Skip to content


       Szűrés lista

Üresen indulnak az egyéni nyugdíjszámlák

Ismét megszívatja a kormány azokat, akik a zsarolásnak engedve visszaléptek az állami rendszerbe a magánnyugdíjpénztárakból. A jó hír, hogy rengeteg késéssel ugyan, de mégis lesz egyéni számla. A rossz hír, hogy a korábbi manyup-os megtakarítások nem fognak szerepelni rajta.

nyugfolyig.jpg

Ma kerül sor ugyanis a március 1-én benyújtott egészségügyi salátatörvény zárószavazására, és ehhez az Egészségügyi bizottság március 20-án benyújtott egy olyan módosítót, amely fontos nyugdíjszabályozásokra vonatkozik. Ebből (is) lett aztán a törvényszöveg március 29-én benyújtott egységes javaslata, amelyben ez szerepel:

nysz1.jpg

nysz2_1.jpg

Tehát úgy tűnik, végre-valahára mégiscsak megszüli az állam az egyéni nyugdíjszámlákat, de csak amolyan béta-verzióban. Az állampolgárok adatain kívül csak az állami rendszerbe való visszalépés utáni, sőt 2 évvel utáni nyugdíjjárulékok kerülnének rávezetésre, a korábbi manyupos megtakarítások nem. Ennek érdekében a magán-nyugdíjpénztári törvényt is módosítják: "az egyéni számláján kell jóváírni [a megtakarítást]” szövegrész helyébe a "kell nyilvántartani" kifejezés lép.

nysz3.jpg

Természetesen nem kizárt, hogy majd egyszer valamikor rávezetik az egyéni számlákra a korábbi összegeket is, de ez akkor sem az, amit ígértek. A miniszterelnök úrral és a nyugdíjfolyósítóval az élen.

Orbán Viktor Facebook-os videója, 2010.december 12. (01:43-tól):
"Aki visszalép a magánnyugdíjrendszerből az állami rendszerbe, annak továbbra is lesz egyéni számlája. Az egyéni számlavezetés csak a nyugdíjrendszerben jelent garanciát, a magánnyugdíjrendszerben nem. Az állami nyugdíjrendszerben azonban az egyéni számlavezetés biztonságot, garanciát jelent, és egyúttal a befizetések nyomonkövetését is lehetővé teszi."

Szeretnénk tudni, hogy a Nyugdíjvédelmi Asszony, Selmeczi Gabriella vajon hogyan kommentálja a történet eme kétségkívül "váratlan fordulatát"? Elég nehéz lenne most "elmúltnyolcévezni", meg "bajnaizni", a Fidesz ígérte meg, a Fidesz nem teljesíti. 
Vajon már 2010-ben is hazudtak, vagy akkor még komolyan gondolták, csak egyéb, eddig még nem közölt indokok miatt nem sikerült teljesíteni? Ilyenkor miért nem jön össze Orbán Viktor a trendi, sikeres fidelitasos fiatalokkal egy romkocsmában, és meséli el nekik, hogy mely gonosz európai-ballib körök ármánykodás végett volt képtelen a magyar kormány 3 020 778 számot átvezetni 3 020 778 névhez? 

image.jpg
"- Mi történik azzal a pénzzel, amit a béremből eddig kötelező magánnyugdíj-tagsági befizetésként levontak és a magánnyugdíj-pénztárnál van? Mi történik a magánnyugdíj-pénztárban felhalmozott megtakarításommal?
- A magánnyugdíj-pénztárak kötelesek ezeket a befizetéseket visszaadni az államnak. Ez azt jelenti, hogy az eddig magánnyugdíj-pénztári tag a számláján szereplő összeget „hozza magával” az állami rendszerbe, vagyis egyéni, névre szóló számlán helyezik el a befizetését.

Ha Ön a visszalépést választja, akkor az egyéni számláján lévő pénz egy része – a kiegészítő tagdíjból származó összeg, és az infláció feletti hozam – Önt illeti meg. Ezek felhasználása tehát nem majdani nyugdíjazásakor történik meg, hanem arról már most rendelkezhet. Számlaegyenlegének nagyobb részét, vissza fogják utalni az államnak, egyúttal jóvá fogják írni az Ön létrehozandó társadalombiztosítási egyéni számláján. Így az Ön magánnyugdíjpénztárban megszerzett jogait továbbra is nyilvántartják." - Kormany.hu GYIK - "Egyszerűen, érthetően a nyugdíjrendszer változásairól"

ONYF-levél 2010.december 20.:
"Az Ön egyéni magánnyugdíjpénztári számláján felhalmozott megtakarítását a visszalépését követően a társadalombiztosítási nyugdíjrendszerben is nyilvántartják. A számlán az Ön egyéni járulékbefizetései folyamatosan jóváírásra kerülnek."

(kattintva megnyílik nagyobb méretben)

onyf1.jpg

onyf2.jpgonyf3.jpgonyf4.jpg

Címkék: fidesz nyugdíj pofátlan seggszáj

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr15205234

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Békafőzés 2013.04.08. 16:29:02

Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrták. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit ők csináltak. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudták az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hog...

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.04.08. 13:26:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melee 2013.04.09. 06:56:04

A Fidesz ismét hazudott, hogy lopjon. Ki az akit ez meglep?? Oszoljanak emberek, nincs itt semmi látnivaló.

Bee-zony 2013.04.09. 07:02:58

Nyögdíj? XX. századi, instabil találmány, vagy vívmány, ahogy tetszik – aminek azért vannak szükséges feltételei, mint pl. béke, jól és stabilan működő kormány-gazdaság-ország, nem túl szélsőséges korfa-arányok...
Mivel Magyarország 1989 után az önállóság és függetlenség helyett a zsidó gyarmat útjára tért, meg kell nézni, hogy a lakosság kifosztása után a magyar állam összeomlasztása jó-e a zsidóknak. Nálam azt jött ki, hogy jó. Kifosztott ország, és hatalmi vákuum, az ilyet a legkönnyebb elfoglalni. Már meg is van a legvalószínűbb forgatókönyv.
Cigány bűnözők lakások elfoglalására hajtanak, és arra, hogy azé az ország, aki teleszüli, a zsidó bűnözők országok elfoglalására. A magyarok pedig ott vannak ebben a bűnözői „szendvicsben”, és a többség még mindig csak bambán pislog... Pedig most már seperc alatt át kellene látni a helyzetet, ennyi előzmény után, még ha csak 2001-től számítjuk, akkor is.
Virág elvtárs másképp: Aki mibennünk bízik, az ránk bízta magát. Aki mibennünk bízik, az a mi fényes jövőnkben is bízik. És aki a mi boldog, fényes jövőnkben bízik, az egy szerencsétlen önsorsrontó balek, akit nagyon átvernek és lehúznak a Magyarországot irányító bűnözők.
2025-ig, és tovább, van más katasztrófa-opció is, mint pl. harmadik világháború, égitest-becsapódás...
Aki a legrosszabbra számít, és arra készül fel, az teszi jól.

Harmadik világháború
hu.wikipedia.org/wiki/Harmadik_vil%C3%A1gh%C3%A1bor%C3%BA

Kisbolygót vontat a Föld mellé a NASA
www.origo.hu/tudomany/vilagur/komment/20130408-kisbolygot-vontat-a-fold-melle-a-nasa.html?cmd=gettid&status=ok#komment
Ha nem mellé, hanem felé, és lebombázzák a Földet, ahogy pl. 1990-ben a kínai nagykövetséget Belgrádban... az sajnálatos tévedés.
Hogy valójában milyen piszkos játszmák voltak és vannak a háttérben, amiről akkor nem szólnak a hírek...
„Szerb hírszerzők voltak a NATO-bombázta kínai nagykövetségen
A szerbiai katonai hírszerzés emberei tartózkodtak a NATO jugoszláviai légicsapásai idején lebombázott kínai nagykövetség belgrádi épületében - ismerte el Csiang Cö-min (Jiang Zemin) volt kínai elnök emlékirataiban, amelyekből a Sunday Times című brit hetilap tallózott legfrissebb számában.

MTI 2011. február 14.

A 85 éves nyugalmazott politikus emlékirataiban foglalkozik az 1999. május 4-én történt incidens részleteivel, a támadást követő diplomáciai háttéregyeztetésekkel. Akkoriban azt lehetett tudni, hogy amerikai repülőgépek 4 bombát dobtak le a kínai diplomáciai külképviselet épületére, s három újságíró életét vesztette, illetve romba dőlt az épület egy része.

Csiang Cö-min emlékirataiban viszont azt írja, hogy 14 szerb is életét vesztette a támadásban, Kína belgrádi nagykövetsége ugyanis személyesen Slobodan Milosevic néhai jugoszláv államfő kérésére oltalmat nyújtott a szerbiai katonai hírszerzés több tisztjének.

