Skip to content


       Szűrés lista

Brüsszel csapdába akart csalni, de mi túljártunk az eszükön!

Tegnap Magyar Péter a 444-en robbantotta a hírt, hogy van egy kis probléma a brüsszeli kifizetésekkel, pedig Orbánék azért bombázták szét a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségét, hogy egy eurócent támogatás se ragadjon be. Ezért a pénzcsapot bekötötték Lázár János irodájába a Miniszterelnökségre és 2014. január 1. óta már a Miniszterelnökség koordinálja a kifizetéseket. Ez az átszervezés annyira jól sikerült, hogy azóta áll az egész rendszer, nem jönnek a kifizetések, állnak a háttérintézmények, az eu-s programok, mindenki vár és tologatják az aktákat ...

Az újabb aljas támadás hírére a Miniszterelnökség fiatal, ámde törtető bohócát helyettes államtitkárát küldték ki az épület elé, ebek harmincadjára a sajtó elé.
Csepreghy Nándor minden aggódó magyar állampolgárt megnyugtatott, szó sincs semmi felé "felfüggesztésről", csupán megkértek, hogy ne küldjünk ki egy ideig számlákat Brüsszelbe.

Ha beadjuk a számlákat és nem fizetik ki, az azt jelenti, hogy "felfüggesztették a kifizetéseket", de ha be se adjuk, akkor minden rendben, nem vontak meg semmilyen kifizetést, HISZEN BE SEM ADTUK!
Imádok a NER varázslatos világában élni :-)

Szóval minden rendben, sőt a lehető legnagyobb rendben, de nem fizetnek.
A háromlépcsős eljárás első lépcsőjén állunk, nem kell a pánikot kelteni!

"Csepreghy Nándor sajtótájékoztatót tart az EU-s pénzek zavartalan kifizetéséről" - animált műalkotás:

csepreghy.gif


A kormany.hu-ra felkerült a videó a sajtótájékoztatóról, ahol volt bőr a képén a jereváni rádióhoz hasonlítani a 444-et, ami megírta azt a hazugságot ... ami végül is igaz.
Illetve már engem is összezavartak, nem felfüggesztették, mi nem küldjük ki a számlákat!!!


A sajtótájékoztató után lehetett kérdezni, ez viszont a fenti videóban már nincs benne (vajon miért nincs?). Szerencsére ott volt Magyari Péter a "jereváni rádiótól", aki csodálatos kérdéseket tett fel a helyettes államtitkár úrnak!


 Csepreghy mindenkit megnyugtatott: "az uniós pénzek kifizetése abban az ütemben halad, ahogy Magyarország vállalta, illetve jobban. 2015-ben Magyarország lehet az első uniós tagállam, aki 100 százalékban lehívta az őt megillető pénzügyi keretet."

Én úgy gondolom, sikeresen megvédték az eu-s pénzeket. Is.

Címkék: brüsszel miniszterelnökség

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr386096964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 19:45:33

@Green Bay Packers:

Ángyán Bajnairól:

„Beállni mellé? Ugye nem képzelik?! Itt tüntettem a Kossuth téren a libatolvaj ellen, amikor a Wallis-szal csődbűntettet elkövetve bedöntötte a Hajdúbétet!"

mno.hu/belfold/angyan-tuntettem-a-libatolvaj-ellen-nem-allok-ossze-vele-1117335

Valamiért nem perelt, pedig azt mondta, mindenkit beperel, aki libatolvaj néven nevezi.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 19:47:40

Az elkúró csődbe, de minimum a csőd szélére vitte az országot. Védjétek csak!

Most még meglett a parlamenti küszöb.

Remélem, a következő összefosás már sikeresebb lesz!

zobod 2014.04.29. 19:47:49

@Green Bay Packers: nem önmagában a jólét számít, hanem az adott életszínonal pénzügyi fenntarthatósága. Ha van mérce, akkor ez az egy, ami alapján meg kell ítélni a folyamatokat. A 2000-es évek "jólétet" egy brutális mértékű (még mindig óriási) újraelosztáson, és adósságokon alapult. Ez nem működik. Most láthatod, kinek az egzisztenciája mögött volt ott egy stabil, és a túlfűtött konjunktúra hiányában is piacképes reálteljesítmény.

Ami az EU pénzeket illeti, persze jó hogy van, de ez is csak egy külső manna, nem a saját teljesítmény ami a forrása, és nem ajándékba kapjuk. Szuverenitásból, önállóságból, nekünk tetsző társadalompolitikai elképzelésekből rengeteget adunk fel érte.

