Skip to content


       Szűrés lista

Felállva köszöntés lesz, szemléltetés nem

Nagyban hegeszti a Fidesz az országgyűlés működését szabályozó törvényeket, a most készülő, várhatóan tavasszal életbe lépő házszabály szerint például a jövőben a képviselőknek fel kell állniuk, amikor az ülést vezető elnök az elnöki emelvényre érkezik. Mesterházy Attila rakta ki Facebook-ra a szöveget, ami szó szerint így hangzik: az Országgyűlés ülésének "kezdéseként az ülést vezető elnök elnöki emelvényre érkezésekor az ülés résztvevői felállva köszöntik a választópolgárok közösségét." Vagyis Kövér Laci belép, és kb. osztály vigyázz!, éljen az elnök! Azért szívesen megnézném a Fidesz-frakció fejét, ha valamilyen csoda folytán Gyurcsány lenne az elnök, és felállva kéne köszönteniük őt. Ez persze sosem fog bekövetkezni, csak nagyon vicces lenne.

A másik szépséges törvényjavaslatot Rogán Antal, Harrach Péter, Rétvári Bence, Gulyás Gergely, Cser-Palkovics András, és Rubovszky György nyújtotta be, eszerint betiltják a parlamentben a szemléltetést, legalábbis az engedély nélküli, spontán akciókat.

ogy1.jpg

Indoklás:

ogy2.jpg

 

Vagyis várhatóan nem lesznek többé ilyen performanszok, mert ugye ezek a kormánypárt ellen irányulnak, és a törvény elfogadását követően engedélyeztetni kell az ilyen akciókat, mégpedig a Házbizottsággal, melynek elnöke az Országgyűlés elnöke, tagjai az Országgyűlés alelnökei és a frakciók vezetői.

1990 augusztusa óta az Országgyűlés elnökévé mindig a legnagyobb kormánypárt politikusát választotta meg a parlament. 1990-ben Szabad Györgyöt (MDF), 1994-ben dr. Gál Zoltánt (MSZP), 1998-ban dr. Áder Jánost (Fidesz), 2002-ben és 2006-ban újból dr. Szili Katalint (MSZP), majd lemondását követően 2009 szeptemberében dr. Katona Bélát (MSZP), a 2010. május 14-i alakuló ülésen pedig dr. Schmitt Pált (Fidesz), majd
2010. augusztus 6-tól dr. Kövér Lászlót (Fidesz).

A parlamenti tisztségek betöltéséről kötött politikai megállapodás során a frakciók az arányosság és az erősorrend elvét tartják szem előtt, amelyek a parlamenten belüli arányokból következnek. Ebben a ciklusban öt alelnöke van: Lezsák Sándor (Fidesz), Jakab István (Fidesz), Dr. Ujhelyi István (Mszp), Balczó Zoltán (Jobbik), Dr. Latorczai János (Kdnp).

Vagyis teljesen logikus módon mindig az erősebb kutya van túlsúlyban, és természetesen hülye lenne engedélyezni egy saját maga ellen irányuló ellenzéki akciót. Tehát várhatóan nem lesznek többé ilyen performanszok:

akcio6.jpg

akcio1.jpg

akcio5.jpg

akcio8.jpg

akcio10.jpeg

akcio2.jpg

akcio9.jpg

akcio4.jpg

akcio3.jpg

akcio7.jpg


Ha pedig ezt a törvényt korábban hozták volna, egy másik kormány, akkor nagy valószínűséggel ez a fideszes permormansz sem jöhetett volna létre:

"Felelős kormányt Budapesten" feliratú transzparenst emelt fel a Fidesz több képviselője, amikor a parlament hétfői ülésén az első kormánytag, Veres János pénzügyminiszter szólásra emelkedett. A Fidelitas politikusai - többek között Ágh Péter, Cser-Palkovivics András és Erdős Norbert - párttársaik tapsa közepette hajtották végre korábban már nyilvánosságra hozott akciójukat. A képviselők - előzetes bejelentésük szerint - ezzel a cselekedettel az ellen tiltakoztak, hogy a március 15-i ünnepen a rendőrség két férfit előállított, mert azok egy hasonló - a 12 pont második pontjára utaló - feliratot tartottak fel."

fideszakcio.jpg

De az ugye még más volt.....akkor még szerették a tiltakozásnak ezt a formáját. De ha a fagyi visszanyal, az már kényelmetlen.

