Skip to content


       Szűrés lista

Milyen egy paródia külföldön ?

Sajnos a rendszerváltozás nem terjedt ki a humoristák lecserélésére, ezért a magyar ember számára a "humor" meg a "paródia" még mindig Sas József, Farkasházy (akin én még az életemben el sem mosolyodtam soha), az
Irígy Hónaljmirigy
(ők egy rockzenekar voltak, istenem van ennél lentebb?),
Heti Hetes, meg a Bagi-Nacsa ... szánalom.

Külföldön akin nem nevetnek ez emberek az mehet vissza a gyárba dolgozni,
ott kicsit jobban érvényesülnek a piaci viszonyok, nem lehet a névből meg a múltból megéni.

Nézzétek meg azt a Robert De Niro és Sylvester Stallone paródiát ..
még mindig sírok:)

 

Címkék: tv vicces poén

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr63248669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avc 2007.12.01. 16:31:18

hát, a de Niro valóban jó, a Stallone messze nem annyira
egyébként - ha figyeled a rádió humorfesztiválját - itthon is vannak zseniális parodisták, csak a nevük kevésbé ismert
szóval kár azzal jönni, hogy a külföldi húúú, meg hááá, a magyar meg szar (az általad említetteket amúgy én sem kedvelem, bár korábban B-N nem volt rossz)

avd 2007.12.01. 16:37:49

Sztem a Stallone is jo, de csak akkor, ha nem a magyar szinkronhoz viszonyitod, eredetiben tenyleg ilyesmi:D:D

ffi69 2007.12.01. 16:52:10

Farkasházyn én sem mosolygok, de ezen sem.
SZVSZ nem akkora durranás. De nem vagyunk egyformák.
Nem kizárólag a TV-t kellene alapul venned, amikor megítéled a jelenlegi magyar humortermést. Mert így kissé egyoldalú lesz az eredmény. Az általad felsoroltak tényleg nem a legmagasabb minőséget képviselik. Azért vannak fiatalok is, keresd a neten őket.

Csülök 2007.12.01. 16:56:01

Ez úgy szar, ahogy van.
A Bagi - Nacsa ehez képest egy Shakespeare remekmű.

gastro, missing in action 2007.12.01. 17:01:21

ez fostalicska...
csak bömböl meg nyögdécsel ..
A Korda paródia legalább, szövegben is ott van, meg a Friderikusz is...
csülöknek igaza van...

gastro, missing in action 2007.12.01. 17:01:59

Fajkasházit meg inkább olvasni kell, de az nem is paródia...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2007.12.01. 17:10:03

Nem azt mondtam hogy nincsenek Magyarországon fiatal és tehetséges humoristák, de max.Fábry-showban kapnak nagy ritkán 5 percet ...
Átlagmagyar számár a humor=
Sas, Farkasházy, Irígy H. akik tolják a szart főműsöridőben .. meg Bagi-Nacsa is ...bár őket régen szerettem :(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2007.12.01. 17:10:53

gasztrophil

Farkasházy olvasva sem vicces ... vagy valaki szerint az ?

dave86 · http://www.bkvhatra.hu 2007.12.01. 17:36:21

Szerintem meg az a szánalmas, hogy megint Magyarország szapulása megy. Tény és való, hogy ez nem a kánaán, de a folyamatos önsajnálkozás csak lejjebb nyom minket a szarban. Azt is értem, hogyha csak simán feltetted volna ezt a videót, hogy mennyire jó, akkor fele ennyi ember sem nézi meg, így meg lehet jönni és dobálni a sarat... Valahol ez is van olyan szánalmas, mint Sas József!

Mindenesetre a videó nem volt rossz, de már láttam ennél jobbat/viccesebbet magyaroktól is... Persze ízlésről nem vitatkozunk, de azért az arcizmaimat sem kell jegelnem a megerőltetéstől...

Kollegák 2007.12.01. 17:37:02

Miután megnéztem, rá kellett jöjjek, hogy az általad felsoroltak Sas Józseftől Bagi Nacsáig nem azért nem tetszenek neked, mert rosszak. Nem, neked azért nem tetszenek, mert neked még ezek a szánalmas magyarok is túl jók.