Az Egyesült Államok bocsánatot kért a légicsapásért, azt állítva, hogy az amerikai Központi Hírszerző Ügynökség, a CIA rossz adatokat adott meg. A kínai fél nem fogadta el ezt a magyarázatot, de kénytelen volt visszafogottan reagálni a történtekre, miután az amerikaiak bizonyítékokat szolgáltattak arról, hogy a nagykövetség épületéből szerb elektronikus táviratokat küldözgettek. A diplomáciai alku lényegében az volt, hogy az amerikaiak bocsánatot kértek, mentve a kínaiak presztízsét, Peking viszont hagyta, hogy az incidens miatt kirobbant tiltakozások lecsengjenek.

Csiang Cö-min ma már bánja, hogy engedélyezte a szerb hadseregnek a kínai nagykövetség használatát, s úgy látja, hogy ez komoly diplomáciai hiba volt, amely 14 szerb és három kínai állampolgár halálához vezetett. A lap szerint Peking döntésében nemcsak a politikai szolidaritás játszott közre, hanem az is, hogy rá akart licitálni Moszkvára, amely előzőleg elutasította ugyanezt a belgrádi kérést. Másrészt viszont Peking viszonozni akarta azt, hogy a szerb hatóságok előzőleg átadták Kínának a szerémségi Ruma városánál lelőtt F-117-es amerikai lopakodó bombázó egyes darabjait.

Több mint tíz évvel az eset után Kína is legyártotta saját lopakodóját: a J-20-as kódjelű gép január közepén hajtotta végre az első próbarepülést, s egyes szakértők nem zárják ki, hogy a kínai mérnökök meríthettek ötletet a radarok számára láthatatlan amerikai gép gyártási technológiájából.”

Félelmetes világvége animáció
indavideo.hu/video/Felelmetes_vilagvege_animacio

ZAGER AND EVANS - IN THE YEAR 2525
www.youtube.com/watch?v=nsLZAzSKdkk

zeddez 2013.04.09. 07:28:05

Hát, remélem most a agymosottak is megtanulták egy életre, hogy Fidesz elvtársainak azt se higyje el ezentúl, amit kérdez.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.04.09. 07:36:50

Az, hogy azt a pénzt ellopták, már nagyjából megemésztettem. Azt, hogy nem fogok nyugdíjat kapni, azt is.
Az viszont továbbra is zavar, hogy Varga azt mondja, hogy "nem indokolt". Mi az, hogy a befizetések lekönyvelése nem indokolt? Akkor mi a fasznak fizettünk be? Ezek szerint bármikor lenullázható bárkinek a számlája?

@Vidéki:
Jól nyomod.

Gondolom arról se tudsz, hogy ugyanott megjelent rá a válasz is.
www.nol.hu/velemeny/lap-20090513-20090513-7
"A tyúkokat megeszik, ugye..."
"Egy nap kellett ahhoz, hogy rájöjjek: Kun írása egy hamis axiómán alapul, nevezetesen azon, hogy ha az államnak nem kell évente 500 milliárdot a magánpénztárakba betennie, akkor ezt az összeget nem költené el"
És ez történt...
Az explicit adósságot implicitté konvertálták, de a hiány is megmaradt. Gratulálok.

collateral collector (törölt) 2013.04.09. 07:37:20

@zeddez: az agymosottak tapsolnak tovább! Ha holnap államcsőd lenne, holnapután pedig viktor orosz tankokat hívna be az országba, akkor is zengené a kórus, hogy ez miért nagyon jó így, miért kifejezetten okos lépés orosz tankokat hívni az országunkba, sőt, egyenesen zseniális lépés viktortól. Aki pedig nem ért egyet az orosz tankok behívásával, az balliberális féreg. Tökmindegy, mit csinál viktor, a fidesz-szopók akkor is rajongani fognak érte.

zeddez 2013.04.09. 07:39:51

@Vidéki: te falusi, mennyit kapsz ezért, hogy segghülyét csinálsz magadból? LOL
Van az a pénz, amiért korpásodik a hajad, vagy amiért seggbe is szereted a kígyóuborkát? ;) :P XD

collateral collector (törölt) 2013.04.09. 07:40:21

@poszt: kommunista tolvaj kormány, de ebben mi az újság? Vagy bárki azt hitte, hogy amit lenyúltak, azt vissza is adják?

Azért az vicces, hogy kb. épp annyival NŐTT az államadósság, amennyi pénzt a manyupokból elloptak... Persze ez véletlen, de vicces.

órarugógerincű felpattanó 2013.04.09. 08:42:05

@Tamás Csacsicska: Ez nagyon jó. Teremteni :D

Mit teremtett neked bármelyik politikus? Mondjuk államadósságon kívűl?

global001 2013.04.09. 09:00:14

@Ironfist: Lehet azt kellene! Letiltani a francba !

És ilyeneknek adnak szavazati jogot!
A haveromék kislánya 8 évesen állítom fényévekkel értelmesebb mint ezek a "pitecantropus orbaniensis" -féle zombik . És nekik nincs szavazati joguk !!!
8 évesen már észreveszik, hogy mikor akarják megszívatni, vidéki meg sz*pás közben is tapsol.

Ezek a barmok meg, .... hagyjuk !

Még azt is lelkes tapsviharral fogadnák, ha viktor személyesen lőné tarkón a saját édesanyjukat, mert a nemzet érdeke azt kívánja

Vidéki 2013.04.09. 09:05:29

@Lord_Valdez:

Ha @Lord_Valdez: érzelmei erősen balfelé húznak is, intellektusa (ha nem túl gyenge érzelmeihez képest) ezzel szembeszállva még arra késztethette volna, hogy elolvassa a Népszavában (nem fideszbarát újságban) a nagynevű Simonovits András, közgazdász véleményét, aki a Népszavában ezt nyilatkozta:

"Vagy nézzük a nyugdíjprivatizálást. Nem voltam híve a magán-nyugdíjrendszernek, egy kozmetikai műtétnek tartottam, külföldi hitelből finanszíroztuk miatta az ellátásokat."

global001 2013.04.09. 09:06:39

@Vidéki: " Maradj meg a te hitedben! Ne zavartasd magad a valóságtól!

Fújjad Ron Werber nótáját! "

Te szerencsétlen agyhalott, nem nekem ígérték meg, hogy az egyéni számlára visszatöltik az ellopott pénzt!
Neked ígérték meg Te Istenbarma, nem nekem, én ugyanis nem hiszek a dakotának se !!

Ne zavartassam magam a valóságtól ??

Kit hülyítenek a "tündérmese gazdasággal" meg az "adócsökkentéssel", meg a "M.o. jobban teljesít" szövegekkel ????

Nézzél már meg egy számot te barom! GDP - 1,7 % MÍNUSZ lassan is M Í N U S Z

Ahhoz nem kell Ron Werber, hogy az előjeleket ismerje valaki.
Általános iskola 1. osztályában már tanítják!!

Nem ártana legalább azt elvégezni !!!!

Ha ennyire tetszik viktor kormánya, biztos tudsz 4-5 olyan intézkedést amivel segítettek a zembereken.

És ne a 25%-ról 27 %-ra CSÖKKENTETT áfával kezd a sorrendet, mert ezt csak a hozzád hasonló idióta, agymosott barmok szopják be ....

Vidéki 2013.04.09. 09:07:32

@zeddez:

Te is melegjogi aktivista lehetsz ha állandóan ilyesmik járnak az eszedben.

Vidéki 2013.04.09. 09:28:16

@global001:

A megvadult Ron Werber tanítvány majomemberekként festi le azokat a polgártársait, akik merészeltek a Fidesz-Kdnp-re szavazni.

"pitecantropus orbaniensis" -féle zombik-nak kereszteli el őket.
A perverz állatja ilyennek festi le a Fidesz-KDNP szavazókat:

„Ezek a barmok meg, .... hagyjuk !

Még azt is lelkes tapsviharral fogadnák, ha viktor személyesen lőné tarkón a saját édesanyjukat, mert a nemzet érdeke azt kívánja”.

Ezek a gyűlölködő alakok „demokratikus ellenzékként” festik le magukat és ajánlgatják magukat, hogy ők fogják létrehozni itt a Földön a tökéletes társadalmat!

Hont András a HVG cikkében azonban így gondolja:

„Egy polgári demokráciában a választáson (kevés kivételtől eltekintve) hazájukat szerető demokraták vesznek részt[kiemelés tőlem], s indulnak egymás ellenében.