Címkék: fidesz pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr685676659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Le_Penseur 2013.12.05. 13:49:28

Ha úgyis a házszabályt reszelgetik, bele lehetne esetleg venni, hogy alkoholt fogyasztani, illetve ittasan megjelenni tilos?

dr. Aullah 2013.12.05. 14:23:08

@Le_Penseur: De hát azt szabad. Te is nyilván sokszor ittál a munkahelyeden, illetve ittasan mentél dolgozni, nem?

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2013.12.05. 14:35:08

@Le_Penseur: benne van. eszébe is jutott pálfipistának, s ki is ment, igaz, picit látványosan. a többiek meg éppen ezért nem voltak ott.

Algopirin 2013.12.05. 15:01:42

Ezzel a felálással semmi baj nincs. Legalább ennyi szabályt tartsanak be, hamár úgyis szarnak mindenre.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.12.05. 15:06:25

Korunk égető problémáira adott csattanós válaszok ezek.

Petrow 2013.12.05. 15:08:53

Hahh! Akkor továbbra sincs tiltva a pantomimmal, balettel, tánccal illeve az élőzenés kísérettel előadott szemléltetés! Ezt a felületességet azért nem vártam!

IdomitottFoka 2013.12.05. 15:27:13

Mint az áltiban. Esetleg lehetne hetes is, meg jelentés.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2013.12.05. 16:20:10

Ugyanígy vannak a népszavazással is,ami csak addig volt jó,míg ők voltak ellenzékben.

Na gyerünk fideszbirkák,lehet megmagyarázni!

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2013.12.05. 16:42:41

csak úgy, valamiért eszembe jutott idemásolni:

"Szerintük kétszázezer rabot, köztük gyerekekt tartanak borzasztó körülmények között hat folyamatosan bővülő táborban. Mint írták, több rabot azért tarthatnak fogva, mert külföldi szappanoperákat néztek, vagy csak valamelyik családtagjuk kiesett a vezetés kegyeiből."

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fkulfold%2F2013%2F12%2F05%2Fmuholdkepeken_a_terjeszkedo_eszak-koreai_munkataborok%2F

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2013.12.05. 16:48:45

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Pedig megmagyarázzák!:))

Amúgy rohadt aljas tetű pitiáner beszari banda!

tobeor 2013.12.05. 18:50:16

Szerintem ez egy hatalmas lehetőség. Kövér László írásba foglalta, hogy bolond, azaz végre el lehet vitetni a diliházba, hogy ott karattyoljon. Az indoklás szerint ugyanis Kövér összetéveszti önmagát a választópolgárok közösségével. Ez a skrizofrénia egy szélsőséges esete, amikor valaki nem kettő vagy hat személynek hiszi magát, hanem több milliónak.

Szó szerint ez áll az indoklásban:
"kezdéseként az ülést vezető elnök elnöki emelvényre érkezésekor az ülés résztvevői felállva köszöntik a választópolgárok közösségét."

Ha már elviszik, vigyék vele együtt Széles "antigravitáció" Gábort is, egy fuvarral olcsóbb a benzin mintha kétszer kell fordulniuk.

Amúgy ha átnyomják ezt az álszent és kisstílű javaslatot, azt javaslom az ellenzéki pártoknak, hogy álljanak fel... csak éppen háttal Kövérnek :)

Kis ember 2013.12.05. 18:50:39

Volt már ilyen gyerekkoromban. 217. sz. Szilágyi Erzsébet úttörőcsapat vigyázz! Középre nézz! Zászlónak tiszteeee-legj!
Vakpali-vakpali mindent lát...
Szóval a kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna.

legeslegujabbkor 2013.12.05. 19:24:08

Hát jó, ha nem lehet transzparenst kifeszíteni, akkor az ülés kezdetekor teljesítendő felállást kell kihasználni, például lehetne hullámozni, vagy a ruhák színével ábrákat és szöveget kirakni. Ezek az egyre képtelenebb ötletek csak új lehetőségeket szülnek.

legeslegujabbkor 2013.12.05. 20:03:10

@Counter: Én az egész ellenzékre gondoltam, de így utólag tényleg igazad lesz. Talán a büfé pogácsa készletének napi frissítése lenne az egyetlen közös ügy, amiért hajlandóak lennének együtt felállni, leülni, elfordulni.

mitmiért? 2013.12.05. 20:08:41

Allitilag ez a szokas a mostani kormányüléseken is.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.12.05. 20:10:07

@legeslegujabbkor: Az "egész ellenzéknek" is létszám kell az élőképhez stb.

