Skip to content


       Szűrés lista

Van kedved palacsintát sütni ?

Pont hétvégére terveztem be életem első palacsinta-sütését, egyenlőre már van egy receptem, amikor megláttam ezt az "oktatófilmet".
Zseniális...vajon hány fotót lőtt el a 2 srác, amíg ezt összehozták "stop motion technikával?



A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr10330274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laló 2008.02.08. 08:56:48

Ha valaki kikeveri a tésztát akkor megsütöm :-)

moRtiZ 2008.02.08. 09:10:55

De sok ideje volt :D Iszonyajtól meg van csinálva.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.08. 09:50:29

Pont számolgattunk 1 másodperc 25 képkocka= 25 fénykép.
1 perc = 1500 fotó ...


Van egy másik kisfilmjük is, az már 5 perces, 4 millión látták már a Youtube-on, és 4000+ fotóból rakták össze ... csak úgy, hobbiból ...xDDD
youtube.com/watch?v=AJzU3NjDikY

Perillustris 2008.02.08. 22:36:31

Fantasztikus videók.

Szerintem ehhez nem kell másodpercenként 25 kép, biztos lehet spórolni néhányat, úgyis szaggatott lesz. Nyertek pár százat pl. a fotelos résznél is, ahol igazából kivették minden második-harmadik képkockát, s a többi hasonló jelenetnél.

Grat nekik, van türelmük, de megérte.

süti beállítások módosítása