Skip to content


       Szűrés lista

Anettka tragédiája és bulvár

Fehér Anettkának elhunyt a férje, Forgács Rezső. Szörnyű tragédia, részvétem.
Ez sajnos máshol, más családban is előfordul. Ilyenkor mindenki gyászol és megpróbálja feldolgozni a halálesetet.

Nézzük, Anettka hogyan gyászol (Velvet.hu):

"Fehér Anettka a napot a TV2 reggeli műsorában, a Mokkában kezdte, ahol higgadtan és visszafogottan nyilatkozott, pedig a folyamatosan a könnyeivel küszködő Liptai Claudia kérdései után nem csodálkozhatott volna senki sem, ha Anettkánál eltörik a mécses."

"A TV2 műsorában le akartak vetíteni egy kisfilmet Forgács Rezsőről, de végül az özvegyre tekintettel ezt nem tették meg. Fehér Anettka ennek a gesztusnak kifejezetten örült, mert azt mondta, azt még nem tudná elviselni, ha meg kéne néznie egy felvételt a férjéről."

"Fehér Anettka csütörtökön a TV2 reggeli fellépése mellett az Esti Frizbi meghívását is elfogadta, és Hajdú Péternek mesélt az érzéseiről és jövőbeli terveiről. Mikor Röme – a házi zeneszerző - dalra fakadt a műsorban, Anettka elérzékenyült, de még tartotta magát. Ezután levetítettek egy bejátszást, ami a NÉVshowR egy évvel ezelőtti adását idézte fel, mikor a házaspárok vetélkedőjén Rezső szerenádot adott Anettkának. Ekkor az özvegy kirohant a stúdióból, és egy oszlopnak támaszkodva zokogott."

Forgács Rezsőt (aki nem celeb volt, hanem csak Anettka férje) ma, pénteken temetik.
Szóval Anettka már a temetés ELŐTT körbejárta a bulvárműsorokat?
Ehhez azért pofa kell... 
Tragédiából bulvárhírt csinálni?
Eladni a személyes tragádiámat a bulvárnak? Nem tudom az pofátlanabb aki meghívta az özvegyet (akinek a férjét még el sem temették), vagy Anettka, aki ahelyett hogy otthon gyászolna, körbejárja a stúdiókat.

Miért nem lehet ilyenkor azt mondani a TV2 vagy az ATV meghívására, hogy elnézést, most gyászolok, szervezem a temetést, 1 hónap múlva szívesen nyilatkozok?
Bár azt sem értem ERRŐL miért és mit lehet nyilatkozni? Milyen hírértéke van annak, hogy mennyire szerette a férfjét, mennyire hiányzik neki stb? Van olyan ember, akit ez érdekel?
Minden családban van haláleset, sajnos. Ráadásul Anettka, akinek a titulusa szerint "Budapest TV műsorvezetője" annyira érdekes celeb és híres ember mint az összes többi műsorvezető ebben az országban. Vagyis egyik műsorveztőnek sem érdekel sem az öröme, sem a bánata.

 

Címkék: bulvár morbid pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr71400448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wadember 2008.03.28. 13:00:47

zero, nem értesz te ehhez.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 13:17:07

wadember

Abszolút igazad van, nem értek hozzá és nem értem miért csinálják? Miért?

johevi 2008.03.28. 13:28:52

Liptai Claudiához a beugró egy családtag halála, ez kiderült az utóbbi időben. Viszont nem értem, hogy Liptai miért küzdött végig a könnyeivel, mint műsorvezető....

yokli 2008.03.28. 13:32:17

én nagyon utálom ezt a nőt, de ebben az esetben talán inkább arról van szó, h mindent megpróbál, ami könnyíthet a helyzetén, és van, akinek az könnyít, ha beszélhet róla
értem én, h mi a bajod ezzel az egésszel, csak ez jutott eszembe, h ez valahogy a "mentségéül" szolgál (vagy hogymondjam, na).

ebben a helyzetben sztem mindenki csináljon bármit, amit csak akar, ha az segít rajta, mert ez maga lehet a pokol.

oké, h minden családban van haláleset, de nem mindenki veszti el a számára leg-leg-legfontosabb embert, az azért kicsit más.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.03.28. 13:37:28

Családtagot, hozzánk közelállót elveszíteni mindig fájdalmas. De ez egész úgy, ahogy van gusztustalan, hányni kell tőle. És ebben a menetben hirtelen tényleg nem is lehet eldönteni, hogy Anettka a nagyobb undor, aki végigjárja a TV2-t és az ATV-t, mint gyászoló özvegy, vagy a két csatorna, hogy ebből képes hírt faragni és vég nélkül rágni a csontot.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.03.28. 13:42:12

yokli: Igen, ha beszélhetünk a veszteségünkről, az valóban könnyít(het) a dolgokon. No de annyi "barátjuk" van (volt?). Azok most miért nem Anettka lelkét ápolják? (egyébként ezek a nímandok is csupán meglovagolták a hírt, nyilatkozgatnak úton-útfélen) Velük nem lehet beszélni? Ilyenkor nem barátok? Vagy Anettkának ez kevés? FELTÉTLEN TV kell az ő bánatához? Ugyan. Ez az egész a pénzről szól. Mert milyen gáz is, hogy a barátok csak meghallgatnak, de nem fizetnek azért, hogy beszélsz....

