Skip to content


       Szűrés lista

Schmuck Andor 1000 órás ultimátuma

A baloldali mester ismét példát mutatott, hogy nincs nyár, nincs uborkaszezon!
Kampány van, tessék "dolgozni". Ketyeg az óra, és már csak 999 óra maradt az ultimátumból. Röpke 6 hét és kiderül, hogy mi lesz, ha az ellenzék nem teszi magáévá a szépkorúakat Scmuck Andort ...

A rezsicsökkentésre itt a csattanós balodali válasz, a húzás mesteri, ki mer erre a csodálatos 15 pontra nemet mondani? 
3 millió nyugdíjas = 3 millió szavazó.

Gordon, Gordon ... fogadtad volna el múltkor azt a BKV-jegyet, most meg itt az újabb szopóroller, ezúttal balról.

"Az alkotmány és a demokrácia az európai polgári társadalmak alappillérei. Alapvető célunk ezek helyreállítása! Képviselni akarjuk az elfeledett és elhanyagolt nyugdíjasok érdekeit. Amelyik országnak nincs múltja, annak nincs jövője! Ahol a tisztességes munkában megöregedett nyugdíjas nem érték, ott nincs jövőt építő új nemzedék, csak a valóságshow-k világát majmoló, érték és jövőkép nélküli, kihalásra ítélt generáció. A nyugdíjasok tiszteletének és biztonságának helyreállítása pártunk kiemelt és alapvető célja. Ennek érdekében a következő 15 pontot hirdetjük meg.

1. A társadalombiztosítás és a nyugellátáshoz való állampolgári jogok visszahelyezése az alaptörvénybe, alkotmányba.

2. Személyi jövedelemadó (SZJA) és társadalombiztosítás (TB) mentes nyugdíj.

3. Ingatlan és földalapú állami életjáradék program a szép korúaknak

4. Szépkorúbarát államigazgatás kialakítása. Telefonos információs vonal és ügyintézés a szépkorúak számára. Tapasztalat központok kialakítása.

5. Minden felnevelt gyermek után járó 3%-os nyugdíjbónusz.

6. Családi adókedvezmény bevezetése az egy háztartásban élő szépkorú után.

7. A valóban ingyenes utazás visszaállítása a szépkorúak számára - (65 év felettiek részére).

8. 150 ezer forint alatti nyugdíjak esetén 13. havi nyugdíj differenciált bevezetése.

9. Közgyógyellátásra adott gyógyszer támogatásának 100%-os emelése.

10. Kegyeleti járandóság bevezetése és a szégyenteljes szociális temetés törvénytervezetének minél hamarabbi módosítása.

11. A büntetési tételek szigorítása a szépkorúak ellen elkövetett bűncselekmények, különösen az erőszakos bűncselekmények esetében.

12. Támogatás bevezetése minden olyan civil szervezetnek, akik rászoruló szépkorúak számára ingyenes étkezést biztosítanak, a TAO mintájára.

13. Független és egységes elvek szerint értékelő idősotthon minősítő központ felállítása. Ezzel párhuzamosan a Nemzeti Fogyasztóvédelemi Hatóság jogkörének kiszélesítése, megerősítése.

14. Törvényben szabályozott módon kötelező biztosíték letétbe helyezése az idősotthonok üzemeltetői számára, amely biztosítékot ad a lakók és hozzátartozók számára.

15. Valamennyi önkormányzat évente teljes körű ismertető kiadványt juttasson el a szépkorúak számára, melyben tájékoztatást kapnak a nekik járó és adható támogatásokról, azok mértékéről, igényléséről és formájáról.

Ennek a 15 pontnak a megvalósítása nem a szocdemek privilégiuma. Felhívunk minden pártot és közéleti szervezetet, hogy csatlakozzon hozzánk!
Mi szociáldemokraták érték és nem érdek alapú együttműködésben vagyunk kizárólag érdekeltek, ezért 1000 órát adunk, hogy a Demokratikus ellenzéket alkotó pártok nyilatkozzanak, készek - e, a 15 pontot elfogadni? Tisztelet a nyugdíjasoknak!”


A Mester az ultimátum és a 15 pont mellett gőzerővel készül a Tisztelet Gálára.

Címkék: schmuck szépkorú

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr875418566

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csak vénnek való vidék 2013.07.23. 21:15:20

Tökéletesen egyetértek Scmuck Andor ultimátumával. Én magam is várom, sőt elvárom az MSZP-től és az Együtt 2014-től, hogy végre vállalja fel szépkorú törzsszavazóinak képviseletét, s nyíltan tegyen hitet az ingyenes utazás, a 150 000 forint alatti kisn...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2013.07.22. 13:54:51

Kurva életbe már... mi lenne, ha EGYSZER... EGYSZER valaki a most dolgozókra is gondolna, akik most hozzák a pénzt, nem pedig mindig csak a nyuggerek.

Algopirin 2013.07.22. 14:01:24

@dr. Aullah: szerintem gondolnak ránk. feltehetően az jár a fejükben, hogy az általunk megtermelt javakból hogyan tudnak még többet elvonni.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.22. 14:04:27

"150 ezer forint alatti nyugdíjak esetén 13. havi nyugdíj differenciált bevezetése"

Mindezt a nettó 65ezer forintos minimálbér országában, hogy bazmeg a kurva anyádat te barom...pfejj (köp).

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2013.07.22. 14:06:13

ez van, ha összekeveri 21 éves hölgyet a szépkorúakkal. mindenkit ki akar elégíteni.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.22. 14:06:39

Egy okkal több, hogy ne szavazzak a szar maszopra. Szakadjatok meg férgek...

Módfelett Kényelmetlen 2013.07.22. 14:12:03

e 15 pont bármelyikének a megvalósulását a magam részéről nemzetellenes bűncselekménynek tekintem

egyébként most őszintén, ki a véresfasz ez a smukk andor?

Algopirin 2013.07.22. 14:20:10

@Módfelett Kényelmetlen: többször is láttam már a hírekben. pinákat vesz magának, gondolom nem kevés pénzért, de ált. azt írják, hogy nagy a szerelem. megélhetési celebpolitikus amúgy.

S.O.A. 2013.07.22. 14:20:40

100%-os bizonyíték arra, hogy szarnak a dolgozó rétegek fejére, tehát semmilyen aktív korú szavazópolgár NE szavazzon rájuk. Senkik vagyunk a szemükben, pontosan ugyanazt a lóf*szt kapják majd a szavazólapon is. Mindegy, hogy Együtt, vagy Külön, vagy hogy a k*rva anyjukban indulnak...

Algopirin 2013.07.22. 14:21:04

@Módfelett Kényelmetlen: vagy glammpolitikus. nem tudom melyik a jobb szó rá.

Módfelett Kényelmetlen 2013.07.22. 14:22:08

@Algopirin: Igen, az megvan, hogy megélhetési celebpolitikus, mint a jobbikosok, de miből él meg? Tisztelet Társasága tagdíjból, vagy ez is a gengszeterváltáskor lopta össze magát?

Algopirin 2013.07.22. 14:22:23

@Módfelett Kényelmetlen: egyébként nem lenne evvel a 15 ponttal semmi baj sem. meghát a 150 ezer az lófasz (én sajna kevesebbet keresek).
egész más itt a baj szerintem.