Green Bay Packers 2014.04.29. 19:48:55

@Istóczy Győző: Ángyán a fidesz propagandán nőtt fel, de kilépett, mert rájött az igazságra. Egy ilyen embert tisztelni kell!!

Green Bay Packers 2014.04.29. 19:59:08

@zobod:Ha fejlődni akarsz és neked csak terved van, de pénzed nincs, akkor kell a hitel. Ha az eu adja és nem hitelként, ráadásul fejlesztésre, akkor egy egészséges
"feladás", szerintem egyezség - mivel mindenki akkor jár jól, ha tényleg fejlődünk - megéri. Ha valaki kölcsön kér tőled te is akkor adsz, ha biztosítva látod, hogy visszaadja. Ha pedig nem kölcsönbe adod, hanem azért, hogy 5ről 6ra jusson valaki, akkor te is kiváncsi lennél arra, hogy nem kocsmázásra költi, hanem arra amire szántad.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:04:03

@Green Bay Packers:

Nem minket akar fejleszteni mondjuk Németország, hanem magát! Meg is nézheted, hová jutottak ők 2004 óta, és mi hová. Mi 4 év alatt a csődbe, ők meg rekordot döntenek rekordra.

De 2010-ben fordult a kocka, most már nincs annyi német vállveregetés hazaáruló vezetőinknek, sokkal inkább német ajvékolás van, hogy már megint levesszük őket. Még szép, hogy levesszük őket! Ugyanis erről van itt szó, hagyjuk a rizsát! Vagy te veszed le őket, vagy ők vesznek le téged. Minden más csak mese habbal!

Green Bay Packers 2014.04.29. 20:06:45

@Istóczy Győző: Látod ez a különbség köztünk. Te levenni akarsz másokat, én üzletet kötni.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:07:23

A Sodexo milliárdjai itthon maradnak Franciaország helyet? Hű micsoda Vejmár volt itt hónapokon át! Micsoda fülsiketítő lárma ment itt a francia becsületrendesektől párizsi vezényszóra! Pár szaros milliárdért. De most már mi is kezdünk ráérezni a bizniszre. Le vannak szarva a Stockholm-szindrómásnak tűnő, valójában kilóra megvett hazaárulók, akik egyfolytában azt kérdezgetik, mit szól a Nyugat. Hogy mit szólnak? Le vannak szarva! Pénz beszél, kutya ugat!

Green Bay Packers 2014.04.29. 20:09:26

@Istóczy Győző: Az ország is azért tart itt, mert belül (Mo.) is így gondolkodnak az emberek.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:11:25

@Green Bay Packers:

Aha, és melyik államférfi a példaképed?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:12:24

@Green Bay Packers:

És a más országokat kifosztó Németország, Franciaország, Anglia, USA, Kína stb. miért ott tart, ahol?

Green Bay Packers 2014.04.29. 20:12:59

@Istóczy Győző: Hol van az a pár szaros milliárd??? A felcsúti stadionban??

_most_ 2014.04.29. 20:16:12

haha, imádom mikor ennyire hülyének nézik a szavazóikat a fideszesek, szerintem a háttérben már fogadásokat kötnek egymással, hogy ki tud akkora hülyeséget mondani, amit a birkák nem vesznek be :D Egyébként kicsit lelkiismeret furdalásom van, hogy miközben Magyarország ennyire szárnyal, a nyugat meg köztudottan hanyatlik már évtizedek óta, nem illene felvenni a támogatásokat, inkább oda kéne adni a sokkal jobban rászoruló nyugati országoknak vagy a szintén hanyatló USA-nak :D

Pipas 2014.04.29. 20:22:21

A fidesz elérte azt, hogy ha ma lenne a privatizációs őrület, akkor a magyar cégek marakodnának a koncon és nem a Hans forgatná ki az országot a vagyonából. Egy kicsit megkésett, eső után köpönyeg, nincs már konc, egész európában nincs már széthordható vagyon, de ez egy eredmény.

Ha ma jönne egy osztrák bank egy csodálatos új hitelkonstrukcióval, akkor legalább félúton seggberúgnák. Lenne nyavajgás az eu parlamentben, de legalább felemelné a szavát valaki, hogy "álljon már meg a menet, ez nekünk nem jó".

Ez az, amit nem mondott Magyarország húsz éven keresztül és erre ment rá az a kevés, amit Kádár alatt összeszedtünk.

Pipas 2014.04.29. 20:27:02

@Istóczy Győző: "A Sodexo milliárdjai itthon maradnak Franciaország helyet?"