Badu 2008.03.28. 13:44:34

Nyilván azért csinálta, ami most itt is történik. Beszélünk róla! Ugyanis ebből él. Már évek óta semmilyen műsora sincs és valamiből meg kell élnie. Ezen kívül nem sok érdekes történt, leszámítva, hogy beugattak Farkas Bertalannak.
Amit pedig a Liptai csinált, az vérlázító volt. Egyfolytában azon görcsölt, hogy elsírja magát a vendég és amikor ez nem jött össze, akkor nagyon szomorú volt. Az elszalasztott lehetőséget siratta, nem a halottat.

vujicsics trutymo 2008.03.28. 13:44:35

Ha elmegy az a baj, ha nem megy el az a baj.

A cikk szerzője meg valójában bukik az ilyen eseményekre.
Csorgatja a nyálát, miközben felsőbbrendűen fikázik. (a fikázó hiéna a legcukibb)

cunáj 2008.03.28. 13:52:32

Előre leszögezem, soha nem kedveltem Anettkát. De gyanítom, ez esetben nem ő kopogtatott sem a tv2, sem pedig az ATV ajtaján. Az meg hogy a pénzért...ugyanmár...mindenki tudja, hogy tele van, mint a déli busz.

tr 2008.03.28. 13:55:39

Resző ez a nagyszerű ember volt. Ő az, aki beszélget a betelefonálóval, miután neje kirohant a stúdióból:
youtube.com/watch?v=1K4piqn1fyA

Bandee 2008.03.28. 13:57:47

Szerintem az a jó ami Anettkának jó. Valahol Yokli fogta meg az igazságot. Véleménye lehet mindenkinek és az sem baj, de a lényeg egy ilyen helyzetben, hogy azt csináljuk, amihez kedvünk van. Ha Anettkának ehhez volt kedve akkor úgy van jól! Minden más rosszindulat és előítélet!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 14:00:01

vujicsics trutymo

Én a pofátlan eseményekre "bukok", de azért köszi ...
Amúgy ki mondta hogy ha nem megy el az a baj ?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 14:03:01

Bandee

Lehet hogy Anettkán ez segít, de miért kell ebbe belevonni a nézőket? Téged ez érdekel? Megnézed a TV-ben ?

Bandee 2008.03.28. 14:17:54

A műsort nem Anettka szerkeszti az adott tvkben. A cikkből azt éreztem, hogy ezért ő a hibás - hogy mert elmenni?? A másik, hogy én nem láttam egyik műsorban sem, de ha nem érdekel elkapcsolom és nincs semmi gond. Valószínűleg sok embert érdekelhet ha már meghívták... nem tudhatod, hogy mit érez őszintén, így én nem bántanám.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 14:29:17

Bandee

Miért, szetinted korrekt és normális hogy a temetés előtt (vagy utáan, tökmindegy) telesírja a studókat,, bulvárújságokat?

Mégis, milyen világban élünk?

Ha ez normális,mindennapos és elfogadott, sőt tolerálható, akkor én kérek elnézést ...

zala 2008.03.28. 14:32:09

hahaha törölted a hozzászólásom? pedig sztem félreértettél, mert nem akartam beszólni neked. Viccesnek tartom hogy ez ennyire bemart.
szép napot

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.03.28. 14:36:13

Bandee: Egy helyre elmenni, elmondani, világ elé tárni talán oké. (számomra ugyan nem, de ha így érez, lelke rajta). Ám csapból is folyni napokig? Tényleg ez segít gyászt feldolgozni?
És amit már írtam: a barátok ilyenkor nem segítenek? Nem állnak mellette?

cunáj 2008.03.28. 14:39:14

Vki nagyon kekec itt...akkor is így ki lennél akadva, ha mondjuk egy elismert ember, művész csinálná ugyan ezt?? Gyanítom, itt csak Anettka személyével van problémád. Megkérdezték, válaszolt. Mi ezzel a baj?? Ha nem szereted ne nézd, ne írj róla...tiszta sor, nem??

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 14:43:57

zala

Nincs semi gond, más miatt töröltem, bocs !

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 14:45:07

cunáj

Vazze, nem akarjátok érteni ...

