Skip to content


       Szűrés lista

A világ balfaszai. Pont.

Az LMP vizsgálóbizottság felállítását kezdeményezte az 1700 millárdos NAV-áfacsalás botrány ügyében. Ehhez 78 aláírás kell. Az MSZP azonban nem akarja aláírni, ha a Jobbik is aláírja, mert ők nem közösködnek a Jobbikkal. Még egy vizsgálóbizottság felállításában sem. Az MSZP képviselői nélkül azonban lehetetlen összeszedni 78 aláírást, egyszerű matek: "az MSZP frakciójában negyvennyolcan ülnek, az LMP-jében heten, a DK és a PM függetlenjei pedig összesen tizennyolcan vannak: ez így 73. Ami azt jelenti, hogy a Jobbik támogatása nélkül (az ő frakciójuk jelenleg 43 főből áll) az ellenzéknek gyakorlatilag nincs esélye összehozni semmiféle vizsgálóbizottságosdit."

Ezzel az erővel az MSZP ne szavazzonk úgy, ahogy a Jobbik, ha a Jobbik nemmel szavaz, akkor ők szavazzanak igennel, ha a Jobbik az ülésteremben van, akkor az MSZP vonuljon ki a büfébe. 

A vizsgálóbizottság tudjuk, nem egy penge nyomozócsapat, de a semminél mindenképpen több, és ezt megakadályozni ilyen pitiáner és kicsinyes indokkal tényleg szánalmas.

És még ezen is képes volt összeugrani három szocialista politikus, a szombathelyi Czeglédy Csaba, Török Zsolt "lefokozott, de mégis kommunikációs főnök" és Lukács Zoltán. (via vs.hu)

Csodálatos kommentfolyam a Facebookon:

13.jpg

14.jpg

21.jpg
Friss:
Most látom, még mindig folytatják, újabb MSZP-s politikus csatlakozott be:

30.jpg

Címkék: mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr195643960

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A fideszmszp és a NAV-botrány: kéz kezet mos? 2013.11.19. 20:31:21

Pár hónapja már posztoltunk arról, hogy a Fidesz és az MSZP rendszere valójában egymást feltételező ellentétekből áll: mindkét tábor identitásának komoly bázisát adja a másik elutasítása. Most azonban ennél valami komolyabb sejlik fel. Horváth András v...

Trackback: Válasz Puzsérnak: hívjuk vissza a képviselőket! 2013.11.19. 15:44:05

" Az izlandi politikusok nem csak visszahívhatóak, de a telefonkönyvben is benne vannak"  én hiszek abban, hogy a politikust visszahívhatóvá kell tenni, és abban is, hogy a rendőrkapitányokat és a köztársasági elnököt is a nép, a választópo...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.11.19. 14:32:51

valamit kellett találni az mszmp jogutódjának, azt mégse mondhatja, hogy mi is lopunk, hazudunk, csalunk folyamatosan.
hát ez lett az, remélhetőleg lassan de biztosan a legostobább szavazópolgárnak is leesik.
jó poszt

az mszp 2003-ban Magyar Érdemrend lovagkeresztjével tüntette ki vámosnagy szabolcsot
így hazudozik a képünkbe az adóhatóság volt elnöke:
www.atv.hu/belfold/20131119-atv-start-vamosi-nagy-szabolcs?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201311

Vámosi-Nagy szabolcsot rendőröknek kéne elvinniük a műsorból a rendszer hű és korrupt embere. emellett ajánlanám neki, hogy akasszon vmi hurkot a nyakába, amíg még megteheti , és nem forradalmi ítélőszékek, és statáriális bíróságok gondoskodnak róla.
persze, havi egymillióért sokak szerinte érdemes hazudozni, csalni, lopni, de azoknak a keveseknek kellene uralkodniuk akikben van morál.
ennek egyik eszköze lehet, hogy csak értelmes emberek szavazhatnak:
kkbk.blog.hu/2013/11/01/valasz_puzsernak_hivjuk_vissza_a_kepviseloket

tryclops 2013.11.19. 14:37:27

Bazze, ezt nem hiszem el, hogy a Törk Zsolt nekiálljon mocskosliberálisozni.
EPIC
Nagyon mélyre szúrt anno az SZDSZ úgy látszik. De nem elég mélyre sajnos. :)

Algopirin 2013.11.19. 14:38:31

na ninccs fenn már, pedigg kommentelni akartam
dögöljön meg mind

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.19. 14:38:39

Nem balfaszok, hanem szánalmasak. Óvodás színvonal..