Úgy van, itt a lényeg, és erről nem akar beszélni szinte senki. A pénznyomtatásának jogát részben visszavette az állam. Van is nyüszögés rendesen. :D

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:28:34

@Green Bay Packers:

Például. Jobban szereted, ha a marseille-i stadionban van?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:29:46

@Green Bay Packers:

Mert pénzre játsszák a "focit", és nem vállveregetésre, mint ahogy a böszméék próbálták eladni, miközben ők is pénzre játszották. Csak éppen nem az országéra, hanem kizárólag a sajátjukra. Mint az egyforintos libatolvaj. :)) Szánalmas.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:31:02

@Pipas:

Sosincs késő rátérni a jó útra.

Most már legalább irányban üljük meg a lovat, nem pedig duplán fordítva, szájjal a fasz felé, mint a kommer időkben.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:32:27

@Pipas:

Sosem mondtak ilyenek a kommerek, hogy ácsi, ez nem jó Magyarországnak. Csak akkor visítanak, ha nekik, a Pártnak nem jó valami. A Fidesz az ország hasznából tesz a zsebébe, a komcsik meg az országból. Nem mindegy.

zobod 2014.04.29. 20:33:57

@Green Bay Packers: csakhogy a múlt évtized hazai hitelboomja nem így működött.

@_most_: nem arról beszélünk mi illik, hanem arról, hogy nem a támogatásszerző képességeinket kell kimaxolni. Főleg nem olyan áron, hogy a szuverenitásból túl sok dolgot feladunk cserében. Az EU jobb lenne, ha megmaradna az európai országok közti gazdasági kooperációnak, nem kell az USE.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:35:07

Ott vannak a hú de csúnya trafikok.

Mindenki tudja, hogy dohányozni rossz. A dohányosok tudják a legjobban, még jobban is, mint a nemdohányosok.

Egy rakás ember leszokott a cigiről az elmúlt években, az ismeretségi körömből is. Olyanok, akik évtizedek óta cigiztek. A fiatalok már megvetik a dohányosokat, rég nem menő, sőt.

Tehát az ország jól járt.

A maradék hasznot pedig belapátolta a Fidesz a haveroknak. Nem sajnálom, jól tették. Aki még mindig cigizik, az fizesse csak ki őket. Inkább ők, mint én, nem? De. Ennyi!

Pipas 2014.04.29. 20:38:06

@Istóczy Győző: Így igaz.

"A Fidesz az ország hasznából tesz a zsebébe, a komcsik meg az országból."

Pláne ez. Nem szeretem a fideszt, sok mindennel nem értek egyet abból amit csinálnak, de ebben hajlandó vagyok részt venni.

Viszont ilyen frappánsan megfogalmazva azt, amit gondolok még soha nem láttam. Ezentúl én is így fogalmazok. :)

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:40:48

Telenyomja a Fidesz kamerákkal az országot. A tolvajok sírnak, a gyorshajtók sírnak, a haverok jól járnak. Az utakon kevesebben halnak. Akkor most jól tették? Jól hát! Win-win. Aki meg veszített, az jobb is, hogy veszített!

Útdíj. Drágább a fuvar, előnybe kerülnek a közeli termelők, gyártók, SZJA-emelés helyett (ez ugye a bolsi program) fizetnek a (zömmel külföldi) fuvarosok. Mi is ezzel a baj?

Bankadó, telekomadó, nagyon is jól tették mindet!

Okos, hasznos ember kevesebbet fizet, vagy még így kerül versenyelőnybe. Az ostoba, a káros pedig veszít. Jól is van ez így!

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:48:35

@Pipas:

Drágán dolgozik a Fidesz, de jó munkát végez.

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:52:41

A palesztinok ellen is beváltak a kamerák, ezt tapasztalatból tudom. A kibuc is körbe van kamerázva.

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:53:54

@Green Bay Packers: Például nagyon is jó ha orbánnak stadionja van. Olyannak legyen aki ért hozzá.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:55:22

@lstóczy Győző:

Nem unod, nickhamisító?

Ezt csináltátok az elmúltnyolcévben is, szétbasztatok mindent, csalással, hazugságokkal megnyertétek a "vitákat", aztán leszoptatok. Majd még kétszer. Meg még kétszer leszoptok most idén is.

Ennyit tudtok! Meg kilövetni az emberek szemét.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 20:57:18

Azt sem csinálhatta volna jobban Orbán, hogy nem vitázott, és csak annyit mondott, folytatják.

Kíváncsi lettem volna a vitára, de ez is jól van így, a vitának örültem volna két napig, aztán most bosszankodhatnék négy évig, hogy a bolsikkal kell alkudozni.

Bolsiknak kuss a neve! Fidesz, Jobbik, LMP szalonképes, a bolsik örüljenek, hogy szabadlábon vannak!