Így is tekintenek egymásra: a másik hazaszeretetét, demokratikus elkötelezettségét nem vonják kétségbe, hanem a vesztes gratulál legyőzőjének, s dolgozik tovább a haza üdvén és az emlékiratain.”

„A választás azonban szokásos ügymenetet jelent, és lényegét illetően arra szolgál, hogy a különböző elképzeléseket hirdető személyek, szervezetek megmérkőzzenek,

a választók információhoz, a választottak fölhatalmazáshoz jussanak."

A választóknak vannak lehetőségeik hogy információhoz jussanak. Olvashatnak HVG-t, Magyar Narancsot, Népszabit, Népszavát, 168 órát, stb: Hallgathatják a „Drága Bolgár Urat” a Klub rádión, Gyönyörködhetnek Kálmán Olgában és vendégeiben az ATV-n.

Kérdés persze, hogy az innen szerzett információk mennyire valószerűek és a meredek állításokat benyelik-e a választó polgárok, mint kacsa a nokedlit?

Vidéki 2013.04.09. 09:36:45

Változás: nyugdíjrendszer, egyéni számlák
2013.04.09. | Ötvenentúl.hu / MTI

"Még idén jóváírják az állami nyugdíjrendszerben elinduló egyéni számlákon a korábbi magánnyugdíj-pénztári befizetéseket.

A 2013. január 1-je utáni befizetések alapján működni fog az egyéni folyószámlák rendszere az állami nyugdíjbiztosításon belül - közölte Rogán Antal, a Fidesz frakcióvezetője hétfői budapesti sajtótájékoztatóján.

Egy adategyeztetést követően legkésőbb az év végéig jóváírják a 2013 előtti összegeket, beleértve a korábbi magánnyugdíj-pénztári rendszerben teljesített és az államnak visszautalt befizetéseket is.

Ha mindez meglesz, el kell dönteni, hogy az egyéni számlán szereplő befizetéseket milyen formában veszik majd figyelembe a nyugdíj számításakor - ismertette az átalakítás harmadik lépését a frakcióvezető."

Vidéki 2013.04.09. 09:42:46

PROMENAD.HU Feltöltő: Kovács Péter / 2013-04-09 08:15:53

Még az idén jóváírják az állami nyugdíjrendszerben elinduló egyéni számlákon a korábbi magán-nyugdíjpénztári befizetéseket - közölte Rogán Antal, a Fidesz frakcióvezetője hétfői budapesti sajtótájékoztatóján.

Emlékeztetett, az Országgyűlés a nap folyamán dönt az egyéni számlák elindításáról az állami nyugdíjrendszerben. A politikus ezt nevezte az első lépésnek, vagyis hogy a 2013. január 1-je utáni befizetések alapján működni fog az egyéni folyószámlák rendszere az állami nyugdíjbiztosításon belül.

Rogán Antal ugyanakkor hangsúlyozta: egy adategyeztetést követően legkésőbb az év végéig jóváírják a 2013 előtti összegeket, beleértve a korábbi magán-nyugdíjpénztári rendszerben teljesített és az államnak visszautalt befizetéseket is.

Adategyeztetésre egyrészt azért van szükség - magyarázta -, mert nem mindenkinél egyértelműek a 2013 előtt keletkezett adatok,

másrészt nem mindenki lépett be a magán-nyugdíjpénztári rendszerbe, így az ő esetüket is rendezni kell, mert őket sem érheti kár.

Ha mindez meglesz, el kell dönteni, hogy az egyéni számlán szereplő befizetéseket milyen formában veszik majd figyelembe a nyugdíj számításakor,

azaz "dönteni kell a jövő nyugdíjrendszerének az alapjairól" - ismertette az átalakítás harmadik lépését a frakcióvezető, aki azt nem tudta megmondani, hogy ez megtörténik-e még a mostani parlamenti ciklusban.

Az ellenzéki bírálatok közül Rogán Antal különösen furcsának nevezte Bajnai Gordon volt miniszterelnök kritikáját, aki

"nem gondoskodott arról, hogy azok az emberek, akik visszakerültek a társadalombiztosítási rendszerbe, és korábban magán-nyugdíjpénztári tagok voltak, azoknak a megtakarításait a nyugdíjukban bármilyen formában jóváírják".

allegretto23 2013.04.09. 09:43:25

@global001: "Nézzél már meg egy számot te barom! GDP - 1,7 % MÍNUSZ lassan is M Í N U S Z" Ezen ne aggódj, mert most, hogy lassan az előző MNB elnökök alatt alkalmazott portást is kirugták az MNB-ből lesznek sokkal derűsebb számok is.. szerinted mibe kerül matolcsynak egy - jelet + jellé változtatni? Szerinted miért a statisztikai elemzőket rugták ki először?

vénkujon 2013.04.09. 09:47:56

mindenki nyugodjon meg. Vidéki testvérünk, feri testvérünket is ilyen vehemenciával óvta volna, ha feri testvérnek ez eszébe jutott volna pár évvel ezelőtt.
sorjázó svéd-magyar statisztikai adatokkal, grafikonokkal, összehasonlító elemzések tömegével érvelt volna a gonosz, rendszám nélküli rohamrendőröknek.

thelizardking 2013.04.09. 09:52:24

Egy jogász véleményére lennék kíváncsi. Beperelhetem-e a magyar államot hűtlen kezelésért, sikkasztásért vagy valami hasonlóért? Önjelölt jogászok, trollok és egyéb idióták véleménye nem érdekel!

elwood 2013.04.09. 10:02:26

@Vidéki: csak nem azt mondod, hogy varga mihály hazudott, hogy nincs értelme jóváírni ?

Lencsés István 2013.04.09. 10:18:37

" .... Ismét megszívatja a kormány azokat, akik a zsarolásnak engedve visszaléptek az állami rendszerbe a magánnyugdíjpénztárakból. .... "

Nem volt zsarolás . Az állami pedig jobb mint a magán tehát nincs szívatás .

Dr. No 2013.04.09. 10:39:35

Egyszerű: hazudnak éjjel-nappal

vénkujon 2013.04.09. 10:42:48

"Az állami pedig jobb mint a magán tehát nincs szívatás . "

egy grafikonnal, vagy egyéb szemléltetőeszközzel bizonyítsd kérlek.

Cinkes 2013.04.09. 10:54:43

@Lencsés István: Az állami jobb mint a magán? Hát persze, minden kommunista ezt mondta. Aztán kiderült mégsem. Lehet van köze valami magántulajdon és felelősség izé dologhoz talán...

saci02 2013.04.09. 10:56:21

@Vidéki: konnyen elkerulheted ezeket a jelzoket, ha ennyire bantanak. Csak probald kimondani: EBBEN AZ ESETBEN NEKEM IS MEGIGERTEK, HOGY EGYENI SZAMLAVEZETESEM LESZ. MOST MEG UGY NEZ KI, HOGY ATVERTEK...

Na rajta!!! Nem Olyan nehez ez....

Cinkes 2013.04.09. 10:57:49

@Vidéki: nem akarlak elkeseríteni de nem kell hozzá senkinek az útmutatása, hogy a fidesz szavazókat majomként kezelje bárki...

Lencsés István 2013.04.09. 11:08:06

@Cinkes: Igen jobb . Kiderült hogy jobb .

Cinkes 2013.04.09. 11:13:40

@Lencsés István: Aztán csodálkozol ha lehülyézlek...

Lencsés István 2013.04.09. 11:16:34

@Cinkes: Tedd csak meg , nem érdekel , pláne hogy az a hülye aki mondja ....

Vidéki 2013.04.09. 11:32:20

@vénkujon:

A vénkujonnak tiltja Gondolatrendőrség a racionális érvelést.

Ron Werber neki azt tanácsolja, maradjon meg a személyeskedésnél.

Vidéki 2013.04.09. 11:45:10

@saci02:

Tájékozódj is te szerencsétlen, ne csak látomásaidat ismételgessed.

Írod: "EBBEN AZ ESETBEN NEKEM IS MEGIGERTEK, HOGY EGYENI SZAMLAVEZETESEM LESZ. MOST MEG UGY NEZ KI, HOGY ATVERTEK..."

Lusta vagy, mint a bűn ezért nem olvastad el, hogy mit mondott Rogán Antal, a Fidesz- KDNP frakcióvezetője:

"Még az idén nyilvántartják az állami nyugdíjrendszerben elinduló egyéni számlákon a korábbi magán-nyugdíjpénztári befizetéseket - közölte Rogán Antal, a Fidesz frakcióvezetője hétfői budapesti sajtótájékoztatóján."

