Skip to content


       Szűrés lista

A valóban radikális változás

A Jobbik pénteki, meglehetősen SZDSZ-esre vagy Benetton-reklámosra sikerült kampányvideója után szombaton máris jött az új imidzsük következő sokkoló összetevője, aminek láttán először majdnem lefordultam a székről a röhögéstől, aztán meg háromszor megnéztem, hogy tényleg biztos eredeti-e. Pedig az. Vona Gábor szivecskés fotója a Jobbik Facebook-oldaláról:

vona+szív.jpg

Ugyancsak szombaton tartotta a Jobbik a X., ünnepi kongresszusát, ahol a küldöttek 98%-a választotta Vonát miniszterelnök-jelöltnek; Szaniszló Ferencet és Mészáros Istvánt, az Új Magyar Gárda főkapitányát pedig Pongrátz Gergely Érdemkereszttel tüntette ki a párt.

Az eseményről készült fotók közül egy nagyon szépen mutatja azt a nyilvánvaló csalódottságot, amit azok éreznek, akik 2010-ben az "új erő"-re szavaztak, de most ilyen nyálas cuccokat kapnak az arcukba választottjuktól, a jól megszokott és szeretett zsidózás és cigányozás helyett.

gárdisták.jpg

A Jobbik egyébként már nem sokkal a parlamentbe jutása után is drasztikusan visszavett a korábbi kocsmai stílusából, szépen belesimultak az öltönybe, és bár becsúszott egy meghekkelt közlemény, kicsit vernyogtak az EU ellen, és elővették a meleg-kártyát is, már rég eltűnt belőlük a kezdeti vehemencia.

Viszont ha már most, a választások előtt fél évvel ilyen videóval és Vona-képpel állnak elő, mi következik később? Mondjuk ha emberjogi harcossá válnának, vagy cigánynótákat énekelnének a nagygyűléseken, az valóban a 2010-ben beígért radikális változás lenne! Esetleg varrhatnának EU-zászlókat a hagyományőrző szakkörön.

Címkék: kampány jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr175602219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gnme 2013.10.28. 20:20:54

lehet rajtuk röhögni, de

kelet emó egy kibaszott cigánylugas... aztán az emberek nem tolerálják ha a cigányok kirabolják őket

szal van támogatottságuk, nem kevés

www.youtube.com/watch?v=3bEZp6Q_Rsk

Faszbuk Berci 2013.10.28. 20:23:09

ez a vastagBŐR
a www.zsidesz.hu egyik kockafejének, magát "szerkesztőnek" titulált, fitymavágott, fartúró, anyakomplexusban szenvedő kisbuzigyerek "Blogja"

ezt olvassátok? komolyan? hány évesek vagytok???

kenájkikit 2013.10.28. 20:29:27

@Faszbuk Berci: ezért kár volt regisztrálni vagy új nicket csinálni

Bee-zony 2013.10.28. 20:32:41

Viktátornál is rezeg a léc, hogy nem kellene-e szétlőni a seggét, mint annó Kadhafinak.
Vona-diktátornál egyértelmű.
Vona Gábor miniszterelnök = háború.
Vona tuti tipp a (polgár)háborúra, úgyhogy aki (polgár)háborút akar, az szavazzon a Jobbikra, és várja meg, amíg hatalomra kerülnek; és akkor háborúban is megbuknak, mint a nyilasok ’45-ben.
Van a rossz, és van a még rosszabb, ahogy már írtam.

tryclops 2013.10.28. 20:33:47

Zero, zero,
ha náculnak, azabaj?
ha hippülnek, azabaj?

LOL, szép találat,
make love not war.

gnme 2013.10.28. 20:39:10

@Bee-zony: az efféle szájnyalogatós rosszulkinéző / zavart pszichopaták elkurvulnak maguktól

szétkúrják majd a seggét egy elegáns szállodában, aztán eloltják (kábszerrel)

..mint az amerikai filmekben

az ilyenek megdolgoznak ezért

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2013.10.28. 20:47:40

@Vezérezredes: hát Vezérem a pártod nem sok mindent csinált az elmúlt pár évben!
Pedig nagyon ígéretesen indultatok! Csak aztán a Vektor megvett benneteket kilóra. Ez a helyzet...

Bee-zony 2013.10.28. 21:01:10

@Dzsentrisvihák: Értem.
Büszkeségeink: diktátor-vezér Hitler, diktátor-elnök Szaddám, diktátor-Kadhafi, és diktátor-elnök Vona.
Hogy az elődök mind megbuktak, és szarrá verték-lőtték őket, és az országot is? Na és?
Hát, aki hülye...
„Háromféle férfi létezik: az, aki olvasva tanul, néhányan a megfigyelésekből okulnak és a többi, aki lepisili az elektromos kerítést.” /Will Rogers/

Megdobbent 2013.10.28. 21:01:49

"Esetleg varrhatnának EU-zászlókat a hagyományőrző szakkörön."
... az Internacionalet dudoraszva, aztan csoportosan el sabbath-ot tetlenseggel unnepelni :)

Bee-zony 2013.10.28. 21:09:00

@gnme: A szélsőbal és a szélsőjobb összeér – de annyira, hogy egymásba ér a farkuk? :)

Vezérezredes 2013.10.28. 21:23:15

@Bee-zony: "Állítás: – Ma hétfő van.
Bizonyíték-troll kérdése: – Mi a bizonyítékod?"

Hamis párhuzam, mivel a napra elég bizonyíték, hogy nézd meg naptárt.

Mégegyszer: mi a bizonyítékod erre a szarra, amit idehánytál?
Láthatólag semmi, csak a büdös pofád jár.

Achmed, a hitetlen 2013.10.28. 21:24:14

@Bee-zony: ebben semmi meglepő nincsen, addig mentek jobbra, míg a bal oldalon találták magukat. Nem ők az elsők, mással is megesett már, ott van pl a fidesz...

Bee-zony 2013.10.28. 21:26:30

Úgy gondolom, hogy a Jobbik valamivel kevesebb szavazatot fog kapni 2014-ben, mint amennyit 2010-ben kapott. Vannak a tapasztalt csalódottak, akik már nem szavaznak rájuk (sem), és vannak azok a tapasztalatlan fiatalok, akiket megpróbálnak a csali szlogenjeikkel megfogni, akik még horogra akaszthatók ígéretekkel-szövegeléssel.
A tapasztaltak távozását kiegyenlíti a tapasztalatlanok jövetele, és továbbra is benne maradnak a 10-15%-os sávban. Ennyi. A többi pedig a szokásos felhajtás, lufik és légvárak, amire kár időt pazarolni.

Vezérezredes 2013.10.28. 21:33:03

@Bee-zony: "Egyébként eszem ágában sincs mindent bizonyítani"

Nem azt kértem hogy "mindent" bizonyíts, ez szalmabáb-érvelés, amelynek lényege, hogy a beszélő valódi álláspontja helyett annak torz mását támadod, és cáfolod meg "könnyedén".

Tehát erre: Bee-zony 2013.10.28. 19:43:46 alatti hozzászólás, milyen bizonyítékokkal tudsz szolgálni, amelyek alátámaszthatják állításodat?

Eddig SEMMIT sem tudtál bizonyítani, (sem indokolni, sem pedig érvelni) üres vádaskodás az egész, amit idehánytál.

Achmed, a hitetlen 2013.10.28. 21:35:39

Nem a Jobbik pálfordulása a vastagbőr, azt három éve lehetett tudni. Ez a szöveg a vastagbőr:

"A „bizonyítékhamisítási botrány” mélyen aláásta a demokratikus intézmények működésének normális rendjét, veszélyezteti a demokrácia intézményeinek stabil működését, ezért „nem engedhetjük meg, hogy a közelgő választás előtt ilyen még egyszer előforduljon” – indokolta a javaslatot Rogán Antal frakcióvezető." (Innen: index.hu/belfold/2013/10/28/bortonbe_kerulhet_aki_videot_hamisit/)

Hogy pont a „bizonyítékhamisítási botrány” ásta alá a "demokratikus intézmények működésének normális rendjét, veszélyezteti a demokrácia intézményeinek stabil működését", na azért ehhez szerintem meg kellett erősíteni a plafont a feje felett, nehogy a nyakába potyogjon a kupola. És ezt komoly arccal ki tudja mondani egy fideszes... ez már nem vastagbőr, erre a magyar nyelvben nincsenek szavak.
Mert már az is durva, amikor valaki nyílt színen odaszarik a demokrácia asztalára, de hogy aztán amikor más fingik, akkor rá mutogatva vonyítson a büdös miatt, az az én fogalmaim szerint már nem fér bele az "ember" kategóriába.

Bee-zony 2013.10.28. 21:41:08

@Vezérezredes: »Mégegyszer: mi a bizonyítékod erre a szarra, amit idehánytál?«
-> „Milyen idehányt szarra mi a bizonyítékom?” <-

A Nap már lenyugodott, de a bizonyíték-troll nem nyugszik.
Egy bizonyíték-troll számára a bizonyíték csak ennyi: azért vannak így a dolgok, mert a kisnyuszin vagy van sapka, vagy nincs, tehát ez mindegy; és az is mindegy, hogy egy bizonyíték-troll számára van valaminek meggyőzőereje vagy nincs, mert a troll az troll, az ibafai papi pipa pedig papi fapipa, úgyhogy most már elmehetsz 3,14csába.

Vezérezredes 2013.10.28. 21:48:35

@Bee-zony: Tehát:

Azt kérdeztem, milyen bizonyítékaid (indoklás, érv) vannak, amelyek alátámaszthatják mondanivalódat? Kíváncsi vagyok, mert még egyet sem láttam tőled. Egyetlen egy érvet sem.