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 21:14:35

Orbán nem vitázott és jól tette. Hiszen a bolsik csak hülye kérdéseket tettek volna fel a 25 százalékkal nőtt államadósságról.

Pipas 2014.04.29. 21:29:18

@lstóczy Győző: "Hiszen a bolsik csak hülye kérdéseket tettek volna fel a 25 százalékkal nőtt államadósságról. "

Amikor legutóbb volt vita, akkor nem kérdéseket tettek fel, hanem keményen hazudtak. Gyurcsány megjelent és agresszíven megvádolta Orbánt, hogy hazudik, amikor gyógyszerfelírási díj bevezetéséről beszél. Aztán megnyerték a választást és jött a vizitdíj.

Utólag azt mondta Gyurcsány, hogy majd belepusztultak, hogy eltitkolják mire készülnek.

Komoly ember másodjára nem ül le egy hazuggal vitázni. Ennyi.

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 21:35:35

@Pipas: Én úgy emléxem hogy orbán beszélt pl 14. havi juttatásról, nem?
Különben is vizitdíj és nem gyógyszerfelírás. Stimmel?

Khayness 2014.04.29. 21:36:25

Na mi van, Enrico, Vidéki, meg a többiek fölbuktak a pártirodai ranglétrán? Új ciklus, új trollok?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 21:38:00

@Pipas:

Hamisítja a nickemet. Akivel elkezdtél beszélgetni, azaz nekem, 4-re végződő a regisztrációs számom (865064). (Húzd a nickem fölé az egeret.) A nickhamisító komcsié 8-ra végződik.

Vombatus Ursinus 2014.04.29. 21:40:08

@Pipas: Nem Gyurcsánnyal kellett volna vitáznia.
"Utólag azt mondta Gyurcsány, hogy majd belepusztultak, hogy eltitkolják mire készülnek."
Ez meg egyszerűen nem igaz, nem ezt mondta. Vedd elő a brosúrádat és nézz utána.

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 21:42:22

@Pipas: Ne foglalkozz ezzel a kaftánossal, aki igaz magyar emberek menorájára feni a fogát!

Vombatus Ursinus 2014.04.29. 21:44:18

@Khayness: Úgy látszik. Lelkes is szegény Istóczy elvtárs, már 11 óra óta fossa a kommenteket. :)
De az is lehet, hogy ő most büntetésben van és délutáni pótlék nélkül kell neki 12 órát kommentelni egyfolytában.

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 21:44:32

@lstóczy Győző: Te mocsok kibuc szökevény! Elég volt belőled!!!!! ELÉG!!!!!

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 21:45:33

@Vombatus Ursinus: Az már csak egy óra. Annyit kibírok veletek és utána vár a Tóra.

Pipas 2014.04.29. 21:52:00

@lstóczy Győző: "Különben is vizitdíj és nem gyógyszerfelírás. Stimmel? "

Jah, át kellett alakítaniuk egy picit, el is tartott mondjuk öt percig, nem?

"Hamisítja a nickemet."

Kitűnően meg tudlak titeket különböztetni számok nlkül is. :D

@Vombatus Ursinus:
""Utólag azt mondta Gyurcsány, hogy majd belepusztultak, hogy eltitkolják mire készülnek."
Ez meg egyszerűen nem igaz, nem ezt mondta. Vedd elő a brosúrádat és nézz utána. "

Ezeket mondta:

"Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük."

"Majdnem beledöglöttem, hogy másfél évig úgy kellett tenni, mint hogyha kormányoztunk volna. E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este."

Ezt szerintem én szöveghűen összefoglaltam. Nem szó szerint idéztem, de most ezt is bepótoltam. :D

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 22:02:35

@Pipas:

Megpróbálják meghazudni gyurcsányi hazugságbeszédét is, amire egyébként máskor nagyon is büszkék. gyurcsányival egy bajuk van, hogy lemondott, minden mással nagyon elégedettek voltak akkor is, most is.

Nem mondom, hogy most minden tökéletes, mert nagyon nem. Az oktatáspolitika például egy nagy nulla, leszámítva a mindennapos tesi és az erkölcstan bevezetését, ami két helyes lépés volt, mert hiába az okos ember, ha kehes, és kár az okos emberért, ha becstelen. (Minden ellenkező híresztelés ellenére, ahogy a matekóra számolni tanít meg, úgy az erkölcstan erkölcsösebbé tesz.)

Pipas 2014.04.29. 22:04:12

@Istóczy Győző: "Megpróbálják meghazudni gyurcsányi hazugságbeszédét"

Annyira, hogy ők már el is hiszik. :) Nem kis nehézséget okozott, de megoldották. :D

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 22:04:50

@Pipas: Jah, zsidó felismeri a zsidót! :-))

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 22:06:11

Micsoda műsort levágtak az "erkölcsös" elvtársak, amikor bevezette a kormány a kötelező hit-/erkölcstant! Há nehogymá az iskola nevelje a gyereket! - harsogták. Aki otthon nem tanul meg viselkedni, azt az iskolában sem lehet megformálni! - hazudták.