Amúgy a pogi fontos, s még a képviselők felfogóképességének határain is innen van. Szóval már csak ezért is.

legeslegujabbkor 2013.12.05. 20:12:55

@Counter: Az ötleteimet bármikor módosítom, ha kell :)

A ruhával való demonstrálás módozatai helyett, most a közös ügyeken fogok hosszasan elgondolkodni.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.12.05. 20:18:50

@legeslegujabbkor: Akkor már inkább az energiacella fejlesztésén...

legeslegujabbkor 2013.12.05. 20:20:49

@Counter: Ennyire azért nem érzem reménytelennek, hogy valami eszembe jut :)

Stenonis 2013.12.05. 20:34:58

És milyen büntetést kap, aki nem áll fel, amikor Kövér et. színre lép?

Kis ember 2013.12.05. 21:44:41

@Stenonis:
Kiküldik az osztályból. Vagy intőt kap. :)

P.Freddy 2013.12.05. 22:37:25

@Kis ember:

Aktualizálva már az is biztos, hogy fideszes kutyából nem lesz demokratikus szalonna.

lyken 2013.12.05. 23:26:24

index.hu/gazdasag/2013/12/05/a_nav_segithet_megvenni_lazarnak_a_ceget/

Ez milyen már? Értem, hogy volt egy hülye döntés. De lehetett volna új szoftvert iratni 2010 óta, ha nagyon zavarja őket. Kissé a manyup államosítást, meg a szerencsejátékipar meg a dohány értékesítés lebonyolítására hajaz. És milyen szépen elmondják, hogy "nem hiszünk az ilyen módszerekben".

lyken 2013.12.05. 23:29:53

Ja, igen... Az a forráskód valakié. Annak a valakinek a tulajdonhoz való jogát az alaptörvény meg pár EU által is elismert jogszabály biztosítja. Szóval kártérítést fognak kapni, miután államosítják őket. Mivel az állam államosít, így az adófizetők pénzéből fogják kárpótolni 4-8-12 év múlva, ha a magyar első-másodfok-kúria lépcsők után az Európai bíróságon megnyerte az illető az ügyet. Csodaszép.

crapman 2013.12.05. 23:34:18

Azt azért már nem merték beleírni, hogy Kövért belépéskor szűnni nem akaró vastapssal kell fogadni, elvégre túlzottan emlékeztetne arra az időszakra, amelynek restaurációja most folyik.

Tiborpapa 2013.12.05. 23:43:54

"Azért szívesen megnézném a Fidesz-frakció fejét, ha valamilyen csoda folytán Gyurcsány lenne az elnök, és felállva kéne köszönteniük őt."
Én is. :)

praclee1976 2013.12.06. 00:11:22

Felállva köszöntés, ütemes taps kíséretében, hangosan kiabálva:
Éljen Ráko..., éljen Ráko..!!

Honnan ismerős a történet?

igazi Ténytár 2013.12.06. 04:20:47

@ Blogiro - Laspalmas

Pont a LEGHÍRESEBBET HAGYTAD KI (több okból is) , updatelhetned a cikkedet ezzel!

Íme Ader János "elfogadhatatlan, Parlament tekintélyét sértő tette, kommunista kémeket reklámozva ;-))

m.cdn.blog.hu/re/republikon/image/megyo.jpg

bambanő (törölt) 2013.12.06. 04:56:53

szanalmas az egesz
es mindig az a legszanalmasabb, aki kormanyon van es ennyire szajzaras faszarcu kismalac, ahelyett, hogy erdemi intezkedesekkel toltene ki az idejet

vitalis06 2013.12.06. 07:26:02

Ha megnézem a német, francia, sőt az usa házszabályt, akkor mindenhol felállva köszöntik a levezető elnököt és az ülés kezdetét.
Sőt mindenhonnan kivezetik aki megzavarja az ülés rendjét....nem értem mi ezzel a gond

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.12.06. 07:33:37

Ez a baj ebben a kurva országban: hogy itt mindig kettős mérce van, itt mindig vannak "mi" (akikre nem vonatkoznak a törvények, miért is vonatkoznának) és vannak az "ők" (akik viszont tarcsák mán be a törvényeket a káanyjukat!), és ebben az országban mindig mások ellen hozzák a szabályokat, a törvényeket!