Algopirin 2013.07.22. 14:26:19

@Módfelett Kényelmetlen: gondolom még az mszps időkből maradt megfelelő mennyiségű pénze és szintén jó minőségű kapcsolatai.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.22. 14:29:23

@Algopirin:

"egyébként nem lenne evvel a 15 ponttal semmi baj sem"

Nem bizony. Ausztriában.

Secnir 2013.07.22. 14:32:03

1. A társadalombiztosítás és a nyugellátáshoz való állampolgári jogok visszahelyezése az alaptörvénybe, alkotmányba.
-jogos.

2. Személyi jövedelemadó (SZJA) és társadalombiztosítás (TB) mentes nyugdíj.
-valahol jogos

3. Ingatlan és földalapú állami életjáradék program a szép korúaknak
-lófaszt

4. Szépkorúbarát államigazgatás kialakítása. Telefonos információs vonal és ügyintézés a szépkorúak számára. Tapasztalat központok kialakítása.
-valahol jogos

5. Minden felnevelt gyermek után járó 3%-os nyugdíjbónusz.
-beszéljünk róla

6. Családi adókedvezmény bevezetése az egy háztartásban élő szépkorú után.
-beszéljünk róla

7. A valóban ingyenes utazás visszaállítása a szépkorúak számára - (65 év felettiek részére).
-lófaszt

8. 150 ezer forint alatti nyugdíjak esetén 13. havi nyugdíj differenciált bevezetése.
-kifizetés a tárgyhóban.

9. Közgyógyellátásra adott gyógyszer támogatásának 100%-os emelése.
-lófaszt

10. Kegyeleti járandóság bevezetése és a szégyenteljes szociális temetés törvénytervezetének minél hamarabbi módosítása.
-jogos

11. A büntetési tételek szigorítása a szépkorúak ellen elkövetett bűncselekmények, különösen az erőszakos bűncselekmények esetében.
-valahol jogos

12. Támogatás bevezetése minden olyan civil szervezetnek, akik rászoruló szépkorúak számára ingyenes étkezést biztosítanak, a TAO mintájára.
-beszéljünk róla

13. Független és egységes elvek szerint értékelő idősotthon minősítő központ felállítása. Ezzel párhuzamosan a Nemzeti Fogyasztóvédelemi Hatóság jogkörének kiszélesítése, megerősítése.
-beszéljünk róla

14. Törvényben szabályozott módon kötelező biztosíték letétbe helyezése az idősotthonok üzemeltetői számára, amely biztosítékot ad a lakók és hozzátartozók számára.
-jogos

15. Valamennyi önkormányzat évente teljes körű ismertető kiadványt juttasson el a szépkorúak számára, melyben tájékoztatást kapnak a nekik járó és adható támogatásokról, azok mértékéről, igényléséről és formájáról.
-jogos

Algopirin 2013.07.22. 14:32:54

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: no hasonlóra gondoltam én is. valahogy azért egyik párt sem küzdd, hogy a dolgozóknak jobb legyen. tudom, a rezsicsökkentéssel a fidesz az persze de.
csak közben fizetem az adókat, mert a cégeknek meg de szarulmegy. igazából azokat sem sajnálom.
az a baj, hogy sosem lesz itt pozitív változás.

DarthVader 2013.07.22. 14:35:33

1, Aki kiejti a száján a "szépkorú" szót, az eleve idióta. Aki pedig kiejti a száján a "nyugger" szót, az egy tahó fasz.

2, gondoljunk arra, hogy 2/a aki nem hal meg időnek eőtte, az nyugdijas lesz, 2/b egyre idősebb korban. Korábban 60/55 év volt a nyugdijkorhatár, hamarosan 67/67 lesz. Tehát a nyugdijasoknak se lesz könnyebb.

Ha egy kicsit lehiggadunk, és elfelejtjük Schmuck Andort, ami/aki maga egy vicc, és gondolkodni kezdünk, akkor kiderül, hogy a 15 pontban van olyan, ami támogatható.
Pl. 1. pont. A 2. ha jól tudom, jelenleg is él. Az 5-t a Fidesz is pedzegette. A 11-et is lehetne méltányolni, illetve a védekezésre képtelenséget jelenleg is lehetne mérlegelni, legfeljebb nem teszik. A 13. és 15-is rendben van. Kifejezetten hasznos lenne.

(Persze ettől még populista szavazatvadászat az egész, de ezt a maradék pontok okozzák.)

Le kéne már szokni a "Schmuck Andor/Gyurcsány/Vona/Orbán azt mondta, hogy szép idő lesz, ezért rohadjon meg az időjárás" mélyésgű itéletalkotásról. (Nevezetteknek meg az időjáráselőjelzésről :)

DarthVader 2013.07.22. 14:37:30

@Secnir: Na ez az, erről beszéltem én is,

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.22. 14:38:00

"4. Szépkorúbarát államigazgatás kialakítása. Telefonos információs vonal és ügyintézés a szépkorúak számára. Tapasztalat központok kialakítása."
Gondolom tudnák használni.

"5. Minden felnevelt gyermek után járó 3%-os nyugdíjbónusz."
Meggazdagodás vaze!

Ezen sírni lehet, vagy röhögni? Ezek a kihívói a narancsbandának? :( Neee.

DarthVader 2013.07.22. 14:41:20

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: mi köze Andornak a MASZOP-hoz? (Azon kivül, hogy a maszop-nak is hasonlóan populista nemprogramja van - merthogy ami van, az nem program)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.22. 14:45:05

@Secnir:

Sok a jogos, nem vitás. De a MUNKAKÖTELESEKKEL ilyen átfogóan ugyan ki foglalkozik?

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.22. 14:48:12

@DarthVader:

Bocsánat, ezt elkúrtam, és tisztelettel kérek mindenkit, hogy a "maszopos-schmuckos" kommentemet hagyja figyelmen kívül. Szimplán baloldalra gondoltam. Utoljára is elnézést.

2013.07.22. 14:51:24

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Ember, ez nem a maszop, ez az MSZDP elnöke.

Az MSZDP elnöke egyébként miért a nyugdíjasok érdekében jár el kizárólag???

7esbusz 2013.07.22. 14:53:18

Na, nézzük a palettát, melyik párt van a becsületesen adózó, államkasszát feltöltő polgártársakért:
- Fidesz - populista, demaóg, inkább nyuggerpárt, de főleg a földbuta, "nemzeti" lózunggal mindent beszívó trollok és a jobbos oligarchák pártja
- MSZP - Nyuggerek és a balos oligarchák pártja.
- Jobbik - Nemzeti idióták, homofóbok, irredenták, nacionalisták, és rasszisták pártja.
- Együtt - Balos, liberális álmodozók pártja
- DK - Agyhalottak gyülekezete
- LMP - Hippi bohócegylet
- MSZDP - Nyuggerek (Áh bocsánat, szépkorúak) pártja
- Bokros Laja mittoménmilyen pártja - Passz, erről pl semmi infóm. Kb annyit is érhet (Még ha esetleg volna is valami épkézláb programjuk)
Puff egyik se.
Na. Akkor ez lenne a felhozatal. Lehet választani.....