Žďárský 2013.11.19. 14:41:37

Mentségükre szóljon, hogy ezt a "Jobbikkal semmit" vonalat viszik az egész ciklusban, szóval nem most találták ki kifogásnak. De ami máskor célravezető is lehet, ezúttal nagyon nem volt az.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.19. 14:44:10

És ezekre valaki rábízná az országot? Gyász.

clegane 2013.11.19. 14:44:20

na várjá, az mszp-sek is ballibeznek?
aszittem a fideszeseknél szinoníma az mszp-re a "ballib", de mostmár teljesen össze vagyok zavarodva.
amúgy orbitális faszok emiatt nem megszavazni, dehát nyilván nem emiatt nem szavazták meg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.19. 14:44:52

@Свобода: Sokat nem ment rajtuk, mert amúgy következetességnek, gerinc meglétének ezen kívül nem sok bizonyítékát adják :D

:: M/OR :: 2013.11.19. 14:47:14

youtu.be/E33X7U6gulU

Cash szerepében Czeglédi Csaba :D.

Kandeláber 2013.11.19. 14:52:50

Érdekes, zero posztjai mennyivel jobbak és lényegre törőbbek, mint laspalmasé...
Igen, ismét bizonyságot nyert hogy az mszp teljesen ugyanolyan mutyi-párt, mint a fidesz.
Nagyon sok esetben közösek az érdekeik, most például abban, hogy nem kell vizsgálóbizottság.
Az mszp pedig ezzel a nevetséges ürüggyel - vagyis hogy nem ír alá a jobbikkal együtt - megakadályozza a bizottság felállítását.
A kecske is, a káposzta is...

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2013.11.19. 14:53:04

@ColT: Akkor szánalmas balfaszok. Ezen már ne múljon.

:: M/OR :: 2013.11.19. 14:54:43

@:: M/OR ::: helyesen: Czeglédy Csaba. Elnézést kérünk az érintettektől, a felelősök már nem kommentelnek nállunk, holnap várhatóan ki is végzik őket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.19. 15:01:22

@Gerusz: :Ennyi. Csak megszopni meg úgyis mi szopjuk, akárki kerül kormányra.

InTheGajd 2013.11.19. 15:13:55

Nem is tudtam, hogy a Jobbik halálra dolgoztatja a zsidókat és a végkimerülésben szenvedőket pedig gázkamrákba száműzik. via "Nácikkal nincs együttműködés." Mást nem tudok ez alatt a mondat alatt értelmezni.

dr. Aullah 2013.11.19. 15:38:14

Megint jó hülyének néznek mindenkit. Egyértelmű, hogy ez csak egy kifogás és akkor sem szavaznám meg, ha ezután azt mondanák, a jobbikosok, hogy jó, akkor mi nem, de ti igen, hogy meglegyen.

Ezért nem szabad egyik mocskos bandára sem szavazni. Se maszop, se mutyisz.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.11.19. 15:43:09

zero

ezt a videót még igazán beilleszthetnéd:
Ángyán az ügyről:
www.youtube.com/watch?v=dFIdQSzKcDM

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.11.19. 16:20:21

Ezek hülyék, de ez minimum 6 éves hír. Azt nem értem, hogy mitől nem múltak még ki, mi viszi őket? A Lajos zsetonja?

InversioN 2013.11.19. 16:25:22

...ció! ...ció! retardáció!!

Egyébként heveny hányingerem támad ettől a fafejű, populista, demagóg hatalomspekulációtól. Teljesen, mint az oviban, das logic: Pista kenyeret eszik, én nem akarok Pista lenni, tehát nem eszek kenyeret.

Virág et. 2013.11.19. 16:27:32

Nincs itt semmi balf.szság, nyilván kamu duma ez a Jobbikkal semmit, mert volt rá ellenpélda. Persze, kaptak érte, de főleg jobbról, nem annyira balról és nem állt meg a világ. Most sem állna meg.

Nem, az igazi ok nyilván máshol keresendő, bár abban a másik szocinak is igaza van, hogy a parlamenti vizsgáló-bizottságosdinak nulla haszna vagy értelme van.

Marcellusca 2013.11.19. 16:46:02

Nu, akko' ide is:

Nem eccerű eza kérdés itten, kéremszívesen.

