sátánista, a keresztény meg fő szentség, a kommunizmus sátánista, a Viktor meg szent. (Szemfülesek észrevehetik, hogy mindkettőnél kvázi egyenlőség jel tehető a két példa közé...)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.23. 21:23:32

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:

A liberális kvékerek?

:-D (...) :-D (...) :-D ...

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.23. 21:26:05

@Ironfist:

"Merem állítani, hogy még a katolicizmust is jobban ismerem, mint te - ráadásul úgy, hogy te saját állításod szerint sokat jársz katolikus templomba (ergo elfogult vagy), én pedig meg sem vagyok keresztelve, és semmilyen vallást nem fogadok el abszolút igazságnak (ergo objektívan tudom nézni mindegyiket)." --- írod.

Ez logikusan hangzik. Amiről fogalmad sincs, azt objektívebben tudod megítélni, mint amihez közöd van... [........................................./.]

ü
bbjnick

Ironfist 2012.11.23. 22:32:25

@bbjnick:

Kurva irritáló vagy, tudod-e?

bbjnick"
Ennyire nem megy a szövegértelmezés? Vagy csak te vagy a jókeresztény, és ha valaki megkér valamire, hogy ne csináld, aztán lehülyéz, mert továbbra is csinálod, akkor te azért is csinálod, hogy bosszankodjon? Ez volna a kurva nagy szeresd felebarátodat rész? Seggfejkém...
Vagy ez nálad ilyen kényszeres? Ezzel az
" írod."
mániáddal együtt? Ugyanis képzeld, TUDOM, HOGY ÍROM! TUDOM, HOGY EZT ÍRTAM BASZD MEG, ÉN IS ITT VOLTAM!! Agyhalott katolikus gyökér. Tipikus vagy, teljesen tipikus. A logikára vonatkozó megjegyzésedet már válaszla sem méltatom, hiszen megint csak azt bizonyítottad vele, hogy a szövegértés még mindig nem az erősséged.

picur3ka 2012.11.24. 00:29:49

@Shyad-Khourongai:

Azert, mert elvez gyilkolni es kejjel gyilkol es tagadja istent es a vallast es a termeszetes vilagot ( kulak a mezogazdasagaval idetartozik) utalja. A megtestesult gonosz a kommunizmus igen sok szempontbol.

picur3ka 2012.11.24. 00:31:03

@Shyad-Khourongai:

Hianyos a tudasa mellesleg arrol, hogy kik ezek, barmelyik, osszessegeben.

picur3ka 2012.11.24. 00:37:07

"ateista vallás"

De, tudjuk, ez olyan, mint a szocialista demokracia/ liberalis demokracia/nepi demokracia/fasiszta demokracia, etc.

Hasonloan van: baszos vallas/buzi vallas/istentagado vallas/ istenkaromlo vallas, etc.

Ezek mind vallasok es demokraciak persze.

picur3ka 2012.11.24. 02:20:26

Ha kitalaltam, beirom ide is:

Azt is szeretnem megkerdezni, mint 2 elemis ozdi lako's, hogy hol es mikor szerezte Jezus a doktorijat? KIjafasz ez?

picur3ka 2012.11.24. 03:05:02

@Ironfist:

Turot van igy, a zsidok kihaltak. A heber nyelvet ujraelesztettek es az egesz kulturat a tulelo vallasra alapozva. Semmi kozuk Abraham nepehez gentikailag manapsag.

Ha nem terjesztenek a vallast ez nem lett volna lehetseges.

picur3ka 2012.11.24. 03:09:23

@Lord_Valdez:

Biztos vagy benne? Probalkozzal be, mert a zsinagogat puskas fegyveresek orzik, kurjongassal, nyugodtan!

Ironfist 2012.11.24. 08:03:08

Mindig megörvendezteti a szívem, mikor egy letiltott sötét gyökér annyira tanúbizonyságát adja saját sötétségének, hogy én ezer év kemény erőfeszítéssel nem tudtam volna ennyit rábizonyítani :D Ez a hülyegyerek - picur3ka - tényleg nem képes felfogni, hogy hiába írogat nekem, én azt nem látom XD

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.11.24. 08:41:00

@bbjnick:

Na mi van? Beégtél buzipapfaszárajáró?

látjátok feleim szümtükkel 2012.11.24. 09:46:40

Semjén szerint " A divat-sátánizmus" kölsőséges, nem relfektált, elmúló, - bár óriási tévedés és felelőtlenség lenne veszélytelennek mondani."

Erről az jutott eszembe, hogy amikor öreganyó Viktorka kezét csókolgatta, ez is ennek a divat-sátánizmusnak a megnyilvánulása volt? Vagy csak az a divat-sátánizmus, amit ők annak mondanak? Aki nem a hithű katolikus imádatot prezentálja, az sátánista? Mi ez, ha nem a katolikusok által kinyilvánított kirekesztés? Kirekesztése azoknak az embereknek akik nem velük vallják egyformán a sátán létezését?