Vombatus Ursinus 2014.04.29. 22:09:37

@Pipas: Na látod! A brosúra nem hazudik. Nem azt mondta, amit te "idéztél" tőle. Mindegy egyébként, leszarom Gyurcsányt, meg Őszödöt is.

Arról mi a véleményed, hogy a Kormány olyan ügyesen módosította a pályázati eljárást, hogy most két hónapig nem is küldhetünk számlát és ez a takony hazudozik össze-vissza? Ja, az nem érdekel, csak Gyurcsány?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 22:10:39

@Pipas:

Ezeknek ez az élet lényege a hazugság, és a hazugság megmagyarázása.

Egész életüket képesek ilyen célokért leélni.

Emlékszel, amikor 2006-ban futószalagon jöttek a kutatásokkal, hány ezerszer hazudik az átlagember, és hányszor az Orbán? Mindent bevetettek, hogy egyrészt megmagyarázzák, hogy hazudni jó, másrészt hogy nem is hazudott a Böszme. Nem is az a baj, hogy ők ennek élnek, hanem ha mások energiáit arra pazarolják, hogy a hazugságaikat kerülgessék kénytelen.

Pipas 2014.04.29. 22:12:12

@Istóczy Győző: Így lett belőle igazságbeszéd és így szakadtak el végérvényesen a valóságtól. :(

Pipas 2014.04.29. 22:15:07

@Vombatus Ursinus: "Mindegy egyébként, leszarom Gyurcsányt, meg Őszödöt is."

Öszöd. Rövid ö.

"Arról mi a véleményed, hogy a Kormány olyan ügyesen módosította a pályázati eljárást, hogy most két hónapig nem is küldhetünk számlát"

Az orszég nem hónapról-hónapra él. Ma már nem.

"és ez a takony hazudozik össze-vissza?"

Mibel is hazudott?

"Ja, az nem érdekel, csak Gyurcsány?"

Eddig kettejük közül még csak róla bizonyosodott be, hogy hazudik. A többi csak szóbeszéd.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 22:25:19

@Pipas:

Balatonőszöd tényleg hosszú ő-vel van. www.balatonoszod.hu/

"Az orszég nem hónapról-hónapra él. Ma már nem."

Ez viszont igaz. Pont annyi vagyon még megmaradt a giga devizahitelek mellett is, amiből el lehetett kezdeni nagyban játszani. A komcsik éveket agyaltak azon, hogy lehetne innen-onnan ellopni 1-1 milliárdot, közben rohadt le minden, és lopták el a külföldi nagymenők százmilliárdosával a lét.

Orbán rögtön billiós téten kezdte a kormányzást, aztán addig zsonglőrködött vele, hogy gyakorlatilag megállt az államadósság addigi intenzív növekedése, elkezdtük visszavásárolni a családi ezüstöt, odabasztunk még a maradék erőnkkel a parazitáknak, és tényezővé váltunk európai szinten. Eközben a foglalkoztatottság jelentősen nőtt (hja, "csak" közmunka /ásít), a keresetek reálértéke, nyugdíjak dettó, a devianciakultusznak lőttek, és még lehetne sorolni. Ráadásul amit elkezd a kormány, azt be is fejezi időre: 4-es metró, e-útdíj, felcsúti stadion, mindegy. Kezdi megszokni az ország, hogy mindennek következménye van, és ez jó. Vége a baszakodásnak. Lehet vitatkozni ezen-azon, de nem olyan faszságokon, mint amiken a bolsik rugóznak már 4 éve.

Vombatus Ursinus 2014.04.29. 22:27:05

@Pipas: Teljesen vitaképtelen, szemellenzős hülye vagy.
Ma ugyanúgy hitelből (jóval drágább hitelből) él az ország.
Azt hazudta ez a nyomi, hogy ha nem adhatjuk be, az nem felfüggesztés. Pedig az.
"Eddig kettejük közül még csak róla bizonyosodott be, hogy hazudik. A többi csak szóbeszéd."
Te szegény! Hogy te mennyire elvakult hülye vagy! :)

Vombatus Ursinus 2014.04.29. 22:30:14

@Pipas: "Öszöd. Rövid ö."
Nem. Már ezerszer leírtad és még mindig nem tudod, hogy hogy írják? Mekkora nyomi vagy te bazmeg...