Sexual Harassment Panda 2013.10.28. 21:50:59

Meghogy a jobbik nem lesz bent a parlamentben??
Biztos hogy bent lesznek.
Szerintem gyengebbek lesznek mint 2010-ben, de ott lesznek.
Sztem 10-15% korul.
Fidesz 50%
Mszp 30%
Jobbik 15%
Jobbik 15%

Bee-zony 2013.10.28. 21:51:12

@Achmed, a hitetlen: „…amikor valaki nyílt színen odaszarik a demokrácia asztalára, de hogy aztán amikor más fingik, akkor rá mutogatva vonyítson a büdös miatt…”
Igen, ez a Fidesz, a kettősmércével a maximumon. Pontos, talált-süllyedt.

Bee-zony 2013.10.28. 22:01:25

@Vezérezredes: Nem is tudtam, hogy (szelektív) vak vagy, jó hogy mondod.
Bizonyíték-trollok számára nincs bizonyíték, indoklás, érv, a többieknek pedig nem szükséges, tehát jól van így, ahogy van.

Vezérezredes 2013.10.28. 22:06:35

@Bee-zony: Kétlem hogy a démonizálás hasznos lenne akkor, amikor egyetlenegyszer sem hoztál érvet, indoklást mondanivalód alátámasztására.

Tehát: miből gondolod, hogy ez így lesz, és nem pedig máshogy? Milyen érveket tudnál hozni erre?

Vezérezredes 2013.10.28. 22:08:32

@(II. Állatosító) THY Rokk *n* Troller: "Csak aztán a Vektor megvett benneteket kilóra. Ez a helyzet... "

Nagypofával kijelentett ostobaság, 0% bizonyítékkal. Lehet hogy felétek nem divat érvelni, csak hazugságokat köpködni a levegőbe, de ez titeket minősít.

7esbusz 2013.10.28. 22:42:49

@Vezérezredes:
Szerencsénk? Már kiknek? Amúgy ez nem talált, mert pont lesz@rom, hogy a kis kedvenceid mit csinálnak. Nekem egyik szemét tolvaj rabló banda olyan, mint a másik. Mert ne legyenek kétségeid afelől, hogy ha egyszer véletlenül odaférnek a fazékhoz, jó mélyen markolnak majd ők is, te meg az árpádsávos, bakancsos haverjaid meg le lesznek ejtve magasról.

Vezérezredes 2013.10.28. 23:05:56

@7esbusz: "Mert ne legyenek kétségeid afelől, hogy ha egyszer véletlenül odaférnek a fazékhoz, jó mélyen markolnak majd ők is, te meg az árpádsávos, bakancsos haverjaid meg le lesznek ejtve magasról."

Kétségeim vannak efelől, mivel állításod semmivel sem indokoltad, tehát ez nem egy gondolat, hanem egy vélemény: a vélemény meg olyan mint a segglyuk: mindenkinek van egy belőle. Láthatólag neked is, de ettől még gondolatként értéktelen, amit ideköptél.

Ha "úgyis mindenki megromlik, ha a hatalom közelébe kerül", akkor mit keresel itt? Akkor miért nem kerestél már egy fát és egy kötelet? Ennyi az értelme a cinikus baromságodnak.

Kámasuka 2013.10.28. 23:48:40

@Achmed, a hitetlen: A baloldal büncselekményekkel harcol a demokráciáért. Mint tette az 1948 óta mindig.

Hehe

Bee-zony 2013.10.28. 23:54:13

@Vezérezredes: Bizonyíték-troll számára már csak azt az érvet tudom felhozni, hogy ha egy bizonyíték-troll megfő a saját levében, az jól van így, mert nincs szükségem bizonyíték-trollra – és azért nincs rá szükségem, mert még egy párbeszéd is bizalomra, korrektségre, és kölcsönös hasznosságra (nyer-nyer helyzet) épül, és ha ezek nincsenek meg, akkor nincs párbeszéd (vö. a diplomáciai kapcsolatok megszakítása). Majd ha úgy látom, hogy képes vagy betartani önként és stabilan a korrekt párbeszéd szabályait, akkor majd változtatok ennek megfelelően.
Nekem nem lesz abból kenyér, ha meggyőzlek, és abból sem, ha nem, és nem-meggyőzni könnyebb. Tehát, ha valakivel szóba állok, vagy valaki velem szóba áll, az egy szívesség, de csak akkor, ha a fentiek teljesülnek, mert egyébként jobb a hallgatás, lévén az 0 szint, nem pedig mínusz.

7esbusz 2013.10.29. 00:02:22

@Vezérezredes:
Ááá én vagyok a hülye az igaz. Pedig nem szoktam leállni etetni a trollokat, nácit főleg nem...
Vagy te vagy az vidéki? Elnácultál? A fát meg a kötelet már keresem, de nem magamnak....

Bee-zony 2013.10.29. 00:07:51

@7esbusz: Ezek a pártok egy kaptafára működnek, a rendszer lényege ez: kihasználók és kihasználtak (a többi meg felszín, a címke és a látszat). A Belső Párt tagjai, (vö. Orvell: 1984) a fő pártfunkcik és a gazdasági adok-kapok elvtársurak kapnak a zsákmányból – nekik adni kell, mert különben nincs párt; a többiek kihasználtak, akik bevették a kormányra kerültek választási maszlagját, illetve akik nem vették ugyan be, de a törvények és adók útján rá vannak kényszerítve, hogy a munkájukkal, a pénzükkel szolgálják a hatalmon lévőket.
Tehát alapvetően becsapók és becsapottak, kihasználók és kihasználtak vannak (vö. Állatfarm), és az eddigiek alapján biztos vagyok benne, hogy a Jobbik, ha hatalomra kerül, legalább annyira meggyőző példa lesz erre, mint a Fidesz-KDNP és az elődjei.
Hogy ne ilyen legyen a rendszer, ahhoz olyan szellemi kapacitás, erkölcsi és szellemi színvonal kell, ami a Jobbikban nincs, sem a többi jelenlegi ismert magyar(országi) pártban. Így pedig csak azoknak a nevei változnak, akik a „húsosfazékhoz” avagy „vájúhoz” kerülnek, nem pedig maga a rendszer. Ha igaz, hogy Vona azt mondta még (már) a kezdetek kezdetén, hogy „ha bejutunk a Parlamentbe, megszedjük magunkat”, akkor egyértelmű, hogy Vona disznó tudja, hogy mi a rendszer, és ugyanúgy az állatfarmi szabályok szerint cselekszik, mint a többiek, az eltérés max. csak annyi, hogy az alul levők hazaffyasan, ilyen körítéssel lesznek kizsákmányolva.
Még kigondolni is nehéz egy valóban igazságos rendszert, mert a kizsákmányoló-kizsákmányolt rendszer „adja magát”, a kizsákmányolók jó nagyokat markolnak a közösből, „igényeik és szükségleteik szerint”, a többieknek pedig marad a maradék. Ez zsákmányszerző ragadozó-hierarchia, ami jelenleg a legtöbb ember természetének megfelel, és minél primitívebb, erkölcsileg-szellemileg fejletlen egy ország népe, annál inkább megfelel; ezen pedig felszíni változtatásokkal nem lehet változtatni, mert ez egy eléggé stabil adottság.

Vezérezredes 2013.10.29. 00:11:46

@Bee-zony: Tehát nem tudod semmivel alátámasztani mondanivalódat. Jól van, kezdhetted volna ezzel is. Mindenki aki ezt olvassa, láthatja melyikünknek van igaza.

@7esbusz: Gyenge, amikor csak a nácizásra fussa... bár tőletek ez a természetes.

Vezérezredes 2013.10.29. 00:23:18

"Ezek a pártok egy kaptafára működnek, a rendszer lényege ez: kihasználók és kihasználtak (a többi meg felszín, a címke és a látszat). A Belső Párt tagjai, (vö. Orvell: 1984) a fő pártfunkcik és a gazdasági adok-kapok elvtársurak kapnak a zsákmányból – nekik adni kell, mert különben nincs párt; a többiek kihasználtak, akik bevették a kormányra kerültek választási maszlagját, illetve akik nem vették ugyan be, de a törvények és adók útján rá vannak kényszerítve, hogy a munkájukkal, a pénzükkel szolgálják a hatalmon lévőket."

mi támasztja alá, hogy a Jobbik valóban ilyen? Mert ha nincs rá bizonyíték vagy indoklás, akkor egy elborult agy terméke is lehet példának okért.

"az eddigiek alapján biztos vagyok benne, hogy a Jobbik, ha hatalomra kerül, legalább annyira meggyőző példa lesz erre, mint a Fidesz-KDNP és az elődjei."

pontosan mi alapján vagy annyira biztos benne? mik a konkrét jelek, amik ezt valószínűsítik, hogy a Jobbik olyan lesz, mint a többiek?

"Ha igaz, hogy Vona azt mondta még (már) a kezdetek kezdetén, hogy „ha bejutunk a Parlamentbe, megszedjük magunkat”"

Mi bizonyítja hogy ezt mondta? van erre bármely hiteles forrás, vagy csak suttogó propaganda?

"Még kigondolni is nehéz egy valóban igazságos rendszert, mert a kizsákmányoló-kizsákmányolt rendszer „adja magát”, a kizsákmányolók jó nagyokat markolnak a közösből, „igényeik és szükségleteik szerint”, a többieknek pedig marad a maradék. Ez zsákmányszerző ragadozó-hierarchia, ami jelenleg a legtöbb ember természetének megfelel, és minél primitívebb, erkölcsileg-szellemileg fejletlen egy ország népe, annál inkább megfelel; ezen pedig felszíni változtatásokkal nem lehet változtatni, mert ez egy eléggé stabil adottság. "

Akkor az összes nyugati demokrácia kivétel nélkül ilyen, mert "ilyen az emberi természet"?
nincs kivétel, egy sem?
Ha van, ott mi működik másként?
Van-e értelme ilyen általánosító kijelentéseket tenni a demokráciákról?