Virág et. 2013.07.22. 14:53:45

@Secnir: Kb. egyetértek.

Egyébként Schmuck az nem MSZP és nem képvisel 3 millió nyugdíjast, bár az tény, hogy elég sokat, ezért meghatározó erő a szavazásokon.

Marcellusca 2013.07.22. 15:00:11

@Secnir:
@DarthVader: Stimmt!
Vannak meggondolandó felvetések, mindamellett, hogy öléggé populista lista.

Csak egyeseknek könnyebb volt mindjárt óbégatni, mint gondolkodni. :(

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: A Mt., Ptk., az adózás rendjéről szóló tv., és nem utolsó sorban a Btk. :DDDD

tryclops 2013.07.22. 15:00:54

16: Schmukk Andor felajánlja teljes vagyonát a Nyugdíjbizosító számára.

2013.07.22. 15:03:19

@7esbusz: A "balos" az mitől negatív jelző? Helyesen egyébként baloldali.

Mondjál már egyet az Együtt-től, ami nem megvalósítható, ami miatt álmodozónak minősül nálad.

Az egykulcsos adó az NEM a "becsületesen adózó, államkasszát feltöltő polgártársakat" támogatja, hanem elsősorban a milliárdos vállalkozókat és legfeljebb morzsák hullanak az őket kiszolgáló, rövidlátó értelmiségnek.

Algopirin 2013.07.22. 15:05:28

@Marcellusca: az a helyzet, hogy ezen nincs mit gondolkodni. oké, vannak a listának olyan pontjai amivel egyetértek. de ez sem azért készült, hogy valamit rendbetegyünk -vagy elkezdjünk rendbetenni- az országban. hanem azért, hogy andor szerepeljen, és hogy szavazatokat szerezzen.
ugyanezt csinálja az összes.
szóval nyugodtan mennyenek ám a jó kurva annyukba az ilyen komolyanvehetetlen listáikkal.

InversioN 2013.07.22. 15:06:35

precíziós s••gnyalás.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2013.07.22. 15:10:39

Mondjuk kábé a harmada szerintem még jogos követelés is. Csakhogy az 5 (maximum 6) pont mögé betuszakolt majdnem tíz bicskanyitogató elképzelést. Látszik hogy politikusidióta, nem volt képes megállni az 5-6 valóban jogos és életrevaló elképzelésnél. .

Marcellusca 2013.07.22. 15:12:05

@Algopirin: OK, a te és az ország szempontjából nem ezek a legfontosabbak, de a nyugdíjasokank igen.
Nincs rendben a gazdaság, a kkv-szektor, a közalkalmazottak helyzete, az egészségügy, az oktatás, stb., stb.
Mivel/kivel kellene kezdeni?
De csak egyet mondhatsz, a többi szopóágon mindaddig, míg az nincs rendezve és a gazdaság sem áll olyan lábakon, hogy tovább lehessen lépni.
Mik a prioritások? ("Melyik ujjamat harapjam?")

tryclops 2013.07.22. 15:14:00

@Secnir: Beszéljünk...

2. Személyi jövedelemadó (SZJA) és társadalombiztosítás (TB) mentes nyugdíj.
-lófaszt. Bruttósítsák és emeljék meg a nyugdíjakat a mostani nettó szintjére, és egyel kevesebb eszköz lesz a populist agecik kezében hogy kijátszák egymás ellen az aktívokat és a nyugdíjasokat az adórendszer rángatásával.

6. Családi adókedvezmény bevezetése az egy háztartásban élő szépkorú után.
-lófaszt. Ha valaki nem bírja el a rezsit az fogadjon albérlőt, költözzön kisebb lakásba vagy otthonba. De ne az állam pénzén akarjon 120nm-es belvárosi lakásban héderelni.

8. 150 ezer forint alatti nyugdíjak esetén 13. havi nyugdíj differenciált bevezetése.
-lóóóóófaszt

9. Közgyógyellátásra adott gyógyszer támogatásának 100%-os emelése.
-hmm, beszéljünk róla.

12. Támogatás bevezetése minden olyan civil szervezetnek, akik rászoruló szépkorúak számára ingyenes étkezést biztosítanak, a TAO mintájára.
-miért csak a nyugdíjasoknak már megint? hajléktalan/gyerekétkeztetés meg minek? lófaszt.

13. Független és egységes elvek szerint értékelő idősotthon minősítő központ felállítása. Ezzel párhuzamosan a Nemzeti Fogyasztóvédelemi Hatóság jogkörének kiszélesítése, megerősítése.
-alap lenne

15. Valamennyi önkormányzat évente teljes körű ismertető kiadványt juttasson el a szépkorúak számára, melyben tájékoztatást kapnak a nekik járó és adható támogatásokról, azok mértékéről, igényléséről és formájáról.
- nem vagyok benne biztos hogy ez állami feladat. meg nem évente.

SFIRockwell 2013.07.22. 15:16:06

Ott a gond, hogy nem beszél senki sem arról, hogy miért működik a rendszer. Az eladósodottság egy jelentős hányada a szociális kiadások miatt van, csak ugye erről senki nem fog beszélni. Van egy ostoba rendszer, és egy túlburjánzott - az ország lehetőségeit messze meghaladó szociális háló. Ez nettó baromság. De mivel a népesség jelentős hányada életvitelszerűen ebből él, ehhez nem lehet hozzányúlni, a többinek meg kuss a neve. Szerintetek, ha most jönne egy párt, és előállna a számokkal, és elmondaná, hogy kérem szépen, a helyzet a következő, ezt és ezt kell tenni, ezt és ezt EL KELL VONNI, ehhez és ehhez igazából nincs meg a fedezet, ezeket külföldi kölcsönökből kaptátok eddig, akkor szerintetek az párt kapna egyáltalán szavazatot!? Sajnos végtelenül ostobák vagyunk. Ezzel a problémával ugyanúgy nem akarunk szembenézni, ahogy nem akarunk szembenézni - illetve páran nem akarják, hogy szembenézzünk mondjuk az ügynök aktákkal... Talán akkor valaki elveszítené a hatalmát...?

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.22. 15:17:51

@iii:

"Te saját magadnak válaszolsz?"

Itt (L)OPNI országban minden elfogadott :D

Amúgy pedig elkúrtam, mert nem emeszpét akartam írni, hanem baloldalt. Csak ez már így siettemben összezavarodott a képernyön :D

InversioN 2013.07.22. 15:20:10

@tryclops: 6. egyetértek. tegyük fel anyám bejelenti a lakcímét hozzám, közben marad otthon én meg kapom a kedvezményt. minden magyar nagyszülő "együtt" lakna a családjával egy ilyen módosítás után.

Marcellusca 2013.07.22. 15:23:05

@tryclops: Őőőőő, izé....
Mi értelme van adóforintokból kifizetett nyugdíjak bruttósításának, ha aztán a jelenlegi nettó fölötti részt úgyis visszaveszi adóban? (Csak rakosgatom a pénzt egyik zsebből a másikba, de attól nem lesz több.)