Te ezen könnyesre röhögöd magad, te eszetlen atka? Ez a fickó ideális esetben a Rejkjaviki nyugdíjasotthon zártláncú tv hálózatának készült délutáni matinékabaréba se férne be.

Innen gratulálok.

JarodFree 2007.12.01. 17:37:20

Végülis lehet a viccesség mértékegysége, hogy valaki mennyire rángatózik idegesen. Gondolom, ha közben nagyon hasra esik, akkor az már a humor csúcsa.

A hasraesést összehasonlítani az mondanivalót közvetítő humorral kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy az alma szar, mert egyáltalán nem körte ízű.

(Az ihm soha nem volt rockzenekar tudomásom szerint, bár ez lényegtelen, maximum azt mutatja, hogy valaki mennyire néz utána annak amiről nyilatkozik...)

Dragon 2007.12.01. 17:47:20

nagyon jól csinálta srác, szék mellé estem a röhögéstől

exleprás 2007.12.01. 18:04:08

várjámá!
ennek a megfelelője nálunk a Böröcky... Kábé az a szint is...
Jól levette amit kell, de ez csak pár másodperc geg, nem több...
Én aszondom Bödőcs. Jó poénok, és ha kell akkor a parodia is megy (ld. Showderes első fellépése)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2007.12.01. 18:11:14

Ízlések és pofonok ... valakinek tetszik valakinek meg nem.
Ha nem tetszett lépj tovább .
Fasznak kell ezen lovagolni ...

rony 2007.12.01. 18:12:07

Szerintem nagyon jó! És vicces is :)

omar 2007.12.01. 18:13:17

Vannak tehetséges fiatalok, csak tényleg szűk körben ismertek. Pl: Bödőcs Tibor. Érdemes megnézni őt, ja és szerepelt is a Fábry show-ban. Ha jól emlékszem a yuetube-on van is fent pár felvétel róla.

Sixty 2007.12.01. 18:42:21

Ez borzalmasan gyenge volt.

ROMANI ITE DOMUM! 2007.12.01. 18:49:04

dír zero! te politikailag elfogultan nézed az egészet, ha jól veszem ki a szavaidból.
Ez a klipp... hát hogyismondjam... egy rakás barna kupac...

??????? 2007.12.01. 18:52:19

Ez neked jó??? Súlyos gondjaid vannak a humorral...

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2007.12.01. 19:00:30

Aki nem tud angolul, és nem hallotta ezeket a színészeket eredetiben az persze, hogy nem érti. Nekem tetszett

Antibaby · http://antibaby.freeblog.hu 2007.12.01. 19:02:31

Én is sírok. Siralmasan gyenge.

doubting thomas 2007.12.01. 19:03:38

patetikus ez is mint a felsorolt honiak.

valamilyenházi 2007.12.01. 19:11:51

A paródia, mint műfaj lényege, mármint ebben az előadásban az, hogy a művész megpróbálja valahogyan megmutatni, hogy a parodizált személy debil.
Egyébként nem emlékszem: Farkasházy kit is szokott parodizálni?

Huha 2007.12.01. 20:00:30

Na, most jól megmondtad, kedves zero!

Kár, hogy a Rádiókabaré Humorfesztiválja (tudod, a tehetségtelen Farkasházyé, aki elveszi a levegőt a tehetségek elől...) , az tele volt ilyen arcokkal. Az a baj velük, hogy arcmimikát, gesztusokat és hangot baromi jól utánoznak, de azon kívül nem jut eszükbe semmi általában. Így másodszorra már unalmasak. Na, ezért nem látod őket

Malbex 2007.12.01. 20:05:21

JarodFree: dehogynem, az elso lemezukon meg csak rock- es metal parodiak voltak, elso koncertjeiken legnagyobb szam az volt, mikor az AC/DC money talks-parodiaja (kamon, kamon, liszin tu do papi) a kozben papir mirigy-bankjegyeket szortak a kozonsegbe, meg papirpengetoket ladaszam. Joban voltak akkoriban (nem tudom, megmaradt-e ez a baratsag) a ma Danubius-musorvezeto, akkoriban Sing-Sing enekes Abahazy Csabaval is.

tbéla 2007.12.01. 20:19:15

A paródia elég vicces, de miért is kell ehhez tudni angolul?