Azért kurvára idegesítő, hogy a 20. század végén egy ( még nem diplomás doktor ) saját embertársait sátánimádózza le. Még jó, hogy azt nem mondta, ezek az emberek maguk a sátánok. Hová tart ez a világ? Mit tanítanak ezen az egyetemen, kirekesztést? Arra jár a summa cum laude?

Yehudi Menuhintról meg a világ nagy része azt se tudja, hogy ki a fene ő.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.24. 16:53:18

@látjátok feleim szümtükkel:

"Yehudi Menuhintról meg a világ nagy része azt se tudja, hogy ki a fene ő." --- írod.

Nono, ne magad alapján alkoss képet a világ egészéről! :-)

ü
bbjnick

Ironfist 2012.11.24. 17:19:07

@bbjnick:

bbjnick"

"--- írod."

Ok, most akkor két lehetőség van.
1.- Te tényleg mentálisan sérült vagy, hogy nem vagy képes felfogni, hogy ez nem, hogy nem mutat jól, de irritáló, hogy ezeket írogatod, innentől meg nem kell beszélni veled, mert másnak is csak az IQ-ját csökkented.
2.- Direkt trollkodsz, ez esetben igazolod a szektádat (gyengébbek kedvéért: a katolikusokat), és a viselkedéseteket mindenkivel, aki merészel mást gondolni, Ez esetben meg pláne szarni rád.

Szóval bye, seggfejkém, mész Vidékiék mellé, a tiltólistára.

Többieknek: Miért találja meg állandóan valami 40 környéki IQ-jú faszkalap ezt a blogot?

Walter Hartwell White 2012.11.24. 23:20:16

Kíváncsi lennék, Semjén NER-társ tudna-e köpni-nyelni, ha értesülne a black metal vonulatról, többek között a norvég fatemplom-gyújtogató, pogány Varg Vikernesről (Burzum) ;]

picur3ka 2012.11.25. 04:02:22

@Ironfist:

"Többieknek: Miért találja meg állandóan valami 40 környéki IQ-jú faszkalap ezt a blogot? "

Fogalmam nincs, hogy kerultel ide a tobbi aberralt tinedzser haveroddal egyutt, azelott jo blog volt.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.11.25. 09:14:38

@bbjnick:
Szóval igen. Köszönjük, hogy beismered.

Ironfist 2012.11.25. 13:43:28

@¡Viva La Onda!:
Varg Vikernes ("Count Grishnackh") a Mayhemben ölte meg Oystein Aarseth-t ("Euronymous"), és tényleg csak a templomgyújtogatás köthető a Burzumhoz :). Valamint a Mayhemben ölte meg magát Per Yngve Ohlin ("Dead"), a társai pedig felrakták a szétlőtt fejű hullájának a képét a következő albumra.

De mondom, ez a fasz Semjén utána sem nézett a dolognak, különben nem a Rolling Stones-t, meg a Judas Priest-et pécézte volna ki, hanem olyasvalakit, aki esetleg bevallottan is sátánista. Vagy lehet utánanézett, csak akkor rájött, hogy jaaaa, a sátánizmus nem is az, amit a bigott gyökér keresztények terjesztenek, hanem valami egészen más... Úgyhogy akkor nem tudott volna ilyen demagóg fost doktori dolgozatnak eladni, csak ismert zenekarokkal.

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:
"Szóval igen. Köszönjük, hogy beismered."

Hagyd csak, a demagógbigott keresztyén fasz azt hiszi, ő valami felsőbbrendű, de közben uganolyan kicsinyes, mint az általa lenézettek. Nem kell vele foglalkozni, mert ők csak erre tudnak szexuálisan felgerjedni - ha másokat baszogathatnak.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.25. 16:34:00

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:

Ha te azt, ha ki- vagy lemosolyognak az egyetértés jelének veszed, akkor neked nagyon könnyű lehet veled egyetértőket találnod:-)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.25. 16:36:01

@Ironfist:

"Miért találja meg állandóan valami 40 környéki IQ-jú faszkalap ezt a blogot?" --- írod.

Megszédít, megriaszt a számodra soha el nem érhetően magas 40-es érték?

ü
bbjnick

Ironfist 2012.11.25. 17:13:09

Elképesztő. Cáfolatlan marad a tézisem, hogy az ostoba fideszesek képtelenek felfogni a letiltás lényegét. De lássa meg mindenki mily jóindulatú vagyok - ennek a főkatolikus istenbarmának is elmagyarázom: nem látlak téged, te ostoba! Csak egy értesítő jön tőled, hogy írtál nekem, de hogy mit, azt nem látom, és nem is fogom, mert TILTVA VAGY!