Akárki csinálja ezt, az is gyomorforgató ....

Dehát ahány ember, annyi szokás ...

cunáj 2008.03.28. 14:52:48

Ezt szerintem csak Te nem érted. Igaza van annak, aki azt mondja, ha neki így könnyebb, hát lelke rajta. Annak a szerencsétlennek meghalt a férje! Még csak egy gyereke sem volt, aki talán erőt adhatna neki...most talán az a jó neki, ha beszélhet. Más vajon hogy csinálná? Te fogsz pálcát törni felette?

wini 2008.03.28. 14:57:03

cunáj
Igen, ez mindenkinél gusztustalan. Emlékszem egy Blikk címlapra, amin a Csisztu Zsuzsa kisírt szemű fotója díszelgett az édesanyja halála után és a főcím valami ilyesmi volt: Nagyon fáj a halála, még nem tudok róla beszélni.
????? Mi van????? Ha én nem tudok beszélni valamiről, akkor nem beszélek róla, mert hogy nem tudok beszélni róla. De nem adok nyilatkozatot arról, hogy nem tudok beszélni róla.
És ezek tuti nem a pénzért csinálják. Simán személyiségzavaros barom mind. Elhiszik magukról, hogy sztárok, az ország krémje és mindenki csodálja és irígyli az életüket. És ezért azt is elhitetik magukkal, hogy ami történik velük, az mindenki mást is érdekel. Pont ilyen, amikor a nagy-magyar-sztáranyák szülnek és utána lépten nyomon nyilatkoznak, mintha nem lenne még rajtuk kívül millió nő ebben az országban, aki ugyan azt megéli. Kit érdekel, hogy a kis Palik izének kihullott a haja vagy hányat büfizik a Liptai gyereke. És ahogy az sem érdekel, hogy Anettka hogy dolgozza fel a gyászt. Sajnálom, együtt érzek vele, de ennyi. Mellesleg, ha még nincs felkészülve arra, hogy a férjét lássa viszont fotókon, felvételeken, akkor ne menjen szerepelni mindenfelé, ne nyilatkozzon egy nap hat újságnak és nem kerül a férje a címlapokra.

Bobby Newmark 2008.03.28. 15:00:14

"Milyen hírértéke van annak, hogy mennyire szerette a férfjét, mennyire hiányzik neki stb? "

Semmi, az égvilágon. Azért van, hogy Te itt és most kiakadj rajta. Ha foglalkozol vele, elérte a célját. Ignorálni kell, az a helyes magatartás. Már ha tényleg azt akarod, hogy eltűnjön.

Az ilyen bulvársztárok mind a fröcsögő fikában és szarban úsznak, ez a természetes élőhelyük. És az ilyen posztok táplálják.

cunáj 2008.03.28. 15:04:26

Lehet naiv vagyok, de én merem feltételezni, hogy vki nem csinál üzletet a férje halálából!

mirna 2008.03.28. 15:10:28

Mégis mit vártál tőle? Neki már az is haladás, hogy özvegy. Ha lehetne, kiírná a pólójára.

zala 2008.03.28. 15:16:29

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 14:43:57

oké, mondanám, hogy semmi gond, ha úgy érezném, hogy bocsánatot kellett volna kérned :]

Kikerics 2008.03.28. 15:17:09

Szerintem meg sekinek sincs joga, hogy megítélje, valaki jól vagy rosszul dolgozza fel egy közeli hozzátartozója halálát. Úgy dolgozza fel, ahogy tudja. Van olyan, aki magányosan elvonul, van olyan, aki kimegy az emberek közé és lefoglalja magát, és van olyan is, aki ország-világ előtt beszél róla, hogy együttérzést csikarjon ki. Lehet neki ép erre van szüksége ahhoz, hogy könnyebb legyen.

Isalnder 2008.03.28. 15:19:03

Biztos voltam benne a pasas halalhiret hallva, hogy ez lesz. Nem csalatkoztam. Az "ozvegyet" minositi a dolog tovabbra is. Ez a no sosem volt normalis, beteges amit csinal. Erdekes hogy emlekszem mikor eloszor debutalt es csak hirt olvasott fel tiszta beteg kepu ijedt nyuszi volt nagy valtomesekkel... aztan lett belole "ez". Miss kihaennem mindenaron. Csak (le)sajnalni lehet az egesz embert. Sosem lesz normalis elete, bar az anyagiakat mar "megalapozta".