Családi adókedvezmény - (monnyuk én nem is étem) arról szólna, hogy azon a 120 nm-en nem csak a nagyi lakik, hanem a gyerekek is. Mindjárt másképp hangzik.
(Amúgy nem értem, hogy miért költöztetnéd akárhova a nyugdíjast a munkával megszerzett/felépített lakásából.)

Geza 2013.07.22. 15:25:40

"Az alkotmány és a demokrácia az európai polgári társadalmak alappillérei. Alapvető célunk ezek helyreállítása!"
Tudtommal semmi sem rombolta le az európai polgári társadalmak alappilléreit, azaz nem szorulnak helyreállításra.
Nettó közhelyhalmozás.

"Képviselni akarjuk az elfeledett és elhanyagolt nyugdíjasok érdekeit." ill.
"A nyugdíjasok tiszteletének és biztonságának helyreállítása pártunk kiemelt és alapvető célja." ill.
"Tisztelet a nyugdíjasoknak!"
Ok, legalább kitették nyíltan: nem csalás, nem ámítás, ez kérem broki, nem nyalóka.

"Amelyik országnak nincs múltja, annak nincs jövője!"
Egyetértek! Az történelem-oktatásban kapjanak nagyobb hangsúlyt a győzelmeink is (ne csak a tragédiák), az irodalomban a nemzeti írók, stb. Bár ezt az álláspontot a Jobbik már felvetette, de meglepő, hogy a baloldal is támogatja :).

"Ahol a tisztességes munkában megöregedett nyugdíjas nem érték, ott nincs jövőt építő új nemzedék, csak a valóságshow-k világát majmoló, érték és jövőkép nélküli, kihalásra ítélt generáció."
Így van, de kiemelném a 'tisztességes munká'-t. A munkanélküliség álcázására korengedménnyel nyugdíjba zavart/engedett emberekre ez (bár nem mindig az ő hibájukból) pl. nem igaz.

"1. A társadalombiztosítás és a nyugellátáshoz való állampolgári jogok visszahelyezése az alaptörvénybe, alkotmányba."
Egyetértek, feltéve hogy az ehhez kapcsolódó (befizetési) kötelességeket is odateszik.

"2. Személyi jövedelemadó (SZJA) és társadalombiztosítás (TB) mentes nyugdíj."
Egyetértek, fölösleges bürökrácia kiadni azt, amit visszavennének.

"3. Ingatlan és földalapú állami életjáradék program a szép korúaknak"
Csatlakozván az előttem szólóhoz: lófaszt.

"4. Szépkorúbarát államigazgatás kialakítása."
Egyetértek: nyugdíjasokkal csak 10:00 és 16:00 között foglalkozni, így nem kapnak visszeret attól, hogy azon dolgozókkal együtt kell sorban állniuk, akik munka előtt ill. után mennek a 'hivatalba'.

"Telefonos információs vonal és ügyintézés a szépkorúak számára. Tapasztalat központok kialakítása."
Egyetértek, feltéve ha legalábbis önköltségi szinten fizetős lesz.

"5. Minden felnevelt gyermek után járó 3%-os nyugdíjbónusz."
Inkább azt mondanám, hogy a gyerekek bruttó fizetésének 3%-a menjen a szülőnek. Aki hasznos embert nevelt a gyerekből, az járjon jobban, aki meg még N db koldust adott az országnak, annak meg lófaszt a seggébe.

"6. Családi adókedvezmény bevezetése az egy háztartásban élő szépkorú után."
Családi adózás bevezetése, pont. Abban ez is benne lenne.

"7. A valóban ingyenes utazás visszaállítása a szépkorúak számára - (65 év felettiek részére)."
Nincs olyan, hogy 'ingyenes' utazás, legfeljebb olyan, amit mások fizetnek meg.

"8. 150 ezer forint alatti nyugdíjak esetén 13. havi nyugdíj differenciált bevezetése."
Megint csak lófaszt.

"9. Közgyógyellátásra adott gyógyszer támogatásának 100%-os emelése."
Legfeljebb azoké, amiket csak szakorvos írhat fel.

"10. Kegyeleti járandóság bevezetése és a szégyenteljes szociális temetés törvénytervezetének minél hamarabbi módosítása."
Jogos.

"11. A büntetési tételek szigorítása a szépkorúak ellen elkövetett bűncselekmények, különösen az erőszakos bűncselekmények esetében."
A büntetési tételek szigorítása az erőszakos bűncselekmények esetében. A többi kitétel fölösleges.

"12. Támogatás bevezetése minden olyan civil szervezetnek, akik rászoruló szépkorúak számára ingyenes étkezést biztosítanak, a TAO mintájára."
Faszt!

"13. Független és egységes elvek szerint értékelő idősotthon minősítő központ felállítása. Ezzel párhuzamosan a Nemzeti Fogyasztóvédelemi Hatóság jogkörének kiszélesítése, megerősítése."
Legyen.

"14. Törvényben szabályozott módon kötelező biztosíték letétbe helyezése az idősotthonok üzemeltetői számára, amely biztosítékot ad a lakók és hozzátartozók számára."
He? Ki helyez mit letétbe? Milyen biztosítékot ad ez a letét és kinek?
Közhely-halmozás megintcsak.

"15. Valamennyi önkormányzat évente teljes körű ismertető kiadványt juttasson el a szépkorúak számára, melyben tájékoztatást kapnak a nekik járó és adható támogatásokról, azok mértékéről, igényléséről és formájáról."
Oké, de csak emailben.

"Mi szociáldemokraták érték és nem érdek alapú együttműködésben vagyunk kizárólag érdekeltek,..."
Én meg szívesen látnék már egy lehetőség-alapú konstrukciót, ahol nem a 'jár' vagy a 'járna' közti különbséget csócsálják, hanem a 'jut'-ot próbálják a leghatékonyabban beosztani.

"... ezért 1000 órát adunk, hogy a Demokratikus ellenzéket alkotó pártok nyilatkozzanak, készek - e, a 15 pontot elfogadni?"
És ha letelik, akkor mi lesz? Nyilvánosan kiálltok a Parlament ablakába és azt mondjátok, hogy 'NI!'? (Pardon: ekieki-ekieki-vabang :)...)

InversioN 2013.07.22. 15:27:18

@Marcellusca: azért mert sok családban el vannak hanyagolva a nyugdíjasok és ezzel a kitétellel a társaság reményét adják nekik, hátha a pénzért cserébe nem lesz egyedül. persze ez csak fantasy, a valóság úgy működne ahogy fentebb írtam

Marcellusca 2013.07.22. 15:27:20

@InversioN: Lehetne cizellálni a dolgot. Aki be van jelentve úgy, hogy adókedvezményre jogosít, annak nem lehetne máshol tartózkodási helye, ill. a nevén lakóingatlan.

Egyébként jogos. (Mondom mégeccer: nemisétem eztetet. :D)

Marcellusca 2013.07.22. 15:31:59

@Geza: Az 5. pontod így még jobban hangzik.
Ha már úgyis kötelezve vannak az utódok az ősök eltartására. :)

Algopirin 2013.07.22. 15:32:15

@Marcellusca: mondtam én hogy ezt vagy azt ne csináljuk? nem mondtam.
plusz szerintem nincs olyan szabály hogy amíg ezt csinálod ahhoz nem nyúlhatsz. szerintem.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.22. 15:33:09

@InversioN:

"minden magyar nagyszülő "együtt" lakna a családjával egy ilyen módosítás után"

Tuti. No persze csak papíron, jó magyar szokás szerint.