Egy demokráciában a törvények MINDENKIRE VONATKOZNAK, nincs kivétel, és egy okos ember (amilyen persze a magyar parlamentben egy sincs) mindig belegondol abba, hogy a törvények - ha úgy adódik - őt is sújthatják, nem csak mindig "másokat", "őket"...

Tapogatott Kukorica 2013.12.06. 07:47:14

Ezzel konkretan semmi bajom nincs. Meg a performanszok kitiltasaval sem. Ezek nem az Orszaghazba valok, hanem az utcara. Szoval azert - ha csak mareknyi is, de - vannak jo javaslatok is a fokolomposoktol.

belekotty 2013.12.06. 07:49:40

@mitmiért?: Ez már régen így van. Már 1998-2002-ben is így volt állítólag.

csak egy néző 2013.12.06. 07:53:32

Mi történt??
Ciánoztak a fidióta trollok között??
Máskor már régen lecsaptak, mint gyöngytyúk a takonyra, megvédendő a bajuszos, bunkó házmesterüket.
Kiváncsi vagyok, mikor fogja kövér elvtárs beleírni a házszabályba, hogy a "nyikhaj, senkiházi, jöttment firkászok" nem tudósíthatnak az ország házából.

csak egy néző 2013.12.06. 08:01:31

Mi történt??
Hát már senki sem akarja megvédeni Kövér elvtársat?

CSENDES 2013.12.06. 08:02:53

@csak egy néző: Ez nagyjából már megtörtént, azután, mikor OV leírt beszédébe belefotóztak, s kiderült, hogy "saját" beszédét is összefirkálta, cenzúrázta.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.12.06. 08:18:11

@Tapogatott Kukorica:
"Ezzel konkretan semmi bajom nincs. Meg a performanszok kitiltasaval sem. Ezek nem az Orszaghazba valok"

De basszus, és a fityesz korábbi performanszai?????????
és a kordonbontása???????????????

Nem beszélve pálfi részegeskedéséről, a jobbikosok bemutogatásáról!

az országgyűlés zavartalan munkája, mi???????? meg az anyátok picsája!

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.12.06. 08:21:51

Mért van az, hogy ebben az országban olyan emberek hoznak törvényeket a "szobában való szellentés tilalmáról", akik egyébként eddig is, most is, ezután is, a szoba sarkába szarnak és még büszkék is rá?

Kerek négyszög 2013.12.06. 08:25:54

@csak egy néző:
"Ciánoztak a fidióta trollok között??"

Vagy éppen egy másik postra vezényelte őket a pártbizottságuk.

Netuddki. 2013.12.06. 08:40:36

"Azért szívesen megnézném a Fidesz-frakció fejét, ha valamilyen csoda folytán Gyurcsány lenne az elnök, és felállva kéne köszönteniük őt."

Ez a lényeg az egészben. Szívatni az ellenzéket.

Mellesleg ha komolyan gondolnák, akkor középen felállítanák "a magyar adófizető állampolgár" szobrát és minden nap elején és végén mindenki a szobor felé fordulva meghajolna. Csak, hogy ne felejtsék el ki alkalmazza őket. Ostoba, hazug, mutyizó, élősködő, megélhetési tolvaj banda...

ephart 2013.12.06. 08:41:16

Ez már Holokauszt?

Netuddki. 2013.12.06. 08:43:59

@csak egy néző: kötél elvtárs Magyarország legtiszteletreméltó államférfija. Ha bevonul az ülésterembe akkor minden képviselőnek feláll. Ha akarja ha nem. Aki e téren kihívásokkal küszködik az a büfében a fröccs mellé kérjen viagrát is...