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.03.28. 15:19:10

Emberek! Biztos, hogy ez a nőnemű génkatasztrófa özvegy???? (férjnél volt, nem csak együtt éltek?)
Mellesleg ez a poszt is csak őt reklámozza, szándéktól függetlenül. :(

fájerfuksz 2008.03.28. 15:20:44

vujicsics trutymo 2008.03.28. 13:44:35

ejh ejh trutymo! Ilyenekt én szoktam írni...el akarod venni a kenyerem! ;))

Kikerics 2008.03.28. 15:25:05

zero.
elször ezt írtad: "wadember
Abszolút igazad van, nem értek hozzá és nem értem miért csinálják? Miért?"

aztán: "cunáj Vazze, nem akarjátok érteni ... Akárki csinálja ezt, az is gyomorforgató ....Dehát ahány ember, annyi szokás ..."

Mi ez a kezdeti álszerénység, álszentség?
Neked már van véleményed, ne tégy úgy, mintha nem lenne, és ne tégy úgy, mintha nyitott lennél egyéb lehetséges válaszokra. Egyszerűen csak véleményt nyilvánítasz, de az csak egy kultursznob forgatókönyv szerinti szarozása.
Nem azt mondom, hogy kedvelem Anetta személyét, de a kultursznobok állandó, kiszámítható, öntömjénező, "mi bezzeg többek vagyunk" fröcsögése is fárasztó és szánalmas már.

fájerfuksz 2008.03.28. 15:35:41

Kikerics!

Elismerésem a hsz-ért. max-an egyetértek veled.

Bobby Newmark 2008.03.28. 15:40:14

Kikerics:
"Szerintem meg sekinek sincs joga, hogy megítélje"

Szerintem meg senkinek nincs joga, hogy megszabja, hogy mit mondhatok, és mit nem. És egy ilyen ribanc, aki abból él, hogy kiteregeti a magánügyét, nem hogy együttérzésre, még szánalomra sem méltó. Média termelte gennyes fekélyek ezek, ki kéne őket vágni a társadalom testéből.

Az egyetlen dolog, amit önszántamból néznék a TVben az ilyen sztárokkal kapcsolatban a nyilvános élő kivégzésük lenne.

tfnepper 2008.03.28. 15:47:53

Kikerics,

ha nem tetszenek az általad kultúrsznobnak mondott ilyen típusú hozzászólások, akkor nem kell olvasni ezt az oldalt... ennyi, ilyen egyszerű. Arról meg hogy ki képzeli magát többnek mindenkinél, azon te is elgondolkozhatnál.

Kikerics 2008.03.28. 15:47:55

Bobby
Hoho... Te aztán májer csávó vagy, aki megaszondja a tutit...

Kikerics 2008.03.28. 15:58:12

tfnepper
Ha más a véleményem - ami jelen esetben azt jelenti, hogy nem érzek kényszert, hogy a felsőbbrendűség pozíciójából valakinek a tette fölött azonnal ítéletet mondjak, a részletek ismerete nélkül - akkor húzzak el? Na ez a baj veletek... Többnek hiszitek magatokat, tiszteletről, becsületről okoskodtok, nárcisztikusan moralizáltok, de tul.képp egyetlen - nektek ellentmondó - komment elég ahhoz, hogy kiderüljön, idióta, fontoskodó, intoleráns majmok vagytok:) Na, szevasztok nagyokosok

tiburonazul 2008.03.28. 16:01:53

Zero te pont annyira vagy okádék mint szerinted ez az Anettka, csak neki esetleg fáj, neked meg nem.
Hogy ki az erkölcsi hullább arról meg gondolkodjál a szobád sötétjében. Pedig Anettkát nem nagyon szeressük.
Tudod ez olyan mint amikor kint az udvaron kutyaszarba lépek, hiába mondom, hogy nem én szartam, nekem van szar szagom.
Kellemes tavaszi hétvégét.

Malacka 2008.03.28. 16:03:43

Mi a faszt nem értenek a hozzászólók?

Elmegy a picsa a TV -be mert pénzt kap ezért is. Amennyiben nem a pénz motíválja akkor kisírja a lelkét a barátok vállán( ha vannak) vagy otthon maszturbál egyet. Legalábbis ha normális. Így csak egy pénzéhes nő aki üzletet csinál a férje halálából.
Undorító!!!! Az ilyet többe nem kéne TV kamera elé engedni......

Dr Kangörény 2008.03.28. 16:06:53

Hát sajnos jelen eset a bizonyíték arra, hogy a magunkfajta "kultúrsznobok" többek, mint a postban említett hülye liba.

tiburonazul 2008.03.28. 16:10:06

Malacka, a malackák aranyosak, onnan tudom, hogy most vittem be őket a legelésből. Te nem nagyon vagy az. Egyszerüen csak felokádtál valamit amit meg se ettél. Erkölcsi bűvész.

izidor 2008.03.28. 16:10:25

malacka,a nemzetbiztonság hivatal információira alapozod állításod igazát ? vagy vmi erkölccsősz vagy, röf röf ? :DD

paranoid 2008.03.28. 16:13:32

wini:
"Emlékszem egy Blikk címlapra, amin a Csisztu Zsuzsa kisírt szemű fotója díszelgett az édesanyja halála után és a főcím valami ilyesmi volt: Nagyon fáj a halála, még nem tudok róla beszélni.
????? Mi van????? Ha én nem tudok beszélni valamiről, akkor nem beszélek róla, mert hogy nem tudok beszélni róla. De nem adok nyilatkozatot arról, hogy nem tudok beszélni róla."