Pagnar 2013.10.29. 00:24:32

@Bee-zony: azert sir csak a pofad es diktatorozol mert ti ott a baloldalon tobb mint 20 eve probaltok magatoknak egy olyan vezeregyeniseget, meghataro karakteres figurat talalni, akit legalabb 2 cikluson keresztul dicserhetnetek. De ti kis libsi faszfejek keptelenek vagytok erre. A retardalt baloldalon vagy egymast szurjak hatba a hatalomert, vagy kenytelenek lemondani a hatalmas bukasaik miatt.
Tudod van ugy, hogy ha egy part / csapat sikeres, akkor megtartjak az edzot / elnokjeloltet tobb cikluson keresztul is, mert az igy logikus.

Nektek ballib faszfejek tovabbi sok sikert a tovabbi fejvadaszathoz, elobb-utobb csak talaltok egy Gyurcsany v2.0-at aki majd megint "lemossa" Orbant egy tv-vitaban.

LOL

Bee-zony 2013.10.29. 00:53:27

@Vezérezredes: 2. számú elmebeteg nekem mindig igazam van bizonyíték-troll, hát persze hogy mindenki láthatja, hogy kinek van igaza.
Elmondtad a napi rögeszme-mantrát: igazam van, igazam van, bizonyíték, bizonyíték…
Idézem magamat: „Miben van igazad? Különben, hagyjuk, a rögeszme az rögeszme, úgyhogy persze, 1.) neked mindig igazad van. Te már csak tudod, hogy igazad van, és ki tudhatná ezt jobban nálad – és ha netán mégsem lenne igazad, lásd az első pontot. Te vagy már annyira becsavarodott, hogy rád hagyjam.”

Ismered a mondást? Hülyékre rá kell hagyni.

Küldöm neked ezt a számot:
www.youtube.com/watch?v=mQf_9-SO6rY
Besenyő Pista bácsi és te közted az a különbség, hogy ő nem gondolja komolyan, te viszont igen; ő okos és hülyéskedik, te viszont hülye vagy és okoskodsz.

Bee-zony 2013.10.29. 01:13:22

@Pagnar: „…ott a baloldalon…”
Mellé.
Ahogy mondani szokás, „a többi stimmel”.
Egy biteseknek van a bal oldali lövészárok és a jobb oldali lövészárok, és kész, ennyiből áll a világ, és ha valaki nem jobb, akkor az csak bal lehet, és fordítva.
Csá' egy dimenziós ember, én 3D-ben élek.

Bee-zony 2013.10.29. 01:23:37

Nem azt mondom, hogy hiányoznak az MSZP-s, Fideszes, és a többi trollokat, csak azt, hogy a jobbikos trollok mindenkit alulmúlnak. Ez Magyarország legalja, és köszönöm hogy, megismerhettem, és hogy széles körben megismerhetővé váltak… és most már mehettek a süllyesztőbe és a trolltartóba.

Kandeláber 2013.10.29. 07:07:18

@Bee-zony: Atyus, téged soronként fizetnek?

Zeppeliner 2013.10.29. 08:12:48

@Vezérezredes: Anno a kurucinfon a jobbikot nem kedvelték aztán a Tomcat-et a jobbikos Novák Emőke kibaszta a picsába,(talán a kettőjük balhéja még megvan a neten, mert a régi jobbikos videókat szedik lefele mostanában)
Vajon a Novákot is kibasszák majd egyszer a kurucinfóból mert megunják a zsidó-cigány-szláv/román anyást?
Nem a Zagyva az első akitől igyekeznek szabadulni népszerűtlenségi okokból.

Zeppeliner 2013.10.29. 08:21:18

@Bee-zony: Annak idején az MDF is kettészakadt erkölcsi? okok miatt.
Volt ilyen törés a jobbikban, nem is olyan régen. A Szegediék nagyon nyomultak Borsodban, kitúrva a helybélieket, aztán páran feldühödtek és elmentek kutakodni a levéltárba.
Az eredményt tudjuk, semmivel nem működnek másképp, mint a többi párt., van egy elitje ami jól megszedi magát és kész. Egyébként meg mindegyik tag annyi lóvéhoz jut 4 év alatt, amiről a civil életben csak álmodhatnának.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2013.10.29. 08:55:37

Mi lett ezzel a náczirasszista bloggal?:))

dr. Aullah 2013.10.29. 09:07:02

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Valóban radikálisat változott. Olvasd címet :D

Secnir 2013.10.29. 10:47:13

@tesz-vesz:
"mit nem értesz ezen? a fontos dolgok vannak bele írva, fontossági sorrendben "

ahá, értem! azért van legalul az igazság, és az őszinteség. rendben, örülök, hogy elmagyaráztad.

Meridian74 2013.10.29. 10:48:55

"...nagyon szépen mutatja azt a nyilvánvaló csalódottságot, amit azok éreznek, akik 2010-ben az "új erő"-re szavaztak, de most ilyen nyálas cuccokat kapnak az arcukba választottjuktól, a jól megszokott és szeretett zsidózás és cigányozás helyett. "

Ez oltári nagy faszság. Senki nem várja azt a Jobbiktól, hogy cigányozzon, zsidózzon, ellenben azt nagyon is várják, hogy az ezzel kapcsolatosan rendszeresen felmerülő problémákat ténylegesen kezelje, megoldja. Nem mellesleg ezzel senki más nem foglalkozik, csak a Jobbik.

Secnir 2013.10.29. 10:50:56

@Zeppeliner:
"Vajon a Novákot is kibasszák majd egyszer a kurucinfóból mert megunják a zsidó-cigány-szláv/román anyást?"

ööö...
...saját cégéből már csak nem basszák ki.

Bee-zony 2013.10.29. 10:56:18

@Kandeláber: „Atyus, téged soronként fizetnek?”
Kis kíváncsi, vatikáni valutáért írtam mind a három és fél sort.

Bee-zony 2013.10.29. 11:11:25

@Meridian74: „Nem mellesleg ezzel senki más nem foglalkozik, csak a Jobbik.”
Igen, ebből élnek, ebből van a 10-15% szavazó. Minél rosszabbul mennek a dolgok Magyarországon, nekik annál jobb. De ebből az is következik, hogy nem szüntetik meg a létalapjukat, csak foglalkoznak vele, mint a fogorvosok a rossz fogakkal, a rákkutató alapítványok a rákkal... Elqúró és társai adtak a Fidesznek 2/3-ot, a Jobbiknak 10+%-ot, mert előtte 2% körül voltak. Viszont a Jobbik sem jobb, mint a MIÉP volt, sőt, egyre rosszabbak, úgyhogy lehet, hogy lesz másik párt is. Az pedig alapból borzalom, hogy Magyarországon mindösszesen kétféle párt van, a judeonácikat kiszolgáló, és a náci-nácikat kiszolgáló – tehát a két szélsőséget kiszolgáló, aztán persze hogy a szocializmus és a nemzetiszocializmus váltakozásából áll itt a történelem. Hol vannak a normális emberek? Mind elmentek már?

Meridian74 2013.10.29. 11:36:01

@Bee-zony: ez is faszság. a Jobbik sem nem náci sem nem fasiszta párt. A problémák tényleges kezelését akarják, különben nem is politizálnak ha látnák azt, hogy a problémák akár lassan akár gyorsan de elfogadható módon megoldódnának. Ezt még maga Vona Gábor mondta, még 2009-ben.

A problémák meg láthatóan nem akarnak szűnni. Lásd pl 2 hét alatt rendet teszünk. Azóta volt kamu sebességmérés trafipax-szal, elharapódzott gyilkosságok, amelyek már egyes politikusok hozzátatrtózóit is elérte, stb. Egyelőre a rendőrség trafipaxra többet költ mint a közrend fenntartására. Ja, meg persze ezres létszámban vonulnak fel, ha a Jobbik vagy Gárda valami megmozdulást szervez...

Void Bunkoid 2013.10.29. 11:51:07

@tesz-vesz: a "ki volt itt előbb" nem különösebben mérvadó, mert ha jólemlékszem, a székelyek is oda lettek telepítve még az államalapítás után ráadásul nem is kevéssel, határőrzési céllal.

Ennyi erővel a Jászság is fellázadhatna itthon belül, hogy a mi anyánkat, őközöttük él a legtöbb olyan akiben még van némi az egykori ősi avar vérből, és az avarok bizony régebb óta itt ücsörögnek, mint mi. Sőt, a kevés fennmaradt, de fennmaradt dísztárgyaik, kulturális referenciák alapján egyértelműen mongol eredetű hunok még az avarok előtt itt tanyáztak jódarabig, elvileg Batu kán és hordája, amikor idejött egy jót rabolni 1241-ben, igazából csak "hazajöttek".

Az amerikai kontinens őslakosait már csak ne is említsük, kivétel nélkül minden amerikai országban az egykori megszállók-gyarmatosítók nyelve a hivatalos.

Annyi a bizonyosság mindössze, hogy előbb éltünk ott szervezett, államszervezet jellegű társadalomban, mint a románok. Mondjuk ez speciel nyomós ok.

Zeppeliner 2013.10.29. 11:56:34

@Secnir: Munkahely,tudás,szakértelem szót én még véletlenül sem találom, lehet rossz a szemem.
De HIT,HŰSÉG az van. Nem marad már a magyarnak lassan semmi csak remény, hogy valaha értelmes ember lesz ennek a szerencsétlen országnak az élén.