Na, nem lennék jó gyógypedagógus, az ilyen retardáltakat egyszerűen nem bírom türelemmel sokáig :D

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.25. 22:10:46

@Ironfist:

Én már öreg róka vagyok, de ilyen szerencsétlen szánalomhalommal, mint amit te itt formázol, nemhogy a való életben, de még a kommenthuszár nickkek között sem találkoztam:-( Besz*rás!

ü
bbjnick

látjátok feleim szümtükkel 2012.11.25. 23:00:24

@bbjnick: "Nono, ne magad alapján alkoss képet a világ egészéről! :-)"

Faszikám lyukra futottál. Nekem vannak bakelit lemezeim Yehudi Menuhintól. De a világban többen vannak olyanok, akiknek nincs. Meg nem is lesz.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.11.26. 00:37:15

@Ironfist:

Csak belenyomtam a kicsi csíra orrát a saját hülyeségébe.
Hiába nyomja itt májer dumát, hogy ő hogy zongorázza a teológiát, de csak klimpíroz. :-))

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.11.27. 00:26:13

@bbjnick: Majom úr, maga ide is szopni jár? Lássa be, a sületlenségei már csak a jósdán eladhatóak.
Beszélt már Tölggyel? Ő Molnár Attila, vagy valaki a nevében volt a konzulense Semjénnek, s aztán a nevében tett közzé tanulmányt, ami megegyezik Semjén diplomájának szövegével? Tisztázták már a körülményeket? Ez valami UFO-s testrablás volt, vagy mi?

Meridian74 2012.11.27. 03:25:07

ezért doktori jár? akkor most már értem én mitől vannak ennyire elszállva maguktól annyira. A nagy semmire. Supportosként megfigyeltem a legrosszabb ügyféltípus a doktor, jogász és a "informatikus vagyok" emberhez hasonló "tárgyak". Annyi eszük sincs, mint egy marék lepkének, hogy egy klasszikust idézzek... ez a folyamat akkor igazítódik ki végül, amikor valaki felküzdi magát a "prof." titulusig. Érdekes módon ekkorra megjavul a mentalitásuk. Annyira hogy eddig csak normális professzorral találkoztam csak. Viszont az előző háromból rengeteget aláztam a vérbe, mikor nagyon nem akarták már észrevenni magukat, azzal kapcsolatban, hogy nem a csicskása vagyok, hanem egyenrangú felek a beszélgetés során.

kvadrillio 2012.11.28. 15:05:26

...hmmm......DR. ZENEKRITIKUSS..............-NAK IS ÓÓÓÓCSKA !!!!! ..:)

de hogy lett belőőőőle miniszterelnök-helyettes ???????????????????????????

kvadrillio 2012.11.28. 15:08:47

@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: ...:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdezen muszály volt röhögni egy jót...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.11.28. 17:33:17

@Ironfist: @kvadrillio:

Szerintem még van pár olyan dolog, ami eszünkbe sem jut, Pártunk és Qrmányunk meg már meg is fogalmazta, ott lapul az asztalfiókban... :(

picur3ka 2012.11.29. 03:13:33

@Ironfist:

Maga ne probaljon trefalkozni, nagyon irrealisztukusan hat.

picur3ka 2012.11.29. 03:16:46

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:

Szoval, fejtsd ki a liberalis kvekereket, gyerunk, nyomasd! tudom, vannak katolista zsidok is meg buzik is.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.11.29. 14:51:05

"tudom, vannak katolista zsidok is meg buzik is."

Meg büdös, lusta herék is.
Segíts magadon és az Isten is megsegít. Vagy kérdezd meg a lelkipásztorodtól, hogy kik a kvékerek.

picur3ka 2012.11.29. 23:13:45

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:

Azok is vannak, akik tojnak valaszolni egy kerdesre. A lelkipasztorral elcelodott errol, ezert kertem, hogy fejtene ki.

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.11.29. 23:54:56

@Ironfist: No, azt magam sem értem, hogy a zsidó vallást miként azonosítják éppen a keresztények a sátánizmussal, miután az ószövetségi biblia egy az egyben a zsidó vallás szent könyve, a tóra. A kereszténység ezek szerint a sátánizmusra oktat? Az ilyenek világfelfogása meglehetősen torz, minden logikát nélkülöző. Leginkább a zsigeri gyűlölet melegágya.

picur3ka 2012.11.30. 03:56:02

@Shyad-Khourongai:

Az oszovetseg teljesen tele van gyulolettel, bosszuval es kegyetlenseggel. Az Ujszovetseg nagyon kulonbozik ettol.

A Satanizmus egy mas kaposzta.

Ironfist 2012.11.30. 04:59:33

@Shyad-Khourongai:

Na, az meg pláne, hogy az a szó, hogy "sátán" azt jelenti óhéberül, hogy "vádló", és a régi zsidók mindenkire használták, aki nem volt zsidó (kb mint a hitetlen a muzulmánoknál) - bizony, bizony még a régi keresztényekre is...

süti beállítások módosítása