Nem kedvelem Csisztu Zsuzsát (sem), de:
a mocsok-bulvár az úgy működik, hogy felhívja az "újságíró" telefonon, hogy ezt meg ezt hallotta és nyilatkozzon, ő meg aszongya, hogy nem tud/akar erről beszélni és elköszön. Másnapra erről megjelenik egy féloldalas cikk, hogy jajj de borzasztó és, hogy nem akar erről beszélni. + A fénykép persze, amit vagy lesifotós készített, vagy valami régebbi és egész más szituációban készült (de a cikkhez passzoló) képet nyomnak be hozzá.
Ezért mocsok-bulvár.

tiburonazul 2008.03.28. 16:16:47

Paranoid!
Mint ez a blog.
Csak az individum aki írja ezt nem érti.

tfnepper 2008.03.28. 16:19:41

Kikerics,
Én megértem hogy más a véleményed, de azzal hogy itt mindenkit kiosztasz te is a mi szintünkre "süllyedsz", meg hangzatos tulajdonságokat aggatsz ránk, és tulajdonképpen te sem tudod elfogadni hogy bizony olyan emberek is léteznek akik szemében az, amit jelenleg Anettka csinál, felháborító és erkölcsileg nem helyénvaló.

paranoid 2008.03.28. 16:20:17

folytatmány:

Egyébként kit érdekel, hogy Anettka hol, hányszor, kiről és mit nyilatkozik?
Igaza van azoknak a kommentelőknek, akik azt írták, hogy a bulvárcelebeket és az egész bulvár beltenyészetet pont az élteti, hogy beszélnek, beszélünk róluk.

fájerfuksz 2008.03.28. 16:21:04

"malacka,a nemzetbiztonság hivatal információira alapozod állításod igazát ? vagy vmi erkölccsősz vagy, röf röf ? :DD"

nem-nem. ő egy first-class teatcher from Hungary! :D

wini 2008.03.28. 16:21:20

paranoid
Igaz amit mondasz. Ebben az esetben azonban egy egész oldalas interjú volt a Csisztuval, melyben az édesanyja haláláról beszélt. Egy oldalon keresztül beszélt arról, hogy ez hogy fáj neki és még (!) nem tud róla beszélni.
De mindegy. Nem ér ennyit az egész, már így is túl lett beszélve.

Malacka 2008.03.28. 16:24:54

tiburonazul:
Én is szeretlek. Ki a fasz kérte hogy reagálj a hozzászólásra?
Remélem kidöglik valai a családodban és mehetsz te is a bulvárstudiokba pénzért árúlni a tested...(ribanc)

izidor:
Aha pontosan ott mondta a kedves nénikéd hogy ezt írjam be.
Röf röf gyere kérlek térdelj le és szeress...

(ezt is ki kérdezte?)

A kommentjeim költöi kérdések. Azok a fajták amire a költő nem vár választ.
Tehát kedves két barátom huzzatok a picsába az okoskodó szövegetekkel együtt!

Köszi.

tiburonazul 2008.03.28. 16:25:02

Bobby Newmark meg azt hiszi, mert olvasott William Gibsont, ő szarta az erkölcs szent grálját.
Csak mondom Anettkát továbra sem szeretjük.

izidor 2008.03.28. 16:27:30

hogy ez az ország hogy tele vagyunk feddhetetlen, erkölcsös, igazságosztó emberrel...köh.. köh.. :D
sertéseink minimum jezsuita etikatanárok:)

tiburonazul 2008.03.28. 16:27:45

Malacka, hoztad a formát amit az emberek a disznókról (malacokról/Anettkáról) gondolnak.
Mehetsz moslékolni, este van.

Malacka 2008.03.28. 16:31:46

tiburonazul:

Még mindig nem érdekel a jajgatásod.
Mindenesetre sok időd lehet a blog kommentjeit olvasgatni. Biztos tartalmas életed lehet. Rohanj vegyél egy WOW előfizetést hogy kiteljesedjen az emberi léted. Te már mindent elértél az életben és nyugodtan kötöszködhetsz úgy hogy nem kérdezett senki.