Kerek négyszög 2013.12.06. 08:50:42

Vajon azt is bevezetik, hogy a házelnöknek kezet kell csókolni?

mitmiért? 2013.12.06. 08:54:24

Már megint félmunkát végeztek. Miert nincs beleírva, h ha gyf beszél, akkor büfébe kell kivonulni?

Különben az egész tok értelmetlen mi a túrónak van parlament? Rendeleti úton kell kormányozni oszt jónapot. Birka nép meg este untersovszky- tól meg megtudja, h Magyarország jobban teljesít. Le kell egyszerűsíteni a dolgokat.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.12.06. 08:55:02

@kovi1970:
"Ez a lényeg az egészben. Szívatni az ellenzéket."

Igen. És a szivatók soha nem gondolnak bele abba, hogy fordulhat a kocka, ők is kerülhetnek a másik oldalra.
Mint ahogy egyetlen jó magyar állampolgár is képtelen belegondolni ilyesmibe.

Conchobar 2013.12.06. 08:56:15

@vitalis06: "Ha megnézem a német, francia, sőt az usa házszabályt, akkor mindenhol felállva köszöntik a levezető elnököt és az ülés kezdetét" - Náluk az gyökeresedett meg, nálunk meg (1990 óta) az ellenkezője. Semmi nem indokolja, hogy változtassunk a hagyományainkon. És ami azt illeti, a választók felé nem holmi felállással kellene kifejezni a tiszteletüket

lyken 2013.12.06. 09:20:37

Nem kéne tökölni. Bele kell írni, hogy a kurmánybeadványokat állva meg kell tapsolni, mielőtt automatikusan elfogadnák. Minek tökölni? Úgyis errefele halad a szekér.

belekotty 2013.12.06. 09:24:01

@ephart: Áááá! Kedvenc fotelnácink +j5t. :-((

Vidéki 2013.12.06. 09:43:38

József Atilla a „Hozzáértő, dolgozó nép okos gyülekezetéről” írva képzelte el az ideális törvényhozást.

Feltételezem ő is rosszallotta volna, ha ezek a hozzáértő, okos emberek, nem munkájukra koncentrálnának, hanem idétlen bohóckodással szórakozva zilálják szét az értelmes parlamenti tevékenységet és járatják le a törvényhozás intézményét.

Akiktől csak ilyen képviselői tevékenységre telik, azok alkalmatlanok arra a feladatra, amire a választók a parlamentbe juttatták őket.

Ezek helye a cirkuszban van, próbálkozzanak meg ott bohóckodni, ne a parlamentben rontsák a levegőt!
„Hogy kerül a csizma az asztalra?”
Jézus Krisztus is kiűzte a kufárokat a jeruzsálemi templomból!

Vagyis várhatóan nem lesznek többé ilyen performanszok,
Nagyon helyes!
Krilov, a híres orosz író írta:
Nagy baj van, ha a csizmadia kezd el pékárút sütni, a pék pedig elkezd csizmát varrni!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.12.06. 10:11:45

Nemtom, lehet, hogy én értek félre valamit, de amennyire látom, ez a javaslat nem a(z amúgy végtelenül szimpatikus) kövérről szól, hanem az ülést éppen levezető elnökről, akárki is legyen az. Márpedig az rendszerint változni szokott, nem?

Anarchista Nyárspolgár 2013.12.06. 10:43:33

@Vidéki: "Jézus Krisztus is kiűzte a kufárokat a jeruzsálemi templomból!"
Ha KL kiűzné a jelenkor kufárait, nem maradna, csak néhány gyengébb képességű balfék, elolvadna a kormánytöbbség, még egy sima államtitkárt sem tudnának felmutatni. Hová vezetne ez?

Conchobar 2013.12.06. 10:45:03

@Vidéki: "Akiktől csak ilyen képviselői tevékenységre telik, azok alkalmatlanok arra a feladatra, amire a választók a parlamentbe juttatták őket" - Miért nem bízzuk a választókra annak eldöntését, hogy ki az alkalmatlan a parlamenti munkára, és ki nem? Egy demokráciában a választók akarata kell hogy döntsön, nemde? Nem lehetne a parlamenti felállás helyett valami olyasmivel kifejezni a választók iránti tiszteletet, hogy rájuk bízzuk a döntést a parlamenti alkalmatlanság tekintetében?