Pipas 2014.04.29. 22:31:04

@Istóczy Győző: "Balatonőszöd tényleg hosszú ő-vel van."

és tényleg. :)

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 22:31:26

@Vombatus Ursinus:

Devizahitel kamatát veted össze csont nélkül a forinthitelével, igaz, szakértő elvtárs? Ez is vót már, találj ki új trükköt!

És a legszebb a 2,5 százalékos alapkamat korában, hogy így sincs igazad. Alapkamatról jut eszembe, mennyit olvastam korábban a magadfajta "szakértőket", hogy a magas kamat a jó, az alacsony az bedőléshez vezet!

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 22:34:06

@Istóczy Győző:

... mondták a "szakértők", akik magas kamatszinten döntötték be az országot. Áh, kár belemenni.

Ti elkúrtátok, csődbe vittétek a gazdaságot a lehető legjobb külső környezet mellett is, Orbán pedig úgy kirántotta az országot a szarból egy amúgy is reménytelennek tűnő környezetben , hogy meg sem zökkent!

Pipas 2014.04.29. 22:34:32

@Vombatus Ursinus: "Ma ugyanúgy hitelből (jóval drágább hitelből) él az ország."

Kikerültünk a túlzottdeficit eljárás alól. Ez azt jelenti, hogy annyira élünk hitelből amennyire azt az EU elfogadhatónak tartja. Ezt az MSzP alatt soha nem történt meg, azaz akkor minden évben túl sok volt a hiány, azóta egy évben sem volt túl sok.

Ez nyilván nem véletlen, ugye?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 22:36:09

@Pipas:

"akkor minden évben túl sok volt a hiány, azóta egy évben sem volt túl sok"

Mindjárt jön a szakértői magyarázat, türelem. "Megmagyarázzák", ne legyen kétséged.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 22:38:45

@Pipas:

Széchenyivel érveltek a böszmék, amikor 10%-os hiányt csináltak pár évvel az államcsőd előtt. Harsogták, hogy Széchenyi is megmondta, hogy a hitel jó. Nem átallották rá hivatkozni, miközben bedöntötték az országot. Aztán elköltötték a hitelt kutyavellnesszre. A szakértők.

Pipas 2014.04.29. 22:44:06

@Istóczy Győző: "amikor 10%-os hiányt csináltak pár évvel az államcsőd előtt"

2006-ban, egy év alatt 9,5%-ot... Még ma is büszkék rá, hogy valamivel 4% felett volt a GDP növekedés. Azaz 9,5% hitelből növelték a gazdaságot 4%-al. Ha minden állampolgárnak odaadták volna a felvett hitel rá eső részét, akkor háromszor több lett volna a GDP növekedés. :(

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 22:49:47

@Pipas:

Igen, Ezzel szemben amikor a Zorbán 7%-os növekedést szeretett volna, de CSAK 4%-os sikerült (csökkenő államadósság mellett), akkor volt csak hú meg há, azóta is.

Egyszerűen nincs olyan mutató, amiben jobbak lettek volna a bolsik, mint a Fidesz. Amiben bűnszar, pocsék a Fidesz, abban még szarabbak a bolsik. A környező országokat is mindig alulmúlták a bolsik.

Nem is értem, hogy aki 1990 után szeretett beléjük, az mit eszik rajtuk. Mert addig legalább volt ingyenminden, krumplileves, lehetett lopni a gyárból, lehetett nyugodtan szemetelni is. Bárkinek! A poliknak is, nemcsak az elvtársaknak, mint a "demokratikus" időkben.

Pipas 2014.04.29. 22:52:36

@Istóczy Győző: "Egyszerűen nincs olyan mutató, amiben jobbak lettek volna a bolsik, mint a Fidesz. "

Igen, ez a szomorú igazság. Szomorú, mert elképzelhetetlen, hogy ez a balfácánságukból következik, ennyire senki sem lehet balfék. Ilyet csak akarattal lehet csinálni.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 23:03:10

@Pipas:

Orbán azért nagy figura. Összehasonlítva más európai vezérbikákkal, lazán benne van a felső 10%-ban a fajsúlyát tekintve. És ha ő 100-as fajsúlyú, akkor gyurcsányi úgy 30-at, a libatolvaj 5-öt ér. Ettől még kormányozhattak volna jól a bolsik, de már 1990-ben úgy indultak, hogy ezek azok az alkoholista bugrisok, akik mindenre rábólintanak két feles után. Innen nyilván nehéz komoly politikát csinálni.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 23:08:41

Orbán gyakorlatilag egy multinacionális vállalat vezérigazgatója, a szocik meg pitiáner libatolvajok a tyúkketrec, a kocsma és a börtön által meghatározott háromszögben.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.29. 23:14:48

Az orbáni nagyvállalatnál most keletkezett egy akkora likviditási kérdés, amennyit a szocik minden mesterkedés ellenére, összesen sem tudtak összelopni maguknak az elmúlt 25 évben. Kb. ennyiről van szó, és ennyire is érdekli a kérdés a választókat. A kutya ugat, a karaván halad, a lik meg majd be lesz tömve, talán már rég be is van.