A Vastagbőr által idézett 3. paragrafus, amely az 1997-es törvényt módosítja, világosan rögzíti, hogy az egyéni számlán jóváírni szövegrész helyébe a kell nyilvántartani szövegrész kerül.

saci02 2013.04.09. 11:57:26

@Vidéki: tenyleg? es mit mondott Varga? a lustasagot meg visszavonthatod...

saci02 2013.04.09. 11:59:52

Egyebkent meg nem ez a lenyeg. Tudnal olyat mondani, hogy az eltelt 3 evben a fidesz valamit rosszul csinalt? Ha tudsz ilyet akkor folytathatjuk...

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.04.09. 12:10:13

Sztem egész biztos, h később a manyupos pénzeket is a számlára vezetik. Akkor, amikor a pedagógus életpálya modell is életbe lép.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.04.09. 12:12:35

@Lencsés István: Igaz, inkább fenyegetés volt az mint zsarolás.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.04.09. 12:14:25

@saci02: A rájuk jellemző szégyenlős visszafogottságot gyaníthatóan helyteleníti.

saci02 2013.04.09. 12:21:16

@MolnarErik: Ertem en. Csak azt nem, hogy ebben az esetben, miert kell nekik ide irkalniuk, mi ez az eros inditek, illetve erolkodes???

vénkujon 2013.04.09. 12:25:11

@Vidéki: nem tanácsol nekem senki semmit. teljesen egyedül jutottam oda, hogy trollkodjam.

mim 2013.04.09. 12:27:55

@Tamás Csacsicska: Nyers, de jó összefoglalás.

vénkujon 2013.04.09. 12:36:03

@Vidéki: ..de azért igazam van ugye?:D

global001 2013.04.09. 12:45:59

@Lencsés István:

" Nem volt zsarolás . Az állami pedig jobb mint a magán tehát nincs szívatás . "

Nem volt zsarolás ??

"Aki nem lép át, az elveszíti az állami nyugdíj jogosultságot!" - matolcsy

Ez tényleg nem zsarolás. Egy egy visszautasíthatatlan ajánlat !!!
Az ilyen állami zsarolást még Berlusconi se engedte meg magának, pedig Ő azért elég jó körökben mozgott ...
Nem mintha viktor baráti körében nem lennének maffiózók. Csak elég ha jobbra tekint, és máris megláthatja Don pintért ...

Mi lenne viktorral ha 70-es IQ-hoz kötnék a szavazati jogot ???

Nem sok szavazója lenne az kurva élet !!!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.04.09. 13:21:46

@Vidéki:
Mivel az én szívem piszkosul nem húz balra, ezért nem nagyon olvasok Népszavát.
Ettől függetlenül viszont
1. hamis az, hogy miatta vesszük fel a hiteleket.
2. az államosítástól nem szűnt meg a probléma csak a jövőbe tolódott. Ezt jelenti, hogy implicitté vált az adósság.

vénkujon 2013.04.09. 13:23:03

@Vidéki: faszt nincs.:D kinn tüntiztél vóna feri ellen. nem grafikonoztál-meg svédnyugdíjaztál volna.

global001 2013.04.09. 14:23:57

Kíváncsi lennék, hogy a zombik is ilyen boldogan adták volna oda a MNYP-i pénzt, ha gyúrcsány lopja el ????

A homo fidesznyikusz az egyetlen állatfaj a világon amelyik képes percenként 180 fokos véleményváltozásnak tapsolni !!!!

Vidéki 2013.04.09. 15:36:13

@vénkujon:

Te még nem vagy vénkujon.

Gondolkodásod inkább egy éretlen kamaszt sejtet.

Vidéki 2013.04.09. 15:48:30

@Lord_Valdez:

1. Higgyél a neves közgazdásznak, Simonovics Andrásnak.

2. Az implicit hiánnyal kapcsolatban igazad van.Valóban az EU nem mondható konzekvensnek a hiány számításával kapcsolatban.

Voltak, akik nem vezették be olyan lelkesen "a nagy ellátó rendszerek reformját" a nyugdíjrendszer területén :

Ők továbbra is rejtve tudják tartani a hiányukat, de attól az még ott van.

Mi viszont noha lelkes éltanulók voltunk, póruljárunk az EU logikája szerint.

Mások rejtegethetik (implicit hiányukat)!

Vagy mindenki, vagy senki, ez ilyen egyszerű!

Persze ez azoknak, akik finanszírozzák az államadósságunkat nem érdekük, hiszen csökkenne a kockázati besorolásunk, csökkenne a kamat...

Akik nem vezették be a manyupot ("a nagy ellátórendszerek reformjaként"), miként nálunk 1997-ben az éltanuló szoclib kormány, azoknál is fennáll egy "implicit hány" a felosztó-kirovó nyugdíjrendszer miatt, de azoknál akik bevezették az EU könyvelése tényleges (explicit) hiányként mutatja ki.

Emiatt hátrányba kerülünk a hitelminősítőknél, ami megnövekedett kamatterheket jelent számunkra.

Végeredményben azt jelenti, hogy az egyenlőség elve nem érvényesül így az EU-ban. Mindenki egyenlő, de vannak egyenlőbbek.

Lencsés István 2013.04.09. 15:59:14

@MolnarErik: Fenyegetés sem volt .

@global001: 1. Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) 2 . Nagyon helyes mondat volt Matolcstytól ( Nagy kezdőbetű ) hogy azt mondta , hisz állami nyugdíj csak annak járjon aki állami nyugdíjpénztárban van . Viktor IS nagy kezdőbetű . Maffiózók MAGYARORSZÁGON nincsenek . A magas IQ - val rendelkezők szavaznak a FIDESZ - re mert ők értik a jót , ellentétben veled és a többi névtelen hazduzóval és síróval ....

titan 2013.04.09. 16:06:49

@Lencsés István: ezen logika alapján az államnak csak az fizessen nyugdíjjárulékot, aki állami rendszerben van. De az kötelezően megmaradt volna a manyupban maradóknál.

Lencsés István 2013.04.09. 16:15:36

@titan: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Csak az állami rendszer a jó . 3 . A rövidítés szint alatti .

titan 2013.04.09. 16:20:14

@Lencsés István:
1. Ez nagyon jó válasz, gratulálok hozzá. Az érveléstechnika csúcsa.
2. Felsorolás elemeit illik új bekezdésbe írni.
3. A pontok előtt nem szokás szóközt hagyni.

jágör68 2013.04.09. 17:38:22

Érdemes a NOLTV- n megnézni a kedves honatyák reagálást a "Hol a lé?" kérdésre...
Mindegy jobbos vagy vagy balos- te szopod meg sz@ros!

Lencsés István 2013.04.09. 18:33:51

@titan: 1 .A tényt nem kell érvelni . 2 . Én direkt írok így .

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.04.09. 19:13:40

Nyugdíj? Barátaim, az már egy elavult dolog. Öngondoskodás! Na, ez kell nekünk okos, szorgalmas és engedelmes állampolgároknak. Tessék szépen elgondolkodni. Egy kis segítség hozzá: copywrite.blog.hu/2013/04/09/nyugdij_130

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.04.09. 21:28:26

@Vidéki:
Minderre lett volna egy baromi egyszerű megoldás: nem kell többet költeni, mint amennyi pénzünk van. Sehol nincs leírva, hogy neked 13. havi nyugdíjat kell adnod, meg 14. havit (ugye, kedves, Fidesz, aki követelte!)...

global001 2013.04.09. 23:45:53

@Lencsés István: 1. viktor nevét nem írom nagybetűvel, mert egy mocskos HAZAÁRULÓ !!
2. Ugyanez igaz a kancsi elmebeteg faszra is !
3. " Nagyon helyes mondat volt Matolcstytól ( Nagy kezdőbetű ) hogy azt mondta , hisz állami nyugdíj csak annak járjon aki állami nyugdíjpénztárban van "
Oké ! De ha nem akar állami nyugdíjat fizetni, akkor NE is vonja le tőlem !!!!
Mert levonni le akarja, de nem akar utána fizetni semmit!!
NEM a teljes ny.járulék ment a magánnyugdíjpénztárba, hanem egy része.
A nagyobbik része az államiba ment, és az után nem akar fizetni majd az állam ???

hirposta.hu/cikk/2511280/Matolcsy__Aki_nem_lep_at__elveszti_nyugdijanak_70_szazalekat/

"Aki marad a magánpénztári rendszerben, annak 10 százalékos járulékbefizetéseit a kasszák fogják gyűjteni, a munkaadók által befizetett 24 százalék viszont az államhoz kerül" - mondta Matolcsy, és hozzátette: ez azt jelenti, hogy aki a magánpénztári rendszerben marad, az a 24 százalékos befizetése után nem lesz jogosult az állami nyugdíjra, vagyis a nyugdíjbefizetéseinek 70 százalékát elveszíti, ezzel kiesik az állami szolidaritás rendszeréből. Matolcsy azt is bejelentette, a kormány terve szerint a magán-nyugdíjpénztári tagság önkéntes lesz, senkinek sem lesz kötelező belépni a rendszerbe."