Conchobar 2013.12.06. 10:49:20

@Vidéki: "Ezek helye a cirkuszban van, próbálkozzanak meg ott bohóckodni, ne a parlamentben rontsák a levegőt!" - Node, az elnök bejövetelekor a felállás, ami a meg se kérdezett választóknak szól ("felállva köszöntik a választópolgárok közösségét"), az ugyanúgy bohóckodás, nemde?

elwood 2013.12.06. 10:55:05

aki ülve marad azt kövér fogdmegjei majd rendre tanítják

elwood 2013.12.06. 11:03:34

@Vidéki: "nem munkájukra koncentrálnának, hanem idétlen bohóckodással szórakozva zilálják szét"

mondjuk módosítókat adnának be vagy vizsgálóbizottságokat kérnének amit a többség csuklóból leszavaz ?

Vidéki 2013.12.06. 11:24:38

@elwood:

"amit a többség csuklóból leszavaz ?"

„A parlamentáris demokrácia tehát olyanféle rendszert jelent, ahol a kérdéseket először vitára bocsátják, megbeszélik, igyekeznek kompromisszumra, konszenzusra jutni, majd ha ez nem sikerül, marad a többségi döntés”. (Shenpen, Konzervatórium)”

A felelős kormányzás nem azonos a mindenáron konszenzuskényszeres kormányzással!

Mindenkivel a végtelenségig csak egyeztetni, mindenkinek, aki beleszól vétójogot adni, olyan lenne, mint Samuel Beckett abszurd drámája (Godotra várva).

A természetben, amelynek részei vagyunk, az idő, a negyedik dimenzió fontos paraméter és a
helyzetnek megfelelő döntések meghozatalához nem áll rendelkezésre végtelen mennyiségben.

Ha többségi döntés születik, csak pihent agyú propagandisták (bázisdemokraták=anarchisták)) fantáziálnak diktatúráról.

Kis ember 2013.12.06. 11:45:08

@Vidéki:
"Akiktől csak ilyen képviselői tevékenységre telik, azok alkalmatlanok arra a feladatra, amire a választók a parlamentbe juttatták őket."

Ilyen tevékenységre gondolsz?
m.cdn.blog.hu/va/vastagbor/image/2013/12/fideszakcio.jpg
Tudod, Jézus azt is mondta, hogy „Az vesse rá az első követ, aki bűntelen közületek!”
És ez valamivel szelídebb példázat, mint a tied...

Vidéki 2013.12.06. 12:07:08

@Kis ember:

Jézus amikor kiűzte a kufárokat a templomból: "Az én házam,a z imádság háza, ti pedig latrok barlangjává tettétek!"

A bohócok sem valók a parlamentbe.

Menjenek a Fővárosi Nagycirkuszba bohóckodni.

A kufárok sem a templomba valók.

Egy hajszál egy fejen lehet kevés, de egy levesbe sok!

Lasombra 2013.12.06. 12:10:00

nem értem.
ha eddig behozták a transzparenseket, akkor megbüntették őket, mert... csak.
ha eztán be fogják hozni a transzparenseket, akkor megbüntetik őket, mert most már tv. tiltja.
mi a különbség? ugyanott vannak.

hatályba lépés után első nap, megjelennék egy baszom nagy "Köszönjük, hogy nem lövetett közénk, Kövér elvtárs! (sortörés, kisebb betűk) Ezért meg írja meg, mivel tartozunk!" táblával.

Kis ember 2013.12.06. 12:10:32

@Vidéki:
Elegánsan átsiklottál az általam linkelt képen és mondtál egy nagy semmit.
Erről mi a véleményed?
m.cdn.blog.hu/va/vastagbor/image/2013/12/fideszakcio.jpg

Vidéki 2013.12.06. 12:17:52

@Kis ember:

Ha a fideszesek is bohóckodtak régebben a parlamentben, akkor a jövőben ezt nem tehetik meg.

Ennyivel kedvezőbb helyzete lesz a jövőben a Mesterházy-Bajnai- Gyurcsány-Kuncze- Fodor kormánynak (Népfront)!