Algopirin 2013.07.22. 15:33:13

@Geza: vagy beírnak az ellenőrzőjükbe.

Marcellusca 2013.07.22. 15:38:18

@Algopirin: De. Gyakorlatilag.
Hogy a nyugdíjasoknak lóf@sz a seggükbe (meg egy a kezükbe, hogy tudják, mi van a seggükben), addig amíg más - pölö aktívak - problémáját meg nem oldják.

7esbusz 2013.07.22. 15:38:32

@iii:
Miért lenne a balos negatív? ne legyünk már ennyire szőrszálhasogatóak. Balos, baloldali ugyanaz (nálam).
Az együtt nem a programja miatt álmodozó, hanem amiatt, hogy a programja megvalósíthatatlan. Nem azért, mert irracionális, ellenkezőleg, elég józan ahhoz, hogy az mszp-nek túl jobboldali legyen. (Legalábbis Mesterházy múltkori kinyilatkoztatásai alapján) Az együtt nekem túlságosan az mszp-hez húz, mert azt hiszi, egyedül semmit nem tudna elérni, ami most igaz is lehetne, de ha lenne saját arcuk, akkor talán 2018-ban lenne esélyük.
Az egykulcsosról nem szóltam egy szót se. Mondjuk ha már szóba jött, szerintem nem ördögtől való, de a jelen bevezetése botrányos volt. Az adójóváírást és a 0-s kulcsot semmiképp nem támogatnám. 2-3 kulcsról lehetne beszélni, ha elég szélesek a határok és a felső kulcsba a tényleg csak a felső közép kategória kerül.

Algopirin 2013.07.22. 15:39:58

@Marcellusca: úgy is lehet, de sztem nem jó az irány.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.07.22. 15:44:35

Schmuck Andor mert nagyot álmodni. Azt hiszi, még mindig az Űrgammákat kell promózni, azért ez a sok fantasy-scifi marhaság, hogy alanyi életjáradék meg nyugdíjkiegészítés 150.000 Ft alatt?! Nem kiegészítésre kell itt gondolni, hanem végre egyszer vegye valamelyik párt programba a differenciált nyugdíjemelést, és rögtön megoldódna a 15 pontnak kb. a fele!

A 3. pont meg én nem is tudom, hogy honnan szopódott elő, de ha az a kérdés, hogy a 15 pontot együtt, vagy semmi (merthogy ez az ultimátum), akkor egy KURVANAGY SEMMI a helyes válasz!

Secnir 2013.07.22. 15:49:27

@tryclops:
8. 150 ezer forint alatti nyugdíjak esetén 13. havi nyugdíj differenciált bevezetése.
-lóóóóófaszt
[miért, én mit írtam?]

9. Közgyógyellátásra adott gyógyszer támogatásának 100%-os emelése.
-hmm, beszéljünk róla.
[hogy honnan lesz rá forrás]

15. Valamennyi önkormányzat évente teljes körű ismertető kiadványt juttasson el a szépkorúak számára, melyben tájékoztatást kapnak a nekik járó és adható támogatásokról, azok mértékéről, igényléséről és formájáról.
- nem vagyok benne biztos hogy ez állami feladat. meg nem évente.
[ezért írt önkrományzatot]

nandras01 2013.07.22. 15:52:19

nem mondom, hogy nincs egy- két megfontolandó ötlet a felsoroltakban, de schmuck andorral súlyosbítva azért ki kellene, hogy verje a biztosítékot mindenkiben.
egyszerűen nem értem, hogy ez a pojáca hogy a rákba tud még mindig tényező lenni.
hogy a rákba fordulhat elő, hogy nem hajtja el mindenki valahová jó messzire, mielőtt még rá is ragad valami abból a dzsuvából, amit ez az istenbarma magával cipel.
persze, jórészt a médiákok tehetnek arról, hogy egyáltalán emlékszünk még a nevére, mert nem tud olyan bornírt baromságokat összehordani, hogy valamelyik zug, vagy kevésbé zug- lap azonnal fel ne kapná és világgá ne kürtölné.
a másik, amitől ledobja az agyam az ékszíjat, az a "szépkorú" c. modoroskodás. legalább annyira hányingert keltő, mint a "pocaklakó".
szívlapáttal ütném, amíg mozog, aki ezt a két fasságot ki meri ejteni a száján.

bajnai, mesterházy, gyurcsány, akárki, ha nem akar ez a pojáca mellé ragadni, akkor egyet tehet:
ezres betűnagysággal közölni, hogy egyszer s mindenkorra elhatárolódik a bohóctól, és amennyiben hatkilométeres körzetben fel mer tűnni mellettük, akkor azonnal beperlik becsületsértésért és kiskorúak megrontásáért.
valamint szellemi és vizuális környezetszennyezésért.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.22. 16:01:54

@nandras01:

"szívlapáttal ütném, amíg mozog, aki ezt a két fasságot ki meri ejteni a száján"

Ezen behugyoztam...maj´nem :D

InversioN 2013.07.22. 16:07:29

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: detto :D a többiek itt néztek, hogy miért feszülök a röhögéstől :D külföldieknek kár is lenne magyarázni a poént :D

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.22. 16:18:20

@InversioN:

"külföldieknek kár is lenne magyarázni a poént"

Bakker, a külföldi kollégám is kérdezte, hogy "was lachst?" //mit nevetsz?//

Válaszoltam, hogy csak a kedvenc pol-blogomat olvasom. Mindenesetre a fömérnök jelenlétében ez nem menne :)

Apropó, külföldi. Lehet hogy inkább én vagyok a német ajkúak között a külföldi :S

nandras01 2013.07.22. 16:21:26

örülök, hogy legalább néhány hazánkfiának sikerült vidám perceket okoznom :)
bár én inkább dühöngésnek szántam a kis szösszenetemet...

tryclops 2013.07.22. 16:28:02

@Marcellusca: Igen, tudom könyveléstechnikai szempontból semmi értelme. Politikai szempontból már van, mert ha a járulék/szja emelést a nyugdíjas korosztály is megérzi, egy csöppet nehezebb populista politikát folytatni. Nem lehetetlen persze, de kreatívabban kell végezni a pénzbeszedést. Érthető mi a logikám?
Én vagy az állam ne akarjon senkit se költöztetni sehova. Nem É-Koreában élünk. De ne is akarják kipótolni a rezsijét annak aki olyan lakásban él amit nem tud fenntartani, ezt a lakónak kell eldönteni hogy mit akar. Én csak vázoltam pár alternatívát a magas rezsi ellen.

guma 2013.07.22. 16:41:33

1. amíg adófizető már alig akad (arányokat tekintve) akkor senki itt ne pofázzon hülyeségeket, igényekkel meg ellehet húzni a ... mondom ezt nyugdíjasként.

2. minden hatalmi ág és kiemelt vezető most bevezetett nyugdíjplafon eltörlést azonnal megszüntetni.