Bee-zony 2013.10.29. 12:13:50

@Meridian74: A Jobbik úgy nem náci-náci, ahogy a többi párt nem judeonáci. Az eszmei alap ez, és vannak tagként és szavazóként talmudisták és nácik, csak letagadják (már aki). Egyébként sem a címkék a lényeg, hanem a szélsőség, legyen az bármivel is felcímkézve.
Jó, hagyjuk a címkéket, térjünk a lényegre: mi az ideológiai alap a Jobbiknál, és mi a többieknél?

Még egy szelektív vak… Ez mikor jut el a tudatodig?
„Minél rosszabbul mennek a dolgok Magyarországon, nekik annál jobb. De ebből az is következik, hogy nem szüntetik meg a létalapjukat, csak foglalkoznak vele, mint a fogorvosok a rossz fogakkal, a rákkutató alapítványok a rákkal...”
Foglalkoznak vele? Igen. Megszüntetik? Nem. Kevesebb lett pl. a gyilkosság? Nem.
A MIÉP is foglalkozott vele, de nem szűntette meg, a Jobbik dettó. Írhatod erre, hogy de hát ők csak ellenzékben vannak, onnan meg nem lehet, de ettől még az állítás és a helyzet marad ugyanaz. Patthelyzet, amiből az következik, hogy ezt a tábla lesöprésével lehet megoldani, restarttal, ami lehet egy teljesen új ideológia, ami hatalomra jut (és amihez a Jobbik agyilag kevés, mint mackósajtban a brummogás), vagy teljes szétválás, mint India és Pakisztán, vagy háború, vagy ezek kombinációja. A miért megvan (egymással össze nem férő életmódok és célok), a kérdés a mikor.

Secnir 2013.10.29. 12:18:05

@Zeppeliner:
"Munkahely,tudás,szakértelem szót én még véletlenül sem találom, lehet rossz a szemem."

a szemed jó, valóban nincs ilyen sem a képen, sem a jobbik szótárában. egyedül zagyvának volt valami szakképzettsége, mert ő ugye villanyszerelő volt, de a többi? várj, valamelyik ex-fkgp-s asszem egyetemi tanár (talán).

Bee-zony 2013.10.29. 12:24:18

@Meridian74: Egyébként te, mint a Jobbikot reprezentáló, szépen reprezentálod, már a mondatkezdéseddel is: „ez (is) egy faszság”, aminek érv-értéke nincs, ez csak a te „kulturált” véleményed (vö. sértés) – és látszik, hogy „a kapanyél kilóg a szádból” – és akkor még finoman fogalmaztam.

Bee-zony 2013.10.29. 12:29:36

A talmudisták a szabadság, egyenlőség, testvériség fogalmakat járatták le, aztán ehhez jött a demokrácia, a liberalizmus… A Jobbik viszont mindazon fogalmakat járatja le, amiket beletettek a szívbe, ez a fejlődés. Alaposan végignézték a szótárt, kiírták belőle az összes csaliszót, amivel választókat horogra lehet akasztani.
Idáig úgy gondoltam, hogy a judeonácik Magyarország legalja, de most kiderült, hogy nem, van még náluk is lejjebb, a jobbikosok (mert ők nem náci-nácik, ugye, hanem valami meghatározatlan izék, tehát jobbikosok, ami egy külön kategória, és mindennek a legalja).
Remélem ez már a teljes politikai paletta, és nincs rajta több szörnyszülött.
Tanulni, alkotni, szélsőségektől mentesen – milyen messze van Magyarország ettől?
Jelenleg túl közel van Makó (úgy is, mint vitéz) Jeruzsálemhez, lévén hogy a Jew-York, Judapest, Jeruzsálem tengely része. Az egyik szélsőség léte magával hozza a tükörkép-szélsőség létét is, úgyhogy a jelenlegi Magyarországon ez a választék: rossz és még rosszabb. Ilyen ideológiákkal, és a hozzájuk tartozó mentalitásokkal ez a választék.
Valószínű, hogy az emberek többsége normálisnak születik, aztán rácuppannak valamelyik szélsőséges ideológiára, vagy éppenséggel ilyenbe születnek bele, és nem elutasítják – mert ahhoz azért gondolkodni is kell (elemez, mérlegel, kritizál) – hanem elfogadják.
„A természet irtózik a vákuumtól”, és így van ez a politikában is, valamelyik ideológia betölti az űrt. Az, hogy Magyarországon ezt az űrt két szélsőséges ideológia tölti be, és ezek harca, az katasztrófa, mert a harmadik ideológia, a normális közép hiányzik.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.29. 12:54:21

@Secnir: "azért van legalul az igazság, és az őszinteség"

viszont a hazugság és a hazudozás nincs benne, ennyire fontos, ennyivel fontosabb az igazság, és az őszinteség, idióta
te teljesen ostoba vagy? ezt most zárójelbe kérdezem

Csigataposó 2013.10.29. 13:09:55

@tesz-vesz: Azt mikor fejted ki hogy a 100 milliard forint vambevetel, hogyan lesz 4 milliard euro? Illetve 25 forintert hol vehetek nalad eurot errol beszelj.

Bee-zony 2013.10.29. 13:48:56

Perel a Jobbik a konyári ügy miatt
index.hu/belfold/2013/10/29/perel_a_jobbik_a_konyari_ugy_miatt/
(..) A keresetlevél szerint a Jobbik tart a népszerűségének elvesztésétől is. „Felperes létjogosultsága a szavazókon múlik, a bizalomvesztés, a szavazók esetleges elfordulása a politikai süllyesztőbe juttathat bármely pártot, esetlegesen fejlődését, népszerűségének növekedését gátolhatja.”
(...) „ingadozó, nem biztos szavazók, azonnal igazolva látták azon híreszteléseket, melyek szerint a jobbikosok cigányellenesek. Ez különösképpen sértő és hátrányos felperes számára akkor, amikor a köz érdekében dolgozik, nem feledve a hazánkban kisebbségben élőket, külön időt és energiát szentelve a beilleszkedésükre, a valós segítségnyújtás feltételeinek a kidolgozására.” (...)

A Jobbik nem szent, de sérthetetlen, valamint perelnek mindent és mindenkit. Kik is ilyenek rajtuk kívül, hm? A Jobbik a módszereiket illetően egálban van a judeonácikkal. Úgyhogy vagy odaáll valaki valamelyik oldalra, vagy azt mondja, hogy mehet a kukába mind a kettő.
„...ingadozó, nem biztos szavazók, azonnal igazolva látták azon híreszteléseket, melyek szerint a jobbikosok cigányellenesek.” Ezt a dumát... a zsidóknál úgy hívják, hogy hücpe (kb. pofátlanság, pimaszság, cinizmus), amikor az apját-anyját megölő gyerek árvasági segélyt kér; a Jobbiknál ezt minek hívják? Hücpének vagy jobbikosságnak?
Egyébként a népszerűségvesztésük első számú oka maguk a bunkó jobbikosok, minden más csak utánuk következik a sorban, úgyhogy el ne felejtsék beperelni saját magukat is.

Csigataposó 2013.10.29. 13:51:00

@Virág et.: Nyugodtan tedd szurore teszveszt. Modszeresen es tudatosan hazudik. A masik bejegyzesnel mar tetelesen elmagyaraztam neki mi a kulonbseg vpop bevetel es vam kozott. allamkincstar linkel bemutattam neki vam alakulasat es ezekre nem reagal viszont tovabbra is bekopipesztel teljesen irrelvans vamunios bejegyzeseket amiket nem is olvasot es nem is ert. Majd vegere odairja: 4 milliard 8 milliard 20 millliard, ez pedig ugy jon ki, hogy mindenki mas retardalt.

Bee-zony 2013.10.29. 14:10:04

Valóban radikális változás: a Jobbik nem náci, a Jobbik nem cigányellenes, a Jobbik nem is zsidózik.
Hanem mit csinál? Ücsörögnek a Parlamentben, tömik a pénztárcájukat, és közben hülyeségeket beszélnek... Ennyi.
Ebből vagy pártszakadás lesz, vagy egy új párt alapítása – és az lesz a csúcs, ha a Jobbik kettészakad, és mindkét rész kap 2014-ben 4,99%-ot.
Akkor majd magyarázkodhatnak, hogy a Jobbikot nem vette meg kilóra valami gazdag zsidó – és akkor ők alapból ilyen negatív IQ-sok, nyilván, ami a másik „csodálatos” tulajdonság.

Kandeláber 2013.10.29. 14:50:45

@Bee-zony: Már megtörtént.
Párttá alakul a Magyar Hajnal.

Bee-zony 2013.10.29. 15:48:28

@Kandeláber: Aha. Tehát a hatalom- és pénzmániások klubjában Vona rájött, hogy a megalomániája 10-15% szavazóval nem tud ki(és be)teljesedni, ahhoz ennél több szavazó kell, úgyhogy halad tovább a „szent” célja felé. Az addigi keményvonalasok leadva, ők majd átmennek a Magyar Hajnalba, a többiek maradnak, Dúró Dóráék pl. Így már érthető az új, szoftverziós arculat. A Fidesz után ők is elkezdték az újrapozícionálást, a kaméleonkodást. Viszont a kaméleonságnak nem az elvhűség a lényege, hanem az, hogy minden körülmények között a vályú mellett tudjanak maradni, tehát ez az egy elv, amihez hűségesek – mint a Fidesz. Érdekes lesz a kaméleonok marakodása a hatalomért és pénzért, és kíváncsi vagyok, mit csinál a Fidesz a konkurenciával, leszalámizza és kicsinálja, vagy csatlós párt lesz belőle, mint a KDNP-ből?