Van még kérdés kicsi droid ?????
Ha ez neked nem zsarolás akkor a szövegértelmezési képességeddel kurva nagy baj van!

Vidékivel iratkozzatok be általános iskola 2. osztályába !

fchris82 2013.04.10. 01:16:08

@Lencsés István: "A magas IQ - val rendelkezők szavaznak a FIDESZ - re mert ők értik a jót , ellentétben veled és a többi névtelen hazduzóval és síróval ...."

LOL :D :D :D Mindenki hülye, csak ti vagytok helikopterek. Te figyu már, tőled, mint okosabbtól, megkérdezhetem, ha akkora méretes zseni ez a Matolcsy (kedvedért nagybetűvel, nehogy már itt elveszítsd a fonalat), mégis hogy a picsába van, hogy a nagy függetlenségi háború közepén recesszióban vagyunk? Elszámolták? Vagy rossz számokat nézünk és valójában jól él mindenki? De ha szárnyalunk és jól él mindenki, mi szükség van:
- 10%-os rezsi csökkentésre?
- hitelesek megmentésére?
- amikor még könnyen menthetőek lehettek volna az emberek, akkor miért nem szóltak, legalább saját polgármestereiknek, hogy ne vegyenek fel devizahitelt, mert kockázatos?
- miért kell a sikeresen szárnyaló településektől átvállalni adósságot? Hiszen rakétaként repít minket a sikeres gazdaságpolitika, nemde?
- hogy van az, hogy az államadósság 15%-t kitevő MNYP pénzek lenullázása után mégsem csökkent 15%-kal egy lépésben az államadósság? Ez nekem nagyon úgy tűnik, mintha 15%-nyi hitelt vettek volna fel. Ami mondjuk szinkronban van azzal, hogy választások után szerettek volna elszállni a hiánnyal, de most akkor van küzdés az államadósság ellen, vagy sem? Vagy csak szavakban?

Vagy most akkor mégsem sikeres és mégsem szárnyalunk? Vagy a recesszió is sikernek tekinthető? Segíts ki kérlek, én is szeretnék megnyugodni, hogy nem komplett idióták jutottak döntési pozícióba.

Ja, mondjuk azt egyébként jó látni, hogy legalább a kormányzásra felkészültek. El se tudom képzelni, mekkora káosz lenne, ha ad hoc ötletelnének, és hetenként-havonta változnának itt a dolgok. Legalább kiszámíthatóság van :D

De tudod mit, egyszerűsítsük le a képletet. Ez szerinted sikeres gazdaságpolitika, ami itt folyik? Igen vagy nem? Ha szerinted igen, akkor ugorj vissza az a listához kérlek (+ tranzakciós adó - te fizeted -, 27% ÁFA - te fizeted). Én egyébként nem tartom hazaárulónak Orbánt és Matolcsyt, szerintem nem szándékosan rosszak, egyszerűen fogalmuk sincs a való életről. Túlértékelik saját magukat. És a való élet már 3 éve folyamatosan bizonygatja azzal, hogy még egyetlen számot sem sikerült eltalálniuk, vagy egyetlen ötletük sem a várt eredményt hozta, akármennyire is igyekeztek bizonygatni, hogy mekkora zsenik, a gránit szilárdságú alkotmánnyal az élen. Ja, azt is kifejthetnéd, hogy gazdasági válság kellős közepén mégis egy ország érdekét mi szolgálja jobban: gazdaságpolitikával foglalkozás vagy alkotmányozás? Vagy csak én vagyok túl buta és nem látom az összefüggést a gazdasági válság és a korábbi alkotmány között? Te is gondolom lakástűz esetén előbb megíratod a gyerekkel a házit csak utána kezdesz oltani? Logikus...

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.04.10. 01:36:56

Adtak egy pofont a szarnak.
Néhány év és nyugdíjba vonul a Ratkó-generáció, ami miatt a nyugdíj befizetések továbbra se fogják fedezni a nyugdíjakat. Baszhatja a gyűrött fejű törpecsúti a kancsi opni szökevénnyel együtt az egyéni nyuggerszámlát

kasztor 2013.04.10. 06:17:13

„A populizmus élő klasszikusai szájában a "liberális" szó káromkodás, szitok. A liberálisok ugyanis szabadságot követelnek a népnek, hogy vállalkozhasson és választhasson. A populisták ellenben fel akarják emelni a népet... Ezért vonzódtak a populisták mindig az állam gyámkodó hatalmához.[1]”
hu.wikiquote.org/wiki/Orb%C3%A1n ... 994_-_1998

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.04.10. 07:14:09

@fchris82:
Nem, nem, rosszul látod :). Ezekre mind nem szükség van, hanem -a Fidesz-kormány megteremtette- lehetőség... a rezsicsökkentésre, a családok hitelterheinek enyhítésére, az önkormányzatok adósságátvállalásra, de hozzácsaphatod a magasabb jövedelműek nyaralásának, éttermi fogyasztásának 500.000 forintig való állami támogatását, a mikroadók összegének maximálását, a teljes összegében csak a magasabb jövedelmekből érvényesíthető családi adókedvezményt, stb.. Mert azért milyen érdekes, hogy ezek kivétel nélkül azoknak jók igazán, akik olyan magas jövedelműek, mint például az azokat megszavazó politikusok. A rezsicsökkentéssel is özv. Strottmajer Imréné, született Höbringer Aranka kisnyugdíjas fog spórolni 1500 forintot, amiből ünnepnapokra akár két farhátat is vehet meg egy-egy Sport szeletet az unokáknak, miközben mondjuk Matolcsynak akár tízezer forinttal is kevesebbe fog kerülni, hogy felfűtse a kulipintyóját. Hát nem örömteli? Téged nem önt el a melegség tőle?

Így kell ezt nézni, és akkor minden tök rózsaszín lesz.
Ja, hogy nem tudod :)? Kérj Matolcsytól abból, amit szed :)!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.04.10. 07:17:44

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:
Nem kell ehhez néhány év sem; fentebb linkeltem egy cikket, amely szerint a nyugdíjkasszának most is 2,5%-os hiánya van: @Rufus78: .

Vidéki 2013.04.10. 07:59:07

@Lord_Valdez:

Napjaink érdekes híre, hogy portugáliai Alkotmánybíróság hosszú gondolkodás után alkotmányellenesnek nyilvánította a közalkalmazottak 14. havi juttatásainak megvonását, amit Portugália kormánya és parlamentje a stabilizációs hitel megszerzése érdekében korábban elrendelt.

Érdekes a portugál Alkotmánybíróság mennyire másként gondolkodó a magyar Alkotmánybírósághoz képest, noha az egyszerű állampolgár azt gondolhatná, hogy mindkettőben a haza bölcsei ülnek.

Ergo: A krumplileves ott is krumplileves kell, hogy legyen, ha valóban bölcsek a mindenhol az Alkotmánybírák.

Ehhez képest a magyar Alkotmánybíróságnak szeme se rebbent, amikor a Bajnai kormány és a szoclib többségű parlament a 13. havi juttatásokat elvette a stabilizációs hitel megszerzése érdekében.

global001 2013.04.10. 08:49:40

@Lencsés István:

" A magas IQ - val rendelkezők szavaznak a FIDESZ - re mert ők értik a jót , ellentétben veled és a többi névtelen hazduzóval és síróval "

Magas IQ-val rendelkező fidesz szavazó ???

MuHAHaHaHa

Azért selmeczi gabika a szóvívő mert viktor is tisztában van a "magas IQ-ju fidesz szavazók" szellemi szintjével ... :))

Maradjunk annyiban, hogy aki beszopja a "tündérmese gazdaság", "Magyarország jobban teljesít" maszlagot úgy, hogy recesszióban vagyunk az nem magas IQ-ju, hanem egy idióta retardált fasz !!

Akitől elveszik az adójóváírást a 12 ezer ft-ot, utána meg kap 3-4 ezer ft rezsicsökkentést és tapsol hozzá, na az lenne szerinted a magas IQ-val rendelkező szavazó ???

MuHaHaHaHa

Teeeeeeeeeee madár

Lencsés István 2013.04.10. 08:57:38

@global001: Ha nem írod nagybetűvel akkor magadról állítasz ki bizonyítványt , igaz azt megtetted már .... :) ;) :D Hazaárulókat a 2002 - 2010 - es korszakban keress . Ha idézel pontosan tedd , köszönöm szépen . :) Miért ne vonná el ? Nem vonta el . A link nem tény . A rólam kialakított véleményed ( Ami hazugság . ) nem érdekel .