Bee-zony 2014.04.29. 23:35:46

Megint a Fideszes cigánykodás van, a spindoktorok csűrés-csavarása, a „szómágia”, hogy nem vak az a ló, hanem bátor; nem hanyatlás az, hanem negatív növekedés; nem fizetés-felfüggesztés az, hanem megkértek, hogy ne küldjük a számlákat…
Na de hányas IQ kell ahhoz, hogy valaki azt mondja erre, hogy, rendben, elfogadom a választ? – és ne azt, hogy a Fidesz hülyének néz, és be akarja dumálni, hogy ami barna és büdös, az nem szar, hanem csokoládé?

nincs1itt 2014.04.29. 23:59:20

@Istóczy Győző: na figyelj te szellemi nyomorék, a magyar "beruházások" 97%-át az EU fizeti, KÖCSÖG! tehát ÉN is, mert EU-s országban adózóm. Szóval faxkalap, anyádba tolassá' visszafele'! csak, hogy értsd!
kicsi náczi, majafaszt csinálna a csúti Rámszesz, ha az büdös nyugati nem dógozna? kumiszt árulna?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.30. 00:07:42

@nincs_itt:

Az EU előtti 1109 évben pedig mi magunk fizettük a beruházásokat. Igaz, akkor nem is mentünk csődbe 4 év után, sőt egyszer sem.

Egyébként mire ez a nagy feldemhedés, vettél egy doboz cigit Bukarestben anyád pénzén, és ettől kitört rajtad az adófizetői büszkeség?

nincs1itt 2014.04.30. 00:11:21

@Istóczy Győző: na akkor elmondom neked, hogyan is mennek a dolgok itt Németországban.
DOLGOZNAK. SOKAN és SOKAT! JA és durva jó minőségben, amit bárhol el lehet adni, Made in Germany felirattal.
Szóval kicsi köcsög, húzzál melózni, tanulni és termelj! Nem karakterekre gondoltam!
Ennyi az egész.

nincs1itt 2014.04.30. 00:13:01

@Istóczy Győző: tessék? kicsi fidióta? mesélj már nekem, te fogyatékkal élő.
1109 év? mondd, neked rendesen adagolják a gyógyszert a gondozók?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.30. 00:23:59

@nincs_itt:

Pont úgy nézel ki, mint valami (Németországban) minőségi munkát végző arc. Fos helyesírás, ócska személyeskedés, fogyatékosozás, üres szócséplés.

De nézzük az egyetlen konkrétumot, amit írtál, vagyis amit szintén én írtam, de amibe mégiscsak te kötöttél bele. Mi a gondod az EU előtti 1109 évvel?

nincs1itt 2014.04.30. 00:38:48

@Istóczy Győző: az meg nem az én bajom, hogy nem ismersz fel egy filmszínészt, köcsög!
1109? se több, se kevesebb? figyu kicsi köcsög, anyádat már megcsináltad?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.30. 00:56:56

Lehetne olyan mutatóujjas kurzor a [Szűrés] gomb fölött. Plusz esetleg csoportosítási lehetőség. Egy fakk a demokrata értelmiségnek, másik a nigger filmszínészeknek stb.

Arthur Bloch 2014.04.30. 05:53:10

"A mélységnek nincs stílusa"/Mészöly Miklós..... Borzalom, - ez Magyarország ?

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.30. 06:40:09

@Istóczy Győző: Jaj, faszságot írtam. Az álamadósság nem csökkent hanem nőtt 5000 milliárddal.

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.30. 06:41:36

Ilyen fasz posztokkal kizökkentenek a reggeli Tóra olvasásomból. :-((

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.30. 06:49:22

www.napi.hu/magyar_gazdasag/elkepeszto_osszeget_bukott_a_gyenge_forinton_az_allam.580657.html

"A központi költségvetés adóssága a múlt héten újabb csúcsra emelkedett. Az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) Zrt. hétfőn nyilvánosságra hozott adatai szerint a tartozás a múlt pénteken elérte a 24 654,2 milliárd forintot, ami 2 655,6 milliárd forintos növekedést jelent a 2013 végi adóssághoz képest. A növekmény egyrészt tartalmazza az önkormányzatoktól idén átvállalt adósságot is, amely ugyan növeli a központi költségvetés adósságát, ugyanakkor nem érinti az államháztartás teljes adósságát."