3. ha a munkát végző emberek annyit keresnek, hogy magukat családjukat, lakásukat normálisan el-, ill fenntudják tartani.

4. közmunka helyett bejelentett munkahelyet létesíteni, ahol majd adóznak a munkások és nem adóból tartják éhbéren őket...

nem sorolom tovább mert berágtam nagyon!

tehát:

@Secnir: 5, 6, 7, kivételével OK
a fentieknek a nyugdíjjárulékhoz semmi közük ha jól tudom, ezek szociális kategóriába tartoznak, már amelyik.
vagyis többségéről lehet szó, mert nem kell milliárdokat eltüntetni, mint a kórházak, iskolák kasszájából, hanem a valódi állami feladatokat (mert az állam is felelős- nemzetközi jog szerint is - polgáraiért, ha ki is hagyta törvényeiből) kiépíteni és normálisan ellátni.

tryclops 2013.07.22. 16:42:23

@Secnir:
8. 150 ezer forint alatti nyugdíjak esetén 13. havi nyugdíj differenciált bevezetése.
-lóóóóófaszt
[miért, én mit írtam?]
Azt hogy kifizetés tárgyhóban, én meg félreértém. Nincs harag? :)

9. Közgyógyellátásra adott gyógyszer támogatásának 100%-os emelése.
-hmm, beszéljünk róla.
[hogy honnan lesz rá forrás]
-Elvesszük a vasúti kedvezményt, és helyette megemeljük a gyógyszertámogatást. Nem több értelme van? (Plusz haszon: több lesz a mozgékony nyugdíjas, hamarabb utolérik a politikusokat a vasvillával)

15. Öööö, helyesen: nem v.ok benne biztos hogy önkormányzati feladat. Korhatár elérésekor egy tájékoztató füzet a nyugdíjfolyósítótól, és ha valami jogszabály változik akkor mégegy. Amúgy meg nem erre (is) kap a királyi tv több milliárd ft-ot? Hogy tájékozatasson?

guma 2013.07.22. 16:45:16

@Marcellusca: ne kínálgassa uram amit nem tud teljesíteni :DDD

talán keresd meg andort hátha felkarolja a melósokat is, ha már ilyen csend van máshol e téren:)

muja 2013.07.22. 16:49:36

A 16. pontot a kis smuck kifelejtette:
Annyi nyugdíjat kell kiosztani amennyi befolyik a költségvetésbe.

Ironfist 2013.07.22. 16:49:48

Tudjátok mi lesz ezzel a legnagyobb probléma? Hogy Viktor széles vigyorral bejelenti, hogy "Támogatjuk!" és mindezt bevezeti. Ezzel egy csapásra teszi tönkre az MSZP választási esélyeit, és az országot végképp.

öregember a kocsmából 2013.07.22. 16:52:31

Nekem egyre szimpatikusabb ez az Andor. A Többi úgyis leszerepelt már az elmúlt 23 évbe. Turbó magyarokra meg inkább nem akarok szavazni. Ha belevenné még hogy a fröccs adómentes legyen, meg csak a szóda árát számolják el benne, akkor már holnap oda tenném az x a pártjára, Ha nem veszi bele akkor is van még 3/4 évem hogy eldöntsem hogy megérdemli e, Mondjuk ezen poszt után most olyan 90% áll nálam. Utána is nézek hogy eddig miket ajánlót, mert eddig nem igen lehetett róluk hallani aminek biztos megvan az oka hogy ennyire elhallgatják eme remek párt szereplését.

Secnir 2013.07.22. 17:04:35

@tryclops:
8. okés ;)
9. halál a vasúti kedvezményre, mellszélességgel támogatom
15. rendben, de akkor ilyen alapon be kellene vezetni más, hasonló kényelmi szolgáltatásokat is (mondjuk viktor levelezési mániája idáig 3,5 mrdba volt, abba simán belefér), például KRESz jogszabálváltozáskor a változásokat kis ajánlott levélben kikézbesítik mindenkinek, akinek jogsija van. És nem hivatkozhat arra, hogy "bocsi, rendőrfőkapitányszázadosúr, errő' nem tuttam"

Csumpitáz Béla 2013.07.22. 18:08:04

@Secnir:
"150 ezer forint alatti nyugdíjak esetén 13. havi nyugdíj differenciált bevezetése.
-kifizetés a tárgyhóban."
You made my day! :-DDD

A többi pontoddal is abszolút egyetértek, de ezen konkrétan besza-behu!

jani888 2013.07.22. 18:34:01

Semmi baj nincs ezekkel a "pontokkal" . ( Pl.10. a magyar jövedelmek ,nyugdíjak által megfizethető temetés - a ravatalozótól a sírhelyig való kiszállítás ne 38000 Ft.((Szolnok )),-- 11. az "öregezés " brutálisan szigorú büntetése ,--persze többnyire kedvencek az elkövetők -- stb... ) A baj Schmuck Andorral ,meg a többi senkiházival van -oldaltól függetlenül .

jani888 2013.07.22. 18:34:01

Semmi baj nincs ezekkel a "pontokkal" . ( Pl.10. a magyar jövedelmek ,nyugdíjak által megfizethető temetés - a ravatalozótól a sírhelyig való kiszállítás ne 38000 Ft.((Szolnok )),-- 11. az "öregezés " brutálisan szigorú büntetése ,--persze többnyire kedvencek az elkövetők -- stb... ) A baj Schmuck Andorral ,meg a többi senkiházival van -oldaltól függetlenül .

Flaggx 2013.07.22. 18:59:36

Ez meg már megint mi?

Tehát emeljük fel a nyugdíjakat kb. 150-es szintre, plusz még adjunk ingyen utazást, meg ingyen eü-t, meg ingyen gyógyszert, meg ingyen kaját. Mer' a 150.000-ből nem telik?

Több 10.000 ember nyomorog lényegében minimálbérből, 67.000 Ft-ból, de nekik fizetni kell ebből a gyógyszereket, az utazást, a kaját, és vállaljanak már ha lehet legalább 3 gyereket és vegyenek saját kecót.

Komolyan nem veszik észre, hogy már a mostani állapotokkal is egy olyan szociális katasztrófa felé robogunk, ami 10 éven belül össze fogja dönteni az országot?

Amúgy az E2014 annyira balos, mint amennyire a fidesz jobbos. Semennyire. Pont fordítva.

Meridian74 2013.07.22. 19:02:18

@Algopirin: nem teljesen, mert a 36% felső adós sávmegszüntetése, és az alsó 18%(?)-ról egységesen 16%-ra csökkentése az ránk gondolás volt... igaz +2% ÁFA kellett, mert még így is sokan adót csalnak, azaz minimál bér a többi zsebbe megoldással. Pont emiatt nem életszerű a minimálbér adómentessége sem.

Ugyanakkor viszont a minimálbér az sajnos a minimális megélhetésre egyáltalán NEM ELÉG, tehát itt is kellene változtatni, azaz emelni. Nem mellesleg ez több adóbevételt és többe lköltött pénzt ami szintén újyabb adóbevételt jelent - ha máshogy nem ÁFA-ban... gondolom ez utóbbira gondoltál, hogy talán ránk, melósokra is gondolni kellene már... akiknek az adójából van eltartva az összes többi.