Vonáék 2006-ban átváltottak utcai üzemmódra, most pedig kaméleon-üzemmódra, úgyhogy ez a „radikalizmus” már régóta megvan bennük.

A „szentháromság”: néphülyítés, hatalom, pénz, és ez megy körbe-körbe. Ha kevés a hatalom és pénz, találj ki új néphülyítést. (Köp.)

„Jobbik kampányfilm akkor és most”
magyarhajnal.com/jobbik-kampanyfilm-akkor-es-most/

Bee-zony 2013.10.29. 16:05:13

Röviden és tömören: „Így lesz a radikálisból ratyikális. ;)”

Meridian74 2013.10.29. 16:36:08

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: ""kuruc =/= jobbik"

népszabadság =/= mszp...Ja, de. "

Ha kurucot a Jobbik pénzelné, akkor már "Chanádka" rég kitálalt volna ezzel...

Meridian74 2013.10.29. 16:53:38

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !): "Ha kilépünk az EU-ból akkor másnap 1€ = 1000HUF lesz az államadósság elszáll mint a győzelmi zászló."

Hasonló módon szajkóztátok, hogy ha megadóztatják a bankokat, akkor a bankok másnap kivonulnak... azóta is nagy erőkkel vonulnak. Ha rugdosnák őket, akkor sem akarnának menni, mert látják mi van odahaza. Ahhoz képest itt sokkal nagyobb a haszonkulcsuk, ráadásul ha egy felállna, akkor máris ketten verekednének a megüresedett helyért...

Ugyanez igaz az összes multira is. Nem hülyék itthagyni a megszerzett piaci pozícióikat. Inkább alkalmazkodnak.

Dzsentrisvihák 2013.10.29. 16:56:59

@Bee-zony:

Fiacskám, ezzel a harákolással csak magadat minősíted, de nem baj, így legalább megkíméled magad attól, hogy nekem kelljen...

Meridian74 2013.10.29. 16:58:39

@tesz-vesz: én a VÁM-al úgy vagyok, hogy nem baj az ha kevesebb... azt mi fogyasztók fizetjük meg. Persze ha rendes bérszínvonal, és nem ötöde-hetede a Nyugat-Eu-hoz képest, akkor ám legyen.

Meridian74 2013.10.29. 18:00:12

@Bee-zony: ez a "Vona megőrül" nálad valami szellemi mantra? Mert amúgy gyenge erőlködés, egyébként.

Bee-zony 2013.10.29. 18:10:41

@Meridian74: Nálam ez egy felismerés. Nálad persze erőlködés, mert jobbikos szinten állsz. Fejlődj tovább.

Bee-zony 2013.10.29. 18:12:30

„Háttérbe szorítottuk az ízlésünket”
www.origo.hu/itthon/20131028-jobbikos-kepviselok-a-part-uj-fiataloknak-szolo-kampanyarol.html
„Igazodtak a közízléshez, A Jobbik sokfélesége, Megvillantják az emberi oldalukat”

Háttérbe szorították az ízlésüket - miért is? A több szavazat, vagyis a több hatalom és több pénz reményében.
Ha ilyen erős kezdés után is így maradnak, a radikális-ratyikálisok überelni fogják a Fideszt a kaméleonságban (is).
Mi az undorító fokozása? MSZP, Fidesz, Jobbik.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.29. 19:01:48

@Bee-zony:
Nem kell túldramatizálni és túlbonyolítani, az egész egy szóval leírható: mézesmadzag.

Bee-zony 2013.10.29. 19:35:05

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Autót nyert harmicezerért, szóvirágokat és videoklipet nyert a szavazatáért; az átverés show folytatódik, naponta újabb nyeremények. Hagyja ki!

Horizont 2013.10.29. 19:45:44

Én nem szerettem ha cigányozott meg zsidózott a Jobbik! Egyet vártam el tőlük. Tökös ellenzéke legyen a Fidesznek!!!!! Ezt sem teljesítette!!! Mellesleg nem csak ők a többi sem! Orbán meg csak hömpölyög, akadály nélkül sodorja el az összes többi pártot vagy magukat annak tartókat, végül elnyeli az egész országot a "határontúllal" együtt. És ezt bizony hagyta a Jobbik!!!! Is!

Bee-zony 2013.10.29. 20:07:23

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): A használata, és a fogalom eredete (állítólag): vadász (madarász) mézzel bekent madzagból hurkot formálva madarat fog, akár két lépésben is: a mézre rámennek a bogarak és a legyek, ezekre pedig a madár.

Bee-zony 2013.10.29. 20:26:06

@Horizont: Én mindenkiben csalódtam, nem sajnált senki
a szívemről, ha szavaztam, csak néztek rám...

Nem tudtam, hogy a szavaást könnyen kell venni,
És vigaszt sosem kereshet a jobbos már...

Örökre el kell temetnem a boldogságot,
Kit szavazattal szerettem, rossz volt hozzám!

(Koós János, kissé átköltve)

Meridian74 2013.10.29. 21:24:14

@Bee-zony: "...és közben hülyeségeket beszélnek... "
Ez inkább rád igaz, úgy látom.

Bee-zony 2013.10.29. 22:44:01

@Meridian74: Érvek 0, minősítés 100% = jobbikos. Színvonal? Ez a legalja.
Ami a hülyeségeket illeti, nem én fogom megírni a Vona Gábor válogatott hülyeségei c. könyvet, mert ennyi fáradságot nekem nem ér meg, úgyhogy itt csak egyet említek a mostani „terméséből”: Vona: „...neki kevés a kormányfői tisztség, annál nagyobb az ambíciója.”
kuruc.info/r/2/119508/
Ha neked csak egy ambiciózus ember, és nem egy megalomán diktátor, akkor lesz még neked meglepetés. Szaddam és Kadhafi sem egyből diktátorként kezdték, hanem kifejlődtek. Vona évről-évre egyre vadabb dolgokat mond, csökken a realitásérzéke, egyre jobban eltávolodik a valóságtól, és nem lesz neki jó vége: vagy a bolondok háza (mondjuk most is ott van, csak az még nem a sárga ház), vagy a diktátorok szokásos sorsa, magával rántva a híveit is.
Jim Jones is „teljesen normális” ember volt; és gondold el, ő csak egy kis szekta fölött uralkodott, Vona Magyarország fölött akar uralkodni… Mivel progresszív a betegsége, évről-évre rosszabb lesz, és el fog jönni az az idő, amikor – hacsak nem vagy teljesen vakhitű szektatag, olyan, akiknek a szektavezér az isten, mert pont olyan bolondok, mint ő, és vele mennek a halálba – már te is kénytelen leszel észrevenni. Az USA-ban jogod van hülyének lenni (in America you have a right to be stupid) ezt John Kerry mondta, és úgy látom, hogy itt is érvényes. Demokrácia, liberalizmus, szabadság – a hülyeséghez való jog megvan a radikális ratyikális Jobbik által is, és élnek is vele, folyamatosan. Ebből már csak egy jó, normális, élhető ország lehet, ugye?

Meridian74 2013.10.29. 22:50:22

@Bee-zony: "...Ami a hülyeségeket illeti, nem én fogom megírni a Vona Gábor válogatott hülyeségei c. könyvet..."
Ezt meg tudom érteni, mert a végén rádsütnék, ez nem Vona hülyeségei, hanem a tieid. De egyébként annyit süketelsz itt feleslegesen (mert egyébként már rég nem olvasom végig, mivel túl fárasztó a szófosásaid - egyébként fizetnek érte, vagy mi?), hogy inkább írjál te könyvet, hátha sikere lesz; annyi Debreczeni-féle szardobálós közé jól beleilleszkedne a kínálatba...

Bee-zony 2013.10.29. 23:23:41

@Meridian74: Ha ez neked sok betű, akkor ajánlom az első osztályos olvasókönyvet, abban kevés betű van, és sok kép.
A jobbikos propagandaanyag (pártprogram) sok betűjét persze el tudtad olvasni, kettősmércés szektatag.

Bee-zony 2013.10.30. 01:15:02

@Meridian74: „…egyébként fizetnek érte, vagy mi?”

(Ha már csak szótagolva tudsz olvasni, mert ennyit segített neked a Jobbik a szellemi leépülésben, akkor kérj meg egy 2. osztályos tanulót, az majd felolvassa, és adj neki érte pár forintot.)

Nekem nem fizet ezért senki, magánszorgalomból írom, ahogy igyekszem megérteni a világot (és közben néha túlságosan előre haladok a lemaradottakhoz képest).
Mögöttem (már) nincs párt. Mögötted viszont van; és ahogy a többi pártnál, a Jobbiknál is lehet választani, hogy vagy aljas lesz valaki pénzért, vagy pedig hasznos idióta ingyen. Az állatfarmi rendszerben ez a választék: vagy kihasználó, vagy kihasznált. Te melyik vagy? (Az „egyik sem” nem választható opció abban a rendszerben.)
Én egy mérsékelten hasznos idióta (szimpatizáns és szavazó) voltam, egészen a ratyikális változásukig, ami egybeesett azzal, hogy Vona dolgaival tele lett a „hócipőm”.

Vonáról írjon könyvet az, akit Vona kirúgott a pártból, biztos lenne róla mondanivalója.
Az is „jó”, hogy egy szélbalos firkászt emlegetsz itt; tőlem írhat róla ő is, bár azt kétlem, hogy sokat tudna róla írni, mert nem a széljobbos körökben járatos.