Gratulálok, meghajlok a hatalmas lényed előtt.

tiburonazul 2008.03.28. 16:34:12

Malacka, nem basztál vagy csak 12 éves vagy?

tiburonazul 2008.03.28. 16:36:12

Zéró örömmel várja a közeledésedet.
Könnyíts magadon. És rajta is.

Male 2008.03.28. 16:40:28

Malacka!

Ha már azt állítod, hogy te több vagy mint az a hülye Anettka + erkölcsi magasságokba helyezed magad, akkor nem kéne önidentifikációdnak megfelelően viselkedned..? Kommentjeid alapján azonban te is csak egy sötét, nagypofájú barom vagy.

Bobby Newmark 2008.03.28. 16:56:38

Igen, én vagyok a megmondóember, meg a szent grált is én szartam.

Tiboru,te viszont adhatnál abból a cuccból, amitől azt hiszed, hogy tudsz gondolatot olvasni!

Nyugodtan lehet kussolni is, ha a mondanivalómhoz nincs hozzáfűznivalótok, csak a stílushoz. Az olyan, amilyet érdemeltek.

Barnabás 2008.03.28. 17:08:20

Voltam olyan temetésen,ahol a "bánatos" özvegy addig amig a rokonok támogatták minden áron a sirba akart ugrani.Amikor elengedték,hogy hátha megteszi,viszakozott.Erről ennyit.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 17:25:06

Beszarok a kommenteken ...

Még a végén nekem kell elnzést kérnem Tőletek és szegény özvegytől mert meg mertem írni amit megírtam....

Kikerics

Igen van véleményem.És? Neked is van, gondolom.
Nem Anetkk a lényeg, hanem a "jelenség", hogy vki a féreje temetése elptt körbejárja a studiókat és a szerkesztőségeket. Szerinted ez normális?

Azt nem érted meg hogy 100 féle dolgot tehet pl.elmegy pszichológushoz, paphoz tudja a faszom hova, de nme, ő a TV nézőknek csinálja a műsort. Ezzel viszont a TV-t néző embereket
bünteti ....

tiburonazul

Mi a problémád pontosan, mert nem igazán értelek?

fájerfuksz 2008.03.28. 18:04:11

Zero!

Nem kell ezt érteni...
Fogd fel ezt úgy, mint ha mi írnánk rólad - mint jelenségről. ("kultursznobok állandó, kiszámítható, öntömjénező, "mi bezzeg többek vagyunk")
Ha ez nem tetszik, akkor az onlájnpublikácijó nem neked való játékszer!

széll dezső · http://ebnevelde 2008.03.28. 18:21:28

Pont mint a Mónika show-ban!
Meghalt a férje, ez fáj neki akár kommentálja, akár nem...
Eldöntheti, az érzéssel is Ő küzd. Megjegyzem a férje bíztatására, és mert megígértette vele, azért viselkedik úgy, ahogy viselkedik.
A halál ...soha sem lehet tudni mit hoz ki az emberből, de ha kérdezik(akárkit) csak közhelyeket tudunk említeni. Ettől ez még mély, és fájdalmas.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 18:22:07

fájerfuksz

A blogírót mindig a legkönnyebb fikázni ...
Akármit csinálhat az ember, akármelyik blogon, jön valaki és belerúg egy-kettőt, csak úgy ....

Hogy ez miért van, azt nem tudom. Én legalább letettem valamit az asztalra, a nonem kommentelő, aki kb, ideokád egy ízeset a kommentek közé, az mit tett le az asztalra?

Nem vagyok se kultursznobok, öntömjénező. Ha épkézláb kritikád, ki vele. Hátha tanulok én vagy a többiek belőle ...főleg mivel nem vagyok mindentudó.

Ha nem bírnám, nem csinálnám, de kb. leszarom szintjén vannak az ilyen kommentekők ...

Kikerics (törölt) 2008.03.28. 18:36:42

Hát éppen ez az zero, nem tudni semmit.

Nem tudni miért ment a tévébe (pénzért, vagy mert együttérzést akar kicsikarni, vagy mert ki akarja beszélni magából, vagy mert jól jön a hírverés, stb.). Ennek ellenére, te eldöntötted, hogy ez a nő hülye, érzéketlen, a törzsfejlődésben elakadt neandervölgyi, aki eladta magát a sajtónak és csak hírverést akar (ami lehet, hogy igaz, de nem biztos). Egyszerűen utálod. Az érzelmeid rabja vagy, nem tudsz disztingválni, nem elvek és valódi érvek mentén alakítasz ki véleményt és írsz. Süt az írásodból, hogy szinte örülsz az alkalomnak, hogy beolvashass. Mint egy felbőszült ragadozó a bokor mögött, várod az alkalmat, hogy lecsaphass rá, s le is csapsz rá, szarozol, a kákán is csomót keresel, mutogatsz rá, fröcsögöd vélt igazadat, toborzod "tagtársaidat", szónokolsz normálisról, abnormálisról, erkölcsről.