Darth Revan 2007.12.01. 20:27:34

Valószinűleg rossz videót szúrtál be, mert ez egy cseppet sem vicces.

Amugy meg tavaly volt a rádió humorfesztiválja, na, ott aztán voltak tehetségek.

Levi 2007.12.01. 20:33:25

Na, én a "szar magyar humorra" csak annyit mondok, h Kőhalmi Zoltán bazmeg. ( illetve ahogy a kolléga korábban említette a háttérben lévő rádiós humoristák, ő is az)

fope 2007.12.01. 20:33:53

Ez nekem kicsit egyperces. Többet tudott volna vajon? Vagy csak ennyi fellépti díjat kapott, a közönség meg ennyi előadást?
Akkor már inkább Boborján, én attól tudok feküdni. De minden ízlés kérdése...

zendra 2007.12.01. 20:34:49

Szerintem mindkét színészt nagyon találóan fogta meg. Ez a paródia lényege. Mondanivalója nem a paródiának szokott lenni. Meg is néztem a Bödöcs Orbán paródiát, a szöveg jó, de a karaktert szerintem nem sikerült jól megfogni. Hang nélkül nem lehet rájönni, ki az, ellentétben a fenti linken szereplő pasassal.

tiburi 2007.12.01. 20:43:28

Elég együgyü a gyerek, de poénos. :)
Farkasházy meg mióta humorista? Ő csak a Magyar lelkiismeret sötét kvázihumorba burkolt silányka manifesztátuma, vagy valami ilyesmi :)
A YouTube-n meg rengeteg fiatal hazai humorista megtalálható. Persze sajnálatos, hogy alig kapnak helyet a televíziókban, de létezik a szórakozásra más megoldás is...

fegyveres 2007.12.01. 21:09:49

szerintem vérszar
pocsékba ment 5 perc az életemből

Noinfo (törölt) 2007.12.01. 21:21:38

Hát, aki a De Nirobtól csak a "You talkin' to me?"-t, a Stallone-tól meg a "Höööööö"-t tudja csak "parodizálni", azt még nem merném a paródia csimborasszójának nevezni.

D. 2007.12.01. 21:21:45

A mimikát istenien tolja, már-már Jim Carrey-szinten.

A magyar humort meg fölösleges idecitálni, k.vára nem ugyanaz a kávéház. De ha már: Farkasházy nagyon jó jeleneteket ír, és sokat tesz a magyar humorért; az IHM problémája az, hogy havonta KELL szállítaniuk egy show-t, nyilván nem lehet tartani így magas színvonalat, de 1-2 régebbi lemezen és show-n be lehet fosni; a Hetest lehet szeretni meg nem, én kamázom, de fene tudja, talán csak politikai okokból nem szeresssed; Bagi-Nacsa meg 2 zseni, akiknek szintén nem tesz jót a rendszeres MUSZÁJ - belefásultak. Szerintem.

saszbath 2007.12.01. 21:23:33

vicces volt, nagyon jól parodizál!
de a magyar paródistákat nem kell elküldeni a sunyiba. Nem lehet összehasonlítani a parodiát sem a humoristákkal. Mint a hírekből kiderült Sas Józsi sem a humorból él meg! Bagi Nacsa pedig fiatal gyerekek, már rég más csinálnak. a Mirigy pedig üzleti alapon jól meglovagolja a piacot. Ha el tudja adni akkor miért ne tenné. Szerintem ők már régóta azt a minimumot nyujtják amiből a jól meg lehet élni. megélhetési szorakoztatóipari munkások. Mint azok az énekesek akiknek kazettái 5-6 éve a buszsofőrök elött hevertek! (bocs a sofőröktől) :-)

smartdrive 2007.12.01. 21:41:25

ez egy szar

dama 2007.12.01. 21:53:47

Röviden: szar.

Hosszabban: nagyon szar.

nadivereb 2007.12.01. 22:02:02

Hát én is sírok, csak nem úgy, ahogy te.
Ez rossz. Még ha külföldiül is van.

Rá Diós 2007.12.01. 22:03:59

Farkasházy...Mérgező Mimóza, akin nemcsak nem lehet mosolyogni, de ő maga sem mosolyog. Amikor teli szájjal nevet, akkor sem nevet a szeme...