@fchris82: Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) A többség a hülye ezek szerint , ahogy érzed . :) Egy ember nem lehet helikopter . ( Értem a szóviccet csak nem való komoly dolgokhoz a kurva gyenge poén . ) A rövidítés szint alatti . A recesszió a válság miatt van . Kinek mi a jólét mert ez is egy fontos kérdés .... A többség elégedett a kormány munkájával , és ez a fontos nem a kisebbség aki sír , pláne névtelenül .... Rezsicsökkentésre mindig szükség van , tudod ez egy gesztus , és az élet könnyebbé tétele , de te ezt úgy néz ki nem érted , mondjuk nem csodálkozom .... A hitelesek megmentésével én sem értek egyet , aki anno hitelt vett fel , mert hallgatott a hazárulókra , azokat én sem menteném meg . Az adoósság átvállalás is jó dolog . Az államadósság csökkent . A mostani kormány nem vett fel hitelt . Rengeteget hazudsz , de nem fogod sokáig megtenni , már csak 1 év . :) ;) Akik döntési pozicióban vannak azok jól dolgoznak , mutatják az eredmények , csak nézni is kellened , nem csak látni .... Az új adók kellettek . Ha magyarázni kell neked hogy miért , akkor nálad súlyos a baj .... Ha nem értenének hozzá , nem lenne például 3 % alatt a hiány ( Ez az egyik jó , a sok jó dolog között amit elértek . ) .... Az alkotmány szilárd a változtatások meg csak jobbá teszik . Az alkotmány MAGYARORSZÁG - nak az egyik legfontosabb dolog most , a gazdaságot amennyire a kormánytól telik , javítja de nem csak rajta múlik ....

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!: Tévedsz .

Ironfist 2013.04.10. 08:59:04

Juj? Magas IQ-jú Fidesz-szavazó? Ez valami extrém oximoron? :D

Lencsés István 2013.04.10. 09:00:55

@global001: Ha idézel pontosan tedd , köszönöm szépen . :) nevess csak , attól még a tény nem változik . :) ;) Ilyen nincs hogy " .... selmeczi gabika .... " . Magyarország jobban tejjesít , és a többség látja is csak a kisebbség ( köztük te is ) sír csak névtelenül . A rólam kilakított véleményed nem érdekel ( Pláne hogy hazugság . ) . Nem vettel el adójóváírást , nem kell hazudni , igaz sokáig nem teheted már meg . :) ;) :D Kurva gyenge a szóvicced ( Értem én . ) de a madarak nem tudnak internetezni . Aki meg a rezsicsökkentésnek nem örül , az tényleg nem ért semmit az élethez ....

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.04.10. 09:08:51

@Vidéki:
Nem volt annyira hosszú az a gondolkodás, ugyanis ezt már tavaly is sikerült meglépniük:
hvg.hu/gazdasag/20120706_portugalia_nyugdijak_alkotmanyellenes

Ahogy múltkor olyan praktikusan megjegyezted, a pénz nem fán terem, ezzel szemben a portugál Alkotmánybíróság szerint igen. Azt üzenték a saját kormányuknak, hogy vagy hitelből tartsák fenn továbbra is a jóléti vívmányokat, vagy oldják meg, ahogy tudják.
A krumplileves ott is krumplileves kell legyen, ezért a Fidesz-kormánynak ezek szerint ugye nincs más választása, ha legalább olyan bölcsnek akarnak mutatkozni, mint portugál kollégáik, hogy rohamléptekkel bevezeti a 13. és a 14. havi nyugdíjat, mondod te. Ezzel szemben a portugálok úgy mondtak nemet az extra nyugdíjak megvonására, hogy az csak az 1000 euró feletti összegekre vonatkozott, vagyis érvényesítették a szociális szempontokat, miközben a magyar Alkotmánybíróságnak a szeme se rebbent, amikor a Fidesz-kormány az SZJA és az adórendszer átalakításával az alacsonyabb jövedelmű rétegek, nevezetten a minimálbér és az átlagbér között keresőket hozta nehezebb helyzetbe csak azért, hogy a magasabb jövedelműeknek a korábbiakban nem létező mértékű kezvezményeket biztosíthasson, "noha az egyszerű állampolgár azt gondolhatná, hogy mindkettőben a haza bölcsei ülnek.". Akkor valahogy nem érdekelte őket a múltkor általad felemlegetett szolidaritás, akkor sokkal fontosabb volt az "igazságosságnak" kinevezett mohóság és közöny.

Annyira jó, hogy itt vagy, így aztán pontosan tudom és emlékeztetsz rá, milyen embertípus nem ér annyit, hogy megbasszam magam rajta idegileg (pedig már párszor majdnem sikerült :)). És ne reménykedj, az "embertípus" nem a Fidesz-szavazót vagy szimpatizánst jelenti, hanem azt, aki erőből akarja átnyomni a saját igazát, érvei pedig legjobb esetben is irrelevánsak, de leginkább önmagukat cáfolják, már ha vannak. A ballib oldalon is vannak ilyenek, sőt, a politikán kívüli életben is, de éppen ezért kerülöm legalább annyira a Népszavát is, mint a Magyar Nemzetet. Bizonyos sportágakban is úgy pontoznak, hogy a szélsőségesen szavazó bírók pontszámait figyelmen kívül hagyják, én ezt próbálom követni a politikában.
"Semmi sem olyan jó, mint ahogy az egyik mondja, és semmi sem olyan rossz, mint ahogy a másik".

Ironfist 2013.04.10. 09:53:34

@Rufus78:
"Bizonyos sportágakban is úgy pontoznak, hogy a szélsőségesen szavazó bírók pontszámait figyelmen kívül hagyják, én ezt próbálom követni a politikában."

Én meg azt, hogy szükség van minden szélsőséges véleményre, mert ha figyelmen kívül hagyjuk pl a széljobberek véleményét, ugyanolyanok lennénk, mint ők, ha hatalomra jutnának, és ha figyelmen kívül hagyják a népesség (hasraütés) 10%-ának véleményét, az már nem egészen igazi demokrácia.
Vagyis de, csak most nem tudom megmondani, hogy ennek a rossz kormányzási formának Platón szerint melyik volt a jó verziója, utánakeresni meg lusta vagyok, mert mindjárt mennem kell. :D

Viszont amit a Fidesz művel, az nem véleményezés, az puszta hataloméhségből elkövetett demagóg populizmus. Ami káros, ezért nem, hogy kerülendő, de írtandónak kéne, hogy legyen. A populizmus az mindennek a legalja, szélkakas módjára forog arra, amerről épp a hatalmat várja, csak, hogy saját magának jó legyen. Ennél még a kommunizmus, meg a nemzetiszocializmus is jobb, azok legalább hisznek valamiben, és a nép legalább egy részének jót akarnak.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.04.10. 09:56:52

@Vidéki:
Nos,
1. a portugál alkotmánybíróság a portugál alkotmányt nézi. Kevéssé releváns ránk nézve.
2. egy intézkedés alkotmányellenességének több oka is lehet. Pl. lehet, hogy csak az intézkedés bizonyos részletei alkotmányellenesek.

@Lencsés István:
aki a rezsicsökkentésnek nem örül az sokkal többet ért, mint te. Az ugyanis tovább lát a saját zsebénél. Az látja, hogy ennek nagyon negatív hosszútávú következményei vannak.
A 3%-s hiányhoz nem szakértelem kellett, hanem megszorítás. Viszont ennek sem örül, aki ért hozzá, mert látja, hogy rosszul csinálták. Tudod, a számok mögött folyamatok húzódnak meg és a folyamatokból való mintavételezéssel jönnek létre. A nálad okosabbak látják, hogy ezek a folyamatok egyáltalán nem annyira szívderítőek, mint azt a propaganda láttatni próbálja.
Természetesen a mostani kormány is vett fel hiteleket, minden államkötvény-kibocsájtás egy-egy hitelfelvétel. Sőt, legutóbb pont arra voltak baromi büszkék, hogy sikerült dollárhitelt felvenni...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.04.10. 10:09:28

@Ironfist:
Na, hát érted te, hogy itt a "vélemény" szón volt a hangsúly :).

Ezt úgy értettem, hogy elolvasom én a szélsőséges véleményeket is, ha az tartalmaz érvet, vagy legalábbis "érvnek látszó tárgyat", például ezért nem szűrtem még veled ellentétben Vidékit :). Persze mondhatod, hogy "de hát Vidéki!", de hasonlítsuk össze már egy olyan négyfunkciós ("tényem van", idézz pontosan, különben nem reagálok", "a kormány mindent jól csinál, de csak a magas IQ-jú Fidesz szavazók érthetik meg, hogy mennyire jól", "a rövidítés szint alatti") kreténnel, mint Lencsés István:). Na, őt tényleg felesleges "etetni"! Vidékinél legalább kitapasztaltam, hogy amire nem reagál, ott a hallgatás beleegyezés :).