Bee-zony 2013.10.30. 01:27:38

A Jobbik elindult a kaméleonosodás útján – és miért kellene bárhol is megállniuk, ők nem nácik, nem cigányellenesek, stb., és így elhárulnak az akadályok a Fidesz-Jobbik koalíció útjából is… Korpa közé keveredtek, megették őket a disznók (avagy bedarálta őket a rendszer), és kész, vége. Így lett a Jobbikból a Legrosszabbik.
Radikálisból 3 és fél év alatt puhatestű ratyikális parlamenti polippá válni, ez radikális változás, valóban.
Mivel most újrapozícionálták magukat, újra fel kell tenni a kérdést: kiket képviselnek? Vona a saját diktátori ambícióját, a többiek felhasználásával, ezt már tudom; és a többiek? Ezt nem tudom, csak azt, hogy kilépett belőlem a Jobbik, és már nem zavar, ha olyanok, mint a cseresznyemag: kicsik és köpnivalók.
A protest-szavazatomat megkapja a Magyar Hajnal – nem mintha olyan nagyon egyetértenék az ideológiájukkal, amit nem is nagyon ismerek még, viszont belőlük még nem lett ratyikális polip, még megvan a tiszta lap. Ha már nem lesz meg, akkor a szavazatom sem lesz meg – valamit valamiért. Van valami kis elvárás a részemről, az elvárt minimum, de a mostani Jobbiknak már ez is túl magas.

Kandeláber 2013.10.30. 08:45:37

@Bee-zony: Ha szted Vona "megalomániás", akkor Gyurcsány mi a 4 %-val? :D

Bee-zony 2013.10.30. 10:05:14

@Kandeláber: Gyurcsány a pszichopatás Hibbant Néró, és ő is csak egyre őrültebb lesz – de ő legalább volt miniszterelnök, belső puccsal, és onnan küzdötte le magát, és közben indirekt módon adott a Fidesznek 2/3-ot, és a Jobbiknak 12%-ot. Az MSZP pedig megérdemelte, ők puccsolták meg Medgyessyt (a bevezetni akart lop stop program miatt) Gyurcsány vezetésével.
Megalomán Vona zsebdiktátor álmodik a miniszterelnökségről, és annál is többről, és közben a valóság nem érdekli, mert a saját álomvilágában él. Ő (is) jó helyen volt jó időben, mert Kovács Dávidék leléptek (a pénzzel) így lehetett pártelnök, de ez olyan, mint az egyszeri lottóötös, és most éli fel a nyereményt.

Bee-zony 2013.10.30. 10:29:21

A párt érdekképviselet (is); én segítek nekik azért, hogy cserébe az én érdekemet, világnézetemet (is) képviseljék. Ha én segítek nekik, ők pedig nem az én érdekeimet, világnézetemet képviselik, akkor ott van vége a történetnek.
A csalódás után az érdektelenség következik.
Úgy látom, hogy a Jobbik két út közül választhat, és egyik se jó. Vagy lesznek a hanyatló szakaszú MIÉP 2, ahol van néhány száz párt-szektatag, akik a végsőkig kitartanak, és közben lassan elenyésznek, vagy pedig tovább kaméleonkodik a Jobbik – akkor viszont konkurenciája lesz a Fidesznek, mert az általuk elfoglalt mezőn aratnak, úgyhogy a Fidesznek csinálnia kell valamit velük – vagy a Kisgazdapárt, vagy a KDNP sorsa, és a kisgazdáké sanszosabb.
Elkúrták – több mint bűn, hiba –, és nincs már bennük reményem. Az utolsó keresztet felállíthatják a saját sírjukra. R.I.P.

Meridian74 2013.10.30. 10:52:15

@Bee-zony: nagymennyiségű szövegekkel nincs bajom... de amikor lépten-nyomon redundánsan nyomod ugyanazt a süket dumát, na azzal igen. Kinek írod? Mert itt már mindenki átlépi, legfeljebb egy-két sorra rápillant, aztán lép tovább. Nincs erre idő.

Meridian74 2013.10.30. 10:54:51

@Bee-zony: "Gyurcsány a pszichopatás Hibbant Néró,"
Gyurcsány képes volt ma kijenelnteni, a kamerák objektívébe, mikrofonok tucatjaiba, hogy a bajai videót a fidesz csinálta. ROFLMAO. Mindezt rezzenéstelen arccal... a "trükkök százai"-nak tudója. MUHAHAHA.

Ki hisz ennek a futóbolondnak még?

hardenberg 2013.10.30. 13:12:46

Nemzeti ratyikálisok. Phű.

Bee-zony 2013.10.30. 16:19:37

@Meridian74: Gy. Ferenc gátlástalanul és céltudatosan hazudik. Ez a Csubakka-védelem egyik epizódja, lásd itt:
„Ilyen egyszerű a bajai videós ügy”
index.hu/velemeny/2013/10/20/ilyen_egyszeru_a_bajai_videos_ugy/
A normálisok tudják, hogy hazudik, de ők eddig sem szavaztak rá, tehát őket nem fogja elveszíteni, a fanjait (vö. notórius hazudozók klubja) pedig eggyel több vagy kevesebb hazugság nem zavarja.

És a Vona futóbolondnak hányan hisznek még?

Minden pártnak van egy kemény magja, azokból, akik egyrészt lelkileg hasonlítanak a vezetőjére, másrészt már túl sok időt és energiát fektettek a pártba ahhoz, hogy ott hagyják – még ha tudják is, hogy rossz, de nem hagyják el, mert benne van a fél életük.
Minél több időt-energiát fektet be valaki valamibe, annál nehezebben hagyja ott; még ha tudja is, hogy rossz, kitart mellette a végsőkig, hátha megjavul. Aztán persze nem javul meg… De mindig vannak legkitartóbbak, utolsó csatlósok; és Magyarországon az utolsó csatlósságra lehet számítani.

„Kognitív disszonancia”
hu.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%ADv_disszonancia
Szép példa vagy erre:
A választott alternatíva ellen szóló érvek figyelmen kívül hagyása.
A választott alternatíva felértékelése és a nem választott leértékelése.

„Kinek írod? Mert itt már mindenki átlépi, legfeljebb egy-két sorra rápillant, aztán lép tovább. Nincs erre idő.”
Ha azt írtad volna, hogy te átléped, stb., az korrekt lett volna. Így viszont, vagy mindenkit megkérdeztél, vagy hazudsz.
Mennyivel vagy különb Gyurcsánynál? Annyival, hogy nem annyira nyilvánosan, és nem annyit.
És ha annyi lehetőséged lenne rá, mint neki?
Vajon miért kívánja a valódi kétharmad a fenébe mindegyik parlamenti pártot, hm? Csak nem azért, mert mindegyikben hemzsegnek a hazudozók, pszcihopaták, és a többi aljadék?
De azok is hülyék, akik hagyják, hogy így legyen, mert ha hagyják, akkor mindig így lesz, mert a fent említettek azért motiváltak és kitartók is. „A pöcegödörben mindig a legnagyobb darabok vannak legfelül.” /Murphy-törvény/

Bee-zony 2013.10.31. 01:44:05

„…and now something completely different.” – déjá vu. Történelemismétlés azoknak, akik még mindig nem tanulták meg.
De ha eljutnak odáig, hogy szavazni lehet rájuk, dafke kapnak tőlem egy szavazatot 2014-ben.

„A Magyar Hajnal 2013. október 31-én csütörtökön 11 órai kezdettel sajtótájékoztatót tartott volna az Országház sajtószobájában az alábbi témákban
- Megalakult a Magyar Hajnal és elindul a választásokon
- Miért volt erre szükség?
- Mik a céljaink, mit akarunk?
(...)
Az esemény azonban nem marad el, hanem ugyanakkor, de a Nagy Imre téren tartjuk meg, ami a Kossuth tér sarkán van.”
magyarhajnal.com/kover-letiltotta-a-magyar-hajnal-parlamenti-sajttajat/

A pártprogram:
magyarhajnalmozgalom.hu/?page_id=24

„Csodálatos” dolog a demokrácia, kétfarkú kutyáékra nem lehet szavazni, mert komolytalanok, magyar hajnalékra viszont lehet, mert ők komolyak; ami nem számít, az a károkozás várható foka. Hogy is számítana, mert akkor a parlamenti pártokat is ki kellene zárni…
Akkor, hajrá, ha van rabbi(judeonáci)képző, akkor legyen hitlerjudendképző is: kettősmérce helyett legyen szimmetria; a normális szavazó azzal csak nyer, ha a szélsőségesek lekötik egymást.

Bee-zony 2013.10.31. 02:08:08

Ezt is észben kell tartani: azok a pártok, amelyek abból élnek, hogy minél rosszabb helyzet van Magyarországon, nekik annál jobb, mert attól nő a rájuk adott szavazat, ők nem fogják felszámolni a létalapjukat jelentő problémákat, hanem csak foglalkoznak vele.
Egy viszonylag normálisan működő Magyarországon a Jobbikra adott szavazatok aránya 2% körül van (volt, lesz), és be sem jutnak az Országházba. Ahhoz hogy bejussanak, problémának, cigány / zsidó / politikusbűnözésnek, stb.-nek kell lenni. Fel fogják számolni a létalapjukat jelentő problémákat? Dehogy fogják – csak foglalkoznak vele. MIÉP, Jobbik, Magyar Hajnal, ezek mind „foglalkozós” pártok, és tőlük ugyanúgy nem fog megoldódni a probléma, hanem fenn fog maradni, mert addig vannak az Országházban, amíg a probléma fennáll, ahogy azoknál is ez a helyzet, akiknek a bűnözők a szavazóbázis része.
Ezeket a problémákat csak olyan párt számolja fel, amelyiknek nem a bűnözők, stb. problémák megléte a fő profilja, nem ebből élnek, hanem a minden körülmények között érvényes fő programjuk hasznos mellékhatásaként szűnnek meg ezek a problémák, tehát ami másoknál fő cél, az náluk csak a fő céljuk hasznos mellékhatása. Ez lenne az a harmadik típusú párt, amilyen még nincs az Országházban...