Sunnorbee 2007.12.01. 22:16:48

De jó:) Köszi hogy feltetted:)

Wannabe 2007.12.01. 22:18:23

Ez szar volt. (igen, eredeti hanggal nézem a filmjeiket)

zigomer 2007.12.01. 23:02:55

Azért pl. Gálvölgyi is letett már egy-két dolgot a paródia asztalára. A belinkelt jelenet meg a 12 egy tucat kategória, csak annak tetszhet, akinek mindentől folyik a nyála, ami amerikai.

Gabba 2007.12.01. 23:26:30

Ez NAGYON SZAR volt.

cozumel 2007.12.01. 23:59:06

Nem volt nagy szam a srac.
Illetve jol megfogta a hangokat, arcmimikat, de ezt a ket szineszt rajta kivul mar millioan parodizaltak, ugyanigy.
Szoval eredetinek semmikepp nem neveznem.

Tiensin 2007.12.02. 00:11:12

A tag egyértelműen Andrew Dice Clay paródiáját imitálja az ízléstelenségig túljátszva azt(a De Niros egyértelmű nyúlás a Diceman Cometh fellépésből). Más kérdés ,hogy Dice láthatóan azért csinálja, hogy viccet űzött a paródiából és önmagát sem vette közben komolyan.
Frank Caliendo, Pablo Francisco..na ők tudnak..ez a forma szimplán nevetséges.

Tiensin 2007.12.02. 00:15:55

Máskor meg a "paródia külföldön" címszó alatt ne tessenek már ilyet leadni!
Amúgy viszont az igaz, hogy odakünn a nézők képesek kötekedni a bénább fellépőkkel.

Horvie 2007.12.02. 00:17:15

gepsonka.uw.hu -n a kabaré ikon után szerintem akinek ez tetszett az ott simán meghal :P

jordan 2007.12.02. 00:18:51

szerintem nem volt szar, jól tolta a srác, dehát ebből nem lehet sokra következtetni. Aki viszont ott van angolban és a filmekben, az eztet nézze:

www.youtube.com/watch?v=f7LN9uklloY&

Aki pedig egy kis fasza rasszista stand-up-ot akar nézni, az ezt kapja ki (visítottam tőle...) - sajnos angolul van, és többnyire nagyon oda kell figyelni:

www.youtube.com/watch?v=24Ryj1ywoqw

egyébként meg nem kell fanyalogni. Amerikában sokkal-sokkal nagyobb a médiapiac, sokkal többen vannak, sokkal több jó humoristát lehet kinevelni. Ráadásul ott azért keményebbek a szabályok. AKi nem tesz le az asztalra, az nem jut sehova. Egyébként meg nem kell lenézni egyikféle humort sem. Akinek valami nem jön be, azt nem kell nézni. Lehet, hogy valakinek nem jön be Sas József, de akinek ő bejön, annak nem biztos, hogy tetszik a Galla vagy a Laár.

cworm (törölt) 2007.12.02. 01:23:36

Szerintem jól nyomja a csávó, bár egy Rocky-t sem láttam (ezzel asszem egyedül vagyok az országban), úgyhogy nemtom az a része mennyire lett jó, de a De Niro-s nagyon tetszik. =)

tyleromnem 2007.12.02. 02:06:30

Nem kell mindent az előző rendszerre kenni!
Hofi Gézán az is nevetett, aki nem értett egyet vele, Markos-Nádas-Boncz pedig ma is értékelhető politikamentest humort vitt annakidején. Bagiék és a Mirigyes franc a \'90-es évek termékei...

Cselo 2007.12.02. 07:12:21

Hát ez elég gyenguska volt! :-((( Ennél sokkal különb magyar parodisták vannak, csak a "csúcson" levők nem biztos, hogy hagyják őket labdába rúgni.

Sammy 2007.12.02. 07:22:45

Sziasztok!