Algopirin 2013.07.22. 19:07:33

@Meridian74: az épp lehet hogy rám gondolt, csak az előző rendszerben az adójóváírás miatt mégis több volt a nettóm.
azt persze tudom, se orbán se gyurcsán se bajnai nem tehet arról, hogy annyit keresek amennyit. de ettől még pont jól beszoptam.

NYJetsTD 2013.07.22. 19:10:57

Na basszus, most hallottam, a Vastag Szemöldökűek Szövetsége Kiszel Tündi vezetésével 1000 órát adott a demokratikus pártoknak, hogy Donatellácska legyen az ellenzék Pistikéje....

Jövőre az ingyen kenyér- tej- sör szentháromság is megjelenik valamelyik megélhetési pártnál?

Nero Bianco 2013.07.22. 20:50:56

@Secnir: Nabasszus, valaki el is olvasta a pontokat. :))))

Amúgy, ha valaki kiütést kap Andortól az én vagyok, és tényleg el kéne nyomni őt mint a csikket, mert Andor amúgy egy skrupulus mentes politikai vállalkozó, de a pontok között vannak biz olyanok, amelyek jogos követelések.
Az egészet andortalanítani kéne, és akkor van miről beszélni.

Mitzimackó 2013.07.22. 21:53:41

@Módfelett Kényelmetlen: emlékszel űrgammák-xénia lázra? ne, ez is benne volt!

kifordított nagyanyó 2013.07.23. 08:24:38

Ahogy látom ,vannak benne is-is dolgok.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.23. 08:25:40

Összefoglalva 1 pontban: minden dolgozó jövedelmének 80 %-a legyen átutalva a nyugdíjasoknak.

dobzse.laci 2013.07.23. 09:11:06

Nos, lehet, hogy én nem vagyok ideológiailag elég képzett, de úgy tudom, hogy a 'szépkorúak' megnevezés a 90 év fölötti sporttársakra vonatkozik, tehát ez az egész egy bullshitpromó.
A közgyógytámogatás emelésén meg mit kell érteni?
A közgyógyos cucc nem ingyenes?

Algopirin 2013.07.23. 09:51:29

@dobzse.laci: de, eredeti jelentést nézve igen. aztán pár éve kicsit tágították ezt a jelentést, marketingokokból, mert a nyugger szakkifejezésnél sokkal szebben hangzott.
A közgyógyos cucc ingyenes. Amíg "le nem merül" a kereted. Tehát nem annyi gyógyszert kapsz ingyen amennyit el tudsz cipelni, hanem pl évi 50ezerért. Ezt valahogy az önkori számolja ki. Senki sem tudja hogyan vagy miből. Szóval ha évi 80 a gyógyszered és 50es keretet kapsz akkor 30at pótolnod kell.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.07.23. 10:42:21

@Secnir:

1. Egyetértek

2. Valahol tényleg

3. A sorok között olvasva ez azt jelenti, hogy felajánlhatod az államnak a lakásod/földed némi alamizsnáért. Hogy utána viszont majd ki kapja meg, abból ijesztő dolgok születhetnek!

4. Az államigazgatás már így is néha túl öregbarát, ugyanúgy melegedőnek használják, mint az orvosi rendelőket. Úgy kell egyszerűsíteni valóban, hogy megértsék és ne kelljen sokat dekkolniuk ott, de ez minden állampolgár számára alapkövetelmény (lenne).

5. A "felnevelt" a kulcsszó, tehát hogy ne csak megszüljék, és esetleg lehessen mérlegelni, hogy hogyan nevelték.

6. Erről csak a Prosectura örökbecsűje jut eszembe: "Dédi szegény a spájzba zárva, mert szükségünk van a nyugdíjára..." - tehát lehet, hogy odaveszik magukhoz, de ettől még nem feltétlenül neki lesz jó, hanem a leszármazóinak.

7. Pont hogy fizessenek valamennyit mindenen. Korlátlan 90% (esetleg 75) tök oké lenne...

8. Meg tizennegyedik, tizenötödik, tizenhatodik... nem ezekkel kéne bűvészkedni bazmeg!

9. Csak a gyógyszereket kell jól kiválasztani

10. Talán a temetkezésnél is kéne gondolni a rezsicsökkentésre (nem ironizálok!!!). Külföldön az ugyanolyan közmű, mint a gáz, víz, villany...

11. Már van súlyosbítás a Btk-ban, de azért nem kéne nyakló nélkül szigorítani (vagy ha igen, akkor sok körülményt figyelembe véve, például vagyon elleninél az áldozat anyagi helyzetét is), néhány pimasz öreg viszont megérdemel(ne) egy-két tockost.

12. Nem kizárólag az öregekre kell kihegyezni...

13-14. A körülmények ismeretében sajnos muszáj

15. Az a baj ezzel, hogy ostobán és pazarlóan oldanák meg.

miaturo 2013.07.23. 10:43:54

Rühellem ezt a smukkos malacot. Jellemző rá az aljas húzása, az Együtt 2014 nevének lenyúlása.

Namely 2013.07.23. 12:44:21

Egy adófizető 15 pontja:
1. Szavazati jogot csak annak, aki a versenyszférában dolgozik, olyan cégnél, amelynek 10% alatt van az állami megrendeléseinek aránya.
2. Az állam kivonulása minden olyan szektorból, ahol semmi keresnivalója. Az állam csak az alapfunkcióival foglalkozzon, amelyekre jelenleg nem marad pénze.
3. Az adók olyan alacsonyra leszállítása, hogy ezek az alapfunkciók el legyenek látva. Alapszolgáltatásokon felüli ellátásért így viszont fizetni és dolgozni kellene.
4. Minden ártámogatás azonnali megszüntetése.
5. Az alanyi jogon járó juttatások (gyes, gyed, családi pótlék, stb) megszüntetése. Ezek csak rászorultság alapján járjanak.
6. Devizahiteles/egyéb mentőcsomagok azonnali megszüntetése.
7. Pártok, foci, nem közhasznú civilszervezetek támogatásának azonnali megszüntetése.
8. Állami építkezések (Kossuth tér, Ferenciek tere, stadionok) építésének azonnali leállítása, és elvetése.
9. Annak bevezetése, hogy minden, közpénzből ellopott/túlszámlázott 1 millió után 1 év letöltendő börtönbüntetés járjon (ezt ki lehetne váltani minden 1 millió után 2 hónap kényszermunka-táborral is).
10. A közpénzből lopó számára azonnali vagyonelkobzás, ahogy az összes családtagja számára is (a vizsgálat során átnézni mindenkit, akivel csak kapcsolatban volt, volt iskolatársakat, jóbarátokat is, ha kell, akinek szintén azonnali vagyonelkobzás, családjával együtt). Ha nem találják meg a pénzt, vagy bebizonyosodik, hogy valami külföldi számlára került, akkor az egész bandának még 15 év személyenként, ha leülte, akkor pedig az ország elhagyásának tilalma még 25 évig.
11. Aki állami hivatalt/megbízást nem versenyeztetés útján ítél oda, annak 5-15 év letöltendő börtönbüntetés, a hivatal fontosságától függően.
12. A politikusok mentelmi jogának felfüggesztése.
13. A rendszerváltáskor ellopott vagyonok azonnali elkobzása (pl Széles Gábornak mellé még adnék kb 25 év börtönt is).
14. Az ügynök/párttag listák azonnali nyilvánosságra hozása, amelyet az internetrői is el lehet érni.
15. A törvények szigorú betartatása (ez igaz legyen az adócsalóra, a bliccelőre, a késelőre, a Ferrarival tilosban parkolóra.... stb)

