Skip to content


       Szűrés lista

Hülyepicsa V.: Dundika a kutyájával készítene interjút

Dundikánál úgy látszik anyagi gondok lehetnek, mivel Mauritiusról (ahol eladta az esküvőjét a TV2-nak) hazajövet a Ice Tropez plakátját készítette el ...:-) (Biztos még nem utalta a TV2 a lóvét.)

A fotózás közben vetemedett a lenti cselekedetre ...

Most mit mondjak erre ?
Biztos vagyok benne hogy a mellbősége nagyobb mint az IQ-ja ....




Címkék: bulvár hülyepicsa

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr60312758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cowkie 2008.01.27. 09:03:48

1.: miert kapna barmilyen penzt is a tv2tol? a segget veri a falba, h foglalkozik vele a media ;)

2.: nem buta, dehogy buta. gondolj bele te mit csinalsz es mennyi penzt keresel es hogy o? =D

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.01.27. 09:05:56


Miért kell leszólni egy viccet... egyébként a legtöbb állattartó szokott társalogni az állataival.
Némely hivatalos műsorvezető IQ-ját is érdemes lenne vizsgálni...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 10:17:32

cowkie
1.Gondolom valaki adott valakinek pénzt az esküvő közvetítése kapcsán ... én szerintem nem Dundika fizetett a TV2-nek ...:)

2. Abszolút igazad van, bele sem merek gondolni hogy ő mennyit keres ...de szívesn megnézném az adóbevallását ...meg hogy fizet-e TB-t ....:)
De hát sajnos nekem nincsenek olyan "adottságaiam".

Szóval, csinos, de buta lányok!
Nem kell tanulni, egyetemre menni! Minek kellene?
Nagy cicik kell, meg a megfelelő pozícióban lévő embereket kell megkeresni, illetve a megfelelő pozícióban lévő emberek farkát ...:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 10:19:09

"egyébként a legtöbb állattartó szokott társalogni az állataival"

Nos igen, igazad van ... én is szoktam "beszélgetni" a magyar vizslámmal ... xD
De én nem vagyok "híres" és nem veszem fel videóra és teszem fel a netre :))

cowkie 2008.01.27. 10:26:15

dehogy fizetett neki a tv2, nem kepzeled? :D ez egy ketoldalu kapcsolat, az aktivban csamcsogjak a parasztok a visito picsat, o meg tartja magat a mediaban.

nem riporter vagy musorvezeto, talan meg kizarolagossagi szerzodese sincs a ceggel

jagd 2008.01.27. 15:15:18

Nem tudom miért kell ezen a videón kiakadni. Minmdenki csinál hülye poénos dolgokat amikor részeg, és ezt gyakran megörökítik. Fotókkal, videókkal tele vagyok, amik bulikon készültek, és ennél nagyobb hülyeségek, és gázabb dolgok vannak ratja. Tegye fel a kezét, akinek nincs ilyen videója!! Na látjátok. Szerintem kivételesen ezzel nincs semmi baj, kifejezetten aranyos, hogy becsiccsentve ökörködik a kutyával. Az már más kérdés, hogy senkit sem érdekel, de ezzel ugye így van mindenki, engem se érdekel egy vadidegen berúgós videója. De ugye nem kell nézni, ha nem érdekel.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 16:04:36

jagd

Te már rúgtál be Ice Tropez-től ? Ami egy ice tea így első blikkre ...xDDD
Külön le lett írva a Velvet-en hogy D. nem vol részeg :))

rembrant · http://www.zavodjenje.com/ 2008.01.27. 18:25:59

szégyen, hogy ezek a "sztár"-ok.. győzike, pákó.. annácska... meg ilyenek

jó példakép a 12 éven aluli korosztálynak

ksp 2008.01.27. 20:46:33

Kínszenvedés volt, de végignéztem. Egyébként a szőke csaj a Kata bejön. Ha lenne szavazás, mint a totalcaron, akkor Kata kéne xD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.27. 20:55:15

ksp

Gratulálok, szép teljesítmény ! xDDD

moR10 2008.01.28. 17:35:23

Bar en nem tudok semmit errol a csajrol, nem kovetem igazan a bulvar cuccokat, de ha jol szurom le a videobol, akkor ez mar valami hosszu forgatas vege szal pia / faradtsag, ha csak ilyen poen video sajat maguknak, en elrohogtem magam a vegen :P

süti beállítások módosítása