Pedig - hogy a kérdésedre válaszoljak - nem tudni, mi a "normális" ilyenkor (ahogy írod: pszichológus, pap, tévé, faszod tudja mi). Egy biztos: ha fellapozok egy pszichológia könyvet, nem áll ott egy erkölcsi sentencia arról, hogy mi közeli hozzáatartozónk halálának legideálisabb feldolgozási módja, azaz nincs egy, az esetre vonatkozó, mindenki által követendő, "normális", bölcs "eljárási mód".

Egy azonban biztos: a te felsőbbrendű, sznob, irritáló hozzállásod visszataszítóvá válhat még azok szemében is, akik a kereskedelmi csatornákat amúgy szívből utálják, és Anettkát sem kedvelik... Vigyázz, mert a dolog könnyen átfordulhat... Robespierre is túlzásokba esett, addig-addig osztotta az "észt", moralizált, föcsögött és hadakozott, míg szépen lefejezték.:) Vagy inkább ne csodálkozz ZERO, ha sikerül leNULLÁZnod magad:))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 19:12:54

Kikerics

"Ennek ellenére, te eldöntötted, hogy ez a nő hülye, érzéketlen, a törzsfejlődésben elakadt neandervölgyi, aki eladta magát a sajtónak és csak hírverést akar (ami lehet, hogy igaz, de nem biztos). Egyszerűen utálod."

Hol is írtam ilyet ?

Itt ?

"Nem tudom az pofátlanabb aki meghívta az özvegyet (akinek a férjét még el sem temették), vagy Anettka, aki ahelyett hogy otthon gyászolna, körbejárja a stúdiókat.

Miért nem lehet ilyenkor azt mondani a TV2 vagy az ATV meghívására, hogy elnézést, most gyászolok, szervezem a temetést, 1 hónap múlva szívesen nyilatkozok?"

Vagy itt ?
"Akárki csinálja ezt, az is gyomorforgató ...."

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 19:14:59

Kikerics

Szerinted hol vagyok
"felsőbbrendű, sznob, irritáló hozzállásod " ?

De ha te ezeket szűrted akkor gratulálok :-)

Tudod mit ? Akkor ez vagyok?
És ?
Leszarom mit gondolsz?
Értelmeset nem tudtál írni,de idejössz fikázni?
Bátor, értelmes és példamutató hozzáállás.....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 19:17:36

Kikerics

És ha nem tetszik amit itt olvashatsz, akkor miért vagy itt?

Észt osztani ?
Azt megtehetnéd máshol is ...

Vagy küldd el mi e TE blogod címe, szívesen "véleményezném" .....

gyufi 2008.03.28. 19:33:57

zero ne hisztizz))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 19:49:42

gyufi

fel vagyok dúlva ...ritkán szokott sikerülni, de most egyesek elérték :-)

fájerfuksz 2008.03.28. 19:57:01

nyugi zero!

Voltak itt ilyen rúdon tácoló hölgyek videói..na azokat kapcsold be + egy üveg bor! Nálam mindig bejön! ;)

gyufi 2008.03.28. 20:07:48

mekkora LOL vagy zeroo... mint az 'irasod')))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 22:18:52

fájerfuksz

Egy Lost maratont lenyomok, az mindig segít :))

SueSue · http://www.hellorepublic.com/author/sue/ 2008.03.28. 23:30:59

Zeroval értek egyet, mindig könnyű egy blogírót fikázni. A poszt egyébként túlontúl bulvár, nem érdemes ilyet berakni, mert jönnek a fröcsögők. Ha Anettkát szereted akkor az a baj, ha nem akkor az., a véleményalkotás és hangoztatás alkotmányos jog, élj vele én szeretem az írásaid. Egyébként meg ez a hiszti tipikus magyar mentalitás, idejönnek köpködnek és semmi konstruktív előremutató dolgot nem tudnak ideírni...

gyufi 2008.03.29. 01:19:35

mindig könnyu a blogirot fikazni? LOL.
mindig könnyu a blogironak fikazodni, köpködni...
es a zeroi megnyilvanulasok erzekenykedo, agyatlan közhelyek
eljen a velemenynyilvanitas szabadsaga LOL

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.29. 12:31:20

gyufi
Ismét egy értelmes komment... csak ennyit tudsz?
Úgy látszik ... a sajnálatos ...:-(

rennie 2008.03.29. 19:22:55

az a baj a cikkeddel zero, hogy alapból feltételezel olyat amit esetleg nem igaz. honnan tudod hogy gyászol anettka? honnan tudod hogy pénzt kapott érte?

meg az, hogy elment 2 műsorba beszélni erről, nem fedi a "körbejárja a bulvárműsorokat" állításodat, ez csúsztatás.