Algopirin 2013.07.23. 12:54:01

@Namely: micsoda egy szélsőséges -szinte már náci- vagy te. :O

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.07.23. 13:15:47

Schmuck Andor a mintapáldája azoknak a politikusoknak, akik miatt a hazai baloldal választható alternatíva helyett inkább életképtelen foskupacra hasonlít. Ahogy a "villamosos" videón is látszik, még Gordonnak is vállahatatlan ez az arc.
Cska az a bökkenő, hogy a nagy Eggyütt PM 2014-es, mindenkivel összefogós nagyszövetségben is hemzsegnek az ilyen arcok.

c.eng 2013.07.23. 13:37:33

Érzik a közelgő választásokat a pártok, és ezt a hullámot előbb-utóbb minden párt meg fogja lovagolni. Amellett, hogy nyilván Schmuck barátunk se tudja, hogy honnan dől a lé, a nyugdíjasokkal meg elhiteti azt, hogy van ott még több is, ahonnan ez jön. Persze a 100%os gyógyszerár támogatásra biztos van keret. Elvégre a kormány megvágta a táppénzes papírformát. Így ha valaki szétmelózta magát, utánna dögöljön is meg azonnal. Csak a nyugdíjasok jobban éljenek. Egyébként is tudtommal a nyugdíj bruttó értéke a nettó, tehát adómentes, valamint a tb-t is az állam fizeti a nyugdíjas helyett. Én arra lennék kíváncsi hogy mi lesz ha lejár az ultimátum határideje... Kivonulnak az utcára? Megtámadják a parlamentet? Ne adj isten sztrájkolni fognak?
Az egyetlen dolog amit támogatnék, az a 15. pont. Annyi változtatással, hogy tájékoztassa a szép korú embert, arról a tényről, hogy mindamellett, hogy neki otthon kell várnia a postást, minden hó végén. Addig a munkavállaló helybe megy a lófaszért, és bizony nekik nincs korrekció évente, mert inflálódik a rohadt forint.
Nem vagyok egyetlen nyugdíjas ellen sem. De amikor láttam a 70 éves papát a fidesz székházas tüntetésen fenyegetőzni savazással, azért az én zsebemben is kinyílt a bicska. Na az ilyen embertől már azonnal elvenném a járandóságát és tanuljon meg érvényesülni a mai munkaerőpiacon, aztán hátha akkor már nem lesz ideje hasonló dolgokat forgatni a pici agyában.
Végezetül hogy lehetne egy rég elfeledett kor embere a jövő alappillére? a mostani 65 évesek, életük jelentős részét a kommunizmusban élték le. Ahol mi volt az akkori hatalom istentelen nagy vívmánya? Naná, hogy a gyárkapun belüli munkanélküliség. Szóval vannak olyan emberek ma Magyarországon, akit két rendszer tartott/tart el. Cserébe még neki áll feljebb. Persze aki most szeretne mondjuk egy egyetemre járni azt szinte azonnali jelleggel eladósítják. Én azon csodálkozom, hogy már magáért a gondolatért nem szednek pénzt... Szedhetnének, és dobhatnák bele a nyugdíjkasszába :)

Disznó Úr 2013.07.23. 22:25:10

szépkorú = öreg
ez idáig oké

de akkor legyen a betegek neve szépegészségű, a hülyéké széptudású? Mi jöhet még?
szépkeresetű, széplehelletű, széperkölcsű .....

panic_button 2013.07.24. 12:53:53

Szépek ezek a dolgok, de ki fizeti ki?

BPO654 2013.07.25. 00:18:05

@panic_button:
Schmuck.
Vagy mindenki más.
Scmuck programja, h mindent a nyugdíjasoknak a többi dolgozzon értük és fogja be.
Szép program...:D
Menjen vegyen 1000 db új buszt, h szépkorúaknak ne kelljen lépcsőzni. Na, ez még hasznos is lenne és nemcsak a nyuggereknek.:XD

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.07.25. 14:58:41

@Secnir:
A röhejes 11. pont helyett a Fegyverügyi Civil Bizottság által benyújtott egységes törvényt kellett volna elfogadnia az ogy.-nek.
fegyvervideo.hu/articles.php?article_id=995
Na, de tudjuk miből alakult az összes, magát rendszerváltónak hazudó párt, és hogy miért olyan a hozzáállásuk polgári fegyvertartáshoz amilyen.

jpmjpm 2013.07.27. 16:33:37

ez a faszi egyébként miből él?

titan 2013.07.29. 13:29:58

Valahogy a kamikaze-eligazításról szóló vicc utolsó mondata ugrik be. "Te teljesen meghülyültél, vazze?"

titan 2013.07.29. 13:36:20

@Secnir:
"11. A büntetési tételek szigorítása a szépkorúak ellen elkövetett bűncselekmények, különösen az erőszakos bűncselekmények esetében.
-valahol jogos"
Szerintem is meg kell védeni a szépkorúakat, de én úgy gondolom, hogy mindenki mást is.

"15. Valamennyi önkormányzat évente teljes körű ismertető kiadványt juttasson el a szépkorúak számára, melyben tájékoztatást kapnak a nekik járó és adható támogatásokról, azok mértékéről, igényléséről és formájáról.
-jogos"
Nem jogos, rengeteg, ablakon kidobott pénz olyan dologra, aminek nagy része valószínűleg azonnal megy a (remélhetőleg szelektív) hulladékgyűjtő edénybe.

Geza 2013.08.29. 09:32:30

Pukkandúr ultimátuma most vasárnap délután fog lejárni. Én úgy izgulok, hogy mi lesz, hogy azt el sem lehet mondani.
Tud-e valaki valami fejleményről? A parlamenti pártok részéről még nem láttam nyilatkozatot a témában, de Pukkandúrék se nagyon lebegtetik, hogy mit fognak tenni, ha esetleg valaki nem csatlakozik hozzájuk.

Előre rettegek amúgy. Kitelik tőle, hogy a 60 év felettiekből megalapítsa az Agg Gárdát (és hogy lehessen választani, a GerontoCommando-t is), és partizánharcba kezdjen velük.

Az összes nyuggert a buszokra és vonatokra vezényli, akik csődbe ingyentömegközlekedik a bkv-t és a mávot, görgős nyanyatankjaikkal el torlaszolják a járdákat, 2 cm/sec sebességgel haladó menetoszlopaikkal blokkolják a zebrákat, valamint a könnyűzenei koncerteken a Vámosi-Záray duó örökzöld slágereit kizsarolva a DJ-kből megrendítő csapást mérnek a fiatalság (azaz a 60 év alattiak) harci moráljára.

süti beállítások módosítása