Most valóban nem akarnak együtt vizsgálódni, vagy csak ürügy, hogy a jobbik ...?
Fordícsuk meg tán a felvetést, a kérdést: ha a zemeszpé kezdeményezi a bizoccságosdit, visszavonnáje, ha a jobbikosok is aláírnák utánuk (köllene amúgy min. 5 aláírás) a sajtpapírt?

Pár évvel ez előtt (lehet, tán pont 2007, 2008 környékén) volt egy riport valamelyik kanálison, hogy mekkora kintlévőségek vannak.
Egy akkori APEH főmufti sorolta, köztük megemlített egy adatot - félmosollyal a szája sarkában - miszerint kb. 1000 milliárd BEHAJTHATATLAN a kintlévőségek közül.

Mosmá érteni vélem a zösszeget mega behajthatatlanság okát is. :(

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2013.11.19. 16:58:12

akkkó idejis, ha már amott fent is linkeskednek népek :D

Rogán állítja, hogy Horváth András neki se mondott konkrétumot

Az Index szerint a Fideszben azzal számolnak, hogy hamarosan elül a többmilliárdos adócsalás vádja miatt kirobbant botrány.

444.hu/2013/11/19/rogan-allitja-hogy-horvath-andras-neki-se-mondott-konkretumot/

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.11.19. 17:09:06

@Virág et.: Nem tudom, szerintem politikai haszna egy csomó tud lenni egy vizsgálóbizottságosdinak. Lehet szerepelni, szivárogtatni, beidézni, felháborodni, ami csak kell.

Mondjuk nem is vagyok MSZP-s politikus, hogy bölcsen félreugorjak egy lehetőség elől, amelynek során korrupcióval lehet dobálni a kormánypártokat párhónappal a választások előtt. Nem döglött ez a ló, csak megfontolt.

floborm 2013.11.19. 17:23:10

jól érzem h Oroszvári Péter az utolsó kommentben relativizál, és éppen bűncselekményt valósít meg? Nagy nyilvánosság előtt?! Szándékosan?!

demokraták ébresztőőő!!! XD

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.11.19. 17:28:38

Itten kéremszépen politizálni csak is szigorúan ideológiák menték köll. Erre vannak kitalálva azok a drága jó politikai dogmák.
Ilyen az az alaptétel is, hogy amikor egy talpig becsületes és a mocskos, rabló népellenség fidesz által kisemmizett állampolgár beleesik a gödörbe, mert őtet a rettentő Óbánviktor lökte be két kezivel személyesen... akkor ő kérem bajban van.
De ha a gödör szélin ennek az ártatlan, jóravaló, fidesz által kisemmizett állampolgárnak egy mocskos náczi nyújtana segítő kezet... akkor kérem egy ízig-vérig baloldali demokrata nem tehet mást mint belelöki azt a mocsok-fertő fasiszta szemetet is a gödörbe. Majd utána fejét felszegve, büszkén szaladhad elvtá... dogmatársaihoz azt kiáltva bele a világba: ÍGY KELL EZTET!!!
Örülni is fognak nékünk a drága pénzen megvá... megsegített nyugge... szépkorúak HEJJJ!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.11.19. 17:36:12

@floatleft:
Ez az oroszvári lehet a "párt esze"... az egy percig sem merül fel benne, hogy teljesen hasonló ideológiát vallanak a "derék" jobbikosok is, csak éppen néhány szót felcserélnek a mondatban. És nem pusztán az az elkeserítő, hogy tapló gyökerek alkotják a kormánypárt többségét, hanem hogy szellemiségében az ellenzék is ugyanolyan.

NYJetsTD 2013.11.19. 17:38:19

Comedy Central Hungary. A két legnagyobb magyar párt felváltva, de mégis kézen fogva szórakoztatja a balfasz választókat két évtizede. Mindenki jókat derül. Nincs itt semmi gond.

P1sty 2013.11.19. 18:09:58

Vizsgálóbizottság? Ha-ha. Ahol kettő nap alatt megállapította az APEH, hogy ők mindig mindenben szabályosan járnak el.