felcsutisuttyo 2014.04.30. 07:49:06

Aki hazudik az lop is....tehát Lopott pénzből van a Csuti Szar Stadionja.
Aki lop azt előbb utóbb..utol érik és felkoncolják.....
Aki azt hazudja hogy soha nem hazudott az csak csuti sutyerák lehet....
Aki csuti sutyerák az az ország legszemetebb gazembere!
Aki át akarja b..ni az EU-t az a Nép-, de az egész Európai Nép ellensége.
Aki meg a Nép ellensége az nem élhet tovább itt a Földön!

vitéž munkášőr 2014.04.30. 07:56:49

remélem @zero tudja a dolgát, ma reggel ignácz kávét ittam...

vitéž munkášőr 2014.04.30. 07:58:58

@nincs_itt: ennek a shitnyiknek szemrebbenés nélkül taposnám ki

zsoltix 2014.04.30. 09:05:28

Istóczy Viktor, Győző és klónja, már-már Lencsés Pityuék kiterjedt nick-klánjára emlékeztetnek. Na jó, azt azért mégsem, de csak 1-2 napos nickek, idővel még a Lencsés-trónt is átvehetik. :)

Kovács Ferenc 14 2014.04.30. 09:10:11

@felcsutisuttyo: Késztsen össze három napi hideg élelmet az elvtárs, éjfélkor megy a lefüggönyözött Q7. ;-)

Kovács Ferenc 14 2014.04.30. 09:20:20

@lstóczy Győző: No és? A 11,1 millió lakosú Belgiumnak pl. 105 ezer-milliárd forint az államadóssága (ez a GDP-jük 98%-a), oszt mégis havi 600.000 Ft a nettó átlagkereset, és az autópályáik teljes hosszon ki vannak világtva ostornyeles lámpákkal.
Az államadósság csak egy szám.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.03. 02:11:05

A történet helyesen:

- Igaz-e a hír, hogy Leningrádban Ladákat osztogatnak?

- A hír igaz, apróbb pontosításokkal: Nem Leningrádban, hanem Jerevánban, nem Ladákat, hanem ládákat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.04. 03:56:25

@Istóczy Győző:

Közel 30 éves. Csepreghy erre a viccre gondol (lásd a videót a poszt elején), de rosszul idézi fel.

Egyébként ha jól emlékszem, akkor eredetileg egy rádiókabaréban hangzott el, de már nem tudom kik adták elő. Talán Markos-Nádas.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.05.04. 05:30:52

@Istóczy Győző: Mijafasz...?!
te ilyenkor is szolgálatban vagy..?!

Horizont 2014.05.04. 10:27:28

@Istóczy Győző:
Éberség elvtársak!
Te kis kurucos! :(
Kinek a képét használod?
Látom 6 nap alatt teleszó(a)rtad 146 kommenttel a netet.
Végül is az Isten is 6 nap alatt teremtette a világot .....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.05.04. 12:58:52

@Horizont: Pont ez a felszólítás jutott nekem is eszembe!:))

@Istóczy Győző: Látod komcsika,nem tudod megtagadni önmagad!:))

Horizont 2014.05.04. 13:10:46

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Nem egyenlő ami nem is baj.
A baj ott kezdődik amikor azt hiszi magáról, hogy igen :DDDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.05.04. 13:15:27

@Horizont: Ja.Az istenbarma!:))
További jó mulatást!

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.04. 20:08:30

Ideális EP-választási eredmények a realitás talaján maradva:

Fidesz: 46%, 12 mandátum
Jobbik: 28%, 7 mandátum
MSZMP jogutódja: 11,99%, 2 mandátum
LMP: 4,99%, 0 mandátum
DK: 4,98%, 0 mandátum
E14PM: 2,99%, 0 mandátum, kuka

Vagyis a Fidesz nyerne, a Jobbik "ijesztően" megerősödne, a kommunista férgek marginalizálódnának, az LMP a Kohn-Bendithez fűződő gyanús kapcsolata miatt kimaradna egy gurításból, gyurcsányiék nem szereznének mandátumot, "A Remény" és haverjai pedig mennének a levesbe.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.04. 20:13:23

Kár, hogy "A Liberálisok" (tehát Fodor Gabriella) nem indul(nak). Mert nincs pénzük. Bezzeg a csúnya orbáni rendszerben ott volt pénzük (pénze) indulni, csak az européer szisztémában nem volt. Ott is ugyanaz fog kibaszni velük, ami elől az összefosásba menekültek: a bejutási küszöb.

süti beállítások módosítása