Az IHM mint rockzenekar? Mindig is parodizáltak, és még csak nem is voltak egy stílushoz kötve. Na mindegy, apró részlet.
Ezzel a paródiával nincs semmi gond. Nem szabad a szinkronnál leragadni emberek. Ez külföldi paródia, azoknak akik eredeti nyelven nézték meg a rocky-t vagy de niro valamennyi filmjét.
Magyarországon is nagyon jó humoristák vannak. Ajánlom mindenkinek a youtube-ot, keressetek rá a humorbajnokság szóra. Láthatjátok, hogy kaptak lehetőséget is és marha jók is. :)

Üdv: Sammy!

arthur877 2007.12.02. 08:41:30

Azért azt ne felejtsük el, hogy az Irigy Hónaljmirigy egy eléggé különleges műfajt gyakorol!
Nem konkrét paródia, inkább a zene vagy az előadó kifigurázása a cél, és nem sokan művelik ezt ilyen magas szinten!

Robert de Niro 2007.12.02. 08:43:12

Hát ez egy szánalmasan szar paródia volt, az említett magyar arcok is nagyságrendekkel jobbak.
Az INDEX is megválogathatná, hogy kinek a szerencsétlen blogját linkeli be. Grrrrrrrr....

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2007.12.02. 09:28:56

hát szerintem ez nem volt egy nagy szám

a magyarok közül azért pl a Besenyő PIsta bácsinak a Pest megye című opusza az nagyon ott van, eddig még aki látta, mind könnyezve röhögött percekig utána

vagy a Markos-Nádas régebben elég jó volt egyik-másik műsoruk

de pl a méhek együttes talán aki nem is humornak szánja, de nagyon lehet röhögni rajtuk

úrilány 2007.12.02. 09:42:40

a robert de niro még egész jó lenne, ha nem azt a giccsessé vált mondatot mondaná
a "bezzeg külföldön"özés meg kvázi nemzeti hagyományunk része, éppen úgy, mint annak leszólása (bezzeg külfödön nem mondják, hogy bezzeg külföldön)

A.

komment yuser 2007.12.02. 09:47:53

Egyértelműen kiderült a szövegedből, hogy ez csak azért tetszik neked, mert külföldi. A felsoroltak közül meg azért nem tetszik egy sem, mert azok magyarok.

El kellene gondolkodnod kicsit!

Érdemes lenne kimenned külföldre, inkább élj ott!

(Itt eleve nem a humorról és a humoristákról van szó, úgyhogy felesleges ragozni. A csávó nem szeret magyar lenni.)

Jimbo 2007.12.02. 10:21:22

Ez konkrétan egy fos...
Nyilván Sas, meg Farkasházy is az, de csak attól nem lesz humorosabb, h egy külföldi csinálja...

KopaszMercis 2007.12.02. 10:51:45

www.youtube.com/watch?v=zMXFhks2kmA

itt van sajnos a comedy central present-es verziot nem talaltam elsore...
szerintem egy update-et meger.. ez a legjobb pacino es de niro parodia.. raadasul nem is hulyeseg amit a forma beszel ugy amugy :)
egy kis minosegi stand - up

Kitty 2007.12.02. 12:45:37

Legyünk arra büszkék, hogy Magyarországon is foglalkoznak a paródia műfajával! Nem kell mindent lehúzni!!
Mirigyék poénjait, kifejezéseit sokszor a köznyelv is átveszi.

eve8794 2007.12.02. 13:15:46

Sztem meg tök jó!!! És tényleg szarok a fent említett magyar \"sztárok\"!!! Ami jó azt meg szarnak beadni tvbe!! Ez a magyar sajtó!!

ene8 2007.12.02. 13:17:15

A cikk írőja tud egyáltalán valamit az Irigy hónaljmirigyről? Mert asszem itt az ideje a felvilágosításnak!!: A mirigy SOSE VOLT ROCKZENEKAR!!!! Egy szilvesztei buli kedvéért csináltak műsort, PARODIÁT!!!! Csupán szórakozásból, majd fellépéseket kaptak, stb... Tudom ajánlani a A nyolc kan című könyvet, nagyon hasznos!!! Ja és ha olyan \\\"szar\\\" lenne, mint ahogy az író gondolja, akkor nem adná le a tv2, nem kerülne a be a nézettségi top 10-es listájára, a cd-jük nem fogyna, pedig jól fogy!!!!
STB....