Jobb is, hogy nem alakították meg, képesek lennének megtalálni Marika nénit, aki egyszer az APEH büféjében nem adott nyugtát a 120 forintos eszpresszóról, s mint a véres kardot, körbehordozni, hogy ő tehet mindenről.

kék megaman 2013.11.19. 19:27:15

hááát ez a török zsolt ilyen alufóliasapkás összeesküvéselmélet-hívő lehet, épp csak a kódolt tudjukmizés hiányzik (vagy ez már az?). méghogy liberálisok irányítják a médiát.... lószart! a saját sikertelenségüket és kudarcaikat vetítik ki másokra. a fasiszta csőcseléktől pedig el kell határolódnia egy magára valamit is adó csendestöbbségi politikusnak. hajrá! ne engedjétek, hogy politikai hullát csináljanak belőletek, a magyar népköztársaságnak szüksége van a demokrácia élharcosaira! no pasarán!!!!44

lyken 2013.11.19. 20:30:19

@ColT: "Nem balfaszok, hanem szánalmasak. Óvodás színvonal.."

Nem biztos. Lehet ez nagyon is tudatos. Fideszes időben a fideszes oligarcha sarazik. MSZP-s időben meg az MSZP-s. Ha vizsgálódnak, akkor mindkettő kiderül. Jobb tehát összetartani. Legalábbis ez a benyomás alakul ki az emberben így kívülről szemlélődve.

Mikor kiderült Angliában, hogy Gripen ügyben vesztegetés volt és Magyarországra is vezetnek szálak, akkor szerinte Magyarország kikérte az iratokat az Egyesült Királyságtól vagy honnan? Gripen ügyben ugye szoci és narancsos időkben volt döntéshozás...

Másik a parkolási társaságok a kezdetek kezdetén, mikor mindkét oldal hőzöngött a parkolási díj ellen, miközben a holdudvaraik emberei ültek a cégekben.

Szerintem csak mi hisszük azt, hogy hülyék meg óvodások. Ők meg eközben remekül megélnek a költségvetésből.
2002 után rájött a fidesz, hogy nem elég hatalmon lenni, mert ha nincs egy stabil tőkés párthű társaság, akkor baj van. A szociknál ez megoldott, azok a privatizációnál már belaktak.
A nagy háborgás kiváltó dolog most amiatt van, hogy építik ki azt a tőkebázist, ami a szociknál már megvan.

lyken 2013.11.19. 20:36:17

@Kandeláber: "Érdekes, zero posztjai mennyivel jobbak és lényegre törőbbek, mint laspalmasé..."

Ez butaság. Ketten kétféleképpen tudnak megvilágítani dolgokat. És ez teljesen rendben van. Ha egyszer szülő lesz az ember, akkor sokkal jobban felháborítja az, hogy kimossák az agyát és ezáltal ellopják a gyerekkorát és a döntés szabadságát.
Ayg nincs gyereke az embernek és a munka teszi ki élete jelentősebbik részét, addig elsősorban az zavarja, hogy elmutyizzák a pénzét. Amiért ő nem keveset dolgozott. Mert ugyan adó és ugyan az államé. Az állam viszont az övé is.

Emellett manapság nem olyan egyszerű vastagbőr posztot írni. Régen hetente volt egy. Mostanában naponta van 2-3 legalább. Posztot írni komplex, időrabló dolog. Ha másképp látod, indíts blogot, megyünk majd olvasni és véleményezzük.

qbr 2013.11.19. 21:14:13

Videant consules, ne res publica detrimenti capiat.

zsoltix 2013.11.19. 22:53:08

Kosút rádió, késő esti krónika. A kormánytagok szokásos győzelmi jelentései és a hurráoptimista összeállítások után beolvasták ezeket a fészbukos kommenteket Czeglédytől meg Töröktől. Tudnak azé' kontrasztot csinálni a független közmédiában. :)

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.11.20. 00:08:03

@P1sty: szeritnem is azok a balfaszok akik felhaborodnak :)))

ez egy vicc, megis mit varnak egy bizottsagtol, amiben nemcsak a politika van benne, hanem a multik is?
meg a foldmutyit vagy a trafikmutyit se tudtak megvizsgalobizottsagozni :)))

tobeor 2013.11.20. 00:41:17

Bocs hogy nem szállok be a kórusba, de szerintem az igazság kissé árnyaltabb, azt érzem, hogy van némi igazság is a dilemmájukban. Ha aláírják az a baj, ha nem írják alá akkor meg az.