anettka úgy ált. nekem nem szimpatikus, de most sajnálom őt, elvesztett egy számára nagyon fontos embert, akárhonnan nézzük ez nagy tragédia. ha legutolsó mocskos trógernek meghal valakije, a gyászát tiszteljük (!!!!) még akkor is ha azt a sarki kocsmában vezeti le ivászat formájában. a gyász sok mindent kihozhat az emberből.

na úgy kb. ez a baj a te cikkeddel, amit "letettél az asztalra."

nyekk 2008.03.29. 19:26:29

Már várjuk Anettka kiadásában az "Elhunytam: Dezső" feliratú pólókat, meg bögréket, meg a szertartás kizárólagos közvetítési jogának eladását Az utóbbi pár nap alatt ugyanis ezen kívül ami a tárgyban elképzelhető, az már mind megvolt. Gyászolni csendben, és visszafogottan kellene.

gyufi 2008.03.29. 21:45:44

nyekk
dezsot eltemettek mar csondben szk korben nem engedtek oda a sajtot, tavoli fotokat tudtak csak kesziteni
ki a fasznak kepzeli itt magat mindenki, hogy megmondja hogy ki /pl. anettka/ mit miert csinal, es mi a helyes, hogy kell gyaszolni? nagypofaju senkihaziak

krtek 2008.03.31. 09:19:41

Az efféle műanyag médiaribancok biztos ellenszere a közöny.

optimista1206 2008.03.31. 16:24:45

gyufi én nem akasztok rád ilyen szép jelzőket-csak gondolatban.Azért temették el csendben szűk körben mert ez volt az utolsó kívánsága a férjének és azt még Anettka sem merte megcsinálni hogy ne teljesítse.
Nem akarja senki megmondani mi a helyes,de ha valaki így él ilyen nyitottan,kiteregetve a világnak a legszemélyesebb dolgait,akkor benne van a pakliban, hogy az emberek véleményezik ,vagy negatívan,vagy pozitívan.Akinek igazi mély fájdalmas gyásza van az ilyet nem tesz.
A bulvármédiával kapcsolatban ez ellen kellene küzdenie az embereknek,de szomorúan látom mennyien vevők erre.
Egy Anettka se ér annyit hogy embertársainkat így sértegessük.

gyufi 2008.03.31. 17:46:37

optimista.
1. "Anettka sem merte megcsinálni hogy ne teljesítse." nem merte??? honnan tudod hogy valojaban benne volt a kisordog, csak nem merte az ellenkezojet tenni

2. "...így él ilyen nyitottan... Akinek igazi mély fájdalmas gyásza van az ilyet nem tesz."
honnan tudod? azert mert te nem igy eled meg? vagy le van irva a nagykonyvben? hanyadik oldal? vagy az orakulum sugta meg neked?

prekoncepciokra alapozol ahogy mas is. fennhejazo okoskodas. ez kenyelmesebb, mint ovatosnak lenni, gondolkodni. ennyi.

Anettka nem szivem csucske, de a kepmutato okoskodast nala is jobban utalom. sebaj hogy nincs
hiteles info, itt mindenki marha "okos" szedett vetett prekoncepciokra alapozva.

gyufi 2008.03.31. 18:23:36

"gyufi én nem akasztok rád ilyen szép jelzőket-csak gondolatban"

na ez vagy te... az udvariaskodas, a diplomacia szobra, az "uriember"... aki gondolja, de nem mondja ki!!!
amit meg kimondasz az eloiteletes... nem kell mindenkit szeretni, nem kell ajtatoskodni, mindent es mindenkit megerteni, velemenyt is lehet mondani, de atttol meg lehet ember es gondolkodo leny modjara viselkedni..aki nem hiteti el magaval hogy o szarta a spanyol viaszt...

otimista1206 2008.03.31. 18:55:33

Nem gondolom magamról hogy én szartam a spanyol viaszt,te viszont ezt hiszed magadról.
Az egy udvarias tett szerintem hogy a rossz véleményemet nem írom ide amit sokan olvasnak.Ha ismernélek elmondanám neked tehát nem jó irányba okoskodsz.
Tudod mit nem ér ez az Anettka annyit hogy kössem itt az ebet a karóhoz.
Te azt gondolod ,én ezt és ennyi.....

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.04.01. 12:53:02

Baromira utálom ezt akis magyar "celeb"világot! Őszintén, mélyről jövően.
Sohasem értettem, hogy attól, hogy valaki műsorvezető, miért sztár? Vesd össze: "a híradó sztárja" (Erős Antónia) Ő hírt olvas fel. Gépről, érthetően. Ennyi.
Ha ő sztár, akkor mondjuk Sting mi?

süti beállítások módosítása