Ja, és ha valaki valakit a szájára (tollára) vesz, az legalább nézzen utána, nem tart tovább 5 percnél!

valaki 2007.12.02. 15:25:39

Amúgy a mirigy sokszor manapság csak a viccoldalakról veszi a poénokat... lást péel az iskolásat, az elején elhangzó 12 éven aluliaknak nem ajánlott kiparodizálását.... meg az összes... manaság már poénok sincsenek benne csak legyen egy regény meg pár szám amit átírnak... és a nagy mirigy fanok meg úgyis röhögni fognak rajta....

valaki 2007.12.02. 15:30:49

Amúgy az elején csak rockszámokat parodizáltak ki... úgy mondva rockzenekar, ergo igaza van az írónak.. És nem értem miért kell attólmég elolvasni a történetüket a nyolc kan könyvet :D Azért az első albumukon nem csak rockzenéket parodizáltak ki? :) Első paródiájukba nem headbangelnek meg rockegyütteshez hasonlóan fel van véve a klipjük? :):) gondolkozzatok aztán írjatok ahogy az előbb írtátok, én igazat azok az írónak

Buda Bálint · http://www.kutyaszan.hu 2007.12.02. 20:46:12

Hát nem mondom, h. rossz, de elég halvány.

Kismanó 2007.12.03. 11:57:55

Nagyon rossz az összehasonlítás véleményem szerint. Más-más réteget szolgál ki Sas humora, vagy a Bagi-Nacsa páros humora, és megint mást Fábry, vagy az Irigy Hónaljmirigy, és más a műfaj is. Emellett a humor szubjektív kategória, és például ha nem vagy tisztában a humor tárgyával, témájával, nem fogod érteni, nem fogsz nevetni. Mellesleg ha vki arra kérne soroljak fel pár humoristát, Hofival kezdeném a sort... Nagyon sok fiatal tehetség van Magyarországon, talán nem kapnak annyi teret, mint kéne, de akit érdekel, az megtalálja, hol juthat hozzá ahhoz, akit szívesen meghallgat.
Biztosan vannak kiváló humoristák az USA-ban is, nekem ez a produkció nem jött be, de attól még nem mondom, hogy rossz.
Picit még visszakanyarodnék az IHM-hez, ugyanis pontatlan a megfogalmazás, nem rockzenekarként indultak, hanem rockparódiákkal kezdték a sort, és azóta már rengeteg más zenei műfajban megmutatkoztak. A zenei és más elismerések, díjaik pedig nem arra mutatnak, hogy lejjebb mennének, hanem inkább felfelé.
Kiváló humoristának tartom Litkai Gergelyt, Badár Sándort, Maksa Zoltánt, és még sok név áll a képzeletbeli listán, pl a Rádiókabaré színe-java, vagy a Godot gárdája.

jürgen baromartz 2007.12.03. 13:33:38

a l'art pour l'art eszébe se jut senkinek?
ja, persze, azt nem nyomja egyik szaros kercsatorna sem.

arthur877 2007.12.03. 15:19:14

Én pl.-ul baromira bírtam őket is, és a "Vastyúk is talál szemet" egy nagy dobás volt!
Kár, hogy szétmentek, mert azért valjuk be őszintén, a fél ország "Tompikázik" azóta, de a Bessenyő Pista bácsinak is keletkezett egy jó pár szállóigéje!
MARGIT... :-)

ene8 2007.12.03. 16:00:36

Mért szerinted a rockzenekar meg a paródiacsapat egy és ugyan az? Olyan, mint a senki meg a valaki! Igen hülyék vagytok! (tisztelet a kivételnek)
Bambuljátok csak az angolt, értelmi szintetek!

A tv-ben meg nem muszály nézni, van még legalább 10 másik csatorna!

eve8794 2007.12.03. 16:42:35

Ha azt hiszed h a nézettség határozza meg h ki a sztár ,akkor az gáz,mert a Győzike show is elég gyakran vezeti azt a bizonyos listát!!! És ha ő sztár, akkor oda a haza!!Mellesleg kinek bejön kinek nem, de aki még nézi az IHM-et, az ...!! Bárgyú egy műsor!! Kiöregedtek,csak nem képesek felfogni,meg hát nincs más amiből megélnének!!Ezé kell több lábon állni!!

süti beállítások módosítása