Oké, röhögjünk rajtuk hogy a nyilvánosság előtt balhéznak ezen (totál amatőrök), pláne hogy ezen a szinten (rémisztően amatőrök). De érdekelne mind a blog, mind a kommentelők álláspontja. Ezt valahogy mindenki megspórolta magának. Mi lenne a helyes lépés?
Szerintem alá kellene írniuk, ez nem együttműködés, nevetséges hogy ilyen szinten béklyózzák le magukat a Jobbik miatt. Ilyen alapon levegőt se vehetnének mert a Jobbik is vesz levegőt.
Mellesleg az ezredik magas labdát hagyják ki. Egy ilyen 3 és fél után a világ összes ellenzéki pártja röhögve verné szét a tolvajkormányt, ezek meg nem voltak képesek élni soha semmilyen lehetőséggel, most se képesek. Lúzer SC. De lehetne harmadik megoldás is, ha lenne minimális politikai érzékük és kreativitásuk, a Jobbik nélkül is rámozdulhatnának erre az ügyre más, akár új módon is. De persze erre se képesek (meg valszeg benne vannak ők is).

Mindezzel együtt kicsit az egésznek olyan szaga is van, hogy milyen kár hogy nem döntenek, mert már nagyon rúgni akarjuk őket, és úgyis rúgjuk őket akár lesz sapka akár nem, de addig is azért rúgjuk őket hogy nem döntenek, szóval rúgni mindig van miért.

tobeor 2013.11.20. 00:43:27

Tényleg, az LMP miért nem náci, ha együtt ír alá a Jobbikkal?

Ugyanazért nem náci az LMP, de náci az MSZP?

Diliház....

dr. Aullah 2013.11.20. 01:00:03

@tobeor: Nincs semennyi igazság benne. EZ KIFOGÁS. Amúgy nem azt kell aláírniuk, hogy támogatják a jobbikot, hanem mást, amit éppenséggel a jobbik is aláír.

Rátóti Mutyikos 2013.11.20. 02:04:37

@tobeor: ott szurtak el, hogy a nagyokos mszp-s akarki ilyen baromsagot talalt ki es tett kozze, hogy a jobbikkal semmit nem kozoskodunk. azert en rakerdeznek, hogy az illetmeny emelest sem szavaztak-e meg a jobbikkal egyutt? :D

Marcellusca 2013.11.20. 06:53:06

Hát, besza-behu ...
Reggeli m1 Híradó, ez az emeszpés cicaharc hír a közmédia híradásában.
Másik: "... nyilatkozott Gréczy Zsolt Gyurcsány Ferenc pártjának szóvivője."

Komolyan, most hová még lejjebb?
10 percet nem tudok megnézni azokból a híradásokból, mert:
1) kormánypropaganda ezerrel;
2) az ellenzék szarozása, lejáratása megy.

Ehhhh, én vagyok a hüjjje, hogy illeneket nézek. :)

Disznó Úr 2013.11.20. 09:09:04

Micsoda ideológiai probléma. Arra emlékeztet, amikor 1991-ben a 86-os buszon a hitgyüliseket hallottam vitatkozni arról, hogy az Amway termékek forgalmazása és/vagy használata az ördögtől való-e. (Aki egész nap kétségek közt hányódna, annak elmondom, hogy a buszon kialakult álláspont szerint forgalmazni bűn, de használni nem.)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.20. 09:25:35

Különben ez most esik le. Ezek ilyen hülyék, hogy a szennyest a nagy nyilvánosság előtt beszélik meg...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.11.20. 09:28:24

@ColT: És még annál is hülyébbek.

Más kérdés, hogy az ilyesmivel reflexszerűen szembeállított omerta & demokratikus centralizmus is inkább hatékony, mint üdvös vagy közérdekű.

VT Man 2013.11.20. 09:44:01

@Свобода:
"Mentségükre szóljon, hogy ezt a "Jobbikkal semmit" vonalat viszik az egész ciklusban, szóval nem most találták ki kifogásnak."

Haha, nagyon vicces lesz, ha véletlenül az MSZP 2014-től hatalomra kerül.

Elképzelem: Nyugdíjemelés szavazás:
Jobbik: igen, legyen emelés
MSZP: ajjaj, akkor mi nemet nyomunk!

Roppant valószínű :-)

Zeppeliner 2013.11.20. 10:10:16

És még az LMP-re mondják, hogy "a baloldal szégyene" Miért, mert csinálni akarnak valamit?
Csak ezek a büdös ingyenélő posztkomcsik pusztuljanak ki egyszer az utolsó szálig a fityesszel egyetemben.