Zeppeliner 2013.10.31. 10:28:49

@Secnir: Nekem még a Murányi jutott eszembe az alelnök asszem.
Régen Jaguarral foglalkozott, mint autószerelő,forgalmazó.
A többi az tényleg egytől egyig bölcsész,történész.
Magyarul semmit nem csináltak még az életben és nem is értenek semmihez.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.10.31. 11:48:56

Ha jól tudom, akkor a Vona állítólagos elmebetegsége körüli suttogó propaganda annak nyomán indult meg, hogy Vona közölte, a miniszterelnöki pozíció "neki nem elég". Erre indult be az ugatókórus.

Nos, innen mindenki eldöntheti hogy Vona mit mondott és hogyan értette:
www.youtube.com/watch?v=BgKQsG7czQE

Bee-zony 2013.10.31. 18:53:35

Az előző postban (A Jobbik új imidzzsel próbálkozik) már ki lett vesézve ez a téma:
vastagbor.blog.hu/2013/10/25/a_jobbik_uj_imidzzsel_probalkozik/fullcommentlist/1#c20895927

Az a véleményem, hogy aki végig bírja nézni ezt 42 perces pártvideót a Jobbik fanokon kívül, az egy mazochista, lévén hogy fárasztó és unalmas (a szöveges összefoglaló meg ugye „nem az igazi”, kimarad belőle egy csomó kötőszó és összekötő mondat); aki pedig végig akarja nézetni, az egy szadista.
Szado-mazo videó, jó nézegetést. :)

Bee-zony 2013.10.31. 18:59:15

A Jobbik hamar mar… hiába, a konc az konc.
„Tízfős asztaltársaság próbál párttá alakulni Magyar Hajnal néven - Jobbik: "kamupárt"”
kuruc.info/r/1/119740/
(…) „…s annak ellenére, hogy indulni kívánnak a választásokon, nem rendelkeznek se programmal, se koncepcióval.” (…)
Mi lenne, ha Dúró Dóra tájékozódna, mielőtt nyilatkozik? Esetleg nem égetné le magát… A M. H. programjának linkjét lásd 5 hozzászólással feljebb.

Bee-zony 2013.10.31. 19:02:52

...vagy 6 vagy 7, szóval itt van:
A pártprogram:
magyarhajnalmozgalom.hu/?page_id=24

Bee-zony 2013.10.31. 20:17:10

Egy másik szado-mazo kategóriás videó, csak nagyon elszántaknak, kroko tanár úrtól, „A JOBBIK október 23-i tüntetése (2013)” – mit mond az egyik, a másik, a harmadik, és mit mond Vona.
www.youtube.com/watch?v=-SPa02MXe0o
Megalomán-autista-szkizofrén Vona legalább egyszer mondott (pontosabban, rikácsolt) igazat is: „…ez azt jelenti, hogy mindenki hazudik! Hogy az összes hazudik.”
Vona néhány éve írta krokonak egy vitában, hogy neki (ti. krokonak) valami beütése van.
Krokonak valóban van valami beütése, viszont mostanra már egálban vannak, és kroko is írhatja ugyanezt neki.
Ennyit a szuperintelligens és teljesen normális Jobbikról, ami mostanra már nem is kicsit a pénzről szól, és érződik is rajta.

Végül de nem utolsó sorban:
Zagyva György Gyula: „Olyan ez, mint a Túró Rudi: azt sem azért veszik meg az emberek, mert látták a buszmegállóban, hanem mert ettek már, és ízlett nekik. A plakát csak eszükbe juttatja.”
Barna és büdös, és Túri Rudiként akarják eladni, mi az? Zagyva fején találta a sz…t.

Bee-zony 2013.10.31. 21:34:13

A bibi:
(ráadásnak egy komment, nem tőlem, hanem egy másik látó embertől)
„...ismerem a Jobbikban történő tülekedés és ambíciók egyéni kiteljesedését......és kívülállóként azt látom, hogy minden politikai ambícióval ellátott emberke, pártfüggetlenül, megeszi majd egymást pld a pártlistás helyekért. Fele ekkora parlament lesz, fele ennyi képviselő. A Jobbik, parlamentbe kerülése jó. De a céljaikat nem tudták valóra váltani politikai szinten, és ez nem csak az ő hibájuk. Ez kudarc!! A látszatdemokrácia ma már egy kívülálló választó részére a képviselő jelölt csúnya szóval munkahelyi ambíciója. Választóként régi nemzeti szavazók (értelmiség) el sem fogunk menni szavazni. A Fidesz úthengere komunikációjával és Kubatov módszereivel meg fogja nyerni a választásokat, a baloldal már agóniában van, szdsz-es szindrómában szenvednek.....
A nemzeti oldal oly mértékben megosztott, - most már veletek ez még szélesebb - hogy esélye sincs kormányra kerülni. Márpedig, ha nincs erre esély, felesleges szavazgatnunk. Ráadásul, a nemzeti oldal képzettsége, felkészültsége véleményem szerint nem kormányzó képes! Hatalomra kerülésükkel a nemzeti radikális erők nem lennének képesek az államigazgatásban és a kormányzásban, járásokban és megyékben képzett és felkészült emberekkel dolgozni, és a reformokat elindítani. Hiába van/lesz jó program, nincs senki aki ezt majd végrehajtsa. Hiába látod a problémákat, hiába látod a megoldást, ha nincs megbízható jogkövető képzett végrehajtó állomány. Sajna ezt én így látom, ezért mi nem fogunk szavazni, és sajnos ez nem csak az én véleményem. Persze, jöhetsz a bizalommal, az esélyekkel, de láthatóan ezeknek nincsen realitása. A Jobbik láthatóan formát vált, nyílván az egyéni ambíciójuk és nem a választóik érdekében, s igyekeznek majd bejutni, "munkahelyet" szerezni. Számukra ez a cél, nem a kormányzás...ők is tisztában vannak azzal, egy tucat fecske nem csinál nyarat. Sajnos, a nemzeti oldal szavazóit, szervezeteit ma nincs olyan ember aki egyesítené.....olyan, aki erre képes lenne, olyan van, de ez számára is elsülhet rosszul, gondolok itt a primitív, helyesen írni sem tudó, agresszív erőből-gyerünk szavazókra. A nagymagyarizmus, a kommunikációs lehetőségek szélesedésével, pld a net, jól lejáratta magát....így a szavazók ezt látják, mert ők ezt láttatják....”

Bee-zony 2013.10.31. 23:42:48

A negatív csúcs, a Mariana-árok… ha nem látom, el se hiszem, hogy ilyen van.
Nem csodálom, hogy Vona megőrül, mert ez az egész tömény őrület és abszurditás.

„Pősze Lajos: A Jobbik csak egy horda”
www.hir24.hu/nagyinterju/2013/09/19/posze-lajos-a-jobbik-csak-egy-horda/
(...)
Ön a Jobbik listájáról került 2010-ben az Országgyűlésbe, de pár hónap után kizárták, mondván, „végleg eltávolodott a párt irányvonalától”. Ez elég ok a sértődésre. Sőt egy zagyvai köpőhadműveletet is indokol.
Legkevésbé sem a sértődöttség beszél belőlem. Egyszerű matematika, meg kell nézni az időköziket, mondjuk Szigetszentmiklóst: mostanáig a párt egyik főhadiszállásának számított, a parlamenti frakció jelentős része onnan jön, 10-12 százalékot kellett volna hozni, ehhez képest pár hete mindössze öt százalék jött össze!

Miért?
Mert az országnak nem jön be a jobbikos politika.

Melyik része? A cigányozás, zsidózás?
Leginkább azok. A zsidózás sehol nem jön be. Egyrészt mert a kulturált embereknek – márpedig Magyarország jelentős része mégiscsak Európához tartozik – nem jön be a zsidózás, a magyarok zöme eleve ösztönösen tartózkodik az ilyen viselkedéstől. A cigányozás ugyan bejön, de csak bizonyos régiókban, az ország talán egyhatodában, például Borsodban, de ott sem ér többet 8-10 százaléknál. Nagyon rosszak a párt kilátásai. De ugye onnan indultunk ki, hogy 6-8 százalékos eredmény éles helyzetben csodálatos eredmény lenne, és az reálisan hét parlamenti hely. Az elnökség meg nyolctagú. Hát még ők sem kerülnek be mindannyian! Hogy jutna hely Zagyvának?
(...)
Tegyük föl, hogy tényleg csupán hét mandátum jut a pártnak. Az mire lesz elég?
A szétesésre. Egy pártot képtelenség úgy életben tartani, hogy a megyék kétharmadából nincs képviselője a Parlamentben.

Majd az önkormányzatin szereznek helyi mandátumokat.
Addig nem bírják ki. A tagságban már most óriási a kiábrándultság, a szervezetek zöme feloszlott, megszűnt.

Vona?
Ő már most sem ura a helyzetnek, nincs befolyása arra, mi történik a Jobbikban.

Kinek van?
Meglátásom szerint Szabó Gábor irányít, egy másfajta erőtérben, másfajta csoportra támaszkodva pedig a Novák Előd, és talán… Talán nincs is más. Vona csak figyeli az eseményeket.

A betyársereges, hatvannégyvármegyés világban azért komoly befolyással bír a párt.
Fordítva. Azok mozgatják a Jobbikot.