Még a Jobbik nyilatkozatait is elolvasom néha, mert a problémafelvetéseik lehetnek jogosak, csak sajnos nem tudnak kijönni a Nagy Zsidó Világösszeesküvés és a "nem hülye, hanem áldozat"-elv mámorítóan kényelmes posványából.

Lencsés István 2013.04.10. 14:34:47

@Lord_Valdez: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Aki a rezsicsökkentésnek nem örül , az nem érti az életet .... 3 . 2010 óta nincsenek megszorítások , tehát hazudni nem kell . 4 . A mostani kormány nem vett fel hiteleket . 5 . Az államkötvény kibocsájtás nem egyenlő a hitellel . 6 . Dollárhitelt sem vettek fel , azaz újabb hazugság .

csak_csendben2 2013.04.10. 15:12:14

@Lencsés István:
1. Vagy te is tartsd be a helyesírás szabályait, vagy ne szólontgass mást, hogyan ír. Tudom, te kifejtetted, hogy így írsz, más meg máshogy, szóval kuss, és ne kettős mércézzél.
2. Aki a rezsicsökkentés mögött nem látja a folyamatokat, az sík hülye.
3. Nem voltak megszorítások?
...
Nem is folytatom. Két lehetőség van:
1. Te is tudod, hogy hazudsz, csak fizetnek érte. Ha igen, szeretném tudni mennyit.
2. Te tényleg kibaszott hülye és vak Fidesz hívő vagy.

Én az 1-re hajlok. Valaki írja már meg, mennyit lehet keresni hülyeségek terjesztésével.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.04.10. 15:30:45

@Lencsés István:
1. Mint ahogy Magyarországnak is csak a kezdőbetűje, mert tulajdonnév. A magyar kisbetű, mert melléknév. A Fidesznek csak a kezdőbetűje, mert nem betűszó, hanem szóösszevonás.
2. Vagy épp nagyon is érti és tudja jól, hogy Jézus sírját sem őriztek ingyen. És az áram sem a csapból folyik, hanem azt termelni kell. A termeléshez tőke kell. A tőke pedig odamegy, ahol megtérül. Nincs profit, nincs befektetés. Az eszközök elavulnak, leamortizálódnak...
3. Áh, dehogy. Az ÁFA emelés sem volt megszorítás. Meg az iskolabezárások se voltak azok. Tudom, újjászervezések voltak. Beszélek fideszesül.
4. Dehogynem. Szerinted honnan a pék faszából tudna annyi pénzt szerezni, hogy kifizesse a lejárókat, ha nem újabb hitelekből?
5. De a kötvény az egy hitel.
6. ld 5.

@csak_csendben2:
Szerintem ez tényleg ilyen hülye.

Lencsés István 2013.04.10. 15:38:38

@Lord_Valdez: Azért írom MAGYARORSZÁG - ot tiszta nagybetűvel m ert büszke vagyok arra hogy itt élek . A FIDESZ - t pedig azért írom csupa nagybetűvel mert tisztelem őket . Áfa emelés nem volt , épp hogy csökkentették , de ne zavarjanak a tények .... Iskolákat nem zárták be , aki csődbe ment az így járt . A kormány nem vett fel hitelt , de csak hazudozz tovább , sokáig úgy se teheted meg , már csak 1 évig . :) ;) A kötvény sem hitel .

@csak_csendben2: Én direkt írok , és ez nem alapdolog mint amit én kérek . Az a hülye aki mondja . Nem voltak megszorítások . Nem hazudok . Ilyenek pedig nincsenek hogy Fidesz hívők , csak FIDESZ tisztelők vannak .

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.04.10. 16:04:28

@Lencsés István:
25-ről 27-re csökkentették. Értem, én. Mondom, beszélek fideszesül. Az ég zöld, de ha a Vezér azt mondja, hogy narancssárga, akkor narancssárga és mindig is az volt.
Bár, te még az átlag fideszesen is túl teszel. Nem csak tényeket, de ha kell a legalapvetőbb gazdasági fogalmakat is képes vagy letagadni. Ez nagyon menő.

Mégis mi lesz egy év múlva? Jön a Gestapo és elvisz?

global001 2013.04.10. 16:59:56

@Lencsés István:
Nem vette el az adójóváírást ???

Te most megjátszod a hülyét ???

Mikor bevezették az egykulcsos adót, rogánék még kommandóztak is azért, hogy a nettó bér ne csökkenjen !
Vagy ez is hazugság ???

És az adójóváírást nem számolták bele, a bruttót emelték meg, hogy a havinettó ne csökkenjen!

De ha ennyire biztos vagy a dolgodban add elő ezt a gondolatodat egy gyárban a 3 műszakos melósnak, mondjuk egy Szabolcsi gyárban !!

Valószínű nem jönnél ki élve onnan.
Vajon a gazdád miért csak a hozzád hasonlók előtt nyomatja a hazugságait ?

Lencsés István 2013.04.10. 17:10:16

@Lord_Valdez: Te hazudsz ennyi a lényeg , de mondom csak nyugodtan , még 1 évig csinálhatod . :) ;) Az ég kék . Én csak akkor írok mikor tényem van , szóval ezt IS bebuktad . :) ,) :D Majd megtudod mi lesz , de névtelenül nem fogsz tovább hazudni , az biztos . :)

@global001: Nem vette el . Az a hülye aki mondja . Az egykulcsos adó jó . A nettó bér nőtt . A tény az nem gondolat . Nekem nincsen gazdám . A tény nem hazugság .

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.04.10. 20:33:47

@Lencsés István:
Az ég kék? Egyeztetted ezt a Párttal? Nehogy véletlenül internáljanak :)
Igen, igen, neked tényed van. Tudom, ezt is...
Csak nem jön a gondolatrendőrség és lecsap mindenkire, aki a Központi Véleménytől eltérőt ír le.

Lencsés István 2013.04.10. 21:53:08

@Lord_Valdez: Az ég kék az iróniád meg kurva gyenge . Nem gondolatrendőrésg lesz , csak aki hazudik ( pláne név nélkül ) az nem fog kommentelni többet , de majd meglátod . :) ;)

Meridian74 2013.04.11. 00:02:49

a poszthoz: nem panaszkodni kell, hanem beperelni az államot. Nemcsak a Manyuposokat érinit ez, hanem azokat is, akik sose voltak manyuposok. Az ő befizetéseik hol vannak vezetve? Márpedig abból kellene végezetül a nyugdíj összegét megállapítani...

Nekem megvan az összes adóbevallásom, amelyen szerepel minden évben mennyi nyugdíjat fizettek be a bruttó béremből, és persze azt is ki lehet számolni, mennyi további járulékot fizettek be ez után a munkaadóim. Szépen vezetem is egy táblában (jelenérték számítással), még kivárok, aztán ha nem lesz semmi, akkor keresek egy ügyvéd ismerőst és benyújtom a számlát.

Nem mellesleg 2000-ben (vagy 2001-ben? majd megnézem) kaptam is egy konkrét elszámolást, csak aztán ez valahoyg utána elmaradt a folytatása ennek...

Meridian74 2013.04.11. 00:16:13

@Vidéki: "Nem egy pillanat alatt futott fel a rendszer, hanem az 1997-es törvény alapján, 1998 januárjában indult.

Ahogy halmozódott, úgy nőttek a hátrányok.

2009 tavaszán a közgazdász vándorgyűlésen Kun János a Bajnai kormány főtanácsadója részletesen ismertette a hatalmas hátrányokat. "

Ez így van... de 98-ban ennél súlyosabb dolgokat is mondtak a rendszerről, csak feledésbe merült a 1999-2001 közötti relatíve jó teljesítés miatt... aztán ugyanez előkerült a 2008-ban, amit megoldottak az IMF hitellel, persze attól hogy elfedték valamivel ideiglenesen agondot, az még gond maradt, és erről pofáztak 2009-ben. De csak csöndben, nehogy pánik legyen, ugye...

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.04.11. 07:02:50

@Lencsés IIstván:
És ez pro vagy kontra érv? És mi mellett, vagy ellen?
Gyenge lenne? 2007-ben a Fidesz kiállt a Tibet függetlenségéért tüntetők mellett. 2011-ben begyújtötte a potenciális tüntetőket Wen elvtárs látogatásakor.
Most, akkor mint Fideszhívő, nem kell alkalmazkodnod a Párt irányváltásaihoz?