Virág et. 2013.11.20. 10:51:32

@Counter: Biztos vagy abban, hogyha elkezdik kapargatni az ÁFA-ügyet, akkor a sz.rból csak jobbra fröccsenne? Szerintem menne onnan balról is, egy olyan adok-kapokba menne bele ezzel az MSZP, amiben 8 év szoci kormányzás áll szemben 3 év fidesszel. Ebből maximum egálra tudnának kijönni vagy még úgy sem, nem éri felvállalni.
Szerintem.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.11.20. 11:02:13

@Virág et.: Az már az ő dolguk, hogy sikerül-e az elmúltnyolcévet lekeretezni magukról. Ezek szerint nem. Amíg így van, addig marad hosszú távú tervnek az, hogy szívósan őrizzék a Legnagyobb Ellenzéki Párt pozíciót, a kormányra kerülés legkisebb esélye nélkül.

Történelmi teljesítmény lesz, Attila.

Geza 2013.11.20. 11:11:12

Ha a lomposoknak meg a jobbiknak van egy kis humorérzéke, akkor szavazásra terjesztenek fel egy olyan módosító javaslatot, hogy 'emeljük meg az mszp-s képviselők fizetését 10%-kal', aztán dőljünk hátra és nézzük a kognitív disszonanciát a maszoposok arcán :).
Azazhogy dehogy is, hiszen az általános képviselői járandóság emelésének a szavazásán a maszop is igent bökött! Akkor most hogy is van ez?

Vagy van egy még szebb csavar is: törvénymódosító javaslat, miszerint 'Minden állampolgárnak joga van saját belátása szerint tenni bármit, amire nincs törvényi szabályozás'.
Aztán ha ez átment, akkor megkérdezni a maszoposokat, hogy vajon
ad 1: Van-e törvényi szabályozás arra, hogy ők bemenjenek a parlamentbe? Már csak mert a fenti törvény is törvény :).
ad 2: Akkor most bemehetnek-e avagy sem?
(További információkért pedig keressék Kurt Gödel professzor munkáit :)...)

Szóval igen jó, színvonalas ez a cirkusz, csak drágállom kicsit.

szmoker (Homo Trollicus) 2013.11.20. 11:53:20

@Zeppeliner: "Csak ezek a büdös ingyenélő posztkomcsik pusztuljanak ki egyszer az utolsó szálig a fityesszel egyetemben."
Amíg szar van, légy is lesz. Szegfüves komcsi vagy narancsos komcsi, nincs különbség.

Vidéki 2013.11.20. 11:56:32

Csúnya dolog, rossz dolog, amit a szocialista politikus, a szombathelyi Czeglédy Csaba tesz és ilyeneket szól:

"a világ balfékjei ülnek az MSZP parlamenti képviselőcsoportjában... (tisztelet a kivételnek)"

Ez egy olyan gonosz tett, mint mikor valaki a saját fészkébe piszkít!

Határolódjunk el tőle!

Vidéki 2013.11.20. 12:02:37

Ha az MSZP Hont Andrásra hallgatna, akkor összefogna a Jobbikkal!

Hont András a HVG egyik cikkében így gondolja:

„Egy polgári demokráciában a választáson (kevés kivételtől eltekintve) hazájukat szerető demokraták vesznek részt, s indulnak egymás ellenében.

Így is tekintenek egymásra: a másik hazaszeretetét, demokratikus elkötelezettségét nem vonják kétségbe,"

ZorPrime 2013.11.20. 12:20:45

Ez ám a facepalm. Itt nincs érdemi politikai kultúra, csak maszek érdekek vannak. Ez egy szemétdombon történő veszekedés, köze nincs ahhoz, amiért is a mélyen (le)tisztelt honatyák és haverjaik fel kellene hogy nyalják a zsét. Ennél még egy magát másnak mutatni nem akaró diktatúra is egyenesebb dolog, b+.

Arivistus 2013.11.20. 18:55:34

Mi van akkor, ha nem azért nem akarják az ügyet felgöngyölíteni, mert fúj Jobbik, hanem mert a Fidesz-MSZP 70:30-as osztozkodása erre is kiterjed.

Régen azt mondták, hogy azért csak a kis halak (Zuschlag, Hagyó) buknak le, mert a nagy üzletekben mind a két párt benne van, ez az ominózus 70:30. 1700 Mrd az horribilis pénz. Nem számoltam össze de szerintem több mint az összes eddigi napvilágra került mutyi együttvéve, szóval mi a nagy összeg, ha nem ez? Amikor a Transparency International a teljes magyar korrupciót a GDP 1,5%-ára becsüli, ez a tétel önmagában 6,0% (2012-es GDP-hez viszonyítva).