Ha a Jobbik szétesne, hová csapódna a szélsőjobbos közönség? Párt kell nekik.
Össze-vissza szervezgetik magukat. Amíg a gazdasági helyzet nehéz, amíg rosszul működnek a rendvédelmi szervek, addig szabadon virulhatnak az anarchisták, a szélsőségesek. Talán azt hiszi a hatalom, hogy ez ellen nem kell fellépni, majd elmúlik magától. Pedig kezelni kell a társadalom betegségeit.

Mi a túrót keresett maga a Jobbikban?
Azért hívtak, arra kértek föl, hogy egy európai szinten is védhető, nívós programot írjak a pártnak.

Nyilván ismerte a Jobbikot, tudta, hogy cigányoznak, zsidóznak olykor.
Én azt nem tudtam.

Hogyhogy?
Nem tudtam.

Úgy vállalt velük közösséget, hogy nem ismerte a csapatot?
Nem. Amikor 2009-ben, az EP-választások előtt felkértek, nem ismertem őket. Megmondom őszintén, hogy bár én is használok internetet, visszamenőleg biztos, hogy egy vagy két alkalomnál többször még a nevét sem láttam a pártnak.

Úgy lépett be ebbe a politikai vállalkozásba, hogy…
Nem léptem be sehova se, már bocsánat.

Jó, akkor úgy vállalta a programírást és a választási listán való szereplést, hogy…
Nönönö! Ez egy folyamat. Először felkérést kaptam, hogy szakmai kabineteket hozzak létre, és kezdjek programot írni. Beleegyeztem. Megjegyzem, a szakmai kabinetek egy részében nem is ült Jobbik-tag.

Úgy írt programot, hogy nem volt tisztában a párt, hogy is mondjam, szellemi alapvetéseivel, irányultságával? Hogy jobbos vagy balos…
Nem. Nem is volt alapvetése a pártnak.

Ott van például a neve.
Mondom, nem volt alapvetésük, én csináltam meg a programot.

Csak állt valami a megrendelésben. Ha már ön nem ismerte őket, bizonyára elárulták, milyen brigádnak kell az a program.
Az volt a kérés, hogy egy középre nyitó párt nívós programját alkossuk meg. Ergo azt érzékeltették, azt sugallták, hogy szabadulni akarnak a múlttól, ezektől az általuk is szinte elítélendő jelenségektől.
(...)

Bee-zony 2013.11.01. 01:59:21

Annó gondolkodtam azon, hogy került bele Pősze a legfelső (most már azt is tudom, hogy piszkos) 12-be a Jobbikban, és arra a következtetésre jutottam, hogy bevásárolta magát, csak az nem volt világos, hogyan.
Így már megvan a kézenfekvő megoldás, ő külsősként megrendelésre megírt a Jobbiknak egy jól kinéző pártprogramot („egy középre nyitó párt nívós programját”, és akár le is vehette a polcról, ha pártprogram-íróként előre dolgozott), és mindezt úgy, hogy előtte gyakorlatilag nem is tudott semmit a Jobbikról, és cserébe nem a Jobbikosok pénzéből fizették ki, hanem adtak neki egy képviselői helyet – majd kifizetik Pőszét az adófizetők. Aztán persze hogy nem mondott le a képviselőségről, amikor neki ez a fizetsége a Jobbiktól. Az is érdekes persze, hogy Jobbikék hogyan akadtak rá a pártprogam-íróra; beajánlotta egy másik párt, amelyiknek már írt programot, vagy pedig közzétette az eddigi referenciamunkáit? Mivel megjárt már néhány pártot, lehettek referenciamunkái...
Nem vagyok büntetőjogász, de ezt a kérdést én is el tudom dönteni: ez a módszer (pártprogramot megrendelni és képviselői állással kifizetni) nem ütközik a jó erkölcsbe, ez nem korrupció? De.
Amit meg nem hiszek el a Jobbiknak (most már azt sem, amit kérdeznek), hogy a képviselőséget csak úgy grátisz adták neki, és nem volt a biznisz része.
A megrendelők pedig tudták, hogy ezt a programot nem kell megvalósítaniuk, biztonságosan távol vannak ők attól, és ez csak arra kell, hogy nézzétek, milyen jó a Jobbik programja (egy szép vágylista), és oh, ah, jááá, aléljatok – az ügyesen elrendezett szavak és mondatok gyűjteménye az átverés egyik fontos kelléke, a csali, amire ráharapnak a halak, avagy a mézesmadzag-hurok a madaraknak.

Az aktuális kérdés: ezt a szívet is külsőssel csináltatták (netán zsidóval, mert ők ebben úgyis profik), vagy ez a csilivili szógyűjtemény már saját?

A csaliszavak: átláthatóság, tisztesség, becsület, korrektség
A valóság: kamarilla-politika, tisztességtelenség, becstelenség, korrupció

A Jobbik tényleges pártprogramja:
Jobbik –> Legrosszabbik –> A történelem szemétdombja

Bee-zony 2013.11.01. 23:29:14

Nem elfelejteni, hogy Kisgergely András nem egy jobb, magasabb erkölcsi és szellemi szinten álló politikus, hanem egy másik politikus, és nem az erkölcsi és szellemi színt nőtt, csak a választék színesedett; lett egy új NBIII-as politikuscsapat.

Az aláírt eskü
(…) „Amennyiben szent ügyünk képviseletére a Jobbik országos elnökségének kétharmados döntése szerint alkalmatlanná válok, úgy képviselői mandátumomat azonnal visszaadom. Isten engem úgy segéljen!”

Kisgergely nem országgyűlési képviselő, hanem önkormányzati képviselő Ózdon, és ez nem olyan nagy szó. A nagy szó az, hogy még erről sem volt képes lemondani. A képviselőség és a pénz maradt, az eskü és a becsület ugrott, úgyhogy a hit és bizalom az ő esetében már nem jöhet szóba.
Mammon az istene neki is, úgyhogy ennyi erővel lehetne akár zsidó is… Elképzeltem, hogy valamelyik gazdag zsidó az egyik gój sameszén keresztül megkeresi Kisgergelyt egy kedvező pénzügyi ajánlattal (4 magyar felmenővel rendelkező samesz jó vétel a megtévesztéshez), és Kisgergely visszautasítja… aztán felébredtem.

1 zsidó ajánlatot már el is fogadott, a milliárdos Zuckerberg Facebook nevű kémprogramjának üzenőfalát (akárcsak a kuruc.info). Közös istennel miért is ne lenne meg a zsidó kapcsolat?

„Tízfős asztaltársaság próbál párttá alakulni Magyar Hajnal néven - Jobbik: komolytalan formáció, céljuk a pénzszerzés”
kuruc.info/r/1/119740/
(A hírből kimaradt egy „a” betű: a Jobbik: komolytalan formáció, céljuk a pénzszerzés,.íA továbbiakban viszont megvan az „is”: Jobbik: a Magyar Hajnal is csupán egy „kamupárt”)

Itt magyarázza meg Kisgergely, hogy az esküszegés az nem esküszegés (már akinek lehet, a szöveg egyértelmű, amit aláírt, és nincs benne az elnökségre vonatkozó további feltétel, hogy ha ők alkalmatlannak találtatnak a másik fél részéről, akkor nem kell visszaadni a mandátumot; másrészt az esküszegésnek nincs szankciója, a pénz meg pénz, és a becsületért nem adnak kenyeret vagy sört a boltban, és akkor ugye miért ne a pénzt válassza - ennyit a pártvezető nagymagyarokról):
„A Magyar Hajnal válasza: meghajlunk Dúró Dóra előtt”
magyarhajnal.com/a-magyar-hajnal-meghajlik-duro-dora-elott/

A görögöknél már elkezdődött…
„Két embert lőttek le a görög neonácik pártirodája előtt”
index.hu/kulfold/2013/11/01/ket_embert_lottek_le_a_gorog_neonacik_szekhaza_elott/

Bee-zony 2013.11.01. 23:57:47

Aki megállapítja, hogy mindegyik magyar(országi) parlamenti párt fehérgalléros bűnszervezet – a megállapítás helyes, igazolják a történések, a tények.
Aki ennek alapján levonja azt a következtetést, hogy a becsületes embereknek nem kell elmenni szavazni, mert nincs kire – a következtetés téves, ha a legkisebb kárt, mint az ilyen körülmények között elérhető optimumot keressük. El kell menni szavazni, azért, hogy a parlamenti fehérgalléros bűnszervezetek között az erőviszony minél kiegyenlítettebb legyen, mert akkor lopnak a legkevesebbet, ha az egyik tolvaj lefogja a másik kezét, és viszont, mert ha valamelyik társaság túlsúlyra jut, akkor beindul a szabadrablás, az „einstand”, lásd most. Győztes párt mindig lesz, megszavazza a bűnszervezet tagsága és a holdudvara (ha nem éri el a jelenlegi szükséges küszöböt a szavazók száma, akkor lejjebb veszik a szintet, és kész), úgyhogy ezen a helyzeten nem segít az, ha valaki nem megy el szavazni.
El kell menni szavazni, a kicsiket erősíteni, a nagyokat gyengíteni. Nem azért mert jó – egyik sem jó – hanem azért, hogy minél kisebb arányú legyen az elkövetett lopás.
A legkevésbé ellenszenves gyengére kell szavazni, ha van ilyen, ha nincs, akkor pénzfeldobással, vagy kockadobással választani a gyengék közül – és így a becsületesek is megtették a hazafias és demokratikus kötelességüket, törődnek a közügyekkel és az ország javulásával. A legjobb persze egy becsületesekből és hozzáértőkből álló párt lenne, de amíg ilyen nincs, addig ez a megoldás eredményezi a legkisebb rosszat.

süti beállítások módosítása