Szóval nem fogsz többet kommentelni? Mert bizony, aki állítja, hogy a kötvény nem hitel. A 25-ről 27-re emelés csökkentés, a kivetett új adók (pl. chipsadó, közműadó, tranzakciós adó), vagy a szociális kiadások megkurtítása (pl. munkanélküli járadékok csökkentése) nem megszorítások, az bizony hazudik.
Sőt talán még a kormányszóvivői státuszt is meg kell majd szüntetni. :)
Hát, igen, a nevesítés fontos is. Úgy könnyebb lecsapni a rémhírterjesztő ellenfülkeforradalmárokra.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.04.11. 07:50:52

@Lencsés István:
A tényt nem kell érvelni. Tehát orbán faszát szopod.
PONT

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.04.11. 08:01:19

@global001:
Ez a lencsi lány csak egy szánalmas kis anonim trollpöcs. Hiába írtok neki a valóságról, ő akkor is az ellenkezőjét fogja írni, amin felhergelitek magatokat.
Ezen veri a cingár pöcsét. Nem vetted észre?
Elküldöd a fityiszes kurva anyjába, oszt' jónapot.

global001 2013.04.11. 09:08:50

@Lencsés István: B+ Te valami matolcsy tudatmódosított tolsz ???

Ennyire nem lehet valaki barom!

Nézd már meg te szerencsétlen fasz, hogy mi az a nettó bér, mi a bruttó bér, és mi a REÁLBÉR !!

Ha tudod köztük a különbséget, majd utána folytathatjuk a kommentelést!!

Ja, és nem ártana megtanulni, hogy a számoknál melyik a nagyobb és melyik a kisebb !!

És nem az unortodox matematika szabályai szerint ...

Lencsés István 2013.04.11. 09:10:27

@global001: 1 . Miért nem mered kiírni , fosol ? :D Ja hát persze , azért vagy anonim geci is . :D 2 . Nem érdekel a rólam kialakított véleményed ( Ami hazugság . ) . 3 . Minden bér emelkedett .

global001 2013.04.11. 09:13:16

@OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty!:

Esküszöm ha az ilyen 50-es IQ-ju szavazóktól elvennénk a szavazati jogot, a fidesz még az 5%-ot érné el!

Nekem is van pár ilyen agymosott "Vidéki" képességű haverom, és csodálkozok, hogy azok a barmok kapnak szavazati jogot, a másik haverom 8 éves kislánya meg nem!

Pedig fényévekkel értelmesebb ezektől az agyhalottaktól, 2.-os létére már tudja, hogy melyik a nagyobb a 25%-os Áfa vagy a 27 %-os ...

Mert a zombi fidesz orbanicusok még azt is elkezdték magyarázni, hogy ez milyen fasza adócsökkentés !

Vidéki 2013.04.11. 10:20:32

@Meridian74:

Írod: „ ugyanez előkerült a 2008-ban, amit megoldottak az IMF hitellel, persze attól hogy elfedték valamivel ideiglenesen a gondot, az még gond maradt, és erről pofáztak 2009-ben. De csak csöndben, nehogy pánik legyen, ugye..."

Én sok helyen, még a Népszabadságban is olvastam akkoriban a manyupok kártékony hatásairól.
Az MTA Közgazdaság Tudományi Intézetének lapja is sokat foglalkozott a témával.

Nagy vesztes volt az államkincstár, ahonnan hiányoztak a nyugdíjkiadások fedezetét biztosító bevételek ezért évről-évre hatalmas, nagy kamatköltséggel járó hitelfelvétellel kellett fedezni a nyugdíjkassza hiányát.

Erre szerintem a Bajnai kormány is rájött, sőt szerintem teljes mértékben tisztában volt vele.

De azzal is tisztában volt, hogy ha meg akarja oldani a problémát, akkor darázsfészekbe nyúl. Sok manyup vezető magas életszínvonala forgott kockán, akik iszonyatosan hörögtek, ha érdekeik sérültek.

Egy régi magyar filmben szerepelt a jelenet, amikor a tehetős gazda fölment a városba és megkérdezte:
„Hol lehet itten ügyvédet bérölni?”

Manapság nemcsak ügyvédet lehet bérölni, hanem „Szabad Sajtót” is.
Aki fizet, az rendeli a nótát.

Vidéki 2013.04.11. 10:30:51

@global001:

Az olyanfajta nagy marhának, akinek ez a mondat jön ki a száján, mekkora lehet az IQ-ja?

"Esküszöm ha az ilyen 50-es IQ-ju szavazóktól elvennénk a szavazati jogot, a fidesz még az 5%-ot érné el!"

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.04.11. 11:14:19

@Vidéki:
Bármennyi, ez ugyanis legsúlyosabb esetben is diszgráfia, ill. annak modern megfelelője, amit nevezhetnénk akár "disztájpiának" is, és a gépelési nehézségeket jelentené, ha lenne ilyen szó :).

Mintha te még sosem hagytál volna ki egy "sem" szót a mondandódból, Makó ;-)...

Meridian74 2013.04.11. 13:38:45

@Vidéki: az IQ nem függ össze a tájékozottsággal, összekeverik vele. Főként az IQ huszárok, akik állandóan mások IQ-ját becsmérlik.
A legjobb az, amikor pl. ezen a területen belémkötnek, nem tudva azt, hogy hivatalosan is Mensa tag vagyok...

Meridian74 2013.04.11. 13:51:46

@fchris82: "... mégis hogy a picsába van, hogy a nagy függetlenségi háború közepén recesszióban vagyunk? Elszámolták? Vagy rossz számokat nézünk és valójában jól él mindenki? ..."

A körülményeket kifeejtetted a szövegedből. Elfelejtetted, hogy demszkyfélék és társai kimentek külföldi jóhaveri társaságaikhoz, és telesíratták a külföldi sajtót mindeféle fazssággal, amivel az országunk nemzetközi megítélését rontották. Ez az ami nagyban hozzájárult ahhoz, amiről írsz.
Ez mind a mai napig fennáll.

A fidesz bűne az, hogy senkit nem számoltatott ígéretével szemben, még ezeket a hazaáruló férgeket sem. Ha lenyakazták volna az ilyen bajkeverőket és mocskokat, akkor sokkal kevesebb problémája lenne. Az elszámoltatás hiányába fognak belebukni 2014-ben.

gdpadakozo 2013.04.11. 18:45:12

@Meridian74: "Ha lenyakazták volna az ilyen bajkeverőket és mocskokat, akkor sokkal kevesebb problémája lenne."

Ha meg lenyakazták volna, akik gondolkodni is képesek az országban, na akkor meg semmi probléma nem maradt volna!

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.04.12. 02:28:01

@Meridian74:

"Elfelejtetted, hogy demszkyfélék és társai kimentek külföldi jóhaveri társaságaikhoz, és telesíratták a külföldi sajtót mindeféle fazssággal, amivel az országunk nemzetközi megítélését rontották. Ez mind a mai napig fennáll."
2002-2010 közt csak sírós picsogásból állt a fityisz kommunikációja. A törpecsúti szaladt fűhöz-fához és ott károgtak megymagról, fletóról és gordonkáról ahol tudtak.
Na ja, rég volt, ki emlékszik arra már... Az íkútitán szektás fidióták már nem...
Szóval bagoly mondja verébnek.

"Az elszámoltatás hiányába fognak belebukni 2014-ben."
Meg az elsimicskázott tízmilliárdok miatt. És különben is holló a hollónak nem vájja ki a szemét...

"Ha lenyakazták volna az ilyen bajkeverőket és mocskokat, akkor sokkal kevesebb problémája lenne."
És az országnak második fityisz kúrmánya se lenne...

"nem tudva azt, hogy hivatalosan is Mensa tag vagyok..."
De azt tudjuk, hogy szar kaját adnak ott menzán, ha így megfekszi a gyomrodat és farokságokat böfögsz ide.

dekol84 2013.04.20. 14:55:46

Nagyon remélem, hogy csak az fikázza itt a fidesz csürhét, aki nem erre a mocskos takonyagyú bandára szavazott! Mert aki ezekre ikszelt, az most fogja be a szaros pofáját és szopjon bőnyállal, hogy rohadna le a keze az összesnek! Legközelebb meg gondolkodjon, hogy szavaz-e egy ilyen rohadék, hazug, képmutató hordára, élén a fostömlő cezarománias kretén zorbánra!

Ironfist 2013.04.20. 17:38:26

@dekol84:
"az fikázza itt a fidesz csürhét, aki nem erre a mocskos takonyagyú bandára szavazott!"

Jelen.

süti beállítások módosítása