Ennek örülnöd kéne, ha nem vagy eleve híve a parlamenti bohóckodásnak!

Vidéki 2013.12.06. 12:26:33

@Kis ember:

Bocsánat: Kihagytam a szaknévsorból Bokros Lajost, aki nélkül csak félkarú óriás lehetne a Mesterházy-Bajnai- Gyurcsány-Kuncze- Fodor vezette Népfront kormány!

CSENDES 2013.12.06. 12:31:25

@Vidéki: Most akkor pártunk és kormányunk örömet kíván okozni nekünk. A nemzeti hála jelével tartozunk, kurvára leszarjuk, mit is akar ez a kormány.

Kis ember 2013.12.06. 12:55:58

@Vidéki:
Valahogy nem szeretem, mikor egy hatalmon lévő ember olyan határozatokat hoz, melyeket korábban ő sem tartott be. Érdekes, mikor ellenzékben voltak, akkor miért nem terjesztettek be ilyen irányú javaslatot?
Magyarán: hiteltelen, álságos és nevetséges.
A "bajnaigyurcsányozés" pedig csak téged járat le, mindenkinek megmutatván, honna kapod a fizetésed.

Vidéki 2013.12.06. 13:47:30

@Kis ember:

A Mesterházy-Bajnai- Gyurcsány-Kuncze- Fodor-Bokros vezette Népfrontot csak egy nagy érzés élteti sok gond és gyász alatt, hogy leváltsák az Orbán kormányt:

Ha ez sikerül is majd nekik, akkor is valószínűnek tartom, hogy ígérgetéseik nagy részét nem tudják majd beváltani.

Nem tudják majd lehozni nekünk a csillagot is az égről, nem tudják majd tejjel-mézzel folyó Kánaánná változtatni az országot.

Ennek fő oka az lesz, hogy amint azt a szaknévsorból is érzékelhetjük, a Népfront csúcsvezetésében tombol a hímsovinizmus!

Mesterházy és Bokros között egyetlen egy nőnemű személy nem szerepel a fővezérek között, noha mint tudjuk, Magyarország lakosságának egy kicsivel nagyobb fele nőnemű!

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.12.06. 15:15:42

@csak egy néző:
"Hát már senki sem akarja megvédeni Kövér elvtársat? "

Mi ez?!
Ő már szart se ér?!
Szerénység! Ne tömjénezd őt! Szerénység! Ha ők valamit szeretnek magukban, az a szerénység.

Vérmókus,Maghrebi Spirituszos Rezsóvégfelhasználó 2013.12.06. 15:18:32

@Petrow: Viszont a Vitéz Lászlós, paradicsompofájús palacsintasütős bábuskát is kifelejtetted:-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.12.06. 15:31:24

Erről nem lesz post?
index.hu/gazdasag/2013/12/06/nemeth_szilard/
Meg az Orbán interjújáról a Kossuthban?
Azért keményen hülyének nézik az embereket. Meg azért az sem mindegy, hogy ez a tahó benyögi, ő nem tud semmit arról, amit rábíztak. Biztos fasza döntéseket hoz.

Kis ember 2013.12.06. 16:04:58

@Vidéki:
Ha már te is a Csubakka-védelemhez vagy kénytelen folyamodni, akkor az mindenkit meggyőzhet, mekkora marhaság a volt MISZOT-os Kövér újabb agymenése.
:)

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.12.06. 16:29:10

@Kis ember:

"666. Számú Báthory Leszbikus Vámpír Erzsébet Úttörőcsapat, vigyázz!"

Na jó, ilyen nem volt. :( Csak olyan szép lett volna. :(

toportyánzsóti 2013.12.06. 17:13:48

Van érzékük az abszurdhoz ezeknek a birkaszart is ellopó hazug tolvaj csaló narancsbolsevikoknak?!Abban az érában ahol szocializálódtak még nem volt titkos és általános választójog,a pocakos mellett ez lesz a vesztük.

Watchdog 2013.12.06. 17:31:47

Két kérdésem volna:
1: Mi van, ha a Kövérre nem áll fel?
2: Hanghordozóval szemléltetni úgy kell, mint hallgattatni, csak egyenesen a szembe kell irányítani?

kifordított nagyanyó 2013.12.06. 19:36:00

viki milyen önelégülten vigyorog a 3. képen
Remélem akkor is így teszel viki,amikor viszünk akasztani!
Amúgy meg ez a szarházi banda akar magának tiszteletet.