Az emberek többsége ezt szereti nem észrevenni, hogy az MSZP és a Fidesz összejátszik. Egyrészt nem akarják látni hogy kedvenc pártjuk hülyét csinált belőlük, röhög rajtuk és közben lepaktált a Nagy Ellenséggel. Másrészt ez esetben a Jobbik - a gaz náczik - némileg felértékelődnének.
Szóval annak, hogy az emberek nem látják az MSZP-Fidesz együttműködést annak csak és kizárólag az az oka, hogy NEM AKARJÁK LÁTNI!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.11.21. 02:11:10

na kálmán olga hihetetlenül ostoba, nem csapja le a magas labdákat, ő az mszp-s obersovszky nagyon ciki

www.atv.hu/videok/video-20131120-mesterhazy-attila

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.11.21. 10:58:30

Mi bajuk van a jobbikkal?
Most vedlik át kisfityisszé... X-DDD

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.11.22. 17:29:21

Kváncsi lennék, hogy hányan olvasták el a volt NAV-os dolgozatát rendesen, és azok közül hényan értenek az adókhoz. A bajai videóhoz hasonló, csak sokkal ügyesebb konstrukció kezd körvonalazódni: az ellenzék, ideértve a mindenkit fikázó sok megmondóembert (a bloggerekre és kommentelőkre gondolok) agyba-főbe kiabál, hogy "vizsgálják meg!", az MSzP balfaszkodik, mert nem mer kitáncolni az ügyből, és végül vagy kiderül, hogy megint lyukra futottak,vagy a FIDESZ ellenkezése dacára kiderü hogy mocskosmultik adócsalnak, és lehet őket tovább szívatni, "végrehajtani azokat a személyi változásokat a NAV szervezetében, amelyek lehetővé teszik speciális ellenőrzési feladatainak végrehajtását" (közelítő idézet a magyarok legújabb hősének irományából). Mindenki kitalálhatja, hogy mik lesznek azok a speciális feladatok: a nem baráti cégek tönkreellenőrzése és -bírságolása. De azért csak sztároljátok nyugodtan a faszit. Tévedések elkerülése végett: én elolvastam az irományt, a 444-en bamutatott példáját is, és szakmailag akkora baromságokat ír, hogy "az kutyának hogy beadták vala, nyomban felfordula vala", hogy egy másik klasszikust idézzek.

2013.11.23. 05:49:26

Az a baj, hogy az mszp-nek nevezett alakulat nem más, mint hatalomra vágyó , a politikából megélni akaró harmadik generációs , önmagát értelmiséginek valló sumákok gyülekezete.
Hogy Mesterházy buta, azt eddig is tudtuk és láttuk is. Hiszen addig amig a felesége a Navracsics minisztériumába elüldögélt jó pénzért, ő pedig a parlamentben nmem csinált semmit--de azt nagyon jól csinálta--addig lapított mint szar a fűben. Addig nem ugatott.
Gúr pedig ugat a munka világáról, holott lila gőze sincs hogy eszik azt vagy isszák. De jó beszélni, róla, mert hangzatos. Pedig neki is büdös a munkahiszen ő is és fia is a politikából akar megélni. Ez nem fárasztó, jól is fizet és van mentelmijog is. Itt mást nem kell tenni, csak beszélni, beszélni és beseperni a havi millás juttatást. Akkor kell erről jobb megélhetési forma ?

kifordított nagyanyó 2013.11.23. 12:34:57

És néznek rám ha azt mondom,hogy fecót és vikit egy lámpavasra kéne akasztani.

Chalky White 2013.11.23. 12:42:15

még a végén én is az lmp-re szavazok. Csak aztán nehogy kiderüljön h ezek is olyan kurvák mint a fidesz meg az mszp.

fehérfarkas 2013.11.29. 09:14:23

Majdnem valami szalonképtelent írtam, de aztán elszámoltam 10-ig megnyugodni. Itt a nagyon nagy ügy, ami miatt a társdalom a politikusokat a rendszerváltás óta a gengszterekkel azonosítja. Most végre tehetne valamit az ellenzék ez ellen, hogy ez így ebben a formában nem igaz. Hogy vannak ugyan a politikusokközött bűnözők, de azok nem az ő soraikban vannak. Erre mit csinálnak? Egymásnak esnek, hogy a vizsgálóbizottságot megszavazzuk, akkor az melyik ellenzéki pártnak lesz kommunikációs siker. Ezek nem tudnak másban gondolkodni? A parlamenti patkón kívülre már el sem látnak? És ezek akarnak jövőre választást nyerni és kormányra kerülni?
k
Azt meg a legszánalmasabb védekezés, hogy a média mit írna róluk. Normálisan kommunikálni kell. Ha a pártok nem tudnak normálisan kommunikálni még a saját oldali sajtójukkal sem, akkor hogyan akarnak választásokat nyerni és utána kormányzoni?