Gyűrött Papír 2013.12.06. 21:40:06

@tobeor: "csak éppen háttal Kövérnek :)" Ez nekem is eszembe jutott. :)
Nincs kedvem végigolvasni, az benne van, hogy meddig kell állva maradni?

Gyűrött Papír 2013.12.06. 21:45:33

@Vidéki: Csubi-bubi. Ezt jól megtanulta a fiatalasszony! És háziasszony létére biztosan tudja, hogy nem eszik olyan forrón a kását és hogy a hal nagyon egészséges és ráadásul a hazai pontyok már nem zsírosak. Így hölgyeim, tessék bátran halat tenni az asztalra.

Vidéki 2013.12.07. 08:59:27

@kifordított nagyanyó:

A perverz állatja, aki különben "Demokratikus Ellenzéki" álruhában mászkál közöttünk, már szeretne egy olyan felfordulást ahol kiélheti vad vágyait, kockázatmentesen gyilkolhat és így álmodozva kéjeleg:

"viki milyen önelégülten vigyorog a 3. képen

Remélem akkor is így teszel viki,amikor viszünk akasztani!"

Kis ember 2013.12.07. 09:54:05

@Vidéki:
Vidéki, Vidéki, te egyre unalmasabb vagy. Érveid nincsenek (lásd feljebb a Csubakka-védelmedet) és egyre fellengzősebben beszélsz.
Ebből így nem lesz karácsonyi prémium a gyerekeknek, az osztályvezető úr ráncolja a homlokát.

Vidéki 2013.12.07. 10:09:12

@Kis ember:

Ha unalmas vagyok, ne olvass, ne fáraszd csikorgó, berozsdásodott agytekervényeidet:

Neked az megárthat:

Neked az érvelés magas, mint majomnak a zongora!

Kis ember 2013.12.07. 10:37:09

@Vidéki:
Most már unalmas vagy, régen legalább röhögni lehetett az izzadságszagú erőlködéseden. Érdekes volt megfigyelni, hogyan inflálódott el az érvgyűjteményed, ahogy a főnökeid intézkedései egyre vállalhatatlanabbak lettek.
Mindegy ez a sorsod, használtak és nemsokára eldobnak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2013.12.07. 18:15:40

@Vidéki: Őhm...én a csúnya szélsőjobbos náczi vagyok bogárkám!:))
De amit írtál legalább másoktól is megkapom.:))

2013.12.10. 17:11:54

Kövérnek megadni a tiszteletet ? Ki az a marha aki egy ilyen alkesznak tiszteletet ad ? Beszélni nem tud, alkesz feje van, darál mint a daráló, idegbeteg ha nincs benne szeszkó. Ezt tisztelni és a többi Piálffy baromarcúakat ?
Inkább nekik kellene megköszönni, hogy a jónép még eltüri ezt a sok idióta barmot az akolban !

Meridian74 2013.12.12. 22:14:31

A felállva tisztelgés az no comment. Mint a kisiskolások.. de a transzparenses molinók feszítgetése nem a kormányból jelenlévő képviselőknek szól, hanem a parlamenti kameráknak szvsz, és így nem sok értelmét és hatását látom.
Ezeket nagy ívben leszarják, legfeljebb jókat lehet röhögni az egész erőlködéseken.

Egyetlen egy performansznak volt értelme és hatása, az, amikor Novák Előd egy szatyorból előrántott egy hangosbemondót, és azon folytatta a beszédét túlharsogva az üléstermi zsivalyt... de azt is elbalfaszkodta, mert így kezdte: " Kossuth tér visszatér..." Hát ez meg kit érdekelt? Senkit. Inkább mondta volna tovább az érdemi részét a mondanivalójának, vagy dörrent volna rá a kiabálókra, hogy kussoljanak már akkor, amikor szót kapott kapott valaki és beszél...

TheSaurus 2013.12.16. 09:30:01

Kívánom a Házelnök Úrnak, hogy 2014-től csak a Parlament álljon fel neki.

süti beállítások módosítása