Amit most az ellenzéki pártok csinálnak, azzal most orvosi papírt állítottak ki a politikai impotenciájukról.
Annyi magaslabdát adott fel a kormány a NAV-botránnyal kapcsolatban, hogy más országban az ellenzék nem 2/3-os, hanem 3/3-os választási győzelmet tudna elérni. Sőt, nem is kellene megvárni a hivatalos választást, mert a kormányt azonnal le tudnák mondatni.
Erre mi van nálunk? Ha X ellenzéki párt támogatja a vizsgálóbizottságot, akkor mi nem, mert nem tudunk megfelelően kommunikálni a médiában. Mint a bölcsibe. Ja nem, a bölcsisek ennél értelmesebbek.

De egy dolgot azrt értékelni kell az MSZP-ben: őszinték.
Őszintén bevalják, hogy politikailag impotensek - és képtelenek a választók érdekeinek a képviseletére.

fehérfarkas 2013.11.29. 09:28:28

@tesz-vesz:

Igaza van. A nép is így gondolkodik.
Most itt lenne a lehetőség az ellenzék részéről a magas labda lecsapása, hogy legalább valami icike-picikét próbálnak tenni ellene. De nem.

Nem tudom melyik a rosszabb: ha azért szabotálják a vizsgálóbizottságot, mert ők is nyakig sárosak, vagy ha azért mert annyira csak egymás elleni torzsalkodással vannak elfoglalva, hogy közben a politikusi impotenciájukról tesznek bizonyságot. A 3. eset a mindkettő egyszerre igaz esete.

fehérfarkas 2013.11.29. 09:41:43

@tobeor: "Tényleg, az LMP miért nem náci, ha együtt ír alá a Jobbikkal?
Ugyanazért nem náci az LMP, de náci az MSZP?
Diliház..."

Ez egy nagyon jó érvelés.
Ha Török Zsoltnak igaza van, és az ellenzéi médiát a liberálisok irányítják, akik ugye az LMP nem nácizzák le azért, meg támogatja a Jobbik vizsgálóbizottság felállítási javaslatát - akkor az MSZP-t sem nácizhatják. Mert, ha megpróbálnák, akkor a szocik joggal hivatkozhatnának arra, hogy de hát az LMP is ezt tette.
Az a szomorú, hogy ezt a kommunikációs trükköt, amit még egy óvodás is tud, a kormányváltásra készélő nagyobbik ellenzéki párt még hírből sem ismeri. Az óvódába kellenne őket visszaküldeni, had tanuljnanak még egy kicsit az életből. Mert úgy látszik, hogy az óvisoknak több élettapasztalatuk és nagyobb bölcsességük van, mint az MSZP politikusainak.

fehérfarkas 2013.11.29. 09:45:58

@Rátóti Mutyikos: "ott szurtak el, hogy a nagyokos mszp-s akarki ilyen baromsagot talalt ki es tett kozze, hogy a jobbikkal semmit nem kozoskodunk. azert en rakerdeznek, hogy az illetmeny emelest sem szavaztak-e meg a jobbikkal egyutt? :D "

Hát akkor a nácikkal mégis együtt működnek? Nem önellentmondás ez? És ezek akarnak jövőre kormányra kerülni?
A Fideszt le kellene váltani, de ezekkel?
A mostani "megújult" MSZP vezetés lassan eléri azt, hogy visszasírom azt, amikor Kovács, Szekeres és Baja irányították a pártot. Azért ez nem kis eredmény a Mesterházy vezette párttól.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.11.29. 10:49:30

@fehérfarkas: Bocs, hogy elrontom a játékot, de az "elvi politizálás" címeres ökrei számára az LMP olyannyira náci, hogy számukra a Fidesz része; egy álruhás bomlasztó izé. Kb. mint ahogy Torgyánról terjedt a pletyka, hogy a baloldalról küldték a jobboldal szétzilálására.

Egyébként a mostani MSZP-t eutanáziában kellene részesíteni, semmi értelmük. Tulajdonképpen ez a legtöbb lassan, amit 2014-től várni lehet.

süti beállítások módosítása